הבית ספר בגשר

כמובן ששמחתי בגלל רומן אברמוביץ'. קללה רובצת על הגשר!



אבל שמחתי גם עבור שניים אחרים. ווסלי סניידר וסמואל אטו נזרקו, בהתאמה, מריאל ובארסה במין יהירות כזו. אמרו להם משהו כמו  "אתם באמת שחקנים טובים. אבל לא באמת לרמה של מועדונים כמו שלנו". את סיפור ריאל אני מבין, כזאת היא ריאל. אבל אטו כבש לבארסה את השער הראשון והקריטי בשני גמרי אלופות. יותר מזה?



עכשיו קרלו אנצ'לוטי צריך להוכיח שהוא מאמן משבת לשבת של מירוץ אליפות.

ההעדפות של ריאל מדריד
כמה מסקנות מערב שמינית הגמר הזה

121 Comments

הצפרדע 16 במרץ 2010

לא טוב, לא טוב ליונייטד.

הלוחש לסוסים 16 במרץ 2010

דרוגבה עוד פעם מוכיח למה הוא מהענקיים- כל משחק שצ'לסי הכי צריכה אותו, הוא עושה שטויות.

ווסלי שניידר במשחק חייו, שחקן ענק!!

הלוחש לסוסים 16 במרץ 2010

תיקון טעות- למה דרוגבה לא (!!!) מהענקיים

רונן דורפן 17 במרץ 2010

הלוחש – לא היה צורך לתקן. חשבתי שזה אנדרסטיימנט נפלא…

הצפרדע – לא משמעותי במיוחד ליונייטד. אני מאמין שהמירוץ הוא יונייטד-ארסנל.

rondi 17 במרץ 2010

אני לא חושב שאטו נזרק מבארסה בגלל סיבות מקצועיות בהכרח…

אמנם בארסה לכאורה העריכה את איבהימוביץ' פי שתיים ממנו לפי העסקה, אבל האמת היא שאטו משך יותר מדיי אש ואיים על השריף החדש, שמקבל גיבוי מלא בכל המובנים, ובצדק.

אטו חלוץ גדול ואין ספק בזה. אבל גם אחרי הגול שלו היום והעלייה של אינטר, בשורה התחתונה ברור ששתי הקבוצות עשו טעות… 

רונן דורפן 17 במרץ 2010

רונדי – המהלך של בארסה יהיה הגיוני אם באמת גווארדיולה יחזיק בתפקיד שנים ארוכות.

אביאל 17 במרץ 2010

הפסד שכולו אנצ'לוטי, לא ראיתי שנים את צ'לסי עולים כל כך מפוחדים למשחק בית.

נתחיל שוב בשופט שלא שרק לשני פנדלים, הראשון של לוסיו על מאלודה והשני שסמואל הוריד את איבנוביץ' לדשא – אבל לא חשוב.

בכל מקרה, משחק לא מסודר של צ'לסי, כל כדור חופשי דרוגבה רץ ועושה שכונה פשוט במגרש, ככה זה שמסתמכים לאורך עונה שלמה על שחקן אחד.

מה עם אנלקה ? הבחור כבר חודשים לא כבש, רק מאבד כדורים ולא תורם.

חילופים הזויים, באלאק יוצא במקום ג'ו קול ? אם באלאק היה בעמדה שלו לא היה את הגול של אטו, למה ז'ירקוב שאולי היה השחקן הטוב ביותר של צ'לסי יוצא ?

בקיצור משהו לא טוב עובר על צ'לסי, באמת יש געגועים לימי מוריניו והידניק, בכל מקרה מילה טובה על מוריניו – לכל אלה שאוהבים להגיד שהוא חרא של בן אדם, ראיתם איך הוא ירד לפני המשחק ? איזה עוד מאמן עשה דבר כזה ?

בכל מקרה צ'לסי כבר שנתיים צריכה רענון, קשר יצרתי ועוד חלוץ מהיר וזריז ואיפה אסיין ? כמה שהוא חסר…מישהו יודע מתי הוא כבר אמור לחזור ?

אביאל 17 במרץ 2010

בקשר לסניידר – הטעות הכי גדולה של ריאל העונה, בדיוק מה שחסר לה העונה, בקשר לאטו אני לא כל כך בטוח, הרבה אגו יש לבחור והוא היה עושה קבוע בעיות בחדר ההלבשה של ברצלונה, ככה שהדבר נעשה לטובת הקבוצה.

איתי 17 במרץ 2010

בעיות בחדר הלבשה ששוות עונה חלומית

רועי 17 במרץ 2010

תן דוגמה לבעיות בחדר ההלבשה, בבקשה. ואם אפשר, לא להסתמך על פירורי פרשנות של מר שגיא כהן, שבכל שידור מוכיח בורות, זיכרון סלקטיבי מאוד ונטייה לפסקנות שאיננה מסתמכת על דבר פרט לדמיונו הבורגני

יוסי מזרחי 17 במרץ 2010

תאור מדויק וממצה של ה"""פרשן""" העגון של הערוץ ההוא.

גלן 17 במרץ 2010

אני לא יודע על מה אברמוביץ יותר מקטר = על צלסי או על זה שצסקא מצליחים בלי הכסף שלו. וכמו שאביאל אמר- אהבתי את הירידה המוקדמת.

יובל (אחר) 17 במרץ 2010

רונן – אחרי ההפסד של ריאל כתבת ש-"תוצאה במשחק כפול כן נותנת מעט פרופורציות לאיכותה של הליגה הספרדית". האם אפשר להסיק מסקנות דומות על איכותה של הליגה האנגלית לאור ההדחה של צ'לסי?

לדעתי בשני המקרים אי אפשר להסיק מסקנות. פרט המידע היחיד עליו אפשר להתבסס הוא הרצף הארוך יחסית של הנציגות הגורפת של האנגליות בחצאי הגמר. זו לדעתי הסטטיסטיקה היחידה שבאמת חורגת. היא גם מסמנת את תחילת העליה של הליגה האנגלית (כלומר – של הכסף של הפריימרליג). מי שמנסה להסיק מסקנות על סמך מספר קטן של אירועים נידון לקביעות כמו "מסי נעלם מול קבוצות אנגליות".

Mr. Kate 17 במרץ 2010

ההבדל הוא שצ'לסי לא דורסת כל דבר באנגליה. היא בסך הכל(וזה חבל עבורי) עוד מועמדת לאליפות. אני ממש מקווה היום ששטוטגארט יפוצצו את בלון הלה ליגה.

הצפרדע 17 במרץ 2010

על המשחק: אני לא יודע אם אטו שחקן טוב יותר מאיברהימוביץ', אך ההגעה שלו שינתה לטובה את הגישה של אינטר, במקום להסתמך על כדורים ארוכים לזלאטן אינטר משחקת יותר על הרצפה, עם הזדמנויות לעקוץ במסירות עומק גם קבוצה קשוחה כמו צ'לסי.

מוריניו אכן מאמן עצום, אינטר נראתה כמו קבוצה, היא זכתה בו מן ההפקר. וכמו שמוריניו אמר, צ'לסי נשארה אותה קבוצה, רק בלי התארים.

רונן, אתה באמת חושב שהרכיכות חסרי חוט השדרה יעמדו במבחן ברגע האמת?

הלוחש לסוסים 17 במרץ 2010

לאביאל- ברור שסניידר חסר, אבל את זה אתה אומר רק אחרי שזה קרה- אם היו אומרים לך לבחור תחילת שנה בין שניידר לאלונסו, את מי היית בוחר?

לדעתי השופט היה סביר מבשחק קשה מאוד

ויכסלפיש 17 במרץ 2010

הכנה טקטית מדהימה של אינטר מבחינת מגננה וחילוץ כדורים תועים במרכז המגרש לוסיו זאנטי מייקון וקמביאסו. ומול צ'לסי זו משימה אמיתית ולא חלטורה, ועקיצה ענקית של אטו, פעם שנייה בברידג, לראשונה עם בארסה ב-2006

rondi 17 במרץ 2010

רונן – אחרי ששה תארים בעונה הראשונה שלו, המהלך של בארסה הגיוני כבר עכשיו.
אם הוא מהלך נכון? נחיה ונראה…

כפיר 17 במרץ 2010

בקשר לסניידר – כל כך טיפוסי להגיד שסניידר כל כך מה שריאל היתה צריכה העונהץ אבל זה בולשיט. בשנים שעברו הוא לא הציל אותה מהדחה ולא היה כזה נפלא.
קל להגיד על כל שחקן שמצליח בקבוצה אחרת שזו טעות של ריאל אבל האמת היא שהם לא היו מצליחים בריאל כי ריאל זה מועדון חולה. עם כל הצער שבדבר…

אביאל 17 במרץ 2010

יובל (האחר) – אני מצטער מאוד אבל ריאל וברצלונה הן לא פחות עשירות מהאנגליות.
ההבדל הוא שריאל מקבלת את ליון וברצלונה כרגיל את שטוטגארט, בכל מקרה צ'לסי של התקופה האחרונה בכושר בינוני ובנויה בעיקר על דרוגבה שמצליחים לנטרל אותו ולוסיו וסמואל היחידים שהצליחו לעשות את זה העונה צ'לסי בבעיה קשה וראינו את זה היום.

צפרדע – ההבדל הגדול הוא סניידר יותר מאשר אטו לדעתי.

הלוחש לסוסים – אפשר היה לבנות בריאל קישור של דיארה (לא משנה מי מהם), אלונסו, קאקה וסניידר, מי משחק במקום היום ? גרנארו ? מרסלו ? ואן דר וראט ? סניידר עולה עליהם והוא גם הוכיח את זה בשתי העונות שלו בריאל.

בכל מקרה, בקשר לאדום של דרוגבה היום, מוטה שבכלל הוא אחד השחקנים המלוכלכים בעולם רץ וקפץ עליו ברחבה (עוד פנדל ?), אני בהחלט מסכים שאם דרוגבה אכן דרך עליו מגיע לו אדום, אבל מעניין אותי איך בדיוק השופט ראה את זה בסבך השחקנים, בכל מקרה אחרי השכונה שדרוגבה עשה בכדורים החופשיים אין פלא שהוא יקבל אדום.

נינו 17 במרץ 2010

בשנה שעברה ברצלונה קיבלה את ליון, עם בנזמה. 1-1 בצרפת, 5-2 בספרד. אז זו נחשבה הגרלה קלה, ועכשיו אתה מגדיר אותה קשה?

אביאל 17 במרץ 2010

כפיר – אני לא יודע מה ראית, ברור שאי אפשר היה להסתמך על סניידר, אבל עם הסגל הנוכחי בהחלט יש לו מקום, כתבתי את זה לא פעם כאן בדיונים שזו טעות של ריאל, בכל מקרה בשתי העונות האחרונות הוא היה טוב מאוד בריאל וסחב אותם, לאנשים אין זכרון (כנראה בגלל ברצלונה) מהעונה שעברה שריאל נתנה רצף מדהים שאם איכשהו היתה מנצחת את ברצלונה בברנבאו היתה מסכנת מאוד את האליפות של ברצלונה (כמובן שאחרי המשחק הזה היתה נפילה), אל תשכח שלריאל נפצע בעונה שעברה החלוץ הטוב ביותר שלה והקשר האחורי הדומיננטי היחיד שהיה לה דיארה היה בחוץ לכל העונה, את זה אנשים שוכחים מהר.

גלן 17 במרץ 2010

ודרך אגב אני מוצא לנכון באופן חגיגי להצהיר כאן על אלופת העולם הבאה. כן, שמעתם את זה כאן לראשונה=
ארגנטינה

אביאל 17 במרץ 2010

גלן – על סמך מה ? מיליטו וקאמביסו ? קאמביסו יודע לתת משחק גדול פעם בתקופה, לרוב הוא אנמי.

ככה מחקת את ברזיל ? גרמניה ? ספרד ?

שלו רומא 17 במרץ 2010

אביאל – קאמביאסו שחקן גדול, גם זנטי, סמואל סביר.
גלן ארגנטינה לא יקחו כי הם לא נבחרת, ובנוסף לזה נתנו להם מאמן שמפריע להם. ויש עוז זמן לצבור פציעות, סכסוכים וכו' בהתחשב בזה שהם עדיין לא לקחו גביע עולמי בלי שערוריות, הם לא המועמדים האוטומטיים. וכן יש עדיין ברזיל, אנגליה, איטליה, וגרמניה שצריך לנצח.

יובל (אחר) 17 במרץ 2010

אביאל – ולכן ריאל וברצלונה הן היחידות שמצליחות יחסית באירופה. כל מה שאמרתי הוא שהדומיננטיות של הקבוצות האנגליות בשנים האחרונות באירופה הוא שיקוף של העובדה שבפרמייר-ליג יש יותר מועדונים עשירים. ואני לא מבין את הקטע עם "ריאל מקבלת את ליון", אפשר לחשוב שמניו לא קיבלה את ליון רק לפני שנתיים. אתה טוען לקונספירציה או למה?

הלוחש לסוסים 17 במרץ 2010

דרך אגב, מישהו מוכן להסביר איפה היה למפארד?

מילא במשחק הראשון סטנקוביץ נטרל אותו, אבל היום הוא היה אמור להיות הרבה יותר טוב.
באלאק ולמפארד היו לבד מול קמביאסו והיו
חייבים לגבור עליו

אביאל 17 במרץ 2010

שלו – קאמביאסו נותן משחק טוב פעם בכמה משחקים, הוא ממש לא עקבי, לא בריאל מדריד ועם כל הכבוד גם לא במשחקים של אינטר שאחריה אני עוקב באופן די קבוע, על זנטי אין מה לדבר, איזה שחקן, אבל אני לא זוכר אותו בהרכב של מארדונה.

ושכחת את צרפת ?

הלוחש לסוסים 17 במרץ 2010

במונדיאל תזכה אנגליה בתנאי שהארט בשער

אביאל 17 במרץ 2010

יובל (אחר) – עם כל הכבוד אני אוהד ריאל מדריד ולהגיד שהיא מצליחה באירופה זו בדיחה, ויאריאל הצליחה לא רע בשנים האחרונות וכמובן שברצלונה.

העוצמה של האנגליות מגיע גם מההצלחה שלהן באירופה, תראה את צ'לסי, בלי העונה הנוכחית, היא היתה החזקה בליגת האלופות לאורך השנים, היה איזה מדד של פיפ"א שפירסם את זה והיא לא זכתה אף פעם, ההגעה של ליברפול, יונייטד, צ'לסי וארסנל לשלבים הגבוהים העשירה את הקבוצות ודחפה אותן וכמובן שגם התחרות בתוך הליגה, בניגוד לליגה הספרדית.

סתם היה מוזר לראות את ריאל מקבלת את ליון וכמובן שברצלונה את הקבוצה החלשה ביותר, מישהו אמר צסק"א בסיבוב הבא ?

הלוחש לסוסים – זאת לא העונה של לאמפרד, הוא לא מצליח לשחזר את היכולת שלו מהעונות הקודמות, רואים את זה לכל אורך העונה, הן בליגה והן בליגת האלופות.

הלוחש לסוסים 17 במרץ 2010

אני חושב שלמפארד ודרוגבה היו חלשים במיוחד בגלל שמוריניו הוא זה שהפך אותם למה שהם, והוא יודע בדיוק איך הם ישחקו.
אנצ'לוטי (ובעצם כל מאמן אחר מאז מוריניו) לא עשה כלום עם למפארד ודרוגבה, ולא שינה להם את השיטת משחק.

שלו רומא 17 במרץ 2010

אביאל -לא, לא שכחתי את צרפת.

עומרי 17 במרץ 2010

ההשוואה בין סניידר ואטו לא מדוייקת.
אטו לא "נזרק" מבארסה. הוא רצה לעזוב לא פחות משרצו שיעזוב, לא מעט בגלל בעיות אגו וHERO COMPLEX.
סה"כ העזיבה שלו אולי לא הייתה לגמרי חלקה אבל גם רחוקה מלהיות עזיבה בטונים צורמים. שני הצדדים פשוט הגיעו למיצוי הקשר. לאפורטה אף צוטט לאחר העזיבה שלאטו יש מקום ב-11 של בארסה בכל הזמנים.

סניידר לעומת זאת נזרק מריאל בגלל שנה בינונית לאחר שבשנה שלפניה היה בורג חשוב באליפות, הוא צעיר מאטו ב3 שנים ויכול להיות ששיאו עוד לפניו.
הוא נזרק בריאל כי זה מה שעושים בריאל- זורקים שחקנים שיכלו בשקט לתת 10 שנים איכותיות למועדון משיקולים שלא קשורים לכדורגל.

אבי 17 במרץ 2010

מידע מדאיג מאתר ליגת האלופות: שני מפגשי רבע הגמר הם שלשה ימים לפני, וארבעה ימים אחרי (או להיפך) ביקור צ'לסי באולד-טראפורד. מלחיץ. רציתי את ברצלונה או ביירן בשביל הכיף, אבל עכשיו אני מעדיף את צסק"א…
בכל מקרה, הכל מתחיל יום אחרי ליל הסדר ומשתתפי הבלוג מתבקשים להדגיש בהטעמה רבה את הברכה "שיתמו אויבינו ושונאינו וכל מבקשי רעתנו". וגם ש"יכרתו" ו"יסתלקו"!

אבי 17 במרץ 2010

איך לדעתכם תשפיע הדחת צ'לסי על מירוץ האליפות? האם הם יהפכו לממוקדים ואכזריים יותר בליגה, או שיחטפו ירידת מתח שתניב איזה תיקו או שניים?
אני בעד שיתרכזו בגביע.

בני תבורי 17 במרץ 2010

אז יכול להיות שצ'לסי בכלל טעו שהעיפו את היהודי?

יואב גורן 17 במרץ 2010

לדעתי אטו נזרק מברצלונה בגלל בעיה חברתית. בגלל שגווארדיולה לא יכל לסבול אותו בחדר הלבשה, לפחות על פי הסיפורים. הוא היה עובד שלא מתאים לארגון ויש גבול לכמה אתה מוכן לסבול עובד כזה אפילו שהוא כישרון עצום.
לגבי הכדורגל הישראלי לאחר דיון ארוך בין כמה מומחים גדולים ממני חמשת הזרים הגדולים ביותר ששיחקו כאן: סרגיי קנדאורוב, סטפן שאלוי, ג'ובאני רוסו, שורה אובארוב, סרגיי טרטיאק.
ומי שקורא תיגר על זה הוא בוודאי אוהד הפועל או רונן דורפן או שניהם.

רונן דורפן 17 במרץ 2010

רונדי – בעיה מתודית קלה. ששת התארים הללו (כלומר השלושה המשמעותיים ביניהם) באו עם אטו, לא אחריו.

הצפרדע 17 במרץ 2010

והכותרת הגאונית בסאן:‎ ‎"Special ‎won‎" ‎‎

ארנון 17 במרץ 2010

שלו – כן, כן שכחת את ספרד.

שלו רומא 17 במרץ 2010

לא, גם את ספרד לא שכחתי.

אילי מנינג 17 במרץ 2010

אני חושב שאת ההבאה של איברהימובץ נבחן רק במשחקי הכרעה נגד קבוצות אנגליות או אינטר. פפ הרגיש שהוא צריך שינוי אחרי הסדרה עם צלסי ואני חושב שבצדק למרות שאטו הבקיע בגמר. כשמצרפים את הסדרה הזו ואת הבעיות האחרות ההכרעה שלו גוורדיולה היתה קלה. אם זלטן יהיה זה שיכריע משחקים כשברסה לא מתפקדת במיטבה אז הטרייד הצליח

תום 17 במרץ 2010

אילי – אם ככה – הבאת איברה כבר התחילה להצדיק את עצמה. בשני משחקי הכרעה חשובים ביותר ברסה לא תפקדה – המשחק נגד ריאל מדריד (שהיה על שש נקודות, כמאמר הקלישאה) והמשחק הראשון נגד שטוטגרט. נגד ריאל זלטאן עלה מהספסל והבקיע שער ניצחון. נגד שטוטגרט הבקיע שער חוץ חשוב שככל הנראה יספיק כדי שהם יעברו. ללא שערים אלה, ברסה בפיגור 6 נק' מריאל ובסכנת הדחה מוחשית מהאלופות. ואת כל זה עושה זלטאן כאשר כושרו ירוד למדי, בוודאי יחסית לעונתו האחורנה באינטר – בה היה one man team.

אבי 17 במרץ 2010

בפיגור 3, לא 6.

תום 17 במרץ 2010

נכון, טעות שלי, שהרי לולא השער של זלטאן בקלאסיקו, היה נגמר 0:0 (כלומר מוסיפים גורעים מברסה 2 נק' ומוסיפים לריאל נקודה). תודה על התיקון

רונן דורפן 17 במרץ 2010

אילי – הבאת איברהימוביץ היא דבר אחר. אני לא בטוח ששחרור אטו קשור ישירות – למרות שהיה טרייד בסוף. כלומר ייתכן שהוא היה יכול להגיע ממילא ובלי קשר לאטו. איברהימוביץ הוא בוודאי לא שחקן רע להחזיק.

בכל מקרה אני שמח עבור אטו. אני תמיד אעריך אותו על כך שהוא דיבר נגד גזענות.

אילי מנינג 17 במרץ 2010

שותף מלא לדבריך על אטו. אבל הוא לא היה עולה מהספסל בברסה

ליאונידס 17 במרץ 2010

ברצלונה נראית טוב פחות מהשנה שעברה(חוץ ממסי) לא ביגלל שאטו עזב אלא ביגלל שיש ירידה גדולה מאד ביכולת של צ'אבי ואינייסטה(מי חלם שהוא יותר טוב ממסי?!) וגם ביגלל בעיית הסגל הקצר.
הרוטציה הרבה בחולייה האחורית(פציעות והרחקות) גוררת את משחק ההגנה של ברצלונה קרוב יותר לשער שלה במקום הלחץ שהיא היתה מבצעת בחלק המגרש של היריב.
אם לא מסי ברצלונה היתה נשארת היום הרחק מאחורי ריאל.

רונן דורפן 17 במרץ 2010

ליאונידס – וכאן אני אקח את העמדה ההפוכה. ברצלונה היא עכשיו קבוצה שמגינה על תארים. זה לא ירידה ביכולת. זו יכולת אחרת.

יוסי מזרחי 17 במרץ 2010

והמרכיב החשוב ביותר מבחינתי הוא שהעומס על צלסי ירד,וזה יכול להפריע.(אבי, 28).כל זאת אפילו שארסנל מצטיירת כמתמודדת רצינית יותר.

נתי 17 במרץ 2010

יוסי – לא נסחפת קצת עם הישראליות? בגלל שירד העומס הם ישחקו טוב יותר? מתי נבין ששני משחקים בשבוע זה לא עומס!!
מעבר לכך, שיקולים כאלה בחישובי מאבק אליפות הם מוגזמים. אם נכנסים לפינות כאלה צריך להביא בחשבון שיקולי השלכת ההפסד על המוראל, על מעמדו אנצ'לוטי תחת אברמוביץ', ועוד כהנה וכהנה. לדעתי לא צריך להגזים. מה עוד שבשלבים האלה משחק נוסף אחת ל זה לא באמת עומס (לא גופני על כל פנים).
בכל מקרה המחשבה שארסנל נראית כאיום רציני למרות התוצאות מול הגדולות מזעזעת (ואני באופן אישי דווקא מחבב את ונגר)!!! נראה לי שמתאימה פה הפראפרזה שקביעת האליפות עפ"י ליגה בלבד בכדורגל היא השיטה הכי פחות גרועה. בענפים אחרים (טוב, לפחות לא הנפוצים והמוכרים) זה לא קורה. חבל שאין דרך לתת לכך ביטוי.

יוסי מזרחי 17 במרץ 2010

נתי, לא נסחפתי בכלל.
עומס זה לא רק המאמץ על הדשא, אלא עוד דברים כמו, צורך ברוטציות,כמו מאמץ מנטלי של קרבות בכמה חזיתות וכד'.

גיורא 17 במרץ 2010

עומס?! אתה חייב להבין שבקבוצות האלה אין עומס. במיוחד כשהן מגיעות לשלב הסופי של העונה, לא קוראים לזה עומס, אלא כושר שיא וגם אם תתן להן 3 משחקים בשבוע הן יעמדו בזה בהצלחה.

יוסי מזרחי 17 במרץ 2010

נתי וגיורא, ניפגש בהמשך.

גיורא 18 במרץ 2010

ניפגש בגמר

אופיר 17 במרץ 2010

נתי, אני מסכים. כאוהד ארסנל המחשבה שנזכה באליפות בעונה בה הפגנו נחיתות בולטת כל כך מול צ'לסי וליברפול מזעזעת אותי, ואין טיפת ציניות בדברי.

אופיר 17 במרץ 2010

*צ'לסי ויונייטד, כמובן.

יוסי מזרחי 17 במרץ 2010

אופיר, כמעט נעלבתי מהטעות שלך.

בני תבורי 17 במרץ 2010

מעניין מה פרויד היה אומר על זה…

תומר חרוב 17 במרץ 2010

אופיר ונתי- זו שטות גדולה. אליפות היא אליפות, סופרים כמה נקודות יש בסוף העונה וזהו, למי איכפת את מי ניצחת ולמי הפסדת. יונייטד הובסה על ידי ליברפול בעונה שעברה, למישהו היה איכפת בסוף העונה?
ארסנל רצה לאליפות עם מכת פציעות רצינית, בלי המוציא לפועל העיקרי שלה(ואן פרסי) ובעצם ברוב העונה ללא חלוץ(בנטנר היה פצוע ואדוארדו לא אותו שחקן). ליברפול שסבלה מבעיה דומה התפרקה. אם ארסנל תזכה באליפות זה יהיה הישג נהדר.

רפאל 18 במרץ 2010

ההיגיון שלך הרבה יותר מקובל עלי מהאחר.

rondi 17 במרץ 2010

רונן – שוב, מבחינה מקצועית, אני מסכים איתך שבארסה ויתרה על נכס אדיר.

לגביי אטו עצמו, גם אני תומך בנקיטת העמדה האמיצה שלו מול הגזענות במגרשים ומגיע לו על כך כל הכבוד.

ועדיין, כשהמאמן שלך הוא שחקן עבר שעשה את כל הקריירה שלו במועדון, מכיר כל שחקן שעולה מהנוער ובעונה הראשונה שלו בקריירה משיג תוצאות כאלו דמיוניות –
לתת לו קרדיט מלא זה הגיוני…

רונן דורפן 17 במרץ 2010

רונדי – אני נותן לו קרדיט. יש לו גם הזכות לטעות. אני רק שמח עבור אטו… כי מהצד שלו ההדחה מברצלונה הייתה משפילה. אל תשכח שגם שנה קודם ניסו להפטר ממנו.

רונן דורפן 17 במרץ 2010

אופיר – בבקשה תזכיר לי איך היה המאזן של יונייטד מול הגדולות בעונת הטרבל שלה? מה עשתה אייאקס מול פיינורד ב-1971? כמה נגמר באר שבע- בית"ר ירושלים ב-1976? אם ארסנל תיקח אליפות זו אליפות מאד יפה מול יריבות מאד חזקות.

רק אזכיר לך שבשלוש השנים האחרונות יונייטד זכתה ביותר אליפויות ממכבי תל אביב בכדורסל.

גיורא 17 במרץ 2010

צודק לגמרי, אף אחד לא יזכור שזאת הייתה עונה חלשה מבחינת קבוצות הצמרת ובמיוחד של ארסנל. יזכרו דבר אחד – מי האלופה.

מיקו המקורי 17 במרץ 2010

אם כבר מדברים על בארסה – הסיבות בעיני לירידה ביכולת הן קודם כל התעקשותו של גוארדיולה לשחק עם בוסקטס ולא עם טורה. טורה מאפשר ל'צבי ואינייסטה לשחק קדימה בחופשיות, עוזר להגנה, מניע היטב את הכדור וגם יודע לצאת קדימה.
איברה בינתיים נפילה מקצועית. נראה שאין לו חשק או אני לא יודע מה. לא זז על המגרש, כשכבר מקבל את הכדור לא מצליח לעבור שחקן…לא נראה טוב. אבל יש סבלנות. הוא עדיין איברה. ואולי הוא גם ראה אתמול את אטו נותן לראשונה אחרי הרבה זמן שער אטו טיפוסי ויקבל חשק.
בנוסף כפי שכבר צוין – הפציעות בהגנה לא עושות טוב לקבוצה. בלי אבידל ואלבס שהחמיץ כמה משחקים לא נראו טוב בכלל. בכללי הסגל קצר מדי. אין עוד חלוץ, חסרים מגינים מחליפים וכו'.
ועם כל זה – עדיין המספרים של בארסה מעולים. ויש לזכור שקבוצה צריכה להיות בכושר שיא בישורת האחרונה של העונה שזה או טו טו.
הערה אחרונה – אם תשאלו אותי אז הכדורים של הגרלת רבעי הגמר כבר מחוברים ומין הסתם הכדורים של צסקא ומנצ'סטר הודבקו כבר בסופר גלו…

מיקו המקורי 17 במרץ 2010

הגרלת החלומות לרבע הגמר:
ארסנל – בארסה / שטוטגרט
מנצ'סטר – ליון
אינטר – בורדו / אולימפיאקוס
באירן – צסקא

הדורבן 17 במרץ 2010

תחליט. בתגובה הקודמת זה היה מנצ'סטר – צסקא. בסופר גלו..

מיקו המקורי 18 במרץ 2010

מקודם היתה התחזית, כאן השאיפה

מיקו המקורי 17 במרץ 2010

ואחרון חביב בנושאי מונדיאל:
עם כמה שהייתי רוצה רוצה לראות את ארגנטינה ואנגליה מצליחות במונדיאל (וכמובן נפגשות ביניהן וארגנטינה מנצחת), שתיהן לא יצליחו שם. ארגנטינה כי אין לה מאמן, אין לה שוער ברמה גבוהה, אין לה חלוץ מרכזי קלאסי סטייל קמפס / קרספו ואין לה אופי.
אנגליה כי היא אנגליה. בלי שוער, בלי קישור ברמה מספיק טובה. עם הגנה בנסיגה ובעיקר כי היא אנגליה.
ואולי כי פשוט יש נבחרות הרבה יותר טובות משתיהן שנמנו כאן למעלה.

rondi 17 במרץ 2010

רונן – משפיל זה עניין של אגו, ובאמת לאטו לא חסר כלום בתחום הזה. האגו שלו אפילו תרם לפרידה בדרישות של אטו לחוזה החדש…
ואם כבר משפיל, אז העובדה שהם לא הצליחו להיפטר ממנו שנה קודם לדעתי משפילה לא פחות… 

rondi 17 במרץ 2010

לגביי אנצ'לוטי – הוא לא הוכיח את זה באף קבוצה שלו עד היום. אני לא רואה שום סיבה להאמין שזה יקרה דווקא עכשיו… (למרות שבניגוד לדעה רווחת כאן אני לא נוטה לזלזל בדורגבה) 

נתי 17 במרץ 2010

רונן ורונדי – פספסתם לחלוטין את הנקודה. ברור שקבוצות אלופות מפסידות במהלך העונה ואפילו ליריבותיהן. אם רוצים דוגמאות, רונן, לא צריך להרחיק לשנות ה-70', שכחת את ליברפול מהשנה שעברה? (אני מניח שכנראה אתה עדיין בהדחקה…).
הנקודה היא שבדרך כלל גם דקה לאחר ההפסד ברור לכולם שאם ישחקו משחק נוסף יום למחרת, עדיין כל תוצאה הינה אפשרית (בדיוק כפי שמראים המשחקים מול ארסנל בעונת הטרבל אם מצרפים את החצי גמר ההוא). איכשהוא, ההרגשה עם ארסנל היא שברוב המשחקים הנוספים התוצאה תהיה זהה, כי משהו חסר. אז ברור שאליפות זו אליפות וכו' וכו' אבל אי אפשר להגיד שזה לא שונה. אגב, דוקא הדוגמא של מכבי מעניינת. כי עם כל החולשה שלה בשנים האלה, תמיד יש את ההרגשה שהמסגרת – פיינל פור עושה לה את העוול הכי גדול (ואין לי אישית בעיה עם העוול, הוא בהחלט שווה את הפרצוף של שמעון "לא ידענו" מזרחי). ההבדל הוא שבכדורגל ברור שזו השיטה הבלעדית ובכדורסל לא ברור מה עדיף.
ועוד בעיניין של אטו: כפי שרונן ציין, גם שנה לפני ניסו להיפטר ממנו, כך שנראה שפפ (הוא לא חבר שלי אבל זה קצר יותר) פשוט העדיף את הדרך הקלה מאשר למצוא את הדרך היעילה לעבוד איתו. ולחפש את הדרך הקלה זה כבר משהו אחר. פפ אדם נהדר, אבל פה נוצר טעם לפגם.

רפאל 18 במרץ 2010

נתי , לקבוצות הגדולות בליגה הטובה ביותר ה round robin המסורתי היא שיטה מצוינת .
לליגות שנהיו מגלי ומגדלי כשרונות עבור הליגה האנגלית זו שיטה רעה מאוד.

רונן דורפן 17 במרץ 2010

נתי – כל מה שזה אומר שארסנל כרגע בבעייה עם סגנון המשחק של יונייטד. היו שנים שזה היה הפוך. כל קבוצה נראית טוב מול יריבה אחת ולא מול אחרת. לטורנירים השונים יש שיטות. השיטות ידועות לפני העונה. כלומר – ארסנל הכינה קבוצה ל-38 משחקים מול כל מיני יריבות, כולל האל וכולל מנצ'סטר יונייטד. וגם אם יש קבוצה שיודעת איך לנצח את ארסנל באופן קבוע זה לא גורע מארסנל.

תום 17 במרץ 2010

נכון מאוד – ומזכיר את הסיטואציה שהיתה בטניס – של פדרר מול נדאל. לפדרר היתה (עד היום?) לאורך השנים בעיה עם סגנון המשחק של נדאל ולכן הפסיד לו במרבית המפגשים ביניהם. הדבר לא גרע במאומה מן השנים בהן פדרר סיים במס' 1 ומתארי הגרנד-סלאם שלו, שאת חלקם השיג מבלי שהיה צורך לנצח את נדאל

בן 17 במרץ 2010

רונן לגבי המשפט האחרון על אנצ'לוטי – המצחיק הוא, ודיברנו על זה כאן, שאנצ'לוטי הובא לצ'לסי בדיוק לא כדי להיות מאמן ליגה טובה – בדיוק כן כדי להיות מאמן אירופה טוב. באיטליה במשך שנים ההישגים שלו בליגה עם מילאן היו חלשים, לעומת הצלחות גדולות בצ'מפיונס.

chaim777 17 במרץ 2010

רונן לידיעדך
בראיון שמוריניו נתן לסקיי הוא סים במשפט הבא:
who knows Maybe in the future I will come back here with a different English team
שהוא אומר בעתיד הוא מתכוון לפרישתו של פרגי?

תום 17 במרץ 2010

לא חושב שמוריניו מתאים לרשת את פרגי ולו בגין העובדה שאת פרגי צריך להחליף אדם שיש לו לפחות פוטנציאל להישאר במועדון שנים רבות. משום מה אני לא רואה את זה קורה עם מוריניו, בגלל אופיו. דווקא בהקשר זה נראה לי שגוורדיולה יכול להתאים (אם כי חובת ההוכחה עדיין עליו בכל הקשור לשמירה על תארים).

jo 17 במרץ 2010

בסוף אולי ייצא לטובה שעפנו מהגביע…

יואב 17 במרץ 2010

עשר שנים למוריניו באולד טראפורד זה גם בסדר.לא בטוח שאחרי הליכתו של פרגי, המודל שלו יכול להמשיך להתקיים במיידי.
השמועות על רצון הדדי בין יונייטד(ופרגי) לבין המיוחד קיימות כבר זמן רב. כמו גם רצונו לחזור לפרמיירליג ולהשתקע במקום אחד לתקופה.ריו ופרגי כבר התראיינו בנושא התאמתו ליונייטד באופן מאד חיובי.
מבחינתי זה הוא או הקיצוניות השניה(סולשיאר, מקלייר).

רפאל 17 במרץ 2010

קצת בתחום האזוטרי –
היציאה על ריאל מדריד ובארסה ביחסם כביכול לסניידר ואטו הזכירה לי את הסצנה עם השכן המיתולוגי של סיינפלד בפרק
שהוא הצהיר קבל עם ועדה שהחברה התורנית של ג'רי אכן היתה חברה שלו אבל לא מספיק יפה :) .

קינו 17 במרץ 2010

מסתמן שהקבוצות המאורגנות יותר העפילו לשמינית על חשבון קבוצות שעל הנייר טובות יותר (באירן, ליון, צסקא, אינטר). בפסיכולוגיה והכנה אפשר להתגבר על יריב עדיף (שמשחק כדורגל יפה). המיוחד מגלם את האב טיפוס למנגר של העשור הקרוב, פסיכולוג כריסמטי ומקצוען. לא קראתי עליו אבל הלוואי שהמאמן של שטוטגרט כזה?!

יואב 17 במרץ 2010

קינו, הלוואי.
אבל אני חושב שבאיירן לא שייכת לקבוצת המאורגנות(היא כן, אבל לא יותר מפיורנטינה)שהדיחו יריבות עדיפות אלא לקבוצות הטובות והמוכשרות יותר על הנייר.

martzianno 17 במרץ 2010

חבל שרק קבוצה אחת יכלה לעוף אתמול…
בתור חובב בארסה אני מקווה שאינטר יקבלו את יונייטד בסיבוב הבא.
לא סובל את מוריניו וכל מה שהוא מייצג.

יוסי מזרחי 17 במרץ 2010

יש הרבה דברים מרגיזים הקשורים לספורט הזה הנקרא כדורגל.
אין עוד משהו מרגיז, כמו ערימת הזבל שמייצר אותו ""פרשן"" שאנשים לא מפותחים קוראים לו אבי רצון.
מובן שאי אפשר להסכים עם כולם,ושיש את ההטיה לטובת מי שאוהדים או מי ששונאים,שיש הבדלים בטעם,בסגנונות ועוד.
אבל האיש הזה, כותב בפינה בעיתון שבה הוא מצליח כל פעם מחדש,להראות שלכל תחתית ותהום יש עוד אחת,עמוקה ממנה.
האיש חשב וחושב שהכדורגל האיטלקי הוא מאור הדורות ואין מבלעדיו.העובדה שמאמנים איטלקיים עובדים באנגליה, היא "הוכחה בעניו, לעליונות הכדורגל האיטלקי". מה שהוא קורא "טקטיקה",נדחה גם על ידי האוהדים באיטליה,ועדיין הוא חושב ששם עובר ציר כדור הארץ.
מילא, לכל אחד מותר להחזיק בדעתו,אפילו אם היא חריגה. אבל האיש הזה,משמיץ ושופך זבל על כל מה שזז, כענין אידיאולוגי.
בשבוע שעבר לפני מילאן, הוא קיווה שהפשיסטים של היונייטד ילכו לעזזאל.אחרי המשחק לא שמענו אותו.
היום אחרי שאינטר ניצחה, הוא חוגג ומתפלל שברצלונה "תינגף" לפני שטוטגארט.
הצדיק הגדול, רובין הוד מכרם התימנים,רוצה שהעשירות יעופו. זה בסדר,אבל הסיגנון איכשהו מסריח.

איזה מזל, שהוא היה שומר בקונסוליה במילאנו. לפחות ראה קצת כדורגל טוב בזמנו. מה היינו עושים אם היה שומר באיזה חור אחר?

martzianno 17 במרץ 2010

יוסי – מחזק את דבריך.
נדמה לי שהיה זה ש"י עגנון שאמר פעם:
אין מדרגה, שאין מדרגה נמוכה ממנה…

יואב 17 במרץ 2010

יוסי,צודק לגמרי.
הוא כותב פשיסטים ולא טורח להסביר למה.סתם ככה, הוא החליט אז הוא כותב.
אין לי בעיה עם כתיבה לא מכובסת ואישית. ההפך הגמור.אבל גם את זה הוא מדרדר לביוב מילולי, חסר פשר ומשמעות ללא תובנות.הוא לא מבין בתובנות.

רפאל 18 במרץ 2010

איזה כיף לי שלא קראתי אפילו פעם אחת את הטור שלו ומזמן תפסתי ממנו אפס וספינולוג מובהק.

ניינר 17 במרץ 2010

יוסי, מה אתה מתרגש ממנו? סתם פרובוקטור שלא מבין בכדורגל. שייחנק עם הליגה איטלקית המשעממת שלו. אותי רק מבאס אתי שהוא אוהד טוטנהאם

שלו רומא 17 במרץ 2010

יוסי מזרחי – העם היושב ברומא איתך.
אצטט גדולים ממני "מה איטלקי בכדורגל של אינטר" מרצ'לו ליפי.
"השחקן האיטלקי הראשון שנכנס היה בדקה ה 92" מרצ'לו ליפי.
ולעניין עצמו, המאמן שהקריב את המשחק בקטניה, יכול לאבד את העונה בפלרמו, ונצחון בשמינית גמר רק מקרב אותך צעד אחד לגביע, צעד אחד, עדיין יש רבע, חצי, וגמר לנצח. וגם גיליתי מדוע יש לי כזה אנטגוניזם למוריניו, איטליה 90', אולי המונידיאל הכי גרוע שהיה בטוח הכי גרוע שראיתי. בשביל מי שחי ומחכה ארבע שנים למונדיאל זה פשע נגד האנושות, והכדורגל של מוריניו מזכיר לי את אותו מונדיאל, עצוב, משעמם, ונבחרת מביכה שצריכה את עזרת השופט נגד תשעה ארגנטינאים. מביך. ובקשר לא. רצון. כתבתי בעבר, זאת לא כזאת גאווה להיות טיפש. ולכתוב על קבוצות כמנצ'סטר ובארסה פאשיסטיות, כשאתהמייצג כאילו את הכדורגל האיטלקי / המילאנזי, נו שוין. אפשר לשנוא את היונייטד ובארסה או כל קבוצה אחרת, אבל קצת היסטוריה צריך לדעת, בעוד שהכדורגל האנגלי עד לפני עשרים שנה ייצג את מעמד הפועלים (לטוב, ובסוף בעיקר לרע), קבוצות איטלקיות כמו אל.אס וורונה, אודינזה, אינטר, רומא, לאציו, מילאן, וכו' ייצגו את הימין הקיצוני העונה לשם "פאשיזם". וכן במגרשים עדיין אפשר לראות דגלים כאלה ערבוב של צבעים אדום שחור לבן עיגול וסמל של הליגה הצפונית וכו', וכן פה ושם גם סיסמאות בעד הכחדת עם, שבמקרה הוא יהודי. באנגליה לדעתי יש אפס סובלנות לתופעות אלו.

אריאל 17 במרץ 2010

שלו, לא היה מונדיאל ב-90', אין לי מושג על איזה מונדיאל אתה מדבר.

קורא 17 במרץ 2010

הדיבורים האלה על האגו של אטו ניזונים בעיקר מהתקשורת ומהבילם של כל מיני פרשנים בערוץ הספורט. מאמן חכם יודע להתמודד עם כל שחקן, ולתת לו את מה שצריך בשביל לקבל ממנו את המיטב. בעיניי אטו ואיברהימוביץ' טובים באותה מידה אבל הם סוג אחר לגמרי של שחקנים. בעוד אטו הוא שחקן שיותר התאים לברצלונה מבחינת סגנון המשחק (משחק על הקרקע, פחות כדורים ארוכי), איברהימוביץ' היה ונשאר שחקן שמכתיב משחק שבעיניי הוא פשוט פחות יפה ופחות מעניין. כמובן שזה עניין של טעם.

הפרידה מאטו היא אחת הסיבות המרכזיות שהשנה אני פחות מחבב את ברצלונה.

ישי 17 במרץ 2010

את זלאטן לא הביאו כדי להבקיע כל הזמן.
זלטאן הגיע כדי להבקיע במשחק שבו משחק המסירות המסודר לא מצליח (כמו נגד צ'לסי בעונה שעברה). במקרים כאלו זלאטן יכול לארגן לעצמו מצב מחוץ לרחבה ולכבוש.

חכו לגולים שלו נגד ריאל במדריד ונגד מנצסטר בשחזור של הגמר

יוסי מזרחי 17 במרץ 2010

מעניין ישי, אתה באמת מאמין שבארסה יגיעו לגמר ?

אוהד 17 במרץ 2010

קורא וגם רונן,
מדוע גוארדיולה החליט שאינו זקוק לאטו הוא נושא הנתון לספקולציות,בעיקר משום שוא עצמו לא פירט, וכדאי לדון בו בנפרד מהשאלה האם איברה הוא תחליף ראוי. הרבה מהמתייחסים לאטו זוכרים אותו משנה שעברה, בה הקבוצה תפקדה נפלא, משחקת בעיניים עצומות.לאיברה לוקח זמן להתאקלם והוא בהחלט תוקע את השטף של שנה שעברה. מה אנחנו יכולים ללמוד מזה? עדיין לא הרבה: שלגוארדיולה יש אומץ לשנות הרכב מנצח,שהאחריות היא שלו לטוב ולרע, ושיש לו חזון ברור לגבי איך הקבוצה צריכה לשחק ובעיקר, להמשיך להשתפר. אם יש משהו שניתן לראות זה את העבודה המושקעת כדי לשנות ולהשתפר תוך כדי תנועה. מזכיר מישהו? אני חושב שכן.
רונן, בהמשך לשאלה על תוכן אינטרנט בתשלום: אני כן, אם מדובר בתחקירים מעמיקים, כמו למשל מה קרה לרונאלדיניו, או למי קשור וממה מרוויח פלורנטינו.

שלו רומא 17 במרץ 2010

אריאל – זה שהארגנטינאים סיממו את ברזיל וגם אז ניצחו 1 – 0 שבכל מקום תקין בדיעבד היו מונעים מכל מי שקשור לזה נגיעה עם כדורגל או כניסה לאיצטדיון רשמי, ולא להדיך נבחרת "שמועמדת" לזכיה.

יואב 17 במרץ 2010

שלו, לא היה שום דבר עצוב באיך שאינטר שיחקה אתמול. דווקא האיטלקי הכשר, נראה משמים ועובד עצות .

אריאל 17 במרץ 2010

שלו, באמת, אין לי מושג על איזה משחק אתה מדבר

שלו רומא 17 במרץ 2010

יואב – אני לא אוהד של אינטר וגם לא של צ'לסי, הן לא מחויבות עלי בכלום, אינטר וצ'לסי לדעתי נתנו משחק שגורם לי להרדם ולא לרצות לראות בטח לא לקנות כרטיס. אני מניח שאם בארסה הייתה באה לרומא נגד לאציו הייתי הולך לראות, את אינטר לא. גם לא צ'לסי. הייתי רוצה לחשוב שקבוצות עולות כדי לנצח ולשחק כדורגל טוב, שאינטר בהחלט יכולה לתת. הכדורגל שראיתי אתמול היה מתחת לרמה של שתי הקבוצות, בעוד שאינטר לא הייתה צריכה צ'לסי הייתה חייבת. והיא נראתה כבויה. האמת לא כל כך אכפת לי, מים מתחת לגשר.
אריאל – הכחשה והדחקה הן מנגנוני הגנה הכי חשובים שיש לאדם, אני לא מצליח לא לשכוח ולא לסלוח, ועד היום סובלים ברומא מהשיפוצים של האולימפיקו (גג) במקום בניית אצטדיון ראוי לשמו.

אביעד 17 במרץ 2010

בעזיבה של אטו יש עוד פן שמשום מה כמעט שלא מוזכר. העלות של אטו בעסקת זלטאן הייתה "רק" 20-25 מיליון יורו (תלוי את מי שואלים) כי העונה הזאת הייתה העונה האחרונה לחוזה של אטו בבארסה. לפי מה שהבנתי הייתה התחלה של מו"מ איתו אבל הדרישות שלו היו מטורפות שבבארסה החליטו שעדיף להעבירו כבר העונה מאשר לאבד אותו בחינם בקיץ הבא או לשלם לו את מה שדרש…
אם זה נכון, אז ייתכן שלא בטוח שגוארדיולה כ"כ רצה שאטו יעזוב אלא זאת החלטה של הנשיא…

ניינר 17 במרץ 2010

אני חושב שהויכוח מי השחקן מס' 1 בעולם היום הסתיים. רוני ענק אבל מסי משחק העונה בליגה משלו. אוהדי ארגנטינה יכולים להיות אופטימים לקראת המונדיאל, למרות המאמן

רונן דורפן 17 במרץ 2010

ניינר – הוא הסתיים עבור מי שהוא לא התחיל עבורו… זה סתם ויכוח אסתטי. המספרים וההשפעה על הקבוצות פחות או יותר זהים. משחק נפלא אחרי משחק נפלא של שניהם. הבלון ד'אור יוכרע בשלבי ההכרעה ואולי אפילו במונדיאל.

מה שכן. הויכוח מסי-איניאסטה כבר לא באופנה…

אוהד 17 במרץ 2010

רונן
ויכוח או אפילו על השוואה בין מסי לאינייסטה? על מה אתה מדבר? פה בברצלונה מעולם לא חשבו על כזה דבר.

טל 17 במרץ 2010

רונן, בחצי השני של העונה שעברה אינייסטה היה השחקן החשוב והטוב ביותר של ברצלונה. העונה, מסי נותן עונה הרבה יותר טובה (למרות שאינייסטה הוא עדיין הטוב בעולם בתפקיד שלו). תואר השחקן הטוב ביותר הוא לא תעודת ביטוח ל5 שנים. כל עונה והסיפור שלה. באותה מידה, לפני שנתיים לא הייתה שאלה "רוני מול רונאלדו מי עדיף", והיום יש.

ניינר 17 במרץ 2010

רונן, הכל נכון אבל מסי לוקח בזכות האסתטיקה ואיכות הגולים.

רונן דורפן 17 במרץ 2010

ניינר – שים לב לאיכות הטיעון שלך. אני אומר הויכוח הוא אסתטי ואתה עונה לי שלא "מסי לוקח בזכות האסתטיקה". אסתטיקה היא כמובן עניין גאוגרפי. בשבת רוני חילץ כדור ברחבה. העיף ארבע מגינים לכל הרוחות בריצה של 80 מטר כמעט הבקיע, וכמעט הבקיע מהריבאונד. יש מי שמעדיפים את זה.

קורא 17 במרץ 2010

ואני דווקא יותר אוהב את האסתטיקה של רוני. בעיניי הוא שחקן הרבה יותר חכם ומגוון, אבל זה עניין של טעם.

טל 17 במרץ 2010

השוואה בין מסי לרוני, יש שתי שאלות שונות: הראשונה, מי שחקן העונה. השניה, מי שחקן יותר טוב.

התשובה על השאלה הראשונה, נכון להיום, היא רוני ללא ספק. ולמה? כי החשיבות של רוני ליונייטד עולה על זו של מסי לברצלונה. להזכירכם, את המשחק הכי טוב שלה העונה, ברצלונה נתנה בלי מסי.

התשובה על השאלה השניה היא מסי בהפרש ענק. רוני הוא חלוץ מצוין בעונת שיא. מסי הוא שחקן היסטורי מבחינת יכולות ופוטנציאל. משהו ברמת הפלה, מארדונה, רונאלדו האמיתי לפני הפציעות. אם הוא יגיע לרמה שלהם זו שאלה אחרת, אבל יש לו את זה.

ניינר 18 במרץ 2010

לזה התכוונתי, הוויכוח הוא על אסתטיקה וכאן מסי לוקח בגדול. הגולים שלו פשוט מרהיבים, הטיפול בכדור לא ייאמן. לא שאני מפחית נערכו של רוני שהוא שחקן עצום ומרגש. אבל אישית אני מעדיף אסתטיקה של רקדן מאשר של מתאגרף. עניין של טעם

שלו, רומא 18 במרץ 2010

טל – למזלי ראיתי את מרדונה בזמן אמת ואת פלה מספיק פעמים בשידור חוזר כדי להגיד שהגזמת קצת, בגילו לפלה היו שני גביעי עולם, כשבראשון היה שחקן משמעותי. מארדונה אומנם חווה את ברצלונה בצורה הרבה פחות איכותית, אבל תרשה לי להמר על שני דברים הוא לא יקח גביע עולמי עם נרת חלשה כמו של מארדונה ולא יקח קבוצה כמו נאפולי לאליפויות וגביע אופ"א.
ניינר – הסיבה שאני אוהב את היונייטד היא כי אף שחקן שלה לא הכי טוב בתפקידו, כי רוח הקבוצה מנצחת, ואם להודות על האמת מה שניצח לבארסה את הגביע היה בדיוק זה רוח הקבוצה, ולכן למשל אני אוהב את פויול, הוא בטח לא הכי טוב בתפקידו. אבל הוא מחויב לו. ומספיק טוב.

טל 18 במרץ 2010

שלו, לא כתבתי שהוא ברמה ובמעמד שלהם היום, כתבתי שיש לו את הפוטנציאל. ולהזכירך, מארדונה נתן מונדיאל נוראי ב82.

אי אפשר לחזות את העתיד בדיוק מוחלט, אפשר להעריך לאן שחקן יכול להגיע מבחינת היכולות שלו, אבל לא תמיד דברים מסתדרים. רונאלדו המקורי היה שחקן עם הפוטנציאל להגיע למעמד שלהם והפציעות הרסו הכל.

rondi 18 במרץ 2010

דווקא היום שמסי כל כך מבריק ואנייסטה כל כך חלוד, אני מהמר שהדברים התהפכו במונדיאל…

rondi 18 במרץ 2010

ובחייאת – הבן אדם לא מסוגל לתת גול!!!

יואב 18 במרץ 2010

טל וניינר,
אני אצא לכל מלחמה עם רוני ולא אחליף אותו באחר(כולל כל הגדולים מהעבר כולל כולם, לא רק מסי).יש למסי ורוני איכויות שונות.מסי קוסם ונדיר ורוני הוא קצת כזה ועוד קצת דברים אחרים.יש עוד זמן להכרעות גורפות בעניין הזה(הם עוד ילדים). דריבל(מופלא ככל שיהיה ומארדונה היה גדול יותר ממסי בעניין הזה), הוא רק חלק מהעניין.
רוני הוא מיקס כל כך מוזר ושונה.חיה נדירה(מסי הוא ממשיכם של האבטיפוס הידוע).
הוא קצת גאזה, קצת קינו, קצת שירר, קצת סקולס, קצת קאנטונה, קצת פירס.הוא אחר.
לא בהכרח טוב יותר במונחים אבסולוטים אבל אחר.מסי ענק.אבל הוא יבחן על פי ההישגים של האבטיפוס שלו.ואבטיפוס שלו היה השחקן המוכשר ביותר שהיה פה(שלקח אליפות עולם עם נבחרת בינונית מאד).באג'יו היה הכי קרוב לזה מאז.

יואב 18 במרץ 2010

נ.ב
אנייסטה שחקן נהדר אבל לא בלוול הזה בכלל.את הלוול שלו חולקים עוד עשרות כדורגלנים מהעשורים האחרונים.

תומר 18 במרץ 2010

טוב, אז אני מתערב מאוחר כי עכשיו קראתי את הפוסט ואולי כבר רשמו את מה שאני הולך לרשום ובכל זאת..
רונן, אני חייב לתקן אותך,
אטו לא נזרק מבארסה על רקע מקצועי! אתה לא באמת חושב שהם אמרו לו שהוא לא מספיק טוב בשבילם.. אטו אמר פעם שאין לו חברים במועדון. זה כל הסיפור. שחקן שאומר דבר כזה זה עניין של זמן עד שהוא ימצא את עצמו בחוץ. על אחת כמה וכמה אם המאמן שלך הוא גווארדיולה.

אביאל 18 במרץ 2010

שלו – עם כל הכבוד, כדורגל הוא לא רק גולים, יש הרבה מעבר, משחק הגנה כמו שאינטר נתנה בברידג' הוא מופת למשחק הכדורגל, צ'לסי קבוצה דורסנית, לא זכור לי קבוצה שהצליחה לסגור את צ'לסי בצורה כזו ובמיוחד לעצור את דרוגבה שהתגבר כמעט על כל הגנה בעולם, כולל של יונייטד, ליברפול, ארסנל וברצלונה.

תאמין לי שאם כל המשחקים בכדורגל היו כמו המשחק של ברצלונה נגד שטוטגארט אתמול היית מפסיק לראות כדורגל לפני הרבה זמן כי הכל כבר הפך לצפוי.

וכמו שאני תמיד אוהב להזכיר, תיסעו אחורה בזמן, לפני שלוש שנים ותחליפו כל פעם את המילה מסי כאן ברונאלדיניו ותבינו שהסקת מסקנות כאלה הן עניין תפל מאוד, מסי יכול למצוא עצמו באותה נקודה עוד שנתיים.

בקשר לאינייסטה ולמי שהוא טען שהוא הטוב בעולם בשנה שעברה, פשוט בדיחה.

במסיבת עיתונאים הראשונה של גוורדיולה הוא הודיע שרונאלדיניו ודקו עוזבים ושמחפשים קבוצה לאטו – שלושתם עשו בלאגן בחדר ההלבשה בעונה האחרונה של רייקארד וגווראדיולה העניק הזדמנות נוספת לאטו, השנה הסגל של ברצלונה היה זקוק לרענון, אחרת אין סיבה למכור את אטו, ועם כל הכבוד לאטו בשנה שעברה בבצלונה, תקפצו לגוגל ותראו שרוב השערים שלו היו מול שוער או מול שער ריק, לא שאני לא אומר שהוא סקורר גדול אבל בכל זאת, אותו דבר לגבי אנלקה בשנה שעברה בצ'לסי. 

טל 18 במרץ 2010

אביאל, לדרוגבה יש היסטוריה של יכולת די ירודה במשחקים נגד יונייטד. גם נגד ברצלונה אני לא זוכר אותו עושה יותר מידי.

אביאל 18 במרץ 2010

טל – אם אתה מתייחס למשחקים משנה שעברה אין להם תוקף כי דרוגבה היה פצוע הרבה פעמים והיתה לו עונה די גרועה, לי דווקא זכורה העונה בה ברצלונה וצ'לסי היו יחד באותו בית בליגת האלופות ודרוגבה סובב להם את ההגנה, וידיץ' וריו תמיד התקשו איתו, במשחקי גביע הליגה למינהם אם אני זוכר נכון וגם בתקופה של מוריניו וגרנט.

יוסי מזרחי 18 במרץ 2010

קצת שינוי כוון:
פולהאם,הביסה את יובה 4:1.
מעניין איך זה נתפס אצל הפרשן מכרם התימנים. עליונות?? מאמן אנגלי מביס קבוצה ומאמן איטלקי. מסכן אבי רצון.

Comments closed