יאָ, בּרעכען

הדרך של מנהל ספורטיבי חלש ומאמן שמחליט עליו זה בערך כמו לנסוע ישר לתוך הקיר

מכבי חיפה בצומת נטושה. עוד פעם. יש לה שתי דרכים שהיא יכולה לפנות אליהן. להביא מנהל מקצועי אירופאי מנוסה. כלומר אחד שחותך ומחליט. שלא מוכן לקחת בולשיט מאף אחד. והדרך השנייה זה להישאר עם מאמן שגם ניכשל וגם רוצה לנהל את ההצגה לבד. מאמן שמציע לחזור על אותו דבר. לזרוק ולקנות. עוד פייק טופ פליירס.

מנהל ספורטיבי מנוסה זה דיפרנט בול גיימ. מכבי חיפה עוד לא היתה שם. גם אם יש מי שמנסים למכור את הסיפור של היינו שם. ניסינו את זה. בשביל קרלסן מכבי חיפה הייתה הזדמנות לאסוף נקודות. להרים את עצמו מעמדה של סקאוט מקצוען ומשויף ל-מנהל ספורטיבי לגיטימי. זה שם אותו בעמדה של חולשה מסוימת מול המועדון.  מנהל ספורטיבי מוכח לא היה מסכים להיות מוצג בתור: אה… סוג של סקאוט סוג של מייעץ למאמן שמבטיח לשמוע אותו בנימוס או סתם עוד איש מקצוע שמסתובב במועדון. ניראה לכם?

*

קרלסן הסכים לקחת קבוצה במצב נתון. ערימה של בעיות שצריך לתקל. אבל מה מאמן דומיננטי שרגיל להגדרת תפקיד של מנג׳ר ורוצה לחלץ בעצמו את מכבי חיפה כי הוא מרגיש שרק הוא יודע איך. ואחראי בילעדי לרכש. ניראה לכם? זה לא סמנטיקה. במועדון בלי היררכיה אנשים נכנסים למשרדים אחד של השני ושמים את הרגליים על השולחן. והשחקנים רואים את זה ובוחרים צד והם גם יכולים לבקש משהו בשביל זה. בסביבת עבודה שבה בכל רגע זורקים מישהו לפח אין סולידריות. אנשים מתרגלים לעבוד רק בשביל האינטרסים האישיים שלהם. מכבי חיפה זה מועדון כדורגל  לא אתר שיקום של קריירות. רק שצריך היררכיה בשביל להחדיר את התובנה הזאת בחזרה לתוך המערכת.

*

ואז גיא לוזון.  בדה באזר יכולים לצעוק פלוס מאה  שלא משנה ישראלי או זר. במכבי חיפה זה ועוד איך משנה. טווח קצר. פליי אוף. מוטיבייטור. מה שהשחקנים רוצים. טוב חלק מהם. היו כמה שחקנים שהוא מחק. אז גיא לוזון עשה את הדברים שלו והצליח לטווח קצר מאד. ואז הוא עשה את הטעות הגדולה שלו כשהפריד את עצמו מהאינטרסים של המועדון.  יעקוב שחר היה צריך לפייס כמות מסויימת של אוהדים ולהמשיך לדבר על צוות מקצועי זר. אולי אפילו חשב על זה ברצינות.  בתגובה גיא לוזון פיזר סטופרים על הכביש.  זה היה גרוע מאד מצידו כי השחקנים של מכבי חיפה יודעים להריח חולשה ממרחק של קילומטרים. בתגובה גיא לוזון העמיד את כל השחקנים למיבחן. למכור. לקנות. חזרנו לנקודת המוצא. זה הסיפור על גיא לוזון ומכבי חיפה. כשבן אדם נעלב כי המציאות היא לא מה שסיפר לעצמו והוא מתחיל לפעול מתוך העלבון זה אבוד. אתרי הספורט מוציאים קטעים על על זה שההסכם של גיא לוזון לא מתיר למכבי חיפה לשחרר אותו ורק הוא יכול להשתחרר אם לא ייראה לו. זה אבוד.

מולנסטיין וקרלסן הצליחו להביא תוצאות טובות נגד המועדונים הגדולים של הכדורגל הישראלי. גם את זה יעקוב שחר רואה. גיא לוזון הביך את מכבי חיפה במשחקים הגדולים. הרבה יותר מההפסד ההוא בדרבי. ועוד להגיד אחרי זה שאין לו שחקנים. פעם ראשונה במלא זמן שגם מכבי חיפה הרשמית מטווחת את מדורי הספורט. אפילו למחוק את החלוץ הנורבגי אזמי זה כבר אאוט.

*

אז שתי דרכים. או מנהל ספורטיבי זר ודומיננטי או מאמן ישראלי דומיננטי  הדרך  של מנהל ספורטיבי חלש ומאמן  שמחליט עליו זה בערך כמו לנסוע ישר לתוך הקיר.

למצות את הדין
אקדמאים

62 Comments

איתן 9 במאי 2017

כל עוד לוזון נשאר כמאמן ,לא רואה עתיד ורוד לקבוצה!

צור שפי 9 במאי 2017

מדוייק וחכם.

יואב 9 במאי 2017

טוקינג הדס לבלבלב
דייויד ביירן וואו וואו וואו.

נראה ששחר לא מחוייב לתהליך הזר, אלא יותר נגרר לגחמות הקהל. זאת התחושה מבחוץ, יתכן ואני טועה. אני מכבד את שחר ורואה בחיפה כח שבסופו של דבר יתרומם. לי כאוהד מכבי, הם תמיד מרגישים כמו האיום האסטרטגי הגדול.
מנג'ר דומיננטי זה גם שחקנים אבל לא רק. זה הפנים של המועדון פנימה והחוצה במאות החלטות בשנה.
ואולי חיפה לא זקוקה למודל כזה אלא למאמן כדורגל טוב? אולי מנכל דומיננטי ושחר מייתרים את הצורך הזה?
זה לא דומה בכלל לצרכים הברורים של מיטש.

יניב פרנקו 10 במאי 2017

היה מתבקש פה סייקו קילר…

miranda vera cruz de la hoya cardenal 10 במאי 2017

road to nowhere
burning down the house

:-(

דן 10 במאי 2017

שיר ענק, הופעה ענקית עוד יותר.
אבל אם באמת רוצים להביו מה עובר עכשיו לשחר בראש צריך ללכת לכאן:
https://www.youtube.com/watch?v=TGofoH9RDEA

yaron 10 במאי 2017

אם כבר טוקינג הדס בהופעה אז רק עם Adrian Belew
https://www.youtube.com/watch?v=uAs0cXpWrhY

אלכס 9 במאי 2017

שחר איבד אותי סופית כאוהד עם ה"ויברח" שעשה מצוות מקצועי. ברגע שזה לא בא עם גב מההנהלה וסמכות היה לי ברור שהוא לא עושה את זה בלב שלם, ואם זה נכשל (כרגיל) התכנון היה בערך "אמרתי לכם, תשאירו את הניהול לי, אני יודע מה אני עושה". אבל רציתי לתת לו עוד צאנס, בטח כשלראשונה מזה זמן נלקח חצי צעד לכוון הכנון. אבל גם אם ראית את זה בא, הייאוש בכל זאת מפתיע.

עכשיו אני לא יכול להיות בעד קבוצות אחרות, אבל אני מקווה שמת"א תמשיך למשוך את הליגה למעלה, ומקווה שגם ב"ש תמשיך בדרכה. כשהפער יהיה גדול מספיק הבשורה תגיע גם אלינו. וזה יהיה נחמד.

vered s 9 במאי 2017

אלכס לדעתי זה מאד קרוב. מכבי חיפה כל כך שקופה. מספיק להיסתכל באתרי ספורט. מישהוא ממכבי חיפה נותן ברקס חזק לקונה מוכר אני אקבע כולם במבחן של גיא לוזון. כל הזמן מדליפים שמחכים להחלטות של מנהל ספורטיבי. שלא ניכנסים למשא ומתן בלי אישור שלו. לדעתי כבר י שמנהל ספורטיבי. וכמעט בטוח שיביא מאמן זר. לדעתי אחרי המשחקים מול מכבי תל אביב וב״ש , שחר ראה מספיק. אולי אני אופטימית.

אלכס 10 במאי 2017

מהפה שלך לאלוהים. אני, לצערי, חושב ששחר ראה כשלונות מפוארים בענות האחרונות ועדיין הלך למנהל מקצועי ללא סמכות כסוג של היענות לגחמות אוהדים (כמו שיואב אמר). אכן יש רעש בכיוון, אבל זה לא שונה מהרעש שהיה עם קרלסן. אני מחכה ששחר יבין שכל הטווח הקצר הזה קיצר את הארנק של הקבוצה בהרבה. ברגע שהוא מבין שזה לא חד פעמי, שזה לא חיזוק נקודתי או שנה בעייתית ותיכף מחזירים את ההשקעה אלא תוצאה ישירה של התנהלות יש לנו מנהל מקצועי פרופר. אבל יש לאיש תקווה, הוא באמת מאמין. אני מאוד מעריך את זה, אבל בנושא הזה הייתי רוצה שיפנים.

dk 10 במאי 2017

דווקא השמועה אומרת שהעפלה לפלייאוף העליון שווה יותר מהחוזה של לוזון לחצי עונה ולכן כל המהלך הזה היה כלכלי נטו לאחר ששחר הבין שהעונה אבודה כולל הכרטיס לאירופה.

yaron 10 במאי 2017

זאת אכן היתה הסיבה היחידה למינוי.

MOBY 10 במאי 2017

בשני המיקרים אנחנו את השנה הבאה פיספסנו.

vered s 11 במאי 2017

אה כן שכחתי לכתוב בפוסט שאם פונים לדרך של מאמן ישראלי חזק זה פניה לדרך ללא מוצא.

פרלה 10 במאי 2017

טור מצוין. תודה רבה.

dk 10 במאי 2017

נהנתי לקרוא!

אתמול אופירע ראיינה את דודו דהאן שסיפר כמה "גיא מחכה כבר למנהל מקצועי כדי שיוכל לחזור לאמן נטו כמו שעשה באנגליה ובלגיה" (עד כדי מילה לפה או לשם) וזה מאוד הרגיע אותי לדעת שאפילו לוזון מבין שהמהלך שלו להשתקע במכבי נכשל :)

עכשיו רק נשאר לחכות לגלות את מי יביאו ואיך הוא יתפקד, מתחיל לשנוא אותם על היכולת לפתח בי תקווה כל תחילת עונה מחדש

shadow 10 במאי 2017

אני כבר ויתרתי בשלב שפיטרו את מולסטיין. כשהחתימו את לוזון בדקתי אם אכן זו מכבי חיפה.

היום הכי הרבה שאני מבקש זה לראות גולים וכדורגל נורמלי.

באמת שמאז דאבאשווילי אין בנאדם שיודע לשים כדור בשער.

כמות הקלומניקים שעברו בחוליית ההתקפה היא לא מהעולם הזה.

dk 10 במאי 2017

זה חתיכת פרגון לדבאלשווילי… היכולת שלו לדעתי היא הסיבה הראשית שלא כבשנו בצ'מפיונס (ככה זה כשאתה החלוץ הראשי)

עומרי (ירוק) 10 במאי 2017

פרלה – נכנסתי לקרוא והאמת לחשוב שעברו 6 שנים מאז וככה אנחנו נראים די דיכא אותי.

פרלה 10 במאי 2017

הוא גם הסיבה הראשית לכך שהגענו לצ'מפיונס באותה עונה
וזכינו בשתי אליפויות וחצי עם לא מעט ילדים

dk 10 במאי 2017

על זה נאמר חלוץ שטוב לליגה (בשנותיה החלשות יש לציין, חלילה לא מזלזל אבל בתקופה בה שיחק היינו צריכים יותר מזה).

בפוסט אצל הופמן יש השוואה בלתי נמנעת לשחרור של די-מריה מריאל ע"י פרס בגלל המראה שלו, שהרי השבדי יותר חתיך :)

אולי באמת אנחנו בתחתית שרשרת המזון ואולי קשה מאוד לפגוע בחלוצים אבל דבא תמיד ייזכר אצלי לפחות כפרווה לא בגלל הלוק והמופנמות אלא בגלל ההשוואה לאיגביני וקולאוטי

רומן 10 במאי 2017

דבלא היה חלוץ ענק בקנה מידה ישראלי.
אבל גם דמארי חלוץ ענק שבינתיים לא הולך לו, מקווה שיחזור להפציץ עונה הבאה

Shadow 10 במאי 2017

עומר דמארי הוא עוד בלוף ישראלי טיפוסי. אלף כאלה כבר עברו אצלנו?

רומן 10 במאי 2017

הייתי הולך בכל הכח אל אברם

עומרי (ירוק) 10 במאי 2017

רומן, מה עם איזו מילה על לוזון? חשבתי שאתה מאמין בו.
לא רוצה להגיד "אמרתי לך"..

רומן 10 במאי 2017

בסדר, מה רע בלהאמין? מאחל לו בהצלחה, אין לי דבר רע להגיד עלעו

dk 11 במאי 2017

אפילו לקח אחריות על הכשלונות של תור :)

עומרי (ירוק) 11 במאי 2017

להאמין זה תמיד טוב
אני אגיד במקומך: מאמן חלש, התנהלות די מגעילה

רומן 11 במאי 2017

וואללה יש מצב חזק שאתה צודק לגבי זה שהוא מאמן חלש.
איכשהו אני זוכר לו את התקופות המצוינות במכבי פ"ת ובבני יהודה, את הקאמבק הנדיר מול פרטיזן ןמסתנוור מזה שהוא אימן בצ'מפיונשפ(!).
לא היתי מודד אותו על החצי השנה הזאת, סהכ גם עטר, יוקאנוביץ', רוני לוי , ומולנסטיין נכשלו לפניו אצלנו.
אני הייתי נותן לו עוד עונה.

ברקוביץ 11 במאי 2017

הקמבק משחק מכור

רומן 11 במאי 2017

מה???

Ollie Williams 11 במאי 2017

יוקאנוביץ לא אימן אצלכם. אבל מניח שאין הבדל בין יוקנוביץ' לסטאנויביץ' כמו שאין הבדל בין רוסים לאוקראינים

Ollie Williams 11 במאי 2017

ואגב המינוי של לוזון לצ'מפיונשיפ היה כידוע על סמך יכולת בלבד ולא על סמך קשרים, בדיוק כמו המינוי של אברם לצ'לסי

Lord Anthony 11 במאי 2017

המינוי של לוזון לצ'מפיונשיפ היה כדי לחסוך כסף. גם ככה הוא עוד היה תחת חוזה מבלגיה (אותו בעלים) אז אם הוא כבר מקבל כסף שיעשה משהו.

יענקל'ך 10 במאי 2017

זה מה ששחר רוצה שתחשבי, ובזה הוא רוצה שתתעסקי.
האם צריך מנהל מקצועי ואם כן איזה.
האם יביא מאמן איתו או יכפו עליו אחד כזה.
כשהאמת היא שיעקב שחר הוא הבעיה של מכבי חיפה, ובהינתן ויעקב שחר יחדלך להיות הבעיה של מכבי חיםה אז יהיה מקום לדון בסוגיית המנהל המקצועי.
כי כרגע הבעיות הן כאלו שאין בכוחו של מנהל מקצועי לפתור. וגם אם הכוכבים יחליטו להסתדר לכבוד מכבי חיפה, אין לנו סיכוי להצליח.
כדי להצליח, וכדי שעבודתו של מנהל מקצועי תוכל להיות אפקטיבית צרי לשחרר כסף.
ושחר, זה לא שהוא לא משחרר כסף, אומנם אין לי מושג כמה ותרשי לי לצחוק לנוכח הסכומים שנטענים בתקשורת אודות התקציב של מכבי חיפה (קבוצה שהחל מאמצע העונה הרבתה לשחק עם סאן מנחם, יניב בריק, נטע לביא, שי בן דוד, איתן וולבלום, מוחמד עוואד בהרכב). יתכן שהוא משחרר כסף אך הוא עושה זאת בתנאים שלו, עם מגבלות השכר שלו ועם הלימיט שלו על דמי העברה.
וכשלא הולך על אף המנהל המקצועי (מפתיע ממש), מי יורד לחדרי ההלבשה לנאוםמי עצמאות (מביך מביך מביך, כמעט כמו כל דבר שקשור למכבי חיפה הנוכחית)? מי זה שמנסה את הטריק העלוב הקבוע של שחרור שחקנים וטרים שעלותם כמעט אפסית בשביל לייצר זעזוע שרק גורם לברדק להשתולל יותר?

שחר הוא הבעיה של מכבי חיפה ולפיכך שחר לא יכול להיות חלק משום פתרון לבעיות של מכבי חיפה.
בברכת "שלא נדע עוד שחר".

אדום מהדרום 10 במאי 2017

תקציב חיפה גבוה משל ב"ש בכ- 25-30 מליון.
הכישלון הוא בעיקר בזרים והרכש הישראלי. מנית את הישראלים שמשחקים ושכחת שזה מכיוון שהזרים על הספסל או סתם כשלונות מהלכים.
הבלם האיסלנדי הזה? 2.2 מליון יורו עסקה. וואלה.
מעבר לזה, לדעתי, באמת עד ששחר לא יזוז הצידה אתם תישארו עם אותן בעיות. בכלל נראה לי שהוא כבר מביא קרמה רעה.

גיא זהר 11 במאי 2017

אדום, לדעתי התקציב של חיפה דומה לשל בש ולא בגלל ששל בש גבוה אלא כי של חיפה נמוך הרבה יותר מהמוצהר. האיסלנדי אכן יקר אבל שאר הזרים זולים והגיעו בהעברה חופשית

אדום מהדרום 12 במאי 2017

הזרים הנוכחיים החליפו את הכושלים הקודמים ומעבר לזה, שחקן שבא לחצי עונה ולוקח 180 אלף יורו, זול? לפחות 3-2 זרים הוחלפו ולא מעט ישראלים שוחררו/באו בינואר.
להערכתי תקציב חיפה גבוה מב"ש בלפחות 20 מליון, במיוחד אחרי כל השינויים בינואר.
מיגל, אוגו, הובאן- העברות חופשיות. זה שיחוק.

גיא זהר 12 במאי 2017

אדום, אתה מסתכל על הזרים (שהמיסוי עליהם נמוך) ואני מסתכל על המכלול (בעיקר על הקבוצה הבוגרת מבחינת המעטפת הכללית ההוצאות, וגם ההכנסות, של חיפה גבוהות יותר). לבאר שבע יש לפחות 10 (גורש, חיימוב, צדק, בראון, גדיר, ברדה, שהר, ראדי, בוזגלו מליקסון וזה אחרי שהוצאתי את ביטון) ישראלים בכירים, לחיפה אולי חמישה-שישה (ורמוט, עטר, רוקביצה, קינן, קהת וקח גם על הדרך את לויטה). מכבי חיפה הביאה זרים אבל נפטרה על הדרך מישראלים שעלו לא מעט כמו משומר ומוגרבי. אל תקנה את הספין אוף.

אדום מהדרום 12 במאי 2017

החמישה שישה של חיפה (גם דמארי) עולים יותר מהעשרה של ב"ש.
הזרים של חיפה אותו כנ"ל משתכרים יותר, עלו יותר ומוחלפים כל חצי שנה. אלו בעיקר להערכתי ההבדלים בתקציבים, מסכים שגם המעטפת של הקבוצה בחיפה יקרה יותר כאשר לגבי הכנסות, בעונה סבירה באירופה שלנו מול רק ליגה שלהם- אנחנו מכניסים יותר אבל כנראה שההכנסות הטבעיות של חיפה גבוהות יותר מב"ש.

גיא זהר 12 במאי 2017

אדום, בוא נניח שלגבי הזרים אתה צודק (למרות שאוגו אחרי השדרוג ובטח ויטור לא זולים מאף זר שלהם), לגבי הישראלים (השכר של דמארי למיטב ידיעתי משולם, לפחות ברובו, על ידי הפחיות) אין מצב. לגבי ההכנסות ברור שהשנה הכנסנו הרבה יותר בגלל אירופה, אבל אנחנו מדברים על תקציב, לא אם הוא מאוזן. מעריך ששני התקציבים בסביבות 60 מליון. אם אתה רוצה ללכת לכיוון ה70 אולי. בטח לא 90-100

פרלה 10 במאי 2017

יש ובצדק ים של טענות כלפי שחר.
לדעתי התקציבית אינה החזקה שבהן.
בוודאי שהוא זה שקובע עניני שכר ודמי רכישה. למיטב ידיעתי והבנתי, לכל מנהל מקצועי יש תקציב להתנהל בו שנקבע ע"י הבעלים.

Lord Anthony 10 במאי 2017

כל ההתעסקות במנהל מקצועי ומאמן זאת גנבת דעת. מה שצריך בחיפה זה מערכת יציבה ומסודרת. ברגע שזה יהיה כל השאר יסתדר. מאמן ומנהל מקצועי טובים זא אולי ההבדל בין אליפות למקום שני, או בין קבוצת מרכז טבלה לקבוצת לפלייאוף עליון, מכבי חיפה עוד לא במקום הזה.
כל עוד המצב בחיפה לא ישתנה הם ימשיכו להשתחל לפלייאוף העליון ברגע האחרון גם בעונות הקרובות.

D! פה ועכשיו 10 במאי 2017

גם אם הביאו מנהל מקצועי (או מישהו שיעשה את התפקיד הזה, הרי זה לא משנה) "חלש" מישהו היה צריך לתת לא לעבוד. מי שקיבל את ההחלטה להביא אותו היה צריך לעזור לו, לדאוג שהמערכת תתמוך בו, ולתמוך בו בעצמו כדי להראות שבעל הבית/המערכת מאחוריו וזהו.

זה לא קרה. גם פרגוסון היה נכשל בתוך זה.

D! פה ועכשיו 10 במאי 2017

*לתת לו לעבוד. אם כי בפועל כמובן… גם הטעות בתגובה הראשונה מתאימה

עומרי (ירוק) 10 במאי 2017

+1 עצוב

אביאל 10 במאי 2017

האמת שאני לא יודע איך שחר הסכים למנות מאמן שאמר שבוע קודם (לבית״ר) שהוא לא רוצה להתחיל לאמן קבוצה באמצע העונה.

יואב 10 במאי 2017

אולי לוזון כבר שמע/ידע שהג'וב בחיפה מתפנה והעדיף אותם?

אביאל 10 במאי 2017

יואב – אין בעיה, הוא גם יכול להגיד לא לבית״ר סתם כי בא לו, אבל שאלו אותו והוא אמר פומבית שהוא לא מגיע לקבוצות באמצע העונה, ככה שאם הוא ידע שיש סיכוי גדול שהוא יקבל את המינוי בחיפה (באמצע העונה כאמור) או שהוא טמבל או שלא אכפת לו מכלום, בשני המקרים יעקב שחר היה צריך לחשוב פעמיים.

ברקוביץ 10 במאי 2017

גם להפועל הוא הגיע באמצע עונה

בלייק 11 במאי 2017

אביאל – אני לא בטוח שאתה צודק.
ממה שזכור לי הסירוב של לוזון לקחת את בית"ר לא הוסבר על ידו בתקשורת. הסיפור שהוא לא רצה לקחת עוד קבוצה באמצע העונה אחרי הפועל זה כבר כתבים שכתבו את זה, ואולי המציאו. אולי זה הודלף מטביב וזאת באמת היתה הסיבה שלוזון סיפק לו, אבל לא זכור לי שגיא לוזון עצמו התבטא כך.
אגב, אחרי דראפיץ' היה מו"מ בין לוזון לטביב שלא צלח. פורסם אז בתקשורת שהיו לו דרישות שכר גבוהות מאוד ודרישות מקצועיות יקרות מאוד. לוזון אז הסביר שהוא לא רצה לאמן במקום שאין בו את כל מה שהוא (לוזון) מאמין בו. בלי להסביר את זה.
בכל מקרה, הסיבה "שהשתרשה" לסירוב העונה, עשויה להיות ברווז עיתונאי.

רומן 10 במאי 2017

אגב צמת זה זכר:-)

ברק׳ס 10 במאי 2017

ורד מה פירוש הכותרת?
חוצמזה, חד מאוד וברור. כהרגלך.
הייתי מצפה מנציגי חיפה בדה באזר ליזום ראיון מוקלט (פוד) עם יענקל'ה, כפי שהאזינו לטליה ושלי עם גורדי. מתבקש. בטח לא יהיה קל לקבל הסכמה, אבל לשאול זה לא קשה.

פרלה 10 במאי 2017

כן, לשבור ביידיש
ביטוי שמקורו למיטב זכרוני בהוראה לשבור הפגנה או שביתה

dk 11 במאי 2017

ציטוט של ז'בוטינסקי? מ זה פוסט של אלפסי? :) תל חי!

גיא זהר 11 במאי 2017

שחר התראיין בשנה שעברה לאחד הפודים של האוהדים

פרלה 11 במאי 2017

בלוג "מצד שני"
אחד המראיינים לוקח חלק בפודקאסט נובחים בירוק

vered s 11 במאי 2017

טוב את הכותרות לפוסטים נותן בני תבורי וכשהוא לא לוקח מתוך הפוסט אז בטח צריך לשאול אותו. אני אהבתי שזה באידיש. ומה שזה אומר באידיש. וכל כך ככה שאפילו לא שאלתי אותו. בתור סוציאליסטית אני בעד עבודה מאורגנת בשביל להגיד את זה. ועכשיו אתה גיא בא ומדבר על פודים. תספר מייד למה אתה מיתכוון.

בני תבורי 11 במאי 2017

הכותרת היא אכן טייק אוף על דבריו של ז'בוטינסקי אבל השימוש כאן לא בא ליצור השוואה בין כוונתו אז למה שקורה עכשיו בחיפה. לפעמים עורך הוא משורר מתוסכל… :)

גיא זהר 11 במאי 2017

ורד, פרלה הסביר מעליי

Comments closed