רטוריקה של התקרבנות

מייצגים את ישראל

זו התקשורת שמנפחת את הדברים האלו, היא כמובן מחפשת את הדם, לא באמת איכפת לה ממוסר או פיתרון אמיתי לבעיה.

זה העולם שכולו נגדנו, שונאים אותנו ולאף אחד לא באמת איכפת מהעובדות, זו שנאה יוקדת, רואים את זה בעיניים שלהם וזה לא מהיום, זה תמיד היה ככה וכל פעם הם מתרצים את זה במשהו אחר, אבל זו שנאה למהות שלנו, לקיום שלנו.

וכן, אנחנו במלחמת הישרדות ובמלחמה קורים דברים שגם אנחנו לא תמיד גאים בהם כל כך אבל תראו מול מה אנחנו מה מתמודדים, הם הרי ידועים כאלימים וברברים אז למה מסתכלים רק על הצד שלנו? נוח להם לראות רק את הצד שלנו כי העולם כולו שונא אותנו.

אבל אנחנו לא ניתן לאף אחד להכתיב לנו איך להתנהג, נעשה רק מה שטוב לנו כי אם אנחנו נוותר אז הם ידרכו עלינו. הם אומרים שזה לטובתנו, הם אומרים שאנחנו צריכים לחשוב על העתיד שלנו ושזה עדיף לנו להסתכל רגע על עצמנו ואולי לקחת צעד אחורה. אבל זו עוד מניפולוציה שמקורה בשנאה, הם הרי רוצים שנעלם כי אנחנו תקועים להם כמו עצם בגרון. וכאילו שחסרים מקומות שקרה בהם אותו דבר ואפילו יותר גרוע, אבל להם תמיד עושים הנחות שלנו לא עושים, אותנו מחפשים. זה הרי ברור למה, שונאים אותנו. כל העולם כולו שונא אותנו. כל העולם כולו שונא אותנו.

אז מה? לא נגיב? ברור שנגיב. אנחנו צודקים. אנחנו תמיד צודקים ואנחנו חייבים להישאר צודקים כי אחת ימחקו אותנו. כי הם שונאים אותנו.

בואו יש קונגרס - ירון גרופמן
טריפ של חמלה

152 Comments

אסף the kop 7 במאי 2017

בהחלט יש קווי דמיון בין האויב הפלסטינאי לאלה שלא מייצגים את ישראל.

תומר חרוב 7 במאי 2017

גם בין רויזיוניסטים למפאיניקים…
זה מה שיפה בעולם, כולם דומים לכולם.

אסף the kop 7 במאי 2017

במונחים של היום מפא"ינקים היו נחשבים לרד נקס פשיסטיים

תומר חרוב 7 במאי 2017

לא רק באלו של היום

אסף the kop 7 במאי 2017

ברק"ח תנוחם

תומר חרוב 7 במאי 2017

רק בעדן שרם

עפיף אבו מוך 8 במאי 2017

אסף אתה איש אומלל ומלא רגשי אשם. אני קורא אנשים כמוך מקילומטר.
אתה מחפש כל חייך קבלה לחברה האשכנזית וזה הותיר בך משקעים קשים בתור ילד

אמיתי 8 במאי 2017

חח. תודה שרה נתניהו (-:

אסף the kop 8 במאי 2017

אבו מוכטה
כנראה שאתה אנאלפאבית

אמיתי 7 במאי 2017

חח. גדול.
תגיד תאמת, גנבת את זה מהנאום של ביבי במרכז הליכוד או באום?.. בטח באנגלית זה נישמע יותר טוב

צור שפי 7 במאי 2017

מה שאני אוהב זה שכאשר זה מגיע להפועל תומר חרוב האנרכיסט לוקח בלי למצמץ את הצד של משטרת ״אום חיראן״ ישראל ואחר כך הוא עוד מתפלא שאנחנו שרים ״כל העולם כולו וכו׳..,״

תומר חרוב 7 במאי 2017

אני לא בא להגן על היס"מ, אפילו לא לרגע. זו יחידת משטרה אכזרית שחטפתי ממנה כמה בעיטות.
אני רק מצביע על הרטוריקה שמאשימה כל ביקורת כביטוי שינאה ואיך היא מובילה לעיוורון פנימי שבסופו של דבר מתדרדר לעימות אלים.

אסף the kop 7 במאי 2017

לא כל ביקורת היא ביטוי שנאה ממש כמו שלא כל ביקורת היא בונה.
יש חשיבות לטון, לסרקסטיות ובעיקר למה שנאמר בין השורות.
יש יותר מתוחכמים ויש לך רד נקס גזעניים כמו מיקי רוזנטל

תומר חרוב 7 במאי 2017

זה ברור, אבל יש את מי שעבורם הביקורת היא אף פעם לא ביקורת בונה אלא תמיד תוצר של שנאה.

צור שפי 7 במאי 2017

אני מסכים עם שניכם. העניין תומר הוא שאתה לוקח עמדה שלטעמי איננה מאפיינת את הרוב המכריע של אוהדי הפועל ובונה עליה תיאוריה.

תומר חרוב 7 במאי 2017

"כל העולם כולו שונא את הפועל" זה לא רובכם המכריע?

יניב פרנקו 7 במאי 2017

אל תשכח את "מי שלא קופץ צהוב" שנאמר שמי שמטפטף שנים שמי שאיננו קופץ הינו האויב ואז אי אפשר שלא להתפלא שדגני קפץ ככה

צור שפי 7 במאי 2017

נו, העניין כבר דוסקס לעייפה, גם ״כל העולם שונא״ וגם ״מייצ׳גים את הפועל, לא…״ זה סיסמאות של בידול, בניית זהות (ברמה הלאומית זה מעטים נגד רבים), אתוס. חלק גדול מזה בא כקונטרה ל״קבוצה של המדינה״ שמתה שכולם יאהבו אותה. תעזוב את הכמה עשרות שאין להם חיים – כל השאר לא לוקחים את זה ברצינות, לא באמת.

תומר חרוב 7 במאי 2017

לשפה יש משמעות, סיסמאות הן אף פעם לא "רק סיסמאות"

צור שפי 7 במאי 2017

כנראה שנצטרך להסכים שלא להסכים. להגנתי – כאוהד הפועל מזה למעלה מחמישים שנה אני חושב שאני מכיר קצת את המאטריה.

קירקגור 7 במאי 2017

אסף בשורה הראשונה של התגובה חשבתי שמישהו פרץ לך לפרופיל

תומר חרוב 7 במאי 2017

ולכל הפחות דגני היה צריך להימנע מהעניין הזה. הוא היה ביציע, לא הייתה שום סיבה שהוא ירד לדשא, זה גם אסור לו. וכתבתי בדיוק אותו דבר על ברק יצחקי בדרבי של פואד.
אבל כשמטפטפים את האג'נדה שהכל מותר בגלל תחושת הרדיפה אז גם בחור שקול וחביב כמו אוראל דגני מגיע לסיטואציות שהוא לא אמור להיות בהן.

ברלה 7 במאי 2017

מסכים עם צור, באמת הזוי הקטע שלך עם הפועל. את אוהדי קריית גת שזורקים אבנים אתה יכול להכיל אבל כשהפועל מתנהגים כמו כל מועדון אחר בליגת העל אתה הופך להיות צדקן. אפשר לחשוב שהקלישאות של שחקני הפועל שונות מהקלישאות של שחקנים אחרים. ולגבי הקטע של "רטוריקת הקורבן", זה חלק מהקטע של להיות אוהד כדורגל. כל קהל של קבוצה גדולה מרגיש ככה – מכבי, ביתר, הפועל. רק חיפה לא אבל זה כי הם לא מעניינים אף אחד. ואני אגב לא אוהד הפועל

תומר חרוב 7 במאי 2017

זה לא כי הם לא מעניינים אלא כי בניגוד לקבוצות שהזכרת לחיפה (או לנתניה) אין זיהוי פוליטי.

יואב 7 במאי 2017

גם למכבי אין.

אמיתי 7 במאי 2017

אתם זה יש עתיד בראשות יאיר לפיד, מה לא?

תומר חרוב 7 במאי 2017

למכבי אין זיהוי מפלגתי אבל פוליטי בהחלט כן. הקבוצה של המדינה והלאום.

יואב 7 במאי 2017

לא חושב. אני זוכר שגם ביתר נקראה כך. לא צריך לבלבל הצלחות יבשתיות בסל עם זיהוי פוליטי.
בכל מקרה, דיי ברור שחיפה ונתניה לא מזוהה עם השמ

יואב 7 במאי 2017

כמו שברור שחיפה ונתניה לא מזוהות עם השמאל. סיים סיים.

אריאל 7 במאי 2017

פוסט ממלכד יצרת פה דיסוננס לשני הצדדים יפה. פעם ראשונה שאני רואה את הביטוי לא מייצגים את ישראל לחיוב. במציאות כמובן זה הפוך אבל אתה מקבל רספקט על היצרתיות והמלכוד.

תומר חרוב 7 במאי 2017

הזמנה לכל הימנים ואוהדי הפועל להתאחד ולגדף אותי.

אריאל 7 במאי 2017

נשמע כמו תסמין הפועל. מצד שני הפוסט נגד הפועל. אל תקח סיכון, לך להיבדק.

ברקוביץ 7 במאי 2017

++++
במדינה מתוקנת תמוז ודגני חוטפים כדור בראש מהיס״מ
בכיינים אוהדי בפועל

צור שפי 7 במאי 2017

התבלבלת ברקו, one זה לא כאן.

תומר חרוב 7 במאי 2017

ברקוביץ, אתה מוזמן להישאר אבל אצלי לא מחלקים כדורים בראש כל כך מהר. תגובות בסגנון כזה ימחקו בעתיד.

שוטף + (ק)שישים 7 במאי 2017

לא כדור בראש זה עדיין לא שלטון פוטין כאן.
אבל אם הם לא היו כדורגלנים והיו מתעמתים ככה עם שוטרים הם היו מוצאים עצמם בבית ההארחה אבו כביר כבר באותו הערב.
אז יצא שקיבלו הנחת סלב

אלון 8 במאי 2017

מת על אנשים שבשם השנאה שלהם לאלימות מחלקים כדורים בראש
דביל

השמן 7 במאי 2017

כולם מדברים על הפועל והנראטיבים שלהם ומפספסים את המהות האמיתית של אירועי אתמול.
מעולם לא שמעתי על אירוע אלימות כה מטופש וחסר משמעות והיגיון. זה לא היה אלימות סביב מתח בין גזעי, או שנאה תהומית של שנים בין מועדונים יריבים, גם לא סביב רגע קשה ספורטיבית, הרי אין לזה קשר ישיר לירידה האפשרית מאוד של הקבוצה. הבן דוד של השחקן זרק לו בקבוק מים, אז היסמניקים עצרו אותו, ראה את זה השחקן ורץ לעזרתו ובזה נגמר העניין. איפה בהיסטוריה של הכדורגל העולמי שמעתם על אלימות ילדותית ומפגרת כל כך. איך אפשר להתקדם לאן שהוא כשאפילו האלימות שלנו כל כך מפגרת אחרי אירופה. זרק לו בקבוק מים, כמה מפגר זה נשמע!! מה חושבים עלינו במסדרונות אופא? איך נתמודד עם זה? איסור על קרובי משפחה להיכנס למגרש עם כדי שלא יזרקו בקבוקי מים? מה ועדת טיילור הייתה חושבת על זה? איך בכלל אפשר לנהל דיון רציני על אירועים כאלו מגוחכים?

שוטף + (ק)שישים 7 במאי 2017

בעונה הבאה פיילוט של ההתאחדות להכניס למגרשים אוהדים שעברו מבחן פכחות,אין להם עבר פלילי ויש להם בגרות מלאה -באופן לא מפתיע כמות הקהל תרד ב80 אחוז. חחח

ככה זה כשהכדורגל שלנו פנאטי כמו זה שביוון וטורקיה, למה ציפית לsoccer moms כמו בארה"ב שיגיעו לך למגרשים, או את אוהדי הקונצרטים של באיירן\ברצלונה???

מי מגיע למגרשים היום? פנאטים כמו פואד שמחפשים ללכת מכות,אבות שמחפשים לברוח מהאישה ביום שבת,וסתם כאלה שמשלבים בין 2 הנאות של לקלל ולירוק גרעינים, איכות הכדורגל על הפנים רמת המתקנים למעט 4-5 אצטדיונים מחפירה לקנה מידה אירופי.ועוד בסוף צריך להנות גם מהפקקים שביציאה מהאצטדיון…וכאלה שלוקחים את הילדים שלהם לאצטדיון איזה חינוך הם נותנים להם-שהילד ישאל אותך מה ההבדל בין קוקסינל לליידיבוי וטרנסג'נדר!

בני תבורי 8 במאי 2017

לדעתי כמות היס"מניקים תרד

אלון 8 במאי 2017

מדוייק
אבל התקשורת, זו ש"לוחמת באלימות", חיה מזה.
האסון הכי גדול של התקשורת זה שלא יהיו מקרים כאלה. ממה הם יתפרנסו?

קוקובונגו 8 במאי 2017

בגדול אסור לקרובי משפחה (או כל אחד שאינו רשום כבעל זכות) לרדת לדשא (למעט חגיגות וכו', וגם צריך אישור) ואסור לצופה להכניס בקבוק מים לאצטדיון.

yaron 8 במאי 2017

"הבן דוד של השחקן זרק לו בקבוק מים, אז היסמניקים עצרו אותו" סגור על זה?
שמעתי גם גרסה שהאוהד זרק בקבוק מים על שחקני אשקלון ופגע בשוטר.
אין לי מושג איזה גרסה נכונה (או יותר קרובה לאמת). למישהו יש קישור לסרטון שמראה מה באמת קרה שם?

אדם בן דוד 8 במאי 2017

לא. אין קישור לסרטון.
מתברר שגם להפועל תל אביב אין קישור לסרטון
המשטרה הורתה למנהלי האבטחה של המושבה לא להעביר את הסרטון.
\להבדיל אלפי הבדלות- גם באירוע הדריסה המשטרה שמרה את הסרטון לעצמה ובאופן מביך פירסמה סרטון ערוך

אני לא חושב שתמוז צדיק- אבל לפי תגובת המשטרה יש סיכוי לא רע שמי שאשם באמהומה זה השוטרים.

yaron 8 במאי 2017

מצאתי משהו חלקי
https://www.youtube.com/watch?v=kwYA5QAxMGI
מסכים איתך שסיכוי סביר שגם למשטרה חלק מרכזי בבלאגן אבל התגובה שלי היתה לשמן שכתב "הבן דוד של השחקן זרק לו בקבוק מים, אז היסמניקים עצרו אותו"

אדם בן דוד 8 במאי 2017

אם כבר זה: https://www.youtube.com/watch?v=tgmAe2W9Ifc

אם הבן דוד שלו השליך בקבוק מים למגרש- הוא צריך להיעצר.

את כל הבלאגן שאחרי היה אפשר למנוע.

האמינות של המשטרה נמוכה. הנכונות שלהם לפעול באלימות גבוהה.

חוץ מזה- מה לגבי זה- (מאמצע הסרטון לגבי יובל נעים)

https://www.youtube.com/watch?v=x1iBzJppn7k

חוץ מזה שזה ראיון מדהים (ועכשיו כואב לי באשכים" זה אחד ממשפטי סיום ראיון היפים שנכתבו בשפה העיברית), מה לגבי האלימות של יובל נעים? איך קורה שמישהו בועט במישהו אחר – מול השוטרים- והתקרית חולפת ללא תגובה?

מה לגבי זה?

איך בנאדם כזה מועסק במועדון כדורגל?

https://www.youtube.com/watch?v=KbIWEx-jIG

הקיצר-

כמו המצב המדיני גם המצב בכדורגל ו8בכלל בחברה הישראלית הוא מייאש.

האלימות מהצד הזה מוצדקת בזה שיש אלימות בצד הזה. מי שאמור להנמיך את האלימות עסוק בללבות.

רב האנשים, אני מאמין ומקווה, היו מעדיפים לחיות בסיטואציה לא אלימה. כזאת שגם אנחנו וגם הערבים לא היינו פוגעים זה בזה.
כזאת שיכולת ללכת למשחק כדורגל- לנצח או להפסיד – ולחזור הביתה עד שבת הבאה.
כזאת שאתה יכול לצאת להפגין, להביע את דעתך ולממש זכות שיש לאזרח במדינה דמוקרטית- ולחזור הביתה בשלום.
כזאת שבה השוטר תפקידו לשרת את האזרח.
כזאת בה אלימות היא הפתרון האחרון ולא הראשון.

תכלס התגובות פה בעיקר מדכאות ומייאשות אותי.

כי לא צריך יותר מאחוז קטן שחושב שאלימות היא הדרך כדי להניע את המעגל.

shadow 9 במאי 2017

אחרי זה צוחקים על האמריקאים והגישה שלהם לספורט.

כשמבלבלים בין ספורט לדברים אחרים כמו אידיאולוגיה, פוליטיקה ועוד שטויות מהסיגנון פלא שזה מה שיוצא?

זה המזרח התיכון ופה מבינים רק כוח ואחרי הכל מדובר בכדורגל שהוא ספורט לטמבלים.

גלעד בלום 8 במאי 2017

ממש לא קשור לכלום מה שהיה שם עם תמוז, הרי מדובר במקרה ספציפי בין שחקן מטומטם שלא מבין שכשמדברים עם בני אדם עם נשק לא מתפרעים, זהו כלל יסוד שאמו שכחה כנראה ללמדו כי אחרת הוא ימצע עצמו אזוק, רק לעצמו תמוז יכול לבוא בטענות.

לגבי חלק מהתגובות פה בנושא ״השיוך הפוליטי״ וה״מיוחדות״ של אוהדי הפועל (בעיני עצמם), הנה חמשת הסנט שלי:

1) אוהדי כל הקבוצות חושבים שהם הכי מגניבים ומיוחדים, בזה אוהדי הפועל לא שונים מאף אחד.

2) לכל קבוצה (אולי לא למונאקו כי שם כולם אריסטוקרטים) יש גרעין אולטראס שעושה בושות, מקלל, יורק, זורק חפצים וגם הולך מכות מדי פעם, אוהדי הפועל לא המציאו את זה, דווקא ללכת למשחקים של הפועל זה די בטוח יחסית לקבוצות אחרו בליגת העל (בלי להזכיר שמות)

3) הגרעין האלים של הפועל הוא קטן אך פרובוקטיבי, מנסה תמיד להיות ״מיוחד״ ושנון.אותי אישית זה מגעיל ורוב אוהדי הפועל שאני מכיר באותה דיעה, זה דוחה ופוגעני (שירי שואה וכו׳) ולא נחוץ, זה מוציא את החשק לאהוד את הקבוצה. בגלל שהפועל (עד העונה שעברה) תמיד נחשבה בין 4 ״הגדולות״ והגיעה להישגים אז הקומץ הזה מקבל תהודה גדולה יותר מהאולטראס של שאר קבוצות המדינה שבאות מערים יותר קטנות ואין להם אוהדים בכמויות גדולות. שיחקתי בליגה גימל בשנות התשעים המאוחרות 5 עונות ולא היה כמעט משחק אחד שלא הסתיים עם אדומים, מכות ובמקרים מסוימים היו צריכים להזמין ניידות משטרה. האלימות מושרשת היטב בכדורגל(ובחברה הישראלית) , לומר שהפועל קבוצה אלימה יותר מאחרות זה שקר, ההיפך הוא נכון, רוב אוהדי הפועל חנונים שקונים מינויים ובאים עם הילדים למשחקים.

4) הטענה המופרכת שהפועל מייצגת את השמאל. גם כשהיו שייכים להסתדרות ונחשבו ל״ספינת הדגל״ עדיין היה רוב מכריע לתומכי ליכוד ביציעי הפועל בזכות האוהדים מחולון/בת-ים/דרום תל אביב. נכון ששער 1-2 זה אשכנזים מהמעמד הבינוני שהם מערכניקים אבל בשער 4-5-6-7 יש רוב לעדות המזרח ולליכוד בוודאות. וחוץ מזה שכבר מעל 20 שנה הם לא שייכים להסתדרות אלא הם גוף פרטי (שמנוהל בצורה מחפירה אבל זה לא נושא הפוסט). אגב מהקבוצה הגדולה של סיני בשנות השמונים רוב שחקני הפועל הצביעו בגין, זה אבסורד שהם נחשבו כקבוצה שמייצגת שמאל

5) הדבר היחיד שהפועל כן עושה מאז שנות השבעים באופן די רציף שמשייך אותה ל״שמאל״ זה שיש שחקן ערבי (או יותר) שמשחק בקבוצה. היא
(והפועל י-ם עם עלי עותמאן). מאז ג׳ימי טורק שהיה הראשון עברו בהפועל אינסוף ערבים וחלקם הם חלק מהדי אן איי של המועדון (טורק, באדיר, טועמה, אחמד מוסא). בעיני אלו נקודות זכות שמראות על פתיחות של מועדון. ראינו איך ראדי נזרק ממכבי לפני שנתיים כי הוא לא ישב טוב לקומץ צהובים. אני בטוח שרוב אוהדי מכבי אכלו את הלב לאור הנסיבות שנוצרו ובייחוד לאור זה שהבן אדם לקח השנה אליפות חמישית רצופה! (קארמה איז א ביטצ׳)

6) קארמה איז א ביטצ׳ גם לנו האדומים. אנחנו משלמים העונה על כל הפשעים שעשינו כמועדון, על ההתנהלות המטורפת של כבירי וקודמיו (ויש שיגידו על שירי השואה, שורה, ושימון תתאבד), לדעתי אין אוהד הפועל שלא מודה בפני עצמו שמגיע לנו לרדת כי אין צורה לעונה הזאת.

7) התיאוריה שלי לגבי קבוצות כדורגל- אם האוהדים מגיעים בהמוניהם ויש קבוצה תחרותית אז לא ממש משנה באיזה ליגה אתה משחק. אם נעלה ליגה אז מה טוב אבל גם אם נבלה כמה שנים בליגה השניה (לא אסון, חוסכים השפלות בדרבי) והקהל ימשיך לבוא, ואם תהיה קבוצה עם כיוון ושחקני נשמה, ושחקני נוער, ומאמן רציני, ולא יתפרקו באמצע העונה, ולא יחליפו 40 שחקנים בעונה, ואם תהיה המשכיות ואם ישלמו משכורות בזמן לכולם, אז אוהדי הפועל יקבלו את מה שהם מייחלים לו- לבוא לראות קבוצה נורמלית, להיות אוהדים שמדברים על נצחונות והפסדים ולא על מפרקים, נאמנים , כונסי נכסים, נושים, בתי משפט, שחקנים שלא מקבלים משכורת, עובדים שלא מקבלים משכורת וכו׳.

8) אני יודע שיש עוד סיכוי להישאר אבל קרית שמונה זה לא סנדרלנד והפועל לא קבוצה, ההימור שלי- קש תוציא תיקו אבל הפועל לא תנצח ( וזה לא ניחוס כי אם נרד אז חלק בי ירגיש הקלה שנעשה צדק.

יואח האדום 8 במאי 2017

חותם על כל מילה, גלעד.

אריק האחר 8 במאי 2017

גלעד
מסכים לכול מילה
יש לי חברים אוהדי הפועל ליכודניקים שרופים.
על ראדי רוב אוהדי מכבי מצטערים ומבינים בדיעבד את הטעות ( למרו שחלק גדול עודד אותו )

השמן 8 במאי 2017

יפה גלעד מסכים כמעט עם הכול.
להמשיך לטעון שראדי עזב בגלל הגזענים, אחרי כל הפעמים בהן הוא הסביר באופן ברור שהסיבה הייתה מקצועית זה כבר לא לכבד את השחקן עצמו. הריאיון האחרון איתו השבוע היה ברור מאוד

גיא זהר 8 במאי 2017

ראדי לא עזב בגלל הגזענים (גם בב"ש היו כמה מפגרים, במקרה הזה ממש בודדים, שקיללו אותו והוא כתב בעניין פוסט), אבל עדיין עומד על דעתי שכמה שההתייחסות של מכבי לעניין הייתה בסדר, היא הייתה יכולה להיות טובה יותר (וברור שזה לא תלוי רק במכבי).

השמן 8 במאי 2017

זו דעה לגיטימית לגמרי, ולא יצאתי כנגדה.

צור שפי 8 במאי 2017

+1 גלעד

עמית 8 במאי 2017

גלעד – כל מילה,
לחשוב שלפני שלושה חודשים עמדנו בפני כליון, לא נורא לרדת ליגה.

אסף the kop 8 במאי 2017

הקיצר – "הקומץ"

עפיף אבו מוך 8 במאי 2017

תגיד אסף קוף , שאלה רצינית- כמה מטומטם אתה יכול להיות ?
כותב פה מישהו מדם ליבו ואתה כמו איזה טמבל מסתכל ברובד כל כך נמוך . די כבר – נמאסת על כולם,

אסף the kop 8 במאי 2017

הנה אבו מוכטה,
אתה ההוכחה שגם בדה באזר יש "קומץ"

אלון 8 במאי 2017

בנוסף להיותך טיפש אתה גם שחצן ומאוס שמתנהג בדיוק כמו האנשים שהוא מתיימר לשנוא.
אתה די דומה לרמי הדר, רב עם כולם (אפילו באתר כמו דה-באזר) ואז חושב שהוא בסדר והעולם דפוק.
גט לייף יא אובססיבי חולה נפש.

אסף the kop 8 במאי 2017

נכנסתי לך לוריד
מרגש

אלון 8 במאי 2017

הפועל נכנסה לך לוריד
סופר מרגש

אסף the kop 8 במאי 2017

הפועל היא בסה"כ הפוגה קומית
אתם מקרה מבדר בחומרתו

גלעד בלום 8 במאי 2017

ימצא

ניק 8 במאי 2017

ולי באיזשהוא מקום, בצורה קצת מרשעת, לא באמת חבל שדווקא טוטו תמוז הוא האיש באזיקים…
הבן אדם שהפער בין איך שהוא תופס את עצמו לבין היכולת שלו על המגרש היא הקיצונית בעולם (רונלדו וזלאטן יכולים רק ללמוד) כל כך מעצבן אותי כבר שנים טובות שוואלה…

Ollie Williams 8 במאי 2017

אבל רונאלדו וזלטאן מביאים קבלות. בערימות.
נראה לי שההשוואה הנכונה היא לבאלוטלי, אבל הוא לפחות מצחיק לפעמים

ניק 8 במאי 2017

לא זוכר את בלוטלי מכניס כל מיני סעיפים הזויים לחוזה שלו כמו שתמוז (או אמא שלו) עשה לאורך השנים.
הוא ואמא שלו בטוחים שהוא איזה תותח על, כשבעצם הוא שחקן עלוב שלא עשה יותר מדי בארץ שלא לדבר על חו"ל.
לרדת ליגה עם הפועל כשהוא מסיים בבית מעצר זאת אחלה קארמה להתנהלות שלו.

אבנר משער 2 (206) 8 במאי 2017

התקשורת נגדכם ? זו שמהללת את אלה שבעצם הרסו את הפועל כי לא אפשרו לנהל אותה ? מי בתקשורת ? מעלי מוהר (אללה ירחמו – איש יקר) ועד חנן קריסטל (שאמר לי שתמיד יפמפם במדיה נגד פנדלים, גם מוצדקים, שמכבי מקבלת כדי להשפיע על השופטים לפעם הבאה).
האולטראס שלכם לא יותר טובים מהפנטיקס שלנו (מקנאקי, אבו סיאם, ראדי ואיגיבור) ועל כל חנן קריסטל יש דן מרגלית.
וכולם נעשים "לה פמיליה" כי….

הכיבוש משחית !! (לייבוביץ).

אדם בן דוד 8 במאי 2017

תומר אני לא יודע מאיפה ההנחה שלך שככה חושבים אוהדי הפועל.

אני יכול להגיד שרב האוהדים שאני מכיר לא מאשימים אף אחד חיצוני בירידה הקרובה.

כן את ההנהלות הקודמות, את השחקנים האפטיים (שלא לומר אלטמן) ואת העונה המזופתת הזאת.

תמוז דביל, דגני התערב שלא לצורך והפיזיותרפיסט הוא היחיד שבאמת לוקח ללב את המצב-
עם זאת הנקודה הבאמת קשה זה היס"מ.

אתה הולך למשחקים אז אתה מכיר- הם פשוט פושטקים שמחפשים מכות.

פעם זה עוד היה מוסתר- הם היו "עולים ליציע" כי היה מתרחש "פשע חמור וסכנת חיים" ובדרך מפוצצים אנשים על ימין ושמאל.

אבל מאז שאפשר בשקט להשתין מהמקפצה ודמם של הערבים\מתנחלים\פעילים חברתיים\אתיופים הותר רשנית אז אפשר חופשי חופשי לדפוק מכות.

אני זוכר שלפני כמה שנים ה ביה רעש כשצולמו תמונות של יסמניק חוטף מילד, עול בן שנתיים, בקבוק. ועוד בתואנה ש"הוא התפרע והיה חשש שהוא ישליך אותו" או משהו כזה.

היום זה כבר היה עובר חופשי.

יש כל כך הרבה אלימות במדינה שהאלימות שיוצאת בכדורגל היא פשוט אינסוף ועוד אחד.

אנשים כמו קורצקי ויובל נעים שבמקן עם תרבות ספורט היו כבר מזמן מוקעים ומודרים (נגיחה הקוון, שיחות איןמים גזעניות והומופביות עם אוהדים, איומים על מנהלים ואוהדי יריבות ועוד אינספור התקשרויות לבוררים ועולם אפרפר כהה לכאורה) הם אלה שאמורים להוביל את הקבוצות.

יש כל כך הרבה מוגלה שמה שמדהים זה איך מקרים כמו השבת האחרונה קורים לעיתים רחוקות כל כך יחסית ולא כל שבת.

אלכס דוקורסקי 8 במאי 2017

עצוב מאוד, ומדויק להפליא, מה שכתבת…

אלון 8 במאי 2017

זה כל כך נכון
כשהיס"מניק חטף את בקבוק המים מהתינוק, המדינה רעשה, וגם אוהדי מכבי ובית"ר עמדו לצד אוהדי הפועל.
עושה רושם שהיום הטענה ברחוב הפייסבוקי היתה ש"התינוק התפרע, האמא שלו ברברית מה היא הכניסה לו בקבוק זה אסור, התינוק הפריע לשוטר במילוי תפקידו והסבתא שלו תקפה את השוטר – מגיע להם!".
הפייסבוק הרס את העולם.

ישרון 8 במאי 2017

יפה… ולתהיה שלך בסוף נראה לי שזה בגלל שהאיכות גרועה אז רמת העניין נמוכה יחסית.
וגם בתכלס תרבות החוליגניזים שלנו צעירה יחסית ואנחנו בכל זאת מדינת חוק יותר טובה מהמדינות במזרח אירופה ששם זה באמת מכה.

אסף the kop 8 במאי 2017

קצת על "תינוקות הפועל"

http://debuzzer.com/alfasi/31508/

אדם בן דוד 8 במאי 2017

אתה רציני אסף?
אתה זוכר את המקרה עליו דיברתי?
אתה זוכר שמדובר היה בילד בן שנתיים- שתלשו לו בקבוק מהיד?
האם כל אלימות שתהיה כנגד אוהדי הפןעל מבחינתך היא לגיטימית?
אני לא מבין לפעמים את הפבלוביות של התגובות שלך.
אנא הסבר לי- האם לדעתך קיימת או לא קיימת הפרזה באלימות שבה נוקטים שוטרי יס"מ- בין אם כנגד מפגינים ערבים או מתנחלים או אתיופים או פעילי מחאה או אוהדי כדורגל או כל אזרח שאיתצרע מזלו לבוא להם לא טוב בעין?

אסף the kop 8 במאי 2017

תטפלו קודם בחוליגנים שלכם שמחנכים ילדים להצביע במועל יד.
מקווה שתרדו ליגה כך שאת הטינופת הזאת לא יצטרכו לסבול בליגת העל.

אלון 8 במאי 2017

גועל נפש, מגעילה ומדאיגה מאוד התמונה של הילדים. הכל נכון.
אבל איך זה קשור לתינוק ששוטר חטף לו בקבוק מים מהיד?
אם פעם אחת בחיים העלובים והאובססיביים שלך אתה תתייחס לגופו של עניין ולא לגופה של קבוצה, אולי יהיה אפשר להתייחס אליך ברצינות.

אסף the kop 8 במאי 2017

אתה חושב שמישהו מתייחס לחובב ומצדיק אלימות מסוגך ברצינות ?

אלון 8 במאי 2017

אל תתייחס אלי
תתייחס לנושא (שלא אני פתחתי אותו)
אתה כמו ילד מפגר שגם אם ישאלו אותו כמה זה אחד ועוד אחד יגיד "אוהדי הפועל נבלות"

Brt 8 במאי 2017

אני מבין שמפגר בעולמך הצר זו קללה.
כנראה שאי אפשר לצפות למשהו יותר טוב ממישהו כמוך

אדם בן דוד 8 במאי 2017

אסף אני מצהיר בזאת שמעולם לא חינכתי ילד להצדיע במוהל יד.
אני גם אספר לך שפעם אחת ביום הזיכרון לשואה הייתי במרחב ציבורי כלשהו וילד אחד קילל את חברו "יא אשכנזי מניאק חבל שהיטלר לא הרג את כולכם" ואני אמרתי לו "ילחד! איך אתה מדבר?"
אני גם מצהיר שההורים של אותם ילדים היו צריכים להזדעזע ממה שגרמו לילדים שלהם לעשות ולתבוע את מי שניהל את האירוע הזה.
אני מצהיר שכל אדם, בין אם הוא אוהד הפועל או לא, לא צריך להרים יד על זולתו.
האם לדעתך ייתכן ושוטרי היס"מ נוהגים לעיתים באלימות יתרה?
האם לדעתך ייתכן וההתנהלות האלימה של שוטרי היס"מ גורמת לאווירה אלימה ביציעים? האם ייתכן ואחת הסיבות לכך שמשפחות מדירות את רגליהן ממגרשי הכדורגל קשורה לאווירה האלימה?

אסף the kop 8 במאי 2017

כן
שוטרי יס"מ נוהגים באלימות
לפעמים בצדק ולפעמים לא
הסיבות שמשפחות מדירות את רגליהן ממגרשי הכדורגל היא החיים שדמים מחד וארגוני האולטראס מאידך

אדם בן דוד 8 במאי 2017

מי מדיר את רגלו בגלל שדמי?
מה הוא עשה?
האריך בדבריו?

האולטראס הם חלק מהבעיה.
הפתרון שלשלח בהם את היס"מ זה לכבות שריפה באמצעות נפט.

אסף the kop 8 במאי 2017

בדומה לאולטראס, גם הוא חושב שהוא בעל הבית במגרש כי הוא "מקורב" של הקבוצה.
בכדי שיהי משפחות במגרשים עדיף שהשדמים והאולטראס יודרו מהמגרשים

אדם בן דוד 8 במאי 2017

אם אתה מתכוון לשדמי בכתור סיפטום ל"מקורבים" אני בעד.
אני חושב שצריך לתת לשחקנים לשחק למנהלים לנהל ולאוהדים לאהוד.

לא צריך לזרוק את המים עם התינוק- האוהדים ששרים ומעודדים כל המשחק- יש להם ערך באיצטדיון ובאווירה.
כנ"ל פובלציסטים או אנשים שמעניקים מזמנם ומרצם למען הקבוצה.
כמו גם המשטרה שתפקידה לשמור על החוק.

שדמי אמנם מכביסט אבל דודה שלו הייתה אחת מהמורות האהובות עליי אי פעם. אז הוא מאותרג מבחינתי.

יואב 8 במאי 2017

אני לא חושב ששדמי היקר מתייחס לעצמו כמקורב. ממש לא.

עידן. 8 במאי 2017

אדם- מצד שני אתה הצהרת לא פעם בגלוי שאתה שר בגאווה את שיר איחולי ההתאבדות המפורסם.

מה שאתה לא מבין הוא שאותו ילד ששומע אותך מאחר מוות לאדם אחר לא מבין שזה "בגלל הגנה על חופש הביטוי" או כל בולשיט אחר, ומשם ההגעה לשואה, מוהל יד או אלימות נגד היריב קלה הרבה יותר

גיא זהר 8 במאי 2017

אסף אתה אמיתי? שדמי אולי חופר, אבל היה מהבודדים ששילם באופן אישי במאבקו נגד גורמים (גם לכאורה עברניים) שהשתלטו על מכבי. רק להצדיע לו (ולא במועל יד).

אסף the kop 8 במאי 2017

תצדיע עד מחר.
שתגדל תבין אותי.

גיא זהר 8 במאי 2017

אסף היקר, אתה כל כך מתנשא ואלוהים יודע על מה. ולדעתי אני קצת יותר מבוגר ממך אז במחילה מכבודך טיפה כבוד. אני איתך סיימתי. יש אנשים שלא ראויים שארד לרמתם. שיהיה לך רק טוב.

אסף the kop 8 במאי 2017

אתה שואל אם אני אמיתי ואני זה שמתנשא ?

ישי 8 במאי 2017

שום דבר לא השתנה.
כששוטר הרביץ לתינוק 'אוהד' הפועל, כולם אמרו שהוא לא בסדר, כי כל מי שהוא לא הפועל יודע לפחות קצת להודות על האמת.
כששוטר עצר מישהו שזרק חפץ, ועוד כבד, לדשא, ושוטר עצר אותו ואז בא שחקן להפריע לשוטרים, ואז עוד אחד, אז אוהדי הפועל לא יכולים להגיד שהזורק והשחקנים לא בסדר כי הם אוהדי הפועל ואין להם את התכונה שיש לאנשים שהם לא אוהדי הפועל להודות על האמת אפילו כשהיא לגמרי ברורה.
והשאלה אם השוטרים השתמשו ביותר כוח ממה שהיה צריך בכלל לא רלוונטית כאן (בהחלט צריך לדון בה אבל זה בכלל לא משנה לדיון כאן).

אדם בן דוד 8 במאי 2017

ישי היקר.
גם אם תסתכל פה בתגובות- האם ראית מישהו שטען שטוטו תמוז היה צריך לפעול באלימות? האם מישהו פה הצדיק את דגני שהתערב?
מה הקשר אוהדי הפועל?
השאלה היא לא האם השופטים השתמשו ביותר מדי כוח- כי זה ברור שכן- בוודאות יכלו לעשות את אותן פעולות בפחות אלימות.
השאלה היא האם גרסאת המשטרה בכלל אמינה?
ועצם העובדה שהם מסרבים לשחרר את סרטוני מצלמות האבטחה והעבודה שרק בזכות מצלמות שהם לא ידעו עליהן- כמו במקרה של אום חיראן או החייל האתיופי שהותקף – הם היו חייבים להודות שהגירסא הראשונית שלהם אולי הייתה מוטעית- מרמזות שיש להם אמינות מאוד נמוכה.
מה לגבי השוטר שפירק במכות את מנכ"ל כפר סבא? גם הוא נהג במידתיות?
יצא לך לשבת פעם ביציע כששוטרי יס"מ נכנסים אליו?
גם אם לא עשית כלום. ואתה יושב ארבע שורות מתחת. ועושה מה שאתה יכול כדי לשמור על כללי ההתנהגות. ומתרחק ממה שקורה או לא קורה שלא באשמתך מעליך- האם קרה לך שאחרי שתפסו את העבריין הם מפלסים את דרכם דרך המושב שלך?
האעם הם פשוט עברו דרך המעבר למדרגות- ומשם פשוט יצאו או שיצא לך להיתקל בסיטואציה בה הם פשוט חוצים דרך הקהל תוך שהם מנפפים באלותיהם ימינה ושמאלה כאילו הם מפלסים דרך עם מצ'אטה בלב הג'נגל.
כי לי יצא.
ושוטר- שתפקידו לשמור על החוק אך מעשיו הם להתעמר באזרחים זאת בעיה.
עצם העובדה שהתגובה שלי היא פיקפוק בגרסאת השוטר היא כבר תמרור אדום.
הפועל או לא הפועל.
אם הבן דוד של תמוז השליך בקבוק של מים על שחקני אשקלון- מה הבעיה לעצור אותו?
מה הבעיה לקרוא לו- לקרוא "היי! אתה, כן אתה- זה שהשליך את הבקבוק- אני מבקש ממך לבוא לפה. אין טעם להתנגד- אני פה לידך ויש שוטר שעומד בשער. אני מבקש לבא. אפשר בבקשה תעודה מזהה? אני רב פקד שקרכלשהו- הנה תעודת השוטר שלי. אני ראיתי אותך מבצע עבירה ובכוונתי לעכב אותך עד תום בירור\לתת לך קנס\לזמן אותך לחקירה ומשפט\כל תגובה הגיונית אחרת. סליחה מר צתמוז, אני מבין שזה בן דוד שלך. אני מבין שאתה שחקן. אנא התרחק ולא אאלץ להעצור אותך בגין תקיפת שוטר".

נשמע אוטופי? אז לא. זה ממש לא אוטופי- זה אפילו די פשוט. אתה פאקינג שוטר. אתה ממוגן, אתה מוקף שוטרים, אתה מספיק חזק לנהוג באיפוק.

כשהגישה הבסיסית של שוטרי היס"מ היא להראות מי חזק יותר ולצאת מנקודת הנחה שכל מי שעומד מולם הוא פושע- התוצאה היא אלימות.

מה הבעיה הגדולה במקום להרביץ ןלהכות והשד יודע מה- פשוט להתנות כניסה למגרשים בהצגת תעודה מזהה מול מצלמה בכניסה (לוקח בדיוק עשר שניות לעשות את זה ליד עמדת הבידוק) ולשים מצלמות ביציעים- היום עם הטכנולוגיה הקיימת את מרשת כל איצטדיוםן כך שכל הקהל מצולם בעלות של מקסימום ארבע שוטרים למשחק.
וזהו.
כל אידיוט שיצולם משליך חפצים ייקנס בעשרת אלפים שקלים.
כל מטומטם שישלך חומרי חבלה- ישב שבוע בכלא.
בלי בלאגן במגרש.
בלי צורך להכות אוהדים.
אני מוכן להתנבא שתוך פחות משבועיים ועשרים קנסות לא תראה דברים כאלה יותר.
וכן- אני אעמוד מאחורי הדברים גם כשיקנסו אוהד הפועל שהשליך בקבוק מים. גם אם הוא הנכד של גדעון טיש.

ישי 8 במאי 2017

גם פה יש למרות שפה אוהדי הפועל יחסית שפויים. תראה את אלון שמסביר איך אי אפשר לשלוט בעצמך כשעוצרים את בן דוד שלך שבסך הכול ניסה לתת לך משהו. זו גם העמדה של הנהלת הפועל ולא ראיתי את אוהדי הפועל (הנורמלים) פה מתנערים ממנה.
כשאתה אומר שפעם התייחסו לאלימות השוטרים והיום לו, אתה משווה בין מקרה שבו הייתה אלימות מיותרת ברורה לבין מקרה שבו האלימות התחילה מהצד השני ורק לא ברור עד כמה היה אפשר לגמור עם זה בפחות אלימות.
גם אני מניח שהייתה אלימות יתר מצד השוטרים אבל את זה אני מניח בכל מקרה שהופעלה אלימות שוטרים וזה קורה בכל יום כמה פעמים. יצא לי כבר לראות בעצמי אז אני יודע.
הבעיה שלי כאן היא שאתה מתעסק באלימות שוטרים, כשמה שהלך כאן הוא אוהד (קרוב משפחה של שחקן) שזרק חפץ ששוקל קילו וחצי לדשא. זה לא מצית או כוס פלסטיק, אלא קילו וחצי שמישהו יכול לקבל בראש. הטענה שהוא רצה להעביר מים לתמוז היא לא פחות מאידיוטיות מוחלטת. אז אולי השוטרים עצרו אותו באלימות יתר אבל ברור שהנושא הוא קודם כול הוא. לגבי תמוז, אני באמת לא יודע בדיוק מה הוא עשה, אבל כבר הביאו לכאן צילום של דגני התמים שרק בא להפריד אם אגרוף באוויר. אז כן, הנושא כאן הוא שחקני כדורגל שחושבים שמותר להם להרביץ לשוטרים כי השוטרים הרגיזו אותם. את נושא אלימות השוטרים אפשר להשאיר למספיק מקרי אלימות שוטרים מיותרת שיש בכל יום ויום. עצם שינוי הנושא מצד אוהדי הפועל לדעתי הוא חרפה.

אדם בן דוד 8 במאי 2017

אני לא חושב שיש הסטת הדיון.
זה ברור שדגני פעל בצורה מבישה.
זה ברור שלטוטו תמוז אין זכות להפריע לשוטר.
זה ברור שלבן דוד של טוטו תמוז אסור להשליך חפצים
לי זה גם ברור שהתדרדרות למהומה כפי שהייתה יכלה להימנע.
הפועל או לא הפועל.

אלון 9 במאי 2017

״חפץ ששוקל קילו וחצי״.
עשרות אנשים מתו מבקבוקי מים שנחתו להם על הראש.
כשנפסיק להתעסק בארטיקים מתעופפים ונתעסק יותר במקרים כמו המארב שסיפר פה אוהד באר שבע שלה פמיליה עשו להם, אולי באמת רמת האלימות תרד.

אלון 9 במאי 2017

אגב, מוכן להתערב שמצית שנזרקת זה הרבה יותר מסוכן מאשר בקבוק מים (גם אם הוא ליטר וחצי ולא מהאלה של 400 מ״ל).
אגב, איך אתה יודע שהבקבוק היה מלא?
בקיצור, אתה מתעסק בחרטא וממציא אלימות חמורה במקרה שלא היתה בו כזאת.
אבל אם אפשר להשתמש בזה כדי לנגח את הפועל ואם התקשורת יכולה לשדר שוב ושוב את התמונות האלה תוך כדי אמירה שהם לא אוהבים תמונות כאלה, אז למה לא.

גדי 8 במאי 2017

הבן שלי חוטף מהיס"מ בדרך של שגרה כחבר באולטרס באר שבע. פעם אחת גם סיימנו בביקור רופא עם חבלות בראש.
פשעו היה שבזמן אחסון ציוד עידוד ליד האצטדיון אחרי משחק נגד בית"ר ירושלים הוא וחבריו הותקפו על ידי לה פאמליה. יס"מ פעל לפיזור העימות בדרך צודקת. מכות רצח לכל מי שבסביבה. העימות הסתיים מהר מאוד בזכות הנחישות שלהם אבל כשהגעתי למרפאה לא היינו ראשונים בתור.

בהזדמנות אחרת הוא הושלך לניידת כי מצעד אוהדים לא בא בטוב. ניסה לדבר עם השוטר ולהגיד לו שבנסיבות אחרות הם היו מחליפים כובעים. חטף סטירה .

לבן שלי אין אמון במשטרת ישראל. האמת שגם אני קונפורמיסט שכמוני אין כבר אמון.

גיא זהר 8 במאי 2017

משטרת ישראל בכלל ובאר שבע בפרט זה סיפור כואב. מצד שני, גם אנשים באולטרה סאות התבלבלו ע"ע המכות שחטף הצלם במשחק האליפות בשנה שעברה בגלל שהעז לצלם אותם מקרוב ללא תגובת המאבטחים.

גדי 8 במאי 2017

לא קשור אחד לשני. ברור שיש שם גם אנשים אלימים.
המשטרה שהיא אלמנט קריטי בדמוקרטיה איבדה את היכולת להיות אמינה.
אני האחרון שיצדיק את הפזורה הבדואית אבל גם באום אל חיראן המשטרה פשוט ביתה את עצמה.
הבן שלי הוא אזרח איכפתי אבל פעם אחר פעם הוא פוגש משטרה אלימה חרמנית ומוליכת שולל.

גיא זהר 8 במאי 2017

מסכים עם כל מילה . ההתייחסות לאוטרה סאות היא עניין נפרד.

אלון 8 במאי 2017

הוא וחבריו הותקפו על ידי לה פמיליה? ואללה. מוזר מאוד שזה לא הגיע לתקשורת…
הרי חשבתי שהתקשורת מחפשת את אוהדי בית" ר ומנפחת כל פיפס שמגיע משם.

ישרון 8 במאי 2017

תרשה לי להניח שזה לא בגלל שעיתונאי כלשהו מגן על אוהדי בית"ר. בעניין "דין לבית"ר ודין לשאר" זה מה שאני אומר לאוהדים שלנו שאומרים לי את זה: בצד המשפטי זה קיים ומוצדק זה חלק חשוב במערכת המשפט, עבריינים סדרתיים נענשים ביתר חומרה. מהצד התקשורתי מחפשים את בית"ר כמו שמחפשים את הפועל או חולון מהכדורסל, רייטינג, רייטינג ורייטינג.

אלון 8 במאי 2017

דין לבית"ר ודין לשאר,
זה כולל את הפירוק שעבר ללא עונש (אלא רק עם בונוס בדמות דחיית הליגה בחודש) ב2002,
ממש מתי שמכבי יפו, במקביל, על עבירות דומות, הורדה שלוש ליגות?

ישרון 8 במאי 2017

קראת את התגובה שלי בכלל??
ולעניין הפירוק לא אני ולא אתה יודעים באמת מה הלך שם מאחורי הקלעים, אז אני לא נכנס לזה וזה גם לא משנה אני ממש לא טענתי שבית"ר צדיקה רק זה שאני לא מאמין שעיתונאי לא פרסם את זה רק בגלל שזה בית"ר ואני מוכן להמר שאם זה היה מגיע לכל עיתונאי הוא היה מפרסם את זה כי אלימות של בית"ר זה תמיד מביא קליקים.

אסף the kop 8 במאי 2017

אם הבן שלי היה משתייך לאיזה ארגון אולטראס כלשהו הוא היה מקבל את הסתירה ממני
לא מיס"מניק

אסף the kop 8 במאי 2017

סטירה

קקדילא 9 במאי 2017

אסף אתה חייב טיפול . ברצינות.
יש בך רגש ואהבה שמוסתרים בהרבה זעם וכעס כנראה בגלל ארוע לא נעים בילדות שגרם לך להנעל ולהסגר כלפי חוץ באמצעות תקיפה ושלילת האחר

Brt 9 במאי 2017

אתה מכור אליו אה….
לעשות העתק הדבק לכל מקום שבוא אולי נמצא בו,
התאהבת ממבט ראשון (:

אדם 8 במאי 2017

ההתקרבנות של אנשים כמו טוטו וקורצקי לא קשורה להפועל. האחד זה טמטום והשני זה עולם תחתון. לא חושב שלפוסט הזה יש איזשהו קשר למציאות במקרה המדובר.

גדי 8 במאי 2017

צודק. הם הכי ברירת מחדל בנסיבות של העונה הזו.

רטקסס 8 במאי 2017

בתור אוהד מכבי אולי אני לא אובייקטיבי, אבל מישהו מוכן להסביר את הרעיון ששחקן (אוראל דגני) בא "להפריד" כששוטרים מקיפים בן אדם?
מה זה, מכות בשכונה בין שני חברים?

yaron 8 במאי 2017

הכי מצחיק זה לקרא לזה "להפריד"
הבן אדם עם קפיצת נינג'ה דופק אגרוף…
תמונה של "המפריד":
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRwRA90ubeiNTfL7XvWQCi02AFcuUsNkxW_aYZiPrmBwLQ4HbAO

בלייק 8 במאי 2017

עזבו את דגני בשקט.
כאוהדי מכבי אנחנו חייבים לו הרבה!

Guss 8 במאי 2017

לא שתמוז היה בסדר בתקרית, הוא יצא די דביל. אבל מצד שני קשה לי לראות את מג"ב אוזקים ועוצרים את שכטר, או את שרן ייני בצורה הזו. כן, למראה ולצבע העור של תמוז היה חלק בתגובה של מג"ב

אדם בן דוד 8 במאי 2017

קשה לי לראות את שכטר או ייני מגיעים לסיטואציה כזאת

edgecator 8 במאי 2017

אז יש משהו שאני באמת מתקשה להבין – איך זה שאנשים מנקים את הקבוצה שהם שייכים לה מכל החרא שצף אצלה בטענה שהוא מגיע מחלק קטנטן ממנה, ואז מעבירים את כל כובד האחריות לקבוצה שלמה אחרת מבלי לעשות את ההבחנה הזו?

אמיתי 8 במאי 2017

אז מה שאתה אומר בעצם זה שבני אדם הם לא הוגנים ולא ראציונלים.. תרשום פטנט. :-)

Lord Anthony 8 במאי 2017

מכיר צה"ל הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם?
מכיר את אנחנו רוצים שלום הבעיה היא עם הצד השני שרק רוצה להרוג אותנו?
אותו דבר.

Brt 8 במאי 2017

כרגיל תמשיכו להיות הדוברים של המחבלים,
ותחשבו שאתם צודקים.
מישהו אמר בועה ולא קיבל?

אלכס(אחר) 9 במאי 2017

+ 1 BRT

אביאל 8 במאי 2017

כבר כתבו חכמים מאיתנו על אנשים כמוך:
היהודי עייף מלקבוע מחדש שוב ושוב את זהותו, בפרט לאור המבט האנטישמי המתמשך התובע ממנו הפרכה מתמדת של שלל התכונות השליליות המיוחסות לו. משום כך הוא מחפש מנוחה ומרגוע מעוותים בכניעה ללא קרב, באימוץ טוטאלי של העמדה האנטישמית, ובלבד שייחסך ממנו הצורך בהגדרה עצמית שמתוך חירות, התובעת התגייסות פנימית, התמודדות ומאבק. יהודים אלה מניחים לעצמם להיות מורעלים על ידי דימוי מסוים שיש לאחרים עליהם וחיים בחרדה מתמדת שמעשיהם יתאימו לדימוי זה (ז׳אן פול סארטר)

תמשיכו לקבל הטפות מוסר מגרמנים, במיוחד מאחד שאבא שלו היה קצין בSS עד סוף חיו.

אלכס(אחר) 9 במאי 2017

+ נאה במיוחד, אביאל

אביאל 8 במאי 2017

תומר – אמנם כיוונת לישראל אבל אסף כבר בתגובה הראשונה גרם לראות מה בדיוק הבעיה של השמאל הישראלי אם הוא ככה רואה את המדינה.

במשפט אחד, ההקבלה לא תופסת, הפועל היתה הממסד בכבודו בעצמו, הממסד הרשמי (הסתדרות) והממסד הלא רשמי (עיתונות), בין זה לבין ישראל\היהודים אין שום קשר, תמיד היינו בצד השני, תמיד, היסטורית ולכן כל הטיעון של ההקבלה שלך הולך לפח.

אמיתי 8 במאי 2017

מ. ש. ל.
עם סימן קריאה.
״זה לא אנחנו״ ״אין שום קשר״..
ו״תמיד״..
כמה זמן תיתלה בעבר ותכחיש את המציאות?

ר.בקצה 8 במאי 2017

אתה הרי כתבת בעבר שאין לך שום בעיה עם העובדה שסוכניה שלשוברים שתיקה משקרים.
ובכל זאת, אתה מלין על אחרים שמכחישים את המציאות..

כמה ״לא אופייני״, מה?

אמיתי 8 במאי 2017

מה?? מתי?? ואיך זה קשור??
יש לך כישרון מיוחד להוציא דברים מהקשרם.
לענות לעניין? פחות

ר.בקצה 8 במאי 2017

כתבת בטורו של גיל שלי , "מעצבי מציאות באמצעות דיבורים", את השורות הבאות (בהתייחס לסוכנות הזרה שוברים שתיקה):

"…אז אפילו אם צפון קוריאה משלמת להם ורק חצי ממה שהם מדווחים
נכון וזה גורם לחיילים שמשטרים אוכלוסייה אזרחית לפחד אני יותר
מודאג מהמציאות שעולה מהדוחות שלהם".

הווה אומר, אין לך בעיה עם עיוות המציאות ובתנאי שהמעוותים נמצאים בצד הפוליטי שלך.
כמה אצילי מצידך, מה?

אמיתי 8 במאי 2017

זו דרך מקורית לפרש את זה. אפשר גם:
המהות יותר חשובה ממי שממן את שוברים שתיקה. עצם זה שהם שם חשוב. חלק משמעותי בדמוקרטיה זה עמותות כאלו. אבל אתה בטח יודע את כל זה.. שמח שאני מושא לפרשנות שלך. תשתדל יותר פעם הבאה

אביאל 8 במאי 2017

אמיתי – השאלה היא מה המהות של שוברים שתיקה, אם זה להציג את עוולות הכיבוש בתוך השיח הישראלי זה בסדר גמור, אם זה הופך לכלי של ממשלות זרות אז זה לא לגטימי בשום צורה וזה בהחלט כלי כזה, גרמניה לא יכולה למתוח ביקורת כל כך חזקה על ישראל אז היא משלמת לשוברים שתיקה שיעשו את זה במקומם והאירוניה הגדולה בכל הסיפור שבגרמניה סיפור כזה לא יכל להתרחש כי זה מחוץ לחוק לקבל תשלום ממשלות זרות לעמותות אזרחיות.

אמיתי 8 במאי 2017

צודק! השאלה היא שאלת מהות ולא מימון.. אבל איך זה קשור לדיון הנוכחי?

ר.בקצה 8 במאי 2017

מי דיבר על מימון? כתבתי שאין לך שום בעיה עם השקרים של שוברים שתיקה, וציטטתי את פרי עטך, אחרי שטענת בהיתממות מעושה שמעולם לא כתבת זאת…

אמיתי 8 במאי 2017

לא טענתי כלום.. אני מה לעשות לא זוכר הכל.. אבל כמו שכתבתי. אתה מומחה בלהוציא דברים מהקשרם. לא רשמתי שזה בסדר לשקר ואם ייצא לך ותנסה להתאמץ תוכל לנסות להבין קצת יותר לעומק: כולם טועים ולאף אחד אין בעלות על האמת. המהות של שוברים שתיקה כמו גם של תכניות כמו עובדה היא להעלות דברים מעל פני השטח. לפעמים טועים (לא שאני יודע על מקרה ספציפי ששוברים טעו) אבל זה לא אומר שזה במזיד (שקר) וזה גם לא אומר שכל מה שיוצא משוברים שתיקה הוא טעות. זה רק אומר שיש שם בני אדם. אבל אם עיתון מסויים מדיר מהסקרים שלו אוכלוסיה מסויימת באופן סיסטמטי אז זה כבר משהו אחר. זו אג׳נדה של הטעייה. עכשיו מה זה קשור לדיון שלי עם אביאל מה?

ר.בקצה 8 במאי 2017

אמיתי א׳ כתב שאין לו בעיה עם השקרים של שוברים שתיקה, ואמיתי ב׳ טוען כעת שלא היו דברים מעולם, על אף שטענתו מופיעה בכתב.
אמרו נא ילדים- איזה אמיתי נפגוש היום?

אמיתי 8 במאי 2017

כייפ איתך במסיבות

אביאל 8 במאי 2017

אמיתי – המציאות ? המציאות ? כנראה שאתם אלה שמנותקים מהמציאות. מה בדיוק ישראל עשתה ? לא קיבלה את הצעת האו״ם ב48 ? פתחה במלחמה נגד חמישה צבאות מסודרים ? אמרה לא ולא ולא בועידת חרטום ? הציגה לראווה את מודל המחבל המתאבד ? ברחה שלוש פעמים מהמשא ומתן ? מחנכת את ילדיה לשנאה בערוצי הטלווזיה ? להמשיך ? או שאתה מעדיף להמשיך להיות מנותק, למזלנו הרב איבדתם את היכולת הפוליטית שלכם לקבל החלטות בנושא, בקרוב תאבדו גם את ההגמוניה בשאר התחומים.
העובדות הן שככל שעזבנו את הפלסטינים לנפשם הם נעשו אלימים יותר, כלפי חוץ וכלפי פנים, אבל תמשיכו עם האשליות שלכם על כמה אנחנו רעים ובאמת תמשיכו לקבל הטפות מוסר מגרמנים.

אמיתי 8 במאי 2017

התכוונתי המציאות שבה מפאי והמערך כבר לא בשילטון. אבל הראנט שלך על הפלשתינאים רק מחזק את הטור של תומר. More of the same
לא הספיקו ימי הזיכרון והעצמאות להוציא את כל ההתקרבנות. פשוט צריך לייסד לכם חג קורבן.. או שתמשיכו לחגוג כל השנה

אביאל 8 במאי 2017

אמיתי – חג הקורבן הם אצל חברייך שאתה מראה להם יותר סימפטיה מבני עמך מסתבר.
אגב, הטיעון של תומר ושלך לא עומד בשום אמת מידה ונופל בדיוק לאן שפופר חתר, אי אפשר להפריך אותו כי כל מה שיגידו עליו רק יחזק אותו, מזכיר את המרקסיזם, אבל נו אמרו שההיסטוריה חוזרת על עצמה.
במקום לענות למה שכתבתי לתומר, לגבי זה שההקבלה שלו בכלל לא מתאימה משום שיחסי הכוחות של הפועל /מדינת ישראל אותם הוא מציג מנותקים לחלוטין אתה רץ לסיסמאות ולהתחכמויות, למדתם היטב מעיתון הארץ.
בקשר למפאי והשלטון, כמו שכתבתי, הכוח הפוליטי נלקח אבל יש הגמוניה רחבה יותר והיא גם לאט לאט תיעלם, העיניים של אנשים נפקחו מ77 וזה רק יתגבר עם הזמן.

אמיתי 8 במאי 2017

אני חושב שלא רק שהפועל נהיית דומה לישראל אלא שגם אתם בימין נהיים דומים לשכנינו. לכן ההקבלה לחג הקורבן. וההקבלה מצויינת כי גם אתם כבר הגמוניים ברוב התחומים אבל ממשיכים להתעקש על עמדת הקורבן. תתקדמו

אביאל 8 במאי 2017

אמיתי – אני דווקא חושב שהפועל היתה דומה לישראל עד 77 ומאז היא הרבה פחות, זה מקביל בדיוק לשמאל, שנרדף פה על ידי הפשיסטים האיומים מהימין, אלו שרוצים מדינה דו לאומית ולשלוט על הפלסטינים עם אפרטהייד כמו בדרא״פ, בינתיים אתמול במחוז הנאורות צרפת במערב אירופה, 30 ומשהו אחוזים בחרו במפלגה הפשיסטית, אצלנו הפשיסטים מוציאים מהחוק (כח) או לא עוברים את אחוז החסימה (מרזל), פה גרוע.

אגב, הימין לא הגמוני במרבית התחומים האזרחים, אתה מוזמן לקרוא את ספרו המצוין של ארז תדמור, מדוע אתה מצביע ימין ומקבל שמאל ולהיווכח היטב.

אמיתי 8 במאי 2017

נראה לי שפספסת את האירוניה בטור. "הלא מייצגים את ישראל" הפכו למייצגים הכי (לא הכי)
אותנטים שלה קרי התקרבנות. ככל שישראל נהיית יותר חזקה צבאית כך היא יותר נאחזת בעמדת
הקורבן כשבינינו לבין הפלשתינאים היחס הוא הפוך.
לעניין ההגמוניה. ממה שכן אני יודע וקראתי זה פשוט לא נכון. עזוב את הכנסת והממשלה. קח רשויות
מוניציפאליות..גם בתרבות וגם כן בספורט. לא יודע מה חסר לכם כדי להרגיש "בכיסא הנהג"..אולי רצח
פוליטי מהשמאל?
לפי בית משפט (שמאלני..) יש בישראל תנועה אזרחית מאד פופולארית (מימין) עם סממנים פשיסטיים..
כתבתי כבר (פה אם כבר מצטטים אותי..) שאין לי תלונות לציבור הישראלי שנהפך לימני ולאומני. זה מאד
טיבעי בהתחשב במציאות החיים פה. כך גם בצרפת. הימין לא עולה סתם. מי כמוך יודע שיש תנאים מסויימים
שמעודדים תהליכים מסויימים.

אביאל 8 במאי 2017

אמיתי – הנקודה של תומר היא שישראל הופכת לקורבן כמו הפועל למרות שהיא הדומיננטי וזה פשוט לא נכון.
על סמך אתה קובע שישראל יותר מתקרבנת ? לפי הנאומים של נתניהו על איראן ? זה עניין פוליטי ביחסים בינלאומיים, בלי ההתנהגות של נתניהו לא היו סנקציות, אלה הגיעו כי פחדו שישראל תפתח במלחמה ורצו להימנע מכך. איפה בדיוק ההתקרבנות שמנהיגי המדינה האיראנית אומרים מעל כל במה שהם רוצים להשמיד את ישראל ומצלמים כתובות (כפי שאמריקאים היו נוהגים לכתוב להיטלר) על הטילים שלהם, זאת התקרבנות ? נשב בחיבוק ידיים כדי שאם יום אחד נותקף תיהיו הראשונים שיקפצו על ועדת חקירה ?
בתרבות ? אתה רציני ? תראה לי ועדה אומנותית אחת עם נטייה ימינה, תראה את המחקר שהראו על קרנות הקולנוע, בקיצור תקרא את הספר (אני בכיף יביא לך אותו) ותראה בדיוק איך בצומתי ההחלטות התרבותיים-חברתיים יושבת ההגמוניה הישנה, אפילו בגין התגאה שהוא לא שינה את הפקידים.
אהבתי את האזכור של רצח, אנחנו מתקרבנים לא ?
איזה תנועה ?
ובבקשה, אתה לא יכול מצד אחד לומר שמה שחשוב זה הכנסת והממשלה או הרשויות המונציפליות ואז שאני מדבר על צרפת אתה אומר שתנועה עממית היא סממן פשיסטי יותר, אתה סותר את עצמך.

אמיתי 8 במאי 2017

לא הבנתי איפה אני סותר את עצמי..
ההגמוניה היא ימנית גם פה וגם פה ותנועה ״עממית״ פופולארית היא גם משהו שמתבטא בקלפי אחכ.
עכשיו אם נסכים שיש הגמוניה ימנית בשילטון המקומי ונראה את מי מזמינים להופיע ביום העצמאות וגם לוועדים הגדולים נראה תמונה מאד ברורה. לא אמרתי שבכל התחומים המצב הוא ככה אבל על קרנות הקולנוע למשל כולם מתלוננים וזה קצת קשה להסיק ממי שהן ממנות את ההטייה שלהן. אני מניח שרוב ההצעות ורוב היוצרים הם עדיין לא ליכודניקים. אבל מי שמחליט על סל התרבות הוא כן לדוגמא.

אמיתי 8 במאי 2017

אה. והתכוונתי לאם תרצו כמובן

יואב 8 במאי 2017

יביא= אביא

אביאל 8 במאי 2017

אמיתי – הסתירה היא כזאת, אתה אומר שהממשלה-הכנסת-השכבה המונציפלית היא סממן לכך (בדיון על ההשפעה של הימין) ומצד שני שאני הזכרתי את צרפת את טענת שבישראל יש תנועה עממית פשיסטית (כלומר לא מוסדות), אז אתה צריך להחליט, פשיזם נקבע על פי המוסדות או על פי תנועות לאומיות ?

בקשר, לאם תרצו, 170 אלף לייק בפייסבוק זאת לא תנועה, תזכיר לי בבקשה הפגנה רצינית אחת שלהם, גם לכנס שהייתי לפני שבועיים באוניברסיטה העברית באו בקושי 20 איש, לא תנועה עממית ולא נעליים.

אמיתי 8 במאי 2017

גם וגם.. מדינה היא לא רק מוסודותיה הממלכתיים.. ובמצב המעורבות החברתית כרגע בארץ פייסבוק הוא כן באנצ׳מרק לתמיכה. אם תרצו היא לא איזה משהו ענק אבל הייתה לה השפעה מסויימת על השיח שכרגע (תודה לאל נחלשה) אבל היא סימפטום כמו הצל והחברה שלו. בוא נגיד שמוסדות המדינה (המשטרה וכו) מתייחסים אליהם בסלחנות רבה. גם נבחרי ציבור. יש לזה אפקט יותר מדוק אביב..
גם את זה כתבתי פה פעם: בואו נתחלף. אתם תהיו בתקשורת אנחנו בממשלה. הולך?

Brt 8 במאי 2017

איזו תגובה מגעילה וביזיונית,
כנראה שלהזדהות עם האוייב זה
כרטיס כניסה למועדון הבועות שלכם

Ollie Williams 8 במאי 2017

מה ש"כיף" בדיונים הפוליטיים האלה, חוץ מזה שהם צפים עכשיו בכל פוסט שני לא משנה על מה הוא במקור, ושכבר איזה 3 שנים שהם נראים בדיוק אותו דבר ועם אותם משתתפים, זה שאפשר להצליב את שמות המגיבים משני צדי המתרס אבל להשאיר את התוכן על כנו, ובקושי אפשר יהיה לשים לב

סימנטוב 10 במאי 2017

+1

יואב 8 במאי 2017

קשה לחשוד בי באהבת הפועל אבל הדיון הזה הופך לנמוך ולא בהכרח מאוהדי הפועל.
הפועל מתקרבנת? כנראה שכן אבל אין לה פטנט על זה.
האם יכול להיות שהעיסוק בארוע האלים מטשטש את הכישלון המקצועי? יכול להיות. ספינים זה פחות התחום שלי. לא מבין בזה.
אפשר להיות אזרח הגון ולהגיד שהמקרה הזה היה אלים באופן שלא התחייב.

גיא זהר 9 במאי 2017

+1

Dr. van nordstrand 10 במאי 2017

זה תמיד הרגשה רעה לרדת ליגה.
במיוחד כשהיה הזדמנות לשנות את רוע הגזירה…
אבל כדאי לקחת דברים בפרופורציה:
– הורדת הנקודות הייתה עונש מינימליסטי יחסית לסיטואציה.
– היה ועדיין יש סיכוי עד הרגע האחרון
– הקבוצה גם ככה לא הולכת לעשות כלום בשנה הבאה בליגת העל ואם מכבי פ"ת, אשדוד, בני יהודה ונתניה הצליחו לעלות מהלאומית שנה אחרי
אז בטח ובוודאי שהפועל.
שנה אחת כובעים וקרם שיזוף… לא נורא.
הפועל לא צדיקה או מכוערת יותר מאף אחד מהקבוצות האחרות על הכתות והפולחן המוזר הזה של סמלים וכוח.
מאחל בהצלחה לשופטים ולספורט

Comments closed