וויין רוני לאן

ריאל, וגם יונייטד ואפילו ליברפול, עדיפות על בארסה

soc_waynerooney_640

אני מכיר ומוקיר את דעת מייסד הבלוג לא להתעסק עם שמועות העברות באוף סיזן. ובכל זאת, בא לי להתייחס לשמועה שקראתי היום.

טיאגו אלקנטרה למאן יונייטד תמורת וויין רוני לבארסה.

או קי…..

את טיאגו אני מאוד אוהב. מחזיק ממנו. לא מבין מדוע לא פרץ יותר בבארסה של השנתיים האחרונות לנוכח הטאלנט שראיתי ממנו כבר לפני יותר משנתיים. גם ייחוס טוב יש לו- הבן של מאזיניו.

וויין רוני זה וויין רוני. בקצרה: גדול הדור בכדורגל האנגלי ואחד מחמישה הכדורגלנים הטובים בעולם לעניות דעתי.

רוני לא בתקופה טובה. העונה האחרונה שלו היתה מהפחות טובות בקריירה- אולי הכי פחות טובה. הוא עדיין כדורגלן-על. הוא עדיין טוב מטיאגו.

אני מבין את הרצון של יונייטד לקבל קשר מגוון וטכני ובעיקר צעיר בדמות טיאגו. אני מבין שכל מועדון כדורגל בעולם ירצה לצרף אליו וויין רוני.

האם רוני מתאים לבארסה? לא בטוח שזו שאלה נכונה. לכאורה, ראינו שזלטן בעונה בודדת, למרות היותו אחד מגדולי העולם, נכשל בבארסה. אמנם כבש לא מעט, אבל לא נחשב להצלחה במועדון ובעיקר נראה כמו מישהו שאינו מתאים לצורת המשחק (טיקי טאקה).

לרוני יש טכניקה כבירה והוא מוסר נפלא. הוא יוכל להסתדר עם הטיקי טאקה, שבשנה-שנתיים האחרונות, אגב, קצת נחלש. רוני גם יודע לתת גולים. הוא למעשה מסוגל לעשות הכל.

מנגד, לשים אותו בנוסף למסי ולניימאר זה או בזבוז או הדבר הכי מדהים שאי פעם נעשה בקבוצת כדורגל. אני עדיין עם התחושה שזה יותר מדי.

לא צריך כל כך הרבה טאלנטי-על בקבוצה אחת. מצד שני, לכו תדעו. אולי קבוצה עם לברון, כריס פול ודירק נוביצקי (בשיאו) יכולה להצליח. ועדיין זה נראה לא באמת מתאים.

*

לכן הייתי מעדיף שוויין רוני יעבור לריאל ויחזור לשתף פעולה עם כריסטיאנו אם האחרון אכן יישאר. אני גם חושב שזה יציב מצ'-אפ מעניין בהרבה בין ריאל (של רונאלדו ורוני) לבארסה (של מסי וניימאר). בכלל, יש משהו יותר מתאים ברוני לריאל- לא יודע ממש להסביר למה. בארסה נקיה מדי בשבילו. סטרילית מדי. ריאל עם כל התשוקה והיצרים מתאימה יותר. רוני הוא מעל לכל שחקן של תשוקה ועבודה. מנגד, הוא יכול להביא את התכונות הנפלאות האלה לכל מקום שבו יהיה- גם לברצלונה.

*

מעניין מדוע יונייטד לא נלחמת עד טיפת הדם האחרונה להשאיר את רוני. לא מבינים שם שהוא השחקן הכי טוב שיש להם?

*

ואם בכל זאת נגזר על רוני לעזוב, אז מאוד הייתי רוצה- ואני יודע שזה לגמרי חלום באספמיה- שליברפול תלך עליו בכל הכוח. עד 35 מיליון ליש"ט שהיא תשלם, אם כך נדרש. כי מבחינתי, כאוהד ליברפול, יש משהו עצוב וקצת מעוות בכך שהשחקן הכי גדול שגדל בעיר מאז שדיקסי דין עבר לעיר ולאברטון בגיל 16 בשנות ה-20, לא משחק בקבוצה הגדולה בעיר- ומהגדולות בעולם. ליברפול, אם הייתה עובדת כמו שצריך, הייתה צריכה לרכוש את רוני כבר בגיל 15. הכשרון כבר היה שם. כבר אז היה צריך לשלם 5-10 מיליון ליש"ט כדי להביא אותו, וככל הנראה אברטון הייתה מוכרת כדורגלן בן 15 במחיר הזה.

אני יודע שיש בכך משהו נגד מה שהטפתי לו בבלוג האחרון- איך החזירות בכדורגל, של גדולות שרומסות קטנות ומרוקנות אותן מכשרונותיהן היא תופעה בזויה– אך זה העולם בו אנו חיים והעולם בו ליברפול מתחרה. ובעולם כזה ליברפול היתה צריכה לרכוש את וויין רוני בנערותו- יהיה מחירו אשר יהיה. היתה עושה זאת, וכיום כנראה היו לה עוד שתיים-שלוש אליפויות באמתחתה.

 

 

עצלות
כשקורה מה שלא קורה

45 Comments

אריאל גרייזס 26 ביוני 2013

קודם כל, זלאטן לא היה כשלון מקצועי בבארסה. כמובן שהוא לא "לא זכה בתארים קבוצתיים" – הוא לקח אליפות עם בארסה, הוא הבקיע גול מנצח מול ריאל בקלאסיקו הראשון של העונה וגם לקח עם בארסה את אליפות העולם לקבוצות. נכון, הוא לא שם כמות אסטרונומית של גולים, אבל בבארסה זה לא ממש נדרש.
הוא לא היה כשלון מקצועי, הוא היה כשלון השתלבותי. בעיקר כי הוא הפריע למסי ברגליים וגם הראש שלו בדרך כלל לא במקום.
לגבי רוני – הוא כבר מזמן לא מחמשת השחקנים הכי טובים בעולם. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה הוא נתן עונה גדולה ויציבה – אולי ב-2010, לפני המונדיאל האחרון (שבו הוא היה כשלון חרוץ). מאז הוא מזגזג בין יכולת מעולה ליכולת בינונית.
בכל מקרה, לא רוצה אותו בליברפול. הוא שחקן של אברטון ושל היונייטד ומזוהה איתן. לא עושים דברים כאלו (מה עוד שיונייטד לא תמכור שחקן שלה לליברפול, פרגוסון או לא)

יואב בורוביץ' 26 ביוני 2013

תוקן- עניין האליפות עם זלאטן.

גל דגון 26 ביוני 2013

אם היה דה באזר בערבית, הכותרת לא היתה פשוט "וויין רוני?"

קשר אחורי 26 ביוני 2013

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

גיל 26 ביוני 2013

אין מה להלחם על שחקן שלא רוצה להיות בקבוצה. ראינו כמה הרסני זה היה השנה באירופה כל מאבקי הכוח איתו. הקבוצה תמיד גדולה מהמועדון ואם גם המאמן החדש לא מסתדר איתו אז עדיף להתחיל דף חדש. אני גם חושב שעזיבה שלו תתן לשחקנים כמו צ'ציריטו להתפתח יותר ויש מספיק חלוצים שימלאו את מקומו. אמנם אף אחד מהם לא יהיה רוני אבל השיטה תהיה שונה.

ירושלמי 26 ביוני 2013

צ'יצ'ריטו כבר לא יהיה חלוץ גדול בקבוצה בסדר גודל של היונייטד.
כחילוף ראשון לשחקני החוד הוא אופציה מצויינת, אבל אם אני מויס אני לא סומך עליו כאחד שיוביל את ההתקפה בשנים הקרובות, הוא םפשוט לא מספיק טוב כדי לעשות את זה משחק אחרי משחק.

גיל 26 ביוני 2013

למה לא? כל פעם שהוא מקבל הזדמנות הוא מבקיע. 18 גולים ב36 משחקים כשאת חלקם הגדול הוא לא פותח זו תפוקה מצוינת ושני גולים יותר ממה שרוני הבקיע באותו מספר משחקים. תראה כמה הוא מבקיע במקסיקו כדי להבין כמה הוא לא מנוצל מספיק אצל היונייטד (לא שהייתה לה בעייה עם חלוצים).

ירושלמי 26 ביוני 2013

לגבי מספר הכיבושים בנבחרת, לא הייתי לומד מזה יותר מדיי.
בכל זאת מקסיקו היא נבחרת חזקה שמשחקת תמיד במוקדמות מול נבחרות נחותות ממנה בהרבה (ג'מייקה פנמה, אל סלבדור), כל חלוץ לא רע שתשים שם יבקיע הרבה.

גם לא הייתי משווה את ערך התרומה של צ'יצ'ריטו לתרומה של רוני שהערך שלה לא בא לידיי ביטוי רק בשערים אלא גם מבחינה טקטית בהגנה בהחזקת כדור ובנית מהלכים.

שלא תבין לא נכון, אני כן חושב שהוא חשוב מאוד ליונייטד, אבל אם ההצלחה שלו תלויה בכך שרוני יעזוב וישנו את השיטה זה ממש לא משתלם.

maverick 26 ביוני 2013

צ'יצ'אריטו הוא פואצ'ר אמיתי ונכס גדול לכל קבוצה, גם מהספסל. לטעמי ההעדפה של וולבק עליו ברוב שלבי העונה האחרונה עשתה לו עוול גדול. גם אם הוא לא בטופ של החלוצים כיום, הייתי רוצה לראות את מויס ממקסם את היכולות שלו והופך אותו לחלק אינטגרלי מהרוטציה.

גיל 26 ביוני 2013

דווקא מקסיקו מתקשה במוקדמות ונמצאת רק במקום השלישי כרגע. זה נכון שצ'יציריטו הוא לא רוני, אבל הוא חלוץ רחבה קלאסי שיודע להתמקם נכון ויש לו מהירות עצומה. זה יהיה הפסד גדול אם יצטרך לעזוב. מה שאני אומר הוא שהוא לא יהיה תחליף לרוני אבל שכן אפשר לחפות על החיסרון של רוני דרך שחקנים כמוהו.

גיא ד 26 ביוני 2013

אני לא חושב שרוני ילך בספרד לשום מועדון חוץ מבארסה. פשוט כי הואמעריצ את הכדורגל של בארסה ואת השחקנים שלה. ועבור כדורגלן ואדם בסיטואציה שלו זה פקטור משמעותי.

תוהה בדרכים 26 ביוני 2013

לא יאמן שעיתונאים שמתפרנסים מעיסוק בכדורגל מעלים ברצינות את האפשרות לטרייד הזה (ואני לא מכון אליך אלא לערוץ הספורט).

המצב הוא מאד פשוט: על פי סעיף שהיה בחוזה שלו, טיאגו אלקנטרה לא שיחק מספיק משחקים בעונה החולפת ולכן סעיף השחרור שלו ירד מ90 מיליון יורו ל18 מיליון (+ מיסים וכו' זה אמור להגיע לאזור ה25 מיליון). המשמעות של סעיף יציאה היא שברגע שקבוצה משלמת את הסעיף, הקבוצה המוכרת (ברצלונה במקרה הזה) הופכת להיות לא צד בעניין ושאלת המעבר תלויה רק בשחקן. ומכוון שבמקרה הזה הסעיף הוא מאד נמוך וטיאגו (לשיטתו לפחות) לא משחק מספיק, אפשרות המעבר הופכת לריאלית.

כל האפשרות של המעבר שלו נובעת רק מהסיטואציה המסוימת הזאת.

לאור זה, מה האינטרס של יונייטד לעשות טרייד עליו, ועוד עם השחקן השני בטיבו שלה? באנלוגיה לספורט אמריקאי, זה כמו לעשות טרייד על שחקן חופשי.

מה שכתבתי פה זה לא בדיוק סודות הקיום האנושי, אלא 1+1 מובן מאליו.

תוהה בדרכים 26 ביוני 2013

לגבי רוני לברצלונה באופן כללי:

לא צריך להיות מדען אטום בשביל להבין שאם יש לברצלונה 40-50 מיליון יורו להוציא על שחקן אחד + משכורת מכובדת (וזה בספק אחרי שהם כבר הוציאו כמעט 60 מיליון על ניימאר) , הם לא יבזבזו את זה על חלוץ אלא בעמדה נחוצה יותר (כנראה על טיאגו סילבה).

לא פעם ראשונה שאנשים בונים תיאוריות שלמות על איזו שטות שעורך צהובון באנגליה המציא בין הקפה לפיפי של הבוקר.

wazza 26 ביוני 2013

כשאתה צודק אתה צודק (ואני באמת מקווה שאתה צודק)

איציק 26 ביוני 2013

אני לא חושב שבארסה צריכה את רוני, הוא לא מספיק טוב. אני לא הטוח שרוני צריך את בארסה. לגבי יותר מידי כישרון בקבוצה, ראינו מה קרה כשסמו את מג'יק, בירד, ג'ורדן, בארקלי ועוד כמה לקבוצה. כישלון מהדהד באולימפיאדת ברצלונה, עד היום הם לא יצאו מהמיקלטים מההפצצה שהיתה שם. השאלה היא לא כמה כישרון יש כי אם הוא מתפרס על כל התפקידים בצורה מאוזנת מספיק כדי ליצור קבוצה והאם האגו של השחקנים לא יגרם לריסוק הקבוצה. אם הכול מסתדר, אז אין מושג כזה עודף כישרון.

תוהה בדרכים 26 ביוני 2013

כמי שלא חושב שרוני מתקרב להיות אחד מחמשת השחקנים הטובים בעולם, בוודאי שהוא מספיק טוב עבור ברצלונה. הרי הוא בטוח שחקן הרבה יותר טוב מפדרו, אלכסיס, טיאו או ססק כחלוץ, שאחד מהם יעלה בהרכב בהתקפה.

הוא לא מספיק נחוץ בשביל שברצלונה יוציאו עליו 40-50 מיליון יורו + משכורת גבוהה, שזה דבר אחר.

wazza 26 ביוני 2013

התקופה הזאת בשנה היא נוראית, כל האתרים מתמלאים בשמועות ושטויות על העברות וטריידים,דרך אגב עכשיו כתוב שרונאלדו (שוב) בדרך חזרה ליונייטד

תוהה בדרכים 26 ביוני 2013

בוא נעשה את אותו 1+1 שעשינו מקרה "רוני לברצלונה":

ריאל מדריד היא קבוצה עם הכנסות של יותר מחצי מיליארד יורו בשנה. בעולם שבו טוטנהאם לא מוותרת על בייל, למה נראה לאנשים הגיוני שריאל מדריד ימכרו את הכוכב הגדול ביותר שלהם שנתיים לסיום החוזה? הרי את הכסף הם לא צריכים. גם אם היו צריכים יש להם אינספור שחקנים אחרים, חלופיים מבחינתם, שהם יכולים למכור לפניו בסכומים רציניים מאד (היגאוין, די מאריה, פפה, מודריץ'). וזה במצב הנשיא שלהם אמר בקולו אינספור פעמים שהוא לא ימכור אותו.

כמובן שבמידה והוא לא יחדש את החוזה עד השנה הבאה והם יהיו בסיכון לאבד אותו בחינם, דברים יכולים להשתנות, אבל זה לא רלבנטי לקיץ הנוכחי.

אני בספק גדול אם רונאלדו, שעזב מבחירה שלו את יונייטד של פרגוסון בשיאה המקצועי יחזור מבחירה ליונייטד של מוייס. אבל זו החלטה אישית שלא תמיד יכולה להיראות רציונלית למסתכל מהצד. מה שבטוח ש"להיות בדרך ליונייטד" הוא לא יכול מכוון שריאל לא ימכרו אותו.

wazza 26 ביוני 2013

אם הבנת ממני שאני חושב שזה נכון אז ממש לא

בני תבורי 26 ביוני 2013

תרשמו: רוני ישחק ביונייטד או בפסז' בעונה הבאה.
וזה שהוא לא משחק בליברפול זו שערוריה גדולה יותר מזה שהוא שיחק באברטון.

אשר קשר 26 ביוני 2013

אם רוני בא לליברפול אני מוכן לוותר אפילו על סוארס. אם סוארס נשאר ורוני יגיע….(רגע, אני חסר נשימה מהתרגשות….) זה יהיה עבורי כמו למשל אם בניון היה חוזר לבאר שבע ומצטרף לאליניב ברדה. מלפפונים וחלומות.

maverick 26 ביוני 2013

לא מבין מאיפה הגיע הספין המצחיק הזה. טרייד על שחקן שהקבוצה הרוכשת מפעילה את הביי-אאוט שלו?

ארצי בן יעקוב 26 ביוני 2013

יוניטד לא יכולה לוותר על שחקן כמו רוני בשום אופן
ב 2 העונות האחרונות יוניטד הדרדרה והפכה לקבוצה חלשה מאוד באירופה
פרגי פגע בצורה קשה מאוד ברוני וללא שום צורך,במיוחד הטעות החמורה לא לעלות איתו מול מדריד
רק אם פרגי ידע שרונאלדו יגיע השנה ליוניטד יהיה אפשר איכשהו להבין את הטעות החומרה שלו עם רוני,וגם זה לא באמת
על זה נאמר אבן שזרק טיפש אחד לבאר,כולם מכירים את ההמשך
חוד עם מסי-נימאר-רוני יהיה חלום
רוני הוא גאון וצנוע,והוא ישתלב נפלא לדעתי בבארסה,כולנו ראינו איך הוא שמח כשוואן פרסי הצטרף לקבוצה

ערן 26 ביוני 2013

למרות שאני אוהד יונייטד ומעריץ של רוני (לאו דווקא בגלל היכולת ההתקפית שלו, אלא בגלל הנשמה שהוא נתן בכל משחק והמוכנות שלו לשחק גם כקשר אחורי אם צריך) אני חושב שגדול הדור האנגלי הוא למפארד. פשוט שחקן פנומנלי שכשהיה בגיל של רוני תחת מורניו שלט בצ'לסי (יחד עם טרי השמוק) ללא עוררין. אמנם למפארד נתן עונה מצויינת וכנראה ייתן גם בשנה הבאה אבל הוא זקן.
אז נפנה לספקולציות…
רוני רוצה לעזוב את יונייטד לא מאתמול. זה בסדר ששחקן אחרי כל כך הרבה שנים ירצה לשנות אווירה ומועדון.
מבחינת ברצלונה- רוני יכנס שם לתקן שהנרי היה בו. שחקן גדול שיישב גם הרבה על הספסל אבל יקום לעשות שינויים. הרי ישי שתי עמדות שברצלונה צריכה מחליף בהן (בלם-פויול, קשר מרכזי-צ'אבי) ורוני לא ישחק באף אחד מהן
מבחינת מדריד- הבעיה של מדריד אחרי מכירת היגוואין היא מחסור בחלוץ חוד אמיתי. רוני הוא לא כזה. אני לא רואה מיקום שבו רוני משתלב במדריד אלא כשחקן כנף במקום די מאריה הרכרוכי. אבל מה עם השמועות האחרונות… מה יקרה עם יהיה טרייד רוני+עשרות מיליוני דולרים לריאל רונאלדו ליונייטד זה יטרוף את הקלפים בטוח (ואן פרסי ורונאלדו מול מסי וניימאר וואו)
מבחינת פסז- רוני וזלאטן זה פשוט משהו שלא נראה לי ילך בשום צורה

אופיר 26 ביוני 2013

הבעיה עם רוני היא עלות השכר שלו. 250K פאנד לחודש זה פשוט מופרע, ובגיל 28 קשה לי לראות מועדון באירופה שחותם איתו חוזה ל-5 שנים עם כזה שכר, פרט למועדוני הנפט, שלהם יש מטרות אטרקטיביות יותר בעלות הזו.

אופיר 26 ביוני 2013

250K לשבוע, כמובן.

יוסי מזרחי 26 ביוני 2013

לא טרייד ולא בטיח.
כמומ שמישהו כבר אמר כאן, טיאגו עם כל האופציות ביד כמעט בלי תפקיד לברצלונה בהחלטה. כנראה שהוא בדרך ליונייטד.
בלי קשר וגם בלי לדעת באמת מה קורה, השאלה היא אם רוני ירצה להישאר ביונייטד, ומה עמדת המאמן והקבוצה ובאיזה תנאים(על רקע החיכוכים מסוף העונה הקודמת).
אני מאמין שבסוף הדרך, הוא ישאר,עם חוזה חדש.
.
והיה ולא, שילך לאן שהוא רוצה, ושיצליח. כך צריך להתיחס לכל שחקן, ובאופן מיוחד לאחד כזה ולתרומתו.
.
האם ברצלונה היא היעד הנכון?? שאלה. הוא מתאים יותר לריאל, ומצד שני, אנחנו מכירים קבוצה אחרת בענף אחר ובמדינה אחרת שקנתה הכל ולו רק שלא ילכו ליריבות שלה. האם ברצלונה חושבת כך? לא ענין הזוי.
מה שהזוי בעיני, הוא מהלך רכש של סביב ל80 מליון שיחזיר את רונאלדו ליונייטד. דוקא כמי שרואה בו את הטוב בעולם, לא הייתי הולך על זה כשיש עמדות אחרות שחיזוק בהן יתן ערך מוסף גבוהה יותר. ווארן כמשל.
רוני לליברפול? חשבתי שנגמלתם מהזיות ומחומרים לבנים.
נכון אמר בני תבורי, שהמהלך הזה היה צריך להתבצע לפני 13-15 שנים אבל, (וזו תוספת שלי למדורה), אז עוד חשבתם על עצמכם במונחים,שבעדינות ראויה נגיד אחרים מהיום ולכן בין היתר זה לא קרה.

בני תבורי 26 ביוני 2013

יוסי,
ליברפול לא שמה יד על רוני מכל מיני סיבות שלא כולן באחריותה ובוודאי לא העובדה שרוני נולד בצד הכחול של העיר. ליברפול מגייסת צעירים כבר שנים, מרביתם לא מגיעים גבוה מידי, אבל נדמה לי שהתוצאות די דומות במועדונים אחרים. אחרי הכל, כמה רונים נולדו באברטון? כמה קנטונאים נולדו במנצ'סטר? כמה הנרים בארסנל וכמה ביילים בטוטנהאם? אל תשכח גם שיונייטד פספסו את פיקה ופוגבה שהיו להם בידיים.

יוסי מזרחי 26 ביוני 2013

בני, שלום.
ידעתי שמכולם, אתה תגיב.
כל מה שאמרת נכון. השינוי הגדול מימי שאנקלי ופיזלי העליזים הוא שאז זו היתה תפיסת עולם, להביא כל צעיר שיש בו משהו לליברפול, ואחרי התקופה ההיא, הענין איבד את מקומו הגבוה בשיקולי הקבוצה.
.
אגב פוגבה, הוא ביקש להכניס לחוזה סעיף דומה לזה שבגללו בארסה תפסיד את טיאגו.התחייבות חוזית לזמן משחק.
אני טוען שיונייטד טעתה באי שילובו המאסיבי כבר לפני שתי עונות, וצדקה בהחלטה לא להיכנע לתכתיב.

דון נאפולי 26 ביוני 2013

בפעם המאה מיליון, בברצלונה לא משחקים עם חלוץ מרכזי, ורוני לא משחק בכנף, לכן לא יהיה "חוד קטלני של רוני-מסי-ניימאר". (אלא אם כן אתם חיים באשליה שרוני יזיז את מסי לכנף)

matipool 27 ביוני 2013

ג'יזס – נשארו לו אותן תנועות והטעיות מגיל 11 .

רועי 26 ביוני 2013

ווין רוני הוא הסיבה העיקרית לדומיננטיות של היונייטד בשנים האחרנות, גם אם השנה האחרונה הייתה פחות מוצלחת. הוא יכול להשתלב בברצלונה משום שבניגוד לבעיות מחוץ למגרש- על המגרש הוא אחד השחקנים הצנועיים (ביחס ליכולתם) והקבוצתיים ביותר.
מהבחינה המקצועית- בברצלונה גם ככה לא ממש משחקים עם חלוץ חוד.. אם הוא ישחק על משבצת פברגס הוא יהיה יעיל בהרבה ממנו.. לדעתי אפשר לדחוף אותו להרבה קונסטלציות

גרי 26 ביוני 2013

היו לי כל-מיני הערות על הטקסט, אבל כשהגעתי לקטע שבו אתה מגדיר את ליברפול כאחת הקבוצות הגדולות בעולם, הבנתי שכנראה אין עם מי לדבר.

בעצם, למה ללכת בקטן? שליברפול יביאו את כריסטיאנו. פחות מזה לא יהיה ראוי לקבוצה האדירה הזו…

תומר 27 ביוני 2013

גרי,
אתה גאון

גבי 27 ביוני 2013

גרי,
אתה אידיוט.

גרי 27 ביוני 2013

צודק, לא יודע מה עבר עלי.

ליברפול צריכה להביא את מסי.

ברבור שחור 27 ביוני 2013

לא יודע מה אתכם אבל בלי לבלבל הרבה את המח..
אם ניימאר יקיים חצי ממה שמספרים עליו ומסי ייתן עונה סבירה (במונחים שלו)ולא ייפצע (מה שכנראה יקרה) וביחד עם רוני – אנחנו נראה פה הרבה טורים בדה בזאזר בסגנון האם זוהי ההתקפה הכי טובה בהיסטוריה !!
נ.ב.

מה שבארסה באמת צריכה זה מאמן,בלם,וקיצוני במקום פדרו

יואב 27 ביוני 2013

פרגי הציע עליו הרבה כסף כבר כשהיה בן 15 וזה לא צלח. אז מאיפה הרעיון שלליברפול זה היה מצליח? בגלל שמדובר באותה עיר?
כמו שכתבו לפני, הדיון בטרייד הזה הוא הזיה.

ניינר 27 ביוני 2013

לאור הדיבורים שצפים מדי פעם שיונייטד רוצים את פברגאס, אני מציע טרייד רוני-ססק וכך נהרוג שתי ציפורים (וגם את יונייטד על הדרך) בטרייד אחד.

תומר 27 ביוני 2013

ווין רוני שיחק ביונייטד בכל תפקיד אפשרי בקישור ובהתקפה העונה. הוא שחקן מדהים שהתרומה שלו היא הרבה מעבר לשערים. הוא שחקן אולי הכי חשוב בקבוצה ודווקא מול ריאל שהוא לא פתח יונייטד נראו טוב מאוד והיו בדרך לניצחון על ריאל אם לא האדום המטופש של נאני וחוסר התגובה של פרגי למצב, רוני היה צריך להכנס ישר אחרי הכרטיס ולא במצב של 2-1

צור שפי 27 ביוני 2013

פוסט כזה בלי תגובה של דורפן זה פשוט לא בסדר.

אריק 27 ביוני 2013

השמועה מקורה בעיתון קטלוני בשם ספורט, שמנסה למכור עיתונים לא יותר מזה.
רוני יישאר ביונייטד ואם לא יילך או לריאל או לפ.ס.ז'.
יונייטד יימכרו שחקנים לליברפול רק כשגיא לוזון יתמנה למאמן ברסה.
העונה הזאת היא כל כך מגוחכת שזה פשוט היסטרי השנה.
הסימנים לבואו של אלקנטרה ליונייטד הם עד כה:
-כדור חתום ע ידי דה חאה
– חתימה על חולצה של יונייטד לאוהד.
– והכי טוב: תמונה מגיל חמש בחולצה של יונייטד.
אכן ראיות חותכות. וכולם מנתחים אותן כאילו יש להן משמעות.
סילי סיזן

כוכב עליון 27 ביוני 2013

זה הסיבה שאני מתעב את הקיץ.יותר מהחום הנורא בחוץ, כל השמועות הללו. אתה מתרגל עם השנים, ואיכשהוא זה נראה שכל שנה זה נעשה יותר גרוע. ובהעדר מאמן מדבר כרגע, כל שעלייך זה להסתמך על עיתון עם שם לא יצירתי במיוחד- "ספורט".

Comments closed