הניצחון על סוסיאדד. לא יכולים לשים גול בעצמם

בצורת

אני חייב לשבח את אינייגו מרטינז, אחד מל"ו צדיקים עליהם עומד העולם, שנכמרו רחמיו על חלוצי יונייטד ואמר לעצמו "חודאגורס אינגלס משחקים דווקא טוב. אבל אימפוטנטוס. בחיים לא יבקיעו ככה. אינייגו איש טוב. אינייגו לעזור להם!", גם אם לא ברור לי למה נכמרו רחמיו כבר בדקה השנייה?

אני חייב לשבח גם את (לפי הסדר) קגאווה, גיגס, רוני, ואלנסיה, רפאל (ממש חששתי כשיצא) ועוד כמה. שיחקו טוב. להבקיע שער בעצמם? בינתיים גדול עליהם.

וזה נכתב לפני המשחק:

Real_Sociedad_cover

אני לא זוכר שום קמפיין אירופאי טוב של מנצ'סטר יונייטד שהגיע בעונת ליגה לא טובה. יש קבוצות – מילאן וצ'לסי למשל – שמסוגלות לשים בצד עונות ליגה רעות ולהתרכז בריצה אירופית טובה. כל ארבעת הגמרים האירופים של יונייטד ב-14 השנים האחרונות באו בעונות אליפות מקומית.

מוייס בפתיחה לא טובה לקדנציה שלו ביונייטד, אבל יש לו פריבלגיה שהיא גם חובה. הוא לא צריך לאמן בכדי לשמור את הג'וב שלו, אלא צריך לאמן בכדי לחזק את יונייטד. ונראה לי באופן כללי שהוא לא מצליח להוציא תגובה מקצועית מהרבה שחקנים. שזה כנראה טבעי כשהוא מאמן אותם כמה חודשים וחלקם שיחקו שנים ארוכות אצל אותו מאמן. אם הייתי מוייס הייתי מסתכל על הדברים מנקודת מבט חיובית ולא שלילית. אני לא מתכוון שהמצב חיובי, הוא לא, אלא למצב בו הוא צריך לסמן מה יש ולא מה חסר. כלומר להגביל את הנסיונות שלו לאזורים בעיתיים.

האמת התכוונתי לכתוב טקסט על ניעור מסויים אבל מסתבר שזה נעשה כבר! ואן פרסי בחוץ, פלאיני לספסל. הזדמנויות מתבקשות לקגוואה וצ'יצ'ריטו. דווקא אני חושב ששני הקיצונים – נאני וינוזאי היו ראויים להמשיך. טוב שהוא לא נוגע בהגנה משבת, היא לא הייתה גרועה בכלל והאמת שמוייס עצמו בחילוף לא טוב כנראה גרם לה לספוג את השוויון. הניעור בה בחלק ההתקפי – שהוא הסיבה למשבר ביונייטד.

*

סוסיאדד נושאים את הדגל הבסקי בקצת פחות קנאות מאתלטיק בילבאו. הם כבר שנים לא במדיניות של בסקים בלבד – אבל בין היתר כי בילבאו במצב כלכלי יותר טוב לשים יד על שחקנים בסקים. אבל בלי לכבול עצמם בחוקים הם פס ייצור מעולה לשחקנים ואם לא היה עניין מסויים בהישגי היריבה שלהם היום – סוסיאדד היא מסוג הקבוצות שאני ממש אוהב.

אגב – לפחות לפי הטלוויזיה הרוסית ששידרה את צ.ס.ק.א – סיטי – במנצ'סטר עדיין יש רק יונייטד (ותודה למיכאל יוכין).

ft

באימא ש'ך בן שימון - יניב פרנקו
האם ג'ף בזוס מאמזון היה יכול להיות מאמן טוב

75 Comments

אלון 66 23 באוקטובר 2013

RVP לא בסגל בגלל פציעה.
קאריק לבד באמצע לא יספיק לעזרה בהגנה
ואני מתקשה להיות אופטימי מההרכב שעלה.

We'll Never Die

אריק 23 באוקטובר 2013

גיגס באמצע…

קיש 24 באוקטובר 2013

סגל בינוני במקרה הטוב, מאמן טוב של קבוצות קטנות ו/או מאמן בינוני בלי ניסיון ברמות האלה, תחרות קשה מדי בליגה ושום סיכוי באירופה.
יונייטד תעבור את שלב הבתים מכוח האנרציה, אך קשה לי לראות אותה עוברת את השמינית.
בליגה, בעזרת השם, היא לא תסיים בין ארבע הראשונות העונה, ותיתן פייט למכבי ת"א בשלב הבתים של הליגה האירופית בעונה הבאה.
ואמרו אמן.
נ.ב.
פרגי יכול להמשיך למכור ספרים.

red sox 23 באוקטובר 2013

הרוסים צבעו את הדשא בריסוס צבע ירוק כדי שייראה כמו משטח ראוי. אני זוכר שפעם עשו את זה בארגנטינה כדי להימנע מבושות בשידור משחק בינ"ל חשוב אבל לא מצליח להיזכר באיזה משחק מדובר.

מישהו?

מנחם לס 23 באוקטובר 2013

קראת מה כתבתי אצלי באתר על הרד סוקס הערב?

red sox 23 באוקטובר 2013

אה… לא.

אמיר המקורי 23 באוקטובר 2013

רונן – הנה כמה הערות:

1. זה נראה שואן פרסי פצוע אחרת אני לא מאמין שהוא היה "נוגע" בו! לגביי היפני אין מילה אחרת בלקסיקון מלבד מחדל למצב בו גם פרגי וגם מויס הביאו את הבחור.
2."כשחוטאים" בקיץ ומאמינים שיש לך חוליית הגנה שמתאימה לרמות האלו אתה מתעורר בחורף מחלומות בלהה, לצערי כמעט כל משחק אנו נקבל גול כזה או אחר ולא משנה מי ישחק.
3.כשאתה כותב שהוא לא מצליח להוציא מהשחקנים "תגובה מקצועית" האם אתה מרמז שהם לא כל כך סופרים אותו..? האם זה היעדר הכריזמה..?

אריק 23 באוקטובר 2013

באיזו שפה קאראגר מדבר לעזאזל??

באבא ימים 23 באוקטובר 2013

לשון הקודש.

D! בארץ הקודש 23 באוקטובר 2013

:)
גדול באבא

ניק 23 באוקטובר 2013

הרכב ממש מוזר.. אחד ההרכבים הכי פחות טכניים שיונייטד יכולה להציע.. מול קבוצה ספרדית לא יודע כמה זה חכם

הנבל 23 באוקטובר 2013

גיגס פותח נגד קבוצה ספרדית (כדורגל מהיר) עם ממוצע גילאים של 26,אני לא אופטימי אבל מקווה לטוב.

סתמאחד 23 באוקטובר 2013

יפה שאימצת את הטענה שלי מלפני כמה שבועות על כך שהבעיה ביונייטד היא בהתקפה.
קראתי היום דבר מעניין על כך שמויס הגיע לקבוצה שבה רוב השחקנים זכו בתארים רבים ולכן נוצר מצב מוזר שבו המנג׳ר (נטול התארים) הוא זה שצריך להוכיח את עצמו ועומד למבחן של שחקניו.
כמובן שפרגוסון לא מסייע למויס עם כל ההמולה סביב ספרו המיותר (שלבטח עוד יעסיק רבים מהכותבים בדה באזר),שכן מויס נדרש לענות על שאלות שעוסקות בספר ובהתייחסות של פרגוסון לשחקנים שונים וזו משקולת נוספת שמונחת על כתפיו ומובילה אותו להשיב תשובות שהן כנות מדי,חושפניות מדי,ולעיתים פסימיות מדי.

מנחם לס 23 באוקטובר 2013

אני ניכנס הנה מדי פעם לקרוא קצת כדורגל. כל השאר אני לא צריך; יש לי באתר שלי. אז זה מה יש כאן במקום ברצלונה – מילאן במשחק העילאי אתמול?

מנחם לס 23 באוקטובר 2013

RED SOX, יש לי כתבה עבורך אצלי באתר

מנחם לס 23 באוקטובר 2013

אבל יש לציין שיונייטד לא רעה.

מנחם לס 23 באוקטובר 2013

אני מקווה שרוני שמע על הרפואה החדשה שהרכיבו בבית ספר לרפואה של הארוארד לגידול שערות. אפילו לקרחת בת 55 שנה, כמו שלי (אבל אני לא עומד להשתמש בה. אף אחת, אף פעם, לא התלוננה על הקרחת).

מנחם לס 23 באוקטובר 2013

איזה קנון הוא הרוני הזה!

יעקב 23 באוקטובר 2013

קאנון?נראה לי שראית משחק אחר.הבן אדם מקבל החלטה נכונה אחד לעשר

אריק 23 באוקטובר 2013

חילוף נפלא של יאנג במקום ציצאריטו. צריך להאמר

אריק 23 באוקטובר 2013

אני מקווה שמויס הבין סופסוף מה שינגי יכול להביא ליונייטד.

סימנטוב 23 באוקטובר 2013

היו רגעים בהם ריחמתי עליו אינטליגנציית שלו צועקת לשמים והוא כל כך לא מנוצל. זה נפלא כשהוא באמצע בעיה הבעיה שיש גם אחרים.

יוסי מזרחי 23 באוקטובר 2013

לגמרי לא רע.
לא יוצא דופן, אבל לחימה עיקשת והרבה מהלכים יפים,שמביאים גם להרבה החמצות.
הרוח שיכול לצאת לנו מהמשחק, הוא קאגווה. כשנכנס לאמצע וגם לפני, מהקו פנימה הוא הראה שיש לו מה להוסיף ובעמדה בעייתית.אני מקוה שמוייז יראה את הדברים.
וגם צמד שמתגבש במרכז ההגנה, אוונס וגונס, יכול לצאת מזה משהו טוב.

edgecator 23 באוקטובר 2013

אוונס מצוין וחייב להיות בראש הרוטציה עם וידיץ'. לגבי קגאווה – שיחק טוב מאוד אבל גם צריך היה להבקיע, אין מקום לתירוצים של חוסר ביטחון. הלוואי ויקבל קרדיט גם במחזור הקרוב, אבל אני כבר מכין את עצמי לאכזבה הצפויה.

edgecator 23 באוקטובר 2013

אולי המשחק הטוב ביותר שלנו העונה, אם כי סוסיאדד הייתה די חלשה. ועדיין, כבר מול סוטון ובעיקר היום אפשר היה לראות סופסוף קבוצה עם תכנית משחק מסודרת שמצליחה לייצר מצבי הבקעה. קצת יותר חדות בהתקפה ודברים עשויים להיראות סבירים.

edgecator 23 באוקטובר 2013

אגב, החילופים היום – נהדרים. בטח לעומת הזוועה מול סוטון.

יעקב 23 באוקטובר 2013

קאגאוה הטוב ביוניטד היום.הרבה טכניקה והרבה מהלכים לא צפויים.פשוט פטתי לראות את רוני לידו.

אביעד 23 באוקטובר 2013

90 דקות של קבלת החלטות לקויה של כ-ו-ל-ם מלבד צ'יצ'אריטו. והמכסיקני הוא זה שנגע בכדור הכי פחות.
זה היה משחק ששווה 5:1 עם קבלת החלטות טובה. רוני הבריק במיוחד בתחום. אסור שהוא ישחק מתחת לחלוץ.

כוכב עליון 24 באוקטובר 2013

באמת אסור? לא רוצה לדמיין כמה נקודות היו לנו השנה אם הוא לא היה משחק מתחת לחלוץ..

אביעד 24 באוקטובר 2013

יותר ממה שיש לנו. רוני מתחת לחלוץ זה טוב לרוני, רע לקבוצה. קגאווה מתחת לחלוץ טוב לקבוצה.
אני אשאל שאלה אחרת – בהתחשב בעובדה שהקשר מתחת לחלוץ ביונייטד כרגע אמור להיות השחקן היצירתי שמניע את ההתקפה, בהתחשב בכך שרוני ממלא את התפקיד, האם זה הגיוני שעברנו 3-4 משחקי ליגה בלי שער שדה?

כוכב עליון 24 באוקטובר 2013

תמיד חשבתי שהעונה הגדולה בגדולה בקריירה של שינג'י הייתה בדורטמונד. מסתבר שתמידית העונה הזאת היא הגדולה ביותר.

סתמאחד 23 באוקטובר 2013

אי אפשר שלא לרחם על מויס שנראה כמי שזקנה קפצה עליו לפתע מעת שהוא הוקפץ לתפקיד שאיש לא הכין אותו אליו וכלל לא בטוח שהוא כשיר למלא אותו.
גם אחרי המשחק הזה איש לא יודע מה ההרכב שמויס רואה בעיני רוחו כהרכב הקבוע.
לזכותו יש לציין את העובדה שהוא הותיר את קגאווה על המגרש ואפשר היה להבחין בניצוצות מהכישרון שלו בעודו סובל מכך שאין מספיק שחקנים כישרוניים לצידו,כאלה שעושים תנועה ללא כדור ומפנים לטובתו שטחים במגרש.
אני רוצה לראות את קגאווה ואת ינוזאי משחקים יחדיו.זו עשויה חוויית כדורגל נאה ביותר.
רוני טוב וחד גם אם לא מדויק.

אביעד 23 באוקטובר 2013

אגב, בעניין "קגאווה לאמצע" – מוייס בבעיה עם זה. הוא לא ממש יכול להרשות לעצמו לאבד את רוני (לא מקצועית אלא תדמיתית) ולא יכול באמת לשים את רוני במקום ואן פרסי. רוני עצמו הבהיר שהוא לא מוכן לשחק בקישור (גם כן ביזיון), אז אפשר לשים אותו רק מתחת לחלוץ. בדיוק איפה שהכי מתאים לקגאווה לשחק.
אני לא יודע אם קגאווה היה משחק באמצע גם בלי התסבוכת שוויין רוני יצר, אבל זה בטח לא עוזר.

edgecator 23 באוקטובר 2013

היום הם הסתדרו נהדר. קגאווה שיחק באמצע לאורך כל המחצית השנייה, אני מניח שזו הייתה הוראה של מויס.

אביעד 23 באוקטובר 2013

לטעמי הוא היה בשמאל עד שצ'יצ'ה יצא. אבל זה לא משנה. היום לא היה את ואן פרסי.

יוסי מזרחי 23 באוקטובר 2013

נכון.

edgecator 23 באוקטובר 2013

הוא פתח את המחצית בשמאל וחתך יותר ויותר לאמצע ככל שנקפו הדקות. אמנם לרוב ההתקפות הוא הצטרף מצד שמאל של המגרש, אבל מעמדה הרבה יותר מרכזית ולא מהאגף.

אביעד 23 באוקטובר 2013

שזו בדיוק העמדה שתיוותר לו כל עוד מוייס מחוייב להרכיב את רוני וכל עוד יש את ואן פרסי.

אבישי 23 באוקטובר 2013

עושה רושם שבאמת קגאווה היה הקורבן של סוגיית רוני. מוייס לכאורה היה מחויב לשים את רוני בחוד, ועל ואן פרסי לא היה יכול לוותר, ובינתיים קגאווה שולב לעתים בתפקידים לא לו. היום, אחרי עונה ושליש ושבעים ושבע דקות הוא קבל פרס וזכה לשחק לראשונה ביונייטד מאחורי החלוץ. ולמרות משחק טוב שלו הוא עדיין חסר בטחון/חלוד מול השער.

עם חומר השחקנים הנוכחי של יונייטד שווה למוייס לראות איך הוא עושה את המתמטיקה ומשלב את שינג'י מאחורי שני חלוצים.

יואב 23 באוקטובר 2013

מויס ממש לא יכול לאבד את רוני מקצועית. נכון לעונה הזאת.

אביעד 23 באוקטובר 2013

יואב, מקצועית, רוני הוא כרגע רק קצת יותר מרוח וצלצולים. בעמדה בה הוא משחק, הוא זה שאמור לתת את הניצוץ ההתקפי. בפועל, הוא מאבד יותר מדי כדורים, משחק בצורה יותר מדי אנוכית לעיתים יותר מדי תכופות ולא יוצר מספיק מצבים.

יואב 23 באוקטובר 2013

לא מסכים איתך(היום הוא היה כל משחק ההתקפה שלך) מעבר לזה שבבסיס בוא לא נשכח-הוא שחקן כדורגל טוב יותר מהיפני.
אגב, הוא עשה את הגול, והוא סידר את המצב הטוב במשחק לולנסיה. ולא מעט פעמים היום הוא יצר יש מאין.

יואב 23 באוקטובר 2013

נ.ב
אגב, אני בעד השלישייה ביחד בהרכב.

אביעד 23 באוקטובר 2013

הוא עשה את הגול והוא מסר לולנסיה. הוא גם נתן רוחב יפה ליאנג. וחוץ מזה הוא היה אנוכי ולא מדויק, בעיטות מ-30 מ' כשיש מסירה טובה יותר וכו'. בבסיס הוא טוב יותר מקגאווה? נכון. אני לא זוכר כבר איך הבסיס הזה נראה.

יואב 23 באוקטובר 2013

הוא גם היה שחקן החודש הראשון שלך. לא כזה נורא.
מוייס יצטרך למצוא פה את הנוסחה לשילוב של שלושתם כי אין לנו את הלוקסוס לאבד שחקנים יצירתיים באיכויות האלה.
אולי רוני ינוסה בצד לפעמים, אולי חיתוכים תכופים יותר של קאגווה מהקו למרכז, כמו שעמדת המוצא של זיזו/ופיגו היתה על קו שמאל אבל נע לכל מקום שהיה רלבנטי לו לנהל את המשחק. גם רונאלדו קצת כזה- אול אובר דה פלייס מעמדת שחקן קו מובהק.
בבסיס, רובין וקגאווה נקנו על מנת לייצר כדורגל קצת שונה, פחות מקובע לעמדות, שוטף וורסטילי. וזה בהחלט שווה את הניסיון.

אביעד 24 באוקטובר 2013

זהו, שהיה נחמד אם היו מנסים את רוני בצד לפעמים, אבל הוא הבהיר שהוא לא מוכן לשחק בקישור, אז למה שיסכים לשחק באגף? ואם יכריחו אותו, אז עוד פעם יעשה פרצופים כמו שנה שעברה וירצה לעזוב.
רוני נבחר לשחקן החודש כי הוא הבקיע כמה גולים ועשה הרבה ריצות. רק שזה לא מה שנדרש מהקשר מתחת לחלוץ. משחקן בתפקיד הזה נדרש לעזור למרכז הקישור ולהוות חולייה מקשרת בין הקישור להתקפה – ליצור. וויין רוני לא עשה דבר מכל אלה. למשל, ב-% השלמת מסירות, הוא רביעי מהסוף. כלומר איבד המון כדורים.

אריק 24 באוקטובר 2013

אביעד זה לא מסובך בעיניי, ון פרסי/ציצא בחוד מאחוריהם: קאגווה רוני נאני/ינוזאי שמחליפים מקומות כל הזמן. כשרוצים לשנות ולחזור לשיטה של קיצוניים יאנד ולנסיה מחכים על הספסל. שניהם יכולים גם לשחק יותר באמצע אגב, בעיקר כשביינס יגיע.

יואב 23 באוקטובר 2013

בסך הכל בסדר גמור.
יש כדורגל בקבוצה הזאת וזה ממש לא איזה ניוז גדול.
לפרקים היום, רוני היה מרהיב(וצעיר בשש שנים).

Danny - Long Island 23 באוקטובר 2013

Kagawa should play as the creative midfielder every game. Creativity from the middle

גיל 23 באוקטובר 2013

משחק טוב מאוד של יונייטד. הכל, חוץ מהכנסת הכדור לרשת. זה גם קצת חוסר מזל כי היו הרבה משקופים וקורות במשחקים האחרונים ויש לקוות שהסכר ישתחרר בקרוב. רוני מנסה לפעמים לעשות בכוח לבד במקום למסור לשחקן פנוי. ציצ'יריטו היה גרוע אבל קגוואה מצוין רוב הזמן ויש לקוות שימשיך בהרכב. גם גיגס הזה לא רע בחכמת המשחק.

כוכב עליון 24 באוקטובר 2013

גיגס היה מצויין, מצחיק לקרוא איך כל שנה, בתחילת שנה מרבית אוהדינו נופלים בפח וקוטלים אותו ואומרים שהוא גמר (למשל שנה שעברה נגד טוטנהאם) ואז כמו גנרל חורף הוא מתעורר. והכי מדהים הוא שככל שהמשחק התקדם רוני התעייף וגיגסי נהיה רענן יותר (ושניהם עשו מרחקים עצומים בקילומטרז' שלהם אתמול)

אלי 24 באוקטובר 2013

רוב המצבים המסוכנים של סוסיאדד היו לאחר איבוד כדור של גיגס, וקבוצה אחרת היתה מבקיעה לפחות שניים בגללו.
אז מידי פעם יש איזה ניצוץ בהתקפה, אבל האם זה שווה את הסיכון של איבודי הכדור?

איתמר 24 באוקטובר 2013

כפי שציינתי בעבר, לדעתי הפתרון היחידי לשילובו של קאגאווה בהרכב יחד עם רוני וואן פרסי, זה לעבור למערך של 5-3-2
עם אברה וולנסיה/רפאל באגפים ועם קאגאווה מאחורי רוני וואן פרסי, כאשר קאריק וקשר נוסף נמצאים במרכז. אין פתרון אחר.

תומר ש 24 באוקטובר 2013

אני מסכים עם כל מילה שאביעד כתב כאן. בנוסף אני רוצה לצאת נגד תופעת הנימניזציה שמתחילה אצל רוני. אנשים תתעוררו לפני שיהיה מאוחר.

יואב 24 באוקטובר 2013

תומר ש
מה מחט לשחת?
רוני חיוני לאספירציות הנוכחיות(העונה הזאת). אני מתעלם ממה שקורה מאחורי הקלעים ומתרכז רק בחיוניותו המקצועית.
ומה שאני רואה זה שחקן התקפי שנמצא בכושר טוב(נדיר לתקופה האחרונה) שיוכל להביא נקודות מכח כשרונו, תשוקתו ומירצו. ליונייטד הזאת- אין את הלוקסוס לוותר עליו ולדעתי זה כלל לא עולה על הפרק.
כל השאר פחות מעניין אותי, רק טובת יונייטד. אני בספק אם אתה אוסף שלוש נקודות בלעדיו היום ולא מסתבך בבית הזה(שעוד לא גמור בכלל). בספק רב.

תומר ש 24 באוקטובר 2013

רוני שחקן ענק, אין ספק. אני מוכן לזרוק את העונה הזאת לפח כבר עכשיו בשביל לא לראות אותו יותר.

תומר ש 24 באוקטובר 2013

דרך אגב, אני חושב שביכולת כזאת סוסיאדד מתמודדת רצינית כנגד הירידה באנגליה. לא יודע איך הם בדרך כלל אבל היום הם לא הגיעו.

יוסי מזרחי 24 באוקטובר 2013

תומר, מה כל היציאה הזו נגד רוני? הוא לא חסיד אומות העולם בהתנהגות, אבל הוא אחד כזה שאי אפשר לותר עליו בלי לרדת מדרגה שלמה ברמה הקבוצתית.
.
משוגע? אולי, אבל אין שני לו במחויבות על המגרש ולא צריך לגרור משקעים,ולא להיות בית ספר לנימוסים, אלא להסדיר במידת האפשר את מה שקורה איתו מחוץ למגרש ולקבל את מה שיש לו על המגרש.
.
אגב הביאוגרפיה ורוני.
סיר אלכס כתב שם, שרוני "דרש" להביא את אוזיל,ונענה (בצדק מוחלט)?: "זה לא ענינך".
נעזוב את הקטע הזה לזמן אחר, אבל בבסיס זה מראה שהוא רצה את טובת הקבוצה, בראיה שלו את הדברים, וזה עדיף על איזה נעבאך מקצה הספסל.

יעקב 24 באוקטובר 2013

אם רוני לא נמצא אתמול על המגרש ומקומו ואן פרסי זה נגמר ב -5

תומר ש 24 באוקטובר 2013

יוסי, אינני חושב שהוא משוגע. אני חושב שהוא מאוד מחושב בהתנהלות שלו. הוא הגיע בדיוק לאותה מסקנה שאתה הגעת אליה: "הוא אחד כזה שאי אפשר לותר עליו בלי לרדת מדרגה שלמה ברמה הקבוצתית" והוא מרשה לעצמו לתפוס את הקבוצה בביצים, גם ברמת העמדה ותפקוד שלו במגרש, וגם ברמת השכר שהוא חושב שהוא צריך לקבל בחוזה הבא.

אני מסכים עם ההנחה שלטווח הקצר הקבוצה תיפגע מאוד מעזיבה שלו, אבל מוכן לחיות עם זה בשלום. רוני מבחינתי הוא לא יותר משכיר חרב (עוד מ2010), אבל עכשיו הוא מנסה לצבור כוח במועדון ומויס שמצבו מעורער גם ככה נאלץ לעבור בשתיקה על כל גחמותיו.

גם תופעת האוהדים העיוורים של רוני מזכירה לי יותר מדי את תופעת נמני. זה עוד לא שם, אבל אני מפחד שזה בדרך.

יוסי מזרחי 24 באוקטובר 2013

תומר,
אני לא חושב שהוא תופש מישהו בבצים, גם לפני הארכת החוזה האחרונה הוא דרש מפרגוסון משהו מקצועי וזה ענה לו בצדק,לא ענינך.והוא נשאר והאריך חוזה.
מותר לו,אם כי זה לא מוצא חן בעיני, לרצות לשחק כחלוץ. בפועל, הוא יעשה מה שיגידו לו ורק כאשר יגמר החוזה שאלת מיקומו תהיה רלוונטית אבל עד אז? אין מחויב ממנו.
והמסקנה שלי שויתור עליו יפגע קשה בקבוצה היא דעה אישית אבל כנראה ששותפים לי מרבית אלה שהקבוצה מענינת אותם.

יואב 24 באוקטובר 2013

העניין הזה של לתפוס את המועדון בביצים בהקשר לעמדה שלו, במה זה מגובה? מהיכן המידע?

תומר ש 24 באוקטובר 2013

רוני הודיע שהוא כעס על כך ששיחק מחוץ לעמדה שלו בכמה משחקים (זכותו לכעוס, אבל שיסתום את הפה). הוא אמר שזה משהו שהוא מוכן לעשות אם ממש צריך ב15 הדקות האחרונות של משחק (תודה רבה הוד מעלתך). כל זה עם מנג'ר חדש שצריך להלך בין הטיפות גם ככה. השמועות בתקשורת מדברות על כך שרוני דורש משכורת של 300,000 בשבוע בשביל לחתום על חוזה חדש.

בגדול, לא מעניין אותי כמה הוא מרוויח, שיהיה לו לבריאות. הוא שכיר חרב והוא כאן בשביל הכסף. את זה אני מבין לגמרי. הבעייה היא הצורה שבה זה נעשה. מכניס את כל המערכת לסחרור, הכל מקדש את החוזה החדש.

יוסי, מה שהיה לפני הארכת החוזה האחרונה היה אך ורק קלף מיקוח לגבי החוזה. אז הוא רצה שחקנים טובים. עכשיו כשיש לו את ואן פרסי שמאפיל עליו בחוד, הוא כועס כי הוא לא משחק בעמדה שלו (בכלל, כמה פעמים זה כבר קרה לעזאזל שהוא שיחק מחוץ לעמדה? מאז עונת 2008 עם רונאלדו וטבז הוא שיחק אולי 10 משחקים מחוץ לעמדה. ביג פאקינג דיל). זה הכל בולשיט בשביל להשיג את החוזה החדש והשמן. אני לא מסוגל לסבול התנהגות דוחה כזאת בקבוצה שאני אוהד ולא מעניין אותי כמה הוא שחקן טוב וחשוב.

יוסי מזרחי 24 באוקטובר 2013

תומר,
אפשר להבין,די בקלות את הכעס שלך כלפיו. זה לגיטימי ואפילו מחויב המציאות שאוהד ירצה את טובת הקבוצה וכאשר בא איזה פרחח (לצורך הענין)ומתנהג כך, בא לך לתת לו כאפה אחת טובה ולשלוח אותו לקיביני-מאט.
השאלה היא מה זה יעשה לענינה של הקבוצה שאתה רוצה שתצליח? במצבנו היום,זה יפגע בנו.

אנחנו בבעיה משולשת:
מנגר חדש שממצב כרגע את מיקומו,לפני שהוא ממריא.
סגל שחקנים לא אידיאלי(איזה מצב רוח טוב יש לי היום)
כולם מחכים לנפילה שלנו בפינה.
.
תאמין לי, נדרוס את כולם. מוייז עוד יתגלה כהצלחה, ואני לא שוכח אף קללה שהדבקתי לו(גם) בשבת האחרונה, הסגל שלנו יסתדר וישתפר, לא בבת אחת אבל כבר בינואר,והכי חשוב, בסוף מאי הקרוב כולם יראו את הגב שלנו.
אתה יודע למה אני כזה נחרץ,(ואני לא טיפוס מתלהם או מנותק מהמציאות)? בין היתר כי יש לנו את רוני, ולאחרים אין כזה. יש להם שחקנים מעולים אבל אין להם את רוני.
תרשום ותביא לי לפרעון.

תומר ש 24 באוקטובר 2013

בדבר אחד אפשר להתנחם, זאת הסאגה האחרונה שלנו עם רוני. איך שהסיפור הזה לא יסתיים – חוזה חדש או מכירה שלו לקבוצה אחרת. הוא יהיה מבוגר מדי ולא מספיק חשוב בשביל לעשות לנו את הקטע הזה שוב.

יוסי מזרחי 24 באוקטובר 2013

עכשיו ראיתי שיש סימן שאלה אחרי הסוגריים, כנראה בטעות, למי שמתעקש, נא להחליף לסימן קריאה.

אביעד 25 באוקטובר 2013

שמישהו יסביר לי דבר אחד – מאיפה הביטחון שהאובדן של רוני (ביכולת שהוא מפגין בשנה וקצת האחרונות) יהווה כזו פגיעה בקבוצה? הבנאדם משחק בעמדה הכי חשובה בקבוצה מבחינת יצירת התקפות ובפועל מאבד שליש מהכדורים שהוא נוגע בהם, לא מייצר מספיק מצבים ויחד איתו בעמדה עברנו משהו כמו ארבעה משחקי ליגה ברצף בלי שער שדה.
ולגבי "מחזיק את המועדון בביצים" – הוא עבר קיץ שלם בו התקשורת חוגגת על שמועות עזיבה שלו, ראה איך מוייס נאלץ להתמודד עם שאלות לגבי "העתיד של רוני" בכל פעם שהוא התקרב למיקרופון ובמקום לתת הצהרה קטנה שהוא נשאר השנה, העדיף לתת למחול השדים להימשך. למה? כי זה טוב בשבילו לחוזה החדש וכי הוא יודע שבמצב הנוכחי, מוייס לא יכול להרשות לעצמו להתחיל את התפקיד עם אובדן השחקן הכי מסוקר בקבוצה. כל מה שרוני עשה הקיץ היה אך ורק לטובת וויין רוני ועל הזין שלו מנצ'סטר יונייטד.

אחד 24 באוקטובר 2013

יונייטד כל כך עלובה שכבר לא כיף לשנוא אותם.

יריב ס. 24 באוקטובר 2013

+1

ק. 24 באוקטובר 2013

שחקנים אנגלים = jugadores ingles (מניח טעות הקלדה…)

ק. 24 באוקטובר 2013

הנפילה של יונייטד מתקופת פרגוסון לא כזאת גדולה:
פעם יונייטד היו מציגים כדורגל בינוני ומשיגים תוצאות טובות.
השנה עד עכשיו הם מציגים כדורגל בינוני ומשיגים תוצאות בינוניות.
הבדל סמנטי

אבו צ'יצ'ריטה (fka תושב חוזר ) 24 באוקטובר 2013

ק תוצאות בכדורגל זה קצת יותר מסמנטיקה (או שלשיטתך ההבדל בין אליפות ללא אליפות הוא סמנטי)

ק. 24 באוקטובר 2013

הייתי קצת ציני אם לא הבחנת… ברור שזה שהיה לכם את המנג'ר הגדול בכל הזמנים (או לפחות מהטופ 3) גם עזר להביא תארים ותוצאות והרתעה של שאר הליגה.
כחובב כדורגל טכני והתקפי (ולא אוהד יונייטד)- הרבה מהתוצאות האלה הושגו בעזרת כדורגל פחות איכותי(לא חייבים לי כלום, כן?) והרבה אופי (לזכותו ייאמר). אני לא זוכר יונייטד בשנת כדורגל איכותית מאז הקבוצה של רוני-רונאלדו-טבס.

כספרי 24 באוקטובר 2013

בלי רוני אין ליוניטד מה למכור.

כספרי 24 באוקטובר 2013

מנצ'סטר יוניטד-אנחנו (שפילד יוניטד) גם אתו אין לנו מה למכור. דיכאון ארוך בברמל ליין

Comments closed