הניצחון על קווינס פארק ריינג׳רס. די מאריה

ראשון בין כולם. די מאריה

 

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

קיומו של קשר מרכזי ״גרזן״ הוא הרבה פעמים הפתרון הקל לקבוצת כדורגל. מצד אחד נוכחית של מישהו ״90% הגנה״ מועילה להגנה. אבל מצד שני לפעמים מורידה אחריות. אחד הדברים היפים בברצלונה למשל שעד כמה שבוסקטס הוא קצת מלוכלך הוא לא גרזן אמיתי. גם הוא קודם כל טכניקה. וכל שחקן שם מבין שהוא אחראי להגנה כמו כולם. אז עם עבודה קבוצתית כללית אנדר הררה ודיילי בלינד יכולים להחזיק את האמצע כשהם מביאים לשולחן הרבה יותר טכניקה. מכיוון שרוני עובד ודי מאריה עובד מי שימצא את מעמדו בסכנה מול יריבות חזקות יותר הוא חואן מאטה.

ואן חאל אמר שאחד השיקולים לקנות את די מאריה היה הקהל. ולכן הוא הרכש החשוב ביותר. השחקנים האחרים נרכשו לפתור בעיה פה ובעיה שם. די מאריה נרכש כדי להחזיק את האופטימיות ושמחת החיים באולד טראפורד. והתחושה הראשונית שלי היא טובה מאד. סביר שבתחושה של די מאריה מתוך הרקע הלטיני שלו שריאל מדריד היא חלום יותר גדול ממנצ׳סטר יונייטד. אבל מהר מאד הוא ימצא עצמו כמלך של איצטדיון של 76000 צופים ויבין שהמבחינה הזו הוא שדרג את עצמו. יש הבדל בין להיות שחקן חשוב במועדון פאר ללהיות הפרצוף שלו. והוא יהיה הפרצוף והוא ראוי לכך. ראינו רגעים לא מעטים של כדורגל טוב ויפה. אני רואה פה פוטנציאל לסיפור קנטונה.

וזה נכתב לפני המשחק:
Radamel Falcao Garcia_5

אחת הסיבות שואן חאל נחשב בעיני רבים כאיש מדון ואקצנרי היא שהוא אומר את האמת. אני לא בא להגיד את זה לטובתו. אמירת האמת בכל מצב היא תכונה בלתי נסבלת. תחשבו על תשובות אמיתיות לשאלות הבאות:

״איך אני נראית?״

״מה דעתך על התינוק?״

״האם שמחת כשהסופרסטאר של היריבה שבר את הרגל?״

אדם שאומר את האמת תמיד הוא אדם בלתי נסבל. ומי שאומר אותה הרבה גם לא משהו.

*

אז במסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמנהל יונייטד ואן חאל אמר שהוא לא יתעסק עם האקדמיה עד שיסיים בשיקום הקבוצה הבוגרת. נדמה לי שהוא נקב בשנתיים כזמן של התהליך הזה. הוא גם אמר שאת רכישות שואו והררה הוא לא יזם אבל אישר כי הם שחקנים טובים. קצת אחר כך אמר שאולי לא יקנה שחקנים עד פתיחת העונה כי ירצה לראות מה שווים הקיימים. חשבו שזה מסך עשן לצרכי משאים ומתנים אבל זה מה שקרה.

אחר כך אמר שתקופת הנסיון מתקרבת לסיומה ושאמר לשחקנים שאולי בתוך כמה ימים תהיה קבוצה אחרת לגמרי. חשבו שהוא מאיים על השחקנים שיתחילו להזיז את התחת.

אבל זה לא היה איום. הוא הלך וקנה קבוצה אחרת לגמרי.

(ואגב, אני לא בטוח לכן שה3-5-2 עדיין תקף. נראה)

*

אז היום יש קבוצה חדשה מקופסה. לא חסר לה כלום וכל ששת שחקני הרכש החדשים זמינים. גם מי שחושב שחסר לה קשר מרכזי – התמונה היא שונה לחלוטין. נכון שעדיף קשר מרכזי יותר טוב, אבל הלחץ שמבצעת עליך קבוצה יריבה כשהאיום שלך הוא פריצה של אשלי יאנג, שונה מהלחץ כשהאיום הוא פריצה של די מאריה.

וברגע שפלקאו יבקיע שער אחד הקבוצה תחזור לשחק, לפחות בבית, כקבוצה שיודעת שהיא שווה 2-3 שערים. ולא קבוצה בחרדה הקיומית של ״מה יקרה אם נספוג״.

והיום הוא מבחן גדול! ולמה? כי מנצ׳סטר יונייטד לא הפסיקה מעולם לצבור את נקודות החוץ שלה. היא צברה בעונה שעברה מספיק נקודות חוץ לאליפות. היא הפסיקה לנצח את משחקי הבית מול הקבוצות הקלות יותר. משחקים שפעם הייתה מנצחת בעשרים דקות. עכשיו יש לואן חאל סגל שצריך לנצח משחקי בית כאלו תוך עשרים דקות.

לא ככה?

Trompeta en Montuno
לראות את רוז ולמות

156 Comments

חז 14 בספטמבר 2014

אתה אופטימי מאוד ואני מקווה שאתה גם צודק.
על הנייר, הסגל הזה צריך להבקיע ממוצע של שלושה כל משחק, אבל משחק ההתקפה הוא לא רק שחקני ההתקפה. כשמפחדים ממה שקורה מאחורה אז שחקנים פחות משוחררים לפעולות התקפיות.
ג'ונס פצוע. אני מאוד מקווה שנראה את רוחו, כי את היכולות של שאר החבר'ה מאחורה אנחנו מכירים, ולא לטובה.

מול קבוצה כ"כ חלשה היום, יהיה די בזיוני לא לנצח.

דורפן 14 בספטמבר 2014

האופטימיות היא מפלטו האחרון של הנבל

סימנטוב 14 בספטמבר 2014

הכרה עצמית חשובה

חיימון 14 בספטמבר 2014

מה רע בקצת אופטימיות? ציניות יש לנו בשפע!

אמיר המקורי 14 בספטמבר 2014

זהו שהיונייטד קיבלו משחק כביכול בהזמנה עבור יצירת מומנטום להמשך,בואו ונראה מה יעשו עם זה…בימים כתיקונם עם חומר שכזה חייב להסתיים עם 3 כדורים ברשת היריב,השאלה מה נקבל ברשת שלנו.
וקצת יותר ברצינות,לאחר שהכול שקע ודיי הופנם אני מביט דיי בהשתאות וסקרנות על "הפרוייקט" שעובר על המועדון,ממש יהיה מרתק לראות את התהליך והתוצאות הסופיות!

סימנטוב 14 בספטמבר 2014

ממש, לפני ואן חאל בלאקט לא חלם לפתוח את העונה בסגל, הדיבור על וילסון, יהיה מרתק

matipool 14 בספטמבר 2014

* אוף טופיק * :
דורפן – סליחה על ההטרדה והנושא הלא קשור .
סיכוי טוב מאד שבתחילת אוקטובר נקפוץ לנופשון משפחתי של כמה ימים בבודפשט ( עם ילדה לפני גיוס וילד בן 4 ) .
אשמח אם יש לך המלצות / רעיונות שיכולים להתאים לקומבינציה כזו .
תודה בכל מקרה .

דורפן 14 בספטמבר 2014

שלח לי מייל לdorfan@debuzzer.com ואשמח לעזור

matipool 14 בספטמבר 2014

תודה !

אריאל גרייזס 14 בספטמבר 2014

"הלחץ שמבצעת עליך קבוצה יריבה כשהאיום שלך הוא פריצה של אשלי יאנג, שונה מהלחץ כשהאיום הוא פריצה של די מאריה." – האנדרסטייטמנט של המאה, נראה לי.
אבל השאלה היא האם די מאריה יודע להתחזות לפנדל כמו שאשלי יאנג יודע!

דורפן 14 בספטמבר 2014

תזכור מאיזו ליגה הוא בא

עידוקוליס ליפשיץ 14 בספטמבר 2014

ביץ' פליז, הוא ארגנטינאי. הם מתאמנים על זה מינקות

להלן מקבץ הביצועים:
https://www.youtube.com/watch?v=mLc-Ked49og

סימנטוב 14 בספטמבר 2014

מסודרים! אפשר להוציא את יאנג מההרכב

martzianno 14 בספטמבר 2014

+ 1 לליפשיץ

Zak 14 בספטמבר 2014

2+ וידאו מצוין!

אריק 14 בספטמבר 2014

שיחקתם אתמול, גרייזס?
יאנג לט מתקרב לקרסוליים של סטיבי המחליק…

edgecator 14 בספטמבר 2014

לגמרי ככה.

מצוי מול רצוי, זה כל הסיפור. ברור שאי אפשר לצפות לחיבור משמים בשלב הזה, אבל היום אנחנו צריכים לראות *משהו* שונה. לא אהיה חמדן – משהו שמתקרב לקבוצה שמשחקת כמו סך חלקיה ההתקפיים אמור להספיק למשחקים הקרובים. הקבוצה זקוקה נואשות לכוח ההרתעה שלה, והדרך צריכה להתחיל היום.

Gil - Zimbabwe 14 בספטמבר 2014

Small 1- 0 will make me happy

Danny -Long Island 14 בספטמבר 2014

Not really

אוהד 14 בספטמבר 2014

ואן חאל ממרום מעמדו כנראה יכול להרשות לעצמו להופיע ולהתבטא כדרכו,הרי זה גם טוב לשני הצדדים,הוא בנה את עצמו ככה ומעניק לתקשורת את הסחורה,והיא מצדה רק מחכה לו וממשיכה להעצימו..(לפחות בנתיים באנגליה העיתונאים עושים עמו חסד וממשיכים ליישר איתו קו כשהוא המוביל,לא כמו התקשורת ההולנדית למשל).
כשאתה עם קבלות כשלו,אתה תמשיך לדבר את האמת שלך,ויש לו קבלות חביבי,בטח אחרי המונדיאל האחרון שרק העצים את דמותו.
היום מרגיש כמו ערב חג,פחות מניצחון ישלח אותנו ליום כיפור..

דרך אגב,מה לגבי ריו?לא תתן לו כמה מילות פרידה…בחיי שמגיע לו!..

עוז 14 בספטמבר 2014

תחזית: נפרק אותם 1-0

נובלס כחול 14 בספטמבר 2014

אז מה יש לנו היום?
קפטן אנגליה ,קפטן הולנד ,השחקן הארגנטינאי הטוב בעולם כיום ,הקשר הבאסקי הטוב בעולם (אלונסו הזדקן טיפה) ,השחקן ההולנדי הכי מגוון בעולם ,והמגן השמאלי הארגנטינאי ,הכי טוב לפחות בעשור האחרון (אף אחד מהשאר לא הגיע לגמר המונדיאל) , ולקינוח השוער הספרדי הטוב בעולם (בשנתיים האחרונות).
אני אומר גלקטיקוס. במשחקי מחשב (פיפא 15 ,פובול מנג'ר ,קלאב מנג'ר…) יונייטד היא הקבוצה -כקבוצה- השנייה בטיבה בעולם (אחרי באיירן).

אני לא מצפה שהם ינצחו היום ,גם מאייפון חדש אתה לא מצפה שהוא יפעל כמו שצריך כשאתה מוציא אותו מהקופסה ,אבל אחרי שאתה מגדיר אותו ומתאים אותו לצרכים שלך ,הוא יתפקד פנטסטי..

יונייטד זה האייפון ו-פאן גאל זה המתכנת/צרכן. אם יונייטד לא תהיה טופ 4 בכריסמס ,יש בעיה.

בינתיים אני מקווה שהאייפון יהיה קל לתכנות וכבר יתחיל לרוץ היום

דורפן 14 בספטמבר 2014

אין להם שום תירוץ לא להצליח. ניצחון היום שם אותם כמדומני שתי נקודות מסיטי, אחת מליברפול, שתיים או שלוש מארסנל ורק צ׳לסי ברחה להם.

חז 14 בספטמבר 2014

"השחקן הארגנטינאי הטוב בעולם כיום"- אני לא מת על הגמד ההוא, אבל, ברצינות? אולי שחקן נבחרת ארגנטינה הטוב בעולם כיום…
שלא נדבר גם על זה שאני לא מסכים עם הקביעה לגבי הררה ודה חאה…

תוהה בדרכים 14 בספטמבר 2014

די מאריה היה השחקן הכי גרוע של ארגנטינה במונדיאל מלבד אגווארו והיגואין.

רק שאנחנו חיים בעידן שבו משחק אימון מול נבחרת גרמניה ב' מקבל משמעות יותר גדולה ממונדיאל. ואני מאד מחזיק מדי מאריה וחושב שהוא אחד השחקנים הטובים בעולם, אבל שיכתוב ההיסטוריה הזה כאילו הוא איזה שחקן נבחרת מהולל, פשוט מוטעה ומטעה.

חז 14 בספטמבר 2014

ניסיתי לתת לו קצת מרווח תמרון. אבל בגדול, איזה שחקן נבחרת ארגנטינה היית לוקח לפניו לקבוצה שלך? אגוארו כשיר טוב לפחות כמוהו, אבל הוא נפצע כל משחק שני. גם לא הייתי לוקח את מסצ'ראנו לפניו, בטח לא בשיטה שרצה לאורך שנה בניגוד לנבחרת בה שחקן הורס יכול להביא את עצמו לידי ביטוי בצורה טובה יותר משחקן יוצר.

תוהה בדרכים 14 בספטמבר 2014

ברור שאת מסי הייתי לוקח הרבה לפניו.

חוץ ממנו? זה צמוד בינו לבין אגוארו ותלוי בצרכי הקבוצה.

אבל זאת לא הייתה הטענה שהוא העלה. הטענה שלו הייתה שהוא "שחקן הנבחרת ארגנטינה הטוב בעולם", כלומר שהוא השחקן הארגנטינאי שמשחק הכי טוב בנבחרת.
הטענה הזאת מתבססת על משחק אימון נגד הרכב מחליפים חסר מוטיבציה של גרמניה ומתעלם מהמונדיאל המאד חלש שלו.

חז 14 בספטמבר 2014

לא. נובלס כחול כתב שהוא הארגנטינאי הטוב בעולם כיום. אני כתבתי שהוא אולי שחקן נבחרת ארגנטינה הטוב בעולם כיום. הכוונה היא לשחקן הארגנטינאי הטוב ביותר שנמנה על סגל הנבחרת (כי מסי חתך לתקופה), בלי קשר אם הוא טוב או לא טוב במשחקי הנבחרת שלו.

תוהה בדרכים 14 בספטמבר 2014

מקבל את מה שכתבת.

אפשר להבין את זה כשחקן הטוב ביותר באופן עקרוני (הכוונה שלך) או כשחקן שמשחק הכי טוב בפועל במדי הנבחרת. הרבה פעמים אין חפיפה בין המקרים.

דורפן 14 בספטמבר 2014

מסי חתך מהנבחרת? איך לא שמעתי מזה?

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

דורפן

זו השמועה,הודעה רשמית לא יצאה לא ממסי ולא מהנבחרת.

.בכל מקרה מדברים על מנוחה למסי והתרכזות בקבוצה בשנה הנוכחית וכל זה בשנה שאין לארגנטינה כלום חוץ ממשחקי ידידות עד לקיץ הקרוב עם הקופה (המוקדמות למונדיאל 2018 מתחיל רק בעוד שנה מהיום)

דורפן 14 בספטמבר 2014

הגיוני מאד. הוא בעומס מטורף ובעצם יש שתי קופות אמריקות שנה אחרי שנה. אז רק ב-2017 הוא צפוי לקבל קיץ מנוחה

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

אם זה תלוי בי מסי גם לא צריך לשחק בקופה אמריקה שהוא מפעל קיקיוני.

בגיל 27 ואחרי הקילומטראז' הרצחני שלו בקבוצה ובנבחרת – רק מוקדמות מונדיאל, ומונדיאל.

תוהה בדרכים 14 בספטמבר 2014

מה שכן, הקביעה לגבי דה חאה כנראה נכונה.

חז 14 בספטמבר 2014

בתור אוהד, מפחד לגעת בקודש הקודשים שבשער ומהתגובות שיגיעו, אבל אני באמת חושב שדייגו לופז היה טוב ממנו בשנתיים האחרונות.

אוהד 14 בספטמבר 2014

צריך להוציא את זה החוצה כבר,דה חאה שוער בינוני+ לצער כולנו,צריך עוד לצבור הרבה ביטחון ונסיון

ק. 14 בספטמבר 2014

ואלדס שנה שעברה עד הפציעה היה הספרדי הטוב ביותר. חיפה על הרבה מבוכות בהגנה, בייחוד בחצי הראשון של העונה. אחרת לא היו מגיעים למחזור האחרון עם סיכוי לאליפות

ניק 14 בספטמבר 2014

תוהה, אגוארו בכושר מחריד בשנה האחרונה. נכון שזה נובע מאין ספור פציעות אבל כרגע די מריה והוא לא באותה רמה.
אפילו דגקו נראה כרגע יותר ממנו בסיטי.
כמובן שאם הוא יחזור לכושר שלפני הפציעה זה סיפור אחר, כי באמת מדובר בפונציאל אדיר.

תוהה בדרכים 14 בספטמבר 2014

אגוארו בכושר מטורף בעונה האחרונה, הוא פשוט פצוע חצי מהזמן, כך שזה לא מתבטא במספרים שנראים נורא מרשימים בערכים מוחלטים.

ממוצע השערים שלו פר דקה הוא הטוב בהיסטוריה של הפרמיירליג.

תוהה בדרכים 14 בספטמבר 2014

על זה שדי מאריה לא מתקרב להיות השחקן הארגנטינאי הכי טוב בעולם מיותר להרחיב, אבל הררה לא מתקרב להיות הקשר הבאסקי הטוב ביותר. על חאבי מרטינז שמעת? אפילו בקבוצה הקודמת שלו היה קשר טוב ממנו ועוד כמה ברמה שלו.

הסגל של יונייטד לא מתקרב לחמישייה הראשונה בכדורגל העולמי.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

ההשוואה שלך את יונייטד לאייפון מדוייקת ב 100% – שניהם אוברייטדים מטורפים שזוכים למערכת יחסי ציבור משומנים והזויים.

האייפון 6 במפרט שלו זה חיקוי פתטי למכשירי אנדרואיד שיצאו כבר ב 2012..אבל למה להפריע לאייפוניסטים עם עובדות?ועל אותו משקל יונייטד מדורגת אצלך כקבוצה עם סגל השחקנים השני בטיבו בעולם… באיזה עולם דימיוני הסגל של יונייטד אפילו באופן תיאורטי במשחקי מחשב טוב מהסגל של ריאל-בארסה-צ'לסי וכדומה???

תוהה בדרכים 14 בספטמבר 2014

אני לא בטוח שהסגל של יונייטד הוא אפילו טופ 10.

תלוי איך מודדים את זה. אין יותר משש-שבע קבוצות בעולם שיש להן שחקנים אינדבידואליים ברמה של די מאריה או פלקאו בכושר שלו באתלטיקו. מצד שני, יש הרבה מאד קבוצות שיש להן מרכזי שדה והגנות יותר חזקים משיש ליונייטד, לפחות עד שיוכח אחרת.

חלק מהשחקנים של יונייטד הם במצבם הנוכחי שמות הרבה יותר גדולים מאשר שחקנים טובים. בנוסף, הם גם משחקים באותם תפקידים.

חוליית התקפה של פלקאו, רוני וואן פרסי נשמעת נורא מפחידה בתיאוריה. בפועל, רק שניים מתוכה יכולים להיות על המגרש בו זמנית, בקבוצה שאין לה אירופה על הראש.

נובלס כחול 14 בספטמבר 2014

כקבוצה יונייטד מתעלה על ריאל האינדווידואלית ,ויש ליונייטד חוד -בתיאוריה- שלא נופל מזה של ריאל. (בריאל יש גם חיסרון בהגנה והשוער ,יונייטד השוער מעולה ולגבי ההגנה נחיה ונראה)
בארסה ,יש את ניימאר והפרעוש ואינייסטה ואני לא זוכר מי עוד שם שווה יותר מ15 שערים בעונה…
וצ'לסי זה מפלצת , שאני חושב שיונייטד שווה לה מבחינת פוטנציאל,תוציא את קוסטה מההרכב אני לא יודע כמה הם יהיו שווים אז. תוציא מיונייטד את רוני או ואן פרסי או פאלקאו , ישארו לך רוני או ואן פרסי או פלקאו.

בתיאוריה יונייטד היא בטופ 4 של אירופה ,בפועל נצטרך לראות איך הם יתפקדו..

תוהה בדרכים 14 בספטמבר 2014

– למרות חלון ההעברות ההזוי שלהם, לריאל מדריד יש סגל הרבה יותר טוב משל יונייטד.

ההתקפה שלה (כולל בייל ורונאלדו) הרבה יותר טובה, הקישור שלה הרבה יותר טוב (אתה יכול להשוות את מודריץ' – קרוס- חדירה לקישור של יונייטד?) ואפילו ההגנה המושמצת שלה עדיפה- אתה יכול להשוות את הבלמים של יונייטד לפפה, ראמוס ווראן?

אין ספק שדה חאה עדיף כיום על קסיאס, אני ממש לא בטוח שהוא עדיף על קיילור נבאס.

– לברצלונה יש גם את השחקן הכי טוב בפרמיירליג בעונה שעברה, שכחת אותו. לברצלונה יש בערך שלושה שחקני התקפה יותר טובים משחקן ההתקפה הכי טוב של יונייטד וארבעה קשרים יותר טובים מהקשר הכי טוב של יונייטד. ואני לא כולל פה את צ'אבי בגילו, שההגדרה הזו כנראה נכונה גם לגביו.

– בהנחה שפלקאו חוזר לכושר, יש ליונייטד התקפה יותר טובה משל צ'לסי. לצ'לסי יש יתרון גדול בכל העמדות האחרות.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

הבנתי

אצלך בריאל יש בעיה בהגנה אבל לגבי ההגנה של יונייטד "נחיה ונראה" ,נו טוב,ברור.

ומה עם הקישור המרכזי ? בוא נראה – מודריץ'+קרוס+ח'דירה לעומת הממממ קאריק+פלטשר+הררה

בבארסה יש את מסי+ניימאר+סוארז בהתקפה. ואת אינייסטה+ראקיטיץ'+בוסקטס בקישור – אין ספק שהחוד ומרכז השדה של יונייטד טובים משל בארסה.

איתי 14 בספטמבר 2014

רק תיקון – מי שמודד אייפון לפי המפרט הטכני חוטא לאמת. בסופו של דבר ישנה חוויית המשתמש והיא – מעמידה את האייפון ברמה אחת לפחות מעל השאר (לדעתי כמובן). מרגע שהתחלתי להשתמש כבר לא אכפת לי מאיזה דגם מעבד או מה הרזולוציה של המסך, זה החוויה. The tech is dead.
בדיוק כמו שמיותר למדוד קבוצה לפי הקניות או רשימת השחקנים שלה. זה שווה ל@&₪??!& ברגע המבחן האמפירי שרואים איך היא באמת משחקת.

נובלס כחול 14 בספטמבר 2014

תוהה בדרכים ,
עם כל הכבוד לגמד.. ויש הרבה מאוד כבוד והערכה. את השנה שעברה הוא בזבז כפצוע , ובזמן אמת הוא לא בלט , זה בקבוצה.ובנבחרת , היה להם את הדרך הכי קלה להגיע לגמר ,ושער פה ושער שם עם נצחונות בקושי ,כשאני מנסה להשוות אותו לתרומה של רובן או די מאריה.
די מאריה אמנם לא הבקיע הרבה אבל הוא עשה עבודה שחורה , שמסי לא השתתף בה ,ואני מייחס גם לו את היציבות ההגנתית שהייתה לנבחרת כי הייתה לו תרומה נכבדת בזה בניגוד לגמד ההוא. מיותר להגיד שאני לא סופר משחקי ידידות.

להגיד שהוא היה מהגרועים של ארגנטינה במונדיאל זה חובבני קצת.

לגבי מרטינז והררה , אני לא יודע איך אתה מחליט מי טוב יותר ,אבל אני נוטה למדוד שחקן לפי היכולת שלו בפועל ולא לפי מחמאות באיזשהי כתבה בעיתון. הררה שיחק כמעט כפול דקות ממרטינז , הוא היה חשוב יותר לקבוצתו מאשר מרטינז ,ותבדוק את הסטטיסטיקה תראה שהמספרים שלו מדברים בפני עצמם , אז עד שמרטינז יפתח בהרכב או יעבור לקבוצה שתתן לו לשחק יותר ,אני נדבק בהררה כהקשר הבאסקי הטוב בעולם.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

אתה מנותק מהמציאות.במונדיאל שדי מאריה שיחק ולא היה פצוע הנבחרת שלו ספגה שערים מבוסניה ואפילו צמד מניגריה,ואפילו איראן החמיצה מולה 2 מצבים של 100% שער,שהוא היה פצוע וישב בצד היא ספגה 0 שערים מבלגיה ומהולנד,וספגה מגרמניה שער בדקה ה 112 בהזדמנות היחידה של גרמניה במשחק.די מאריה לא עשה כלום לארגנטינה במונדיאל האחרון,כלום, חוץ מלשבור את שיא איבודי הכדור במשחק בודד במונדיאל.

ותפסיקו עם השקר הזה של "לארגנטינה היה את הדרך הכי קלה להגיע לגמר" – היה להם את הדרך הכי קלה בשלב הבתים ושם זה נגמר.

מסי ב 2014 לא היה פצוע בכלל,זו עוד המצאה שלך,היה פצוע חודשיים ב 2013 מנובמבר ועד לסוף דצמבר.מי שהיה פצוע ב 2014 זה רונאלדו.

no propaganda 14 בספטמבר 2014

לגרמניה היו עוד הזדמנוית.
לארגנטינה הייתה את הדרך הכי קלה לגמר מאז גרמניה 2002. היא לא פגשה אף מועמדת. הדבר הזה נאמר עוד לפני הטורניר ולא בא בדיעבד. ההוכחה הכי טובה לדעתי בנושא היא העליה החדה על סיכויי הזכיה של ארגנטינה בהימורים מיד אחרי פרסום ההגרלה. ארגנטינה לא פגשה אף נבחרת מועמדת עד הגמר. היא לא פגשה אף נבחרת שבכלל היה מה לדבר עליה כזוכה פוטנציאלית על לחצי הגמר.

אחד 14 בספטמבר 2014

הולנד בהחלט הייתה מועמדת לזכייה(גם לפני ה5-1 על ספרד)

no propaganda 14 בספטמבר 2014

כמה מועמדות יש? לדעתי לא יכולות להיות יותר מ-5 והולנד לא הייתה אחת מהן.

אחד 14 בספטמבר 2014

5? בסדר – מלבד ספרד, גרמניה, ברזיל, וארגנטינה – איזו עוד נבחרת היית ממקם לפני הולנד בתור מועמדת לזכייה(ואני גם לא בטוח לגבי ארגנטינה).

no propaganda 14 בספטמבר 2014

צרפת ואיטליה. ארגנטינה לאור ההגרלה הייתה מועמדת חזקה מאוד אבל גם בלי ההגרלה הייתה עדיפה על הולנד.

תוהה בדרכים 14 בספטמבר 2014

– אם הוויכוח הוא מי הצטיין יותר בקלאץ' בעונת 2013/4 בכדורגל המועדונים, לדי מאריה יש קייס חזק.

רק שזה לא הדיון. הדיון הוא מי שחקן טוב יותר. ופה, אין דיון. גם בעונה חלשה מאד של מסי.

– די מאריה שיחק באותה נבחרת עם מסי, כך שאני מה הטענה על הדרך לגמר רלבנטית להשוואה ביניהם.

– במונדיאל, די מאריה היה חלש בארבעת המשחקים הראשונים, נפצע בתחילת המשחק החמישי ולא שיחק עד הסיום.

אין לי מושג איך אפשר להשוות אותו לרובן (שגם אותו ניפחו יתר על המידה במונדיאל- חוץ מלצלול נגד מקסיקו הוא לא עשה פעולה אחת פרודוקטיבית בשלבי הנוק אאוט, לא כולל המשחק על המקום השלישי).

– היכולת ההגנתית של ארגנטינה הייתה קשורה בעיקר לטקטיקה של סאבלה, לא לעבודה של די מאריה, עם כל הכבוד. עובדה שגם בלעדיו, ארגנטינה ספגה רק שער אחד בשלושה משחקים ומול נבחרות חזקות.

– צר לי, אבל פשוט טעה לגבי הררה, שאני מחזיק ממנו שחקן נהדר.

חאבי מרטינז הוא אחד משלושת הקשרים האחוריים הטובים בעולם. הררה לא מתקרב למעמד הזה בתפקיד שלו. אפילו בבילבאו של העונה שעברה היה קשר טוב ממנו (איטורספה) ועוד כמה ברמה שלו (ריקו, בניאט).

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

תוהה

מה שיפה אצל מסי – אצלו בעונה "חלשה" עם חודשיים פציעות הוא מבקיע "רק" 41 שערים ומוסיף עוד 21 בישולים.אצל כל שחקן אחר זו עונת קריירה אצל מסי זו עונה חלשה.

ואגב – תיירי הנרי,רוני,ואן פרסי,סוארז(אם לא מחשיבים את אייאקס),זלאטן,קבאני והרשימה עוד ארוכה :אף אחד מהם לא הגיע למספר כיבושים כזה (41) בעונת השיא בקריירה שלהם.

תוהה בדרכים 14 בספטמבר 2014

מספרים זה לא הכול בכדורגל.

מי שרק מסתכל המספרים לא מבין מה רצו מפבארגאס. מי שמסתכל רק על המספרים בעונה שעברה (באותה ליגה, בקבוצות באותו סדר גודל) יכול לחשוב בטעות שאלכסיס שחקן טוב מדי מאריה.

די מאריה הוא לא שחקן של מספרים מטורפים, אבל היכולת שלו לאורך 90 דקות במשחק השוטף הוא עולה על של שחקן כמו בייל שהוא מפלצת סטטיסטית.

ההשוואה למסי היא מופרכת, אבל די מאריה הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, למרות שהוא מבקיע רק חמישה שערי ליגה בעונה.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

גם אני חושב שדי מאריה מהשחקנים הטובים בעולם,כתבתי זאת כאן אין ספור פעמים.

אני רק אומר שמסי הרגיל אנשים למספרים הזויים,ולכן בעונה של "רק" 41 שערים + 21 בישולים = עונה חלשה אצל כותבים כמו נובלס כחול.

שרון 14 בספטמבר 2014

לואן חאל יש שש שמות! מוזר קצת.
http://namez.com/profiles/101-julia-noomen/records/7268-louis-van-gaal

דורפן 14 בספטמבר 2014

שם קצר וקליט במושגים הולנדים
Rutgerus Johannes Martinus van Nistelrooy

אריק 14 בספטמבר 2014

כדאי להביא את ההוא שבישל והבקיע אתמול בשביל קלופ. נראה לי אחלה שחקן.

דורפן 14 בספטמבר 2014

וואלה… כמה מנג׳רים אתה צריך שיראו שהוא לא מספיק חזק פיזית? לא האמנת למוייס שאמר את זה? בא ואן חאל ואמר שהוא לא רוצה אותו. גיגס לא הגן עליו.גם במונדיאל ראיתי שהיה לו קשה. שחרר…

אריק 14 בספטמבר 2014

עדיף על מאטה עשרות מונים. מחזיק מקלופ יותר משלושת אלו שציינת. יותר מודרני.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

אריק

גם אצל פרגי היפני היה בקצה הספסל…אין מה לעשות יש שחקנים שלא מוצאים את מקומם בקבוצה כלשהי ללא קשר ליכולת שלהם.באתר שחרר אחי,הוא שייך כבר להיסטורייה.

וקלופ מאמן אדיר,אבל נכון לשנתיים האחרונות סימאונה הוא ביי פאר המאמן הטוב בעולם.כולל המוריניו שלך..

אחד 14 בספטמבר 2014

מה כבר סימאונה עשה שקלופ לא עשה, ועוד עם סגל הרבה פחות טוב?

no propaganda 14 בספטמבר 2014

לא ציפיתי ממך.
מאוד אוהב את סימאונה אבל אין מה להשוות לקלופ.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

תשאר תשאר בקונכייה הגרמנית שלך.

סימאונה היה צריך לעקוף שתי אימפריות בספרד,לא אחת כמו בגרמניה שלך.מה עוד שלאתלטיקו של סימאונה יש חצי תקציב מדורטמונד של קלופ,ורבע תקציב מריאל ובארסה.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

פרופו

בטח שאין מה להשוות.סימאונה טוב ממנו.

no propaganda 14 בספטמבר 2014

אתה מסתנוור מעונה אחת מופלאה שלאתלטיקו, לעומת 4 עונות של קלופ.
אבל מה שאתה באמת מפספ זה את הכדורגל שהקבוצות משחקות. אתלטיקו קבוצה מצויינת אבל אין שום סיכוי שהיא תתן לריאל 4 חתיכות בתצוגת תכלית גם עוד 10 שנים. גם מה שהיה בשנה שעברה כשהרכב שני של דורטמונד היה רחוק החמצה של מחיטריאן מלעבור את ריאל זה רחוק מאוד מאתלטיקו. התקציב של אתלטיקו כשסימאונה התחיל היה גבוהה מזה של דורטמונד כשקלופ התחיל וזה עוד בלי לדבר איכות השחקנים ששיחקו בשתי הקבוצות. מה גם שעסקאות מפוקפקות עם אחוזים לאנשי עסקים אסורות בגרמניה ולכן לדורטמונד לעולם לא היה סיכוי לקנות שחקן ב40 מיליון יורו. כל זה לא גורע מההישגים המעולים של סימאונה אבל יש לו עוד זמן עד שיגיע לקלופ.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

למה עונה אחת? עונה לפני כן הוא לוקח אותה ממעמקי הטבלה וזכה איתה בגביע ספרד (נצחון בגמר על ריאל בברנבאו),זכיה בליגה האירופית,זכיה בסופר קאפ האירופי (4 – 1 על צ'לסי) .רוצה לומר זו רק שנה אחת אצל מי שלא בקיא בחומר.

קלופ מאמן אדיר,אצלי מספר 2 בעולם אחרי סימאונה,אבל לספור לו 4 עונות שבשתיים מהן באיירן עדיין זייפה קשות בליגה זה לא רציני.בוא נראה אותו לוקח אליפות מבאיירן נכון להיום,כי בשנתיים האחרונות זה נגמר ב 20+ פור.

דורטמונד הייתה אשתקד רחוקה החמצה אחת של מיקיטריאן מלהגיע להארכה מול ריאל,אבל שכחת לציין ששנה קודם לכן היא הייתה רחוקה דקה אחת,ומ 3 נבדלים במהלך אחד שאושר כגול חוקי בזמן פציעות מלהיות מודח מול מלאגה ברבע גמר אלופות…

no propaganda 14 בספטמבר 2014

הבאיירן הזאת שזייפה בליגה הייתה קבוצה מעולה שאם לא החמצת פנדל של רובן הייתה זוכה בליגת האלופות. דורטמונד עשתה את אחת העונות הטובות בליגה הגרמנית בהיסטוריה כשזכתה באליפות.

אתה טועה לגבי ההארכה. ריאל ניצחה 4:1 בבית אם דורטמונד הייתה מנצחת 3:0 היא הייתה עולה. הסיפור עם מלאגה הוא נחמד, רק תמיד נותים לשכוח שמלאגה כבשה את השער השני שלה מנבדל ובכך המשחק עבר ממצב שיווין ליתרון גדול מאוד למלאגה. ושוב אני לא מדבר על ההצלחה הכללית של דורטמונד אלא על מה שהיא מצליחה לעשות לריאל לעומת אתלטיקו שמנצחים את ריאל מדי פעם כמו אתמול אבל לעולם לא גורמת להם להראות כמו קבוצת נוער.

אחד 14 בספטמבר 2014

ריאל ניצחה 3-0 לא 4-1

no propaganda 14 בספטמבר 2014

צודקים התבלבלתי.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

ריאל ניצחה אשתקד 3 – 0 בבית,בגומלין דורטמונד ניצחה 2 – 0 , אז אתה מתבלבל,לא אני.

וואו דורטמונד נתנה 4 – 1 לריאל זה בטח הרבה יותר מלנצח אותה 3 פעמים רצוף בברנבאו (גמר גביע ובק טו בק בליגה),להפסיד לה בגמר צ'מפיונס בדקה 93 מכוח עליון,לזכות באליפות שריאל מסיימת שלישית,ולקחת לה סופר קאפ ספרדי השנה עם תיקו וניצחון (ומי שחושב שבספרד לא מתייחסים לתואר הזה ברצינות אז הוא מוזמן לצפות במשחקים הללו שעולים עם ההרכבים הכי חזקים,ושיסמאונה מורחק ל 8 משחקים ורונאלדו מאגרף את גודין סטייל מייק טייסון).

אתה כתבת שדורטמונד הייתה רחוקה החמצה אחת מלעבור את ריאל אשתקד (ותיקנתי אותך שזה היה רחוק החמצה מההארכה) אבל שכחת לציין שהייתה דקה אחת רחוקה מלעוף כבר ברבע גמר שנה לפני כן,באוצה עונה שהגיעה לגמר.ואאל'ט בשנתיים הראשונות מתוך ה 4 של קלופ ודורטמונד עפה כבר בשלב הבתים.

אני לא מזלזל בדורטמונד בכלל,אבל מסתבר שאתה מאוד מאוד מזלזל באתלטיקו וסימאונה,להזכירך אשתקד עמוק עמוק בחודש אפריל עוד טענת שדורטמונד קבוצה טובה ממנה גם בשנת 2013/2014

no propaganda 14 בספטמבר 2014

אני ממש לא מזלזל באתלטיקו וגם לא שהנצחונות של אתלטיקו על ריאל הם לא טובים. מה שאני טוען זה שאתלטיקו גם כשהיא מנצחת, היא עושה את זה במשחקים שקולים פחות או יותר והנחישות שלה נותנת לה את אקסטרה כדי לנצח. היא לעולם לא תרום לריאל להראות כמו קבוצת נוער, מה שדורטמונד עשו פעמיים בשנתיים האחרונות. דורטמונד גם גרמו לבאיירן להראות ככה מספר פעמים.

no propaganda 14 בספטמבר 2014

אני גם רוצה להדגיש שלא סתם שני לא מזלזל באתלטיקו אלא שאם הגעתו של סימאונה הם הפכו לקבוצה החביבה עלי בספרד. אני גם נהנה מאוד מהכדורגל שלהם, הוא ללא כל ספק בסגנון שגורם לי להמשיך לראות משחק גם נגד קבוצה פחות טובה. פשוט דורטמונד נראים אף יותר טוב ומלהיב מהם, זה הכל.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

אבל מה זה להיראות כמו קבוצת נוער? אז נכון שאתלטיקו מנצחת אותה 3 פעמים רצוף בברנבאו 2 – 1 ובבית מנצחת אותה 1 – 0 ותיקו 2 בליגה, אבל מצד שני היא לא מקבלת ממנה 3 – 0 קליל בתשעים דקות כפי שקרה בצ'מפיונס אשתקד,וגם ב 2012/2013 בשנה של ה 4 – 1 ,ריאל ניצחה בגומלין 2 – 0 ועוד שער אחד היא מעפילה על פניה.רוצה לומר למטבע יש שני צדדים,לא גורמת לריאל להיראות כמו קבוצת נוער אבל גם לא נראית מולה כמו קבוצת נוער כפי שקרה לדורטמונד

מה עוד שאתלטיקו אשתקד לא הפסידה ב 6 משחקים מול בארסה,אז אוקיי בארסה לא הייתה בשיאה אבל את האלופה האנגלית סיטי היא עברה בקלילות,ואתלטיקו עברה את בארסה וצ'לסי (שלישיה קלילה במשחק חוץ בלונדון) ברבע ובחצי,ובאמת רק כח עליון וקרן בדקה 93 מנעו ממנה את העונה הכי גדולה ever בהיסטוריה של הכדורגל,בטח המודרני שקבוצה עם 130 מיליון לוקחת אליפות ספרד+צ'מפיונס משלל קבוצות סביב תקציבי ענק של חצי מיליארד.

no propaganda 14 בספטמבר 2014

הייתה לאתלטיקו עונה נפלאה, אין על זה שום ויכוח.

אני סומך עליך שראית את כל המשחקים של דורטמונד מול ריאל. דורטמונד נראתה רע מול ריאל ב3:0 אבל עדיין הגיע להזדמנות וחצי ואל תשכח שזה היה בהרכב שני. ה2:0 לפני שנתיים ממש משקר היו לדורטמונד הרבה הזדמנויות והמשחק היה שקול לחלוטין. האמת שגם ה4:1 קצת משקר דורטמונד נתנו משחק מהסרטים אבל ריאל לא היו גרעים לגמרי. לעומת כל אלה ב2:0 בשנה שעברה ריאל נראתה כמו בהפסד 5:0 לברצלונה, לא ידעו מה לעשות עם עצמם. וזה כשהקישור של דורטמונד מורכב מיואיץ' וקירצ' וארנה פרידריך שכבר פרש משחק כבלם. המשחק הזה גרם לי לפקפק בצ'בי אלונסו(הוא החזיר את האמונה עם רבית מול באיירן). אני לא מאמין שסימאונה או לצורך העניין כל אחד שאינו קלופ, יכול לעשות דבר כזה.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

אני רואה המון את דורטמונד גם בליגה הגרמנית ,מכיוון שדורטמונד ולברקוזן הן הקבוצות המועדפות עלי בליגה הזו (אגב לברקוזן השנה הקבוצה הכי כיפית לצפייה – תוקפת גלים עם 7 שחקנים בכל התקפה מחדש) וכמובן שראיתי את דורטמונד בכל המפגשים מול ריאל.

בגדול אנחנו מסכימים גם דורטמונד,גם אתלטיקו,גם סימאונה וגם קלופ גדולים מהחיים.אני פשוט חושב שהסיטואציה של אתלטיקו וסימאונה הרבה יותר קשה משל דורטמונד מהסיבה הפשוטה –

1- אתלטיקו בכדי לקחת אליפות בספרד צריכה לעבור שתי מפלצות בדרך עם תקציב גדול פי 4,דורטמונד צריכה לעבור מפלצת אחת שההבדל בתקציב עדיין ענק אבל לא קרוב להיות פי 4 גם לא פי 3 .

2 – התקציב של אתלטיקו הוא חצי מהתקציב של דורטמונד,אלו הם נתוני הפתיחה

no propaganda 14 בספטמבר 2014

התקציב של דורטמונד ב2008-2010 היה 105 מיליון יורו. ב2010-2011 הם עלו ל138 מיליון. עכשיו הם כבר הרבה לפני אתלטיקו בזכות הצלחות בליגת האלופות אבל אתלטיקו בדרך לשם אם(ואין סיבה שזה לא יקרה) הם ימשיכו להצליח בליגת האלופות.

מסכים איתך לגמרי לגבי לברקוזן. אני ממליץ לכולם לראות אותם מתחילת העונה. אם הם ישפרו טיפה את ההגנה הם יכולים להיות ההפתעה הנעימה של העונה.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

לאתלטיקו יש חובות ענק בעיקר למס הכנסה בספרד,כך שגם ליגת האלופות לא תעזור להם להגדיל את התקציב באופן משמעותי,כלומר התקציב אומנם יגדל רוב רובו של הכסף ילך לכיסוי חובות…ולא לצמצום פערים מול ריאל ובארסה או יתר הגדולות של אירופה (בכל מה שקשור לאפשרויות רכש+שכר).

לברקוזן השנה משהו מטורף – בשישי היו צריכים לנצח 10 – 2 , נגמר תיקו 3.אבל באמת הם מדהימים התקפית,עם לחץ בלתי פוסק ברגע שמפסידים הכדור.ההגנה כאמור כבר תגרום להם לסיים 3 בגרמניה (2 בלחץ) ולעוף ברבע גמר אלופות (את השמינית כנראה יעברו כי יסיימו בבית 1,קיבלו בית מצחיק שבנפיקה או פורטו ראש בית)

Danny -Long Island 14 בספטמבר 2014

הגיע LVG ועשה שינוי והתחיל פרוייקט. לא הייתי ממהר לצחוק עליו או על יכולותו להביא את השינוי וליצור כאן קבוצה יציבה בעלת יכולת התמודדות על התואר. יקח שנתיים, זה בסדר.

א.לוי 14 בספטמבר 2014

פלקאו התמודדות אישית עם מחליפו באתלטיקו?? עם כל הכבוד לברזילאי, תכף גם הוא יבין מי הreal deal

אריק 14 בספטמבר 2014

כן הבריזלאי סתם פלופ. עכשיו נחשף בצלסי.מוריניו ל בפח

תוהה בדרכים 14 בספטמבר 2014

גאון מוריניו. חמוש בכסף של אוליגרך, הוא שילם סעיף השחרור של החלוץ שהבקיע 35 שערים בקבוצה זכתה באליפות ספרד והייתה מרחק דקה מזכייה בליגת האלופות.

לא יאמן איך חסידי מוריניו מחפשים לתת לו קרדיט על המהלכים הכי מובנים מאליהם שיש. מה השלב הבא? להחמיא לסקואטים של ברצלונה שאיתרו את סוארז?

המחמאות במקרה של קוסטה צריכות להיות למאמן שהפך אותו תוך שנה אחת משחקן שולי לאחד החלוצים הבולטים באירופה, לא למאמן שחי על עבודה של אנשים אחרים.

אריק 14 בספטמבר 2014

Zzzz
אתה קירח?

תוהה בדרכים 14 בספטמבר 2014

לא הבנתי את הבדיחה.

מכוון שאני בכל זאת אני במצב רוח טוב, אני אאחל לך שחלומך יתגשם ותזכה לאהוד קבוצה שמאמן מוריניו ומשחק בה קגוואה.

זה יהיה שווה רק בשביל הרגע שבו המאמן יחליט למכור אותו.

no propaganda 14 בספטמבר 2014

את רב העבודה עשה סימאונה, אבל צריך לתת קרדיט למוריניו שלקח בדיוק את החלוץ שהיה צריך. זה נכון שעם קוסטה זה היה קל יחסית כי הוא היה בקדמת הבמה אבל פעם הוא עשה את זה עם דייגו מיליטו.

wiz 14 בספטמבר 2014

אז מה אם חמוש בכסף?
האם תוכל להגיד שהקיץ לא התנהל בייעילות לפחות כמו באיירן?

ולגבי קוסטה – מובן שזה לא מובן מאליו.
הרי הוא אחד השחקנים היותר שנויים במחלוקת, כך שלא היה הגיוני שזה "בינגו".
גם בוא לא נשכח שאומנם היתה לו עונה אחת פנומנאלית באתלטיקו, אבל היה שייך לה כבר שנים והושאל באופן קבוע.

wiz 14 בספטמבר 2014

אולי קצת הגזמתי עם ההשוואה לבאיירן. הם באמת היו ייעילים :O

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

כמה תיקונים – ראשית קוסטה לא היה שייך שנים לאתלטיקו.שנית קוסטה נתן גם עונה טובה שנה קודם לכן עם 20 שערים בכל המסגרות במדי אתלטיקו,ושנה קודם הבקיע 10 שערי ליגה ב 16 משחקי ליגה במדי ראיו וייאקנו ..

מצד אחד אתה צודק.הרי קוסטה נתן רק אשתקד עונת פריצה מטורפת,אבל הרכישה שלו (וגם של ססק) בסכומים המדוברים 38+36 מיליוני יורו זה נו בריינר ושום קרדיט למוריניו,באמת.שניהם היו מונחים על המגש בכלום כסף (בטח לאור היכולת והמספרים שלהם).

גור אילני 14 בספטמבר 2014

צריך להבין שמוריניו קנה את קוסטה *למרות* שהוא היה במרכז הבמה ולא עקב כך. מוריניו מתייחס באופן חשדני לכוכבים לעונה אחת, ובטח בקבוצה שהתחברה כ״כ טוב. תוסיפו את העובדה שהוא פחד מטורס 2.0, ותבינו שהוא מאד נזהר.

אני אישית השתכנעתי לגבי קוסטה מתישהו ביוני כשקראתי פוסט אחד מבין עשרות שדן בנושא קוסטה. באותה תקופה היה ברור שהוא על הכוונת, אבל היו גם שמות אחרים כמו מנדזוקיץ׳ והקבועים הנוצצים שתמיד כאילו בשוק ההעברות של הטאבלואידס. הפוסט הסביר באופן ברור והדגים את התנועה שלו ללא כדור, את החוכמה שלו ואיך הוא פותח הגנות ויוצר שטח לאחרים. כולם עכשיו אומרים שזה היה ברור, אבל זה ממש לא היה ככה, הטענה היתה שקוסטה נהנה ממתפרצות כי אתלטיקו נותנת ליריבות לשחק, מה שהיה נכון אבל לא ענה על השאלה האם הוא ה-real deal.

wiz 14 בספטמבר 2014

שייך לאתלטיקו מאז 2007 לערך.
אתה צודק לגבי עונה לפני, אבל לא התייחסתי אליה. על-ידה בלבד לא היה נרכש לצ'לסי.
וגם איתה לא היה ניתן לנבא עונה כמו העונה שעברה.

אישית אני חושב שזו רכישה מעולה.
להגיד בדיעבד ואחרי פתיחה לא פחות מחלומית "נו-בריינר" – זה "נו-בריינר".

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

אם כתבתי כאן (כבר במרץ-אפריל אשתקד) לפני שקוסטה נרכש בפועל אלא התחילו השמועות בספרד של קוסטה לצ'לסי זה נו בריינר,אז למה אסור לי היום לכתוב שזה היה נו בריינר?

על ססק בכלל אני לא מדבר.מי שקורא אותי כאן באכסנייה יודע מה דעתי עליו.שחקן מוכח כבר מגיל 16,עם עבר מוכח בפרמייר ליג,עם 42 שערים+47 בישולים בשלושת העונות בבארסה,וללא סעיף שחרור (כלומר עם סעיף שחרור מעל 100 מיליון).אז למכור אותו ועוד ב 36 מיליון? אין יותר נו בריינר מזה לקבוצה שקונה.זו רק הנהלה של חולי נפש שמסכימה בכלל למכור את השחקן,ועוד במחיר כזה במחירי השוק הנוכחיים.

וברור שקוסטה לא היה נרכש ב 38 מיליון רק על סמך העונה ב 2012/13 אבל אם יורדים לעומק רואים שהוא נתן מספרים יפים מאוד כבר החל מעונת 11/12 במדי ראיו .

wiz 14 בספטמבר 2014

תגובתי המקורית לא כוונה אליך אלא לתוהה.
גם הושרה על ה"נו-בריינר", בתגובה השניה – הרי הסברת אותו :?

אריק 14 בספטמבר 2014

נדמה לי שון חאל נסוג מהשיטה הטיפשית שעלתה ב7 נקודות. כך אני מקווה לפחות. בלינד קשר אחור…

דורפן 14 בספטמבר 2014

שיטה…. הוא הכניס ארבעה שחקנים שמעט שינו את התמונה.

אריק 14 בספטמבר 2014

אבל מזל שלא ניסה להכניס אותם לשיטה של 5-3-2.
האמת שאני נותן לו יותר קרדיט מזה ולדעתי זה היה מתוכנן, כדחי למשוך את האש מהשחקנים.
בכל מקרה העיקר שנגמר (אמן).

אדם 14 בספטמבר 2014

הפרמיירליג הופכת לליגת ה-אנ.בי.איי של אירופה כבר כמה שנים מבחינת המשכורות, השיווק ומדיניות הרכש. גם המשחק הולך לשם: צ'לסי (של מוריניו) הפכה לקבוצה הכי התקפית באנגליה, ואן חאל עושה מיאמי היט בצפון אנגליה, ונגר הקמצן משלם סכומי עתק על שחקני התקפה טהורים כבר שנתיים ברציפות. וגם באלוטלי חזר וההגנה מתה. אכן בידור טהור. כמו אייפון.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

רוחו משחק מגן שמאלי?לא יכול להיות!הוא בלם מרכזי!קראתי את זה במחקר אינטרנטי! :-)

אריק 14 בספטמבר 2014

חשבתי שבלינד… בטוח שלא קשר אחורי.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

גם בלינד מגן שמאלי – מה לעשות שאין וידאל או אפילו אין פנסיונר כמו דה יונג פנ אז בלינד ישחק בעמדה הזו.על אותו משקל מסצ'ארנו משחק בבארסה כבר עונה רביעית כבלם שהוא בכלל קשר הגנתי.

ולהדגיש בפעם המיליון – ואן חאל כל כך יצירתי שהוא יכול להפוך את רוחו ואת בלינד גם לחלוצים,אולי לחלוצים הטובים בעולם..לא על זה הדיון.

v. persie 14 בספטמבר 2014

בלינד שיחק כקשר אחורי (/ מרכזי) באייאקס, ואפילו זכה בתואר שחקן השנה בליגה ההולנדית על תפקודו שם.. #רק_אומר

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

ובלינד שיחק באייאקס הן במגן שמאלי והן כקשר אחורי ובדיון הרלוונטי כאן בבלוג היה שהוא ככל הנראה גם ישחק בעמדת הבלם ביונייטד,שבעמדה הזו בכלל זרה לו.

מה עוד שבלינד כקשר אחורי ליונייטד נקנה ונסגר יומיים לפני סיום החלון רק שהאופציות של וידאל ודה יונג ירדו מהפרק.

מה שכן,אתה צודק – בלינד יותר קשר אחורי מאשר שרוחו בלם,כי רוחו בלם זה מדע בידיוני…במתכונת של שלושה בלמים רוחו יוכל לשחק רק כבלם שמאלי,שבאמצע אין לו מה לחפש בכלל.

edgecator 14 בספטמבר 2014

אז מה אם הוא שיחק לאורך כל העונה שעברה בתקפיד הזה – וגם בקבוצת הנוער – וזכה בתואר שחקן השנה. אם זורק מילה אומר שהוא מגן שמאלי ששיחק בעמדה אחרת רק 5-6 משחקים השנה במונדיאל, אז זה בדיוק מה שהוא (זה בדיוק מה שהוא אמר, עד שסיפרתי לו בזמנו על תואר שחקן השנה. עכשיו הוא קצת נסוג בקשקושיו, הרי לא הייתה לא ממש ברירה).

אגב, הליגה הפורטוגלית זה מדע בדיוני? לא ידעתי.

נו טוב, טרולים וזה.

edgecator 14 בספטמבר 2014

שמתי לב למשהו מעניין – בזמנו קבעת שלא שמעתי על רוחו עד המונדיאל ובחיים לא ראיתי משחק של ספורטינג. השאלה היא האם אתה עקבת אחרי משחקיה של אייאקס באדיקות? הרי אם עשית זאת, היית כמובן מודע לתפקודו האמיתי של בלינד, בהינתן ה*עובדה* שהוא שיחק קשר אחורי. אבל אתה טוען אחרת, משמע לא עקבת אחרי אייקאס. אז האם יכול להיות שבקביעה שבלינד הוא מגן שמאלי הסתמכת על מחקר אינטרנטי?!

נוקאאוט אחרי נוקאאוט.

v. persie 14 בספטמבר 2014

אבחנה שעלתה תוך כדי המשחק עכשיו: מפה לשם, יונייטד קיבצה מספר שיא של שחקנים בעלי רגל שמאל (שאמורים לראות דשא כולם, גם אם לא במקביל), כולל שישה שפתחו היום.. ואלה שמות:
ואן פרסי
די מריה
מאטה
ינוזאי
שואו
בלינד
רוחו
בלאקט

בוריס 15 בספטמבר 2014

כן, גם אני שמתי לב, מעניין אם קיימת סטטיסטיקה של מספר שחקנים שמאליים בקבוצה.

שלו 14 בספטמבר 2014

Manchester united having fun again…

edgecator 14 בספטמבר 2014

רצית 20 דקות? קיבלת. על השעון.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

גארבג' טיים,כי הרי בפרמייר ליג אין אף פעם משחקים קלים,ויש 7 מועמדות לגיטימיות לאליפות השנה (בורוביץ') :-)

טוב נחכה למחזור ה NFL היום,אין אטרקציות היום בכדורגל.

רוני יעקוב 14 בספטמבר 2014

מי זו הקבוצה הנהדרת הזו ?
איפה היוניטד של חודש אוגוסט?
מספר 7 זה רונאלדו?
איזו מחצית….

אחד 14 בספטמבר 2014

מזל שיש קבוצות כמו ק.פ.ר שגורמות אפילו ליונייטד להראות טוב.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

יש בערך עוד 13 קבוצות שכונתיות כמו ק.פ.ר בפרמייר ליג,עוד 2 בינונית להחריד(טוטנהאם,אברטון) 2 קבוצות שהן יותר היסטוריה מהווה ועתיד (ארסל + ליברפול) אז נשארנו עם צ'לסי וסיטי.

אתה גם מזלזל יותר מדי ביונייטד.יש להם הגנה שכונה,וקישור מרכזי חלש,אבל בחלק הקידמי הם מהטובים באירופה וזה יספיק לה בקלילות לטופ 4 באנגליה,בטח בעונה שגם אין לה אירופה על הראש.

no propaganda 14 בספטמבר 2014

סיטי קבוצה די חלשה, עיש להם כח בעומק אבל חסרים שחקני טופ אמיתיים.

אחד 14 בספטמבר 2014

ועדיין נקבל מהם בראש ביום רביעי הודות לפפ ה"גאון".

no propaganda 14 בספטמבר 2014

פפ עושה המון שטויות אבל לא נראה לי שסיטי זו הקבוצה שתנצל את זה.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

אם סיטי קבוצה חלשה ולקחה 2 אליפויות מתוך 3 האחרונות באנגליה אז… (תשלים לבד על המצב בפרמייר ליג)

no propaganda 14 בספטמבר 2014

המצב די גרוע, בעיקר ביחס לשנים הקודמות. לצ'לסי הייתה קבוצה חזקה אבל כזאת שיש לה בעיה לפרוץ בונקרים, הרכישה של קוסטה כנראה פתרה את הבעיה הזאת והם שוב נראים נהדר. העונה הנוראית של יונייטד הייתה חד פעמית לדעתי וליברפול לא לקחו את מה שכבר היה מונח להם על הצלחת וכנראה לא יחזור על עצמו בקרוב. ארסנל הייתה ארסנל.

אבל שים לב שסיטי לא התקדמו העונה וצ'לסי ויונייטד ואפילו ארסנל כן התקדמו אז אני מתקשה לראות את סיטי מתמודדת השנה. העיה היותר גדולה שלה היא בליגת האלופות שם כשהעומק פחות משמעותי ושם המשחק הוא לא רק לפרוץ בונקרים, הרמה הלא מספיק גבוהה של השחקנים שלה קופצת לעיניים.

no propaganda 14 בספטמבר 2014

לסיטי גם בצורה די מוזרה יש חוסר מזל מטורף בהגרלות באלופות. הם משחקים כמעט בכל שנה בבית המוות, פעם אחת אפילו עם ריאל ודורטמונד.

אחד 14 בספטמבר 2014

זו הפעם השלישית בארבע העונות האחרונות שהם מקבלים את באיירן.

גיל 14 בספטמבר 2014

התגעגענו.

אריק 14 בספטמבר 2014

פחחח… בפרמייר ליג זה געגועים דרדלה. הגעגועים בספרד לא רואים את הגעגעים שלך. שאגב אם היו יכוחים היו עוברים לברסה. געגועים הוא אומר…

גיל 14 בספטמבר 2014

לא הבנתי אריק אבל אני מניח שזה משיכרון הניצחון.

אריק 14 בספטמבר 2014

תראה למטה…

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

שומר הסף אריק.כמה משלמים כאן כניסה בכדי לקבל רשות ממך לכתוב?

יוסי 14 בספטמבר 2014

אנחת רווחה ואופטימיות זהירה. המון זמן לא נהניתי ככה מיונייטד.

edgecator 14 בספטמבר 2014

אחרי שדי מריה הגיע טענתי באחד הטורים האורחים כאן באכסניה שמערך יהלום גמיש יהיה אידאלי. שמח לראות שואן חאל הקשיב לי.

וברצינות – היה היום פשוט כיף. ק.פ.ר. או לא, זה לא רלוונטי כרגע. אני בתור אוהד פשוט נהנתי ממשחק כדורגל טוב של הקבוצה שלי, ולא אתן למחשבות על דייגו קוסטה טורף את ג'וני אוואנס להטריד אותי.

איתמר 14 בספטמבר 2014

מבחינתי זו המשימה היחידה של ואן חאל העונה – להחזיר את ההנאה מכדורגל.
יתכן שזה גם יספיק למקום שלישי-רביעי.
ליד די מאריה הנפלא רוני וואן פרסי נראים כמו צמד קשישים מן העבר.
במרכז הררה ובלינד מביאים דינמיות שהיתה חסרה בשנים האחרונות.
וטוב שרפאל חזר.

אריק 14 בספטמבר 2014

חייב הערה לסדר היום:
יש פה בלוג על יונייטד שאמור לעסוק ביונייטד. כמו שמתנהלים הדיונים בבלוגים של ליברפול.
במקום זה יש דיון טרחני ומייגע על למה פרמייר ליג זה נחות. ופפ ומסי ופפ ומסי ומסי ופפ וניימאר.
אני בטוח שיש ברחבי הרשת מקום לדון בשגיבותה של ברסה. כי תכלס זה מעייף וזה מחסל פה כל דיון.
אז תנוחו עם זה. או שלא או שלפחות תחלקו את זה קצת גם אצל עמיחי וגרייזס

דוד 14 בספטמבר 2014

איך אתה מדבר? 'לך תנקה את השירותים בטכניון!'

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

אני שמח שדווקא אתה כתבת זאת,כי איתך אחי אני יכול ללכת עד הסוף :-)

אוהד יונייטד בשם נובלס כחול הכניס את מסי,ניימאר,בארסה,ריאל,ובאיירן לדיון רק בכדי להסביר לכולנו למה ליונייטד הנוכחית יש את הסגל מספר 2 בעולם נכון להיום,כמו שאתה אריק הכנסת את קלופ ודורטמונד לדיון.

בלי קשר ,אני אכתוב על מה שבא לי ,איפה שבא לי.כמה שבא לי.תתמודד אחי.

אריק 14 בספטמבר 2014

תעשה מה שבא לך רק אומר שזה מייגע.

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

זה בסדר. אותי מייגעים 90% מהכותבים כאן באכסנייה.אני מתרכז ב 10% שכן עושים לי את זה.

יואב מקטמון 14 בספטמבר 2014

ריאל מדריד!! ברצלונה! אתלטיקו!!! פפ!! אל צ'ולו!!!
בקיצור אריק, כל מילה. או איך שלא אומרים את זה…

ולעניינו:
משחק מצוין כמובן, מהנה מאד, שוטף, אגרסיבי וכו'.
הייתי שמח לראות את רוחו באמצע ואת שואו בשמאל.
רק שנמשיל ככה!

אם כי אתלטיקו היתה מפרקת אותנו וסימאונה המאמן הטוב בעולם ובלה בלה בלה…

אביאל 14 בספטמבר 2014

אריק אתה מבזבז את הזמן בבקשות מיותרות, ברצלונה נוסדה בצלמו של האל וכל השאר לא חשוב.

יוסי מזרחי 14 בספטמבר 2014

יש משהו בדברים

edgecator 14 בספטמבר 2014

אריק, היזהר במשאלותיך, לבל תאבד האכסניה כמה ממגיביה האיכותיים ביותר. ובכללם איזה אחד שכבר עזב לא מזמן וחזר לרווחת כולנו אחרי חודש – ובפעם הבאה זה יהיה לדעתי חודשיים לפחות! ומה נעשה בחודשיים האלו בלי שלל נבואות מגוחכות שלעולם אינן מתגשמות, התייחסות סלקטיבית להכאיב לעובדות וקביעות חד-משמעיות שאין בינן לבין העולם שמחוץ לראשו שום קשר?

ולעניין, אני מסכים איתך שזה קצת מציק. אבל לפעמים באמת מתפתחים דיונים מעניינים, ומה לעשות שהבלוג של דורפן מוחזק כבלוג המרכזי באכסניה, לפחות בכל מה שקשור לכדורגל אירופאי.

סימנטוב 15 בספטמבר 2014

LOL

wazza 14 בספטמבר 2014

אריק העם אתך

זורק מילה 14 בספטמבר 2014

דורפן

בלינד והררה יכולים להחזיק את האמצע מול יריבות ברמה של ק.פ.ר – מול יריבות חזקות באנגליה ( אתה יכול להרגע יש רק 2 כאלו) ובטח ובטח מול יריבות חזקות באירופה (החל מהשנה הבאה) זה בטח לא יספיק.יותר סביר,כפי שכתבת בעצמך שמול יריבות כאלה מאטה (או ואן פרסי) ירדו לספסל ובמקומם ישחק איזה קאריק או פלטשר.בנוסף,יהיה מעניין מאוד (לא לאוהדי יונייטד) לראות את ההגנה הנוכחית של יונייטד מול אותן קבוצות חזקות.אפילו היום היו סדקים באותה הגנה.

זה יספיק כמעט מול כל הליגה האנגלית הנוכחית,אבל לא מול צ'לסי הנוכחית (ולכן אליפות לא ריאלי השנה אבל טופ 4 זה must) ובטח ובטח באירופה.בכדי להיות ראש בראש למעלה עם הגדולות הם יצטרכו שני בלמים אדירים ולפחות קשר הגנתי אחד כזה.

ודי מאריה עלול למצוא עצמו מהר מאוד בסיטואציה שרק יצא ממנה.הפעמונים כבר מצלצלים אצל רונאלדו.

מתן 14 בספטמבר 2014

משחק כמעט מושלם (חוץ מהיציאה של דה חאה במחצית הראשונה שכמעט גרמה לי להתקף לב. תודה ג'וני..) שיחקו מהר עם משחק צירופים יפהפה שהיה מאוד כיף לראות. חוץ מואן פרסי שלא היה מפוקס (בקלות היה יכול לסיים עם צמד לפחות) היה יופי של משחק לכולם. די מאריה והררה (שמסתמן כאחד השחקנים האהובים עלי) ענקיים.
בקשר לשחקני הרכש האחרים; בלינד היה מצוין בהתחלה וקצת נעלם בהמשך (כנראה כי שיחק פחות למעלה ובהגנה לא היה הרבה מה לעשות), רוחו עשה עבודה טובה ושקטה למעט שתיים-שלוש טעויות קטנות. פלקאו לא קיבל מספיק זמן בשביל להראות מה יש לו (וכולנו יודעים שיש לו). בקשר לבלאקט, הוא שחקן לא רע ואולי יש לו עתיד, אבל הוא לא בלם לרמה של מועדון כזה. לא כרגע.
אני חושב שמאטה הראה שוב שאסור לוותר עליו, בטח לא לטובת סטרוסמן (שלטעמי אחלה שחקן אבל ממש לא ברמה של מאטה).

קשה לי לראות את מספר 11 על מישהו שהוא לא גיגס. יאנוזאי אולי שחקן טוב עם עתיד גדול אבל הוא שוב הוכיח שהחולצה הזאת גדולה עליו (ומבחינתי על כל אחד). לא מעניין אותי מה גיגס רוצה, חייבים להפריש אותה ועכשיו!

מתן 14 בספטמבר 2014

דרך אגב:
מאטה- הספרדי הראשון בהיסטוריה שיודע לדבר אנגלית בצורה סבירה!

אמיר המקורי 14 בספטמבר 2014

זה ייקח כמה מחזורים טובים, אבל כשההתקפה תתחבר לכדיי משחק על עיוור היא תהיה שווה שניים שלושה שערים בכל משחק.
הבעיה כפי שכולנו מבינים תהיה באמצע המגרש כל הדרך למרכז ההגנה שלנו…כבר היום ראינו מול אחת מנמושות הליגה בקיעים מדאיגים שאצל קבוצות מהדרג הראשון זה היה מסתיים ברשת שלנו.
לו רק היו מגיעים שני בלמים ברמה הכול היה מסתדר, בינתיים יונייטד היא הקבוצה הכי מוכשרת על הגלובוס בעמדת המגן השמאלי (:

כספרי 14 בספטמבר 2014

ברכות לאחות הגדולה על ניצחון הבכורה….איך תפרנו את רוצ'דיל אתמול (1:0 בבית בדקה 86) מתקדמים לעשירייה הראשונה. מתנצל מראש שאני דוחף כאן את הלהבים אבל לנו אין בלוג. וכמו שכבר כתבתי מניו' מבחנתי (וזו דעה מקובלת בברמל ליין) היא דודה מצליחה ונערצת שחולמים להיות כמוה

סימנטוב 14 בספטמבר 2014

לך על זה!

בילבו באגינס 14 בספטמבר 2014

דורפן ראיתי עכשיו תקציר ונראה שיש לכם בעיות תיאום קשות מאוד בהגנה

קורא 14 בספטמבר 2014

עם כל השמחה שיש לי על הניצחון כאוהד יונייטד, אני מרגיש פחות שזו הקבוצה שלי עכשיו, בגלל הרכש האגרסיבי ואובדן הזהות. גם במנצ'סטר חשבו בשנים האחרונות שיותר נכון לרכוש את בריטים הכי טובים, והעניין הזה הסתיים. עכשיו יש תחושה של נבחרת החלומות של פיפא, אבל זו כבר לא קבוצת הכדורגל האחרונה שהיתה בפרמייר ליג עם סוג כלשהוא של מסורת. אני מניח שזה אבד עם הליכתו של פרגוסון והכישלון של מויס, אבל זה עדיין לא נעים כל כך.

עם זאת, הניצחונ מוריד קצת מחוסר הנעימות

Danny -Long Island 15 בספטמבר 2014

LVG מתחיל מסורת חדשה, יהיה מהנה לראות את התהליך

קירקגור 15 בספטמבר 2014

המשפט שלך על סיפור קאנטונה עשה לי מה זה טוב על הלב. אפילו לא ראיתי את זה בא.

באבא ימים 15 בספטמבר 2014

אני ראיתי בסוארס פוטנציאל לסיפור קאנטונה…

יואב 15 בספטמבר 2014

מסתבר שיש שבע ראוי חדש. וזאת הבשורה של היום.
מסורת המגניפיסט סבן חייה ובועטת.
איך אני אוהב אותם(;

האחות של זידאן 16 בספטמבר 2014

די מריה פשוט חמוד מדי בשביל להיות בריאל מדריד..

Comments closed