נוריץ'. בהליכה

משחק שאם לא זוכים בו בשלוש נקודות סיכויי האליפות די מתבטלים

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


N1-2M www.fasthighlights.com by fasthighlights

 

 

התיקו הזה בצדק יעלה ליונייטד באליפות. אם יונייטד הייתה משחקת ככה מול קבוצה טובה אפשר היה לקבל זאת. אבל בחמש הדקות לאחר השוויון המוצדק של נוריץ' יונייטד הגיעה לשלושה מצבים בטוחים – מה שלא ייצרה במשך משחק שלם. כלומר מה שהיה קודם לכן היה נרפה ולא מחוייב במציאות. המשך ישיר להופעה הגרועה מאד מול אייאקס. התכוונתי לכתוב שדני וולבק היה נקודת אור – אבל ההחטאות שלו בסיום שינו את דעתי. 
סליחה, גיגס. הופעה 900.  1-2, שלוש נקודות.
וזה מה שנכתב לפני המשחק כשהבלוג השאנן היה יותר עסוק בהתנצחות עם קבוצות אחרות:
ראשית, היום יום חג לרבים מידידנו כאן בבלוג – אוהדי קבוצת הכדורגל "ליברפול" – שקבוצתם סיימה את התהליך הארוך והמפרך של "בניית קבוצה" ויתמודדו היום מול קבוצת קרדיף סיטי על גביע הליגה.

בי נשבעתי קוראים יקרים, אין כאן שמץ של ציניות! העובדה שמנצ'סטר יונייטד נלחמה בשנים האחרונות על תארים חשובים יותר אינה מורידה ואינה מעלה.

וזאת למה? כי כל האנשים אוהדי ליברפול אותם אני מכיר – למשל בני תבורי, למשל ידידי ארי פולמן, או למשל חברי כאן דובי מילר, או איציק אלפסי – כלל אינם אותם "אוהדי הצלחות" זכורים לרע. הם אוהדים את קבוצת הכדורגל שלהם מתוך שהם אוהבים אותה אהבה שאינה תלויה בדבר. בתחילת שנות השבעים החלו לאהוד כדורגל ובחרו לעצמם קבוצה מבלי להציץ בכלל בטבלת הליגה. זו הייתה יכולה להיות באותה מידה ברנלי או צ'לטנהאם או לייטון אוריינט. יצא ליברפול. במקרה הסבא עבר שם לרגל עסקיו. או שפגשו פעם מלח מליברפול בנמל חיפה. או שהם מתחברים לאתוס הקהילתי של הקבוצה. או לקיפוח שהיה מנת חלקה כל השנים. כדורגל רבותי זה לא רק אליפויות וגביעים!

חלקם אולי ראו אותה במקרה באיזה 2-3 גמרי גביע אירופה, אבל הם חשבו שזה משחק ידידות ואהבו את המדים. הם לא דמיינו לעצמם שהקבוצה תתמודד יום אחד על תואר נכבד כלשהו. אבל העולם הוא עגול והיום הם כן זוכים למעמד חגיגי שכזה.

ונברכם בברכה היהודית-אשכנזית "כל טוב שיהיה להם".

שנית, ראיתי אתמול את מנצ'סטר סיטי (גם לה יהיו בתוך שנתיים כמה עשרות life-time supporters) והיא קבוצה חזקה ביותר. אל לאיש לשגות באיזשהי אשליה: סיטי היא המועמדת העיקרית לאליפות כי היא א. מובילה. ב. מארחת את המשחק שנשאר בין הקבוצות. ג. יתר לוח המשחקים שלה קל יותר.

סיטי לא במשבר, גם אם הייתה לה האטה, והיא תיתן מעט מאד מתנות. קצב צבירת הנקודות שלה – 92 – יתכנס במקרה האופטימי ביותר מבחינת יונייטד ל-88-89 נקודות.ליונייטד יש חלון הזדמנויות מאד צר שהוא לדעתי שני תנאים מצטברים. א. לא להפסיד לסיטי ואם מפסידים לטוטנהאם לנצח את סיטי. ב. לנצח את כל המשחקים האחרים.

שלישית. יש מתאגרף בריטי בכיר בשם נתן קלברלי שנפצע פחות מתום קלברלי. סוג של אניגמה.

דה באזר בפייסבוק

ליגת שוקי ההון: שוב מחירי הנפט (ומה נוכל להרוויח מזה)
מיומנו של אוהד

98 Comments

בני תבורי 26 בפברואר 2012

ונוריץ'?

תומר ש 26 בפברואר 2012

יש למישהו לינק למשחק?

דורפן 26 בפברואר 2012

אני חושב שאמור להיות בlshunter.tv

תומר ש 26 בפברואר 2012

תודה רבה

ייספר אולסן 26 בפברואר 2012

כאן יש מלא לינקים טובים בסטרים. רק תבחר

http://www.ronaldo7.net/live/manchester-united-vs/watch-manchester-united-live-stream.html

תומר ש 26 בפברואר 2012

תודה!

איתן בקרמן 26 בפברואר 2012

סחתין

נגבי מצוי 26 בפברואר 2012

זה אמור לעבוד גם באייפון?

אבי 26 בפברואר 2012

פוסט יפה; רוב אוהדי ליברפול באמת אנשים טובים מיסודם.:-)

יוסי 26 בפברואר 2012

נדיר שילדים ונערים יתחילו לאהוד קבוצה שאינה משחקת טוב או זוכה בהישגים. אולם, לרוב יש מספר קבוצות לבחור מהן. כך, למשל, אם התחיל אדם (ילד) לבחון כדורגל אנגלי לקראת סוף שנות השמונים, הרי שראה את ליברפול מפסידה אליפות 4 פעמים. למה שלא יאהד את אברטון או את ארסנל? כי ג'ון בארנס.

אריאל גרייזס 26 בפברואר 2012

זה משעשע. עד שנזכרים על איזה גביע אירופאי מנצ'סטר יונייטד נאבקת השנה. ואז זה ממש משעשע

קורא 26 בפברואר 2012

הגישה "האסטרטגית" שלך תואמת את כל הביקורות על הליגה הספרדית – לנצח את כל מה שנשאר, כל מי שמפריע למירוץ ראש בראש, בדיוק כמו הביקורות על הליגה שמוכרעת רק במפגשי ראש בראש, לכאורה.

אזי 27 בפברואר 2012

למעט 2 עובדות
א. זה לא כל שנה ככה בליגה האנגלית
ב. כל שנה יש מתמודדות אחרות על התואר (בטח אם מסתכלים לטווח של 10 שנים ולא שנה שנתיים)

בליגה הספרדית אני מוכן לחתום מהיום שב10 השנים הקרובות רק ברסה או ריאל יקחו אליפויות.
באנגלית אני מוכן להתערב שלפחות שלוש קבוצות מתוך: מנ' יו, מנ' סי, צ'לסי וליברפול (אולי אפילו ארסנל וטוטנהם) יקחו אליפויות.

טל 27 בפברואר 2012

זה לא כל שנה ככה בליגה האנגלית? מתי זה לא היה ככה?

בעשר השנים האחרונות היו יותר מתמודדות על האליפות בספרד מאשר באנגליה (אני מאד מקווה שאתה לא מחשיב את טוטנהאם של העונה למתמודדת על האליפות).

הביטחון שלך באליפות הקרובה של ליברפול מרשים, אבל אתה מוכן להזכיר מתי קבוצה באנגליה שהיא לא יונייטד או מתבססת על כספי שחיים ואוליגרכים, הגיעה למחזור האחרון עם סיכוי לאליפות מאז העונה השניה של אברמוביץ' בצ'לסי?

יריב ס. 26 בפברואר 2012

מעניין, אני מבין שאתה אוהד את מנצ'סטר יונייטד בגלל השיר בסרט שיער:
"מנצ'סטר אינגלנד אינגלנד…"
הלגלוג הנ"ל הוא הרבה מתחת לכבוד שאני רוחש לך וכן אני אוהד את ליברפול מכיוון שמשחק הכדורגל הראשון הזכור לי ושהרשים אותי כילד היה הגמר מול מנשנגלדבך (שהיתה הפייבוריטית על רבים בישראל) ומשהו שם מאד ריגש אותי והיה שם קליק לא ברור שחיבר אותי לקבוצה – לאכזבת אבי ז"ל אוהד מנצ'סטר יונייטד (אגב, מיום התרסקות המטוס במינכן – משהו ריגש אותו שם…)

אסף 26 בפברואר 2012

דווקא בתור אוהד ליברפול ותיק (תחילת שנות השמונים) אני לוקח את זה בהומור. הרי ההקנטות הללו הם חלק מהמשחק ודי צחקתי מהפוסט. והנה החזרת בהקנטה יפה בפיסקה הראשונה והרסת עם ההמשך.

רק צר לי על אביך שבנו בחר בקבוצה אחרת. אין משהו שיכול לבאס אבא יותר מכך שבנו בוחר לאהוד קבוצה יריבה (למרות הבחירה הנכונה שלך) לכן אני לא מפסיק להלל את ליברפול בפני הילד ולהכפיש קשות את יונייטד רק כדי שלא יהיו פדיחות

למעשה הסאבטקסט של הפוסט הוא הערכה לאוהדי ליברפול שלמרות כל הכשלונות נשארו דבקים בקבוצה.

זה לא משנה למה התחלת לאהוד קבוצה – משנה הדבקות בזמנים קשים. והיו לנו כמה כאלה…

יריב ס. 26 בפברואר 2012

הבן שלי בן 7 חודשים, אני מושיב אותו לידי לראות משחקים – עם הבירה נחכה לגיל שנה…

דולבסקי 28 בפברואר 2012

לא יעזור ידידי.
נסתרות דרכם של הילדים ולפעמים הדווקא מושך יותר מאשר לאהוד אותה קבוצה… ויש עוד מלא סיבות.

אני אוהד מנצ'סטר וזה מצער כמה אנשים במשפחה :)

בLINדר 26 בפברואר 2012

גביע הליגה זאת רק ההתחלה בדרך חזרה להיות הקבוצה עם הכי הרבה אליפויות באנגליה.

we're gonna win the league!
we're gonna win the league!
I don't how, I don't know when,
but we're gonna win the league!

דודו פ. 26 בפברואר 2012

מה יונייטד יעשו כשסקולס באמת יפרוש?

גידי 26 בפברואר 2012

1:0 בקלות. ייגמר 5 בלי יותר מידי בעיות

יורם אהרוני 26 בפברואר 2012

מודה, גם אני התחלתי "להיות בעד", בגלל הצלחות. ב – 1961 הפועל פתח תקווה לקחה אליפות וטוטנהאם דאבל…

דודו פ. 26 בפברואר 2012

בינתיים מסיבת תרנגולים באמירויות. 2:0 לטוטנהאם על סף המחצית ונדמה לי שגם לתומכים האחרונים של ונגר יישבר אם תהיה פה השפלה ליריבה השנואה.

רק כתבתי והם מצמצמים ל- 2:1. יופי של משחק

דודו פ. 26 בפברואר 2012

טוב. אני מבקש סליחה מאוהדי טוטנהאם על שניחסתי אותה. רק כתבתי על השפלה לארסנל וכבר הם משווים משני שערים מהירים.

ניינר 26 בפברואר 2012

הרגת אותנו!

avigol 26 בפברואר 2012

איזה משחק מטורף.כבר 5.

avigol 26 בפברואר 2012

ודורפמן,אתה מאוד ציני.

דודו פ. 26 בפברואר 2012

ארסנל קבוצה מטורפת. סובלת ממאניה-דיפרסיה חמורה

קורא אדוק 26 בפברואר 2012

אין עוד מלבדו

אופיר 26 בפברואר 2012

ארסנל ווינרים ויונייטד לוזרים. עולם הפוך ליום אחד.

אופיר 26 בפברואר 2012

אופס…

דודו פ. 26 בפברואר 2012

כל-כך צפוי השער של גיגס. יונייטד כל-כך משעממת ובינונית וממשיכה להיות צמודה לסיטי. אני חושב שהתחת של פרגי כבר מזמן עבר בגודל שלו את זה של אברם

תומר ש 26 בפברואר 2012

אחרי מנחוס העונה שעשית לטוטנהאם היית אומר שהתחת שלך הכי גדול

אופיר 26 בפברואר 2012

מה יהיה עם הזקנים האלה שלכם…?

Danny - Long Island 26 בפברואר 2012

They are great at any standard, since i am "old" too, : must love them

ניקו 26 בפברואר 2012

איזה משחק בול לקשישים להראות שהם עדיין לא רואים אף אחד כשצריך

בוריס 26 בפברואר 2012

הוליוודי מידיXD

סימנטוב 26 בפברואר 2012

טוב אז העונה הזאת לא בריאה ללחץ הדם שלי אבל אולי אולי היא עזרת לכולסטרול…
גיגסי גיגסי שלא יגמר לעולם :)

עמית 26 בפברואר 2012

ההודעה מיועדת לניינר.

ניינר שלום.
אני מסכים איתך.
ארסן ונגר תישאר!

ניינר 26 בפברואר 2012

עמית, היום השארנו אותו לעונה נוספת ואני מברך על כך!

עמית 26 בפברואר 2012

אהבתי את תגובתך.
:)
(באמת. בלי ציניות!)

ניינר 26 בפברואר 2012

העיקר שהשנה סט. טוטרידג' דיי ייגרע מלוח השנה ולא תחגגו את החג המשפיל הזה :)

לירן שבתאי 26 בפברואר 2012

וולבק תורם לזרימה של המשחק וכו'. אבל בשורה התחתונה, בעשר הדקות האחרונות, הייתי שמח לראות את צ'יצריטו על המגרש.

תומר ש 26 בפברואר 2012

גם אני כעסתי על החילוף שלו. למרות הבישול אשלי יאנג די מאכזב בתקופה האחרונה.

איש המשחק- דה חאה ללא ספק.

אביעד 26 בפברואר 2012

התקף לב הם עשו לי. המצבים בסיום היו תוצר של נוריץ' ש"נבהלה" מהשוויון, לא פחות מהלחץ של היונייטד, אבל זה משחק שהיינו צריכים לסגור הרבה לפני כן.

יואב 26 בפברואר 2012

מקהלת המפטרים התאחדו-וונגר ה ב י ת ה.
גיגסי וסקולסי לב לב לב.
דני נהדר.עתיד גדול.

סימנטוב 26 בפברואר 2012

הייתי אומר 'גיגסי אתה יכול לשכב עם גיסתי' אבל היא לא אוהבת כדורגל…

תומאס נוימן 26 בפברואר 2012

גדול!!

יוסי מזרחי 26 בפברואר 2012

אם היתי כועס עליו הייתי מסדר לו את גיסתי.

יואב 26 בפברואר 2012

(((((:

איש 26 בפברואר 2012

להחזיר את קנטונה וקין מיד. אין תחליף לותיקים

יוסי מזרחי 26 בפברואר 2012

טוב.
לחץ הדם חזר לערכים נורמלים,אחרי טיפוס למאתיים פלוס.
היד עוד כואבת מהמכה שהכנסתי לשולחן, אבל גם זה יסתדר.
.
מה שלא יסתדר כנראה, זו הבעיה שיש במרכז השדה והיא בולטת דוקא ביום שבו סקולס וקאריק עובדים קשה מאוד.
בהרבה מדי משחקים,אנחנו מאבדים את מרכז השדה זה שבעבר לא היה מאפשר ליריב להגיע למצבים ברדיוס של 20 מטר מהשער.כנראה שסיר אלכס לא הפנים את עובדת פרישתו של רוי קין. גכון שאין לנו כרגע פתרון משמעותי בסגל, אבל במשחק כמו של היום,העברת גונס שהיה מאוד בינוני כמגן לקישור ההגנתי, על חשבון אחד משני החלוצים, היתה מנצחת לנו את המשחק בתוצאה יפה ובדקות השבעים שמונים.
זו לא הברקה שלי. סיר אלכס שיחק יתו במרכז השדה ,וביעילות יפה.
טוב, גם הנשימה חוזרת לאט לאט לסידרה. כנראה שיהיה בסדר.

תומר חרוב 26 בפברואר 2012

לא זכיתם בכמה תארים זניחים מאז רוי קין? אני חושב שהוא לא הפנים את פרישתו של פול אינס.

אופיר 26 בפברואר 2012

כבר כמה משחקים בלא-ליגה שאני רואה איך קבוצות מנטרלות את בארסה ביעילות ע"י סגירה הרמטית של מרכז המגרש ואגרסיביות מבורכת (מהאגפים הם לא מסוגלים לעשות הרבה).
גורם לי לתהות למה לא כל הקבוצות באירופה משחקות נגדה ככה. בינתיים חצי שעה ואפס מצבים (אבל כמובן אחוזי אחזקת כדור מדהימים).
ופברגאס זה קוץ באחוריים של כל קבוצה.

קורא 26 בפברואר 2012

אתה רואה את אותו משחק? דומיננטיות גדולה של ברסה ולא רק אוננות מסירות לרוחב, חוטפים מהר כל כדור שמאבדים ומשחקים לעומק. אתלטיקו משחקים חזק וקשוח ומצופפים סביב הרחבה (ברסה משחקים מול קבוצה שספגה שער בשבעה משחקים האחרונות.
בתור אוהד ברסה אני מרוצה ממה שאני רואה.
ועוד דבר לגבי אירופה, זוהי תכנית משחק לתיקו אפס בלבד, אין לאתלטיקו תכנית התקפית בכלל, נכון למחצית הראשונה.
בזמן שאני עונה לך, אתלטיקו באו בתכנית אחרת לגמרי למחצית השניה והשווף כדאי שאתרכז במשחק…:)

אופיר 26 בפברואר 2012

ואמוס גביע המלך.

קורא 26 בפברואר 2012

יש עוד מפעל זניח שמשוחק בשלישי רביעי

אופיר 26 בפברואר 2012

איזה ביצוע של מסי בבעיטה הזו!
בדיוק מה שאתה מצפה מהם – פעם אחת לעשות משהו קצת אחר, לא להכנס עם הכדור לרשת, להראות קצת אופי, קצת גיוון.

טל 26 בפברואר 2012

סימאונה מאמן גדול. צריך יכולות אימון יוצאות דופן בשביל לגרום לאתלטיקו מדריד להיראות כמו קבוצה כל כך קשוחה ומסודרת. אם הוא היה מגיע בתחילת העונה אני מניח שהם היו מקום שלישי היום. אם הוא היה מגיע לפני שנתיים-שלוש (בשיא של אגוארו ופורלאן) הם היו יכולים להיות קבוצת רבע-חצי גמר אלופות, כי שחקנים טובים תמיד היו להם.

שחושבים על זה, אולי הוא האיש שיכול לחבר את ארגנטינה.

ובענין אחר:

שיא חדש נשבר במשחק של ריאל מדריד. סרחיו ראומס נותן מרפק מכוון לשחקן ראיו ברחבה של ריאל. פנדל ואדום? הצחתם את פרנקו. צהוב לשחקן ראיו על התלונות. רק בספרד.

http://www.youtube.com/watch?v=1ziFPzo0qa4

קורא אדוק 27 בפברואר 2012

שלוש שנים אוהדי בארסה לא התלוננו על השיפוט,מעניין מה השתנה השנה הזו (ובכלל אחרי כל המתנות בליגת האלופות בשנים האחרונות,די מביך כל הזמן לקרוא את התלונות שלך)

גם מצחיק מצדך כל הקטע הזה שלך לרשום תגובות בשבועות האחרונים (גם בפוסטים שלא קשורים בכל צורה לריאל מדריד או ברצלונה) אחרי כל טעויות השיפוט או העבירות הקשות במשחקי ריאל מדריד השנה כמו רשימת מכולת,ו"לשכוח" את כל הטעויות שיפוט החמורות לטובת בארסה במשחקיה.
(לדוגמא,מה עם הנבדל השערורייתי נגד אתלטיקו בסביבות הדקה ה-70)

אין ספק שאתה מזכיר לי בתוכן תגובות שלך אוהד מכבי בכדורסל
אז פשוט תמשיך להתבכיין ולהזכיר לכולם כמה "דופקים את בארסה", בעיניי אוהדי כדורגל שרואים את המשחקים המלאים של ברצלונה וריאל מדריד אתה מעלה חיוך מביך,לא מעבר.השיפוט הוא גרוע באותה מידה לשני הצדדים

טל 27 בפברואר 2012

אני חוזר על מה שכתבתי לך בעבר, או שאתה במודע לא אומר את האמת או שאתה לא מודע לעובדות. אין אפשרות אחרת.

להגיד על עונה שבה מברצלונה נגזלו לפחות 7-9 נקודות על שיפוט, בעוד ריאל מרוויחה לפחות 8-10, ש"השופטים טועים לשני הצדדיI" זה עיוות מציאות ברמה של הפרפוגונדה הערבית.

זה מסוג הטענות שיכולות להישמע הגיוניות למי שלא עוקב (ואולי על זה אתה בונה). בפועל, עם שיפוט נורמלי, ברצלונה מובילה את הטבלה ב5 הפרש. לפחות.

יותר מכך, מה שמייחד את הטעויות לטובת ריאל זה שהן אפילו לא "גבוליות". לא מדובר בנבדלים של סנטימטרים. מדובר על מרפק מכוון ברחבה, על נגיעות יד ברורות לחלוטין, על גול שנפסל באופסייד כאשר שחקן נמצא בחצי המגרש שלו ובכל מטר וחצי לפני שחקן של ריאל.

שזה מגיע לרמה שאפילו "מארקה" מתחיל להתלונן, אתה יודע שהמצב באמת חמור.

בקיצקוץ, אין לך בושה.

קורא אדוק 27 בפברואר 2012

חמש נקודות לטובת בארסה????? חחח תאמין לי אתה יותר גונב דעת מאברם :-)

תמשיך לעוות את המציאות, איך אומרים ״אתה מרוצה אני מרוצה״

טל 27 בפברואר 2012

מינימום. רק בשלושת משחקי החוץ האחרונים של ריאל מדריד, היא הרוויחה בין שש לשמונה נקודות שלא הגיעו לה (שזה כמעט כל ההפרש). זה מלי להיכנס למשחקים קודמים או משחקים שבהם נגזלו נקודות מברצלונה.

שוב, כל הענין פה נובע או מכך שאתה ביודעין לא אומר את האמת או מכך שאתה לא מודע לעובדות.

אגב, להבדיל ממך, אני הבאתי פה ליניקים שמוכחים כל מילה שכתבתי, כל טענה שלי. אתה לא יכול לעשות כלום חוץ מלפרסם סמיילים ולבלבל את המוח.

קורא אדוק 27 בפברואר 2012

וואלה אני לא אשקיע מזמני על זה ובמיוחד לא בשבילך
אני רק בא להזכיר לך כל הזמן שגניבת הדעת שלך פה לא עושה רושם על אף אחד
נקסט

טל 27 בפברואר 2012

וואו..אתה שובר שיאים. מה יש להשקיע? להביא סרט מיוטיוב? 3 דקות גג.

זה היתרן בעידן המודרני. בעבר היינו נכנסים לויכוח ועיוותי המציאות של שלך היו מקבלים משקל שווה לאמת. מזל שהמציאו את יוטיוב.

חטאפה- פנדל ברור:

http://www.youtube.com/watch?v=CC35J-MncSw&feature=player_embedded

מאיורקה- שער שנפסל בטענת אופסייד, כאשר השחקן נמצא מטר וחצי בתוך חצי המגרש שלו ולפני השחקן של ריאל:

http://www8.0zz0.com/2012/01/14/21/515199215.jpg

ריאל- חטאפה: ב1-1 מחצית שניה, פנדל על :פאול שלא היה. ב. בכל מקרה מחוץ לרחבה

http://www.youtube.com/watch?v=gOKYI6xutFY

את מקרה ראמוס מיותר להוסיף. להמשיך? כי יש עוד הרבה.

פשוט אין לך בושה.

טל 27 בפברואר 2012

נמשיך, כדי לסגור לך את המקלדת אחת ולתמיד:

אוסאסונה ברצלונה.

גול מאופסייד:

http://fcbarcelona-al.net/wp-content/uploads/2012/02/Hile-21.jpg

גול חוקי שנפסל:

http://estaticos.sport.es/resources/jpg/2/0/1329003761402.jpg

אספניול-ברצלונה: פנדל ברור.

http://www.youtube.com/watch?v=hGyZM9nnH-s

יש עוד הרבה, אגב. רק תבקש.

חורחה אל בירו 28 בפברואר 2012

אני שופטוס ליגה ספרדית כבר עשרים סנה. חורחה עושה עבודתו נאמנה כל שבת, אפילו יום ראשון. שנה שעברה אני מרחיק, אני נותן פנדל, אני נותן סהוב כל הסמן.

הביתה אשתו של חורחה אומרת "חורחה לוקו. חורחה טמבל"

אני שואל מה סה?

אישה אומרת "בוסקטס סתם מתגלגל. אינסיאסטה סתם סולל. חורחה טמבל נותן צהוב, נותן אדום"

השנה אמרתי אני מתנקם בהם!

טל 28 בפברואר 2012

האמת? אהבתי וצחקתי.

יש רק בעיה אחת. בעצם שתיים. הראשונה היא ששחקני ריאל (די מאריה בעיקר) צוללים לא פחות. כנראה אישתך המדרידיסטה לא עדכנה אותך עליהם. השניה היא שהנקמה שלך היא דרך התעללות בקבוצות שמשחקות נגד ריאל. במה הן חטאו חורחה?

וברצינות לגבי הפנדלים: ריאל בחצי עונה הנוכחית, קיבלה יותר פנדלים מברצלונה בכל עידן גווארדיולה.

סימנטוב 26 בפברואר 2012

עוד עמוד נכתב, אם הוא היה אל יווני איזה אל הוא היה? איפה דורפן כשצריכים אותו…

טל 27 בפברואר 2012

לגבי ליברפול:

עם כל הזילזול בגביע הליגה (מה בכלל המטרה שלו?), זה תואר ולא פחות חשוב, זה נותן לקבוצה איזשהו בסיס שממנו אפשר להתחיל. לעניות דעתי, אחת הטעויות הגדולות של ונגר בשנים האחרונות הייתה בזלזול שלו בגביעים המקומיים, במקום לראות בהם: א. הזדמנות הטובה ביותר לתואר לקבוצה שלו. ב. אפשרות ללמד את הקבוצה לנצח, לזכות בתארים, להתמודד עם הלחץ של משחקים מכריעים.
ושאתה לא מנסה להנחיל לקבוצה שלך מנטליות מנצחת, אל תתפלא אם זה נגמר כמו שזה נגמר.

מצד שני, תהיה טעות גדולה מצד ליברפול (שהסיכוי לה יגדל במידה והם יזכו גם בגבע האנגלי) לראות בזכיות הללו, כהוכחה שהכל בסדר והם בדרך הנכונה.

תומר חרוב 27 בפברואר 2012

ליברפול נראיתה זוועה. אם בניטז היה מסיים עונה עם גביע הליגה ונפילה כזו ברכש היו שותים לו את הדם בבלוגים הישראלים.

טל 27 בפברואר 2012

ליברפול נראיתה זוועה גם באיסטנבול. אתה יודע..אי אפשר להתלונן על היכולת אם זכית.

אני כמובן מסכים שאת בניטס היו שוחטים על העבודה שעושה דלגליש ואת דלגליש הופכים למאמן העשור, אם היה מוציא מליברפול חצי ממה שעשה איתה בניטס בשנים שלו שם (מלבד העונה האחרונה).

כיום ליברפול לא מצליחה להיכנס לטופ 4 הגרוע מזה שנים. בניטס הצליח להתמודד בשווה עם היונייטד אולי החזקה ביותר בהיסטוריה (וצ'לסי וארסנל חזקות בהרבה מהיום).

מדברים הרבה על ירידת האנגליות באירופה. האמת היא שעליית האנגליות באירופה הייתה בעיקר הודות לבניטס שיצר קבוצה סופר חזקה בליגת האלופות מסגל שלא היה אמור להתקרב למעמד כזה.

אסף THE KOP 27 בפברואר 2012

הייתי במשחק.
ליברפול נראו זוועה רק במחצית הראשונה וב-10 דקות האחרונות של ההארכה.

במחצית השניה, ליברפול שיחקה 30-35 דקות ששום קבוצת כדורגל בעולם לא הייתה מצליחה לעמוד מולו, ורק במזל מילאן קיבלה שלישיה ולא רביעיה שהייתה סוגרת עניין ב-90 דקות.

ועדיין, ליברפול איבדה את הקילר אינסטינקט שהיה לה, ולכן היא מדשדשת בליגה.

טל 27 בפברואר 2012

לא ראיתי הרבה מאד זמן אתה המשחק, אבל ממה שאני זוכר, ליברפול "שלטה" בדיוק שש דקות. בשאר 114 הדקות מילאן הייתה טובה יותר, בחלקן הגדול, בהרבה. יכול להיות שבצפייה חוזרת אני אחשוב אחרת.

יריב ס. 27 בפברואר 2012

הסגל של דלגליש לא מתקרב לסגל שהיה לבניטז (טורס, אלונסו, גרסיה, מסצ'רנו,ג'רארד בשיאו…)
מצד שני ניהול ההרכבים והמשחק של דלגליש שערוריתי ובשלב מסוים במשחק הייתי מוכן להפסיד רק בשביל שיחליפו אותו.
משחק גביע אתה פותח עם הרכב של ווינרים, של שחקנים של משחקים גדולים – לא עם ההרכב שלא עובד כל העונה ואולי מישהו יסביר לו שהנדרסון אולי שחקן נחמד אבל שחקן כנף מזעזע

matipool 27 בפברואר 2012

בתקופה של בניטז , גם ליברפול זילזלה בגביע הליגה וזה היה המפעל שבו היו נותנים למחליפים לשחק .
איך שאנחנו נראים , אין הרבה סיכוי לקחת את המקום הרביעי ונסתפק בשלב זה בגביע הליגה ואולי אולי גם הגביע האנגלי ( עם קצת מזל ) .
הפציעה של אגר היא נזק עצום שמפחית עוד יותר את הסיכויים להמשך הדרך בנוסף לפציעה של לוקאס שהעונה היה מצוין ואין לנו מחליף בשבילו .
אם קני ימשיך להרכיב את ג'רארד עם אדם ביחד באמצע ואת הנדרסון בכנף , יהיה רע ואם סטיבי לא יחזור לעצמו , יהיה ממש רע .
לפחות דאונינג נתן סוף סוף משחק טוב .
בלאמי חייב להיות בהרכב בכל משחק כשהוא כשיר וגם קאוט חייב לשחק לפני קארול והנדרסון .
אין ספק שאת בניטז היו שוחטים על עונה כזו .
לגבי איסטנבול – ליברפול החדשה של בניטז , עם סגל די נחות ( טראורה המגן השמאלי הפותח ! ) שברובו הוא ירש ועם בריחה של הכוכב הכי גדול דאז ( אואן ) נאלצה להתמודד עם הקבוצה הכי טובה אז באירופה . צריך רק להעריך אותה על איך שהיא יצאה מהמצב בו הייתה מול מילאן במחצית .
ייאמר לזכותו של בניטז שהוא בנה קבוצה נפלאה שלא לקחה אליפות רק בגלל יונייטד אדירה במיוחד אבל הוא גם דאג להסתכסך עם אלונסו שבעזיבתו , סימן את תחילת הנפילה .

באבא ימים 27 בפברואר 2012

"דאג" להסתכסך עם אלונסו? זה היה לו על ה – to do list?

אלונסו היה חושך בעונת 2007-8 (גם כשלא היה פצוע) ובניטס חיפש לו מחליף. זה מה שמנג'ר אמור לעשות.

הסיבה שההשוואה לבניטס איננה במקום הוא העובדה שבניטס היה בליברפול שש שנים. אם הקבוצה של בניטס היתה נראית כך בתום העונה הראשונה וזוכה בגביע הליגה איש לא היה שותה לו את הדם.

טל 27 בפברואר 2012

באבא,

גם במהלך שש השנים שלו שם, בניטס מעולם לא קיבל קרדיט שמגיע לו על כך שהוא הפך את ליברפול לאחת הקבוצות החזקות באירופה ולמועמדת ריאלית לליגת האלופות, בכל עונה. אנשים התייחסו לזה כמובן אליו שליברפול מפרקת קבוצות כמו ריאל או אינטר או מדיחה את ברצלונה.

אני יודע שאוהדי ליברפול האנגלים מאד תמכו בו, אבל מלבדם, הוא לא קיבל את הקדיט שמגיע לו.

אביעד 27 בפברואר 2012

באבא, אני חושב שהבעיה במקרה אלונסו לא הייתה חיפוש המחליף אלא הדרך…

טל 27 בפברואר 2012

ומי בדיוק אחראי לכך שהסגל של ליברפול נראה כמו שהוא נראה?

אתה יודע, זה לא שלא עמדו לרשותו של דלגליש המשאבים לבנות סגל טוב יותר. תלונות על רמת הסגל כהצדקה לדלגליש, זה דומה לילד שרצח את הוריו ומתלונן על זה שהוא יתום.

matipool 27 בפברואר 2012

באבא – אתה צודק לגבי זה שאלונסו היה חושך בעונת 2007/2008 וגם אני הייתי בעד החלפתו בבארי שהיה מצוין אז באסטון וילה אבל כמו שאביעד כתב – יש דרך לעשות את זה ובניטס שגם ככה יחסי אנוש והפגנת רגשות זה לא הצד החזק שלו , השאיר אצל אלונסו כאלו משקעים שאחרי העונה המופלאה שלו ב-2008/2009 , הוא התעקש לעזוב .
העניין שהמחליף שהוא בחר הגיע פצוע לחצי עונה ( ובכל זאת הוא בחר בו ) + זמן התאוששות והסתגלות לליגה וכבר הלכה העונה .

יואב 27 בפברואר 2012

תור הזהב הנוכחי של יונייטד החל מזכיה בגביע הליגה(4-0 על וויגן).חשוב להתבגרות ולהתפתחות של קבוצה לדעת איך זכיה מרגישה.זה היה הגמר הראשון המשותף של רוני ורונאלדו(רונאלדו עוד הספיק לזכות בגביע האנגלי שנתיים קודם) שגם כבשו בגמר.
מבחינת יונייטד, זה היה סימן לבאות.

טל 27 בפברואר 2012

לזה התכוונתי.

מצד שני, להבדיל מהקבוצה ההיא של יונייטד, לליברפול הנוכחית אין פוטנציאל ואסור מבחינתם שהזכיה תסתיר את העובדה הזו.

דורפן 27 בפברואר 2012

יואב – הכל טוב ויפה. אכן גמר גביע הליגה של 2006 היה היום בו רוד ואן ניסטלרוי נזרק לספסל והקבוצה "ניתנה" לכריסטיאנו רונאלדו ולווין רוני.

אני לא רואה את שני השחקנים הללו בליברפול, ולכן באמת לא כל זכיה בגביע ליגה מתחילה תור זהב. רוב הזכיות בגביע הליגה הן זכיות, מכובדות, בגביע הליגה.

יואב 27 בפברואר 2012

רונן,
וטוב שכך(:

אין באמת שום מקום להשוואה.

נעל קרועה 27 בפברואר 2012

נשבר הזין מיוניטד עם הנצחונות בדקה ה 95

יוסי מזרחי 27 בפברואר 2012

נעל,
איפה הנימוסים?

גיל 27 בפברואר 2012

קצת מצחיק, אבל אפילו את משחק האולסטאר לברון מצליח לחרב בשטות בשניות האחרונות.

כוכב עליון 27 בפברואר 2012

עם כל הכבוד לנצחון בשניה האחרונה של גיגסי, עם כל הכבוד אפילו למהפך ההירואי של ארסנל, האירוע החשוב ביותר הוא בכל זאת הנצחון של ליברפול,משמעותו שהם ברחו לנו בטבלת הזכיות בגביע הליגה,עוד סיבה לפרגי להמשיך לאמן..

טל 28 בפברואר 2012

רונן,

שאלה לגבי קארדיף, אגב בכישלון להשיג מקום באירופה: האם ברמה התיאוריטית הם יכולים לבקש לייצג את ווילס או שווילס איבדה מקום (שיש פחות או יותר לכל חצי מדינה ריבונית אחרת) משלה אחרי שהקבוצות שלה השתלבו בליגות המקצועניות באנגליה?

דורפן 28 בפברואר 2012

לווילס יש נציגות באירופה בכל המפעלים- שמעפילות מהמפעלים שלה. אפילו הייתי במשחק של מכבי חיפה שם פעם.

רק שלוש קבוצות וולשיות משחקות באנגליה. הייתה תקופה בה הן היו משחקות בגביע הוולשי בנוסף, ומעפילות לאירופה דרך המפעלים הללו, אבל זה בוטל ומותר להן להשתתף רק במפעלים האנגלים.

הבעיה היא אחרת – קרדיף למרות כל זאת לא חברה בהתאחדות האנגלית והייתה פעם טענה לפני הגמר האנגלי שאנגליה תחסום אותה מלהשתתף אם תעפיל. אבל פלטיני אמר שהוא ידאג לכך שקרדיף תשתתף.

טל 28 בפברואר 2012

הקבוצות הללו (סונסי, קרדיף ומי?) התחילו מהליגות הכי נמוכות?

האם קיים הבדל מעמדי בין ווילס וסקוטלנד? במילים אחרות, האם קבוצה סקוטית גם יכולה לקבל החלטה להצטרף לליגה האנגלית (על חשבון השתתפות ויצוג מקומי)?

דורפן 28 בפברואר 2012

הקבוצה השלישית היא רקסהאם.

ההבדל בינן לסקוטיות הוא שבעבר לא הייתה ליגה וולשית אז הן פשוט היו בליגה האנגלית כי זה מה שהיה. זה ההבדל מסלטיק וריינג'רס שהיו רוצות לעבור לאנגליה. אופ"א מאפשרת השתתפות בליגה מחוץ למדינה רק לחריגים. אם אין ליגה מקומית – כמו סן מרינו ואני חושב שאנדורה. או בעיה פוליטית – כמו דרי בצפון אירלנד. או המצב בוולש שהיו קבוצות וולשיות באנגליה לפני שהייתה ליגה וולשית וגם לפני שהייתה אופ"א. נדמה לי שיש גם קבוצה סקוטית מעבר לגבול עם אנגליה שמשחקת בליגות החובבים באנגליה, אבל גם זה משהו שהיה קיים מלפני קיום אופ"א.

דורפן 28 בפברואר 2012

רק להבהיר. אופ"א לא יכולה לכפות מי משתתף בליגה, אלא רק מי רשאי לייצג מדינה. יש או היה מצב של קבוצות לא מאופ"א – אפריקאיות – שמשחקות בשלבים המוקדמים של הגביע הצרפתי ויכולות תאורטית לזכות בו.

טל 28 בפברואר 2012

נניח שהספרדים והפורטוגלים מחליטים להקים ליגה איברית (אגב, החלטה שיש בה הרבה מאד הגיון ותפתור לא מעט בעיות). לאופ"א אין מילה בענין?

טל 28 בפברואר 2012

תיקון: פורטוגזים..

דורפן 28 בפברואר 2012

זה מצב שלא קרה אז אין לו תקדים. אבל נניח שהליגה הספרדית מזמינה קבוצות מפורטוגל להצטרף – על פי המצב הקיים לא ברור אם זה אפשרי. המצבים הקיימים בפועל הם כאלו שקיימים מלפני קיום אופ"א או שאין ליגה מקומית. היוצא דופן היה מקרה אחד נדיר שקבוצה עברה מהליגה הצפון אירית לליגה האירית בגלל בעיות בטחון קשות – נדמה לי שהיה טבח לפני איזה משחק.

היה יוצא דופן אחד נדיר. גרטנה הייתה קבוצה סקוטית ששיחקה באנגליה ועברה לסקוטלנד. אבל שוב – היא שיחקה באנגליה מלפני קיום אופ"א והאישור לעבור היה "לחזור הביתה" – אז תאורטית אופ"א מעולם לא ממש אפשרה לקבוצה לעזוב את מדינת האם שלה ולעבור למדינה אחרת, מלבד מקרה דרי.

המקרה שאתה מתאר הוא פשוט אישור להקמת ליגה אירופית. כי אז כל הקבוצות הגדולות יכולות להחליט לעבור אל אותה ליגה – חדשה או קיימת. וההשלכות ברורות.

דורפן 28 בפברואר 2012

אולי הם לא שמים לב… אבל הם מאפשרים גם לקבוצות מהתנחלויות לייצג את ישראל, למרות שפיפ"א הכירה בפלשתין (בלי שהאו"ם יכיר בה) – אז לפחות לפי עולם הכדורגל יכולה לייצג את ישראל קבוצה ששוכנת בתוך שטחה של חברת פיפ"א אחרת.

Comments closed