הפסד בלסטר. הזוי

תגובה לבעיות? ציון אפס

כמובן שזו בושה.

אבל יש לציין שלא 90 דקות של בושה. כמעט שעה בה כל אוהד סביר היה צריך להיות מאושר. שערים נפלאים. והכל קרה בתגובה הזויה לרגע אחד של חוסר מזל, שריקה לא טובה, וקבוצה בדרך לניצחון גבוה נכנסנת לעצבנות ולדומינו הזוי של טעויות ותבוסה. תבוסה שהזכירה לי מאד תבוסות של ריאל מדריד בעידן הגלקטיקוס המקורי. תבוסה במשחק שבו היו פנינים התקפיות.

אפשר לנתח את מה שקרה בשלושים הדקות האיומות הללו, קישור רך, הגנה לא אמינה. אבל בסופו של האחריות לדעתי נופלת דווקא על ההתקפה שלא סיימה את הסיפור מוקדם יותר. ועל מנהיגות. אני לא מאשים איש בחוסר המנהיגות כי לא ברור לי מי זה צריך להיות. אני מעריך אגב שזו תהיה התבנית של העונה הזו – יונייטד תנצח משחקים בתוצאות גבוהות וגם תתרסק.

איך אומרים? תהליך, תהליך…

וזה היה לפני המשחק:

fal

השאלה הגדולה כרגע היא פלקאו. די מאריה הוא בכלל לא שאלה. הוא תשובה. נותן שדרוג עצום, מביא את האופטמיות, זורע יראה וקנאה אצל יריבנו ועם קצת מזל גם יטביע אותם בתהומות  הייאוש. ושחקני הרכש האחרים מייצבים את השורות – אהבתי מאד חלוקת העבודה הברורה מאד בין בלינד להררה לבלינד. וזו עבודה של ואן חאל. יש סימן ברור למאמנים מהסדר גודל שלו וזה במלים פשוטות: ״השחקנים מבינים מה רוצים מהם״.

אבל פלקאו הוא הפנטזיה שמעבר. אגב, גם מבחינת תנאי העיסקה. אם פלקאו לא הושפע מפציעתו וקיבלנו את השחקן שהיה לפני 12 חודשים אז אפשר לדבר ברצינות על להיות אחת הקבוצות הטובות בעולם. מתוך התהליך הגדול שאינו כולל צ׳מפיונס ליג השנה.

דבר אחד מעודד. נכון – הוא יחגוג במהלך העונה 29. אבל יותר מדי קילומטרז׳ אין לו. בגלל שפרץ מאוחר יש לו רק כ-300 משחקי  בוגרים. רוני שמבוגר ממנו במעט כבר עבר את ה-500. ולשחיקה כנראה יש יותר משמעות לגיל כרונולוגי והתסריט החיובי ליונייטד הוא חמש שנים יפות של פלקאו.

קרשנדו - עידו גבעון
על הקשר בין מחירי כרטיסים ובין משכורות שחקנים

182 Comments

א.לוי 21 בספטמבר 2014

כולנו מחכים..

wiz 21 בספטמבר 2014

5 שנים לפלקאו זה יותר מתסריט חיובי… :?

תומר ש 21 בספטמבר 2014

לאף אחד לא מפריע שואן חאל אמר שרק לקפטן יש חסינות בהרכב כשדווקא הקפפטן הוא זה שראוי לרדת לספסל?

אבייתר 21 בספטמבר 2014

מה אתה אוהד יונייטד?

הייתי בטוח ליברפול

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

השער השני של יונייטד היום,ושל די מאריה פשוט מדהים.כל המהלך של די מאריה מתחילתו ועד לסופו,מראה עד כמה הטענות של אוהדי הפרמייר ליג שנים על גבי שנים מנותקות מהמציאות,אותן טענות ששחקנים טכניים מהליגה הספרדית (ספרדיים או זרים) יתקשו בפרמייר ליג הפיזית….בולשיט! לשחקנים טכניים יותר קל בפרמייר ליג מאשר בספרד,כי באנגליה יש כל כך הרבה שטחים פנויים לרוץ בהם ולעשות טרור ליריבות,ואילו בספרד בדיוק ההפך,אין שטחים ריקים,המשחק יותר איטי,וקבוצות עומדות טקטית טוב בהרבה מהקבוצות האנגליות.ולכן,די מאריה זה רמה מעל הפרמייר ליג,תוך שבוע הפך אותה למגרש המשחקים הפרטי שלו.

ההגנה שלכם עדיין שערורייה,אבל אין סיבה שלא תהיה כזו,כי בה ואן חאל לא נגע בכלל.לא שזה משנה כי מול 90% מהקבוצות בפרמייר ליג גם אם תספגו 2 שערים כל משחק תחזירו בקלילות 4 .

ניק 21 בספטמבר 2014

הלוואי שדי מאריה ימשיך ככה לתמיד, אבל הטענה שלך לא לגמרי נכונה.
לשחקנים שמגיעים מספרד מאוד קל בהתחלה (בד"כ מספר חודשים עד עונה) אבל אחר כך כבר לומדים אותם והם יורדים משמעותית בתפוקה.
לדוגמא – אוזיל, קסורלה וסילבה…

דורפן 21 בספטמבר 2014

אני לא סבור שדי מאריה הוא עוד ״שחקן טכני מהליגה הספרדית״. הוא שייך לקבוצת השחקנים ששום ליגה לא תשפיע עליהם.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

אוזיל פשוט התרסק מקצועית,הוא לא דוגמה לכלום,ונראה כמו כלום,גם בנבחרת גרמניה,זכו במונדיאל למרות שהיה שחקן הרכב ראשון.

סילבה?מעולם לא היה סקורר או משהו כזה,והוא כל שנה מחדש עושה טרור לקבוצות יריבות בבישולים ובהנעת מכדור מושלמת,הוא הלב של הסיטי יחד עם טורה

קסורלה – גם לא היה כוכב בספרד,ועדיין לארסנל הוא מצויין

מאטה – בשנתיים שלו בצ'לסי זכה לשחקן השנה שלהם,ותבדוק כמה בישולים יש לו.אם יקבל מקום קבוע בהרכב יונייטד יחגוג גם שם.

הרשימה עוד ארוכה,אין מקום לפרט לגבי כולם.

ואגב,אם לא שמת לב יונייטד שלכם הפכה לקבוצה ספרדית,חצי סגל ויותר מחצי הרכב ראשון דובר ספרדית,אותו דבר הסיטי,ואצל צ'לסי וארסנל גם התהליך נוטה חזק לכיוון הספרדי.

הליגה האנגלית קנתה חצי ליגה ספרדית בשנים האחרונות,כולל קבוצות מרכז טבלה ותחתית,אז תתחילו להתענג מכדורגל מרהיב ואיכותי :-)

אריק 21 בספטמבר 2014

כתבת ספרד 3434334 בתגובה אחת תספור…

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

תסבול בשקט,יותר נכון תהנה בשקט – כי הקבוצה שאתה אוהד הפכה להיות קבוצה ספרדית.

אריק 21 בספטמבר 2014

ספרתי 2 היום מתוך 11…

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

1)ספרדים 2)דוברי ספרדית3)בעלי עבר עשיר בליגה הספרדית

תפסיק להתלונן עלי כבר (עוד לא הבנת שלא מזיז לי?),תהנה אחי.סוף סוף יש לכם קבוצה עם כדורגל איכותי באמת.

wiz 21 בספטמבר 2014

מסכים.

לדעתי הבעיה המרכזית עם אוזיל זה התפקוד הטקטי שלו. בארסנל הוא משחק באגף (ואפילו לא בימין). כ"כ לא ברור…

איתי 21 בספטמבר 2014

אבל הוא עשה את כל זה גם בספרד…

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

5 גולים אשתקד בריאל . ביונייטד 2 גולים תוך שבוע.

והשער היום,עזוב את המהלך,איזה צ'יפ מול השוער,גדול.

no propaganda 21 בספטמבר 2014

די מריה עשה טרור גם לברצלונה ובאיירן, זה ממש לא דוגמא לכלום.
לגבי ההגנות בפרמיר ליג, אני מסכים חלקית. זאת בערך העונה השלישית שההגנות בפרמיירליג מתדרדרות ובשתי העונות האחרונות הן ממש שערוריה ולעומתן בספרד ההגנות משתפרות ב3 שנים האחרונות( עדיין יש כמה קבוצות עם הגנות נוראיות לגמרי אבל יש כבר די הרבה עם הגנות סבירות). אבל לפני שלוש שנים המצב היה הפוך לחלוטין והטענות הן ירושה מהזמנים שהן היו נכונות.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

עשה טרור,לא כבש.אתה מוזמן לבדוק כמה שערים היו לו במדי ריאל.

no propaganda 21 בספטמבר 2014

זה עניין של שיטת משחק ומיקום על המגרש, במקום לכבוש הוא בישל לרונאלדו ולהחטאות מזוויעות של בנזמה.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

ואתה חושב שביונייטד די מאריה לא יפטם בכדורי זהב את פלקאו,ואן פרסי,רוני וכל יתר החבורה?יהיו לו מיליון בישולים גם באנגליה.

no propaganda 21 בספטמבר 2014

אני ממש לא פוסל את זה. אני פשוט אומר שהוא שחקן מצויין והוא ספציפית לא דוגמא לחולשה של ההגנות בפרמיירליג בשנים האחרונות. לדעתי אם היה משחק בשיטה קצת שונה היה מבקיע גם בספרד. מצד שני אני לא חושב שהוא הולך להבקיע כמות מטורפת של גולים ביונייטד, המדגם עד עכשיו קטן מדי.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

ראית איפשהו שכתבתי על חולשה של הגנות אנגליות (אני חושב כך אבל לא כתבתי זאת) .

אני כתבתי על הסגנון משחק באנגליה לבין זה בספרד – הסגנון כדורגל באנגליה של שטחים פנויים וריצה מצד לצד יותר מתאים לשחקנים טכניים,ומה לעשות שספרדים הם שחקנים טכניים.

no propaganda 21 בספטמבר 2014

יש די הרבה קבוצות באנגליה שמשחות בסיגנון קונטיננטלי :):
סיטי, ארסנל, סוואנסי, טוטנהאם..

דווקא קבוצה כמו סטוק סיטי של טוני פוליס ששיחקה כדורגל אנגלי תמיד הקשתה על השחקנים הטכניים.

טל המנצ'סטרי 21 בספטמבר 2014

הררה היום למד פיזיות אנגלית מהי, גם רוחו, גם בלינד.

Danny -Long Island 21 בספטמבר 2014

Fideo פשוט מצויין, אנחנו בדרך הנכונה בחזרה ל CL

גיל 21 בספטמבר 2014

די מאריה ממש משנה את הדנ"א שלי הקבוצה. דבר אחד טוב יש מכל המהפיכה של השחקנים החדשים. הם לא שיחקו שנה שעברה ולא שיחקו תחת פרגוסון ככה שהם לא בעניין של חשבונות אישיים או השוואות לעבר, ולא כאן להוכיח את עצמם אחרי עונה גרועה. הם כאן כדי לשחק כדורגל בלי פחד והם מראים את זה. ממש נותן לוח חלק לקבוצה.

ואם כבר מדברים על דברים מצחיקים, השדר עכשיו אמר אחרי הבעיטה של רוחו מחוץ לרחבה שלא הייתה בכיוון בכלל. "בעיטה טיפוסים של מגן. לא ממש טוב".

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

אמרתי כבר (מיליון פעם) שליונייטד יש הגנה שכונה? שעם כל הרכש ואן חאל לא נגע בהגנה?

עדיין יונייטד תנצח

אביאל 21 בספטמבר 2014

אתה יודע למי ניתנה הנבואה…

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

במקרים כאלה אני יותר משמח לטעות…אני אשם שואן חאל מוציא בתיקו 3 את די מאריה? :-)

ועכשיו עוברים להצגה המרכזית – סיטי מול צ'לסי הקבוצה שלך.

אביאל 21 בספטמבר 2014

אני אשמח שתמשיך לטעות ככה :)

כן, הלך טוב (טוב שיפוט לטובתנו), שער ואז לאמפרד – לא ידעתי מה לעשות.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

מה שהקהל שלכם עשה בסוף המשחק – מחא לו כפיים.

זה לא שלמפארד עזב את צ'לסי מבחירה,העזיבו אותו.

אביאל 21 בספטמבר 2014

זורק – לא יודע אם העזיבו אותו, יש לו עוד מה לתת ובצ׳לסי הוא לא היה מקבל הזדמנות, אני לא רואה שום סיבה להשאיר אותו בקבוצה כל עוד הוא רוצה לשחק באופן קבוע.

גורביץ' 21 בספטמבר 2014

אני יודע שהפוסט על פלקאו, אבל איזה שחקן די מאריה, אחחח לראות אותו ולאכול את הלב.
הוא עושה דברים על המגרש שראיתי רק מסוארז לפני זה בפריימר ליג – רץ, יוצר, לוחץ, נושך (לא באמת, כן..), הוא הכלי שגורם לכולם להסתדר על המגרש ולקבל את הכדור איפה שהם צריכים לקבל.
שווה כל פני מה-75 שהושקעו בו, אם רק לליברפול היה את הביצים להביא אותו.. לו הייתי רוטשילד..
נ.ב. – ההגנה של יונייטד אשכרה נחלשה משנה שעברה

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

ההגנה שלה לא נחלשה אבל גם לא התחזקה או השתפרה במיל מאשתקד.וזה לא רק ההגנה זה גם קשר אמצע גרזן,מתלהבים כאן מבלינד…נו שויין.בלינד זה טוב למשחקים מול קבוצות תחתית.באירופה או מול יריבות חזקות באנגליה כגון צ'לסי או סיטי בלינד יראה כמו כלום.

פשש כבר 4 – 3 איזה מהפך.

no propaganda 21 בספטמבר 2014

זה עוד ייגמר בתבוסה!

חז 21 בספטמבר 2014

אתה טועה בגדול. ההגנה נחלשה מאוד. גם וידיץ' מהאדום במשחק הראשון שלו באינטר לפחות רמה מעל כל מה שיש לנו שם מאחורה.

גורביץ' 21 בספטמבר 2014

דרך אגב, די מאריה יצא ב3-3, איזה חילוף גרוע של ואן חאל

no propaganda 21 בספטמבר 2014

אולי דווקא סאוטהמפטון תסיים רביעית העונה :)

אריק 21 בספטמבר 2014

יונייטד ליברפול בדרבי צמרת בצמפיונשיפ

אריק 21 בספטמבר 2014

אוי ון חאל ון חאל. זה שהוא לא באוזן של קלטנברג האפס המטומטם הזה עד שהוא חירש זה לא טוב.
החילוף של די מריה סתם טפשות.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

מ 3 – 1 יונייטד , 5 – 3 ללסטר

אני בורח לפני שיסקלו אותי כאן

ואן חאל – בחלון הבא אל תשכח לתביא גם 2 בלמים וורלד קלאס,וגרזן באמצע,כמו ששכחת בחלון הקיץ האחרון

Danny -Long Island 21 בספטמבר 2014

OMG

בר שושני 21 בספטמבר 2014

פוטבול, בלאדי הל.

Danny -Long Island 21 בספטמבר 2014

זוועה, קשה לצפיה אבל ממש….

אלעד 21 בספטמבר 2014

הדרך חזרה כוללת גם ימים כאלה – עוד יום בהיסטוריה
הדלילות בהגנה חייבת טיפול.
סומך על לו"ג.
ואף מילה על השיפוט…

מתן 21 בספטמבר 2014

הגנה כזאת גרועה לא רואים בליגה ג׳. אמרתי לפני חודשיים ואגיד את זה שוב: חלוצים לא חסרים לנו, מה שצריך זה בלמים סבירים. מתי מגיע ינואר????

גיל 21 בספטמבר 2014

ההגנה אמנם חרפה אבל השופט הרג את המשחק. פנדל אחרי עבירה ברורה על רפאל ולא הרחיק שחקן אחרי שהיה צריך לקבל צהוב שני לפחות פעמיים.

zen 21 בספטמבר 2014

לא תירוץ. הובלנו 3-1. לחטוף רביעיה מעולה חדשה זה לא מקובל עבור קבוצה ששואפת להיות הטובה ביותר איפשהו.
לגבי פלקאו- תנועה נהדרת ללא כדור לכל אורך המשחק. לדעתי היה צריך להישאר עד סופו ע"ח ואן פרסי.

תוהה בדרכים 21 בספטמבר 2014

זה לא תירוץ לאיך שיונייטד התפרקו, אבל בלי השריקה הזאת לסטר לא חוזרים בחיים.

zen 21 בספטמבר 2014

לא יודע… הם שיחקו עם מלא התלהבות ורצון, הפריצה של ורדי שהביאה לפנדל לא הייתה חד פעמית ולא מקרית.

תוהה בדרכים 21 בספטמבר 2014

כדורגל זה לא כדורסל שנקלעים המון סלים ולכן אישור של סל לא חוקי 10 דקות לסיום זה משהו שאפשר לבטל את החשיבות שלו. לתת פנדל במצב כזה שהמומנטום עם יונייטד, זו החלטה משנה משחק.

הרי עד אז השליטה של יונייטד הייתה ברורה. זה לא מצדיק את ההתפרקות, אבל בלי לקבל גול במתנה קשה לראות את לסטר חוזרת 25 דקות לסיום.

גיל 21 בספטמבר 2014

זה לא תירוץ ולא היו צריכים להפסיד אבל אם היו מובילים 3-1 ביתרון שחקן הם לא היו חוזרים. זה לא מכסה על החורים בהגנה אבל את המשחק הזה היו צריכים לנצח.

אביאל 21 בספטמבר 2014

אומר אוהד יונייטד ששופט הרג את המשחק ועוד במצב של 3-1 ליונייטד, מה שכדורגל עושה לאנשים.

גיל 21 בספטמבר 2014

מה לא נכון בזה?

אביאל 21 בספטמבר 2014

לאוהדי יונייטד אין מה לבכות על שיפוט באופן כללי ובאופן פרטני אין להם מה לבכות על טעות שיפוט שהם מובילים 3-1 והיא לא זו שגרמה למשחק להפוך ל3-5

גיל 21 בספטמבר 2014

את המשפט הזה כבר אתם מספרים לנו שנים בתור ניסיון לסתום את הפה לאלו שמתלוננים על שיפוט. אז יש המון מקרים שמנצ'סטר נפגעה משיפוט בדיוק כמו שגם נהנתה ממנו במשך השנים. היום היא בבירור נדפקה וזה בהחלט תרם להפסד. בלי קשר למה שמנצ'סטר הייתה יכולה לעשות גם במצב 3-2 ברור שאם שיפוט הגון הם היו מנצחים וזו הנקודה שאתה מתעלם ממנה.

סימנטוב 21 בספטמבר 2014

עוד יום בהיסטריה של המגיבים?

מתן 21 בספטמבר 2014

הדבר החיובי שאני לוקח למחזור הבא: אין את בלאקט!

שי ס. 21 בספטמבר 2014

דווקא בלאקט היחידי שהיה סביר משהו סמואלינג ורפאל זה פשוט בדיחה

תומר ש 21 בספטמבר 2014

לצערי בלאקט הוא כרגע הבלם הטוב ביותר שלנו. שערוריה איך שהבלמים ה"בכירים" שלנו נראים. חוסר הביטחון שלהם מקרין גם עליו. הוא כולה ילד בן 20.

תוהה בדרכים 21 בספטמבר 2014

אני חושב שהבלם הכי טוב של יונייטד הוא רוחו. צריך לשחק איתו באמצע ועם שואו בצד שמאל.

edgecator 21 בספטמבר 2014

לגמרי. הייתי בטוח שהמהלך הזה יקרה כבר היום ויכול מאוד להיות שנראה את זה במשחק הבא, בטח לאור ההרחקה של בלאקט.

מתן 21 בספטמבר 2014

השאלה היא אם ג'וני יהיה כשיר לשבוע הבא. אם לא, אני בעד לבחון את רוני כבלם. כנראה התפקיד היחיד שעוד לא ניסה

edgecator 21 בספטמבר 2014

טוב, מסתבר שפלקאו ודי מאריה לא משפרים במיוחד את משחק ההגנה. זה נראה פשוט זוועה מאחורה, ודורש טיפול דחוף.

לגבי השיפוט – זו לא הפעם הראשונה העונה ששריקות לא נכונות פוגעות בנו, אבל זה משהו שיתהפך ככל שהקבוצה תקרב את עצמה בחזרה למעמדה המוכר. וכמובן שאחרי המיליונים שבוזבזו, זה בטח לא תירוץ למשחק המסוים הזה, בוודאי בהתחשב בעובדה שלאחר הטעויות המרכזיות (לא להרחיק את דה לאט, הפנדל המצחיק במיוחד) עדיין היינו ביתרון.

תוהה בדרכים 21 בספטמבר 2014

כל ההבדל מהעונה שעברה הוא די מאריה ומרכז שדה טוב יותר (אבל לא מספיק).

מזל של יונייטד שאין לה אירופה על הראש ושהריבות על המקום בטופ 4 כל כך חלשות כך די מאריה לבדו כמעט יכול לעלות אותה לשם.

חז 21 בספטמבר 2014

וואו כמה שזה היה מביך.

אני לא יודע מי יותר גרוע בתפקידו- רפאל או מארק קלאטנברג.

Danny -Long Island 21 בספטמבר 2014

לחטוף 5 שערים? שיפוט גרוע בהחלט אבל…….

חז 21 בספטמבר 2014

אתה צודק. בשום צורה הקבוצה לא צריכה לקבל ארבעה(!) שערים ב25 דק'. מצד שני, הטעות הזו של קלאטנברג פשוט יצרה אפקט פרפר. המשחק היה גמור לחלוטין.

יאמר לחובתו של רפאל, הוא פשוט טמבל. מה אתה נכנס כאילו כדי לסגור חשבון בתוך הרחבה.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

לסטר 4 שערים ב 360 דקות עד היום,5 שערים מול יונייטד ו 4 שערים ב 25 דקות

just saying

גלן 21 בספטמבר 2014

אני מרגיש כמו רוברט דובאל באפוקליפסה עכשיו.

יואב 21 בספטמבר 2014

הדקות ההתקפיות הטובות של יונייטד מזה זמן רב. את זה אני אקח קדימה, וזה היה רק בחצי הילוך.
מסכים עם רונן, ההתקפה היתה צריכה לסיים אבל 3-1 ללא השריקה המחרידה וזה גיים אובר לטובת ההתקפה.
ראיתי את מכבי מקבלת שלוש בחמש דקות לאחר יתרון 2-0 ולוקחת אליפות. זה קורה בכדורגל ואני מקווה שהלקח והכאב של היום יחלחל הלאה.
מסכים גם עם אריק, ואן חאל היה צריך להיות באוזן של השופט. לא נותן כלום לשבת ולרחם על עצמך.
איזה שחקן קלאס פאלקאו. מאריה עוצר נשימה.
עושה חשק לראות מזה עוד ועוד.

אביאל 21 בספטמבר 2014

יואב – ברוב המקרים 3-1 בחוץ זה נקרא להרוג את המשחק.

יואב 21 בספטמבר 2014

זה בדיוק מה שכתבתי.
והרביעי היה באוויר ואז באה השריקה.

שי 21 בספטמבר 2014

אם הייתה בעיה אחרי השריקה, סימן שהייתה בעיה בקבוצה עוד לפני השריקה. די לגלגל חמישה שערים על שריקה אחת. יונייטד עם 3 מתוך 10 החלוצים הטובים בעולם, באמת שלכבוש יותר מהיריבה זאת משימה אפשרית בשבילכם.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

אתה מוכן לספור לנו את 10 החלוצים הטובים בעולם?

כי כרגע אני בספק אם ליונייטד יש אחד מעשרת הטובים בעולם –

רוני לא חלוץ,וגם אם אגדיר אותו כחלוץ (נניח כמו מסי או רונאלדו או בייל או ניימאר שאף אחד מהם לא חלוץ אבל אם רוני כן אז גם הם כן) הוא לא בין ה 10

ואן פרסי בערוב ימיו

פלקאו רק חזר לפני חצי שניה מקרע ברצועה הצולבת,מה שכן אם הוא באמת הבריא רק הוא יכול להיכנס לטופ 10 החלוצים הטובים בעולם מהשלישיה שציינתי,ואני מניח שהם גם השלישיה שלך

שי 21 בספטמבר 2014

מגוון היכולות שלו מכניס את רוני לרשימה, מסי, זלאטן וסוארס היחידים שאני מעדיף עליו בהיבט הזה. ואן פרסי עדיין שם לדעתי, או ליתר דיוק: עוד לא הוכח אחרת, למרות שיש סיכוי שזה יקרה. עדיין יש תוצרת להוציא ממנו. פלקאו, מרגע שהוא חזר ולא נראה חלוד, היה נו-בריינר מבחינתי. עדיין יש לו את זה, גם אם הוא עדיין לא 100%.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

בוא אני אספור לך בזריזות 10,ואני לא מכניס לכאן את מסי,רונאלדו,בייל,ניימאר,רובן,רוני (לא שייך באמת אבל שיהיה)כי אף אחד מהם לא חלוץ,ולא משחק כחלוץ

לאו דווקא בסדר הזה

אגוארו סוארז,מולר,לבנדובסקי,זלאטן,פלקאו(אם חוזר לכושר שלפני הפציעה),דייגו קוסטה,קאבני,מנז'וקיץ',טבז

ואן פרסי כיום לא טוב מאף אחד (לא קרוב אפילו) ברשימה של ה 10 שהכנסתי

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

שי

אין לי רבע ויכוח איתך שליונייטד יש חלק קידמי מעולה אבל מכאן ועד לספור 3 מ 10 החלוצים הטובים בעולם….הבאתי לך רשימה רק של חלוצים ,חלוצי 9 (יש עוד כמה הרבה לפני ואן פרסי שלא רשמתי בכלל)

ולרשימת השחקנים שאינם חלוצים שכחתי כמובן את די מאריה בנוסף למסי,רונאלדו, וכל מי שכבר ציינתי.

על טעם וריח אין ויכוח אבל באמת רק את מסי,רונאלדו וזלאטן אתה לוקח לפני רוני ????? seriously ??? הלסת נופלת לי כאן,אבל אם זו דעתך…

שי 21 בספטמבר 2014

התכוונתי רק מבחינת מגוון היכולות, לא מבחינת הרמה הכוללת.
אני מעדיף את rvp על קבאני, שאיבד הרבה מהחדות שלו, והדיון מול קוסטה פתוח, כי שניהם מצליחים בתנאים שונים לגמרי, אם כי ברור למי יש את עתידו לפניו.
את רונאלדו-בייל-רובן אני סופר כקיצונים. אם לא באמת הייתי בבעיה כאן (:

גלן 21 בספטמבר 2014

נראה לי שאוברוב ופוליקרוב טובים אבסולוטית מהנוכחיים של ואן חאל

א.לוי 21 בספטמבר 2014

רפאל מוקיון כבר שנים אני זועק את זעקתי!!

חז 21 בספטמבר 2014

הסר היה צריך להבין את זה כבר באותו לילה מול באיירן. אותו דבר. טיילנו על המגרש לניצחון גבוה, הגיע גול מכלום לפני המחצית, הגיע רפאל.

תומר ש 21 בספטמבר 2014

רפאל טמבל אבל במקרה הזה היה עליו פאול ברור והוא לא נגע בורדי. אין לי טענות אליו במקרה הספציפי הזה.

חז 21 בספטמבר 2014

אני חושב שזה עניין של קומון סנס. זה נראה לשופט רע מאוד כששחקן מופל, מתרעם שלא היה פאול ומיד נכנס באגרסיביות במי שעשה את זה, גם אם למראית עין. שחקן קצת יותר חכם היה מלווה את ורדי (כי הוא כן הצליח להגיע אליו) ומנסה להרחיק כדור החוצה במקום פשוט להיכנס בו.

פאול לא היה, אבל בוא נאמר שרפאל עזר מאוד לקלאטנברג לתרץ את ההחלטה.

Danny -Long Island 21 בספטמבר 2014

רונן: כואבת לי הבטן!!!

ק. 21 בספטמבר 2014

שתי הערות:
1. כמה גרועה עוד צריכה ליברפול להיות כדי שיונייטד תהיה לפניה?
2. ברצינות, לאוהדי יונייטד (אוף טופיק) – איך אתם מסבירים את שני השערים היפים של צ'יצ'ריטו אתמול מחוץ לרחבה – ביונייטד המרחק הממוצע של השערים שלו היה 2.8 מ' שהשיא 9.3 או בטח משהו כזה?

סימנטוב 21 בספטמבר 2014

כן אבל סטיית התקן של מרחק הממוצע של השערים שלו בריאל עדיין גדולה מהשורש הרבועי של כמות הכדרורים המוצלחים מחוץ לרחבה!

ק. 21 בספטמבר 2014

יש בזה משהו (מאמין לך שראית אותו מכדרר מחוץ לרחבה..:))

סימנטוב 21 בספטמבר 2014

:)

גיל 21 בספטמבר 2014

אגב, משחקים מסוג הזה הופכים לדעתי את הליגה האנגלית למלהיבה בעולם. השיוויוניות היחסית והתוצאות הלא צפויות הן משהו שאוהד אובייקטיבי נהנה ממנו.

Shutzi 21 בספטמבר 2014

וואן חאל היה צריך להכניס שחקנים פיזיים עם כושר ריצה. מאטה וינוזאי זה רך מדי, למשחק בו אנו מגלים נחיתות פיזית וחלק נכבד מהשחקנים מגלים עייפות (בלינד, הררה, רפאל ועוד). וולנסיה, פלטשר ולוק שאו היו אןפציוץ הרבה יותר טובות.
מלבד זאת, החלק ההתקפי נהדר וההגנתי חלש להחריד.
השופט היה מתחת לכל ביקורת וחוץ מהפנדל השערורייתי, הוא הרשה לשחקני לסטר להיות אגרסיביים, מעבר למה שהחוק מתיר.

Shutzi 21 בספטמבר 2014

צל אופציות
ושכחתי לכתוב: כל הכבוד ללסטר!!!

איתמר 21 בספטמבר 2014

התשוקה, הנחישות וההתלהבות ניצחו את הכסף הגדול ואת הכוכבים הנוצצים.
יום טוב לכדורגל.
עד ינואר ואן חאל צריך להתפלל שההתקפה תנצח לו משחקים.
ליד די מאריה מתברר פעם אחר פעם עד כמה רוני הוא אוברייטד.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

רוני תמיד היה אוברייטד,שחקן טוב מאוד אבל אוברייטד מטורף

אין מה לעשות שחקן אנגלי,ועוד ביונייטד – מתכון מהיר ובטוח לניפוח חסר תקדים

תוהה בדרכים 21 בספטמבר 2014

שאתה רואה שחקן כמו די מאריה משחק לצידו, אתה מבין כמה רוני אוברייטד וכמה הוא רחוק מלהיות אחד השחקנים הטובים בעולם.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

נו ומה כתבתי?

ואת דעתי על רוני אני כותב כאן כבר שנים.שנה שעברה רצו להרוג אותי כאן בדיון ספציפי כלשהו,שכתבתי שרוני אולי טופ 30 בעולם והבאתי להם רשימת שמות מפורטת.

no propaganda 21 בספטמבר 2014

נראה לי שגם אתה מעריך אותו יותר מדי. אולי טופ 50.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

סליחה,כתבתי בזמנו במקרה הטוב טופ 30 וגם זה בנדיבות

no propaganda 21 בספטמבר 2014

רוני אולי יכול להיות טוב בתפקיד אטו באינטר 2010, הבעיה שגם אם יונייטד היו מאמצים את הטקטיקה הזאת האגו שלול לא היה מאפשר לו לשחק בתפקיד הזה.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

אטו באינטר 2010 היה מגן ימני….

וגם באותה עונה באינטר היו לפחות איזה 6-7 שחקנים (מאייקון,לוסיו,סניידר,מיליטו ועוד) שהיו טובים ממנו משמעותית

no propaganda 21 בספטמבר 2014

זה שהיו שחקנים טובים ממנו בקבוצה שלקחה טרבל, לא אומר שהוא לא היה מצוין בתפקיד.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

לא טענתי אחרת

no propaganda 21 בספטמבר 2014

ומי עוד? אלה בדיוק השחקנים שהיו טובים ממנו.

ק. 21 בספטמבר 2014

קמביאסו וזאנטי

no propaganda 21 בספטמבר 2014

שניהם היו מעולים אבל נראה לי שאתה קצת ממעיט בעבודה שאטו עשה באותה עונה.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

ואוהדי יונייטד כאן בבלוג,ולא רק אוהדי יונייטד אלא גם אוהדי ליברפול כמו בורוביץ' וגרייזס טוענים שרוני השחקן האנגלי הכי טוב מאז בובי צ'רלטון – שכחו את אלן שירר,את פול סקולס,את קווין קיגאן,את פרנק למפארד וכדומה.

ניק 21 בספטמבר 2014

רוני לפני מספר שנים היה אחד השחקנים היותר רב גוניים בכדורגל. הוא ידע (על הנייר עדיין יודע) לעשות באמת הכל..
אבל מאז עברו הרבה מים בנהרות והרבה שטרות בראש הלא אינטלגנטי של הבחור.
רוני הוא קודם כל בן אדם מגעיל ועלוב שצריך היה לזרוק אותו מהקבוצה עוד בפעם הראשונה שהוא איים לעזוב ובטח לא לתגמל אותו בחוזה ההזוי ביותר בכדורגל העולמי אחרי שהוא איים בפעם השנייה לברוח. זה מבחינתי אחד החטאים הכי נוראיים של מויס.
והאמת שגם ואן חל לא צדיק גדול בזה שנתן לו להיות קפטן.
הבעיה הכי גדולה של רוני מקצועית בכל מקרה הייתה חוסר היציבות שלו. על כל חודש של 10 שערים היו מקבלים חודש וחצי של 0 שערים, עם החמצת פנדל באמצע. ככה הוא היה גם בימים היותר טובים שלו.
את התפקיד של אטו אגב הוא כבר שיחק בעונת הטרבל כשהוא שיחק בשמאל ונתן לחלוצים אמייתים (רונלדו וטבס) לנהל את ההתקפה.

אריק 21 בספטמבר 2014

איפה רוני ואיפה סקולס… רוני שחקן טוב אבל יצא מכל הפרופורציות מה שמייחסים לו…

ניינר 21 בספטמבר 2014

היה רגע משפיל במיוחד בתוספת הזמן שלסטר התעללו ביונייטד עם סדרת עקבים ברחבה. אבל הי, להפסיד לווסט ברומ בבית זה לא פחות משפיל :(

יניב ג״מ 21 בספטמבר 2014

ובעיקר, בהמשך למשפט השני של דורפן, שם לגמרי היו 90 דקות של בושה.

באבא ימים 21 בספטמבר 2014

20 בספטמבר, 2014

לכבוד:

מר א. וודוורד,
אולד טראפורד, כאן

אד היקר,

הנדון: תוכנית ההבראה – חזון מול מציאות

כידוע לך, ערב כניסתי לתפקיד מסרתי להנהלה תוכנית הבראה מפורטת אשר נועדה להבטיח את חזרתה של יונייטד למקומה הטבעי. התוכנית כללה את הסעיפים הבאים.

1. רכישת ה"ה הררה, בלינד, די מאריה ופלקאו.
2. הקמת חברת קש באיי קיימן אשר תרכוש את הבעלות על ריאל ןתמדריד, ברצלונה ובאירן מינכן.
3. סגירת הברז התקציבי לקבוצות הנ"ל לאחר רכישת הבעלות.
4. מימון הקמת מפעלי תעשייה מזהמים במדריד, ברצלונה ומינכן רבתי.

סעיפים 2,3, ו-4 נועדו ליצור את התנאים האופטימליים להגעתם של סרחיו ראמוס, רפאל ואראן תבייר מסצראנו, לאהם,ולואיס גוסטבו ולייבש את סימאונה על מנת למזער סיכונים). אני יודע שהצעדים האמורים ידרשו תיקוני תקנון וחקיקה במספר מדינות (ויתכן, בכפןף לחוו"ד משפטית, גם במסמכי היסוד של האיחוד האירופי) אבל הובטח לי שעניין זה בר ביצוע שיושלם במהלך המונדיאל.

אציין בצער שרק מעט מן הדברים האמורים יושמו והתוצאות בהתאם.

בהערת אגב אזכיר שגם הובטחה לי הבאתו של ה"ה ד. בקהאם ששום פרוייקט גלקטיקוס אינו שלם בלעדיו. גם דבר זה לא בוצע.

אודה להתייחסותך,

בברכה,

ל.ו. חאל

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

באבא,אהבתי את סעיפים 2-3-4

dorigil 21 בספטמבר 2014

הייתי צריך את זה אחרי אתמול

אבי גרפינקל 21 בספטמבר 2014

בלמים, בהמשך לטור של רונן מלפני כשבועיים, לא מוכרים נעלי אדידס. חבל.

אריק 21 בספטמבר 2014

קשה לנו הליגה הספרדית. מתי חוזרים לאנגלית?

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

אתה לא מרוצה מהקישור הקידמי וההתקפה ה"ספרדית" שלכם(הררה,מאטה,די מאריה,פלקאו)?

שואן חאל יביא בלם/ים טובים להגנה שלכם,וקשר גרזן,אתה תרייר כאן כמו ילד קטן שרואה אוטו גלידות…

אריק האחר 21 בספטמבר 2014

כואב הלב
היה נראה שהכול מתחבר ופתאום הכול מתרסק.
שונא להגיד ולהאשים אבל השופט פשוט פירק
את יונייטד.
מילא העברה הברורה על רפאל שהייתה שווה
צהוב במהלך לפני הפנדל שלא היה ולא נברא
מילא הכיסויחים והמשחק על גבול האלימות
של לסטר
אבל מאיפה ההתעללות על תוספת הזמן של
שש דקות בעשרה שחקנים ?
החילופים של ואן חאל היו מאוחרים ולא נכונים
חבל.

תוהה בדרכים 21 בספטמבר 2014

החילוף של די מאריה היה פשוט הזוי (אלא אם הוא נפצע וזה לא נראה כך).

אתה לא מוציא את השחקן שהוא חצי קבוצה עבורך, במצב כזה, 20 דקות לסיום. גם אם הוא קצת עייף, אפשר להכניס עוד קשר ולהזיז אותו לעמדה יותר קדמית.

די מאריה שיחק 120 דקות בגמר ליגת אלופות והיה השחקן המצטיין על המגרש. הוא שיחק 120 דקות בחום כבד בשמינית גמר מונדיאל, אחרי עונה של 60 משחקים והבקיע את שער הניצחון. עוד 20 דקות מול לסטר לא יהרגו אותו.

טל המנצ'סטרי 21 בספטמבר 2014

ואם עייפות פיזית וכשלא בכושר שיא תביא לפציעה בגלל עומס יתר, מה אז היית אומר?
כמה קל לעשות או לא לעשות חילופים במשחק המנג'ר הזה שלך, במציאות חושבים על עוד דברים מסביב.

אריק האחר 21 בספטמבר 2014

אכן כן

סימנטוב 21 בספטמבר 2014

מה? ציפינו שמסלול רכבת ההרים יהיה כל כך קצר? pause מאה ימי החסר נגמרים מתי?
בקיצור, חכמנו (דויד וחבריו) אמרו:
במשך זמן רב אתה גר וגבוה אתה טס
אבל רק אם אתה רוכב גאות
ומאוזן על הגל הגדול ביותר
אתה במירוץ לכיוון קבר מוקדם.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

אין קשר למאה ימי חסד

אם לא חיזקו במאומה נקודות סופר בעייתיות כמו מרכז ההגנה וקשר גרזן למה שיבוא שינוי בתחום הזה?השינוי יבוא בעמדות הללו שיחזקו אותן

אבל תוהה בדרכים צודק ב 100% – עם איך שיתר היריבות של יונייטד לטופ 4 נראות (טוטנהאם מפסידה היום לברומיץ' בבית,ליברפול נראית כמו כלום ביחס לאשתקד,ארסנל שלי) גם הגנה שערוייתית כזו וחוסר בקשר גרזן לא יפריע ליונייטד לחזור לטופ 4 שיש לה כזו חולייה קידמית .

סימנטוב 21 בספטמבר 2014

אין ספק, רק שאני לא לוקח ללב בשלב כל כך מוקדם של העונה

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

מה יש לקחת ללב,זה רק כדורגל.

סימנטוב 21 בספטמבר 2014

יש מי שלוקח ויש מי שלא…

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

אני רק משפחה לוקח ללב

אילן 21 בספטמבר 2014

הגנה זה לא רק שחקנים.

מה שקרה היום הזכיר לי מאוד את ההתפרקות של ברזיל מול גרמניה. ארבעה שערים תוך דקות מועטות בגלל חוסר תיאום, מומנטום, והרגשה של כולם עולים להתקפה (שערים 4 ו5 של לסטר). לברזיל, אגב, היו בלמים טובים משל יונייטד, אבל לגרמניה היו שחקנים טובים מאלה של לסטר. חייבים להביא בלמים, אבל לפני זה צריך לשנות מנטליות, או יותר נכון, להחזיר את המנטליות של יונייטד הישנה חזרה ובמינימום לעבוד על תיאום בהגנה ומשמעת טקטית. יונייטד, גם עם הבלמים שיש היום, יכולה וצריכה להראות יותר טוב.

לפחות ההתקפה, ללקק את האצבעות.

אחרי הכל, יום מבאס, אבל כמו שסר אלכס היה אומר. זה רק עוד יום בהיסטוריה של מנצ׳סטר יונייטד.

קורא אדוק 21 בספטמבר 2014

הטעות הכי גדולה מאז פרישתו של פרגוסון היא ההחלטה לא להביא את מוריניו

סימנטוב 21 בספטמבר 2014

או לחזק את הסגל (כפי שיוסי מזרחי כתב לפני שנתיים שלוש)

אריק 21 בספטמבר 2014

וכל השאר סתם צירוף מקרים…

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

פרנק למפארד משווה לסיטי (עם 10 שחקנים) מול צ'לסי…

עוד אחד כזה שלו בחמש דקות שנשארו והוא הופך לפרסונה נון גרטה במחוזות צ'לסי

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

הקהל של צ'לסי מדהים!

ק. 21 בספטמבר 2014

עשה צדק ספורטיבי. בלי ההרחקה לא ברור מתי צלסי היו מגיעים להזדמנות

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

בלי השער הזה הליגה האנגלית הייתה נסגרת כבר היום רישמית (לדעתי סגורה לפני שהחלה).

ולגבי יונייטד,ההפסד שלה היום – אין לו שום השפעה לגבי המאבק שלה על מקום 3-4 בסוף העונה ,טוטנהאם מפסידה בבית לווסט ברומיץ',אברטון מפסידה בבית לפאלאס,ליברפול מפסידה לווסטהאם….כמו שתוהה אמר עם היריבות של יונייטד השנה על טופ 4 החלק הקידמי ודי מאריה לבדו יספיק.

תוהה בדרכים 21 בספטמבר 2014

מוריניו לא מסוגל להעמיד קבוצה מול יריבה חזקה מאד במשחק חוץ כך שהיא גם תשאיר הרבה שחקנים מאחורי הכדור וגם תאיים על השער.

הדרך היחידה שלו להבקיע במשחקים כאלו היא טעות גדולה בצד השני (היום זאבלטה, ההחלקה של ג'רארד).

הוא אולי ייקח אליפות בכריסמס (אין מישהו אחר) אבל גם העונה יעוף מול הקבוצה החזקה הראשונה שצ'לסי תפגוש באלופות.

אריק 21 בספטמבר 2014

מציע שתלמד אותו.

תוהה בדרכים 21 בספטמבר 2014

נגעתי בציפור נפשך. נו.

אריק 21 בספטמבר 2014

מה הקשר? מה אכפת לי מצ'לסי. פשוט אתם יודעים הכל אז חבל שלא תשתפו אנשים פשוטים כמו מוריניו שלא ראו את כל המשחקים של פפ ומסי ואינייסטה

תוהה בדרכים 21 בספטמבר 2014

ואגב, ביחס לאחד שהתבכיין פה עונה שלמה על כך שתוקפים אותו על דעותיו הלא פופולריות (וכזכור, אני הייתי בצד שלך) יש לך יחס מאד סלקטיבי לחופש הביטוי. שלא לדבר על השחצנות שאתה מגלה אחרי ניצחון אחד על קבצת פח אשפה.

תירגע ומהר. אף אחד לא צריך לקבל ממך אישור על מה לכתוב פה.

אריק 21 בספטמבר 2014

תכתוב, תכתוב. מה אכפת לי? רק תלמד את מוריניו להעמיד קבוצה, קצת מבאס שהוא לא יודע, לא? אולי סופסוף תתרומם לו הקריירה…

תוהה בדרכים 21 בספטמבר 2014

ומי שאתה תלמד את מויס? אתה יודע יותר כדורגל ממנו?

יאללה, יאללה, אריק מדה באזר החליט שאסור להביע דעה בבלוג באינטרנט. שמתאים לו כמובן. לך לישון על האף.

אריק 21 בספטמבר 2014

את מויס גם סבתא שלי יכולה ללמד. יש הבדל דק.

תוהה בדרכים 21 בספטמבר 2014

אכפת לך כי עובדה שהגבת.

אין לי בעיה שתחלוק על מה שאני כותב וננהל על זה דיון. בדיוק בשביל קיים הבלוג.

רק שיש לך נטיה סותרת להתבכיין שסותמים לך את הפה כאשר הדעה שלך מנוגדת לדעת הרוב פה ומצד שני להתנהג בדיוק באותה צורה, שהדעה שמוצגת לא מתאימה לך.

אף אחד לא מינה אותך לסלטקור של הבלוג. תירגע.

אביאל 21 בספטמבר 2014

אז פ.ס.ז. היא קבוצה חלשה אני מבין…

תוהה בדרכים 21 בספטמבר 2014

פ.ס.ז. בלי זלטאן במשך שלושה רבעים מהתמודדות היא לא קבוצה מאד חזקה. בטח משהו שמתקרב לטופ 5 באירופה.

קבוצה יכולה לתפוס יום יותר טוב או פחות טוב, זה חלק מהמשחק. תסכים איתי שסיטי כאלה טובים שצ'לסי אמורה לבעוט מולם פעם אחת לשער במשך 65 דקות (וגם זה לא למסגרת).

ניצחון היום היה גומר את הליגה. למה אתה הולך אחורה מול עשרה שחקנים?

אביאל 21 בספטמבר 2014

תוהה – פ.ס.ז. היא קבוצה מעולה גם בלי איברימוביץ׳, נכון שהיא יותר טובה איתו אבל זו לא הנקודה, אתה לא יכול לתחום שנתיים אצל מוריניו ולקבוע – קח את אינטר של מוריניו – מי בדיוק היה פותח בהרכב של ברצלונה או ריאל מאותה אינטר ? אני לא מדבר אחרי אותה עונה, אני מדבר בתחילת אותה העונה, אז אני אחסוך לך – אף אחד.

באותה עונה הוא ניצח את אלופת אנגליה (צ׳לסי) בנוקאאוט – באותו זמן היא היתה הקבוצה להביס באירופה והיתה זו שאף אחד לא רצה להתמודד איתה, ניצח את אלופת ספרד ברצלונה ובגמר חד צדדי את את אלופת גרמניה באיירן מינכן.

מה אתה צריך יותר מזה ?

תוהה בדרכים 21 בספטמבר 2014

אביאל,

הדיון הוא לא אם מוריניו הוא אחד המאמנים הטובים בעולם- ברור שכן. העובדות במקרה הזה מדברות עד עצמן.

טענתי טענה פשוטה וברורה: בשנים האחרונות הוא מתקשה לשלב משחק טקטי מול קבוצות חזקות בחוץ, עם איום על השער.

היה די מביך לראות את צ'לסי עד ההרחקה לא מנסה לעשות כלום, מול קבצה לא יותר טובה ממנה במצב שבו ניצחון מעשית מבטיח לה אליפות.

בשביל לזכות בליגת האלופות אתה צריך להבקיע שערי חוץ.

jm 21 בספטמבר 2014

נראה לי שהסטטיסטיקה שלו נגד קבוצות גדולות אומרת אחרת.

תוהה בדרכים 21 בספטמבר 2014

באירופה?

במשך ארבע העונות האחרונות קבוצות של מוריניו ניצחו שני מפגשי נוק אאוט מול קבוצות חזקות בליגת האלופות- יונייטד ב2013 ופאריז בעונה שעברה. וגם שני המפגשים הללו היו מול קבוצות לא מהטופ של הטופ ובשניהם היה לו יותר מזל משכל.

בחצאי הגמר זה כבר נראה מביך עבורו.

אין ספק שמוריניו יודע להחנות אוטובוס אולי יותר מכול מאמן אחר. ואם הקבוצה היריבה עושה טעות גדולה (ההחלקה המפורסמת של ג'רארד) אז הוא בטעות גם יכול לנצח משחק כזה.

רק שצ'לסי לא מצליחים לפתח במשחקים האלו איום על השער. פשוט כלום.

jm 21 בספטמבר 2014

באירופה יש לו 2 גביעי אלופות, ושמונה פעמים חצאי גמר.
אבל כן, זה שהוא לא תמיד ניצח ולא תמיד היה בגמר זה הוא אשם, כי הוא מוריניו – הוא הרגיל אותנו לזה שהוא תמיד מנצח, אבל כשהוא מפסיד, הלך הילד.

תעשה קצת שיעורי בית בנתונים כי נראה שגם בזה אתה טיפה תוהה.
מול באיירן למשל, בעונת השיא של ריאל מדריד בכל הזמנים (בעונה שבה הוא הראה לעולם כיצד להחנות אוטובוס כמו שצריך, 121 שערים 100 נקודות), הוא הפסיד לה רק בפנדלים.
שנה לפני אין צורך לדבר על ההרחקה של פפה ועל ההצגה של אלבס.
בצ'לסי הוא הפסיד לקבוצה הרבה יותר טובה מצ'לסי, שאגב ניצחה גם את ברסה וגם את ריאל ללא הפסקה.

מוריניו הוא מאסטר בהכנה למשחק, הוא יודע בדיוק כיצד לשחק עם שחקניו כדי ליצור יתרון.
כשיש לך את טרי וקהייל אתה תהיה מאוד טיפש אם תלחץ עם קו הגנה גבוה. אבל למה שתדע את זה? אתה רואה את המשחק בצורה שטחית כמובן וניזון בפרשני שקל ורבע של ערוץ הספורט.

רגע, אתה זוכר את המשחק שנה שעברה נגד הסיטי? נראה לי שהוא העמיד קבוצה שעשתה בית ספר לסיטי גם מבחינה התקפית וגם מבחינה הגנתית.
אבל שוב, מוריניו תמיד יצטרך להוכיח את עצמו כי הוא יוצר רף כזה לעצמו.

בני 21 בספטמבר 2014

אני לא יודע לגבי סטטיסטיקה מול משחקים גדולים, אבל ללמד את האוהדים שלו תירוצים הוא בהחלט מקום ראשון. מילא הוא, לא מתכוון לזה ברצינות. מה התירוץ שלך?

תוהה בדרכים 21 בספטמבר 2014

מוריניו ממש לא מקופח תקשורתית. יש לו שונאים, אבל יש לו שם לא פחות מעריצים שוטים שמחכים לתת לו מחמאות על דברים שנחשבים למובנים מאליהם אצל מאמנים אחרים. בתקשורת האנגלית הוא בכלל מקבל יחס של חצי אל.

בארבע העונות האחרונות אלו הקבוצות שמוריניו עבר בדרך לחצי הגמר:

2011: ליון וטוטנהאם.

2012: צאסקה מוסקבה וניקוסיה.

2013: יונייטד וגאלטאסריי.

2014: גאלאטסריי פראיז.

הישג מדהים, עם הקבוצות שהיו לו, זה בטח לא.

כל מה שכתבת לא רלבנטי בכלל לטענה שהעלתי. כתבתי ספציפית על משחקי חוץ מול קבוצות מהטופ האירופאי. לא חסר קבוצות שמשחקות באותה שיטה וכן מצליחות לסכן את השער. המשחק מול סיטי בעונה שעברה היה יוצא מהכלל, אבל שם הוא שיחק מול קבוצה עם דמיקליס במרכז השדה ובלי אגוארו.

הוא לא קבע רף ציפיות לא הגיוני. הבן אדם לא זכה בתואר כבר שנתיים עם הקבוצות מהעשירות בעולם ועדיין מקבל קרדיט מטורף.

jm 21 בספטמבר 2014

נכון, שנתיים שלמות ללא תואר לאחר שהממוצע שלו לכל עונה היה 2 תארים זה פשוט מחריד ובלתי נסלח. עם ריאל זה לא תירוץ לא לזכות בתואר.
אבל עם צ'לסי בשנה שעברה? נו באמת. כשמוריניו הגיע צ'לסי הייתה קבוצה מתה, שחקנים צעירים ללא שיטה ועוד כמה שלא יודעים מה הם עושים בכלל בקבוצה.
הקבוצה עברה טרנזישן, לאחר שבשנה שלפני מוריניו הם לא עברו את שלב הבתים. ואת התוצאות של הטרנזישן רואים עכשיו.
מוריניו לא אוהב את הדברים קל ואולי זה בוגד בו. מוריניו אוהב אתגר ובכל קבוצה שאליה הוא הלך היה לו אתגר קשה – ולרוב הוא צלח.

אביאל 21 בספטמבר 2014

תוהה – שורה תחתונה אם רומן אברמוביץ׳ רוצה אותך לסיבוב שני, אם אתה מסיים שלוש עונות בריאל של פרז ולא גומר בריב איתו, אם אתה שורד תחת מוראטי באינטר ובנוסף לכל לוקח ליגת האלופות עם פורטו – וכמו שאמרו פעמיים אלוף אירופה (דווקא בשתי הקבוצות הפחות חזקות שהוא אימן) ושמונה פעמים מגיע לחצי הגמר, שאתה אלוף אנגליה, ספרד, איטליה ופורטוגל – אני חושב שיש כאן מספיק עובדות שמראות לך מי זה מוריניו, אז אתה יכול להמשיך ללגלג כמה שתרצה.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

לא רוצה להכנס לויכוח שלכם,כי פחות או יותר שני הצדדים צודקים…

רק אציין שמוריניו אכן משחק מאוד הגנתי עם הקבוצות שלו באירופה וזה היה נכון עם צ'לסי בשתי הקדנציות,ועם אינטר ,א-ב-ל שמוריניו אימן בריאל הוא שיחק הגנתי ומבוקר רק במשחקים מול בארסה (במשחק שלא שיחק כך קיבל חמישיה משפילה) ,מול כל יתר הקבוצות גם בספרד וגם באירופה מוריניו וריאל שיחקו סופר התקפי,פשוט אי אפשר אחרת עם השחקנים שהיו לו שם.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

והבונקר הכי מחפיר שלו אי פעם בכל הקבוצות היה אשתקד מול אתלטיקו בחצי גמר הראשון במדריד.קבוצה של חצי מיליארד מול קבוצה של 130 מיליון ,וצ'לסי שלו לא ניסתה אפילו לעבור את החצי. שיחק במערך הזוי.שילם על כך בענק במשחק הביתי בגומלין….

jm 21 בספטמבר 2014

אתה כל הזמן מזכיר את הכסף וזה גורם לי פחות לרצות לפתח איתך שיחה.
כסף זה לא כדורגל, תפסיק לזלזל באינטלגנציית המשחק, תעשה טובה.
אתלטיקו היא קבוצה מאומנת היטב כבר שלוש שנים ב וממשש אבל ממש קשה לשחק נגדה במיוחד בקלדרון.
באותה עונה ברצלונה הגדולה, עם הכדורגל העשיר שלה, הטיקי שמקה שלך, חטפה בראש חזק ברבע הגמר. מוריניו לא טיפש, מוריניו יודע איזה כלים יש לו ויודע נגד מי הוא מתמודד.
הוא ידע מהתחלה שאתלטיקו קבוצה טובה מצ'לסי, למרות הבדלי התקציב – ששוב, שנה שעברה צ'לסי הייתה די רחוקה מבחינת סגל עשיר כמו שאתה טוען. לכן הוא שיחק על תוצאה והצליח בה.
הוא הוציא מצ'לסי בשנה שעברה מים מאבן, ובגלל שהוא מוריניו, חושבים שהוא יצליח גם עם קבוצה כזאת.
פפ הלך לפרויקט גמור שמוכן לתארים, כנ"ל אנצ'לוטי (לפרויקט הגמור שמוריניו לא זכה להישאר ולקטוף טת הפירות), לאן מוריניו הלך? לאתגר אמיתי.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

בטח שאני אזכיר כסף כי זה סופר רלוונטי.מאיפה נחתת בדיוק שאצלך כסף לא רלוונטי?אתה לא רואה מה קורה בכל הליגות הגדולות באירופה בשנים האחרונות?כל שיעאי הנקודות והשערים נשברו בכל הליגות.ולכן ההישג של אתלטיקו אשתקד הוא א-ד-יר ,לקחת אליפות בספרד עם רבע תקציב מריאל ובארסה,להגיע לגמר צ'מפיונס ולהפסיד אותו בדקה 93.

כל מה שאתה כותב לגבי בארסה מול אתלטיקו אשתקד נכון – לא ניצחה אפילו במשחק אחד,אבל מה שאתה מפסםפס גם לא שיחקה בונקר הכי פחדני אי פעם בהיסטורייה

עלק מוריניו אשתקד הוציא מים מאבן,תסתכל על רשימת השחקנים שהיו לו אשתקד,זה פשוט בדיחה לכתוב את זה בכלל.

ההבדל ביני לבינך – שאני סופר ביקורתי גם כלפי הקבוצה שאני אוהד.יודע להבדיל בין רגש לשכל.אתה אצלך כל מה שקשור למוריניו זה עיוורון מוחלט,לא מסוגל להסתכל מילימטר הצידה למה שאחרים כותבים לך ומנסים לפתוח לך במילימטר את העיניים.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

ועוד משהו אחד חמודי

אף אחד לא מכריח אותך לקרוא אותי,להגיב לי,או לנהל מולי דיון.אל "תאיים" עלי לגבי הרצונות שלך לפתח מולי שיחה,אתה לי עושה לי שום טובה.אני מתנהל מולך הכי יפה בעולם,ולא מבין מאיפה המילים והשורות הללו יוצאות לך מהמקלדת.

jm 22 בספטמבר 2014

חחח רק עכשיו שמתי לב שאתה הגבת ולא תוהה בדרכים. סורי.

זורק מילה 22 בספטמבר 2014

שים לב שהצטרפתי לדיון שלכם פתחתי ב ואני מצטט – "לא רוצה להכנס לויכוח שלכם,כי פחות או יותר שני הצדדים צודקים…"

בכיף,רק לא הבנתי למה נפלת עלי….

אמיר המקורי 21 בספטמבר 2014

זהו שאני לגמרי לא מסכים עם בעל הבלוג שטוען כי האחריות הינה על ההתקפה שלא סיימה את זה,לשחקנים שמשחקים יחדיו פחות משבועיים ההופעה הייתה טובה בהחלט ואי אפשר לבקש יותר.
שום קבוצה ומאמן לא מצפים מההתקפה שתבקיע שלושה שערים ושהקבוצה עדיין תרד מנוצחת! על כזה דבר אומרים "אין דברים כאלו" אבל כנראה שיש ביונייטד של היום.
כל האחריות היא על ההגנה והקישור ההגנתי(שלא קיים)ועל LVG שלא ראה את ההתפתחות במשחק ובמקום לחזק את הקישור ההגנתי הכניס עוד שני שחקנים רכים כינוזאי ומאטה.
כל שחקני ההגנה הם שחקנים רכים פיזית! חלקם גם חסרי טכניקה מספקת ובעיקר חוסר תיאום.
אם מישהו היה אומר לי בסוף העונה שחלפה שלא יגיעו שני בלמים בעלי שיעור קומה הייתי אומר לו שהוא הזוי, אם מישהו היה אומר לי שסמולינג אבנס ורפאל לא יהיו מהראשונים לעזוב את המועדון גם על זה הייתי אומר הזוי.
זהו שעוד יהיו ימים טובים יותר וגם בהגנה אבל גם עוד הרבה שערים אומללים שנספוג, לא יודע מה יקרה בינואר ואם בכלל אפשר להביא במועד הזה בלם ברמה השוק לא רווי בבלמים ונצטרך להמתין לעונה הבאה ולשרוד איך שהוא את הנוכחית.
האמת הבעת הפנים של LVG לא עשתה לי טוב, עוד לא ראיתי אותו כל כך חסר אופטימיות בעבר עד למצב של תפיסת הראש בייאוש.

אביאל 21 בספטמבר 2014

מה ההתבייכנות על חמישה מול לסטר, תחשבו על גיגססקולס כובש מולכם במשחק שיכול לתת שמונה נקודות מהיריבה המרכזית.

אבל איזה קלאסה לאמפרד מראה בסוף המשחק, גם האוהדים ביציע.

ארנון 21 בספטמבר 2014

אוהדי יונייטד בוכים על השיפוט אחרי הפסד של הגאלאקטיקוס שלהם לפאקינג לסטר. פרייסלס.

זורק מילה 21 בספטמבר 2014

יסלח לי אריק…אבל מסי הפך רשמית להיות שחקן קישור בבארסה.מחכה בקוצר רוח לחזרה של סוארז,כמה כדורי זהב הוא הולך לקבל ממסי הקשר.

אנדר 22 בספטמבר 2014

נכון… לדעתי הוא המוסר הגדול בהיסטוריה ומבין את המשחק בצורה פנומנלית. אבל הסתכלתי היום וגם מהאמצע הוא לא מצליח להשפיע על בקצב של המשחק כמו צ׳אבי, וספק אם יש בברסה מי שכן.
מה שכן, ברסה בכלל שיחקה היום מאוד לא מסודר וייתכן שזה קשור. בכל אופן, אין מה להסתנוור. ברסה לא ממש מרשימה כרגע. לא בהנעה, לא בעמידה ולא בטקטיקה. נקודות אור : כושר, חדוות משחק ורעב גדול.

זורק מילה 22 בספטמבר 2014

כי הוא לא אובססיבי למסירות רוחב….צ'אבי יכול לעמוד שעה באמצע ולמסור לרוחב,וחוזר חלילה,לא שזה רע לפעמים כי צ'אבי יותר מנהל עבודה על המגרש, ואחראי היה על קצב משחק,גם אינייסטה כזה דומה לצ'אבי אבל פחות סובלני מצ'אבי ולכן יותר מסירות עומק,לעומתם מסי תמיד מחפש מסירות עומק – אחוזי ההצלחה הרבה יותר נמוכים,אבל שזה מצליח כמו השער הראשון של ניימאר זה בינגו.מסי נתן גם כדור עומק לאלבה במחצית הראשונה,לבד מול השוער ואלבה החמיץ.

ושוב,אם למסי הקשר היה את מסי החלוץ כמו שהיה לצ'אבי ואינייסטה 136 בישולים שיש כרגע למסי בבארסה היו 250 מינימום ביעילות שמסי מסיים מצבים ששני הראשונים נתנו לו.

ק. 22 בספטמבר 2014

עד עכשיו, מתוך 13 שערים של בארסה (12 בליגה, 1 באלופות) מסי כבש או בישל 11. וזה בלי כל ההחמצות של מוניר וכו'…
רקאטיץ' הוא שדרוג אמיתי – מחלץ כדורים מיד עם האיבוד, דוחף קדימה, איום מרחוק והיום אפילו הציל גול בטוח ב-0:0.

זורק מילה 22 בספטמבר 2014

תסתכל בפוסט של בלוך על מסי – שמתי שם 2 לינקים אחד בעברית אחד באנגלית על מאמר כלשהו שעוסק במסי,תראה שם בגרפים ובכלל במאמר על התייחסות לכדורי עומק ומסירות של מסי ביחס לכל שחקן אחר בפלנטה,משהו הזוי.

כן,רקטיץ' רכש אדיר,ועדיין חבל לי שויתרו על ססק…מכיוון שצ'אבי גמור היה חייב להשאיר אותו,חייבים.רוטציה,פציעות וכדומה.

אנדר 22 בספטמבר 2014

הקישור שלך מעולה. היה תענוג לקרוא.
ססק היה צריך להישאר בתור שחקן הרכב ולא רוטציה, כי למרות מה שאמרת – עדיין חסרה השליטה בקצב המשחק שקנתה לברסה את גדולתה.
מה דעתך לגבי שאר הדברים שהעלתי?

זורק מילה 22 בספטמבר 2014

שאר הדברים שהעלית?

ברור שהם לא מממשים אפילו חצי מהפוטנציאל ההתקפי שלהם עדיין,כי צריך עוד להתחבר,וסוארז עדיין בחוץ.לגבי טקטית אני חולק עליך,הם עומדים טוב מאוד על המגרש,רק עדיין לא מתואמים וחסר החלוץ (סוארז) שיכניס את כל המסירות זהב של מסי.

לגבי ההגנה – כתבתי כבר לפני שהעונה החלה,זה זוועה (אל תסתנוורו שעוד ל ספגנו השנה) ,לא חיזקו בשיט את ההגנה,וגם אי אפשר לתקן עד ינואר 2016.ההנהלה שלנו הגרועה בעולם בכל מה שקשור להחלטות מקצועיות וחיזוק איפה שצריך,בקנייה ומכירה,ובעיקר בסכומי מכירה.

החיזוק הכי טוב זה בעמדת המאמן וזה קשור לכל הדברים החיובים שכתבת בעצמך (כושר,חדוות משחק ורעב גדול) – סוף סוף חזרו לפורמט של פפ,מאמן צעיר ורעב,עם טקטיקות חדשניות,ולא דחליל כמו טאטה אשתקד,ועדיין ההגנה תכשיל אותו ואותנו כאוהדים בזמן אמת.הלוואי שאני טועה,אבל אני ריאלי.

הדבר שאני הכי רוצה לראות שוב אצל בארסה – זה לחץ בלתי פוסק של כל הקבוצה כמו בימי השיא של פפ,ומשחק הרבה יותר מהיר גם שמניעים כדור,ובשנים הראשונות בעידן פפ זה היה קיים,אחר כך זה התמוסס גם הלחץ וגם המשחק המהיר גם תוך כדי הנעת הכדור.

אנדר 22 בספטמבר 2014

לגבי העמידה הטקטית – יכול להיות שאתה צודק וזה עניין של תיאום שיתפתח עם הזמן.
לגבי ההגנה – מסכים לגמרי. לא נוכל ללכת עד הסוף, בטח לא באלופות.
לגבי הפיל באמצע החדר שאף אחד לא מדבר עליו – אינייסטה כבר לא אינייסטה מאמצע העונה שעברה. והאמת שאתמול שבתי לב שהוא גם קצת בין הרגלים של מסי בעמדה החדשה שלו. למען הסר ספק – אנדרס הוא אחד האהובים עלי אי פעם וסמל של כדורגל, אבל במציאות הנוכחית כך זה ניראה. אולי הוא פשוט צריך להתרגל לסגנון קצת שונה אחרי שנים. (כמובן שרגעי קסם הוא מנפיק וימשיך להנפיק)
דרך אגב – מורגש שיפור גדול במשחק הלחץ. ראית איך מסי רודף אחרע שחקנים אתמול כמו בן 18 שעלה לבוגרת ?

זורק מילה 22 בספטמבר 2014

לגבי אינייסטה אתה צודק,אין מה לעשות הגיל עושה את שלו,והוא מעולם אני מדגיש מעולם לא היה שחקן של מספרים.אני כמעט בטוח שבפרגאס בשלוש העונות שלו עם 42 שערים+47 בישולים כבש ובישל פי 2 משניהם ביחד באותה תקופת זמן.מה שכן,לרוב אינייסטה מופיע במשחקים גדולים,למרות שגם שם הוא פישל בענק אשתקד.

למעשה גם את האליפות בהליכה ב 2013 מסי הביא לבדו! סיימו עם 15 נקודות מעל ריאל,זכו בתואר כבר בדצמבר שהפער היה 16,מסי כבש באותה עונה בליגה 46 שערים! ועוד נפצע במרץ נגד פ.ס.ז אחרת היה שובר את ה 50 של שנה לפני כן,ובאותה עונה גם הבקיע סיבוב שלם רצוף ב 19 מחזורים! כולם שכחו את זה כבר,יותר נכון רוצים לשכוח. למעשה מ 2013 מסי משחק לבד,בלי קישור,בלי הגנה.צ'אבי ופויול פרשו,אינייסטה דעך,מאמן אחד היה דחליל ואחד חולה סרטן.

נקווה שהשנה סוארז יוסיף מחץ,אבל ההגנה….חזרנו לשם שוב.

מעיין אוהד מכבי 21 בספטמבר 2014

אמרתי וחזרתי ואמרתי וחזרתי וכתבתי כאן (לא שמישהו התייחס) –
את הכסף הגדול היו צריכים להשקיע בבלם שינהיג את ההגנה.

מאז הפציעה של וידיץ' חסרה מנהיגות כזאת (ריו הנהיג אבל לא הצליח להתעלות למעט מספר משחקים בעונה שעברה), וזאת הבעיה הכי גדולה של יונייטד. בסופו של דבר, הפתיחה של ואן חאל מאוד מאכזבת. ניצחון אחד ושני תיקו מחמישה משחקים שעל הנייר היו קלים.

אנדר 22 בספטמבר 2014

ולחשוב שבנעטייה היה קרוב מאוד…

צרפתי 21 בספטמבר 2014

לפחות לא משעמם…

שי ס. 22 בספטמבר 2014

משהו שהבנתי רק אחרי פרישתו של ואן דאר סאר זה ששוער מעולה, יכול להפוך כל הגנה לטובה ואפילו לגרום לג'וני אבנס להיראות כמו בלם טוב. לצערי דה חאה הוא מקסימום בסדר ושמשלבים את זה עם הגנה מביכה ככה זה נראה

ניק 22 בספטמבר 2014

לפני שראיתי את המשחק, ולא משנה עם דה חאה אשם בגול כזה או אחר במשחק הזה, אני באמת לא מבין איך אפשר להעיז להגיד עליו מילה אחת רעה?
הוא היה השחקן הכי טוב שלנו בשנה שעברה (ביי פר) וגם השנה הוא עושה את שלו בצורה מצויינת.
לא רואה שוער כלשהוא בעולם שהיה מצליח יותר בקבוצה.

edgecator 22 בספטמבר 2014

אני מסכים לגבי שנה שעברה, אבל העונה בינתיים זה סיפור אחר. הוא עדיין נראה קצת שייקי, אפילו במשחק הרגל, ולא רק שלא תורם לביטחון של שחקני ההגנה – אלא אולי גם להיפך. וכל זה, מיינד יו, כשעוד לא ראינו איזו הצלה יוצאת דופן. אז כן, ההצלות יגיעו. אבל דה חאה הוא פשוט לא מסוג השוערים שמסוגלים לקחת פיקוד על חוליית הגנה. ברור שהוא עדיין שוער מצוין, יש לו רפלקסים נהדרים ובשוטסטופינג הוא אחד מהטובים בעולם – אבל המגרעות ישנן.

שי ס. 22 בספטמבר 2014

לא מבין איך החלטת שהוא שוער מצוין? שעור לפני הצלות גרנדיוזיות צריך קודם כל להיות שר ההגנה ולשלוט בכדורי גובה, וכמובן לא לעשת שטויות. הצלות גרנדיוזיות זה רק בונוס. ואגב אם אני לא טועה היום הוא ספג 5 מ5 למסגרת.

יואב 22 בספטמבר 2014

jm
מאד מסכים איתך.

Comments closed