27 דקות ליגה (בניון סוגר חודש בארסנל) / יואב ויכסלפיש

1. בני טבק אימן ב-1996 את נבחרת הנערים, שסיימה שלישית באליפות אירופה עד גיל 16. יוסי בניון הפך לשחקן היחיד מאותו מחזור שהגיע לרמות הגבוהות של אירופה. כבר בסוף שנות ה-90 סומן בניון כפוטנציאל אדיר, עלה לבוגרים של הפועל ב"ש, ירד איתה ליגה ומיד עבר למכבי חיפה. לצד בניון שיחקו בנבחרת הנערים והנוער שמות כמו סלים טועמה, שלומי דהאן, מיכאל זנדברג, פיני בלילי,  גיא צרפתי וגם לירון וילנר וליאור אפוטה. נבחרת הנוער הגיעה ב- 97' עם בניון בפעם היחידה בתולדותיה לאליפות אירופה (8 האחרונות).

2. בניון לא הסתדר עם אלי כהן במכבי חיפה. כהן עזב, גרנט בא וההמשך היה שתי אליפויות ומעבר לראסינג סנטאנדר. בתחילת דרכו בנבחרת ברקוביץ' ורביבו עוד שיחקו. גרנט סילק את ברקוביץ' כדי לפנות מקום לבניון. אצל גרנט בניון כיכב במוקדמות 2004 ובעיקר במוקדמות 2006. אצל קשטן חלה נפילה חדה ביכולתו. אצל פרננדז הוא נראה כמו ברירת מחדל.

3. התקשורת הישראלית מתגאה בבניון כשגריר הכי מוצלח כבר 7-8 שנים. האמת היא שדודו אוואט ואליניב ברדה מצליחים יותר בשנתיים האחרונות. ברדה אמנם משחק בליגה בינונית אבל מככב בה ומשחק בליגת האלופות. בניון רשום בליגה הכי קשה באירופה אבל בקושי רואה דשא. קשה בינתיים להעריך מה מידת הצלחתם של דודו ביטון ומאור מליקסון בליגה הפולנית, אבל אין ספק שהם נכנסו לפנקסי סקאוטים מכובדים.

4. בניון נותר בורג מרכזי בנבחרת, בעוד בוגרי אליפות אירופה לנבחרות צעירות ב-2007 לא השפיעו עליה מספיק. היו שם תום אלמדון, שי מימון, ברק יצחקי, דקל קינן, עומר פרץ, ליאור רפאלוב, טוטו תמוז וכמובן הכשרון המבטיח מכולם: בן סהר.

5. השנים בראסינג סנטאנדר היו טובות. הסטטיסטיקה מצביעה על 101 הופעות ו-21 שערים בשלוש עונות בקבוצה. לאחר מכן הגיעו שנתיים יפות בווסטהאם עם 63 הופעות ושמונה שערים, כולל הופעה בלתי נשכחת בגמר הגביע ב-2006 נגד ליברפול (3:3 וניצחון לליברפול בפנדלים).

בליברפול הפך בניון למחליף עם 92 הופעות ו-18 שערים בשלוש עונות קדנציה של רפא בניטז. אשתקד רשם רק 8 הופעות במדי צ'לסי וכבש שער אחד. פציעה בגיד אכילס בספטמבר 2010 הורידה את המסך על העונה, למרות מספר הזדמנויות שקיבל באביב 2011.

6. וילאש-בואש החליט לוותר על הקשר הישראלי והוא הושאל לארסנל (משלמת את שכרו) ללא תמורה. התקשורת הישראלית הציגה את בניון כשורד, שהצליח לשמור על מעמדו בארבע הגדולות של הליגה. עד כה ראה יוסי 27 דקות בלבד בליגה, 90 דקות מלאות בדורטמונד בליגת האלופות, והספיק להבקיע שער נגד שרוסברי בגביע הליגה וכמובן להיפצע.

פניתי לאוהדת ארסנל ופרשנית ה"גרדיאן", איימי לורנס, להסבר על המעבר לתותחנים. הנה תגובתה: "הבט בתאריך ותגלה שבניון הגיע לארסנל ביום האחרון להעברות בתחילת ספטמבר. הקבוצה היתה בלחץ, אחרי שאיבדה את ססק פברגאס וסמיר נאסרי. האוהדים ציפו להחתמה משמעותית כדי לחפות על אובדנם. בשעות האחרונות לפני הדדליין נפוצה שמועה שהמו"מ עם מייקל ארטטה מאברטון התפוצץ ואז הגיעה הודעה על החתמתו של בניון.

"השמועה התקבלה באכזבה בקרב האוהדים, שמתייחסים אליו כאל שחקן מבוגר שנזרק מצ'לסי וידוע כפצוע סדרתי. בוא נאמר שהתגובה להחתמה לא היתה שירי הלל מגגות הבתים. בסוף ארטטה חתם, והאוהדים המאוכזבים נרגעו. בניון שחקן מנוסה וקיבלו אותו בברכה, אבל תוך זמן קצר הוא נפצע שוב. אם הוא יהיה בריא וארסנל תמשיך לסבול ממכת פציעות, כנראה שיפתח פעמים רבות בהרכב ובמשחקים אחרים יעלה מהספסל".

7. עד כאן איימי לורנס. הפציעה הקשה של ג'קי ווילשייר עשויה לגרום לקאמבק של בניון בליגה. יחד עם זאת, העיתון "מטרו" פירסם שארסנל ויתרה לבניון על בדיקות רפואיות מקיפות לפני שהחתימה אותו.

8. באופן אישי אני מאחל לבניון לחזור למגרשים בהקדם ולהמשיך בקריירת משחק בחו"ל או בארץ. אני מקווה שהוא לא יהפוך לפרשן טלוויזיה, שמריץ את עצמו למשרת מאמן הנבחרת.

***


פנטזי שבוע 4
ליגת שוקי ההון: אמזון ואוקטובר

38 Comments

B. Goren 1 באוקטובר 2011

אני מאחל הצלחה ליוסי מכל הלב. נראה לי כי בניגוד לפרשן שמריץ את עצמו, האגו של יוסי קצת יותר צנוע. ממה שהספקתי לשמוע את יוסי מדבר, גם העברית שלו קצת יותר תקנית ואם יחליט להיות פרשן, הוא לא יספר לצופים שהמאמן עלה עם "שתי חלוצים ושלוש בלמים."

Asaf2040 5 באוקטובר 2011

שטויות.
האגו מנופח והאישיות מאוד בעייתית.
כנראה הבעיה הגדולה ביותר שלו היא שמעולם לא התבגר,
עיין ערך כל המריבות שלו עם מאמנים שונים סביב החילופים שלו.
הבעיה היא שהתקשורת שומרת עליו משום מה.
כל שחקן אחר שהיה מתפרץ על מאמן נבחרת (קשטן, פרננדס וגם גרנט) בגלל שהחליף אותו, התקשורת הייתה צולבת אותו. אבל ליוסי הילד מותר הכל.
כרגע הוא החסם הגדול ביותר שעומד בפני נבחרת ישראל.

גל 24 באוקטובר 2011

אני מסכים לחלוטין. יוסי שחקן נפלא. מדוע פרשנים לא מפרגנים לו? המסקנה היחידה שיש לי היא שהם מקנאים, ולא מסתדרים עם הצניעות והאופי הנפלא שלו.

גל 24 באוקטובר 2011

אני מסכים לחלוטין. יוסי שחקן נפלא. מדוע פרשנים לא מפרגנים לו? המסקנה היחידה שיש לי היא שהם מקנאים, ולא מסתדרים עם הצניעות והאופי הנפלא שלו…

ויכסלפיש 1 באוקטובר 2011

מבחינתי העיקר בכתבה הוא סעיפים 6-7, הפרשנות האנגלית והטענה שחיפפו בבדיקות רפואיות

B. Goren 1 באוקטובר 2011

מסתבר שחאפרים וחפיפניקים יש לא רק בליגה השישית בטיבה.

דרור רייכר 1 באוקטובר 2011

ויכסלפיש – האם תוכל להסביר מה כל כך מיוחד בסעיפים 6-7?
ההתמרמרות של אוהדי ארסנל שאחרי ה-8:2 קיוו לשחקנים בעלי שם וקיבלו שחקן מעבר לשיא? העובדה שביום האחרון של ההעברות פחות מחמירים בבדיקות רפואיות? או תאוריה/ספקולציה של כתבת אנגלית, מכובדת ככל שתהיה, שעד כמה שאני יודע לא פורסמה באף עיתון באנגליה?

לא ברור לי לאן אתה חותר בפוסט הזה, אבל לשפוט אחרי חודש שחקן שהגיע ביום האחרון של מועד ההעברות, כולל כותרת דמגוגית (90 דקות בדורטמונד שוות קצת יותר ממשחק מול סוונזי), זה פשוט לא ראוי. בייחוד שהוא גם החמיץ 2-3 משחקים בגלל פציעה.

כי לפי המדד שהצבת גם אלכסיס סאנצ'ס הוא בינתיים כישלון בברצלונה.

ויכסלפיש 2 באוקטובר 2011

דרור, אני חותר לכמה כיוונים:
1. טוען שהמחזורים המוכשרים של 96-97 (נערים ונוער) ו-2007 (צעירה) שהגיעו ליורו, לא הצליחו להשפיע על הנבחרת הבוגרת. זו אחת הסיבות העיקריות לתלות המוגזמת בבניון, שנמשכת כבר 8 שנים.
2. טוען שאת הטקסט הזה כנראה שלא תקרא בתקשורת הישראלית הממוסדת בגלל כל מיני אינטרסים, ולכן יש לי סיבה טובה להאמין לאיימי לורנס.

3. אלכסיס סאנצ'ז לא קשור לעניין. אני לא משווה את בניון לאף שחקן אחר אלא מתמקד בו. שחקני רכש מאכזבים לא חסרים בשום מקום

4. "בניון נפצע" זה לא כמו "ויכסלפיש משתעל ויש לו חום, ולכן לא הגיע היום לעבודה". מדובר בשחקן בליגה האנגלית עם רקורד בעייתי מבחינה פיזית. אינני רופא שיסביר למה הוא נפצע כל הזמן, אבל הרקורד הזה מספיק כדי שערכו בשוק יירד והוא יהפוך לשחקן שלמעשה נזרק מצ'לסי והגיע ביום האחרון כברירת מחדל לארסנל.

5. אני לא שופט אותו אחרי חודש בארסנל, אלא מסכם את השנתיים האחרונות וטוען שברדה ואוואט הם הליגיונרים המובילים. בניון בהחלט יכול להפתיע בהמשך ולככב באמירייטס

דרור רייכר 2 באוקטובר 2011

1. מה הכוונה בלהשפיע? רוב השחקנים שציינת, והיו גם אחרים ששכחת, הפכו לשחקני נבחרת בוגרת. תבדוק את הסגלים של הולנד ופורטוגל, מדובר באחוז דומה.

2. עד לפני חצי שנה עבדתי בתקשורת הממוסדת, ואני אומר לך בוודאות: אם איימי לורנס הייתה מפרסמת את זה באנגליה, זה היה כותרת ראשית בכל האתרים פה. זה שאף עיתונאי פה לא דיבר עם עיתונאי אנגליה זה כבר משהו אחר.

ואין שום בעיה להאמין לאיימי לורנס, אבל גם מה שהיא אמרה זה בסך הכל ספקולציה על סמיכות זמנים בין ההודעה על פיצוץ המו"מ עם ארטטה להחתמת בניון.

3-4-5. אני שוב אומר: אתה כן שופט את בניון אחרי חודש בקבוצה חדשה. אני לא רוצה להיכנס לקטנות כמו ההגדרה שלו כפצוע כרוני בגלל פציעה קשה אחת (יש לו ממוצע של יותר מ-30 משחקים בשנה מאז עבר לאירופה, לא כולל משחקי נבחרת), ולכן אתרכז בטיעון שאוואט וברדה הם הלגיונרים המובילים.

1. אוואט הוא שוער, זה לא אותו קנה מידה. אין פה בכלל בסיס להשוואה.
2. להשוות שחקן שמככב בליגה הבלגית – ליגה שכוללת שחקנים כמו לירוי צעירי, מתן אוחיון ובעבר אפילו אבי סטרול – למישהו שמשחק בקבוצת צמרת בפרמיירליג זה פשוט מופרך. ברדה ובניון לא נמצאים באותם קריטריונים כשבוחנים מיהו הליגיונר הבכיר.

יניב 2 באוקטובר 2011

במונחים היסטוריים בניון ייזכר בדברי הימים של הכדורגל הישראלי כסוג של איציק מרדכי והסטיגמה של אלוף שלושת הפיקודים – הישראלי הראשון שהגיע לשלושת הגדולות של הכדורגל האנגלי- הישג אישי אדיר- ובעוד שנים לא יזכרו שארסנל של היום היא קבוצת אמצע טבלה במשבר.
יכול להיות שבנקודת הזמן הנוכחית ברדה בכיר ממנו – אז מה?
במונחי קריירה אי אפשר להשות ובפרספקטיבה של שנים קדימה הדור הנוכחי של הליגיונרים ירשום כנראה פסגות גבוהות יותר – שחקן הרכב קבוע בקבוצת צמרת אנגלית או ספרדית זה משהו שנאתכו או שכטר בהחלט מסוגלים להשיג ויש לי את התחושה שהם גם ירשמו הישגים ברמת הנבחרות.
ובניון עוד מסוגל להפתיע כמאמן ישראלי בכיר- מנהיג , שקט וצנוע שעשה דרך בכדורגל העולמי והתאמן אצל הטובים ביותר – לא רע בשביל ילד מדימונה שמעולם לא שמענו את אבא או שלו הופכים שולחן בשבילו .

אבי 2 באוקטובר 2011

בסעיף חמש כינית את שלוש העונות בראסינג "טובות" ואת השנתיים בווסטהאם "יפות", על שלוש שנים בליברפול בחרת לציין כי הוא היה מחליף על אף ששורת הסטטיסטיקה מרשימה יותר מאלו של חמש השנים שקדמו להן.
פליטה פרוידיאנית??

פראליה 3 באוקטובר 2011

בניון היה בתקופתו בליוורפול השחקן הכי משפיע על המגרש אחרי ג'רארד וטורס

ריקי רומא 1 באוקטובר 2011

אני זוכר את אליפות אירופה אז ואת המשחק ההוא מול צרפת עדיין יש לי את החתימה שלו שלאחר שהם חזרו לארץ אחי הבכור הלך והפתיע אותי כשהגיש לי אותה כמתנה

רק בהצלחה שיהיה לך יוסי
אוהבים אותך

נתן 2 באוקטובר 2011

אני זוכר את המשחק בארץ מול סרביה (אני חושב) שניצחנו 2:1 ויוסי שם לשוער הסרבי בין הרגליים.

נעל קרועה 1 באוקטובר 2011

לפי הצורה שליברפול נראתה היום דווקה שם הוא חסר מאוד

ויכסלפיש 2 באוקטובר 2011

אבי, בווסטהאם וסנטאנדר הוא היה שחקן הרכב קבוע ובליברפול הפך למחליף קבוע

קסיוס קליי 2 באוקטובר 2011

נו מה הבעיה עם הפוסט…

ברור שבניון מקבל יותר מדי קרדיט.
לא יודע איך הוא התגלגל ל 3 מ 4 הגדולות מה שנקרא…
תזמון כנראה ומזל.

אין ספק ששחקן כזה לא יכול להיות משמעותי כי הוא כל הזמן נפצע וגם הוא לא כזה שחקן טוב יחסית לליגה.

סך הכל הוא היה שחקן סביר מינוס בליברפול, שחקן לא מורגש לחלוטין בצ'לסי ורק מפת פציעות תוביל את דרכו לכמה דק' בארסנל.

לא נראה לי שאפשר להגדיר את הקריירה הזו כהכי טובה מבין הישראלים.

האמת שאף אחד לא היה מספיק דומיננטי לאורך שנים.

ויכסלפיש 2 באוקטובר 2011

קבל מספרים: 30 הופעות בהרכב הפותח בווסטהאם 2005/6, 25 ב-2006/7. ליברפול: 15,21,19. סנטאנדר:34, 29, 21 (בעונה הראשונה)

אבי 2 באוקטובר 2011

מה לגבי משחקי ליגת האלופות? גביע? גביע קרלינג?
ברור שלקבוצה כמו ליברפול יש לוח משחקים מלא יותר מקבוצות אחרות ולכן היא צריכה לעשות רוטציות.
בדיקה ראויה היא כמה פעמים בניון פתח בהרכב לעומת שחקנים כמו קויט, ג'רארד, אורליו וכו' ולא לעומת העונות בסנטאנדר.
בניון היה חלק מרכזי ברוטציה של בניטז (בגדר דת אצלו) והיה שחקן משמעותי בליברפול.
אם אתה מנסה לומר ששיאו מאחוריו אז יתכן ואתה צודק על אף שאסור להמעיט בערכה של קריירה מפוארת בכלל ועבור ישראלי בפרט. אם אתה אומר שהוא גמר את הקריירה אז אתה לא הוגן כלפיו.

יוסי 2 באוקטובר 2011

נו, אז מה אם היה מחליף בליברפול, לא ברור לך שעם כל הכבוד, מדובר במועדון גדול יותר מווסטהאם וסנטאנדר? והוא בהחלט השאיר שם חותם בתקופה נפלאה, כשעלה מהספסל (אוי לבושה) וכבש בברנבאו, צמד מול ארסנל ועוד . בנוסף, אני לא מבין מה נפלת על ברקוביץ, שחקן שהעיתונות באנגליה הכתירה כאחד מ10 הקשרים הטובים באנגליה אי פעם, לפני בקהאם, ואחרי שמות כמו גיגס, קאנטונה ודאלגליש. שלא לדבר על תרומתו לנבחרת, שם היה מהבודדים שנותנים 200% כל משחק, והעמיד בצל ענקים כרביבו, עטר ונמני. בקיצור ,גבר, הכתבה שלך מקוממת בחוסר הכבוד שלה כלפי אנשים שאמנם לא שולטים בעברית כמוך, אבל השליטה שלהם בכדור הביאה אותם די רחוק. תהיה בריא עם השם משפחה שלך ושנה טובה.

san 2 באוקטובר 2011

תיקון קל –
הוא נבחר אחרי בקהאם
ודלגליש לא כלול ברשימה, כיוון שמעולם לא שיחק בפריימרליג.

ארז (דא יונג) 2 באוקטובר 2011

אם כבר עשית סקירה היסטורית של הקריירה של בניון, צריך גם להזכיר את הקדנציה הקצרה בנוער של אייאקס.

דרך אגב, את הדיווחים שלך על ברדה או מליקסון אתה מקבל מאותה תקשורת שמסקרת את בניון או ממקורות אחרים?

אשך טמיר המקורי 2 באוקטובר 2011

בניון תוקע את הנבחרת כבר שנים.

לא מאשים אותו בזה, מאשים את המאמנים הפחדנים והמקובעים שמרכיבים אותו גם כשהוא פצוע, לא בכושר או לא מתאים למשחק.
ומאשים גם את השחקנים ברכיכות שמסביבו שנוח להם להטיל הכל עליו ולשחק ראש קטן.

הדבר היחיד שאני מאשים אותו, בקשר לנבחרת, זו הגישה שהוא מביא איתו אליה.
תמיד משחק כאילו הוא בא לאיזה שירות מילואים מבאס, משחק בלי חשק, מוותר על כדורים, לא נלחם, מאבד כדורים ונשאר על הדשא לדפוק פוזת מסכן מתוסכל. ואז מנסה עוד איזה דריבל לא מוצלח עם הראש בקיר "להציל את המולדת" (ולעיתים רחוקות – מוצלח).
זאת לא הגישה שאייל ברקוביץ' הביא, למשל, וזאת הסיבה שאני מעריך את האחרון (על אף אישיותו הוולגרית והבעייתית) פי מיליון בערך מיוסי בניון.
(אגב במשחקי קבוצותיו הוא אף פעם לא שיחק בגישה הנרפית הזו.)

יניב 2 באוקטובר 2011

לברקוביץ היה את המאמן שלו מהנוער בנבחרת ואת החברים שלו לאותו דור שדרבנו אותו להוכיח פעם אחר פעם מי בעל הבית- לבניון היה אוסף של מאמנים פחדנים והזויים ושממה מימין ומשמאל – לא המתכון המושלם לתת את ה110 אחוז .

אשך טמיר המקורי 3 באוקטובר 2011

קח את ברקוביץ', שים אותו היום במקום בניון, והאיש יתנהג בדיוק אותו דבר – כמו מנהיג, כמו פייטר, שחקן שעושה את האחרים טובים יותר.

זה לא הסביבה שהשפיעה על ברקוביץ' ובניון, בדיוק הפוך.

נתן 2 באוקטובר 2011

חייב לומר שלהסתכל על כדורגל או כדורגלן בצורה כל כך קשה…זה לא מתאים לחובב כדורגל. עם כל הפוליטיקה סביב המשחק (משחק?!), כשאני חושב על בניון אלו הדברים שעולים בראש :

http://www.youtube.com/watch?v=ScxBEErsinQ

http://www.youtube.com/watch?v=8DlnQsyeMNw

http://www.youtube.com/watch?v=piA29MJiz_I

http://www.youtube.com/watch?v=r4SZJjXf0ho

http://www.youtube.com/watch?v=DZZu2W1z7JE&feature=related

ויכסלפיש 2 באוקטובר 2011

יוסי, היה לי הרבה כבוד כלפי ברקוביץ' השחקן, בחמש השנים האחרונות הוא מתעסק בדברים אחרים כמו סגירת חשבונות וקמפיין למאמן נבחרת

ארז, אני ניזון מהתקשורת הישראלית לגבי ברדה ומליקסון אבל יש גם נתונים אובייקטיביים ולא רק יח"צ. הנה ההסבר: שים לב שיש חבורה מסוימת של "כתבים לענייני בניון", שאינם ראשי דסק עולם בכלי התקשורת שלהם

דרור רייכר 2 באוקטובר 2011

ויכסלפיש – יש כתבים שהתפקיד שלהם לקחת תגובות אחרי משחק מבניון, כמו שיש כתבים שהתפקיד שלהם לקחת תגובות מברדה, מליקסון ולירוי צעירי. מספיק עם התיאוריות הלא מבוססות האלה.

בניון הוא דמות מעניינת והוא יודע למנף את זה ביחסים שלו מול כלי התקשורת. הוא לא שונה במקרה הזה מיניב קטן, ניר דוידוביץ', ברק יצחקי, ערן זהבי, טל בן חיים (הבלם) ועוד שורה של שחקנים.

אף עיתון/אתר לא ירצה לשרוף את עצמו עם כתבה ביקורתית מדי על בניון, כמו שכל עיתון/אתר יחשוב פעמיים על כל כתבה ביקורתית כלפי כל קטן, יצחקי וכו'. זו המציאות וככה הדברים עובדים ולא רק בספורט.

אז אפשר לבקר את התקשורת, אבל לטעון שהיא מגויסת במקרה של בניון, כאילו הוא איזה סוג של אשפי ספינים כמו נמני או גרנט, זו פשוט הטעיה חסרת אחריות של הקוראים כאן.

ויכסלפיש 2 באוקטובר 2011

קודם כל תיקון טעות, מדובר ב-27 דקות ולא ב-12, עם הקוראים הסליחה.

דרור, "אף עיתון/אתר לא ירצה לשרוף את עצמו…" נכון מאוד. לדה באזר אין תקציב לשלוח אותי עם הנבחרת לחו"ל ולכן השיקולים האלה לא רלוונטיים כאן, ויש אפשרות להסביר לקוראים על יחסי בניון-תקשורת.

"בניון הוא דמות מעניינת…" בוודאי. הוא השחקן הישראלי המצליח ביותר בשנים האחרונות, אבל לא בשנתיים האחרונות. רוב האחרים שציינת אינם ליגיונרים ואת התגובות לוקחים כתבי הקבוצות.

לגבי השוואה עם הספינים של גרנט או ברקוביץ'- כאן אתה מכניס לי מילים לפה

דרור רייכר 2 באוקטובר 2011

ויכסלפיש – בפעם השלישית: על איזה יחסים אתה מסביר פה? בתקשורת הישראלית מתייחסים אל בניון כמו שמתייחסים לכל שחקן שנחשב לכוכב כדורגל ישראלי, בין אם לגיונר או מקומי. טוב ויפה שהתקשרת לכתבת הגרדיאן והוצאת ממנה ספקולציה, שהיא בעצמה לא פירסמה באנגליה, וביססת על זה תאוריה. הלוואי שכל העיתונאים בארץ היו חרוצים כמוך. אם היא היתה מפרסמת את הדברים שהיא אמרה לך, ובארץ היו גופי תקשורת שמתעלמים בכוונה מהדברים הללו, אז אפשר היה לטעון ליחסים לא תקינים. אבל אם היא לא מספיק בטוחה בדבריה כדי לפרסם אותם, למה את כל כך בטוח שזה מה שהיה?

בדיוק כמו שאתה התקשרת לכתבת גארדיאן שנתנה זווית אחת, אחרים היו יכולים להתקשר לכתב הטיימס שהיה מציג זווית הפוכה.

ודווקא בגלל שאתה כותב בדה-באזר, אתר ששיקולים של ריייטינ אינם בראש מעיניו ולכן הוא לא חייב לייצר כתבות יש מאין (וגם לא שולח כתבים לחו"ל בשביל ציטוטים עבשים), הייתי מצפה לקצת יותר אחריות בקביעת עובדות ובהצהרות שאחרי חודש אחד כבר חורצות את גורלו של שחקן בקבוצה חדשה.

ויכסלפיש 3 באוקטובר 2011

דרור, שים לב שאתה היחיד שמגלגל פה ויכוח כאילו יש לך אינטרס אישי ואתה מנהל משבר מטעם יוסי בניון. בהתחלה אתה מברר מה אני רוצה ובהמשך מנסה לסתור את הטענות שלי ולהטיל ספק באמינות העיתונאית הזרה, ומוסיף אפשרויות לא רלוונטיות (אפשר לטלפן ל..), השוואות לא רלוונטיות לאלכסיס סאנצ'ז, אמירות בנוסח "ככה זה בכל כלי התקשורת..", מחמאה "הלוואי שהיו חרוצים כמוך…" אבל בסוף נזיפה פדגוגית "הייתי מצפה ממך.." וגם חזרה על מניפולציה והכנסת מילים לפי "לקחת אחריות בהצהרות אחרי חודש…". אינני מעוניין לשתף פעולה עם הקמפיין.

אתה מוזמן לכתוב פוסט עם הכותרת "ונגר הטיפש לא משתף את בניון מספיק" ולצטט כתבים אוהדים מהטיימס הסאן ואפילו ממשרד ראש הממשלה.. המשך יום נעים

ניר 3 באוקטובר 2011

דרור לא לבד. הרמיזות שלך לגבי יחס מיוחד לבניון בתקשורת קצת מוזרות/מופרכות, כמו השאלה במאמר למה מתייחסים אליו יותר מאשר לברדה שמצליח בבלגיה או אחרים ש"נכנסו לפנקסי סקאוטים מכובדים". בגלל שאם יהיה לחברים האלה הרבה הרבה מזל והם יגיעו מפנקסי הסקאוטים המכובדים רק לאחת מהקבוצות המכובדות שבניון שיחק בהן בשנים האחרונות הם יודו למזלם על קריירה מעבר לחלומותיהם הפרועים, זה למה.

לגבי איימי לורנס, רק ללמדך שעתונאי כדורגל הוא עתונאי כדורגל, אם קוראים לו איימי או אבי. לא ברור אין היא מודדת את תגובת האוהדים (מקריאת הפורומים לי היא נראתה יותר חיובית) ועל משפטים כמו "אם הוא יהיה בריא וארסנל תמשיך לסבול ממכת פציעות, כנראה שיפתח פעמים רבות בהרכב ובמשחקים אחרים יעלה מהספסל" מה יש להוסיף? אם על זה משלמים בגרדיאן לא פלא שהעתונות במשבר. לדעתי האישית, אם הוא יעלה לשחק כנראה שימסור את הכדור פעמים רבות ובמשחקים מסוימים אין להוציא מכלל אפשרות שיבקיע שער.

ויכסלפיש 3 באוקטובר 2011

ניר, עכשיו עברתם לתגובות אנונימיות, שמכניסות לי מילים לפה? אני אסתפק בהערה שהקטע החשוב של לורנס הוא איך הוא הגיע לארסנל ולא ההמשך לגבי ביצועיו בעתיד.

דרור רייכר 4 באוקטובר 2011

ויכסלפיש – אתה טוען שאני מכניס לך מילים לפה ואז מייחס לי אינטרסים נסתרים…

אני בסך הכל יושב במשרד (כן, מתמחים במשרדי עורכי דין עובדים עד השעות האלה) ובין עסקת מכר לניסוח תקנון בית משותף מנסה ליהנות מקצת כתיבה איכותית על ספורט איכותי.

גם אם אנחנו לא מסכימים, הכל בסדר. שום דבר לא אישי ואם חלילה נפגעת ממשהו שכתבתי אז אני מתנצל.

נתראה בדיונים הבאים.

ויכסלפיש 4 באוקטובר 2011

סבבה, באמת שמתי לב שהדיון מתנהל כמו חקירה של עו"ד וזה צרם לי, כי היתה פה לא רק חוסר הסכמה לגיטימית, אלא ערעור על דרכי העבודה שלי וזה נראה לי מוגזם. לילה טוב ולהתראות בדיונים הבאים

קשקשן בקומקום 4 באוקטובר 2011

הדבר היחידי שיש לי לומר אחרי שאני קורא את רצף ההתפלמסויות פה הוא שאני מת על דה באזר… שתהיה שנה טובה וגמר חתימה טובה לכולם.

והאמת – חבל שיוסי לא חזר לליברפול. המקורות שלי (אוהד שרוף שהוא גם אנגלי שיכור, גם מצחיק וגם גר בלונדון למרבה הבושה לאוהד ליברפול) – מתו עליו שם והיו מאוד מאוד שמחים אם היה חוזר…

IG 5 באוקטובר 2011

אני חייב להודות שמעולם לא הבנתי את ההתלהבות מבניון השחקן, אין לו בעיטה, אין לו נגיחה, אין לו דריבל שאין לעשרות שחקנים אחרים ואין לו תפקיד מוגדר במיגרש.
מה שכן יש לו, ולדעתי בזכות זה הוא הצליח, זה בניון האדם, בעל אופי צנוע אך מנהיג שמגדיל את השחקנים שסביבו ואיזשהי תכונה שאני לא יכול להגדיר בדיוק, שכשהכדור אצלו יש הרגשה שמשהו הולך לקרות.
ההשוואה לברקוביץ היא במקום, אך להבנתי, בניון לא מתקרב לברקוביץ השחקן (אחד המוסרים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל העולמי), וברקוביץ לא מתקרב לבניון האדם.
המסקנה העיקרית שלי מהקריירה המרשימה של בניון היא שיש לו סוכן ענק!!!

גל 24 באוקטובר 2011

יוסי יוסי יוסי, איזה יוסי של שחקן!

מה שחסר בכתבה זה בעיקר פרגון לשחקן הנפלא הזה. לכל מקום שבו הגיע הספידו אותו, ואמרו שרק ישב על הספסל. בכל שלב הוא הצליח להתעלות ולרכוש את מקומו בהרכב (גם בליוורפול הוא נעשה בהדרגה שחקר הרכב.

גם בנבחרת הוא מצטיין, כובש המון שערים (מספר 2 בכל הזמנים!), ומבשל כמעט בכל משחק בו הוא משחק. לאמיתו של דבר, את התקופה שלפני הפציעות אפשר להגדיר כתקופת שיא בקרירה שלו.

אני מאמין שעוד נראה הרבה מיוסי, לפחות עוד שנתיים שלוש, שיהיה לו הרבה בהצלחה, כי כל נגיעה שלו בכדור, יש בה השראה וחוכמה!

Comments closed