ארסנל. מי אמר שמשעמם?

יונייטד סדרה לעצמה שבוע של משחקים גדולים ומכריעים באולד טראפורד

1. מאד העציב אותי שבדקות לאחר השער יונייטד השתלטה לתקופה פיזית על המשחק. כי זה דבר שהיה צריך לעשות מהדקה הראשונה. יונייטד מנצחת את ארסנל בכל פעם שהיא לא מנסה להיות חכמה מדי. אלא מפעילה עליה לחץ מהדקה הראשונה. האם הסיבה הייתה ששיחקו יותר מדי שחקנים ששיחקו בגרמניה או פחות מדי? זה לא משנה עכשיו.

2. פרגוסון אמר כבר אחרי גלזנקירשן שישמור את גיגס לגומלין מול הגרמנים. לא ברור לי למה. לגרמנים כמעט ואין סיכוי מול יונייטד. ארסנל מוקש הרבה יותר גדול – ובדרך לתואר הרבה יותר חשוב.

3. נאני לא התאושש מהפציעה נגד ליברפול. זה די ברור.

4. אני לא חושב שהאליפות תוכרע רק במשחק בשבוע הבא. אלא אם יונייטד תנצח. זו לא הליגה האנגלית של העונה שעברה. זו ליגה אנגלית בה נקודה בחוץ זה בסדר. חבל שלא השגנו אותה.

5. מי אמר שמשעמם?

וזה מה שנכתב לפני המשחק:

הנה סימן רע: כל שלוש המשתתפות האחרות בחצי הגמר האירופי הפסידו אתמול. לשלושתן כבר אין עניין מעשי בתוצאות הליגה המקומית. המצב של יונייטד הוא אחר: אם תפסיד היום תסדר לעצמה משחק עונה בשבת הבאה בבית מול צ'לסי. אם לא תפסיד תהיה כמעט בוודאות אלופה.

המשחקים הקודמים מול ארסנל הוכרעו כמעט תמיד בגלל החולשה של ארסנל באגפי ההגנה. זה עניין שנמשך אצלם כבר כמה שנים ולא ממש משתפר. זה כמעט הזוי שארסן וונגר לא נתן על כך את הדעת, כי דבר אחד תמיד יש למנצ'סטר יונייטד וזה משחק אגפים. אבל פעם היה נחוץ כריסטיאנו רונאלדו הגדול כדי למוטט את האגפים הללו. אחר כך הספיק נאני. אחר כך גם פארק. במשחק הגביע האחרון פאביו ורפאל – שתופקדו כקיצונים לעת מצוא – גרמו לאגפי ארסנל ליפול.

אני מסוקרן לגבי התגובה של ארסנל למשחק היום. המשחק לא כל כך טריוואלי עבורם. הפסד- וגם מנצ'סטר סיטי יכולה לעבור אותם בטבלה ולקחת להם את המקום האוטומטי באלופות. ושם יכולה לחכות למשל באיירן באוגוסט. וגם תמיד יש תחושה שקבוצה גדולה לא יכולה להכות קבוצה גדולה אחרת לאורך זמן וב-7 המשחקים האחרונים יונייטד ניצחה שישה והוציאה תיקו אחד במשחק בו תיקו הבטיח אליפות.

אבל היום הראשון במאי – חג שמח לעמלים שביננו – ובמאי מחלקים תארים. אפשר לנהל דיונים במשך חודשים ארוכים. כמה שנים אחר כך מדברים רק על מה שקרה במאי.

ליגת שוקי ההון העולמית: כל הביצים בסל אחד
איזוטריית העונה!

83 Comments

רילקס 1 במאי 2011

המשחק אתמול של צלסי עם שני הגולים המאוחרים והלא חוקיים שלהם היה משחק משנה מומנטום לכן חייב פשוט חייב להוציא פה תוצאה טובה

טל 1 במאי 2011

האינטרס האמיתי של ארסל הוא שהקבוצה תפסיד היום, עדיף בצורה כמה שיותר כואבת.

אם הם ינצחו היום ויסיימו את העונה בפער של 4-6 נקודות מיונייטד, ונגר יתחיל לספר על זה שהקבוצה מתקדמת, קרובה לאליפות יותר מבשנים קודמות, משתפרת במשחקים גדולים (ניצחונות על ברצלונה, יונייטד וצ'לסי) ובעיקר מציגה "איכות" ומראה "חוזק מנטלי".

כדי שיהיה שם שינוי אמיתי- עם ונגר או בלעדיו- הם חייבים שהמכה תהיה כמה שיותר כואבת, שלא תהיה שום נחמה ולא יהיה שום תירוץ.

אגב, מדהים לחשוב שאם היה מתקיים פה דיון בסוף עונת 2003/4 (אפילו 2004/5), אני בטוח שלא מעט אנשים היו מהמרים שארסנל היא זו שתשבור את השיא ליברפול.

אלי 1 במאי 2011

אל תדאג, גם אם הם יפסידו 5-0 וונגר יאמר שזה היה בגרבג' טיים של העונה ופברגאס היה פצוע.

דורפן 1 במאי 2011

זה נכון. אגב, מדהים כמה מועדון פאר זה בדי.אן.איי. לפני חצי שנה ליברפול נראו בסכנה של אי-רלוונטיות של עוד עשורים. ועכשיו נראה שהם יהיו קבוצת צמרת גבוהה בעונה הבאה.

טל 1 במאי 2011

פה אתה מגזים, לעניות דעתי.

ברור שליברפול יהיו רלבנטיים, אבל עדיין ארסנל היא היותר קרובה לאליפות מבין השתיים.
יש הבדל בין סיבוב שני טוב ששום דבר לא השולחן, לבין לתת עונה של 80+ נקודות. ליברפול לפני שנתיים העמידו קבוצה שבליגה של העונה, היה לה סיכוי מצוין לזכות באליפות, קבוצה שנתנה קרב אדיר ליונייטד אולי החזקה בעידן פרגוסון. אנחנו מדברים על לפני על כולה שנתיים. היום הם מתלהבים ממקום חמישי, עם סך נקודות שספק אם יעבור את זה של העונה שעברה (עונה שנתפסה כקטסטרופה).

ההבדל בין המועדונים יותר מתבטא ברוח. זה שליברפול גם בתקופות איומות יוציאו תמיד ליונייטד את הנשמה.

בני תבורי 1 במאי 2011

טל,
הוא לא מגזים, אבל מה אכפת לך? :)

תושב חוזר 1 במאי 2011

משחק עונה. הדז'ה וו משער הנבדל של דרוגבה באולד טראפורד שנה שעברה הורג אותי. שוב צ'לסי, שוב שערים לא חוקיים. זה הזמן לגיבורים וזה הזמן שנאני יחזור לעצמו

אלי 1 במאי 2011

אוף טופיק עצבני- אני שומע עכשיו את גרסת האודיו של הטקסט הקלאסי "The Art Of War" ומדהים אותי כמה טקסט מלפני 2500 שנה על מלחמות אמיתיות רלוונטי לשדה הקרב של הכדורגל היום. טקטיקה, אסטרטגיה, שמירה איזורית, הכנה פסיכולוגית, לימוד חולשת היריב, הכל נמצא כבר שם. ספר חובה לכל מאמן.

אבי 1 במאי 2011

העמלים שביננו לא יכולים לראות את המשחק!

כניסה לנוהל הקלטה.

אמיר 1 במאי 2011

רונן,

1.אכן מעבר לכדורגל נטו יש כאן את ההיבט הפסיכולוגי וההיבט של הכבוד של שחקני ארסנל,כמה פעמים ברצף הם יכולים להרשות לעצמם להתבזות.
2.כמה מרגיז מה שקרה אתמול בגשר,לא אחד אלא שניים לא חוקיים…כבר הגיעו לשישה שופטים בחלק מהמשחקים וגם זה לא עוזר.
הגיעה השעה להיעזר במצלמות ע"מ ליצור עבור כולם מצב שוויוני והוגן.
3.האם יש לך מושג איך היונייטד מתכננים לקיים משחק פרידה לגארי נוויל ביום 24/5 כשגמר האלופות(במידה ונעלה..)מתקיים ב 28/5.!

דורפן 1 במאי 2011

זה מוזר – אבל אני לא חושב שזה משמעותי. ייתנו לסקולס וגיגס להיות איתו כמה דקות על המגרש וחוץ מזה ישחקו מי שלא ישחקו בגמר. אפשר לשלב את זה במשחק הפרידה של אוברטן ואולי בבה.

אבי 1 במאי 2011

תן לבבה עוד שנה!
אתה רוצה שיחזור לרחובות? ;)

אמיר 1 במאי 2011

מגיע לגארי הרבה יותר!!

נינו 1 במאי 2011

הדיבור הוא על זה שהשחקנים הבכירים ישחקו רק 10-20 דקות, והשאר יתמלא בשחקני ספסל (בבה, אוברטן, בראון וגם הארגריבס אולי) ואורחים – ניקי באט למשל ישתתף כמעט בוודאות.

ניקו 1 במאי 2011

לבבה עוד לא ניתן הצ'אנס. אבל את ולנסיה " זרוק את הכדור קדימה בישביל להתפנות להרמה" צריך לצרף למשחק פרידה. זה עלוב שהבן אדם לא למד שום דבר חדשה בכל הקריירה שלו ובמיוחד שהיותו ביונייטד.

אלי 2 במאי 2011

התלבטתי אם להגיב לך, אבל של פיך מעל ולנסיה.
ולנסיה הוא גאון כדורגל.

ניקו 2 במאי 2011

אלי איך הגעת לזה?

אלי 2 במאי 2011

כי להגדיר את ולנסיה בתור "שחקן שזורק את הכדור קדימה כדי להתפנות להרמה" זה לעשות לו עוול.
נתחיל מהעבודה הטקטית- הגנתית שלו, הבנת המשחק שלו גבוהה מאוד ולא במקרה פרגי שיחק איתו כמגן ימני.
הוא שחקן פיזי ומהיר וגם אם היה לו בארסנל רק לעבור שחקן ולהרים, אני לא רואה מגן בעולם שמתמודד איתו. אין שום בעיה בלהיות קיצוני מסורתי, על קנצ'ליקיס שמעת?
וחוץ מזה עובדתית זה לא נכון לומר שהוא רק שחקן שיודע להגביה, הוא משתתף במשחק המסירות בצורה פעילה כבר ממחצית המגרש של היונייטד, וגם יודע לתת הרבה פעמים את המסירה הגאונית לשחקן שמגיח מאחור ועוד.

מתבונן בקביעות מהצד 1 במאי 2011

לגבי סעיף 2- באמת מעצבן שיד ברורה של וידיץ' לא נראתה ע"י השופט…

הוא זידאן המקורי 1 במאי 2011

כל פעם שיש משחק גדול וידיץ' דופק את העסק. הפעם השופט לא ראה, אבל זה עדיין לא ספוטיבי. אני מעדיף את סמולינג או אוונס לפניו.

אברהמי 1 במאי 2011

דורפן, לגבי משחק האגפים וונגר: הוא פשוט לא סופר אותנו, את הפלטשרים

YB 1 במאי 2011

הכל מאוד נכון אבל לקרוא לארסנל קבוצה גדולה זה קצת REACH. ועדיין אני מקווה מאוד שהיא תנצח (למרות שהרבה מצבים בחצי השעה הראשונה לא הסתיימו בשער. היכולת של יונייטד העונה ממשיכה לא לשלהב).

שחר 1 במאי 2011

נגמר הלחץ לזכות בתואר – ארסנל משחקים טוב

אייל 1 במאי 2011

אכן, הסרת סכנת האליפות עשתה פלאים למשחק של ארסנל.

gilgil 1 במאי 2011

אחריי החצי הראשון אני יכול לאמר בוודאות 2-0 ליונטד בסיום

עוז 1 במאי 2011

בוודאות

עמית 1 במאי 2011

מעוניין לשנות את ההימור, אולי?

יוסי מזרחי 1 במאי 2011

מה ניתן להגיד על משחק כזה חוץ מ-עלוב?

B. Goren 1 במאי 2011

עם כזה משחק, יהיה קשה מאוד מול צ'לסי.

פרנקו 1 במאי 2011

למה לשחק כל כך הגנתי 60 דקות רק כדי להיות בלחץ עוד 30? אני לא מבין את האסטרטגיה של פרגי במשחק הזה… למה לא ללכת על נצחון?

עכשיו אנחנו בצרה, נצחון של הכחולים באולד טראפורד והם במקום הראשון,
מי היה מאמין?..

יואב 1 במאי 2011

יונייטד הפסידה לעייפות שלה היום.יונייטד מגיעה מותשת למטרים האחרונים וזה לא הולך להשתפר בשבוע הקרוב.גם אני כבר מותש…
לזה מתכוונים כשמדברים על רעננות וראש נקי, ארסנל היתה פרשית וקלילה יותר(אם כי פחות מרשימה התקפית ממשחקי עבר בהם הפסידה)וזה הספיק לה.
פרגי יצטרך לעשות רוטציות ביום רביעי על מנת שיוכל לעלות עם ההרכב החזק והרענן ביותר שלו למשחק מול צלסי.
אם אפשר להתעודד ממשהו זה מרוח הקרב בדקות האחרונות…
יונייטד זה שם נרדף ל-לעשות את זה בדרך הקשה.סו בי איט…

יוסי מזרחי 1 במאי 2011

יואב.
יונייטד היתה אולי עיפה, אבל לא זה מה שהפסיד את המשחק.
מה שהפסיד לנו ,כמו במרבית התוצאות השליליות שלנו, הוא נחיתות מעליבה במרכז השדה.
פה זה מתחיל ופה זה נגמר.
חבל לטחון מיים,ולמצא הסברים מהסברים שונים.
לדוגמא, ראיתי לפני כמה דקות גול של קשר אחורי של התכולים, מעשרים מטר ,לא ניתן לעצירה, ונזכרתי בכדור של אנדרסון שהגיע(!!!)לשער של ארסנל, וכולה מארבע עשרה מטר.
וזו דוגמא אחת.

אביעד 1 במאי 2011

קשה לטעון שעם 2 חלוצים + נאני, יונייטד באה לשחק "הגנתי". אם זה היה הקייס, אז הרננדז לא היה פותח בכלל.
יותר הגיוני זה נושא צורת החשיבה. תיקו היום היה גם תוצאה טובה אז כבאים עם צורת חשיבה של "גם תיקו זה טוב", מסיימים עם הפסד.

עמית 1 במאי 2011

ארסנל לוזרים.. ארסנל ככה.. ארסנל אחרת.. ונגר איבד את זה… ונגר פה וונגר שם.. אין לו מושג..
ומה הוא יעשה מול משחק האגפים המדהים של מנצ'סטר?!..

איזה כיף להיות אוהד גאה של ארסנל היום ב-1 במאי!

אפשר לשמוע עד לפה את הביצים שלכם משקשקות לקראת המשחק עם צ'לסי, שהלוואי וינצחו אתכם..

אביעד 1 במאי 2011

תתגאה במשחק של ארסנל היום, בכיף. אתה צריך ומגיע לך.
אבל אחרי החודשיים האחרונים, ניצחון אחד של ארסנל (בפער 9 מהפסגה לפני המשחק) לא משנה את התמונה הגדולה.

תושב חוזר 1 במאי 2011

לעמי – אתה צודק. אתה יודע למה הביצים משקשקות – כי זה משחק גדול וחשוב על תואר אליפות. אנחנו נתגבר על הביצים ועל השקשוקים, לכם לעומת זאת יש שבוע רגוע ושלו עד למשחק הבא, שכמו שאר משחקיכם העונה לא משנה דבר.
אני אישית מקוה, בשיא הכנות, שהמשחק היום יסייע להשאיר את ונגר אצלכם. זה טוב ליונייטד.

עמית 1 במאי 2011

אני גם מקווה שזה ישאיר ונגר אצלנו כי אני אוהב אותו. מה איכפת שזה לא משנה דבר, העיקר שקיבלתם בראש ויש לכם חומר למחשבה עד המשחק נגד צ'לסי ואנחנו יכולים ללכת לים שמחים וטובי לב.

תושב חוזר 1 במאי 2011

תבלה בים

קובי 1 במאי 2011

פרגסון הגאון בא לגנוב תיקו מול קבוצה צעירה ושבירה של ארסנל.פשוט אסטרטג בחסד.לא מגיע למנצסטר אליפות אחרי אוסף משחקי הנפל של השנה (בעיקר בחוץ ) אבל גם בבית (מי זוכר את ווסט ברומיץ,בולטון,סטוק,וולבס ועוד….)
פשוט קבוצה החלשה ביותר מזה עשרים שנה.
זה מה שקורה כשבונים קבוצה על שחקן כמו נאני ,על כל בישול שלו יש 50 שטויות.
אסור שהוא שיעלה מול צלסי – פשוט שחקן אסון.

אביעד 1 במאי 2011

וואלה. בואו נסגור את המועדון וגמרנו. בכלל, צריך אוברול היסטרי בסגל. להעיף 10 שחקנים לפחות.
מה זאת אומרת להוביל את הטבלה רק ב-3 נק', 3 משחקים לסוף? בושה! איך הם מעזים להגיע לעמדה בה בתחילת מאי הם רק בעמדה טובה לאליפות + גמר האלופות?? בוז!
ברור שזו הקבוצה הכי חלשה של היונייטד מזה 20 שנה, הרי לא היו קבוצות של היונייטד שחטפו שישיה מסאות'המפטון או רביעייה ממידלסבורו.
ובכלל, מי זה נאני? איזה כלומניק, רק תרם בגולים + בישולים ל-27 משערי היונייטד השנה בליגה (רונאלדו בעונת השיא שלו הגיע ל-35 בערך).
או בקיצור, קובי – מה????

קובי 1 במאי 2011

נאני – עלות תועלת שלילית ,אז מה שהוא בישל 18 שערים ,כמות החרבון שהוא מייצר בהתקפה ,יכולת קבלת ההחלטות (או בעצם אי יכולת קבלת ההחלטות ) של נער בן 15 .
מי אמר לסגור מועדון. הקבוצה שיחקה כל השנה רע ,רק מה שכחו את זנ עם הנצחונות על צלסי שיכלו להסתיים באותה מידה גם בהספדים.
אוביקטיבית כמות הנקודות שהקבוצה תצבור השנה הינה אחת מהנמוכות ביותר שלה מאז הקמת הפרמיר ליג.

אביעד 1 במאי 2011

אובייקטיבית, הליגה האנגלית של השנה חזקה לאין שיעור מהליגה האנגלית של שנות ה-90 וכנראה גם מזו של תחילת שנות ה-2000. אז כנראה שהשוואת מס' נק' השנה מול למשל 96' לא אומרת לנו כלום על עוצמת הקבוצה. הקבוצה "הגרועה" הזאת ניצחה הכי הרבה משחקים בליגה בכלל לא רעה. אז אולי יש בה משהו.
אובייקטיבית, נער בן 15 לא מבשל 18 גולים וכובש 9 שערים בליגה האנגלית. אני מניח שקל לשכוח את זה, אבל רונאלדו גם חירב לא מעט התקפות על החלטות רעות ואולי זה יפתיע אותך לשמוע או להיזכר, גם בקהאם וגיגס חירובו בחייהם לא מעט התקפות. מה שנראה לי די ברור זה שללא לואיס נאני ותרומתו ליונייטד, אז לא היינו מדברים על מאבק אליפות עכשיו אלא על מאבק על כרטיס לליגת האלופות.

קובי 1 במאי 2011

אין ואקום ,במקום נאני היה צריך להביא קיצוני דומה בתכונותיו לולנסיה- אומנם רק רגל אחת אבל ,איטליגנטי, מעט שגיאות, עבודת הגנה נהדרת,כוח פיזי רב.
לגבי הליגה האנגלית שהתחזקה – לא רואים את זה באירופה ,אף קבוצה למעט היוניטד לא עברה רבע גמר.

אביעד 1 במאי 2011

אתה ברצינות מאמין שהליגה האנגלית של שנות ה-90 חזקה יותר? כמה זכיות בגביע האלופות היו לקבוצה אנגלית בשנות ה-90? כמה הופעות בגמר האלופות?
תן לי לגלות לך משהו – תשים במקום נאני קיצוני כמו ולנסיה ולקחת מהיונייטד הרבה מאוד. היכולת של נאני לשחק באופן שווה עם 2 הרגליים היא נשק שאתה ככל הנראה ממעיט בחשיבותו וחבל.

בליקי 1 במאי 2011

וואלה חברים, לפני חודשיים מי חשב שהמפגש הזה בין יונייטד לצ'לסי במחזור ה-36 יהיה משחק עונה?

תענוג.

גיל 1 במאי 2011

משחק זוועתי אבל עדיין הכל תלוי ביונייטד. אם הם לא מסוגלים להוציא נקודה אחת מארסנל וצ'לסי אז באמת לא מגיע להם לזכות באליפות. מה שמצחיק הוא שלפני שבוע כבר סגרו את הליגה ובפעם המיליון שוב המציאות טופחת על פניהם.

באבא ימים 1 במאי 2011

תענוג היה לראות את הריכוז והמחוייבות של ארסנל. היה די ברור שכשהם משוחררים מלחץ האליפות הם יתחילו לשחק.

באולד טראפורד זה יהיה סיפור שונה לגמרי.

"אואן? אולי גם בובי צ'רלטון ירד מן היציע?" (רמי וייץ מרויח את לחמו)

ניקו 1 במאי 2011

אז מה עונה הבאה הולכים לשופרסל לקנות שלושה מוצרים? כפפות, מנוע ובמידה ואם יזדמן אז ננסה לעשות טרייד אין על איזה כנף תוצרת פורטוגל בעד פרואנית רעועה משהו שיש כרגע?!

Yair 1 במאי 2011

כמה משחקים לא טובים ונאני הוא אסון,הפסד אחד וואלנסיה רעוע, אנחנו בצרות!? אם אנחנו לא מסוגלים לעמוד בלחץ של לשחק מול צ'לסי בבית עם "רק" 3 נקודות הפרש, מומנטום או לא, מבלי להפסיד אז אנחנו לא צריכים להיות אלופים.

לגבי ארסנל, באמת שהם שיחקו יותר טוב מאיתנו, אבל זאת ארסנל, כשיש משהו על הכף הם מתקפלים, כשהלחץ נעלם הם ברצלונה, וכמובן כולם כלכך גאים עכשיו להיות ארסנל…

סה"כ הפכתם לקבוצה שמרוצה כשהיא מסוגלת להרוס למישהי במאבק האליפות, במקום להיות מתמודדת.

יוסי מזרחי 1 במאי 2011

רונן,
רשמתי לפני את הערתך מספר 2 בסיכום שלאחר המשחק ובמובלע, גם את המסקנה מנקודה מספר 1.
עם חיוך עצוב מאוד.

Yair 1 במאי 2011

אגב אני חושב שגיגס ישב בחוץ בגלל צינון/שפעת (flu).

יואב 1 במאי 2011

מזרחי,
בכלל לא מסכים איתך. העמדה הזאת דורשת שידרוג אבל אני ממש לא יוצא מגדרי מחדרי מנועים אחרים. בוודאי שלא הפסדת שם את המשחק היום, פשוט היית כבד ועייף. יונייטד היתה מתקשה היום גם מול קבוצות פחות טובות.
אתה בטח זוכר את קאריק משחק נפלא מול צלסי ואין לך את פלטשר ברוטציה(פלוס סקולסי המושעה וגיגסי שזקוק למנוחה).
ומה זה באמת משנה עכשיו? אתה חמישה משחקים לסוף העונה וזה מה שיש. אם זה כל כך גרוע בעיניך, אז תפרגן לפרגי שמצליח להביא אותך לסיטואציה הזאת בשלב הזה של העונה ותשפוט אותו בקיץ על סמך מי שהוא יחתים.  

יוסי מזרחי 1 במאי 2011

יואב.
הביקורת שלי לא כוללת הצעות לקיצור שהותו של המנג'ר.
בצד הערכה חסרת גבולות למה שהוא הביא לנו ואיתנו, מותר גם לבקר.
בעית מרכז השדה היא הסיבה היחידה שהפער היום לא עומד על 15+.
אם תבחן את ההגנה תמצא שהיא הטובה הליגה וכך גם ההתקפה.
ןלסיום, האמן לי, אני אמשיך לראות בסיר אלכס את הגדול מכולם, בפער שאף אחד לא יסגור, אבל דווקא זה, מאפשר לי לראות את בעית הבעיות שלנו.
ואני מקווה שזה יסגר בקייץ.

טל 1 במאי 2011

לא בטוח שזה קשור לפרגוסון (מבחינת אי מודעות לבעיה). זה יותר נראה לי כענין של כסף. לדוגמה, זה נחמד להגיד שטורה או סילבה הם שחקנים שיכולים היו לעזור ליונייטד, בפועל אי אפשר להתחרות בכסף של סיטי.

עדיין יש שני דברים שצריכים לעלות שאלות ביונייטד:

א. סניידר. אפשר היה לכלול אותו בעסקת רונאלדו או אפילו לקנות אותו בשלב מאוחר יותר, במחיר די מגוחך.

ב. אולי ביונייטד צריכים לשאול את עצמם, איך אף אחד משני כשרונות מרכז השדה בריטים הגדולים ביותר (רמזי וווילשר) לא משחקים אצלם. תוסיף את בייל ואפשר לקבל את הרושם, שאולי מערך הסקאוטניג / פיתוח שחקנים בריטים של יונייטד, לא טוב כפי שהוא היה בשנות ה90, שם אחוז ניכר מהשחקנים הבריטים הגדולים של התקופה גדלו או לפחות עברו ליונייטד בשלבים מוקדמים יחסית.

זה אולי המקום היחידי שבו ונגר גבר על פרגוסון בשנים האחרונות.

יואב 1 במאי 2011

טל,
פרגי נלחם על ראמזי ועל בייל(שגם היה בסיור באולד טראפורד). הם בחרו בקבוצות אחרות.
ווילשייר שחקן בית של ארסנל. איך מערך הסקאוטינג של יונייטד קשור לזה? יש עוד קבוצות באנגליה.

אמיר 1 במאי 2011

ככה לא נראית קבוצה שטוענת לכתר,אפשר להפסיד אבל אי אפשר להגיע למשחק על אליפות בצורה רופסת כל כך בכל הפרמטרים.
לא יאומן אבל כל פעם "שהילד"(גיגסי)לא על המגרש זה נראה כמו עדר שאיבד את הרועה.
משחק מול קבוצה בינונית שניתן היה בהחלט לשחק מולה משחק חכם ואיטי,כמו שאמר רונן נקודה זו תוצאה טובה בערב שכזה.
גיגסי וברבה היו חייבים להיות על המגרש ע"מ להפעיל את המוח שלהם והיכולת להחזיק בכדור.
גם דרך המסך הקטן ניתן לראות שציציריטו עייף,אנדרסון בעוד ההצגה חסרת תכלית ובדרך הבטוחה לעזוב את הטראפורד פשוט שחקן שלא ניתן לסמוך עליו.
מי שלא מוציא 3 נקודות מול ניקאסל החלשה ולא מופיע לאמירויות שלא יתפלא לראות כחולים שבאים לגנוב שוב את הכתר כדה ז'וו לעונה שעברה.
שוב השדים עייפים משלושה משחקים בשמונה ימים וצלסי רעננה לחלוטין.

הופ 1 במאי 2011

אופטופיק – שער גדול של כיאל בסקוטלנד משלים יפה סופ"ש ירוק
http://www.youtube.com/watch?v=2YdEvds-rrM

דרור 1 במאי 2011

כיאל יותר טוב מרוב השחקנים שיש לפרגוסון בתפקיד הזה והרעיון שכיאל יגיע ליונייטד כבר לא נשמע מופרך כל כך.
אין בכלל ספק שפרגוסון מעדיף לזכות בליגת האלופות על פני זכיה נוספת בליגה.

יואב 1 במאי 2011

((((((((((:

Danny 1 במאי 2011

Chelsea began the season very strong as you guys may recall. Loooking at the table Man U is in the driver seat. A win next week and it's a done deal. In any event, who is in a better position right now? What am I missing here

עומרי 1 במאי 2011

אליפות אנגליה חשובה יותר לדעתך מליגת האלופות?
אני בספק אם ביונייטד רואים איתך עין בעין רונן…

תושב חוזר 1 במאי 2011

דני – אין ספק למי העמדה הטובה יותר, אבל גם לא למי המומנטום הטוב יותר לקראת שבוע הבא.
נצטרך להתגבר על כך. זה הכל. לקחת אליפויות זה ענין לא קל

דני - Long ISland 1 במאי 2011

עמרי, נראה לי שאליפות הליגה חשובה בהרבה

עומרי 1 במאי 2011

פרגוסון תמיד מכה על כך שלא זכה ביותר גביעי אלופות. לא שמעתי מתלונן על חוסר באליפויות. עונות גדולות מסומנות ככאלה אצל יונייטד קודם כל בזכות גביע האלופות.
לאף אחד אין ספק מי מבין 2006-7 או 2007-8 גדולה יותר למרות שבראשונה נלקחה אליפות מרשימה יותר, למשל.

עידן ש. 1 במאי 2011

יש לי זכרונות רעים מהמפגש בעונה שעברה באולד טראפורד, אבל המשחק מול צ'לסי גם יזכיר באופן מסויים את המשחק ב2008, בו הפסדנו בברידג' וצ'לסי השתוותה לנו בנקודות רק כדי לנצח את וויגאן במחזור האחרון ולזכות באליפות בזכות הפרש שערים

אביעד 1 במאי 2011

היינו יכולים לזכות באליפות ב-2008 על הפרש שערים, אבל מעשית צ'לסי סייצה בתיקו במחזור האחרון כך שלמעשה ניצחנו בהפרש 2 נק'.

עידן ש. 1 במאי 2011

כמובן, אבל ברור לך שלולא גיגס היה שם 2-0 בדקה ה80, צ'לסי לא היו מגינים כ"כ ברכות וסופגים שער שיוויון בתוספת הזמן

אביעד 1 במאי 2011

אולי. אבל זו לא סיבה להפסיק לשחק.

יניב 1 במאי 2011

באותה עונה, צ'לסי סיימה את המשחק האחרון שלה בתיקו . זה היה הפרש נקודות :)

דני - Long Island 1 במאי 2011

שבוע הבא: צריך להוכיח לכולם שהאליפות שלנו היא בזכות

קורא 1 במאי 2011

יונייטד עדיין פייבוריטית, ואפילו תיקו בשבוע הבא יספיק בשביל אליפות.

ייספר אולסן 1 במאי 2011

ריטואל ההלקאה העצמי של אחרי הפסדים כבר קצת נמאס, בטח כשאנחנו עדיין מובילים את הטבלה בשלוש נקודות ותלויים רק בעצמנו. בואו נקווה לסגירה מוקדמת ביום רביעי שתאפשר לגיגס לנוח ולנאני לחזור לעצמו. יש דברים גרועים יותר מאשר להיות תלויים בראיין גיגס.

ארנון 1 במאי 2011

טוב, לפחות קצת נחת מהעונה המזויעה הזאת. ט.ס. אליוט כבר שורר מזמן על "אפריל, האכזר שבחודשים", וארסנל הוכיחה זאת היטב עם תוצאות תיקו בבית מול האריות מסנדרלנד ובלקבורן, עם השמטת הנקודות השלומיאלית מול ליברפול וטוטנהאם, ועם ההפסד בבולטון. והנה הגיע חודש מאי הנפלא (זה כבר שיר של אהרון שבתאי), והילדים פתאום משחקים כמו גברים.
אם ניקח משהו טוב מהעונה, זה שסופסוף יש לנו שוער, שיש לנו מרכז שדה אנגלי מוכשר וחדור מוטיבציה ושלקחנו 10 נקודות משישה משחקים נגד 3 הגדולות האחרות (לעומת 1 לפני שנה).
וליונייטד – אם הם משחקים ככה בשבועות הבאים, הם חוטפים שלישיה מצ'לסי וחמישיה ממסי.

קירקגור 1 במאי 2011

היה זה אליוט שאמר גם כן – "מחצית הצרות שבעולם נגרמות על ידי אנשים החפצים לחוש בגדולתם."

המחצית השניה של הצרות, אם אני קורא את דבריו נכונה, נגרמות שמתעקשים לא לשתף את גיגס.

——
ודעתי האישית – כנראה שמגיע לבחורים להזיע קצת יותר ולחרוק שיניים על האליפות אם הם רוצים אותה.

אמיר 1 במאי 2011

ארנון – ממש לא סגור על כמות השערים שציינת אבל מסכים שביכולת הזו זה לא יסתיים טוב.
מה שמעודד הוא שההיסטוריה של היונייטד מלמדת על יכולת כמעט מולחטת להתאושש ממשחקים רעים ולהכות בחזרה!

טל 1 במאי 2011

זאת בדיוק הנקודה. הרבה יותר קל לשחק טוב שאין עליך לחץ.

חזיתי את התחושה הזו (לא שלך ספציפית, של הלך רוח הארסנלי שכאילו האליפות חמקה מהם במקרה של ניצחון) גם בגלל התחושה שהייתה לי לפני המשחק שארסנל כן תנצח היום. אסור לאנשי ארסנל לסתנוור מזה כי אחרת הטעויות שמנעו מארסנל תארים בשנים האחרונות לא יתוקנו.

אני מזכיר שלפני שנתיים ארסנל בליגה עשתה תוצאות טובות נגד הצמרת- ארבע נקודות נגד יונייטד, שלוש נגד צ'לסי (ניצחון חוץ!), ושתי תוצאות תיקו נגד ליברפול. כולן היו קבוצות יותר טובות מהיום (ליברפול בהרבה). הקטע של חוסר מוחלט של יכולת להתמודד עם קבוצות צמרת הוא סארט אפ של השנה וחצי האחרונות (מה שסותר את הטענה הונגרית על התבגרות הקבוצה).

וזאת בדיוק הנקודה גם לגבי יונייטד- למרות המשחק החלש היום ולמרות שאי אפשר לדעת אם ישחקו כדורגל גדול במשחקי הכרעה, בטוח שיהיה קשה מאד מאד לנצח אותם. זה ההבדל בין הקבוצות.

עמית 1 במאי 2011

לייק.

תושב חוזר 1 במאי 2011

המשחק מול שאלקה צריך להיות מוקדש להחזרת נאני למסלול. יותר מדי זכרונות מהפציעה של רוני בשנה שעברה עוברים לי בראש. נאני לפני הפציעה היה שחקן העונה שלנו

סימנטוב 1 במאי 2011

קצת קשה הערב להתחבר לכדורגל, כל כך הרבה סיפורים כואב כל שנה מחדש.

אבי 1 במאי 2011

שידור המשחק של הסיטי נקטע בדקה ה-55 בגלל כניסת יום השואה, וזה בדיוק מה שצפוי לנו בשבוע הבא במשחק העונה עם יום הזיכרון.

לא ברור לי מה עושים.

אלי 2 במאי 2011

אבי- sopcast?
רונן- אני חושב שבראיה ההיסטורית גביע האלופות הוא החותם האמיתי לקבוצה גדולה.

ניינר 2 במאי 2011

אני לא זוכר עונה אנגלית עם צמרת חלשה כל כך מבחינת איכות הקבוצות אבל לפחות זה נותן לנו מאבק מעניין על האליפות. והמאבק נגד הירידה הוא בכלל סופר מרתק רק חבל שקבוצה סימפטית כמו ווסטהאם תרד ליגה בגלל השרלטן שמנהל אותה. מבחינת חומר השחקנים זוהי קבוצת מרכז טבלה אבל ככה זה שאברם מפתח תקווה מנהל אותך, אתה אוכל לוקשים בלי בסוף ומוצא את עצמך עם השטרונגול ביד.
בתור צופה אובייקטיבי אני מקווה שצ'לסי תנצח בשבוע הבא כדי שיהיה ממש מעניין.

דודו 2 במאי 2011

לא יודע למה אתם מתרגשים יותר מדיי. אין מצב שצ'לסי מנצחת בשבוע הבא באולד טראפורד. אפשר להתייחס לזה כמו למשחק ליגת אלופות, על כל הקופה, וכולם זוכרים מה היה שם השנה ברבע הגמר. אז מעידה אחת מול ארסנל לא תשנה הרבה חוץ מלתת אשלייה שהכל פתוח.
בכל זאת, אני הראשון שאשמח אם תהיה הפתעה וצ'לסי ינצחו ויעלו למקום הראשון, אבל גם אם זה יקרה, אל תשכחו שלצ'לסי מחכה משחק קשה מאוד בגודיסון פארק במחזור הסיום (בהנחה שצ'לסי ינצחו כצפוי בבית את ניוקאסל ויונייטד ינצחו בבלקבורן) לעומת משחק יחסית קל ליונייטד בבית נגד בלקפול. בכלל לא יפתיע אותי אם צ'לסי יאבדו שם נקודות.

Comments closed