מונדיאל (48). כמעט אין מה להגיד

סיכום של הבלתי ניתן לסיכום

erman

1.  חשבתי שלא יהיה לי מה לכתוב. אבל במחצית הזכיר לי מישהו את הקריסה של רונאלדו ב-98. ואלון זנדר אמר לי ״אנחנו יכולים לדבר על הלחץ בברזיל אבל אנחנו כנראה לא מבינים מה זה״. קרסו בשש הדקות מהמטורפות בתולדות הכדורגל.

2. לתוצאה אין שום השפעה על סיכויי משחק הגמר.

 

מונדיאל (47). בעניין חסרונו של ניימר
מונדיאל (49). למה שפינוזה

180 Comments

רוני יעקוב 8 ביולי 2014

מי הושפל יותר מהמשחק היום
סקולארי או פפ גרדיולה?

יעקב נקש 9 ביולי 2014

+100

umad? 9 ביולי 2014

רוני יעקב נקש, זה ממש חמוד שאתה מגיב לעצמך… די.

רוני יעקוב 9 ביולי 2014

שוב פעם פחדן עם שם אנונימי?

רומן 9 ביולי 2014

גאוני!

edgecator 8 ביולי 2014

איזה נאחס האוזיל הזה

חברי הטוב משכבר הימים 8 ביולי 2014

היה בא לי לבכות אתם, ואני בהחלט לא אוהד ברזיל.
עד כמה ניימאר גדול? פציעה שלו הספיקה כדי לגרום למועמדת מספר 1 ע"פ הסוכנויות להתפרק לחלוטין.
גדולה לפעמים נמדדת לא רק במהלכים, אלא גם בהשפעה על רוח הקבוצה.

אגב, מי היה האדם עם החולצה הלבנה והזקנקן שדויד לואיז דיבר איתו בסוף המשחק?

no propaganda 9 ביולי 2014

אני מצטער אבל זה הדבר הכי מרגיז שקראתי אי פעם על כדורגל.

טיאגו סילבה אחד השחקנים הגדולים בעולם, שבע עשרה דרגות מעל ניימאר היה חסר. בגלל זה ברזיל נראתה כמו שהיא נראתה. זה היה משחק שמדגים עד כמה סילבה ענק ועד כמה ברזיל לא שווה כלום בלעדיו.

חברי הטוב משכבר הימים 9 ביולי 2014

נסגור על זה שגם ניימאר וגם סילבה חשובים מאד-מאד-מאד לברזיל?

RAMI 9 ביולי 2014

ומרקו רויס שהיה השחקן הגרמני המצטיין השנה לא היה חסר? וסוון בנדר שהוא קשר אחורי אנדרייטד והוא מהטובים בעולם לא היה חסר? וגודוגאן לא היה חסר?
גניבת דעת מביכה. השפלה שאין כדוגמתה ועם ניימאר ועם פלה ועם מראדונה ועם מסי באותה קבוצה ובלי כולם זה אותה השפלה. קצת שקט לא הזיק לאף אחד.

חברי הטוב משכבר הימים 9 ביולי 2014

לרויס 14 משחקים בינלאומיים.
לגונדוגאן 7.
סוון בנדר 4.

ניימאר עם 51 הופעות בינ"ל. זה יותר כפול מכולם ביחד. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו ב-2010, הם ב-2011.

גניבת דעת מביכה.

נבחרת גרמניה בכל מקרה לא היתה בנויה על שחקן אחד. אצל ברזיל היה ברור (לפחות לי) שזה קצת הגנה, קצת אוסקר, ונעלם אחד בשם ניימאר. מאד יכול להיות שברזיל היתה מפסידה גם איתו, נכון.
אז ויכוח האם מה שהלך שם זו הפקרות הגנתית, ואז סילבה היה ההבדל, או שזה היה הכל בראש, ואז ניימאר היה ההבדל, או שזה גם זה וגם זה במינון כלשהו, זה ויכוח רציני איכשהו.
אבל לטעון שגרמניה יותר בנויה על בנדר, גונדוגאן או אפילו רויס, ממה שניימאר מהווה חלק מהנחת העבודה של נבחרת ברזיל, זה לא רציני.

חברי הטוב משכבר הימים 9 ביולי 2014

לקחתי את המידע מויקיפדיה, אני צריך לבדוק שוב למתי הנתונים מעודכנים.
חוסר מקצועיות מצידי.

גיל 8 ביולי 2014

אני לא בטוח שלתוצאה אין שום השפעה על משחק הגמר. כלומר, זה לא שבהכרח גרמניה תנצח אבל נראה לי שמי שלא תעלה לגמר תהיה הרבה יותר זהירה נגדה בניסיון למנוע קריסה דומה. בכל מקרה, זה אחד המשחקים ההיסטוריים ביותר שיזכר גם עוד 100 שנה ולמעשה יותר חשוב מהגמר. קצת מצחיק לומר את זה אבל הולנד-ספרד ישכח מהר ביחס למשחק הזה.

עורב סגול 9 ביולי 2014

גם איטליה ספרד ביורו ישכח

ואן חאליסי 8 ביולי 2014

ברזיל מובילה באחזקת הכדור? זה אמיתי?

מוטי בננה 8 ביולי 2014

לא, ממה שראיתי בסוף המשחק לגרמניה היה 52 אחוזים.

גיל 9 ביולי 2014

מילא זה, גם בעטה יותר לשער. יעילים הגרמנים הללו.

bb 9 ביולי 2014

ברזיל מובילים בבעיטות לשער יש בגלל שבמחצית השנייה הגרמנים נתנו להם לאמן קצת את נוייר.

ניר לוי 9 ביולי 2014

במחצית השנייה בעיקר אני מניח
אבל התמונה למעלה היא הדוגמא למה סטטיסיטקה בכדורגל היא בד"כ חרטא

MCMANAMAN 9 ביולי 2014

לגמרנים היו אתמול אחוזים מהשדה כמו שלסטיב נאש יש מהעונשין
זה שהברזילאים פשוט נתנו להם את הכדור 20 מטר מהשער שלהם עזר כמובן…

austaldo 8 ביולי 2014

סקולארי קיבל עונש ראוי על הכדורגל הציני והמלוכלך שלו. מגיע לו שההשפלה הגדולה ביותר של ניבחרת ברזיל רשומה על שמו.

ערן (המקורי) 9 ביולי 2014

+1

פלדון 9 ביולי 2014

רק שבמשחק הזה לגרמנים היו יותר עברות.
אבל מה שמגיע מגיע! וסקולארי זכאי לעונש – אבל לא לכזה מול כל הקהל הביתי – לאף אחד לא מגיע עונש כזה.

קורא אדוק 9 ביולי 2014

רחמיי על סלבה ברזילאי
בלתי נתפס

אבי 9 ביולי 2014

מסכן. הוא עוד שם?

בוב השקט 9 ביולי 2014

האם עוד מישהו שמע את נוימן טוען שהשער העצמי של אלבס (במשחק הראשון) הוא השער העצמי הראשון בתולדות המונדיאלים???

מוטי בננה 9 ביולי 2014

אנדרס אסקובר מתהפך בקברו…

זיו 9 ביולי 2014

+1

פלדון 9 ביולי 2014

+10

מוטי בננה 9 ביולי 2014

איזה כיף לי שאני בלונדון ולא צריך להתעסק בארבל ונוימן.

גד 9 ביולי 2014

אתה לא בציריך?

נץים 9 ביולי 2014

+1

איתיוש 9 ביולי 2014

+1

מוטי בננה 9 ביולי 2014

1+

עילאי בעל הטיפ 9 ביולי 2014

+1

אילון 9 ביולי 2014

1+

LOVERPOOL 9 ביולי 2014

+8 +17

amit 5 9 ביולי 2014

גם בארץ אפשר לראות שידור מחו"ל באינטרנט, אני רואה בדרך כלל שידור של של ה bbc

ג'ורג' 9 ביולי 2014

זה בכלל מעניין כי השער העצמי ההוא היה של מרסלו

שי ס. 9 ביולי 2014

אגב מרסלו חחחחח

אשר 9 ביולי 2014

הוא התכוון פעם ראשונה בהיסטוריה שמונדיאל נפתח עם שער עצמי

ניר 9 ביולי 2014

מרסלו

matipool 9 ביולי 2014

מעבר לשטויות של ארבל ונוימן ( ויש הרבה ברוך השם ) יש בשרשור התגובה הזו משהו קצת קוסמי מבחינתי .

מופיעים כאן שני שמות נפלאים של מגיבים ( אילון ועילאי ) שהם שמות שני הבנים שלי ומגיב נוסף אוהב ליברפול ( אהובתי ) שכותב בתגובה שלו את תאריך יום ההולדת של הבת שלי ( האמצעית בין שני הבנים ) .
אני צריך לחשוב על זה . אולי מנסים להעביר לי כאן איזה מסר ..

אולי אני צריך לנסוע ללונדון ? או לציריך ?

רומן 9 ביולי 2014

+1

אורי וייספלנר 9 ביולי 2014

נוימן התכוון לשער העצמי הראשון של ברזיל במונדיאלים מאז ומעולם.

אסף כלשהו 11 ביולי 2014

אז גם כאן הוא טעה- פליפה מלו ברבע גמר 2010, למשל.

D! 9 ביולי 2014

ג'וניניו סיכם בקלאס – גרמניה באה ולימדה אותנו שיעור בכדורגל.

תומר חרוב 9 ביולי 2014

אין על ה bbc

D! 9 ביולי 2014

כן. תענוג בכל שלב

אבי 9 ביולי 2014

איך אתם רואים את זה באיכות טובה? הרי זה בטח לא שידור רשמי שלהם.

חכם בלילה 9 ביולי 2014

ערוץ bloodzeed ב-AceStream

בליקי 9 ביולי 2014

אני ממש לא אוהד ברזיל אבל לא מקנא באף אחד מהחבר'ה שלבשו את החולצה הצהובה הערב. זה לא יישכח להם, אולי אף פעם.

לפני עשר שנים אני וחברים במקום העבודה הקמנו קבוצת קט-רגל. נרשמנו בליגה למקומות עבודה, השקענו בסט התלבושות הכי מפואר, והאמת גם היינו יריב ראוי ברוב המשחקים למרות שכמעט לא ניצחנו. אבל אני זוכר פעם שנפגשנו עם האלופה, איזה סניף של חברת החשמל או משהו ונגמר 12 או 13 על האפס. אני לא אשכח את התחושה הזו, וזה בדיוק מה שעבר לי בראש בשש דקות האלה שגרמניה נראתה כמו קבוצת קט-רגל מול חבורת תועים על המגרש. הזוי, מופלא, משחק שאי אפשר כמעט לדבר עליו אחרי כל כך מעט זמן. זו היסטוריה.

בליקי 9 ביולי 2014

רק לחדד: הפסדנו 13:0 כן? ודויד לואיז וג'וליו סזאר נראו לי כאילו הם לא יודעים מה לעשות עם עצמם בדיוק כמו שאני ואיל וערן הרגשנו במשחק ההוא. הרגליים לא זזות, והמוח לא עובד. מופלא.

יהודה 9 ביולי 2014

הדבר הטוב שעשוי לצאת מהמשחק הברזילאי הנורא הזה
זו רפורמה עמוקה בכדורגל הברזילאי
הלוואי כמו המעבר מ 1954 ל 1958

כסיפוביץ 9 ביולי 2014

אמר נכון אבי מלר.
אי אפשר לנתח שום דבר טקטי במשחק הזה.
בסופו של דבר יש כאן קבוצה שהתפרקה בארבע דקות.
ארבע דקות ששוות היסטוריה.

גיל 9 ביולי 2014

לדעתי אלו לא 4 דקות. כאילו, אם רק היו סופגים שער אחד ב4 דקות הללו היה לברזיל סיכוי? גרמניה נראו כיכולים לכבוש מתי שהם רק רוצים. יצאו בזול ברזיל.

חובב כדורגל קז'ואלי יחסית 9 ביולי 2014

חייבים להודות במשהו, זה הרבה (הרבה, הרבה, הרבה, הרבה, הרבה) יותר הפסד של ברזיל מאשר ניצחון של גרמניה. זה היה יכול להסתיים ב-3:0 מספיק מרשים ומספיק משפיל, אבל אח"כ הברזילאים פשוט לא שיחקו, וזה לא כאילו לפני השלישייה הראשונה הם היו איזה שוס. בלי ניימאר ובלי סילבה ועם כל הלחץ על הגב היה ברור שמשהו כזה יקרה, פשוט לא ברמה הזאת. אז כן, גרמניה גייסה לטובתה את יתרון ההפחדה לקראת הגמר, אבל מצד שני מי שלא תתמודד נגדה שם הולכת לתת פייט הרבה יותר רציני, בעיקר כי לאף אחת מהן אין את אותו מטען שלברזיל היה. נכון, להולנד יהיה את מטען ה"4 גמרים בלי ניצחון" ולארגנטינה את מטען מסי-מראדונה, אבל אי אפשר להשוות את אלה למה שלברזיל יש. אז כן, גרמניה פייבוריטית בגמר, אבל אל תצפו לתוצאה אפילו קרובה למה שקרה היום.

אוהד 9 ביולי 2014

משחק היסטורי בכל קנה מידה
עצוב לי בשביל ברזיל אבל משהו קרה שם שהוא עמוק מכל מה שנוכל לנתח עכשיו צריך לתת לזה לשקוע
מהימים שאין אלא להודות שצפינו בחוויה בגוף ראשון מדהים

מוסא 9 ביולי 2014

זו אותה גרמניה שבקושי יצאה מגאנה, דירדלה את אמריקה, הגיעה להארכה עם אלג'יר ועברה בשער את צרפת.
זו לא אותה ברזיל. או קבוצת כדורגל כלשהי.

קצת רחמים יהיו במקום.

MCMANAMAN 9 ביולי 2014

+1

fish & chips 9 ביולי 2014

מבחינתי , ביום הזה , אוזיל הוא ממש כמו החמאס

אני יכול רק לקוות , שזה לא יפגע בתוצאות של מה שהיה צריך להיות בעקבות ה – 8-0

ושכל הברזילאים "ה-ת-א-ח-ד-ו" עוד היום ובמהרה …

אולי זה אפילו יותר כואב מהדחה כבר בשלב הבתים ( שהייתה צריכה לקרות אם לא השופט המושחת במשחק הראשון מול קרואטיה )

אריק האדום 9 ביולי 2014

הבחור ההוא מ-1950. שמת מסכן וחסר כל. הוא יכול לנוח על משכב בשלום סוף סוף. יש קורבנות חדשים. יש טראומה חדשה.

Bruschi #54 9 ביולי 2014

דווקא יש המון מה להגיד על המחצית הראשונה:
סקולארי טיפש טיפש. הוא באמת חשב שבמשחק התקפי ופתוח הוא ינצח את גרמניה? הסיכוי היחידי שלו היה לסגור את המשחק ולשחק טקטי. גרמניה פי אלף יותר טובה מברזיל, בטח בלי ניימאר וטיאגו סילבה.
ובכלל צריך להקים ועדת חקירה איך שחקן כמו פרד מוגדר בכלל כשחקן כדורגל ואיך הוא שומר על המקום שלו בהרכב בחצי הגמר. גם הולק זה הזבל של הזבל.
גרמניה הרבה יותר טובה מברזיל. אתרע מזלה של ברזיל שדווקא בשנה שהם מארחים את גביע העולם הם מעמידים את אחת הנבחרות החלשות שלהם בכל הזמנים. זה שהגיעו לחצי הגמר זה הישג. ברזיל שיחקה כל הטורניר הזה טקטי, אלים והגנתי. למה לשנות ועוד דווקא נגד גרמניה ולמרות שאין לך את שני הכוכבים שלך?
והקטע הוא שגרמניה לא נתנו משחק יוצא דופן. הם פשוט ניצלו עד סוף את המתנה שסקולארי נתן להם. המערך שהוא העמיד זאת פשוט התאבדות. הוא לא הבין שגרמניה במונדיאל הזה היא לא גרמניה של 2006 ו- 2010, היא לא תוקפת גלים גלים, אלא משחקת יותר אחורה, וראינו את זה במשחקים נגד גאנה (תיקו), ארה"ב (0-1), אלג'יריה (ניצחון בהארכה) וצרפת (0-1). רק פורטוגל וברזיל הגדולות, שהחליטו שהן שוות לגרמניה החליטו לשחק פתוח וקיבלו תבוסה קשה.
לא יודע מי תעלה לגמר, הולנד או ארגנטינה, אבל הן צריכות ללמוד מברזיל איך לא לשחק נגד גרמניה.

Bruschi #54 9 ביולי 2014

וד"א, עוד משהו שמע את נוימן אומר שהשער העצמי של מרסלו במשחק הפתיחה הוא השער העצמי היחידי בתולדות המונדיאלים?

אלעד (האחר) 9 ביולי 2014

שמע #54 – כבר מזמן אמרתי שהם משדרים משחק שהביאו מהבית. זה היה אקורד סיום ראוי לדני נוימן ולערוץ 1 ככלל.

Bruschi #54 9 ביולי 2014

חכה, הוא עוד מכין לנו הפתעות לגמר

אבו צ'יצ'ריטה 9 ביולי 2014

צריך לומר, עם זאת, שאין קשר בין מערך כזה או אחר לזה שתומאס מולר (שחקן לא רע ככל הנראה) עומד חופשי לגמרי בבעיטת קרן

אלעד (האחר) 9 ביולי 2014

אני כותב כאן מחדש את מה שכתבתי בסוף השרשור בבלוג הקודם שלך – ה-7-1 הזה זו הקארמה הברזילאית על העינוי שעינו את השוער המסכן שלהם מ-1950. 50 שנה עונה – 5-0 במחצית. נגמר 7-1 – זה שנה לכל 10 שנים (נפטר על-סף 80). כך יעשה לעם אכזר ושחצן שגם הערב לא היה לו שום כבוד לעצמו ולנבחרתו.

לא להתרגש ארגנטינאים – מחר הונטלאר מגיע.

אלעד (האחר) 9 ביולי 2014

ורק עכשיו ראיתי את התגובה של אריק – סחתיין שקלטת, איש.

edgecator 9 ביולי 2014

+1
גם על הונטלאר

מוסא 9 ביולי 2014

אלעד, אתה אוהב ספורט או שונא עממים?

אלעד (האחר) 9 ביולי 2014

אני לא שונא-עממים, אלא חובב-לימוד. מי שמשתחצן ולא לומד, ולא רק כך אלא אף מתאכזר – יש דין ויש דיין.

חובב כדורגל קז'ואלי יחסית 9 ביולי 2014

אני כנראה אידיוט גמור שלא מבין ציניות, אבל המשפט האחרון אמור להיות אנטי הולנד או אנטי ארגנטינה?

אלעד (האחר) 9 ביולי 2014

הוא לא אנטי של שום-דבר. הארגנטינאים ידועים ב"חיבתם" לברזילאים, ויש להם שאיפות להגיע לגמר. אז זהו – שלא יקרה.

חובב כדורגל קז'ואלי יחסית 9 ביולי 2014

מובן. פשוט לא הבנתי אם אתה רומז שהולנד ינצחו או שארגנטינה תנצח.

עורב סגול 9 ביולי 2014

המונדיאל הגדול ביותר שאני זוכר. יותר מ82 יותר מ86. בכל מקרה נקבל אלופה ראויה, בין אם זאת גרמניה או הנבחרת שתנצח את גרמניה.

אסף THE KOP 9 ביולי 2014

אתה זוכר לא טוב.

matipool 9 ביולי 2014

ממש לא זוכר טוב .
אפילו לא נותן פייט ל-82' ול-86' .

D! 9 ביולי 2014

ואף מילה על הבושה של דויד לואיס. היה צריך ללכת הביתה בחצי הראשון. מוקדם.
במקום זה היה במקום בכל הזדמנות כדי לא לעשות את העבודה שלו בהגנה. מוריניו יודע מה הוא עושה.

עורב סגול 9 ביולי 2014

הפרשנים כאן אמרו הרגע שמוריניו המרוויח הגדול של המשחק

ניק 9 ביולי 2014

לא מוריניו אלא צלסי.. אחרי שהם שילמו 50 מיליון על טורס באחת ההעברות המגוחכות בהיסטוריה, בדיעבד, הם מקבלים 50 מיליון במה שנראה מבחינתי ההעברה הכי מגוחכת בהיסטוריה נכון לרגע ההעברה שלה (האמת שאמרתי את זה הרבה לפני המשחק הזה)

MCMANAMAN 9 ביולי 2014

שטויות. כל שחקני נבחרת ברזיל איבדו כדורים כאילו הם ילדים בגן
דאנטה היה הרבה יותר גרוע מלואיז לפי דעתי ועדיין שניהם לא איבדו כמו מרסלו או פרננדיניו.
הטעות של לואיז הובילה ל 1-0 אבל שאר ההתפרקות היא של כל נבחרת ברזיל

ניינר 9 ביולי 2014

חכו לעונת הזוועות של קוסטה בצ'לסי ואז נראה כמה גאון מוריניו

חכם בלילה 9 ביולי 2014

לואיז עשה טעויות חמורות בגול הראשון, הרביעי, החמישי והשישי.
מרסלו טעה בשני (שבר נבדל) ויש לו חלק בעוד כמה שערים ושלל איבודים.
שניהם שיחקו בהפקרות מוחלטת, עלו קדימה בלי חשבון והימרו על יציאות גבוהות בנסיון לחטוף כדורים (למשל לואיז בחמישי). ברמת חוסר הריכוז שלהם אתמול ומול נבחרת כמו גרמניה זה היה פשוט התאבדות.
דאנטה ופרננדיניו סתם שיחקו גרוע.
היחיד שהיה טוב בהגנה של ברזיל (ובעצם בקבוצה בכלל) היה מאיקון. אם אלבס היה פותח במקומו התוצאה כנראה היתה דו ספרתית.
אני חושב שלפחות אצל לואיז המשחק הנוראי הזה הוא שילוב של מוטיבציית יתר (בהתחלה) והלם (בהמשך).

חכם בלילה 9 ביולי 2014

התכוונתי שלואיז עשה טעויות חמורות בראשון, חמישי, שישי ושביעי.

D! 9 ביולי 2014

ניינר – אני מחכה – וחושב שאתה צודק

דויד לואיז היה לא רק גרוע אלא גם שערורייתי בנסיונות שלו לחסל את קלוזה במרפקים, בחוסר החזרה שלו להגנה, בחוסר מוטיבציה לעשות עוד מטר כדי לכסות את שורלה. בכמה כניסות למאבקים שבשקט (בטורניר אחר – בלי הוראות לשופטים) היו משאירות אותו עם צהוב או אפילו אדום מאד מוקדם במשחק

כסיפוביץ 9 ביולי 2014

א. גם לדעתי הולכת להיות נפילה חזקה עם קוסטה [למרות שפיזית הוא מתאים לאנגלים].
ב. בברזיל דויד לואיז מייצג מבחינתי את הכדורגלן הדוגמן החדש.
עסוק בסלפי כל היום ובשיתוף קבצים שכאשר מגיע הרגע בו צריך להתעלות ברמה המנטלית [להנהיג קבוצה] אז באמת שאין לו מושג מה לעשות.

גם ניימאר לא היה מושיע.
דויד לואיז מייצג את הכדורגלן החדש יותר מאשר כדורגלן ברזילאי.

השירה בהמנון עם החולצה של ניימאר היא אחד הדברים הפתטיים
ביותר שנראו על המסך.

glen 9 ביולי 2014

קודם ניצחו את אלו שהחביאו את קלאוס ברבי.
עכשיו הם ניצחו את אלו שהחביאו. את מנגלה. לך תדע אולי ביום ראשון זה את אלו שהחביאו את אייכמן. ממש סדרת הנוקמים. היסטוריה

יהודה 9 ביולי 2014

ומה עם אלו שעשו את ברבי, מנגלה ואייכמן?

אסף THE KOP 9 ביולי 2014

+1

חכם בלילה 9 ביולי 2014

אני דווקא הייתי מהמר על זה שביום ראשון הם ינצחו את אלה שהחביאו את אנה פרנק…

glen 9 ביולי 2014

הייתה לך כנראה טעות בהקלדה האוטומטית. התכוונת לאלו שהסגירו את אנה פרנק.

חכם בלילה 9 ביולי 2014

אתה צודק

היסטוריון של ספורט 9 ביולי 2014

כמה נתונים היסטוריים
1. ההפרש הכי גבוה אי פעם בחצי הגמר.
2. פעם ראשונה שקבוצה כובשת שביעייה בחצי הגמר (נשבר השיא העתיק של 1930 בו הביסה ארגנטינה אל ארה"ב וכן אורוגוואי את יוגוסלביה 1-6.
3. פעם ראשונה שנבחרת כובשת חמישייה בחצי הגמר (השיא הקודם 3 באותו משחק מ 30 אורוגוואי -יוגוסלביה ז"ל וכן ברזיל …צרפת ב 58 במשחק שנסתיים ב 2-5 ברזיל).

4. מאז 1938 עת הביסה שבדיה את קובה 0-8 ברבע הגמר לא שוחק שום משחק שנסתיים ביותר מ 4 הפרש בשלב הנוקאאוט
הנה המשחקים מאז 1986
א. שמינית גמר 86 ברזיל -פולין 0-4
ב. שמינית גמר 86 ספרד -דנמרק 1-5
ג. רבע גמר 2010 גרמניה -ארגנטינה 0-4

8. 8 שערים למשחק נוקאאוט זו השוואת השיא מאז 1966 עת ניצחה פורטוגל את צפון קוריאה 3-5 ברבע הגמר.
הפעם האחרונה שהובקעו יותר שערים הייתה ב רבע גמר 54 עת ניצחה אוסטריה את שוויץ 5-7.
מאז 1966 ראינו שני משחקים עם 7 שערים
1. חצי גמר 70 איטליה -גרמניה 3-4
2. שמינית גמר 86 בלגיה -ברה"מ 3-4
שני משחקים אלו הגיעו להארכה.

היסטוריון של ספורט 9 ביולי 2014

תיקון ותוספת.
3. הכוונה לחמישייה במחצית בחצי הגמר …עד היום השיא היה שלישייה.

תוספת כמובן 8 שערים של שני הקבוצות בחצי הגמר זהו שיא חדש.

wazza 9 ביולי 2014

תודה לך נדב יעקובי

D! 9 ביולי 2014

תודה לאוזיל

עופר 9 ביולי 2014

הסטטיסטיקה כמובן משקרת
ברזיל לא עשו שום דבר לפני ה-5-0.

matipool 9 ביולי 2014

דווקא שלטו לגמרי בחמש הדקות הראשונות ..

Drazick 9 ביולי 2014

אני די בטוח שהמזוודה והדרכון של סקולארי מוכנים וארוזים.
אי שם בארגנטינה ממתינה לו וילה, לחיים חדשים…

פשוט עצוב לראות מה הוא עשה מהאומה המוכשרת ביותר למגע בכדור עגול.

ק. 9 ביולי 2014

בימים קשים אלו במזרח התיכון, קצת צדק ספורטיבי לא מזיק.
מקווה שהמשחק הזה ישים קץ לעשור+ האפור, השמרני והפיזי-אלים (חלק ממנו) של נבחרת ברזיל ויתחיל מגמה של חזרה למקורות וקידום הכישרונות שגדלים שם בחופים או בג'ונגל.
לצערה של גרמניה היא לא לוקחת את הגולים למשחק הבא, ואם זה יהיה ואן חאל הוא כבר ימצא את הנוגדנים המתאימים (גם אם לא יספיק).

Mkjo 9 ביולי 2014

מה אתם אומרים על התרגיל של פיל ג׳קסון בגול הראשון עם הדאבל סקרין של קלוזה למולר??

היסטוריון של ספורט 9 ביולי 2014

שיא נוסף :
התבוסה הגדולה ביותר לנבחרת ביתית .
עד כה התבוסה הגדולה ביותר הייתה בהפרש 3.
א. מקסיקו הובסה ע"י איטליה 4-1 ברבע גמר מונדיאל 70.
ב.דרום אפריקה שהובסה 3-0 ע"י אורוגואי במחזור השני בבתים.

השוואת שיא נוסף.
ביתית שחטפה שביעייה קרה רק בשוויץ 54 בהפסדה לאוסטריה 7-5.

יואב דובינסקי 9 ביולי 2014

היו שש דקות היסטוריות יותר #איסטנבול

יואב 9 ביולי 2014

היו שתי דקות היסטוריות יותר #ברצלונה

יוסי מזרחי 9 ביולי 2014

היו רק שתי דקות הסטוריות.
בברצלונה.
השאר, עניני סטטיסטיקה.

אסף THE KOP 9 ביולי 2014

לא מתקרב.
באיסטנבול יצאו מקבר.

דן-דן 9 ביולי 2014

אין בכלל מה להשוות בין גמרי ליגת האלופות של ליברפול ומנצ׳סטר למשחק הזה, אפילו לא קרוב מבחינה היסטורית.

ברזיל, אימפרית הכדורגל, שיאנית הזכיות, מקבלת 4 גולים ב 6 דקות ?!? מפגרת 0:5 אחרי 29 דקות?!? בחצי גמר המונדיאל?!?!?.. אצלה בבית ?!?!?

זה כמו להשוות את מלחמת יום כיפור למלחמת העולם השניה, לא באותה ליגה בכלל. המשחק הזה ייזכר 100 שנה

גיל 9 ביולי 2014

ללא ספק. משחקים בגביע האלופות הם נחמדים ודרמטיים אבל בעיקר לאוהדי הקבוצות. כאן כל עיני העולם היו נשואות לברזיל. אם זה היה עוד משחק במונדיאל אז מילא, אבל בחצי הגמר זה כבר היסטורי, חצי גמר שברזיל חוטפת שביעייה זו רעידת אדמה, שכל זה יקרה בבית זה אירוע קוסמי שספק אם הנינים שלנו יזכו לראות משהו דומה לו.

ערן (המקורי) 9 ביולי 2014

מסכים. ואני אוהד ליברפול.
יש הבדל עצום בקנה המידה.

אביאל 9 ביולי 2014

על אף אהדתי לגרמניה, לנצח 7-1, בטח על הבמה הזאת זה פשוט לא כייף, היה לי יותר עצוב לראות את הברזילאים (בעיקר את שחקני צ'לסי) ואת אוהדיה עצובים, מאשר שמח.

בגמר, בכל מקרה, נגד ההולנדים או הארגנטינים זה יהיה שונה.

אלכס דוקורסקי 9 ביולי 2014

אהבתי את המעשה של סקולארי בתום המשחק, כשכינס יחדיו את כל הנבחרת. ברקע נשמעו קולות על ביזוי המדינה והסמל. נשמע מעט מוגזם, בלשון המעטה.

גרמניה נבחרת נהדרת, אך מסכים עם דורפן – הגמר מתחיל מאפס-אפס…

יואב 9 ביולי 2014

ההפקרות ההגנתית ב-82 מול רוסי הרוצח עוד היתה יחסית מובנת. בשמונה מעשר הם יתנו אחד יותר. נבחרת עצומה.
אבל היום? אין להם אפילו ארטילירייה בסיסית למעלה(לא מחליף את פריצה בפרד), אז גם לא להגן?
אז במה הם טובים?

אבי 9 ביולי 2014

פוסט קצר ומוצלח. אולי כאן החשיבות הגדולה של היעדרות ניימר: הילד החייכן והחיובי הזה שימש כליא ברק של לחצים היסטוריים; ברגע שנעלם, כולם התחשמלו.

זה לא היה הפסד רגיל, זה לא היה הפסד של כדורגל. שחקני ברזיל נראו משותקים. אחי אמר לי שאנחנו מסתכלים על 11 רונלדואים של 98.

קאז 9 ביולי 2014

כנראה שבכלל לא הגיע להם להיות שם בחצי הגמר. אני אישית מרגיש מרומה שקבוצה עלובה כלכך ההמצאה את דרכה לחצי הגמר של הגביע העולמי והרסה את ההנאה מהאליפות . בן אדם מתכונן , מתרגש, נזכר בחצאי גמר מיתולוגיים מהעבר, קרבות ענקיים ובסוף מגלה שאיי פארו התפלחה ( הגרלה, שופט , מזל) ומחרבת לו את ההנאה אחרי עשרים דקות. אשכרה מבאס

גיל 9 ביולי 2014

זו סתם הגזמה פרועה. זה כמו לומר שארסנל או רומא שחטפו תבוסות היסטוריות ממנצ'סטר לא ראויות למעמד כי חטפו שביעיה ושמינייה. לפעמים יש צירוף נסיבות שהכל קורס במשחק נתון. באותה מידה גם קולומוביה יכלה לרדת מובסת.

קאז 9 ביולי 2014

אולי הגזמתי אבל זו תחושתי. גנבו לי את הכיף של חצי הגמר.. סלח לי על זכרוני המתעתע אבל התבוסות של ארסנל ורומא היו במעמד חצי גמר ליגת האלופות?

גיל 9 ביולי 2014

לא, אבל זה כמו שתאמר שארסנל לא קבוצה של פריימרליג או שרומא לא ראויה לליגת האלופות. ואגב, אני שותף לאכזבה שלך. למרות המשחק ההיסטורי אחרי חצי שעה כבר לא היה מה להסתכל יותר.

גיל 9 ביולי 2014

ואגב, אני חושב שדווקא התבוסה הזו עושה חסד לברזיל. הם לא יכולים להאשים את ההפסד בחסרונם של ניימאר או תיאגו סילבה או להאשים שחקן זה או אחר ששיחקו כשעיר לעזאזל כמו ב1950. גם הם לא יכולים לומר שזה היה מזל רע. ההפסד חד משמעי והם פשוט הפסידו לקבוצה טובה יותר מה שאמור להקל על ההבנה שהם צריכים לעשות הרבה כדי להשתפר.

אבי 9 ביולי 2014

אתם יודעים על מה חשבתי פתאום? – עוד יש להם את המשחק על המקום השלישי. רחמים.

cookie-monster 9 ביולי 2014

וואו נכון!
אווצ'

פורנוהוליק 9 ביולי 2014

הגרמנים בקושי חגגו בגולים. מאופקים גם במשחק הכי גדול שלהם. כבר מהגול הראשון של מולר הם התנהגו כך.
הברזילאים לעומת זאת – דמעות ובכי בכל מקום. אם זה היה רק היום מילא, אבל הם התחילו עם זה כבר בשמינית הגמר.

ופה אולי טמון עוד הבדל בין שתי הנבחרות האלה: הגרמנים מרוכזים, מאופקים, ממוקדי מטרה, חושבים . הברזילאים היסטרים, מונעים מאוד ע"י רגשות (כל הפריצות הפראיות קדימה של מרסלו ולואיז), משחקים בלי שכל.

עמי ג 9 ביולי 2014

+1

איש 9 ביולי 2014

הדבר היחיד העצוב בעיני מהמשחק הזה הוא שרונאלדו ("אל פנומנו") הפסיד את תואר מלך השערים לקלוזה("דר פנטסטיש").

matipool 9 ביולי 2014

תומאס מולר עוד לא בן 25 .
סיכוי לא רע בכלל שהוא ישבור את השיא של קלוזה .

יוני (המקורי, מפעם) 9 ביולי 2014

סיכוי לא רע? יש לו סיכוי יותר מהסיכוי של כיפת ברזל ליירט. כבר 10 גולים ושני מונדיאלים לפניו, רק שיהיה בריא.

D! 9 ביולי 2014

יש סיכוי לא רע שעד סוף המונדיאל הזה יצטרך פחות גולים ממה שהבקיע במונדיאל הזה לבדו. הגרלה סבירה במונדיאל הבא (נבחרת ים תיכונית בשלב הבתים למשל) והוא מסיים עם זה ממש בקרוב.

matipool 9 ביולי 2014

כתבתי סיכוי לא רע כי תמיד אפשר להחמיץ מונדיאל בגלל פציעה / יחסים מורכבים עם המאמן / כוחות חדשים שעולים .

ק. 9 ביולי 2014

עוד טורניר כזה ב-2018, אחד דרדלה עם 1-2 גולים והוא שם.

אחד 9 ביולי 2014

בהתחשב ביכולות ההגנתיות המפוקפקות של שתי הנבחרות האחרות המועמדות לכתר, לא מן הנמנע שהוא ישבור את השיא של קלוזה כבר במונדיאל הנוכחי.

בני תבורי 9 ביולי 2014

לא עצוב בכלל ומשמח מאוד לדעת שעכשיו אין לדילמה אפילו איך לתרץ את הארבעה עשר מיליארדים ששפכה לזבל.

umad? 9 ביולי 2014

גם אם ברזיל הייתה לוקחת את גביע העולם כאשר בכל משחק הייתה מנצחת 7-1 זו לא היתה סיבה או תירוץ להשקעה של כמות הכסף הזו במדינה כמו ברזיל.
אשמח פעם להבין האם ההשקעה הזו אי פעם הצדיקה את עצמה עבור מדינה מארחת?

אסף THE KOP 9 ביולי 2014

אני מניח שחלק מהמתקנים ישמשו גם לאולימפיאדה.

umad? 9 ביולי 2014

ועדיין.. המונדיאל פרוש על פני כל ברזיל בעוד האולימפיאדה נמצאת רק בריו (אולי מעט תחרויות נמצאות במקום אחר). כולי תקווה שלפחות רוב הקבלנים וכח העבודה הם ברזילאים.

גיל שלי 9 ביולי 2014

בני זו לא דילמה אלא לולה מי שקיבל את ההחלטה לארח את המונדיאל. כדאי לזכור שהנימוקים היו הגיוניים, ברזיל צריכה השקעה דחופה בתשתיות, כמובן שהבעיה היא שבגלל השחיתות יותר מדי כסף זרם לקבלנים מקורבים לפיפ"א, אבל די מספיק עם השטות הזאת

כסיפוביץ 9 ביולי 2014

בני
אני גם מסכים עם גיל.
לעומת זאת הנושא הזה רק מתחיל לדגדג

יש לעבור עוד מונדיאל שחיתות בקטאר

אדם בן דוד 9 ביולי 2014

בקטאר? כי המונדיאל ברוסיה הוא מה?

כסיפוביץ 9 ביולי 2014

בוא נגיד שכל אירוע של פיפא הוא סמל לשחיתות.
ברוסיה לפחות יש תשתית מסוימת לארח מונדיאל.

קאטאר זו שיא העליבות כרגע [רק האירוע של כדורגל ביולי במדבר הוא יותר הזוי מלשחק משתיים בתהריים באמזונס].

כסיפוביץ 9 ביולי 2014

אוף. בתהריים- בצהריים..

אריק 9 ביולי 2014

לא הבנתי, כמה שנים ברזיל לא הפסידה בבית?

פורנוהוליק 9 ביולי 2014

במשחק רשמי: 1975 3:1 לפרו בקופה אמריקה. 68 משחקי בית רשמיים מאז.
במשחק ידידות: ???

D! 9 ביולי 2014

הסטטיסטיקה הכי מטופשת אי פעם – ברזיל לא מפסידה משחק בבית 40 שנה. נבחרת שלא שיחקה אפילו משחק ידידות בבית איזה עשר שנים בטח לא מול יריבה ברמה. –

פורנוהוליק 9 ביולי 2014

עזוב 40 שנה. 68 משחקים רשמיים. שזה כולל נגד ארגנטינה, אורגוואי, צי'לה וקולמביה בקדם עולמי וקופה אמריקה.
זו חתיכת סטטיסטיקה. זה כמו שקבוצה בפרמיירליג לא תפסיד בבית 3 וחצי שנים.

D! 9 ביולי 2014

ארגנטינה, אורגוואי, צ'ילה וקולומביה הן לא ליברפול, צ'לסי, ארסנל ויונייטד מול הסיטי. עם כל הכבוד.
ולטוס לשחק במדינה אחרת זה לא כמו לנסוע כמה שעות למשחק חוץ.

זה יפה מאד, בחיי. אבל זה נשמע יותר ממה שזה.

שמעון כסאח 9 ביולי 2014

ברזיל הובסו עוד לפני שהמשחק התחיל, כשהשחקנים מניפים לפני שריקת הפתיחה את חולצת השחקן הפצוע הם מצהירים: "אנחנו סמרטוטים".

אז ניגבו איתם ודרכו עליהם.

אסף THE KOP 9 ביולי 2014

מה ההפתעה ?

גרמניה כבר ניצחה מעצמת כדורגל 1-7.

http://www.youtube.com/watch?v=SNR-zCPhE7k

אלעד ב.א. 9 ביולי 2014

חזק

אלעד 9 ביולי 2014

קרסו. אין דרך אחרת להגיד את זה. ראו שאחרי הגול הראשון הם פשוט קפאו. כל הלחץ שהצטבר, סביר להניח עוד הרבה לפני שהמונדיאל החל, התפרק במכה. אולי עם ניימאר היה מי שמרגיע את המצב, כמו מול קרואטיה, אבל כנראה שלא.
ליבי עם השחקנים ועם העם הברזילאי

חכם בלילה 9 ביולי 2014

אחרי הגול הראשון הם עוד תפקדו. הגול השני גמר אותם.

Gil - Zimbabwe 9 ביולי 2014

כמו שכתבתי בפוסט הקודם, הלחץ הוא שם המשחק. ברזיל על מנת לצאת מהלחץ התרכזו כל הזמן בפציעה של ניימאר ובהרחקה של סילבה. ערערו וניסו להעניש במקום להתרכז במשחק.
ברגע שהם חטפו את הראשון הלחץ רק גבר ואז זה כבר היה מפולת שלגים.
מעבר להכל בכל הימים האחרונים גרמניה הציגה את ברזיל כחבורת רחוב אלימה ופתאום במחצית הראשונה הם נהיו צדיקים.
במחצית השנייה הם כבר שמרו לגרמנים על הרגליים שיהיו שלמות נגד ארגנטינה.

ואן חאליסי 9 ביולי 2014

*נגד הולנד

אזי 9 ביולי 2014

דורפן, התמונה של הסטטיסטיקה שהעלתה היא מדהימה
אבל מעניין אותי לראות את אותה תמונה מהמחצית.
יש לי הרגשה שהיא מספרת סיפור שונה לגמרי, והסטטיסטיקה של הברזיאלים התחילה להתישר רק אחרי ה 7-0 ושלושת החילופים בגרמניה.

תומר חרוב 9 ביולי 2014

הנתון החשוב ממחצית הראשונה הוא ששחקני גרמניה רצו ביחד כמעט שבעה קילומטרים יותר משחקני ברזיל.

ניינר 9 ביולי 2014

ואסור לשכוח שגרמניה שיחקה בעשרה שחקנים (אוזיל היה אוויר).
מרסלו האידיוט גרם לי עונג רב בכל פעם שהדביל שבר את מלכודת האופסייד והשאיר ארבעה גרמנים מול סזאר

וולטר וויט 9 ביולי 2014

מישהו כתב את זה למעלה, אבל אפשר היה לראות בגול הראשון שזה היה תרגיל מתוכנן. קלוזה חוסם את לואיז ומשאיר את מולר לבד באיזור שנשאר ריק משחקנים.
הגרמנים באו עם תוכנית משחק מסודרת ואפקטיבית. כל המחצית הראשונה לחץ בלתי פוסק של קלוזה וחדיירה על הבלמים עם הכדור כשהתקפה מתחילה, ומולר ואוזיל יורדים עם המגינים של ברזיל. ברזיל לא הצליחו לייצר מעבר מההגנה להתקפה דרך הקישור בכלל.

shohat 9 ביולי 2014

אני מאד מעריך את הפוסט הזה. לפעמים קורים דברים שמדברים בעד עצמם. כל ניסיון לכתוב ולהסביר הופך מיותר וקלישאתי. הבנו לבד. צירוף הריכוז הסטטיסטי – ללא מלים – גאוני.

shohat 9 ביולי 2014

והשמחה הברזילאית עוד תשוב. https://www.youtube.com/watch?v=AmuaIcin-YM

cookie-monster 9 ביולי 2014

http://www.buzzfeed.com/mattlynley/germanys-world-cup-goal-flurry-sends-twitter-into-a-frenzy

^ יש שם גרף מדהים של טיוויטים לשניה, על גרף זמן של המשחק עם סימונים מתי הגולים.

Twitter Data @TwitterData
With 35.6 million Tweets, #BRA v #GER is the most-discussed single sports game ever on Twitter. #WorldCup

אולי שווה לעקוב אחרי החשבון הזה…

רומן 9 ביולי 2014

אני עדיין בשוק..
פתחתי בבוקר אינטרנט לוודא שזה לא היה חלום רע.
ראיתי את המחצית הראשונה בשידור חוזר כדי להבין איך זה קרה.
דוד לואיז הפקיר לחלוטין את ההגנה אחרי השני.
הייתי בטוח שברזיל תיקח את הגביע.
מדהים.
אני בהלם.

גילעד 9 ביולי 2014

אתה היית אותו אחד שמסביר לנו שגרמניה כשלה מאז שהנבחרת התמלאה בשחקנים שקצת פחות צועקים בהמנון, לא?? הברזילאים צרחו אתמול בהמנון…

רומן 9 ביולי 2014

כן זה אני.
בוא נחכה לאחרי הגמר עם המסקנות.
אני גם הייתי אותו האחד שצעק שלגרמניה אסור לשחק את הפיפי קקה של פפ, ושכדורגל משחקים עם חלוץ מרכזי.

כסיפוביץ 9 ביולי 2014

עד כמה שאני זוכר הנבחרת הטובה [והקבוצה הטובה] בעשור הקודם וקצת מזה שיחקה ללא חלוץ מרכזי.

רומן 9 ביולי 2014

מי החליט שהם טובים?

כסיפוביץ 9 ביולי 2014

אליפות עולם
אליפות אירופה
6 תארים בשנה אחת…

כנראה שהמציאות חזקה מהדמיון

umad? 9 ביולי 2014

רומן של דה באזר לא מאמין ב9 מזויף… היית יכול ללמד את די סטפנו ("החלוץ המזויף המקורי") דבר או שניים. אולי הקריירה שלו הייתה מצליחה להמריא.

כסיפוביץ 9 ביולי 2014

אל תבכה רוני רון
זה סופו של כל בלון

גל ד 9 ביולי 2014

היי, סמי ח'דירה עשה פיאו פיאו כשבישל לקרוס.

אגב, זה תבשיל ח'דירה?

איתי 9 ביולי 2014

לא להאמין, אבל המרוויח הגדול מהטבח אתמול הוא……דייגו קוסטה!

gilad 9 ביולי 2014

אנקדוטה – במחצית עברו לערוץ 1 לעדכון עלן המצב. עלה לשידור דני יתום, כנראה ראה את המשחק כי דיבר על הטיל שהגיע עד חדירה…

רוני יעקוב 9 ביולי 2014

גדול

מוסא 9 ביולי 2014

אחרי שקראתי כמעט כל פרשנות ומאמר אפשריים, שאפו דורפן, על האבחנה המהירה, הקצרה והמדויקת: קריסת מערכות. הכל בראש. רונאלדו בגמר 98' כפול 11. כפול 200 מיליון.

האם יש תקדים במשחק כדורגל, *כלשהו*, ל-4 שערים בתוך 6 דקות? מניח שלא. ומכאן, שכל ניסיון להכניס את המשחק לשיח הטקטי-כדורגלני הרגיל, לא רציני. או בהקבלה מעולם המשפט: ברזיל לא היתה כשירה אתמול לעמוד לדין.

(ואפרופו – נדמה לי שגרמניה הפגינה אכזריות יתר ובעטה בגוויה. הרגיש, לי לפחות, נורא להמשיך ולצפות בזה, גם בלי הילדים הבוכים ביציע. אבל זה בשוליים).

חכם בלילה 9 ביולי 2014

לדעתי דווקא יש הרבה מה לכתוב על חוסר המוכנות הטקטית של ברזיל מול גרמניה, אבל שום רמה של חוסר מוכנות טקטית לא אמורה לגרום לכזו קריסה תוך 6 דקות. הבעיה הגדולה של ברזיל ב-6 הדרות הללו היתה ששני המנהיגים שלה – ניימאר וחשוב יותר, טיאגו סילבה – לא היו על המגרש. גם בלעדיהם אין שום הצדקה לקריסה הטוטאלית של ברזיל אחרי הגול השני.

ומן העבר השני, אסור להפחית מגודל הקרדיט שמגיע לגרמנים. הם באו מוכנים טקטית ומנטאלית ברמה הגבוהה ביותר. הם לחצו את הברזילאים גבוה וכל פעם שזכו בכדור הם טסו למעלה עם לפחות 5-6 שחקנים כולל קשירם אחוריים (חדירה נתן משחק אדיר). לב כנראה ידע שבלי סילבה ההגנה הברזילאית מועדת לפורענות וניצל את זה.

ברגע שהגול השני נכנס וכל ברזיל נכנסה להלם ודיכאון הגרמנים הריחו את הדם ובמקום ללכת לאחור כפי שהרבה נבחרות היו עושות (ארגנטינה למשל) הם הסתערו על הברזילאים האומללים כמו להקת לביאות על זברה פצועה. 6 הדקות הבאות היום מדהימות וקשות לצפיה כמו סרט טבע. אתה מתפעל מהעוצמה חסרת הרחמים של האריות ובוכה בלב על גולרלה של הזברה הנטרפת.

חכם בלילה 9 ביולי 2014

כתיבה מהירה, הרבה שגיאות… נו מילא, מבינים.

D! 9 ביולי 2014

פרדיננד אתמול במחצית תיאר משחק מול ליברפול שהגיע ל-4 וסקולס אסף את כולם ואמר להם שלא חוטפים עוד אחד. ששחקנים מנסים להחזיר בשביל האוהדים אבל פשוט צריך להתקפל ולעמוד ולא לספוג. שאין מישהו כזה לברזיל. אולי סילבה היה עוזר לזה, אולי לא.

אמיר המקורי 9 ביולי 2014

במילה אחת,"החמור",האשם היחידי הוא סקולארי(זה כינויו בברזיל)על שם עקשנותו,מכל שפע הכשרונות שיש במדינה הענקית הזו לשחק עם שחקנים הזויים כמו פרד ודומיו ולא לזמן את מי שצריך.
ולא רק זה,גם הטקטיקה ההזוייה של "החמור" עזרה לבושה להתרחש.

אבי גרפינקל 9 ביולי 2014

משהו מובן-מאליו, שהמשחק אתמול הזכיר:
אמנם רק חלק זעיר מההתקפות מסתיים בשער.
אמנם ההבקעה היא עניין קשה ונדיר ביותר, אך רק בהינתן תפקוד סביר של ההגנה.
ברמות מקצועיות, כמעט בכל פעם שההגנה תעשה טעות משמעותית ייכבש שער.
בעידן שבו מעריכים בעיקר שחקנים התקפיים (ומבחינת הקהל הרחב כמעט כל עידן היה עידן כזה), קל לשכוח את העובדה הזאת.

Comments closed