כמה הערות אחרי צ'לסי

1. יום שבת סיטי מגיעה לגודיסון פארק, ואסור לה לצאת משם עם שלוש נקודות. כמו שאברטון נראתה נגד סאות'המפטון זה לא הולך להיות פשוט. בהנחה שסיטי מנצחת את פאלאס (דברים אלה נכתבים במחצית כשהיא מובילה 2:0) היא מוצפת אדרנלין, ויודעת שהכל ברגליים שלה. לכן, אחרי המשחק הזה היום שפשוט שבר לי את הלב – אין לי דרך טובה יותר לתאר זאת – זה שביב התקווה בו אני נאחז כרגע, גודיסון פארק בשבת. כל כך הרבה דברים רצים לי בראש מהמשחק היום, אבל כולם נראים חסרי חשיבות עכשיו, ורק יוסיפו כאבים ללב השבור ולמערכת העצבים המפורקת, בכל זאת, כמן צורך רגשי לפרק, אנסה בכל זאת לומר כמה דברים בעלי ערך.

2. מי שמלין על האנטי כדורגל של מוריניו, כמובן צודק, רק אנא שירענן את זכרונו, גם אנחנו תחת הוייה ותחת בניטז שיחקנו בהמון מקרים כדורגל דומה. נכון שצ'לסי זו קבוצה של מאות מיליני פאונד, אבל מוריניו, כפי שנאמר השבוע לא זוכר ע"י מי, הוא לא אחד שאוהב ממש כדורגל, הוא אוהב תוצאות. נותר לי רק לאחל לו שיגיע לגמר הצמ'פיונס ויפסיד משער שייגרם עקב טעות שיפוט קשה.

3. ויכול להיות שמה שהפסיד את המשחק זה הסגל הקצר. סטרידג' לא היה מאה אחוז כשיר, אחרת היה פותח, ובמצב בו היינו חייבים מחליפים שישנו משחק, שיכניסו משהו אחר, לא ממש היה לנו את מי לזרוק. עוד שחקן ברמה גבוהה ובכושר טוב, אולי היה עושה את ההבדל, במיוחד כשדומה שסוארז וסטרידג' קצת התקררו לאחרונה.

4. טקטיקה – לפעמים זה ניצח, לפעמים זה הפסיד, אבל שום דבר ממה שצ'לסי עשתה לא הפתיע, ולא אמור היה להפתיע. ואולי זה לא הסגל הקצר, כי כל שחקן שהיה נכנס היה פשוט נתקל ב"שני אוטובוסים" כפי שרודג'רס כינה זאת, אז אם זה לא שחקן, האם יש מה לעשות נגד שני אוטובוסים? כאור, מה זה כבר משנה, יום שבת, גודיסון פארק (לסיטי אחרי כן יש שני משחקי בית די קלים, נגד וילה ונגד ווסטהאם). לעולם לא תצעדו לבד.

על ההפסד של הקבוצה ההיא למוריניו
ביום השואה שלי אין גבורה

63 Comments

היסטוריון של ספורט 27 באפריל 2014

מעריך אותך שהיית מסוגל לכתוב משהו .
כנראה שזה נכון ואברטון היריבה העירונית היא התקווה האחרונה … אמנם שאיפות הצמפיון שלה ספגו מפלה ענקית השבוע ובכל זאת זה אנגליה לא תל אביב ולכן אברטון תלחם … אך לא יזיק הפסד קטן לארסנל …

גורביץ' 27 באפריל 2014

עזוב נו.. מוריניו פשוט גאון. כל השבוע הוא מבשל דייסה עם סיפורי ההרכב החסר, וכולם אוכלים את הדייסה שלו.
4 נצחונות על האלופה שבדרך העונה, גם אם זאת סיטי וגם אם זאת ליברפול + 5-0 לקינוח על ארסנל במשחק האלף של ארסן.
איזה כאב לא.. מילא להפסיד מטעות מפגרת של טורה/סקרטל/ u name it.. אבל סטיבי ?

גורביץ' 27 באפריל 2014

כאב לב..

אביאל 27 באפריל 2014

גורביץ׳ – שאלה לי אליך, זה לא הרכב חסר של צ׳לסי ? נראה לך שאם צ׳לסי היו מנצחים את סנדלרנד בשבת או לפני שבועיים את קריסטל פאלאס ולפני שבועיים וחצי את וילה, זה היה ההרכב של צ׳לסי ? שלושה שחקנים מההרכב הראשון ששניים מהם לא משחקים בעמדה שהם רצים בה כל העונה ותוסיף את מיקל ולאמפרד שמשחקים רק כי הם מושעים מיום רביעי ובלם במשחק פותח בפעם הראשונה.

אסף the kop 27 באפריל 2014

לא. זה לא.

גורביץ' 27 באפריל 2014

זה לא ההרכב הראשון האידיאלי, אבל לא זאת הנקודה, מנטלית הוא פשוט הוציא את ליברפול משיווי משקל, עם כל הדיבורים על הרכב חסר והספוקלציות על זה שצ'לסי מוותרים על המשחק.
מי יודע מה היה קורה בלי ההחלקה של סטיבי, אבל מה שבטוח, מוריניו הצליח להוציא את העוקץ מהטירוף תחילת משחקים של ליברפול, החזיק עד המחצית, והשאר זה היסטוריה

נולי 27 באפריל 2014

גם בתל אביב נלחמים. למה אתה משמיץ?

היסטוריון של ספורט 27 באפריל 2014

אם מכבי תל אביב הייתה צריכה טובה מהפועל שתנצח בשבילה את מכבי חיפה … אתה חושב שהפועל הייתה נלחמת ?

רם 27 באפריל 2014

בעונת 09/10, הפועל וחיפה רצו לאליפות ראש בראש. מכבי פתחה רגליים מול חיפה, ונתנה שבוע אח"כ את משחק חייה מול הפועל. המשחק נגמר כתיקו מאופס. לא עזר למכבי. הפועל חקחה אליפות והשלימה דאבל.

נולי 28 באפריל 2014

אם מכבי הייתה צריכה את הנקודות בשביל להגיע לאירופה בוודאי שהיא הייתה נלחמת כדי לנצח, גם אם זה היה עוזר להפועל לקחת אליפות

assaf 27 באפריל 2014

הגול הראשון שבר את הקבוצה. למרות שהם לא נילחצו במחצית השניה ראו את הלחץ על השחקנים שלא הצליחו לדייק.

אותי מהכל הדברים הכי מרשים שבדקה ה 94 שחטפנו גול שני שמענו שירה אדירה של YNWA. אין אוהדים פשוט.

האליפות לדעתי הלכה. חבל. זה היה בידיים שלנו

עמרי 27 באפריל 2014

אברטו יפתחו רגליים כמו זונה מול מזוודה של כסף .
אסטון ווילה נלחמת נגד הירידה .
ווסטהאם קבוצה קשוחה ושתיהן הן התקווה היחידה של ליברפול

לפי דעתי וצערי , בכל מקרה ליברפול לא יינצחו את המשחקים שנשארו לה.

חצי שנה של להדחיק ולהגיד לאחרים ולי שליברפול לא ייקחו אליפות , מחזור אחרי מחזור שהם מטפחים תקווה בלב שלי שלא רצה להאמין .
ורק כשהוא כבר השתכנע השבוע הם החליטו לשבור לי אותו , ומי אם לא גרארד ששבר בעיקר לעצמו את הלב.
ynwa

רובי פאולר 27 באפריל 2014

הערות 2+3 מדוייקות להפליא. זה מגעיל, זה דוחה, זה מעורר חלחלה איך כל השחקנים שלהם גילמו את התפקיד בהתלהבות יתרה (שורלה ודמבה בה נופלים כמו זבובים, שוורצר ובעיטות החמש, הגדיל לעשות אשלי קול שהלך להוציא חוץ ואז שמט את הכדור וניגש לשתות מים כי להתייבש זה מסוכן, לא?) אבל ככה הוא עושה את זה, ולפעמים ככה גם אנחנו עשינו את זה (למשל 2005 בדלה-אלפי ועוד). עדיין לא נגמר אבל מצבנו רע מאוד.
כמו כן, רודג'רס משלם היום במזומן את הייבוש של המחליפים כמו אספאס ואת היעדר החזון בהרכב (לוקאס בתפקיד ההתקפי של הנדו? סיריוסלי???) הבגרות והיכולת לפרוץ בונקר כזה – אם הפתרון היה הגבהות לסטרלינג מול איבנוביץ' או דריבלים של גלן ג'ונסון אז אנחנו עוד לא במקום הזה…
ציונים:
מיניולה – 6. לקח גול, לא היה אשם בשאר, עדיין קצת היסטרי בגובה
ג'ונסון – 4. סילבריו, וזה איום ונורא
סקרטל – 6. נלחם כרגיל.
סאקו – 6. אחד היחידים שיכול לתת גוף לדמבה בה.
פלאנו – 6. היה בסדר.
אלן – 5. המון גז בניוטרל
לוקאס – 5 מה הוא עשה בהתקפה למען השם?
סטיבי – 5. איוב.
סטרלינג – 5. הוצרו צעדיו
קוטיניו – 5. לא מדויק
סוארס – 6. בסה"כ חלש יחסית.
אח, אם רק מוזס היה משחק…..

אריק האדום 27 באפריל 2014

סיום קלאסי לעונה קלאסית. אני עדיין מקווה שבתבשיל מסויים צלסי תזכה, אבל אם לא אז זה סיפור מעולה, על אחד סטיבן שבעט בקנקן. נקווה שהחבר'ה בגודיסן פארק יזכרו באיזה צד של העיר הם. גלורי גלורי.

אבי גלברט 27 באפריל 2014

במילה אחת – בונקריניו . זה נראה רע כבר בהרכב אין מה לעשות לוקאס פשוט הסתובב 55 דקות והפריע ….חשבנו על הכל חוץ מטעות כזאת של סטיבי . יום השואה להבדיל אלף הבדלות . חבל ,מקווה שזה לא גמור אבל זה נראה רע …אין לי כוח ליותר מידי ניתוחים .הכל נאמר כבר על מירניו וזה נראה רע כל פעם מחדש חוץ מהתוצאה בשבילו כמובן . איזה בושה ,צלסי בזבזה זמן כמו פ.צ גלגוליה בימים הטובים ….אני בדכאון קליני …

בני תבורי 27 באפריל 2014

אין לי אף טענה למוריניו וצ'לסי ומי שרוצה להתווכח עם התוצאה כדאי שיזכור דבר חשוב בהרבה מהבונקר שלהם: אף שחקן של ליברפול לא הביא היום למשחק ערך מוסף. כל אחד נתן מידי פעם את השטיקים הקבועים, אבל הסך הכל היה כבוי. כל ניסיונות ההבקעה היו למרכז השער ולידיים של שוורצר. הוא לא התמודד היום עם אף כדור לחיבורים או בעיטה שטוחה ונמוכה. סוארז, סטרלינג וקוטיניו איבדו יותר כדורים מכרגיל. לטובת בריאותי הנפשית אני שמח שסטיבי החליק ואיבד כדור לגול הראשון ולא לוקאס…
יש לנו עוד שני משחקים לנצח. לסיטי יש שלושה.

MCMANAMAN 28 באפריל 2014

כל מילה בסלע בני.
עזבו את ההחלקה והמשחק הלא יפה של צ'לסי, זה מתקזז עם פנדל שהם היו צריכים לקבל ועוד אלף פאולים שסאקו וסקרטל עשו על בה שלא נשרקו.
בסופו של דבר דווקא במשחק הכי חשוב בישורת האחרונה אף שחקן בליברפול חוץ ממינולה לא היה חד מספיק. בלעדיו זה היה 3-0 עוד לפני הדקה ה 90.
סטיבי בעט 6-7 פעמים וכולם היו או החוצה או למרכז השער, סוארז במצב שב 99 % מהפעמים הוא שם שער בועט ישר לידיים של שוורצר וחוצמזה הוא רק איבד כדורים, סטרלינג הפסיק לנסות במחצית השנייה, סטארידג' בהחלט לא בכושר וקוטיניו עוד רחוק מלהיות בועט טוב.
אני מתחיל לעבוד על עצמי להיות מרוצה מהיכולת, הכיוון אליו הקבוצה הולכת והמקום שני בליגה…

אלעד (האחר) 27 באפריל 2014

לאט לכם – כמו שזה התהפך היום זה יכול עוד להתהפך פעמיים. את הכסף סופרים במדרגות, וזו לא בושה להפסיד למאמן הגדול ביותר בעולם מטעות-אנוש אחת + גול כשכולם למעלה בדקת הסיום.
האליפות לא ניתנה לקטני-האמונה, והשירה בסיום תחזיר לקבוצה את הדרך – זה יזכיר לקפטן מה צריך לעשות בשבוע הבא בפאלאס.
עוד נחגוג אליפות באנפילד עוד שבועיים מול ניוקאסל, וסטיבי יבקיע את שער-הנצחון.
מוריניו? – הוא יוכל להגיד שהפסדנו לו פעמיים ושסיטי הפסידו לו פעמיים, אבל אליפות לא תהיה לו ואת גמר-האלופות הוא יראה מהבית.
סבלנות…חיכינו 24 שנים, מה זה עוד שבועיים?

אסף the kop 27 באפריל 2014

אנשים.
קודם כל זריקת מציאות-המטרה הייתה לשחק בליגת האלופות והיא הושגה מזמן. ליברפול לא נכשלה העונה ובשנה הבאה נהיה טובים אפילו יותר.

חוץ מזה, זה עדיין בידיים שלנו. רק צריך לנצח פעמיים 0-8…ואם לא, בטופיס נבטח.

משה 27 באפריל 2014

+ הרבה מאוד.
הכי מדוייק שאפשר.

Matipool 27 באפריל 2014

נשבר הלב . הכל נראה פתאום כל כך אפור וחסר טעם . קיוויתי לשווא שפאלאס יוציאו תיקו .
סטיבי נתן , סטיבי לקח … אם לא יהיה טוויסט מפתיע , זו תהיה פשוט טרגדיה בשבילו ( ובשבילנו ) .

אלי 27 באפריל 2014

איך זה יכול להיות?
בזבוז זמן בדקה הראשונה -> השופט עוצר את השעון (כאילו… היה צריך להוסיף לפחות 10 דקות למחצית הראשונה).
בזבוז זמן בתוספת זמן -> השופט מוציא צהוב שלא משפיע לא על המשחק ולא על משחקים הבאים, אבל לא מוסיף את הזמן.

לעומת זאת, במשחק נגד סיטי השופט הוסיף 5 (במילים: חמש) דקות למשחק בלי שום פציעה או בזבוז זמן).

מתלוננים פה על חוק הנבדל ועל כרטיס אדום, אבל מה עם השטות הזאת של תוספת זמן בלי שום קשר למה שבאמת קורה במשחק?

ג'וני 27 באפריל 2014

ליברפול קבוצה בינונית.
היא במקום הראשון בליגה רק בגלל שאין יונייטד ואין ארסנל בנוסף לא משחקת באירופה ככה שאין לה עומס כמו לצ'לסי .
ג'רארד היה ונשאר נשאר לוזר
רק באנגליה יש פראיירים שמוכנים לשלם לו שכר אסטרונומי למרות שמעולם לא זכה אפילו באליפות אחת.

טל 12 27 באפריל 2014

כאוב לי הלב. להפסיד במשחק עונה בשלב זה, עם ההשלכות האפשריות,זה כואב מאד.

לדעתי,אם יש מגיע בכדורגל (ואין) אז לצ'לסי מגיע לזכות העונה באליפות. היא ניצחה את היריבות הישירות על התואר בבית וגם בחוץ.

אני לא אוהב את הכדורגל של צ'לסי העונה, ואני חושב שלצפות בליברפול העונה היה הרבה יותר מהנה ( כאוהד ליברפול אני לא אובייקטיבי כמובן) וגם לסיטי היו הצגות יפות לדעתי,אבל שתי הקבוצות הפסידו לצ'לסי בכל המפגשים בליגה העונה.

שחמוביץ 27 באפריל 2014

איזה צירוף מקרים:
לפני שלוש או ארבע שנים, שני מחזורים לסוף, צלסי מגיע לאנפילד . אותו מספר נקודות כמו היונייטד עם יחס שערים עדיף או אולי זה היה נקודה יותר. דקה עשרים ומשהו, סטיבי מחזיר כדור לשוער שמיורט עי צלסי לגול. גם אז נגמר 2-0.
מכך אני מגיע לנקודה:
א. אברטון, שתהיה רחוקה 4 נקודות מארסנל, לא תתאמץ מול השיטי.

שחמוביץ 27 באפריל 2014

ב. סטיבי, כל כלב ביג' יומו

אסף the kop 27 באפריל 2014

אתה טועה פעמיים.
על נודניקים שמאמינים ב"צדק פואטי" כתבתי כבר אצל דורפן.

D! 27 באפריל 2014

1. לא רואה את זה קורה. זה היה אצלנו ואיבדנו את זה. בעסה.
או שאני מעדיף לא להכנס שוב למוד שזה שלנו. שיברון הלב….

2. המטרה היא לזכות, לזכות בכדורגל יפה זה בונוס למטרה. לדעת להתגונן זו לא רק מומחיות אלה גם יכול להיות יפה (לא ראיתי היום).

3. אנחנו הפסדנו את המשחק. המכלול של הדברים העונה שהוא ליברפול, שעבד נהדר בכלכך הרבה משחקים – לא הצליח היום. זה קורה. אבל זה למה ליגה יותר קשה מגביע. גם אם הפסדנו היום את המשחק את האליפות (אם) הפסדנו במגרשים אחרים.

5. כוס אומו!!!

אסף the kop 27 באפריל 2014

אני חוזר ואומר.
המטרה הייתה ליגת האלופות ואפשר לסמן V ענק.
אליפות היא בונוס ואנחנו עדיין בתמונה.

והכי חשוב, להמשיך לבנות קבוצה חזקה אף יותר לשנה הבאה.

D! 27 באפריל 2014

אסף, אתה צודק לגמרי.
ואני חוזר ואומר את זה אחרייך בכל משחק.

לא גורע מהדיכאון שלי כרגע. לקח לי הרבה זמן לאפשר לתחושה שיש לנו סיבה לחשוב שאנחנו במירוץ לחלחל ועכשיו לא קל להתמודד עם זה.

אסף the kop 27 באפריל 2014

יש לזה פיתרון:
1. מוסיקה טובה.
2. בירה.
3. בחורה.

לא הערב.
אבל מחר, צא לפאב ותקיים את 3 הסעיפים לעיל.

D! 27 באפריל 2014

D:

כן. אתה צודק לגמרי

(אבל לא יקרה – המוזיקה כבר עכשיו עובדת, כמו תמיד – בכל מקרה מחר יום חדש ודברים יראו אחרת. מספיק חיים יש לי בשביל לדעת את זה).

MOBY 27 באפריל 2014

מוריניו ענק והוא מכניס עניין במקומות שנגמר בהם העניין מזמן (אפילו בלא ליגה…)
וכפי שלא הבנתי את ההכנות למשתה (שהיה אמור להתרחש אחרי התיקו פלוס מול צ׳לסי). אני לא מבין את אווירת התשעה באב שקפצה על האנשים כלום לא סגור. אנו בליגה האנגלית ולא בספרדית. ההגינות היא חלק מהתרבות ויש הרבה פחות פתיחת רגליים.אני מאמין שסיטי תאבד נקודות (אבל אולי גם ליוורפול) הכל עוד פתוח יש עניין במאי…..

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

אל תעז להשוות כדורגל עלוב ונחות כמו הכדורגל האנגלי לספרדי.

אני לא אתווכח איתך מה יותר מעניין אותך ברמה האישית, אבל מקצועית הליגה הספרדית הרבה יותר חזקה מהליגה האנגלית. זה אפילו לא קרוב. התוצאות באירופה והמפגשים הישרים מוכיחים את זה עונה אחרי עונה.

אתה צודק זה לא הליגה הספרדית- בליגה הזאת ליברפול נאבקת על המקום הרביעי.

מיכאל 27 באפריל 2014

חחח איזה שטות, הכדורגל האנגלי בהרבה יותר איכותי.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

הכדורגל האנגלי הרבה יותר איכותי ברמת שיווק, פמפום תקשורתי או בדיונים שמנהלים אנגלופילים בינם לבין עצמם. בעולם המציאות התוצאות מוכיחות שהכדורגל הספרדי הרבה יותר איכותי.

וכמות ה"ח" שתוסיף או כמות הפעמים ששכנר האידיוט יחזור בשידור על השקר הזה, לא יהפוך אותו לאמת.

יאיר 28 באפריל 2014

נכון מאוד. ההילה סביב הליגה האנגלית היא בעיקר יחסי ציבור ומיתוג, לא שזה גורע מרמת העניין. לדעתי היא הליגה הכי מעניינת בעולם, אפילו משחק בין נוריץ' לסטוק בתחילת העונה יעניין הרבה יותר צופה נייטראלי מהודו מאשר משחק בין אלצ'ה לאוסאסונה…

edgecator 28 באפריל 2014

תוהה, שכנר משווק את המוצר שהמעביד שלו מנסה למכור לנו. אל תהרוג את השליח. חוץ מזה שהוא אחלה שדר.

סימנטוב 27 באפריל 2014

מסכים, הצמרת הספרדית חזקה יותר. זוכר את השיעור של בילבאו באולד טראפורד.

MOBY 27 באפריל 2014

כמה רגשי בתגובה אחת.
בסך הכל כתבתי שמוריניו הצליח להעלים את חוסר העניין בלא ליגה (ליגה ש-90% בעולם יכולים לנחש את המקום הראשון והשני בהצלחה מופלאה היא לא ליגה… כמה שהקבוצות 1-2 הם אדירות) כן גם בישראל הליגה לא משהו. אתה לא יכול לנחש מי תהיה האלופה באנגליה גם אם תהמר על אחת מה-2 (מניו או צלסי תבוא סיטי או ארסנל ופתאום ליוורפול.
היו ימים שלה קורוניה או ולנסיה או כל קבוצה אחרת היו לוקחות אליפות, היום נשארה התופעה הבלתי מוסברת אתלטיקו (הלוואי) אבל ריאל את ברסה זו לא ליגה זה דואופול. בלי מוריניו (על יכולותיו) לא היינו מסתכלים על הליגה הספרדית גם כי ריאל הייתה לא רלוונטית, אבל הוא נמצא והוא מעניין והוא אחלה מאמן.
הרגיש לי שהוא יוציא משהו מליברפול. אבל הכל פתוח עדיין.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

אם אתלטיקו לוקחים אליפות בספרד וליברפול לא לוקחים באנגליה, כמות האלופות השונות בשתי ליגות בעשור האחרון תהיה זהה.

"עניין" זה דבר סובייקטיבי, איכות, לא. הליגה הספרדית החזקה יותר. התוצאות מוכיחות את זה. פה מתחיל הסיפור ופה הוא נגמר.

אני לא אקבע עבורך מה יותר מעיינן אותך, אבל עדיף שתגלה קצת צניעות שאתה מתייחס לתרבות כדורגל שזכתה בחמש שנים ביותר תארים בינלאומיים משהכדורגל האנגלי המפואר זכה בכל ההיסטוריה שלו. שאתה מתייחס לליגה חזקה יותר מהאנגלית, למרות נחיתות תקציבית עצומה.

כל הבלוף של ה"רומנטיקה" בכדורגל האנגלי מסתירה את העובדה הפשוטה שהליגה האנגלית היא הליגה של השייחים, האוליגרכים, של זרים ושכירי חרב. הליגה הספרדית היא הליגה של קבוצות אוהדים ושחקני בית.

משה 27 באפריל 2014

אני מת על הקביעות הנבובות האלו. בלי קשר לעל מה מתווכחים, על סמך מה אתה קובע הכל בצורה נחרצת ? אתה השופט העליון של הליגות באירופה ? למה לא השווויצרית ? הלטבית ? האוזבקית ? למה דווקא הספרדית , כי אתה קבעת ? לדעתי זה נובע בעיקר מחוסר הביטחון שלך במה שאתה אומר, אתה זקוק לביטחון יתר כדי לשכנע את עצמך.
חוץ מזה, האם זו הסיבה שאלופת ספרד הטריה תודח ע"י הקבוצה שתסיים במקום השלישי באנגליה ? לכן בהיסטוריה של הכדורגל אסטון וילה ונוטינגהאם הן נציגות גאות בטבלת אלופות אירופה שלא כמו מקבילותיהן בספרד (אלמריה ? גראנדה ?) ?

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

מי אמר לך שתודח? וגם אם כן, אלופת אנגליה המיועדת (לוגיקה שלך) כבר הודחה מול הקבוצה שכנראה תסיים שלישית בספרד. ולא באמצעות בונקר שמנטרל יתרון איכותי אלא תוך ניחתות מקצועית שמזכירה קבוצת מרכז טבלה בספרד. שוב, לוגיקה שלך.

איך אני יודע? התוצאות בשנים האחרונות מוכיחות את זה. גם באופן כללי וגם במפגשים הישירים. וכאמור זה אפילו לא קרוב.

ויש לך עוד טעות. מי שמכתירה את עצמה כ"ליגה הטובה בעולם" בניגוד מוחלט לעובדות ולתוצאות זו הליגה האנגלית ואנשיה. אפילו שכנר הליצן חוזר על זה בכל שידור חמש פעמים. צ'רלטון החוצפנים משתמשים בטענה הזו בפרומויים שלהם כאילו זו עובדה.

חוסר הביטחון הוא של האנגלופילים שלא יכולים להתמודד עם הנחיתות המקצועית הכמעט מביכה של הכדורגל שלהם. מהסיבה הזאת, אתם כל הזמן מנסים לגמד את הכדורגל הספרדי, כדורגל שעליון על הכדורגל האנגלי בכל אספקט מלבד כסף.

רומן 28 באפריל 2014

אתה חסר מושג, לך תראה פיפי קקה בליגת קטרגל של ספרד

תוהה בדרכים 28 באפריל 2014

ואת ההבדלים בין הליגות, אפשר להבין ולסכם, על פי זהות הקבוצה שתסיים במקום הרביעי בכל ליגה.

באנגליה זו תהיה הקבוצה שדורשת מאוהדיה את המחירים הגבוהים ביותר עבור כרטיסים ובתמורה מעניקה להם את הזכות להיאבק על מקום רביעי במינימום השקעה.

בספרד זו תהיה קבוצת אוהדים ששומרת על מדיניות של שחקנים מקומיים בלבד, בעידן של כדורגל מודרני שנשלט על ידי כסף זר ושחקנים זרים. קבוצה שיש לה אולי את מספר שחקני הבית הרב ביותר בכדורגל האירופאי. קבוצה שמסרבת להתפשר על הערכים שלה, גם במחיר הצלחה על המגרש.

ועדיין הליצנים בתקשורת יספרו לנו על ה"רומנטיקה" בכדורגל האנגלי.

משה 28 באפריל 2014

שכנר הוא גם לא סמכות עליונה, הוא שדר שמנסה למכור את הנכסים של הערוץ שלו בדיוק כמו יעקובי או שגיא כהן שמנסים לדחוף לנו לגרון כל מהלך שולי שיצא למסי בטעות כתכנון שמשתווה לגדולי הטקטיקנים. עם כל הסימפטיה לבילבאו (ויש כזו) שם בדיוק התיאוריה שלך לא תופסת מים. הקבוצה במקום הרביעי באנגליה זו קבוצה שבאופן קבוע מגיעה להצלבה של ליגת האלופות, הרביעית שציינת בספרד אוחזת בהישגים בליגה האירופית במקרה הטוב.

טל המנצ'סטרי 28 באפריל 2014

תמשיך לשכנע את עצמך בכדי שתוכל להרדם טוב יותר בלילה.
תמשיך לקבוע לעצמך ורק לעצמך לפי אלו נקודות בוחנים מי יותר ומי פחות וכאילו אתה איזה בית משפט עליון לענייני כדורגל.
תמשיך לקשקש ברגשי נחיתות על אנגלופילים מסכנים.
תמשיך לדבר על שייח'ים ואוליגרכים באנגליה ולהתעלם מהבנקים בספרד.

הכדורגל האנגלי הוא הפופלוארי והאהוב ביותר בעולם וזה לא יגמר לעולם, אתה מוזמן להמשיך ולהתנשק עם נדב יעקבי.

בהצלחה.

רוני יעקוב 27 באפריל 2014

לפני המשחק שאלתי בטור של לוינטל אם ברנדון חכם מספיק לא ליפול לפח של מוריניו,לצערי הוא לא
ליברפול היתה זקוקה לנקודה מול קבוצה חזקה מאוד,למה ברנדון לא הורה לשחקנים לחכות לצ'לסי בחצי ןאז לעקוץ אותם?
הרי רק לפני 3 ימים אנג'לוטי עשה את התרגיל הזה לפפ בבית בריאל
יש לו טלוויזיה בבית?

רומן 28 באפריל 2014

נו זהו נגמר הסיפור של ליברפול? חח כמה דיבורים, כמה מילים, כמה דמעות.. קבוצה נאיבית ופאטתית, לא טקטית לא מאורגנת עם הגנה מצחיקה.. והכי מגוחך כמובן זה הסגידה לגרארד, שחקן שלא מסוגל להקפיץ כדור ברגל שמאל.. בקיצור הייתם צריכים תיקו בבית ונכשלתם, לוזרים!

אקדמיה 28 באפריל 2014

רומן, מבוגרים משוחחים כאן. אנא עבור לאתר ONE. אתה מלכלך עם הבוץ את כל השטיח.

LOVERPOOL 28 באפריל 2014

גדול

cookie-monster 28 באפריל 2014

YNWA אכן

טימי 28 באפריל 2014

מי שחושב שנעזור לכם בשבת טועה בגדול.. מציע לכם לתלות תקוות ב"וילה" או ב"ווסטהם". בקיצור בוילה.
גם אני איפשהו רציתי בשביל סטיבי. אבל עכשיו שזה תלוי "בנו" אני אומר: כמו שבחיים לא הייתי נותן למכבי אליפות אם זה היה תלוי בי ככה גם אין סיכוי שנעזור לליברפול.

*** ולגבי מוריניו- נמאס כבר מ"הורס הכדורגל" וכו'-
תגובה שפורסמה אתמול אצל לוינטל (ע"י מתן סלע) ואני מסכים עם כל מילה:
"אנטי כדורגל? המאמן שניצח פעמיים את סיטי וליברפול העונה? שהוציא תוצאה שבארסה המשעממת לא הצליחה בויסנטה קלדרון? המאמן שהוא שיאן הנקודות בפורטוגל, אנגליה וספרד (איני בטוח אם הוא השיאן גם עם אינטר באיטליה). המאמן שהוביל ב2012 את הקבוצה הכי התקפית בכדורגל העולמי אי פעם עם 121 שערים בליגה ובמשך 3 שנים גם סטטיסטית את המאזנים הטובים ביותר בליגת האלופות? אנטי כדורגל זה כדורגל לרוחב. בורים שחושבים עצמם מלומדים מכנים את זה טיקי טקה. לי זה גורם לפהק. אנטי כדורגל זה להניע כדור 75 מתוך 90 דקות משחק ולא לנפק ולו בעיטה אחת לשער היריב.

אקדמיה 28 באפריל 2014

רמת הבנת הכדורגל שלך היא מביכה. ישנו הבדל גדול בין כדורגל ותוצאות. מוריניו הוא מאמן של תוצאות. העונה של 100 הנקודות (שהושוותה אחר כך ע"י בארסה) היא היוצאת מן בכלל.

טימי 28 באפריל 2014

הכי קל זה להגיד "רמת הבנת הכדורגל שלך היא מביכה". זה מראה על יכולת טיעון גבוהה מאוד.
לראות את בארסה/ נבחרת ספרד/ באירן לעיתים זה פשוט בלתי נסבל. אני מניח שחוץ מלאוהדי בארסה. אני בכל אופן מעדיף בכל יום נתון לראות את הסילונים של ריאל על טיקי טקה משמים.
ושלא תחשוב לשניה שנהנתי לראות את שני המשחקים האחרונים של צ'לסי. זה עדיין לא גורע מהרעיון שמוריניו "הורס את הכדורגל". זה נכון שהוא מאמן של תוצאה אבל לא נשכח שלרוב עם התוצאה בא כדורגל מרשים. הדברים שמרשימים אותך מרשימים אותי פחות. הרי אני אדום שמסתפק ב 1-0 קטן..

אקדמיה 28 באפריל 2014

אין לך מושג מה מרשים אותי, ואני לא אוהד בארסה. הכדורגל שלהם הרשים אותי בתקופת פפ, אז היה לו גם מחץ בניגוד להיום שפשוט אין להם תשובות מול הסגירה בהגנה. הטיקי טקה הופך לדי פאטתי מול בונקר.
המשפט שלך לגבי מוריניו והכדורגל "המרשים" שלו אולי עובד עבור אוהד הפועל שמסתפק ב1-0 קטן (או 0-0 יותר קטן כמו במשחק מול אתלטיקו, שהייתי מעדיף להסתכל על הציפורניים ברגליים גדלות מאשר להמשיך להסתכל עליו) אבל 99 האחוזים הנותרים מאוהדי הכדורגל, ולא חשוב איזו קבוצה הם אוהדים, פשוט מעקמים את הפרצוף.

D! 28 באפריל 2014

אני גם שייך על פי רוב לאחוז האחד.

אסף כלשהו 28 באפריל 2014

הבעייה היא שאנשים נוטים אוטומטית להתחלק לשני מחנות- "אוהדי הטיקי-טאקה" ו- "אוהדי הכדורגל הישיר" (שמוריניו הוא אחד ממייצגיו ולדעתי גם ההוגה שלו, אי שם ב- 2010 עם אינטר בחצי הגמר המופתי מול בארסה בסן סירו).

אי אפשר לאהוב את שני סוגי המשחק? אני חושב שכששוחק ברמתו הגבוהה ביותר, ע"י בארסה וגם ע"י נבחרת ספרד, הטיקי-טאקה היה נפלא לצפייה. אני גם חושב שדורטמונד וכמובן ליברפול מציגות כדורגל שובה עין. אכן, אדם מלא סתירות אני…

רומן 29 באפריל 2014

אתה באמת חסר מושג מוחלט אם ככה אתה מגיב לתגובה הזאת, אני מציע גם לך כמו לחברך תוהה בדרכים ושאר חובבי הריקודים הסאלוניים והמסירות לרוחב ואחורה לא להגיב בפוסטים שבהם מדברים על כדורגל אנגלי.

MCMANAMAN 28 באפריל 2014

צודק.
לשחק עם 7 שחקני הגנה זה לא אנטי כדורגל הרי מה כל ילד חולם לעשות כשהוא ילד? למנוע מצבי הבקעה של היריב! לבלום בעיטה לקרן! לקחת 8 דקות כדי להוציא כדור חוץ אותו הוא יאבד תוך שנייה וימהר לרוץ לעשות דאבל טים על היריב במרחק 40 מטר מהשער שלו!
בכלל לא אנטי כדורגל…
יוון הייתה אלופת אירופה מהפנטת ממש

אני לא חושב שצ'לסי ניצחה את המשחק אלא ליברפול הפסידה אותו ואני לא בא בטענות למוריניו כי כדורגל משחקים בשביל תוצאות

אם זאת קשה לי לקבל מישהו שישב וראה את 2 המשחקים האחרונים של צ'לסי(נגד אתלטיקו ונגד ליברפול) ויהיה שמח לראות אותם לשארית ימי חייו

matipool 28 באפריל 2014

אתם לא צריכים לעזור לנו בשבת .
אתם צריכים לעזור לעצמכם לסיים במקום רביעי . הבדל קטן של 50 מיליון פאונד בין מקום רביעי לחמישי , סכום שולי וחסר משמעות כמעט לצ'לסי וסיטי , אבל בשביל אברטון הוא יכול לעשות פלאים ולהצעיד אותה עוד צעד קדימה .
בתקווה להתערבות אלוהית הלילה שאיכשהו ארסנל לא תנצח את ניוקאסל ( הקבוצה הכי מפורקת בליגה בתקופה האחרונה ) .

טימי 28 באפריל 2014

כמו שאמרת, ה 40/50 מיליון ראליים רק אם ניוקאסל יפתיעו. אם לא..

Comments closed