ק"ש וגבבה (ועטר דגול מרבבה)

.

.

.

.

.

.

.

.

 

נחמד לשמוח לאיד מדי פעם. הלילה הייתי נגד קרית שמונה. איך קוראים להם, הפועל או עירוני? מישהו החליט? מישהו החליט לברר? את מישהו זה בכלל מעניין?

ודאי שמתם לב שהאצטדיון הקטן בקרית שמונה לא היה מלא בתאריך ההיסטורי. האם זה מייתר את ההישג? האם יש טעם באליפות אם במשחק ההכתרה בעיר קטנטנה בפריפריה האצטדיון לא מלא?

האם בכלל יש טעם באליפות הזו של קרית שמונה?

כדורגל יפה היא לא שיחקה. לא זכורים לי כמעט משחקים גדולים שלה. קסם היא לא הצליחה לייצר. במשאלי כדורגלן השנה אין לה אף שחקן שבכלל מתקרב לאחמד סבע.

שמעון אבו חצירא, דני עמוס, סלאח חסארמה, ואפילו אדריאן רוצ'ט ודויד סולארי לא גורמים לי לרצות לפתוח טלוויזיה. מעדיף את פיראס מוגרבי על כל אחד מהם.

חבל שמכבי נתניה לא זוכה באליפות.

*

בכלל, אני מאוהב בראובן עטר. כשחקן מאוד אהבתי אותו בתחילת הקריירה, כשהפציע בשלהי שנות ה-80' ב"משחק השבת" עם כדורי עונשין נפלאים, ובכלל ביצועים טכנים שלא ראינו אז. אך בהמשך הקריירה הערכתי את עטר פחות, ראיתי בו יותר מדי קישוט על חשבון מהות, ובוודאי כדורגלן שנופל בהרבה מאהובי איל ברקוביץ'.

העובדה שרבים חשבו שעטר לא פחות טוב מאיל (נראה לי שהיום אין רבים שחושבים כך, אך בתחילת ואמצע שנות ה-90', האמינו לי שרבים מאוד חשבו כך) רק גרמה לי לאהוב/להעריך את עטר פחות. אני חושב שהוא גם היה פחות טוב מחיים רביבו ובוודאי ממשה סיני ואורי מלמיליאן שקדמו לו.

אך עטר עדיין היה סוג של קוסם על הדשא. והוא קוסם גדול יותר כמאמן.

אני גם מאוד אוהב לדבר איתו (בטלפון). תמיד הוא מדבר איתי על פסיכולוגיה ולתת אמון בשחקנים צעירים. בעיקר להקנות להם ביטחון. והם (כמעט) תמיד מחזירים לו. וגם הוותיקים.

כתבתי כאן שאלישע לוי צריך להישאר כמאמן מכבי חיפה ואני עדיין מאמין בכך אבל ברור שגם עטר הוא אופציה מצוינת. אני רק לא חושב ששחר הכי מחזיק ממנו. עד היום הוא בכלל לא היה קנדידט, למרות כל ההצלחה שלו והעובדה שהוא אגדה ירוקה.

לדעתי גם עטר לא ייהנה מפרק הזמן שנהנו ממנו רוני לוי ואלישע לוי (שיסגרו 5 ו-4 שנים).

*

התחלתי טקסט על קרית שמונה ואני כותב יותר על עטר ונתניה. כי הן מעניינות יותר. ויפות יותר.

והכי אני אוהב את אחמד סבע, איזה חלוץ!

אם לא היה ערבי היה מגיע לליגת העל הרבה לפני גיל 28-9.

עוד סימפטום של גזענות בכדורגל שלנו, ומי שיגיד לכם אחרת הוא איש של "אם תרצו" במהותו.

אלי גוטמן, איזו חרפה שלא הזמין את סבע לנבחרת. גם את מוגרבי היה צריך להזמין. לא ייתכן שלא יהיה אף ערבי בסגל רחב בתקופת השיא של הערבים בכדורגל הישראלי.

אגב, רבים זלזלו גם בסבע על שום כבדותו וסגנונו. אני אפילו מבין אותם. אבל הבן אדם יודע לשחק כדורגל ובעיקר להבקיע. והוא עשה זאת תמיד. כדורגל זה בראש ובראשונה גולים. אחמד סבע שווה משכורת של שמונה שחקני נתניה מבחינתי. כי תרומתו הסגולית לא יורדת מזו של שמונה שחקנים.

אולי הגזמתי טיפה, אבל מה שאני רוצה לומר זה שלא יודעים איך לשערך את המשחק נכונה. אין כאן מאני בול. לא יודעים מה באמת מנצח משחקים.

גם אני לא יודע. אבל תחושת הבטן שלי היא שאחמד סבע שווה כמעט חצי מהנקודות שיש לנתניה (בלעדיו היא הייתה מאבדת 40% מהנקודות. לכן הוא שווה שמונה משכורות).

שימו לב שגם עכשיו אין ביקוש גדול לסבע.

*

ובחזרה לקריה – אני מעריך שם את אבו חצירא (חלוץ מוכשר, לא הרבה מעבר), סולארי, עמוס, ובעיקר חסארמה. לא מבין מדוע בן שמעון לא פתח איתו אתמול. אולי הוא פצוע. אם לא, זו חרפה. מגיע לו להיות בהרכב במשחק הכתרה.

אבל בסוף הקריה לא זכתה באליפות (בינתיים) ומבחינתי זה לגמרי בסדר. אני דווקא די מסמפט את אבוקסיס ושמח שהוא ניצח הערב.

וגם מגיע לאיזי שירצקי ורן בן שמעון על כל הפארסה של השבועות האחרונים.

ניתוח שלי: רב"ש היה חייב לצאת כמו גבר/אשה ולומר כי הוא לא רוצה להישאר. כי לדעתו הוא מיצה. כי הוא מעדיף לעבוד ב"קבוצה גדולה" (אולי הוא לא היה צריך לומר קבוצה גדולה, אבל הרי שם הוא רוצה לעבוד. אז שיאמר זאת כבר). אבל בן שמעון לא אמר את כל הדברים הללו וכנראה שלח את חברו כדי לסדר לו חוזה לעוד עונה. כביכול, התנהלות שועלית ופיקחת.

טוב ששירצקי חשף את הבלוף הזה, אבל אופן ההתבטאויות שלו עדיין היה מבזה. לא הגיע לרב"ש שאיזי ידבר אליו כך, למרות שבן שמעון היה לא בסדר.

אז טוב שקרית שמונה הפסידה בגביע (לנתניה!). ומבחינתי גם שתזיע הרבה עד האליפות. לפחות יהיה קצת עניין בליגת הפארש הזו. ללא ספק, העונה הגרועה בכל הזמנים מבחינת כמות הקבוצות הטובות/סבירות. מעט לא היו כאלה השנה.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

***

יואב בורוביץ' ב"דה באזר"

"דה באזר" בפייסבוק

איש הכמעט...
בין זאטופק למורקאמי (באמצע מלמן) או מה גורם לי לרוץ

44 Comments

אזי 27 במרץ 2012

מדהים, הצלחתי להסכים עם לפחות חצי מהטקסט שלך…
אני גם שמח שק"ש לא לקחה היום אליפות, בעיקר בגלל הפארסה שהם עשו בתחילת השבוע שעבר על שידור המשחק.
נכון שאני משוחד (אוהד מכבי לא שלא הבין את זה ביומיים האחרונים), אבל אין לי ספק שיותר אנשים רצו לראות את הדרבי (שבדיעבר היה משמים) מאשר את "משחק ההכתרה" שהיה אמור להיות אתמול, שאפילו את תושבי ק"ש הוא לא מעניין.
אז למה שאותי הוא יעניין?
ק"ש גם באמת משעממת אותי, למרות מה שמנסים למכור כל השנה. נתניה יותר מעניין, גם סכנין (וגם "ארבעת הגדולות" מעניינות למרות שהן משחקות זוועה).

בקשר לסבע ולשחקנים הערבים, אני לא אוהב הפלייה מתקנת בדיוק כמו שאני לא אוהב הפלייה.
לא אוהב שסופרים כמה ערבים יש או אין בנבחרת או בקבוצה מסויימת.
כשלבאדיר הגיע, הוא שיחק. כיאל הוא באנקר בנבחרת אם הוא לא פצוע.
סבע, כמו כל שאר השחקנים הערבים שלדעתך מגיע להם לשחק בנבחרת, לא משחקים בה כי הם משחקים בקבוצות קטנות (חוץ מללה, חוטבה וגדיר, שלהם באמת לא מגיע).
אתה יכול להתווכח אם שחקנים מקבוצות קטנות כן יכולים או לא יכולים לשחק בנבחרת. אבל זה לא בגלל שהם ערבים (לדעתי).
וככל שטוחנים יותר אם כן ערבי או לא ערבי בנבחרת, זה רק מבדל אותם יותר (שוב, לדעתי).
בכל שיח על גזענות, מתישהו מגיעים לשלב שחופרים את הנושא יותר מדעי וזה רק משמר את הגזענות.

סבע מחזיק לבד את נתניה. נכון.
אבל גם בוזגלו החזיק לבד את סכנין, אז מה?

אביעד 27 במרץ 2012

חס וחלילה שייתנו יחס ראוי לאלופה שבדרך וישדרו את משחק ההכתרה (בפוטנציה) שלה. עדיף לשדר את הדרבי יחסית חסר החשיבות.
אתה יודע מה, למה לא נקבע שכל שבוע השידור יכלול את מכבי ת"א או הפועל ת"א וזהו?

אזי 27 במרץ 2012

אם את האוהדים של קריית שמונה זה לא מעניין,
למה אותי זה אמור לעניין?

אני באמת מצטער, אבל כל משחק בין מכבי ת"א – הפועל ת"א – מכבי חיפה, יותר מעניין הרבה יותר אנשים מאשר ק"ש – בני יהודה.

יש יותר סיכוי שהיו אתמול יותר אנשים שראו את המשחק בגלל בני יהודה מאשר בגלל קריית שמונה.

Sooner 27 במרץ 2012

הדבר הכי גרוע שקרה לכדורגל הישראלי העונה זה שהתחילו לקרוא להם "הקריה". אלוהים, זה נורא. אי אפשר לשמוע את זה.

הופמן 27 במרץ 2012

נראה יותר ויותר שעטר כבר סגור אצלנו. אמנם אייל תמיד יישאר שחקן טוב יותר (ואחד הטובים שראיתי אי פעם), אבל אולי זו המוטיבציה של עטר – בהתחשב בהישגים של המתחרה, קריירה מוצלחת כמאמן היא הסיכוי שלו להיזכר כל עוד זוכרים את ברקוביץ'.

אהוד 27 במרץ 2012

מה שחשוב בזה שעטר יגיע לחיפה בעונה הבאה, מעבר לזה שלדעתי הוא הרוויח את זה ונמאס מאלישע, זה העניין של להוריד את הקוף מהגב. לא יהיה באיזה דמות משיחית להיתלות בה כל פעם שלטמבלים שנעמדים מאחורי הספסל של המאמן נמאס ממנו ומתחילים לשיר לעטר, מה שאחרי רצף של הפסדים סוחף אחריו את כל ג'. סוף סוף יבוא, יצליח, לא יצליח, מתישהו גם הוא יעזוב (בתקווה אחרי תואר או שניים) ואת המאמן שיבוא אחריו סתם יקללו, בלי לקרוא בשמו של עטר.

אזי 27 במרץ 2012

עד אז יקראו בשמו של קטן…
השמות לא נגמרים אף פעם..

LATER 27 במרץ 2012

מה מופתעים שהמגרש בק"ש לא היה מלא? יש יותר אוהדים לבית"ר ירושלים שם מאשר ל"קבוצה המקומית"… בעיירות הפיתוח לא יודעים לשמוח ולא יודעים להעריך את מה שיש להם, ופשוט רע להם כשטוב להם. זו הסיבה שכולם שם מצביעים לליכוד וש"ס…

קורא אדוק 27 במרץ 2012

LATER אני לא יודע מי אתה ומאיפה אתה אבל זו ללא ספק אחת התגובות הכי מטומטמות ומביכות שקראתי בחיי
תתבייש

אשך טמיר המקורי 27 במרץ 2012

ואני חושב בדיוק אותו דבר על זו שלך.
דווקא מסכים עם LATER.
אז מה אם הוא לא מנסה להיות פוליטיקלי קורקט? הוא צודק בכל מה שכתב.
ואגב קורא אדוק אין לי שום עניין לדעת מי אתה.

קורא אדוק 27 במרץ 2012

אשך טמיר כל הכבוד לך גבר שאתה מזדהה עם אמירות בסגנון:
"בעיירות הפיתוח לא יודעים לשמוח ולא יודעים להעריך את מה שיש להם, ופשוט רע להם כשטוב להם. זו הסיבה שכולם שם מצביעים לליכוד וש"ס…"

טל 27 במרץ 2012

אם הם היו מתחילים לאהוד קבוצה רק אחרי שהיא מצליחה, זה לא היה הופך אותם ל"גלורי האנטרס", דבר גרוע כמעט כמו להיות לא ערבי במשחק שבורוביץ מסקר?

תiמר 27 במרץ 2012

יעקב שחר אמר בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה שראובן עטר
יאמן את מכבי חיפה.
כמובן שהוא לא אמר מתי זה יקרה, אבל זה מראה, בניגוד למה שאתה חושב, ששחר מאוד מחזיק ממנו

סימנטוב 27 במרץ 2012

מחזיק מעטר למרות שהיה כוכב כשחקן הוא לא נסיך כמאמן הוא מוכיח את עצמו צעד אחר צעד, כמעט תמיד יש לו שחקן שמגיע לשיא תחת ידיו וזה מקסים. לצערי הגיע הזמן לעבור לחיפה.

ת"ו 27 במרץ 2012

אם אתה מחפש כדורגל יפה,לא הבנתי למה אתה רוצה שאלישע לוי יישאר במכבי חיפה. היו הרבה משחקים מכוערים במכבי חיפה של השנים האחרונות, גם בקבוצות שלקחו אליפות. חוץ מזה, מההתרשמות שלי מכבי חיפה של העונות האחרונות בטח לא שיחקה יותר יפה מקרית שמונה. כנראה שזה מספיק לליגה הישראלית.

אופיר 27 במרץ 2012

על הכותרת לבדה מגיע לך צל"ש.
ק"ש באמת מבאסת קצת את הישבנים… בכלל העונה הזו מתנהלת באווירה דקדנטית כבדה. לא ברור למה נתניה לא ניצלה את זה כדי לקחת אליפות.

אגב, מה העניין עם הפטיש הזה שלך לערבים? יש ביניהם באמת כמה שחקנים מעולים, אבל למה ההישגים שלהם משמחים יותר או נחשבים יותר משל עמיתיהם היהודים?

טל 27 במרץ 2012

על פי תורת הגזע הבורוביצ'ית, ככל שאתה רחוק יותר מאדם לבן / נתפס כבעל קונפלקיט גדול יותר איתו, כך אתה נתפס כאדם עליון יותר בהיררכיה. אלא כמובן אם אתה "ערבי ממוצא יהודי" ואז אתה סתם בבון.

השאלה הפילוספית המענינת (טוב, לא באמת) שעולה מכתבי בורוביץ' היא במי הפילוסוף היה תומך במשחק בין קבוצה של 11 ערבים (או בבורוביצ'ית- פראים אצילים) ל11 "בראדרס" מהשכונות.

לבורוביץ' אין אינטילגנציה מספקת להבין שהעדפה לאנשים רק בגלל מוצא אתני/ דת/ גזע, זו עדיין ביטוי של גזענות, גם אם זו העדפה ל"מקופחים" למיניהם. האיש הוא פארודיה על ליברליות.

פולדש 27 במרץ 2012

מסכים עם כל מילה, תגובה גאונית.

יואב 27 במרץ 2012

לגמרי.

אריק 27 במרץ 2012

לקײש יש עשרים נקודות יותר מלנתניה הרבה בגלל רבש-עטר שלא תתטעו ואני אוהד נתניה

תומר חרוב 27 במרץ 2012

מסכים עם הכל. למרות שלא חוכמה,כל המהלל את אחמד סבע קדוש הוא וקדוש זרעו.
אבל אריק צודק. עם כל הכבוד לנתניה שלנו, זה לא סתם שיש הפרש של 16 נקודות בין הקבוצות, קרית שמונה הייתה טובה יותר לאורך כל העונה. גם בגלל שהסגל והאמצעים של נתניה קצת פחות טובים וגם בגלל טעויות של רובן עצמו.
ולגבי שחר-עטר. הבעיה של שחר עם רובן לדעתי היא לא בעיה מקצועית.

אזי 27 במרץ 2012

הבעייה של שחר עם רובן היא שכולם דוחפים את רובן לחיפה
ושחר אוהב לעשות דווקא :)

amitpros 27 במרץ 2012

למען ההוגנות,צריך להזכיר שקרית שמונה נתנה הצגה בקרית אליעזר ופירקה אותנו 3-0 והיה צריך להיגמר בערך ששמונה,אם הם לא היו מחמיצים כמו ילדים.
והיום,טוואטחה למרות העונה הנוראית,וכיאל כשהוא בריא,שווים מקום בהרכב הנבחרת,לאחמד סבע ועמאשה למשל יש תחרות הרבה יותר קשה.

קורא אדוק 27 במרץ 2012

עמית תודה רבה וכל הכבוד על התגובה
אין אם מי לדבר פה

שכחו מהשלוש אפס,שכחו מהניצחון על מכבי (2:1) שהיה אמור להיגמר איזה 5:1 (מי שראה יסכים איתי),שכחו מהנצחון המרשים על הפועל תל אביב והעליונות שהפגנו בסוף הסיבוב הראשון,או מהמשחק לפני שבועיים כשהם גנבו תיקו שתיים ואדל נבחר המצטיין,שכחו מהניצחון בעכו או בחזרה מפיגור בגשים בדוחא

העיקר "כדורגל יפה היא לא שיחקה",העיקר "לא זכורים לי כמעט משחקים גדולים שלה".

"קסם היא לא יכולה לייצר",הרי שערי האליפות של סולארי (דקה 93) ושל בדש מול חיפה והפועל (דקה 87 ודקה 78) בכלל לא מזיזים לאנשים שאוהבים כדורגל

שכחו את ההישג המנטלי הבלתי נתפס של קבוצת שחקנים שלאף אחד מהם (אם אינני טועה) אין נסיון במאבקי אליפות ועדיין פירקו את הליגה

שכחו שברגע שהקבוצה כבשה את הפסגה היא לא הסתכלה לאחור

שכחו שזה רק הפסד הליגה השלישי שלנו השנה!!! ושהוא הגיע אחרי נפילת מתח שמתרחשת לכל קבוצה בכל עונה כלשהי

שכחו את הרצפים הבלתי נתפסים (גם בקנה מידה אירופאי) מבחינה הגנתית ומבחינת משחקים ללא הפסד

שכחו שהעיר היא סה"כ 20000 איש ושאצטדיון כמעט מלא זה הישג מספיק יפה (ושלא תחשוב שאין לי ביקורת על הקהל עצמו)

שכחו שגם באליפות ההיסטורית ומהרגשת של גליל עליון ב-9293 היו בכפר בלום לכל היותר 3000 איש.

שכחו את הכל פה בדה באזר,כמעט כל הכותבים פה איכזבו בצורה יוצאת דופן
זה בלתי נתפס איך בכל הזדמנות אפשרית מנסים להיכנס באתר בקבוצה כאשר השפויים היחידים זה אתה וכמה מגיבים נוספים כמו תומר חרוב

לכל סיפור יש שני צדדים כמובן,אבל דווקא בדה באזר זה מדהים איך כמעט תמיד בחרו בצד השלילי

ועדיין,כמה שלא יחפרו פה וילכלכו,אין לי ספק שזו הקבוצה הטובה במדינה ושעל האליפות ההיסטורית הזו עוד ידובר רבות

כל אחד ראוי לדעתו ושיהיה לכולם לבריאות

(ועוד יכלתי לרשום עוד 2000 מילים בכיף)

טל 27 במרץ 2012

אם כל שאר המשתנים היו זהים לחלוטין והיה רק הבדל אחד- לקרית שמונה היו קוראים "סכנין", היית קורא השתפכויות עליהם.

אזי 27 במרץ 2012

תשמע, יכול להיות שאתה צודק,
אז למה בכל זאת אף אחד לא מצליח להתעניין בקריית שמונה?
אין שם שום סיפור להזדהות איתו.
אין לה קהל דוחף שמגיע בהמוניו למשחקים. כמו לדוגמה באר שבע, נתניה או הפועל פ"ת.
ולמרות כל הנצחונות שמנית, אין כוכבים ווירטואזיות גדולה בקבוצה. כמו לדוגמה הפועל חיפה של רובי שפירא.
ולא פירקתם קבוצות בתוצאות בלתי נשכחות. אין רבעיות וחמישיות…
(רבעיה אחת מול רמת השרון, ו3-0 מול מכבי חיפה)

אין ויכוח שקריית שמונה היא הקבוצה הכי טובה היום בליגה.
אבל אתה לא יכול להתווכח עם העובדה שאת רוב האנשים זה לא מעניין. למרות פמפום מסיבי בתקשורת מתחילת העונה.

עכשיו איזי שרצקי, ותושבי קריית שמונה, צריכים לחשוב מה הם עושים כדי שהקבוצה הזאת כן תעניין אנשים.

טל, אתה יודע למה אם זאת היתה סכנין היתה השתפכות? כי כל משחק היו 3000 אוהדים עם זיקוקים באוויר ומגשי בקלאוות בכל מגרש בארץ…

יואב דובינסקי 27 במרץ 2012

אני חושב שיש צביעות סביב הליגה. בסך הכל הכיוון נכון, להיות דומים יותר לליגות הסקנדינביות שם רוב השחקנים הבכירים יוצאים החוצה וכל שנה יש אלופה אחרת. הלוואי שזה מה שיהיה כאן והלוואי שזה יוביל להצלחות קבוצתיות כמו של רוזנברוג או נבחרתיות כמו של דנמרק, שבדיה ונורבגיה. ואינשאללה, לשחקן כמו ליטמנן

יואב 27 במרץ 2012

להשוות את הכדורגל(היוזם) והדומיננטיות של קרית שמונה לכדורגל המבורדק והמתפרץ(והמגיב) של נתניה זה או
1- לא להבין את מה שאתה רואה.
2-או שלא ראית ובאת עם הדעה מהבית.

נורא מגניב וקול להזכיר את מוגרבי. אני בספק אם יש לו מקום בהרכב של קש. בעצם אין לי ספק.

קריית שמונה היתה טובה מיריבותיה בתשעים אחוז מהזמן.שאר הקבוצות, לא תמיד עברו את החצי בלפחות חצי מהמשחקים שלהן.אז רעדו להם קצת הרגליים אתמול, אז?
ראיתי את בני יהודה בטדי לפני שבוע. מדובר בקבוצה מיקרית, מבולבלת וחסרת רעיונות.

בקשר לסבע והסיבות להגעתו לליגה בגיל מאוחר כי הוא ערבי- איך זה אמור להסביר את עופר שטרית? שוקו נומדר? אופיר חיים(שהסתובב בין הליגות)?
אגב, אני מודע לאיכויותיו של סבע כבר לפני שש שנים.

הקישקוש עם הקהל כבר יצא מכל החורים. מה זה מעניין בכלל? למה זה פקטור? יש פה שחקנים, מאמן, מערכת שעושה הישג כביר ואנשים מחפשים מתחת לשטיח איך לתקוע להם.סגנון משחק לא אטרקטיבי בעיני המתבונן) זה לגיטימי ונתון לויכוח, אבל די כבר עם הקהל.
כמה צופים מביאה אשדוד למשחקי בית?בני יהודה? כמה צופים מביאה נתניה(שמילאה את הקופסה אולי ארבע פעמים בחמש שנים האחרונות)?

טל 27 במרץ 2012

אל תשכח מי הקבוצה במקום השני, זו שהעונה הגדולה של קרית שמונה מונעת ממנה אפילו מאבק על האליפות- הפועל תל טביב.

בעולם שבראו עבורנו כותבי דה באזר, אליפוות שהפועל תל טביב לקחה רק בגלל קיזוז הופכת אותה לאחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי בעוד האליפות שקרית שמונה לוקחת שישה-שבעה משחקים לסיום העונה בפער נקודות חסר תקדים, היא "משעעמת" ו"לא מרשימה".

יואב 27 במרץ 2012

טל,
כל כך נכון.והדה לגיטימציה והפרופגנדה כבר מילמלה משהו על קש מוכרת לביתר בנוסף לשאר השטויות.
אבל בפנים, הם יודעים. כמו שאמר לי חבר קרוב ואדום-" רק אנחנו(מבין הגדולות) יכולים להפסיד אליפות בקרב מול קש."

קורא אדוק 27 במרץ 2012

יואב,טל תודה וסחתיין על התגובות הכל כך מדוייקות

Sooner 27 במרץ 2012

לכן, זהו ההישג הגדול ביותר של קרית שמונה העונה – לרוץ לאליפות מול הכלום ושום דבר שהוא הפועל תל אביב. קבוצה שרק מי שלא מכיר אותה, שלא יודע במי מדובר, יכול היה לטעות, באיזשהו שלב של העונה, שהיא מסוגלת לקחת אליפות. המועדון הזה לוקח אליפות כשהכוכבים בשמיים מסתדרים. מדובר בפרויקט עבור נאס"א, לא פחות. אליפות – גם היא בקיזוז, וגם היא בצירוף מקרים שלא יחזור כאן (קבוצה שאין לה על מה לשחק מחליטה פתאום לשחק, וקבוצה שיש לה על מה לשחק, מחליטה פתאום שלא לשחק – ועדיין, כמעט שלא לקחנו!!!) – בעשר שנים. הפועל היא מועדון גדול במובן ההיסטורי, אי אפשר להתווכח עם זה. יקח לבית"ר 40 שנה להזמין מהנגר ארון תארים גדול יותר מזה של הפועל. ועדיין, גם כשהיינו בפיגור של 2 נקודות מקרית שמונה, היה ברור שאין לנו סיכוי. חבר קרוב וצהוב שלי יודע שלפחות עשיתי מהידע הזה קצת כסף…

יואב 27 במרץ 2012

(:

תומר חרוב 27 במרץ 2012

לגבי פיראס מוגרבי- לדעתי אתה טועה. אולי בורוביץ הזכיר אותו כי זה מגניב וקול ואולי לא, אבל בהחלט יש לו מקום בכל קבוצה בליגה. הבחור בסך הכל בן עשרים וכבר שלוש שנים בבוגרים של נתניה, ההשפעה שלו על משחק הלחץ וההתקפה גבוהה מאוד ולדעתי מכל הכשרונות של נתניה הוא יגיע הכי רחוק(יותר מחן עזרא שממנו מחזיקים יותר). יש לו מסירה מצוינת, אם תראה את הבישול שלו בשער השני בשבת לעזרא בעין עקומה תתמוגג.
אחמד סבע היה תחת חוזה אצל אבו סובחי בלוד לא מעט שנים ולכן הוא לא יכול היה להתקדם למרות שרצו אותו פה ושם לאורך השנים. סובחי ידע כנראה מה יש לו ביד ודרש לא מעט כסף בשבילו, אני מניח שיש כמה מאמנים ומנהלי קבוצות שתופסים היום את הראש שלהם ומתחרטים שהם לא לקחו את הצ'אנס עליו.

דודו 27 במרץ 2012

נו. אז קרית שמונה העזה לקחת אליפות לפני שרצה 10 שנים בליגה ועוד 4 שנים בצמרת כך שילדים שגדלים באיזור יהפכו להיות אוהדים שלה.
ילדים שב 96 כשקרית שמונה עם הספונסר פלאםפל עמר היממה בגביע את הפועל ב"ש (עפלוס מינום אותם שחקנים ששיחקו נגד פיגו וגואדיולה)בוסרמיל משום מה לא תלו פוסטרים של ויקי בוקובזה ע הקירות.
אותם ילדים גם גדלו בבתים בהם לא היתה אהדה מאסיבית של קרית שמונה.אני מניח שבגם בקיבוצים מסביב גדלו על הפועל ת"א.

לכו תוציאו סעיף בתקנון ליגה וגביע שאם קבוצה לא מביאה 5000 איש בממוצע למשחק האליפות תשלל ממנה או משהו.

היום אין לי ספק שרוב בני ה 10-15 בקרית שמונה (ואם הם קוראים לעצמם הקריה למה זה יותר מעצבן מאוהדי הפועל ת"א שקוראים לעצמם הפועל?) אוהדים את קרית שמונה . עוד 10 שנים בליגת העל, רצוי עם גיחה שתיים לצמרת ובכל משחק יהיו שם 4000 איש .

לא ראיתי הרבה משחקים שלהם אבל בוסרמיל (במשחק נטול קהל) קרית שמונה נתנה כדורגל מושלם. לבטח הכי טוב שקבוצה כלשהיא שיחקה בוסרמיל בשנתיים-שלוש האחרונות.

אשך טמיר המקורי 27 במרץ 2012

יש דבר אחד יותר מעצבן מאוהדי ק"ש שקוראים לעצמם הקריה, וגם מאוהדי הפועל ת"א שקוראים לעצמם הפועל –

אוהדי מכבי חיפה שקוראים לעצמם מכבי.

יונתן 27 במרץ 2012

שכל אחד יקרא לעצמו איך שהוא רוצה.
זה עוד מאפיין של התקשורת התל אביבית. "אנחנו נחליט מה הכינוי של כל קבוצה". הפועל זה הפועל ת"א ומכבי זה מכבי ת"א. מחוץ לת"א? תגידו תודה שאנחנו בכלל אומרים רק את השם של העיר (חיפה, ב"ש, נתניה) כי גם זה לא מובן מאליו.
אז יש לי בשורות בשבילכם. אוהדי קרית שמונה (וגם אחרים) יכולים לקרוא לקבוצה שלהם איך שבא להם. הבנת למה הוא מתכוון? המסר הועבר, נקודה. לך תגיד ל5000 אוהדי הפועל ירושלים ששרים "אווו הפועל עולה" בהיכל נוקיה (חבל שזה לא קורה כבר כמה שנים) שהם מעודדים את הפועל ת"א ולא את קבוצתם האהובה. לך לעורך של המקומונים החיפאים ותתקע לו את העט בעין כי הוא העז לכתוב "הפועל" או "מכבי" בהתייחסו לקבוצות הכדורגל המקומיות.

בני תבורי 27 במרץ 2012

ואף על פי כן, קריית שמונה תהיה אלופה, וראויה מאין כמותה. אצבע בעין של הפיינשמקרים. עם קהל, בלי קהל, עם אבוחצירא בלי איזה שמנמן שעולה מליונים ולא מצליח לדחוף עצמו לאף קבוצה בחו"ל, ולמרות שלאיזי עף הפקק ולרב"ש יש חברים עם קשרים. כבוד, והרבה.

קורא אדוק 27 במרץ 2012

בני אנחנו צריכים עוד לנהל שיחה צפופה על גילי לנדאו :-)

תומר חרוב 27 במרץ 2012

אני מאוד אוהב את גילי ולדעתי הוא היה המועמד המוביל לחזור לנתניה עד שאיזי טרף את הקלפים.

בני תבורי 27 במרץ 2012

יש לי רק דברים טובים לומר עליו.

טל 12 28 במרץ 2012

לייק

דביר 27 במרץ 2012

בפעם הבאה כשאתה יושב על הבר עם בירה ומספר לברמן את גחמות הכדורגל הישראלי שלך אל תתמלל אותם אחר כך לפוסט בבקשה.

אכן שברת שיא- אי הפרגון לקש בשביל לפרגן לנתניה.

יאללה מספיק.
לפני חודש זרקו על עטר כסאות מהיציע.

איך שגלגל מסתובב לו זה ידוע. עכשיו גם איך כשבלוגר מסתובב אני יודע.

Comments closed