מיאמי-דאלאס, משחק 5 (פוסט חי)

In כללי

בוקר טוב לכולם. אני אתן הימור ראשון שלי למשחק השישי: במרחק של נצחון אחד מהאליפות, הוא לא יתן לאף אחד להאשים אותו, אלא באחריות לנצחון. משחק של ארבעים נקודת לנוביצקי.

**

ספלוסטרה צריך להקליט את המשפט הבא ולהכניס אותו לפודקאסט של כל שחקן: "הסדרה מתקיימת עכשיו לפי יתרון הביתיות".

וריק קרלייל? "תגיעו לשש הדקות האחרונות עם פיגור של עד שש. ואז מיאמי תעשה בשבילכם את העבודה".

**

זה משחק שאמור להדאיג את מיאמי. הקלעים של דאלאס תפסו בטחון, החלוקה היותר שוויונית של הנקודות לא ממש עזרה למיאמי, יותר מדי שחקנים נעלמים ליותר מדי דקות (בוש וצ'למרס) בגלל הדומיננטיות של ווייד ולהברון, זה בכערך מה שהם יקבלו מלהברון ככל שהלחץ ילך ויגבר (למרות שיחסית למשחק הרביעי, הוא קיים את ההבטחה שלו לתת משחק חזק הלילה), והפציעה של דוויין וויד היא מסוג הפציעות שמחמירות דווקא במנוחה.

**

סוף כל סוף משחק שמכבד את המעמד שלו.

**

על הראש של טריפל דאבל. על הפרצוף של עוד אפס נקודות ברבע האחרון. השלשה של טרי.

**

טעות של מריון. היה צריך לעצור ולחלוב את השעון. מזל שיש את צ'נדלר בבהגנה.

**

הגנה מופלאה של צ'נדר: הוא עצר את החדירה של להברון ולקח עבירת תוקף מבוש. בהתקפה אחת.

**

להברון, אחד על אחד מול קיד, מסתפק בזריקה מחצי מרחק (ואחר כך בשלשה). מהצד השני נוביצקי מלמד אותו איך עושים את זה.

**

נוביצקי לא צריך לצעוק על אף אחד. מסירה צריכה להיות אופציה אחרונה בשבילו. הוא צריך לחדור לסל. בכל פעם שעשה זאת הוא הלך לקו (עשר מעשר)

**

עד עכשיו בסדרה, אלו היו הדקות שבהן מיאמי התפרקה. יכול להיות שמתאים לה יותר, מבחינת הלחץ על השחקנים, לבוא מאחור.

**

ווייד, בהגנה ובהתקפה, במשחק של גיבורים. ההגנה של דאלאס מאפשרת ליי אפ אחד אחרי השני.

**

פחות משבע דקות, חמש הפרש לדאלאס. זמן הכוכבים.

**

אני מתנצל, לפחות במשחק הזה: קרלייל מקבל דיבידנדים של מניית גוגל על האמון שלו בבראה.

**

מעמדות: תחליפו את סטיבנסון בווייד ויש פה פאול לא ספורטיבי.

**

העובדה הכי מדהימה אחרי שלושה רבעים היא לא אחוזי הקליעה של דאלאס, אלא העובדה שמיאמי נשארה במרחק נגיעה.

**

סל מצויין של להברון ואז: מוותר על אחד על אחד לטובת זריקה של האסלם, מוותר על הכדור כדי שווייד הפצוע יעשה פוסט אפ, מאבד את הכדור לבריאן קרדינל.

**

מיאמי במצב מסוכן. היא אפשרה לדאלאס לגלות את הזריקה שלה. יותר מ-60 אחוז מהעונשין, משתיים מהשלוש.

**

בראה נראה כמו פרסומת לבטריות

**

75 אחוז לדאלאס מהשלוש, ההתפוצצות ההתקפית שלה הגיעה, אבל מגיע למיאמי קרדיט: היא מצליחה לשמור על מרחק בטחון. ג'יימס, במצב הזה, יכול לקבל צ'אנס לקחת על עצמו את המשחק. מי שלא מגיע לו קרדיט הוא ספלוסטרה: מה בדיוק מייק ביבי עושה על המגרש כבר שש דקות בתוך החצי השני? ועוד במשחק כזה של צ'למרס.

**

דאלאס נותנת יותר מדי ריבאונדים בהתקפה בגלל שהשחקנים שלה לא סוגרים כראוי לריבאונד. ואת מה שאין לקיד ברגליים, יש לו בראש. ובלב.

**

מצטער, אבל בכל פעם שאני רואה את כתבת הקווים של איי.בי.סי אני חושב: סרט פורנו.

**

ווייד לא פותח ואפילו לא על הספסל. מחצית שיכולה להגדיר את הקריירה של להברון.

**

אני יודע שנוביצקי הוא שחקן של אספקט אחד (למרות הממוצעים, אני לא מחזיק ממנו כריבאונדר. הוא מקבל את הכדורים אליו, הוא לא בודר לריבאונד), אבל זה טרייד אוף לא רע לקבוצה שלו כי מדובר באחד מחמשת שחקני ההתקפה הטובים בכל הזמנים.

**

16 נקודות לנוביצקי בחצי. תהרגו אותי, אבל אני לגמרי לא מבין מדוע מיאמי לא מנסה לתת את המשימה הזו לג'יימס. מה יש להם בדיוק להפסיד? לחכות שוב לרבע הרביעי ולהתפלל שהוא יחטיא.

**

טייסון צ'נדלר הוא אולי איש הסדרה עד עכשיו, אבל הוא בטוח איש המשחק עד עכשיו. ספרתי לפחות חמש פעמים שבהם הוא שינה זריקה, או גרם לשחקן יריב לותר על זריקה ולסבך את חבריו לקבוצה. יש לצ'נדלר איכויות רודמניות בהגנה, וזה מתעצם לאור העובדה שהוא משחק ליד חור בהגנה.

**

זריקה שפנית של ג'יימס לסיום המחצית.

**

עוד סל נהדר של נוביצקי בחדירה ושחרור ביד שמאל.

**

הקפצה כפולה, להברון ג'יימס בפאול התקפי ברור, והשופטים שורקים לעבירה נגד מריון ומתבלים בטכנית.

**

אני אוהב את מה שמיאמי עושה בהתקפה עם ג'יימס. הוא מקבל את הכדור מתחת לסל אחרי חסימה רחוקה מהכדור. ג'יימס מסתבך כשהוא עם הכדור מאחורי קו השלוש. והוא מאפשר למריון להגיע למצבי קליעה קלים מדי.

**

זה מה שנוביצקי צריך לעשות. אנתוני והאסלם מגינים עליו צמוד מדי, והוא חייב ללכת לסל. ארבע וחצי דקות לסוף הרבע ולנוביצקי יש רק שש זריקות, לא מספיק.

**

משחק גדול של בוש עד עכשיו, בעיקר בדרישה שלו לקבל את הכדור. חלוקת הנקודות במיאמי הרבה יותר בריאה.

**

סל אמיץ של בראה. צ'למרס השחיל שלשה מהפינה על השמירה, הסתובב והתגרה בקהל. בראה לקח את הכדור, עבר חסימה ושחרר שלשה בלי לחשוב כדי לעצור מה שהיתה יכולה תחילה של ריצה עבור מיאמי.

**

הפרש נגד לדאלאס, בדיוק ההפרש של התרומות מהספסל. יתרון מפתיע לדאלאס בתחום הזה.

**

ספלוסטרה מתלבש כמו שבן אדם במעמד שלו אמור להתלבש, הוא מתראיין כרהוט, הוא כורע כמו שצריך בפסקי זמן, והוא יודע לעודד את השחקנים שלו במחיאות כפיים כשקשה. עכשיו, אם הוא רק היה יודע לאמן ברמה הזו.

**

צ'למרס וטרי נראים כמו הפרסומת המפורסמת למקדונלדס בהשתתפות ג'ורדן ובירד.

**

מיאמי, עם ווייד הפצוע ועם הגנה שאפשרה שלושים נקודות, יורדת למחצית ביתרון נקודה. הסדרה הזו לא מפסיקה להפתיע.

**

הבטחון העצמי של צ'למרס מתפקע דרך התקרה בשני המשחקים האחרונים. מיאמי נשארת במשחק בגלל שהגבוהים שלה מתגלגלים לסל מצויין אחרי הפיק אנד רול ומקבלים מסירה לזריקה חופשית משני מטר.

**

25 נקודות לדאלאס עם שתי דקות לשחק. המניה הכי בטוחה של מיאמי בפלייאוף לא מתפקדת ברבע הראשון.

**

טוב, אם להברון היה צריך עוד קצת עול על הכתפיים שלו. קרדינל הרוויח כרגע את החוזה לעונה הבאה.

**

אני צופה במשחק הזה עם כפתור ההשתקה. ון גנדי יכול להיות הבן אדם הכי מצחיק בעולם, אבל מי שמעביר פרשנות שלמה של משחק מספר 4 בלי מילת ביקורת אחת על המופע הפחדני של להברון הוא לא פרשן הוא פוליטיקאי שחושב על הקדנציה הבאה שלו.

**

אפשר להאשים את צוות המאמנים של מיאמי בהתחלת המשחק הצולעת של ג'יימס, אבל כיוון שאנחנו יודעים כיצד מתקבלות החלטות בקבוצה הזאת, האצבע פונה אל השחקנים. ג'יימס היה חייב להתחיל את המשחק הזה בצורה יותר אמיצה: עם הגב לסל, על האותיות.

153 Comments

עמית 10 ביוני 2011

ציפיתי להתחלת משחק סופר אגרסיבית של מיאמי ובמקום זה קיבלנו את דאלאס ברבע מפתיע. בריאן קרדינל ?

מריו 10 ביוני 2011

זאב , וואן גאנדי הוא הפרשן הכי טוב בטלוויזיה האמריקאית, אז חלאס עם השטויות האלו

זאב אברהמי 10 ביוני 2011

מריו, אתה יכול לכתוב בשמך האמיתי. ון גנדי הוא לא פרשן, הוא בדרן. מי שלא נתן מילת ביקרות אחת בשידור חי על המשחק של ג'יימס במשחק מספר ארבע הוא לא פרשן

מריו 10 ביוני 2011

צודק, קוראים לי מנחם , לך זאב ולפרשן מס אחת קוראים גף , תסתכל בטי וי ותבין

אבו צ'יצ'ריטה (fka תושב חוזר ) 10 ביוני 2011

זה אך הולם…יש מי שיטען שגם לברון הוא לא שחקן, הוא בדרן.

מריו 10 ביוני 2011

אם לברון קולע גם במשחק הזה 8 נקודות, זה סוף הקריירה שלו

עמית 10 ביוני 2011

למרות 21 הנקודות שלהם ההתקפה של מיאמי מבולגנת בלי וייד על המגרש

מריו 10 ביוני 2011

כל מטאטא יורה, כשהעסק נהיה מותח שתי הקבוצות בורחות למקורות שלהן – התקפה

רועי 10 ביוני 2011

עמית. זאב.
בוקר אור…
ברבע כזה מיאמי מובילה? לא יאומן…
ולברון בשלו…

תומר חרוב 10 ביוני 2011

וואו ג'ייסון טרי

גיל 10 ביוני 2011

פוקסיונרים המיאמי הללו, אבל אם וייד באמת פצוע וההגנה של דאלאס ממשיכה לשחק טוב אז המשחק ילך לכיוון של דאלאס.

לגבי ואן גנדי, אני לא חושב שהוא מסתכל על העבודה הבאה שלו. זו פשוט דרכם של האמריקאים. בשידור ממלכתי לא תשמע ביקורת רצינית על שחקנים.

מריו 10 ביוני 2011

נראה לי שוויד היה בכלל הבעיה של מיאמי!!!

עמית 10 ביוני 2011

לי נראה שבמשחק כמו שהוא עכשיו למיאמי יש יתרון. נקווה שוייד יחזור. רוצה לראות קצת הגנה משתי הקבוצות

רועי 10 ביוני 2011

ווייד חוזר. הוא לא ייתן לשום פציעה לעצור אותו מלהופיע. זה האיש… לוחם ללא חת.

רועי 10 ביוני 2011

הגנות של אולסטאר עד כה…

עמית 10 ביוני 2011

ממש ככה. לא נראה כמו אף משחק בסדרה הזאת. שתי הקבוצות נראות מעבירות את הזמן עד לרבע הרביעי

עמית 10 ביוני 2011

ואן גאנדי ממש מסריח את המיקרופון היום. נשמע שלא בא לו להגיד משהו לא טריוויאלי היום

רועי 10 ביוני 2011

אני לא בטוח שהתרומה של בראה, בשורה התחתונה, חיובית…

עמית 10 ביוני 2011

מסכים, אבל נראה שקרלייל חושב אחרת

ניר לוי 10 ביוני 2011

מה מצבו הבריאותי של נוביצקי? מרוב התעסקות בלברון לא שמנו לב שהוא קצת נעלם היום

רועי 10 ביוני 2011

תסבירו לי מאיפה הוציא ספולסטרה את האוס?

רועי 10 ביוני 2011

לברון הולך לקו פחות מ 4 פעמים למשחק בסדרה!!!
זה כל הסיפור…

עמית 10 ביוני 2011

השופטים לעזרת לברון. אתה מסתכל על לברון ואתה ממש רואה על הפנים שלו את הקושי. אני ממש מקווה בשבילו שהוא ייצא מזה

רועי 10 ביוני 2011

מזל שיש את צ'אלמרס…

רועי 10 ביוני 2011

זאב, זו דרכו של ספולסטרה להימנע מלברון הנטייה לכדרר ללא תכלית מעבר לשלוש.
דאלאס חייבת להפסיק לרדוף..אם רוצה לנצח.

אסף 10 ביוני 2011

תלונות על השיפוט זו פריבילגיה אחת שאין למאבריקס בסידרה הזו.

עמית 10 ביוני 2011

רועי, מה דעתך על המשחק בינתיים ? איך הוא בהשוואה לסדרה עד עכשיו ?

רועי 10 ביוני 2011

פתאום נראה מאוזן, כלומר כולם משתתפים, בדרך זו או אחרת, וזה מוזר לי…משחק זורם.. אולסטאר, כבר אמרתי? רק בלי ההיילייטס. :-)
תחושה מוזרה, המשחק הזה…

גיל 10 ביוני 2011

המשחק היום קצת יותר טוב מהקודמים אבל האיבודי כדור הללו בשתי הקבוצות די מבישים למשחק ברמה הזו. נראה שיש הרבה שחקנים בשתי הקבוצות שמפחדים לקחת זריקות כשיש להם מצב פנוי ודווקא בוש היחיד שלא מהסס.

רועי 10 ביוני 2011

צ'נדלר מדהים – עבודה שקטה שקטה. בעל הבית בצבע של דאלאס…
צריך אותו כל הזמן על הפרקט…

וצ'אלמרס – שחקן מענג…

רועי 10 ביוני 2011

דאלאס ב 66% מהשדה???? יפה להם…

עמית 10 ביוני 2011

זה זמן הלברון. וויד איננו, נגמרו התירוצים.

רועי 10 ביוני 2011

לברון מחפש המסירה לשלוש במקום לחדור םנימה…
קטונתי אבח נראה שיש לו חוסר במשחק על האותיות…

מריו 10 ביוני 2011

עשיתי את הכתבת הזו עוד לפני 10 שנים, אוווייייי איך היא מתנועעת , כמו התקפה של ספולסטרה היא זזה

רועי 10 ביוני 2011

אברהמי….אלו המשקפיים של הדוריס

רועי 10 ביוני 2011

עמית…
יש לו ביצים, לבראה הקטן

עמית 10 ביוני 2011

נמוך נמוך אבל וואחד חמינדוס

ירון 10 ביוני 2011

קצת יותר נמוך והן היו נגררות על הרצפה הווהבוס של הקטנצ'יק

עמית 10 ביוני 2011

כריס בוש מאוד אקטיבי, משחק מצויין שלו עד עכשיו

רועי 10 ביוני 2011

כמו תמיד. שקט ובטוח.

רועי 10 ביוני 2011

תמיד דאלאס רדפה אחרי מיאמי… כעת הפוך… מעניין… ובלי ווייד..
ביבי חור בהגנה והגמד חוגג עליו….

עמית 10 ביוני 2011

נקודת התורפה של מיאמי היא ספלוסטרה. קרלייל מנסה לגרום לדברים לקרות. ספלוסטרה קפוא, לא יוזם, נגרר. חבל

רועי 10 ביוני 2011

נוביצקי נכנס לצבע… בלי פחד. פעם – פחד מהחלק הזה של המגרש…

לברון עומד מעבר לקו ולא אגרסיבי…

והנה ווייד…

תומר חרוב 10 ביוני 2011

כולם חמים בדאלאס, עכשיו זה הזמן שלהם לרוץ ביתרון- פעם ראשונה בסדרה.

רועי 10 ביוני 2011

עמית, האם אני זוכר נכון – האם דאלאס מובילה בפעם הראשונה בסדרה בהפרש כזה?

עמית 10 ביוני 2011

כן, היה 7 מתישהוא. 9 טרם

עמית 10 ביוני 2011

מיאמי חייבת לחזור עכשיו למשחק אחרת יכולה להיות פה נקודת מפנה ברמת הסדרה.

רועי 10 ביוני 2011

עצם זה שעושים תרגיל ללברון, מראה את מצבו העגום…

רועי 10 ביוני 2011

טעות לתת לנוביצקי לנוח…קרלייל מטומטם…

עמית 10 ביוני 2011

מיאמי עצרה את הסחף וג'יימס עדיין מסרב לחדור לרחבה.

אבו צ'יצ'ריטה 10 ביוני 2011

פשןט לא מובן הקיבעון המחשבתי הזה שגורם לקרלייל להוציא את נוביצקי באמצע הריצה של דאלאס. שוב

רועי 10 ביוני 2011

אוי לברון, לברון… לה – ברוך!!!

עמית 10 ביוני 2011

האם מצפה לנו רבע רביעי כמו במשחק השישי בין הבולס והסאנס ? (פחות מ 20 נקודות ברבע, עם שלשת נצחון של פקסון)

רועי 10 ביוני 2011

ראית את זה????

מה יהיה עם לברון? שני איבודים קריטיים ברבע השלישי…

נוביצקי לא יכול לעשות את הכניסה המוכרת פנימה. מיאמי לא תיפול בפעם השלישית…

אבו צ'יצ'ריטה 10 ביוני 2011

מי שיקח בסוף, דאלאס או מיאמי, יכריע אם איש המשחק הוא צנדלר או צ'אלמרס

גיל 10 ביוני 2011

אני חושב שהעדות הכי טובה לאיבוד המעמד של לברון זה חוסר הריספקט שהוא מקבל מהשופטים.

רועי 10 ביוני 2011

הנה שחקן שעושה הכול על מנת לנצח – דוויין…

Elad 10 ביוני 2011

מה שנכון נכון. מל לס היה היחידי מכולם שטען מהתחלה, עוד מהסידרה נגד אוקלהןמה שבריאה הוא הגארד הטוב ביותרשהיה בגובהו ושקרלייל צריך לתת לו לשחק. כולנו לעגנו לו, אבל הוא רואה דברים לפני שאחרים רואים.

רועי 10 ביוני 2011

הוא עושה גם הרבה שטויות…

רועי 10 ביוני 2011

סוף סוף הגנות… ופה מיאמי עדיפה.

אלעד 10 ביוני 2011

שפת הגוף של לברון אומרת הכל… כבר היינו בסרט הזה – גם שנה שעברה מול בוסטון חיכיתי ל-NBOUNCE BACK אחרי מספר 5…NEVER HAPPENED. מעניין אם תהיה לסידרה הזו השפעה ניק-אנדרסונית על הקריירה שלו

עמית 10 ביוני 2011

היוורד חסר בדאלאס. בלעדיו הדקות שצ'נדלר על הספסל הן דקות פגיעות מאוד אצל דאלאס

רועי 10 ביוני 2011

אמת. צ'נדלר שחקן של 20 דקות, בדר"כ, אם אני זוכר נכון.

אבו צ'יצ'ריטה 10 ביוני 2011

טכנית – מנית גוגל לא מחלקת דיבידנדים…
אני היחידי שמרגיש שעל המשחק הזה כתוב מיאמי?

רועי 10 ביוני 2011

אני דווקא מרגיש דאלאס… למרות הלב שרוצה מיאמי… ןלמרות העובדה שהסידרה הזו הייתה אמורה להיגמר בסוויפ כבר מזמן…

גיל 10 ביוני 2011

בריאה עושה דברים יפים אבל שוכח שהוא בסך הכל שחקן משני. הוא חושב שהוא יכול לעשות הכל ודופק את המשחק לדאלאס.

רועי 10 ביוני 2011

גיל, בוקר טוב.
כתבתי למעלה שאני חושב שבשורה התחתונה !!! התרומה שלו שלילית, אבל במשחק הזה יש לשלשות שלו כוח.

גיל 10 ביוני 2011

השיפוט היום בבירור אגב לטובת מיאמי.

רועי 10 ביוני 2011

דאלאס רועדת…

רועי 10 ביוני 2011

בראה דופק השלשות ולברון לא…. בדקתם ההפרש בחוזה? זנ חוזה של 30 מליון $ וזה חוזה של 200 $……..

רועי 10 ביוני 2011

עמית… אתה פה? חווה דעתך..

עמית 10 ביוני 2011

על בראה ? הוא יודע לעשות שני דברים ועושה אותם מצויין, אבל ברמת קבלת ההחלטות הייתי סומך על קיד

גיל 10 ביוני 2011

אכן זמן הכוכבים והגיע הזמן שבריאה ירגע קצת. הקבלת החלטות שלו גרועה. הוא הולך לסלע עם הראש בקיר, וכשיש לו ליי אפ פנוי מוסר לשלשה. אני הייתי שם אותו על הספסל שירגע קצת.

אבו צ'יצ'ריטה 10 ביוני 2011

חצי רבע ונוביצקי בלי סל שדה

רועי 10 ביוני 2011

לברון נכנס לצבע וקורים דברים טובים.

רועי 10 ביוני 2011

הגנה, הגנה + ווייד…

אלעד 10 ביוני 2011

לברון במגרש הפתוח הוא הכי טוב בעולם. בהתקפה עומדת הוא נראה אבוד לפעמים. קצת מצחיק לכתוב את זה על מי שיש לו טריפל-דאבל

גיל שלי 10 ביוני 2011

דברי כפירה – אני דווקא מתרשם מכך שלברון מסתפק באסיסטים ולא מנסה להראות שהוא גבר. להיות פיפן זה בסדר גמור

רועי 10 ביוני 2011

רק כך יצליח עם ווייד

רועי 10 ביוני 2011

אני מקווה בשביל לברון שמנהל ההשקעות שלו משקיע במניות כמו שלברון השקיע בווייד… תשואה יפה מובטחת…

רון מהכפר 10 ביוני 2011

ה6 האחרונות של מיאמי מרשימות
בשקט ובשכל
המאבד נחנקים?

רון מהכפר 10 ביוני 2011

המאבס

רועי 10 ביוני 2011

וייד מדהים. פצוע. משחק 10 דקות ומנצח המשחק…

מישהו רואה MVP ללברון? שטרן יכול להפתיע

רועי 10 ביוני 2011

ושוב, דאלאס רודפת… כרגיל… לא תוכל לשוב פעם אחר פעם…

עמית 10 ביוני 2011

זה ביד של מיאמי. למאבס פורחת הטיפשות

רועי 10 ביוני 2011

הכדור חייב להיות אצל ווייד. הוא ולא אחר.

רועי 10 ביוני 2011

ושוב, לברוך…
צ'נדלר מדהים.. הווטרן של הסידרה ולא משנה התוצאה הסופית.

אלעד 10 ביוני 2011

זהו, הוא כבר לא מקבל את הכבוד של השופטים. נגמר

עמית 10 ביוני 2011

רועי, אני לא מבין כלום בכדורסל :-)

רועי 10 ביוני 2011

אתה מבין יותר מכולנו גם יחד…
הסידרה הזו הזויה.
היתה צריכה להיגמר בסוויפ… מיאמי עדיפה אבל הכוכב שלה עושה לה נזק והאלים מחייכים לדאלאס…

רועי 10 ביוני 2011

כל הכבוד לדאלאס…
לברון מטומטם, משליך אבנים בתחילת שעון… טריפל דאבל שקרי…
שוב, עושה נזק… דופק את הקבוצה שלו.

גיל 10 ביוני 2011

לברון שוב פעם הורס למיאמי את המשחק במאני טיים. שתי החטאות קריטיות ועבירות תוקף ו0 נקודות עד עכשיו ברבע..

ניר לוי 10 ביוני 2011

מישהו יכול לדמיין את מייקל מקבל עבירת תוקף שתי דקות לסוף?? גם השופטים יודעים שהוא לא מייקל

רועי 10 ביוני 2011

עזבו את מייקל… לא רלוונטי… הוד קדושתו אי שם ליד כסא הכבוד.
לא היה ולא יהיה… אנחנו צריכים להפנים את זה. כל השוואה מקורה בשיווק של הליגה [שטרן התחמן]…

רועי 10 ביוני 2011

אלוהים, בוש מחטיא מהעונשין…

רועי 10 ביוני 2011

אוף…… עמית… ראית את זה?

עמית 10 ביוני 2011

ראיתי. את כל שלושת המשחקים מיאמי הפסידה ולא דאלאס ניצחה. מפגן מתמשך של טמטום מצד מיאמי.

רון מהכפר 10 ביוני 2011

באמת מהסדרות ההזויות אי פעם

רועי- מה זה בדיוק טריפל דאבל שקרי?

רועי 10 ביוני 2011

לכאורה, טריפל דאבל מראה שלברון היה ענק…
האומנם?

אלעד 10 ביוני 2011

אני אסביר במקום רועי – זה אומר שלא היה לו משחק טוב כמו שהסטטיסטיקה עשויה להראות

רון מהכפר 10 ביוני 2011

מבין והבנתי את הכוונה עוד קודם
אבל אם אתעקש- זוהי סטטיסטיקה. לא יכולה להיות שקרית

רועי 10 ביוני 2011

הסטטיסטיקה לא שקרית אם כי לא מראה האמת.. תלוי על מה אתה מתבונן…
בדוק התפלגות הנקודות, לדוגמא.
היכן האיבודים?
ויש המון פעולות [ראה ערך צ'נדלר] המשפיעות מהותית על המשחק שאינן מופיעות בסטטיסטיקה…
חוץ מזה, ראית המשחק – איך היה לברון? לדעתי הזיק יותר מהמשחק הקודם…

רועי 10 ביוני 2011

לא מראה את כל [!] האמת, סליחה…השמטתי מילה

אלעד 10 ביוני 2011

שפת הגוף במקרה הזה מגלההרבה יותר. אתה מסתכל עליו והוא משדר תבוסתנות. במקרה הזה יש גם השפעה שלילית על החברים לקבוצה

אבו צ'יצ'ריטה 10 ביוני 2011

איזה פספוס של מריון אבל היה פאול, לא?
אה, וסל לא רע של טרי…אני חושב שהוא עמד במלה שלו לא להשאיר את נוביצקי בודד במערכה ברבע האחרון, ועל הדרך הרויח ביושר את זה שיפסיקו לקרוא לו ג'יימס טרי פה באתר

גיל שלי 10 ביוני 2011

נוביצקי העיר יפה את טרי. זו מנהיגות אמיתית. לפעמים צריך לדעת להכנס במישהו

רועי 10 ביוני 2011

עכשיו הוא נזכר להיכנס לצבע…

רועי 10 ביוני 2011

אני מצטער, תמיד אהבתי את מיאמי.. בעיקר בגלל ווייד. לא התרגשתי מההחלטה של לברון ולא זקפתי לרעתו. פשוט בחר בדרך הקלה [כמו הרבה מאיתנו]…
צר לי להודות – היום אני רוצה שדאלאס תיקח… מגיע לה…
למרות שכואב לי על דווין…

מיאמי הפסידו 2 רצוף [לא קרה בפלייאוף].

רועי 10 ביוני 2011

אברהמי צודק.. סוף סוף משחק ראוי וכדורסל משובח… לא רק יכולת אישית…

לברון דופק את וייד – איך ישפיע הלאה? מה דעתכם?

אלעד 10 ביוני 2011

אפשר לשכוח ממשחק מפלצתי של ג'יימס בשניים שנותרו. לא קורה. הוא יהיה אפקטיבי רק אם מיאמי יעשו הגנה חזקה וירוצו הרבה למתפרצות. בהתקפה העומדת הוא פאסיבי. ברבע האחרון מתחבא. דיכאון

עמית 10 ביוני 2011

לברון צריך למצוא פסיכולוג ספורט שיעזור לו למצות את הפוטנציאל העצום שלו. פשוט חארם.

רועי 10 ביוני 2011

ההבדל בין היכולת לבין מימושה הוא מדהים ומעציב…

ראבאק, קח הכדור פנימה… הוא מתחבא. זה "הורג" אותי…

לדעתי, חסר לו משחק פוסט. הבעייה שהוא כל כך מלא בעצמו ולא יאה לו ללמוד.. כמו שגדולים ממנו עשו ושיפרו את משחקם לאורך הזמן…

האיש הוא קונפליקט מהלך…

המכדרר 10 ביוני 2011

ואחרי הכל, לא ייאמן שטמבלי כדורסל חשבו שפורטלנד תעבור את דאלאס בסיבוב הראשון…

גיל שלי 10 ביוני 2011

זה לא עניין של פסיכולוג. זו אישיות. הוא כמו כל ילד שלא נאלץ להתמודד מעולם. כיום אין לו את הכלים להתמודד עם משבר. זה כמו מישהו שהיה תמיד הכי גדול ופתאום לוטף מכות. אין לו מושג מה לעשות עם זה

עמית 10 ביוני 2011

אז זה אבוד לדעתך ?

רועי 10 ביוני 2011

רק להגיד לאברהמי ולכולכם תודה… תענוג להעביר איתכם הצפייה.
בוקר אור וסוף שבוע נעים…

אסף 10 ביוני 2011

כל מסקנה ממשחק של 13 מ 19 מהשלוש צריכה להיות מאוד זהירה.
ואני מניח שגם טריפל דאבל ( שפני? ) של לברון הוא כתם בל ימחה על הקריירה שלו.

רועי 10 ביוני 2011

אסף. זה מה שמדהים בסידרה הזו… מיאמי הייתה צריכה לטאטא את דאלאס שכן הייתה עדיפה לאורך כל הדרך והנה אנחנו ב 3:2… מה ההסבר? אין…

דאלאס היא קבוצה קולעת… אל תשכח שבמשחקים הקודמים החטיאו המון… הסטטיס' מתיישרת.

גיל 10 ביוני 2011

רועי, אתה מדבר שטויות. איזה טאטוא בראש שלך? דאלאס ניצחו כל משחק שלהם בצדק גמור. מיאמי יכולים לבוא רק לעצמם בטענות אם הם נחנקים שוב ושוב ב5 הדקות האחרונות.

רועי 10 ביוני 2011

יפה. אתה אומר בדיוק את אשר אמרתי רק במילים אחרות…

אני לא ממעיט מערכה של דאלאס, ההיפך הוא הנכון.

אבל עם קבלת החלטות טובה יותר במעט, מיאמי כבר בים.

אסף 10 ביוני 2011

כן, זה בהחלט חלק מארגז הכלים של דאלאס.

הייתי אומר כך: ספולסטרה לא יכול להניח שזה לא יקרה שוב (למרות שקשה לי לחשוב מה הוא יכול לעשות, סה"כ מיאמי שמרה לא רע על הקשת), אבל לקרלייל אסור לבנות על זה. סביר שהוא יצטרך את מריון בכושר במיאמי.

גיל 10 ביוני 2011

אסף, זה לא כתם אם אתה שואף להיות שחקן משלים. זה כן כתם לשחקן שמצפים ממנו להוביל והסטטיסטיקה לא רלוונטית. כשהיה צריך אותו יותר מהכל הוא פישל ולא בגדול. 2 החטאות ב3 הדקות האחרונות, עבירת תוקף ו2 נקודות ברבע האחרון זה ביזיון איך שלא תסתכל על זה.

רועי 10 ביוני 2011

גיל. זו הצורה של ההחטאות.. זורק אבנים מעבר לשלוש… שחקן עם הגוף הכי מפלצתי שיש… איך יכול להיות דבר כזה?
נפלא מבינתי.

אלעד 10 ביוני 2011

אסף ראית את המשחק? ראית את שפת הגוף? כמה הוא (שוב) קלע ברבע הרביעי? היית הולך אליו בדקות האחרונות אם אתה המאמן? אפילו וויד כבר מחפש יותר את האסלם וצ'למרס מאשר את לברון שעומד ברדיוס של 20 קילומטר מההתקפה

אסף 10 ביוני 2011

חבר'ה, אני לא חושב שזה היה משחק גדול של לברון, אלא משחק סולידי ( כמו גם של ווייד ובוש ). אני לא מתרגש משפת גוף כמו שהיא נקלטת בטלויזיה בישראל – אם לברון שיחק 45 דקות כנראה שהמאמן לא היה מאוד מאוכזב ממנו.

אבל קצת מצחיק אותי הריטואל הזה של הדבקת כתמים ואותות קין אחרי כל משחק של לברון. אם מישהו לא חושב שהוא שחקן טוב – זכותו. אבל אם כך, למה אתם מתפלאים כל פעם מחדש? למה הלהיטות הזאת להשמיץ ולהתחרות בתארי הגנאי שמודבקים לו ( שוב, אחרי משחק לא רע בעיני )?
חוץ מזה, לחפש שחקן כל המשחק, זו לא דרך להנות מספורט – במיוחד לאוהדי דאלאס, שיש להם הרבה אלמנטים חיוביים להנות מהם.

גיל 10 ביוני 2011

איך אומרים באנגלית? זה מגיע עם הטריטוריה. כשמפמפמים לך שנים שהוא יהיה אחד הגדולים אי פעם אז הופעה כמו היום נחשבת למאכזבת מאוד בסך הכל. מה שזוכרים בסופו של דבר זה את השורה התחתונה. ממי שזכה בעבר ומדורג תמיד בצמרת הקולעים, לקלוע 4 נקודות ביחד ברבע האחרון בשלושת המשחקים האחרונים זה משהו לא יכופר.

ואגב, למה לא דרך להינות? בלי קשר לדאלאס, שמחה לאיד היא אחת הדרכים המענגות ביותר להינות מספורט.

אלעד 10 ביוני 2011

אתה לא מבין – אני מת שהוא ייתן משחק גדול, אני מת שהוא יסחוב את ההיט על הגב בשני המשחקים שנותרו, למרות שאני לא אוהד שלו ולא של ההיט. כואב לי לראות שחקנים גדולים חסרי אונים. אבל אי אפשר שלא להתעסק בזה. זה זועק מבעד למסכי הטלויזיה

רועי 10 ביוני 2011

אסף… לברון שחקן מרהיב עם מגבלות בהן קבלת החלטות רעה מאוד, חוסר יסודות [פוסט] ועוד…

מגבלות אלה – לצערי הרב – אפשרו לדאלאס לקחת שלושה משחקים במקום לצאת לחופש…

הטריפל דאבל הזה מטעה שכן ווייד לא היה כמעט כל המשחק ואינו משקף האיבודים הקריטיים, אי הכניסה לצבע, השמירה המצחיקה ואי התפקוד ברבע הרביעי…

מה ביקשנו – שייתן את מה שיש לו והוא לא מספק… יש תחושה שהוא לא נותן את כל כולו.

אני מתפלל שלברון יתעורר ויתחיל לשחק בגלל שאני מודע לכישרון שלו וליכולת שלו. זהו מקור התסכול ממנו…

גיל 10 ביוני 2011

ללברון היה משחק לא רע למרות שלא קלע הרבה, והסטטיסטיקה בכלל לא משקרת. מצד שני, כשהיה צריך אותו יותר מהכל הוא עשה שטויות והרס להם את המשחק. הלב הגדול של וייד לא הספיק וגם לא משחק טוב של בוש. למיאמי כקבוצה אין את האינסטינקט קילר שלדאלאס עם כל הותיקים והניסיון יש.

רועי 10 ביוני 2011

גיל יקירי…
מיאמי הפסידה בכל המשחקים ולא דאלאס ניצחה…
טריפל דאבל או לא, לברוך הרס את המשחק של מיאמי ובעט בדלי בעיטה של ממש…
ועכשיו, לך תדע מה יקרה… אני לא רואה את דאלאס מפסידה פעמיים רצוף. בטח לא ברמת המשחק של לברון והפציעה של ווייד…

גיל 10 ביוני 2011

אין דבר כזה הפסידה בלי להתחשב בצורה השנייה. מיאמי יכלו לשחק הכי גרוע שיכלו, אבל לא הייתה קבוצה מהצד השני שתנצל את זה, זה חסר משמעות. בסופו של דבר בכדורסל זה מאוד ברור לא כמו כדורגל. מי שקולע יותר היה יותר טוב, אין דרך אחרת להסתכל על הדברים.

רועי 10 ביוני 2011

אתה צודק בוודאי. דאלאס הייתה שם כדי לקחת…
אבל אתה מבין היטב את כוונתי. מיאמי הייתה עדיפה לאורך כל הדרך והפסידה מחמת קבלת החלטות רעה ביותר ושאר מרעין בישין – שדאלאס ניצלה היטב.

גיל 10 ביוני 2011

זהו שלא. אם היא באמת הייתה עדיפה כל הדרך אז היא הייתה מנצחת. כשהכסף על השולחן היא לא עדיפה ולכן מפסידה.

עמית 10 ביוני 2011

לגמרי נכון. מיאמי הייתה צריכה לגמור את הסדרה 4:0 (ואת זה אומר מישהו שהוא בעד דאלאס בסדרה הזאת) אבל היא מפגינה כדורסל לא חגם. לברון מיצב את עצמו כשחקן על שיסחוב את הקבוצה שלו לטבעת והסתברר כצ'וקר רציני. בנוסף ספלוסטרה ממש לא מתאים למעמד. קרלייל גם הוא עושה הרבה שטויות אבל הוא פעיל, מעורב מנסה לשנות דברים. אולי שנה הבאה עם מאמן אמיתי הפוטנציאל ייצא. צ'אלמרס יכול להתפתח לגארד משמעותי בליגה פלוס עוד איש גדול בצבע ולא לשכוח את האופציה לשחק עם בוש ב 5 וג'יימס ב 4. יש עתיד למיאמי חוץ מוויד-ג'יימס-בוש.

אסף 10 ביוני 2011

כמו שלברון משחק, נראה שהוא לוטש עיניים דווקא לעמדה 2.

עמית 10 ביוני 2011

גם אפשרי. הנקודה שלי היא שספלוסטרה לא ממש מנסה בפלייאוף הזה (לעומת העונה הרגילה שבה מיאמי כן ניצלה את הוורסטיליות של השחקנים שלה) ומיאמי ממש רחוקה מניצול הפוטנציאל שלה. רק לחשוב מה מאמן אמיתי היה עושה בקבוצה הזאת.

רועי 10 ביוני 2011

עמית יקירי.
אל תספיד את מיאמי. יכולים לנצח את הסדרה, למרות שאני לא חושב שכך יקרה, לאור הלחץ על לברון, קבלת ההחלטות הרעה שלו וחוסר יכולתו לשחק על האותיות מול השומרים שלו וכן לאור הפציעה של וויד המדהים שאת טיבה אין אני יודע.

היטבת לתאר – מיאמי פשוט משחקים כדורסל מטומטם!!!

זוהי הסיבה העיקרית להימצאותנו היכן שאנו.

עמית 10 ביוני 2011

לפחות שינצחו את השישי בשביל שיהיה לנו משחק שביעי :-)

מאשקה 10 ביוני 2011

ואני חושבת על ידידנו מנחם לס

רועי 10 ביוני 2011

ואני כמו מטומטם נעניתי לאתגר של מנחם והעדפתי להשאיר את לברון חלף נוביצקי. :-)

רועי 10 ביוני 2011

מישהו רואה – בסדרה המוטרפת הזו – שדאלאס מפסידה השישי?

אסף 10 ביוני 2011

בינתיים, הסידרה הזו כבר הפכה לקלאסיקה ונכנסה לחידון של דורפן!
כנסו כנסו.

אבו צ'יצ'ריטה 10 ביוני 2011

כולנו חייבים להודות שהפלייאוף הזה והסדרה בגמר די מראה כמה, איך לומר, אין לנו מושג. גם מי שחזה את המשתתפות בגמר לא תיאר לעצמו את הדינמיקה של הסידרה. כל מי שחשב שמיאמי יכשלו, בדרך כלל יחס זאת לבעיות בכימיה קבוצתית, היררכיה ואגו – אז מתברר שלא שם הבעיות. לך תבין את נפשו של אתלט העל

אריאל ש 10 ביוני 2011

שתי נקודות:
1. כפי שביל סימונס כתב (וגם מספר מגיבים פה אמרו), זה בלתי נסלח שלברון העביר שמונה שנים בליגה מבלי לפתח ולו מהלך פוסט אחד.
2. אני לא פוסל את האפשרות שנראה את ריילי על הקווים לשני המשחקים האחרונים. קלוש, אני יודע, אבל לברון הוא ילד מגודל ומפונק שצריך דמות אב, מישהו שיגיד לו להפסיק לרחם על עצמו ולהתחיל לעבוד. בביה"ס של לברון, ווייד הוא האח הגדול, בוש הוא התלמיד השקדן וספולסטרה הוא המורה החנון שצוחקים עליו מאחורי גבו. בלאו הכי מיאמי הקבוצה השנואה ביותר, לא רק בגלל "ההחלטה" אלא גם בגלל תקדים ואן-גנדי. רק דמיינו לאיזה רמות שנאה נגיע אם בפעם הראשונה אי פעם יפוטר מאמן תוך כדי סדרת הגמר.

גיל 10 ביוני 2011

אתה עושה צחוק? אין שום סיכוי וגם אין שום סיבה שריילי יהיה המאמן.

אריאל ש 10 ביוני 2011

גילי, ארבע ללא שליט? :-)

חוץ מזה, אמרתי שזה קלוש, אבל תודה שזה יכול להיות תסריט מרתק.

גיל 10 ביוני 2011

וואו, זה אתה? לא ידעתי..

אביעד 10 ביוני 2011

2 מחשבות:
1. העובדה שלברון משחק הכי הרבה דקות במיאמי גם כשהוא חלש מנטרלת מראש את הטיעון "המאמן חשב שהוא טוב".
2. לטעון שמיאמי היו צריכים לעשות סוויפ אבל נחנקו/עשו טעויות בדקות האחרונות זה ממש לא רציני. אני יכול באותה מידה לטעון שמיאמי נכנסה לעמדות ההובלה הללו בגלל השגיאות שדאלאס עשו.

רועי 10 ביוני 2011

לא בהכרח. שים לב, דאלאס רודפת כל הזמן…
דאלאס חכמה מספיק לחת את מה שמיאמי נותנת.. יש קבוצות שלא לוקחות את שנותנים להן. דאלאס לוקחת ועוד איך.
גם המשחק הנוכחי – היה מדהים לראות שמיאמי הייתה קרובה כל הזמן למרות שדאלאס שיחקה הרבה יותר טוב. ושוב, ווייד נכנס ודאלאס רדפה ואספה לחיקה את הניצחון סכך שניצלה היטב הטעויות של לברון.
לא ממעיט מדאלאס – ההיפך הוא הנכון…

אסף 10 ביוני 2011

אביעד – לאו דוקא. אני הייתי הולך על גישה הפוכה: כנראה שלברון לא כל כך גרוע.
היום לדוגמה, הוא לא קלע ברבע הרביעי, אבל נתן 4 אסיסטים לשחקנים מול שער ריק. כל פעם שהוא נכנס לתוך קשת ה-3 הוא משך אוטומטית דאבל טים ( כבוד שאפילו ווייד לא מקבל ), ובדרך כלל מצא את השחקן הפנוי.
כנראה שקרלייל עושה את החשבון שלו, ולמרות שכמה צופים בישראל יודעים בוודאות שלברון צ'וקר ולא קולע במאני טיים, הוא לא מוכן להשאיר את אותו עם שומר יחיד. ויש לזה מחיר.

אלעד 10 ביוני 2011

תיאורטית אתה צודק, אבל זה פשוט לא נכון. דאלאס כמעט ולא עושה עליו דאבל-טים. זה שבא עליו שומר נוסף כשהוא חודר זה כמעט אוטומטי, ונעשה גם כשמייק מילר, למשל, חודר

אסף 10 ביוני 2011

לברון כמעט לא חדר לסל היום, ועדיין קיבל שמירת נוספת כל פעם שהחל לנוע לכיוון הסל.

רועי ויינברג 10 ביוני 2011

ראיתי את החצי השני של המשחק. ממה שראיתי למרות הטריפל דאבל של לברון האיש פשוט ברח מהכדור ברבע האחרון. למרות כל הפציעות של פלאש לברון היה צריך להתעלות על עצמו (או במקרה שלו, להיות עצמו) ולנצח את המשחק. עדיף שהיה גומר עם 30-4-4.
בריאה החזיק אותי ער. הבחור הזה מהיר במהירות מטורפת. אם רוצים סלוגן מטומטם כמו הפרסומת לבטריות שהצעת אפשר "AA או JJ, הכל של ____ (חברת הבטריות)."

וויד ברגעים המועטים ששיחק שיחק טוב מאוד. אבל מיאמי שיחקה מטופש ברגעים מסוימים שהמאבריקס נועלים להם את הצבע. במקרה כזה עוברים לשלשות-צ'למרס/ביבי לצד האוס/ביבי בנוסף למילר,עוד פורוורד עם יד טובה מהשלוש (ג'ונס בסמול בול מטריף, בוש אולי בתור חודר יחיד) וביג זי. העדיפות לצ'למרס כי אז אין כ"כ הגנה".

עוד מישהו שתפס לי את העין במשחק-ג'ואן הווארד. ראיתי שהוא שיחק 3 דקות וקלע 6 נקודות. הבחור הזה לא קלע בסטייל או קלע גדול אבל קולע. כמו פועל ותיק שבעברו פעל מהר יותר, אבל היום פועל פשוט יותר,אולי יעיל יותר ועדיין פועל. ההיט יצטרכו תמורה ממנו או מכל שחקן משנה אחר.

Comments closed