זלזלו במכבי ת"א, בבקשה!

לטובתם, שחקני מכבי ת"א צריכים להילחם על הכבוד

ContentImage-12166-220716-nobody2

מהמעט שיוצא לי לעקוב אחרי תקשורת הספורט הישראלית, אני מרגיש שקיימת רוח חיובית בגבה של הפועל באר שבע, חזקה הרבה יותר מזו שמעודדת את מכבי תל אביב. מי היא הפועל באר שבע של השנה? ובכן, זו קבוצה שמתמודדת מול כדורגל מאד בינוני של מכבי תל אביב, שגם משחקת בשתי מסגרות רציניות ומפרכות (לא מתייחס לגביע הטוטו שקיים לניסויים והרכבי מילואים), ועזבו את זה שהיא לא הצליחה לפתוח פער על יריבתה, סיבוב שלם כבר מאחורינו והיא עדיין מאחוריה בטבלה.

מה אני מחמיץ כאן בדיוק, את ההילוך החוזר של המספרת של ארבייטמן? אה, ראיתי את הגול, יפה. באמת נחמד שהפועל באר שבע הייתה צריכה בעיטה ש-9 מתוך 10 פעמים לא מגיעה בכלל למסגרת כדי לנצח את הפועל חיפה. סחטיין. אולי אני מחמיץ כדורגל יפה וסוחף, כזה שמספיק למקום השני, אולי לא, לא יודע.

בכל מקרה, זה מרגיש לי שכולם כאן מתייחסים להפועל באר שבע כמו אל איזה סוג של מקרה סעד שמתמודד מול בריון גדול ומכוער, כמו סרט הוליוודי על אנדרדוג. ״קדימה באר שבע, יופי, את מסוגלת, יותר חזק, יותר מהר, יפה מאד, כל הכבוד לך, עוד קצת, אנחנו מאמינים בך, תאמיני בעצמך, יאללה, לא מוותרים, את יכולה לעשות את זה, באמת, את יכולה!״.

באופן קצת אירוני, היחס שמקבלות שתי הקבוצות שבצמרת ליגת העל היא בדיוק מה שהרופא רשם למכבי תל אביב העייפה והמשועממת, חסרת המוטיבציה והברק. כן, זו שעדיין במקום הראשון.

בשבוע שעבר כתבתי כאן על העייפות באומה הצהובה. כיוונתי בעיקר אל המותשות של האוהדים מכל מיני משחקים קטנים שגורמים לנו ליותר מדי מתח במשך שלוש שנים רצופות, אבל השחיקה הזו לא פוסחת על השחקנים עצמם. אני הראשון שיודה ש״מדובר במקצוענים שמקבלים המון כסף (המון!) כדי לעלות למגרש הכדורגל ולנצח כל שבוע", ועל הנייר זה אמור להספיק, אבל מה לעשות שיש נייר ויש מציאות.

האגדות מספרות שהווינר החולני מייקל ג׳ורדן היה מחפש בנרות כל סיבה להתלהט, ולו המטופשת ביותר. הוא היה חייב משהו שיחמם ויכעיס אותו לעוד משחק ליגה באמצע ינואר, אחד מ-82. אולי מישהו לחש לו שהחלבן של שליח העיתונים של הגרושה של אחד השחקנים אצל היריבה אמר באותו הבוקר ״תנצחו ת׳בולס, למייקל הזה יש גם ערבים חלשים לפעמים״. זה היה מספיק כדי להרגיז אותו כל הדרך לערב של 44 נקודות וטראש-טוק לדורות.

ספורטאים צריכים (גם) מוטיבציה. ניצחון, עוד שלוש נקודות, לפעמים פשוט לא מספיק כדי להלהיב אותם. גם המטרה המעורפלת של "עוד אליפות" אי שם בחודש מאי לא יעבוד בכל שבוע, בטח שלא בשלבים מוקדמים של העונה. אני יכול רק להניח שלזכות באליפות בענף שלך זו ההרגשה המתוקה ביותר שספורטאי יכול לחוות. אבל כשאתה זוכה בתואר הזה שנה אחר שנה, אפילו המתיקות הנדירה הזו דוהה קצת. הסגל של מכבי ת"א מלא בשחקנים שזכו בשתיים או שלוש אליפויות רצופות, כשהם פייבוריטים גם העונה. מה כבר מסוגל הצוות המקצועי לומר להם בין המשחקים שיכניס בהם את האש הדרושה, הרי הם שמעו הכל.

ובכן, המפתח לא נמצא אצל הצוות המקצועי, הוא נמצא אצל כל אלה שדוחפים את הקבוצה השנייה, את מקרה הסעד. הדבר העיקרי שיכול אולי להרגיז קצת את השחקנים צהוב, להבעיר תחתם איזו מדורה קטנטנה, היא הפגנת חוסר כבוד כלפיה. אחחחח כבוד, מושג כה טעון ורגיש בחברה הישראלית, וזה בדיוק מה שיכול להזניק למכבי ת"א את העונה בסיבוב השני של הליגה.

הרי זה דבר אחד שהצוות המקצועי של הקבוצה אומר לשחקנים "אתם לא מספיק טובים", זה דבר אחר לגמרי כשכולם מסביב אומרים להם את זה. בין אם זה כנה או לא, שחקני מכבי ת"א צריכים לשמוע שפחות ופחות אנשים סופרים אותה, הם צריכים לשמוע עוד ועוד תשבוחות על חברתה לצמרת. לשמוע שהיריבה משחקת כדורגל יותר טוב, לשמוע שהיריבה יותר מלהיבה, לשמוע שהיריבה היא פתאום הפייבוריטית, לשמוע שליריבה יש את המאמן היותר טוב, לשמוע שליריבה יש את הסגל העדיף, לשמוע שזה השנה של האדומים מהדרום.

אני ארחיק ואומר שזה לא יהיה לגמרי רע אם הפועל באר שבע תגיע לבלומפילד בעוד שבועיים, תשחק טוב יותר ותנצח את מכבי, איזה 2-0 שיראה משכנע. השחקנים במכבי ת"א צריכים לקום בבוקר, לקרוא עיתונים או אתרי אינטרנט ולתהות "כולם שכחו מאיתנו?", הם צריכים להרגיש פגועים, שמזלזלים בהם, שלא סופרים אותם. אחרי שנתיים ואף יותר של חנפנות ומחמאות אין קץ, הגישה של "אנחנו נגד העולם" יכולה להיות המרעננת הרשמית של החורף.

מיותר כמעט לציין שגישה כזו לא יכולה להזיק גם אצלנו האוהדים. אני מודע לכך שישנם המון צהובים שמתרגזים מכל כתבה וידיעה שלא סוגדת ו\או מפארת את המועדון שלנו, אבל בסופו של דבר אין הרגשה מתוקה יותר מזה שכולם נגדך ובסוף הדרך אתה מורח את האליפות חזרה בפרצוף של כל השונאים.

ליגת שוקי ההון - המשא של לברון
יומן האויש של הג'איינטס (12) יאוש טוטאלי

52 Comments

שלו 6 בדצמבר 2015

כיוון שראיתי את המשחק,
מה שהיה חסר בו זה גול.
אם היה קורה בדקה ה 20 היה נגמר כמו בני יהודה / הפועל חיפה
אם היה קורה בדקה ה 85 היה נגמר סתם בעוד שלוש נקודות.

נכון מכבי לא משחקת טוב אבל למצבים שלה היא מגיעה.
ומספיק פעמים.
מי שכמעט חרב את המשחק היה טב"ח 1,
אבל השוער הכי טוב באירופה לגילו הציל.

אני רק מזכיר שדור מיכה בד"כ מתעורר בחלק השני של העונה,
ויש חלון העברות בינואר.
וגם עם הסגל הזה יש מספיק שחקנים טובים.

לגבי ב"ש כולי צפייה לחזרת בן שהר ובוזגלו.

זיו 6 בדצמבר 2015

מה שהיה חסר בו זה… חלוץ אחד אמיתי ברחבה

שלו 6 בדצמבר 2015

יגיע.

עופר כהן 7 בדצמבר 2015

יגיע?!
למה ראדוניץ', מיכה ו-וורמוט לא מקבלים דקות?! (טוב תאמת שאחרי החילוף של מיטרוביץ אני לא זוכר מה היה החילוף השלישי, אבל זו לא הפואנטה).
איך זה הגיוני שמאמן שמצהיר שהוא רוצה להוריד תלות מזהבי עולה עם זהבי כחלוץ שלצידו רק טל בן חיים שלא יודע לקבל החלטות ובטח שלא ייכנס לאמצע. איך זה הגיוני שריקן ונוסא הם הקשרים הסו-קולד "תומכים בהתקפה" כשאלברמן גרזן?
זה לא רעב, השחקנים נלחמו אבל הם קיבלו פקודות שהם פשע טקטי.

-גיסנו- 7 בדצמבר 2015

ראדוניץ' פצוע תמידית ולכן לא משחק. נראה שבן בסט (צפוי) ומיכה (חבל אבל גם די באשמתו) איבדו את האמון והתקווה של יקנוביץ'.
ממה שאני הצלחתי לקלוט עליו – לפני רוב המשחקים בצ'מפיונס העונה הוא נשאר במערך הגנתי עם קישור מעובה גם מול קבוצות חלשות יחסית – כנראה כי השחקנים מתקשים לעשות את המעבר התפיסתי בין המסגרות, מה שנדרש מה בכל אחת וסגנון המשחק של הקבוצה בכל מסגרת. זו לא פעם ראשונה שנראה לי שהוא מקריב משחק ליגה בחילופים הגנתיים מרגיזים כשיש משחק באירופה בפתח.

מצד שני, אפשר לנסות להתנחם שלמרות הטעות של טב"ח הבלם סיימנו משחק שלישי ברצף בלי לספוג, שעם ההגנה שלנו העונה גם מול יריבות חלשות יחסית זה לא טריוויאלי בכלל.

איציק 6 בדצמבר 2015

מעניין שכתבת על שובע של השחקנים אחרי שלוש אליפויות וכמה זה מובן. בכדורסל אני זוכר שאחרי 40 אליפויות וכמות דומה של גביעים כתבת שכל תואר חשוב. שם אין, לא היה ולא יהיה. במה שונה אופי הכדורסלן על זה של הכדורגלן?
נ.ב.: למכן הסר ספק, ולמרות היותי אוהד באר-שבע, אני מהמר על לפחות 10 נקודות פור לטובת מכבי בסוף העונה.

טל בן יהודה 6 בדצמבר 2015

תחזור לטור הקודם בו אני מסביר את ההבדל.
בכדורסל, אינך נדרש לשמור על מתח במשך עונה שלמה, חודשים ארוכים ברציפות.
אתה יכול להרפות, לשחרר, ולהעלות את המתח הזה בפלייאוף…
בעוד שבכדורסל, הפלייאוף מתחיל במחזור הראשון ונגמר בהנפה.

איציק 6 בדצמבר 2015

איך זה קשור לשובע וללהט. אתה באמת משווה שלוש לארבעים?

טל בן יהודה 6 בדצמבר 2015

כפי שכתבתי בעבר אינספור פעמים בעבר… מכבי ת"א כדורסל לא דומה לכלום. היא מקרה ייחודי בעולם, היוצא מן הכלל, החריג, המוטציה.
אין מה להסתכל או להשוות אליה… אני דיברתי על דוגמאות כלליות אחרות.

איציק 6 בדצמבר 2015

מסכים לחלוטין, מכבי ת"א בכדורסל אכן לא דומה לכלום. רק לפני פחות משנתים אלופת אירופה והיום לא דומה לכלום. כמה חבל.

טל בן יהודה 6 בדצמבר 2015

:)
כלומר…
:(

מתי 6 בדצמבר 2015

אני לא בטוח שזה נכון. יש שליטה קבועה של קבוצה אחת גם ברוסיה, ליטא, קרואטיה וסרביה. נכון שבישראל לקחו את זה לקיצוניות, אבל יש משהו שונה בכדורסל.

סניור 6 בדצמבר 2015

"מה אני מחמיץ כאן בדיוק, את ההילוך החוזר של המספרת של ארבייטמן? אה, ראיתי את הגול, יפה. באמת נחמד שהפועל באר שבע הייתה צריכה בעיטה ש-9 מתוך 10 פעמים לא מגיעה בכלל למסגרת כדי לנצח את הפועל חיפה. סחטיין. אולי אני מחמיץ כדורגל יפה וסוחף, כזה שמספיק למקום השני, אולי לא, לא יודע"

לפעמים אתה נתקע נגד בונקר ומגיעה מספרת משום מקום ששוברת אותו לפעמים בא שופט ונותן לך פנדל מפוקפק ומרחיק שחקן הגנה, לפעמים אפילו זה קורה נגד אותה הקבוצה.. פעם זה ככה, ופעם זה ככה.

רומן 6 בדצמבר 2015

כבר לא במקום הראשון….

גיל שלי 6 בדצמבר 2015

מקום ראשון בזכות הפרש שערים כרגע

בלייק 6 בדצמבר 2015

הוא התכוון לליגת האלופות

עידן. 6 בדצמבר 2015

ממש במקרה ראיתי את המשחק אתמול ואני חייב לשאול: אני שומע הרבה על דור פרץ כאחד משחקני העתיד של מכבי תל אביב והכדורגל הישראלי.

ממה שראיתי אתמול נראה שאכן מדובר בשחקן עם מבנה גוף פיזי, אבל מצד שני גם בשחקן שלא מסוגל לעצור כדור, לשחרר כדור (במהירות או בדיוק) ולא מסוגל לכבוש שער גם אם יעמידו מולו שוער גידם.

יש משהו שאני מפספס, האם המשחק אתמול היה מדגם לא מייצג, או שזה מה ששווה "העתיד של הכדורגל הישראלי"?

-גיסנו- 6 בדצמבר 2015

חוץ מהקטע של לשים גול, די הגזמת. פרץ שחקן מצויין, טכניקה אישית טובה מאוד (לישראלי + לגילו) ואכן פוטנציאל פיזי. אתמול לא שמתי לב אליו אישית מאז שנכנס, אבל זה נכון שהיו לו 2-3 משחקים פחות טובים בחודש האחרון – לא משהו שלא קורה גם לגדולים ממנו

עופר כהן 7 בדצמבר 2015

עידן, אני מאמין שאם היית רואה יותר משחקים היית מבין בעצמך שכלל מכבי נראו אתמול כמו הצל של עצמם מבחינה טכנית.
דור מאוד טכני ופיזי.

גדי 6 בדצמבר 2015

אהבתי את הטור. בכיינות מזוקקת.
מה כל כך קשה להבין שאתם לא "הקבוצה של המדינה"?

כל מי שכדורגל יקר לו מפחד שמכבי תל אביב תהפוך למפלצת כמו אחותה?

בתור אוהד באר שבע אני לא יודע מי כל כך מפרגן לנו כי לפחות אתמול חזרתי מאוחר אם מסכנין הקפואה אבל אם זה הללי או שליימה אז כמובן שזה חסר ערך.

מקווה שיהיה מרוץ ראש בראש ועדיין חושב שאנחנו עם פחות סיכויים.

בהצלחה בקייב.

טל בן יהודה 6 בדצמבר 2015

"אם זה הללי או שליימה אז כמובן שזה חסר ערך"
הנה, אנחנו לגמרי מסכימים על משהו.

איציק 6 בדצמבר 2015

אני ממש לא חושב שמחמאה מהללי או שלימה זה חסר ערך. אני בהחלט חושב שיש לזה ערך מאד שלילי.

עידוקוליס ליפשיץ 6 בדצמבר 2015

יפה. חשבתי, באמת, שתחכה למאי בשביל לעשות סיכומים.
הלוא אתה זה שרץ לצחוק על כל מי שצריך לאכול כובע, כל מי שהתנבא מוקדם מדי.
אבל נפלת גם אתה בפח.
אז הלכתי ובדקתי, איך למשל נפלה מכבי חיפה של 2002/3 שהשתתפה גם היא בצ'מפיונס (מניח שמישהו כבר סיפר לך על זה החודש. וגם בחודש שעבר. ובזה שלפניו). ובדרך פלא הפסידה את האליפות.
אז מתוך 13 המחזורים היא ניצחה ב11 ובהפרשי שערים די משכנעים. כולל נצחונות חוץ על מכבי והפועל ת"א – שהיו היריבות שלה עד למחזור הסיום.
הבעיה התעוררה אחרי ינואר, כשיעקובו וז'וטאוטאס עזבו.
אני אמנם מניח שמכבי ת"א דווקא תתחזק בינואר – אבל אני גם הנחתי שהיא תוציא נקודות בבית הסביר הזה.
מיותר להזכיר שמכבי חיפה של 09/10 הפסידה את האליפות על חודו של שער.
ההרגשה הזאת – של קבוצה שהשתלטה על הליגה ועל הארץ – היתה חזקה לא פחות עם מכבי חיפה ב2006, בית"ר של גאידמק והפועל של טביב.

בקיצור – תן לזמן לעשות את שלו. אתה סתם מזלזל, מקניט, ובעיקר ממהר לסכם.

גורביץ' 6 בדצמבר 2015

+1

עופר פרוסנר 6 בדצמבר 2015

זה מזכיר לי קצת את מה שסימונס סיפר בפודקסט שלו (אני חושב עם מייקל רפפורט) לגבי הדוקו על קארים – שקארים (עוד כשהיה לו אלסינדור) הרגיש שאף אחד לא האמין בו, ובגלל זה הוא הרגיש שהוא כל הזמן חייב להוכיח לאנשים. וסימונס אומר שזה בכלל לא ככה – ועוד כשהיה תיכוניסט כולם דיברו עליו, הוא שחקן שנמצא בלב הקונצנזוס כאחד מהטופ 3 בכל הזמנים, הוא היה MVP של סדרת הגמר פעמיים – בהפרש של 14 שנים בין הזכיות. ועדיין, אולי כי פעם מישהו אמר לו שהוא לא מספיק טוב – אז רק את זה הוא לקח ועל זה הוא בנה את הקריירה.

S&M 6 בדצמבר 2015

מעולם לא הייתה קבוצה שזכתבה בכל כך הרבה תארים, והיו לה אוהדים בכיינים כמו מכבי תל אביב.

גורביץ' 6 בדצמבר 2015

הפועל?

גיל שלי 6 בדצמבר 2015

הפועל לא לקחה הרבה תארים, כלומר תארים אמיתיים לא גביע על מקום שני וכאלה

funfun 6 בדצמבר 2015

טור פחות חזק שלך טל – האמת צריכה להאמר :-)
אל תהפוך אותנו למסכנים – כי אנחנו לא
אנחנו לא בונים את הדרייב שלנו דרך יציע העיתונות כבר שנים אז שימשיכו לברבר את עצמם לדעת
כולל "הברווזים" של העיתונות הכתובה…
אני משוכנע שחבורת חסמבי בהנהגת זהבי וטב"ח התימני תעשה הכל כדי לתת לגמלים בראש בבלומפילד
וזה עוד לפני שאלימלך ג'ורדי הרשע יביא לנו גויים חדשים אחרי מסיבות הסילבסטר במערה החשמלית החדשה – הקלה אח"כ :-)
אתמול היה קשה אבל אני הולך עם יוקא שטען בצדק שמכבי שיחקו טוב אתמול. הוא הרי לא התבייש לחתוך את השחקנים , הבעל בית והמנהל המקצועי שלו מתי שהיה צריך אז פתאום הוא יתחיל לברבר?
דור פרץ , או טב"ח היו צריכים לסגור את זה ותודה לראיקו שכבר מתחיל להחזיר לנו נקודות
ולמרות מה שכתבתי שמחתי בשביל ראדי כי מגיע לו לגבר הזה!

עופר כהן 7 בדצמבר 2015

אולי את קוראי דה-באזר לא, אבל מחוץ לבועה היציע ואופירע זה הבון-טון.
מישהו אשכרה אמר לי משהו כמו "אני אוהב את אייל ברקוביץ כי יש לו כל הזמן מה להגיד". נו שוין

holden 6 בדצמבר 2015

אם וכאשר באר שבע תיקח אליפות העונה רק אז המשפט הבא יהיה נכון:
ראדי נתן ו ראדי לקח
לטעמי ראדי הוא שחקן כדורגל ענק עם לב עוד יותר ענק,
אני נהנה לראותו משחק( כשהוא בהרכב)
בשתי האליפויות ובעיקר בראשונה ראדי היה בורג- מרכזי,
טענו אנשים שראדי איבד את זה, טענו שהוא מזדקן, טענו שהוא איבד את זה,
אבל לראדי נשאר עוד אדי דלק במיכל ואם המאבק יהיה צמוד לא אופתע אם ראדי יהיה התוסף שבזכותו הדרומיים יניפו צלחת.

מכבי טעו ששיחררו את ראדי, הוא יכול להשתלב לפרקים בהרכב, לראדי יש איכות שאולי לא כל צופה רואה מהיציע,
יש בו את הנחישות ואת החוסן הפיזי והמנטלי ובעיקר פועם בו לב של אלוף
אם באר שבע יעשו את זה זה לא יהיה בזכות מאור בוזגלו, אלא רק בגלל ראדי

funfun 6 בדצמבר 2015

ראדי זה מקרה מיוחד – הוא לא יכול להיות עוד שחקן בסגל.
ראדי הוא אלפא דוג שלא מסתדר טוב עם רוטציות ותפקידי משנה ולכן הוא עיקם פרצופים כשסופסל, עלה כמחליף ולא הרשים לפעמים , ועוד זכה לקללות מהבבבונים של שער 11
אצל פאקו זה הוכח מעבר לכל צל של ספק, ואין לי ספק שאם זה היה אחרת אז הוא היה נשאר במכבי ומחדש חוזה
כשהוא עבר לבאר שבע הוא קיבל הבטחות מבכר שהוא יהיה משמעותי וזה מה ששחקן כמו ראדי צריך לשמוע – והתוצאות בהתאם
ובגלל זה, ואך ורק בגלל זה, אני עדיין שמח בשבילו גם כשהוא נמצא אצל היריבה העיקרית שלנו בדרך לשכתוב ההיסטוריה.

גיסנו 6 בדצמבר 2015

לגמרי איתך
חבל לי שהוא עזב, מאוד קיוויתי גם שאדם כמוהו יישאר במועדון אחרי הפרישה, אבל הוא רצה לקבל מעמד מקצועי שכבר לא יכל לקבל במכבי (ועם כל הצער שבדבר לדעתי גם כבר לא הגיע לו).

MOBY 6 בדצמבר 2015

עצרתי בהתחלת האיזכור של מייקל.
אולי אני טועה בנסיון ניחוש ההמשך, אבל להשוות את הצהבת לשיקאגו ומייקל הרי זה חילול השם, והעונש הוא סקילה!
האם הקרח שרץ לחבק את זהבי הוא על תקן רודמן? בחייך. תל אביב היא קבוצה בינונית שסובלת יחד עם כל הליגה מההדרדרות של האימפריה מצפון.
אנחנו נחזור, חבל שזה יקרה כבר רק אחרי שלטונו של זהבי הראשון (קצת הגזמתם עם המיקום שלו ברשימות של דורפן).

גיסנו 6 בדצמבר 2015

אתה טועה

פורד פרפקט 6 בדצמבר 2015

תרגם לאנגלית, תשלח למשרדים של צ'לסי שישימו על הלוח מודעות בחדר הלבשה. ;-)

עופר כהן 7 בדצמבר 2015

לפני המשחק נגד כפ"ס ראיתי את המשחקים והתקצירים שלהם (נו מה אני במרחק יריקה מהאיצטדיון ליגת על שלהם, גאווה עירונית), והייתי בטוח שיוקאנוביץ' יעלה עם ורמוט, טב"ח ובן בסט, וידאג ליצור שטחים באגף ליעול משחק האגפים. למה?
אין לי מספרים מדויקים, אבל השערים שהפועל כפר סבא ספגה מהתקפות מסודרות היו מכך שהכובש ברח למגן והסגירה הייתה לקויה עד לא קיימת.
שערים מהרמות או מהאגף היו דבר שבשגרה בתקצירים. אז למשחקים כאלו בן בסט שאם למישהו תצא הרמה מהרגל הוא יצליח לנגוח- מתאים בול.

כשראיתי את ההרכב של מכבי ישר שמתי לב לכך שהוא שם את בן הרוש בלם ואז את ריקן בשמאל, חשבתי שיוקא עושה פה טריק טקטי כדי ליצור יתרון באגף שמאל, מן וויסות העליה והירידה של ריקן/עמב"ה. לא וויסות ולא נעליים.
לא היה משחק אגפים, לא היו הרמות, לא היה מי שינגח וכמה זהבי יכול להיות זהבי במשחק שבו שחקנים לא מצליחים לחבר שתי מסירות אפקטיביות לקיום משחק שאינו מעורר אינסטינקט הקאה?
כל מה שיכל להפיל את כפר סבא, למשל המשחק שלה נגד בית"ר שכל גול נבע ממשחק מעבר קטלני ומדויק של שחקנים הרבה פחות מאומנים משל שחקני מכבי- לא היה. מכבי פשוט נהנתה מהנוחות של הבונקר של היריבה ושיחקה משחק בו מנסים לתת לנוסא מסירה ולמדוד מתי הוא יאבד אותה בניסיון לעשות דברים שהוא לא ידע ולא יידע.

השחקנים גם נראו כאילו הם לא יודעים מה הם עושים, זכור לי מקרה ששחקן מסוים פשוט מסר לנקודה כלשהי כאשר שחקן של מכבי אולי היה שם בחימום. המערך הזה זה הגיוני רק אם יוקאנוביץ' לקח רחוק את הקטע שמי שטוב באימונים משחק, ואם כך אז אני מקווה שעמבה ינגח באוברוב וטב"ח יזרוק קונוסים על ג'ורדי.

אריאל גרייזס 7 בדצמבר 2015

בוא אני אספר לך על האש שבוערת מתחת למכבי – אתמול במקרה הייתי במשחק שלכם נגד כפר סבא. חם לא היה במשחק. מה עושה שחקן שעולה למגרש אחרי הפסקת מחצית וקר לו? בדרך כלל הוא ירוץ קצת להתחמם, נכון? לא טל בן חיים ("החלוץ". מה עושה אותו חלוץ, דרך אגב? כי לי הוא נראה כמו אצן, לא יותר), טל בן חיים עומד עם הטריינינג עליו על הקו ומחכה שהשופט יכניס את המשרוקית לפה לפתיחת המחצית כדי להוריד אותה.
אש, אין שם.
הא, ואנשים בעד האנדרדוג. אני יודע, בתור אוהד מכבי זה נשמע מופרך, למה שאנשים יהיו בעד קבוצה שלא בטוח תיקח אליפות? ובכן, ככה זה. תתרגל

טל בן יהודה 7 בדצמבר 2015

וואלה? בעד אנדרדוג?
לחלוטין מצפה לרגע שכולם יתייצבו מאחורי מכבי סל השנה בכל המסגרות…. צפוי לקרות בכל רגע.

אריאל גרייזס 7 בדצמבר 2015

תדמית אנדרדוג לא נבנית ביומיים של כשלונות. תשאל אוהדי ליברפול

גדי 7 בדצמבר 2015

מכבי פוקס תל אביב אנדרדוג ? זה מתואם עם הפרקליט ?

גיא זהר 7 בדצמבר 2015

אני דווקא מרגיש שדווקא החצי פרשנים (כל אלו שהם לא שרף ופרימו שהשנאה נגד מכבי מעבירה אותם על דעתם), לא סופרים את באר שבע דווקא. כמו שכתבו לפניי, אם לא יהיה חיזוק שובר שוויון בינואר, מה שג'ורדי לא הצליח לעשות חוץ מבשנה הראשונה שלו, העייפות של מכבי תדבר בסוף העונה. מתאים לנו לבוא מאחור, מי שצריך להוביל עכשיו. בשנה שעברה ק"ש היו בפור לא קטן, זה עזר להם?

איציק 7 בדצמבר 2015

גיא, אני כמוך מאד רוצה שבאר-שבע תקח אליפות מאז שבגרוש היה חור, אבל בל נשלה את עצמינו, להפועל תל-אביב והפועל חיפה סיכוי גדול יותר. זה לא עיניין רק של יכולת, כי אם של מבנה מנטאלי שדואג לבעוט בכול דלי שמתמלא ולו במעט. תוסיף לכך שמכבי באמת קבוצה טובה יותר עם יותר ניסיון, אז הסיכוים נגדינו איך שלא תסובב זאת. סיכוים לבאר-שבע זה חול בעיניים שנזרק על-ידי שרף, פרימו ודומיהם.

גדי 7 בדצמבר 2015

איציק,
אתה מדבר מתוך הסיוטים שלך או מתוך "אמהיעמיק" (כל מי שבסצנה ההפועל הבאר שבעית יודע על מה אני מדבר)

אני מסכים שבאר שבע לא פייבוריטית. ממש לא. עוד לא הוכחנו כלום. גם לפני שנתיים לא הפסדנו יותר מסיבוב שלם ובסוף בקושי זחלנו לקו הסיום.

מאידך הפעם זה מרגיש שונה. יש הבנה עמוקה שסגל ארוך זה מאסט. כבר עכשיו בגלל הפציעות של בוזגלו, שהר ודוידזאדה שנעדרים כבר בין חודש לשלושה חודשים זה מובן לכולם שהצב מחייב תיקון כבר בינואר. שני שחקנים משמעותיים יצטרפו. השנים בהם דובב גבאי, נאסר ותומר סוויסה עלו מהספסל במוני טיים לא יחזרו השנה.

גם ברק בכר זה שינוי. נגמר העידן בו סילבס, חיים שאבו וטל בנין נותנים מט להרכב והמערך של אלישע שידוע לכולם חודשיים מראש. אין יותר "בד לאק" אלא תיקונים גם תוך כדי תנועה.

אני מסכים שגם אם מחזור אחד לסיום נוביל ב4 נקודות אני עדיין אאמין שמכבי תל אביב תעבור אותנו אבל זה רק אנחנו שנמצאים במדבר כבר 40 שנה.

אמאיעמיק

איציק 7 בדצמבר 2015

זה הניסיון המצטבר :-(
לשחק טוב ולקחת אליפות אלו שתי התמחויות שונות לחלוטין. פרטים אתה יכול לברר אצל פרגסון. גם מוריניו לקח צ'מפיונס עם אטו בהגנה. אלו דברים שאני לא יודע אם בכר מסוגל להביא… נקווה.

funfun 7 בדצמבר 2015

נכון אבל
6:2
מי שהיה שם לעולם לא ישכח

גדי 7 בדצמבר 2015

לא יודע על מה אתה מדבר.
בשביל זה קיים מנגנון ההדחקה.

גיא זהר 7 בדצמבר 2015

הכל נכון ואני לצערי לא שכחתי. ומכבי טובים יותר. צריך אורך רוח ולא בהצהרות. כמאמר העומריסטי יש לי סיכוי להינצל, אני יודע

גיא זהר 7 בדצמבר 2015

אורך רוח ואורח רוח

נולי 8 בדצמבר 2015

אם מכבי ת"א תיקח גם השנה אליפות זה יהיה הישג יוצא דופן.
לעניות דעתי, אם לא יבוא חיזוק משמעותי בינואר ובוודאי שאם זהבי יעזוב, הסיכוי לכך די נמוך, כי הפועל באר שבע הפיקה לקחים ונראית חזקה ונחושה הרבה יותר מבשנה שעברה.

Comments closed