מייקל אואן ואנדי מארי

טוב, זו לא העיסקה הכי צפוייה בעולם – מייקל אואן ליונייטד. אבל היא בהגדרה לא עיסקה רעה. כי אואן לא עולה כסף ויקבל משכורת אם ישחק. סוג של עיסקה שמתאימה ליום האחרון של ההחתמות בNBA כשלפעמים קבוצה מועמדת לוקחת איזה וותיק מובטל. אין לאף אחד מושג לגבי מצבו של אואן – אבל כאמור קשה לראות פה איזשהו נזק גם אם לא יבריא.

כמובן שאם אואן יצליח כל עולם הכדורגל האנגלי יגרד בראש ויהלל את פרגוסון. אבל אסור לשכוח דבר אחד: אואן מוכן להסכם הזה רק כי זו יונייטד. הוא לא היה לוקח הסכם כזה מהאל או סטוק. הוא רוצה כנראה דבר אחד – את המונדיאל.

דבר אחד משמח אותי, דווקא כי אני באנגליה בשבועיים האחרונים. לפני חודש היה סיפור מצחיק לפיו אואן שלח חוברת שהפיקה חברת הניהול שלו שתיארה את הערך המסחרי שלו ואת יכולותיו ואפילו היה בה דו"ח רפואי. ואואן זכה למבול של בוז בעיתונות על כך. נדמה לי שקראתי עיתונאי אחד שהגן עליו. וכתבו איך הוא הדרדר למצב בו הוא צריך להפיק חוברת בכדי לנסות למצוא קבוצה.

ודווקא בתוך האנדי-מארי-מאניה מסביב נזכרתי בילד אחד שבקיץ 1998 סובב פה את העולם. וקשה להגיד שזה היה מופרך כי כעבור שלוש שנים גם היה שחקן השנה באירופה. והחגיגות סביב נפילתו אופייניות כל כך לתרבות הספורט של אנגליה. כמובן שהעובדה שפרגוסון מוכן לתת לו צ'אנס בחינם היא לא קאמבק. אבל לפחות כרגע כל מי שקטלו את אואן בוודאי קצת מזיעים. כי מה יהיה אם….

לאנדי מארי לעומת זאת, אם יזכה בווימבלדון, הייתי ממליץ להגיד פעם אחת ולתמיד שהוא סקוטי. שאין לו שום דבר נגד אנגלים. אבל בטח שלא לרצות באהבה שלהם.

קריאה נרגשת לרוכבי אופניים ולהולכי רגל בתל אביב
מקסי הגיע והקמנו קבוצת אופניים… בינינו לבין הטור דה פראנס

No Comments

לון 3 ביולי 2009

בעיניי זו הברקת השנה.

הכישרון של אואן עדיין נמצא אצלו. הוא צריך מאמן שמאמין בו וקבוצה טובה שיוכל לפרוח בה.

זה מאוד מזכיר לי את ההחתמה של טדי שרינגהאם.

שאפו לפרגוסון.

ווימבלדון:

ההבדלים בין המשטחים:

ברולאן גארוס ניהלנו דיון על ההבדלים הנשחקים בין המשטחים, במיוחד דשא וחימר.

הנה נתון שימחיש היטב, שעם כל השינויים, עדיין יש הבדל עצום בין המשטחים:

בווימבלדון האחיות וויליאמס הגיעו ביחד ל- 13 גמרים (כולל השנה) ו – 8 זכיות (כולל זו של מחר).

ברולאן גארוס האחיות וויליאמס הגיעו ביחד ל- 2 גמרים ולזכיה בודדת (זה קרה בגמר של 2002, כששתיהן שיחקו בגמר).

האחיות וויליאמס ומצב טניס הנשים:

הזכייה הראשונה של סרינה בגראנד סלאם היתה בשנת 1999 (ארה"ב. ניצחה את הינגיס). הזכייה הראשונה של ונוס היתה בשנת 2000 (ווימבלדון. ניצחה את דוונפורט).

המון דברים השתנו בטניס הנשים מאז. עליית וירידת הבלגיות, עליית הרוסיות, עליית הסרביות (וירידתן ?), הינגיס נעלמה, קפריאטי ודוונפורט כבר לא משחקות.

לעומת כל הבלגן הזה, האחיות וויליאמס, שבעבר נטען כלפיהן שטניס כבר פחות מעניין אותן, ממשיכות שנה אחר שנה להגיע לגמרי גראנד סלאם ולשלוט בטניס הנשים.

עזי 3 ביולי 2009

אואן הוא גדול החלוצים האנגלים מאז ליניקר, וגם אם שורת פציעות והחלטות לא טובות (זה מזכיר קצת את רונאלדו אני יודע) הוא עשה המון. זה מהלך גדול של פרגוסון, כי גם אם אואן לא יספק את הסחורה הוא יהיה לואיס סאהה השני וזנ לא יעלה כלום, מנגד אני חושב שהוא יכול להגיע למספרים של טבס וזו תהיה הצלחה.
חבל, עד היום אואן היה אחד השחקנים החביבים עלי ביותר….

cookie-monster 3 ביולי 2009

פעם האחרונה שהוא בגד בנו זכינו בחמישית. מעניין מה יקרה הפעם.

ראול 3 ביולי 2009

החתמה טובה. אני לא יודע מה מצבו הבריאותי של אואן, אבל גם אם הוא יהיה כשיר הוא לא צפוי להיות שחקן הרכב. עם זאת, אני חושב שעשויה להיות לו תרומה רבה. זה מזכיר לי קצת את העונה שלו בריאל. הוא כביכול היה שחקן משני שעולה פה ושם מהספסל (מחליף לראול ורונאלדו), אבל סיים את העונה עם 14 שערים.
אם הוא יתקרב לתרומה הזו, אז פרגוסון בהחלט שיחק אותה.

ראול 3 ביולי 2009

לון – אם כבר התחלת לדבר על הבדלים בין משטחים ועל האחיות ויליאמס, אז הנה עוד נתון מעניין:
בעוד סרינה מחלקת בצורה יחסית שווה את הזכיות שלה בטורנירי הגראנד-סלאם (סה"כ 10 זכיות), המאזן של ונוס הוא 6 זכיות בוימבלדון (כולל זו של מחר) ו-2 בארה"ב.
כלומר, ההבדל בין המשטחים הוא תהומי, לא רק כאשר משווים בין דשא לחימר. אחרת לא ניתן להסביר איך כבר 3 שנים ונוס דורסת כל מה שזז בוימבלדון, אבל לא מגיעה לכלום בארה"ב ובאוסטרליה.

יואל 3 ביולי 2009

האם זה פרויקט ה"עגלה-קטיקוס" הלעומתי של פרגי ?

מתקיימת כאן הערצה עיוורת לפרגי שעלול לאבד את מקאדה שיכולותיו לא נופלות כיום מיכולותיו של אואן

רון 3 ביולי 2009

ההשוואה להחתמת שחקן ותיק/מועד לפציעות בNBA מדוייקת.
יונייטד יכולה רק להרוויח
ואואן יוכל לטוס לדרום אפריקה.
תמיד טוב להוסיף שחקן אנגלי, בטח במצב השוק כיום.

אם פרגי צודק גם הפעם, כבר לא יהיו סופרלטיבים.
ואם לא, אז לפחות הוא ממשיך לחשוב יצירתי יותר משאר המנג'רים

יואב 3 ביולי 2009

אבל אם אואן לא יוכל לתרום לרוטציה,יונייטד תישאר עם שמיכה קצרה מאד.

Red Camel 3 ביולי 2009

אואן עדיין חלוץ על, אני מאמין שהוא יכול להצליח מאוד ביונייטד. הבעיה היא האופי שלו, סוג של שכיר חרב מפונק ובטלן.

אמיר 3 ביולי 2009

יואב,
אני מתקשה להאמין שאתה לא מפגין תמיכה מוחלטת כרגיל בהחלטות של פרגי!אני לעומתך
חושב בדיוק כמו דורפן שיש כאן מעין "שיחוק"גם לא עלה כסף,גם יקבל משכורת יחסית
צנועה,וממילא צריך ניה שניי חלוצים כך שמעמדת המחליף יכול בהחלט להועיל.
בכל מקרה בלי שם אחד גדול לא נוכל ללכת לשום מקום העונה,ההרגשה שהסר ילך בכל
הכוח על אגוארו הכוכב האחרון(ריברי לא מעוניין)שנשאר בשוק.

דותן 3 ביולי 2009

רונן – אם אואן הוא ההברקה – וזה בגלל העלות הנמוכה – ונגיד שהוא יבקיע 10 גולים – מי בדיוק יבקיע עוד 60 גולים – רוני?

סופרפלי 3 ביולי 2009

החזקתי מעמד עם רוני, עם טבס, אבל אני לא בטוח שאוכל להמשיך לרצות בכשלונה של יונייטד אחרי ששאואן מצטרף אליכם, והלואי שישחק בדרום אפריקה.

יואב 3 ביולי 2009

אמיר,
עניין הכסף הוא שולי עד לא קיים.מה שווה "חינם" אם לא תקבל תמורה?כדאיות העניין לא תלויה בכסף.רק בתפוקה וברוטציה שאואן יספק.
הסנריו הטוב-מבריק(שחקן מנוסה שמכיר את הליגה,יהיה חסר אגו על הספסל,רוצה מונדיאל וזאת ההזדמנות האמיתית האחרונה שלו,יכול להיות סוג של חונך לחלוצים הצעירים, רעב במידה הנכונה).
כל מה שאני אומר שקיים גם סנריו בו לא נרגיש בכלל שקיים שחקן כזה והשמיכה תהיה קצרה ואז את אף אחד זה לא ינחם שהוא לא עלה כסף.
פרגי קצת מהמר כאן.אני איתו לגמרי…
נ.ב
אגב, לסקולסי ולאואן יש סוס משותף.

אופיר 3 ביולי 2009

רונן, מעולם לא נכתבה שורה נכונה כל כך כמו השורה האחרונה לגבי מארי והבריטים.
כבר אמר פעם דוד, שהיה מתולתל כמו מארי (אם כי סביר להניח שלא מכוער כמוהו): "ה', רק שמור אותי מאוהבי ומשונאי אשמר בעצמי".
אלפיים שנה אח"כ קיבל המשפט הזה גושפנקא בדמותה של מרגול.

יואב 3 ביולי 2009

סקולסי ואואן שותפים בזכויות על סוס מירוץ.

גיל מזימבבואה 3 ביולי 2009

אני עדיין מאמין גדול בברבטוב ומקווה לא לאכול את הכובע במשחקי חג המולד.

birdman 3 ביולי 2009

עלילות קיקי מקאדה סוכן חשאי, פרק 429
"פרגוסון, אין לי כוח להעמיס על האוטובוס את כל המזוודות לבד".
בינתיים, מעבר למסך הברזל פלורנטינו פרז מתחיל להזיע: "איזה פחד…"

נועם 3 ביולי 2009

לא מבין את ההחתמה הזו כמו שאף פעם לא הבנתי את ההתלהבות משחקן מוגבל כמו אואן.

ספיידרמן בקיבוץ 3 ביולי 2009

חבל רק בשביל אואן שההחתמה הזו לא הגיעה לפני שמונה שנים. אני אופטימי.

אופיר השני 3 ביולי 2009

אני דווקא חושב שבמקרה אואן זה רעיון מבריק. מזכיר לי את טדי שרינגהם… ועולות לי מחשבות על סופרסאב בראש (לא כמו האולטימטיבי, אבל חצי מזה גם מספיק)…

ואני אומר את זה כמעריץ של ה"סר", אבל כאחד שדווקא מפקפק ברכש שלו

סאביסביץ' 3 ביולי 2009

החתמה מעולה, אואן סקורר ענק, בשנתיים האחרונות הוא הבקיע יותר מ30 גולים ב 70 הופעות, הוא היה אמור להיות היורש של גרד מולר האגדי (רק הרבה יותר מהיר והרבה יותר מוכשר מחוץ לרחבה, אך עדיין שולט ברחבת ה16, יעיל בצורה מבריקה ויכול להבקיע כמעט מכל מצב מול השער) ונורא חבל לי עליו שהדרדר למעמד כה משפיל. לדעתי החתמה יותר חכמה מאשר יכלה להיות ההחתמה של בנזמה מכיוון שעם כל הכבוד בנזמה עדיין לא מוכן לפיסיות ולשופטים שאינם הוגנים עם שחקנים מוכשרים כמו השופטים בספרד. ומדובר בהימור גדול שהיה שווה יותר מ35 מ'. יונייטד צריכה עוד שחקן ענק או שניים מהליגה הספרדית או מהאיטלקית (סילבה, איברהימוביץ, אגוארו, וייה), לדעתי אלה צריכים להיות סילבה ואגוארו, אך גם עם השתיים האחרים אין לי שום בעיה. בנוסף לדעתי רונאלדו הולך להיות כישלון במדריד, מכיוון שאין לו שקט וביטחון שפרגי העניק לו ביונייטד. גיבוי מפרז זה הדבר האחרון שהוא יקבל אם לא יספק את הסחורה.

דנידין 3 ביולי 2009

לפי המשחקים שראיתי את אואן בעונה שעברה זו החתמה גרועה. סוס מת אין מה לעשות הוא איבד את זה לגמרי. ברוטציה עדיף כבר לתת לצעירים להשתפשף וההשוואה לשרינגהם עושה לו עוול גדול.

יואב 3 ביולי 2009

אם פרגי לא יחתים חלוץ נוסף(וסביר להניח שלא) אז החתמת אואן היא הבעת אמון גדולה בוולבק ומאקדה.אואן(אלא אם יתן עונת שיא)לא יעצור את ההתקדמות שלהם ויהווה קאוור טוב מהספסל.חשיבה מחוץ לקופסה זה משפט שנכתב כאן הרבה. זוהי תמציתו המדוייקת.

אביעד 3 ביולי 2009

החתמה טובה – אם אואן יישאר כשיר אז יש לנו שחקן רעב, בעל מוטיבציה ומוכשר. אם ימשיך להיפצע או יתברר שהוא "איבד את זה" אז יהיו יותר הזדמנויות לוולבק ומאקדה ובכל מקרה אין כאן הימור כספי.
בחורים הראשוניים שנוצרו אצלנו הקיץ (קשר אגף וחלוץ) טיפלנו.
עכשיו צריך עוד שחקן רכש אחד – שחקן התקפי ויצירתי. זה יכול להיות קשר מרכזי, קשר אגף, קשר מתחת לחלוץ, חלוץ. העיקר להכניס עוד יצירתיות לקבוצה.
יואב, אם אואן לא יתרום אז וולבק ומאקדה יצטרכו לתרום. וזה לא יכול להיות רע. במקרה הכי גרוע נגלה שהם לא מספיק טובים ואז נחפש משהו אחר.

אמיר 3 ביולי 2009

אביעד,
ולנסיה ואוון זה לא נחשב "טיפלנו" בחורים!במידה ולא תהיה החתמה אחת גדולה סטייל אגוארו
היחיד שעוד נשאר בשוק בהנחה שריברי לא מעוניין אנו הולכים לשנה לא פשוטה בה לא נתמודד
על כלום.
אין לי בעייה לא להתמודד גם שנתיים ולבנות אבל לא עם שחקנים מהדרג השני כולנסיה או אוון
שלפני סיום קריירה.

יואב 3 ביולי 2009

אביעד,
אם פרגי יחתים עוד חלוץ, אז הצעירים יכולים לחפש את החברים שלהם(יושאלו).איתך לגמרי בעניין היצירתיות שיכולה לבוא מאזורים אחרים המגרש. לתחושתי, זה גם יקרה.
אמיר,
אתה צריך החתמה "גדולה מספיק" כדי להרגיש טוב? למה לשלם ארבעים או חמישים על אגוארו(כמה הוא באמת מוכח?)כשהסכמת לשלם עשרים וחמש על טבז? בגלל שכותבים עליו יותר בעיתון? צא מהקונספציה הזאת. זה יותר קשור להתאמה מיקצועית והדרך שבה פרגי רוצה לשחק. ואם אחרי אליפויות רצופות,צריך להמציא את עצמנו מחדש, גם לא רע.אם מאקדה ווולבק יהפכו להיות משמעותיים-הרווחנו.
אם אין לך בעיה להיבנות שנתיים, אז תאמין בפרגי ובצעירים שלו. אתה רוצה להבנות שנתיים ברכישות של חמישים מיליון?נשמע לי תלוש קצת וחסר סבלנות.

רונן דורפן 3 ביולי 2009

אמיר – למה לא תאהד את ריאל מדריד? לעולם לא עובר שם קיץ בלי החתמות רציניות בכל האזורים במגרש.

רועי מ(זה שבא קודם) 3 ביולי 2009

אין לי מושג איך להתייחס להחתמה הזאת.
מצד אחד הבחור עזב אותנו לריאל מדריד, מעשה שעשו שני ליברפולים לפניו( טושאק. ומקמנמן). בגידה זה יהיה מצחיק לומר כי הרי זה כולה כדורגל. דבר שני הוא לא עבר ישירות מליברפול לקבוצה הורודה. הבחור גם רצה לחזור לליברפול לאחר שנה אבל בניטז נעלב וגם לא רצה ובצדק לשם פי 2 ממחיר המחירה שלו.
אם אני רוצה בנפלתו? לא דווקא די כואב לי מה שקרה לו. הוא היה כבר צריך להיות הכובש שערים מספר אחת בנבחרת האנגלית וזה היה הרבה יותר מתוק אם זה היה במדים האדומים של ליברפול. חסרים לו כולה 10 שערים להיות במקום הראשון.

לירן שבתאי 3 ביולי 2009

תמיד זה ריחף באוויר שאואן יבוא ליונייטד. רונן נדמה לי שזה עוד לא סגור אז אתה הפרת את הכלל שלא מדברים על החתמות שלא נסגרו. אבלל אי אפשר להשתלט על האצבעות כששומעים את זה. עונה צמודה שבסיומה אואן כובש שער אליפות שבזכותו אנחנו עוברים את ליברפול. נקמה מתוקה על ה4-1. עוד דבר, בקשר למונדיאל אתה צודק בהחלט, הוא יהיה הקאמבק של המונדיאל, רוני שחקן המונדיאל ואנגליה אלופת העולם כי הגיע הזמן.

סופרפלי 3 ביולי 2009

לירן, אני ממש מקווה שאתה לא נביא שקר (כמובן לגבי מה שכתבת בקשר לרוני, אואן ואנגליה, לא בעניין האליפות שלכם)), למרות שלפי שם המשפחה שלך אין לי כל כך על מה לסמוך.

אביאל 3 ביולי 2009

סאביסביץ' – מעניין אם היית רושם את התגובה אם היונייטד היו רוכשים את בנאזמה, דווקא סילבה ואגוארו לא ממש מתאימים לליגה האנגלית.

בקשר לאואן – נראה לי כמו הימור קצת פרוע אבל אם פרגסון באמת שאי אפשר לדעת, אואן יוכל להשתלב בסוג של רוטציה עם עוד כמה צעירים, השאלה היא כמה סבלנות תיהיה לבחור כשמקאדה יעלה כמה משחקים בהרכב והוא יתייבש על הספסל.

איש 3 ביולי 2009

זה סופי- הוציאו הודעה רשמית על החתמתו לשנתיים.

דולב 3 ביולי 2009

לא ממש יודע איך לאכול את זה.
ציפיתי להפתעה אבל זה תפס אותי לגמרי לא מוכן, אם קבוצה אחרת הייתה רוכשת אותו הייתי אומר שהוא פלופ אבל זה פרגי.
כמובן שלא אשכח את ורון ובלומקוויסט אבל פה לא מדובר בשחקן הרכב קבוע אלא, כפי שנאמר, סופר-סאב עם יכולת.
אני מקווה שהוא יבלה יותר עם רוני מאשר עם הארגריבס…

טל 3 ביולי 2009

אני לא מסכים שיש בתהיות שמועולות (פה ובמקומות אחרים) על המהלכים של יונייטד הקיץ, משום חוסר כבוד לפרגוסון.

ראשית, לא ברור עד כמה המהלכים הללו בכלל משקפים את הרצונות של פרגוסון. אני ממש לא בטוח שאם הדברים היו תלויים רק בו, רונאלדו לא היה נשאר ובנזמה לא היה מגיע.

שנית, כל מאמן אחר בקבוצת צמרת אירופאית, כולל הגדולים ביותר, שהיה מאבד את השחקן הכי טוב שלו (שהוא גם אחד משלושת השחקנים הטובים בעולם) ואת אחד משחקני ההתקפה הבכירים בקבוצה ובמקומם היה מביא את מייקל אואן ואנטוניו ולנסיה, היה נשחט הן על ידי התקשורת והן על ידי אוהדי הקבוצה שלו. במקרה של פרגוסון, מחפשים את הקאצ' הגאוני במהלכים הללו.

תתארו לעצמכם מה הייתה התגובה אם ליברפול הייתה מאבדת את ג'רארד וקויט ומביאה במקומם את אואן וולנסיה. ובמקרה של ליברפול זה עוד מקרה פחות קיצוני, היות ששם אפשר עוד להתווכח האם ג'אררד הוא באמת השחקן הכי טוב וחשוב בקבוצה ואואן עוד יכול לעבור כסוג של גיבור מקומי.

עם כל מאמן אחר, אף אחד לא היה נותן ליונייטד בסגל הנוכחי שלה, סיכוי לאליפות הפרמייר ליג. ליונייטד יתנו, בעיקר בגלל פרגוסון. בסגל הזה עם כל מאמן אחר, סביר שיונייטד לא הייתה נחשבת אפילו לפייבורטית מול סיטי לסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים. יונייטד תחשב לפייבורטית ברורה, כמעט אך ורק בגלל פרגוסון.

הקרדיט האדיר לפרגוסון מתבטא בכך שהביקורת הן מסוייגות (ובצדק, הוא הרוויח את זה ביושר).

יואב 3 ביולי 2009

דולב,
בלומקוייסט עשה מלאכתו נאמנה ב99 ששמר את גיגס בריא לשלבים המכריעים. זה היה תפקידו מלכתחילה.
טל,
הביקורות צריכות להתייחס למציאות=משחקים.יש לנו מושג איך זה יתחבר?(יורק בשיא העברות של תשעה מיליון ב99 היתה העברה לא פחות תמוהה). אף אחת עוד לא השלימה את הסגל שלה כך שהכל מוקדם מידי.מעבר לזה,הסיכוי לאליפות רביעית רצופה הוא לא גדול סטטיסטית גם אם רונאלדו היה נשאר(שעתיים אחרי הפקס של ריאל, יונייטד הודיעה שהיא מוכרת כך שנראה שזה סוכם מזמן).אני עדיין לא רואה שהדשא של האחרים ירוק יותר…בנתיים.

אביעד 3 ביולי 2009

אמיר,
כן, טיפלנו בחורים. אף אחד לא אמר שולנסיה ואואן הם ברמה של רונאלדו וטבז, אבל הם כן בתפקידים שלהם – קשר ימני וחלוץ בהתאמה. אפשר להתווכח אם הסגל של יונייטד איכותי מספיק, אבל קשה לומר שהוא לא עמוק מספיק.
יואב, גם אם יוחתם עוד חלוץ, קשה לי לראות שישאילו גם את וולבק וגם את מאקדה, בטח שלא מיד. וולבק שיחק העונה גם בקישור ובסופו של יום אואן אכן מועד לפציעות.
טל, אני חושב שאוהדי יונייטד לא מבקרים את פרגוסון כי הם מאמינים בו. מי שאינו אוהד יונייטד ראה את פרגוסון יוצא ממצבים קשים בעבר ומפחד שהוא יעשה זאת שוב. לגבי רצונותיו של פרגוסון – ברור שהוא לא רצה שרונאלדו יעזוב. אבל הוא ככל הנראה כן ידע שזה הולך לקרות. לגבי בנזמה, בהנחה שפרגוסון רצה אותו, אני לא מאמין שיש מאמן נורמלי אחד בטופ האירופי שיש לו ברשימות רק שחקן אחד שהוא רוצה לרכוש. לכל תפקיד יש כמה מועמדים ואם מועמד אחד לא בא, יש אחרים.

סאביסביץ' 4 ביולי 2009

חייבים להחתים שני שחקני התקפה ברמה גבוה, בלי רונאלדו אין שחקן ביונייטד שיכול לתת את הגול שמגיע משום מקום (מקאדה עשה את זה פעמיים שנה שעברה, אך השנה כבר מכירים אותו טיפה יותר ובכלל לא בטוח שהוא יהיה בהרכב). חייבים להביא את סילבה ואגארו (במקום אגארו או את וייה או איברהימוביץ, למרות שהאחרון מזכיר לי מאוד את רונאלדו במחינת האופי הלא צפוי ובטח הלא נאמן).

סאביסביץ' 4 ביולי 2009

לרועי מ(זה שבא קודם), כדאי שתתייחס למעבר של אואן בחשש רב, מדובר בחלוץ מאוד מאוד רעב הרוצה להוכיח לכל העולם ובעיקר לליברפול והמאמן היהיר שלה מה הוא שווה. החיבור לפרגי יעשה לו רק טוב, פרגי תמיד ידע לעבוד עם חלוצים מוכשרים שחזרו אחרי פציעות ארוכות( ואנניסטלרוי וסולשיאר. הייתי מכניס גם את סאהה אך הוא לא מספיק מוכשר בשביל לקבל יחס ליד שמות כה גדולים). בנוסף אואן אולי מליברפול, אך אהד את אוורטון מילדות, לכן אני חושב שמדובר באדם השונא את ליברפול מהרבה מדי סיבות. דבר הגורם לי לאהוב אותו עוד יותר.

פ. ד. 4 ביולי 2009

זה טוב.

פשוט ככה.

יש לו משהו בחיוך. הוא שד אדום.

בכלל, הייתי מפסיק לפחד ממה שיקרה בעונה הבאה. ויותר מתרגש. יש כאן קבוצה של אריות זקנים ופנתרים צעירים, שלכל אחד מהם יש רצון להוכיח עוד משהו בשביל עצמו, לכל אחד מהם יש הרעב להוכיח את מקומו, ולכולם ביחד (בניגוד להוא שהלך) יש רוח של קבוצה, של הקבוצה.

לירן שבתאי 4 ביולי 2009

סופרפלי – מה שאני עוד רואה בכוכבים זה עונה יפה של מאקדה וצעירי יונייטד. בני הזקונים.

גלן 4 ביולי 2009

עזי- לכבודה של העברית אני חוזר מגלות. אני חושב שהייתה לך טעות לשונית לא קטנה. אוון הוא גדול חלוצי נבחרת אנגליה מאז ליניקר. גדול החלוצים האנגלים מאז ליניקר הוא כמובן אביו המאמץ של שחקנה המחונן של קבוצת הייצוג של העיר מנצ'סטר.

אביעד 4 ביולי 2009

ליונייטד בעונה הבאה יש בעיה אחת. בעיה שאין לה פתרון. הבעיה הזאת היא שהופכת את העונה הזאת למרגשת כ"כ.
הבעיה הזאת היא ההימור או הבלתי ידוע. בשנה שעברה ידענו פחות או יותר למה לצפות. השנה, חוץ מגיגס וסקולס, כל הסגל ההתקפי של מנצ'סטר הוא סוג של הימור – איך רוני יתפקד במעמד האלפא דוג, מה ברבאטוב ייתן אחרי עונה של התאקלמות, איך ולנסיה יתפקד ברמות הגבוהות ואיך אואן יתפקד בחזרה לרמות הללו, איך יתקדמו (אם בכלל) אנדרסון ונאני, עד כמה טובים ומתאימים זוראן טוסיץ', וולבק ומאקדה וגם איך הארגריבס יחזור מהפציעות. גם אם יבוא רכש חדש, לא משנה מי זה יהיה, גם שם יהיה הימור. לא סביר שכל ההימורים יצליחו בדיוק כמו שלא סביר שכולם ייכשלו, זה טבעם של הימורים. קבלת התשובה לשאלות הללו, היא זו שהופכת את העונה הזאת לכ"כ מעניינת.

יואב 4 ביולי 2009

פ.ד
יפה כתבת.
אין שום מקום לפחד.מקסימום לא ניקח אליפות רביעית ברציפות אבל בטח נרוויח משהו לעתיד.

עזי 4 ביולי 2009

גלן, זה כמובן עניין סובייקטיבי, אבל אם אני צריך לדרג אז אואן, שירר, רייט. ו-וויין רוני עוד יכול להיכנס לשם.

בני תבורי 4 ביולי 2009

סאביסביץ',
לא יאומן עד כמה נמוך יכול להדרדר ילד אוהד אברטון…

יואב 4 ביולי 2009

עזי, לעניות דעתי, רק רייט נותן מאצ'אפ לרוני ברמת הכישרון הטהור. אבל לרוני עדיין חסרים המספרים.

יוסי מזרחי 4 ביולי 2009

באופן עקרוני זה מהלך טוב. אם יצליח זה יהיה שילוב של הברקה כלכלית ומקצועית. אם לא, לא קרה כלום.
במצב הכלכלי שבו מצוי שוק השחקנים ובסכומים שעפים על שחקנים טובים ובינוניים, וכאשר כל העולם מבין את המצוקה הנקודתית שלנו יחד עם הכסף שיש ביד, כולם הרשו לעצמם להתפרע.שחקנים העלו את ערך השחקנים שיוניטד חיפשה בסדרי גודל. עכשיו כולם ירגעו ואולי זה הבסיס לרכש גדול שיקרה בתנאים נורמלים.
אין כאן אי אמון בצעירים כמו שמישהו כתב, סמכו על הזקן שיודע מה הוא עושה במצבים כאלה.
יותר מכל זו זריקת הרגעה, פרגוסון מרוויח זמן מפני שיש לו עוד חלוץ והוא פנוי למהלכים אחרים בלי לחץ או עם לחץ קטן יותר.

מענין איך נראית ההתנהלות וההתנהגות של הקבוצה בפרשת טבז.איך אנשי המקצוע והניהול הטובים ביותר בתחום, הכניסו את עצמם לפלונטר מטופש כזה ?
אבל אין לבכות על חלב שנשפך.זו המציאות וכך יוצאים לקרב חדש העונה הנכנסת.יתכן והמהלך הזה עם אוואן יהיה ההבדל בין תואר לסתם ריצה. בכל מקרה אני לא מאמין שמישהו מצפה לסדרי גודל של 20+ שערים ממנו. גם קרוב לזה יהיה טוב מאוד.

מאיר המקורי 4 ביולי 2009

למה שמארי יגיד שאין לו שום דבר נגד האנגלים אם יש לו?
לפני כמה ימים היה פה הדיון עם טריינספוטינג וכו'. אתה חושב שזה רק בדיחות מצחיקות ודיאלוגים שנונים? לסקוטים יש הרבה מאוד נגד האנגלים ובצדק. שמארי יגיד מה שהוא רוצה.

מאיר המקורי 5 ביולי 2009

ואגב טריינספוטינג, חם מהתנור ספר חדש של ארווין וולש – קובץ סיפורים שרובם הופיעו כבר באנתולוגיות ומגזינים (ומכאן מן הסתם השם הנפלא של הספר, Reheated Cabbage), אבל חלק מהדמויות בטריינספוטינג חוזרות לבקר:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/0224080547/ref=pe_3421_16056131_snp_dp

Comments closed