טוטנהאם. שלושה עניינים

יש כמה מצבים עם שחקנים צעירים. יש כאלו שמסתדרים. שמים אותם במגרש והם לא מתפרקים. אני חושב שוולבק במצב הזה וכנראה גם ריצ'י דה לאט. יש כמובן גם כאלו שנראים שהם לא מסתדרים. אחר כך יש כאלו שהופכים לתחרות אמיתית על הרוטציה. הם יכולים להיות בהרכב הראשון החזק. ולעתים נדירות יש מישהו שנראה שהוא מוסיף משהו לקבוצה. וזה מה שמציב עכשיו את דארן גיבסון במקום אחר לגמרי. זה לא אומר שהוא בהכרח טוב מקאריק או אנדרסון. וגם לא בהכרח כשרון גדול ממאקדה. אבל מי שמסוגל להבקיע ממרחק במשחק הפתוח הוא מישהו שלא צריך לראות אם הוא משתלב. צריך למצוא דרכים לשלב.



למשחק הזה חיכיתי תקופה, בכדי לקבל אינדיקציה על תקרית בהפסקת הנבחרות האחרונה. אם לא היה אפילו עם הספסל במשחק כזה נאני בדרך החוצה. זה יותר מזיק ממה שנדמה. כרגע יש שני קיצונים בכירים- ואלנסיה, וגיגס שבמידה רבה נבנה מהשילוב עם פטריס אברה. אוברטן וטוסיץ' שחקנים מאד לא ברורים.



כל הסיטואציה עם בן פוסטר היא מוזרה. אנשים רואים בו משהו שלאנשים מבחוץ קשה
לראות. מילא פרגוסון שהביא אותו לקבוצה ואולי מרגיש אחראי או לא רוצה להודות בטעות. אבל עובדה שגם קאפלו מוצא לנכון לבדוק אותו ועוד נגד ברזיל. וגם אם לאנגליה אין שוערים זה עדיין מוזר.

הניצחון, בהתחשב בהרכב של טוטנהאם, די מרשים.

מה אנחנו באמת אוהבים?
פרפראות אנומליות

No Comments

Danny 2 בדצמבר 2009

Ronen: I don't see a problem on the wings I see a problem in the creative midfield and in the striker position. Berba must produce or United needs to get a goal producer. the kids are great but not ready for prime time

cookie-monster 2 בדצמבר 2009

לא ראיתי הרבה מהמשחק. האמת יותר הקשבתי מאשר צפיתי (תוך משחק מסוג אחר ענתיקה בשם QFG5 אם זה מעניןמישהו).
אבל מהחלקים שראיתי – נראה ישיש לכם חבורה נחמדה ביותר של צעירים. וולבק נראה קצת יותר מרק 'מסתדר' בחלקים שראיתי אותו. מעניין ביותר.

cookie-monster 2 בדצמבר 2009

אגב היה לי מוזר להתקל בלינק שהראה את את המשחק הזה עם קרינות בפורטוגזית
http://www.soccerclips.net/videos/man-utd-2-0-tottenham-gibson

יוסי מזרחי 2 בדצמבר 2009

אני מסכים להנחה שנאני בסיום דרכו כאשר הסיבה לדעתי, היא מעבר לתקרית של פגרת הנבחרות. במידה מסוימת הוא נפגע מעזיבתו של קיירוש. אם הוא היה מתפתח כאשר קיירוש בסביבה, הכוון היה ברור יותר.
לא ברור לי מצבו של טוסיץ שכמעט ולא משחק, הוא אמנם הגיע תמורת סכום ענק במונחים של שחקן צעיר,ועדיין לא משתתף אפילו בסגל הרחב אבל מוקדם לקבוע דיעה.
אוברטן- יהיה שחקן משפיע הרבה יותר מולנסיה למשל.צריר זמן וסבלנות בכמות לא גדולה מדי.

Z 2 בדצמבר 2009

תקרית או לא תקרית, נאני פשוט פלופ.
בדומה לקוורזמה וסימאו, גם נאני קיבל תג מחיר מנופח אחרי שהבקיע כמה גולים יפים בליגה הפורטוגזית, וכשהגיע לשחק ברמות הגבוהות באמת התגלה כשחקן שאמנם עדיין מבקיע מדי פעם בבעיטות מרחוק כשמתלבש לו, אבל כלום חוץ מזה.
זה קרה לבארסה, זה קרה לאינטר, וזה קרה ליונייטד.
ניחוש שלי? בקיץ לפורטו או לספורטינג, יבקיע כמה גולים מדהימים (בבעיטות מרחוק כמובן) בעונה שלאחר מכן ואז שוב מישהו ישלם עליו 15-20 מיליון.

גיל מזימבבואה 2 בדצמבר 2009

את נאני כנראה כבר לא נראה על הדשא. מי שהיה אתמול מצוין זה וידיץ. בתור אחד שרואה די הרבה משחקים של המילואים מי שקצת איכזב זה ריצ'י דה לאט, אם כי לזכותו יאמר שהוא התמודד מולל שניים מהטובים בתפקידם (בנטלי, לנון).
יוסי, לטוסיץ שווה לחכות, סולשיאר טוען שהוא הגיגס הבא של יוניטד.
גיבסון – כל מילה מיותרת. חתיכת אירי כמו שפרגסון אוהב.

ליאונידס 2 בדצמבר 2009

אוף טופיק.
רונן- האם יכול להיות שגדול המתאגרפים היהודים ביזבז את כשרונו בשירות הצבאי בעוד מגלי הכשרונות של דון קינג ישנים?

האם לג'ורג' פורמן קשישא יש יורש בארץ הקודש?

א. 2 בדצמבר 2009

לפני כמה ימים פרגי טען שאין בכוונתו לשחרר את נאני בינואר אבל אם הוא מכזב בעניין נאני זו לא תהיה הפעם הראשונה שהוא לא אומר אמת ביחס לשחקנים שהוא מאס בהם.
ההבדל היחיד בין גיבסון לפלטשר וקאריק הוא ברצונו לבעוט לשער בכל מצב שבעיטה כזו אפשרית.מבחינת יכולת טכנית שלושתם באותה רמה אבל פלשטר וקאריק באופיים פחות תוקפניים וחסרים את הצורך הזה לאיים על השער.
אגב,קראתי הבוקר השוואה מגוחכת בין גיבסון לסקולס.
אנדרסון לא הצליח להתפתח לשחקן שרבים כאן קיוו שיהיה (אחוזי הדיוק שלו במסירות הם די איומים) וכמו נאני גם אנדרסון עלול לצאת מיונייטד שחקן פחות טוב משהיה כאשר הצטרף לקבוצה,מה שמעלה תהיות אודות מי שאחראי לכך שהצמד הזה לא התקדם.
לא אתפלא אם פלטשר וגיבסון יהפכו לצמד המועדף על פרגי במרכז הקישור.
אצל מאקדה (שממעט לשחק) ובעיקר אצל האחים דה סילבה אני לא מזהה כל התקדמות.
אוברטן הוא תקווה גדולה וצריך לקוות שימצא לו המקום הנכון.
טוסיץ’ יכול להתחיל לחפש לו קבוצה חדשה.

אביאל 2 בדצמבר 2009

א׳ – אתה קצת ממהר מדי לטעמי, הם כולם עדיין צעירים מאוד וצריכות לחלוף עוד שנתיים-שלוש ואצל חלק יותר כדי להגיע למסקנות שלך, בכל מקרה יונייטד לא קנו עוד סרבי צעיר יחד עם טוסיץ׳ ? איפה הוא ? 

אביעד 2 בדצמבר 2009

א., וואו, מרשים. חרצת גורלות של 7 שחקנים שלמבוגר שבהם מלאו בסה"כ 22 (וגם זה רק לפני חודש). לא נראה לך שנסחפת, טיפה?
מאקדה – שחקן בן 17.5 ששיחק 4 משחקים (לא מלאים) בשנה שעברה, והשנה 4-5 משחקים (לא מלאים) וכבר החלטת שהוא "לא התקדם". ההגזמה שלך בולטת במיוחד לגבי האחים דה סילבה. פאביו כמעט ולא שיחק בשנה שעברה (בגלל פציעות) ורפאל כמעט ולא שיחק השנה (בגלל פציעות) – על בסיס מה המסקנה שהם "לא התקדמו"?
באופן כללי, אלא אם הוא פצוע, נראה לי שבן פוסטר סיים את חלקו ביונייטד. הוא לא היה על הספסל בכלל אתמול ואם אכן קושצ'אק הוא רשמית מס' 2 שלנו, פוסטר בוודאי ירצה לעזוב בינואר בשביל לשמור על סיכוייו להיות במונדיאל.
נאני לא היה על הספסל אתמול, אבל כן היה על הספסל מול בשיקטאש ככה שאני לא יודע מה לחשוב לגביו. אבל סביר שהוא בדרך החוצה.
אביאל – הסרבי השני שנרכש יחד עם טוסיץ' הוא אדם ליאצ'יץ'. מיד עם רכישתו הוא הושאל חזרה לפרטיזן בלגרד ואמור להצטרף לקבוצה בינואר (יחד עם מאמה בירם דיוף, החלוץ שנרכש בקיץ ממולדה הנורבגית).

רונן דורפן 2 בדצמבר 2009

א. קצת לא ברור לי מה יונייטד חייבת לנאני. וגם למה יונייטד צריכה להודיע לציבור מה תעשה איתו – מה שיוריד את המחיר שלו.

אביאל – הוא עדיין בפרטיזן בלגרד. עד הפגרה הקרובה. הוא צעיר מטוסיץ' בארבע שנים וככל הידוע הוא הסיבה לעיסקה כולה.

יוסי מזרחי – לאוברטן שווה לחכות גם שנתיים-שלוש. הבעיה היא שהוא בעייתי מכדי להשלח להשאלה ואיפה מוצאים עבורו דקות משחק.

יוסי מזרחי 2 בדצמבר 2009

רונן,
אם שווה לחכות לאוברטן, ואני מסכים שזה כך, אני משוכנע שפרגוסון ימצא לו מקום ולו ע"ח המשבצת של נאני שכנראה תתפנה.
משם ,הוא יפרוץ.צריך לזכור שגיגס הולך ומתבגר (…..),והמעבר יכול להיות טבעי.

נמאס מנאני 2 בדצמבר 2009

נאני נזרק שנה מאוחר מדי
על כל פעולה טובה הוא בצע חמש שגויות,
טוב שהתרחשה התקרית אחרת מי יודע כמה זמן עוד פרגסון היה מנסה אותו.
שלוש שנים לניסויים זה מספיק.
אנדרסון היה הטוב במגרש אתמול ,אך הוא אינו יציב ביכולתו.
גיבסון בשונה מפלטשר וקאריק אינומספיק טוב הגנתית ואינו מצליח להחזיק את הקישור. אתמול טוטנהאם נראו כקבוצה הבכירה מבין השתיים.

א. 2 בדצמבר 2009

לפרגי יש נטיה להיות כפוי טובה כלפי שחקנים שסר חינם,הוא הוכיח את זה פעמים רבות בעבר (כולל בעונה שעברה כלפי טבז) ונאני הוא לא האחרון ברשימה הזו.
כפי שפרגי זוכה לקבל את הקרדיט על ההתקדמות העצומה של רונאלדו מרגע הגעתו ליונייטד כך הוא צריך לקחת אחריות גם על העדר התקדמות של נאני (ואני חוזר על טענתי – נאני הגיע ליונייטד שחקן טוב יותר מכפי שהוא כיום).
איך בדיוק הודעה של פרגי על עזיבתו של נאני בינואר תוריד את מחירו ?
אני הראשון שרוצה לראות את מאקדה והאחים דה סילבה מצליחים ופורחים אבל אנחנו חיים במציאות שבה פרגי לא ימתין להם ולהתפתחותם ואת המחסור בחלוץ נוסף ובמגן ימני הוא יפתור ללא סנטימנטים ברכישה של שחקנים.
רפאל החל את הקריירה שלו ביונייטד עם תרומה התקפית מרשימה ומעוררת תקוות והתפעלות.אחר כך חלה דעיכה ברורה במשחק ההתקפה שלו (ואי אפשר שלא להבחין בכך) בו בזמן שגם הוא וגם אחיו לוקים במשחק ההגנה שלהם.
כאמור,פרגי לא ימתין להם.

יוסי מזרחי 2 בדצמבר 2009

א.
אתה נחרץ מידי וחד מימדי בקביעות האלה.כגודל הקביעה יכול להיות גודל הכישלון בחיזוי.

רונן דורפן 2 בדצמבר 2009

א. מה בדיוק חייבים לנאני? הסברים? אני מכיר את הגישה שאתה מייצג. שאחרי ששחקנים מקבלים 2-3 מליון לשנה עוד חייבים להם משהו. אני מעדיף את הגישה שהשחקן שמקבל משכורת כזו יש לו זכות לקרוע את עצמו על הדשא ולקוות שיקבל הזדמנות. וגם הזכות לסתום את הפה. ובעניין של טבז פרגוסון עשה את הדבר הנכון. כי מיד אחרי ששחקנים מתחילים לנהל מועדון, הסוכנים עוברים לנהל אותו.

יואב 2 בדצמבר 2009

לגיבסון יש טכניקת בעיטה נהדרת אבל להשוות את יכולת המסירה וניהול המשחק שלו לקאריק(נכון להיום) זה ממש לא רציני. גם לא לשל פלטשר ולמרות איכות בעיטותיו, הוא עדיין לא שחקן הרכב.
אגב, אנדרסון היה מצויין אתמול ואני לא מסכים עם א שהוא לא התקדם.
נמאס מנאני-זה היה הרכב מישני של יונייטד מול הרכב חזק יחסית של טוטנהאם.ההבדל הוא שהמחליפים של טוטנהאם הם כבר שחקנים מוכחים(בנטלי, ג'נאס,היטון, בייל) והמחליפים של יונייטד הם עדיין ילדים.

יואב 2 בדצמבר 2009

א,
כפיות טובה אדירה של פרגי,הרי השחקנים האלה עבדו בהתנדבות.מסכנים.
אם הוכח שפרגי מקדם שחקנים(והרשימה באמת לא נגמרת),אז אולי זה ברור ששחקנים שלא עושים את הקפיצה, אולי הבעיה היא בהם.אין מאה אחוז בשום דבר.
ולהתחיל לשפוט את מאקדה והאחים דה סילבה לאחר שנה ביונייטד זה כמו לשפוט את סקולסי לאחר שנה ביונייטד, במילה אחת-מגוחך.

שלו רומא 2 בדצמבר 2009

א. נאני קיבל איזה הזדמנות או שתיים…
לדעתי הסר היה יותר מסובלני איתו,
כמה שחקנים קיבלו כזה יחס,
לא הרבה.
את בקהאם הוא העיף ברגע שהרגיש שהוא לא מחויב יותר ליונייטד ב 100%,
ואת בקהאם הוא אהב כמו בן. 
ולגבי טבז, כמה משחקים הוא ממש היה שחקן הרכב?
הוא התנהג כאילו הוא השחקן הכי חשוב,
ובאמת היה בעיקר שחקו ספסל,
המשכורת ועוד משהו עלה לו לראש כנראה,
הוא היה חסר צניעות קצת, וגם לא נתן ממש קבלות,
שחקן ליגה לגיטימי וקצת יותר מזה.
אבל ישנם בליגה לפחות 10 חלוצים יותר טובים ממנו,
ואני חושב שלקריירה של נאני אולי כדי לו לעבור בינואר,
לא נורא לא קרה כלום לא הצליח ביונייטד,
יש עוד קבוצות, כמו פורלאן ימצא לעצמו מקום שיותר מתאים לו.

יוסי מזרחי 2 בדצמבר 2009

שלו,
אני מתעלם מההערות על טופי ההתנהגות של טבז. בכוונה כדי לא להסיט את הוויכוח.
לדעתי אתה ועוד אחרים,ממעיטים מאוד בתרומה של טבז ,בשנתיים שהיה אצלנו. הוא לא הביא תואר לבד,אבלהיה מרכיב חשוב בתרומתו בעיקר בשנה הראשונה שבה לא שיחק(תרתי משמע) אצלנו עילוי בולגרי ידוע.
ישד לי הרגשה משונה ,שאני יודע את התשובה של רוב אוהדי יונייטד לשאלה הבאה: טבז של השנה הראשונה או ברבטוב של היום את מי הייתם חוטפים??

שלו רומא 2 בדצמבר 2009

יוסי אקדים ואומר, אני לא מחבב שחקנים ארגנטינאים באופן בסיסי, אין לזה קרקע מוצקה, סתם דעות קדומות. מעטים מהם עוברים אצלי את הסינון (קאמביאסו, סמואל, זנטי). ואני גם מודה שלא ראיתי כל כך הרבה משחקים של היונייטד, שאני בקיע בפרטים הקטנים. אבל תמיד שמים אותו ואת רונלדו באותו משפט (אני לא מחבב את רונדו גם כן, אבל גם לא מתעלם מהמשקל שלו בהיישגים או מהיכולת שלו).
ובהחלט יכול להיות שאני ממעיט בערכו, ועדיין אני לא מחזיק ממנו כזה שחקן, ועצם ההשוואה לברבטוב מראה סביב איזה שחקנים עושים איתו השוואה, לא איברהימוביץ' לא רונאלדו ולא אטו.
הוא חי בסביבה הזאת של ברטוב.

נועם 2 בדצמבר 2009

לטעמי, מכל השחקנים הצעירים כרגע, מי שהלהיב אותי במיוחד הוא אוברטן. נראה כמו סוג של זידאן בפוטנצייה.

לגבי רפאל, אני משוכנע שאלמלא הפציעות אף אחד לא היה מפקפק ביכולות שלו. הבחור הראה במספר משחקים בעונה שעברה שמדובר בשחקן ברמה גבוהה מאד שיכול להשתלב אצלנו בקלות.

לגבי אנדרסון – אני גם חושב שמוקדם מדי לקבוע מסקנות. סה"כ היו לו תקופות מצויינות ואח"כ באה דעיכה. טבעי אצל שחקן בגיל הזה ובעמדה הזו.

אביעד 2 בדצמבר 2009

א., בוא נסתכל שניה על רפאל דה סילבה, השחקן שלדעתך לא התקדם וחלה דעיכה במשחק ההתקפה שלו בעוד שההגנה שלו לקויה.
בשנה שעברה הוא שיחק 21 משחקים כמגן ימני והיה די טוב כך שציפו ממנו להתקדם ולהתפתח. השנה, הוא נפצע בכתפו בתחילת האימונים, ופספס 3 חודשים. כפועל יוצא הוא לא היה במחנה האימונים של הקבוצה ונעדר מכל ההכנה לעונה. מאז שובו לכשירות לפני כחודש הוא שיחק ב-3 משחקים ובסה"כ כ-210 דקות (פלוס מינוס). מתוכן הוא שיחק 90 דקות בגביע הליגה נגד בארנסלי כקשר אחורי, 60 דקות נגד בשיקטאש כמגן שמאלי ו-60 דקות נגד אברטון כמגן ימני.
כלומר, יש לנו מגן ימני בן 18.5 בערך שאתה מלין על כך שהתקדמותו נעצרה לאחר שסבל מפציעה של 3 חודשים, פספס את כל ההכנה לעונה ושיחק בסה"כ 60 דקות בתפקידו הטבעי.
הביקורת הזאת שלך אמורה להילקח ברצינות? והביקורת על מאקדה? ופאביו?

אביאל 2 בדצמבר 2009

נועם – אני דווקא לא רואה את אוברטן כזידאן, הוא יותר קיצוני באגף אולי ריברי, בכלל בנבחרת צרפת הצעירה יש מספר שחקני אגף עם פוטנציאל גדול, אני מקווה לראות גם את קקאוטה הצרפתי משתתף בגביע הליגה עם צ'לסי מול בלקבורן היום, הוא בסגל אז בתקווה שהוא ישותף.

א. 2 בדצמבר 2009

בסך הכל חשבתי שיש דבר כזה שנקרא אנושיות ושלא יזיק אם פרגי מדי פעם (לא כל הזמן,חלילה) ינסה את זה (גם על אנשים צעירים שמרוויחים מיליונים והיה להם חלק בעובדה שפרגי מתהדר בשתי זכיות בליגת האלופות).
מה שאפשר לעשות לנאני זה פשוט לא לבזות אותו.
אפשר לזמן אותו לשיחה ולאמר לו בידידות – הסתיימה דרכך ביונייטד,אתה יכול לחפש קבוצה חדשה.
אפשר לוותר על הזובור.
אגב,דווקא השחקנים הצעירים הללו מרוויחי הכסף הגדול זקוקים הרבה פעמים בעיקר לאהבה,ליחס חם,לתחושה שיש איזה אב גדול שדואג להם.
אולי זה מה שנאני היה זקוק לו ולא קיבל מפרגי ?
כאשר רפאל התחיל לשחק בהרכב הראשון הוא הביא רעננות וחדוות נעורים.הוא היה כוח התקפי.
הייתי אז בין המתפעלים.
העונה הוא רחוק מכך.זו עובדה ואף סטטיסטיקה לא תצליח להציג תמונה אחרת.

יואב 2 בדצמבר 2009

א,
אני לא יודע מה קורה בחדרי חדרים(אולי התקיימה שיחה כזאת) אבל אם פרגי רוצה למכור וכבר לא בונה עליו-אז הגיוני שהוא לא מרכיב אותו.
ואם פרגי מאמין בו ומצפה ממנו ליותר, אולי זאת אחת הדרכים שלו לנער את האיש.כמו תמיד במקרים כאלה, הכל תלוי בשחקן כי פרגי לא סתם קנה אותו בסכום גבוה…
אולי פרגי מבין היום שהוא טעה בהערכתו אבל זה בוודאי קרה רק לאחר שהשחקן קיבל הזדמנות הולמת.

סימנטוב 2 בדצמבר 2009

שמח שמר. בין כבש ועוד פעמים, וידיץ' נשמה עם שלוש ריאות, אהבתי את הבלגי (בהחלט good to have) אבל בנעלים של התאומים אברה זה קצת קשה.

יואב 2 בדצמבר 2009

מר.בין-נהדר…

Z 2 בדצמבר 2009

א. (תגובה 20)
מנ.יונייטד (אלכס פרגסון) זה אחד המקומות היותר אנושיים שקיימים כיום בכדורגל העולמי. וברמות הגבוהות – כנראה מדובר במקום מס' 1 מבחינת ה"אנושיות".
שחקנים כמו ווסלי בראון, הנינג ברג, רוני יונסן, "קרויף", ואן ניסטלרוי, ובלומקוויסט זכו לסנטימנטים אדירים מצד המועדון, ואני בטוח שרוב המועדונים היו מגדירים אותם כ"פצועים סדרתיים" ונפטריםמבטלים את קנייתם ברגע שאפשר.
דבר שני – יונייטד תמיד שיחררה שחקנים צעירים שלא התאימו לה במחירים מגוכחים, אם בכלל, רק בשביל שימשיכו בקריירה שלהם – ואני בטוח שכשנאני ישוחרר לא ינסו לעשות עליו קופה או אפילו לכסות עלויות, אלא פשוט ישחררו אותו לדרכו במחיר סמלי.

רילקס 2 בדצמבר 2009

א על מה אתה מדבר? נאני תרם הכי מעט מכל שחקני הסגל של יונייטד בשנים האחרונות.
ואיך אתה יכול ללמוד על שיפור של שחקן בשלושה משחקים? כנראה שיש לך סטנדרטים גבוהים במיוחד

יוסי מזרחי 3 בדצמבר 2009

יונייטד הודיעה אתמול על ביטול העיסקה לרכישת אדם ליאצ'יץ מפרטיזן בלגרד.
ההסבר: התקדמות לא מספקת של השחקן,בתקופה שבה הושאל לסרבים.
טיעון או הסבר אחר הוא שהעיסקה הוגדרה ע"י משפחת גלזר כ "יקרה מאוד" ככל שמדובר בכשרון צעיר ולא מוכח.
אם זה נכון, יש כאן מצב חדש שבו בהחלטות רכש יש מעורבות ואפילו ווטו אפשרי על הבלעדיות של פרגוסון.
היתכן??

אביעד 3 בדצמבר 2009

א., סטטיסטיקה?! מה שאתה בעצם אומר זה – "אני לא מרוצה מרפאל. אין לי סיבה. סתם אני לא מרוצה". הבנאדם שיחק 60 דקות בתפקידו כל העונה! 60 דקות. ואתה לא מרוצה. בחיי שאני לא יודע איך להתייחס לאמירה כזאת. יש אנשים ששתמיד יחפשו את השלילי ולא יהיו מרוצים משום דבר. אני מקווה בשבילך שאתה לא כזה.
יוסי – איפה ראית ידיעה כזאת? חיפשתי באתרים אנגליים ובאתר של היונייטד ולא מצאתי…

אביעד 3 בדצמבר 2009

יוסי, יש מצב שאתה מדבר על ביטול עסקת ההשאלה של פוסבון לבראגה?

א. 3 בדצמבר 2009

אביעד,
אני כותב דווקא מתוך אהדה לרפאל,לאחיו,לשאר השחקנים הצעירים.
יש לי עניין בהצלחתם,בשילובם בהרכב הראשון.
מתוך אהדה זו אני מביע את דעתי על אי ההתקדמות של חלקם.

Yair 3 בדצמבר 2009

ההודעה הרשמית של המועדון:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6643712

רונן דורפן 3 בדצמבר 2009

א. ההבדל הגדול בין פרגוסון לוונגר בקידום צעירים הוא שאצל וונגר כולם מגיעים לקבוצה הראשונה. ואצל פרגוסון לא. חלקם הגדול נמכר. משני הברזילאים, גיבסון, מאקדה, טוסיץ', אוברטן צריך לצפות לשלושה כדורגלנים בינלאומיים. והיתר אולי לא יהיו בקבוצה.

אביעד 3 בדצמבר 2009

א., יהיו הסיבות אשר יהיו, אתה הבעת דעה על "אי התקדמות" של שחקן ששיחק בתפקידו 60 דקות העונה ובסה"כ שיחק 210 דקות. אני לא מכיר אותך ואני לא יודע מאיפה זה בא, אבל ביקורת או דעה כזו נראים לי לא רציניים בעליל.

אביעד 3 בדצמבר 2009

באותה מידה יכלת לטעון שנאני התקדם מאוד השנה והוא נראה כמו תחליף ראוי לרונאלדו, בהסתמך על 60 הדקות בהם שיחק במגן הצדקה.

אביעד 3 בדצמבר 2009

אגב, רונן, אם ההגדרה "בינלאומי" מתייחסת גם לנבחרות עד גיל 21 אז לדעתי כולם כבר בינלאומיים (אני לא בטוח לגבי ה"דה סילב'ס"). אם הכוונה היא לנבחרות בוגרות בלבד – טוסיץ' וגיבסון כבר שחקני סגל קבועים בסרביה ואירלנד, אז זה משאיר לנו רק עוד אחד :)

Comments closed