שאלת הMVP

השחקן המצטיין בסדרה הוא לברון ג׳יימס. והגיע הזמן שאת התארים הללו יחלקו על פי ההגיון ולא עקרונות השווק

In כללי

נקווה שהעניין יסתיים לפנות בוקר והראש יתפנה למונדיאל אבל לפני זה משהו קטן על הנושא שנקרא MVP סדרת ד׳גמר (שם,שם). ואנשים לא יודעים אם זה מגיע לקוואי לנארד שפתאום מתעלה, או לטוני פרקר או לבוריס דיאו שמדהים מאחרי הצאן או לטים דנקן שהכל בדברו.

ובכן – למה לא לחזור לעקרונות כדורסל בסיסיים ולא לכל מיני חוקים שיווקיים שלא ברור מי המציא אותם? השחקן הטוב ביותר בסדרה הזו, ביי פאר, הוא לברון ג׳יימס. ואלא אם יהיו שינויים מרחיקי לכת מגיע לו תואר השחקן המצטיין. בקלות. איש לא היה קרוב אליו ברמתו האישית בסדרה.

יש לזה כמובן תקדים – ג׳רי ווסט זכה בקבוצה מפסידה בשנה הראשונה שהוענק התואר – 1969. כי אז לא היו עסוקים בלגאסי ובלוזרים ובווינרים אלא פשוט נתנו את זה למי שהיה הכי טוב.

וזכיה של לברון לא תהיה זלזול בשחקני סן אנטוניו אלא דווקא מחמאה. הקבוצה התגברה, כנראה בקלות אבל אולי זה ישתנה, על השחקן העדיף. זו תהיה הצהרה מצויינת של הליגה לגבי כדורסל.

67 Comments

אופיר 15 ביוני 2014

ת'כלס.

הרבה יותר קל לנתח מערכת של רכיב אחד מאשר מערכת מורכבת עם אינטראקציה בין הרכיבים השונים שבה, ולכן כולם מתחברים כל כך לפרסים האינדיבידואליים, ול-"מסייייי" וה-"רונאלדווו!11!".

אריאל גרייזס 15 ביוני 2014

נו, רונן, אנשים מחכים כבר שלוש שנים בשקט כדי לצעוק "לוזר" ו"צ'וקר" וככה אתה הורס להם?

דורפן 15 ביוני 2014

הוא הסיבה האחת והיחידה שהדבר הזה לא גמור ב-0-4 ו-100 הפרש מצטבר

אריאל גרייזס 15 ביוני 2014

עזוב, לוזר. ואתה יודע מה עצוב? שיש אנשים שאשכרה חושבים ככה.

גיל 15 ביוני 2014

הוא לא לוזר אבל הסדרה הזו בטח לא תורמת הרבה ללגאסי שלו. הוא חזר להיות אנוכי שזורק הרבה, ומשחק אחד ורבע זה גם הלך לו מצוין. הוא לא היה שחקן אימפקט שמצפים משחקן ברמתו על סדרה כזו.

זיגי 15 ביוני 2014

לברון רחוק מלהיות אנוכי. למעשה, במשחק האחרון בלט איך הוא בכח מנסה להכניס למשחק את חבריו (ללא הצלחה). כל הרבע הראשון הוא זרק 4 פעמים (כולל 0:01 לסוף הרבע), וזה ברבע חלש של מיאמי. לברון זורק בערך 23% מזריקות מיאמי – שזה לא הרבה לסופרסטאר של קבוצה, ובטח שלא מזכה אותו בתואר אנוכי. לברון גם קולע באחוזים גבוהים הרבה יותר מכל שחקן אחר.
אני מסכים שהסדרה הזו פוגעת ללברון במוניטין, אבל מסיבה אחרת – הוא לא מצליח לגרום לאלה מסביבו להראות טוב יותר. אני לא יודע למה, אבל די ברור שהוא מנסה.

גיל 15 ביוני 2014

הרבע הראשון לא מייצג ושם דווקא הייתי מצפה ממנו להיות אנוכי כמו ברבע השלישי. הנקודה היא שהוא לא עצר את המפולת עם אפס השפעה ממשית על המשחק.

אלון 15 ביוני 2014

אז שהוא אנוכי הוא לא משתף ושהוא משתף זה לא הזמן והוא צריך להיות אנוכי?

מצטער להתקטנן, אבל אין צוריך להוריד את לברון ג'יימס, זה מוריד מהגדולה של סן אנטוניו בסדרה הזאת.
לברון לא נותן את סדרת חייו, אין ספק, אבל הדיבור עליו רק מוריד מכמה שהספרס טובים.

גיל 15 ביוני 2014

שחקן על צריך לדעת לנווט את המשחק שלו לטובת הקבוצה. אם אתה מוסר בלי סוף ושום דבר לא הולך אז תתחיל לקלוע, ולא ברבע שלישי כשהמשחק כבר גמור. אין ספק שלברון שחקן מעולה אבל הוא נראה חסר אונים כמו אחרים בקבוצה שלו ופה הוא צריך להיות שונה.

אסף 15 ביוני 2014

גיל, אני מרגיש שאתה לא מרוצה מלברון.
הוא אנוכי ( למרות שממוצע האסיסטים שלו גבוה משל כל שחקן בסן אנטוניו ), והוא לא זורק מספיק ( למרות שהוא זורק יותר מכל שחקן אחר בסידרה ).
אתה מצפה שיצליח לעצור לבד את המפולת, למרות שאתה לא מאמין ששחקן אחד יכול לנצח קבוצה.
אתה חושב שהוא לא הגיע להישגים המצופים ממנו במיאמי, שהם… למה בעצם ציפית? אתה הרי לא ממש מעריך אותי, למיטב התרשמותי.

4 גמרים, 2 MVP ולפחות 2 טבעות בארבע שנים. רקורד מביך שלא מצליח להסתיר את הבושות שעשה בקליבלנד.

גיל 15 ביוני 2014

שחקן אחד לא יכול לעצור קבוצה אבל שחקן על ברמתו צריך לעשות הרבה יותר ולא להעלם לחלקים גדולים מהמשחק. היה לו בסדרה הזו משחק אחד מעולה ועוד רבע ושניים טובים מאוד. זה הרבה פחות ממה שמצפים ממנו וזה בלי קשר לכמה החברים שלו שווים. כאמור, מה שהוא עשה זה לא רע, אבל היית מצפה שקבוצה בראשותו תהיה היסטורית ולא היריבה שלה. בסך הכל הכולל זה די מעט ביחס לציפיות ממנו.

דה דיסיז'יון 15 ביוני 2014

יאללה יאללה, אם מפסיד כבר אז עד הסוף – שיראה את השומר שלו מקבל את התואר.

גיל שלי 15 ביוני 2014

לברון הוא אכן השחקן הטוב בסדרה, אך תחשוב איזה אסון יקרה לליגה בעקבות הצעתך, בעונה הבאה עוד יפסיקו להשתמש במונחים של Big 3, מי האלפא דוג בקבוצה, ועוד ועוד, שיווקית הליגה לא תעמוד בזה

כסיפוביץ 15 ביוני 2014

"הוא הסיבה האחת והיחידה שהדבר הזה לא גמור ב-0-4 ו-100 הפרש מצטבר"

אי אפשר להגדיר זאת טוב יותר.
השאלה שלי האם בסופו של דבר החברה שם באמריקה של האמריקאים לא מטומטמים כל כך ובגלל זה אריק ספולטורה לא מקבל קרדיט גדול על ההישגים שלו ב- 4 שנים האחרונות.

בסופו של דבר תמיד היה לו את השחקן הטוב מכולם אבל לא את הקבוצה.?

דורפן 15 ביוני 2014

אני חושב שהוא זוכה להערכה כי אפשר גם להכשל עם שחקנים כאלו. אבל הוא רחוק מלהחשב אגדת אימון – אפילו לא ברמה של רודי טומג׳נוביץ או אפילו ג׳רי סלואן שלא זכה. יהיה מעניין לראות לאן יגיע אם ייצא לדרך עצמאית.

כסיפוביץ 15 ביוני 2014

הרי שבוחנים את החמש שנים האחרונות הוא אחד המובילים בהיסטוריה של הליגה בסטטיסטיקות.
דווקא בנושא הזה הכוכבים שבאמתחתו היו בעוכריו לדעתי.
מצד שני מיאמי לא דרסה את הליגה כמו שאתה מצפה שיעשו.

גיל 15 ביוני 2014

רונן, אני קצת נדהם מזה שפתאום לאחרונה אנחנו שומעים את הטיעון שהצוות המסייע שלו לא ממש טוב. מילא כשדיברו על זה בקליבלנד (וגם שם זה לא היה נכון) אבל פה? אם בשני מקומות שונים הוא לא מוביל קבוצה להישגים המצופים ממנה (שהם שונים בשני המקומות), יכול להיות שחלק מהבעייה היא בו?

גורביץ ' 15 ביוני 2014

איך בדיוק הוא לא הוביל את מיאמי למה שציפו ממנה? בזה שהוא לקח שתי אליפויות דומיננטיות והגיע פעמיים לגמר?
כשיש תחרות אמיתית וקבוצות היסטוריות מנגד, לפעמים גם מפסידים אליפויות, תשאל את לארי ומג'יק.
דרך אגב, אפשר בבקשה פירוט והסברים לגבי הצוות המסייע החזק שהיה לו בקליבלנד?!?

גיל 15 ביוני 2014

תחזור ותקרא מה כתבו אחרי שהוא חתם במיאמי. דיברו שם על רצף אליפויות היסטורי, על קבוצת על שטרם נראתה. דיברו על שבירת השיא של הבולס של 72 ניצחונות. בפועל, קיבלנו קבוצה אלופה אבל ביכולת לא ממש היסטורית ואם לא מעט פגמים ובעיות. רחוק מאוד מהציפיות. אם הספרס יקחו אליפות אז מיאמי יקחו שתי אליפויות ויפסידו עוד שתיים, אחת לקבוצה היסטורית כמו הספרס ואחרת לקבוצה ותיקה בסוף דרכה. גם באליפויות שהם לקחו הם לא עשו את זה בצורה מרשימה במיוחד, במיוחד אם לוקחים בחשבון את המזרח החלש. בסופו של דבר יזכרו כנראה יותר את הספרס באליפות הזו ממיאמי ושתי האליפויות. זה סוג הכדורסל שציפו ממנו ממיאמי, לא מהספרס.

גיל 15 ביוני 2014

ולגבי קליבלנד, הוא הגיע איתם פעמיים למאזן הטוב בליגה ונכשל להגיע לגמר באותן שנים. אם הצוות שלו כל כך גרוע והוא עשה הכל לבד, אז אי אפשר שלא להאשים אותו בכישלונות בפלייאוף.

צרפתי 15 ביוני 2014

כפי שמציין גיל, כל עניין הMVP (ושאר התארים), הוא שיווקי בלבד ונועד למלא שטחי מדיה רדודים.
שיבחרו את מי שהם רוצים, העיקר ש -ה- קבוצה תנצח.

red sox 15 ביוני 2014

באופן כללי אני איתך, אבל ג'רי ווסט זכה אחרי שלקח את הלייקרס לסדרה הירואית והפסיד ב7 משחקים. לא בדיוק המקרה כאן (אם נגמר הלילה).

טל 15 ביוני 2014

הקמת עלינו לנחסנו?

אבישי 15 ביוני 2014

לדומיננטיות כמו של לברון אפשר למצוא מקבילה רק אולי במסעותיו של דונטה סמית' בליגה שלנו. ובהמשך ישיר לפוסט הקודם בנושא סדרת הגמר, המסר כאן הוא חשוב: תהיה טוב ככל שתהיה, זה משחק של חמישה על חמישה, ולא חמישה אחד על אחדים. ב-MVP זוכה שחקן, באליפות זוכה קבוצה, ויש היררכיה בין התארים.

רועי 15 ביוני 2014

וגם בפוסט על MVP של סדרת הגמר ב NBA הצליחו לדחוף את דונטה סמית.
אולי די.

edgecator 15 ביוני 2014

התגובה האירונית של השנה.

אלעד 15 ביוני 2014

++++++++++++++++1

משיח 15 ביוני 2014

דונטה סמית דונטה סמית דונטה סמית

לא משנה 15 ביוני 2014

קוואי

c web 15 ביוני 2014

לא מסכים
אני חושב שזו טעות להסתכל על ה MVP בתור השחקן שבלעדיו הקבוצה לא הייתה מתפקדת כי ההיט שיחקו לא טוב במשך 3 משחקים גם כאשר לברון היה טוב…
מצד שני רק ברגע שקאווי לנארד העלה ב 2 רמות את המשחק שלו הספרס התחילו לנצח בכזו נחרצות
לפני כן 2 המשחקים הראשונים נטו לטובת מיאמי
מבחינתי לנארד הוא ה MVP

דור בלוך 15 ביוני 2014

+1

סימנטוב 15 ביוני 2014

מסכים היו רגעים בהם ג'יימס השתלט לגמרי על המשחק.
*
לנארד, גרין, מילס (מאיזה חור הוא יצא), המסירות, התנועה, הקבוצתיות. לא חשבתי שאוכל להחסיר נשימה מבוריס דיאו.
הריגוש שהיה לי בשני המשחקים האחרונים לא חוויתי שנים (והספרס לא הקבוצה שלי) הקבוצה הזאת ופופ מופלאים.

רועי 15 ביוני 2014

לא כי מי שלא מסכים עם הלך הרוח שלברון ברמה של מייקל, חושב שהוא לוזר.
מותר להעביר ביקורת על "המלך" בלי לחטוף ביקורת נגדית וקטנונית.

דווידקה 15 ביוני 2014

דבר אחד בטוח- ללברון יש פה הזדמנות פז כבר השנה להיזכר כאחד הגדולים במשחק אם הוא מצליח להחזיר את מיאמי לסדרה הזאת (חס וחלילההה!!)
כרגע אין לו קוף על הגב (באליפויות הוא כבר זכה), הוא מצוין לאורך כל הסדרה גם אם מיאמי תפסיד אותה (לא כמו לפני 3 שנים שהיה הצל של עצמו בסדרה מול דאלאס)… יש לי אפילו מן תחושה מוזרה כזאת שבאמת במצב הזה כבר אין לו מה להפסיד…

קסיוס קליי 15 ביוני 2014

אתם צוחקים איתי?!

בוא נראה.. עם לברון מיאמי מפסידים, בלי לברון.. מיאמי מפסידים.
מה MVP פה?
אז מעכשיו כל קבוצה שתעלה לגמר ותחטוף 4-0 אפס אבל במקרה יהיה שחקן אחד שלא יעשה שם בושות מול קבוצה משומנת היטב יהפוך ל MVP ??

הרי זו כל הפואנטה של קבוצה שלא מתפקדת, זה למה לאב נותן כאלה מספרים כי הקבוצה שלו דפוקה.
הוא לא צריך לקבל על זה יותר מדי קרדיט, והוא לא כי הקבוצה שלו היא קבוצה מפסידה.

כמו מיאמי. קבוצה שמתעללים בה ברמה כזו לא יכולה להוציא ממנה MVP.

מילא הסדרה הולכת ל 7 משחקים ולברון דופק 40 נקודות לערב.
זה התסריט היחידי שבו אפשר לשקול אחרת.

כמו שבוחרים MVP מ קבוצה מנצחת ולא מקבוצה שלא עולה לפלייאוף בכלל כך גם מנצח סדרת גמר.

בטח כאשר לספרס יש מועמדים טובים כמו פארקר או קוואי.
המשמעת שבה פארקר משחק ראויה להערצה.

משיח 15 ביוני 2014

מסכים

ערן 15 ביוני 2014

המילה האמצעית בביטוי MVP היא ערך. האם לברון הביא הכי הרבה ערך לסדרה? אני לא חושב.
אישית, מגיע לדעתי לקוואי או דיאו. הגם שקלעו פחות נקודות מלברון. שניהם הביאו ערך עצום (אצל דיאו – בתור כינור שישי או שביעי זה חתיכת הפתעה שקשה להתכונן אליה) ומנעו בשני המשחקים האחרונים ממיאמי להרים את הראש.
ואם מתעקשים על חשיבה מחוץ לקופסה, אז במקום לבחור בלברון הייתי בוחר בפופ. כן, בתור השחקן המצטיין, אפילו שהוא מאמן ולא שחקן. הוא גרם לאסופת אנשים מארצות נידחות – אוסטרליה, ברזיל – לשחק כדורסל קבוצתי שאין דומה לו, ולהפוך אחד אחד למוסרים מדהימים שמזכירים את מג'יק וסטוקטון.

עירן 15 ביוני 2014

+++ 1

בדיוק חשבתי על זה כשקראתי את רונן – פופ ל MVP !!!

אלעד 15 ביוני 2014

אני חושב שזה ממש רעיון טוב, ומקווה שזה מה שיהיה (כלומר, קודם כל שהספרס יזכו).
אני גם מת לראות מה לברון הולך לעשות כשהוא מקבל את גביע ה-MVP.

רועי 15 ביוני 2014

האמת שלא ברור לי הפוסט הזה.
זה שלברון הוא כרגע השחקן הכי טוב ב NBA. זו לא שאלה בכלל.
האם על סמך זה הוא צריך לקבל את ה MVP ? כי ידוע שהוא השחקן הכי טוב אז לא יכול להיות שמישהו אחר יקבל את התואר ?
האם הוא צריך לקבל את ה MVP כי הקבוצה שלו (עם כל הסיוגים הנחוצים בשלב זה), תפסיד כנראה 4-1 ולא 4-0 ?
בהרבה קבוצות יש שחקנים שמחזיקים את הקבוצה, ואם הם לא שם אז אין בקבוצה כלום, האם זה אומר שאוטומטית הם יהיו ה MVP גם במקרה שהקבוצה שלהם מפסידה בסדרה של משחקים ?

אלעד 15 ביוני 2014

למען האמת, הייתי רוצה לראות את מאנו מקבל, כסוג של פרס על מפעל חיים. יקראו לו "דברים שלא רואים בסטטיסטיקה".

גיל שלי 15 ביוני 2014

אולי אפשר לתת מראש את הMVP לכרמלו על חשבון השנה הבאה?

איציק 15 ביוני 2014

כרמלו צריך לקבל את פקס השחקן ההורס ;)

גיל 15 ביוני 2014

לברון לא מתקרב למה שעשה ג'רי ווסט בגמר ההוא שנגמר במשחק שביעי שנתן 38, 7 אסיסטים ו5 ריבואנדים למשחק. ללברון היה רק משחק אחד טוב ובמשחק הקודם למשל הוא קלע בעיקר בגארבג' טיים של הרבע השלישי אבל היה חסר אימפקט על הסדרה. אני באמת לא מבין את כל הדיונים למי מגיע הMVP. מצידי שיתנו לבונר.

אלעד 15 ביוני 2014

גיל, לדעתי הדיונים, לפחות פה באתר, הם ברמת הסאטירה. כך לפחות אני רואה את זה. השיטה האמריקאית שצריך להגדיר מישהו שהיה הסיבה לניצחון – איך היא תתמודד עם המצב שהספרס יוצרת אם היא מנצחת את הסדרה?

גיל 15 ביוני 2014

אני בהחלט עם רונן נגד השיטה אבל אני חושב שהפתרון שלו לא מוצלח פשוט. עדיף שיתנו את הMVP לקבוצה כולה, זו תהיה הצהרה הרבה יותר מרעישה מאשר לתת אותו ללברון.

edgecator 15 ביוני 2014

עם אלופה כמו הספרס (טפו טפו חמסה חמסה), התואר הזה מעולם לא היה מיותר יותר.

שי ס. 15 ביוני 2014

מישהו כבר כתב ועדיין, פופוביץ׳ אם וכאשר כמובן

היסטוריון של ספורט 15 ביוני 2014

בכל הכבוד בשביל להיות אמ וי פי של קבוצה מפסידה צריך לעשות קצת יותר.
כזה למשל היה דונטה סמית (הלברון של הליגה)
בגמר הכפול בארץ.
(למרות שלא זכה בפועל).
בכלל ההגדרה של אם.וי.פי הוא מי שעשה את קבוצתו טובה יותר.
לברון לא נראה לי .מה שכן בספרס התחרות צמודה.
משחק טוב ייתן את התואר לקוואי .
אך אם ישחק פחות טוב ודאנקן ייתן דאבל דאבל …הוא "יגנוב " את התואר הזה.
בכל מקרה אני מקווה שאכן בבוקר של מחר תסתיים העונה ונוכל להתפנות לדברים החשובים באמת.

אורי 15 ביוני 2014

אולי הוא לא לוזר, אבל אלמלא שלשה פוקסיונרית מהסרטים של ריי אלן, לקבוצה "הגדולה" של שלושת הגדולים היה תואר אחד בארבע שנים.
השנה הם בכלל נראים במו המיאמי קבאלירס

אריק 15 ביוני 2014

תגידו השתגעתם?? ככה לנחס? ומעבר לזה, לצערי… זה פשוט לא גמור.

עירן 15 ביוני 2014

ניחוס על ניחוס ???? נקווה שיעבוד.

שי ס. 15 ביוני 2014

פחד אלוהים מה שהולך כאן בבלוג

עומרי 15 ביוני 2014

23 איבודים על 18 אסיסטים בארבעה משחקים. זה לא MVP בשום צורה.

ערן 15 ביוני 2014

לא מסכים. לפחות בשלב הזה בסדרה.

MVP לא יכול להגיע מקבוצה (אלופה) שקיבלה 20 הפרש על הראש אצלה בבית.

ג'רי ווסט היה MVP אחרי סדרה צמודה מאוד שבה התעלה מול המכונה הירוקה (כולל משחק של מעל 40, 10 ו- 10 בנק', ריב' ואס').

ערן (הראשון, מהערה 17) 15 ביוני 2014

ידידי, עלולים לחשוב כאן שיש ל״ערן״ גרפומניה, ולחלופין- סכיזופרניה…
פילו שבמקרה הזה הדיעה שלך תואמת את שלי :)

זיגי 15 ביוני 2014

עצם העובדה שאנחנו נאלצים להרחיק נדוד ללברון ג'יימס, ולא יכולים להחליט מי מהקבוצה העדיפה שבעת מונים (לפחות בסדרה הזו) זכאי לתואר, מעידה על אופיה של האלופה הנהדרת הזו.
כמו שנאמר למעלה – פופ הוא ה-MVP.

איציק 15 ביוני 2014

1. הסוסים רצים והעגלה משום מה מאחור. מספיק, קודם שתסתיים הסדרה.
2. כמו שנאמר קודם, אם יש MVP אז זה פופוביץ'.
3. אם להיות הוגנים אז צריך לבחור אחת מהשתיים, או לתת MVP לכמה שחקנים שיתחלקו בפרס, ואף אחד מהם לא ממיאמי, או שכמו בתחרות רובינשטיין לפני שנה להכריז שהשנה אין זוכה בתואר MVP.

ניינר 15 ביוני 2014

או קי, לא לוזר אבל גם לא ווינר (ורק שאני לא מנחס כאן חלילה)

אסף רביץ 15 ביוני 2014

אני אהיה מרוצה מכל אופציה שבה לא יהיה נסיון לבודד שחקן ספציפי כהכי חשוב בסן אנטוניו

Rondi 15 ביוני 2014

אני מבין שהמונדיאל לוחץ אבל לדבר על MVP לפני שהסדרה נגמרה מזכיר לי את הבחירות של השחקן המצטיין של מכבי ברבע השלישי. זה לא רציני.
לגופו של עניין לברון השחקן הכי טוב בסדרה אבל בטח לא השחקן הכי valuable בסדרה. נכון לעכשיו לדעתי זה קרב בין לאנרד לפארקר אבל בוא נחכה לראות איך זה נגמר…

Rocky1 15 ביוני 2014

תפסיקו לנחס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שום דבר עוד לא נגמר, מיאמי לא הפסידה את הסדרה. אם מיאמי לוקחים בסוף, כנראה ממש יגיע ללברון התואר!

בר שושני 15 ביוני 2014

ממתי MVP של הפיינלס הוא השחקן הכי טוב? ממתי MVP בכלל הוא השחקן הכי טוב? MVP זה MOST VALUABLE, השחקן בעל הערך הרב ביותר. להערכתי במכונה של הספרס היום זה דאנקן – הוא השחקן היחיד שבאמת אין אף שחקן בליגה שיכול להחליף אותו.

ולכן הוא צריך לקבל את התואר.

איתמר המנומר 15 ביוני 2014

אתם כולכם מתפלפלים יותר מדי, הmvp הוא השחקן החשוב ביותר, התורם יותר מכולם לנצחון קבוצתו ואתם כולכם יודעים מי הוא.
גם העיתונאים האמריקאים עשו אותה טעות באליפות האחרונה של סא ונתנו את הmvp לפרקר וגם אז זה היה טימי.
תחליפו את פרקר בדרגיץ׳ והסדרה לא משתנה בהרבה, שימו את ג׳ורג׳ במקום קוומי וסא תשתפר מעט אבל שימו את לאב או גריפין ביחד עם איזה סנטר שחשקה נפשכם במקום דאנקן ולברון סופר אליפות שלישית.
נכון שהתרומה של פופ לאיכות של סא היא יחודית אבל הוא גם יודע איזה כלי נתנה לו ההיסטוריה.
רק בגלל שהכל כבר נכתב והכל כבר נאמר והדקות יורדות והשורה הסטטיסטית כבר לא מה שהיתה – זה לא אומר שטים דנקן הוא לא הmvp של הסדרה.
(כל זה בהנחה שסא מנצחים הלילה ושהנחס הקולוסאלי שהבלוג הזה הפך להיות לא יגרום ללברון לקרקס לכולם את הצורה ולהיות הmvp של אלופת הנבא) 

ארנון 16 ביוני 2014

לגזור ולשמור.

אריק 16 ביוני 2014

תענוג

Comments closed