בתוך הלכלוך והבוץ

מתוך הבוץ והלכלוך והרמאות, זהר הכדורגלן הטוב בתקופתנו

במשחק הזה לא הייתה אפילו טעות שיפוט אחת.

כי טעויות שיפוט יש במשחקי כדורגל. שבהם השחקנים משחקים כדורגל אבל לפעמים מנסים לסחוט שריקה באופורטיוניזם. לא באירוע בו כל 22 השחקנים רק עסוקים בלצלול, לביים פציעות, לנופף ידיים כלפי השופט ולריב. כן, כן, שתי קבוצות הכדורגל הטובות בעולם. וגם קבוצות הספורט העשירות ביותר. אבל הן מבוכה לספורט. זה מוציא את החשק לראות כדורגל הרבה יותר מאשר כסאח או בונקר.

*

זה פגע בצורה קשה במשחק בו מסי קיבע את מעמדו כטוב בתקופתנו. היום הוא עשה משהו מרדונאי. בסיטואציות המלוכלכות ביותר הוא התעלה.

רגע לפני האל קלאסיקו השלישי. עשה את הדבר הנכון
משחקים גדולים מוכרעים על ידי שופטים קטנים (ושחקנים ומאמנים גדולים)

261 Comments

עופר 27 באפריל 2011

גועל נפש של משחק. ערימת חרא עם שני פנינים בפנים.

אדם 27 באפריל 2011

אשכרה סרט "שר ההצגות".. סרחיו בוסקטס היה "השחקן" הכי גרוע.. דני אלבס מצחיק.. יוצא באלונקה ואחרי דקה חוזר כמו פנתר.

יואב 27 באפריל 2011

ועדיין, מתוך כל הרמאים שם, השופט החליט שצהוב שווה אדום וגמר את המשחק.
איכס,תועבה וחזרנו שנתיים אחורה שם שוב שופט החליט שהוא חייב לקחת צד.
אפס אפס הפך להכתרה. מרגש.
ניפגש בגמר.

אני בא מקטמון 27 באפריל 2011

הצגה כמו של דני אלבס לא ראיתי גם בליגה ב'

איל 27 באפריל 2011

השחקנים היו בושה, וגוארדיולה ומורניו היו בושה לפני המשחק.

אבל אפשר לצפות משופט להצליח להרגיע משחק כזה בכל זאת.

דורפן 27 באפריל 2011

איל – לא. כשאין אין אמצעים אלקטרונים אי אפשר לצפות משופט לשפוט משחק בו כל ארוע הוא ניחוש.

כסיפוביץ 27 באפריל 2011

אכן תחושות קשות.
מוריניו חפר לעצמו בור עמוק והכניס את כל המשחק הזה אליו.

יואב 27 באפריל 2011

והוא יצא ממנו. הוא טוב יותר מהטיקי טקה.
הוא יהיה שם בכל צומת וירוויח את הישגיו. כמו תמיד….

הופ 27 באפריל 2011

למה הוא טוב יותר מהטיקי טקה?

יואב 28 באפריל 2011

כי הוא המיוחד.הוא גדול יותר מזה.לא מצפה מירוק להבין את זה. אתם כבר נכנעתם. בגלל זה אתם חיפה ולא מכבי….

הופ 28 באפריל 2011

אה, כי הוא "המיוחד". משכנע.
אבל זה בדיוק מה שאני מצפה מצהוב. לחשוב שזה שהתקשורת עוסקת בך עושה אותך גדול יותר מאחרים.

גיא וינטרוב 28 באפריל 2011

איזו הגדרה מדוייקת!!! שאפו.

גיל שלי 27 באפריל 2011

פפה הרוויח את האדום שלו גם בזכות השם הטוב שעשה לעצמו. זה לא השופט, זה שחקנים שמשחקים בקקי. איזה כיף לראות את מסי וצאבי גם בכל החארה הזה

שיפוד רץ 28 באפריל 2011

כל מילה בסלע!
פפה שחקן דוחה

תושב חוזר 27 באפריל 2011

ניתוח מושלם. לי אין ממש חשק לראות את הגומלין, להוציא התקווה לאיזה תגרה עסיסית (אפילו אלימות לא היתה כאן, רק התבייכנות….)
אבל נדמה לי שנשמט לך איזה "לא" במשפט אחרי האופרטיוניזם. צ"ל: "לא בארוע מלא אופורטיוניזם וכו'…"

סאביסביץ' 27 באפריל 2011

מה שהולך עם ברצלונה והטעויות בחצאי הגמר זה כבר ממש לא חלק מהמשחק. גם קשה לי להאמין שתגיב אותו הדבר כשתראה שחקן של יונייטד מורחק בגלל הצגה או טעות שופט בגמר.

מסי היה ענק, אבל לך תדע מה היה אם פפה לא היה מורחק.

אורי המקורי 27 באפריל 2011

ובכל זאת, בתור אוהד ריאל, זה היה משחק מביך של הלבנים. עם כל ההצגות של בוסקץ, פדרו והערס הברזילאי, ריאל לא שיחקו כדורגל. מוריניו נכשל בניהול המשחק עוד לפני האדום של פפה ולא אכפת לי שהוא התכוון להכניס את קאקה. ציון 10 לצ'אבי וציון 11 למסי שאפשר להתחיל להצמיד לו "בכל הזמנים" לתואר גם אם אתה לא ילד מפגר בן 12.

אייל 27 באפריל 2011

אולי באמת המשחק הזה יוריד מעל סדר היום את הטענה שמסי לא מופיע למשחקים גדולים.

הארכיון 27 באפריל 2011

זה היה בציניות?
עד להרחקה הוא לא נגע בכדור…

אייל 27 באפריל 2011

לא, לא בציניות וזו גם שטות לומר שעד להרחקה הוא לא נגע בכדור. בדקה ה-24, למשל, מסירה נהדרת שהכניס לצ'אבי כמעט ונגמרה בגול.

אבירם 28 באפריל 2011

גם אם אסכים שמה שכתבת הוא נכון, מסי עדיין עבר 4 שחקנים ושם אותו באלגנט ברגל ימין

סופרפלי 28 באפריל 2011

!!!

יואב 27 באפריל 2011

אין שום דבר היסטורי בחבורת הצוללנים האידאולוגית הזאת משני הצדדים.
עד ההרחקה, המשחק התנהל כמו שהמיוחד רצה.
תודה יונייטד.

סופרפלי 27 באפריל 2011

למישהו יש סטטיסטיקה בכמה משחקים ברצלונה סיימה את המשחק ב11 מול 10 בשנה האחרונה? נראה לי שגם בזה היא שוברת שיאים.
שונא את אלבס. שונא את ברצלונה, קבוצה של מניאקים (סלחו לצרפתית שלי).
מסי הרהיב.

לא בטוח שאפשר כבר להספיד את הסדרה, הכל עדיין יכול להיות.

גיל שלי 27 באפריל 2011

זה גמור

סופרפלי 27 באפריל 2011

אם באמת מוריניו גדול כמו שעושים ממנו, כאן ובמקומות אחרים, התוצאה הזו יכולה להתהפך, לא משהו בלתי אפשרי (קשה אבל לא בלתי אפשרי), להוציא שתיים-אפס בברנבאו, בטח לא לסופרמאמן.

ארנון 27 באפריל 2011

בברנבאו הוא כבר הוציא אפס-שתיים. בקאמפ-נאו אין לו סיכוי.

סופרפלי 27 באפריל 2011

כן, טעיתי, אבל למה אין לו סיכוי?

השלונגובונג האחרון 27 באפריל 2011

מה שעוד יותר מענין אותי, כמה משחקים של ברצלונה שנחשבים "גדולים" הסתיימו מול 11 שחקנים… גם פה נראה לי שיש איזה שיא (שלילי).

שיטת המשחק של בארסה, היא קודם כל פסיכולוגית.
היא מתסכלת את היריב (קצת לפני שהיא מרדימה אותו ואת הצופים) עד לרמה שהוא גם הופך ליותר אגרסיבי. תוסיף לזה את הננסים של ברצלונה, שנראים כילדים פגיעים מול כל יריבה, ויש לך מתכון מנצח לאדומים. לחרא של משחקים, כמעט חסרי ערך ספורטיבי, אבל מתכון לאדומים…
וזה עוד מבלי להתיחס להצגות המדהימות של בוסקטס, אלבס ווייה (אגב, שמעתי שבמחזמר ספיידרמן מחפשים שחקנים).

ועם כל הכבוד למסי, שהוא אכן השחקן הטוב ביותר היום, ואני די מחבב אותו כאוהד של נבחרת ארגנטינה, שני הגולים של היום היו אמנם יפים, אבל עד שפפה לא הורחק, הוא בקושי נגע בכדור…
אבל להבדיל מרונאלדו, הוא גדול רק בברצלונה. ובברצלונה של היום, זו לא חוכמה להיות גדול. רונאלדו (שכרגע טוב פחות ממסי), היה גדול בשלוש קבוצות (וליגות) שונות.

את פלה ראינו (בשידורים חוזרים) בשחור לבן, את מארדונה ראינו בצבע, ואני באמת מקווה לראות את מסי (לאחר שבאמת ירוויח את הכינוי כשחקן הטוב בעולם, וגם בכל הזמנים) בHD…

שיפוד רץ 28 באפריל 2011

רונאלדו היה גדול ביונייטד והא גדול עכשיו בריאל. איפה נכנסת הקבוצה השלישית?

גלן 28 באפריל 2011

עם שם כזה אני נפעם. ובכל זאת אשמח אם תזכיר לי מה הייתה הליגה השלישית בה רונלדו היה גדול ועד כמה הוא היה גדול בה?

גלן 28 באפריל 2011

סליחה- השיפוד רץ לפני

תום 27 באפריל 2011

מעניין איך מסי נהיה 'ענק' רק אחרי שהשופט פינה לו יותר שטח לרוץ בו.

ליבר 27 באפריל 2011

ההצגות של ברצלונה פשוט הוציאו את החשק מהמשחק.
מה שהכי מצחיקזה שאחרי כל הצגה כל שחקני ברצלונה כולל ואלדס (היה חייב לקבל צהוב! מי שמע על דבר כזה ששוער שהוא לא קפטן יוצא כ"כ הרבה פעמים להתווכח במרכז השדה) פשוט מתנפלים על השופט. השופט בא עם דעות קדומות לכך שריאל מכסחים וברצלונה שיחקו על ה כל הערב. ראיתי היום את חצי גמר הגביע לנוער, מכבי ת"א – מכבי נתניה , והיה משחק הרבה יותר טוב.
אני מאוד מקווה שבגמר יהיה שופט ברמה יותר גבוהה ושברצלונה לא ישעממו אותנו למוות עם אלפי מסירות פרווה שחוץ מלוהציא את החשק מהמשחק לא מועילות בכלום.

שיפוד רץ 28 באפריל 2011

ומה עם אדון די מאריה שהרים את הידיים כמו סבתא פולניה כל פעם שנגעו בו?

אזי 28 באפריל 2011

די מריה הוא אחד הבודדים במגרש שלא עשה הצגות
הוא הרוויח בזכות את האפשרות להרים ידיים

אריאל ש 27 באפריל 2011

כן, זה היה משחק דוחה עם שופט תמוה שהחלטה שלו פחות או יותר הכריעה אותו, ועם שער שמרדונה היה מתגאה בו.

אבל מוריניו לא זכאי לקמצוץ של סימפטיה. האיש עלה למשחק ביתי בלי אף חלוץ טבעי, וכשהוא העלה את החלוץ הפחות טוב שלו (אבל הכי דומה לדרוגבה לעניים) הוא הוציא עבורו את השחקן היחידי שיכול היה להפעיל אותו. מוריניו יכול להכחיש כמה שהוא רוצה אבל הוא עדיין בטראומה מה-5:0 ובכל המשחקים מאז הוא רק מנסה להסתגר ולעקוץ. בגביע המלך זה עבד אבל אי אפשר לשטות בכל האנשים כל הזמן.

תושב חוזר 27 באפריל 2011

אריאל – אני מוחה! מי דיבר על סימפטיה למוריניו? חס ושלום.

אריאל ש 27 באפריל 2011

צודק…

תןמר 27 באפריל 2011

חייב, קודם כל לפרוק את זה:

שגיא כהן ביזיון!!!!!!!!!!!!
בושה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
מחדל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אסון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עד מתי????????????????????????????.

אריאל ש 27 באפריל 2011

מסכים, אני לא מצפה מרונן לתקוף קולגה אבל קשה לי להזכר בפרשן גרוע יותר. עדיף כבר מישהו שחוזר על קלישאות ונותן לראות משחק.

שיפוד רץ 28 באפריל 2011

פרשנות מנצחת
במיוחד הקטע על השימוש אך ורק ברגל ימין לכל אורך הגול השני
פאדיחה שזה מה שיש במדינה הזו

אריאל ש 28 באפריל 2011

כן, זה באמת היה קטע גדול.

מישהו זוכר אותו יום קודם פותח את השידור בהצהרה שיונייטד עולה כרגיל עם ההרכב ההגנתי שלה במשחקי החוץ?

בוב השקט 28 באפריל 2011

רונן לא גר בארץ ולכן קשה לי מאד להאמין שהוא שומע את שגיא כהן מפרשן (אלא אם כן הוא באמת מזוכיסט)

אזי 28 באפריל 2011

מה עדיף? אבי מלר?
הבנאדם חושב שריאל לא הצליחה לתקוף בגלל שברצלונה לא נתנה לה!
הוא לא יודע לזהות בונקר גם כשזה משחק שלישי רצוף!
גם אחרי כל הקריירה של מוריניו, מלר באמת מאמין שברצלונה שיתקה את ריאל ובגלל זה היא לא תקפה.

שיפוד רץ 28 באפריל 2011

כל אולפן ערוץ הספורט אתמול היה בדיחה – אם הייתי רוצה לראות את יציע העיתונות, הייתי מחכה לשעת השידור שלה. לא לאולפן סיכום חצי גמר ליגת האלופות

ליבר 27 באפריל 2011

הדבר הטוב היחיד שיוצא מהמשחק הזה, לפחות לי בתור אוהד היונייטד, זה שאם בגומלין לא יצליחו לכבוש שער מהיר אני חושב שהם פשוט יכסחו לברצלונה ת'צורה. "אם אנחנו לא בגמר אז גם אתם לא תהיו בו".
העובדה שסרחיו ראמוס עוד לא שבר למסי את הרגל זה מבחינתי סוג של קסם.

גלן 27 באפריל 2011

קצת נסחפתם. כל כולי הייתי בעד מוריניו. בדיעבד ההרחקה לא מוצדקת אבל במבט ראשון למי שראה איתי (ולא כלם בארסה) בהחלט כן. ויחד עם לא כזה סיפור ובטח זאת לא קונספירציה. אם כבר, הצהוב של ואן פרסי הרבה יותר בעייתי במסע הזה של ברסה.
ואכן מסי היה היום מרדונאי.

תום 27 באפריל 2011

מה מרדונאי?!? הוא בכלל בעט לשער לפני ההרחקה?

גלן 27 באפריל 2011

לא. הוא הבקיע שני שערים בבוץ ובלכלוך.

יואב 27 באפריל 2011

גלן,
זה רק צהוב. שום דבר מכוון שמצדיק את זה.

גלן 27 באפריל 2011

יואב-בדיעבד צהוב אבל לא מיד ובטח לא כשזה פפה. בכל מקרה, יאללה כלם פה מדוכאים עלי אדמות. זה מוריניו, זה בארסה, זאת ריאל וביחד לא ספרתי ל"ו צדיקים. כל כך הרבה בלאגן. לא על יום כזה קם או נופל הכדורגל.
הימור שלי- נגיע ל200 תגובות איזי. טל ואביאל (וגפן מחרה מחזיק) פשוט עוד לא התפנו מהאילוצים…

תומר חרוב 27 באפריל 2011

אני מהמר על שלוש מאות לא כולל התגובות שלי, שלא תגיד שאני מנפח מספרים…

הופ 27 באפריל 2011

מעלה ל 350

סופרפלי 27 באפריל 2011

400 עד מחר בלילה

הופ 28 באפריל 2011

נראה לי שניחסנו

קורא 27 באפריל 2011

כניסה מסוכנת גם אם היה לוקח את הכדור.
מסי היה מעולה בשני המשחקים הקודמים והיום עד דקה 75 לא משהו. אבל כרגיל מפרשנים אחרי שרואים את הסוף. אי אפשר כל פעם לפי הדיפה של קסיאס בקצות האצבעות או לא לתהות אם הוא בא למשחקים גדולים.
גם ריאל התבטלו היום ופפ היה זהיר יותר (אלבס כמעט לא עבר את החצי) – פעם ראשונה בתקופתו במשחק ראשון שהוא לא משחק על נצחון בכל מחיר.
וגם פויול (אחד הצדיקים ההוגנים) הביא ערך מוסף בנוסף לנטרול האגף.

ניקו 27 באפריל 2011

לחלוטין לא מסכים איתך רונן! וכמו שתום אמר שופט גנב את ההצגה ומשם כבר קל באמת להוכיח שאתה שחקן הכי טוב…

עד לפני ההרחקה לא מסי ולא יער.

צור שפי 27 באפריל 2011

בשתי מילים: מנצ'סטר יונייטד

moby 28 באפריל 2011

ובמילה אחת: מאניו ?

ארנון 27 באפריל 2011

רונן, ניתוח מדויק למה שהתרחש הערב בברנבאו.
ולכל השאר – מה שהכי אהבתי לפני שנתיים, אחרי הגמר בו בארסה קרקסה את יונייטד, היה לעבור על הפוסטים של רונן מהתקופה שקדמה למשחק, ולראות איך החבר'ה כאן מתחרים ביניהם מי מגמד את בארסה יותר.
השנה אני מוכן מראש, ומתחיל ליהנות מזה כבר עכשיו.

סופרפלי 27 באפריל 2011

והפוסט מזוקק ומדויק להפליא.

גלן 27 באפריל 2011

אין שום דבר היסטורי? קאמון. כל העולם רואה את זה, כל העולם חש את זה ופה לא רואים את זה? אני מעדיף בכל יום נתון כדורגל אנגלי כי ככה נולדתי אבל אין היסטוריה. שטויות, גם בלכלוך ובוץ יש היסטוריה.
בסה"כ מוריניו אמר לעצמו משהו דיי פשוט- לא בא לי שאנשים ידברו על הקלאסיקוס של אפריל כמו איזה סדרת התגוששויות מיתית. סתם בא לי להיות בגמר. הפעם לא הולך לו כל כך ומבחינתי חבל. זה הכל.

זיו 27 באפריל 2011

פוסט מבריק, מדוייק ונכון.

זיו 27 באפריל 2011

ואני אוסיף מחשבה: מוריניו לא יביא תארים השנה ואת זה הוא כנראה ידע כבר לפני חודש כשהתחיל עם ספין המסכנות שלו. עכשיו הוא כבר בטוח לא יביא תואר אבל לפחות הוא יכול לרכב כל הדרך לקבוצה הבאה שלו על הסיפור הזה של השופטים נגדו.

מדהים איך שני מאמנים עם כל כך הרבה כשרון מנסים להציג את עצמם בתור אנדרדוג מסכן שכולם מתנכלים לו.

גיל 27 באפריל 2011

חרא של משחק. ההרחקה הכניסה עניין מהסיבות הלא נכונות. העיקר שאופ"א נדפקו עם גומלין לפרוקטול בשני המשחקים.

שי 27 באפריל 2011

ריאל של היום- חלשה מאינטר של שנה שעברה?

אילן 28 באפריל 2011

ודאי.
אינטר של שנה שעברה לא הייתה חלשה בשום שלב.
היא הייתה הקבוצה הכי טובה באירופה.

מנחם לס 27 באפריל 2011

שערוריה. ממש שערוריה. ומי יסבול ממנה יותר מכולם? צדקתם, מסי. למה? כי השער השני שלו היה ניכנס לדברי הימים כאחד הגדולים ביותר, לפחות בספר שלי. ויש סכוי רב ביותר שהוא היה כובש אותו שער נגד 11; שחקנים. אבל השער ניכבש נגד 10 שחק'נים, במצב של 0-1, ושום דבר נורמלי לא היה יותר במשחק. אז השער המקסים שלו תמיד יזכה בכוכבית קטנה למעלה מצד ימין להזכירכם שהיה זה שער נגד 10 שחקנים.

הייתי אומר שמאז שהגעתי ארצה, 30 עד 40% מתוצאות המשחקים שראיתי אישית או בטחלוויזיה נקבעו ישירות ולחלוטין לא ע"י 22 שחקנים בשדה, אלא ע"י שופטים. גם פנדלים וגם כרטיסים אדומים הם העונשים החמורים ביותר בספורט, ולדעתי חובה לחייב שופט לחזות בריפליי לפני ההחלטה הסופית. בכדורסל, אם שופט טועה באמצע המשחק ושורק פאול שלא היה, הוא גורם לשתי נקודות, בערך 2% מתוצאת המשחק. הלילה הכרטיס האדום היה 100% תוצאת המשחק, ואילו היה ניגמר רק 0-1, היתה לקביעה השרירותית והשערורייתית השפעה אדירה גם על המשחק השני, כי ריאל ללא פפה איננה אותה ריאל.

עד הדקה ה-60 המשחק היה הדבר המשעמם ביותר שראיתי בספורט בשנה האחרונה. ההבדל היחידי בין הקבוצות היה שכשריאל החזיקה בכדור במרכז השדה,השיטה של ברצלונה היא ללחוץ מעט, וכשברצלונה מחזיקה בכדור, ריאל נותנת לה למסור 10-15 מסירות באמצע המגרש שלא גורמות כל נזק, ונותנות את ההווייה הלא נכונה שברסה שולטת במשחק.
רק מזמן הוצאתו של פפה המשחק קיבל זריקת אדרנלין, ומי שנהנה ממנו אינו מבין ספורט, כי הוא נהנה מ- "החווייה" ולא מ-"הספורט".

אני מקווה שמנצ'סטר יונייטד תכניס לברסה באבי אביה.

הופ 27 באפריל 2011

להיפך: בזכות השער השני של מסי לא יזכרו את השופט. והוא ייכנס גם ייכנס לדברי הימים כאחד הגדולים ביותר, למעשה הוא כבר נכנס.

אופיר 27 באפריל 2011

חוסר פרופורציה מוחלט. ריאל היתה כבר מפורקת באותה הנקודה.

אלי 27 באפריל 2011

באבי אביה ובאימות אימותיה. או בקיצור כדברי עלי מוהר "נפרק אותם".

jo 28 באפריל 2011

Glory GLory

יואב 27 באפריל 2011

ברצלונה עדיין ניצחה את המשחק החשוב מהשלוש.חבל ששופטים פוגעים בגדולתה הנוכחית. עד ההרחקה, זה היה המשחק של המיוחד. האדום-ברמות הלא יאמן-התצוגה בגשר חזרה שנית.

אלי 27 באפריל 2011

עוד פעם שופט הורס משחק. בתור אוהד בארסה הייתי מתבייש כבר.

גלן 27 באפריל 2011

שמעתי שבראמבלה פתחו פינת מבויישים. לא מפסיקה להתמלא.

אלי 27 באפריל 2011

הציניות נוזלת ממך אבל בחיאת בתור הקבוצה הטובה בהיסטוריה לא הגיע הזמן שתנצחו 11 שחקנים?

גלן 27 באפריל 2011

יש בעיה שאתה לא קורא אותי מספיק או טוב. או בעיית עברית קלה. סור אפילו לפוסט הנוכחי- כל כולי בעד ריאל ביום זה. לא יצא.
עכשיו אני אגלה לך עוד פרט סטטיסטי מעניין- כשאתה 70-80% מהזמן עם הכדור יש סיכוי יותר גדול שזה שיש לו את ההשלמה ל 100% יקבל אדום.
ובכ"ז שמא לא הבנת או הפנמת- בעד ריאל הייתי היום. חבל לי על התוצאה. עניין ה11 או 10 חסר משמעות.

גלן 27 באפריל 2011

ואגב מול 10 שחקנים אפשר גם לא להצליח בתוכנית תשאל את אינטר ומוריניו

אלי 28 באפריל 2011

אין לי בעיה עם טעות שיפוט לכאן או לכאן, מה שמפריע לי הוא רצף טעויות מגוכך בשלב הזה לטובת ברצלונה.

טל 27 באפריל 2011

התביישת בניצחון שלכם על ליברפול בגביע? על צ'לסי בסטמפורד ברידג'?

ואלו היו טעיות קשות בהרבה מה"טעות" הפעם (שבכלל לא הייתה טעות. החלטה לגטימית לחלוטין גם אם מעט מחמירה).

יאללה, יאללה.

גלן 27 באפריל 2011

יואב- ההשוואה בין תצוגת השיפוט הבאמת פלילית מול צלסי לפה אינה במקום. באוירה מחוממת, בעברה לא קלה שופט יכול לטעות לפחות בפרוש.

יואב 28 באפריל 2011

גלן,
בברנבאו להרחיק על זה? ראיתי את ההילוכים החוזרים וגם בזמן אמת זה לא נראה יותר מצהוב שגם הוא לא נשלף בדקה העשירית על אותה עבירה.
זה סתם מבאס ברמה האוביקטיבית.
ברצלונה עצומה ואני חסר עניין במי ישחק מול יונייטד אם וכאשר היא תעלה.  

הופ 27 באפריל 2011

ריאל היתה פחות טובה מאשר בגביע המלך. בארסה בלי אינייסטה זו לא אותה בארסה. היה משחק חלש. האדום היה שערורייתי. איזה כיף שמסי קבע בזכות מה ייזכר המשחק הזה. איזה כיף שמסי באופן כללי.

אופיר 27 באפריל 2011

בזכות מה יזכר? בזכות כיכוב מול עשרה שחקנים וקבוצה שבורה מוראלית?

גלן 27 באפריל 2011

בזכות יופיו. אבל הנה טיפ, יש אפשרות לאפליקציה שמורידים רק באנדרואיד שתעשה לך כוכבית. ציפור כועסת אז מופיעה (עם מבטא צרפתי ומעיל של ארסנל) ותצעק "זה מול 10 שחקנים, זה מול 10 שחקנים". משום מה אפל מסרבים לשים את זה באיפון

אופיר 27 באפריל 2011

ביג דיל, עשה סלאלום בין שחקנים בגארבאג' טיים כשכולם כבר מבינים שתוצאת העימות נכתבה מראש.

זנדר 27 באפריל 2011

שנון!

זנדר 27 באפריל 2011

זה לגלן, למי שלא הבין. יאללה מאתיים תגובות!

jo 28 באפריל 2011

שונא ברצלונה ומסי אבל like

הופ 27 באפריל 2011

בזכות שער מהסרטים בקלאסיקו, בברנבאו.

אופיר 27 באפריל 2011

שער fraud במשחק שכולו farud. עם כזה קלאסיקו מי צריך משחקי ליגה ג' צפון.

הופ 27 באפריל 2011

כמו שהבנת מהתגובות האחרות אני לא חושב כמוך לגבי המשחק, בטח לא לגבי השער. אבל אם קבוצה כמו ריאל מדריד נשברת מוראלית בעשרה שחקנים במצב של 1:0, בבית, במשחק הראשון מתוך שניים – ואפילו אם היא חושבת שכל העולם נגדה – זה לא אומר דברים יותר מדי טובים עליה (ועל ההכנה הפסיכולוגית של השחקנים).

טל 27 באפריל 2011

למה שבורה מורלית? הרי מראש הם רצו 0-0. לא יכלו להמשיך עוד חצי שעה בבונקר שלהם?

יאללה, יאללה.

אגב יונייטד, להזכיר לך את הפנדל שהגיע לצ'לסי, טעות גדולה בהרבה מהחלטה של השופט היום?

אופיר 27 באפריל 2011

מעולם לא אהדתי את היונייטד (למרות שאני תמיד נהנה לצפות בהם משחקים) אבל הפעם כל כולי בעדם בגמר.

Drazick 27 באפריל 2011

רונן, מהי "תקופתינו" עבורך?

דורפן 27 באפריל 2011

שאלה מאד טובה. מבחינת רמה מאז רונאלדיניו. אלא שרונאלדיניו התאדה לחלוטין בתוך כמה חודשים ולא חזר. אז נראה לי שבמאה ה-21 לפחות.

אדון כריסטיאנו רונאלדו לומד את השטות ששמה "לחפש אתגרים חדשים" – מסי לא חשב לשבריר שניה לשנות סיטואציה מנצחת ולכן הוא לבד במקום בו הוא נמצא.

Drazick 28 באפריל 2011

אישית, אני עדיין חושב שברצלונה עושה "ניפוח" למסי.
הוא שחקן מדהים, אבל עדיין אני חושב שרונאלדו טוב ממנו.

הבעיה עם רונאלדו, שמאמנים שינו אותו.
דווקא פרגוסון התחיל עם זה.
היום לא רואים את הברק שאפיין אותו פעם.
הוא הפך למכונה מלוטשת שבועטת, רצה ונוגחת מושלם אבל שכחה את הפן המשחקי / אומנותי בכדורגל.
הוא כמו המתאגרף הרוסי בסרט "רוקי".
איפה נעלם הריקוד שלו עם הכדור, הכדרור לשם השעשוע, ההתחכמות של שחקן שלפני שהוא כדורגלן הוא מאוהב,מאוהב בכדור ובמשחק.
זה נעלם לו, מיד אחרי העונה ההיסטורית במנצ'סטר.

אישית, אני חושב שרונאלדיניו עדיין עליון ביכולת, אבל מסי מראה יכולת להישאר בטופ לכל כך הרבה זמן שנשאר רק להוריד את הכובר בפניו.
לעזאזאל, איך זה שכל כך ברור מה הוא הולך לעשות ועדיין לא עוצרים אותו…

אורי המקורי 28 באפריל 2011

שום ניפוח. אין שום שחקן עם קלטת היילייטס יותר טובה ממסי. לא מאור בוזגלו ולא רונאלדיניו שהיה השחקן האהוב עליי. הוא גם נותן מספיק גולים שלא נובעים מהשיטה של בארסה שבלי ספק מועילה למספרים שלו.
אני כן מסכים עם דבר אחד שכתבת. בפרו אבולושן מסי לא מבקיע נגדי כי אני עוצר אותו עם דאבל אפ ותיקול מתוזמן. גם אני לא מבין איך שחקנים שמקבלים כל כך הרבה כסף, לא מצליחים להתמודד איתו. אבל זאת הגדולה שלו. היחיד שמצליח לפעמים הוא מרסלו אבל הוא אכל היום קש מאפליי אז עדיף ולא הייתי מזכיר אותו בכלל.
בכל אופן, כבר מזמן לא ראינו מבצע של רונאלדו בשטח פתוח כמו שמסי עשה היום. משהו לא טוב עובר עליו.

הופ 28 באפריל 2011

שאני אבין, אתה טענת כרגע שאתה יודע יותר טוב מהשחקנים איך לעצור את מסי כי אתה עוצר אותו בפרו אבולושן? עם "דאבל אפ ותיקול מתוזמן"?

Drazick 28 באפריל 2011

תרשה לי לא להסכים איתך.
בטח לא בנוגע להיילייטס.
אם אתה רוצה לראות שחקן שכדור דבוק לו לרגל והוא רץ וכלום לא עוצר אותו, חפש את רונאלדו הברזילאי, הוא עושה את זה אפילו יותר מרשים ממסי.
מסי מעולם לא היה איש של היילייטס, להיפך, הוא סופר אפקטיבי, הכדרור שלו שמור לאזורים בו יש לו אפקטיביות (לרוב לחיתוך שמאל כהכנה לבעיטה) ולא תראה הטעיות מסובכות סטייל רונאלדיניו (וגם רונאלדו בצעירותו). הכדרור שלו בנוי על זריזות מטורפת, שליטה נדירה בכדור ויציבות של מתעמל על קורה, דריבל טהור".

מה שכן, אין ספק, רונאלדו כפי שהוא כיום, שזה בעיקר מכונת שערים "טכנולוגית" לא יכול להתמודד עם מסי על תואר השחקן הטוב בעולם.

ג'ו 28 באפריל 2011

אני דווקא חושב שהטיעון של "פרו אבולושיין" הוא טיעון מצויין. באותה הזדמנות, אני מכריז על פתיחת סדנה לחימה בנאצים, לאחר שבצעירותי הצטיינתי ב"טירה הנאצית".

הופ 28 באפריל 2011

Drazick – היילייטס זה לא לעשות תרגילים לא אפקטיביים ליד קו האורך, אלא לעשות את הפעולות הטכניות החכמות שמביאות תוצאות בסופן – ואז נכנסות לתקצירי המשחקים – ולכן "היילייטס".
ג'ו – :)

ניקו 28 באפריל 2011

זה הדבר היחיד שאני כן שמחתי עליו היום שרונאלדו שוב פעם מקבל כאפה על זה שהוא העיז לחשוב שריאל יותר טובה בשבילו מאשר המועדון שעשה ממנו את מי שהוא!!

אל פריון הדגה 27 באפריל 2011

מצחיק. הסגידה למוריניו, גם כאן, הגיעה לשיא במשחקי הבונקר של אינטר. היום הוא מת על החרב של עצמו. אז לבוא ולהאשים את הקבוצות? מוריניו, הוא בלבד, אשם במשחק המשעמם – אז וגם עכשיו.
והוא עשה את זה עם נבחרת שאר-העולם, היקרה כמו מטוס חמקן, שהורכבה במיוחד כדי לעצור את נבחרת הנוער של ברצלונה. ונכשל.

ובקשר להרחקה, זו בעצם חידה במתמטיקה: קבוצה אחת באה לעשות בונקר. קבוצה שנייה מחזיקה בכדור 80 אחוז מהזמן. מה הסבירות שהקבוצה שלא נוגעת בכדור, תקצץ רגל?

מחמאות ליונייטד. היתה נפלאה אתמול. הגמר השנה יהיה שקול יותר מהמפגש הקודם.

ומסי גם. מסי.

רובי פאולר האמיתית 28 באפריל 2011

כל מילה בסלע. תגובה אחת מתוך האלף. בסלע.

הארכיון 27 באפריל 2011

הודעה ששלחתי לחבר לאחר ההרחקה לפני השער הראשון:
"אני בטוח שיש פה משהו מסריח. זה לא מכירת משחק, זו הוראה מגבוה. ממש לא חכמה לחגוג מול עשרה שחקנים כל משחק. גועל נפש"
איבדתי אמון במוסד שנקרא אופא ואת זאת גיליתי ברגע שכשבארסה הבקיעה את הראשון השאגה של רמי ויץ העלתה בי גיחוך והשער השני (היפהפה לכשעצמו) של מסי גרם לי לתהות כיצד השחקנים והאוהדים של ברסה יכולים להנות ממאחז עיננים שכזה.
אני לא מתכוון לראות את הגומלין ואת הגמר. עד שלא ישנו את שיטת
השיפוט המחפירה שגוזלת את ההנאה מהמשחק אני אוכל להסתפק בענפי ספורט אמריקאיים. לפחות אשתי תוכל להנות ממני יותר בזמן הקרוב…
גילוי נאות על מה שאני חושב : בארסה היתה מנצחת את המפגש הכפול ב11 מול 11 בסיכוי של 75%, העזרה בשיפוט הן מול צ'לסי והן בשמינית מול ארסנל ועתה מול ריאל גורמים להשגים שלה להיות מסומנים בכוכבית. בדיוק כמו האליפויות של יובה. (לא רוצה להיכנס לנושא ההתחזויות ההזויות של באסה שלא מוסיפים כבוד לקבוצה)
ומסי לא הוכיח שום דבר במשחק הזה. לא ניתן לקרוא למשחק עם יתרון לא מוצדק של שחקן "משחק גדול", ולכן לא ניתן לומר שמסי הופיע למשחק גדול…

אלי 27 באפריל 2011

אתה מהדולפינים לא?

הארכיון 27 באפריל 2011

חיובי אחי

אלי 27 באפריל 2011

ובוסקטץ, וולקום טו הוליווד. כלל ראשון: אם נותנים לך מרפקיה בחזה הפרצוף לא קשור לעסק, אל תאחוז אותו כמו אמא מחזיקה נרות שבת, קפיש?

טל 27 באפריל 2011

באווירת הבלוג, נסכם שההרחקה של פפה (פסיכופט) הייתה מוצדקת כמו ההרחקה של ג'רארד נגד יונייטד. שכל אחד יקח את זה לאן שהוא רוצה.

מצחיק כרגיל איך החלטות שיפוט שנויות במחלוקת לטובת ברצלונה מעוצמות למימדים אפיים. מישהו דיבר על טעויות השיפוט לטובת ארסנל אחרי המשחק הראשון? מישהו דיבר על הפאול של קראבליו על ואלדס ב2005? מישהו דיבר על הפנדל הלא מוצדק שקיבלה ריאל בליגה או על ארבלואה שהיה חייב לקבל אדום בגמר הגביע אחרי הדרכיה על וייה? מישהו דיבר על גול מאופסייד, גול חוקי של ברצלונה ועד כמה החלטות מכריעות לטובת אינטר (ברור שלא, דיברו על הרחקה מוצדקת, שפשוט הייה צריכה ליות בצהוב שני ולא באדום ישיר).

אני כבר לא יכול לחכות לבכיינות של לוינטל מחר עיתון ואלביאל שיגיע הנה הקליפ המפורסם שלו (שנראה שגג היה פנדל אחד).

בקיצור, מוריניו קיבל את השטוזה שהגיעה לו. בלתי נתפס הפער בין הכריזמה המטורפת של לאיש, האישיות הגדולה מהחיים שלו, לכדורגל המשמים שהקבוצות שלו משחקות במשחקים גדולים. משחק מביך ומביש של ריאל מדריד. גועל נפש.

אלי 27 באפריל 2011

אכן ההנעת כדור בין פיקה למסצ'ראנו היתה תאוה לעניים.

הופ 27 באפריל 2011

למען הסר ספק, אני חושב שהאדום היה שערורייתי. אבל מה שכן, למוריניו יש אחריות לזה. ברגע שהוא התחיל לשחק משחקים פסיכולוגיים עם השופטים, זה היה יכול ללכת לכל כיוון. יש שופטים שהיו רוצים להוכיח שמוריניו טועה ומפלים לטובת בארסה, ויש שופטים שרוצים להראות שמוריניו לא משפיע עליהם אז הם מחמירים נגדו.

כסיפוביץ 27 באפריל 2011

הופ למה שערורייתי?
משחק כזה, 75 אלף איש עליך והקון אומר לשופט שפפה הלך עם הסטופקס קדימה שזה אדום לפי החוקה.
אולי שיקול דעת מוטעה לאור הקצבייה אבל בטח לא שערורייתי

הופ 27 באפריל 2011

דווקא בגלל שזה משחק כזה. אם אתה לא רוצה להרוס חצי גמר ליגת אלופות אל תיתן אדום בגלל מילה מהקוון על *אירוע שראית* (הסתכלתי בתקציר שוב, הוא ראה את העבירה ושרק מיד). אני לא מדבר על איזה מרפק בסתר או משהו כזה.
בעיני זה היה לא רחוק מ"הרמת רגל". אני לא חושב שהשופט חיפש לתת אדום לריאל – אני חושב שכל ההתעסקויות המוגזמות מסביב בשופטים לא מאפשרים להם לשפוט בקור רוח ובנייטרליות מוחלטת.

דורפן 27 באפריל 2011

טל- הרבה נכון. ריאל קיבלה את המגיע לה. אבל הגועל הנפש ההתנהגותי היה גם של ברצלונה. זה לא כסאח מתוך אמוציות. זו רמאות והתחזויות 24/7.

טל 27 באפריל 2011

זה לא ברצלונה כקבוצה, זה הצד הפחות יפה של הכדורגל הלטיני שאני מודה שאני לא אוהב. לא תקין פוליטית לכתוב את זה, אבל רמאות היא חלק מתרבות הכדורגל הזה (מראדונה אמר את זה בעצמו).

גם לך בקבוצה היו ויש שחקנים שהצד הזה מאד מאפיין אותם. ככל שיש לך יותר שחקנים לטינים המאפיין הזה בקבוצה יגדל.

דורפן 27 באפריל 2011

אני חייב להגיד שצלילות מציקות לי פחות. כי הקשר בין מגע ברחבה לפנדל הוא לעולם בעייתי. הביום פציעות זה מה שמרתיח. אולי בגלל הזמן העצום שזה גוזל.

תושב חוזר 28 באפריל 2011

אותי הכי מעצבן שחצי קבוצה רצה לשופט ביללות אחרי כל פאול שבליגה האנגלית אפילו לא היה מקבל שריקה

הופ 28 באפריל 2011

זה באמת מגעיל. כי זה לא רק לשקר לשופט, זה לשקר לכל העולם שצופה.

איתן בקרמן 28 באפריל 2011

נכון, ובמונדיאל האחרון התבלטה במיוחד הלטיניות של הולנד, ובעבר הלטיניות של גרמניה. הלטינים המציאו את הצלילות ברחבה ואת הכסאח. ככה זה כשאין ערבים רלוונטיים, אה טל.

דורפן 28 באפריל 2011

בקרמן – אתה מתבלבל בין כסאח לבין תחמנות. כשבארגנטינה מהללים את שער היד של מראדונה "כלא פחות גדול משער הסללאום" אז זה כן חלק מהתרבות.

הארכיון 27 באפריל 2011

העוצמה של טעות השיפוט נקבעת לפי גודל המעמד!!!
מה לעשות ובארסה נמצאת המון במעמדים אלה ונהנית מטעויות שיפוט עקביות דווקא כשהיא מסתבכת מול היריבה שלה…
אני לא זוכר שפורטו, ריאל ומנצ'סטר נהנו מטעויות כה בולטות בזכיות האחרונות שלהם וזה האישיו…
ההוכחה הכי גדולה שהאדום לא מוצדק היא ששגיא כהן ושאר אוהדי ברצלונה בטוקבקים בוואלה אחרי העבירה של אדביור דאגו לשאוג: "הנה עכשיו היה אדום מוצדק וזה מתקזז מול הקודם".
קודם כל הם הודו בלי לשים לב שהאדום לפפה לא היה מוצדק, שנית מה זה אדום מתקזז? מה זה ליגת לוזון? העבירה של אדביור היתה במצב של פיגור במשחק ושחקן חסר ונבעה מתסכול , מה שודאי לא היה קורה אם אירל היתה במצב של לפני ההרחקה…
ואגב,את מי מעניין הפנדל של ריאל בליגה שלא הכריע כלום בגורל האליפות? ועל הפאול שקרבליו דיברו מספיק לטובת בארסה. אה, כן לפני 6 שנים…

טל 27 באפריל 2011

לא הבנתי. הגול מאופסייד של מליטו לא היה במעמד הזה? הטעויות לטובת ארסנל וצ'לסי לא היו בשלב נוק אאוט (שבלי לעבור אותם אתה לא מגיע לחצי הגמר)?

חוץ מזה, שזו אפילו לא הייתה טעות. החלטה לגטימית, גם אם מעט מחמירה. "טעות שיפוט" זה גול חוקי במאה אחוז שנפסל נגד ארסנל.

ID במולדת 27 באפריל 2011

ועדיין אי אפשר להתעלם מההחלטה התמוהה של מורינו להכניס את אדביור במקום אוזיל, למרות שאוזיל ממש לא היה במיטבו

ID במולדת 27 באפריל 2011

וחוץ מזה, אם למישהו היגע אדום במשחק היום זה לאדביור. הכניסה שלו עם שתי ידיים לתוך הפרוף של מישהו באדום-כחול הייתה פשוט שערורייה.

Yair 27 באפריל 2011

המישהו היה בוסקטס והגיע הסמן שהוא יידע איך זה מרגיש על רטוב, הוא מתרגל פגיעה בפנים על יבש כבר המון זמן.

ID במולדת 27 באפריל 2011

אני לא מנסה להצדיק פה משהו (בתור אוהד ריאל חשבתי שהמהלך הזה של אדביור היה הדבר היחיד שהיה גרוע יותר מההכנסה שלו לשמחק) – רק מציין עובדה.

הארכיון 27 באפריל 2011

ראה תגובתי ל27, אתה פאטתי

אבירם 28 באפריל 2011

הארכיון – אתה באמת חושב שאתה מעניין עד כדי כך שנחזור עכשיו עשרה THREADS אחורה?! אתה בעצמך פאטתי

כסיפוביץ 27 באפריל 2011

אני ממש לא מבין מה רוצים מהשופט.
ריאל היתה צריכה לסיים עם 8 שחקנים ולא 10.
פפה שחקן מלולכך
ראמוס לא פחות
ושגיא כהן טיפש מטופש

כסיפוביץ 27 באפריל 2011

ובוסקטס הוא ללא ספק אחד המחזאים הגדולים.
גם הוא מגעיל

אבירם 28 באפריל 2011

כסיפוביץ – אבל שגיא כהן לא משחק בריאל

אוריב 27 באפריל 2011

אני לא יודע למה כולם קובעים המשחק ייקבע בזכות השער של מסי. אני אזכור אותו בתור המשחק עם הכי הרבה הצגות של שחקנים ובעיקר של ברצלונה.
אני רחוק מלהיות אוהד בארסה אבל לראות אותם מבזבזים זמן עם מסירות ליד הרחבה שלהם ואחר כך להאשים בזה את מוריניו זה מגוחך (במחצית בטח היו להם 70% החזקת כדור ובעיטה וחצי לשער). הדבר היחיד הטוב שבארסה עשו לפני ההרחקה היה הצגות של פדרו/בוסקטס/וייה/אלבס – ובשביל קבוצה שמתיימרת להיות היסטורית זה ממש מביך.
שישלחו פרחים לשופט..

אוריב 27 באפריל 2011

ועוד דבר – מתי יתחילו להוציא לשחקני ברצלונה כרטיסים צהובים על התחזות?

עזי 28 באפריל 2011

זה אסור. הוצא תיקון לחוקת הכדורגל ב-2008.

גלן 28 באפריל 2011

עזי-לך על הערק עם האשכולית ונענע

עזי 28 באפריל 2011

גלן, אני מחזיק ממך אדם רציני עם אינטגריטי גבוה למרות שנאתך ללידס וזיקו. אם אתה לא רואה בעיה בשיפוט במשחקים מכריעים של ברצלונה, אם אתה לא רואה פה דפוס, אז אני פשוט מופתע.

גלן 28 באפריל 2011

עזי- אז תסביר לי למה? אני לא קונה את ההסבר של אביאל למרות שהוא הסבר לגיטימי. ריאל זה לא צלסי. זה מעצמה שאין סיבה לחשוש שמישהו שולח שופט לשרוק סתם. אני חוזר ואומר הטיקי-טאקה הזה מוציא ממך עצבים. הוא חושף אותך 70% ויותר מהזמן לפורענות, וכן ברצלונה נתפסת כאטרקטיבית והתקפית שצריך להגן על שחקניה. מעצבן אותי-כן. יש שם הצגות-כן. אבל מכאן לקונספירציות הדרך ארוכה.
ותיקון הכרחי-את לידס אני שונא. את זיקו ממש ממש לא. שחקן נפלא וגאוני. הבישול לסוקרטס לגול הראשון מול איטליה לנצח יזכר אצלי כגול שהכי הייתי רוצה לבשל. אממה- מכל מיני סיבות הוא לא מספיק גדול בשבילי כמו אצלך ולא נחזור על זה שוב.

עזי 28 באפריל 2011

גלן, כידוע אני חסיד של כדורגל התקפי. זה לא הכדורגל (המצויין), זה אופי של קוזאק נגזל, של אימפריה אימפיאליסטית וקפיטליסטית שחושבת שבגלל שלפני 75 שנה קרה X אז לה הכל מותר, זו מכבי תל אביב כדורסל של העולם. ואלו 'טעויות' השיפוט החוזרות ונשנות לטובתה.אז זה לא קונספירציה זה סתם המערכת לטובת ברצלונה, הרי גם בשנות השבעים לא היו קונספירציות בכדורסל הישראלי, סתם המערכת היתה לטובת מכבי.
אביאל צודר בהרבה ממה שהוא אומר. נכון שריאל זו לא צ'לסי, העניין זה לא ריאל, העניין זה מוריניו. אופ"א לא אוהבת אותו כל כך אתה יודע.
והפיפי-קקה לא בדיוק עבד נגד צ'לסי ורק שופט מושחת העלה את ברסה. והוא לא עבד נגד אינטר והוא גם לא עבד אתמול עד ההרחקה.

טל 28 באפריל 2011

זו בדיוק הנקודה עזי. אתה רואה מה שאתה רוצה לראות. בדיוק כפי שלפני שנה, כדי להוכיח את הטענות שלך הבאת דוגמה ממשחקי חצי גמר משנת 2000 ונסית להשליך אותם על הקבוצה הנוכחית.

העובדות הן שבעונה שעברה אושר לאינטר שער לא חוקי ונפסל לברצונה שער לא חוקי. נגד ארסנל נפסל לברתלונה שער חוקי ולא ניתנו לה שני פנדלים. שרק אתם מתעלמים מזה, כי זה הורס לכם את התיאוריה.

אגב, אתמול במצב של 0-0, מארסלו היה צריך לקבל אדום אחרי דריכה מכוונת על פדרו. גם מזה אתה מתעלם. בדיוק כפי שאתה מתעלם מהרחקה שלא קיבל ארבלואה בגמר הגביע.

במבחן המציאות מורינו הבכיים הוא זה שזכה באליפות ארופה (או עבר את ברצלונה ב2005) רק בגלל טעויות בוטות שיפוט לטובתו.

אגב אהדתך לכדורגל התקפי, אני מניח שנגעלת מהמשחק של ריאל אמתול, לא?

טל 28 באפריל 2011

וואו..כמה טעויות הקלדה בהודעה אחת..העיקר שהתוכן מדויק.

טל 28 באפריל 2011

ואני חוזר על הדרך הגאונית שבה המערכת האנטי ברצלונה עובדת:

נעזוב פנדל ודאי ועוד פנדל בספק שהגיעו לברצלונה נגד צ'לסי. נעזוב את זה שמכל ה"פנדלים" שהגיעו לצ'לסי, רק אחד היה באמת- הנגיעה ביד של פיקה. נניח שהגיעו לצ'לסי שני פנדלים. אפילו שלושה. עדיין אין ויכוח שההרחקה של אבידאל באותו משחק לא הייתה מוצדקת.

ופה בן אדם סביר צריך לשאול את עצמו למה במשחקים של ברצלונה נגד אינטר או ארסנל, הרחקה לא מוצדקת מוצגת כעוול הגדול מכולם, עוול שמגמד שערים חוקיים שלא אושרו, שערים פסולים שאושרו ופנדלים שלא ניתנו. בעוד במשחק נגד צ'לסי, פתאום הרחקה לא מוצדקת הופכת לעוול משני לעומת פנדלים שלא ניתנו. צביעות במיטבה.

הלוגיקה האמיתית הי זו- שריקה שנויה במחלוקת (ברוב מוחלט של המקרים אין אפילו טעויות, אלא סתם החלטות של 50/50) נגד ברצלונה היא תמיד ה-החלטה ה-מכריעה. במנותק מסדר כרונוליגי של הטעויות, חומרת הטעות או השפעה אמיתית על המשחק. אפילו מידת המוצדקות שלה היא לא נושא. פשוט העובדה שזו החלטה שברצלונה הייתה בצד המרויח ממנה הופכת אותה למכריעה.

עזי 28 באפריל 2011

טל – אתה מטיח האשמות מופרכות, מציין חלק קטן מהעובדות – שמתאים לך – וטוען שאחרים רואים מה שהם רוצים לראות. אני לא נתככון לחזור איתך לוויכוח על ברצלונה, הכל כבר נכתב ונאמר, אתה קיצוני וכאוהד אני מעריך את זה מאוד אבל הדיון עקר. אני באמת לא צריך להוכיח שאני אוהב כדורגל התקפי, וכן ריאל שיחקה גרוע ומעצבן ומבזה אתמול – חבל שאתה לא קורא מה שאני כותב לפני שאתה מתווכח. אבל הטיעון הוא לא איך שיחקה ריאל, אלא מה עושים חסידיה השוטים של ברסה ואופ"א מקבוצת כדורגל נפלאה. שאוהד קיצוני לא רואה את זה זה לא מפתיע אותי. מגלן פשוט ציפיתי ליותר.

טל 28 באפריל 2011

צר לי, הטקטיקה הארצית הרגילה של להציג "כקיצוני" כל מי שחושב אחרת ממך כדי להתחמק ממתן תגובה ענינית, לא עושה עליי רושם.

בעולם המציאות, "קיצוני" הוא מי שלוקח משחק משנת 2002 כדי להוכיח נקודה לגבי קבוצה משנת 2010. "קיצוני" הוא מי שבמסגרת דיוחים חדשותיים במונדיאל, יורד כל הזמן על ברצלונה.

אני מקבל שאתה אתה אוהד שרוף (שלא לומר "קיצוני"!) של ריאל מדריד. זו הנחת הבסיס שלי לפני שאני כותב את ההודעה ולכן אני מנמק אותה.

נתנתי לך דוגמאות לטעויות נגד ברצלונה ובעד מוריניו. נתתי גם דוגמה לצביעות בטענות: שברצלונה מרוויחה מכך הרחקה מוצגת כעוול הגדול מכולם. שהיא מפסידה מכך, מתעלמים מזה לחלוטין. אני אשמח לקבל תגובה ענינית לדוגמאות שהבאתי. משהו הדוגמאות שהבאתי לא היו מדויקות? לא היה גול מאופסייד של מליטו? לא היה גול חוקי של מסי נגד ארסנל? לא הייתה הרחקה לא מוצדקת של אבידאל נגד צ'לסי? לא היה פנדל ברור על הנרי במשחק הראשון?

טל 28 באפריל 2011

אני חייב גם לציין שטקטיקת הדיון שלך דומה מאד לזו שבה נקט מוריניו אתמול. בחוכמה רבה, אתה מדלג על הדיון האם בכלל השופטים בעד ברצלונה (טענה שלא ממש מוכחת שבוחנים את העובדות) ומציג אותב כנתון שממנו עולות השאלות שעליהן צריך להשיב (האם מדובר במקרה? האם מדובר ביד מכוונת?). השלב של להוכיח את עצם הטענה, הוא מיותר, מעצם העובדה שהצגת אותו כנתון עובדתי. גאוני.

גלן 28 באפריל 2011

או קיי. טעויות מערכתיות נשמע לי יותר הגיוני וגם פה אני מרים גבה. קל לשרוק למי ששולט 3/4 מהזמן בכדור וכן עם יח"צ של היסטוריה מול העיניים. וזה עם ובלי הצגות. עם אינטר היה מץ אפ קלאסי עם לא מעט נקודות שה"מערכת" יכלה להכנס לפעולה כולל כמו שציינו גול שערורייתי של מיליטו. זה לא קרה. מישהו באופ"א נרדם בשמירה? כזכור לך, הייתי מגדולי המתמוגגים בפוסט המפורסם ההוא. הלוואי שהיה לי את זה היום. זה לא קורה ולא בגלל השופטים (לדעתי).

עזי 28 באפריל 2011

טל היינו בויכוח הזה, אתה לא מחדש לי ואני כנראה לא מחדש לך. אין טעם לפתוח באותו ויכוח אחרי כל משחק חשוב של ברצלונה. תהנה מההצלחה של הקבוצה שלך ושל העולם ותהיה בריא.

יונתן ארבל 27 באפריל 2011

לא הבנתי מה זו ההתבכיינות הזו על המשחק?!

זה כדורגל.
המשחק עם הכי הרבה פרשנויות שיש בעולם.
אתה יכול לשחק אותו בכל דרך שתרצה, כל תסריט כמעט אפשרי, כל דרך היא "נכונה" כשהיא מצליחה.
ומה שקורה על המגרש יכול להיות מושפע מכמעט כל גורם.

אז לא היה משחק מרהיב לעין ב 60 דק' הראשונות.
מלחמות כאלה לפעמים מסתיימות בקלאסיקה לא נורמלית ולפעמים בהתגוששות אין סופית.

מי שהכין את הסלט הזה אלה מוריניו ופפ שזה לגיטימי. במלחמה ובכדורגל אין חוקים.

מי שיש לו מצפון שלא ישחק כדורגל, הוא לא יהיה טוב בזה.

חלק מעוצמה של קבוצה זה לא לעשות שטויות, ומה לעשות ששחקני ריאל עושים יותר שטויות.
זה בהכרח אומר שהם גם פחות טובים.
לכן אם שחקן מורחק או לא ישחק במשחק הבא זו בעיה ישירה של ריאל וזה חלק מאותו משחק בדיוק.

ברצלונה טובה לפחות בדרגה אחת מריאל והתוצאה הזו הראתה בדיוק את הבדלי הרמות.

כל שאר הקשקושים שאני קורא פה לא שווים כלום כי אין כזה דבר לנתח בדיעבד.
כדורגל זה המשחק עם הכי הרבה משתנים בספורט. לתוצאה הסופית יש משקל מכריע גם פסיכולוגית.

תראו איך מכבי חיפה מגיע לפלייאוף.
תראו איך מה שמעניין את ריאל זה איך לא להפסיד.
היא נבנית על זה שהיא הורסת את המשחק אז קל יותר לשפוט אותה בצורה כזו וקל יותר להרחיק לה שחקנים.

אנרגיה זה חלק מאוד חשוב מספורט ובכדורגל בפרט.

ברצלונה הרבה יותר עוצמתית ממה שזה נראה אפילו, השקט של השחקנים שלה הוא משהו מדהים. הם כמעט ולא עושים טעות תחת לחץ.
הקבוצה הזו צריכה להילמד בכל מוסד אקדמאי ואתה מקשקשים לי פה על שופטים וכל מיני פפים וראמוסים.

הארכיון 27 באפריל 2011

הסיבה שאתה טועה בגישה שלך היא שאמנם התגובות פה הם בדיעבד, אך התגובות של חלק מאיתנו היו בלייב בלהט המשחק ועוד לפני המשחק.
לפני שיצאת מהעבודה עם קדחת היימורים על התוצאה (5:2 לבארסה לפי ההימור שלי) הוספתי משפט "איין לי ספק שריאל תסיים עם 10 שחקנים" ואחרי שהשופט הרחיק את פפה הוספתי ליד הטלויזיה "כל ניצחון של בארסה במשחק זה הוא לא רלבנטי והושג באמצעות השופט" וזה לפני שמסי הבקיע את הסלאלום המבריק שלו לאחר שעבר את פפה במבצע מבריק (בעצם פפה דווקא עצר אותו והוא לא היה צריך לעבור אותו בכלל כי הבחור התקלח…)
אז מה אם סגנון המשחק של ריאל קשוח, זה נותן לגיטמציה להרחיק אותה מהמפעל בצורה כה שרירותית?

אביאל 27 באפריל 2011

טל – ביום שברצלונה תגיע נקי, כמו 90 אחוז מהקבוצות לאורך ההיסטוריה של המפעל נדבר. מזל שאינטר נלחמו כמו שוורים בשנה שעברה, למרות טעות השיפוט הקבועה לטובת ברצלונה, להגיד באיזה קונוטציה שההרחקות של ואן פרסי, פפה ומוטה הן מוצדקות זה להיות אוהד בור וטיפש שאין לו טיפה הגינות להגיד שטעויות שיפוט עוזרות לקבוצה, אז תהנה מתארים עם כוכביות ותהנה מלספר לעצמך על קבוצה ושחקן היסטוריים, הם אולי היסטוריים בגלל השופטים, תהנה מהליגה הספרדית המענגצ שלך 

טל 27 באפריל 2011

חדל קשקשת. למוטה הגיע צהוב שני. אין ויכוח על זה. הגול של מליטו היה מאופסייד, גם על זה אין ויכוח. הגול של בוז'אן היה חוקי במאה אחוז. אפילו עיוור כמוך צריך לדעת את זה. אם היית אוהד צ'לסי לפני 2008, היית יודע על הפאול של קראבליו או על הפנדל המגוחך שקיבלה צ'לסי בקמ נואו שנה לאחר מכן.

בקיצור, אתה בכיין. המיוחד שלך קיבל את השטוזה שלו. קבל את זה כמו גבר.

קונדופוני 28 באפריל 2011

LIKE

סופרפלי 27 באפריל 2011

טל, ברצלונה הפכה תוך שנתיים מקבוצה אהודה לאחת השנואות על אוהדי כדורגל, משחקים לפעמים כדורגל נפלא אבל גם מתחזים, בכיינים, וזוכים באופן קבוע לעזרה מהשופטים, נמאס.

גלן 27 באפריל 2011

סופרפלי- זה מעניין. התופעה המדליקה שאתה מתאר לא הגיעה למישיגן ולעוד כמה חבלי ארץ בארצות הברית. שמועות טוענות שגם לא למדינת היהודים למעט מעוזים אלטרנטיבים שגם ככה קצרים בכסף לקנות חבילות תיור לבארסלונה. אתה משוכנע עובדתית במה שאתה אומר? יש על מה להסתמך? חברה- אני לא אוהב את בארסה. אז מה- הם כרגע האימפריה. אפשר לשנוא אבל זה שטויות. עד שלא יקום כח יותר חזק זה לא יעבור.

סופרפלי 28 באפריל 2011

מסכים שהם האימפריה, שהם קבוצה מדהימה, ושונא אותם, וסביבי כל מי שלא אוהד שלהם וכן אוהד כדורגל שונא אותם, זה לא היה לפני 3 שנים, מודה שלא ערכתי סקר מחייב, בטח לא בגולה.

הופ 28 באפריל 2011

מה שמוזר זה שאם הם יהפכו הכי שנואים, אותם אלה ששונאים אותם עכשיו יחבבו אותם. יש סוג של אנשים שפשוט אוהבים לשנוא את מה שאהוב על השאר, ולהיפך.

טל 27 באפריל 2011

מי קבע את זה? יש לך ספק שברצלונה היא הקבוצה האהודה ביותר?

השנאה של האוהדים האחרים, היא תוצאה של הנהירה של "אוהדי ההצלחות" אחרי הברצלונה. אותה תופעה אפיינה את היחס ליונייטד בסוף שנות ה90. שום קשר למשהו שברצלונה עושים.

סופרפלי 28 באפריל 2011

היא הקבוצה האהודה ביותר וגם השנואה ביותר, ואת השנאה, כמו את האהדה, היא ירשה בצדק. גם אוהדי ההצלחות מוסיפים לזה, וגם ההתחזויות ההתבכיינות וטעויות השיפוט. מעולם לא העליתי בדעתי שאחזיק אצבעות לריאל מדריד, והנה, החזקתי (לא שזה עוזר כשאני מחזי ק אצבעות, תשאל את נבחרת אנגליה).

טל 28 באפריל 2011

אני לא יודע את מי א אוהד, אבל אם זו יונייטד, אז לא קשה למצוא דברים לשנוא בקבוצה הזו- מטעויות השופטים לטובתה, דרך "משחקי הראש" של פרגוסון והתתחזויות של נאני ועד יכולת התיקול של סקולס וויין רוני. שלא לדבר על מימד אוהדי ההצלחות שלא ממש זר לקבוצה הזו.
ואם אתה אוהד יונייטד, הגיוני שתרצה בגמר את הקבוצה הפחות טובה.

הפואנטה היא זו: גם אם אתה לא אוהד יונייטד ספציפית, שאתה מחפש סיבות לשנוא קבוצה זה לא מאד קשה.

סופרפלי 28 באפריל 2011

הקבוצה היחידה שאני אוהד זו נבחרת אנגליה, והפועל קטמון גם.

איתן בקרמן 28 באפריל 2011

צודק. וגם כשאתה מחפש סיבות להפחית ערך מקבוצת אוכלוסיה.

אביאל 27 באפריל 2011

טל – ביום שברצלונה תגיע נקי, כמו 90 אחוז מהקבוצות לאורך ההיסטוריה של המפעל נדבר. מזל שאינטר נלחמו כמו שוורים בשנה שעברה, למרות טעות השיפוט הקבועה לטובת ברצלונה, להגיד באיזה קונוטציה שההרחקות של ואן פרסי, פפה ומוטה הן מוצדקות זה להיות אוהד בור וטיפש שאין לו טיפה הגינות להגיד שטעויות שיפוט עוזרות לקבוצה, אז תהנה מתארים עם כוכביות ותהנה מלספר לעצמך על קבוצה ושחקן היסטוריים, הם אולי היסטוריים בגלל השופטים, תהנה מהליגה הספרדית המענגת שלך שיום אחד תשלם מחיר כבד על איך שהיא מתנהלת. בדיוק כמו שאתם אוהדי ברצלונה מחקתם את רונאלדיניו ורייקארד, העיקר שתשמחו עם פרשני ערוץ הספורט… 

אל פריון הדגה 27 באפריל 2011

ברצלונה שיחקה נקי לגמרי מול מנצ'סטר בגמר הקודם, ניצחה 0:2 שנראה כמו 5.
ברצלונה (עם קסיאס וראמוס, בלי מסי) הגיעה לגמר המונדיאל וניצחה נקי לגמרי.
סליחה, גם שם הרחיקו הולנדי. אכן שערוריה.

תומר חרוב 27 באפריל 2011

חרא משחק, כנראה שכדורגל זה לא משחק של סדרות…

דורפן 27 באפריל 2011

ואני חוזר – אין טעויות שיפוט בתוך אורגיה של רמאות

גלן 27 באפריל 2011

אוקי הבנתי, ובכל זאת יוצא שהיום הזה הוא יום היסטורי. אנו מצהירים ביום היסטורי זה שברצלונה אינה קבוצה היסטורית! אז תם הדיון. אנשים ששופכים לי מילאן פה מילאן שם שוכחים את החצי גמר שלהם מול ביירן שהיה צריך להגמר לפני הארכה. אלו שמשפריצים באיירן ישאלו את עזי איך נוצרת מורשת עם שופטים צרפתים. שטויות במיץ.
למדתי משהו טוב בארץ- ערק, קרח כתוש, נענע ומיץ אשכוליות ואפשר להרגע בכיף. מנדטורי אחרי משחק כזה לכלם.

קורא 27 באפריל 2011

לכל המופתעים – זה כבר משחק רביעי רצוף שמסי כובש בברנבאו

קורא 28 באפריל 2011

ולמי שמאשים את ההרחקה בגול הראשון – היו ברחבה מסי, אפלאי ועוד שישה שחקני ריאל – יכולים לבוא בטענות לעצמם (לא שמשהו חושב שזה יקרה)

אלי 27 באפריל 2011

טל- אני מסכים איתך שיש טעויות שיפוט נגד בארסה כמו נגד כל קבוצה גדולה, אבל הכמות הבלתי נתפסת של הפעמים שהיא נזקקת לעזרת שופט כדי להיות ביתרון שחקן- צריך להיות עיור כדי לא לראות את זה.

טל 28 באפריל 2011

על מה אתה מדבר?

ההרחקה של מוטה הייתה מוצדקת (בצהוב שני, לא באדום). הרחקה של אלביול הייתה מוצדקת. וכן, אפילו ההרחקה היום, הייתה לגטימית. זו לא החלטה שלא נלקחה בהיסטוריה של הכדורגל.
בגמר גביע המלך, ארבלואה היה חייב להיות מורחק אחרי דריכה מכוונת על ווייה ונשאר על המגרש.

מצחיק אותי, שמדובר על ברצלונה-ארסנל, או ברצלונה-אינטר, פתאום הרחקה לא מוצדקת (נניח, לפחות במקרה של אינטר זו הרחקה מוצדקת במאה אחוז) היא ההחלטה המשמעותית ושוכחים מגולים חוקיים לטובתה, גולים לא חוקים לרעתה ופנדלים שהגיעו לברצלונה, בעוד במשחקים של צ'לסי-ברצלונה, פתאום שוכחים את ההרחקה הלא מוצדקת של אבידאל ומתמקדים ב"פנדלים" (שרק אחד היה באמת) לטובת צ'לסי.

אלי 28 באפריל 2011

קודם כל- ברמה הטכנית אני לא מסכים איתך- ההרחקה של מוטה- לא שווה צהוב- עוד התחזות של בוסקטס, ההרחקה של אלביול אמנם נכונה, אבל ההרחקה של היום היא בדיוק המקרה שבו המציאו את הצהוב. שוב- טעויות נגד בארסה היו גם היו, אבל רצף של טעויות לטובתה אני לא זוכר לטובת איזו קבוצה אחרת בעשור האחרון.

טל 28 באפריל 2011

שוב, על איזה רצף אתה מדבר?

גם אתה מניח שהייתה טעות בהרחקה (לא מסכים) במשחק נגד אינטר, עדיין במפגש הזה היו הרבה יותר טעויות שאין מחלוקת עליהן לטובת אינטר (אני בכלל לא כותב פה על החלטות 50/50). לפני ההרחקה של ואן פרסי, היו גול חוקי של מאה אחוז ושני פנדלים לטובת ברצלונה. אתה פשוט לא זוכר את מה שלא משרת את האג'נדה שלך.

אלי 28 באפריל 2011

אוקיי. רצף- 3 חצאי גמר בשנים האחרונות. צ'לסי- 95% מפרשני הספורט בעולם מסכימים שהיתה שם שערוריה- ויותר מפנדל אחד.
אינטר- כרטיס אדום לעבירה שלא שוה צהוב ובטח לא שני. היום- כרטיס אדום על עבירה של צהוב, לא הייתי מפקיר את השיניים של ילדי בפני השופט הזה. זה נקרא רצף. אני לא שוכח את הטעויות שהיו נגד בארסה, אבל השכיחות של הטעויות בעדה גבוהה מאוד. אולי זו לא קנוניה של אופ"א אבל זה כוכבית גדולה לצד אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה של המשחק.

טל 28 באפריל 2011

אני חוזר כמו תוכי על עובדות ואתה ממשיך להתעלם:

היה גול של מליטו מאופסייד. היה גול חוקי של בוז'אן. הייתה הרחקה לא מוצדקת של אבידל נגד צ'לסי (נעזוב שני פנדלים שהגיעו לברצלונה).

למה במפגש נגד צ'לסי, ה"פנדלים" שהגיעו לאנגלים יותר משמעותיים מהרחקה לא מוצדקת ולעומת זאת במפגש מול אינטר, הרחקה לא מוצדקת (נניח לצורך הדיון), יותר משמעותית מגול לא חוקי שאושר וגול חוקי שנפסל?

לא מבין את ההגיון שלך. אגב, על העליה של יונייטד לגמר יש כוכבית? אתה יודע, פנדל של מאה אחוז לצ'לסי.

דודו 27 באפריל 2011

1. זה היה כדורגל ביבים. משחק שהתנהל בדיוק כפי שחזה בעיני מוחו הגאון המכונה מיוחד. זה שיש לו את קאקה,בנזמה,היגיוואין ומי לא על הספסל ובבית מעדיף לשחק עם 3 דפנסיבים על צאבי אחד. ובמחצית מוציא אחת מה 2 שיכולים ליצר לו מצב. גאון.

2. אביאל, הנך מתבקש לסור למשחק מול אינטר בסאן סירו ולספור בכמה מטרים של נבדל היה מיליטו בשער השלישי. וזה לפני שדיברתי על פנדל ברור של נגיעה ביד שהיה שם(אם תרצה אתן לך לינק, בספורט הזכירו את שטרק למוריניו. אה הא זה היה שטרק אז…

גם באמיריות היה שופט הוא כזכור לא ראה פנדל ברור ופסל גול חוקי.
ההוא מהאדום (המוצדק חוקית) של ואן פרסי התעלם במחצית הראשונה לחלוטין מפנדל של 800 אחוז מתחת לעינים שלו על מסי. כנראה תכנן להרחיק את ואן פרסי בשביל המתח….

3. לשמחתי אני לא רואה בערוץ הספורט. באל גזירה באנגלית שם היו הערב ריי קלמנס,ריי וילקינס, גראהם סונס וגארי לינקר כולם היו תמימי דעים : האדום מוצדק.
או במילותיו של וילקינס " זה היה אדום אפילו כשאני שיחקתי "

4. הכי קל לדבר על השופט. מוריניו היה זה שהפסיד את המשחק היום. הוא הפסיד אותו בכך שלא באמת ניסה לנצח, שלא החליף דיסק אחרי שסדק את הביטחון של שחקני בארסה ובטח שלא ניסה לנצל את העובדה שפפ הרכיב הגנה בשיטת האלימנציה עם בלם ימני מצד שמאל וקשר אחורי באמצע.
דוגמן הבית של לילי הציג כדורגל של קבוצות נחותות, כאלו שבאות לשרוט.
מילא אתה עם פורטו או דינמו מזחה, אבל ראבק אתה מאמן המועדון הכי מעוטר בעולם שמחזיק בסגל הכי יקר בעולם, זה שהמחליפים שלו פירקו קבוצת צמרת בביתה 6-3 . (ויונייטד לא טיילה במסטייה, גם לא בארסה)

הוא וכדורגל הביבים שלו פגעו בריאל מדריד יותר מהשופט ומכל אחד אחר.

גיל 27 באפריל 2011

דורפן צודק, לדבר על שיפוט היום זה להתעלם מהעיקר. שתי קבוצות שנחשבות להכי טובות בעולם נותנות תצוגת כדורגל עלובה ביותר. אני רק חושב איזה מסכן השופט. זה משחק בלתי אפשרי לשיפוט ומחזק את הרצון שלי לראות עונשים על התחזויות אחרי משחקים.

תום 27 באפריל 2011

מחכה בקוצר רוח לפליים-וורס בין אוהדי ברסה לאוהדי מנצ'סטר.

טל המנצ'סטרי 28 באפריל 2011

כשיונייטד מנצחת בגלל טעות שיפוט קריטית,עמוק בפנים זה מפריע לי,אני אוהב לנצח בלי עזרה מאף אחד אחר.
להגיד שאני עצוב בגלל זה?ממש לא.

אני לא אוהב לחפש קונספירציות אבל ולאחר שאני אוכל לא מעט חרא כאוהד יונייטד והיחס/עונשים תקדימים שהיא מקבל מההתאחדות האנגלית,
האם יש איזו מגמה באופ"א וספרד נגד מוריניו? לא פעם ולא פעמיים הוא נשאר עם עשרה שחקנים מול ברצלונה…
מצד שני,יש לי עדיין סיוטים מאותו קוון רוסי שפסל לסקולס גול חוקי למהדרין נגד פורטו של מוריניו ב 2004,מי יודע איפה מוריניו היה היום לולא אותה טעות?

כשארסנל הגיע לנואו-קאמפ ואחוזי הכדור היו משהו כמו 70 אחוז(פחות או יותר)לטובת ברצלונה וכשארסנל לא בעטה פעם אחת לשער אז ידעו להעמיד את ארסנל וונגר באור שחור לגמרי(ודי בצדק)
אבל כשריאל מדריד במשחק בית מול ברצלונה נותנת לה להחזיק בכדור כ 70 אחוז(פחות או יותר)ולהוציא בעיטה אחת מרחוק של רונאלדו לכיוון השער,כל שאר המיני מיני איומיים שלהם על השער הגיעו ממצבים נייחים שחלקם אחרי עוד הצגה וסחיטת עבירה מהשופט,מה זה אומר על ריאל מדריד והרמה שלה כקבוצה?

מה זה אומר על מוריניו שעולה לשחק בלי פרופר חלוץ?

כן,תוכנית המשחק שלו עבדה נהדר עד להרחקה(תכף נגיע אליה)
אבל כשאני חושב קדימה בשנים ואני מאוד מסמפט את מוריניו והוא מאמן גדול,אבל האם זו הגישה שאני רוצה שתהיה למנג'ר שיחליף את פרגוסון?
ממש לא.

ברצלונה קבוצה הרבה יותר טובה מריאל מדריד,היא גם באה במחשבה לנצח ולא משנה היכן היא משחקת ועדיין,יש לה כמה שחקנים שזה גועל נפש אחד גדול לראות איך בקבוצה עם כל-כך הרבה קלאס יש גם כמות של צוללנים,רמאים,פחדנים ובחיים שלי לא ראיתי התנפלות כזו ברוטאלית על שופט ולאחר כל שריקה שלו לעבירה,האמת,זה הצליח להם,במיוחד בהרחקה המגוחכת.
זה לא צריך לעניין את האוהדים שלה אבל לטעמי זה הורס להם,סוג של כוכבית שחורה על הקבוצה והכדורגל הנהדר שיש להם,מה גם שהם לא צריכים את זה אבל,זה חלק מתרבות הכדורגל שיש בספרד.

שופט פחדן,לאדבאיור הגיע אדום אבל השפן הקטן והפנקסן הוציא רק צהוב.

זה לא היה יום מוצלח לכדורגל,חבל בשביל מסי שיזכרו יותר את הגועל שהיה היום מאשר השער הענק שהוא כבש.
אני שונא את מסי,שונא שונא שונא ובגלל שהוא כל-כך טוב,זה כי אני מקנא.

גיל 28 באפריל 2011

על סמך קבעת שהוא יחליף את פרגוסון? אני בספק גדול אם זה יקרה.

טל המנצ'סטרי 28 באפריל 2011

גיל

לא קבעתי שום דבר אבל הוא המנג'ר שהכי מקושר ליונייטד ולאחר פרגי.

אסף 28 באפריל 2011

נהוג להתפעל מהדרך בה מוריניו מלהיב את שחקני הקבוצה שלו, מלכד אותם ומעלה אותם למגרש עם רעל בעיניים. איך הוא גורם להם להילחם בשבילו, לא לוותר, לא להתבייש לעשות מה שצריך כדי להשיג יתרון במאבק על כל כדור.
ובכן, אחת התוצאות של זה היא הסתברות גבוהה יותר לכרטיסים בצבעים שונים.
פפה נכנס עם הסטופקס בקרסול של דני אלבס וסובב אותו באוויר 360 מעלות. אין דרך בעולם לזייף את זה ( בניגוד להתפתלויות על הדשא שבאו אחר כך ).
זה צהוב כהה מאוד, אולי אדום. אני לא יודע מה שיקול הדעת של שופט בכניסה ישירה לדגל, אבל שערוריית שיפוט בטח לא היתה כאן.

זיזו 28 באפריל 2011

בוז!

גלן 28 באפריל 2011

טל המנצסטרי- מה לעשות, הקבוצות של מוריניו משחקות על הגבול והן חוטפות. לא הייתה בהיסטוריה הקרובה שליטה של 70% מהכדור בכל משחק נתון. הסיכוי לאדום עולה ככה. וזה לא משנה אם זה בגמר מונדיאל או בברנבאו.

זה לא שונה כל כך מהדיון על פנדלים- מי שתוקף יותר, סביר שייקבל יותר שריקות וגם יותר "טעויות". ושוב על ה"כוכבית"- בכנות עוד יומיים, חצי מהכעס פה יראה לכלם מוגזם (אוקיי לא לאביאל, הוא בקריז עמוק).

תושב חוזר 28 באפריל 2011

מכובדי – אתם מפספסים את הנקודה שרונן חידד בכשרונו כי רב: צהוב או אדום, השופט רימה או פישל או החמיר, זה לא מה שחשוב. באנו לראות אל קלאסיקו (או סופר קלאסיקו כמו שקוראים לו בערוץ הספורט). התמודדות במשחק הנקרא כדורגל. במקום זאת קיבלנו מפגן צלילות והתחזויות, יבבות ותלונות, תחרות ריצה אל השופט עם מבט מקופח וידים מונפות. ואת זה קיבלנו מאוסף השחקנים שיש קייס לא רע לטעון שהוא היקר והטוב ביותר שאי פעם נפגש להתמודדות במשחק הכדורגל. אבל ההתמודדות הזו לא באמת התקיימה.
אגב אני סבור שכמו בתחום משחק הכדורגל, גם בתחום ההצגות והיללנות עולה הקבוצה מברצלונה על יריבתה ממדריד.

גלן 28 באפריל 2011

תושב חוזר- אבל למה דכאון? 4 קלאסיקוס כבר נפלו עלינו. כל אחד היה סרט לגמרי אחר מקודמו. הראשון-מאסטר הוליוודי נוצץ, השני דרמה של ברגמן, השלישי הזכיר לי את פון-טרייר ועכשיו? אולי קליגולה. שחקנים משהו-משהו באורגיה (גנבתי מרונן) קצת דוחה. זה אותם אלו מה5:0 או מרבע הגמר. זה הכל.

אסף רביץ 28 באפריל 2011

היה כאן שילוב מושלם למשחק מגעיל. קודם כל, עוד לפני השופט וההצגות- שני המאמנים באו במפורש במטרה להוציא 0-0. אחרי החלפות המהלומות המילוליות, שניהם החליטו לפחד ודאגו שאף מגן לא יעבור את החצי. במקרה של מוריניו זה ממש לא ברור למה- סתם לדחות את הקץ בעוד שבוע במקום לתת לעצמו צ'אנס אמיתי לקחת את המפגש הכפול. הוא תפס את בארסה בלי אינייסטה, עם כולם חוץ ממסי בכושר לא משהו ובלי רצון לתקוף יותר מדי- היה לו צ'אנס לנסות לנצח בכדורגל הפעם, בדיוק כמו שעשה עם אינטר במשחק הראשון לפני שנה. מכל הסיפור, אני הכי מרוצה שבמשחק הכי חשוב לא ניצחה שיטת המשחק שהמטרה היחידה שלה היא להפריע ליריבה ולסחוט מצבים נייחים.

ההצגות העלובות הן גם תוצר של היריבות שהתפתחה במהלך השבועיים האחרונים וגם מאפיין של הכדורגל הלטיני, אבל אי אפשר להתעלם מהחלק של השופט. שחקנים נוטים להגיב לשופט ושטארק שידר מהרגע הראשון שהוא לא מדויק, קונה הצגות ולחיץ. ההצגה של פדרו הגיעה אחרי שבפעם הראשונה שארבלואה נכנס בו כדי למנוע ממנו לרוץ למתפרצת שטארק התעלם, ההצגה של אלבס הגיעה חמש דקות אחרי הצגה דומה של פפה שהוציאה צהוב והגיעה חמש דקות אחרי הצגה דומה של בוסקטס וכן הלאה. מותר לצפות מהשחקנים ליותר, אבל מותר גם לצפות מאופ"א לשריין את שני השופטים הבכירים שלה למפגש הזה, ויש לה שופטים מצוינים. שטארק רחוק מלהיות אחד מהם. מעבר לכך שהוא טועה די הרבה, הוא משדר משהו שקשה מאוד לסמוך עליו, מן פרודיה על סמכותיות שמזכירה לי דמויות של ג'ים קרי כמו זאת:
http://www.youtube.com/watch?v=tKcYD-DgfxA

גילי פלג 28 באפריל 2011

אסף, היקש גאוני. אחד הקטעים המצחיקים שראיתי!!!

אוצר בלום 28 באפריל 2011

שחקן טוב מספר 10 של ברסה

כל קשר בין מספר 10 של ברסה ליתר 21 השחקנים במגרש מקרי לחלוטין.

אבי 28 באפריל 2011

אתה קרוב של גלעג בלום?

אבי 28 באפריל 2011

גלעד

אוצר בלום 28 באפריל 2011

שלילי

moby 28 באפריל 2011

אבי איך קרוב ואחד הוא בשוא ושני בקמץ?

גיל 28 באפריל 2011

אני ממליץ לצרף לאתר FAQ שבו נכתוב את כל הטענות בעד ונגד ברצלונה באופן מסודר. טעויות השיפוט נגד אינטר יהיה למשל 1, ההצגה של מסי נגד ארסנל 2. ככה במקום לחזור על טענות נפנה למספרים ויהיה הרבה יותר פשוט.

גלן 28 באפריל 2011

גיל, דבר איתי מעכשיו על אפליקציות. לא אתרים.אתה כל כל 2009

גיל 28 באפריל 2011

גלן, יש לי סלולרי מ2006 עדיין אז אני אבין באפליקציות?

הופ 28 באפריל 2011

גיל – LOL

אביאל 28 באפריל 2011

אל פריון הדגה – פעם הבאה תקרא מה שכתבתי, להגיע לגמר, כן היה איזה משחק מול צ'לסי עם איזה שופט בדרך.

גלן – ברור שאני יהיה בקריז, נראה שיום אחד (אם בכלל) הסיטי יגיעו למשחק כזה, נראה איך אז תדבר, קל לקחת הכל בקלות, אבל באמת שזה כבר נמאס.

טל – אתה יכול להגיד לעצמך עד מחר שהצהוב השני הגיע למוטה, כולם זוכרים איך בוסקטס מזיז את האצבעות מהעיניים, מפסיק להתקפל ואז חוזר שוב למצב הזה.

בינתיים, מוריניו לקח לברצלונה בשיא גדולתה ותאפרתה את הגביע והעיף אותה בשנה שעברה מליגת האלופות. כמו שאתה יודע, אצל מוריניו עם השנים הקבוצות ישתפרו, אז ריאל יקנו עוד בלם, חלוץ, שחקן כנף ומה שמוריניו ירצה, כי גם בשיא תאפרתה של יריבתה הגדולה, עדיין יש לה הכי הרבה אוהדים, היא הקבוצה עם ההכנסות הגדולות ביותר ועדיין כל שחקן גדול (שלא גדל בברצלונה) שואף להגיע אליה, אז נתראה בשנה הבאה ונדבר אז.

ועוד משהו, אל תרצה לי על בכיינות, לא ראיתי שאתה לוקח בכבוד צורת משחק לגטימית (בונקר) בשנה שעברה שאינטר העיפה את ברצלונה, אז אל תצפה ממני כאוהד ריאל להשלים עם העובדה שהרחקה לא מוצדקת הרסה לנו את המשחק.

איך מוריניו אמר היום "בכל פעם בחצי הגמר התסריט הוא זהה. קודם טום הנינג אוברבו, אח"כ מאסימו בוסאקה וכעת שטארק". – זה כבר יותר מדי כדי לראות בזה טעות סטטיסטית ותאמינו לי, הקאתי דם בהסקה סטטיסטית :)

יואב 28 באפריל 2011

יונייטד שוב ראשונה(בפער גדול) לפי הפורבס האחרון.
אתם כן לפני ברצלונה….
התחרות היא שוב עם היאנקיס, לא מול ריאל בכלל..

אורי המקורי 28 באפריל 2011

חבר'ה, בזמן שכולם צפו בשיעמומון, הסתיים לו קרב החפירות בין שני שחקני הסנוקר מהגדולים בכל הזמנים. רוקט רוני שוב קרס מנטלית לאחר תצוגה נהדרת בצהריים וכרגע, היגינס נראה בדרך לתואר רביעי. בחצי מצפה לו מארק וויליאמס האולד טיימר שתמיד כיף לראות.
באסה נוספת היא ההפסד של סלבי החביב עליי מאוד לדינג הסיני. כנראה שזה לא ערב הספורט שלי.

איש התרנגולת האיום 28 באפריל 2011

בכושר הנוכחי של שניהם היגינס ינוקנק. אבל כן, האל קלאסיקו היה כל כך נוראי שגם אני ביליתי חצי מהזמן מול יורוספורט, מעולם סנוקר לא נראה כה מלא אקשן.

פאקו 28 באפריל 2011

אח, למה אין פה איזה כותב מוכשר על סנוקר, למה?
ולדעתי טראמפ לוקח את הטורניר.
ואיך לעזאזל אפשר לחבב את סלבי. האיש צנון ברמות. גם הסנוקר שלו די משעמם (מפגן ההגנה נגד הנדרי היה דווקא מלהיב למדי).

גלן 28 באפריל 2011

אביאל- דיברתי עם 7 אנשים בצ'ט בשעה האחרונה שלא מדברים עברית. 3 חשבו שזה אדום גם בדיעבד. אני חשבתי כן ברגע ראשון, צהוב בהמשך. אתה מתעקש על קונספירציה- או קי תסביר לי למה, תסביר לי איך.
תסביר לי למה זה לא עבד שנה שעברה? מכל המיקרים עליהם אתה מדבר נשארת רק עם פרו-בארסה קונספירסי כי לא בכל המקרים זה היה מוריניו. בבקשה, למה זה?

טל 28 באפריל 2011

ואם יש קונספירציה בעד בארסה, למה לא אישרו את הגול של בוז'אן בדקה האחרונה (אותו שופט שהרחיק את מוטה, זה שלא שיש שופט מושחת ושופט צדיק)? למה סיכנו את העליה שלה מול ארסנל עם פסילת גול של מאה אחוז?

אבי 28 באפריל 2011

פוסט קצר ומדוייק. היינו צריכים להשאיר אותו בלי תגובה.

תושב חוזר 28 באפריל 2011

קצת מאוחר בשביל זה…

martzianno 28 באפריל 2011

מוריניו עשה את שלו בכך שהורחק. הוא מת על זה.
מעתה יקרא: "המקופח".

שיפוד רץ 28 באפריל 2011

Like!

אביאל 28 באפריל 2011

גלן – אופ"א אופ"א אופ"א – צריך להסביר יותר מזה ? תשווה את הרייטינג מהגמר של יונייטד-ברצלונה לזה של באיירן-אינטר.

אז ככה, לפני שלוש שנים, תסכים איתי שזו תצוגת שיפוט הזויה שהמקרים האחרים מתגמדים מולה, חמישה פנדלים, חמישה ! ושלא נדבר על מספר הכרטיסים האדומים שהיו צריכים להישלף בגללם ורק בגלל שהידניק בחיים לא ידבר על שופטים בצ'לסי לא עשו רעש גדול. בשנה שעברה, אינטר הפתיעה את כולם בבית, בקאמפ נואו, היה שיפוט חד צדדי שכלל הרחקה לא מוצדקת. ההרחקה של ואן פרסי השנה, במעמד ובמקום הזה פשוט מגוחכים. ההרחקה של פפה היום, מצטער מאוד, אבל זה לא אדום, פשוט לא, זה צהוב בהחלט, בתוספת להצגות הבלתי פוסקות של שחקני ברצלונה, איך ואלדאס לא מקבל צהוב על זה שהוא יוצא מהרחבה כל פעם ? איך שחקנים רצים אל השופט אחרי כל שטות, מטייחים מרפקים ולא מפסיקים לעשות הצגות. הצהוב השני של דה מריה בגמר הגביע היה מוצדק ? ממש לא, פשוט ריאל לקחה את הגביע אז אף אחד לא התעסק בזה ביותר מדי.

כן, זה טוב לספונסרים, לטלווזיה, לאופ"א ולשאר הגופים שברצלונה תעלה לגמר, שמסי יתן עוד הצגה, כל היום העיתונות מבכה את אינסוף הכניסות בשחקני ברצלונה, טוענת שהצדק יוצא לאור בכל פעם שברצלונה מנצחת (כאילו שמישהו מהם יודע להגדיר בכלל צדק). וגם תמיד קל לשרוק מול קבוצות כמו ריאל, אינטר וצ'לסי, כאלה שהן לא אהודות גדולות של התקשורת העולמית, כאלה שתמיד יגידו שהן כסחניות, עם מאמנים בכיינים והן עושות בונקר שהורס את המשחק, הם יוצרים את המשוואה שברצלונה ושחקני הבית שלה עם הטוב על הכדור הארץ ומוריניו הוא השטן הגדול שבא להרוס להם את החיים.

מספיק ? או שאני ימשיך ?

ראול 28 באפריל 2011

אביאל – מסכים עם כל מילה שלך.
אבל עזוב, אתה נלחם בטחנות רוח.
תפתח כל אתר ספורט ישראלי. ההרחקה נדחקת לשוליים.
יש רק כותרת אחת – מסי הגאון, המלך ועוד ועוד (אותו שחקן שלא הצליח לעשות דבר וחצי דבר במשך 60 הדקות הראשונות).

ההרחקה נתפסת כתירוץ שמוריניו ישתמש בו עכשיו. הרי זה "ברור" שבארסה עדיפה והיא הייתה עולה בלי קשר לאדום. בעצם הדום רק פגע בה ובמיתוס שלה.
ממש הצדק נעשה כאן. מוריניו הבכיין, האלים ממש השטן בהתגלמותו, נענש על צורת המשחק הפראית של קבוצותיו השונות.

אסף 28 באפריל 2011

מתחיל להיות מייגע לקרוא כאן אחרי ניצחונות של בארסה. תמיד יש משהו.
לפעמים מגוונים עם טיעוני "היריבה פח" ( אחרי ה 5-0 בקלאסיקו, אחרי ארסנל ), אבל הפעם חזרתם לקלאסיקה העל זמנית "השופט עזר לבארסה". משעמם.

Tal 28 באפריל 2011

מאמן ששבעה שופטים שונים הרחיקו לו שחקן מול אותה היריבה צריך לעשות בדק בית.
כשאתה משחק כסאח ומלוכלך, ישלפו לך אדומים.

במקום לבכות על האדום הלא מוצדק לפפה, שינזוף באדביור ומרסלו על הפאולים המלוכלכים שלהם.

וגם בוסקטס ואלבס ביישו את המעמד היום. ההצגות האלו הורסות את ההנאה מהמשחק.

ניר 28 באפריל 2011

מה יהיה הסוף עם הכרעת משחקים ע"י טעויות שיפוט? מתי זה ייגמר? עד מתי נסבול????
למה לכל הרוחות לא מכניסים עזרים אלקטרונים? מה היה קורה אם השופט היה הולך חצי דקה למוניטור ומסתכל אם היה אדום או לא? למה בכל ספורט אחר ששופך מיליארדים אפשר לעשות את זה ובכדורגל לא? אולי אז היינו יודעים האם מסי גדול באמת או רק בגלל הנסיבות?

תשובות לשאלות אלה ועוד נקבל בפרק הבא של הסדרה soap…סליחה sepp.

אביאל 28 באפריל 2011

רונן – סתם הערה, הרבה נכון ממה שכתבת לגבי המשחק היום והצורה בא הוא התפתח, אבל אני חושב שהעניין המרכזי הוא ברצלונה והדפוס החוזר במשחקים מולה, אותם תעלולים הכוללים התחזויות, כל עבירה ישר נופלים, כל שריקה כולם רצים לשופט וכו׳. מול אינטר בשנה שעברה, עכשיו מול ריאל, בכל שלושת המשחקים שהיו ואפילו ב5-0 במשחק הראשון העונה, שהם מובילים הם ממשיכים להתנהג ככה, כולל המאמן שלהם שמעיף כדור וזוכה לדחיפה מרונאלדו, גם מול ארסנל העניין היה קיים, אז אני חושב שהבעיה נעוצה יותר בברצלונה ופחות ביריבות.

יואב 28 באפריל 2011

הצוללנים הגדולים שהמשחק הזה ידע.
שששש אף אחד לא ידבר על זה…..

יואב 28 באפריל 2011

אומר כך-ברצלונה לא צריכה עזרה אבל היא מקבלת אותה.קצת לא יאומן. חבל לה ולאפיק שלה.זה ממש מביך ומביש.
עד ההרחקה-זה היה המשחק שהמיוחד רצה.ברצלונה לא היתה כובשת שער חוץ עד מחרתיים למרות מה שהיא חושבת על עצמה. היא נראתה מפוחדת, פחות בטוחה, בוודאי לא קבוצה נעלה.
למה שופט שוב שם אותה בגמר? אין לי מושג
אולי אדון מזרחי אשם גם בזה.
התקווה היא שהשיפוט בגמר הוא בסדר(לא משנה מי תעלה).
טעם מר, ממש לא שושלת.

ניינר 28 באפריל 2011

מסי זה לא ההוא שלא מופיע למשחקים גדולים?

יואב 28 באפריל 2011

שחקן עצום, או שמא נכתוב לפי נוסח הבלוג-היסטורי?

אביאל 28 באפריל 2011

יואב – פורבס דירג את שווי הקבוצות, לריאל יש יותר הכנסות מליונייטד אם אני לא טועה.

דודיק 28 באפריל 2011

מהמעט שראיתי מהמשחק, בכפר נידח בגואטמלה, אני מתקשה להוסיף על התובנות שעלו כאן. אני רק יכול לספר לכם על שורות הספסלים שעליהם ישבו וצפו עשרות כפריים לפני כל מקלט, בצהרי יום רגיל של עבודה ולימודים. כנראה שהם היו ראויים לכדורגל מעט טוב יותר…

כסיפוביץ 28 באפריל 2011

אחרי 200 תגובות שעוסקות בקונספירציות ולמי יש יותר גדול אפשר להתדיין על הפוסט עצמו?
אני אחרי 4 שעות שינה ועדיין לא מבין מה קרה שם אתמול.
יש כאלה מאשימים את השופט ואפילו הרחיקו לכת עד אופ"א אבל איך לעזאזל 400 טריליון דולר נראים כמו הדרבי הגדול של אום אל פאחם?
גם בזה אופ"א אשמה?
שתי הקבוצות הראו כמה הן יכולות להיות קטנות מהמשחק עצמו.
שתי הקבוצות היו בושה וחרפה וביזו את המעמד
הקילומטרז היה גבוה אתמול כי כל הזמן רצו לשופט, והמסכן ניסה לברוח.
הדיונים בין מוריניו לגוארדיולה פשוט מביכים.
אבל עכשיו יש לכולם שבוע לקפוץ גבוה ולריב את דפקו יותר.
ומצטער אבל חלק מהתגובות כאן התדרדרו לרמה של המשחק.

כסיפוביץ 28 באפריל 2011

את דפקו יותר- את מי דפקו יותר

אריק 28 באפריל 2011

כל המשחק ניסיתי להזכר מה זה מה מזכיר לי, לקראת הדקה ה55 הבנתי, "חדר הפעילות" בגן של הבת שלי. "הוא התחיל" "הוא משך לי בצה" "אני הייתי קודם". פדיחה לאנשים מבוגרים להתנהג ככה. אני לא מבין איך כווווולם אוהדים את ברסה, איכס

שלו 28 באפריל 2011

דבר ראשון שצריך להאמר, ריאל מדריד בשום אופן ותחת שום סייג לא יכולה לטעון לעולם לקיפוח.
קבוצה שבנתה את ההיסטוריה שלה (כדרכן של קבוצות היסטוריות) על הפליה לטובה מצד כל הממסדים, על הצעות שאי-אפשר לסרב להן. שקפטן אחרי קפטן גירשה בצורה זו או אחרת, במדינה עם מעל עשרים אחוז אבטלה עם כלכלה קורסת בזה לכסף, רק כדי ששחקנים ישבו אצלה על הספסל, לא יכולה לטעון שדופקים אותה.
אחרי שאמרתי את זה, פתאום קפצה לי הבנה למה ברצלונה הפכה אצלי כל-כך מבוקרת. היא הפכה בצורה מסוימת להיות אימפריאליסטית.
כל עוד היא גידלה אתת הכוכבים שלה או ייבאה אותם כתחנה ראשונה ביבשת (ע"ע מארדונה), היא ייצגה סוג של אלטרנטיבה לשלטון הפרנקואי ההיסטורי.
היא ייצגה את המורדים לוחמי החופש, את יפי הבלורית.
אבל היום היא סתם אימפריאליסטית שמשליטה את שלטונה הרודני, החלוקה הזהה של זכויות השידור עם ריאל היא עוד סממן לכך שבעצם מדובר באותו רודן.

כדורגל לא היה, אני מצטרף לקבעה שמי שעושה הרבה פרובוקציות לשופט שייקח בחשבון שמתי שהוא הוא ייפול על זה.
השנה מוריניו לקח באוניברסיטה של הלה-ליגה קורס בצניעות, יש מאמנים שהשלב הזה גמר להם את הקריירה (מי אמר ואן-חאל).
כשקבוצה מסתמכת באופן מוחלט על הכסף שהיא משלמת לשחקנים כמייצג לאיכות שלהם מקבלים בועה, השחקנים הם לא שחקנים רעים, אבל יש פער עצום בין המחיר ששילמו עליהם, והמשכורת שהם מקבלים לתפוקה שהם נותנים.
הבעיה שבמקום לבנות קבוצה מאומנת היטב כמסורת המדרידאית, יחליפו שם שחקנים (כבר קראתי שעל הכוונת יש את נאני ודה-רוסי).
הסיבה שאני ממש לא מסמפט את ריאל התחילה בגרוש היירו, ממשיכה דרך שחרור ראול (אני קורא לזה שחרור, כי הוא יצא לחופשי וקנה לעצמו עוד מספר עונות כשחקן פעיל) קסיאס צריך לדעת כבר עכשיו שהיום שלו יבוא (אם הוא לא הבין את זה כבר כספסלו אותו בעבר עד הפציעה של סזאר בגמר ליגת האלופות).
*
ברצלונה הראתה שהיא יודעת גם לשחק מלוכלך, מצד שני קבוצה שמוכרת אידאולוגיה בת עשרות שנים בשביל כסף, במסווה של תרומה לקהילה ועוד עושה את זה עד הקצה, וכן אני מדבר על החסות על החולצות, בלי מצפון, בלי הבנה של משמעות היסטורית, ואפילו לא המון כסף היא כנראה רק תמימה למראה.
המשחק בהחלט היה עונש ראוי למכחישי הידרדרות הלה-ליגה, סבל אחד ארוך שתיבול שלו בפרשנות הזויה לא מדויקת וחסרת מעוף של שגיא כהן רק מגדילה את הסבל.
האיש אמר בהצגת ההרכב של מנצ'סטר שלשום שכרגיל מנצ'סטר עולה עם הרכב הגנתי ושהסר רוצה להעביר את ההכרעה הביתה.
אכן נצר לנביאי ישראל.

אשך טמיר המקורי 28 באפריל 2011

שגיא כהן היה פשוט מרושע בצורה מגמתית כנגד ברצלונה וסלחן לריאל. אולי רצה להתבלט קצת על רקע האהדה הכללית לברצלונה בערוץ.
וכבר כתבו מעלי על היציאה שלו בגול השני… "כל הדרך ברגל ימין".
איציק זוהר הפרשן הכי מטומטם שראיתי בחיים שלי.
רק מלר צדיק בסדום וכרגיל אומר את האמת בפנים –
ריאל לא באה לשחק, מוריניו הוא אנטי-כדורגל מובהק, בשיטת משחק כזו ברור שיחטפו כרטיסים.

הזכיר לי את "קרטה-קיד" שהמאמן הרע שלח את בחוריו לעשות פאולים מלוכלכים כי ידע שזה הסיכוי היחיד שלו.

כסיפוביץ 28 באפריל 2011

השידורים/אולפנים של ערוץ הספורט כבר מזמן מביכים ברמתם.
ערוץ הספורט לא שונה מערוץ אחד. הם לא שומעים את הקולות ששגיא כהן הוא פשוט דבר קשה לעיכול כמו גם דני נוימן.
הם ימשיכו להביא סלב שימשוך תשומת לב, הם ימשיכו להתעלם במודע מעולם הכדורגל בגישה שהלה ליגה היא מרכז הכדורגל האירופי.
כל מה שיש להם זה פרומואים על גבי פרומואים רוויים באובר דרמטיות[וגם אותם הם גונבים מ-ESPN]
מודי בר און מזמן לא נראה כל כך עייף וחיוור.

אשך טמיר המקורי 28 באפריל 2011

שמע, בניגוד להרבה אחרים, אין לי משהו גורף כלפי שגיא כהן. ואני אפילו די נהנה לשמוע אותו מפרשן. אבל אתמול זה היה פשוט רע.
מסכים לגבי כל השאר – עצוב לראות לאן התדרדר הערוץ שפעם היה פורץ הדרך בתחום שידורי הספורט. אבל זה כמובן לא חדש.

כסיפוביץ 28 באפריל 2011

שהילד שלי מקבל מתנה שמרגשת אותו הוא מתלהב כל כך שהוא לא מפסיק לדבר איזה רבע שעה וכל זה מלווה בהיפריות תנועתית מושלמת.
ככה מרגיש לי שגיא כהן.
לא מפקפק באינטליגנציה של האיש אבל המרחק ממנו ולהיות פרשן כדורגל הוא שנות אור.
בשני המשחקים היו הפסקות שידור מביכות של 20-30 שניות.
האיש דיבר כל כך הרבה שגם הסאונד חזר הוא עדיין היה בטרנס הווקלי שלו.

הופ 28 באפריל 2011

שלו, אתה יכול להסביר לי איך זה שהקבוצה היחידה (למיטב ידיעתי) שבמשך שנים ויתרה על חסות על החולצה ובמקום זה פרסמה ארגון שעוזר לילדים, נחשבת לחסרת מצפון כי היא מחליטה לעשות בדיוק מה שכל האחרים עושים כבר עשרות שנים? זאת ועוד, היא עדיין מפרסמת על החולצה שלה חינם (היא עדיין תורמת ליוניצ"ף?) את אותו ארגון, בניגוד לאחרות?
אני מבין מאיפה מגיעה הביקורת על היומרנות של בארסה להיות "יותר ממועדון", אבל במקרה הזה נדמה לי שיש לה קייס.

גיל 28 באפריל 2011

עזבו כדורגל ותראו כדורסל והוקי. דרמות כאלו שהיו פה ביומיים האחרונים גם שייקספיר לא יכל לכתוב. אני כבר זקן מדי למשחקים כמו שהיו לספרס היום, ואם על מסי אין ויכוח אז אני חושב שבקרוב מאוד לא יהיה ויכוח שדוראנט הוא השחקן הגדול ביותר בדורו וישאר ככה להרבה מאוד זמן.

עופר מ. 28 באפריל 2011

דווקא לזה יש פתרון מאוד פשוט: לעצור את הזמן כל פעם שאין משחק, ולהקטין את סך הזמן הכולל. זה לא יפגע בשטף, כמו שאומרת הטענה הידועה, כיוון שאף אחד לא צריך לחכות לסטופר כדי להמשיך – שריקת השופט להמשך לא תלויה בו. וזה בטח ובטח ימנע את כל ההשהיות המיותרות אחרי פאול, או בזמן יציאת השחקן לאחר החלפה. חאלס, נשבר מזה כבר.
רק צריך לשבור את מחסום ה"תשעים דקות" הקדוש, שלא תהיה ברירה אלא לקצצו.

ערן 28 באפריל 2011

כנראה שלא ראינו אותו משחק ואותו פפה. ההצגות של אלבס לא קשורות לצורך העניין. פפה נכנס עם רגל ישרה, עם הפקקים, ברגל של אלבס. יש שופטים שאמנם היו נותנים רק צהוב – אז מה? זה אומר שהם צודקים? הווארד ווב לא הרחיק את דה יונג אחרי שהכניס בעיטה בלב של צ'אבי אלונסו בגמר, מישהו חשב שהוא צודק? פפה שיחק משחק מאוד מסוכן ששווה אדום. נקודה. קל לשנוא את ברצלונה, גם אני רציתי שריאל ינצחו, אבל גם את פפה קל לשנוא, ולא בכדי – הוא עושה עבודה מספיק טובה כדי לגרום להרבה אנשים לחשוב כך.

יונתן 28 באפריל 2011

גם ריברי הורחק שנה שעברה בחצי הגמר (?) על עבירה זהה.
כל דיוני הקונספירציה מיותרים (הפעם), לריאל אין על מה להתלונן
שהמאמן שולח את השחקנים למגרש עם הוראות לכסח כל שחקן שעובר אותם אז למה הם מצפים בדיוק?
גם שטארק רואה כדורגל אני מתאר לעצמי, והוא ראה בבית איך בשני המשחקים האחרונים ריאל עושה אינספור עבירות קטנות גדולות מכוערות וגם במשחק הזה, לריאל אין תשובה למכונה הקטאלונית חוץ מאגרסיביות אה-לה יחיאל אבן צור ושאתה משחק ככה צפה לכרטיסים.
פפה משחק כל המשחק בבריונות וספג אדום על עבירה שייתכן שהיה לא מתאים להוציא עליה אדום, אבל בחייאת אם השיפוט היה "מדוייק" לחלוטין עם מצלמות טלוויזיה והכל , הרי ריאל הייתה צריכה לקבל 3-4 אדומים..
בנוגע להצגות של שחקני ברצלונה, יסלחו לי הכותבים הנכבדים בבלוג, אבל מישהו ממכם תוקל פעם בחיים? מישהו רץ היישר לתוך רגל מונפת חמושה בסטופקס? לצערם של שחקני ברצלונה בשביל שהשופט ישים לב שריאל באה לשבור רגליים הם צריכים לעשות הצגות.
אם לאלבס היתה מתנפצת הרגל? אז הייתם אומרים שזה כן אדום? ריאל משחקת אגרסיבי ומלוכלך ואין לה על מי להלין.
אני לו הייתי אוהד ריאל, לא הייתי מתבאס מהשופט דווקא, אלא שואל את עצמי איך קבוצה ב300-400 מיליון יורו מתבטלת לחלוטין על המגרש, איך התשובה היחידה שיש לה לעליונות של ברצלונה היא כסחנות?

אדם 28 באפריל 2011

רק בשביל לסכם, אני לא יכול לדמיין את וידיץ', גיגס או רוני מתפתלים על הדשא כמו שחקני ברסה העלובים.
בוסקטס בושה לכדורגל.
דני אלבס בושה לכדורגל.
פדרו ווייה נשכבים כאילו עברה עליהם משאית, ופויול הוא בכיין לא פחות טוב מכולם ביחד.
מה שמצחיק הוא שרק אחרי שאני קורא את התגובות פה, אני נכנס לאתרי הספורט שאף אחד מהם לא אומר מילה על הביזיון שהיה בברנבאו. לא חייתי בדיקטוטרה אף פעם, אבל הרעל הזה שאמצעי התקשורת מנסים להזרים לנו לראש תוך כדי סילוף המציאות כאילו שברסה היא קבוצה כזאת מדהימה הוא מבחיל.
אין אוהד כדורגל נייטרלי שיעודד את ברסה בגמר.
וכמו שאמר רונן.. see you in wembley… prepare to die

אדם 28 באפריל 2011

וכנראה שכן היה אדום.. אבל זה לא הקייס כאן. (כשג'יימי קראגר חפר ברגל של נאני הוא קיבל על זה רק צהוב ונאני יצא מהמשחק.. אלבס הפגין התאוששות מדהימה שניה אחרי שאושפז על אלונקה).
שחקני ברסה הם המתחזים הכי גדולים בהיסטוריה.. בלי שום קשר אם הגיע להם אדום או לא.

שלו 28 באפריל 2011

הופ –
חכה לשנה הבאה ותראה את מי היא מפרסמת (חברת ההשקעות של קטאר),
שבראשה עומד יוסוף אל-קרדאווי הידוע בליברליות שלו כלפי יהודים, הומואים וניהול מאבקים לא אלימים ובכלל בתמיכתו באירגוני צדקה הדואגים לפיתוח החינוך בשכבות החלשות מתוך אמונה כי חינוך וסובלנות הם הדרך לשבור את מעגל העוני.
הקרן עצמה הוקמה ע"י איש לא פחות ראוי חמאד בן חליפה, שליט קטאר, מדינה שידוע בן השאר בזכות הבחירה שלה וריבוי המפלגה ושיוויון בן גברים לנשים.

זה המסר שיהיה החל מעונה הבאה על חולצות ברצלונה תמורת 165 מליון יורו בחמש שנים.
ככה יורדת לה לטמיון היסטוריה של התנגדות וטוהר.
מה היינו אומרים אם זה היה הספונסר של לאציו?
זה אפילו יותר גרוע מספונסר שהוא חברת הימורים.
אלפי ילדים בעולם יסתובבו במקום עם ספונסר של יוניצף עם ספונסר של הקרן הקטארית.

הדרך שברצלונה הכשירה את הלבבות הייתה גם מלוכלכת, מי יתנגד לספונסר חינם של יוניצף? רק אנשים רעים, אחרי שהעיניים יתרגלו ללכלוך הזה על החולצה, יתווסף לו סמל הקרן הקטארית ובסוף יישאר לבד.
לאט לאט, והאמת לא כל-כך לאט מחקו מאבק ארוך שנים בדיכוי חברתי להיות מפרסם של דיכוי כזה.
מדהים שכל הגורמים המתועבים בעולם מוצאים את דרכם בצורה פתלתלה לחולצות קבוצותינו האהובות.
חברות ביטוח,
חברות הימורים,
חברות סלולרי,
חברות טרוריסטים.
אולי יש עוד חברות שיכולות להיכנס לרשימה.

הופ 28 באפריל 2011

אאל"ט כבר השנה הם מפרסמים אותם, לצד הלוגו של יוניצ"ף. גם אם נניח שהקרן הזו תומכת בדיכוי, גם אם נתעלם מהעוולות והדיכוי שגורמים הספונסרים של המועדונים האחרים ברחבי העולם, גם אם לא נחפש (ונמצא, אני מבטיח לך) בכל ספונסר או גורם שקשור לכל מועדון בעולם איזו דמות שאפשר לקשר אותה לפשעים נגד האנושות (ברור שאצל ברצלונה מחפשים יותר וזה בסדר, זה המחיר של הצלחה), ואפילו אם נניח שתיאוריית "הכשרת הלבבות" נכונה (בכלל לא בטוח אבל כבר יש אנשים שמתייחסים אליה כאמת מוחלטת, כמובן שהם בד"כ לא אוהדי ברצלונה, בלשון המעטה) –
הבחירה לשים בחזית החולצה של הקבוצה המצליחה בעולם את הלוגו של יוניצ"ף וכך לתרום למודעות לארגון בעולם יותר מכל פרסומת בטלוויזיה ראויה להערכה בעיני. את זה אף מועדון אחר, עם כל הכבוד, לא מצא לנכון לעשות. לא במקום ספונסר ולא יחד עם ספונסר. לא צריך לחפש ביקורת גם איפה שאין.
לגבי סוף התגובה שלך – לא כזה מדהים אותי. רשתות הקשרים ושילובי האינטרסים בעולם הקפיטליסטי הן כאלה גדולות ונסתרות ברובן שאני לא מאמין שיש חברה אחת גדולה באמת שנקיה מקשרים לעוולות. ואם אתה מחשיב חברות לגיטימיות כמו חברות סלולרי כבעייתיות, אז באמת לא תמצא ספונסר אחד ראוי בעולם. זה לא הכדורגל שהשתנה, זה העולם.

גלן 28 באפריל 2011

אני ושב שכל משחק של ברסה שמוציא פה יותר מ200 תגובות (כמו אינטר שנה שעברה) מלמד אותנו שגברים תכלס הם עם בכיין הרבה יותר מנשים.
וזה אגב הזמן לתת ציונים לקבוצה שלנו- סה"כ לא משחק גדול. טל ואביאל נתנו משחק סולידי. הפתיעו לרעה גפן, נעל קרועה, אוהד בני יהודה ואביעד. מה שחסר היה איזה טאצ' קטן של ווטרן סטייל גיגס. כנראה שהפציעה של בני תבורי חמורה ממה שחשבנו בתחילה.

הופ 28 באפריל 2011

מעולה :)
ובגדול אפשר לומר – משחק דומה לקלאסיקו של אתמול, חלש ומלא בהתבכיינויות. חבל שאין פה איזה מסי שיציל את המצב

כסיפוביץ 28 באפריל 2011

ברגע זה השלמת hat-trick
מצוין

גלן 28 באפריל 2011

הופ- קראת את הפרשנים היום? עכשיו הם אומרים "שנעל קרועה לא מופיע למשחקים גדולים".

שיפוד רץ 28 באפריל 2011

"במילה אחת – ניסיון"
D:

הופ 28 באפריל 2011

LOL
אני עדיין לא מבין איפה גפן, אחרי כל הבילד אפ שהוא עשה לאחרונה באתר ציפיתי ממנו לשליטה מוחלטת בדיון

כסיפוביץ 28 באפריל 2011

גפן הורד לליגת הנוער.
לשם התגובות שלו יותר מתאימות

שלו 28 באפריל 2011

אבירם – זאת הבעיה שהוא מופיע בכל משחק ומעצבן, אם לפחות היה משחק בריאל היה אפשר פשוט לדלג על המשחקים שלה.

כסיפוביץ' – אני מאשר טיפש מטופש.

גלן – למה לעבב? ערק זה מספיק, אפילו שאני באופן אישי נרגע יותר טוב עם וויסקי.

הופ – ההבדל בין בארסה לשאר המועדונים הגדולים, שהם הצטיירו כנציגי המיעוט המדוכא, חרטו על דגלם (גם בדם) את ההתנגדות למשטר אפל שניסה לסלק מהעולם את התרבות הקטלונית, אתה בטח מכיר לא פחות טוב ממני את הסיפורים שרק באצטדיון של בארסה היה אפשר לדבר וללמד קטלונית.
יש מעט מועדונים בעולם שקשורים עדיין לאידאלים (לצערי מעט) חבל לי שברסה בקלות כזאת מוותרים עליו.
פעם קבוצות פרסמו מוצרי צריכה לגיטימיים היו הן נותנות הכשרים לתאגידים מסואבים במקרה הטוב, או חברות הימורים ומי יודע מה עוד במקרה הרע.
מעניין מה איך נקראת שיחת טלפון של משהו מחברת BWIN נגיד לשתי קבוצות שהוא מפרסם דרכן שאמורות להיפגש נגיד ריאל נגד מילאן.
האם הוא חס וחלילה יכול לתאם תוצאה רצויה לליין הימורים?
אם מחר בין לאדן יממן קבוצה ב 200 מיליון יורו לחמש שנים זה גם יהיה לגיטימי?
היכן עובר הגבול?

הופ 28 באפריל 2011

אני כבר לא מחפש במועדוני כדורגל אידיאלים (שלא קשורים למשחק עצמו. בזכות האידיאלים בתוך המשחק אני אוהב את הכדורגל של ברצלונה – אהבה שנפגעת מההתחזויות וההתבכיינויות לשופט).
לגבי השאר – שאלות טובות, שאין לי תשובה עליהן. אני לא יודע כמה מוצרי צריכה לגיטימיים כבר יש, ברמת הלגיטימציה שאתה מחפש. חברת הימורים היא לא לגיטימית גם אם היא הכי "נקיה" בעולם. אבל מה עם חברת נעליים שמנצלת ילדים בסווטשופס? המצב הזה מצער גם אותי.
אני מניח שאם נשאל אנשים לא ישראליים לגבי "קרן קטאר" הם יידעו לספר על הדברים הטובים שהיא עושה, ולהגן על קרדאווי בצורה זו או אחרת (או להפחית בחשיבות הקשר שלו לארגון). ובאופן כללי בהקשר הזה, נראה לי שקשה לצפות מקבוצות ספרדיות בכלל וקטלוניות בפרט לאיזו הזדהות עם ישראל והאינטרסים שלה, אפילו להיפך.

אריק 28 באפריל 2011

ההצגות של ברסה מכוערות דוחות ומגעילות – אין שום ספק. אבל זאת קבוצה שאוהבת ורוצה לשחק כדורגל. לכן אם יש אשם בפארסה זה חייב להיות מוריניו, אם זאת הגישה של במשחק בית אני לא רוצה אותו אפילו קרוב לאולד טראפורד! שוב חייבים לנקות את מסי וצ'אבי מאשמה בניגוד לחברים שלהם הם קמים מנערים את הדשא וממשיכים. אגב גם רונאלדו מבחינתי נקי מאשמה אתמול. לא התחזה לא כיסח ורצה לשחק כדורגל (בוא הביתה).
איאן צ'אדבנד עושה הנחה גדולה לברסה אבל מסכם יפה:
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/competitions/champions-league/8477846/Real-Madrid-v-Barcelona-the-curse-of-Jose-Mourinho-strikes-again.html

moby 28 באפריל 2011

נשברתי מהתגובות, כן אדום לא אדום כן מסי לא מסי.
ברסה קבוצה טובה יותר (הם משחקים ביחד 6 שנים).
מוריניו מאמן ענק (ובמשחק הבא רק אם יתלשו רגל לקטלוני יוצא האדום) מוריניו יעלה אותם עם מהדקים "לשפצר" את החלקים הניידים. בשנה הבאה (והיה ויתנו למוריניו לעבוד) גם האליפות של ברסה בספק.
חבל באמת על כל האוהדים שאוהבים כדורגל, לא היה מהנה אתמול. ברכות לאוהדי ברסה. אני לא מקנא בשחקנים במשחק הבא.
טעויות שיפוט באות עם המשחק (שמעתי את זה מאוהד הפועל).
הבעיה עם ברסה היא שהיא באמת מליחה כל כך אנחנו לא יכולים לשמוע על טעויות לטובת צ'לסי,ארסנל,אינטר,מילאן, ליברפול או ליון מכיוון שהם פחות נמצאות בשלבים הסופיים (אגב בזמנו במילאן כל שער של אינזגי היה מנבדל……)

עופר 28 באפריל 2011

חברים שונאי בארסה:
טל נתן לכם פה כמה מקרים מהשנה הנוכחית והקודמת שבהם בארסה קופחה – ולא היתה לגביהם מחלוקת.
אתם מתעלמים מזה, כי נוח לכם להתעלם מכך. כי זה מסתדר לכם עם תיאוריית הקונספירציה המגוחכת שלכם.
ריאל תשיג פחות רייטינג מברצלונה?
נו באמת

ועוד לא אמרתי מלה על האדום אתמול, שהיה לדעתי מוצדק (אם כי בהחלט אפשר לתת על זה רק צהוב)

אדם 28 באפריל 2011

אני בתור אוהד יונייטד לא חולק על האדום, הבעיה היא כל ההצגות המגעילות האלה של שחקני ברצלונה.. גיגס היה מתפתל כמו בחורה כמו שבוסקטס עושה? אתה מדמיין את רוני עושה הצגה אחת כמו פדרו וואן דר סר רץ חצי מגרש יחד עם 9 שחקני שדה וקופץ על השופט בתלונות? אפשר להגיד שבכל קבוצה יש את האחד או שניים שתמיד צוללים, לנאני יש שם כזה ביונייטד (אומנם לא ברמות של בוסקטס.. הוא באמת מדמם מפעם לפעם), אצל ברסה זו דרך חיים של 11 שחקני הרכב, זה מגעיל.
אני די בטוח שכל אוהד נייטרלי שראה את המשחק אתמול יהיה נגד ברסה בגמר.

עופר 28 באפריל 2011

פה אני מסכים איתך, ההצגות האלה מגעילות.
באנגליה זה לא היה קורה כי תרבות הכדורגל שם שונה מאשר בספרד.

הופ 28 באפריל 2011

מצד אחד, לא היתה נגיעה של פפה באלבס
http://www.youtube.com/watch?v=G2oRXFRl6QE&feature=player_embedded
מצד שני, עכשיו אני פחות בטוח שלא הגיע אדום. פפה הלך לכדור אבל בדרך החליט גם לשבור רגל

אבי 28 באפריל 2011

משכנע מאד. תודה.

שלו 28 באפריל 2011

נכון

דורפן 28 באפריל 2011

טל – אבל גם נוח לדון בקונספירציית השיפוט… כי זו שטות. ודאי שאין קונספירציית שיפוט. כפי שאתה מציין מי שמנצח נהנה יותר מהשיפוט.

אבל ברצלונה, בשאיפתה להיות קבוצה היסטורית, צריכה לשאול אם רמת הלכלוך של שחקניה לא הגיע קצת לקיצוניות. אני לא מדבר על כסאח או צלילות אלא התחזות לפצועים. זה ממש מעיב.

טל 28 באפריל 2011

הנקודה היא שכדי שלדון בשאלה האם יש קונספירציה, צריך קודם לעבור את השלב הקודם בדיון והוא השאלה האם בכלל ברצלונה מרוויחה מטעיות שיפוט. העובדות לא ממש תומכות בטענה הזו. אפילו אתמול במצב של 0-0, מארסלו היה צריך להיות מורחק. סדר כרונולוגי? נגד ארסנל נפסל לברצלונה שער חוקי הרבה לפני ההרחקה של ואן פרסי.

התחזויות? אתה יודע, אני נגד זה, אבל אפשר להתווכח מה יותר פוגע ברוח המשחק. הרי על פי הגישה האנגלית, כניסות מאוחרות ומסוכנות הן הפרה פחות בוטה של רוח המשחק מצלילות או התחזויות. וגם בתחום הזה, בוודאי שאותם שחקני ברצלונה לא יותר קיצוניים, לא מחלק משחקני ריאל וגם לא מנאני ולא יותר מקבוצה לטינית ממוצעת. זה הכדורגל הלטיני לטוב ולרע. אם זה נותן לאנגלים תחושת עליונות מוסרית שיהיה להם לבריאות.

דורפן 28 באפריל 2011

טל – זו לא עליונות מוסרית. זה עניין אסטטי. כמות הזמן שחולפת עד שכל סיפור כזה נגמר היא בלתי נסבלת. האלונקה. ואז הניתור ההחלטי מהאלונקה אחרי שהיא יוצאת מהקווים. אתמול התרחש בזבוז הכשרון הגדול בהיסטוריה מבחינה כספית.

טל 28 באפריל 2011

לא התכוונתי אליך אישית (אני אפילו לא יודע מה עמדתך בנושא), אלא לגישה האנגלית- גם בתקשורת וגם אצל האוהדים- שמאד בלטה אתמול. מין גישה של עליונות מוסרית בגלל הפן הזה בכדורגל הלטיני. כאילו, תראו אתשחקני התיאטרון האלה, אצלנו זה לא קורה. שיהיה.

בבזבוז הכישרון שהתנהל אתמול הייתי מאשים בעיקר את מוריניו שהלך על 0-0 ביתי, למרות שהיו לו אתמול (לאור החיסרון של אינייסטה) כלים לא פחות, אולי יותר טובים על הנייר. גם בפרמיירליג משחקי עונה היו בדרך כלל מהנים ופתוחים מאד עד שהוא הגיע.

זה מחזיר אותי לפער הבלתי נתפס בין האישיות לכדורגל שהקבוצות שלו משחקות במשחקים גדולים.

כסיפוביץ 28 באפריל 2011

טל
אתה צודק בהרבה מהדברים, ובעיקר על הדיון המיותר על הקונספירציה. הרי זו שטות גמורה וכל קבוצה סובלת ונהנית מטעויות שיפוט. החיצים מופנים לברצלונה ולדעתי זו מחמאה.

מצד שני אתה קצת נופל לעמדת התגוננות וחבל.
עזוב אותך מהתקשורת כי היא עויינת.
ואם כצופה מושבע התחשק לי אתמול לכפכף את פדרו בוסקץ אלבס ראמוס ופפה זה גם לגיטימי מבחינתי.
שלך- האוהד הניטרלי

כסיפוביץ 28 באפריל 2011

רק עכשיו ראיתי שחזרתי על דברי רונן לגבי שטות הקונספירציה…
איזו שטות

Comments closed