אור סולומון. שחקן

307365

 

הכדורסל הישראלי ממציא פטנטים, למשל משחק במאי שלא קובע דבר לשתי הקבוצות. במשחק כזה הייתי אמש במלחה- בין הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון.

ירושלים כבר הבטיחה את המקום החמישי וראשון את השישי, והרמה בהתאם. היה משחק גרוע למרות הדרמה (104- 106 לראשון לאחר הארכה). רק בליגה הישראלית ניתן יהיה לראות משחק שמשלב כל כך יפה בין היעדר אתלטיות להיעדר שכל. כל כך הרבה החלטות גרועות התקבלו במשחק הזה. כל כך הרבה מהלכים נוראיים של שחקנים שהסתיימו באיבודים או בכמעט-איבודים. והדבר הכי עצוב: זה היה משחק יחסית מעניין. אפילו היו בו אנרגיות גבוהות (וזאת לזכות השחקנים כי המשחק, כאמור, לא היה באמת חשוב) והמשחק גם היה צמוד כך שגם האלמנט הדרמטי היה קיים- למרות אי חשיבות המשחק.

אבל הדבר היחיד שאני לוקח מהמשחק הזה- למעט זכרון השיחה הקצרה עם בחורה יפה מאוד שבאה לבקר את אשתו של דן גרופנלד (עיניים כחולות ענקיות כאלה לא ראיתי כבר זמן מה)- זה את היכולת של אור סולומון. אני לא ממש בקיא ביכולת של סולומון למרות שאני שומע את השם כבר כמה שנים. רק בעוד ארבעה חודשים הוא יהיה בן 20. זה עדיין צעיר אבל כבר לא מאוד צעיר (בגיל הזה בקולג'ים ואפילו ב-NBA יש שחקנים שעושים פלאים).

בכדורסל הישראלי אני בספק מאוד גדול אם יש שחקן בגיל של סולומון שטוב ממנו. בספק אם מישהו בכלל מתקרב אליו. זה לא שמדובר בעילוי חד פעמי אבל כן מדובר בכשרון ובעיקר- בשחקן די מלא.  סולומון עושה הכל טוב. הוא קולע (שלשות וחצי מרחק), יש לו שליטה טובה בכדור (גם שמאלי), ויש לו "אף לכדור" והבנת משחק. הוא צריך להתחזק מאוד פיזית ולהיות מעט יותר אסרטיבי אבל בכל רגע נתון הוא נראה כמו שחקן טוב מאוד, לעתים אף כשחקן הכי טוב בקבוצתו (ומשחק בראשון ג'וליאן רייט, שעד לפני שלוש שנים פתח בחמישייה של קבוצת פלייאוף ב-NBA- ניו אורלינס הורנטס לצדם של כריס פול ודייויד ווסט).

אתמול סולומון הרהיב עם 27 נק' (כולל 5 שלשות) ו-9 ריבאונדים. ומדובר בסמול פורוורד.

בעשר השנים האחרונות לא זכור לי כמעט שזיהיתי כשרון צעיר בכדורסל הישראלי. אולי האחרון היה ליאור אליהו לפני עשר שנים בגליל. אולי קצת בר טימור (במשחק נבחרת הנוער) ואלישי כדיר (במשחק תיכונים). לעשר שנים, זה ממש ממש מעט- וכך אכן נראה הכדורסל הישראלי של הדור האחרון- נטול כשרונות כמעט לחלוטין.

אני לא בטוח שאור סולומון זה הדבר הגדול הבא (של הכדורסל הישראלי) אבל יש לי תחושה שכן. מן הסתם, הוא יתחיל לקבל הצעות בקרוב. אם אני הפועל ירושלים (ובוודאי אחרי אתמול) אני פונה אליו כבר עכשיו (כמנהג הכדורסל הישראלי לפנות לשחקנים תחת חוזה (: ומציע לו להצטרף לשלוש השנים הבאות. אלא שבירושלים לא בטוח אם בכלל יהיה תקציב בעונה הבאה ולכן אני בספק אם יעשו זאת). גם אם אני הפועל תל אביב או מכבי חיפה אני פונה במיידי לסולומון.

אבל אם אני סולומון אני נשאר בראשון, גם אם יציעו לי יותר כסף בקבוצות אחרות (ויציעו). כי הוא גדל בראשון ואני גם חושב שבקבוצה הזו, היכן שהוא כבר שחקן חמישייה מוביל, הוא יכול להפוך לכוכב בשנים הקרובות. זו צריכה להיות המטרה שלו.

אני מביט כעת בממוצעים של סולומון ונוכח לראות שהוא קולע רק 5.7 נק' למשחק. אז או שראיתי אתמול משחק לא מייצג לחלוטין או שהכדורסל הישראלי פשוט הורג את תינוקיו. כיוון שיצא לי גם בעבר להתרשם במעט מסולומון, אני כן חושב שהמשחק אמש במלחה כן ייצג. בעיקר את הכשרון המאוד גדול של הילד הזה (מצטער שאני קורא לעלם כמעט בן 20 ילד, אבל כך זה בישראל).

על כל פנים, אור סולומון גרם לי אתמול להינות מאוד מכדורסלן וזה דבר נדיר במשחק ליגה ישראלית ובוודאי על ידי שחקן ישראלי.

תודה אור ותמשיך כך. בלי לפחד, ובלי לחפש כסף מהיר.

בלי קשר לכלום, במשחק אתמול במלחה נשרקו 62 עבירות (ב-45 דקות). במדינה עם תרבות כדורסל שחשוב לה לשפר את איכות הכדורסל נתון כזה היה הכותרת היום בכל העיתונים והאתרים שסיקרו את המשחק. אפילו לפני היכולת של סולומון. כי דבר כזה, שלא קורה רק אתמול כמובן, זה אולי אחד הדברים שהכי מחרבים את הכדורסל בארץ. האובר קולינג הזה הוא נפשע וחייבים להילחם בו בכל הכלים. אבל בישראל כמו בישראל- דבר לא נעשה. ולא רק שלא נעשה- גם לא מדובר.

יומן האליפות של טייסון גיי
הכה בהם לברון (פוסט אורח של מתן גילור)

34 Comments

אדם בן דוד 6 במאי 2013

זה כמו שהרצת את ערן לוי לנבחרת? איך שחקן ששם 5.7 נקודות בממוצע הוא הכישרון הכי גדול מאז ליאור אליהו? יוגב אוחיון- סתם שם שעלה לי בראש, נראה לי קצת יותר מוצלח. יש עוד כמה, אבל שזה לא יפריע לך. חוץ מזה "רק בליגה הישראלית ניתן יהיה לראות משחק שמשלב כל כך יפה בין היעדר אתלטיות להיעדר שכל."- מצחיק:>

big rakevet 6 במאי 2013

בתקופת אפי בירנבוים ה"ילד" קיבל יותר דקות ומאז החלפתו ברוני בוסאני יש שני נפגעים עיקריים במכבי ראשון- אור סולומון ושון דאוסן. שניים שבסיבוב הראשון הראו את הפוטנציאל הגדול שלהם ועכשיו, רק אחרי שראשון הבטיחו את המיקום הסופי שלהם מקבלים קרדיט ומצדיקים אותו. כנראה שאם יתנו לישראלים ולא רק לזרים שמתחילת השנה יש ביקורת בראשון כנגד הזרים אז הם יצליחו ויפרצו…

יואב בורוביץ' 6 במאי 2013

ערן לוי- ביכולת של תחילת העונה- היה שווה נבחרת (גם היום אני חושב שעם מאמן טוב אפשר להפיק ממנו גם בנבחרת). בנוגע ליוגב- אני כתבתי עליו כשהיה בשיא תפארתו בעונה שעברה שהוא כדורסלן בינוני (לרמה האירופית). אני חושב שמאז הוא הוכיח זאת. זה נכון שלסולומון אין סטטיסטיקה מרשימה אבל אפי בירנבוים היה נוהג לדבר עליו לא מעט וגם רוני בוסאאני נותן לו הרבה מאוד קרדיט. יש לי הרגשה שאתמול היתה הופעת הפריצה שלו. שוב אומר: הוא לא אתלט על ויש לו עוד המון להתחזק, אבל יחסית לישראלי הוא בסדר מבחינה אתלטית ויש לו תכונות רבות שלשחקנים ישראלים אחרים אין.

רונן 6 במאי 2013

אני מסכים עם יואב, הבעהי היא שלמעט מאוד מאמנים יש אומץ לקדם שחקנים ישראלים. יש בחולון – קבוצה עם סגל קצר, את רם אליאספור, 2.07, לא רואה פרקט. בחיפה יש את צ'וברביץ' (2.17 לדעתי), משחק פחות מ-6 דקות למשחק, והרשימה ארוכה.
מאוד נוח למאמנים לשחק עם ארבעה זרים, תרגיל של חסימה אחת ומשם מאלתרים משהו.

עד המוות חולוניה 6 במאי 2013

רם אליאספור קיבל דקות בחולון ובירושלים הוא אפילו לא קיבל ובגלל זה גם הגיע לחולון ושם הוא קיבל דקות.עכשיו הוא לא משחק בגלל פציעה ולא בגלל שום סיבה אחרת,אם הוא היה כשיר הוא היה משחק.ועובדה,במקומו חולון החתימו את טל הרמן כמחליף שלו

אמיר א. 6 במאי 2013

כמה הערות-
1. אור סולמון כישרון גדול, לא יכול להגיד אם רק לליגה הישראלית או בעתיד גם לאירופה.
2. אור סולמון כמו בר טימור לא ממצא חמישית מהיכולת שלו ואתמול זה אכן היה משחק לא מייצג לצערי.
3. כמי שעוקב אחרי בר טימור כל העונה, לשחקן יש כישרון להיות אחד הרכזים/גארדים הטובים שהיו פה, אך בשביל זה הוא צריך לא רק לשחק יותר (והוא עוד מאלו שמשחקים כמעט 25 דק בערב) אלא גם להתחיל לגדל ביצים, ולהבין שהוא לא יכול להעלם ולבוא פעם בשלושה משחקים.
4. כדי שיצמחו פה באמת שחקנים צריך לשנות את הגישה ולהבין שזו ליגה ישראלית ולא ליגת זרים. צריך להוריד את הזרים ל3 במקסימום בלי זרים על הספסל ובלי חוקים הזויים.
5. מי שאומר לכם שהבעיה היא שאין מספיק ישראלים טובים משקר, הליגה גם ככה ברמה לא גבוהה אז הזרים שבאים והולכים אחרי חודש לא משפרים אותה. עדיף לראות ישראלים על המגרש ותאמינו לי כשהם ישחקו הם גם יקלעו וגם יקחו ריבאונד.
6. חוץ מאוהדי מכבי ושמעון מזרחי כולם מעוניינים שיהיו פה פחות זרים ויותר ליגה של ישראלים, הבעיה היא שיש יותר מידי מהראשון (רובם סתם אוהדי כורסא שאוהבים את יום חמישי ולא מבינים כלום) והשני הוא אדם ששולט פה כבר 40 שנה וכל העסקנים מפחדים ממנו.

לסיכום- זאת ליגה ישראלית ולכן צריך פה ישראלים!! מי שרוצה להחזיק כל מיני שכירי חרב שיבושם לו- לא על חשבון הכדורסל שלנו

רועי 6 במאי 2013

על סמך מה בדיוק אתה אומר שכולם מעוניינים שיהיו פחות זרים ויותר ישראלים ? אני כל פעם שומע על הכולם הזה, ועל הציבור שרוצה ציביון ישראלי ולא מבין על סמך מה הטענות האלה מבוססות. עד היום לא ראיתי שום סקר שנעשה בנושא.
מי שמעוניין ביותר ישראלים זה ארגון השחקנים שדואג לרפד את תלוש המשכורת שלהם, ולהכריח קבוצות להחזיק שחקנים בני 40 שפג תוקפם.

כוכב עליון 6 במאי 2013

רועי. עם יד הלב, פוסט של אותו בורוביץ' תחת הכותרת "ווילי וורן. איזו קלאסה" היה מעניין אותך? אני יכול להגיב באופן אישי בלבד, מעדיף את אור סלומון ודאוסן גם על ימי ה 0 נק' שלהם, על פני כל ערב נתון בו ווילי וורן משחק לבד וקולע 20 נק' ב 10% מהשדה.

רועי 6 במאי 2013

כוכב עליון,
אני לא מתייג שחקנים לפי תעודת הזהות שלהם, שחקן טוב – שישחק, לא טוב – לא ישחק. מאוד פשוט. ובשביל זה לא צריך חוקים.
אין לי שום דבר נגד שחקנים ישראלים, הלוואי והיו מספיק שחקנים ישראלים טובים בליגה הזו, אבל העובדה היא שאין. ושלא ימכרו את הסיפורים שאין שחקנים טובים בגלל שהם לא משחקים. הדור הולך ופוחת, אפשר לראות את זה לאורך כל נבחרות ישראל בכל הגילאים.

עומר ה 6 במאי 2013

אמיר צודק לגמרי. בתור אחד שהולך למשחקי בית וחלק ממשחקי החוץ של בני הרצליה (כן, זה אני), ומדבר עם כל מיני אוהדים, זה ברור שכל שרוב האוהדים בעד ליגה שלי ישראלים.

משיח 6 במאי 2013

כאילו שאני הגבתי רק יותר רהוט, תודה אמיר א.

משה 6 במאי 2013

"משחק במאי שלא קובע דבר לשתי הקבוצות" – ראיתי כזה אתמול, קוראים לו הדרבי של המרסיסייד, מסתבר של א רק בליגה הישראלית.
"משחק שמשלב כל כך יפה בין היעדר אתלטיות להיעדר שכל. כל כך הרבה החלטות גרועות התקבלו במשחק הזה. כל כך הרבה מהלכים נוראיים של שחקנים שהסתיימו באיבודים או בכמעט-איבודים" – הייתי בטוח שאתה מדבר על ניו יורק – בוסטון, זה עונה בדיוק לתיאור של משחק מס' 6 או כל משחק אחר.
כך שלא כל דבר הוא "רק בישראל".
חוץ מזה, אני לא מכיר מספיק את אור סלומון, אני מקווה שהוא באמת כזה טוב, תמיד כיף לראות שחקנים ישראלים כשרוניים שמשתלבים בליגה. בניגוד לחלק מהמגיבים מעליי, אני שמח על כאלה שמשתלבים בליגה אמיתית ולא אחת שממציאים כדי להצהיר על "תחרותיות" או "מתן הזדמנות" לישראלים לא מוכשרים.

רועי 6 במאי 2013

טוב, שכחת שגם על פלייאוף ה NBA הוא כתב שהוא פח.
לא הבנת ? בעיני בורוביץ' לא נברא ענף ספורט/תחרות כלשהוא שהוא לא פח.
בורוביץ', תקן אותי אם אני טועה.
כבר כתבתי לך שאלה בנושא בעבר, טרם קיבלתי תשובה.

יואב בורוביץ' 7 במאי 2013

רועי, החיים הם פח. אבל כשיש משהו שמלהיב אותי ואני חושב שהוא איכותי, למשל כמו היכולת של אור סולומון שלשום, אז אני שמח להיות הראשון שמתלהב ומפרגן.

אפריים 6 במאי 2013

השיפוט ממש מעצבן העונה.
זה מוציא את הקצב מהמשחק, מכניס את הספסלים והקהל לעצבים ובעיקר מייאש את השחקנים שחושבים לתומם שהם משחקים "משחק של גברים".
יותר מבכל עונה, בולט לי בעין הייאוש של השחקנים שלחובתם נשרקות עבירות שחלקן מאוד-מאוד-מאוד גבוליות וחלקן פשוט מנותקות מהמציאות.

דניאל זילברשטיין 6 במאי 2013

מסכים עם משה בכל מילה. בורוביץ', יש לך נטיה להשתמש בביטוי "רק בישראל" ובנגזרותיו. חוליים חמורים יש גם בליגות אחרות ובענפים אחרים. לא רק ניקס-סלטיקס, אגב, גם בסדרה בין שיקגו לברוקלין הנטס קיבלו פעם אחר פעם החלטות מזוויעות במאני טיים. אינטליגנצית משחק של כיתה טיפולית, בחיי.

לגבי סולומון, אתה צודק, יואב. הוא שחקן שלם למדי, אבל באמת חייב לאכול רק סטייקים ולעבור לגור בחדר כושר בקיץ הקרוב. הבעיה היא שבד"כ חבר'ה כמוהו נגמרים בזמן הפגרה בנבחרות הצעירות.

דניאל זילברשטיין 6 במאי 2013

ולגבי השיפוט: אני כבר שנים מנסה להטיף בעד ה"נו-קול" האמריקאי המוצלח כל כך. ג'ף ואן גנדי הוא מהתומכים הגדולים של הגישה, שבה אם יש מגע זה לא בהכרח פאול. כמי נמצא במגרשים בארץ מדי שבוע, אני יכול לוצר שאיל פוהורילס הוא השופט הטוב ביותר בארץ, אבל בלי יחצ"נים, מקורבים וקליקות. והוא מקפיד מאוד לא לשרוק עבירה על כל נגיעה

יואב בורוביץ' 6 במאי 2013

דניאל- כמי שמסקר את הספורט בארץ יותר מעשור (וחווה אותו שלושה עשורים) וכמי שגם חווה מקרוב תרבות ספורט אמריקאית וזרה במשך הרבה שנים, יש המון תופעות שהן כל כך יותר קיצוניות כאן ולכך אני מתכוון כשאני כותב "רק בישראל". ובנוגע לאובר קולינג, לזכותך ייאמר שאתה השדר היחיד שלעתים מתייחס לתופעה. אבל בצורה מאוד מנומסת. כאן צריך להיות תקיף ובוטה. כאן צריך לומר את האמת (המכוערת) עד הסוף. אם באמת רוצים להתחיל להילחם בתופעה ולשנותה.

אורי 6 במאי 2013

1.כול עניין הזרים הוא אבסורד אחד גדול כי יש בינהם כ״כ הרבה בינוניים שלא תורמים יותר מידי ומקבלים שכר גבוה מידי וכול זה במקום ישראלים שיכולים לתרום לא פחות במחיר הרבה יותר טוב. 2.אני אישית מעדיף לראות ישראלים בינוניים במקום שכירי חרב ולראות התקדמות אצל הצעירים עם הפונטציאל הגבוה. 3.צריך להוריד את מספר הזרים לשלושה ולתת לקבוצות שמשחקות באירופה להחזיק יותר זרים. 4.אור סולומון בהחלט מוכשר בר טימור גם יגיע רחוק שון דאוסן הוא פוטנציאל אדיר הוא אתלט ברמה גבוהה אין לו פחד ואני צופה לועתיד מזהיר. 5.יש יותר מידי ישראלים עם פוטנציאל שלא רואים כמעט דקות משחק טמיר אריאלי,רם אליאספור( שזה בושה וחרפה שהוא לא פרוייקט לאומי הבנאדם 2.08 מי ישמע מסתובבים לנו כאלה כמו זבל) גם אלבס צוברביץ או משהו כזה לא מקבל מספיק דקות וחבל כי אין לנו הרבה חבר׳ה בגבהים כאלה בנוסף יש את רפי מנקו מירושלים שאומרים שהוא כישרוני והוא לא משחק דקה את האחים מושאשאולי מחולון וגם נאור שרון וזה בלי השחקנים המוכשרים של הלאומית. 6.ולמי שמגחך ואומר שהם לא באמת ברמה גבוהה או אפילו לא מתקרבים לזה אני יגיד שאני מעדיף אותם על שכירי חרב ואולי שלבחרת שלנו יהיה קצת יותר היצע

איתי 6 במאי 2013

אמיר א. אתה גאון!! מסכים איתך בכל הערה!! לצטט ולשלוח לאיגוד ולקדוש ברוך הוא, שמעון מזרחי כמובן… (:

אדם בן דוד 6 במאי 2013

1. ערן לוי לא שווה נבחרת (רק נבחרת כדטרגל חופים, ואני לא מזלזל- זה פשוט משחק שממקסם את היכולות שלו, בכדורגל של 90 דקות, שצריך אשכרא- ל ר ו ץ ולעשות הגנה- אין לו מה לחפש)
2. אין לי כלום נגד אור סלומון, ויכול מאוד להיות שמדובר בכשרון נדיר שרק מחכה להזדמנות לפרוח, יש לי בעיה עם קביעה שהוא "שחקן" על סמך משחק וחצי. (מה גם שדאוסן ג'וניר עושה רושם של כישרוני יותר- והיי, בורביץ הוא גם שחור- אז עוד סיבה בשבילך להיות בעדו)
3. גם אני בעד ליגה של ישראלים. השביתה האחרונה וההסכם המטופש שנחתם מבטיח שלכל קבוצה יהיו מחממי ספסל צעירים. אני מתקשה להאמין שחל שינוי משמעותי בהרכב האוכלוסיה ורמת הכישרון בכדורסל ירדה. זה נכון שקטש שווה חמישיה גם בליגה בלי הגבלה של זרים. אבל על כל קטש יש צורך בעוד חמישה שיקבלו הזדמנות. אם יהיו 2 זרים, הרמה תרד, אבל ההזדהות תעלה. אור סלומון, כנראה- שוב אני לא חושב שהוא הוכיח את זה עדיין, יכול היה להיות שחקן מוביל בקבוצה עם הגבלת זרים. כדרגע הוא נידון לקבץ דקות או להבליח למשחק או שניים- ומכאן אני טוען שקשה מאוד להסיק לגבי יכולתיו. ניתן לכתוב על פוטנציאל אבל קשה לקבוע שהוא "שלם" או להפליג ולכתוב "בעשר השנים האחרונות לא זכור לי כמעט שזיהיתי כשרון צעיר בכדורסל הישראלי. אולי האחרון היה ליאור אליהו לפני עשר שנים בגליל. אולי קצת בר טימור (במשחק נבחרת הנוער) ואלישי כדיר (במשחק תיכונים). לעשר שנים, זה ממש ממש מעט- וכך אכן נראה הכדורסל הישראלי של הדור האחרון- נטול כשרונות כמעט לחלוטין." היו כבר תצוגות כאלה משחקנים ישראלים בעשור האחרון. יש אותה כמות כשרון יש לה פחות אפשרויות ביטוי ומקום להתפתח.
4. בנימה אישית- אני מאוד אוהב לקרוא את הבלוג שלך יואב. אני הרבה מאוד פעמים לא מסכים. אני מעריך את העובדה שאתה כותב מהלב. אני חושב שהכתיבה שלך מעוררת משהו, וזה חשוב. עם זאת, יש לך נטיה קלה לעיתים להיות קיצוני. וזאת הייתה הכוונה שלי. ערן לוי שחקן כשרוני אבל הוא שייך למשפחת הרוני קלדרון – שי בירוק- ראובן עובד. כישרוניים שדפקו לעצמם בגלל האופי. לא מתאים לנבחרת. אור סלומון התפוצץ אתמול ויכול מאוד להיות שהוא כישרוני. לא מעבר לזה.

יואב בורוביץ' 6 במאי 2013

אדם, מה לעשות שבעשר שנים (פלוס) שאני מסקר כדורסל ישראלי כמעט ולא ראיתי שחקנים שאותם אני מגדיר ככשרונות? אני מסכים עם גיל (מזימבבואה) וחושב שהסיבה העיקרית לכך היא שילדים כבר כמעט ולא משחקים ברחוב. מעבר לזה, יש עוד סיבות נוספות באופן הגידול במחלקות הנוער. עובדים הרבה יותר מדי על תרגילים וכדורסל קבוצתי והרבה פחות מדי על יכולת אישית. חוץ מזה, אין כאן מערכת איתור כשרונות בגיל מאוד צעיר. לדוגמא, ילד ממשפחת עוני שיכול היה להיות המיקי ברקוביץ' הבא לא יילך לחוג כדורסל בגיל המתאים כי אין להוריו כסף לממן זאת, וגם אין מערכת איתור (כמו במדינות רבות מאוד באירופה, בעיקר במזרח) שתזהה אותו בכיתה א' ותבין שכאן יש פוטנציאל אתלטי (וטכני) לכדורסלן עתידי.
בנוגע לערן לוי- מאוד לא מסכים שהוא מתאים רק לכדורגל חופים. נכון שהוא שמן ונכון שהוא לא עושה הרבה הגנה. אבל שחקנים רבים (חלקם מעולים) לא עושים הרבה הגנה. אם בכל משחק ערן לוי שווה יצירת שנייים-שלושה מצבים טובים אז אתה יכול לחיות אם זה שהוא פחות משקיע בהגנה (למרות שבקבוצות הבאמת נהדרות כמעט כולם עושים גם הגנה. אבל גם שם- לא כולם. גם מסי לא עושה יותר מדי הגנה). ובנוגע לסולומון- נכון שראיתי אותו מעט מדי ואף ציינתי זאת. אבל ראיתי במעט הזה דברים שלא ראיתי אף פעם אצל שחקנים ישראלים אחרים שראיתי המון. לכן אני חושב שמדובר כאן בכשרון. לא שחקן יורוליג בכיר לצערי. אבל בהחלט שחקן ישראלי מאוד בכיר.

Or 6 במאי 2013

יואב, מה עם הרכז הצעיר שקלע 21 ואת סל הניצחון?

יואב בורוביץ' 6 במאי 2013

עמית בן דוד אחלה שחקן. בלי יותר מדי כשרון ממצה את המקסימום ממה שיש לו. האמת שכנער נחשב לעילוי ולכן מאכזב שבחיים לא תקע יתד בנבחרת (והיא לא טובה בתקופת הקריירה שלו). אבל הוא אחלה שחקן ליגה, וטיפוס שנראה לי שחשוב מאוד שיהיה כזה בקבוצה.

גיל מזימבבואה 6 במאי 2013

הלוואי והיו לנו ישראלים טובים כמו שמדברים עליהם. אין לנו וכנראה גם לא יהיו כי הנוער היום חי במנטליות שונה.
היום בדרך מביה"ס הביתה הם לא עוברים דרך המיגרש לקלוע או לראות את חנן קרן מתאמן על קליעה, הם עוברים דרך חנות האייפונים והג'ל.
המנטליות שלנו שונה והעובדה שכל הישראלים שחשבו שהם כוכבים יצאו לאירופה ו… (חוץ מקטש כמובן כי הוא עבר בדרך הביתה דרך המיגרש).
למרות הזרים הרמה בליגה יותר גבוהה ויותר מהנה איתם מאשר בלעדיהם.
יש כיום במה לא רעה לשחקן הישראלי וזו הליגה השנייה, כמה ישראלים מעולים באו משם שאפשר לתת להם מפתחות להחזיק קבוצה, כמו שקטש קיבל? אפילו בר טימור שמוזכר בכל משפט שני מופיע פעם בשלושה משחקים.
סיכום – נכון להיום צריך להפסיק את פסטיבל הישראלים ושישבו המומחים ויחשבו קודם איך משנים את המנטליות ולא איך דואגים למשכורות השחקנים.
כמו כן צריך להפסיק את ההתרכזות בשמעון מזרחי הוא לא אשם. יותר מדי משתמשים בו כתירוץ וזה רק ממחיש כמה התירוץ עלוב.

דון נאפולי 6 במאי 2013

כשבר טימור ואור סלומון היו ילדים לא היה אייפון

אבי 6 במאי 2013

הכדורסל הוא מוצר הספורט הכי גדול ואיכותי שיש בספורט הישראלי.

דון נאפולי 6 במאי 2013

ג'וני, עִבְרָתֶתֳ?

מתן 6 במאי 2013

לגיל מזימבבואה,ני חושב שאתה טועה בקשר לנוער אם ראית את גמר אליפות הנוער שהיה בשבוע שעבר שבו רעננה ניצחה את מכבי היית יכולת ליראותשחקנים מאוד מוכשרים עם פוטנציאל גדול ולא רק שגב וזלמנסון שכבר קצת מוכרים. לדוגמא ברעננה היה את איינורין שבסוף לקח את המשחקעליו ועמד בלחץ. ובהתחלה דיברו פה על סנטרים צעירים של מקבלים מספיק דקות,יש עוד סנטר צעיר עם פוטנצאיל עצום ברעננה קוראים לו צאלי נוימן שלא מזמן חגג 17 והוא בגובה 2.05 שכנראה יגיעה עד 2.10-2.15 עם קליעה טובה מחצי מרחק. ואפשר ליראות הרבה נערים שמשקעים שעות כל יום באימונים ואל תשכח שהם צריכים גם לעשות בגרויות כדי שיהיה להם עבודה בעתיד כי אפ אחד לא מבטיח להם חוזה בבוגרים.

כוכב עליון 6 במאי 2013

אור סלומון כיכב אתמול כי ווילי וורן הושעה מהקבוצה. ברור שזרים יהיו יותר מוכשרים ויותר אתלטיים מישראלים. זאת עובדה. בבני הרצליה או השרון או איך שקוראים להם היום, בטוח שיש זרים מוכשרים יותר מישראלים ועדיין רואים שם משחק סוליסטי ובלתי נסבל. אז מה עדיף? ובורוביץ', באמת? בשום ליגה בעולם, בשום ענף, לא יכול להיות שמצב שמקום 6 ומקום 5 הוכרע לפני המחזור האחרון? "רק בישראל"?

זמן מלמיליאן 6 במאי 2013

למספידי השחקן הישראלי קבלו חמישיית כשרונות בגילאי ה20 מינוס, ברמה הכי גבוהה באירופה, חלק עם פוטנציאל אנ בי איי

בר טימור, איגור קולשוב, שון דאוסן, אור סולומון, תום מעיין

תחתם יש גם את נאור שרון, בן אלטיט, אליאספור, זלמנסון ושגב שיכולים להתפתח לטופ אירופאי

תוסיפו את כספי בן 24, טיוס ,גייק כהן, בן רייס בני 23, דור הביניים של אוחיון, אליהו מקל נעימי רותבארט וכדיר בני 25/26 וקיבלתם פוטנציאל מטורף

דון נאפולי 6 במאי 2013

שמוליק ברנר, אפיק נסים, יניב גרין, ארז כץ…
מצלצל מוכר?

חיים כ 6 במאי 2013

בתור אחד ששיחק עם סולומון כמה שנים בילדים, נערים ונוער, מדובר בשחקן שבאמת יש בו הכל מהכל, מעבר לזה שהוא לא כזה לא אתלט כמו שעושים ממנו, הבן אדם מתאמן כמו פסיכי חדר כושר אתלתיקה עם מאמן אישי בנוסף לאימונים אישיים.
אם הוא לא יצא שחקן (ושוב אני אומר זאת על סמךל היכרות, לא כי הוא מתאמן הרבה) זה פשוט מחדל, אין לי מילה שתתאר זאת טוב יותר.
עם זלמנסון התאמנתי באימוני גבוהים (כשעוד התאמן בראשון) עם קולשוב דאוסן בגארדים, וגם את נאור אני מכיר מבי"ס. מוכשרים אחד אחד, והכי טובים לגילם ביי פאר

באמת שאם הם לא יצאו שחקנים, כל אחד ואחד מהם, זו תעודת עניות להזדמנות וליחס שמקבל הצעיר הישראלי בליגה.

http://www.chinaadopteen.org/jordan8playoffs.aspx 26 ביוני 2013

Sayahda, A email thinking about commence ended up being an instructor of all metaphysics for more that 30 several. entirely,the lady with a routinely visit public speaker at varieties of modern age companies world-wide such as psychic Frontiers Fellowship, currently the australian higher education related with metaphysical research studies, Natural philosophy the japanese not to mention oneness church. A graduate from IAC the woman been around and taken into consideration each of the psychic cosmetic surgeons since the Philippines medical Mayan people Yucatan,5 renowned spot building firms when it comes to web hosts http://www.chinaadopteen.org/jordan8playoffs.aspx

Comments closed