רוח המועדון Vs. רוח המועדון

ניצחון מפתיע? לא אם מסתכלים על העבר של שתי הקבוצות

צילום: אלן שיבר (ספורט5)

374879

היריבות, היוקרה, הלחץ, עוד ניצחון בסדרה של הטוב מ-5, הארכת העונה בעוד כמה ימים, מנוחה יותר ארוכה לפני משחק הגמר, קצת פרנסה לירושלמים העובדים מסביב למלחה, רייטינג נוסף לספורט5 ולכלי התקשורת המסקרים את הסדרה.

כל הדברים הללו עמדו על הכף בתחילת הרבע הרביעי של המשחק השלישי בסדרת חצי הגמר בין מכבי ת"א להפועל י-ם, כשהאחרונה הייתה ביתרון של 15 נקודות, 68-53. אבל בואו נודה שכל הגורמים שהוזכרו בפסקה הראשונה הם כאין וכאפס לעומת הדבר הגורלי ביותר שהיה תלוי באוויר באותם רגעים: רצף הניצחונות המדהים של דיוויד בלאט בפלייאוף עם מכבי ת״א.

אני בעצמי לא זוכר ששמעתי על הרצף הזה בשנים קודמות, אבל משום מה מהרגע שהפלייאוף הנוכחי החל, בסדרת רבע גמר מול הפועל ת"א, זה היה אחד הדברים שהשידורים של ספורט5 לא הפסיקו לפמפם. זה היה בלתי אפשרי שלא לדעת שבלאט מתחיל את הפלייאוף הנוכחי עם מאזן של 22-0 עם מכבי ת"א.

ובכן, מסתבר שהמאזן האימתני הזה כבר הפך לדמות עצמאית, מפלצת, שעמדה לפני הרבע האחרון על 27 ניצחונות ו-0 הפסדים. בכנות מכביסטית לא אופיינית, כשנותרו עשר דקות על השעון המחשבות בראש היו של ״טוב נו, 27-1 זה עדיין רקורד מאד מכובד״. אז נכון של"אחד" יש צליל שונה מאד מ"אפס", אבל אולי זה יסתדר בצורה טובה יותר עם המבטא האמRיקאי של המאמן.

זה נראה רע מאד. לאחר הניצחון הנדיר אנשים ציינו שההרחקה של היקמן הביאה את השינוי ושכחו שכל הבלאגן בינו לבין ליפשיץ התרחש כשהשעון עמד על דקה וחצי לסיום הרבע השלישי. ירושלים המשיכה והגדילה את הפער שעמד באותה נקודה על 12 נקודות ל-15 נקודות בסוף הרבע, ונגד פניני נשרקה עבירה טכנית על "פלופינג" שלא היה מבייש את לברון ג'יימס, והוציא עוד קצת אוויר מהבלון הצהוב.

כמה דקות לתוך הרביעי והעניינים עדיין לא נראו יותר טוב, אבל אז "מפלצת הרצף" התעוררה לחיים. אם לא נתקלתם בנתונים של הרבע האחרון, הם די מדהימים. 25-4 למכבי, כששני הסלים של ירושלים היו סלים טיפוסיים של "השלומפר" טפירו, כאלה שרק הוא יכול לקלוע, ויתרון צהוב של 16-7 בריבאונדים.

אם זה לא היה מספיק, מפלצת הרצף הטילה את כוחותיה המאגיים באופן ספציפי על ג'וש דאנקן כשזה עמד על קו העונשין ברגע קריטי ברבע האחרון. השחקן שקלע עד לאותו הרגע מעל 90% מהעונשין בפלייאוף, וכזה שהזריקה שלו מהקו נראתה כבאנקר, החטיא את שתי הזריקות.

אני מייעץ לכם לא לזלזל במפלצת הזו, מסתבר שהיא גדולה יותר מהסדרות עצמן. ה-27 הזה רצה להפוך ל-28 הרבה יותר מאשר אותו 0 שרצה להפוך ל-1. בהחלט יהיה מעניין לראות את המלחמה הבאה והאחרונה שלה העונה במשחק הגמר. האם ה-28 שירצה להפוך ל-29 ינצח, או שמא זה יהיה אותו 0 ארור שלא מפסיק לאיים עלינו.

עוד פעם "רוח המועדון"?

הנושאים של "מנטאליות" ו"רוח המועדון" חוזרים המון פעמים העונה בהקשר של מכבי ת"א, כמו גם אצל הקבוצות האחרות שנמצאות סביבה. כולם הזכירו אותם במהלך הטופ 16 המשוגע בחורף האחרון כדי לתאר את הקאמבק של מכבי כנגד כל הסיכויים, ואני השתמשתי בהם גם כדי לתאר את הנחישות שהפועל ת"א הפגינה במהלך סדרת רבע הגמר מול מכבי.

אני חושב שהנושא של "רוח מועדון" הופיע (שוב) ברבע הרביעי, ואם היה סיכוי קלוש שלא תשימו לב אליו, הוא החליט לתת לכולנו אגרוף חזק בבטן שנדע שהוא כאן.

*

אם אגיד לכם לקחת שני רגעים מכוננים מהעשור הראשון של המילניום החדש, אחד לכל קבוצה ששיחקה בנוקיה, הרגע של מכבי יהיה כנראה "נס ז'לגיריס", והרגע של הפועל ירושלים יהיה כנראה ההפסד בגמר הליגה ב-2007. לא לחינם שני הרגעים הללו עלו מחדש אחרי המשחק בשידורי הטלוויזיה, במרחב הווירטואלי ובמחשבות שלנו.

אני מניח שרוב אוהדי מכבי דווקא יקבלו את המוטיב הזה של ניסים בחיבה מסוימת (אפילו שאין כזה דבר "נס", אלא מדובר בסך הכל בצירוף של כמה מקרים בעלי סבירות נמוכה מאד). מנגד, אני מניח שכל אוהדי הפועל ירושלים ממש לא יאהבו את המוטיב הזה של קריסה ולוזריות.

העניין הוא שאני לא יודע איך עוד אפשר להתייחס לרבע הרביעי שראינו. יתרון 15 נקודות כשהיריבה נמצאת ללא הרכז החשוב שלה (היקמן), עם שחקן מרכזי הסוחב 4 עבירות (סמית') וללא שום מומנטום. האם מישהו מהפועל ירושלים היה יכול לתאר סיטואציה טובה יותר בדמיונו אם היינו מבקשים זאת ממנו לפני המשחק? ובכל זאת הם הפסידו.

היה רגע אחד מסוים מאד מוזר בשבילי, כמה דקות לתוך הרבע האחרון כשירושלים הייתה ביתרון של 13 נקודות. למרות שמכבי עדיין לא פתחו בבליץ ההתקפי שלהם, קיבלתי דרך השידור את ההרגשה שדווקא השחקנים של ירושלים הם אלה שנמצאים שבלחץ, ולא השחקנים של מכבי ותמוה מכך, זו גם הייתה נימת השידור של רסקה את סהר באותם רגעים. חברי העו"ד הצהוב הסביר לי אחר כך בטלפון שהוא ראה את אותו הדבר ממקומו בהיכל.

מדובר בסוגיה בלתי ניתנת להסבר. מכבי הייתה במקום הרחוק ביותר מ"אידיאלי" שאפשר לדמיין בעוד ירושלים הקימה שם היאחזות, ובכל זאת היה נדמה שלמכבי הרבה יותר נוח בסיטואציה הזו.

*

לא שאני רוצה לתת להפועל ירושלים עצות, אבל זה קצת מזכיר לי את המצב שבו הייתה מכבי ת"א כדורגל בעשור האחרון. רק ניקיון יסודי, שכלל אפילו פינוי של תעלות הביוב מתחת למתחם האימונים של המועדון, הצליח להוציא אותה מהמצב הקטסטרופלי שבו הייתה שרויה.

מה שראינו הערב היה בסך הכל עוד ערב שגרתי ששני המועדונים צריכים להוסיף להיסטוריה של כל אחת מהן. לא פרק מפתיע יש לציין, רחוק מכך. בן אדם שייקח לידו ויקרא את ספרי ההיסטוריה הללו לא יצפה לסיום אחר של הסדרה הזו, גם כשהרבע הרביעי נפתח בצורה שנפתח.

אם ירושלים רוצה יום אחד לכתוב בספר שלה פרק שיפתיע את הקוראים, דרושה יותר מסתם החלפה של מאמנים או שחקנים, המועדון הירושלמי צריך בעלים שלא ייסחף לתוך תרבות הניהול שקיימת במועדון בשני העשורים האחרונים, אלא אחד שיכתיב למועדון מדיניות ניהול חדשה לגמרי.

ואני לגמרי מאחל לה שזה לא יקרה לה לעולם.

"עזבו ת'קטנצ'יק"

ולסיום, אני חייב להעלות תהייה. במשחק מס' 2 במלחה הייתה התכתשות בין שחקנים. המעורבים: ליאור ליפשיץ ושון ג'יימס. במשחק מס' 3 בנוקיה הייתה התכתשות נוספת בין שחקנים. המעורבים: ליאור ליפשיץ וריקי היקמן.

המממ, אני לא מתמטיקאי מבריק, אבל גם אתם שמים לב לתבנית שחוזרת על עצמה כאן? אני מבין ששני מקרים הם אינם מדגם מייצג, אבל הייתי בודק את המכנה המשותף שלהם כדי למנוע את המקרים הבאים.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

חרפה על ראש כולנו
תנו לראות משחק

41 Comments

מאיר 4 ביוני 2013

ליפשיץ היה חייב לקבל עבירה בלתי ספורטיבית, אבל כמדומני שתוצאת המשחק הייתה עונש ראוי יותר.

גיסנו 4 ביוני 2013

על ניתוח המשחק אין לי ממש מה להוסיף, מדוייק מאוד.

לגבי ליפשיץ – רגע אחרי ההרחקה של היקמן הוא שלח לכל עבר מבטים מחוייכים של נצחון. סוג של "עמדתי במשימה".
לצערי אני נאלץ להודות שהוא ממש הזכיר לי את גיא פניני באותו רגע. פאול מלוכלך במיוחד שנעשה "כאילו" בטעות תוך כדי הרמת יד ל"הודאה" (מחויכת גם כן) שמצליחה להוציא את כוכב היריבה מאיזון.

מצחיק היה לשמוע את רסקי וסהר מדווחים בתרגשות על כל שחקן של מכבי שאמר משהו לשחקן של ירושלים תוך כדי כיסוי הפה, למניעת קריאת שפתיים. מעניין למה.

אורן 4 ביוני 2013

מה שליפשיץ עשה אתמול לא היה קשור לספורט.דוחה ולא ספורטיבי,והיקמן הגיב בצורה אנושית(למרות שזה דורש הרחקה).וכמה שאני שונא את פניני-מעניין איך היו מגיבים אם הוא היה עושה את זה…

עידן. 4 ביוני 2013

בינינו, גם הדחיפה של היקמן את ליפשיץ הייתה דחיפה די רפה, שהייתה אמורה להסתיים בעבירה טכנית בלבד, אלמלא ליפשיץ זרק עצמו על הפרקט כאילו בזה הרגע נשמעה קריאת פזצטא בהיכל.

בכלל, השיפוט ברבע השלישי היה תמוהה משהו, שהשיא הגיע בשריקה ההזויה לפניני. אולי סוף סוף השופטים עושים לטפירו את התיקון שהוא כל כך מאמין שהוא זכאי לו.

אבל האמת, מה זה משנה. מכבי וירושלים רשמו עוד פרק ביריבות הזאת, כל קבוצה בדרך הראויה לה. הייתי שמח לדבר על ניסים אבל הערב לא היה בהם צורך, פשוט ירושלים הנוכחית היא קבוצה כל כך טיפשה שגם אם מכבי היו יורדים מן הפרקט בסוף הרבע השלישי, הם ככל הנראה היו מוצאים דרך להפסיד את המשחק.

רועי 4 ביוני 2013

לגבי ניתוח המשחק כמו חבריי אין לי מה להוסיף מדויק להפליא.

לגבי מאיר טפירו-צר לי לראות אותו גדול שחקני ישראל שלא שיחקו במכבי תל אביב יוצא פעם נוספת לוזר.

לגבי סדרת הגמר מכבי-חיפה/אילת יש לי תחושה שאם חיפה תנצח את הסדרה היא גם תזכה באליפות:
קבוצה עמוקה, מאורגנת היטב ומאומנת היטב.

תוהה בדרכים 4 ביוני 2013

לגבי טפירו, לא קרוב אפילו.

למעשה מדובר באוברייטד הכי גדול בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי שהדבר העיקרי שאפשר להגיד לזכותו זה שהוא לא פרש מוקדם כמו רבים מחבריו.

את באירי ליבוביץ' לא זכיתי לראות, אבל אני בטוח שהוא היה כמה רמות מעליו. תוסיף לרשימה את גורדון, שפע, חזן, זלוטיקמן.

גיל שלי 4 ביוני 2013

אם ראית את קטש, ראית את ליבוביץ, סגנון משחק מאוד דומה

אחד שראה את ליבוביץ 4 ביוני 2013

אם ראית את שאראס,ראית את ליבוביץ,סגנון משחק מאוד דומה (אם כי בארי ליבוביץ היה יותר אצילי ומעודן בתנועות הגוף והכדרור משאראס)

איציק 4 ביוני 2013

בארי ליבוביץ' היה שילוב בין קטש לשארס, גם חודר ניפלא וגם אוהב את המסירות בעין עקומה. לדעתי הוא היה חלש מקטש בחדירה ווירטואוז גדול יותר במסירה, לעומת זאת הוא היה חודר טוב יותר משאראס אך מוסר פחות טוב. שחקן טענוג.

דץ 4 ביוני 2013

אני חושב שהייתרונות היחידים של מכבי במשחק גמר מול חיפה הם הנסיון ודיוויד בלאט. בכל שאר הפרמטרים חיפה טובה יותר.. יהיה מעניין!!! ואנצל במה זו כדי לאחל בהצלחה לאינדיאנה הלילה

רועי 4 ביוני 2013

מסכים איתך לגבי היתרונות של מכבי נגד חיפה.
לגבי אינדיאנה אני משער/מאמין/רוצה שתתקיים הסיטואציה הבאה:

נקודה הפרש לאינדיאנה,10 שניות לסיום וויד מוציא את הכדור ללברון, לברון מקבל את הכדור עושה הטעיה על הגורדן נגד גורג
גורג נופל על הרצפה, לברון מתלבט האם לעלות לגאמפ או ללכת לדאנק
הוא מחליט ללכת לדאנק,השטח נראה פנוי
לברון מתקדם על הטבעת ומשום מקום מגיע היברט ונותן לו בלוק של החיים.
לברון על הרצפה היברט בשמיים אינדיאנה בגמר מיאמי מתפרקת סוף שושלת.

יואב 4 ביוני 2013

באמת אחד ממועדוני הספורט המגוחכים בתבל.
עוד שנת ״אין סדרה בגמר״ שהם לא ניצלו.
לא מתלונן(:

המאמן 4 ביוני 2013

שתי הערות מקצועיות על המשחק היום. אחת למכבי ואחת להפועל:
מכבי:
הרבע השלישי הקטסטרופלי נבע מחוסר ברכז על המגרש. בלאט כנראה מזלזל או שאינו מבין בחשיבות של רכז. נו, השחקן הזה שתפקידו לנווט את המשחק, להוביל כדור בלי לאבד אותו, לקבל החלטה איזו התקפה משחקים (מתפרצת, מעבר או מסודרת?), לסמן תרגיל שמתאים לזמןתוצאהממונטום של המשחק, לחשוב על מסירה לאיש החם לפני קליעה שלו עצמו. להיות המאמן על המגרש.
למכבי שני רכזים, אוחיון או רוט. אחד מהם חייב להיות על המגרש בכל רגע נתון. את הבריחה ברבע הרביעי מכבי עשו עם אוחיון שמסר למתפרצות, בודד את סמית תחת הסל וגם קלע כשצריך.
הפועל:
אני מאוד מאוכזב מניהול המשחק של דרוקר ברבע הרביעי. 15 הבדל הוא הפרש מחיק. 10 דק' זה הרבה זמן. להאט את המשחק אפשר שלוש דק' לסיום, לא קודם לכן. אז מה עושים? משחקים רגיל! כשאפשר לרוץ רצים וכן הלאה.
ועדיין, דקה וחצי לסוף מכבי הובילה ב-2 לטובתה. מה עשה דאנקן שנותרו 15 ש' על השעון? זרק שלשה! שהסיכויים שלה להיכנס הם 30%! בדקות אחרונות, במשחק צמוד, משחקים בטוח. משחקים פנימה. אבל על זה צריך לעבוד באימונים, וככל הנראה לא עשו את זה.

מאכזב מאוד-מאוד לראות כזו קבלת החלטות בפלייאוף.

גיל שלי 4 ביוני 2013

לפעמים יש לי הרושם שבלאט מעדיף לסמן את התרגיל בעצמו, סוג של קונטרול פריק, דווקא כשאין רכז על המגרש הוא מרגיש יותר בשליטה.

אסף 4 ביוני 2013

לגבי ניתוח המשחק שלך טל אין לי מה להוסיף חוץ מדבר אחד,די עם המיתוסים הללו של "רוח המועדון" לא היה פה שום רוח מועדון או משהו דומה אלא פשוט קבוצה "טיפשה" וחסרת יד מכוונת שלא ידעה לתת מה שנתנו לה וכהרגלה בעטה בדלי ברגעים המכריעים כמו שעושה לאורך כל העונה ללא אבחנה עם מדובר במכבי,ברק נתניה או אילת….
לגבי ליפשיץ זו הייתה פרובוקציה מכוונת ומיותרת אבל ברגע שהיקמן הגיב לה כמו שהגיב לא היה לשופטים הרבה ברירות,עד שלא יתחילו לקנוס פה שחקנים על התנהגויות כאלה תראה כאן על המגרש עוד הרבה ליפשיצ'ים ופנינים למיניהם וחבל…

רועי 4 ביוני 2013

אני מקווה שכל אלה שתומכים בצמצום הזרים והבטחת מקום עבודתם של ישראלים בינוניים (במקרה הטוב) ומטה, ראו את המשחק אתמול ואת ליפשיץ, הם הולכים לקבל 2-3 כמוהו על הפרקט בכל רגע נתון.
שחקן גועל נפש (כמובן ללא כל התייחסות ראויה של התקשורת, לא קוראים לו פניני הרי).
אני ממש רואה את הקהל נוהר למגרשים לראות שחקנים כאלה…

מכביסט ותיק 4 ביוני 2013

ואף מילה על רייניש הטינופת, אסתרון החצי טינופת והשלישי רבע טינופת? אין לי כח וחשק לפרט את כל ההחלטות הבזויות של הכלבים הללו. השאלה היחידה אם רייניש ישפוט בגמר. אם כן מכבי פותחת במינוס 5.

גיא 4 ביוני 2013

תוסיף את גילי עובד וכבר נהיה מינוס 10

עמית זילברבוש 4 ביוני 2013

לא שיש לי רצון מיוחד להפחית מהישגה של מכבי, אבל אני חושב שרוח המועדון העיקרית שהשתקפה מהמשחק הזה הוא רוחה של הפועל ירושלים.
קבוצה שכל עוד יש על מה לשחק היא לא בעניינים, על אף חומר השחקנים המצוין שלה, וברגע שהכל כבר די גמור, פתאום הם נזכרים שהם יכולים גם לתת פייט. ואז, אבוי, פתאום גילו שממצב שאין שום דבר להפסיד בו (תחילת משחק 3), יש עכשיו משחק, ויש לחץ, ויש מה להפסיד (תחילת רבע רביעי). אז הם כבר דאגו להפסיד. מנטליות 0.
הדיבור על נס ז'לגיריס (לא מצידך, מצד אנשי מכבי) אחרי משחק מספר 3 מול ירשלים ביתרון 2:0 בסדרה הוא לדעתי ממש הוזלת הנס. שם זה היה ממצב אבוד לחלוטין, כשעל הכף השתתפות בפיינל פור האירופי שנערך בתל אביב (!). כאן זה היה "כולו" 15 הפרש כשיש עוד רבע שלם, ומול..ירושלים. ואם מפסידים, אז היו מנצחים 3:1 בסדרה ולא 3:0. ביג דיל. קיצר, לא קרוב.
ונקודה אחרונה לגבי ליפשיץ – אני יודע שהוא עומד לקבל הררי ביקורות על מה שהלך אתמול. אני דווקא הערכתי אותו. נכון, הוא עשה עבירה מכוערת, היה חייב לקבל "בלתי ספורטיבית". ומהנפילה של היקמן גם יתכן שהיא היתה מסוכנת, למרות שלי היא לא נראתה כזו במבט ראשון. אבל:
בתור שחקן שיודע שמבחינת כדורסל אין לקבוצה שלו (ולו) מה למכור, הדרך היחידה שלהם לעשות משהו היא להוציא את המשחק מכדורסל ולהפוך אותו לקרב. משהו בסגנון מה שעשתה שיקגו למיאמי. ולהוציא את שחקני מכבי מהמשחק, מה שעבד לרגע (על היקמן – תרתי משמע).
אני למשל, ציפיתי שזה מה שמכבי יעשו בסידרה נגד ריאל, ומאד התאכזבתי שהם נכנעו ללא תנאי וללא החזרת מלחמה. לפחות על זה, צריך לתת לו קרדיט.

טל בן יהודה 4 ביוני 2013

מסכים איתך לגמרי לגבי כל הנקודות כאן.

אלון רייכמן 4 ביוני 2013

עמית, מסכים בהחלט עם מה שכתבת כאן. בעיקר עם עניין הפרובוקציות של האנדרדוג שאין לו מה להפסיד. (ואגב, מול ריאל היה למכבי את השחקנים "הקלאסיים" להוציא מהכלים: רודי פרננדס וסרחיו יול בעלי הפתיל הקצר).

מה שכן, רוח המועדון או לא – אני עדיין זוכר איך קרה בדיוק ההיפך בעונת "שלושת הגמרים" של צביקה שרף עם מכבי, כשהפסיד בגמר הגביע בנוקיה לירושלים, אחרי שהוביל כבר 20 הפרש.

מאיר 4 ביוני 2013

זו היתה עונה יחידנית והזויה בה מכבי התחפשה לקבוצה מהבירה.

גיא 4 ביוני 2013

אנשים שוכחים אבל בעונת 2008 בסיבוב השלישי היה משחק בין מכבי לי-ם בנוקיה כאשר מכבי היו בפיגור של 20 נקודות 12 דקות לסוף המשחק וניצחו ב-2 נקודות לאחר הארכה באחד המשחק המטורפים שהיו בהיכל בשנים האחרונות.

עמית זילברבוש 4 ביוני 2013

אגב, בלאט נתן אתמול (עוד) ראיון לפנתאון. מתחיל להזכיר לי את אפי בימיו היפים.
א. שמעתי לא מעט ביקורת על זה שהוא "מעביר ביקורת על שחקנים בשידור". אבל כשהוא לא מגנה מעשים לא ספורטיביים של שחקנים שלו גם באים בטענות. אני חושב שמה שהוא אמר אתמול היה יפה.
ב. לתקשר הצלחות זה דבר חושב, כמו שלומדים בקורס תקשורת בסיסי, אבל אני חושב שבלאט הלך עם זה אתמול קצת יותר מדי רחוק. כמו שהוא עושה בכלל בשבועות האחרונים. לדעתי הישגיו הולכים לפניו. הנפנוף בהם לא מוסיף לו כבוד.
ג. לתת לנו טיפ ש"פרשנים צריכים לפרשן את המשחק, ולא לספר מה המאמנים עושים לא בסדר" – זה עוד מילא. אבל לשלוח אותנו להקשיב דווקא לצביקה שרף. כמה נח…
קצת מאכזב.

אנונימוס 4 ביוני 2013

מסכים לגבי ליפשיץ. אמרתי את זה לחבר אחרי המשחק השני – הדבר הכי מביש בירושלים, זה שנראה שליאור ליפשיץ הוא השחקן הכי מחוייב בה. במקביל לכך הוא גם השחקן הכי פחות מוכשר בה. וזאת התוצאה.

גיל שלי 4 ביוני 2013

איזה הבדל בין הפועל ירושלים להפועל אילת. ירושלים פשוט קבוצה חסרת עמוד שדרה מסוג כלשהוא, לעומתם אילת נראו כמו קבוצת כדורסל גם אחרי שהובסו בשני המשחקים הראשונים, ואכן הצליחו לגנוב משחק.
איזה מסכנים האוהדים בהחלט מתאים היום לאוהדי הפועל ירושלים

Sooner 4 ביוני 2013

מכביסט מתלונן על ליאור ליפשיץ שמתקוטט עם שון ג'יימס וריקי היקמן. הוא כנראה לא זוכר את מוטי ארואסטי שנשלח לטפל במייק לארגי בזמנים שהרחקה עוד גררה אחריה עונש הרחקה גם מהמשחק הבא.

רועי 4 ביוני 2013

מוטי ארואסטי וליאור ליפשיץ באותו משפט…
אין גבול.

סנטה38 4 ביוני 2013

תגובה לעניין, יש?
וכמובן שום מילה על זריקת חפצים לפרקט, אבל אם זה היה הקהל של הפועל זה היה דורש פוסטים שלמים כאן ואייטם ביציע העיתונות

עידוקוליס ליפשיץ 4 ביוני 2013

באמת עולה השאלה
אם היית יוצא ו"מונע את המקרים הבאים" נגד פרובוקטור כמו ליאור ליפשיץ גם במידה והוא היה שחקן מכבי?

איציק 4 ביוני 2013

לפחות בתגובה זו היתה צריך להמנע מלציין את שם המשפחה ;)

טל בן יהודה 4 ביוני 2013

ייתכן שלעולם לא נדע.

איציק 4 ביוני 2013

אתמול היה משחק חלש חלקית עד בהיר. ברבע השלישי התחיל יאללאה בלגאן של מכבי, וקצת בושידו (בכול זאת יש חוקים רחמנים כמו בבושידו להבדיל מהקרבות MMA אותם מתאר גמל שם החוקים אלימים בהרבה). ברבע הרביעי זה היה פשוט ניצחון ענק של "רוח המועדון" של הפועל ירושלים. שום "רוח מועדון" של מכבי, רק של ירושלים. מכבי רק שיתפה פעולה.
מעבר הליגה לשלושה ואף לשני זרים צריך להתבצע רק כשיגדלו לנו מספיק ליפשיצים.

אלרום 4 ביוני 2013

אלוהים יעזור,
איך לא הייתה פה רוח המועדון של מכבי?

שום שלשה לא נכנסת כל המשחק, ואז פתאום לוגאן דופק 2 שלשות ברצף, סמית' סוף סוף קולע מהקשת, יוגב חוטף כדורים, יוגב משלים לייאפ על סמואלס

אין יותר רוח המועדון מזה
יותר נכון רוח הקהל, שפשוט הכניס את השחקנים לאטרף

ג'וני 4 ביוני 2013

את היקמן צריך להעיף בכלל ממגרש הכדורסל
למזלו ליפשיץ בחור רגוע אחרת שחקן אחר לא היה מוותר והיה מחסל את היקמן במקום.

היקמן 5 ביוני 2013

ליפשיץ – תחת בחור רגוע?
הוא פשוט תפס אותו, עשה לו איפון והתנהג כאילו הוא מינימום אריק זאבי בשנותיו הזוהרות.
היקמן היה צריך לשתק את הפרצוף של הבן זונה הזה.

איתמר 5 ביוני 2013

איפה הייתה "רוח המועדון" של ירושלים ושל מכבי בגמר הגביע (2008?) שמכבי איבדה הפרש אדיר (20?) זמן קצרצר לסוף הרבע השלישי?

רועי 5 ביוני 2013

שם זה היה "רוח השיפוט".

גל דגון 5 ביוני 2013

לא.

כל פעם שיזכירו את המשחק אוהדי מכבי יתלוננו על השיפוט, אבל מי שייקח את הזמן לצפות במשחק שוב יראה שלא היה ולא נברא, חוץ משני עבירות גבוליות של פניני על הלפרין ושארפ שלא נשרקו.

הסיפור במשחק ההוא היה הטירוף של דרור חג'ג' וחוסר היכולת של הגבוהים של מכבי לקחת ריבאונד.

גיסנו 5 ביוני 2013

אבל איך זה שתמיד אתם לוקחים יוצא מן הכלל והופכים אותו לכלל?

איתמר 5 ביוני 2013

אני בכלל גדלתי כאוהד מכבי. אני רק חושב שרוח המועדון הוא דבר הפכפך ולא צריך לתלות בו כל הפסד או ניצחון. אני חושב שמכבי מועדון מעולה שמעמיד שנה אחרי שנה קבוצות מעולות בקנה מידה ישראלי וטובות עד טובות מאוד בקנה מידה אירופי.

Comments closed