מבחן בוזגלו

מאור בוזגלו עלה מהספסל אתמול וניצח את המשחק להפועל ב"ש. הוא שינה לחלוטין את המשחק והפגין דומיננטיות באגף שלו. לא מעט אומרים שהוא השחקן הישראלי הטוב בליגת העל. בוזגלו מסיים חוזה, ובגלל שכדורגל אין פה ממש אז החוזה של בוזגלו הפך לעיסוק מרכזי. מגיע לו שדרוג או לא מגיע, אבא, פייסבוק, מקצוענות, כל המרכיבים המוכרים נכנסים לדיון שאני לא יודע כמה הוא מעניין (תלוי בשעה ביום וברשימת המשחקים).

אבל דבר אחד מפריע לי: יש שמועות שבוזגלו זייף פציעה בשבועות האחרונים ולכן לא עמד לרשות הקבוצה. אני לא רופא וכמובן שגם אם הייתי בודק אותו לא הייתי יודע להגיד לכם מה הסיפור אבל יש שני דברים שצריך להגיד בעניין הזה:

1. יתכן שהמועדון מוציא שמועות שהוא מזייף פציעה כדי לפגוע בתדמית שלו ו"לתרץ" למה הוא לא רוצה להחתים את בוזגלו על חוזה חדש. כשכותבים ששחקן מזייף פציעה אז האוהדים, שלרוב לוקחים את הצד של המועדון, אומרים לעצמם ש"ילך לעזאזל בוזגלו, גם רוצה מלא כסף וגם משחק לנו אותה פצוע."

2. הרבה פעמים שחקנים עולים לשחק עם כאבים, גוררים פציעות בשביל לא לאבד את המקום בהרכב, או יצר התחרותיות (וזה גם קשור להירואיזם שדורפן דיבר עליו במקרה של אייזיאה תומאס). לא פעם זה פוגע בהם בטווח הרחוק. קובי חסן האגדי פרש לפני כמה שבועות עם שלוש פריצות דיסק והוא אומר שכל כך כואב לו שאפילו לצאת מהבית כדי לקנות מורפיום הוא כבר לא מסוגל. לא חסרים סיפורים כאלו. אז אולי בוזגלו אומר לעצמו: אין לי חוזה לעונה הבאה, בשביל מי בדיוק אני אסכן את הבריאות שלי ואת הפרנסה שלי? וזה יכול לעצבן הרבה אנשים אבל במקום שבו לגיטימי לייבש ביציע את מי שלא מוכן לחדש חוזה מה אפשר לצפות מהשחקנים?

עוד טענה מעייפת בנושא היא שבוזגלו מבקש יותר ממה שהוא שווה ואם ב"ש תשלם לו אז היא תצטרך לשלם יותר גם לשחקנים האחרים בחדר ההלבשה שלא יוכלו לשאת את זה שבוזגלו מרוויח יותר. אז חובה להגיד את המובן מאליו: בוזגלו שווה מה שמוכנים לשלם לו. אם יש מועדון שמוכן לשלם לו את מה שהוא דורש מב"ש אז אין פה התלבטות בכלל ולא צריך לעניין אותו מה מרוויחים נוואקמה או בן שהר. וכשהם יסיימו חוזה הם לא יסתכלו על כמה מרוויחים מסביבם הם יבואו עם ההצעות שיש להם ממקומות אחרים. 
ועד דבר לגבי מה שווה מי. כדורגל הוא לא עסק ריווחי אבל הוא עסק משתלם. אם ברקת משקיעה את מה שהיא משקיעה אז זה משתלם לה. אותו כנ"ל גולדהאר ושחר ושאר החברים וכדי שזה ישתלם זה צריך להיות מצליח וכדי להצליח אז צריך לשלם וכולם יודעים את זה. הסיבה היחידה שב"ש לא מוכנה לשלם לבוזגלו זה כי היא מאמינה שהיא לא צריכה את בוזגלו כדי להצליח, שיש לה את מיכאל אוחנה ושהיא תביא את קהת ואייבינדר שמתאימים לה יותר (וגם להם היא תשלם ימבה כסף). ההתלבטות היחידה שיש לבאר שבע זו האפשרות שהוא ילך למכבי תל אביב, שלא יעשו להם מהראן ראדי 2.
אבל בוזגלו זה גרעינים לעומת העניין שבאמת מעסיק את העולם: החוזה של ערן לוי. בקרוב…
Share on FacebookTweet about this on Twitter

101 תגובות ל “מבחן בוזגלו”

  1. יאיר אלון (פורסם: 18-4-2017 בשעה 13:34)

    תומר אתה בשיאך בזמן האחרון
    מה יהיה כשתעלו לליגת העל ותתחילו לקרטע?

    להגיב
    • תומר חרוב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 13:36)

      הטקסטים יהיו מלנכוליים ואובדניים :)

      להגיב
  2. יגאל תם (פורסם: 18-4-2017 בשעה 13:48)

    ערן לוי שמן.השכר שלו לא שווה ל25 דק בליגת העל

    להגיב
    • אבי 2 (פורסם: 18-4-2017 בשעה 19:03)

      אתה בטח הבן האובד של שליימה.
      ניחא.

      להגיב
  3. אסף כלשהו (פורסם: 18-4-2017 בשעה 13:54)

    מי שראה את המשחק אתמול יכול להבין בקלות למה בוזגלו הוא הישראלי הטוב בליגה. יש לו טאץ' וקבלת החלטות שהם רמה מעל הליגה הזו, מה שהופך את הטאץ' שלו למנצח משחקים (כמו אתמול בשני השערים) ואת קבלת ההחלטות לסבירה פלוס…

    בקשר למה שכתבת על החוזה- אני מסכים מאוד ואוסיף שלעניות דעתי ב"ש צריכה לשלם לו כמה שיידרש כדי להשאיר אותו אצלה. יש מעט מאוד שחקנים ישראליים שמשדרגים קבוצה כשהם טובים, ואפילו לב"ש אין את הפריווילגיה לשחרר אחד כזה. גם קהת וגם איינבינדר עוד לא הראו שהם כאלו, בטח לא ברמות של באר שבע. וגם אוחנה וזריהן כמובן עוד לא.

    מה שעצוב זה שבוזגלו בסוף יגיע למכבי חיפה ושם יהפוך לגרסא חיוורת של גילי ורמוט (למרות שלדעתי בוזגלו לוקח את ורמוט כששניהם בשיאם-כלומר לא במכבי חיפה) או לגרסא האמיתית של חן עזרא, ואני לא יודע מה מהשניים גרוע יותר…

    להגיב
    • שי אבן צור (פורסם: 18-4-2017 בשעה 17:21)

      מה זאת אומרת כמה שיידרש? מיליון יורו מקובל עליך?
      מעבר לזה, יש גם עניין של מקום עבודה. על כמה כסף היית מוכן לוותר על מנת לעבוד במקום טוב יותר.
      בוזגלו יכול לעבור לקבוצה אחרת, להרוויח יותר מצד אחד ולהתרסק מצד שני. איזה כסף שווה את זה?
      לב"ש יש עמדת מיקוח מצוינת מולו מהאספקט הזה ואם זה לא מהווה פקטור עבורו אז שיילך בעקבות הכסף. ב"ש לא צריכה להיכנס לסחרור לו בשבילו ולא בשביל אף שחקן אחר.

      להגיב
      • Ollie Williams (פורסם: 20-4-2017 בשעה 11:59)

        בוזגלו מעצם האופי שלו לא מאמין שהוא יכול להתרסק, כי אם הוא לא מצליח זה תמיד יהיה אשמת הקבוצה שלא נתנה לו מספיק *שקר כלשהו*. כך שהקלף הזה ביד של ב"ש פחות חזק ממה שאתה חושב.

        אם בוזגלו יחשוב שמגיע לו מליון יורו ואף אחד לא ירצה לתת לו את זה מבחינת עלות/תועלת, אז הוא לא שווה מליון יורו. 750K הוא כנראה יקבל.

        ב"ש מתחילים להבין שיש סיבה למה התקציב עולה כשמצליחים, ולמה מה ש 300K יכלו להביא לך לפני שזכית ב 2 אליפויות ונתת הופעה יפה באירופה לא מספיק אחרי כן. כל עוד יש מגבלת זרים והמציאות בשוק הישראלי נדירות. דור אלו ואורן ביטון הם אמנם שמות מבטיחים, אבל משתי הקבוצות הנ"ל כבר יצאו שחקנים אחרי עונות נהדרות ונעלמו ברגע שהגיעו למועדון הישגי עם אוהדים ולחץ, כך שזה עדיין לא מבטיח שום דבר. וגם מבחינת זרים, למרות הסקאוטינג מוצלח אני מעריך ששילוב כ"כ חזק של זרים דומיננטיים הוא נדיר ובב"ש יתקשו לשחזר אותו אחרי שוואקמה, אוגו ו-ויטור יעזבו. בטח ובטח אם לא יסכימו לפרוץ תקרות זכוכית גם מבחינת שכר.

        להגיב
  4. ניב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 13:55)

    נהנתי מאוד.

    להגיב
  5. גיל שלי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 14:01)

    כל מילה, ועדיין אם נביא את אצילי, מעדיף שנשאיר גם את טבח, ושלא נביא את מאור בוזגלו, מתאים לי שילך לחיפה

    להגיב
    • יאיר אלון (פורסם: 18-4-2017 בשעה 14:33)

      אצילי צעיר יותר זה בונוס
      אבל יש לו רק עונה אחת ממש טובה וגרוע מכך מגיע אחרי שנה כמעט בלי דקות משחק

      להגיב
      • גיל שלי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 14:35)

        כמה שנים טובות היו לערן זהבי לפני שהגיע אלינו? וגם הוא הגיע אחרי שנה בלי כדורגל

        להגיב
        • אזי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 17:19)

          אני נוטה להאמין שבוזגלו כן יצליח במערכת הקיימת של מכבי מן הסתם הרבה יותר טוב מהמכבי הקודמת שהיה בה ואולי אפילו יותר טוב מבאר שבע.
          אני גם בטוח בלי צל של ספק שהוא יהיה כישלון קולסלי בחיפה.

          אז לא משנה לי אם הוא יבוא למכבי או ילך לחיפה :)

          להגיב
        • גאזה (פורסם: 18-4-2017 בשעה 22:07)

          הגזמת גיל,
          זהבי עשה עונות יפות בהפועל (אני יודע שאתם מעדיפים לשכוח…) והעונה הראשונה שלו בפאלרמו גם היתה סבירה למיטב זכרוני

          להגיב
      • Lord Anthony (פורסם: 18-4-2017 בשעה 15:32)

        וכמה עונות ממש טובות היו לבוזגלו? שתיים וחצי בלחץ שאחת מהן היתה בסכנין

        להגיב
        • יואב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 15:38)

          לגמרי גיל. אצילי בכל הכח.

          להגיב
    • yaron (פורסם: 18-4-2017 בשעה 14:58)

      סקאריונה עוזב, בניון מבוגר, יצחקי מבוגר ופצוע.
      טב"ח (כנראה) עוזב ואני משאיר את הדיון אם זה טוב או רע לפעם אחרת.
      גם את הדיון על כמה מיכה טוב אני עוזב כרגע…
      בקיצור, אין לי בעיה אם יביאו את שניהם :-)

      להגיב
      • רועי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 15:09)

        יש דיון כמה מיכה טוב.. ?
        הדיון היחיד שצריך להיות במקרה של מיכה זה על יחסי הציבור הגרועים שלו.

        להגיב
        • yaron (פורסם: 18-4-2017 בשעה 15:24)

          אני אוהד מכבי, אני מת על מיכה וכן, לדעתי יש דיון על כמה הוא טוב.
          והוא טוב! רק שלדעתי לא מספיק טוב… לא מספיק שלם, משחק ההגנה שלו לא יציב, בעיטות (וכיבוש) לא מספיק טובים וגם במשחקים ממש קשים וממש חשובים אני חושב שהוא דר' דור ומר מיכה.
          מספיק כדי להיות באנקר ב-14 קבוצות בליגת העל ולא מספיק בשביל להיות באנקר במכבי. ואת זה אמרו כמעט כל המאמנים בעידן ג'ורדי.

          להגיב
          • יואב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 15:39)

            בניון וטבח הבלם, הרוויחו את החוזה לעונה הבאה.
            טבח החלוץ? להערכתי ישאר.

            להגיב
            • גיא זהר (פורסם: 18-4-2017 בשעה 17:07)

              אם טבח הבן ובניון ואולי יצחקי וגם אלברמן ישארו, סתמתם את הסגל הזקנים, גירשתם את הברזילאי הבלם שאף אחד לא עובר אותו באימון וגם הקשר תלוי יותר בפציעות של גולסה. קצת קפיאה על השמרים הייתי אומר

            • yaron (פורסם: 18-4-2017 בשעה 19:48)

              מסכים עם כל מילה, שינויים מינוריים הם לגמרי קפיאה על השמרים.
              אנחנו לא צריכים עוד שחקנים (שרק) ישתלבו במערכת, אנחנו צריכים שחקנים שיכניסו דם ואנרגיות חדשים לקבוצה ולחדר ההלבשה.

          • רועי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 15:43)

            תן לי דוגמא לשחקן ישראלי "מספיק שלם" בליגה הזו.
            והוא כן היה באנקר, פרט לעונה שעברה.
            הבעיה שלו שהוא לא סטאר,והוא ילד טוב מדי, לא שומעים אותו, יש בליגה הזו כמה וכמה שחקנים עם מספרים שלא מתקרבים למספרים שלו והבאז סביבם חסר פרופורציות.

            להגיב
            • yaron (פורסם: 18-4-2017 בשעה 16:09)

              דוגמא מיוחדת לכבוד הפוסט – מאור בוזגלו.
              תן לי לבחור בינו לבין מיכה (מקצועית נטו) ואין לי שום התלבטות.
              לדעתי הוא לא היה באנקר אצל רוב המאמנים הזרים שלא מושפעים מבאז וכדומה ומכולם הוא קיבל את כל ההזדמנויות שבעולם.
              שוב, אחלה שחקן, יופי של בן אדם אבל לצערי לא מספיק טוב לרמות הגבוהות ביותר. זה שאינו מחוזר מחו"ל זאת רק עוד דוגמא קטנה.
              ונכון, יש בליגה הרבה מאוד שחקנים פחות טובים ממנו עם יחסי ציבור טובים בהרבה אבל שוב, הם לא במכבי או בב"ש. מיכה באנקר וסטאר בכל יום נתון ב-14 קבוצות בליגה.

            • יואב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 16:15)

              ירון,
              אתה מפספס נקודה חשובה:
              אולי לא היו בעניין אבל עם הזמן הוא שוב השתלט על החולצה. כל פעם מחדש.
              והוא המבשל הטוב בליגה בשנים האחרונות.

            • רועי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 16:22)

              אני מעדיף את מיכה על פני בוזגלו.
              לגבי מחוזר בחו"ל, זה קצת קשה כשאין לך אף משחק רשמי בהרכב הפותח של הנבחרת. ולדעתי זה עוד דבר שקשור נטו ליחסי ציבור שלו.
              לגבי הפסקה האחרונה, מליקסון…

            • yaron (פורסם: 18-4-2017 בשעה 16:31)

              אם הייתי חושב שמיכה לא שחקן טוב או שמכבי צריכה לשחרר אותו הייתי מפספס נקודה.
              אני מת על דור מיכה ומקווה שבארץ ישחק רק במכבי.
              ידוע לי שאני בעמדת מיעוט אבל זאת דעתי – מיכה לא (עד כדי כך) טוב כמו שחשבתי שיהיה לפני 3-4 שנים.

            • בלייק (פורסם: 18-4-2017 בשעה 16:43)

              אם מיכה באנקר ב- 14 קבוצות בליגה, אז הוא באנקר גם במכבי וגם בב"ש, לא?
              אגב, יש לפחות מאמן אחד בארץ שמעדיף את ישראל זגורי על פניו.

              מיכה שחקן נהדר, שהיה יכול להיות אפילו טוב יותר. לצערי, הוא "רק" משכלל ומשתכלל בדברים שבהם הוא היה טוב. מכל אנשי האימון והפיזיולוגים שעברו ועדיין עובדים במכבי, אי אפשר היה למצוא מישהו שישפר את מיכה בדברים שבהם הוא חלש? פיזית, מנטלית, כישרון – על הכל אפשר לעבוד.

            • יניב פרנקו (פורסם: 18-4-2017 בשעה 17:13)

              המבשל הטוב ביותר בליגה היה זה שבישל לערן זהבי ו-וידאר – כשהחלוצים שלך כאלה טובים יותר מסירות הופכות לשערים

            • יואב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 17:23)

              יניב,
              אז אמרו על זהבי שזאת לא חוכמה.
              גם עכשיו?
              הוא פשוט מוסר עילאי ועל זה הוא מרוויח את הפרנסה שלו. מין הסתם הוא זקוק למסיימים טובים, כאילו דא.
              ובקשר לוידאר? דסה בישל יותר.

            • בלייק (פורסם: 18-4-2017 בשעה 17:35)

              אפילו טב"ח נראה סקורר פה ושם בזכות מיכה.

              שיט, ליד מיכה אפילו דור פרץ סקורר.

            • יניב פרנקו (פורסם: 18-4-2017 בשעה 18:26)

              אני אומר שאת המספרים של דור מיכה צריך לקחת בהקשר הנכון.
              ותכל'ס העונה הזו פחות שלו ביחס לקודמות ולהיעדר זהבי יש משקל במקרה שלו.
              מיכה או בוזגלו או אצילי – לטווח השנה הבאה – בוזגלו קל.

            • יואב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 18:44)

              יניב אתה טועה.
              מיכה ואצילי.
              בוזגלו בכלל לא נלקח בחשבון(אתה יודע שאני קצת מבין וקצת יודע).
              להגדרתך, כל מבשל ראוי שילקח בערבון מוגבל. טועה שוב. זאת כנראה תיהיה העונה הטובה של מיכה מספרית.
              בוזגלו קל זה בדיוק כבירי. לא יקרה.
              הולכים קדימה אתה יודע.

            • יואב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 18:48)

              נ.ב
              תרשה לי וזה לא אישי,
              ראייה מאד שטחית. ברור שהמבשל תלוי בתנועה של הנמסר. עדיין- יש לו את יכולת המסירה. ובמקרה של דור? נהדרת.
              ובקשר לוידאר, אתה טועה ומוזמן לבדוק. דור פשוט מבשל לכולם. אפילו לי…

            • יניב פרנקו (פורסם: 18-4-2017 בשעה 19:10)

              סלח לי אבל לפעמים אתה רואה רק את השחקנים שלך. נטרל חיבור ריגשי.

              א.המבשל תלוי מאוד לא רק בתנועה של הכובש אלא ביכולת הטכנית שלו לבעוט פשוט לפינה הנכונה- זהבי עושה את זה טוב משמעותית מברדה לדוגמא – זה שווה למיכה לא מעט שערים.
              ב.מיכה ללא זהבי העונה החלשה שלו מזה כמה שנים.
              ג. בוזגלו הרבה יותר חד ממיכה מול השער – בסוף למיכה יש מעט מאוד שערים.
              ד. בוזגלו מביא איתו מימד של כדורי עונשין מצוינים – דבר שהיום במכבי חסר מאוד (בוודאי עם שחקני 9 גבוהים כמו חוידאר ושוינפלד).

              כן, בוזגלו קל.
              ואצילי? לדעתי כרגע, אחרי שנה ייבוש, בגיל שלו ואחרי שנתן בסך הכל עונת בוגרים טובה אחת – מבין השלושה הפתרון הכי פחות טוב.

            • יואב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 19:21)

              כהרגלך יניב, אתה עונה על מה שבא לך.
              אני לא טענתי שמיכה טוב מבוזגלו, אני אמרתי שאני מעדיף את מיכה והולכים קדימה.
              בדוק את המספרים של מיכה העונה… יהיו לו יותר בישולים מעונה קודמת.
              כן יניב, המבשל תלוי במסיים. זה גם עובד הפוך אתה יודע.
              אצילי ודור בכל הכח. קל.
              בוזגלו לא מעניין אותי כלל למרות שהוא שחקן שלם יותר. ככה אני.
              לאצילי ודור יש אופק וזה מה שאני מחפש.

            • יואב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 19:25)

              נ.ב
              לא יניב. אני לא רואה רק את השחקנים שלי. ממש לא. אני רואה רק את טובת מכבי. וטובת מכבי בעיני, זה מה שכתבתי.
              וגם לעיניו של יורדי שהביא את הנפל מאיטליה בחוזה ארוך…

            • יניב פרנקו (פורסם: 18-4-2017 בשעה 19:28)

              זה שבוזגלו לא נלקח בחשבון (אני יודע שאתה מבין ויודע ושמי שמקורב במכבי יודע מה קורה כמו בימים הטובים) זה לא אומר שזו בחירה נכונה.
              כבר כמה חלונות העברות שמכבי עם הכסף הגדול הולכת חזק בכל הכח ומה לעשות – לפעמים יוצא סקאריונה.
              בוזגלו חופשי לשנתיים הקרובות כשיש לך ביד מיכה, בחירה קלה בעיני.
              אופק זה אחלה. באמת בקבוצה שמחתימים את בניון זה שיקול מרכזי. בכלל מכבי אחת הקבוצות המבוגרות בליגה.
              אבל שוב בעיני, בהסתכלות על הסגל של מכבי ועל הסיטואציה – בחירה מוטעת.

            • יואב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 19:36)

              כהרגלך, אתה מנסה לעקוץ את מי שחושב אחרת ממך. למרות שאתה כנראה הכי פחות מבין על מה אתה כותב בדה באזר-וזה סוג של גביע!
              אחרי הפיאסקו הכבירי שלך, הייתי מצפה לקצת יותר צניעות. לא חשוב, יש תמיד את הניסנובים לטעות בהם.
              כתבתי לך את דעתי. אני חושב שבלהבין את המשחק, אתה לא ממש קנדידט חוץ מלירות נתונים. וזה מוכח נפלא כאן. גם כלכלית לא אגב.
              בניון לא פוגע בעתיד. הוא רק מחזק אותו.
              לפעמים זה סקריונה ולפעמים זה ערן.
              לפעמים זה מיכה שדווקא מולכם תמיד פורח ולפעמים זה רק טבח שגם הוא פורח מולך.
              ולפעמים זה רק פרנקו…

            • yaron (פורסם: 18-4-2017 בשעה 19:44)

              רק מזכיר שבשום מקום לא הצעתי שבוזגלו/אצילי יבואו על חשבון מיכה.
              אמרתי שבניון מבוגר, יצחקי מבוגר ופצוע (ושניהם מסיימים חוזה) וסקאריונה כנראה לא ימשיך.
              לדעתי יש מקום לכל השלושה במכבי בהתחשב בכך ששלושתם ישראלים, מיכה בחוזה סביר ובוזגלו שחקן חופשי.
              לדעתי מבחינת כדורגל נטו בוזגלו הטוב מביניהם אבל אני סומך על קרויף שיודע טוב ממני אם הוא מתאים לחדר ההלבשה ולרוטציה.

            • רועי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 19:54)

              יניב,
              על סמך מה הקביעה שזו העונה החלשה של מיכה זה שנים ?
              בינתיים הוא עומד על 11 בישולים העונה, בעונה שעברה היו לו .

            • רועי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 19:55)

              עונה שעברה היו לו 9.

            • יניב פרנקו (פורסם: 18-4-2017 בשעה 19:57)

              רועי – קודם כל זו עונה חלשה של מכבי. בהרבה מאוד חלקים של העונה זה הכדורגל הכי פחות טוב שלה בעידן קרויף.
              ומספרים זה לא הכל. בטח לא ברמת ליגת העל. איכותנית הוא פחות טוב בעיני משנים קודמות.

            • רן (פורסם: 18-4-2017 בשעה 20:02)

              מיכה כבר כמה שנים פותח את העונה צולע, ורק באזור סוף הסיבוב מתעורר.
              כשהוא בשיאו הוא שחקן נהדר אבל הוא לא יציב להחזיק עונה.
              חוץ מזה טיפה פיזיות והוא נעלם.
              אההה כן ובילדים מיוחד בועטים לשער טוב ממנו

            • רועי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 20:05)

              זו גם קביעה שאני לא מסכים איתה,
              עונה חלשה של מכבי לא ב"הרבה מאוד חלקים", בחלק אחד (כמובן שזה קריטי למאבק האליפות) של בערך 6-7 משחקים עד ששוטה פוטר.

            • yaron (פורסם: 18-4-2017 בשעה 20:19)

              אני דיי מסכים עם יניב כאן.
              זאת עונה לא טובה שלנו גם אם ניקח גביע.
              משהו חסר, אנרגיות חדשות, אטרף, לא יודע, אבל משהו חסר והשנה יותר מבשנה שעברה אני מרגיש את חסרונו של זהבי. לא בגולים, בקילריות.
              מיכה הוא לא הבעיה, הוא חלק מהבעיה. שחקן נפלא אבל לא זה שינהיג ויטריף קבוצה לאורך עונה שלמה.
              בוזגלו כן. בכדורגל נטו הוא דרגה מעל מיכה ואצילי. זה לא אומר שזה יעבוד ויכול מאוד להיות שזה אפילו לא בתכניות.
              אם סקאריונה וטב"ח עוזבים לדעתי אין שום בעיה להביא גם את בוזגלו וגם את אצילי.

            • רועי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 20:24)

              נסכים שלא להסכים.
              זה כנראה לא יגמר באליפות, אבל מבחינתי לפחות, מאז שג'ורדי לקח פיקוד, לפרקים מכבי משחקת את הכדורגל המהנה ביותר מאז עידן ג'ורדי.

            • יואב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 20:53)

              ירון,
              נו בסדר. חשבת שיגיע רחוק יותר? קול.
              למכבי הוא מספיק טוב.
              ואני הראשון למכור כל אחד ששווה משהו.

            • yaron (פורסם: 18-4-2017 בשעה 23:35)

              יואב, תגדיר מספיק טוב.
              זאת היתה צריכה להיות השנה של מיכה וטב"ח ולמרות המספרים והכדורגל המצויין "לפרקים" הם לא התעלו לרמה שציפיתי והאמנתי שהם יכולים להציג.
              מכבי של השנה היתה אמורה לטרוף את הדשא מהמשחק הראשון ועד האחרון אפילו אם ניר לוין היה מאמן אותם ומיכה וטב"ח היו צריכים להיות המנהיגים של הקבוצה (אם אני זוכר נכון מיכה התחיל את העונה כקפטן).
              מיכה מספיק טוב בשביל להיות במכבי אין בכלל ספק אבל הוא לא מספיק טוב בשביל להנהיג ולהוביל אותה לאליפות.

          • מאיר (חדש בשכונה) (פורסם: 18-4-2017 בשעה 18:37)

            לא מתחרה עם דובינסקי באהדה למיכה, אבל מבחינתי מכבי בלי מיכה זה לא מכבי. ממתי להיות ילד טוב זה חסרון? לא מחליף אותו באף אחד אחר, בטח לא בבוזגלו שהוא האנטי תיזה של מיכה הן בהתנהלות, כולל המשפחתית והן בצורת המשחק. מיכה משפיע על המשחק בכל רגע נתון כמעט, בא לקבל כדור וליצור, נוגע בכדור עשרות פעמים במשחק וכמעט תמיד אפקטיבית וללא איבודים. בוזגלו אשף בעיטות העונשין, תנועה חדה לפעמים ובעיטה נקייה, נוגע מעט מאוד בכדור.
            חמש עונות שמיכה שחקן מוביל בקבוצה מספר אחת בארץ, בשנתיים האחרונות יחד עם באר שבע, מה עוד רוצים מקריירה של בחור בן 25?

            להגיב
            • רועי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 19:48)

              להפך, לא אמרתי שזה חיסרון, אני אומר שבגלל שהוא ילד טוב, לא מדברים עליו בשורה אחת עם שחקנים שעושים יותר רעש אבל פחות מספרים.

  6. יניר (פורסם: 18-4-2017 בשעה 14:15)

    בוזגלו מגיע עם חבילה שלמה. שחקן שמצליח ( יחד עם בני משפחתו) להטריף מערכת יציבה כמו של הפועל באר שבע עם רקורד של הטרפת יעקב שחר ומכבי תל אביב צריך לקבל פחות משווי הביצועים שלו על הדשא.
    וכן, צריך לקחת בחשבון ששכר גבוה מדי יביא לחוסר איזון ושקט במערכת. עם כל הכבוד , הוא לא ליגה מעל האחרים כמו ערן זהבי.
    מתאים למכבי חיפה לקחת אותו כדי להראות לאוהדים שהם עושים הכל, כולל הכל כדי להצליח.
    ולזייף פציעה זה פסול. לזכותו יאמר שהוא לא הראשון ולא האחרון

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 14:22)

      לפרוטוקול, לא מאמין שזייף פציעה

      להגיב
  7. Lord Anthony (פורסם: 18-4-2017 בשעה 14:17)

    מתקבל הרושם שבב"ש חושבים שהתועלת מבוזגלו לא עולה בהרבה על הנזק (או לפחות לא עולה ברמה כזאת שמצדיקה את הסכומים שהוא חושב שמגיעים לו), וכנראה לא במקרה, כי אם באמת מכבי חיפה היא המועמדת העיקרית לקלוט אותו הקריירה שלו כדורגלן מקצועי מאחוריו.

    להגיב
  8. yaron (פורסם: 18-4-2017 בשעה 14:20)

    להמצאת פציעה (ואני לא קונה את הסיפור שבוזגלו ממציא) יש שני צדדים, זה פוגע בקבוצה אבל גם בשחקן בייחוד אם הוא רוצה ומנסה לקבל חוזה בחו"ל כמו שבוזגלו מנסה.
    ברור שמגיע לו מה שהוא הוא יכול לקבל מקבוצות אחרות בטח כשבב"ש הוא לא מקבל ולעולם לא יקבל את המעמד שהוא ראוי לו.

    להגיב
  9. אבי גלברט (פורסם: 18-4-2017 בשעה 14:36)

    בוזגלו ואביו עושים את הטעות שעשו כל הקרירה של מאור .
    הוא פרח בשנתיים האחרונות בבאר שבע .בכול מקום אחר בטח בחיפה הוא לא יגיע לאותה רמה .
    יצא לי לאמן קבוצה מקבילה בגיל שהוא היה בנערים .האבא תיזז אותו מגיל 8 עד 18 ב 12 (!) מועדונים .כספומט מהלך …
    הוא שחקן ,שחקן וגם ילד טוה שאבא שלו הרס במו ידיו .
    תשמעו טוב ,שנה הבאה ולא משנה איפה זה יקרה ,בארץ , באירופה או בספרד מאור חוזר לבינוניות ואפרוריות .
    ישאר בבאר שבע ויפרח ,ילך התפייד …
    אגב ,אני ממש לא אוהד באר שבע אלא חושב שזה המקום הכי טוב בשבילו . אבל במילא האבא יחפש עוד כמה דולרים אז זה לא משנה ….

    להגיב
    • זינק (פורסם: 18-4-2017 בשעה 14:55)

      לא שיש לי איזו הערכה לאבא או לסגנונו (למען האמת אני גם לא כל כך בקיא בכל המור"ק של משפחת בוזגלו), אבל למה כאיש שמטפל בצד הכספי של מאור ובגילו הלא צעיר, זה לא תקין שהוא מחפש למקסם את החוזה?
      אם ההבדל בגובה ובמשך החוזה הם דרמטים, איזו סיבה יש לו להתפשר על זה?

      להגיב
      • גדי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 19:22)

        לגיטימי לגמרי.
        הבעייה זו הדרך. כל ההכרזות על עוזב. תסיים חוזה יפה ונעשה לך אחלה טקס. מאור חלק בלתי נפרד מהרנסנס שלנו ומגיע לו לעזוב בצורה יפה. הכי יפה אבל זה לא יקרה.
        מי ששמע באוזניו את יעקב מבין שמדובר כאן על משהו קיצוני ביותר. ביב שופכין.

        להגיב
        • אבי גלברט (פורסם: 19-4-2017 בשעה 09:13)

          לא לגיטימי שעושים את זה מגיל 8 ולא 28 .גוררים את ארבעת האחים מעיר לעיר הכול בשביל הכספומט המשחק מאור .
          שלא לדבר על הסגנון ,ההתערבות למאמנים בכול הגילאים ,הזיבול בתקשורת וכו .
          האבא דוגמא הכי קיצונית לאיך הורה לא צריך להתנהג ….
          שוב חוזר ,הילד היה לפחות שהיה צעיר ילד זהב .תהנוג וכמובן שחקן ,שחקן .גם היום .
          אי אפשר לנתק את החבילה שם .אבוד מראש …

          להגיב
          • אבי גלברט (פורסם: 19-4-2017 בשעה 09:13)

            תענוג כמובן …

            להגיב
  10. איציק (פורסם: 18-4-2017 בשעה 14:53)

    לא יודע אם בוזגלו זייף פציעה, זייף אורגזמה או משהו אחר. אולי הוא לא זייף כלום. הפעם הראשונה ששמעתי על חשדות כאלו זה לפני 5 דקות בפוסט שלך. לא מעניין, עד שלא יוכח בוודאות לכאן או לכאן.
    לגבי השכר, הוא יכול לבקש כמה שהוא רוצה ולנסות למקסם את הרווחים. באר-שבע (או כל קבוצה אחרת) צריכה לעשות שיקולים נוספים, וכן, ההשלכות על השכר של וואקמה, מירמור של שחקנים אחרים, הבלגנים של האבא, והערך המוסף (כן או לא) לקבוצות אחרות אמורות להיות שיקול. בוזגלו אולי שווה מיליון דולר, אבל לא שווה עוד 3 מיליון הוצאות נלוות שיגזרו מהצורך להשאיר אחרים. אז אולי כדאי שילך. מה שלא כתבת וחסר, האם לבוזגלו כדאי שיהיו שיקולים נוספים, כגון, סיכוי לאליפות, סביבה תומכת, משחקים באירופה, ועוד. אולי בשביל זה כדאי לבוזגלו לוותר על חלק מהשכר. אם הוא לא לוקח את כל השיקולים האלו בחשבון (בעצם אבא שלו לא לוקח בחשבון, כי רואה רק מספרים מול העיניים) אז יצא טמבל. אם לקח והחליט אחרת, סבבה.

    להגיב
  11. ניר (פורסם: 18-4-2017 בשעה 14:53)

    בתור אוהד חיפה אני ממש מקווה שהוא לא יגיע, חבל עליו וחבל על הקבוצה. שום דבר טוב לא יכול לצמוח במכבי חיפה, וכל שחקן שמגיע לשם נובל.

    להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 18-4-2017 בשעה 18:13)

      +1

      להגיב
  12. יורם (פורסם: 18-4-2017 בשעה 14:54)

    איבדתי אותי בחלק השני.
    בהחלט יש השפעה לחוזה של שחקן אחד על השחקנים לידו. הספורט המקצועני מלא במקרים בהם חוזה שמן לשחקן אחד גורר ירידה בתפקוה של שחקנים אחרים, המצויים תחת חוזה צנוע בהרבה.
    וממש לא ברור איך הגעת למסקנה שכדורגל זה עסק משתלם. אני לא בטוח שאמיר כבירי, לוני הרציקוביץ', ארקדי גאידמק ורובי שפירא ז"ל (ויש עוד שמות רבים ברשימה הזו) יסכימו איתך.

    להגיב
    • תומר חרוב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 23:28)

      זה משתלם כשזה מצליח. לארקדי זה השתלם, הוא פושע מלחמה שהחזיק פה מעמד בתור פילנתרופ יותר מלגיטימי, הוא פשוט רצה יותר מידי. וגם אחרי הכל הוא אמר שהוא עשה ביזנס טוב מאוד בצ'צ'ניה (האל יודע ממה).
      לוני לא הצליח, אם היה מצליח אולי זה היה משתלם לו.
      רובי שפירא וכבירי אלו שני אנשים שהחליטו לשחק ביותר מידי כסף שלא היה להם. זה לא המקרה של גולדהאר, שחר וברקת.

      להגיב
  13. שלו (פורסם: 18-4-2017 בשעה 15:00)

    ראשית כתוב טוב וממש ממש מסכים.
    לגבי הפציעה, הדבר היחיד שאני מאמין הוא, אולי בוזגלו היה פצוע והעדיף להחלים ולא להסתכן בהחרפת הפציעה.
    שחקן שמביים פציעה יודע שאף אחד לא ירצה אותו אח"כ או לפחות יהיה חשדן כלפיו.
    בוזגלו דואג לחוזה הבא שלו, מצד אחד הוא צריך להיות בריא ומצד שני (שאולי הוא אותו צד) הוא צריך להעביר מסר שהוא חשוב, זה אין אפשר לעשות על הספסל.
    עדיף לו לסיים חוזה בב"ש (כמו ראדי במכבי) כמי שהביא אליפות וסיים כמו מקצוען את החלק שלו.
    אם יפרד כי דרישותיו מוגזמות (ומשהו אחר מוכן לשלם) או כמי שב"ש לא נלחמה עליו, זאת בעיה של ב"ש.
    כמו שמכבי עכשיו מבינה שלראדי היו עוד לפחות שתי עונות כחלק מהסגל של מכבי, והגזענות והצורך במלחמה בה לא הלכו יחד איתו היא כאן להישאר.
    במוקדם או במאוחר היא תרים ראש, ומידי פעם עושה את זה…

    להגיב
  14. בלייק (פורסם: 18-4-2017 בשעה 15:31)

    בסך הכל גם בוזגלו וגם ב"ש מתמודדים עם "המשבר" של סיום החוזה מצוין.
    כשהוא כשיר ומשחק – הוא משחק טוב ונראה מחויב ורעב. לא רואה שהתוצאות של ב"ש נפגעות בכלל.
    מכל המקומות שבוזגלו עזב (טוב, לפחות ממכבי חיפה, מכבי ת"א וליאז') נראה שמב"ש הוא ייפרד הכי יפה והכי בשקט.

    להגיב
  15. גדי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 16:46)

    לא מכיר אחד בבאר שבע שחושב שבוזגלו זייף פציעה. אגב לפי הערכות הוא היה אמור לחזור יותר מאוחר. אם כל הרע והבלאגן שהוא עושה בניצוח הסוכן אני משוכנע שהוא עושה את המקסימום.

    מעבר לזה האבא לא רוצה שמאור יישאר בבאר שבע. הוא לא מוכן לקבל מצב שמאור לא באנקר בהרכב וזה בדיוק מה שגרם לא לעזוב כל כך הרבה קבוצות בקריירה. האבא משוכנע שהוא המבין הגדול.

    בוזגלו בקושי שיחק בחודשיים האחרונים ועדיין באר שבע מנצחת.
    גם לפני שנה באר שבע דהרה בלעדיו. לדעתי מה שהשתנה אתמול בכניסה שלו זה המעבר של מליקסון למרכז.

    רוב הקהל בבאר שבע ישמח להיפרד בסוף השנה. בשביל זה הביאו את ניב זריהן.

    להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 18-4-2017 בשעה 16:51)

      גדי, הכל מתחיל ונגמר בשורה התחתונה בכסף. בראייה קרה ועם כל הבלאגן, ועם כל הכבוד לזריהן שהוא שחקן כנף שמאל, ובהנחה שאצילי במכבי ושמיכה נשאר שם, בוזגלו הוא הנשק הכי טוב בשוק. מאחל לו שיילך לפיורנטינה, שאר האופציות במידה שנכונות, יגמרו לו את הקריירה

      להגיב
      • גדי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 17:07)

        באר שבע כמועדון הכיל את בוזגלו כמו מעט מאוד מועדונים. אבל זה אין לזה גבול. כמו שאתה אומר באר שבע לא נלחמת על בוזגלו כי יש גם הרבה מידי היבטים שליליים לחבילה. לגבי זריהן אז בתקופת הפציעה של בוזגלו הוא החליף אותו בימין וזה היה בסדר.

        להגיב
        • גיא זהר (פורסם: 18-4-2017 בשעה 21:42)

          זריהן נתן בדיוק משחק אחד מצוין. ולגבי בוזגלו, לא קל איתו, ויהיה לא פשוט בלעדיו.

          להגיב
    • אורי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 16:53)

      הסכמתי עם כל מה שכתבת אבל אז הגיע המשפט האחרון

      להגיב
  16. ערן (המקורי) (פורסם: 18-4-2017 בשעה 16:52)

    לא נראה לי שזייף פציעה. עכשיו ובעבר. הוא אמנם מעצבן (בטח לא כמו אבא שלו) וטווס, אך גם נראה לי ספורטאי מקצוען אמיתי.
    ראיתי אותו כשנפגע בכתף, עקבתי אחר התגובות שלו. הצגה זה לא.
    מרגיש לי עכשיו כמהלך דוחה של המועדון במסגרת המשא ומתן על חוזה חדש.
    למען הסר ספק, אני מעדיף את אצילי עליו במכבי בשל הגיל והחבילה הבעייתית (האבא)

    להגיב
    • גדי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 17:08)

      איפה שמעת משהו מהמועדון? בחיי שאפילו לא שמעתי את השמועה?

      להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 18-4-2017 בשעה 18:16)

        הקטע של הזיוף פציעה הוא חרטא. לא זייף ואף אחד לא טוען את זה

        להגיב
      • ערן (המקורי) (פורסם: 18-4-2017 בשעה 22:00)

        אם כך, לא קראת את הפוסט שהגבתי אליו…

        להגיב
        • גיא זהר (פורסם: 19-4-2017 בשעה 15:46)

          כתבת: "מרגיש לי עכשיו כמהלך דוחה של המועדון". אני לא יודע איזה שמועות תומר שמע. אני לא שמעתי (יש לי קצת ידע מעבר על מה שקורה במועדון) ולו בדל טענה על זיוף פציעה (על ויטור דווקא היו טענות כאלו ואחרות) ולכן הגבתי (וגם גדי) למשפט הספציפי הנ"ל.

          להגיב
  17. ניינר / ווריור (פורסם: 18-4-2017 בשעה 17:03)

    יכול לבקש כמה שבא לו ואם מישהו מוכן לשלם לו את הסכום המופרך של 650000 יורו לעונה שיבושם לו וסחתיין על מאור.

    להגיב
  18. קובי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 17:41)

    אני חושב ששני הצדדים צודקים,גם ב"ש שלא מוכנה להתפרע עם הסכומים עליו(גיל,אבא וכולי..)וגם בוזגלו צודק כי הוא באמת שווה הרכב(הרבה יותר ממליקסון שאולי יותר מסייע מבחינת הנעת כדור ואולי גם מבחינה הגנתית(מליקסון לא כזה עילוי בהגנה) אבל הוא לא נותן לב"ש את מה שבוזגלו נותן-גולים,בישולים,הופך את ביטון למסוכן יותר ובעיקר תכלס)
    בסופו של דבר מרוב ששני הצדדים צודקים-שניהם מפסידים בסופו של דבר מבחינה מקצועית

    להגיב
  19. גיא (פורסם: 18-4-2017 בשעה 18:05)

    בוזגלו כרגע השחקן הישראלי הכי טוב בליגה by far.
    אפשר לא לאהוב את הסגנון של אבא יעקב ובצדק אבל הדרישות של יעקב ממש לא מופרכות.
    גם בגיל 28 אם הוא לא מסיים חוזה הוא שווה לפחות מליון וחצי יורו מחיר העברה, תחלקו את זה על חוזה ל3-4 שנים זה 400-500 אלף יורו לעונה + שכר ״שפוי״ בסטנדרטים של היום של 450-500 אלף יורו לעונה (סכומים ששילמו לשחקנים כמו בן בסט, קהת) ותבינו שמליון יורו לעונה למאור בוזגלו זה עסקה טובה למי שיש יכולת לשלם את זה.
    למכבי תא אולי לא משתלם כי יש לה בימין את מיכה והיא תביא כנראה לאותה משבצת גם את אצילי.
    מכבי חיפה כנראה מבינה שזו החתמה שמחזירה אותה ל״משחק״ ותלך על זה, ב״ש תצטער על העקשנות שלה לא לשדרג אותו משמעותית.

    להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 18-4-2017 בשעה 18:17)

      מכבי חיפה לא לשלם סכומים כאלו. אולי חצי.

      להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 18-4-2017 בשעה 18:18)

        לא תשלם

        להגיב
        • עומרי (ירוק) (פורסם: 18-4-2017 בשעה 18:27)

          נכון, בחיים לא תשלם. וזה גם לא רלוונטי כי בלי קבוצה בריאה (וספציפית, קישור הגנתי חזק) בוזגלו ייראה אצלנו כמו שקהת נראה.

          להגיב
          • יניב פרנקו (פורסם: 18-4-2017 בשעה 20:25)

            עומרי זה לא קשור. כלומר הכי קשור. שלישיית קישור חזקה במכבי חיפה זה הכרח.

            להגיב
            • עומרי (ירוק) (פורסם: 18-4-2017 בשעה 22:21)

              זה בדיוק מה שרשמתי, הבנת אותי אחרת? בלי אמצע חזק (ועוד כל מיני דברים אבל עזוב את זה כרגע) אף שחקן "יצירתי" לא יצליח גם ככה – לא קהת, לא בוזגלו, לא אצילי, לא אף אחד.

            • יניב פרנקו (פורסם: 18-4-2017 בשעה 23:37)

              העניין הוא שחיפה חייבת לבנות אמצע חזק – עכשיו בהנחה שבנתה אמצע חזק – האם קהת = בוזגלו = אצילי ? בעיני לא. בוזגלו כרגע שחקן שלם בפריים של הקריירה.
              אז נכון. בלי אמצע חזק כולם ייכשלו אבל אם אמצע חזק לא כולם יצליחו באותה מידה.

    • בלייק (פורסם: 18-4-2017 בשעה 20:22)

      בן בסט וקהת הגיעו לחוזים האלה מחו"ל, "ליגיונרים", שמחירם בדרך כלל קופץ, בטח בעידן קרויף. בוזגלו כבר עשה את האקסיט שלו, אבל בגלל ההיסטוריה "רק" ב"ש שמה עליו את היד כשחזר מבלגיה.
      אבל זה באמת לא משנה. זכותו לבקש, זכותה של ברקת לסרב. אני דווקא חושב שהוא מתנהג בסדר גמור, מקצועני לגמרי. אבא שלו קצת פחות, אבל גם לא עשה יותר מידי מהומות ויש לו הרבה מן הצדק כאן. שני הצדדים צודקים, שני הצדדים תרמו זה לזה וזאת לא פרידה מכוערת סטייל הפרידות שלו מחיפה, ת"א ואפילו ליאז'.
      האמת שקצת חבל אם הוא לא יזכה לכבוד שמגיע לו מהקהל של ב"ש. אני עדיין מאמין שכן, הקהל הזה כבר הראה כמה דברים יפים. בכל מקרה, מבחינת "אבות האומה", ואני מתיחס כרגע רק לשחקנים – תרומתו לרנסנס הבאר שבעי שניה רק לברדה בעיני.

      להגיב
      • גדי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 20:39)

        סתם אנקדוטה. לאחר משבר מספר 997 לפני כחודשיים מאור הבקיע שער בחוץ נגד מכבי פתח תקווה. רוב הקהל הריע לו אבל הוא בחר להגיע אלינו עם תנועה מתגרה. פה הוא איבד אותי ורבים אחרים.
        הוא בהחלט עם תרומה אדירה וגם עושה רושם של אחלה בן אדם אבל זה הכל היה הדדי. הוא קיבל אהבה מכל עבר. כל מה שקרה בשנה האחרונה כולל: " אחרי אולימפיאקוס מאור יעזוב", "בינואר אנחנו עוזבים", "אני לא בהרכב מסיבות לא מקצועיות" מחק הרבה מאותה אהבה.

        להגיב
        • בלייק (פורסם: 18-4-2017 בשעה 20:57)

          אני מבין. הוא לא קדוש, זה ברור, וגם לא בן של קדוש, אבל עדיין תמיד נתן הכל על הדשא מבחינה מקצועית והתרומה שלו עולה בהרבה על המינוסים, וזה בלשון המעטה. שוב, השחקן השני לברדה בתור הזהב הזה של ב"ש.
          אני אבין גם תגובות אדישות או שליליות במשחק האחרון, נניח כשיוחלף או ייכנס כמחליף. זה יהיה יותר מכובד ויפה אם יערכו לו טקסון לפני משחק הבית האחרון והקהל יכבד ויריע. כולם ייצאו גדולים.

          להגיב
          • גדי (פורסם: 18-4-2017 בשעה 21:36)

            אין וויכוח לגבי המחויבות שלו על הדשא.

            לגבי הקשר עם הקהל אז לדעתי זה בלתי הפיך. טקס כזה עלול להיות חרב פיפיות. לצערי.

            להגיב
    • יואב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 20:56)

      ממש לא.

      להגיב
    • yaron (פורסם: 18-4-2017 בשעה 23:44)

      סביר להניח שייצא לאירופה כי בדיוק כמו שכתבת, כשחקן חופשי הוא מציאה ולדעתי שווה 2-3 מיליון. רבאק, על טב"ח הציעו 4+
      אם זה לא אירופה אני לא אתפלא אם קרויף ישלוף את הצ'ק.
      נתן לב"ש לרדת ממנו, נותן למכבי חיפה להתמקח ומחכה לראות מה יקרה לגבי אירופה.

      להגיב
      • funfun (פורסם: 19-4-2017 בשעה 10:59)

        סיכויים קלושים שייצא לאירופה – אל תאכל את הרמזים שהאבא מפזר לעיתונאים בשקל …
        לא שהוא לא שווה אירופה – זה קשור יותר למצב משפחתי ונוחות
        כל מה שקורה עכשיו הוא משא ומתן המונהג ומוכתב ע"י בוז'י על כל המשתמע מכך. ברקת לא פראייר (כן , לא אלונה אלא הבעל) וסביר להניח ששני הצדדים יפסידו בסה"כ
        אישית – כאוהד מכבי מעדיף את אצילי עליו (למרות שנת השמיטה שלו) אבל אקבל אותו בשמחה אם ג'ורדי יעשה מהלך ויבנה לו חוזה עם סעיפי בוז'י :-)

        להגיב
        • yaron (פורסם: 19-4-2017 בשעה 12:04)

          אם טענתך היא שהוא לא ייצא לאירופה מסיבות משפחתיות אני יכול לקבל, אם מסיבות מקצועיות אני לא מסכים, הוא שחקן חופשי ואני בטוח שיש מתעניינים.

          להגיב
          • גיא זהר (פורסם: 19-4-2017 בשעה 15:42)

            הפאפא עצמו אמר שיישאר בארץ. לדעתי כרגע אין לו שום הצעה קונקרטית וזו גם אחת הסיבות שבניגוד למה שכתוב, ממש לא זייף פציעה.

            להגיב
  20. עומרי (ירוק) (פורסם: 18-4-2017 בשעה 18:25)

    תומר, אחלה טור. העובדה שסיימת אותו מבלי להכניס ולו עקיצה אחת למכבי חיפה – אני לא יודע אם זה כי אתה מזדקן או שכבר אנחנו כ"כ לא רלוונטיים..

    להגיב
    • תומר חרוב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 22:40)

      קל מידי

      להגיב
      • עומרי (ירוק) (פורסם: 18-4-2017 בשעה 23:10)

        +1

        להגיב
  21. אבי 2 (פורסם: 18-4-2017 בשעה 19:30)

    מעולה והסיפא של דבריך סוכריה.
    ברשותך אתייחס דווקא לערן לוי:

    לא מקנא בהנהלה של נתניה, מילכוד רציני לשים את הכסף על ערן, כי משמעות הדברים היא לבנות את הקבוצה סביבו וסביב דיא סבע. הבעיה היא שאתה בונה סביב שני שחקנים שיביאו לך 25 שערים ו-25 בישולים ביחד, אז תרחיש של פציעה כמו אשתקד יכול לחרב עונה. לכן אולי עדיף לנתניה לבנות קבוצה מאוזנת יותר.

    אני אגב עדיין חושב שערן בריא עם דיא ועוד חלוץ/שחקן כנף מהיר וחיזוק רציני בקו האחורי יספיק לעונה יפה באמצע טבלה, כמו שהוא נתן בצוותא עם לארי קאיודה תחת רוני לוי.

    באופן אישי, כאחד שמאוד נהנה ממנו, אשמח לראות אותו שוב בבמה המרכזית בליגת העל נותן עוד עונה או שתיים יפות.
    להפוך לקבלן עליות בליגה לאומית, עם השמאלית שלו, הוא יוכל גם לעשות לאחר גיל 35.

    להגיב
    • תומר חרוב (פורסם: 18-4-2017 בשעה 23:25)

      הבעיה זה לא אפשרות של פציעה, הבעיה זה האיזון. רואים שלא פעם אחד בא שם על חשבון השני ורציונאלית הגיוני לתת לדיא את הקבוצה הזו כי הוא צעיר יותר. ערן זה ערן, הוא יהיה גאון גם בליגת העל אבל השאלה באיזה היקף וכמה הקבוצה יכולה לחפות על שחקן שעם כל הגאונות והקסם לא באמת מסוגל לשחק כדורגל מודרני.

      להגיב
      • יניב פרנקו (פורסם: 19-4-2017 בשעה 07:50)

        אני חושב שהדוגמא הכי טובה זה גלבאן ובני יהודה – שחקן אחר לגמרי בבני יהודה ובקבוצות אחרות.
        ולמועדון יש תלות מסוימת בגלבאן.

        להגיב
      • אבי 2 (פורסם: 19-4-2017 בשעה 10:49)

        כן, אני די מסכים.
        ערן גם לא ירצה להפוך לשחקן שעולה כמחליף דקה 60-70 כמו ראובן עטר במכבי חיפה בסוף הקריירה, או שלום תקווה.
        לכן הלך הרוח וההרגשה שלי היא שיראו לו בצורה יפה את הדרך החוצה.
        יהיו מאמנים בקבוצות קטנות יותר שיחטפו אותו – שלומי דורה בעכו או יובל נעים באשקלון אם יישארו (שמאוד מחזיקים מערן).

        להגיב

מה דעתך?