הדבר היחיד שברקוביץ' לא מוכן לעשות אפילו עבור הנבחרת

הייתי היום בשיחה בה הועלה הרעיון שאייל ברקוביץ' יאמן את נבחרת ישראל. נדמה לי שהתמיכה הציבורית במהלך חורגת ממשאלים באינטרנט. יש בו תמיכה רצינית מגובה בשיקולים רצינייים.



וכך שמעתי בשיחה הזו טיעונים די רציניים. למשל: שבעליל הוא מאד אוהב את הנבחרת ורוצה בתפקיד ויעשה אותו בתשוקה. זה דבר חשוב אבל לא בטוח שמייחד את ברקוביץ מאחרים. או העובדה שאיננו פחדן ולא ישחק כדורגל שמרני. שנים הנבחרת משחקת כדורגל מאד הגנתי עד פחדני. והגיע הזמן לנסות כדורגל אמיץ – גם אם נובס. ואני בעד הטיעון הזה! כל הכבוד לאומץ הלב.



טיעון אחר ששמעתי היו שתוצאה חיובית תהיה גיבוי ציבורי נרחב לנבחרת. פה אני סקפטי לגבי יכולתו של הציבור לשמר את האהבה לברקוביץ' במצב של תבוסות. וטיעון אחרון הוא שצריך לתת לו להכשל בכדי שהציבור יבין סוף סוף שצריך מאמן זר. אני בעד מאמן זר אבל נדמה לי שכשלונות נוספים לא יבהירו שום דבר חדש למי שאינו משוכנע בכך.



אבל לי יש בעיה אחת: אייל ברקוביץ' כבר שנתיים מנהל קמפיין ציבורי לזכות בתפקיד הזה. הוא מדבר על כך. הוא מפעיל קשרים בתקשורת לעורר את הדיון בכך. הדבר היחיד שלא עשה בשנתיים הללו היה ללכת לקורס מאמנים ולהוציא תעודת מאמן.



זה יכול היה להיות מהלך תדמיתי נהדר עבורו. אתרי האינטרנט היו שולחים כתבים וצלמים. ומדי שבוע אחרי השיעור הציבור היה רואה כמה ברקוביץ רוצה את הנבחרת. את הכבוד שלו לנהלים ולמקצוע המאמן. את נכונותו לעבוד קשה בכדי לזכות בתפקיד. אבל כנראה שיש גבול גם למה שברקוביץ' מוכן לעשות.


No Comments

יואב 8 באוקטובר 2009

כל כך נכון, כל כך מדוייק.
ושום מילה על דני עציוני כי אפילו בזה לא צריך להשתמש.

נמאס מנאני 8 באוקטובר 2009

רק בישראל כזה קשקשן יכול להגיע למועמדות ללא כל ניסיון באימון וללא כל הכשרה.
אפילו ההשואה למראדונה מביכה , מראדונה עשה משהו בחייו…
ברקוביץ היה חצי קריירה פצוע ובחצי השני הספיק להסתכסך עם חצי עולם.

גיא 8 באוקטובר 2009

האמת שאחרי שגרנט קיבל את פומפי נעלמה הסיבה הכי חשובה בעיני למה ברקוביץ צריך לקבל את הנבחרת
זה נראה לי סימפטום להרבה חוליים של הספורט (וגם של שאר תחומי החיים) בישראל
זה לא רלוונטי שברקוביץ לא אימן קבוצת בוגרים לפני זה
וזה לא רלוונטי שהוא לא סיים קורס מאמנים
הוא הבחור שצועק הכי חזק ולכן מגיע לו.
בלי למידה מטעויות שנעשו בשאר העולם.

מצד שני נראה לי שהסיבה העיקרית לתמיכה בו היא שכולם נואשו מלעלות למונדיאל ויודעים שאיתו לפחות יהיה מעניין.
אבל משהו טוב אחד שיצא מהבחירה בו סוף סוף יהיה מאמן שיעלה עם ההרכב שהוא חושב שצריך לעלות מבחינה מקצועית ולא פוליטיקאי כמו גרנט או קשטן.

יוסי 8 באוקטובר 2009

דווקא נשמע לי מאוד מתאים שברקוביץ' יאמן את הנבחרת. בדיוק כמו נתניהו כראש ממשלת ישראל, ליברמן כשר החוץ שלה, וקצב כנשיא לשעבר שלה.

רני 11 באוקטובר 2009

בול פגיעה

נאפי 15 באוקטובר 2009

באלוהים איזה קשקוש פופוךיסטי זול

כפיר 8 באוקטובר 2009

מי בדיוק מבטיח שברקוביץ' ישחק כדורגל אמיץ ? זה דומה להבטחות של ראשי ממשלה לפני שהם נבחרים.
בסופו של דבר זו דמגוגיה זולה כי גם אם היינו עולים אם קשטן אז לאף אחד, כולל אותי, לא היה איכפת שאנחנו משחקים כדורגל ששיחקו בשנות ה- 50.

ליאונידס 8 באוקטובר 2009

אם מארדונה מאמן את אחת הנבחרות עם אוסף השחקנים הטוב ביותר ומצליח להיות כשלון קולוסאלי תארו לכם מה יעשה ברקוביץ' עם שחקני הנבחרת "המוכשרים" .
נראה לי שעליו יהיה לבדוק באם ישראל תוכל לשחק עם שני שוערים על מנת " השפלה to smaller the".

אוהד ש 8 באוקטובר 2009

האם אתה בטוח במקורותיך ?
אם אני זוכר טוב שאלו אותו על עניין התעודה, והוא אמר שתוך מספר חודשים הוא אמור לקבלה.
בכל מקרה אייל ברקוביץ' כל כך מלא מעצמו, שתמיד חושב שאין לו מה ללמוד, כי הוא יודע הכל, ככה שזה לא יעזור עניין התעודה ….
אחרי פארסת דיויד בלאט, לא הייתי חוזר לסוגיית תעודת מאמן הנבחרת.
ולמרות כל ההסתייגויות שהעלתי אני חושב שזה מינוי מעניין ואמיץ,
הרי מאמן זר בעל רמה לא יגיע, המועמדים האחרים חלשים, בדבר אחד אני בטוח, עם ברקו כמאמן לא יהיה רגע דל, והנבחרת לפחות תזכה לאהדת הקהל.

גמאני 8 באוקטובר 2009

ברקוביץ' לקורס מאמנים-בגלל שהוא צריך לשפר את הידע שלו באימון?או בגלל שזה השביל שמוביל לכיסא הראשי של ספסל הנבחרת?

אם זה בשביל לשפר ידע כנראה שהוא פשוט לא מאמין שיש לו מה לשפר-אולי הוא אפילו חושב שרוב המאמנים יכולים לבוא ללמוד ממנו
אם זה בשביל להגיע למשרת המאמן אז רק צריך להסביר לו את זה במשפט אחד-עוד לפני סופו הוא כבר יהיה רשום לקורס הבא.

אני נגד הרעיון שהוא יאמן את הנבחרת כי כשהוא נופל על פירשון של משחק ממש משעמם זו הצגת הסיט-אפ הכי טובה בעיר

איתי 8 באוקטובר 2009

"הדבר היחיד שלא עשה בשנתיים הללו היה ללכת לקורס מאמנים ולהוציא תעודת מאמן." אבל זה כל העינין. ברקוביץ בטוח שאין להם מה ללמד אותו חוץ מכדורגל שמרני ופחדני. ברקוביץ הוא ברירת חלום, בפנטזיה זה יותר קל.

שלו רומא 8 באוקטובר 2009

הייתם נותנים לפועל בניין מצטיין לתכנן לכם את הבית ?
בזה מסתכם הכל, מה לברקוביץ' ואימון?
כפיר מסכים לגמרי.
אם יש לנבחרת משחק נגד גרמניה ואחריו נגד קפריסין,
הוא יעלה בהרכב התקפי נגד גרמניה?
הוא יסתכן בתבוסה לפני משחק יותר חשוב שבו באמת צריך את הנקודות.
החיים קצת יותר מסובכים מהצהרות.
על סמך מה למנות אותו כמאמן?
על סמך הוולאה של הרטסון, כעדות על כישוריו החברתיים,
או אי לחיצת היד לשחקן יריב אחרי המשחק נגד אוסטריה.
או אולי על סמך ההדלפות מחדר ההלבשה כעדות לקולגיות.
או על סמך היריקות על חברים או אחיזה בביצים שלהם.
אבל באמת זה מים מתחת לגשר עבורי, כי הנבחרת מזמן לא מעניינת אותי,
זה רק האנטגוניזם לברקוביץ'.

איתי 8 באוקטובר 2009

כפיר- השוואה שלא במקום – "תן כבוד", ברקוביץ אינו רואה עצמו כמשרתם של אדונים (אדוני ההון) וגם אינו מחוייב להם לכן לא ישנה את דרכו הילדותית גם אם יבחר.

אביעד 8 באוקטובר 2009

אוהד ש – תסכים איתי שלדרוש תעודת אימון ממאמן שהגיע לפיינל פור והיה עוזר המאמן בשתי זכיות ביורוליג/סופרוליג, זה קצת שונה מלדרוש תעודה כזו משחקן עבר שמשמש כעת פרשן ואין לו כל ניסיון קודם.
בוא נעלה עניין אחר – במשכורת של בערך חצי מיליון יורו לעונה, איזה מאמן זר נוכל להביא לכאן שגם יתרום לכדורגל שלנו וגם יהיה בעל שם בכדי שלא יחטוף ביקורת ציבורית על כל צעד? אני לא מצליח לחשוב על אחד כזה. אני בעד לתת לברקוביץ' את הנבחרת ב-100 אלף יורו לשנה ובשאר להביא צוות שיתעסק בנבחרות הנערים/נוער/אולימפית ויבנה לנו תשתית נכונה לעתיד. זה יותר חשוב מכל מאמן לנבחרת הבוגרת.

שלו רומא 8 באוקטובר 2009

אביעד – למה לבזבז 100 אלף יורו על ברקוביץ' כשיש מספיק מאמנים,
שיסכימו לעבוד באותו סכום (רוני לוי – למשל)
שיתחזקו את הנבחרת הרבה יותר טוב.
ובהחלט אני מסכים את המקצוענים צריך להביא לילדים ולנערים / נוער.

אלון 8 באוקטובר 2009

כדורגל אמיץ, פתוח והתקפי? איך אמורים לעשות את זה עם שחקנים ישראלים?
חשבתי שהמטרה היא לעלות לטורניר גדול ולא לבדר את הקהל, אף נבחרת קטנה לא הגיעה להשגים על ידי כדורגל, פתוח אמיץ והתקפי, ובד"כ גם לא עם מאמן מקומי.
נסיונות עם שחקני עבר טובים שלא הוכיחו את עצמם כמאמנים אפשר לעשות בהולנד ואיטליה (גם שם זה לא עבד) אבל לא בישראל.

טל אנסקי 8 באוקטובר 2009

גיורא שפיגל, מוטל'ה שפיגלר, יצחק שום, משה סיני, אלי אוחנה, רוני לוי, ראובן עטר, אבי נימני, ניר קלינגר, יוסי מזרחי, מוטי איוניר (וסליחה עם מי ששכחתי). כולם היו כוכבים בנבחרת. חלקם קפטנים, חלקם היגיעו להישגים לא פחותים מאייל ברקוביץ' (מונדיאל, אולימפיאדה) חלקם עשו קריירות לא פחות טובות באירופה.
כולם מאמנים. חלקם טובים יותר, חלקם טובים פחות. חלקם נועזים והרפתקנים וחלקם שמרנים ופחדנים. אבל כולם אמנו קבוצות. כולם אוהבים את הנבחרת לא פחות מאייל. כולם התמודדו עם שחקנים מורדים, הנהלות תובעניות, קהל הפכפך, תקשורת שיום אחד מרוממת ולמחרת מפילה, כולם בחרו סגל, העבירו אימונים וניהלו משחקים – אייל לא.

כל אחד מהשמות הנ"ל (חלקם מאמנים איומים לדעתי) ראוי למשרה יותר ממני, מרונן דורפן ומאייל ברקוביץ'

שלו רומא 8 באוקטובר 2009

טל – יש כאן אנשים בבלוג כולל בעל הבלוג,
שלפחות ראו יותר כדורגל מאיל ברקוביץ',
אני נעלב בכלל מההשואה בין רונן לאיל,
מבחינה פרקטית איל אולי יודע לעשות את הדברים על המגרש יותר טוב.
(וזה כי לא ראיתי את רונן משחק),
אבל מבחינת ידע אני יודע על לפחות שלושה כאן שמה שהם שכחו איל לא ידע אף פעם.
בקיצור אני מסכים איתך.

Red Camel 8 באוקטובר 2009

תמיכה ציבורית רחבה? אני אתן לשלום חנוך לענות במקומי "הציבור מטומטם
ולכן הציבור משלם".
……………………..
אם ברקוביץ יקבל את תפקיד מאמן הנבחרת אני אחרים את הנבחרת. אני לא אלך לאף משחק, אני לא אצפה במשחקים בטלוויזיה, ויותר גרוע מזה… אני לא אשתתף בדיונים על הנבחרת בבלוג.
תנו את הנבחרת לשום, או לכל מאמן אמיתי אחר.

עידו 9 באוקטובר 2009

אני מסכים איתך לחלוטין לגבי יכולותיו של איל אבל להצמיד את השם יצחק (אני שיחקתי בצ'מפיונס, אני חבר של שלמה שרף) שום לתואר מאמן רציני זו הגזמה פראית. יצחק שום הוא מאמן חפיפניק שעשה קריירה מזה שאין לו כח להכין את קבוצותיו למשחקים אז הוא קורא לבלאגן הזה כדורגל התקפי.

חזי 13 באוקטובר 2009

מעניין איך הוא הצליח לקחת דאבל ביוון עם פאנאתינייקוס בלי להתכונן למשחקים…

Red Camel 8 באוקטובר 2009

רגע אחד… תעצרו הכול!
לא סגרנו כבר אחרי ההפסד האחרון של הנבחרת שהבלוג מריץ אותי למשרת מאמן הנבחרת?

טל אנסקי 8 באוקטובר 2009

ועוד דבר. אם יש דבר שהקריירה של אייל כשחקן הוכיחה שהוא אינו מצטיין בו, הוא קור רוח ופעולה נכונה כשהדברים הולכים נגדך. ממריטת אשכיו של איציק זוהר בגמר גביע (והשארת הקבוצה ב10 שחקנים) ועד להיעלמותו אל חוות התנינים בעונת הגלאקטיקוס.

יוסי מזרחי 8 באוקטובר 2009

מבלי להביע עמדה בנושא כזה שעומד ברומו של עולם -מי יאמן את חבורת הדחלילים שלנו- הבנתי שהמודל של ברקוביץ הוא כזה : מנג'ר על -הוא בעצמו, ולידו מאמן או מאמנים מקצועים. אם זה נכון, הוא אישית לא צריך את התעודה שאצלנו היא רק ניר.
בואו נזכור שכל הטאלנטים שאימנו אותנו, היו מצוידים בתעודת מאמן.

"שום תעודה לא מפריעה לאף אחד להיות אידיוט" אמר לי אחד המרצים בבר אילן, ועד היום אני לא יודע אם הוא ציין עובדה מדעית או שהתכוון אלי….

מיכאל 9 באוקטובר 2009

רק כדי לא להעליב אותך בוא נלך על "עובדה מדעית" :)

יוסי מזרחי 9 באוקטובר 2009

מיכאל, תודה !!
עכשיו אני רגוע יותר…

זיזו 8 באוקטובר 2009

על בקנבאואר שמעתם? הוא הגיע לנבחרת גרמניה ללא כל ניסיון והשם ירחם אפילו בלי תעודת מאמן!
כמובן שהוא לא הדוגמא היחידה.
אם כל הכבוד לרוני לוי ודומיו הם לא ברקוביץ'. יש הרבה טיעונים לגיטימיים להעדיף אותם עליו אבל מה שהוא יכול להביא לנבחרת אף אחד לא יוכל.
בתוך הסערה התקשורתית סביב העניין וסביב האישיות אנשים נוטים לשלול מברקוביץ' קרדיט שהוא הרוויח ביושר.
עדיין מדובר בשחקן האיכותי ביותר שגדל במדינה שלנו והוא מבין דבר או שתיים בכדורגל.

שלו רומא 9 באוקטובר 2009

זיזו – שכנעת אותי,
המשוואה בקנבאואר ברקוביץ' עובדת.
מה הוא בדיוק יביא לנבחרת,
זה הזמן שפעם אחת מישהו יסביר מדוע ברקוביץ' כזה שחקן גאוני,
ואיך זה חמק מכל גדולי המאמנים ביבשת האירופאית.
למה רק לי נראה שזאת אחת ההונאות הכי גדולות.
מארדונה לקח את נאפולי לאליפות ואת ארגנטינה לגביע עולמי.
מה ברקוביץ' עשה?
למה הוא נחשב יותר גדול משפיגלר, שפיגל, רביבו,
אבי כהן או אפילו בניון?
הוא בעיקר מקבל רוח גבית מעצמו.
איזה איש מקצוע תומך בו
(חוץ משלמה שרף). 

יואב 9 באוקטובר 2009

כל מילה.
ברקוביץ הוא מייצג הישראליות הכי מובהק שיש. קיצורי דרך, שבירת כלים שזה לא הולך, מרוכז רק בעצמו, אנ ואפסי עוד. וואלה, אז הוא ישחק פתוח-זה ממש מצחיק אותי.

Z 9 באוקטובר 2009

צריך לתת לו לאמן ולפרשן בו זמנית. רק ככה אולי הוא יוכל להתבונן על עצמו מהצד.
אבל אם ברצינות-דווקא חסר בנבחרת איש מוטיבציה כמו ברקו, כי כשרואים את קפטן הנבחרת מודיע במסיבת עיתונאים, לפני כל משחק כמעט, ש"לא נורא אם נעשה גם תיקו", זה אומר שהרפיון נמצא בכל מקום בנבחרת, וזה קבעון שחייבים לצאת ממנו.

רונן דורפן 9 באוקטובר 2009

זיזו – בקנבאואר הוביל להישגים כשחקן. ברקוביץ לא. וכפי שאמרו כאן – הוא הכתיר את עצמו לשחקן הכי איכותי שגדל במדינה – בלי בסיס אמיתי.

במדינה בה מזלזלים לחלוטין בחוקים המסר של מאמן נבחרת בלי תעודה הוא איום ונורא. כשבקנבאואר מונה למנהל מקצועי לא היה בדיוק חשש שברמת השטח אנשים יתחילו לאמן בלי תעודות.

בקנבאואר היה תקופה קצת אחרת, ואחר כך שונו החוקים בגרמניה. ואולי תסביר לי: מה היה כל כך חלש בקריירה של קלינסמן, ואן באסטן, רייקארד, ריאן גיגס – שהם כן חשבו שהם צריכים תעודת מאמן?

תומר חרוב 9 באוקטובר 2009

לריאן גיגס יש תעודת מאמן? אולי שהוא יאמן את הנבחרת.
אני לא חושב שכדאי שהוא יאמן ויכשל כדי שיבינו שצריך מאמן זר, אני חושב שכדאי שהוא יאמן ויכשל כדי שהוא יסתום כבר את הפה ויתן לנו קצת שקט. אם אפשר אז שגם יקח איתו את איציק זוהר, שלמה שרף ורון קופמן לצוות המקצועי. בסופו של דבר הבנאדם הוא בדיחה ואולי יבוא יום שבו יבינו כולם כולל הוא שצוחקים עליו ולא איתו.

שלו רומא 9 באוקטובר 2009

תומר אנחנו לא ראויים לו,
לחשוב שמישהו כמו שלמה שרף יבקר אותו.
צער וכאב.
כמו נרות חנוכה – לראותו בלבד!

אמיל רסום 9 באוקטובר 2009

רונן- יש מצב שברקוביץ לא הלך לקורס מאמנים כי הוא חושב שהקורס מאמנים צריך לבוא אליו להשתלמות(?)..

אמיל רסום 9 באוקטובר 2009

שלו רומא- ברקוביץ הוא בין 10 המוסרים הגדולים בהיסטוריה.

אופיר 9 באוקטובר 2009

אחלה סטטיסטיקה, אמיל!
לא יודע איפה אספת את הנתון (המדויק! אני בטוח!) הזה, אבל אני מעונין בנתון המשך: לאן הובילו המסירות המדויקות שלו את הקבוצות בהן שיחק?!

שלו רומא 9 באוקטובר 2009

אולי בין 10 המוסרים הגדולים של מכבי חיפה, אולי.
ואם זה נתון לשחקן הישראלי הכי טוב, שויין, בסדר.
בו נשכח ששפיגלר שיחק עם פלה.
שאבי כהן שיחק בפ.צ. מרסיסייד בתור הזהב שלה.
שאלי אוחנה זכה בגביע אופ"א.
שרוני רוזנטל היה חלק מהאליפות האחרונה של פ.צ.מרסיסייד.
הרי ברקוביץ' בין 10 המוסרים הטובי בהסטוריה.
דרך אגב אני די בטוח שאפילו בסיטי הוא לא בין ה 10 מוסרים הטובים בהסטוריה.
אני יכול למצוא רק בא.ס. רומא 10 מוסרים יותר טובים ממנו,
אפילו היום יש שם לפחות חמישה.

סוס זקן 9 באוקטובר 2009

ואכן, לדעתי, חל עליו דין מוסר

ליאונידס 9 באוקטובר 2009

אמיל-מה זה בדיוק אחד מ-10 המוסרים הגדולים בהיסטוריה?
אם אתה לא בן 60+ ולא ממש בקיא בהיסטוריה של משחק הכדורגל לאמירה שלך איו שום תוקף.
במקרה הטוב ביותר הייתי אומר שהוא היה אחד הקשרים הטובים ביותר בארץ.

גל 9 באוקטובר 2009

בקר טוב,
מר ברקוביץ,מן הראוי שלפני תעודת הכשר כמאמן יעבוד על תעודת הכשר להיות בנאדם ואה כן,לא יזיק גם לעבוד על העברית הקלוקלת מאד שלו,כמאמן,חיבור משפט עיברי נכון יהיה יותר מראוי..

דריקס 9 באוקטובר 2009

ברקוביץ הודיע גם שלהיות עוזר מאמן הנבחרת הוא לא מוכן – רק מאמן ראשי. איזה מסלול טוב מזה יש כדי לקבל את הנבחרת בעתיד? חג שמח

א. 9 באוקטובר 2009

בחירה באייל ברקוביץ היא Win-Win Situation
אם אייל ברקוביץ יאמן והנבחרת תצליח כולנו נשמח.
אם אייל ברקוביץ יאמן והנבחרת תכשל הוא יאלץ לסתום את הפה ושוב כולנו נשמח.

moby 9 באוקטובר 2009

ברקוביץ? לא הייתי נותן לו לאמן את הילדים שלי, (ושיסלח לי ראש עיריית נשר) הוא לא דוגמה לאף ילד. כן הייתי נותן לשחקן עבר לאמן אולי אוחנה? או טל בנין שהוא השחקן שהגיע הכי רחוק יחסית לכשרון שלו. ראובן עטר הילד הפרחח שגדל על חוף הים ורב עם מצילים – שהתבגר, הפך את קטן לשחקן שהוא היום, ואימן 2-3 קבוצות בהצלחה עצומה. אפילו גוטמן שהוא כנראה המאמן שהכי יודע לאמן קבוצה למשימה ספציפית ובעל נסיון אירופי עשיר.
ברקוביץ כרגע לא ברמה של אף אחד מאלו.
גם אני יכול להגיד בטלוויזיה שזה לא כדורגל ושצריך לרוץ למקומות הפנויים על מנת לקבל כדור. הבעיה היא שאין לנו מגנים שיודעים לרוץ מהר ולמסור בלי לעצור. אין לנו קשרים שמחלצים כדור ומריצים אותו קדימה (לדעתי יש מקום לבנין גם כיום בנבחרת) חלוץ שיודע לעצור כדור עם הגב לשער ולמסור לשחקנים שמצטרפים לשער. יש לנו כשרונות קטנים כמו בניון/ קטן/ קולאוטי/תמוז ואולי סהר. ואין לנו שחקני הגנה ושוער שיכולים להתמודד ברמות האלו. דוידוביץ פצוע רוב הזמן ואוואט אחרי השיא.
די עם הרדידות השקיעו בתוכניות ואקדמיות לילדים ונוער (על צרפת וספרד שמעתם? להם אין מאמנים זרים).

moby 9 באוקטובר 2009

נ.ב
למה השם של שום יורד מהפרק כל הזמן? גם הוא הוביל קבוצות בארץ ובחו"ל להצלחות בינלאומיות?

טל אנסקי 9 באוקטובר 2009

כי שום כולה היה עם הנבחרת בטורניר הבינלאומי הגדול האחרון שהשתתפה בו (מונטריאול 1976, אז מה הוא מבין ליד ברקו

טל אנסקי 9 באוקטובר 2009

שיניתי את דעתי, אם אובמה הוא חתן פרס נובל לשלום, אייל ברקוביץ' ראוי מכולם להיות מאמן נבחרת ישראל.
מתי הפוליצר לאלון מזרחי?

יוסי מזרחי 9 באוקטובר 2009

אכן כך.
כל ממזר מלך,
כל שחקן TV נשיא ארה"ב (וסליחה עמוקה מרייגן)
אזי ,כל ליצן -מאמן הנבחרת
וממשיך הנבחרת-אוסף ליצנים, מה שאומר,שיכול לצאת משם נשיא וגם חתן הפרס…

אני מפסיק כאן כי אפילו לטימטום יש גבולות.

אמיל רסום 9 באוקטובר 2009

אופיר- לא צריך להוביל את הקבוצה שלך לתארים בשביל להיות חתיכת מאסטרפיס בפסים!
גם מסי לא יזכה במונדיאל עם ארגנטינה, וגם בסיטי בתקופת ברקוביץ כנראה ויתרו מראש על כל תואר אפשרי כי כבר אז ריצ'ארד דן היה בלם פותח..
אני מאמין שבלי עזרה שלי אתה יכול לחשוב על עוד דוגמאות של שחקנים יותר גדולים שלא י/זכו בתואר משמעותי בקריירה שלהם.
ולשאר- אני לא מדבר על מסירות מדוייקות, אני מדבר על אסיסטים, על מציאת שחקן בשנייה הנכונה ולתת לו את הכדור בין שניים,שלושה שחקנים- בזה,ברקוביץ היה חתיכת אמן..
כולם פה שכחו שהוא נבחר לקשר ה10 הכי טוב בתולדות הפריימליג? למישהו יש ספק שאם הוא היה אנגלי או ספרדי הוא היה בטופ פייב?!

אמיל רסום 9 באוקטובר 2009

אני מבקש להתעלם מהקביעה שלי שאם ברקו היה אנגלי או ספרדי הוא היה בטוב פייב. לרגע נעלם מעיני שהויכוח שלנו הוא על היותו מוסר ענק ולא קשר ענק.

שלו רומא 9 באוקטובר 2009

אמיל – עם כל הכבוד לברקו,
וכמו שסמת לב אין אף טיפה,
הוא היה לא יותר משחקן ליגה ממוצע באנגליה,
הלוואי על נבחרת ישראל עוד 10 כאלה,
אבל לא יותר מזה.
לא ריאל לא בארסה לא מאן יו ואפילו לא צ'לסי ופ.צ.מרסיסייד,
חשבו אי פעם לצרף אותו לשורותיהם.
ובאמת מישהו המציא את השטות הזאת של האסיסטים,
אז ככה בכל אחת מהליגות הגדולות,
יש שחקנים שמוסרים יותר טוב ממנו,
לדעתי לפחות 10.
כיוון שאני מכיר את האנגלית והאיטלקית,
אני יכול לחתום עליהן בעיינים עצומות,
יש פה מספיק חובבי הספרדית שימצאו גם שם 10,
אלון זנדר בטוח יכול לתת רשימה של 10 מהגרמנית,
ובטח יש גם מהצרפתית.
דרך אגב לדעתי גם בפורטוגלית.
עד כה הגענו לפחות לשישים מוסרים יותר טובים,
אם זה לא מספיק, יש גם ליגה ברוסיה ואוקריאינה,
בלגיה הולנד הונגריה ובולגריה.
אני לא יודע אם נמצא 10 אבל ביחד בטוח.
אם עד כאן לא השתכנעת, אציין את הליגה הקרואטית והשוויצית שיתרמו לנו מוסרים.
גם בטורקיה וביוון ישנם כמה יותר טובים ממנו.

אמיל רסום 9 באוקטובר 2009

שלו- אתה מצחיק. (זה בטוח).
ברקוביץ השחקן היחידי שלא שיחק בארבע הגדולות של אנגליה ונכנס לרשימה של הטיימס.
אני חושב שאתה מזלזל בברקוביץ יתר על המידה. יכול להיות שלא ראית את ברקוביץ משחק?

רונן דורפן 9 באוקטובר 2009

אמיל – אל תגזים. גם מ'תיו לה טיסיה נכנס. למעשה בכל עמדה הם דאגו לכך שיהיה שחקן לא מהגדולות. הבחירה היא דבר נחמד לברקוביץ – אבל לא היה מדובר במשאל אלא בדיעה של עיתונאי או שניים מתוך המערכת.

יוסי מזרחי 9 באוקטובר 2009

וצריך לזכור , ששחקן אלמוני בשם סקולס לא נכנס ל"רשימה" של העיתונאי.

אמיל רסום 9 באוקטובר 2009

רונן- התכוונתי שברשימת הקשרים הוא היחיד שלא שיחק ב4 הגדולות.

שלו רומא 9 באוקטובר 2009

אמיל – עם הכישרון שלו והאופי שלי היינו מגיעים הרבה יותר רחוק.
ראיתי אותו משחק, לא המון אבל מספיק בשביל אוהד מכבי ת"א.
אני לא אמרתי שהוא לא היה כשרוני,
אבל קצת פרופורציות.
אני מזלזל בו רק בגלל שהוא מזלזל בכל דבר.
אם הוא היה צנוע, הייתי סוגד לו.
שחצנות היא תכונה שנואה עלי.
ובאמת שמתי לב שלאף אחד אין מילה טובה עליו.
ואני מכיר מספר אנשים שמאוד קרובים עליו.
אנשים שלא אעשה להם אווטינג, אבל באמת קרובים.
וכולם אמרו עליו שהוא יצור בלתי נסבל.
ועל מה שהוא עשה במכבי ת"א,
הוא היחידי שהצליח לעשות שכונה ממה שכבר היה שכונה.

אמיל רסום 9 באוקטובר 2009

שלו- ברור שברקו בלתי נסבל ושחצן ואימפולסיבי, אבל לא על זה אנחנו מדברים. תיהיה אובייקטיבי ואז תגיד לי שאתה לא תופס ממנו ככדורגלן. לא כאוהד מכבי.

יואב 9 באוקטובר 2009

גם כאוהד מכבי וגם כאובייקטיבי אומר לך שברקוביץ היה שחקן שחקן.אבל נסחפת עם ההנחה שלך.לא קרוב אפילו.

ויכסלפיש 9 באוקטובר 2009

טל אנסקי, תקרית האשכים ברקוביץ'-זוהר שייכת לחצי גמר גביע 1996 ולא לגמר הגביע. לדעתי התפקיד הראוי לאייל הוא עוזר המנהל המקצועי של פורטסמות, כלומר עצם בגרון של העצם בגרון

טל אנסקי 10 באוקטובר 2009

מקבל את התיקון..
לפחות זכרתי שזה היה משחק גביע..

איתי 9 באוקטובר 2009

מממ…
ברקוביץ היה שחקן מצויין, אין על כך עוררין.
השאלה האמיתית היא האם בכדי להיות מאמן טוב צריך להיות שחקן טוב, אישית אני לא בטוח שהתשובה חיובית
פרגוסון לא היה שחקן כ"כ מוכשר, שלמה שרף היה די בינוני, גרנט לא שיחק בכלל… והדוגמאות רבות.
הבעייה האמיתית היא שעד שמביאים מאמן זר, לא נותנים לא לעבוד ע"ע נילסן שלקח את אליפות אירופה עם נבחרת עלומת שם ובארץ כל אחד הסביר לו מה הוא צריך לעשות. בכלל תרבות הכדורגל שלנו מגדלת שחקנים כמו ברקוביץ ולא כמו בקנבאואר וחבל שכך מי יודע אולי פעם היינו מגיעים למונדיאל.

רוקו לני קרביץ אוקיץ' 11 באוקטובר 2009

רונן, כבר היו מאמנים זרים בנבחרת, אף אחד מהם לא הוביל את הנבחרת להישגים.

טל אנסקי 13 באוקטובר 2009

רוקו. כבר היו כוכבי עבר מאמנים בנבחרת. אף אחד לא הוביל אותה להשגים

Comments closed