ההפסד לצ׳לסי. בהתאם ליחסי הכוחות

יונייטד לא שיחקה רע. זה פשוט הפער

זה באמת לא היה משחק שהיה אסון מיוחד. קבוצות מעולות של יונייטד בדרך כלל הפסידו במגרש הזה. ובדרך כלל שיחקו פחות התקפי. לצפות שהרכב כזה יתגבר במגרש הזה בעונה כזו על חסרונם של רוני וואן פרסי זה נאיווי.

אם הייתי בוחר את ההרכב בעצמי הייתי מעדיף את קגאווה ופלטשר על יאנג ואחד הקשרים או הבלמים. והייתי רוצה שפלטשר ישחק – כנראה עם ג׳ונס כבלם. אבל ג׳ונס בקישור לא היה רע ומייקל קאריק לא היה רע ואשלי יאנג עשה מאמצים וליונייטד היו התקפות יפות. עם קצת מזל התוצאה הייתה יכולה להיות קרובה יותר.

רק שלצ׳לסי שחקנים טובים יותר. סקורר אגדי כמו אטו כשחקן רוטציה, בלמים בשיא הקריירה שלהם, קישור מרכזי פיסי ומהוקצע. הניצחון שלה הזכיר לי לא מעט ניצחונות של צ׳לסי בשנים האחרונות על ארסנל. ניצחון של קבוצה בשלה על קבוצה שיש בה לא מעט שחקנים צעירים עם פוטנציאל.

ינוזאי היה נהדר. והאדום של וידיץ מראה לי שאולי לגווארדיה הישנה אין חלק בעתיד. לרפאל היה מזל גדול והוא כרגע שחקן קריטי.

זה נכתב לפני המשחק:
Chelsea-vs-Manchester-United1

אם יש מי שחשבו שלמנצ׳סטר יונייטד יש הנהלה ״שתובעת שיפור בתוצאות״ או ״מודאגת מיכולתם של הרבה שחקנים ותעשה ניקוי אורוות״ או ״תפעל בהיסטריה בשוק ההעברות״ אני מקווה שעונת ההעברות הזו גורמת להם לחשוב שוב. דייויד מוייס ופיל נוויל דווקא נסעו לצפות בשחקנים – כך מניחים אחרי שנצפו במשחקי יובנטוס ואתלטיקו מדריד. אני גם לא חושב שקשה להם יותר מדי להחליט על שחקן או שאינם מבינים את החוסרים. פשוט אין להם גיבוי לרכוש מישהו בסכום משמעותי.

וזו דעתי: המנכ״ל אד וודוורד לא נכשל בהחתמת שחקנים. הוא לא מאפשר את החתמתם כי התבקש לעשות כך. אני לא טוען שזה המצב באופן קבוע אבל זה המצב כרגע. כדאי לעבור הלאה עם העניין הזה. יש למאמנים גיבוי מקהל שהוא סבלני ותומך. יש להם גיבוי מפרגוסון שהסתדר לא פעם בתנאים דומים. שיסתדרו.

זה הופך לדעתי את החיים של דייויד מוייס לקלים יחסית כרגע. אם הוא רוצה שיהיו לו כוכבים הוא צריך שמי שיש להם אולי פוטנציאל לכך – ינוזאי, קגאווה, פיל ג׳ונס כבלם ודני וולבק – יהפכו לכאלו. כשכמובן הוא צריך להחזיר – קודם כל למגרש ואחר כך לכושר את פלאיני, ואן פרסי ורוני. ועכשיו החיים קלים בכלל: בלי שלושת אלו גם לא יכולות להיות יותר מדי התלבטויות לגבי ההרכב. זה יהיה ההרכב של שבוע שעבר פחות או יותר. אין מישהו שיושב כרגע על הספסל ומאיים במיוחד על ההרכב.

אני חייב להגיד שאני אוהב מצבים כאלו.

*

אנדרסון עזב לפיורנטינה אחרי שמיצא את הנסיונות להפוך לשחקן חשוב. הוא היה טוב למדי בשנה שנרכש ופה ושם במשחקים ספורדיים זהר. בעיקר נגד ארסנל. והיה לו רגע של תהילה. אני חייב לומר ששיקשקתי כשניגש לבעוט את הפנדל מיד אחרי שג׳ון טרי החליק. שחקן בן 19 או 20 ומחליף של דקה 125, עד אז לא כבש במדי יונייטד מעולם בועט פנדלים? זה לא סימן טוב ואיכשהו נדמה לי שהחטאות פנדלים בדו-קרבות באות ברצף. אבל הוא הבקיע! ויונייטד ניצחה את צ׳לסי במפגש החשוב ביותר אי פעם בין הקבוצות.

זו מין עיסקה שטובה לכולם גם אם לא יבוא תחליף. אני שונא את המצב שקבוצות בכירות מייבשות יותר מדי שחקנים על הספסל. צריך להיות הגון עם שחקן שהשתדל מאד.

מקום של בשר - חיים שדמי
הימורי פוטבול, גמרים איזוריים

133 Comments

zen 19 בינואר 2014

כשבני בכורי יגיע לגיל מצוות אומר עליו: ״ברוך שפטרנו מעוולו של זה״

בינתיים ההוא עוד לא בתכנון, אז אגיד את זה על אנדרסון. אני אפילו לא בטוח לגבי כמה השתדל, כאשר הדברים היחידים שהשתנו אצלו מאז לבש לראשונה את החולצה שלנו הוא המידה של החולצה והתספורת. בעיטה חלשה מאוד, וחוסר ריכוז קבוע, אלו מאפיינים שאני לא רוצה לראות אצל שחקן שלנו, בטח אם הוא משחק במרכז המגרש.

באשר לצ׳לסי- אשרי המאמין. שנפרק אותם 1-0 אמן. בתוספת הזמן. מגול עצמי. ביד.

חז 19 בינואר 2014

+1

עדיף במהלך שהתחיל בנבדל.

חברי הטוב משכבר הימים 19 בינואר 2014

והסתיים בנגיעה של השופט.
שעמד מחוץ לתחומי המגרש.

יוסי מזרחי 19 בינואר 2014

בלית ברירה אסתפק בגול משעמם.

oz 19 בינואר 2014

אני אברך כשניפטר מעולו של מוייס

עומרי 19 בינואר 2014

זה היה רגע עצום בגמר ההוא! שכחתי ממנו לחלוטין.

Danny - Long Island 19 בינואר 2014

רונן: אתה טוען שכרגע לא נותנים למויס לקנות? אם זה המצב, צריך לתת לצעירים לשחק וצריך להחזיר את ניק פאוול

שי 19 בינואר 2014

הבעיה שגם מוריניו אוהב מצבים כאלו.

סימנטוב 19 בינואר 2014

לאנדרסון היו יותר פציעות מכוחות לחזור מהם, חבk

אופיר 19 בינואר 2014

כמו תמיד במשחקים של צ'לסי מול יונייטד, אני בעד מאניו. השנה, לשם שינוי, ארסנל בתמונת האליפות, אז מעבר להעדפה האישית יש פה גם עניין אסטרטגי.

יוני (המקורי, מפעם) 19 בינואר 2014

מאותה סיבה… נחזיק אצבעות ל-0-0 משמים.

ארצי בן יעקוב 19 בינואר 2014

אחד שיודע? מוריניו: לא מרוצים ממויס ביונייטד
מאמן צ'לסי בהתבטאות שעוררה סערה ואילץ את המועדון להתנצל: "אני יודע את זה על סמך מידע פנימי וגם בזכות יחסים עם פרגי". הערב הסקוטי ינסה להנחיל לפורטוגלי הפסד בית ראשון בסטמפורד ברידג'

http://www.sport5.co.il/HTML/Articles/Article.252.162032.html

oz 19 בינואר 2014

בשביל לדעת שלא מרוצים ממוייס לא צריך להיות מוריניו ולא צריך מידע פנים – מספיק זוג עיניים ולהסתבכל בטבלה

אוזימן 19 בינואר 2014

הבדל בפוסטים שלך דורפן מאז שמויס מונה [בלי לפרשן]: היכולת שלך לחזות את ההרכב נעלמה. קגאווה המסכן.

Danny - Long Island 19 בינואר 2014

United's starting XI today is: De Gea; Rafael, Evans, Vidic, Evra; Valencia, Carrick, Jones, Young; Januzaj, Welbeck.

אמיר המקורי 19 בינואר 2014

ממש לא ברור למה בעל הבלוג אוהב מצבים שכאלו, אבל כל אחד וההנאות שלו.
כבר בקיץ חשדנו שמשהו לקוי עד מאוד בממלכת טראפורד קשישא, התחילה לה הליגה והחשד הפך לתובנה.
כעת כבר שום דבר שקורה בקומת ההנהלה(כן כן גם הסר שם שותף בכיר ואל תנקו אותו)לא מפתיע את אוהדי היונייטד באשר הם.
ייקח עוד כמה חודשים וגם בעל הבלוג יבין שהקהל לא מבין וגם לא תומך, עוד מעט יגיעו גם השריקות כי המטפחות הלבנות זו המצאה של המדרדיסטים.
למי שיש זיכרון ארוך אפשר להזכיר איך גם הקהל של היונייטד יודע להיות אכזר, זכורה לי תקופה אולי לפני עשור ומחצה בה אפילו האגדה ראיין גיגס בכבודו ובעצמו קיבל שריקות בוז מהקהל בטראפורד עת היה בתקופה קצת פחות טובה בקריירה המפוארת שלו.

צרפתי 19 בינואר 2014

אם אינני טועה, הוד סריותו נהג לומר שהקהל באולד טראפורד הוא המבין ביותר (בכדורגל)…

אמיר המקורי 19 בינואר 2014

אז אמר! אמר הרבה דברים חכמים וגם כמה קצת פחות….

דורפן 19 בינואר 2014

אמיר – כי אני נהנה ממצבים שקבוצה פותרת את הבעיות שלה בעצמה. אני חרד מהיום שהגלזרים ימכרו לקטאר ובאמת לא תהיה בעיה. לא יהיה לך אף שחקן בעייתי בסגל של 40 שחקנים.

אריק 19 בינואר 2014

יש!!! אשלי יאנג חזר!!! תאכל אבק מוריניו!!

אריק 19 בינואר 2014

אוי למה רק 55 דקות מהטוב הזה??

יוסי מזרחי 19 בינואר 2014

אף אחד לא הצטער על דברים שלא אמר,ולכן אני אחכה לסוף החלון כדי לראות מה קרה.
בניגוד לרונן,אני מתקשה לראות מצב שבו אין אור ירוק לקניות, ולקניות משמעותיות. ההיסוסים יכולים להיות משיקולים מקצועיים, התאמות, זמינות וכדומה, אבל עצירה טכנית? זה מוזר,ואם זה נכון, המשמעות היא שאנחנו בבעיה מסוג אחר לגמרי ולא רק בסופו של בלאק אאוט רגעי.
בכל מקרה המצב הנתון כרגע אומר שזה מה שיש ועם אלה הולכים למלחמה.
נקווה לטוב,שאם לא כן, אנחנו לא בענף הנכון.
אני שמח שאנדרסון עזב.
חבל על הזמן שלו ועל הזמן שלנו. הלואי ויצליח וישקם את הקרירה שלו. אצלנו זה לא עבד כבר מההתחלה וחבל על שלוש שנים מיותרות. מצד שני, אם היה עוזב בזמן, יתכן והיו מחזירים אז גם את ניקי באט, לך תדע….

באבא ימים 19 בינואר 2014

יוסי:

אני מצטער בעיקר על דברים שלא אמרתי.

אחד 19 בינואר 2014

יש פוסט נפלא כאן בדה באזר שמסביר מצויין למה יונייטד לא קונה אף שחקן כרגע:
http://debuzzer.sport5.co.il/shely/archives/5052

גיל מזימבבואה 19 בינואר 2014

שיעברו כבר השעתיים האלו!! איזה מתח….

יואב בורוביץ' 19 בינואר 2014

הלוואי שתעשו היום תוצאה מול צ'לסי (למרות שאתם בלי רוני)- רק בגלל שצ'סלי היא מתחרה יותר רצינית מולנו על התואר

אופיר 19 בינואר 2014

בורו, ליברפול כבר לא מתחרה על התואר.

שינג׳י 19 בינואר 2014

אתם לא באמת מתמודדים על האליפות צאו מזה.
אם אני אוהד ליברפול אני בעד צלסי היום כי בסופו של
דבר על האליפות יאבקו צלסי,סיטי וארסנל. ועל המקום הרביעי יאבקו
יונייטד ליברפול וספרס. זטת דעתי לפחות.

אחד 19 בינואר 2014

דווקא יונייטד מתחרה רצינית יותר על התואר "האימפריה שהתרסקה בצורה הכי כואבת בהיסטוריה של הליגה האנגלית" מאשר צ'לסי.

שי 19 בינואר 2014

אין שום תחרות לליברפול בסעיף הזה…

אחד 19 בינואר 2014

מה לגבי נוטינגהם פורסט? אלופת אירופה לשעבר היחידה שמשחקת בליגה שנייה(לפחות עד פרשיית השחיתות הבאה של יובנטוס).

tsiklop 19 בינואר 2014

להגדיר את נוטינגהאם "אימפריה" לשעבר, זה בערך כמו להגדיר ככה את הפועל ירושלים בכדורסל.

נוטינגהאם זכתה באליפות אנגליה פעם אחת בתולדותיה ופעמיים באירופה,

מה שהופך אותה למקרה יחודי, שלא לומר ביזארי…

אחד 19 בינואר 2014

איך היא זכתה פעמיים באירופה אם היא לקחה רק אליפות אחת? הרי באותה תקופה רק אלופות שיחקו באליפות אירופה.
והייתי בטוח שהם זכו ביותר אליפויות. אני לוקח את מה שאמרתי בחזרה.

tsiklop 19 בינואר 2014

אם אני לא טועה, גם מחזיקות גביע יכלו לשחק בו

The next year, Forest beat Hamburg at the Santiago Bernabéu by the same scoreline to defend the trophy successfully in 1980 and remain the only side to win the competition more times (twice) than their own domestic league (once).

מתוך ויקיפדיה

גיל 19 בינואר 2014

היא זכתה פעמיים רצוף ושיחקה כאלופה המכהנת.

Danny - Long Island 19 בינואר 2014

ראיתי אתמול את יובנטוס, איזו שגיאה של אלכס לגבי פוגבה: אבידה רצינית ביותר

גיל 19 בינואר 2014

כבר מהקיץ די ברור שההנהלה לא מעוניינת לקנות אף שחקן משמעותי ולכן מויס כמעט לא קשור למצב הקיים. אני חושב שבסוף זה ישתנה אחרי שיבינו שככה אי אפשר להמשיך אבל אולי יחכו עד לקיץ.

אריק 19 בינואר 2014

מתי הבלוג יתייחס להרכבים של ה"נבחר"??
גם היום אחרי מחצית שניה טובה נגד סאונסי עם פלטשר ושינגי באמצע וינוזא בצד שמאל, שוב הוא עושה אברטון. ומעדיף את אשלי יאנג העלוב על קאגווה ומכניס את ינוזאי לאמצע. חייב להאמר: clueless

edgecator 19 בינואר 2014

צ'לסי היא לא סוונזי.

אריק 19 בינואר 2014

אם כבר – יונייטד זאת לא אברטון. אין ברירה Moyes out

גיל 19 בינואר 2014

דווקא מנצ'סטר משחקים טוב מאוד בהתקפה ושתי טעויות בהגנה הרגו אותם. אין להם רגל מסיימת וזה המקסימום שאפשר לעשות בנסיבות הללו.

עירן 19 בינואר 2014

"בנסיבות האלו" אתה מתכוון תחת ניהולו של מויס, גיל ? אם כך, אני מסכים איתך.

גיל 19 בינואר 2014

לא, כשאין לך את שני השחקנים החשובים ביותר בקבוצה כבר כמה שבועות. מויס לא אשם בזה.

דורפן 19 בינואר 2014

עירן – זכור לך מקרה שפרגוסון ניצח בגשר איזשהי קבוצה של צ׳לסי בהרכב חסר? קצת פרופורציות לא יזיקו. הדיון במוייס או בכל התקופה לגיטימי – אבל המשחק הספציפי הזה הוא טבעי לחלוטין גם ליחסי הכוחות בתקופת פרגי.

ארצי בן יעקוב 19 בינואר 2014

מחצית
הגאון מוריניו לא מעלה את טורס שהבקיע בשתי משחקים רצוף ,מעלה את אטו שנותן לו 2 שערים במחצית אחת
חבל על היוניטד
זו המחצית הכי טובה שלה מאז הנצחון על ארסנל בבית

סתמאחד 19 בינואר 2014

אם מויס לא יביא אף שחקן עד תום חלון העברות זה יהיה סימן מובהק לכך שהוא לא יהיה המנג׳ר בעונה הבאה ושהגלייזרים מעדיפים שאת הרכש הגדול והנדרש יבצע בקיץ המנג׳ר שיחליף אותו
מחצית לא רעה של יונייטד אבל החזקת הכדור מרמה כי הקבוצה נעדרת מחץ וצ׳לסי תנצח את המשחק הזה באותה דרך שבה יונייטד ניצחה משחקים רבים בעונות הקודמות – ללא כדורגל גדול אבל עם ניצול מצבים מצויין והתקפות מעבר קטלניות

אריק 19 בינואר 2014

למויס יש דרך. סבלנות

אבי 19 בינואר 2014

תוצאת מחצית מייאשת. אם זה מה שקורה כאשר משחקים ממש טוב, אז…
אז אולי חסר דמיון ומחץ.
טוב לראות שלשחקנים נותר כבוד של אלופים, וקשה לבין מה יאנג עושה שם. כל מה שטוב משמאל מגיע מאברה וינוזאי.

וקצת מזל בכלל לא יזיק.

אריק 19 בינואר 2014

לא יודע מה אתכם, אני מרחם על אוהדי צ'לסי. מאמן ממזר חסר כבוד, שחקנים שכירי חרב ומחסור בערכים. בעוד ה"קוסם" מתנהל בצורה מעוררת כבוד. וחוץ מז סמולינג נכנס אז תכף יהיה מהפך!!! ווע אם זה לא היה כל כך מצחיק זה היה עצוב. יאללה סמולינג!

זורק מילה 19 בינואר 2014

שאטו בכושרו הנוכחי שם לך שלושער בפחות מחמישים דקות אתה יודע בוודאות שמשהו לא בסדר….

זורק מילה 19 בינואר 2014

יונייטד חייבת עכשיו להילחם על הכבוד שלה, כי אחרת זה יגמר כאן בחמישיה קלילה.

אני אחזור על דעתי מתחילת העונה – למוייס יש חלק גדול במצב של היונייטד אבל לשחקנים שלו יש חלק עוד יותר גדול. סמרטוטים חסרי כבוד. קבוצות חלשות בהרבה מיונייטד הנוכחית נתנו לצ'לסי קרב במשחק החוץ, השחקנים הנוכחיים של יונייטד נמושות.

צור שפי 19 בינואר 2014

מדהים איך פרגי הביא אליפות עם החומר הזה. מדהים.

סתמאחד 19 בינואר 2014

הוא ידע מתי לנטוש את הספינה השוקעת

תומר ש 19 בינואר 2014

לפטר ולהביא את פילן עד סיום העונה.

סתמאחד 19 בינואר 2014

יונייטד שש נקודות מהמקום הרביעי (אם אברטון תנצח מחר ההפרש מהמקום הרביעי יעלה לשבע) ותשע נקודות מהמקום האחרון

זורק מילה 19 בינואר 2014

אה, וינוזאי פשוט נפלא, נפלא. איזה יופי של שחקן. מעניין תוך כמה זמן ריאל מדריד יעקרו אותו משם.

סתמאחד 19 בינואר 2014

הקרדיט היחיד שמגיע למויס בעונה האומללה הזו

ליאב 19 בינואר 2014

אני באמת חושב שמויס פשוט לא מסוגל. ניהול המשחק שלו לוקה בחסר ורואים את זה מתחילת העונה.

לא מבין את הויתור המוחלט על העונה הזו כי כרגע, איך שזה נראה, ויתרו על העונה הזו במחיר של עונת התחשלות ומעבר. המחיר שהמועדון משלם הוא משמעותי מאוד כי עונה בלי ליגת האלופות, למרות מה שרשמתי בתגובות קודמות, היא מכה אנושה לשתיים-שלוש העונות הקרובות.

ומן הצד השני, לא ניתן שלא לתהות מה היה קורה עם מוריניו היה זה שיורש את פרגוסון. כנראה שטוב יותר.

סתמאחד 19 בינואר 2014

מוריניו היה מסלק 6-7 שחקנים ומביא במקומם 6-7 שחקנים טובים יותר והוא היה בונה קבוצה חזקה מבחינת האופי שלה גם אם היא לא היתה מבריקה ונוצצת
מויס אגב מעולם לא הצליח כמנג׳ר אברטון לנצח במשחק חוץ את אחת מארבע הגדולות
גם אם יונייטד תצליח להגיע לליגה האירופית אין סיכוי שרוני וואן פרסי (בשלב הנוכחי בקריירה שלהם) יוותרו על ליגת האלופות ועל משחק בקבוצה שנאבקת על כל התארים
תהליך הבניה של יונייטד יהיה ממושך כי המנג׳ר הבא יצטרך לבנות הגנה חדשה וקישור חדש והתקפה חדשה – כלומר קבוצה חדשה לחלוטין שתיבנה סביב ינוזאי

יוסי מזרחי 19 בינואר 2014

הבנתי.
ההנהלה הזו שלא נותנת למוייז לקנות כלום, לפחות על פי
'מקורות יודעי דבר', היתה נותנת למוריניו צק פתוח.
.
תהליך הבניה יהיה ארוך והוא יתבצע על ידי המנגר הבא, כי מוייז קיבל קבוצה מלהיבה, מאוזנת צעירה תוססת ובחצי עונה העלים אותה.
.
קצת רצינות לא תזיק, גם אם מאוד לא נח עכשיו.

אריק 19 בינואר 2014

יוסי ידידי. אתם מצטטים פה את החלק של נאום הפרישה של פרגי בו הוא קורא לתמוך במויס. מה עם החלק הארי של הנאום בו פירט כי הקבוצה במצב מצויין עם שילוב מצויין של צעירים וותיקים?? נשכח?
קיבל אחלה קבוצה במצב סופר מצויין ( אליפות בפברואר ) ובמעשה קסמים הפך אותה לפחות מאברטון

גיל 19 בינואר 2014

אתה שוב מתעלם מהחיסרון של ואן פרסי ושל רוני. הסיבה שהייתה אליפות בפברואר היא שואן פארסי היה פנטסטי בחצי הראשון של העונה שעברה. גם היריבות השתפרו השנה ככה שזה ממש לא אותה קבוצה באותם תנאים.

אריק 19 בינואר 2014

גיל, התנאים במובן מסויים לא קלים במובן מסויים… אבל 7 הפסדים עד ינואר הדחה בבית בגביע ומקום שביעי??? מישהו מכם באמת חושב שמויס עושה עבודה סבירה?

גיל 19 בינואר 2014

כן, בנסיבות הקיימות אני לא חושב שמישהו חוץ מהסר היה מוציא יותר.

יוסי מזרחי 19 בינואר 2014

אריק.
בחלק הזה הוא אמר דברים שהמציאות מראה שהם לא נכונים.
הבור במרכז השדה לא נסגר רק כי סיר אלכס אמר כך והמגן השמאלי לא נהיה צעיר יותר וכן הלאה. אלא שהדברים נועדו לדחוף את העגלה וגם הוא ידע שצריך לעשות כמה מהלכים שיקחו זמן ואפילו הוא לא צפה את העונה הקשה של רוני וואן פרסי ,ואפשר להמשיך.
אתה צריך לשאול את עצמך, למה אתה מקבל צד אחד של הדברים(הקבוצה במצב מצוין) ודוחה את השאר(תימכו במאמן).
שרק נהיה בריאים, עוד נדסקס את הדברים, ולא אברטון ולא בטיח. זכור ונבדוק את עצמנו בסוף העונה הזו על קשייה והתיסכולים.

wazza 19 בינואר 2014

מזל טוב לאוהדי צ'לסי ואוהדי מוריניו על ניצחון משכנע

אריק 19 בינואר 2014

תנחומיי לאוהדי מויס…

wazza 19 בינואר 2014

אי אפשר להגיד עליך שאתה לא קולט דקויות…

ארצי בן יעקוב 19 בינואר 2014

חברים הרשו לי פה למחזר הודעה מלפני שבועיים על היחסים בין פרגי למוריניו

הרי כל אדם הגיוני שהוא לא מורעל פרגי שואל את עצמו שאלה פשוטה
למה שפרגי יעדיף יורש אלמוני שלא השיג כלום על מוריניו המאמן הטוב בעולם עם 4 אליפיות ב 4 מדינות שונות ו 2 גביעי ארופה?
זה ברור כשמש
פרגי לא רצה בשום אופן מאמן שעלול להאפיל עליו ,על הרקורד המצוין שלו
זה בטיבעו של האיש
לכן גם קין ואן ניסטרוי ובאקהם נזרקו מהקבוצה,ורונאלדו נמכר

תארו לכם מצב סביר בהחלט שמוריניו מביא תוך שנתים את גביע אליפות אירופה,באיזה אור זה מעמיד את הרקורד של פרגי?

מוריניו רצה לאמן את היוניטד כי זו קבוצה שתיתן לו שקט מקצועי ללא שייך או בעל בית רוסי משוגע,

אם פרגי היה ממליץ עליו הוא היה דורש ומקבל כסף לשחקנים חדשים ואוהדי היוניטד היו מאושריים כרגע

הגלזרים שלא מבינים בכדורגל סמכו על פרגי שעשה עבורם ניסים ,אבל לא הבינו את המניעים שלו
היחיד שנהנה מהפסדי היוניטד זה פרגי שקרנו עולה
פרגי כמו אנשים מצלחים מסוגו ,תמיד אוהב את עצמו מעל לכל השאר
זהו טיבעו של האיש

אבי 19 בינואר 2014

המשחק היום בדיוק מוכיח עד כמה מוריניו לא מתאים ליונייטד: גם כשיחסי הכוחות הם כאלה, וגם בבית, הוא מעדיף להגיב ולא ליזום. כאוהד זה היה מעייף אותי, ואני מחפש בכדורגל התרגשות. אני חושב שאני לא לבד כן.

אבי 19 בינואר 2014

כאן

ק. 20 בינואר 2014

אתה צודק, אבל יונייטד של פרגי לא הייתה קבוצה יוזמת (לכל הפחות לא מול קבוצות טופ 6 ומשמינית גמר צ'מפיונס)

סתמאחד 19 בינואר 2014

זו אפשרות שמעריצי פרגוסון מסרבים לקבל אך הטענות האלה נכתבו ונאמרו עוד בטרם החלה העונה
כדאי לשים לב לכך שלמרות המשבר החמור שבו נמצאת יונייטד קשה לאתר ברשת קריאה נואשת של אוהדי הקבוצה לשובו של פרגוסון

זן נדיר 21 בינואר 2014

אתה ממחזר את ההודעה הזו כבר מאוגוסט. ואם תראה משחק של יונייטד בOT ותתפוס אחד מעשרת אלפים הקלוס -אפס על פרגי, תבין שהוא לא מרוצה.
וברפרוף קל על גבי התגובות של החברים פה בבלוג ניתן להבין כי קרנו לא עולה, ורובנו יודעים שהוא השאיר אחריו קבוצה עם חוסרים רציניים, שאנחנו בעצמינו התפלאנו בעונות האחרונות על ההצלחה, עם החוסרים האלו.
מוריניו לא היה מאפיל על פרגוסון לעולם, כי הוא היה נשאר בדיוק שלוש שנים( בהנחה שלא היה מתפטר אחרי חצי עונה כי לא קיבל כסף לרכש)

א.לוי 19 בינואר 2014

ולי כל מה שעולה בראש זה שלא נהפוך ליברפול. אפילו לא צריך ללכת רחוק,אינטר לפני כמה שנים עושה טרבל היום היא כלום

יוסי מזרחי 19 בינואר 2014

לא אסון כמו שיכול היה להתפתח.
זה אולי מוזר להגיד אחרי הפסד כזה שהיינו לא רעים ואפילו טובים יותר ממרבית המשחקים האחרים העונה אבל הפער מצלסי גדול מדי, וההיצע שיש למוייז הוא בעיה אמיתית.
.
ולא שזה תירוץ אבל שני השחקנים הטובים שלנו שיחקו בערך חצי עונה כל אחד והתוצאות מצטברות.
בכל זאת המערך של מוייז היה סביר בהחלט והיתרון היחסי במחצית הראשונה לא היה ענין של מזל.
.
ההרחקה ההזויה הזו התאזנה על ידי כך שהשופט האדיוט , לא יכול היה להרחיק את רפאל שהיה ראוי לאדום, וניצל הודות לטימטום ולאימפולסיביות הראשונים של השופט
.
זה מענין ומאתגר לקרא מסקנה שנגזרת מכך, שזה איתות לכך שהגווארדיה הותיקה צריכה ללכת או שסימה את דרכה, ממש משפט עם תובנה עמוקה. בערך כמו ההבנה איך מתנהלת הקבוצה היום.

אמיר המקורי 19 בינואר 2014

יוסי – אני קורא אותך מספיק שנים כדיי לומר לך די, תסתכל במראה ותראה שהמועדון זקוק לטלטלה אדירה מקומת ההנהלה ועד החלפת חצי מהסגל!

יוסי מזרחי 19 בינואר 2014

איפה אתה רואה אמיר, שזה לא נדרש גם ממני? על פי מה? מה שכתבתי מייצג את הבנתי את המשחק היום. שום דבר מעבר לזה.
באשר להנהלה, זה אמר בעלים ואני לא מבין בזה, באשר לקבוצה איפה ההבדלים בינינו?

אמיר המקורי 19 בינואר 2014

לא יודע יוסי, משהו בטקסט שלך שמדבר על רוני וואן פרסי והשופטים וכל מיני כאלה שנשמעים כמו תירוצים סוג ב…
שנינו יודעים כבר מזמן שמה שיש בסגל של היונייטד לא מספיק לשום דבר, אתה יודע שזה מסתכם בהרבה יותר וכתבת יפה בשלוש העונות האחרונות דברים כדורבנות על הקישור וגם על ההגנה והכתובת הייתה על הקיר כל השנים האלו כולם ביונייטד העדיפו להתעלם(כולל הסר) שסיפק תוצאות אך לא דאג לירושה מספיק טובה.

גיל 19 בינואר 2014

יוסי, כל מילה נכונה. פעם הייתי פחות מסכים איתך אבל בשבועות האחרונים אתה קול השפיות המאוזנת כאן.

יוסי מזרחי 19 בינואר 2014

לא לא לא אמיר ידידי.
אני לא מתרץ כלום.
אני כן בוכה בקול רם על זה שאין לי את שני השחקנים הטובים ביותר שלי כל כך הרבה זמן, וזו עובדה אובייקטיבית, ועל השופט הערתי כי לדעתי הוא יצא אהבל גמור במובן הירושלמי של המילה. הרי לא חשבת שהרחקה בדקה 93 תהווה לי תרוץ….
וגם ובאותה נשימה, לא היינו כאלה גרועים היום. אפילו היו קטעי זמן ארוכים שהיינו טובים.זו דעתי והיא לא תשפיע על המהפכה שצריך לבצע.

אריק 19 בינואר 2014

רונן, זה לא רק אתה שהיית רוצה הרכב כזה. שאלה: איזה מהמאמנים הבאים היה עולה עםמיאנג לפני קאגווה: פפ, מוריניו, ואן חאל, אנצלוטי, קלופ, סימונה ו… מויס?? בין הפותרים יוגרלו שק של ערכים, שלוש הגבהות, נגיחה, כדור אחד ארוך, וחולצה של אברטון…

דורפן 19 בינואר 2014

אריק – הייתי עולה עם קגאווה אבל התוצאה לא הייתה שונה במיוחד. סביר שהיה נדחף די בקלות מהכדור ולא תורם יותר מדי. עדיין הייתי משחק איתו – מטעמי יציבות הרכב. מכל המאמנים הללו מי שלא היה משחק איתו וכנראה לא מחזיק בו בכלל הוא… מוריניו. הוא לא מאמין בשחקנים חלשים גופנית.

אריק 19 בינואר 2014

הבחירה ביאנג מראה מי זה מויס ומהי תפיסת עולמו. הוא פשוט לא מתאים ואם לא יזרק בסוף העונה יונייטדמתיכנס לסחרור.

כוכב עליון 19 בינואר 2014

אני לא מבין איך פרגוסון לקח כל כך הרבה אליפויות בלי קגאווה, יותר מזה, אני לא מבין איך במקביל,במדינות אחרות, לוקחים מאמנים אחרים אליפויות בלי קגאווה.

אופיר 19 בינואר 2014

קלופ לא לוקח אליפויות בלי קגאווה!

עירן 19 בינואר 2014

אחת התגובות הגאוניות כאן, כוכב….

נדמה לי שדורטמונד לקחה איתו אליפות לפני… באיירן מינכן. אה, טוב, לא קבוצה באיירן הזו. אה, רגע, הוא גם היה שם שחקן העונה… מה כבר מבין קלופ ? מויס עולה עליו בהרבה. מזל ששכרו את שירותיו.

כוכב עליון 19 בינואר 2014

עירן,נראה לי שקצת לא הבנת.הדיון שמנסים לעלות פה כן קגאווה,לא קגאווה הוא מביך ופתטי. קגאווה הוא שחקן מצויין ועדיין אם היה משחק כל משחק בתפקיד האהוב והיחיד שהוא יודע מאחורי החלוץ (מה שאומר שרוני לא משחק בתפקיד הזה) היינו כנראה עם פחות נקודות כרגע. אבל באמת הבעיה האחרונה שלנו בחיים היא קגאווה או יאנג. והימור על התגובות שיהיו פה (אם היינו בלי מויס היינו עם יותר או הבעיה שלנו זה זה שמחליט אם זה קגאווה או יאנג..).

Z 19 בינואר 2014

לגבי קאגווה:
גם אני נשביתי בציפיות רבות לגבי קאגווה וגם אני ציפיתי למין שילוב של כדורגל וקונג-פו שכמותו טרם נראה.

בעונה שעברה הוא נתן ניצוצות מול ארסנל ורדינג, אבל העונה – ואני גם צפיתי כמעט בכל משחקי הטרום עונה – קאגווה לא מוצא את עצמו. וזה ביטוי ממש עדין.
ייתכן ומדובר ברכש שלא הצליח, זה קורה לפעמים.
אפשר לבוא למויס בהרבה טענות שחלקן , לטעמי , מוצדקות. אבל זה לא הוגן לומר שהוא לא נתן הזדמנויות לקאגווה כי היו די הרבה (ואני לא קונה את הלוקש של כן בעמדה שלולא בעמדה שלו, ע"ע ינוזאי, שאגב היה מצוין במשחקי ההכנה!)

אמיר המקורי 19 בינואר 2014

אחד מסיכומיי המשחק "החלביים" ביותר שזכיתי לקרוא מבעל הבלוג, זה נשמע בדיוק כמו המצב של היונייטד חלש עצוב וחסר תובנות.
זהו שהחזקתי אצבעות שזה לא יגמר בחמישייה ומעלה מצלסי מאוד בינונית עם הגנה שחלוץ וחצי של היונייטד הצליח להביך אותה.
אז זהו שהתפילות עזרו וזה הסתיים בהפסד "מכובד" שפעם היה דוקר אותי כמו סכינים בבשר חשוף, אבל זה היה פעם בתקופות אחרות.
אני חושב שמצד שני זה הפסד שיעשה למועדון שרות רע, כן לג'נטלמנים הבריטים בקומת ההנהלה או אולי למשפחה האמריקאית שלישייה זו תוצאה סבירה בימים אלו ואולי רק שישייה או חלילה שביעייה הייתה גורמת לזעזוע עמוק.
בתחילת העונה עוד האמנתי שזו תהיה שנה קשה שצריך לשרוד ואת השינוי נראה דיי בקרוב בין חלון ינואר לקיץ הבא, זהו כנראה שגם בקיץ הוא לא יבוא ואני איבדתי אמון בצוות שמנהל את המועדון ובעצם קובע את עתידו.
כמו בכל ארגון עסקי העובדים נראים כמו הבעלים או המנהלים שלהם!
תשאלו את האוהדים בצד השני של הנהר שלא ראו אליפות כבר עשרים שנה ויותר, ככה זה התחיל גם שם!

דורפן 19 בינואר 2014

אמיר – אני ממש מתנצל. אבל יונייטד לא שיחקה רע. למעשה היא שיחקה יותר התקפי מחצי מההופעות שלה בגשר בשנים האחרונות. שהיו כולם בין בונקר ממש לבונקר זהיר (מלבד משחק אלופות אחד יפה מאד).

אם תתעניין קצת בבעלות על הקבוצה ובדרכי העבודה שלה באמריקה יש לך בהחלט סיבה להיות מודאג. מי שחושב שהם לא נותנים למוייס כסף כי הם מתכננים בקיץ מאמן אחר עם כסף ענק לרכש עלול מאד להתבדות. אין שום דבר בהיסטוריה שלהם שמרמז שהם אי פעם מוכנים להשקיע בשחקנים. לפרגוסון הם נאלצו להכנע לפעמים (עדיין לא נתנו לו את כספי רונאלדו) ופרגוסון נהנה לעשות בית ספר לליגה בתנאים הקיימים.

אמיר המקורי 19 בינואר 2014

רונן,

אז אתה בעצם מאושש את תובנתי מבלי שאכיר את הגלייזרים שגורלנו נחרץ להיות סוג של ליברפול/ארסנל?!

אסף the kop 19 בינואר 2014

ארסנל ראשונה בליגה…

זורק מילה 19 בינואר 2014

ראשונה? אתה לא רציני . ארסנל שלי אוטוטו סוגרים עשור ללא שום תואר, ולצערי גם העונה הזו תסתיים בלי שום תואר, מה שכן השנה לפחות מתמודדים בכבוד ולא עונת גארבג' טיים כבר מנובמבר.

זורק מילה 19 בינואר 2014

ושאני כותב עשור בלי תואר אני מתכוון בלי אפילו איזה גביע הליגה מצוקמק.

אסף the kop 19 בינואר 2014

אתה מנסה עלי הפוך על הפוך.
אתם מקום ראשון בליגה.
עובדה.

זורק מילה 19 בינואר 2014

זו עובדה גם אוטוטו ללא תואר עשור, ומזה אוהדי יונייטד מפחדים, ולכן העובדה שלי הרבה יותר רלוונטית מהעובדה שלך, בטח לגבי הדיון כאן והפוביות של אוהדי היונייטד כאן.

צור שפי 20 בינואר 2014

ארסנל ראשונה בליגה, ליברפול היתה ראשונה בחג המולד. מתברר שהטבלה כן משקרת לפעמים.

Danny - Long Island 19 בינואר 2014

מאוכזב מוולנסיה, חד גוני ביותר, אחרי הריב עם זאהה, נא להתנצל ולתת לו לשחק בצד ימין עם ינוזאי בצד שמאל ועם ניק פאוול בקבוצה

קורא 19 בינואר 2014

יכול להיות שזה אפילו כלכלי יותר להעביר את העונה הזו בלי רכישות, לסיים את ההלוואות של הגלייזרים ואז לעשות את הקניות, רק שאז יהיה פחות כסף כי לא תהיה ליגת האלופות.

סתמאחד 19 בינואר 2014

מעניין אם בתקופה הקרובה נתחיל לקרוא שמועות על רצונם של הגלייזרים למכור את הקבוצה
יונייטד כקבוצת אמצע טבלה וללא ליגת האלופות בעונה הבאה (ואולי גם בעונות הבאות אם אכן לא תהיה השקעה של הרבה מאוד כסף) תהפוך מנכס לנטל מבחינתם וסביר שגם אוהדי יונייטד לא ישתקו לאורך זמן
וזה בדיוק ההבדל בין השקיעה הארוכה של ליברפול לבין העידן הנוכחי שבו אפשר למכור קבוצת כדורגל בינונית לבעל הון מהמפרץ ובתוך שנה שנתיים להפוך אותה לאחת הקבוצות הטובות באירופה
יתכן שזה יהיה גם גורלה של יונייטד

יוסי מזרחי 19 בינואר 2014

סתמאחד.
אז איפה ההגיון בדברים שלך?
הרי אם אתה ואני מבינים את העובדה שבלי ליגת אלופות יהיה הרבה פחות כסף, אז הגלייזרים לא מבינים את זה וינסו למכור את הנכס שהופך אוטוטו לנטל? למה? כדי לצמצם הפסדים?
ההסבר לבעיה פשוט מאוד.
התחלף מנגר יוצא דופן ומנוסה ובמקומו בא מישהו שנכנס לתפקיד בתנאים קשים כמעט לא הגיוניים כשהוא צריך לתקן כמה תקלות מבנה מהותיות שהצטברו במשך שנים.
זה לוקח זמן וזה יקח כסף ולמי שאין סבלנות אז אין. זה עדיין יקרה בתהליך שתארתי, זמן וכסף ובדרך יהיו רגעים שלא הורגלנו להם.
ואולי אני לא מבין כלום? גם זו אפשרות.
מה יותר פשוט מזה?

ניק 19 בינואר 2014

אני עדיין לא החלטתי עד כמה מויס אשם במצב ואני לא יקרא לפטר אותו כמו שרבים מאוהדינו עושים, אבל אני יעלה 2 נקודות שבהם יש לו אשמה:
1- הסיפור עם זאהה. במצב הנוכחי גם חמור צולע עם גיבנת יהיהי יותר יעיל מולנסיה ויאנג, ולכן העובדה שזאהה קיבל רק 30 דק השנה בערך בליגה היא מרתיחה! כשהשחקנים שמשחקים לפניו כל כך אנמיים אין שום סיבה שהוא לא יקבל הזדמנויות. אם הסיבה הייתה מקצועית הייתי כועס על מויס, אבל אם הסיבה היא אישית (שכבלא שכב עם הבת שלו) אז זה בכלל מרתיח. כי אם רוני שפגע בקבוצה משחק אז זהאה שאולי פגע נקודתית במויס בטח שצריך לשחק.
2- בכל משחק השנה יש לפחות שחקן אחד שחייב לשחקן בעמדה לא לו. היום למשל ינוזאי היה תקוע רוב הזמן למעלה כסוג של חלוץ. אז הילד מסתדר כרגע בכל מקום אבל עדיין, כשכל כך לא הולך לקבוצה למה להקשות על השחקנים עוד יותר ולתת להם לשחק בעמדות שזרות להם?

כוכב עליון 19 בינואר 2014

בשל העובדה שהוא נותן את כל הבמה לינוזאי קשה להגיד עליו שהוא לא נותן הזדמנות לצעירים, מה שמשאיר אותנו עם האופציה הלא הגיונית בעליל שאולי הוא רואה משהו באימונים שאנחנו לא רואים? אבל היי הוא בסך הכל אימן את אברטון כמו שנוהגים חלקינו להגיד, מה הוא מבין באימונים, הוא עסוק בלצעוק להם להגביה ולהגביה (רגע זה לא ווימבלדון?)

ניק 20 בינואר 2014

ינוזאי היה מקבל הזדמנות גם בריאל, ואצלהם זה סוג של חוק לא כתוב שבשום פנים לא לשתף צעירים..
גם אם הדבר היחיד שזהאה עושה באימונים זה משחק קאנדי קראש על מצע של בירה קרה עדיין מגיע לו לקבל צאנס על חשבון יאנג וולנסיה . לא בדקתי את זה אבל אני מאמין שולנסיה זה השחקן קישורהתקפה ששיחק הכי הרבה השנה

כוכב עליון 20 בינואר 2014

קודם כל אל תהיה כזה בטוח שהיה מקבל דקות בריאל, דבר שני יכול להיות, רק יכול להיות שאם ולנסיה משחק כל כך הרבה אצל פרגוסון ואחר כך אצל מויס אז ישנה סיבה לכך? או שאולי אנחנו , הטוקביסטים המהוללים יודעים יותר מכולם (ואגב זה גם כולל אותי שצעק למה יאנג,למה יאנג כשהתחיל המשחק)? ואגב, אם זאהה משחק קנדי קראש אני זורק אותו מהקבוצה, מילא הבת של המאמן (מגיע לו לאור התצוגות שלנו), אבל קנדי קראש??

סימנטוב 20 בינואר 2014

הנה שניים שלא הצליחו ובניהם אחד שכן, מצא את ההבדלים
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2011/02/MDPGp.png

אריק 20 בינואר 2014

אז הבעיה זה שחורים?? הבנתי נכון?

סימנטוב 20 בינואר 2014

שובב, לא

wazza 20 בינואר 2014

סימנטוב אז מה תגיד על זה?
http://www.youtube.com/watch?v=FO6thI-ERGc

סימנטוב 20 בינואר 2014

דייי ענק! האמת אני מת שיצליח ועוד יותר מת שיצליח אצלנו

Z 19 בינואר 2014

עד שזאהה לא ישא אותה לאישה הוא לא ישחק…

גיל מזימבבואה 19 בינואר 2014

אני עוצר את עצמי מלהגיד שמי שחושב אברטונית יקבל את אברטון, אבל צריך להיות הוגנים עם מויס ולחכות עד לפחות אמצע העונה הבאה על מנת לראות אם הוא ראוי. סבלנות.
אין ספק שכל קבוצה (מלבד סיטי) ששני המוציאים לפועל העיקריים שלהם (וקצת נאני…) היו חסרים לא תראה יותר טוב מיוניטד.

יואב 19 בינואר 2014

הבכי הקבוע של היצורים בעלי ״התובנות״ שלא יכולים בלי איזה הכפשה על הגדול מכולם. ככה בשביל הכיף.
חלקם גם משוכנעים שהם איזה אוהדים גדולים שממש אכפת להם. אוהדים גדולים לא מיבבים ברחמים כשקצת קשה. לא בספר שלי בכל אופן.

יואב 19 בינואר 2014

ובטח לא בספר של פרגי.
מעל עשרים וחמש שנה ולא ללמוד כלום?

אריק האחר 19 בינואר 2014

מתי ואן פרסי חוזר ?
מתי רפאל אם בכלל ישחק טיפה גם עם הראש?
מתי אנשים יבינו כמה גדול מכולם היה הסר ולא יעזו
לדבר בגנותו!!!??? ( למרות שגם הוא עשה טעויות )
מתי אנשים יפנימו שעונה אחת בהיסטוריה של יונייטד
לא מוחקת מורשת.
יונייטד לפרקים שיחקה היום טוב למרות הגולים הקלים
שספגה.
קורה .
אישית לא רציתי את מוריניו וגם היום לא ההיתי רוצה
לראות אותו ביונייטד.
גם אני כמו כולם רואה את הליקוים בקבוצה אבל יש לי
עדין את הסבלנות ואת האופטימיות.
לא יודע מה יקרה עם הרכש אבל לדעתי עדין הקבוצה
שווה ויכולה לסיים בין ארבעת הראשונות.

גיסנו 19 בינואר 2014

אחרי 27 שנים של פרוגוסון, כנראה שגם צוות משולב של גווארדיולה, מוריניו וקלופ כשכל אחד מוותר על האגו ומתעסק רק במה שהוא טוב בו היה נכשל. בטח כשהרכש היחיד הוא פלאיני.
או שהביאו את מויס לעונה או שתיים של מעבר לפני שמביאים את אחד מתותחי היבשת, או שיתנו לו את המושכות לאורך זמן ולקחו בחשבון שהעונה הזו כנראה תהיה כשלון (אם כי אני בספק שמישהו האמין שיונייטד תהיה כ"כ רחוקה ממקום 4).

בכל מקרה נראה לי שהעונה הזו סומנה ככשלון בסיכוי סביר.

אגב, עוד מישהו מסתכל על אשלי יאנג ורואה גרסה אנגלית של טל בן חיים?

סימנטוב 19 בינואר 2014

דקה 60 קשה… אבל אני רק שומע את האוהדים שרים
we'll never die we'll never die
יהיה בסדר, ניכח נשימה לא נעצים ת'עניים ונקווה שמסימת ההתחדשות תהיה שפויה.
בנתיים מוייז באומץ מעביר את המושכות ליאנוזאי (הילד אמיץ בצורה מטורפת)
יאנוזאי יותר דומיננטי השנה בבוגרים משנה שעברה בקבוצה השנייה עם רוני וואן פרסי הוא יככב יותר. ד"א את יאנוזאי לו גילו סקאוטים אלא חבריםמקורבים של אברה – ידעתי שאסור היה למכור אותו :-)

סימנטוב 19 בינואר 2014

לt גילו…

אחד 19 בינואר 2014

יש לי תחושה חזקה שדווקא מנצסט׳ר תיקח השנה צ׳מפיון . לפני שאתם מגחכים אבקש להציג כמה נתונים בשביל להוכיח את התזה. 1. אוליימפיקוס בשמינית זה אומר הגעה כמעט וודאית לרבע גמר משמע 5 משחקים מהגביע . 2. ככל הנראה יתר העולות לרבע יהיה עסוקות בשני חזיתות המדובר בצ׳לסי ׳ ריאל ׳ אתלטיקו ברצלונה /סיטי . אמנם פ.ס.ז עשויה לסגור סיפור מוקדם יותר בצרפת ובטח מינכן בגרמניה ( אם תעבור את ארסנל). אך פ.ס.ז עדיין צריכה לעבור קלימוטרז ומינכן צריכה להתגבר על ״קללת ״ האליפות השנייה ברציפות.זה אומר שבחלקים המכריעים של העונה יש יתרון לקבוצה שיכולה להתמקד בחזית אחת .3. מויס יגיע עם מוטיבציה מיוחדת אין ממנו ציפיות והוא יכול רק להרוויח.5. הקבוצה למרות ההפסד היום הוכיחה עצמה דווקא בחוץ וכן בצמפיון . מזון מה אני נזכר בצלסי 2012. אין בעיה שתצחקו עליי עכשיו ובתנאי שאתן מבטיחים לאכול את הכובע….. אם וכאשר.

אבי 20 בינואר 2014

תקבל כוס בירה מכל אחד מהמשתתפים פה, מה שאומר שתהייה מסודר לשנה.
או, שבעצם, אתה כותב את זה אחרי כמה עשרות בירות…

פורנו-הוליק 20 בינואר 2014

שכנעת אותי ב #4.
והמוטיבציה של מויס באמת משמעותית מאוד. זה הקלף הסודי.

אריק 20 בינואר 2014

(:

edgecator 20 בינואר 2014

לדעתי אתה דווקא מעלה כמה נקודות הגיוניות. הבעיה היא שבשביל לעבור קבוצות טובות ממנה בהרבה, יונייטד צריכה – כמו צ'לסי שהזכרת – להתבנקר בצורה מסיבית. ואתה לא בונה בונקר עם ההגנה והקישור שיש בקבוצה הזו היום.

edgecator 20 בינואר 2014

וכמובן שגם אז הסיכוי היה נמוך מאוד.

ניתאי 20 בינואר 2014

אין יומן אליפות? זה ייגמר רע…

הרסיבר בשדה השיפון 20 בינואר 2014

"רק שלצ'לסי יש שחקנים טובים יותר. סקורר אגדי כמו אטו כשחקן רוטציה, בלמים בשיא הקריירה שלהם, קישור מרכזי פיזי ומהוקצע."
הייתי מוסיף לזה גם מנג'ר יותר טוב.
המנג'ר הוא המנכ"ל, הוא שעומד בראש הפירמידה וקובע הכל. הוא קיבל את הקבוצה בתחילת הקיץ, יכל לשנות את כל השחקנים בסגל, אך בחר לא לעשות כן. הוא האמין בסגל. הכושר הנוכחי הוא שוב תוצאה של החלטות מנכ"ל (ממש, אגב, כמו בצ'לסי).

ליאב 20 בינואר 2014

אני מנסה על ההיגיון בשעתו של מינוי מויס. מדובר במאמן פרמייר ליג מנוסה, אך לא ברמות הגבוהות, משמע לצורך העניין הניסיון שלו מתקזז עם נניח הניסיון ברמות הגבוהות של שחקני עבר בקבוצה.
נניח שילוב של סולשיאר וגארי נוויל או משהו בסגנון. איכשהו, גם בקיץ ובמיוחד עכשיו – אני בטוח ששחקנים עבר שנשמת אפם זה המועדון היו מוציאים מהקבוצה הרבה יותר ממה שהוא עושה.

בתוך חצי שנה הפכנו להיות אברטון במקום שמויס יהפוך להיות מאמן מנצ'סטר יונייטד.

אחד 20 בינואר 2014

אל תחמיא ליונייטד. גם אברטון הם לא

נח 21 בינואר 2014

לגבי רכישות – ליונייטד מספר שחקנים צעירים שממשיכים להוכיח עצמם, בכל העמדות שחסרות לנו למעט מגן שמאלי.
אולי עונה הבאה מול צ'לסי בגשר נעלה עם קישור מעובה של ג'ונס, טאניקליף ופאוול והתקפה עם פוטנציאל של זאהא, ינוזאי ו-וולבק(במידה ויאפס את הרגל). רפאל, אוואנס, סמולינג וLB ויש פה קבוצה של ילדים שמסוגלת לזכות בתארים. אם לא מחר – מחרתיים.
אם אנחנו זוכרים פלאייני אחד שיכול לספק שקט ופעלתנות במרכז נגד קבוצות "קטנות", לינגארד שמסתמן כשחקן יעיל מאחורי החלוץ וצ'יצ'ה בספסל, יש סיכוי ל"תינוקות מוייס", אפילו שהוא לא נשא אותם ברחם.
גלייזרים…?

זן נדיר 21 בינואר 2014

מאוד אופטימי לאור העובדה שטאניקליף לא ראה דשא בבוגרים, זאהה ולינגארד במצטבר שיחקו מחצית, פלאיני נראה כמו דג מחוץ למים כרגע, רפאל נפצע בלי הפסקה(או מורחק בלי הפסקה) ושני הבלמים שהזכרת צריכים לעשות קפיצה מאסיבית ביכולות שלהם על מנת להיות בקליבר שאליו שואפת יונייטד.

אבל אף אחד עוד לא מת מעודף אופטימיות.

נח 22 בינואר 2014

לא מכחיש שהגישה(שלי) לגבי הצעירים היא אופטימיות. חומר השחקנים פשוט פוטנציאלי.
ראיתי את זאהא בפאלאס עונה שעברה, הוא שיחק טוב. אז שחקן שבצ'מפיונשיפ אכל את אגף ימין לא יכול לשחק יותר מ 30 דקות בחצי עונה בפרמייר? ישנם שיקולים נוספים שאני לא מודע אליהם.
העובדה שטאניקליף לא שיחק בבוגרים לא מעידה על האיכויות שלו. הוא כזה גרזן, בול מה שאנחנו צריכים.
אפשר להמשיך אבל הקו יהיה זהה. הרעיון הוא שאם אני מוייס אני מנסה לבנות קבוצה מחומר השחקנים שקיים אצלי(פלוס LB). צעירים ורעבים.
כמו שאמרת – אופטימיות.

Comments closed