לוחמי הצדק

כי מישהו חייב לקחת את התפקיד הזה

Lohmei-zedek

אחרי שש עונות בגלות, הפועל ת"א סופסוף חזרה לליגה הבכירה בעונה שעברה. מה זה חזרה, היא אפילו ניצחה בדרבי! זהו, הפועל הגיעה אל פסגת שאיפותיה, הגשימה את החלום הגדול כשהיא מנצחת משחק ליגה (האמת שאוהדי מכבי התגעגעו לשאיפות הגבוהות שמאפיינות את יריבתנו העירונית ואוהדיה כבר כמה עשורים).

נדמה היה שכל מה שזכרנו מפעם חזר במלוא הדרו לליגת העל. ניצחנו בדרבי והפסדנו בדרבי, קיבלנו שערורייה קטנטנה עם פניני והשוודי ההוא, התנפלנו על חלק מאוהדיה האלימים שמצדיעים במועל יד ושרים שירי שואה לתפארת דור השורדים שהולך ונעלם… זה באמת היה נוסטלגי, כאילו הם מעולם לא עזבו.

ובכל זאת משהו הציק לי, משהו עדיין הרגיש לי לא שלם, כמו שפיצה ללא תוספת בשרית מרגישה לי, זה היה עסיסי וכיפי אבל עדיין לא פגע בול. ורק ביומיים האחרונים הבנתי מה היה חסר לי.

אני התגעגעתי לגיבור העל שהפועל ת"א אוהבת להתחפש אליו מדי פעם, הפועל – לוחמת הצדק – ת"א.

*

בואו נודה בזה, הפועל ירושלים היוותה תחליף ראוי להפועל ת"א כמו שקולה זירו מהווה תחליף ראוי לקוקה קולה. כל השנים שבהם ירושלים נותרה לבדה כאן בליגת העל, מנסה להילחם בשלטון הרשע של דון שמעון והאימפריה הזדונית שתחתיו, לא הניבו כלום.

למעשה ההפך הוא הנכון, הפועל ירושלים רק ניסתה להצטרף לחגיגה המפוקפקת עם פרשת הדרכונים הכפולים של קני וויליאמס. מסכן דני קליין, אם רק היה מתייעץ בהנהלה החזקה ביותר בספורט המקצועני העולמי, ייתכן שלא היה נתפס.

אמנם מדי פעם שמענו את קליין ואו את אורי מנצור יוצאים לתקשורת בתלונות כלפי מכבי, אבל נראה היה שאף אחד לא ממש לקח אותם ברצינות.

רק אתמול ראינו את הפועל ת"א משלימה את הקאמבק שלה לחלוטין, כשהיא נעמדה כמעט לבדה (יצחק פרי הצטרף) אתמול מול מכבי ת"א במקרה של השחרור של יובל נעימי יחד עם פיצוי כספי לגליל גלבוע (או איך שהפועל ואוהדיה יקראו לזה: השאלת יובל נעימי עם השלמת השכר על ידי מכבי ת"א).

*

האמת שאני כותב את הדברים האלה כמעט בהערצה (דגש על "כמעט"). עם האישיות שלי, כבר מזמן הייתי מוותר על המלחמה הזו. צריך להיות בן אדם עקשן, עקבי ולא מתפשר כדי להמשיך במה שהפועל עושה, ועוד בלהט שהיא מפגינה.

האם מכבי ת"א אכן "משאילה" את נעימי כשהתקנון אוסר זאת מכיוון שהוא מעל גיל 26? אני מניח שחלק יטענו שכן. חלק יטענו אחרת ויאמרו שמכבי ת"א פשוט מתנהגת כמו שעורך דין חכם מתנהג כשהוא צריך לעשות את העבודה שלו, כשהיא מתהלכת בין הסדקים, מנצלת את הפרצות, מזהה את חולשות המערכת, מתפלשת בתחום האפרפר של החוק וכל קלישאה אחרת שתרצו להשתמש בה.

אתם כמובן מוזמנים להתווכח על זה בתגובות אם תרצו, כי אותי המקרה עצמו די משעמם. לא משהו שלא ראינו בעבר.

אבל מה כן ריתק אותי? שלא עברו כמה שעות מאז שהחדשות התפרסמו, ומי הייתה הראשונה שקפצה? נכון מאד, הפועל ת"א, כאילו היא מעולם לא עזבה אותנו. כי אם היא לא תגיד משהו, מי לעזאזל יעשה זאת?!

*

כשאני שומע מדי פעם פוליטיקאים מהקצוות של המפה הפוליטית מתבטאים בתקשורת, אני תוהה האם הם באמת מאמינים למה שהם אומרים או שהם פשוט ממלאים צורך הקיים. אנחנו הרי חייבים פוליטיקאי שייקח על עצמו את התקן של "סמולן עוחר ישראל" ופוליטיקאי אחר שייקח את התקן של "ימני קיצוני משיחי".

המקרה של הפועל ת"א די דומה לסיטואציה הזו. אני תוהה האם היא באמת מאמינה במלחמות האלה שהיא מנהלת על "טוהר הספורט", או שמא היא פשוט נכנסת לתקן הזה של "לוחם הצדק""אנטי מכבי", בעיקר כי מישהו חייב לעשות זאת.

האמת שהסיבה האמיתית לפועלה כלל לא משנה. העיקר שהיא לוקחת על עצמה את התפקיד מכיוון שאנחנו באמת חייבים דמות כזו בספורט שלנו, ללא שמץ של ציניות.

לא יכול להיות לנו גיבור ללא נבל שעומד מולו (תחליטו אתם מי זה מי).

*

בשעות שלאחר פרסום הידיעה, הפועל ת"א הודיעה שהיא מעוניינת בנעימי ומוכנה לשלם לו חמשת אלפים דולר יותר מגליל גלבוע. למה חמשת אלפים? אני מניח כי זה נשמע טוב. הרי באותו המידה הם יכלו לומר אלפיים דולר, או אם הם באמת רצו לפתות אותו ולתת לו הרגשה נפסדת, 50 אלף דולר. זה כבר היה נשמע הרבה יותר טוב.

בנוסף להצעה הקונקרטית והרצינית הזו, במשך כל היום הפועל ת"א שחררה לתקשורת את כל הדברים הנכונים שמדגדגים את אוהדיה הלוחמניים. היא לעגה למכבי על כך שהיא כביכול דואגת לכדורסל, השתמשה בביטוי "נראה כמו ברווז ומגעגע כמו ברווז – זה ברווז" (תמיד מוצלח) ופקפקה בטעם לקיומו של איגוד הכדורסל. בינגו! היום התפרסם שהפועל ת"א תפנה לאיגוד ולבית המשפט כדי לנסות ולטרפד את המעבר של נעימי, אתם יודעים, בתור הדרן.

עכשיו, לאחר ההצגה הנהדרת הזו, עלינו לשאול האם יש סיכוי שהמעבר הזה של נעימי לגליל יבוטל. הרשו לי להניח שיש סיכוי גדול יותר שהמעבר שלי לגליל גלבוע יתקיים ואצטרף לסגל.

לא לא, זו בכלל לא המטרה. הפועל תעשה את שלה כשהיא תצעק ותגיש תלונה, ובסופו של דבר, נעימי יועבר לגליל גלבוע ויחזור למכבי בקיץ. כולנו יודעים את זה, גם אגודת הפועל ואוהדי הפועל שצועקים מאתמול.

וגם בפעם הבאה מכבי ת"א תמצא דרך להסתדר ואותו הדבר בדיוק יקרה. כי זה מה שאנשים עושים, הם מוצאים דרך. והאנשים האחרים שמסתכלים עליהם יודעים בעיקר להתלונן על כך.

אז למה הפועל ת"א ממשיכה? כי זה התפקיד שלה. לכולנו יש תפקיד. יש מישהו שהתפקיד שלו זה לזלול תארים, יש מישהו שהתפקיד שלו זה להוות בית קברות למאמנים ויש מישהו שהתפקיד שלו להילחם עבור צדק לכל. מכבי ת"א לקחה על עצמה את הראשון, הפועל י-ם את השני והפועל ת"א את השלישי. האמת, נראה שכל אחד די נהנה מהתפקיד שלקח על עצמו.

אז בהצלחה לכל לוחמי הצדק שצועקים בכל פלטפורמה אפשרית, אנחנו שמחנו לתת לכם את ההזדמנות לחזור לעצמכם ולהרגיש שוב בבית, תודו שזה מרגיש נכון ונהדר.

רק מה, תיהנו מזה כל עוד זה נמשך, כי אחרי שהמקרה של נעימי יסתיים בלא כלום, כנראה שלא תהיה לכם עוד הזדמנות עד הקיץ ולהגן על שאר פשוטי הספורט.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

יומן אליפות של הניינרס (7). אופטימיות מחודשת
מונדיאל בלי סקנדינביות?

114 Comments

אזי 21 באוקטובר 2013

ואף מילה על שנת השבתון שהפועל י-ם שלחה את פניני ברוסיה אחרי שהחתימה אותו על חוזה שאסור לו לעזוב אותה למכבי תל אביב.

מיקו גוטליב אהלן סבבה 21 באוקטובר 2013

מי לא בסדר? הפועל ירושלים או נעימי שחתם על חוזה שאוסר דבר אחד והפר אותו?

בר שושני 21 באוקטובר 2013

אה אה אה מההההה?????

"שנת השבתון" – זו השנה אליה מכבי שלחה את פניני. כדי שהוא יוכל לעבור אליה. לפניני היה חוזה בירושלים, עם סעיף יציאה לאירופה (אבל לא למכבי). אז מכבי הביאו איזו קבוצה אירופאית ש"החתימה אותו", ואז מכבי החתימה אותו בעצמה (במקביל!!) לשנה שלאחר מכן.

כן, זו הפועל שלחה אותו.

אוח. אנשים טיפשים זה מייגע.

איציק 21 באוקטובר 2013

אתה מבין את מה שאתה כותב… סעיף אי-יציאה למכבי… הזוי ובזוי… מילא לא לליגה הישראלית, אבל לא, הם עשו סעיף מיוחד אנטי מכבי… ועוד אחרי זה מאשימים את מכבי שעקפה את המכשול המכוון ששמו לה… די חצוף מצידך!!!

בר שושני 22 באוקטובר 2013

תגיד, אתה רציני?

אין שום מניעה לכלול בחוזה (שהוא הסתם ששני הצדדים מסכימים אליו) שלשחקן א' מותר להשתחרר ממנו בהצגה של הסכם חתום מול קבוצה אירופאית שאינה מהליגה הישראלית.

או מכבי תל אביב.

או הפועל מעלות תרשיחא.

או בית"ר זומזום.

לא היה טוב לפניני, לא היה צריך לחתום. אבל חתם, מסתמא, היה טוב לפניני.

התגובה שלך, אגב, היא בדיוק התגובה הטיפוסית של אוהד מכבי שמסתכל על החוק, מחליט שהפעם הוא לא משרת אותו, וכיון שהוא לא משרת אותו, מטרתו לדפוק אותו, ולכן זה בסדר גמור לעקוף, לעקם, לעוות, להתעלם ולשבור אותו כרצונו.

איכסה.

בר שושני 22 באוקטובר 2013

אגב, אני לא האשמתי אף אחד, אתה האשמת את הפועל ששלחה את פניני לגלות ברוסיה (???)

איציק 22 באוקטובר 2013

אני פשוט טוען שאם בחנייה ביציאה מהבינין יעמדו וימנעו רק ממך לצאת ממנה וכל השאר יוכלו לצאת מתי שבא להם, אז אתה תעלה עם הרכב על המדרכה ותצא. למה, כי אין לך דרך אחרת לצאת. אחר-כך יצעקו שעברת על החוק. זה היה המצב עם פניני. כן, אני לא אוהב הרבה דברים שמכבי עושה, אבל כאשר מישהו עושה דוקא, אז מוצאים פתרונות יצירתיים, חוקיים, ומסריחים.
דרך-אגב, אני לא משפטן ולכן לא בטוח במה שאני כותב עכשיו, אבל אני לא בטוח שסעיף זה היה עומד במבחן משפטי. עד כמה שאני זוכר, אסור (או לא חוקתי) ליצור הסכם שמגביל משהו ספציפי (בכלל חוקים, הסכמים עם סעיפים ספציפיים הם בעייתים). אם הסעיף היה מונע מעבר לכלל קבוצות הליגה הישראלית, זה סיפור אחר, אך סעיף אנטי-מכבי מפורש הוא בעייתי מאוד. לדעתי הוא גם בעייתי מוסרית, אך מוסר הוא, כידוע, אלסטי, ולכן לא ניכנס לזה.
אם תקרא את התגובה שלי למטה תראה על מה אני מדבר. גם מקרה נעימי מסריח מבחינה חוקית, אך עושה צדק. מי שגרם לכך הם חכמי חלם של האיגוד (דרך אגב, גם שמעון מזרחי חלק מהחלם, אך היו לו שותפים נעמנים לכך).

איציק 22 באוקטובר 2013

נ.ב.: כנראה לא קראת מספיק דגובות שלי אם זה מה שאתה כותבת בפסקה האחרונה.
איכסה!!!

ק. 22 באוקטובר 2013

איציק – לא קראת טוב – הסעיף אסר מעבר *לכל* קבוצה ישראלית.

איציק 22 באוקטובר 2013

ק.
למען ההגינות, לא קראתי, כי אם את הכתבות שכולם דיברו על סעיף נגד מכבי. מצד שני, לא באמת נראה לי שהסעיף נוסף כדי למנוע מפניני לעבור לבני הרצליה. אחרי שהבנו שזה היה סעיף גורף, עם היד על הלב, תגיד לי אתה, האם סעיף זה לא נועד אך ורק למנוע את המעבר למכבי… עזוב אם זה בסדר או לא (נניח שזה בסדר), אבל מה היתה הכוונה מאחורי הסעיף?

ק. 22 באוקטובר 2013

מניח שאתה צודק, אבל לירושלים יכולה לקום עוד מתחרה (קבוצה שמתיימרת להיות מס' 2) מלבד מכבי. אתה יודע – כל אלה שהגיעו "במקומם" לגמר מול מכבי בשנים האחרונות. לא צריך לפסול על הסף את הסיכוי שהם רצו לשמר את מעמדם כפח האשפה הראשון אליו מגיעים שחקנים שמכבי לא מעוניינים בהם.

איציק 22 באוקטובר 2013

אשרי המאמין :-)
אם זו נחמתך, אז נפלא…

ק. 22 באוקטובר 2013

איזה נחמה, אני לא מסמפט גדול של הפועל ירושלים (מלבד ימי עדי גורדון ובמצבים שיכלו להיות אלטרנטיבה)… אבל מחמת הספק… (כמובן שהם לקחו בחשבון מה עולה בגורלו של שחקן ישראלי מחוץ למכבי שנותן עונה טובה)

יואב 21 באוקטובר 2013

טל,
אותי מטרידה הרשלנות של אי ידיעת החוק שבהחתמת נעימי(השאלה עמדה על הפרק מהרגע הראשון).
ולא הייתי ממהר לשחרר דווקא אותו עם איך שהגארדים שלנו נראים.

טל בן יהודה 21 באוקטובר 2013

מסכים לגמרי לגבי האי שחרור.

מה שכן, מכבי אמרו שאם בלו יוחתם, אחד יושאל (כהן או נעימי), ועכשיו שניהם לא יישארו בקבוצה. לא מובן לי איך הדבר הזה פתאום השתנה…

יואב 21 באוקטובר 2013

והשאלת נעימי עלתה על הפרק כבר בהישארותו של אוחיון.
איך חוק כזה לא היה ידוע למקבלי ההחלטות במכבי?

תני 21 באוקטובר 2013

למה לעזאזל אסור להשאיל שחקן מעל גיל 26 ?

יוסי 21 באוקטובר 2013

לפי היגיון של אנשים מוזרים, שחקנים מעל גיל 26 כבר לא יכולים להשתפר ולכן אם קבוצה רוצה להשאיל שחקן כזה, הדבר נובע משיקולים כלכליים/פוליטים ולא משיקולים מקצועיים טהורים.

יואב 21 באוקטובר 2013

תמיד יצוצו עוולות חדשים להלחם מחדש בשבילם בשם פשוטי הספורט שלך

dtnsgl 21 באוקטובר 2013

טל, להזכיר פיצה בפוסט שקשור להתנהלות של מכבי מול שחקנים וקבוצות…

בא לי פיצה למשחק הערב:)

7even 21 באוקטובר 2013

המועדון של דון שימון לא צריך להילחם על הצדק.

ערוץ רקנאטי לייב HD עושה זאת בשבילו.

גם 20 מיליון דולר מכספי האגרה שלנו
במשך עשרים וחמש (לייב HD) ריפדו אותו מצויין ועשו זאת בשבילו

גם דון – אני סגן יו"ר איגוד השופטים ו*** עליכם – שמעון
עושה זאת בשבילו

בלייק 21 באוקטובר 2013

כל פעם? בכל עניין "כספי האגרה שלנו" אשמים? מה עם 20 מיליון הדולר (בעצם, 30 מיליון נשמע יותר טוב) של כספי ציבור שהפועל קיבלה מההסתדרות עד כדי פשיטת רגל (של הפועל ושל ההסתדרות)? למה עם הכסף הזה מכבי בנתה אימפריה אירופאית והפועל בנתה ספינה שוקעת (צוללת אדומה?)?

יואב 21 באוקטובר 2013

בלייק,
למה לבלבל אותם עם עובדות? הרי היתה להם פאקינג מדינה!
זה הכל דנא.

TDS 21 באוקטובר 2013

לוחמי הצדק מול אבירי הצדקנות. רק חסר פה כח המחץ.

ולגופו של עניין – חיכיתי שמישהו יעלה את הנושא, אבל שיערתי שזה יהיה מהצד השני של המתרס.

בתור אוהד קבוצה שלא קיימת כיום ורואה עצמו אובייקטיבי (סוג של), אני לא מבין איך אפשר להגן על המהלך של מכבי.

לא חכמה של עורך דין, אלא קומבינה של מוכר בשוק – תן במזומן כדי שלא אצטרך לדווח לרשות המיסים. או בתרגום – נתיר את ההסכם ונסכם בעל פה לעונה הבאה, כי אם נעשה זאת בכתב אז אסור (כאילו הם לא יודעים שהסכם בעל פה הוא הסכם תקף מבחינה משפטית).

והם עוד מעיזים לתרץ זאת בטובת השחקן – ייגרם לנעימי נזק אם לא יעבור. איפה היתה טובתו כשהביאו אותו לסגל עמוס והוסיפו על זה את בלו?

צר לי על נעימי אבל כמו רבים לפניו, הרצון לכסף הגדול עיוור אותו והוא נפל במלכודת הצהובה הידועה.

דגש 21 באוקטובר 2013

לפי מה שאני מבין האיסור על השאלה (איסור מטופש) נועד להגן על השחקן: קבוצה לא מעוניינת בשחקן מבוגר אבל לא מסכימה לשחרר אותו ובמקום זה רוצה להרוויח דמי השאלה. אז אומרים לקבוצה- רוצה שתפי אותו, לא רוצה שחררי אותו. כאן זה לא המקרה. משחררים את נעימי, אם הוא רוצה הוא יכול לחתום במקום אחר, אבל הוא רוצה את מכבי ולחזור למכבי לכן הוא עושה מה שאומרים לו.

המכביפוביה לפיה כביכול מכבי תקנה את כל השחקנים הטובים גם כשהיא לא צריכה כדי למנוע אותם מהקבוצות המתמודדות נגדה מעידה על תחושת רדיפה מעט מטרידה. אני יכול להשיג מספרים של כמה פסיכיאטרים למי שצריך.

בר שושני 21 באוקטובר 2013

"המכביפוביה" היתה המצב הרגיל, הסטנדרטי וההגיוני בליגה שלנו לפני 15 שנה. אתה מוזמן להתקשר לטפירו, לתומר שטיינהאואר, לגיא זנו (זוכרים?), ליואב ספר, לגור שלף, לעודד קטש..

זה לא "כביכול" ולא "מכביפוביה" אלא "עד לפני שחוקקו את החוק הזה, מכבי נתה את כל השחקנים הטובים גם כשהיא לא היתה צריכה אותם כדי למנוע אותם מהקבוצות המתמודדות מולה". זו היתה המציאות. זה מה שמכבי עשתה. בפועל.

בן כמה אתה?

אלעד 21 באוקטובר 2013

whatever
סופה של האימפריה הצהובה קרב, ואיתו הזחיחות של אוהדיה

ג׳ונטרה וולטה 22 באוקטובר 2013

אמרו לי את זה כשהייתי בן 10.
אני בן 35.

אלעד 22 באוקטובר 2013

אז אני בגילך, ומעולם לא אמרו לי את זה. אפילו כשמכבי הפסידה ב-92' היה ברור שכלום לא השתנה. אבל עכשיו מרגיש אחרת. המשחק אתמול היה עוד ראיה לכך.

יואב 22 באוקטובר 2013

ואני בן 44 והים הוא אותו ים(צהוב וכחול).

Yavor 21 באוקטובר 2013

The law itself is idiotic, and the way to bypass it just stinks

אלעד 21 באוקטובר 2013

קארמה רעה, מתן. עם איך שחיפה נראו עד עכשיו במשחקי הכנה, הם הולכים לחטוף היום 40 הפרש, אפילו שמכבי ת"א גם נראים גרוטאות

מתן גילור 21 באוקטובר 2013

מכבי חיפה בכדורסל מעניינת אותי רק קצת יותר מהליגה השלישית בויקטוריה (אני לא בטוח איפה זה, אולי אוסטרליה? רק זוכר שכשהיינו ילדים היו עליה הימורים בטוטו).
ד"א, ברור לך שמכבי ת"א טיפטיפה פחות טובה ממפיס או שזה רק אני?

קירון בטון 21 באוקטובר 2013

חוק גודווין- גרסת ארץ הקודש-

בכל דיון בעניים אדום ו/או במוקדם או במוקדם יותר יופיעו המילים שימון/גרמנים/שאול אייזנברג.

מתי 21 באוקטובר 2013

תאמין לי, אין שום הנאה בצד תפקיד בית הקברות למאמנים. אני מוכן להישבע שפעם לא היינו כאלה…

איציק 21 באוקטובר 2013

מה שמאכזב בכול הסיפור הזה זה שכל הצדדים יודעים את האמת. הם היו מפגרים כאשר קבעו את החוק הזה, ומכבי כדי לעקוף את החוק הזה ביחד עם גליל עושה משהו שכנראה חוקי אבל מאוד מסריח. הדבר הכי הזוי בתהליך המסריח, זו העובדה זבמצב שנוצר זה לטובת השחקן הישראלי. החוק במקורו רצה להיות לטובת השחקן הישראלי אבל פועל בגדול לרעתו.
כלומר, יש פה ניגוד אינטרסים מובהק בין החוק לצדק. מבחינת החוק, מה שעושה מכבי צה מסריח, אבל זה עושה צדק בכול המובנים.
אם אני היתי בהנהלת האיגוד, למשל נציג הפועל תל-אביב, הדבר הראשון שהיתי עושה זה פועל לביטול הסעיף הזה רטרואקטיבית. אבל הפועל לא מסתכלת מעבר לאף שלה. כמו-כן, השחקן הישראלי, אם הוא לא בהפועל, לא מעניין אותה. מעניין אותה לעשות נזק לאחרים, ורצוי למכבי. רק שהפעם הנזק למכבי לא גדול, הנזק הוא לנעימי שייובש עונה שלמה. ויוה הפועל תל-אביב, ויוה מועצת החלם באיגוד הכדורסל.

אורן 22 באוקטובר 2013

כן,את הפועל לא מעניין השחקן הישראלי…
בוא נמציא עוד תאוריות.לעומת מכבי,שמחתימה כל שחקן ישראלי שאפשר ומשאילה אותו לקבוצות שהיא רוצה.ממש אכפת לה מהשחקן הישראלי.

איציק 22 באוקטובר 2013

אורן,
קרא שוב, אני לא חוסך ביקורת ממכבי בעיניין, ממש לא. אני רק אומר שגם האחרות לא, כולל הפועל תל-אביב. כל אחד דואג לתחת שלו הכי טוב שהוא יכול, ובכול צורה צינית שעוזרת לו. לא צריך להתחסד, כרכה זה. הדאגה לשחקן הישראלי קיימת רק כשזה עוזר לקבוצה שלך!!!
מה שקרה הפעם, זה שמעבר נעימי עוזר לשחקן הישראלי (למרות שגם עוזר למגבי), אך התקנון לא מאפשר זאת בדרך הישרה. מכבי, מתוך דאגה לאינטרסים שלה, מצאה יחד עם גליל (שבמשך שנים אכן קידמה לא מאט ישראלים), דרך מאוד עקומה. אז באים כל הצדיקים ומתוך "דאגה לשחקן הישראלי" יוצאים נגד זה, רק כדי לפגוע במכבי ובגליל.
אז לפני שאתה מכניס לי מילים לפה, תקרא פעם שנייה.

red sox 21 באוקטובר 2013

יו"ר ההתאחדות המושחת הוא איש יקר הנרדף בגלל מוצאו. יו"ר הועדה שמצביע על השחיתות הוא פקיד נקמני המרמה את הציבור.

משרד הביטחון וצה"ל, שמסתירים וממציאים נתונים על חללי צה"ל, הם גופים חסינים מביקורת. הבלוגר שחושף את ערוותם נעצר ונרדף.

מג"בניק שמרסק פרצוף של מפגין בקת הרובה הוא רק ילד שהושם בסיטואציה בלתי אפשרית. הצלם שתיעד אותו, לעומת זאת, הוא בוגד שונא ישראל.

שני בכירים באיגוד הכדורסל שסוגרים קומבינה בניגוד לתקנון הם עו"ד ממולחים. מי שיוצא כנגד הקומבינה הוא צדקן עלוב.

משה נגבי כתב על כך: "לא רק הסיכון המוחשי לפרנסה דורש תעצומות נפש ממי שמבקש לחשוף ולסכל את השחיתות בצמרת, אלא גם הנורמות הקלוקלות של החברה הישראלית. הנורמות האלה גורמות לכך שהחושף את השחיתות השלטונית והלוחם בה לא יכול לצפות להכרת טובה על אומץ לבו ועל תרומתו הקריטית לטוהר המידות הציבוריות. להפך – הוא צפוי למטר של עלבונות, לרבות הוקעתו כמגלומן רודף כותרות, ואף כטיפוס הזוי ואובססיבי, שלא לומר פסיכופת".

**ובלי קשר – תמצא מישהו שיתקן לך טעויות כתיב. זה לא מתאים.

גורדיטו 22 באוקטובר 2013

תגובה מאלפת.
מסכים לבל מילה וגם לכוכביות בסוף. מועל יד…

יניב 22 באוקטובר 2013

וואו. אי אפשר להגיד את זה טוב יותר.

udi 22 באוקטובר 2013

לייק
בעצם הרבה יותר מלייק לתגובה הזאת!

עמית 22 באוקטובר 2013

כל מילה.
תגובה שעולה על הפוסט עשרות מונים.

שי 22 באוקטובר 2013

תגובה מדויקת ומצוינת

אוהד 22 באוקטובר 2013

וואו!!!!!!!!!!!!!!
דרך אגב טב"י: לאור ההודעת באתר הבית כל מה שיש לי להגיד זה: נהנהנהנהנה
אולי באמת הסרחון הגיע גבוה הפעם!! כל הכבוד לרמי כהן

פולדש 23 באוקטובר 2013

יפה אמרת

קובי (מכביסט) 22 באוקטובר 2013

בשנים האחרונות יש תמיד הרגשה שהנהלת מכבי חייבת ללכת עקום כדי להבין שהצד השני זה הישר. ככה היה עם טיוס כשבמקום להביא אותו בגרושים [180 אלף] בעונה שעברה. מכבי הביאה אז את תומאס ב- 350 שיחררה אותו כצפוי והביאה השנה את טיוס במחיר כפול לא כולל הביי אאוט. אותו דבר היה עם שרמדיני כשמראש היה ברור שהוא סנטר שלישי ולא מחליף. ואותו דבר עם לוגאן שנפגש עם בלאט בשתי סדרות הצלבה [ויטוריה ופנא'] ועדין בלאט חשב שהוא רכז.

תוסיפו לזה את כל פרשיית אוחיון וקובאן שהתחילה בגלל 50-100 אלף. ואת הספסול המיותר של רוט המצוין שהיה יכול לתרום הרבה יותר למכבי. ואת היקמן שתמיד שיחק כקלעי והובא למכבי כרכז. ולקינוח את הטעות שנמנעה בדקה התישעים עם טרייד ג'יימס והשמוק מירושלים…..

גם השנה מכבי מתעקשת לפעול בצורה עקומה במקום להפעיל קצת את הראש. אין אף קבוצה ביורוליג שהצליחה לזכות בגביע בלי רכז מהטופ כולל מכבי. אז לפני שבלאט מדבר על "זכיה ביורוליג" הוא חייב לדאוג שיהיה לו רכז כזה. אוחיון רכז ליגה טוב אבל ביינוני מינוס ביורוליג. רייס הוא העתק של היקמן הקליעה אצלו תמיד תהיה לפני המסירה. וגם אחרי שהוא יצא מהבלאק אאוט הוא לא יהיה הרכז שמכבי צריכה.

לכן בלאט חייב בדחיפות להחליף את רייס ברכז טבעי טוב. אחד כזה שניהול המשחק אצלו והאסיסטים נמצאים לפני ניסיון הקליעה. אפילו שיהיה רכז ביינוני העיקר שיהיה יותר טוב מאוחיון. ואחרי זה מכבי תשאיל את נעימי ואת פניני [ולא כהן!] שיהיו מיותרים. ותשאר עם סגל של 11 שחקנים שיתן לה בדיוק את כל מה שהיא צריכה.

רכזים- זר. אוחיון
קלעים- היקמן. לנדסברג [בעמדות 2-3].
סמול- סמית'. אינגלס.
פאוור- בלו. כהן. טיוס [בעמדות 4-5].
סנטר- ג'יימס. סופו.

יואב הצהוב 22 באוקטובר 2013

מעולה כרגיל.

סוס זקן 22 באוקטובר 2013

צודק! הפועל המציאו את ההיצמדות הנוקדנית ללשון החוק על מנת לדפוק את מכבי.
עוד מאז בארי לייבוביץ.

ירח אדום 22 באוקטובר 2013

טב"י- למרות שאתה צהוב בדרך כלל אני אוהב את דרך הכתיבה שלך
הפעם פישלת:להכשיר את השרץ על ידי טינוף הצד השני???
ירדת נמוך אפילו בשבילך

קשקשן בקומקום 22 באוקטובר 2013

אני מציע ששמעון מזרחי יסכם בעל פה עם כל הישראלים הטובים (כמה יש, עשרה? עולים כמו סופו וקצת) לעונה הבאה, ואז יחליט למי הוא משאיל/מפזר/מחלק אותם העונה. הגיוני לא?

אה, בעצם זה מה שהוא הרגע עשה עם נעימי.

הזחיחות של אוהדי מכבי (גילוי נאות – נמניתי אליהם עשרות שנים, כולל מנוי ליד אליהו במהלך עשר מהן), רק מעט יותר דוחה מהצדקנות של היו"ר של הקבוצה הזאת

טל בן יהודה 22 באוקטובר 2013

לגמרי בעד הרעיון שלך.

כוכב עליון 22 באוקטובר 2013

מגניב, תמיד אמרנו שצריך דראפט בישראל והוא גם ישלם משכורת אז תהיה תקרת שכר

yaron 22 באוקטובר 2013

והנה עוד כמה נודניקים:
http://one.co.il/Article/224403.html

עכשיו בא אני אספר לך משהו,
בשנת 1977 כשהייתי ילד צעיר התחלתי להקשיב לשירים ושערים. יום אחד שאלתי את אבא שלי את מי הוא אוהד, וכשהוא ענה הפועל ת"א, ההחלטה להפוך אוהד מכבי היתה קלה טבעית :-)
למי שלא זוכר, ב-1977 מכבי ת"א בכדורגל לקחה דאבל, צסק"א אכלה אותה, מכבי ת"א בכדורסל לקחה את גביע אירופה לאלופות, והוסיפו אותנו סוף סוף למפות העולם…
בסוף השנה קיבלתי חולצה צהובה עם תמונה של מכבי ת"א בכדורגל, וגופיה צהובה עם תמונה של מכבי ת"א בכדורסל. זוכרים?
וככה המשכתי לאהוד את שתי הקבוצות עד לסוף תקופתם של קווין מגי ולי ג'ונסון.
אבל מתישהו באותה תקופה, התחלתי להבין שהמשחק מכור מראש, השופטים מכורים מראש, ושמכבי ת"א בכדורסל זה סוג של תאגיד ספורט מגעיל.
ומאז אני תמיד מקפיד להגיד בכל פוסט שאני אוהד מכבי ת"א, בכדורגל…
למה שאוהדי קבוצת הכדורסל קוראים מכביזם אני לא יודע איך לקרא, אבל בגדול גמרתי איתם.
זה לא אומר שאני אוהד את הפועל ת"א בכדורסל שהשתלטו על נישת האוהדים הכי מגעילים בישראל…

איציק 22 באוקטובר 2013

לא הבנתי, מי נציגו של הטוב שבעולם, המקובל רמי כהן ככתוב אצל סתם אחד או המרן שאול איזנברג (או ידידתו אופירה אסייג). מה שני צדיקים אלו שילבו כוחות להילחם באנטי-כריסטוס מיזרחי ותלמידו חלוץ?

yaron 23 באוקטובר 2013

סתם עוד דוגמא ל"מכביזם" של שמעון מזרחי. אם מישהו ציפה מחלוץ להביא טוהר מידות והתנהלות מקצועית אני לא יודע מה להגיד לו.

אדם בן דוד 22 באוקטובר 2013

כמו בכדורגל, גם בכדורסל יושבים על הברז חבורה של עסקנים שרק רוצים לשמר את הקיים כדי להמשיך להשתכתך בכייף ברפש של עצמם (וראה מקרה מוטי אמסלם שכבר שנים בוחש ובוחש ועכשיו קבוצתו מגיעה עד אילת). הדרך לשרוד בביצה היא להסכים עם הצפרדע החזקה- הדון.
התזמון הזה של לגלוג ל"צדקנות" שדל הפועל ביום השנה הרביעי להתאבדות של מוני הוא אירוני- השקט בו התקבלו הידיעות על כך שהוא ניהל בנק (ולמעשה הבטיח לשחקני מכבי יותר כסף מהרשום בחוזה, שלא לדבר על שופטים, מאמנים ושחקנים של קבוצות יריבות) מטריד. מה שממש מטריד זה השקט בה התקבלה ההצהרה של שימון "לא ידעתי כלום". הבנאדם ידע (היום הוא אולי פחות מעורב) על כל שפעת ועל כל חור בגרב, אבל אין לו מושג על הבנאדם הכי קרוב אליו בהנהלה וניהול של מיליוני שקלים?
לזכות מכבי יאמר שעושה רושם שלפדרמן יש אמות מידה מוסריות אחרות.
אבל טור שלם שלועג לתכונה של אנשים, שאני גם לא מבין מאיפה יש להם הכוח לא להתייאש, לזעוק כשמכבי ממשיכה לעשות צחוק מכולם?
טל- החלק הכי כואב בכוחנות של מכבי הוא חוסר האונים.
אני מזכיר לכולם פה שכל אוהד הפועלי-םחולוןר"גגת יכול להיות אוהד מכבי לו רצה בכך. הבחירה לא לאהוד את מכבי כוללת בתוכה איזה רצון לנירמול הכדורסל בישראל.

איציק 22 באוקטובר 2013

אני קורא את הפוסט והתגובות, ואמשיל את מה שאני קורא:
משרד התחבורה שם לב שיש יותר מידי תאונות עם הולכי רגל שעברו מעבר חצייה באור אדום. על-כן הוציא תקנה שלנהגים אסור לעבור צומת גם כשיש להם ירוק. הוא חשב לפתור בכך את בעיית התעונות, אבל לא חשב על הפקקים שזה יצור. הוא גם לא חשב על לקונה שנמצאה על-ידי הנהגים ברכבים הצהובים, שלא כתוב שאין לנסוע באור ירוק מהבהב, שזה יתכן וחוקי, מאפשר תנועה מינימאלית, אך בודאי שבניגוד לרוח התקנה. ישנן שלוש אפשרויות:
1. לקיים את רוח התקנה כלשונה וככתובה למרות שזה תוקע את התנועה באופן בילתי אפשרי. כיוון שהנהגים הצהובים הגיעו ראשונים לצומת והם הנפגעים, כל השאר בעד קיום התקנה כיוון שהם עדיין רחוקים מהרמזור וגם כשיגיעו, לא אכפת להם לסבול רק שהנהגים ברכבים הצהובים ישארו בפקק.
2. לנצל את הלקונה ולזלוף כל פעם שתי מכוניות לרמזור. זה נוגד את רוח החוק, זה עקום לחלוטין, אך מאפשר תנועה מינימאלית. את הפתרון הזה אימצו הנהגים ברכבים הצהובים, כיוון שהתקנון מאפשר בכתובו גם אם לא ברוחו. מה אכפת לנו, העיקר שעברנו את הרמזור.
3. לשבת ולבטל את התקנה המתומטמט ובמקומה לתת כנסות גבוהים להולכי רגל החוצים באור אדום, להגביר אכיפה ולהשקיע בהסברה וחינוך. זה כמובן לא יתבצע כיוון שעדיין אין בורקסים לישיבה שצריכה לדון בכך; ביטול התקנה יעזור קודם כל לנהגים ברכבים הצהובים, כי הראשונים ברמזור ובטח שאסור לתת לזה יד; לא עושים שינוים לטובת מקרה פרטי, וכרגע רק הנהגים ברכבים הצהובים סובלים אז זה מקרה פרטי בינתיים, כשנגיע לנהר נחצה אותו (אולי באמצעות אותה הלקונה); גם הנהגים ברכבים הצהובים לא לוחצים לשינוי כיוון שמצאו דרך עקומה שאותם היא מספקת בהחלט (מה יותר ישר מהדרך העקומה).
כך נראה כל הויכוח בנוגע לנעימי, מכבי תל-אביב וכול השאר. כולם צבועים, כולם עקומים.

אייל הצפון 22 באוקטובר 2013

הדבר הכי הזוי בסיפור זה שכמו שמכבי תל אביב נראתה, יש לה צורך בגארד ישראלי. אם הם היו מחליטים להשאיר את נעימי ולהשאיל את פניני, להנהלת הפועל תל אביב הייתה בעייה הרבה יותר חמורה.

איציק 22 באוקטובר 2013

גם פניני עבר את את גיל 26, כלומר אם התרגיל הוא מסריח אז הוא נשאר מסריח ואם הוא תקין אז הוא נשאר תקין. הרי מכבי עושה את השיקולים שלה, ולא של הפועל, גם אם השיקולים מוטעים.

ק. 22 באוקטובר 2013

חבל שכשרון הכתיבה שלך מתבזבז על פוסטים כאלה. עם כל הזרימה עם ציניות והומור – יש סיכוי שפעם אחת תכתוב שמכבי נהגו/התנהלו לא בסדר (מעבר לביקורת מקצועית)?

טל בן יהודה 22 באוקטובר 2013

אני מניח שהסיכוי קיים.
אולי תופתע לשמוע, אבל יש דברים שההנהלה עושה שאני לא תמיד מסכים איתם.

מה שכן, יש כל כך הרבה (הרבהההה!!!!!) אנשים שכבר כותבים על זה שמכבי לא בסדר. עוד אחד באמת ישנה?

ק. 22 באוקטובר 2013

אולי עוד אחד לא ישנה, אבל אם יש ביקורת על התנהלות קלוקלת, במקום לכבד אותה/ לבקר את מי שהתנהל בצורה קלוקלת אתה קוטל את מי שהצביע על כך. בקיצור, red sox למעלה כתב את זה יותר יפה ממני…
וסתם מתוך סקרנות (באמת, לא לשם ויכוח) – מעניין אותי לדעת מקרה או שניים שאתה חושב שמכבי לא התנהגה כראוי מבחינה מוסרית/אתית/ערכית.

טל בן יהודה 22 באוקטובר 2013

ביקשת… הנה 2:

– אני לא אוהב את זה שמכבי מדברים עם שחקנים תחת חוזה באמצע העונה. למעשה, אני לא אוהב שאף קבוצה עושה את זה. העניין הוא שב-NBA יש חוק שאסור לדבר עם שחקנים, ובאירופה (לפחות בכדורסל ובחלק מהמקומות) אין חוקים כאלה. וחבל… הלוואי והיה.

אז כמה שאני לא אוהב את זה, אם אין חוק שאוסר את זה, אני לא מצפה ממכבי או מכל קבוצה אחרת לרסן את עצמם. ייתכן שאחרים כן מצפים זאת, אני לא.

– לא אהבתי את הדרך שבה הנפלד, הקפטן בזמנו, פרשהופרש מהקבוצה (אני חושב שזה דבר ערכי, לא?). באותו עונה, כמחאה קטנה, לא חידשנו מנוי.

ק. 22 באוקטובר 2013

תודה.
גם אני לא רואה כל סיבה שלא יהיה חוק שיאסור את זה.

שי 22 באוקטובר 2013

נהדר. בשביל למצוא משהו שאתה לא מסכים איתו על התנהלות מכבי תל אביב הרחקת עד לזמן של נדב הנפלד…
גמל. דבשת. מה שבניהם.

עופר 22 באוקטובר 2013

מתבזבז?
אוי אתה ממש לא נאור,אוי ואבוי…
כי הרי זה חירותו של מר טלב"י לכתוב איך שהוא רוצה ועל מה שהוא רוצה…העובדה שזה נוגד את התשוקות שלך לא צריכה לעניין אותו.
אוי סליחה שיצאתי צדקן,פשוט ניסיתי להכנס לראש של אוהד הפועל שהוא נורא פלורליסט וצודק ונכון ומושלם.
בואו נצא רגע ממכבי ונסתכל על השורשים שלך,נתחיל מהעבודה. אחרי העבודה באה ההסתדרות…אוי שחיתות? לא הגיוני…
מכבי מתנהלת מגעיל גם לדעתי, אבל לכם אוהדי הפועל צריכים לטהר שפכים של 65 שנות התיישבות ריבונית…

סתמאחד 22 באוקטובר 2013

על חורבות אוסישקין החלו דיבורים על קבוצת אוהדים שתקום ויום אחד (שנראה אז כה רחוק) תשוב לליגת העל.
שם,על חורבות אוסישקין,נולד גם החזון שבין שאר הדברים כלל גם החלטה על התנהלות אופוזיציונית מובהקת אל מול מכבי תל אביב ושמעון מזרחי,מה שהנהלות הפועל לדורותיהן נמנעו לעשות וסייעו בכך למזרחי לעשות באיגוד ובמנהלת כבתוך שלו.
רמי כהן היו״ר האגדי של הפועל (שנבחר על ידי חברי העמותה בבחירות דמוקרטיות) מוביל את כל המהלכים שבבסיסם יש ניסיון לשנות את האופן המושחת והרקוב שבו מתנהל הכדורסל הישראלי.
לפני פתיחת העונה שעברה המנהלת החליטה שכל קבוצה תהיה רשאית לשתף חמישה זרים.שבועיים לאחר מכן התכנסה המנהלת והחליטה להעלות את מספר הזרים לשישה,מהלך ששירת רק את מכבי.רמי כהן היה אחד משני המתנגדים למהלך הזה בעוד נציג מגדל במנהלת ושאר נציגי הקבוצות תמכו בהצעה.
רמי כהן הוביל את המהלך להעברת גמר הפלייאוף/גמר הגביע אל מחוץ ליד אליהו.מה עשה נציג מגדל במנהלת ? חבר למזרחי והתנגד.
לא מפתיע על כן שמגדל שותקת בעניין נעימי שהרי היא רואה במזרחי גורם משמעותי שעשוי לסייע לה להכנס בעתיד ליורוליג.
מכבי חיפה שותקת מאותה סיבה (וגם בגלל זהות הספונסר שלה והסתבכותה בעניין החוזים הכפולים).
רמי כהן והפועל באים בידיים נקיות אל כל המאבקים הערכיים הללו – אוהדי הפועל סירבו במעשה חסר תקדים בספורט הישראלי (ואולי העולמי) לעלות ליגה באמצעות קומבינה וההחלטה הזו העניקה להם עמדת כוח מוסרית אדירה שמאפשרת להם לחשוף פעם אחר פעם את ערוותו של מזרחי.
רמי כהן ימשיך להיות האיש שייאבק נגד הניסיונות של מכבי לעוות את התקנון ולהעביר החלטות שטובות רק למכבי ולא לכדורסל הישראל.

7even 22 באוקטובר 2013

20 מיליון דולר במשך 20 שנה מכספי האגרה והעולם שותק….
ועוד והדי מכבי עדיין בטוחים שהם הקבוצה של המדינה.
אולי המדינה שעשקה את קופת בהמדינה. וכל זה כדי לשלם לכמה אמריקאים.

7even 22 באוקטובר 2013

אוהדי*
הקבוצה שעשקה*

טל בן יהודה 22 באוקטובר 2013

לא מתווכח לגבי הסכומים וחוזים.

אבל אתם ממשיכים לצעוק "אוהדי מכבי עדיין בטוחים שהם הקבוצה של המדינה" – לא רק שאין אוהדים כאלה היום (או כמעט ואין), אני בספק אם יש עדיין אוהדים שרוצים שהקבוצה שלהם תהיה כזו.

אז אתם רשאים להפסיק.

רועי 22 באוקטובר 2013

7EVEN תודה,
הרגשתי מועקה קלה שאף אחד לא העלה את כספי רשות השידור,
עכשיו היא השתחררה.

סתמאחד 22 באוקטובר 2013

מסתבר בדקות האחרונות שבניגוד להנחה שלך שפרשת נעימי תסתיים בלא כלום,מכבי החליטה לא להתבזות ועל כן נעימי יישאר בקבוצה.
זה עוד נצחון מרהיב של רמי כהן על שמעון מזרחי.
המשך יבוא !!!

אנונימוס 22 באוקטובר 2013

הסוגיה פה זה לא רמי כהן, ואפילו לא שמעון מזרחי. הסוגיה היא עד כמה איגוד הכדורסל מוכן לתת לקבוצה אחת לעשות ככל העולה על רוחה, וליצור מצב של צדק אחד לה, צדק אחר לאחרות.
זה שזה הפך לקרב כמעט פרטי של הפועל ת"א ורמי כהן בראשה, זו תעודת עניות לכל מי שמעורב בענף.

סתמאחד 22 באוקטובר 2013

רמי כהן מייצג גישה חדשה לוחמנית ובלתי מתפשרת שלא היתה קיימת בכדורסל הישראלי ואלמלא ההתעקשות שלו והאופן שבו הוא אילץ את התקשורת להתייחס לפרשת נעימי (מאיה רונן התייחסה בזלזול לפרשה ביום ראשון במהלך שידור משחקי הכדורסל וייצגה את ההתייחסות של הערוץ של רקאנטי לנושא) נעימי היה היום שחקן בגלבוע גליל ועוד הפרה בולטת של התקנון היתה מתרחשת ולאיש לא היה אכפת (חוץ מרמי כהן ואוהדי הפועל).

טל בן יהודה 22 באוקטובר 2013

קודם כל, אני לא יכול להיות היחיד שחושב ש"סתמאחד" זה למעשה רמי כהן. אני משתכנע בכך מהודעה להודעה…

שנית כל, ברכותיי על הניצחון. מי ייתן ותמשיכו להאבק למען הצדק. לא רק בספורט אלא בכל!

(לרקורד: אני מאד מרוצה מההודעה שנעימי נשאר, ומקווה שהוא לא יושאל לחו"ל… כפי שידיעות מסוימות כבר רומזות)

סתמאחד 22 באוקטובר 2013

הלוואי והייתי היו״ר של הפועל
זה אחד התפקידים הכי מלהיבים ומרוממי נפש בספורט הישראלי כי רמי כהן והאנשים האחרים שעובדים איתו הקימו מועדון שהיה בשאול תחתיות ועוד נכונו לו ימים גדולים
אם מכבי לא תמצא לה תואם גולדהאר אז היא נידונה לשנים ארוכות של בינוניות (במושגי המצוינות שלה) כי הזרים סתמיים והישראלים הטובים כבר לא נמצאים אצלה

איציק 22 באוקטובר 2013

סתמאחד,
מתי נפתחת כנסיית רמי כהן שנוכל להתפלל לפני הצלם שלו ולבקש שיברך אותנו וישמור עלינו.

תומר. 22 באוקטובר 2013

החרא של הפועל אף פעם לא מסריח

יואב 22 באוקטובר 2013

לא, הוא סתם אף פעם לא עיניין אף אחד.

סתמאחד 22 באוקטובר 2013

רמי כהן מייצג גישה חדשה לוחמנית ובלתי מתפשרת שלא היתה קיימת בכדורסל הישראלי ואלמלא ההתעקשות שלו והאופן שבו הוא אילץ את התקשורת להתייחס לפרשת נעימי (מאיה רונן התייחסה בזלזול לפרשה ביום ראשון במהלך שידור משחקי הכדורסל וייצגה את ההתייחסות של הערוץ של רקאנטי לנושא) נעימי היה היום שחקן בגלבוע גליל ועוד הפרה בולטת של התקנון היתה מתרחשת ולאיש לא היה אכפת (חוץ מרמי כהן ואוהדי הפועל).

יואב 22 באוקטובר 2013

פחחח.
רמי כהן נמצא היכן שנמצא כי הגוף המושחת במדינה ניהל את הפועל.
דש לרהיטים בבית ברנר.

MOBY 22 באוקטובר 2013

סגנית האלופה הצליחה לחלץ נצחון דחוק מול אלופת המדינה 2012-2013.

כתגובה היא מיד התחזקה בשחקן הישראלי השני הכי טוב בשוק שהוחתם ושוחרר והושאל וחזר והיה ונשאר ואיננו ועוד????

חיכיתי חיכיתי בכיתי בכיתי והוא לא בא. הבלוג השבועי או סיכום המחזור בכדורסל.

האלופה מכבי חיפה חייבת להיות פחות נאיבית, רוט חייב להשתפר עשינו שם כמה שטויות…..

איציק 22 באוקטובר 2013

המצב הלא נעימי נמנע, אך הריח עדיין מפריע.
אולי זה טוב שתקנון מטומטם לא עבר ביי-פאס על-ידי לקונה מסריחה, אבל את התקנון המטומטם יש לשנות בהקדם האפשרי. מרגע זה זה כבר לא קשור למכבי או לגליל, זה קשור להגיון בריא. אולי חלוץ יביא קצת ממנו.

אנונימוס 22 באוקטובר 2013

מה בדיוק מטומטם בתקנון שמנסה למנוע מצב שקבוצה קונה את כוכבי הליגה ומשאילה אותם לפי שיקול דעתה?
בטח בהתחשב בכך שיש אשכרה קבוצה שיכולה לעשות את זה

Yavor 22 באוקטובר 2013

למה למנוע השאלות באופן מוחלט? ולמה למנוע השאלות מגיל 26?
חוק מטומטם…

Yavor 22 באוקטובר 2013

תגביל את מספר ההשאלות ל-2 בשנה לקבוצה, ולא יותר מ-5 בטווח של 4 שנים. ובלי שום קשר לגיל

איציק 22 באוקטובר 2013

החוק לא מכוון מכבי (או לא אמור להיות מכוון מכבי) כי אם לטוהת השחקן. האם עדיף ששחקן בשיא הקריירה, מעל גיל 26, ייובש. אז צריך לבנות מנגנון כלשהו שימנע זאת עד כמה שאפשר. רק אל תשכח, כאשר יש פערי תקציבים כאלו, אתה לא יכול למנוע זאת תקנונית. כל עוד שחקנים ירצו לנסות את מזלם ברמות הגבוהות ובשכר גבוה תמיד יהיו כאלו שיחתמו. אם אתה מונע את העברתם, אתה שורף אותם. במכבי פגעת כספית, אבל הם יוכלו לספוג זאת, עם היתרון התקציבי, אבל לשחקן שרפת שנה ביגלל חישוב שגוי, קונסטלציה לא טובה, פציעה מצערת…
לא מתקנים עוול אחד בעוול אחר. בדרך-כלל זה לא חכם ומזיק יותר משעוזר (מניח שזה לא אבסולוטי ולכן קיימת אפלייה מתקנת, אבל לרוב זה כך).

אנונימוס 22 באוקטובר 2013

אם מישהו רוצה לקבל כסף בשביל לא לשחק, שיעשה את זה. מאחר שכולם רוצים לשחק אז פשוט מונעים את זה שהם ישחקו רק איפה שמכבי רוצה.
ועושים את זה בגיל שבו בבירור אין להשאלה שום ערך של השבחת השחקן (שזו מטרת מנגנון ההשאלה במקור), אלא נטו של שליטה של מכבי באיפה הוא ישחק.
לא מבין מה הבעיה. שום עוול ושום בטיח

איציק 22 באוקטובר 2013

אתה יוצא מתוך הנחה שנעימי לא רצה לשחק ורק רצה כסף. הצחקת אותי. הוא קיווה לשחק, וכשזה לא יצא אין סיבה למנוע זאת ממנו. דווקא מכבי לא ניסתה לחתוף אותו. היא לקחה אותו כגיבוי, זה נכון, אבל היוזמה באה ממנו. בנוסף, אתה שוב מחפש חוק לפגוע במכבי כיוון שהיא "שולטת" בגלל הקופה. אתה לא תשיג כלום בזה. מכבי תלמד לעשות חוזים חכמים כך שגם "תבטל" אותו וגם אם היא תרצה (ללא קשר לרצון שלו) תוכל להחזיר אליו. לחילופין, כמו במקרה פניני תמצא לו קבוצה בחו"ל (גם תאגן זאת בחוזה וגם לא בעייה לשלוח לליגות פחות בכירות אם בכירה לא תימצא). החוק הזה בסופו של דבר יפגע בשחקנים שרצו לנסות לשחק ביורוליג או להרויח טוב יותר ולא הצליחו כרגע. האם זה פשע? האם מגיע להם עונש על זה? שטויות. תן להם לשחק בארץ ולהעלות את הרמה בארץ. חוק שבא לפגוע בקבוצה X במקום לטרום לכדורסל, גרוע בכול המובנים ולא מוסרי לפחות כמו שאתה חושב שמה שקבוצה X עושה זה לא מוסרי. זו צביעות מהסוג הגרוע ביותר, וזה גם לא מועיל, ובטווח רחוק גם מזיק.

אורן 22 באוקטובר 2013

איציק,
אז איך נלחמים באותם "חוזים חכמים"(אמרה מכובסת לקומבינה)של מכבי.הרי אתה מסכים שזה לא הגיוני שמכבי צריכה לשלוט על הקריירה של טובי השחקנים ולהעביר אותם לאן שהיא רוצה.את מסכים עם זה(מקווה),אבל דורש להשלים עם זה כי אי אפשר להילחם בזה.אז כשבר נלחמים בזה-זה נראה לך מיותר?

איציק 22 באוקטובר 2013

אורן,
אין לי פיתרון קסם. אני גם חושב שזה בעייתי. אני רק טוען שהחוק/התקנון כפי שהוא עכשיו הוא יותר גרוע כי הוא לא פותר כלום ופוגע בשחקנים. הוא גרוע כיוון שהוחוק נגד מישהו ספציפי ולא בעד מטרה. הפתרון היחיד הוא הקטנת פערים, לא על-ידי הגבלת מכבי, כי אם על-ידי מינוף האחרים. אני מקווה שמה שקורה במכבי חיפה, ההנהלה החדשה בירושלים ביחד עם הארנה, ישנו את מאזן הכוחות. כמובן שצריך להכניס מערכת איזונים בתקנון, אבל לא בדר שזה נעשה עכשיו. זה טלאי על טלאי. צריך משהו מקיף שיטפל בבעיות רבות מהרבה זויות. ככה אתה סותם פירצה ופותח חמש חדשות. ממש לא טוב. המצב יהיה טוב יותר (אם יהייה) כאשר המחשבה תהייה איך מצמיחים דור צעיר (שנעלה בחזרה בגילאים הצעירים לדרג א'). לתת להם אפשרות להתפתח, אולי הרעיון של לשחק גם בליגה השנייה הוא לא רע כל-כך. כאשר יהיה בסיס, ורצוי הרבה קודם, לבטל את החוקים הרוסים, הפרסים והכורדים. רק ראיה לטווח רחוק עם השקעה לטווח רחוק תפתור את הבעייה (גם אם לא במלואה) ולא תלאים וחצאי תקנונים.
אני מדגיש, אני לא מתחמק מכך שיש בעייה. אני מתקומם על הדרך הטיפשית, חסרת המחשבה, והרסנית מוסרית, בה בחרו לטפל בה.

Yavor 22 באוקטובר 2013

אגיד זאת שוב:

תגביל את מספר ההשאלות ל-2 בשנה לקבוצה, ולא יותר מ-5 בטווח של 4 שנים. ובלי שום קשר לגיל

אורן 22 באוקטובר 2013

איציק,
זה מונופול.קשה עד בלתי אפשרי להילחם במונופול,אך באותה מידה זה גם הכרחי.רחמיי על נעימי שיטחן עד דק את ההומור של עמי ביטון אי שם בספסל.אבל אתה לא יכול לראות אופק לענף תחרותי אם אתה לא מגביל את המונופול.כאשר קבוצה אחת קונה את השחקנים הבכירים,ומשאילה אותם רק לאלה שמתאימים,בלי שאפשר להגיש הצעה אחרת-זה מונופול.זה נחמד שיו"ר המנהלת רוצה סדרות כמו בנביאיי.אחלה סדרות יש שם.אבל שם נלחמים במונופול.משום מה ,אף עתונאי לא שואל את יו"ר המנהלת,שכל כך מקנא באנביאיי,למה הוא לא מנחיל פה גם את תקרת השכר.עכשיו,ברור לי שאתה מבין שיש בעיה.אבל בעיה צריך לפתור ולא להנציח,גם אם זה פוגע בשחקנים שיש להם בעייה בקבלת החלטות כמו נעימי.

אורן 22 באוקטובר 2013

ועוד דבר איציק,
עזוב אותך הליגה השנייה.מת על הליגה הזו,אבל לא סופרים את השחקנים שם.יועד בית יוסף היה ענק שם,ועדיין הוא חילק לטישמן מגבות.אגב ,זה לא נכון בעיניי,כי אני באמת חושב שיש שם אחלה שחקנים.

איציק 22 באוקטובר 2013

אורן,
זה ויקוח סרק. אתה חושב שהתקנון טוב כמו שהוא, אני חושב שהוא גרוע. שנינו מסכימים שיש בעייה אך לא מסכימים על הפיתרון. אולי יגיעו אנשים חכמים משנינו וימצאו פתרון נהדר אחר. אם לא, אז נשאר עם מה שאתה חושב שטוב, ועם הבעיות שלו לטעמי, או שימציאו משהו עקום אחר. רק בקשה אחת, תעזבו אותי מהמינוחים מונופול, קבוצה של המדינה, לעומת הנלחמים על היושר, האוהדים הנפלאים הם ההנהלה. יש בכדורסל הישראלי בעיות רבות. מכבי היא לא מקור הבעייה והיא לא הפתרון, היא חלק מהבעייה וצריך להחליט האם רוצים לפתור את הבעיות איתה ביחד (ואם שאר הקבוצות) או בילעדיה, ואז שיצביעו להעיף את מכבי מהליגה. אי אפשר לבקש ממכבי ביוזמתה להכשיל את עצמה. כל עוד תציעו הצעות כדי להכשיל את מכבי, זה בסופו של דבר יכשיל את כל הליגה. ברגע שתתחילו לחפש פתרונות שיחזקו את הליגה (ויתכן ומכבי תיפגע מכך, והיא נפגעת מהרבה החלטות), או אז אפשר יהיה לראות שיפור.

איציק 22 באוקטובר 2013

Yavor,
הפיתרון שלך הוא החלפת טלאי בטלאי אחר, או כמו במערכון של כוורת, להוציא קוץ ולהחליפו בחדש. אז מכבי (לקבוצות אחרות זה יותר בעייתי) תשאיל את השחקנים לחו"ל. מכה קלה בכנף, לא יותר מזה. חפש משהו שורשי.

אורן 22 באוקטובר 2013

איציק,
מה זה להכשיל את מכבי?
ומה שמכבי עושה זה לא להכשיל יריבות פוטנציאליות.לקנות שחקנים ולהשאיל אותם לאיזה קבוצות שהיא רוצה.זה באמת נראה לך תקין?
ומה זה אם לא מונופול.אתה באמת חושב שזה לא מונופול.
ואני מבין את טענת מכבי שאסור להגביל אותה(באמת),אבל אם אתה מדבר על חוזקת הליגה-אז למה לא עושים פה תקרת שכר כדי להגביר את התחרותיות(זה קורה באנביאיי).את חושב על האינטרס של מכבי,ומבחינתה היא צודקת.אבל הוא מתנגש אם האינטרס של שאר הליגה(חוץ מקבוצותעסקנים למיניהם).לא סתם החליטו באנביאיי על תקרת שכר.

איציק 22 באוקטובר 2013

אורן,
כשתהייה לך רמה של NBA ומשכורות של NBA ומונופול (אין עולות או יורדות) כמו ב-NBA וכשלא תהייה אירופה, נעשה תיקרת שכר. השאלה פשוטה, אם אתה רוצה להוריד את רמת מכבי לרמת רוב הליגה, אז בסדר ותעשה תיקרת שכר, הרמה תהיה על הפנים, לא יהיו ספונסרים לליגה שרובם נותנים כסף ביגלל המותג של מכבי, היצוג האירופי יהיה על הפנים ואז לא יהיה אפילו כרטיס אחד ליורוליג ובקושי לשאר הליגות האירופאיות. אם זו המטרה אז סבבה. אם המטרה שהרמה תעלה וכך תיווצר התחרותיות, אז ההצעה שלך לא שווה. במקום זה, תוריד חוק רוסי, אך תתמרץ את אלו שמשתפים ישראלים, תתמרץ את הקבוצות שמוכנות לשחק באירופה (פרט למכבי, כי האחרות צריכות תמיכה), תפעל למיתוג מוצר, ומערכת תמריצים (ללא מכבי עד שיווצרו תנאים מוגדרים מראש). כמובן יש עוד דברים, אך הפעולות צריכות להיות לתימרוץ ועזרה לאחרים (סוג של אפלייה מתקנת), ועזרה בהוזלת עלויות היכן שניתן, ולא חניקת האפשרויות של מכבי.

אורן 22 באוקטובר 2013

פייר אינף,אז נתחיל בזה שהאלופה תקבל כרטיס ליורוליג(לפחות תהיה לה אפשרות להחליט).וחוץ מזה,איך תהיה פה רמת נביאיי-בסדרות בין קבוצה של 80 מליון שח ,ל15 מליון במקרה הטוב?

איציק 23 באוקטובר 2013

בגלל זה אני בעד תמרוץ כולם פרט למכבי.
יורוליג זה סיפור אחר, כיוון שזה לא כמו ליגת האלופות כמו פעם, כי אם ליגה שמבוססת על ריוחיות ולכן עושה חוזים עם קבוצות לאו דוקא הכי טובות כי אם הכי פופולריות ולכן עשתה חוזה עם מכבי. למכבי זה כמובן משתלם מאוד גם כן. אם מכבי לא תהייה שם, אין ערבות שתהייה קבוצה אחרת, כי יש גם תנאי סף של גודל אולם ועוד. אני מאוד בעד שעוד קבוצה תהייה ביורוליג, אך אתה לא יכול למנוע ממכבי הכנסה אם היורוליג רוצה לחתום איתה על חוזה. זה עסק ומכבי מנסה למקסם רווחים, וגם היורוליג. אם היתה ליגה לאלופות היתי איתך, אבל אין בנימצא. מכבי אינה הקבוצה היחידה ביורוליג לה משוריין מקום על סמך חוזה אישי. חלק מהקבוצות הן על סמך הסכם וחלק לפי דרוג פלוס עמידה בתנאים.

אנונימוס 22 באוקטובר 2013

איזה טלאי על טלאי? פשוטמונעיםשימושללרעהמנגנוןהההשאלהאיזה טלאי חשפה? לא מבין מה לעזאזל הבעיה

Yavor 23 באוקטובר 2013

אגב, לא ראיתי כאן יותר מדי השאלות, אפילו לא של שחקנים צעירים. אני חושב שלייחס למכבי רצון להפעיל את העסק הזה כשיטה פשוט לא עומד במבחן המציאות. הם ממש לא עושים את זה לשחקנים מעבר לגיל נוער (או שנה שנתיים אחרי), ולכן אין סיבה להאמין שיעשו את זה עם אחרים. אחרי הכל הם מפסידים ככה כסף. הם ניסו להשאיל, פשוט כי נוצר להם עודף בעמדה מסוימת בגלל תכנון לקוי. לא היתה פה שום מזימה זדונית.

אסף .ג. 23 באוקטובר 2013

טל בסופו של יום ההתנהלות של מכבי תמוהה ומוזרה החל מתחילת העונה הזו וזה הדבר שהכי צריך להדאיג אותכם אוהדי מכבי (מצטער אני מהצד של "לוחמי הצדק" שאתה כה מזלזל בהם), ההחתמה של נעימי נעשתה מתוך פאניקה שיוגב ילך והרבה פחות מחשבה מה יקרה במקרה שהוא יישאר (ראה הפארסה המתרחשת כעת-וכן חוקים בכדורסל שלנו הגיע הזמן שיאכפו). ההחתמה של בלו והפיכתו לשחקן חמישייה רגע לפני פתיחת העונה משדרת שוב פאניקה ותחושה לשאר השחקנים המקבילים לו שהגיע "משיח" וכל השאר לא שווים הרבה…
רייס הגיע לפני חודש בקושי אחרי אליפות אירופה בפעם הראשונה שהוא בקבוצה מהדרג הזה וכבר מדברים ומצקצקים על היכולת שלו,בקיצור נראה שכרגיל בשנים האחרונות הקבוצה מתנהלת מתוך חרדה/פאניקה ופחות מתוך מחשבה

טל בן יהודה 24 באוקטובר 2013

שני דברים:

לגבי: "ההחתמה של נעימי נעשתה מתוך פאניקה שיוגב ילך והרבה פחות מחשבה מה יקרה במקרה שהוא יישאר"
אני חולק עליך כאן. אחד יטען "פאניקה", השני יטען "גיבוי והתכוננות לגרוע מכל". הרי אם לא הייתה נעשית החתמה כזו, ויוגב היה מחויב לקובאן – כולם היו שוחטים את מכבי שלא דאגה לתחליף.

לגבי: "ההחתמה של בלו והפיכתו לשחקן חמישייה רגע לפני פתיחת העונה משדרת שוב פאניקה"
חולק על חלק מהמשפט הזה. ההחתמה של בלו לטעמי לא משדרת פאניקה, אלא מהלך נכון. הפיכתו לשחקן חמישייה… זה באמת היה קצת תמוה לטעמי, אני לא אומר "פאניקה", כי אני באמת לא חושב שבלאט היה בפאניקה, אבל אסכים לומר "מוזר".

קובי (מכביסט) 23 באוקטובר 2013

כל הצביעות סביב השאלת נעימי מאוד מגעילה!!

1.חוק רוסי- נועד במקור כדי לשמור על מעמדו של השחקן המקומי. בלי להגביל ישירות את הבאת הזרים. כי כשבכל רגע נתון יש שני מקומיים על המגרש זה לא באמת משנה כמה זרים יש לך. אבל "שונאי מכבי" מצאו פירצה והפכו אותה לחור ענק. גם חוק רוסי וגם הגבלת זרים,

2.חוק הצעירים- לא קיימת אף קבוצה בליגה שיכולה להחזיק כספית יותר מ-10 שחקנים בכירים. אפילו לא ירושלים בעלת התקציב השני בגודלו. רק מכבי ת"א היא היחידה שיש לה סגל של 12 שחקנים בכירים. כשכל השאר ממילא כדי לעבות את הסגל מחזיקות שני ישראלים צעירים. אז לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין שזה תרגיל מסריח שנועד לפגוע אך ורק במכבי,

3.אליפות במשחק אחד [השנה שתיים…]- אין שום היגיון בעולם שאחרי עונה שלימה של מאבקים ניצחונות וסדרות האליפות תוכרע כמו בגביע. אז למה בדיוק נועדו כל משחקי הליגה??? סתם להעביר את הזמן??? אם ההשפעה היחידה שלהם זה רק על המיקום הסופי. אז שימשיכו לשחק כמו בגביע יעשו הגרלה מי נגד מי.

המנצחות בסיבוב הראשון יהיו פלייאוף עליון והמפסידות פלייאוף תחתון. וככה הלאה במשחקי ראש בראש עד הסוף המנצחת האחרונה בפלייאוף העליון תיקח אליפות והמפסידה האחרונה בתחתון תרד ליגה….הזוי!! אלופה היא הקבוצה ששיחקה הכי טוב בעונה שלימה. ואם יש לה תקציב גדול תחשבו גם אתם איך להשיג תקציב דומה. אבל בשביל מה…?? נעשה קומבינה עם אליפות במשחק אחד ונגנוב אותה!!

אז עכשיו באים כל הרמאים והצבועים שהם בעצמם גרמו לכך שנעימי יהיה מיותר בגלל חוק הצעירים וכו' ושואלים "מה פתאום מכבי משתמשת בטריקים שלנו…? כל הזכויות שמורות!!" האמת הם צודקים מכבי צריכה לכבד זכויות יוצרים…..

המאמן 23 באוקטובר 2013

איבדת אותי כשכינית את שולדבראנד "השוודי ההוא"

טל בן יהודה 24 באוקטובר 2013

מקווה שאצליח למצוא ולהחזיר אותך לכאן בהקדם.

טל 24 באוקטובר 2013

אני לא מבין דבר מאוד פשוט. בתור אוהד מכבי צורמת לי העובדה שתחת מצבת הגארדים הכל כך לא מרשימה של הקבוצה, המאמן בוחר לשחרר דווקא שני ישראלים. ואף אחד לא פוצה פה האם, אולי, במקרה… מה שתרצו מניעיו בשחרור לא כ"כ מקצועיים………..

שגיא 24 באוקטובר 2013

אני שונא הפועל יותר מכל דבר אחר בעולם, אבל במקרה הזה הם צודקים לחלוטין. גם הדרך בה הם העלו את הנושא, היתה ראויה ביותר.
מכבי עשתה תרגיל מלוכלך ולמען האמת די טיפשי. אפילו אני, שבקושי סיימתי קורס דיני חוזים באוניברסיטה, הבנתי שמה שהם עשו לא חוקי ואין סיכוי שיעבור אם מישהו יתלונן. טוב שהיה מישהו שיתלונן.
אני מניח שהאמוציות סביב הסיפור לא היו כאלה חזקות אם לא היה מדובר במכבי, אבל מה לעשות שזה כן היה מכבי. עוד פעם מכבי (אפרופו פיצה).

Comments closed