4-2-3-1. משחק מושלם

1. ההבדל בין יובה לבארסה הוא שמהמצבים שהיו ליובה בארסה הייתה כובשת חמישיה ומעפילה. צפיתי במשחק בג'קי או בפתח תקווה עם אוהדי יובנטוס ומישהו ענה לי ש"זה ההבדל בין היגוואין של הליגה האיטלקית לליגת האלופות". האמת שהוא ויובה קיבלו מבארסה היום מצבים קלים מאוד, אבל למה לכבוש אם לא באמת צריך? אפס-אפס: משחק מושלם ותוצאה מושלמת.

הסגירות בהגנה היו מצוינות, המצבים שבארסה איכשהו הגיע אליהם היו מצבים קשים. גם כשנראה היה שמסי בועט בשלומיאליות החוצה, זה היה כי שני שחקנים סגרו לו את הבעיטה הנוחה. בארסה עשתה את הדברים הנכונים, יובה עשתה את הדברים המושלמים ונעלה את המשחק.

2. שמעתי בימים האחרונים לא מעט על ההעדפה של השופטים את הספרדיות. ואני לא מתכוון לפתוח את דיוני השחיתות או את הכנסת הטכנולוגיה (שאני לא מתנגד באופן גורף אבל מאוד לא נוח לי איתה) אבל אחד הדברים שבלטו בשני המשחקים שהתקיימו בספרד בגומלין רבע הגמר (וכמעט תמיד) זה שהשחקנים של ריאל ובארסה לא מפסיקים לפנות לשופט ללא שום תגובה. הם נופלים, מתבכיינים, מדברים ומפעילים לחץ על השופט, ואין שום אכיפה. כבר במשחק הראשון שחקני בארסה לא הפסיקו לבקש מהשופט שיוציא צהובים כשעל פי החוקה, תלונה כזו אמורה לזכות בכרטיס צהוב, אבל השופטים מתעלמים. אותו דבר לגבי התחזויות, כששחקנים יקבלו שלושה משחקים בחוץ על התחזות הם יפסיקו את הדבר המטופש הזה. אז לפני שרצים לטכנולוגיה, יש כמה צעדים הגיוניים שיעודדו את השחקנים עצמם להיות הוגנים יותר.

3.מה הלאה? את מי רוצים לקבל בחצי?

מבחינתי, רק לא אתלטיקו. אתלטיקו היא קבוצה של נוק אאוטס. סימאונה הראה בשנים האחרונות שהוא הטוב ביותר ב180 דקות. הוא הדיח את בארסה, הוא הדיח את באיירן והוא המצ' אפ הכי מסוכן מול אלגרי. ליובה עדיף לקבל את ריאל בחצי ואת אתלטיקו או מונאקו בגמר. במיוחד כשכולם מדברים עליה כפייבוריטית לזכיה.

4. ליובה אין חילופים התקפיים בכלל. אז רצוי שלא תיקלע לפיגור. מנגד, כשברצאלי נכנס ידעתי ששער לא יפול במשחק.

5. עוד קצת ג'יג'י, עוד קצת.

 

Share on FacebookTweet about this on Twitter

108 תגובות ל “4-2-3-1. משחק מושלם”

  1. צביקה (פורסם: 20-4-2017 בשעה 00:17)

    תומר, היית צריך להשאיר את ה- 4-2-3-2, לרגעים זה באמת היה נראה כאילו ליובה יש שחקן יותר.

    להגיב
    • תומר חרוב (פורסם: 20-4-2017 בשעה 00:30)

      רק צ'לסי יכולה לשחק במערך כזה. יש לה את קאנטה.

      להגיב
  2. חז (פורסם: 20-4-2017 בשעה 00:18)

    +1 עצום על התבכיינויות של שחקנים.

    להגיב
  3. יואב (פורסם: 20-4-2017 בשעה 00:28)

    יובה לא הרשתה לברצלונה אפילו להחמיץ. ככה פשוט.
    גיים אובר כבר לפני שבוע.

    להגיב
    • תומר חרוב (פורסם: 20-4-2017 בשעה 00:29)

      יפה

      להגיב
  4. איתן (פורסם: 20-4-2017 בשעה 00:37)

    אני מההתחלה ידעתי ששער לאייפול במשחק של יובה,אבל לא חשבתי שיובה ממש יישחקו בונקר סטייל "אליפות אירופה של יוון" וזאת ועוד שיובה מובילה בביטחה בליגה האיטלקית כשאף אחת אפילו לא מאיימת עליה,כמו גם שיש לה ספסל משובח.

    בבארסה ראינו פשוט את חרחורי הגסיסה של קבוצה ששלטה באירופה עד לאחרונה,ראינו את אנריקה שפשוט עמד כמו טירון ולא היה לו שום פתרון לבונקר של אלגריףככה שהוא פשוט עשה בלאגן טקטי כבר מהדקה ה70 שגרם לחורים גדולים מאוד בהגנה.
    יש הרבה ראשים לערוף בבארסה מבחינת קברניטי המועדון.
    1. על הרכש הכושל,מבין כל שחקני הרכש רק אומטיטי הצליח להשתלב…לוקה דין אלקסר וגומס לא נראים כשחקנים שמתאימים לקבוצה שמתיימרת להיות בטופ האירופי-בטח שלא שווין את הסכומים ששילמו עליהם
    2.הזנחת קידום השחקנים הצעירים מלה מאסיה- שנים רבות לא קודם שחקן נוער לקבוצה הבוגרת-כאשר המאמנים והמתקנים הם יוצאים מהכלל
    3.ךבארסה פשוט אין צד ימני(לא קיצוני ימני אמיתי) ןלא מגן ימני שידע גם לשמור וגם להתקיף ,כל ההתקפות הלכו שמאלה לכיוון ניימאר,או נעצרו בפקק שיובה יצרה במרכז הרחבה.
    4.מס' רכישות מוזרות שבוצעו שלא הוכיחו את עצמן: ארדה טוראן,ז'רמי מתייה,שנרכשו לפני שנה וחצי-שנתיים ואלה כבר בני 30 ו33…
    5. מס' שחקנים שכבר מעבר לשיא שלהם:מסצ'רנו,אינייסטה ומס' שחקנים בכושר ירוד:רקיטיץ,פיקה
    6.עצם זה שלא ידעו לשמור על שחקן כמו פדרו שהיה יכול לתרום יותר מאשר אלקסר, וגם זה שלא שמרו בקבוצה על תיאגו-היה נותן יותר מטוראן או גומס.
    7.אי מציאת תחליף לצ'אבי,ובאין מציאת תחליף גם שחרור פאברגס שהוא השחקן ממרכז הקישור שחילק כדורים אולי באופן הכי דומה לצ'אבי.
    8.היה אסור להנהלה או למאמן לצאת בהודעה על סיום הדרך בסוף העונה,יש הרגשה שאצל מס' שחקנים יש תחושה של אווירת סיום קורס,או כאילו גם ככה עונה הבאה אני לא אהיה כאן.
    9.הויכוחים והמחאות לשופט כמו גם הבקשות להוציא צהוב כבר עוברות את הטעם הטוב,ופשוט מעצבנות…חייבים באופא לתת עוד חוקים של השעיה ל20 דקות של שחקן על שטויות כאלה או פרובוקציות שעלולות להשפיע על השופט

    להגיב
    • אלי (פורסם: 20-4-2017 בשעה 07:22)

      לגבי אומטיטי, הוא הצטרף רשמית כשחקן בגרסה. הנפילה שלו ותפיסה של הגרון כאילו ערפו לו את הראש זה משהו שהם עובדים עליו באימונים וסוף סוף הוא הצליח.
      טוב שהשופט התעלם.

      להגיב
    • עופר (פורסם: 20-4-2017 בשעה 07:49)

      אבל מה ההפתעה הגדולה, זו קבוצה שמלקקים לה את התחת בכל העולם כבר עשור אז פלא שהם יהיו מפונקים ובכיינים וזה בלי להתייחס לד.נ.א הספרדי שמהותו נפילות על הדשא ודרמות קורעות לב על כל נגיעה וזה עוד לפני הנשכן המטונף שבכלל עשה קריירה על להיות זבל טהור

      להגיב
      • אלכס(אחר) (פורסם: 20-4-2017 בשעה 22:41)

        + מיליון אלי.

        להגיב
  5. Shadow (פורסם: 20-4-2017 בשעה 00:42)

    בשביל להעניש על התחזות צריך לאשר שימוש בטכנולוגיה(טלוויזיה).

    אני אוהד ריאל שרוצה שיובה ייקחו רק בגלל ג'יג'י.

    באמת שאני לא מצליח לחשוב על שחקן פעיל שיותר מגיע לו ממנו לטעום את טעם הגביע.

    להגיב
    • ר.בקצה (פורסם: 20-4-2017 בשעה 05:10)

      אוהד של ריאל, או רוצה שיובנטוס ייקחו.

      להגיב
    • אדם בן דוד (פורסם: 20-4-2017 בשעה 08:27)

      זה לא שהוא לא חווה גביע, כן?
      לבנאדם יש כבר כל תואר אפשרי (חוץ מנעל הזהב)
      אז מקסימום יהיה לו תואר אחד חסר.
      הוא קרוב לוודאי GOAT

      להגיב
      • אחד מהעם (פורסם: 20-4-2017 בשעה 10:19)

        אין לו ליגת האלופות.

        להגיב
  6. brt (פורסם: 20-4-2017 בשעה 01:21)

    +מיליון
    על ההתחזויות !!!

    להגיב
  7. אריק (פורסם: 20-4-2017 בשעה 05:44)

    שיפוט נהדר. גם לי היה חסר רק איזה צהוב על התחזות. יובה נהדרת. כנייטרלי יחסית- רק לא אתלטיקו יובה, עכשיו תעיפו את ריאל.

    להגיב
  8. שחר ע. (פורסם: 20-4-2017 בשעה 06:13)

    שיפוט אנגלי , יאלה מספיק לבכות תתחילו לשחק כדורגל

    להגיב
    • matipool (פורסם: 20-4-2017 בשעה 08:22)

      לגמרי.

      להגיב
    • אופיר מ (פורסם: 20-4-2017 בשעה 11:35)

      כן אה, לגמרי עזר לאנגליות להגיע רחוק במפעל!

      להגיב
      • matipool (פורסם: 20-4-2017 בשעה 16:37)

        מה הקשר ?
        הוא כתב על השיפוט הספציפי אתמול.

        להגיב
  9. ניק (פורסם: 20-4-2017 בשעה 06:22)

    לגבי סעיף 2 – זה מה שהכי לא מובן לי בכל ההעדפה הזאת. בהנחה שאין באמת הוראה מפורשת מהבוסים לשופטים שמעלים את הספרדיות בכל מחיר, למה ששופט ירצה לעזור לשחקנים שכל מה שמעניין אותם זה להטעות אותו ולהתנהג אליו בחוסר כבוד??
    אז נכון שגם היתר לא צדיקים אבל ברסה היא אשפית של הדבר הזה עוד מימי פפ.

    אגב עוד דבר שאפשר לעשות לפני הטכנולוגיה זה לתת לשופט מעמד קצת יותר מכובד, כמו בNBA. אין דבר כזה להקיף את השופט ואין דבר כזה לצעוק עליו. כל דבר כזה צריך להיות צהוב מיידי.
    אחרי ש3 קבוצות ישארו ב9 שחקנים זה יפסק מיידית.

    להגיב
    • תומר חרוב (פורסם: 20-4-2017 בשעה 07:08)

      לגבי החלק הראשון: אין בזה רציונל, זה פשוט משפיע על שיקול הדעת. וזה גם מתקשר אל החלק השני, זו פשוט נורמה שהשתרשה ומאפשרים את זה. כמו הקטע המטומטם שלא נותנים צהוב שני לשוער שמבזבז זמן.

      להגיב
      • shadow (פורסם: 20-4-2017 בשעה 08:15)

        לא נותנים צהוב שני לשוער מפני שכולם מבינים שהחוק של הרחקת שחקן הוא מטופש ובטח שהרחקה על ביזבוז זמן היא מטופשת שבעתיים.

        אין הרי שום ערך לזמן במשחק כדורגל בגלל זה אין בעיה לבזבז אותו.

        להגיב
        • אלכס(אחר) (פורסם: 20-4-2017 בשעה 22:43)

          צודק בהחלט צל.

          להגיב
  10. שמעון (פורסם: 20-4-2017 בשעה 06:42)

    מכיוון שהפוסטים על האןביאיי נפתחים פה באיחור היה היום משחק בין אוק ליוסטון. שוב היה ניתן לראות את ההבדל העצום בין בברלי, גורדון ולו וויל לבין הנגרייה שיש שבאוק, הבדל פשוט עצום. אם עושים משחק בין יוסטון בלי הארדן לאוק בלי ראסל זה נגמר 30 הפרש כל משחק לטובת יוסטון.
    היום ראס ירד למנוחה לקראת רבע 3 וכל ההפרש נמחק כלא היה כי איש לא יודע להקפיץ אפילו כדור.
    מי שהכי מאכזב אותי זה אולדיפו, אני מודה שחשבתי שהוא שחקן טוב ויעשה קפיצת מדרגה באוק ובפלייאוף הזה אבל הוא פשוט קטסטרופה ורק עושה עבירות מפגרות על הארדן בזריקות ל-3, היום בשיוויון 104 שהמומנטום עם יוסטון שוב עבירה מטופשת על הארדן לזריקה מה-3.
    העבירה החמישית של אדמס הרגה את ההגנה של אוק לחלוטין וחיסלה את המשחק. קנטר מסננת ברמות שלא יתוארו, כל דקה שהוא על המגרש בסידרה הזאת יוסטון לא מחטיאה בשום התקפה כמעט.
    ראסל היה עם משחק אגדי 3 רבעים. ברבע הרביעי אחרי שהוא ראה את קנטר וסאבוניס מחטיאים 3 לייאפים שהוא סידר להם הוא החליט שנמאס לו והתחיל להתפרע ללא מעצורים ואני מבין אותו אבל להתפרעות הזאת יש גם מחיר כי היא לוקחת אנרגיות וכבר לא נשאר לו אוויר ב-6 הדק האחרונות ואיבד אמונה לגמרי בנגרים שלו.
    חבל זה היה משחק שאוק הייתה צריכה לקחת, אני עדיין מאמין בהם למרות שזה נראה רע מאד כי עכשיו הם ב-2 משחקי בית וקשה לי לראות את הקלעים של יוסטון קולעים ככה גם בחוץ. סטיבן אדמס לא יכול להיכנס לבעיית עבירות כי בלעדיו אין כלום לאוק בהגנה.

    להגיב
    • טיפה סרוחה (פורסם: 20-4-2017 בשעה 07:48)

      השאלה שנותרת פתוחה היא אם השחקנים שלידו חלשים בגלל מחסור בכישרון או בגלל שעונה שלמה הם התרגלו להיות קונוסים.קראתי דעות לפה ולשם,לא ראיתי מספיק משחקים כדי לגבש דיעה.אולי אם יתאפשר לי לראות את המשך הסדרה תהיה לי גם אחת משלי.

      להגיב
      • shadow (פורסם: 20-4-2017 בשעה 08:36)

        בוודאות אין קשר.

        משחק שני ברציפות שבו הוא קולע (אם אפשר לקרוא לזה קולע) באחוזים של גבינת העמק.

        שום ראסל לא מצדיק 4-14 מהשדה עם 1-7 משלוש.

        במשחק הראשון הוא בכלל היה מדהים עם אחוזים של גבינה לבנה 1-12. זה 8.3 אחוז.

        גם אם לא תשלם לי, ואני מגרד את המטר שמונים מלמטה, אני מבטיח לך שאין משחק שאני קולע באחוזים כאלה.

        זה פשוט ביזיון ששחקן במקצוענים שאמור להיות קלעי ועוד השני בטיבו באוקלהומה נראה ככה.

        האמת שממש התבאסתי מהרבע הרביעי.

        לא רק שלאוקלהומה אין חמישיה גם אין לה ספסל והיא רוב הזמן במדד +/- שלילי כשראסל לא על המגרש.

        אגב רק בשביל להבין ראסל שיחק אתמול 41 דקות. מדד ה+/- שלו הוא 11+. בשבע דקות שהוא לא שיחק ההפרש הוא 15 לטובת יוסטון. אין ספק שהוא הבעיה בקבוצה.

        מזכיר לי מאוד את הסיטואציה של אייברסון עם פילדלפיה. אם היה משחק במזרח היה היה מגיע את לגמר.

        נ.ב

        קנטר הוא הדוגמה הכי טובה בשביל להמחיש את ההבדל ההעצום בין הליגה הסדירה לפלייאוף. אפילו המאמן לא סופר אותו כי אין לו הגנה.

        בליגה הוא שיחק 21 דקות בממוצע. גם בעונה שעברה. במשחק האחרון הוא קיבל 7 דקות ובראשון 16 בקיצור איבד 50 אחוז מהאשליה של העונה הסדירה. וזה האס מהספסל.

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 20-4-2017 בשעה 08:48)

          ספסל לא היה להם בכלל גם שדוראנט היה שם. אוק שנים עם הספסל הכי גרוע בליגה. לאייברסון היום שחקנים יותר גרועים ממה שיש לראסל

          להגיב
        • גל ד (פורסם: 20-4-2017 בשעה 10:29)

          לא, כי 17-43 זה גליק.

          להגיב
      • שמעון (פורסם: 20-4-2017 בשעה 08:45)

        הבעיה הגדולה ביותר באוק זה שאין איש שיכול להקפיץ כדור חוץ מראסל. אין עוד מוביל כדור, אין מי שיכול ליצור לעצמו מצבי קליעה סטייל גאמאל קרופורד או ג'ו ג'ונסון כזה, לאו דווקא כוכב או משהו כזה אולדיפו היה אמור להיות כזה אבל הוא רחוק שנות אור מזה כרגע. יש להם רק שחקנים שיודעים לתפוס כדור ולזרוק מה-3 אבל גם שם אין קלעי אמין או ברגעי קלאץ למעט ראסל. אוק משחקת פנימה יותר שקנטר נמצא אבל הוא חור כ"כ גדול בהגנה. רק אדמס שחקן נחמד שם. רוברסון שומר טוב ומגן ברמה גבוהה אבל אין לו בכלל משחק התקפה.
        קח את קבוצות הפלייאוף וחוץ מבוסטון, הוקס, בקאס, ממפיס לכל הקבוצות יש יותר מ-2 מובילי כדור שיודעים ליצור לעצמם מצבי קליעה ולכן 4 הקבוצות שציינתי+אוק נמצאות במצב פח, בכדורסל של היום מובילי כדור ושחקנים יוצרים חייבים להיות על המגרש.

        להגיב
    • רומן (פורסם: 20-4-2017 בשעה 08:04)

      הבנאדם כותב על כדורגל, וכותב יפה על כדורגל, למה צריך לזהם התגובות על הענף המגוחך הזה עם הכדור הכתום?

      להגיב
      • תומר חרוב (פורסם: 20-4-2017 בשעה 09:08)

        תוד על המחמאה אבל דווקא מוצא חן בעיני האוף טופיק של אלו שלא ישנים בלילה

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 20-4-2017 בשעה 09:54)

          חח

          להגיב
          • ניינר / ווריור (פורסם: 20-4-2017 בשעה 15:28)

            רומן, אם כבר אז התגובה שלך מזהמת את התגובות פה

            להגיב
  11. גור אילני (פורסם: 20-4-2017 בשעה 07:04)

    אז לא הבנתי, צפית בג'קי או בפתח תקווה?

    משחק אדיר תחת אבטחה כבדה וצמודה של אוהבי הכדורגל בכל העולם ששמרו על השופט שלא יבזה.

    להגיב
  12. רומן (פורסם: 20-4-2017 בשעה 08:03)

    דווקא לגבי 2. ניימאר קיבל צהוב על חוצפה אתמול.
    יובה קבוצה אדירה, לצפות בהם משחקים פשוט מעורר השראה, אבל אל תשכח שהם שיחקו נגד קבוצה מאוד מאוד חלשה שלא מתאימה לרמות האלה.

    להגיב
  13. איציק (פורסם: 20-4-2017 בשעה 08:13)

    כמו תמיד, כשיש משחק גורלי, מסי מופיע ונותן משחק לפנתאון. בכלל משחק הרואי, ממש אדיר של בארסה, ואם הגברת הזקנה הייתה משתפת פעולה אז בארסה גם הייתה עולה לחצי.

    להגיב
    • אבי ל (פורסם: 20-4-2017 בשעה 08:22)

      די לגניבת הדעת, למסי יש מספיק משחקים גדולים במאני טיים בקריירה כדי לנפץ את המיתוס הזה

      להגיב
      • רומן (פורסם: 20-4-2017 בשעה 08:35)

        בוא נתחיל מ 1.
        תן משחק 1 בו מסי לקח את הקבוצה על הגב כשלא הולך

        להגיב
        • אורי (פורסם: 20-4-2017 בשעה 09:31)

          גומלין רבע גמר מול מילאן ב2012
          שני משחקי רבע גמר מול פסז 2013
          הקלאסיקו של ה4-3 ב2014
          כל משחק במונדיאל 2014
          משחק ראשון נגד באיירן 2015

          להגיב
          • Shadow (פורסם: 20-4-2017 בשעה 09:39)

            לא בדקתי את הנתונים שרשמת אבל אחרי שראיתי שרשמת כל משחק מונדיאל 2014 ירדה לך האמינות.

            הבנאדם שיחק פח מול נבחרות פח והקיא בגמר.

            לזה אתה קורא לקח על הגב? נו באמת.

            הבנאדם מקיא סידרתי. זה לא מוריד כלום מהיכולות המדהימות שלו אבל מנהיג הוא לא.

            להגיב
          • רומן (פורסם: 20-4-2017 בשעה 09:40)

            כל משחק ב2014? הגמד לא בעט למסגרת בשלב הנוקאאוט.
            בגמר הוא עמד אחד על אחד במצב שאסי טובי בגילו היום מגלגל לפינה תוך כדי שהוא מגלגל לעצמו ג'וינט.
            על מה אתה מדבר? הוא בהחלט להט נגד ניגריה ובוסניה.. (אפילו המפציץ מגואנגז'ו כבש מול בוסניה)

            להגיב
          • איציק (פורסם: 20-4-2017 בשעה 09:42)

            נכון שגם אתמול לא היה גמר, אבל מעניין שאין אף גמר ברשימה, וגמר מונדיאל 2014 הוא לא לקח את הקבוצה על הגב. היה בסדר גמור, אך בסוף לא לקח את הנבחרת לשום מקום. אני לא זוכר אף גמר בו הוא ניצח, כשלקבוצה לא הלך. אני זוכר הרבה משחקים שכשהקבוצה טיקטקה, הוא היה הבריק. לא מכיר אותו כאחד שבמעמדים גדולים מרים את הקבוצה שלו, אבל כן כאחד שכשהקבוצה למעלה, הוא מעל כולם.

            להגיב
            • ק. (פורסם: 20-4-2017 בשעה 10:03)

              די מספיק, גם בשני הגמרים מול יונייטד הוא כבש והיה מעולה, גם צמד בברנבאו שהכריע משחק עקר בחצי גמר אלופות מול ריאל של מוריניו (כולל סלאלום שרונאלדו ופפה על הברכיים ברקע). ואם אתה רוצה אפשר גם להוסיף גמרי גביע (למרות שבאלה אפשר להשתמש רק אם הוא לא טוב)
              גם בראשון בטורינו אגב הוא היה היחידי שהיה טוב בחלק הקדמי של בארסה ונתן כמה מסירות זהב שהיו שוות גול (כמו אגב בשלבי הנוקאאוט במונדיאל).
              בגדול, למי שרואה על בסיס שבועי, רב השנה הוא לוקח את הקבוצה על הגב והוא רמה מעל כולם.
              גם אתמול הוא היה הכי טוב בחצי השני בבארסה ולמרות שפיספס את המסגרת היה היחידי כמעט שהצליח לשחרר בעיטות לשער מול תצוגה הגנתית קבוצתית מושלמת שלא השאירה מילימטר מרווח

            • אחד מהעם (פורסם: 20-4-2017 בשעה 10:18)

              פפה לא היה יכול להיות על הברכיים באותו חצי גמר, כי הוא הורחק שלא בצדק לפני כן…

              אבל בגדול אני מסכים שלא חסר למסי רגעים שהופיע במאני טיים.

            • איציק (פורסם: 20-4-2017 בשעה 10:19)

              אתה טוב באחיזת עיניים. קוסם. הצליח כמעט לשחרר כדור. באמת הישיג. הרי מצופה ממנו לעשות מהפך מול הגנה מושלמת. מול קונוסים יש מועמדים רבים להצליח.

            • ק. (פורסם: 20-4-2017 בשעה 10:22)

              סליחה, צודק…כנראה ראמוס או מרסלו וקסיאס גם כורע. הייתה זכורה לי התמונה רק פרט אחד חסר.
              מיותר להכנס שוב לדיונים על ההרחקה ההיא… (זה היה כי השופטים תמיד דופקים את מוריניו:))

            • אחד מהעם (פורסם: 20-4-2017 בשעה 10:25)

              לא, זה כי השופטים תמיד דופקים את הקבוצה שאני אוהד ואם היא נהנית מטעויות שיפוט אז זאת טעות לגיטימית :)

            • ק. (פורסם: 20-4-2017 בשעה 11:15)

              בדיוק:)

              איציק, קרא שוב… רשמתי היחידי כמעט שהצליח (מתוך קבוצה שלמה שלחצה אך התקשתה מול הצפיפות והסגירה המושלמת), לא "הצליח כמעט לשחרר" או איך שלא פירשת את זה. יובה נתנו למשך מילישניות מרווחים של מילימטרים בין מגינים ורגליים מושטות לבעוט לשער.
              שאלה, ראית את המשחק? או כמה פעמים ראית משחק שלהם השנה? כי לפעמים שרואים רק כותרות אחרי כשלון קבוצתי (בעיני גם לא כזה כשלון) מפרשים אחרת את המציאות.
              ובלי קשר, לקחת הערה קטנה בתגובה שלי והתעלמת מהשאר יפה

            • איציק (פורסם: 20-4-2017 בשעה 11:20)

              ודאי שראיתי את המשחק, ולכן פספסתי את השערים של הרבע גמר השני. הנקודה היא שמסי כמישהו שמוצג רמה אחרת, מצפים ממנו במשחק כזה לפרוץ הגנה לא חדירה. מצפים שיעשה את מה שאחרים בקבוצתו לא מסוגלים. הוא לא עשה זאת. ולא עשה זאת בהרבה יותר מקרים מאשר באלו שהצליח. להצליח במשחקי ליגה סדירים זה יפה וחשוב. להתעלות ברגע האמת זה מה שמצפים מכוכב כמוהו.

            • אלי (פורסם: 20-4-2017 בשעה 11:40)

              אני ממש לא מבין את הביקורת עליו.
              אם הוא משחק טוב אז ברסה משחקת טוב, אין דבר כזה שברסה לא טובה ואז הוא מרים אותה.
              איך אתה יכול לדעת שמסי משחק טוב בגלל שברסה משחקת טוב, ולא ההיפך?
              יש לכם דרך לבדוק סיבה ותוצאה?

            • איציק (פורסם: 20-4-2017 בשעה 12:08)

              אלי, לא זו הנקודה. אני בטוח שכשבארסה משחקת טוב, חלק לא מבוטל מכך זה בגלל מסי. לאף אחד (כנראה חוץ מרומן, אבל אולי גם רומן בדעה זו, אולי הוא יגיב) אין ספק שמסי שחקן עם יכולות אישיות גבוהות מאד ומשתלב מעולה במשחק הקבוצתי של בארסה. מצד שני, תסתכל איך רונאלדו מבקיע שערים גם במשחק לא טוב של ריאל, איך הוא טורף את הדשה. תסתכל שנה שעברה את זהבי, כמה שערים מכריעים הבקיע למכבי, גם באירופה, גם כשהיא לא הרשימה (הבאתי דוגמאות של שחקנים שאני פחות אוהב, אבל מגיע להם קרדיט). כלומר, אני מצפה ממנו שיופיע כשלקבוצה לא הולך. כשלקבוצה הולך, אני נותן לו את הקרדיט וגם לאחרים.

            • רומן (פורסם: 20-4-2017 בשעה 12:36)

              אלי, אהבתי..
              קיוויתי שאף אחד לא יתפוס את הבלוף הלוגי

            • ק. (פורסם: 20-4-2017 בשעה 13:01)

              זה דווקא לא נכון – למשל בטורינו או אתמול בחצי השני, ניימאר וסוארס שותקו ולא הצליחו לבצע פעולות יוצרות מצבים לעצמם או לאחרים, כנ"ל אינייסטה ורקאטיץ'. מסי כן. יש מקרים שהוא טוב מאוד וכל הקבוצה טובה ויש מקרים שהמשחק הקבוצתי השוטף פחות זורם (אגב, ראו אתמול יופי את ההבדל עם ובלי בוסקטס) ובפעולות בודדות של שחקן ספציפי נוצרים מצבים.

        • עומר (פורסם: 20-4-2017 בשעה 14:17)

          מול ריאל מדריד 4-3 כשלקבוצה לא הלך הוא סיים עם שלושער.
          מול ריאל מדריד 3-3 בגיל 20 כשלקבוצה לא הלך הוא סיים עם שלושער.
          כבש את שער הניצחון מול יונייטד בגמר ליגת האלופות 2011.
          כבש מול יונייטד ב-2-0 בגמר ליגת האלופות, אמנם את השני ולא את גול הניצחון, אך כבש.
          מול מילאן הוא היה כוכב הרמונטדה אחרי שהפסידו 2-0 במשחק הראשון.
          מול ריאל מדריד כבש צמד בחצי גמר ליגת אלופות בברנבאו וסיים את הסיפור.
          מול באיירן 3-0 עם תצוגה שלו כולל צמד, מה שהכריע את חצי הגמר.

          מספיק משחקים חשובים? יואו כמה זכרון קצר יש לאנשים זה מדהים.
          אז היה לו שבועיים חרא ולרונאלדו היה שבועיים מעולים. יאללה בוא נבנה תאוריות על זה.
          יכול להיות שממחר מסי/רונאלדו יהיו ברמה של אייל משומר, זה כבר לא משנה. ברמת הקבוצות הם כבר עשו הכל ובמשך יותר מ-10 שנים. זהו, הקריירה שלהם היא מהגדולות בהיסטוריה ברמת הקבוצות גם אם מחר יפרשו, תפסיקו לנסות לחפש להם מגרעות.
          מסי השחקן הכי מעוטר בהיסטוריה, תארים אישיים ללא ספק ובקבוצתיים הוא מהמעוטרים בהיסטוריה.
          איך הפכתם אותו לצ'וקר שלא מגיע למשחקים גדולים לא ברור.
          אגב, אנחנו סך הכל ברבע גמר, זה נחשב מפגש גדול? כי אם כן אני יכול להביא עוד מלא שמיניות/רבעי גמר שהוא הופיע.
          אגב… חוץ מהשבועיים האחרונים, מתי רונאלדו הגיע למפגש גדול (לא טוען שהוא לא מגיע, ההיפך הוא הנכון, אבל מלבד השבועיים האחרונים מה הוא שונה ממסי? אם כבר הוא נותן שנה פחות טובה ממסי וחייבים להיות לא אובייקטיבים כדי לא לראות את זה).

          להגיב
          • איציק (פורסם: 20-4-2017 בשעה 14:28)

            רק תראה מה רונאלדו עשה מהספסל בגמר אליפות אירופה לעומות. היתי רוצה לראות ממסי פעם אחת תשוקה ומנהיגות כזו.

            להגיב
            • עומר (פורסם: 20-4-2017 בשעה 18:51)

              הצלחת להטריל אותי… שאפו

            • עשר (פורסם: 21-4-2017 בשעה 08:58)

              גדול

          • Guss (פורסם: 20-4-2017 בשעה 14:43)

            מסי לא השחקן הכי מעוטר בהיסטוריה, לראיין גיגס יש יותר תארים ממנו (תארים שזוכים בכדורגל, לא עיטורים כמו שחקן השנה וכאלה).

            להגיב
            • עומר (פורסם: 20-4-2017 בשעה 18:52)

              מעולם לא רשמתי את זה

    • רומן (פורסם: 20-4-2017 בשעה 11:08)

      האמת לא ברור למה בכלל אנחנו מדברים על מסי.

      להגיב
      • איציק (פורסם: 20-4-2017 בשעה 11:10)

        לא יודע. סתם שבחתי אותו, ואלה מתנפלים עלי.

        להגיב
      • ק. (פורסם: 20-4-2017 בשעה 11:17)

        מסכים איתך רומן, הוא לא האישו כאן, יש קבוצה שנתנה תצוגה מופתית בצמד מפגשים מול קבוצה טובה מאוד, הגיע לה לעלות, ובה צריך להתעסק

        להגיב
    • dk (פורסם: 20-4-2017 בשעה 12:06)

      איציק אתה מתחיל ליצור פה סטנדרט מאוד גבוה של הטרלה פר פוסט :) אני אשכרה כבר מחכה לפוסט הבא אחרי שפעמיים צחקתי בקול רם

      להגיב
      • איציק (פורסם: 20-4-2017 בשעה 12:18)

        המילה "מתחיל" זה אחד העלבונות היותר קשים שהטיחו בי באתר. חבל שאתה מתנהג בצורה מעליבה זו.

        להגיב
        • dk (פורסם: 21-4-2017 בשעה 07:53)

          בתור אוהד מסי מושבע הייתי חייב להגיד לגופו של כותב כדי לפצות על העלבון :)

          להגיב
  14. יאיר (פורסם: 20-4-2017 בשעה 08:56)

    האיש בצהוב שיבש לברסה את תכנית המשחק.

    התכנית הייתה להלחיץ ולהכשיל אותו בכל מהלך אפשרי, הוא פשוט עמד לחץ.

    ממש הרגיש שהקהל של ברסה הבין שזה התפקיד שלו, לעזור לשחקנים להלחיץ את הצהוב לא באו לדחוף את הקבוצה.

    נ.ב – האיש בצהוב = האיש עם המשרוק בפה

    להגיב
  15. Lord Anthony (פורסם: 20-4-2017 בשעה 09:05)

    שערוריית שיפוט במשחק אתמול, בארסה לא קיבלה אפילו פנדל אחד.
    למשבץ השופטים יהיה הרבה מה להסביר היום.

    להגיב
    • איציק (פורסם: 20-4-2017 בשעה 09:24)

      וזה שיובה סיימה את המשחק ב-11 שחקנים לא מפריע לך?

      להגיב
      • Lord Anthony (פורסם: 20-4-2017 בשעה 09:44)

        גם על זה מישהו יצטרך לספק הסברים.

        להגיב
  16. 49ers (פורסם: 20-4-2017 בשעה 09:07)

    אני יודע שזה לא המקום… אבל חייב לשחחר קיטור:
    דקה 93 לסיום המשחק של בארסה מול יובה. כמה שניות לסיום, הקהל הקטאלוני, בניגוד גמור להרגלו, נשאר באצטדיון כדי להריע ולכבד את המאמץ. שירה אדירה ברקע ועשרות אלפי דגלים מתנופפים במחזה מרהחב ומרגש, הן לצפיה והן לשמיעה. הצלמים, הבמאי, הילדים ואני בבית.. כולם מבינים את זה… התמונות רצות על פני השחקנים, הקהל ביציע וחוזר חלילה. רגע מזוקק ותמציתי של כל מה שיפה בספורט. ברקע עדיין שירה אדירה ומצמררת, אבל ליעקבי ואוחנה לא הספיקו 93 דקות, הם חייבים להספיק עוד כמה מילים. אלוהים ישמור… תנו לנו 10 שניות של שתיקה, של העצמת המעמד, של עור ברווז… תנו להסניף את הרגע. בא לי לדפוק את הראש בקיר, מרוב חוסר ההבנה במהות של הספורט. איני בא לחלוק בפוסט הזה על נדב כשדר. מי שאוהב את סגנונו שיאזין לו, מי שלא, שימצא דרך מעקף. אבל בחייאת ראבאק… אין רגעים שבהם תמונה שווה מאלפי מילים?

    להגיב
    • Shadow (פורסם: 20-4-2017 בשעה 09:43)

      1+

      משתתף בצערך שאתה עדיין צורך שידורים ישראלים

      להגיב
    • חז (פורסם: 20-4-2017 בשעה 09:50)

      זו בכלל בעיה של כל השדרים בישראל שפשוט לא סותמים לשניה (פחות יורם ארבל, אבל הוא כבר אין מה לדבר על המגרעות האחרות שלו). מי שלקחו את זה באמת לרמה אחרת אלה יעקובי ושגיא כהן. הכדור במרכז המגרש, פס אחורה, ונותנים לך פרשנות של שלושה שחקנים מול שוער.
      זה מדהים, אתה שומע שידור אנגלי וממש נותנים לך להרגיש את המשחק, מדברים כשצריך. זה הבדל עצום. מאז שצ'רלטון מאפשרים לשמוע בשפת מקור זה התעצם לי- אם אתה שומע רק ישראל או רק אנגלי אתה פחות שם לב להבדלים, אבל בצ'רלטון איך שנגמרת המחצית חוזרים לשידור הישראלי כשהשחקנים יורדים מהמגרש והברברת מכה בך בבת אחת.

      להגיב
    • אמיתי (פורסם: 20-4-2017 בשעה 09:57)

      בהחלט רגע יפה
      מעבר לזה שאני צופה בסטרימינג גם בדיוק הייתי על מיוט..

      להגיב
    • Lord Anthony (פורסם: 20-4-2017 בשעה 10:15)

      יעקובי ואוחנה עוד היו סבירים, שלשום ראיתי בטעות את ריאל באיירן בעברית, שגיא כהן לא סתם את הפה לשנייה כאילו הוא מקבל שכר לפי מילה.
      ונניח הוא היה אומר דברי טעם עוד היה אפשר איכשהו להתמודד עם זה.

      להגיב
    • תומר חרוב (פורסם: 20-4-2017 בשעה 10:26)

      קטר חופשי, זה באמת שידור נוראי.

      להגיב
    • שלו (פורסם: 20-4-2017 בשעה 12:48)

      הכניסו בספורט 1 ו2 אפשרות לצפות בשפת המקור,
      השלב הבא יהיה שאפשר יהיה לצפות בלי (רק הסאונד של המגרש) ואז זה יהיה מושלם.

      להגיב
    • אבי 2 (פורסם: 20-4-2017 בשעה 15:08)

      כל מילה.
      זה מזכיר לי את המשחקים בליגה האיטלקית, כשכל כך כיף לשמוע את השדרים האיטלקיים בגולים עם התשוקה שלהם והשפה הנהדרת, אבל אבי מלר חייב לתת את שואו הצווחות הצורם שלו.
      והכי גרוע זה במשחקים של נאפולי בסאו פאולו, תן לשמוע את ההר געש ואת הכרוז הנפלא שלהם בגולים, תסתום לכמה שניות!

      להגיב
  17. yaron (פורסם: 20-4-2017 בשעה 09:23)

    לגבי את מי רוצים בחצי – יאללה תביאו את ריאל!
    שניה, חובש קסדה… אוקיי, אני מוכן – נמאס לי כבר מכל הפסטיבל ריאל וברצלונה שיצאו לי כבר מכל החורים.
    תנו לי יובה – מונאקו בגמר ואני מבסוט :-)

    להגיב
    • איציק (פורסם: 20-4-2017 בשעה 09:28)

      ישר, מותרים על החצי. גמר וזה ;)

      להגיב
  18. ק. (פורסם: 20-4-2017 בשעה 10:12)

    סיכמת יפה – יובה שיחקה מושלם, בארסה עשתה הכל נכון, לחצה יחסית גבוה, תקפה מכל הכיוונים ויובה פשוט נתנה תצוגה טאקטית מופתית. גם כאוהד בארסה היה מפעים לראות את זה. גם ששחקן של בארסה עובר ומגיע ליתרון – יש חיפויים, גם שמועברת המסירה הנכונה, תמיד יש עוד שחקן שדואג לקרוא אותה ולהרחיק.
    כל הכבוד ליובה, לא תמיד צריך להקטין את מי שלא עלה. בארסה הפסידה שלא כבשה בראשון ושעלתה עם הרכב בזיוני שהיה חצי שעה חסר אונים (מתייה וגומש).
    יאללה, תנו לג'יג'י את הגביע, כבר עשו גמר לפני שנתיים, לפני שנה הודחו במשחק ענק מול באיירן, השנה צריכה להיות הקפיצה האחרונה (מצד שני גם לאתלטיקו מגיע על כל השבררון לב של הגמרים מול ריאל…)

    להגיב
  19. צור שפי (פורסם: 20-4-2017 בשעה 10:28)

    מצטרף לקונצנזוס סביב השופט והבכיינות המאוסה של הקטלונים. כבר במחצית כתבתי שהם אשכרה מתנהגים כאילו שהם לא מבינים שהשופט לא עובד אצלם. ההגנה של יובה במחצית השניה היתה מחווה מפוארת למסורת האיטלקית, ללקק את האצבעות.
    כמו שצפיתי אצלך, לא רק שלא היתה רמונטדה, גם ניצחון לא היה.
    אני ממשיך לחזור על עצמי: בפוסט של גור כתבתי שלצערי, כאוהד מ.ס. עמינח, אתלטיקו היא הקבוצה הפחות טובה מבין הארבע האחרונות והגיע למעמד רק בגלל שלשם שינוי היתה לה הגרלה מזליקית ככה שמבחינתי זה לא משנה מי תהיה היריבה בחצי. אתלטיקו לא תעבור.
    נדמה לי שעל הגביע השנה חרוט יובה. כשמגיע מגיע. יחד עם זה אי אפשר להיות אדיש למונקו.
    וכמובן – רק לא מדריד.

    להגיב
    • רומן (פורסם: 20-4-2017 בשעה 10:46)

      לגמרי!
      לא יודע את מי לאהוד, מצד אחד יובה פנטסטית, מדהימה, עומצתית וכו.. ומצד שני יש את מונאקו שהיא מטריפה ומרגשת.
      יש גם את השיקול שיובה תהיה פנטסטית, מדהימה, עומצתית וכו.. גם שנה הבאה. לעומת זאת מונאקו כנראה לא תהיה מטריפה ומרגשת, ורוב הסיכויים שהיא פשוט לא תהיה שנה הבאה.
      בכל אופן בהגרלה אני מקווה ליובה ריאל בחצי. ככה יהיה לנו עוד 180 דקות דקות להתמוגג על איך יובה רומסת בסטייל שאין כדוגמתו את הזבל הספרדי המושחת והמתכיין שמתייצב מולה, לראות את בונוצ'י משפיל גם את רונאלדו אחרי שהשפיל את מסי וכו וכו..
      ושבגמ יהיה מה שיהיה.

      להגיב
      • funfun (פורסם: 20-4-2017 בשעה 13:29)

        פחחחחחחחחחח
        רומן ממליץ על שייק פירות עם הרבה ירוקים ומלאן כלורופיל כדי שיתמזג עם הצבע הטבעי של רגשי הנחיתות המדומים שלך :)
        ריאל מדריד היא האלופה המכהנת אז תן כבוד. אני מאוד אוהב את יובה , בטח העונה שהם משחקים מבריק (לדעתי), אבל מכאן ועד למצעד ההשפלות שאתה מייחל להם המרחק גדול מאוד
        רק בשבילך מתאים לי מפגש כזה בגמר או בחצי לא משנה :-)
        מונאקו אכן סקסית ומדהימה ובדיוק בגלל זה זידאן ידאג להביא את היהלום לברנבאו :-))))))

        להגיב
        • רומן (פורסם: 20-4-2017 בשעה 14:10)

          כבוד? אני לא מכבד רמאים ונוכלים. רונאלדו היה יכול להתייצב מול המצלמות ולהגיד "הבקעתי 2 גולים באופסייד, ופסלו ללוונדובסקי גול חוקי כל מה שהיה היה לא חוקי וניצחנו בחסד" במקום זה הוא חוגג את השער ה101 שלו…

          להגיב
  20. אביאל (פורסם: 20-4-2017 בשעה 11:51)

    לא ברור לי איך אף אחד לא הזכיר את זה שמנדזוקיץ על הדשא, ברצלונה ממשיכה לשחק, יובנטוס מוציאה כדור לחוץ ובמקום להחזיר את הכדור ליובנטוס, ברצלונה ממשיכה לשחק. אכן, הסיסמא שלהם באה מצוין לידי ביטוי.

    להגיב
    • תומר חרוב (פורסם: 20-4-2017 בשעה 12:01)

      יצאו טל בן חיים

      להגיב
    • ניק (פורסם: 20-4-2017 בשעה 12:38)

      אני מקווה שהפעם לפחות הם לא הפעילו את הממטרות על השחקנים החוגגים כמו שעשו לאינטר.

      להגיב
    • עומר (פורסם: 20-4-2017 בשעה 14:21)

      מנדז'וקיץ' נפצע.
      יובה המשיכה לשחק למרות זאת.
      איבדה כדור.
      ברסה השתלטה על הכדור.
      יובה ברוב חוצפתה מבקשת להוציא כדור.
      ברסה בצדק לא מוציאה.
      ברסה מאבדת כדור לדיבאלה.
      דיבאלה נמצא ליד הרחבה של יובה בלחץ של שני שחקנים עליו.
      מוציא החוצה.
      מנדז'וקיץ' קם.
      מהלך ציני של יובה. תומך מאד באי החזרת הכדור

      להגיב
      • אבי 2 (פורסם: 20-4-2017 בשעה 15:11)

        עומר, לא צריך לגונן בכל מחיר על בארסה.
        המהלך הזה היה ברור לכולם – חוסר פייר פליי מוחלט.
        מילא המשכת עם המשחק, אבל רבאק תחזיר את הכדור ליובה לפחות באאוט.
        זה היה גועלי.

        להגיב
        • עומר (פורסם: 20-4-2017 בשעה 18:51)

          וואלה אני אוהד ברסה אבל אני משתדל להיות אובייקטיבי. לא פשוט, מודה.
          יחד עם זאת, כשדיבלה הוציא את הכדור צעקתי על הטלוויזיה שלא יחזירו את הכדור. וזה משהו שאני לא עושה בדרך כלל כי אפילו לי יש מעט אינטגריטי.
          אגב, מעולם לא ראיתי את ברסה לא מחזירה כדור במצב הזה. אתה חושב שזה נובע מחוסר ספורטיביות נטו או שיש מצב שהם חשבו כמוני?

          להגיב
          • אלי (פורסם: 21-4-2017 בשעה 08:42)

            אבל אז שדעאש ערפו לאומטיטי את הגרון ברסה התלוננו שהשחקנים של יובנטוס לא הוציאו את הכדור לעצור את המשחק.

            להגיב
            • עומר (פורסם: 21-4-2017 בשעה 17:55)

              סבבה… אף אחד לא אומר שברסה צדיקים.
              אבל המקרה הספיציפי הזה, לדעתי מהלך לגיטימי. 100% כשר, 10% מסריח.

  21. אריק האחר (פורסם: 20-4-2017 בשעה 12:36)

    למרות שלא היו שערים היה לטעמי משחק ענק
    ושיפוט מעולה .
    התקפה שנחשבת לטובה בעולם לא מצליחה לגרד את ההגנה הטובה בעולם .
    שוער שהוא אגדה אמיתית שנותן להגנה שלו שקט נפשי .
    לא זוכר מי אמר את זה ( אבי רצון ? ) אבל זה אמיתי :
    כולם עושים הגנה וסובלים
    האיטלקים עושים הגנה ונהנים .
    פעם אחר פעם כיסוי מותאם שנראה כמו ריקוד
    מול ההתקפה
    צמוד או פתוח רחוק או קרוב ותמיד עוד שחקן
    מחפה ושליטה מוחלטת בכדורי גובה.
    בסוף המשחק גם יכלו לתת לפחות שני גולים עם קצת יותר ריכוז ופחות עייפות .
    הלוואי שיקחו את הגביע

    להגיב
  22. דוד (פורסם: 20-4-2017 בשעה 12:43)

    אם יש קבוצה (מבין הנותרות) שמסוגלת להבקיע נגד יובנטוס 2 שערים במשחק, זו ריאל מדריד.
    כאוהד ריאל אני לא רוצה את מונאקו, יחתכו את ההגנה שלנו כמו חמאה. יובנטוס (עם כל המחמאות על העמידה וכו') קצת מגושמת בהתקפה בחלק שמול השער. אפשרי לעבור אותם. מונאקו ניידת ויצירתית הרבה יותר. את אתלטיקו אני לא רוצה כדי לשמור שחקנים בריאים לגמר, החברה האלה שוברים רגליים.

    להגיב
    • ר.בקצה (פורסם: 20-4-2017 בשעה 13:22)

      הסגידה הזו לקבוצות "קטנות ורומנטיות" משעשעת, בעיקר כשהיא באה לידי ביטוי באבחנות מלומדות כגון "עדיף לפגוש את מונאקו ולא את יובנטוס",
      או זו החביבה עליי, מלפני כחודש – סביליה היא מועמדת מובילה לאליפות ספרד.

      להזכירך, לפני שנתיים יובנטוס זרקה את ריאל מחצי גמר ליגת האלופות.
      דרכה ה"הירואית" של מונקו לחצי הגמר כללה מעבר על פני קבוצה בטראומה (דורטמונד) ועוד קבוצה (סיטי) שנמצאת בעונה שהיא מעדיפה לשכוח.

      להגיב
      • no propaganda (פורסם: 20-4-2017 בשעה 13:45)

        אני חייב לשאול, מי אמר שסביליה היא מועמדת מובילה לאליפות ספרד?

        להגיב
        • ר.בקצה (פורסם: 20-4-2017 בשעה 14:24)

          השדרנים של הליגה הספרדית בערוץ "וואן" (אגב, הם ברמה אחת מעל השדרנים של ערוץ הספורט, וגם לא מנדנדים כמוהם. נדמה לי שהשדר המוביל הוא רז אמיר)

          להגיב
          • no propaganda (פורסם: 20-4-2017 בשעה 15:27)

            טוב שדרנים בכל ערוצי הספורט בארץ, זה לא בדיוק אנשים שצריך להתייחס ברצינות למה שהם אומרים :)
            במקרה הזה, אני אפילו חושד שהם ניסו לפרסם את הליגה כדי שיותר אנשים יצפו במשחקנים

            להגיב
      • ק. (פורסם: 20-4-2017 בשעה 14:19)

        בדיוק. נתנה עונת ליגה אדירה והייתה צמודה לבארסה וריאל (עד לפני חודש). גם מי שטען את זה (היו עובדות) לא חשב שהיא מועמדת מובילה (היו 2 לפניה…)

        להגיב
      • דוד (פורסם: 20-4-2017 בשעה 14:27)

        ר. בקצה
        אני לא סוגד להם. פשוט צפיתי המון השנה בריאל מדריד. ההגנה של ריאל תתקשה מאוד להסתדר עם התקפה דינמית ומהירה כל כך. מול יובנטוס מותר לטעות, ראינו אתמול. לא נשכח שיובה הבקיעה 3 שערים נגד ברצלונה מהברקות אישיות של דיבאלה (ניתן לשמירה) ומכדור קרן (דווקא החלק החזק של ריאל). התקפות מסודרות שלה מסתיימות בדר"כ אצל היגוואין המחמיצן או במסירה לא מדוייקת של קואדראדו.
        אתה טועה פעם אחת, מרחיק את הכדור ויכול לנשום.
        זיזו מכיר היטב את הקבוצה ואת המאמן, והוא אחד הגדולים בהתאמה טקטית מול יריבה ספציפית. ושאף אחד לא יספר לי שריאל לא מסוגלת להתמודד נגדה התקפית. מונאקו היא סוג של חידה, וגם יש את הבעיה של שאננות.

        להגיב
        • ר.בקצה (פורסם: 20-4-2017 בשעה 14:47)

          כפי שנוכחנו אתמול, דווקא מול יובה אסור לטעות.
          ברסה, שההתקפה שלה יותר אפקטיבית ופוריה מריאל, פשוט לא הצליחה לתקן את הנזק שנעשה במשחק הראשון. ריאל הרי מתבססת כל העונה על היכולת שלה לתקן את השטויות שהיא עצמה עושה בהגנה (והיא עושה המון).
          מה יקרה אם יובה תיתן גול במשחק הראשון ותחליט לסגור את השער לשיפוצים, כמו שעשתה בקמפ נואו?
          בכמה משחקים העונה ריאל הצליחה לשמור על שער נקי? 7-8 לא יותר.

          להגיב
  23. funfun (פורסם: 20-4-2017 בשעה 13:37)

    ר – תסתכל על סטטיסטיקה העונה ותראה שהקטנה ורומנטית משאירה אבק לכל האחרות במה שהיא עושה!
    מספר כיבושים אדיר, קצב רצחני והכל עם ממוצע גילאים של הגנון של שמעון – זה לא סיפור סינדרלה רגיל זה קארמה של כוכבים שהסתדרו להם בשורה ויצרו תלכיד מפחיד.
    מה שנקרא בול בפוני
    ולהזכירך יובה קיבלה שלוש בגמר! :)
    ומדריד לקחו את הגמר שלפני ואת זה שאחרי…

    להגיב
    • ר.בקצה (פורסם: 20-4-2017 בשעה 14:32)

      הסתכלתי.
      בית מוקדם די קקמאייקה.
      אח"כ סיטי הנאיביים, ודורטמונד שהגיחה היישר מפיגוע טרור.
      אם הסטיסטיקה הזו מובילה אותך למסקנה שעדיף לקבל את יובנטוס, ולא את מונאקו…
      נו טוף…

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 20-4-2017 בשעה 14:37)

        באמת שכולם פה מגזימים עם מונאקו. כל התשבוחות
        מגיעות להם אבל הם לא פייבוריטים מול אף אחת מהשלוש
        האחרות. ההיפך

        להגיב
      • funfun (פורסם: 20-4-2017 בשעה 20:19)

        זו לא המסקנה שלי :)
        אני רק אומר שלקטלג אותה כקבוצה קטנה ורומנטית זו הערכת חסר. היא לא גונבת משחקים באחת אפס קטן או במקרה.
        היא נותנת קונצרטים משובחים
        ועדיין מעדיף את יובה בגמר – בשביל רומן :-)

        להגיב
  24. Ivan Pedroso (פורסם: 20-4-2017 בשעה 14:02)

    אם יש יובנטוס-אתלטיקו בחצי…

    אנדר/אובר 0.5 שערים בשני המשחקים יחד?

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 20-4-2017 בשעה 14:09)

      אנדר

      להגיב
    • Lord Anthony (פורסם: 20-4-2017 בשעה 14:23)

      כולל פנדלים?

      להגיב

ספר לנו מה דעתך על איתן

ביטול