הרהורים לקראת סנדרלנד

אני כותב דברים אלו כשאני בדרכי ברכבת של בוקר מעט גשום מקופנהאגן לגטבורג. המסילה כמעט ונושקת לקו המים של מערב שבדיה בחלקים מהדרך. עוברת בכפרים קטנים כשלכל כפר וכפר  מרינה קטנה משלו. אבל הסירות הן סירות ספורט. נראה שאלו כפרי דייגים, היום מן הסתם הם מוציאים את לחמם ממלאכות אחרות, אבל בנשמתם הם נותרו יורדי ים. מיזוג של ישן וחדש. כמו טורבינות הרוח שתפסו את מקום טחנות הרוח בין הפרות בשדות.



הצבעים! האפור הבינוני של השמיים מתמזג כמעט בשלמות עם האפור-עם-קצת-כחול של המים. כאילו המתבונן מביט אל תוכו של כדור. רק שתיים שלוש קרני שמש חודרות דרך מעטה העננים, והן רחוקות זה מזה כך שכל אחת מהן יוצרת כתם אור משלה על המים. כתם אחד כזה הוא ממש על קו החוף, נושק לחצר בית ליד להקת שחפים קטנה. לפחות נדמה לי שאלו שחפים.



באזניות של המחשב מתנגנת מוסיקה קלאסית. זה כל כך מתאים לנוף הרוגע עם הצבעים הדרמטיים. חבל שאינני מבין במוסיקה קלאסית.  לצידי משפחה שבדית – אב, אם ושתי נערות מתבגרות – משחקת קלפים. הם כנראה בנסיעה לחופשת סוף שבוע כי האם הוציאה מהתיק סנדוויצ'ים שהכינה ועטפה להם באהבה. והם נראים כמו המשפחות בימים הישנים. לפני שבני האדם התחברו לאי-פודים והתמכרו למשחקים אלקטרונים בטלפונים הסלולרים שלהם.



הרכבת עוצרת בכפר נוסף, דווקא לא על המים ממש, אבל יש לו תחנת רכבת בנויה לבנים. ועולה עוד משפחה עם שני בנים קטנים עם רשתות דיג קטנות מחוברות למוט עץ קצר – כפי שהייתה לי כשנסענו לחופשה בווילס באביב 1972.



אני אוסף את ההרהורים בראשי. מאמץ אותם למחשבה אחת. מה יהיה נגד סנדרלנד? מה יקרה עם ברבטוב?


הכי יפים
כמה קלישאות בעקבות תיקו ביתי מעצבן נגד סנדרלנד

No Comments

סימנטוב 3 באוקטובר 2009

לא אראה את המשחק בדרכים. מקווה שמאקדה יהיה על הספסל ואולי גיבסון (טוב יש מספיק כאב ראש במרכז). ברבטוב מצחצח את הנעליים 360 מעלות!
עד שאני מגיע לאי הבריטי יש פגרהע

יוסי מזרחי 3 באוקטובר 2009

רונן,
נפלה עליך רוח רומנטית משהו…

אבל כמו כל דבר בחיים, מגיעים לזמן אמת,ואצלנו הזמן הזה הוא המשחק הקרוב.
ובזה, ולא בגלל החרוז, יהיה טוב.

גיל 3 באוקטובר 2009

רונן, האם הבלוג יכול להפעיל את השפעתו אצל קין? עוד הפסד בדקה ה90. 11 משחקים, 0 נצחונות, 5 נקודות, ומקום אחרון, איזה חורבן.

בני גלובינסקי 3 באוקטובר 2009

ברבה צריך את הספייס שלו, אולי בין כפרי הדייגים בשבדיה. הוא ייתן יותר גולים מהעונה שעברה אבל העיקר שלא ייתקע מהלכים פשוטים.

איש 3 באוקטובר 2009

וולבק בהרכב ליד ברבטוב ורוני. נראה מעניין.

והפוסט- סייד קשועי משהו

רונן דורפן 3 באוקטובר 2009

איש – תודה על המחמאה. סייד קשוע כותב מבריק.

אמיל רסום 3 באוקטובר 2009

אלוהים, בנט וג'ונס עושים הגנה 40 מטר מהשער.. אני כבר יכול להריח את הקאמבק.

אמיל רסום 3 באוקטובר 2009

נשמע מצחיק: "אלוהים, בנט וג'ונס"

שרבל 3 באוקטובר 2009

תסלחול לו אני לא מסוגל לראות את נאני מה זה העגל הזה? נראה לי גם רוני לא מאופס היום. נקווה לטוב חבל שמאקדה לא על הספסל

Yair 3 באוקטובר 2009

שרבל אתה צודק לגבי נאני, הוא פשוט שחקן לא חכם, כשרון כנראה יש שם אבל הראש לא.

מה שמדאיג הוא שנאני הוא רק 1 מתוך 8-9 בעיות שלנו היום.

אביעד 3 באוקטובר 2009

אנחנו משחקים נורא. יותר טוב במחצית השנייה אבל עדיין נורא. מה שכן, כשחלוץ מזנק לתוך הגוף של שוער, מרפק לראש – זו עבירה ולא טעות שוער.

אופיר 3 באוקטובר 2009

הולי פאק – ואמוס סנדרלנד!

גיא אלון 3 באוקטובר 2009

יונייטד בהלם מסנדרלנד, שלא הבינו את תפקידם במחזה – להתפרק אחרי השיוויון.

החוצפה הזו שלהם להמשיך לשחק, ואפילו לשים שער נוסף…

גיא אלון 3 באוקטובר 2009

עוד לא סיימתי ללחוץ על send ויונייטד משווים. אם הם מנצחים גם את זה…

Yair 3 באוקטובר 2009

משחק רע, לא החמצות לא בונקר ולא נעליים, פשוט משחק רע.
סנדרלנד שיחקה טוב, הגנה טוב ויצאה למתפרצות, היא נראתה כמו ברצלונה לעומתנו ברגעים בהם הובילה והחזיקה בכדור…

בן פוסטר פשוט הולך ומאבד בטחון ממשחק למשחק, ותוך כדי משחק, זה מזעזע.

גיל 3 באוקטובר 2009

המשחק היום הוא ההוכחה הניצחת לכך שהליגה האנגלית טובה יותר מהליגה הספרדית. איפה בליגה הספרדית יש דרמות כאלו שמעורבות בהן קבוצות חלשות יחסית?

Yair 3 באוקטובר 2009

גיל על מה אתה מדבר, ברצלונה לא כובשת כבר 30 דקות נגד אלמריה.

גיל 3 באוקטובר 2009

רק דיברת..

Yair 3 באוקטובר 2009

הם כבשו בדקה ה-31 כמובן…

שלא יהיה ספק ד"א האשם העיקרי בהשמטת הנקודות והמשחק המזעזע באולד טראפורד הוא רונן דורפן ולא אחר, זה מה שהפוסט של המשחק בנושא משפחות שוודיות והראש שלך לא משחק, ילדים תלמדו.

שלו רומא 3 באוקטובר 2009

גיל – אני לא מסכים עם הקביע כי זאת ההוכחה.
אני בהחלט חושב שהליגה היא בטוח יותר מהנה,
אולי גם יותר טובה,
אבל פרט לא יכול להעיד על הכלל.
בטוח שהידיעה כי כל הקבוצות יפסידו נקודות,
משפיעה על ההרכב, והמשחק לא היה רחוק מנצחון של מאן יו,
גם לא רחוק מהפסד.
לדעתי באנגליה חשוב שתגיע למחזורי חג המולד,
עם סגל רחב ובמצב לקחת אליפות.
הרצף של המשחקים
(שהיום הוא קצת פחות צפוף)
מכריע לעיתים גם קבוצות חזקות מאוד.
סגל רחב זה אומר שגם המחליפים שיחקו מספיק כדי לתת אויר להרכב.
אם נסתכל על חצי הכוס המלאה,
גוני אוונס היה בסדר,
יש שלושה ארבעה קשרים אחוריים.
וברבטוב ורוני משחקים לא רע ביחד.
וולנסיה עושה עלי רושם טוב מאוד.
את ג'ון אושה באופן אישי אני מאוד מעריך,
ואברה נמצא בתקופה מצויינת.

Yair 3 באוקטובר 2009

זה מה שקורה כמובן.

אני חולם על יום שבו יהיה אפשר לערוך פה תגובות.

אביאל 3 באוקטובר 2009

Yair – הנה הם כבשו.

ועל מה ההרחקה של ריצ'ארדסון ?! השופט הזה הגזים מאוד, אחרי הכל העבירה היתה 3-4 מטר אחורה, מעניין שמדובר באותו שופט שנראה מתחבק עם פרגסון אחרי הדרבי והפעם יונייטד השוותה בתוספת הזמן.

שלו רומא 3 באוקטובר 2009

אביאל זה השופט שהרחיק את וידיץ' במשחק נגד פ.צ.מרסיסייד בשנה שעברה.
הוא הרחיק את ריצ'רדסון על זה שהוא בעט בכדור,
לא על העברה,
אחרי שבמחצית הראשונה הוציא לו צהוב על אותו דבר.

יואב 3 באוקטובר 2009

מעניין שאתה אפילו לא יודע על מה היתה ההרחקה.ההרחקה היתה על בעיטה בכדור לאחר השריקה. ממש לפי החוק.לא הלך לך הפעם….

אמיל רסום 3 באוקטובר 2009

לזה אביאל מתכוון. העבירה ההיתה 3-4 מטר אחורה ולשם ריצארדסון בעט את הכדור..

יוסי מזרחי 3 באוקטובר 2009

זו אחד מתוצאות של "רוטציה" שמתבצעת בקיצוניות ושמאפינת רוטציות אצל פרגוסון.
הבטחון שגם ההרכב השני או השני מינוס (אני מדבר על התפיסה) יעשה את העבודה, מביא אותנו למצבים כאלה בתכיפות גדולה.
איזה רוטציה זו, שנאלצים להחזיר להרכב שלושה כאלה שהיו צריכים ל"נוח" ?? יצא שכרו בהפסדו.

אלו שתי נקודות אבודות בגלל בעית 'היבריס'.
עוד נבכה עליהן ,ושום מילה על פוסטר.חבל על הזמן שלו ושלנו. גם את הזמן עד חזרתו של ואן דר סאר צריך לתת לקוזצ'אק . מפוסטר לא יצא כבר כלום ואל תספרו שהיתה עליו עבירה, משום שאפילו שהיתה באמת, זה כדור של שוער,ואם בדרך צריך "לקחת" לחלוץ את הראש, כך עושים.

שחצנות כבר אמרנו ??

שלו רומא 3 באוקטובר 2009

יוסי מזרחי – עבירה לא עבירה,
אני כל הזמן חשבתי האם שמייכל היה לוקח את זה.
אני חושב שהוא פשוט לא מפחיד את שחקני ההתקפה מלהכנס איתו למגע.
אחרי שאוברוב ריסק לאלון מזרחי את הלסת,
אני זוכר שאף אחד לא עלה מולו לכדורי גובה.
זה לא שאני מטיף לאלימות, אבל קצת אגרסיביות לא הייתה מזיקה.

יוסי מזרחי 3 באוקטובר 2009

שלו:
כל מילה נוספת על דבריך-מיותרת.

יוסי מזרחי 3 באוקטובר 2009

ועוד מילה: בשבוע הבא פגרת נבחרות אז למה רוטציה ?

שלו רומא 3 באוקטובר 2009

כדי שגיגסי ישאר איתנו עוד הרבה שנים

גיל 3 באוקטובר 2009

שלו, ברור שזו לא הוכחה. אבל בספרד, ברצלונה וריאל יכולות לנצח כל קבוצה בהרכב משני או ביום מאוד חלש. מנצ'סטר צריכה להאבק קשות בהרכב מלא בבית נגד סנדרלנד. מה בדיוק מעניין בספרד כשהכל צפוי ואין הפתעות?

שלו רומא 3 באוקטובר 2009

מסכים 100%,
לדעתי כשהאלופה בשלוש שנים האחרונות היא לא המועמדת המיידית לאליפות,
מעיד על החוזק של הליגה.
באנגליה יש היום 4-5 מועמדות לאליפות.
בספרד 2.
באנגליה יש עוד לפחות 2-3 קבוצות שיכולות לאיים על המקום שלהן בליגת האלופות,
בספרד ???

אמיר 3 באוקטובר 2009

הנה כמה עובדות על התיקו מול סנדרלנד:
1.אלו לא שתי טעויות של פוסטר,זוהי טעות אחת גדולה של פרגי שממשיך לתת לו את האשראי!
2.כולם יודעים שבהתקפה זו לא היונייטד של שנות הרונאלדו,עכשיו כולם יודעים שגם ההגנה לא משהו.
3.מי שחשב שריו לא בכושר צריך להעיף מבט על וידה ואבנס,מפחידים!!
4.האם ריו מקבל את המאה ועשרים אלף פאונד לשבוע מאחיו אנטון,הוא כמעט בכה שהיונייטד השוותה!
5.פרגי טען לפני המשחק שיש לו בעיות טובות בקישור והוא אינו יודע את מי להרכיב כי כולם טובים.
ובכן הבעיה העיקרית של הקישור שלנו הוא היותו בינוני ביותר,הבעיה השניה הינה שפרגי עדיין לא מבין זאת.
6.עצוב לי לראות את סקולסי בדעיכתו!

Yair 3 באוקטובר 2009

אביאל אתה מגוחך, ריצ'ארדסון קיבל צהוב שני על כך שבזבז זמן ע"י בעיטה מיותרת בכדור.
האם התלוננת גם שרוני הורחק על בעיטה בכדור בשנה שעברה בדקה ה90? על הצהוב השני שרונאלדו קיבל כשתפס כדור ביד ?
על הצהוב השני שפלטשר קיבל בחצי גמר ליגת האלופות?

גיל 3 באוקטובר 2009

יוסי, אני חושב הפוך ממך. אפשר לאבד נקודות עכשיו כי יש עוד הרבה לתקן. חשוב ששחקנים לא ישרפו מהר מדי או יפצעו. בסך הכל מנצ'סטר במצב הרבה יותר טוב מאשר בשנים האחרונות שלקחה אליפות באותה תקופה בשנה, וכשיש יותר קבוצות טובות זה רק יהיה לטובתה בטווח הארוך.

יוסי מזרחי 3 באוקטובר 2009

זו לא הנקודה. אנחנו עוד נאבד נקודות ועוד יהיו מהפכים, אבל לשחק כך, בבית וכשאתה בעמדה שיכולת לפתוח פער נקודות מצלסי וליברפול, ורק בגלל "רוטציה" מטומטמת, קיצונית זמ מה שלא בסדר.

נמאס מנאני 3 באוקטובר 2009

תפקוה במחצית הראשונה:
7 איבודים
3 קרנות אשר לא עברו שחקן ראשון
חילוץ אחד

מחצית שניה :
אין ספור הרמות לשום מקום

משחקים עם 10 שחקנים כל משחלק שעולים אתו

Yair 3 באוקטובר 2009

דווקא במחצית השנייה רוב ההרמות שלו היו יותר טובות, אבל אני חושב גם שאם הייתה לנו אופציה נורמלית באגף נאני לא היה רואה כלכך הרבה דקות, הוא מסרב לקחת את הצ'אנס שלו.
יחד עם כל זה, הוא לא היה הבעיה היום, יותר מדי שחקני לא תפקדו, רוני היה לא טוב ובחלקים מסויימים אפילו הזיק למשחק שלנו עם העקשנות שלו.

Ron 3 באוקטובר 2009

לא יודע מה לגביכם אבל אלו המסקנות שלי מהמשחק:
א.רוני הוא שחקן פשוט מטומטם אם אתה רואה שאין לך אפשרות לבעוט לשער אז אין טעם לבעוט חזק יותר ..פשוט לתת פס!
ב.עוד קפאין לברב-הטוב ,עצלן עצלן אבל כשרון יש שם ובשפע..
ג.פוסטר על הפנים! מצדי קוז'אק או שוער הנוער פשוט לא הסיוט הזה מנצ'סטר לא הייתה ולא תהיה מעבדת ניסויים או בית ספר יסודי להכנת שוערים..אז פשוט להשאיל אותו לעונה אחת לליגה האיטלקית
ד.איפה מקיידה?

שלו רומא 3 באוקטובר 2009

רון – הבעיה שגם בליגה האיטלקית מחפשים שוערים בחוץ.
לרומא יש שלושה "שוערים" ברזילאים ואחד רומני….

יואב 3 באוקטובר 2009

אוף דיי אצל יותר מידי שחקנים, ביותר מידי מקומות אם כי קשה לתת פור ליריב בכל משחק ולנצח.
תפקיד השוער ביונייטד גרם לבוסניץ, טאיבי,האוורד, קרול ואפילו לאלוף העולם ברטז, לקרוס.כנראה שהתפקיד הזה מיועד ליחידי סגולה.שוב ספגנו שער רך רך(אביעד, שוער עם ביטחון ונוכחות לוקח את הכדור ואת ראשו של החלוץ)…
לא הפסדנו וזה לא רע בכלל ביחס לאיך שהמשחק התפתח.
בארבטוב(שער ענק) נראה כמו היחידי היום שיכול לייצר את הפעולה "ההורגת".

ולכל בכייני סיטי ותוספת הזמן, כך צריך לשחק כדורגל באולד טראפורד.עם חומר שחקנים נחות בהרבה, סנדרלנד יזמה, התקיפה, העסיקה את יונייטד בחלק שלה ולא נשכבה על השש עשרה שלה וציפתה לניסים.

אביאל 3 באוקטובר 2009

Yair- אתה מוזמן לצפות בהילוך החוזר, הכדור עבר לפחות 3 מטרים מהעבירה והוא החזיר אותו אחורה ולא בעט אותו נגיד לצדדים, יש פה גם שיקול דעת של השופט, אני אשמח את תציין בפני עוד הרחקה שכזאת, כי אני ממש אבל ממש לא זוכר.

כל מה שציינת אולי חוץ מפלטשר כי אני פשוט לא זוכר את המקרה מצדיק אדום, נגיעת יד ? ורוני כמו רוני יודע להוציא העצבים שלו במשחקים וזה עולה לו בצהובים ואדומים וזה היה ככה לאורך הקריירה שלו אז הדוגמאות שלך לא ממש מוצלחות.

יוסי מזרחי 3 באוקטובר 2009

אביאל, יתכן שהשופט הגזים בצהוב שני, אבל כמו תמיד, ריצרדסון "שילם" במקום אחרים שעשו אותו דבר(הרחקה מכוונת לאחר שריקה לעבירה) במקרה אחד או שניים.

יואב 3 באוקטובר 2009

"החזיר אחורה". מגוחך לפרשן משהו כדי שיתאים לתאוריה.

אביעד 3 באוקטובר 2009

אביאל, אתה באמת חושב שריצ'ארדסון החזיר כדור למקום ביצוע העבירה? אל תהיה נאיבי. 5 דקות אחרי הצהוב של פרדיננד, הוא היה חייב לדעת שזה יקרה והוא יכול להלין רק על עצמו.

תומר חרוב 3 באוקטובר 2009

טקסט יפה, סתווי משהו.

אמיר, אני לא מבין את סעיף מספר 4. מה רע בכך שחמלת אח גדול מנצחת 120 אלף שטרלינג בשבוע?

גיל, אני לא מבין את מהות הויכוח לגבי הליגה הטובה יותר. לפי הקריטריונים השונים(שוויון,שערים,קהל) הבונדסליגה נותנת נוקאאוט לכולן אבל אף אחד לא טוען שהיא הליגה הטובה העולם.

אביאל 3 באוקטובר 2009

Ron – רוני שחקן מטומטם ?! מ פתיע שאתה חושב ככה, בכלל אני חושב שאם איכשהו היה נכנס גול בדקה 93 נגיד לא הייתה כותב שום דבר ממה שכתבת אולי רק על פורסטר.

Yair 3 באוקטובר 2009

אביאל, ולנסיה עמד לקחת את הכדור ולהחזיר אותו אחורה וריצ'ארדסון בעט אותו משם, ממש לא בכוונה להחזיר אותו לנקודת הבעיטה, אל תהיה נאיבי.

זה אולי צהוב שאפשר שנתון לשיקול דעת השופט אבל לא משהו יוצא דופן.
מה זה קשור שרוני כמו רוני הוציא עצבים? הוא קיבל צהוב בדקה ה90 במשחק שכבר הפסדנו בו, על כך שבעט את הכדור בחוזקה, נחש לאן? לכיוון שבו הכדור היה צריך להיות מוצב, ממש כמו קיירן ריצ'ארדסון, הקורבן האחרון של איגוד השופטים והעומד בראשו אלכס פרגוסון.

יואב 3 באוקטובר 2009

בוודאי. צודק לגמרי.אבל "רוני מוציא את העצבים" וריצ'רדסון לא.

יואב 3 באוקטובר 2009

יוסי, על איזה רוטציות אתה מדבר?ההגנה הראשונה שיחקה, החלוצים שיחקו, הקישור שלך מורכב מארבעה שחקנים ביכולת שווה(רק לפני שבוע סקולסי זכה לשבחים בתקשורת האנגלית על משחקו בסטוק, שם היה הטוב ביותר)שמתחלפים בניהם וולנסיה קיבל מנוחה כדי שוולבק ישחק-שזה מצויין לכשעצמו. המשחק היה לא טוב כי העוגנים שלך לא היו טובים, לא הרוטציות(שמצליחות לפרגי בתשעים אחוז מהזמן).
העונה ארוכה, אתה לא רוצה לשרוף את גיגסי עכשיו ופרגי רשאי ובצדק לחשוב שההרכב הזה, טוב דיו כדי לנצח את סנדרלנד בבית.אם נפסיק לתת מתנות ליריב, כנראה שגם נעשה את זה.

גיל 3 באוקטובר 2009

תומר, אני מדבר על איכות המשחקים. אני רוצה לראות את הקבוצות הכי טובות מתאמצות נגד כל קבוצה. בחשבון כללי, יש הרבה יותר משחקים מעניינים בליגה האנגלית.

Red Camel 3 באוקטובר 2009

אני פשוט לא מבין את הזכרון הקצר של האנשים. בכל פעם שיונייטד לא מנצחת כל התגובות כל כך פסימיות שאני חושב שאני קורא תגובות למשחק של הפועל ב"ש

Yair 3 באוקטובר 2009

גמלדום, זה לא אורך הזכרון אלא האיכות שלו, ולא, גם לי אין מושג מה זה אומר.

ד"א, שאני אזכיר שהגיע לנו פנדל במחצית הראשונה עכשיו או לשלוף את זה בפעם הבאה שמישהו טוען לקונספירציה או הפחדות של השופטים ע"י פרגי?

גיל 3 באוקטובר 2009

האמת שפוסטר לא אשם בשני הגולים לדעתי, כי כל ההגנה משדרת חוסר ביטחון. יש גם בור במרכז. יותר מדי פעמים סנדרלנד הגיע לרחבה בקלות רבה מדי.

אביעד 3 באוקטובר 2009

יואב, אתה יכול לרדת על פוסטר בגלל "נוכחות", אבל פאול היה גם היה. נגיעת יד של ריד הייתה גם הייתה והשאלה היחידה שעולה בקשר לשיפוט היא האדום של ריצ'ארדסון? 5 דקות לפני כן פרדיננד קיבל צהוב על אותו דבר. ריצ'ארדסון היה חייב להימנע מזה.
בלי קשר – משחק חלש, קורה. סנדרלנד ראויה למלוא הקרדיט על המשחק שלהם.

Yair 3 באוקטובר 2009

אביעד אני לא בטוח לגבי הפאול, ובכל מקרה לעיתים רחוקות שופטים יפסלו שער על משהו כזה, בטח שלא אחרי שבשבועיים האחרונים התקשורת שמה את השיפוט באולד טראפורד תחת זכוכית מגדלת.
תאר לך מה היה קורה אם השופט היה נותן להמשיך את ההתקפה שהוא קטע עם שריקת הסיום ושהיה יוצא מזה גול…

תושב חוזר 3 באוקטובר 2009

 גמלדום – אני איתך. לא ראיתי את המשחק אבל כשקוראים את התגובות זה מרגיש כאילו זה מינימום התבוסה הגדולה בתולדות הקבוצה.

אביעד 3 באוקטובר 2009

יאיר, כאן דעותינו חלוקות. אם ג'ונס (לתשומת לב ווייץ וזלצר זה קנוויון ולא קניון) היה מזנק ככה על וידיץ' במרכז המגרש, זו הייתה עבירה – זינוק לתוך שחקן שקופץ, עם המרפק קדימה. השופט פשוט טעה. ואת ההתקפה האחרונה הוא קטע כי פחד. אלאן וויילי פחד לתת להתקפה להימשך בגלל הבכיינות של הסיטי (שאף התלוננה נגדו בהתאחדות).
בכל מקרה, התיקו היום היה כי היינו גרועים, לא בגלל השופט.
זה פשוט די מרגיז לראות משחק עם 2 טעויות קשות נגד היונייטד ובסוף אני עוד רואה ביקורת שהשופט היה "לטובת היונייטד".

יוסי מזרחי 4 באוקטובר 2009

אביעד,
חלק מהמציאות שבה כולם רודפים אחריך (במבט ארוך טווח) הוא שכולם מתלוננים על שיפןט וכיו"ב.

אל תתרגש.שיבכו.

ונכון הוא שהתיקו של היום בא כי היינו זבל או בנימוס: גרועים מאוד.

אביעד 3 באוקטובר 2009

קנווין, לא קנוויון…

חיים ברעם 5 באוקטובר 2009

אם אתה כבר בדרום שבדיה אני מייעץ לך לרכוש כמה מספריו של הנינג מנקל, שרובם תורגמו לאנגלית, העוסקים בקורותיו של הבלש קורט וולנדר. העלילה משקפת תמיד את הנוף האנושי והפיזי של האזורים הגובלים בדנמרק, וכל ספר הוא פנינה.

Comments closed