אוליגרכיה

כשלקיחת כספי ציבור היא אפילו לא בסתר

kl

מזמן לא קראתי משהו מקומם כמו כתבה של טל וולק בגלובס. על טקס שערך הטוטו על הצטיינות בספורט. במסגרו חולקו כספים לידיעות אחרונות שקידם את האירוע, ולערוץ הספורט ששידר את האירוע, ולרמי קליינשטיין ודקלה שהופיעו באירוע, ולאבי קושניר ויעל זוהר שהנחו את האירוע. ועוד במאים או מפיקים וכיוצא באלו. ובסוף הספורטאים קיבלו גביעים ושום מענק כספי בצידו.

הכל כמובן חוקי. גוף שמטרתו קידום הספורט מוצא הזדמנות לקשור קשר חוקי עם הפקה, וההפקה מצ׳פרת באופן חוקי כל מיני גופים שהיא רגילה לעבוד איתם.

למה כל כך מקומם? זה לא כסף בשוליים של איזה עסק ספורטיבי ענק ומצליח. זו לא מסיבת כריסטמס של מנצ׳סטר יונייטד ברבע מליון פאונד שהיא אולי טעם רע. כשאתה מדבר עם ספורטאים האולימפיים אתה מגלה כמה הם תלויים במלגות של 5000-10000 שקלים בערך בכדי להמשיך להתכונן למשחקים האולימפיים. אז כל אמן (ולא אחווה את דעתי על הדרעקיות של תופעת יעל בר זוהר למשל) שהופיע לקח את פרנסת ספורטאי אולימפי לכמה חודשים. ולמה מקומם? כי הם עושים זאת מתוך תחושה שהם עושים משהו נכון.

אוליגרכיה טהורה. לא גנבים בסתר. אני משער שבקרב כל המעורבים – יחצ״נים, אמנים, מפיקים – שררה בסיום הפארסה הזו תחושה של ״היה אירוע מכובד״ של ״עשיה אמיתית״.

"חיצי הכסף" 2.0 או משהו כזה
הלאה הדטרמיניזם! (או למה מכבי חיפה באמת נכשלת)

77 Comments

אוהד 22 בדצמבר 2014

לקחתי לי את המילים מהפה!! פשוט שוד של הקופה הציבורית של אירוע מיותר בצורה בלתי רגילה ( מילא זו הייתה שנה אולימפית).

קורא 22 בדצמבר 2014

השאלה היא אם במקום ידיעות אחרונות היה כתוב שם ישראל היום, האם גם אז היית כותב את אותו טקסט?

ג'ים הלפרט 22 בדצמבר 2014

זאת ממש לא השאלה וזה ממש לא רלוונטי

אריאל גרייזס 22 בדצמבר 2014

ישראל היום לא צריך לקחת כסף מהטוטו, יש לו את אדלסון.. :-)

כסיפוביץ 22 בדצמבר 2014

לא לא לא..
יש לו את ביבי…

והשאלה של קורא היא הכי לגיטימית בעולם..רק לא בישראל שזה עולם שלישי…

רועי 22 בדצמבר 2014

לגיטימית כמו זה שבעלי "העיתון של המדינה" מגייס ח"כים להעברת חוק לסגירת עיתון מתחרה תמורת כתבות חיוביות והשד יודע מה עוד ?
לגמרי עולם שלישי.

ניר 22 בדצמבר 2014

כרגיל המגיבים הכי מתנשאים הם אלו שיש להם הכי פחות סיבות

דורפן 22 בדצמבר 2014

ברור שלא והסיבה היא ברורה. אינני מגיע לרמתם המוסרית הגבוהה של קורא וכסיפוביץ

כסיפוביץ 23 בדצמבר 2014

ועל פי מה בחנת את המוסר הגבוה שלי?
האם הזכרתי את המילה דורפן באחת התגובות שלי?

האם העובדה שהגבתי לאריאל על ישראל היום [ולא על האושיות הכותבות בו] קוממה כאן מישהו?

אתה יכול לצנזר תגובות שלא מתאימות לך כבעל הבלוג.
אם השארת אותן אז כנראה שיש להן רלוונטיות.

שלום ותודה על הדגים

קורא 24 בדצמבר 2014

אתה מכניס לי דברים שלא אמרתי לפה. מעולם לא טענתי או אמרתי שאני מוסרי, להפך, אני גר בבית מזכוכית. אני רק טוען שגם הבית שלך הוא מזכוכית ושזה נראה לא טוב שמישהו שעובד בגוף מתחרה מבקר גוף מתחרה אחר.

אני, בדיוק מהסיבה הזו, משתדל לא לכתוב על המתחרים אף פעם כלום.

אריאל גרייזס 22 בדצמבר 2014

די, נו, איזה שטויות

בני תבורי 22 בדצמבר 2014

קורא,
השיטה הזאת, לאתגר כל פעם את האינטגריטי של הכותב בכפוף לתסביכים האישיים שלך, מאוסה ודוחה.

דורפן 22 בדצמבר 2014

בני – תפסיק לדבר שטוית. זכותו של אדם להדגיש את רמתו המוסרית הגבוהה יותר. רק כך כחברה אפשר להתקדם.

בני תבורי 22 בדצמבר 2014

נכון…איך לא למדתי מההיסטוריה

Amir A 22 בדצמבר 2014

מוסר הוא בסך הכל כלי שמאפשר לי לעשות לך את מה שאתה לא רוצה שאני אעשה לך ובאותו זמן מונע ממך לעשות לי את מה שאני לא רוצה שתעשה לי.

צור שפי 22 בדצמבר 2014

יכול להיות שלא הבנתי אותך נכון אמיר. העובדה שרונן כותב באכסניה שבה הוא כותב עדיין לא מורידה אינטש מתקפות הטיעונים שלו.

Amir A 23 בדצמבר 2014

צור, יש לי רפלקס כזה כשבכל פעם מוזכר מוסר באיזה טיעון אני קופץ ומזכיר שלדעתי מוסר הוא יצירה סובייקטיבית שנועדה לשרת את מי שהגה אותה ולא איזה מין חוק אוניברסלי.
בנוגע לשאלה האם מקור ההכנסה של דורפן רלוונטי כהוא זה לתקפות טיעוניו, התשובה היא כמובן שלא. אין שום קשר בין שני הדברים. בזה אנחנו מסכימים לחלוטין.
ולגבי העובדה שהשאלה הזו עלתה כאן, גם אם מדובר בטיעון לגיטמי מצד "קורא", עדיין מדובר על חוסר נימוס משווע ודוחה.

חחח 23 בדצמבר 2014

חוסר נימוס? מה נסגר איתכם? מתווכחים כאחרוני הפוליטיקאים באיזה טוקשואו מאוס (איזו התנשאות, הא?)
הבחור שאל שאלה, לגיטימית לגמרי. מה לא נימוסי בזה בדיוק? כי היא לא "נעימה"? כי היא מטילה דופי בכותב? מה הבעיה פה בדיוק?

אגב, ייתכן מאד שהטיעונים של דורפן תקפים ביותר. ועדיין, כשעיתונאי כותב כנגד עיתון מתחרה, ולא משנה מה הסיבה, יש פה משהו "כשר אבל מסריח". שוב, זה לא אומר שידיעות אחרונות צדיקים, או שאפילו במקרה הספציפי הזה דורפן צודק על בזבוז כספי הציבור. ועדיין, לעצם העניין, יש פה טעם לפגם.

ועזבו אותכם מהוויכוח התהומי למי יש יותר גדול (מוסר. למי יש מוסר גדול יותר. תרגעו).
ודבר אחרון, כסרקסטי ביותר, ההתייחסות הסרקסטית לעודף המוסר כיבכול של קורא/כסיפוביץ לא באמת אומרת שלדורפן/בני/כל השאר יש יותר מוסר מהם. ראו דיון למי יש יותר גדול למעלה.

חחח 23 בדצמבר 2014

חוסר נימוס? מה נסגר איתכם? מתווכחים כאחרוני הפוליטיקאים באיזה טוקשואו מאוס (איזו התנשאות, הא?)
הבחור שאל שאלה, לגיטימית לגמרי. מה לא נימוסי בזה בדיוק? כי היא לא "נעימה"? כי היא מטילה דופי בכותב? מה הבעיה פה בדיוק?

אגב, ייתכן מאד שהטיעונים של דורפן תקפים ביותר. ועדיין, כשעיתונאי כותב כנגד עיתון מתחרה, ולא משנה מה הסיבה, יש פה משהו "כשר אבל מסריח". שוב, זה לא אומר שידיעות אחרונות צדיקים, או שאפילו במקרה הספציפי הזה דורפן צודק על בזבוז כספי הציבור. ועדיין, לעצם העניין, יש פה טעם לפגם.

ועזבו אותכם מהוויכוח התהומי למי יש יותר גדול (מוסר. למי יש מוסר גדול יותר. תרגעו).
ודבר אחרון, כסרקסטי ביותר, ההתייחסות הסרקסטית לעודף המוסר כיבכול של קורא/כסיפוביץ לא באמת אומרת שלדורפן/בני/כל השאר יש יותר מוסר מהם. ראו דיון למי יש יותר גדול למעלה.

כסיפוביץ 23 בדצמבר 2014

מה גם שכסיפוביץ מעולם לא כתב משהו על יושרו של בעל הבלוג מול עיתון אחר.
קבל חחח

איציק 22 בדצמבר 2014

בו נניח שהוא לא היה כותב את הפוסט אם זה היה ניכתב בישראל היום. האם הפוסט כפי שהוא כתוב לא נכון? אם הוא נכון, אז טוב שדורפן כתב אותו, ואם הוא לא נכון, אז לא טוב.
אומר עוד דבר, אם זה היה מפורסם בישראל היום ודורפן היה כותב את הפוסט הזה היתי אומר שהוא חריג, ואם לא היה כותב בגלל זה, היתי אומר שהוא שפוי. מאוד קל מבחוץ להטיף על יציאה נגד מקום עבודה. בפועל לאזרח מהשורה זה מאוד קשה.

צור שפי 22 בדצמבר 2014

+ המון

ריצ'י מקאו 22 בדצמבר 2014

כל כך נכון

red sox 22 בדצמבר 2014

אתה צודק בהחלט אבל מסמן את המטרה הלא נכונה.
הטענות אינן ליב"ז ולא ליחצ"ן ולא למפרסם. אני לא רואה דרך שהם ידעו או אפילו היו צריכים לשאול מה מקבלים הספורטאים. זה לא עניינם ולא צריך להיות. הטענה היחידה (והחמורה מאוד) היא לוועד האולימפי שהקצה תקציב של 1.5 מיליון שקל לאירוע שחוגג את עצם קיומו של האירוע.
וזו אכן שערורייה רבתי.

D! פה 22 בדצמבר 2014

+1

וזה עוד בלי לחשוב על ספורטאים שעוזבים את המקצוע כי (אפילו עקב פציעה) הם יורדים בדירוג ומקבלים משכורת שכבר אינה מספיקה לקיומם.

תומר (הוותיק) 22 בדצמבר 2014

״קורא״, מה קשור?
אני משער שלא, דורפן לא היה יוצא כנגד המעסיק שלו באופן גלוי (אגב, גם אתה… אתה היית כותב פוסט בפייסבוק כנגד המעסיק שלך?מנכ״ל שלך?).
זה פשוט לא קשור לעובדה שמה שהוא מתאר הוא פשוט נכון (בלי קשר לידיעות נגד ישראל היום).
אגב אנחנו מדברים המון פה על תחרותיות אמיתית בשוק, הטוטו היא עוד דוגמה למונופול בעייתי מאוד…
מזמן כל חברות הימורי הספורט היו מוכנות להיכנס לשוק שלנו ולשלם מס הימורים מיוחד (ושהמדינה תעשה מה שהיא רוצה איתו), בנטו זה היה שווה הרבה יותר,אבל מצד שני,הטוטו היה מת ואיתו מלא משרות למקורבים לשלטון…

כסיפוביץ 22 בדצמבר 2014

תומר
לפי התגובה שלך אתה לא כל כך מודע למקצוע עיתונאי חופשי
אלא אם כן הוא הופך לסוכן מכירות

גיל 22 בדצמבר 2014

די כבר להאשים את דורפן על העבודה שהוא עושה. לא רק שזה די מחליא לתקוף מישהו בבלוג שלו או על העבודה שלו אלא שזה לא רלוונטי בכלל איפה הוא כותב. אתה לא אוהב את ישראל היום? אל תקרא אותו או את דורפן ואל תקרא אותו פה בבלוג. כל אלו שמאשימים אותו בצביעות כביכול צבועים בעצמם כי הם ממשיכים לקרוא אותו ותורמים כביכול לעיתון שהם לא אוהבים. הוא לא חייב לאף אחד דין וחשבון או על מה כן או לא לכתוב.

כסיפוביץ 22 בדצמבר 2014

אף אחד לא תקף כאן אישית את דורפן אלא את התגובה ללגיטימיות של "קורא" לכתוב מה שבא לו בהקשר הזה.
לא קראתי שמישהו כתב לדורפן "צבוע", בטח שהמגיבים כאן הם אנשים שקוראים את דה באזר לפני שהיה בכלל ישראל היום

גיל 22 בדצמבר 2014

השאלה שלו היא קנטרנית ונועדה להסיט את הדיון ולרמוז כאילו הוא מונע ממניעים זרים. בעיניי מאוד חצוף לשאול אותה בבלוג פרטי שאותו הוא מנהל.

כסיפוביץ 22 בדצמבר 2014

דרך אגב גיל.
זה כמו לכתוב על הטוטו דברים אלו ואחרים ומחר למלא טוטו כי בא לי…
מבטיח לך שהרבה כאן עושים זאת….

גיל 22 בדצמבר 2014

לא, זה לא אותו הדבר כי אם אתה עושה את זה אתה משלם מכספך לארגון שאתה חושב שהוא מושחת. זו בעייה אישית שלך שלא קשורה למישהו אחר.

כסיפוביץ 22 בדצמבר 2014

נו ו….
מה חדש?

לפני שבועיים מצאו את סטאין שומר על תיקים של זקנות..
מצאו לו עבודה בתור שומר תיקים של זקנות במקום אחר….

אסור להתעסק כאן בספורט מקצועני. פשוט כי זה לא מקצוע כאן.

עוד אופיר אחד 22 בדצמבר 2014

הבעיה היא שמטרת הטוטו אינה קידום הספורט. המטרה של הטוטו היא עידוד הימורים. ספורט אולימפי לא מעודד הימורים, לכן אין לטוטו סיבה להעניק כסף לספורטאים אולימפיים מעבר לסכומים שהוא מחויב להם. לעומת זאת שידור טלוויזיוני בחסות הטוטו, עם תשדירי חסות ושיווק של הטוטו, ועם עיתונים וסלבריטאים שמפרסמים את הטוטו, כל אלה מעודדים הימורים ולטוטו משתלם לשלם להם.

זאת הבעיה האמיתית: כסף ציבורי שהולך לעידוד הימורים.

omer 22 בדצמבר 2014

+1

רק אוסיף שהטוטו מפרסם בכל תוכנית ספורט אפשרית, כולל רדיו ובכל האתרים המובילים בספורט, על אף היותו מונופול ששולט ב100% משוק ההימורם החוקיים בישראל. בזבוז טהור של כספים שאמורים ללכת לטובת הספורט.

גל ד 22 בדצמבר 2014

יעל בר זוהר היא תופעה? אני לא יכול לחוות דעה על כישורי המשחק שלה כי לא ראיתי אותה בשום דבר מאז הפרסומות לפלפל, אבל אני לא חושב שהיא עושה משהו יוצא דופן בביצת הזוהר הישראלית. או ביצת הזוהר בכלל, כשאני חושב על זה.

דורפן 22 בדצמבר 2014

גל ד׳ – מאז היותה בגירה אין לי שום בעיה איתה. הבעיה שהייתה לי איתה – או יותר נכון מי שהפעילו אותה – שהיא שווקה כסמל מין סביב עניין החזה הגדול שלה כשהייתה בת 15. מאז שהיא בת 17 היא עוד סלבריטאי לא מעניין.

איציק 22 בדצמבר 2014

על מה עוד יכולת לשווק אותה, פרט ל…

דורפן 22 בדצמבר 2014

גם בעולם בלי גבולות יש עוד כמה גבולות שניתן לצפות להם. כמו אי שווק קטינה כסמל מין

MOBY 22 בדצמבר 2014

פחחחחחחח
זו התגובה שלי לציפיות שלך.
אתה אופטימי חסר תקנה (בר זוהר מראה שהעולם לא הדרדר הוא כבר שנים במקום הכי נמוך).

איציק 22 בדצמבר 2014

על זה לצערי נאמר, אתה צודק אך אין מי שיצדיק אותך (מאלו שיש להם יד בעיניין)…

גל ד 24 בדצמבר 2014

אה. באמת הייתי רחוק מלהבין את כוונתך (חשבתי שאתה מדבר על משהו עדכני יותר) לגבי עניין הקטינות כסמל מין אני לא חושב שהכל שחור ולבן אבל מפסטיבל החזה הגדול שלה בזמנו באמת עלה ניחוח רע.

סימטוב 22 בדצמבר 2014

כל מילה!

איציק 22 בדצמבר 2014

כולכם אנשים קטנים.
הטוטו עשו מסיבת עובדים כמו שעושים ברוב מקומות העבודה. הזמינו בדרנים, יחצנים, פרסום. זכותם!!!
בנוסף לכך, עשו מיצווה והזמינו ספורטאים ומאמנים כדי שגם הם יהנו קצת. כמה כבר יוצא לספורטאי אולימפי לבלות? אם המלגה שיש לו, בקושי לאכול יש לו. בא גוף כמו הטוטו, ועל חשבונו מזמין אותם למסיבה מפוארת, ואפילו נותן להם קצת ספוט וגביעים, ואתם במקום להלל אותו, מלכלכים עליו. הם יכלו לעשות את המסיבה הזו בלי הספורטאים, כמו שעושים רבים אחרים, אבל הם החליטו אחרת, ולשתף אוכלוסיה חלשה. אז חלאס, תנו כבוד לטוטו.

שי 22 בדצמבר 2014

ממתי מחלקים גביעים לספורטאים מצטיינים במסיבות מטעם העבודה?

סליחה סליחה, הייתי שלילי בטעות, בזמן שהטוטו ירום הודו העניק קצת מהתהילה שלו לאוכלוסיות חלשות.

איציק 22 בדצמבר 2014

עכשיו תקרא שוב את התגובה, רק בסוף תוסיף "חוק פו"
:-)

7even 22 בדצמבר 2014

ידיעות אחרונות….העיתון הזה הופך לעצוב מרגע לרגע….
בכפיית דעותיו ובמשטרת המחשבות שהוא מנהל.
הגיע הזמן לסגור את הבאסטה.

Amir A 22 בדצמבר 2014

ידיעות אחרונות זה עיתון? לא שמתי לב.

7even 22 בדצמבר 2014

צודק…צהובון

כסיפוביץ 22 בדצמבר 2014

גיל, רונן , בני וכו'…
אני חייב הבהרה בעקבות מייל אישי.

במשך השנים שאני קורא כאן מאז תופעת דורפן לא הטלתי ביושרו המקצועי של אף אחד כאן ובטח לא של רונן דורפן.
אני קורא אותו לא רק באתר הזה.

התגובה שלי היתה לג'ים בלבד על כך שלקורא מותר לשאול שאלה לגיטימית.
משם להסיק שאני קורא לדורפן צבוע היא מסכנה אישית של מי שהגיב בתוספת ה די-סלקציה שלי בכתיבה.

רונן- קבל התנצלותי אם העניין לא היה ברור. אני תומך בלגיטימציה של קורא לכתוב מה שבא לו, ובטוח שגם אתה.
בין אם הוא צודק או לא זה דיון אחר.

גיל 22 בדצמבר 2014

זהו שאני לא. כל הדיבורים הללו על לגיטימיות וחופש הדיבור הם בולשיט כשהם באים מקורא אנונימי שבא לאכסניה לא שלא ומטנף אותה. זה כמו שמישהו יבוא אליך הביתה ויתחיל לשאול ולבקש ממך כל מיני דברים. אין זה כמובן סותר את זכותו של כל קורא לכתוב מה שבא לו אבל לא בהכרח בכל מקום.

כסיפוביץ 22 בדצמבר 2014

גיל
אני מסכים איתך ולכן לא חיזקתי את דבריו של קורא אלא נגד התגובה שדבריו לא רלונטים .
אם יש דבר אחד שדורפן יודע לעשות זה לא לענות לאנשים שהוא לא רוצה.

דווקא אתה יודע שהמקום הזה הוא פנינה לדיונים מסוג כזה מה עוד שלא קיללו ולא קראו צבוע לאף אחד. את העובדה הזו אני מחזק באתר הזה. דורפן יכול לענות לקורא מה הוא חושב על מה שהוא כתב ולא לקחת את זה למקום של צביעות וכאלה.

אני אישית לא מרגיש צבוע עם העובדה שלא אתמוך בישראל היום אבל כן אקרא באופן קבוע את הטור של X או Y שבאים לשרת את הלקוח ולא את הפוליטיקאי מאחורי העיתון.

מקווה שזה יותר ברור..

גיל 22 בדצמבר 2014

אוקיי, זו דיעה לגיטימית אבל כל הניסיון להגיב בכלל לקורא או לצייר את השאלה שלא כלגיטימית כשברור שהיא רק נועדה להטריל רק נותן לו לגיטימיציה שלא צריכה להיות לו בבלוג הזה.

דורפן 22 בדצמבר 2014

השאלה היא לגיטימית, והיא רק אדיוטית ובטעם רע כי היא לא באמת שאלה שמצפה לתשובה. עדיף לכתוב ״דורפן אתה סתם כתבת את זה כדי לתקוף את ידיעות אחרונות משום שאתה עובד בישראל היום״

כסיפוביץ 22 בדצמבר 2014

גיל
אני מסכים איתך ולכן לא חיזקתי את דבריו של קורא אלא נגד התגובה שדבריו לא רלונטים .
אם יש דבר אחד שדורפן יודע לעשות זה לא לענות לאנשים שהוא לא רוצה.

דווקא אתה יודע שהמקום הזה הוא פנינה לדיונים מסוג כזה מה עוד שלא קיללו ולא קראו צבוע לאף אחד. את העובדה הזו אני מחזק באתר הזה. דורפן יכול לענות לקורא מה הוא חושב על מה שהוא כתב ולא לקחת את זה למקום של צביעות וכאלה.

אני אישית לא מרגיש צבוע עם העובדה שלא אתמוך בישראל היום אבל כן אקרא באופן קבוע את הטור של X או Y שבאים לשרת את הלקוח ולא את הפוליטיקאי מאחורי העיתון.

מקווה שזה יותר ברור..

כסיפוביץ 22 בדצמבר 2014

רונן
זה כבר אולי לשמוע את הטקסט..
בכל מקרה כל עוד האיש לא מקלל או מטנף אני לא רואה בעיה. מקסימום ממשיכים הלאה.
אני גם לא טלית גדולה כשזה מגיע לביקורת על הכותב אבל זה חלק מהמקצוע לא?!..

גיל 22 בדצמבר 2014

שוב, אתה לא מבדיל בין הכתיבה בבלוג לעיתון. אם יש לו תלונות לכתיבה בעיתון שיכתוב לו מייל פרטי. בזה שהוא כותב בבלוג אישי על דברים שלא קשורים לבלוג ולא לפוסט מראים שכל מה שהוא רוצה זה לעורר פרובוקציה. אם מישהו היה שואל אותך פה משהו לגבי העבודה שלך זה נראה לך לגיטימי? לרונן לא צריך להיות לא נעים בבלוג האישי שלו.

כסיפוביץ 22 בדצמבר 2014

יש לו גם את הכח הלגיטימי באותה המידה לצנזר בבלוג האישי שלו. ובגלל זה אין לי בעיה עם זה או עם זה.
אז אני מסכים למען השקט בבלוג!

כספרי 22 בדצמבר 2014

1.אני לא קורא את ידיעות
2. אני לא קורא את ישראל היום
3. אין לי בעיה עם רונן דורפן כותב בישראל היום
4. אני קורא את דורפן בגלל שהוא כותב מצוין ומוכשר (בעיקר בתחום הספורט)
5. אני בהחלט מסכים עם דעתו כפי שהובעה בפוסט ובכלל עם השקפותיו (כפי שהן מובאות בבלוג) בנושאים המשיקים לספורט כגון: גזענות, אלימות ופוליטיקה של ספורט
6. אני חושב שהשאלה הייתה לגיטימית (האם רונן היה כותב כך אילו המעסיק שלו היה הספונסר של האירוע)
7. וגם העובדה שהוא לא ענה לשאלה הזו היא לגיטימית. המציאות מורכבת מהפשרות שאנחנו עושים…
8. ומה לכל הרוחות אני כותב בנקודות? האם זו סוג של הפרעה?
9. אכן הפרעה אבל למה אני דוחף אותה לכאן
10. כי…מספיק ודי
יש לך את הבלוג הספורט הכי מעניין שאני קורא וכל היתר חסה (או צנון)

יוסי מזרחי 22 בדצמבר 2014

ואני מצטרף לדברים האלה כולם.

צור שפי 22 בדצמבר 2014

me 2 (אבל בכ"ז נקודה 7 הכי חזקה)

matipool 23 בדצמבר 2014

כספרי – אתה כנראה לא נוסע ברכבת לעבודה .
להערכתי , 70-80% מנוסעי הרכבת קוראים או לפחות מעלעלים בשני העיתונים הנ"ל .
אני מתחיל ממוסף הספורט של ישראל היום וקורא כל מה שקשור לספורט עולמי ( באדיבותם הרבה של דורפן ולוינטל ) , ולאחר מכן מדפדף בזריזות מהסוף להתחלה .

כספרי 23 בדצמבר 2014

צודק…אני מזהם את האוויר עם רכב חברה-ובקשר לעיתונות אני מעריך שאני במיעוט אבל היי אני אוהד של שפילד יוניטד אז אני רגיל

red sox 22 בדצמבר 2014

חוק מס' 3 בספר החוקים הבלתי כתוב של מדינת היהודים: אף דיון על אף נושא לעולם לא יהיה על הנושא שבו עסקה ההתבטאות שהתחילה את הדיון.

Amir A 22 בדצמבר 2014

מהם חוקים 1 ו-2?

red sox 22 בדצמבר 2014

תשלים מחבר שהיה בשיעור.

שי 22 בדצמבר 2014

לא יודע מה החוק הראשון, אבל החוק השני הוא ביבי.

D! פה 23 בדצמבר 2014

החוק השני הוא
אל תיקח את זה אישית

אסף THE KOP 22 בדצמבר 2014

ישראל היום, ידיעות אחרונות, פראבדה, ביטאון החמאס… הכל עדיף על הארץ.

http://news.walla.co.il/item/2812927

צור שפי 22 בדצמבר 2014

העיתון הכי פלוראליסטי היום זה "מעריב", הבעיה שמעטים קוראים אותו. עדיין אני מעדיף את "הארץ" (ו"מקור ראשון") על פני כל אלה שמנית פה.

אסף THE KOP 22 בדצמבר 2014

שיהיה לך לבריאות.
אגב, למה לשלם על מעריב כאשר מחלקים את הפוסט בחינם ?

קירקגור 23 בדצמבר 2014

אז אתה לא קורא הארץ כי מישהו בדסק חדשות של וואלה כתב מבזק ובו הודעה שגדעון לוי שוחרר והחיילים טוענים שירק עליהם (מה אגב, שבחקירת המשטרה האשימו אותם רק על כך שנכנסו לשטח A וולא הועלתה שום שאלה לגבי היריקה)?

אסף the kop 23 בדצמבר 2014

כן. זאת הסיבה.
עלית עלי.

אריק האחר 22 בדצמבר 2014

דווקא מדור הספורט של הארץ מעולה.
על השאר אני מוותר

אורן השני 23 בדצמבר 2014

אני בדיוק כמוך.

יואב דובינסקי 22 בדצמבר 2014

ראיתי חלק מהשידור של הטקס, זה היה מביך מאוד והשאיר תחושה מאוד לא נעימה. מצטרף לדבריהם של וולק ודורפן ומעלה בלינק לטור בעין השביעית על האירוע: http://www.the7eye.org.il/138582

Comments closed