במבחן דונלד סטרלינג

למנחם קורצקי מגיע לפחות חודשיים הרחקה

 

מבאס, מפחיד אפילו, כשמקליטים אותך בשיחה פרטית- בין אם בטלפון או בפגישה- כדי להשתמש בהקלטה נגדך. זה יכול להיות סיוט של רבים מאיתנו.

במקרה של מנחם קורצקי, הסיוט התממש.

הדברים שנאמרים בהקלטה שדלפה לרשתות החברתיות ומשם לתקשורת- איומים.

איום זה אנדרסטייטמנט.

קורצקי לא נשמע בשיחה כמו איש ספורט או אפילו כמו אזרח נורמטיבי. הוא נשמע כבריון מסוכן, אדם שלא יבחל בדבר כדי לנקום את כבודו.

קורצקי אומר דברים שיכולים להתפרש כהומופובים וסקסיסטים; הוא בעיקר נוטף אלימות- גראפית במיוחד.

די ברור מדוע קורצקי מדבר כפי שהוא מדבר- כאשר כמובן אין בכך הצדקה לדברים האיומים.

יש אוהד שמקלל את קורצקי. אולי יש יותר מאוהד אחד. יש אוהד ששולח לו טקסטים מבחילים לטלפון הפרטי.

אפשר לגמרי להבין תגובה נזעמת- אולי אפילו אלימה.

אבל קורצקי יכול היה להתנהג כמו אדם נורמלי. לפנות למשטרה, להתלונן, במקום זאת הוא בוחר באיומים- ובשפה ובעולם מושגים הבי מבחילים שקיימים.

בכך קורצקי פוגע מאוד בעצמו אך הוא גם פוגע בקבוצה שמעסיקה אותו ובכדורגל הישראלי. קורצקי אפילו אומר שהכדורגל "על הזיין שלו"- הוא חוזר על זה הרבה פעמים. כפי שהוא חוזר על הטענה שהוא לא מתפרנס מכדורגל ושעיסוקיו האחרים יכולים "לפרנס עשר משפחות".

מהם עיסוקיו האחרים? עד היום לא קראנו מילה במדורי הספורט על עיסוקים אלה.

קורצקי גם אומר לאוהד שהוא היה צריך לבדוק על המשפחה שלו (של קורצקי), ועל ההיסטוריה שלו, ולהבין לבד שהוא מתעסק אם הבן אדם הלא נכון.

משמעות הדברים ברורה- לפחות על פי המסר שקורקצי רצה להעביר לאותו אוהד.

תוכן השיחה והאופן שבה התהנהלה מחברת את הכדורגל לדברים הכי שפלים שקיימים בחברה הישראלית.

העובדה שתובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף אמר בהודעה רשמית כי "אנחנו מצרים על בחירת המילים האומללה, גם אם מדובר במעשה דוחה של מטרידן, ומקווים כי ההתנצלות הכנה וההבטחה שהדבר לא יישנה- יעמדו במבחן המציאות"- היא לא יותר מביטוי של אוזלת היד של הארגון הנרפה והכושל הזה, ארגון שאפשר לעבריינים ולדמויות בעייתיות להתעסק בכדורגל הישראלי זה שנים ולעשות בו בשלו.

אני לא אומר שקורצקי עבריין. אך הוא בפירוש דיבר כמו אחד.

עכשיו מגיע לו להיענש. כי אסור בתחלית איסור לכדורגל שלנו לקבל דברים כאלה. קורצקי צריך להיענש בראש ובראשונה על ידי המנהלת, שמפעילה את ליגת העל. בינתיים לא שמעתי את תגובת המנהלת.

כל עונש פחות מחודשיים של הרחקה הוא בבחינת לעג לרש.

בכל מדינה אחרת הוא היה חוטף הרבה יותר חזק.

אפשר שוב לחזור למקרה דונלנד סטרלינג, בעלים של קבוצת NBA במשך כמעט 35 שנה, שבשיחה פרטית הפגין דעות גזעניות ובתגובה נלקחה ממנו הקבוצה בבושת פנים והוא הפך למשל ושנינה בכל ארצות הברית והעולם.

במבחן סטרלינג, אם קורצקי מקבל רק חודשיים הרחקה (בנוסף לקנס משמעותי) הוא צריך לומר תודה ועוד פעם תודה למענישיו.

 

 

kor

עאלק שוק חופשי
הדרך למרתון בשעתיים (1)

56 Comments

D! פה 28 באוקטובר 2014

לא יודע אם התכוונת לכתוב "הקטלה" בקישור שנתת – אבל זה עובד נהדר.

ולשם שינוי אני גם מסכים איתך. גם בזה שכולנו מדברים לפעמים כמו נבלות סקסיסטיים (או דברים אחרים) – לפחות אני מוציא את זה מהפיסקה הראשונה שלך, לכולנו יש פליטות פה, בטח ברגעים של כעס. אבל לא כולנו נושאים באחריות של מקצוע שפונה לקהל הרחב.

אני כן חושב שזו בעיה לשפוט בן אדן על פי שיחה פרטית (כמו שזה גם בעייתי במקרה של סטרלינג). וזו בעיה לשפוט בן אדם על התנהגות שהיא כמו עבריינית כאשר הוא נאלץ מבוקר עד ערב להתמודד עם התנהגות כזו.

אבל אין ספק שמנהלי הספורט הפופולארי בישראל נותנים כבר הרבה יותר מדי זמן לנורמות לא ראויות להתהלך בתוכו. בעדינות. מצד שני מזלו שהבוס שלו הוא הבוס שלו. אצל בוסים אחרים זה אולי לא היה עובר בשתיקה.

רומן 28 באוקטובר 2014

על מה בדיוק הוא צריך להיענש וע"י מי?

גיל שלי 28 באוקטובר 2014

אין קשר בין זה ובין מקרה סטרלינג לדעתי. כאן הפושע הוא ברור, המטריד הטלפוני. כאן יש גם סייען, ערוץ 5 שהשתמש בחומרים למרות שברור שמדובר בפורבקטור אשר הטריד טלפונית את קורצקי. קורצקי אולי איבד שליטה, ובטוח דיבר בשפה אלימה, אך ממש לא נכשל בהתבטאות גזענית כוללנית, וכמו כן הוא לא בעלים של קבוצה אלא מאמן.
הסיבה שסטרלינג הפסיד היא פשוטה, לא מוסרית אלא עסקית, הוא פגע בציבור שמהווה ציבור העובדים החשוב ביותר בליגה שלו. קורצקי לא פגע באף אחד, ואין שום סיבה להעניש אותו.
יש סיבה לבדוק את האתיקה של העורכים שהחליטו שזה בסדר להשתמש בחומרים שהושגו בצורה כזאת

רומן 28 באוקטובר 2014

יםה מאוד

תומאס נוימן 28 באוקטובר 2014

תאזין למלוא ההקלטה. הוא חטא בהתבטאות גזענית, רמז לכך שתושבי הדרום (אנשים משדרות) הם ערסים מטומטמים. זה לא קיצוני כמו מקרה סטרלינג – אבל יש קווי דמיון. בכך לדעתי הוא פגע בקבוצה גדולה מאוד מקרב אוהדי בית"ר ירושלים ואף בקרב שחקניה ושחקנים רבים אחרים בליגת העל אשר מגיעים מהפריפריה.

יוספיהו 28 באוקטובר 2014

גיל,

אני לא מסכים איתך לגבי נקודה אחת- להגיד שהפושע האמיתי הוא האוהד זה נראה לי קצת מוקדם מדי. אף אחד מאיתנו לא יודע מה קדם לשיחה הזאת. אנחנו יודעים רק מה ששמענו מהמחנה של קורצקי.
זה קצת להצדיק את ההתקרבנות המגוכחת של קורצקי אחרי המשחק אתמול בבלומפילד.

איציק 28 באוקטובר 2014

אנחנו לא יודעים מי אשם, אבל אנחנו יודעים מי התקשר למי לבקש פגישה להתנצל. זה יכול לרמוז על האשם בפרשה.

ירושלמי 28 באוקטובר 2014

ממש לא נכון.
זה רק יכול להעיד למי יש יותר מה להפסיד.

איציק 28 באוקטובר 2014

זה היה תרוץ מקורי ותלוש מהמציאות. לאוהדי ביתר יש שם כל-כך טוב שזה הדבר הראשון שעלה לי לראש, במיוחד כאשר סביב קורצקי יש כל הזמן רעשים ולחשים. ביקיצור, שוכנעתי, תודה.

ערן (המקורי) 28 באוקטובר 2014

+1 גיל

S&M 29 באוקטובר 2014

בתור קוקסינל אוהד ביתר, לא היית נעלב? אני בטוח שהקוקסינלים אוהדי ביתר מאוד פגועים. יודע מה, גם ההומואים.

ניינר 28 באוקטובר 2014

ההשואה לסטרלינג זו אחת התיזות המופרכות בתולדות דה באזר

Amir A 28 באוקטובר 2014

אל תמהר לשפוט, כי במקרה סטרלינג היו שתי רמות. האחת היא האמירה הגזענית שפגעה בחלק גדול מציבור העובדים וגם הצרכנים של ה-NBA, וכמו שגיל שלי ציין אין בין הרמה הזו ובין קורצקי דבר. השניה היא סביב השאלה של פני הליגה. המסר מהסיפור של קורצקי הוא שהליגה הזו לא שייכת לאנשים נורמטיבים. אם מבחינת הליגה אין עם המסר הזה בעיה אז הכל בסדר, אבל אם הליגה מנסה לפנות לקהלים רחבים יותר ולנסות להפוך את הכדורגל הישראלי לבילוי משפחתי, הסלחנות כלפי קורצקי היא לא בדיוק הדבר הנכון לעשותו.

גיל שלי 28 באוקטובר 2014

אני לא מסכים, כל אדם יכול לפול, אין סיבה להעניש את קורצקי על כך שהקליטו אותו, מדובר בשיחה פרטית לחלוטין, לא במקום העבודה, לא במסגרת הליגה. זה יהיה מאוד מרחיק לכת להעניש אדם על איבוד עשתונות שכזה

Amir A 28 באוקטובר 2014

א. גם במקרה של סטרלינג היה מדובר על שיחה פרטית. יותר מזה, לפי חוקי קליפורניה זה לא חוקי להקליט מישהו מבלי לידע אותו.
ב. תגיד, אם אותו אוהד היה מטריד אותך למשל, אתה מאמין שהיינו מצליחים להקליט אותך ככה?
ג. המחיר שקורצקי צריך לשלם אינו בהכרח פיטורין. בתור בעלים הייתי שולח אותו להתראיין תחת כל עץ רענן בנוגע לשאלה מדוע הצורה שבה הוא דיבר אינה ראויה. בדיוק כמו שהייתי הופך את מייקל ויק לפנים של המלחמה בקרבות כלבים. יש כאן הזדמנות נפלאה להילחם בתדמית ובפנים של הכדורגל הישראלי וכל מה שצריך זה בעלים שיבין את זה ומאמן שיפנים שזה המחיר שהוא צריך לשלם, גם אם הוא לא מקרה יחיד או גם אם הוא מעד שלא בכוונה.

גיל שלי 28 באוקטובר 2014

אז אנחנו מסכימים. אני מניח שלא הייתי מתגאה בשם שלי משכונת מורשה במקרה דומה, אך בהחלט כאשר דוחפים אותך לקצה יכולה לצאת תגובה שתשמע אלימה, מאוד יכול להיות שהייתי רוצה להפחיד את המטריד, וזה בתאכלס מה שנראה שקורצקי ניסה לעשות פה

אדם 28 באוקטובר 2014

אני אאמין שניה לציטוט של בורוביץ כי אני לא מוסגל להקשיב להקלטה הזו.
מאמן בליגת העל אומר ש״כדורגל על הזין לו״ – עזוב את כל הדברים האחרים, על זה הוא צריך להיקנס על זלזול ב-אוהדים, הקבוצה, מקום העבודה שלו, התדמית של מקום העבודה שלו.
דבר שני, ושבו אסתמך על דבריו, אם הוא אמר שמהעבודות האחרות שלו הוא יכול לפרנס 10 משפחות אני רוצה לדעת מה הן והאם הוא משלם עליהן מס הכנסה.

וזה ללא כל קשר להתפרצות האלימה.

חז 28 באוקטובר 2014

נמאס כבר מההתחסדות הזו, כשברור שאדם "נורמטיבי"היה מדבר כמוהו.קורצקי לא מטומטם, הוא יודע מה שווה משטרת ישראל אז על מי הוא יסמוך? זה גם שונה ממקרה טביב שלקח את החוק לידיחם, ליטרלי. כל אחד שהיו מאיימים על חייו היה נוהג ככה. הוא בעיה של המעסיקים שלו ולהבדיל מסטרלינג לא פגע באוכלוסיה אתנית שלמה

תומאס נוימן 28 באוקטובר 2014

"הלא מפותחים מהדרום"

איציק 28 באוקטובר 2014

אני מהדרום ואין לי כעס עליו. ולא בגלל שאנחנו לא מפותחים או כן מפותחים, כי אם בגלל שהוא איבד את האשתונות ופלט משהו שהוא מצר עליו עכשיו. קרה, צריך לדעת לפעמים לא לשמוע. זה לא גזען סידרתי כמו סטרלינג למשל, שהיו לא התבטאויות קודמות, סדורות, לא כתגובה אמוציאונאלית חריפה. אז קצת להרגע ובמקום להרים את גובה הלהבות במקרה שלו צריך להוריד אותן.
אם יתברר שזה דפוס קבוע, אז נדבר אחרת. עד אז, קצת קרח, לספור עד עשר ולהמשיך הלאה.

Gil - Zimbabwe 28 באוקטובר 2014

פופוליסטי להציג את זה בתור טיעון לגזענות..

יוספיהו 28 באוקטובר 2014

לא יאומן שקורצקי יוצא מזה ללא עונש.

עוד יותר לא יאומן שהשיחה הזאת נעשתה ביוזמתו של קורצקי!
קורצקי הוא זה שהרים את הטלפון והתקשר לאוהד. אז הדיבור ששמעתי אתמול מלא מעט אנשים ש"קורצקי נפל בפח של האוהד" הוא פשוט לא קשור למציאות.

אולי אני יותר מדי סקפטי ו/או לא תמים כ"כ,
אבל זה היה מביש לשמוע את קורצקי אומר שזאת היתה נפילה חד פעמית ושזה לא יקרה יותר.

אדם ששופך בטלפון במשך 20 דקות טינופת מהסוג הנוראי ביותר – אין מצב שזו היתה נפילה חד פעמית.
דיבור כזה בדר"כ מגיע משפת היומיום של הבנאדם.

וזה עוד בלי להתייחס לרמיזות שיכולות להתפרש כאיומים לכל דבר.

איציק 28 באוקטובר 2014

רק תוסיף עובדה אחת (אם היא נכונה, אך זה מה ששמעתי). עד כמה שאני מבין הוא התקשר בהמשך ל-SMS שהאוהד התמים שלח לביתו.

יוספיהו 28 באוקטובר 2014

איציק, אני ממש לא חושב שהאוהד תמים ואני די בטוח שהוא ההפך מזה אבל יש הבדל בין העובדה שמישהו מתקשר אליך וכתגובה אתה מגיב לא לעניין, לבין להיות אקטיבי ולהרים בעצמך את הטלפון ולהתקשר.
ברור שהאוהד הוא גועל נפש ויש להוקיע אותו ואת מעשיו,אבל זה לא רלוונטי מי אשם.
ההתנהגות לא מקובלת מבחינתי,נקודה

איציק 28 באוקטובר 2014

ההתנהגות לא משהו, אך אם לנייד של ביתי היו שולחים איומים, הדבר האחרון שהיתי חושב עליו זו ההתנהגות שלי. אולי היתי פונה למשטרה, אולי מתייעץ עם חברים, כנראה שלו היתי מתקשר אליו כפתרון ראשון, אך ה-comme il faut ממש לא היה בראש מעייני.

תומאס נוימן 28 באוקטובר 2014

מישהו טרח לשמוע את מלוא 20 הדקות? מבינים מייד שזו לא מעידה חד-פעמית, אפילו קורצקי עצמו רומז שהוא וממשפחתו עשויים מחומרים אחרים, ושלא כדאי להתעסק איתם. אדם שבוחר להציג את עצמו כעבריין מאיים הוא ככל הנראה כזה, וגם אם אינו כזה, יש בכך טעם לפגם. לא בטוח שיש מקום להעניש, אבל לפחות להכיר בכך שאלו הם פני האנשים המובילים את הכדורגל שלנו (והרי זה לא סוד שקיימים קורצקים נוספים בקבוצות אחרות). ואם המנהלת תכיר בכך, היא צריכה לחשוב איך היא יכולה לשנות את זה. ואם היא רוצה בכלל.

גיל שלי 28 באוקטובר 2014

אתה מתכוון לבעלים של קבוצה שהוא עבריין מורשע בעבירות מין, בעלים אחר עבריין מורשע בתקיפה, וקורצקי הוא הפנים?

תומאס נוימן 28 באוקטובר 2014

קל וחומר, כמו שכתבת, כבר יש לנו שתי דוגמאות מוחשיות ל"פנים" של הליגה בדמות בעלי קבוצות. כעת נוסף גם מאמן בקבוצה מובילה. רק שעכשיו יש גם תיעוד לבושה (היה גם במקרה של טביב, אבל הוא דאג להשמיד את הקלטות)

no propaganda 28 באוקטובר 2014

מתגעגע לפרוספר? :)

D! פה 28 באוקטובר 2014

אתה שרדת 20 דקות של הדבר הזה? מגיע לך לעלות לשלב הגמר של הישרדות!

הצלחתי לשמוע אולי 6 דקות בהן דילגתי קדימה כל הזמן. זה היה זוועתי ובוודאי שזה לא מגיע מבן אדם שזו לו מעידה חד פעמית. מצד שני, כמו שכתבתי קודם, לרובנו (ככה כתבתי ואני אתקן עכשיו), קורה גם לי שאני משתמש במילים מלוכלכות לאנשים (בעיקר כשאני נוהג) אבל אין לי אף תפקיד בעל משמעות ציבורית.

אני מסכים שאין לליגה סיבה להעניש אותו. אבל יש לה סיבה להשתמש בזה ולנצל את זה כדי לנסות ולדאוג שסגנון כזה לא יחזור.

נץים 28 באוקטובר 2014

ראיתי אותך עכשיו ב"מגרש פתוח" והסכמתי עם כל מילה

ירון 28 באוקטובר 2014

שאלה חשובה בטרם אחווה דעתי על הסוגייה: מי זה קורצקי?

עידוקוליס ליפשיץ 28 באוקטובר 2014

חחחחחחחחחחחחחחחחח

LOL

+1!!

S&M 29 באוקטובר 2014

גדול :-)

הקשבתי לזה 20 דקות כי לא הכרתי אותו.

שניר 28 באוקטובר 2014

טור מתייפיף, אני רוצה לראות איך הכותב יגיב כאשר יתקשרו ויקללו את הבת שלו בטלפון.
לדעתי הגיע הזמן שעיתונאים יבינו שגם להם יש תפקיד ציבורי, וברגע שהם מפרסמים כאלו דברים הם בעצם עוזרים למטריד להשיג את מטרתו. ואם כבר לפרסם אז פרסום הוגן היה כולל גם הקלטה של ההטרדות(שמן הסתם א"א להשיג) כדי ליצור תמונת מציאות שלמה.

תiמר 28 באוקטובר 2014

תעשה טובה ואל תשפוט אותו.

עידוקוליס ליפשיץ 28 באוקטובר 2014

השוק האמיתי פה זה שיש כל כך הרבה (באחוזים, משהו כמו חצי מהמגיבים לפוסט) שמצדיקים את קורצקי.

גיל שלי 28 באוקטובר 2014

יש הבדל בין לא לשפוט ובין להצדיק, בכל מקרה בעיני הרשעים האמיתיים הם אלה שפרסמו למרות שידעו איך הכל התחיל

עידוקוליס ליפשיץ 28 באוקטובר 2014

מבין את טענתך ועדיין ממש לא מסכים איתה.
קיבלנו, בדרך זו או אחרת, תמונה די מזעזעת (כאילו, אם עוד אפשר להזדעדע מדמויות בכדורגל הישראלי) של מנחם קורצקי האמיתי, של היום-יום.
כן, צריך טיפה טיפה שכל כדי להגיד זה נבלה וזה טרפה.
אבל יש הסברים די ברורים בכתבה לכרונולוגיה של הסיפור ואפשר בקלות להבין את מה שמספרים.

איציק 28 באוקטובר 2014

יש עינוי סיני של קשירת אדם לכסא, קיבוע הראש, גילוח הראש, וטיפטוף איטי על ראשו. תוך זמן קצר העציר יוצא מדעתו. קורצקי לא עבר עינוי סיני, אך כנראה יש דברים נוספים שמשגעים בני אדם, כמו משהו מתקשר לנייד שלך מנבל ת'פה, מאיים; מגיע לנייד לש הילדים ומאיים. כאשר זה נמשך עשרה ימים, העצבים רופפים והתגובות לא הכי רציונאליות. אני לא מצדיק אותה, אך לא מוכן לקבל שזו תמונה ברורה של אופיו במצב סביר. זו תמונה של התנהגותו כאשר מביאים אותו לקצה. לא יהיה הוגן לשפוט אותו לפי מצב זה.

גיל 28 באוקטובר 2014

מה באופן ספציפי אמור לגרום להשעייה שלו? הקללות? היחס לכדורגל? המשפחה שלו? אם רוצים להעניש אותו על משהו אז שיגדירו באופן ספציפי מה העבירה האתית שעבר עליה. אם מדובר רק בקללות אז כמעט כל אחד חוטא בזה. אני גם די בטוח שבשיחות פרטיות מאמנים אומרים דברים גרועים על המקצוע שלהם ועל עמיתים, אז במה הוא בדיוק שונה? בזה שהקליטו אותו?

איציק 28 באוקטובר 2014

בהתנהגותו ובדיבורו השחיר את הארגון אותו הוא מייצג (התאחדות הכדורגל) והמקצוע ממנו הוא מתפרנס (מאמן של משהו). תמיד אפשר להלביש סעיף… שזה לא ידאיג אותך… ירצו סעיף, ימצאו סעיף.

גיל 28 באוקטובר 2014

כן, אבל השאלה היא במה הדברים שלו שונים מדברים שכולם מן הסתם אומרים בשיחות פרטיות, רק שאף אחד לא מצותת להן. מה שפרטי לא צריך לשמש כעדות נגדו. אם הוא עשה משהו שהפר את התקנון אז שיעשו משהו.

איציק 28 באוקטובר 2014

התגובה שלי היתה צינית.
בגדול אתה צודק, אך אם כך, גם השיחה של סטרלינג היתה פרטית ובכל זאת עשתה רעש גדול וגרמה לסילוקו על-ידי אדם סילבר. אני לא משווה בין המקרים ברמה של העובדות, רק ברמה של שתי שיחות פרטיות. מתי ניתן להשתמש בהן ומתי לא?

גיל 28 באוקטובר 2014

גם שם לא היה צריך להרחיק אותו.

איציק 28 באוקטובר 2014

אני חושב שסטרלינג נענש על שני דברים. האחד כמו שכתב דורפן כמדומני שהעובדים שלו לא רצו לעבוד תחתיו; השני אלו פליטות עבר גזעניות שביחד גרמו לכך. כלומר, אצלו זו לא רק השיחה כי אם כל הסיפור מסביב.

אדם 28 באוקטובר 2014

אני לא מבין, לא הקליטו אותו אומר בן זונה או כל קללה אחרת, הקליטו אותו בשצף קצף של קללות ואיומים, במשך 20 דקות. מתנצל בפניכם, אבל זה לא איבוד עשתונות, זו מגמה.
הבעיה היא שבאמת כשכל חבורת טביב, רמון הלוזונים ועוד ועוד הם אלו שמנהלים פה את העסק אז קורצקי זה כלום ושום דבר, רק עוד קצת קיא בפה.
הבעיה עם השתיקה היא כלפי האוהדים. עכשיו, אם לא יעשו כלום, איך אפשר להרחיק אוהד שקילל או איים על מישהו? בעצם, לכל אוהד מותר לאיים על כל בעל מקצוע בכדורגל אם קורצקי לא נענש. שיאיים ואחרי זה יתנצל וזהו, הכל טוב. יתרה מכך, עכשיו קורצקי לא ממש יכול, במידת הצורך, לצאת נגד מעשים של הלה פמיליה (אם יצטרך, נקווה שלא) כי מה המילה שלו שווה עכשיו. אנחנו שמים את עצמנו שבויים בידיהם של אנשים אלימים.

gil - zimbabwe 28 באוקטובר 2014

he did it in his house and not in the stadium

אדם 28 באוקטובר 2014

אני לא מבין מה זה משנה מבחינת המעסיק שלו?
אם לכל מעסיק היה נודע באיזושהי דרך שהעובד שלו ״לא שם עליו זין״ הוא לא היה משאיר אותו לעוד חמש דקות נוספות. שים לב, אני לא מתייחס לקללות הדוחות בדיוק בגלל עובדה זו אבל לעניות דעתי לגלות שהעובד שלך לא שם עליך זו סיבה מספיקה בשביל להעניש אותו – בדיוק כמו שמענישים שחקנים שיוצאים לבלות עד אמצע הלילה לפני משחק.

אורן 28 באוקטובר 2014

מסכים, ותוספות:

* הכדורגל הישראלי כבר שבוי ע"י ערסים אלימים ועבריינים.
* מדינת ישראל כבר שבויה ע"י ערסים אלימים ועבריינים.

Zofo 28 באוקטובר 2014

אחד הפוסטים הצבועים שקראתי בדה-באזר.
השוואה מופרכת לחלוטין ובנוסף לכל, מבלי לשמוע את תוכן הדברים, להעניש על תוכן שיחה שיצאה מפרופורציות אצל חברי השכונה בכדורגל הישראלי??

מזכיר לי מאוד איזה מקרה של עיתונאי אחד מערוץ הספורט שרצה לקבל כותרת אז הוא רץ לשחקן מסוים, ליכלך מעט, וכל זאת על מנת שירוץ לבעלים שלו, וככה תהיה לו כותרת.

אורן 28 באוקטובר 2014

תשמע את ההקלטה ואז תחליט אם זה מופרך.

Zofo 29 באוקטובר 2014

תוכן הדבים הוא בכלל לא העניין כאן לדעתי.
ההשוואה המופרכת היא קודם כל בין האמריקאים אלינו.

דוד 28 באוקטובר 2014

מה שברור כעת, אחרי ההתנצלות והסולחה, אין שום טעם בהעמדה לדין. הסיפור מאחורינו ואוהדי הפועל תתמקדו בבעיות המקצועיות שלכם

S&M 29 באוקטובר 2014

כדורגל פח, מנוהל על ידי עסקני פח. מעסיק מאמני פח. ואחר כך אני קורא כאן ניתוחים מלומדים ומאוד מושקעים על הפח הזה, ומתערער לי הבטחון, כי אולי אני טועה. קורצקי הוקלט, טביב לא מבין מה הבעיה, וההתאחדות שותקת. מגיע לשלושת הגורמים הנ"ל פרס על הבהרה סופית של הסוגיה

Comments closed