קלופ. פוסט הימורי חירום

התחנה הבאה

Jurgen-Klopp

טוב. את ההתייחסות שלי לקלופ כתבתי במקרה אתמול בנוגע לסימאונה. אבל אני קצת פחות מאשים אותו. מכל הקבוצות הגדולות באיירן היא האחת שרוכשת כדי להחליש יריבות. בתגובות אפשר לספר לי שאלו החלטות מקצועיות והעדפת שלד גרמני מקומי ומה לא. חומר קריאה טוב.

כדי להיות חיוביים משחק הימורים! קלופ לאן.

אני מתלבט בין פרוע- טוטנהאם. מעניין ומפתיע – מילאן. מבאס – ריאל. צפוי במידה מסויימת – ארסנל או ליברפול. לממש פרוע – ניוקאסל.

הולך עם ניוקאסל.

ברוך הבא טי ג'יי
לקחים שאפשר ללמוד מהשואה ואפשר גם לא

147 Comments

תומאס נוימן 15 באפריל 2015

ארסנל

יניב פרנקו 15 באפריל 2015

גם לדעתי.

יניר 15 באפריל 2015

מצטרף

בוזו 15 באפריל 2015

סיטי.

עדי אבני 15 באפריל 2015

גם אני חושב שסיטי

פילוסוף רדום 15 באפריל 2015

סיטי

גלעד 15 באפריל 2015

אני גם חושב הלוואי שאתבדה ויבוא לארסנל

הנבל 16 באפריל 2015

באיירן (כמה שזה הזוי ,לזכור שהוא גרמני) אם ארץ אחרת אז לסיטי

עזי 15 באפריל 2015

הוא רוצה לקחת שנה חופש סטייל פפ, והבילד גם כותב את זה . מקווה שלא יתפתה להצעה ענקית מסיטי , ההימור שלי שכן יישב בבית שנה

נדבושקה 15 באפריל 2015

ליברפול!!!!

כמו כפפה ליד

בליקי 15 באפריל 2015

אין איזו נבחרת שמחפשת? רוסיה?

אריאל גרייזס 15 באפריל 2015

באיירן (יישב בבית שנה ואחרי שפפ ייקח שנה שניה ברציפות גביע אירופה יימאס לו והוא יפרוש).
אבל הפרישה הזאת מראה מה שוות כל החתימות חוזה עד 2018 או "אני אשאר פה לנצח". וזה נכון גם לגבי סימאונה. אפשר לעשות לזה רציונליזציה, אבל ברגע שאתה מאמן בקבוצה שנמצאת בפער עצום מאלו שמעליה, לא משנה כמה הצלחת – אתה כל שנה צריך להתחיל מאפס. באיזה שהוא שלב זה נמאס וקשה להצליח באופן רציף. זה יקרה גם לסימאונה, אם לא השנה אז שנה הבאה.

טל בן יהודה 15 באפריל 2015

מיץ' וג'ורדי יעשו ת'עבודה. מכבי ת"א

גילעד 15 באפריל 2015

זה אומר שגם בשנה הבאה יהיה מאמן לשנה אחת לפני שיוחלף? סימנים של מועדון לא בריא. :)

אודי 15 באפריל 2015

פרימו כבר מכין את הטור "אליפות בלי מאמן 4.0"

תומאס נוימן 15 באפריל 2015

צריך לשלוח את קלופ הביתה

ויקטור מורוז 15 באפריל 2015

צחקתי בקול. ענק!

גיל שלי 15 באפריל 2015

במה הוא טוב יותר מרוני לוי? (משפט שייאמר בתכנית מיוחדת של יציע העיתונאים בזמן מסיבת העיתונאים לרגל ההחתמה)

יוסי 15 באפריל 2015

יציע העיתונות* ושליימה יגיד בטח שהוא סתם עוד איזה לוזר שהגיע לגמר הצ'מפיונס והפסיד…

איציק 15 באפריל 2015

אפילו לפנדלים לא הגיע

ערן (המקורי) 16 באפריל 2015

הוא אפילו לא מאמן כושר כמו פאקו! (שליימה)

נולי 15 באפריל 2015

חחח גדול!

איציק 15 באפריל 2015

לקחת לי את הפילים מהמההההה ;)

יורם קליין 15 באפריל 2015

לג׳ודי ניר מוזס היה מידע מוקדם – גרמנים היא כתבה. ברור – קלופ למכבי

איציק 15 באפריל 2015

מה קרה, שלום כבר קשה לך לקשר איתה?

גיא זהר 15 באפריל 2015

נהפוכו. הרבה יותר מתאים לבאר שבע. דורטמונד לא עיר תאומה או משהו.

איציק 15 באפריל 2015

ראה מטה, כבר כתבתי את זה.
כתבתי שיורם השמיט את "שלום" משם משפחתה מג'ודי, כנראה קשה לו לקשר את המילה שלום עם ג'ודי.

גילעד 15 באפריל 2015

אני אוהד מילאן ולכן בוודאי לא אתנגד ולו מהסיבה שכך יבינו סוף סוף שהבעיה היא לא המאמן אלא צוות ניהולי שמביא שחקנים לא ראויים – וחמור מכך, משלם כאילו הם ראויים.
אבל מה בדיוק מילאן יכולה להציע לקלופ שאינטר, למשל, לא?

מתי 15 באפריל 2015

נאפולי

חז 15 באפריל 2015

סיטי יכולה להציע לו הכי הרבה. לא מאמין שפלגריני ישאר שם.

Amir A 15 באפריל 2015

לוס אנג'לס גלאקסי?

גל ד 15 באפריל 2015

נשמע לי סביר מאוד.

יואב דובינסקי 15 באפריל 2015

אחרי שפספסנו וור טיים קונסוליירי כמו ואן חאל, ליברפול חייבת ללכת על קלופ. בכל הכוח, בלי פשרות ובלי להתנצל. יעלה כמה שיעלה.

matipool 15 באפריל 2015

לא רואה מצב שהנהלת ליברפול שולחת את רודג'רס הביתה בסיום העונה הנוכחית , גם אם הוא לא ייכנס לטופ 4 ולא יביא גביע .
העונה שעברה והשיפור בחצי השני של העונה הנוכחית יבטיחו לו לפחות עוד עונה אחת .

יואב דובינסקי 15 באפריל 2015

די, נמאס להיות נחמדים. האיש החריב את האתוס של המועדון מספיק, צריך מאמן מוכח שיודע לזכות בתארים בליגות עשירות. קלופ מתאים.

אריאל גרייזס 15 באפריל 2015

החריב את האתוס של המועדון??? וואו. בזה שהוא כמעט לקח אותם לאליפות פעם ראשונה זה 25 שנה הוא החריב את האתוס של המועדון, זה באמת מרשים

זה משנה 15 באפריל 2015

דובינסקי, יש לך מספיק כובעים לאכול על העונה הקודמת. משום מה לא זכור לי שזה נעשה מתישהו.

יואב דובינסקי 15 באפריל 2015

עוד מאמן נחמד שברגע שהפך לפייבוריט קרס. מנציח נחמדות ולוזריות.
ההכנה למשחק ההוא מול הרכב המילואים של צ'לסי היתה איומה. אבל מה, יופי של פוטו אופ בחיבוקים עם מוריניו.
החזרה ההירואית באיסטנבול תאמר באותה נשימה עם הפסד האליפות בפאלאס.
ג'רארד היה סמל לשחקן ששיחק כל הקריירה באותה קבוצה – כבר לא. גם ההחלקה תיזכר לו ותפגע במורשת שלו כווינר. חלק מזה באשמת המאמן או המערך כשמשום מה כל שחקני ההגנה עולים למעלה בתוספת הזמן של המחצית.
הוא ירש את אחד השחקנים הטובים בעולם וכשאיבד אותו, כמו הוייה ודלגליש והיונה בזבז את הון עתק על שחקני פח.
ליגת אלופות… פחחחחחחח.
אז כן, כשאין אירופה ואין ציפיות אז נותנים איזה שני משחקים טובים ועוברים בחאווה עוד איזה סיבוב בגביע. נו, נחמד.
די, רוצה מאמן מוכח שיודע לקחת אליפויות, לא מישהו שהביא קבוצה דרג ו' לדרג ג'.

באבא ימים 15 באפריל 2015

איך המישמש ההיסטרי הזה מתיימר להיות טיעון קוהרנטי?

אם רוג׳רס עשה את מה שדלגליש והויה (מי זה היונה?) עשו – איך זה שהוא זה שהחריב את האתוס של המועדון?

מדוע בעקבות רוג׳רס ג׳רארד כבר לא יזכר כסמל לשחקן ששיחק במועדון אחד? איך הדברים קשורים? האם הטענה היא שבגלל שרוג׳רס לא השאיר מגינים לכדי לכסות על התחת של ג׳רארד עכשיו דעת הקהל תחבר את גרארד עם ההחלקה ולא עם זה ששיחק במועדון אחד ובכך תפגע במורשת שלו? זה לא נשמע לך קצת רחוק (וקצת הזוי)?

גם אם זה נכון – האם רוג׳רס אמור לבנות את תוכנית המשחק שלו כדי להגן על המורשת של ג׳רארד?

ומי אשם בהחלקה של ג׳רארד? רוג׳רס שלא השאיר בלמים לכסות עליו או גרארד שיכולות הטיפול שלו בכדור אמורות להיות טובות יותר משל כל המגינים שאמורים לכסות עליו? מי זה שקרס תחת הלחץ? רוג׳רס או ג׳רארד?

איך זה שהעובדה שמאמן במשחק קובע מחליט לא לשחק בונקר היא אינדיקטור למאמן שקורס תחת לחץ?

מילא זה שאתה בונה תילי תילים של תיאוריות על אירוע נקודתי – לפחות את האירוע הנקודתי תנתח נכון. מי שאשם בהפסד לצ׳לסי הוא ג׳רארד – השחקן הכי מנוסה על המגרש ובדיוק השחקן שהיית רוצה עם הכדור ברגל באותה נקודה. אין לזה שום קשר להכנה למשחק.

יש הבדל בין להעדיף את קלופ על רוג׳רס שזו עמדה לגיטימית שאפשר להתווכח עליה לבין להאשים את רוגרס בזה שהוא החריב את האתוס של המועדון שזו טענה מגוחכת. מצב המועדון בשנים בהן רוג׳רס מאמן השתפר לעין ערוך בהשוואה למצב בו הוא קיבל אותו.

יואב דובינסקי 15 באפריל 2015

היונה = הודג'סון.
ההחלקה זו טעות נקודתית של ג'רארד. זה שכל ההגנה עלתה למעלה בתוספת זמן של מחצית במשחק שמספיק בו תיקו, זה מחדל מערכתי שהיה יכול להימנע אם היה מאמן טוב יותר.
ג'רארד ייזכר כאחד הסמלים הגדולים של ליברפול, אבל כמי שעבר למועדון אחר. כלומר, גדול אבל לא מלדיני או גיגס או סקולס.
להערכתי, גם כי הרגיש שאין לו סיכוי לזכות באליפות או בליגת האלופות.
הוא מנציח נחמדות והסתפקות במועט ובעיני זה להחריב את האתוס של המועדון.

גיל 15 באפריל 2015

אתה רציני שהוא יחשב כשחקן שעבר למועדון אחר כשהוא עושה את זה בגיל 35? שנה או שנתיים בארה"ב הן הערת אגב בקריירה שלו ולתאר אותו כלא נאמן זה לא רציני. זה לא קשור לגדולה שלו או ליכולת שלו שאני מסכים שהיא קטנה מהשחקנים שציינת אבל אם היה נשאר עד סוף הקריירה באותו המקום זה לא היה משנה דבר.

יואב דובינסקי 15 באפריל 2015

לרגע לא טענתי לחוסר נאמנות.

באבא ימים 15 באפריל 2015

תסתכל על זה שוב. לא נכון לומר שכל ההגנה לא עלתה למעלה. סאקו וסקרטל היו בקו אחד עם גרארד ובמחצית המגרש של ליברפול. אני לא רואה כאן מחדל מערכתי. קו אחורי של שלושה שחקנים לא רחוק מקו האמצע במחצית המגרש שלך זה בדיוק המקום בו הוא צריך להיות כאשר הכדור ברגלים שלך ואתה רוצה לא להזמין לחץ. אתה לא יכול לבנות תוכנית משחק שתגן עליך מפני רגעים מהגהינום. מה שקרה לסטיבי יכול היה לקרות לכל אחד.

יואב דובינסקי 15 באפריל 2015

צפיתי שוב, לא השתכנעתי שסקרטל וסאקו לא היו צריכים להיות מאחורי ג'רארד במשחק שבו תיקו טוב גם לנו וגם לצ'לסי עייפה ופצועה שרק רוצה להגיע לגומלין מול אתלטיקו בלי שיאשימו אותה בחוסר ספורטיביות. אבל בדיעבד כולם יותר חכמים ומה שאני חושב מבחינה טקטית די לא רלוונטי. אני לא מתיימר לרצות להחליף את רודג'רס, אני רוצה מאמן שכבר זכה באליפויות שיחליף אותו כדי שיהיה לליברפול סיכוי לזכות באליפויות ולהיות תחרותיים באירופה. עכשיו יש הזדמנות להביא את קלופ ויהיה חבל לפספס אותה.

ועוד לגבי האתוס, לא זכורה לי כזאת בושה כמו שעשינו במדריד העונה כשויתרנו מראש על משחק בליגת האלופות ועלינו עם הרכב מחליפים.

זה משנה 15 באפריל 2015

מסכים עם כל ההערות של באבא. ואם כבר הודג'סון הוא ינשוף, לא יונה.

יואב דובינסקי 15 באפריל 2015

קיבלתי, הינשוף.

גיסנו 15 באפריל 2015

האתוס של המועדון נחרב בזה שהמועדון הזה לא זכה באליפות כבר 25 שנה. וגם ההצלחות באירופה פה ושם היו ספורדיות ויחסית מקריות למרות הגמר המיתולוגי באיסטנבול.
אין מה להפוך את זה לעוד דיון על ליברפול בתוך שלל הפוסטים, אבל אני חייב שוב לשאול: מה בדיוק אמור למשוך "מאמן מוכח שיודע לקחת אליפויות" לליברפול של ההווה?

יואב דובינסקי 15 באפריל 2015

עובדה שידענו להביא את בניטז, שהפך את ליברפול לתחרותית באירופה. מבחינת רקורד, זה מה שאני מחפש ברזומה של מאמן שיגיע לליברפול. אליפות בליגה עשירה באירופה והצלחה בגביע אירופה.
אגב, למרות שאני רואה בו כמושיע של איאקס אני לא חושב שפרנק דה בור הוכיח את עצמו מספיק מול קבוצות עשירות כדי לגרום לי לחשוב שיכול להצליח בליברפול.

גיסנו 15 באפריל 2015

בניטס הגיע 3 שנים אחרי "הטרבל הקטן" של ליברפול, 13 שנים מאז אליפות אחרונה אבל עדיין עם הרגשה של זמניות, שרק צריך את האיש הנכון והעולם יחזור לסדר הרגיל שלו. מאז עברו עוד 11 שנים. כמה מהן די מבישות. עונות טובות פה ושם אבל שלעולם לא מונפו להמשכיות וההופעות בליגת האלופות מאז גמר ההפסד של 2007 היו די מבזות.
צר לי, למרות האווירה המיתית, אנפילד והקופ, ליברפול כבר רחוק מלהיות מועדון ענק כמו פעם. רק אם הוא יבנה את עצמו מחדש מלמטה הוא יוכל לחזור לגדולה, אף שחקן או מאמן בקליבר באמת גדול לא יגיע לליברפול עכשיו. יש לו מספיק מקומות עם סיכוי גבוה בהרבה לתארים ועם שכר גבוה בהרבה לכיס.
שחקנים כמו אוזיל, די מאריה, אלכסיס סאנצ'ז – לא מגיעים לליברפול. יורגן קלופ כנראה יקבל הצעות קורצות בהרבה, ואלא אם הוא יחליט שבא לו אתגר סטייל דורטמונד של להרים קבוצה עם קהל גדול ומסור אבל משאבים מוגבלים לגדולה – הוא בוודאות יקבל הצעות מתגמלות בהרבה.

ליברפול היא כמו אלכוהוליסט – כדי לפתור את הבעיה, השלב הראשון הוא להכיר שיש בעיה. עד שלא יבינו בליברפול שהם כבר רחוקים מלהיות מועדון ענק מבחינת הישגים – ושכבר פאקינג רבע מאה הם לא לקחו אליפות – הם לא יוכלו לגדול מחדש.
מכבי ת"א התכחשה למצב שלה במשך 17 שנה (ובפוקס גנבה אליפות אחת בדרך). ברגע שהבינו שהמועדון כבר לא כזה גדול (בקנ"מ מקומי) ושצריך להפוך אותו מהיסוד – ולהשקיע את הכסף נכון – קיבלת אוטוטו אליפות שלישית ברצף.

תוהה בדרכים 15 באפריל 2015

הבעיה של ליברפול במשיכת שחקנים היא לא הכסף אלא הלוקיישן. זה נשמע דבר יחסית שולי, אבל אם הכסף הוא בערך אותו כסף והרמה היא בערך אותה רמה, זה מה שיכול להשפיע על ההחלטה של שחקן (בהשפעת אשתו כמובן).

שים לב שקבוצה כמו אתלטיקו מצליחה במשך שנים (אפילו לפני עידן סימאונה) למשוך שחקנים ברמה גבוהה, בסדר גודל שקבוצות כמו דורטמונד או ליברפול מתקשות. שמש, סגנון חיים, עיר, זה משהו שיש לו משמעות בהחלטות האלו, בטח שמדובר בשחקנים לטינים.

גיסנו 16 באפריל 2015

לא נראה לי שהקבוצות ממנצ'סטר מתקשות למשוך שחקנים.
טורינו ומינכן ערים יפות, אבל לא מקומות שהיית ישר רץ לגור בהם כמו ברצלונה, מדריד, מילאנו או ברלין (למרות שאין שם קבוצה חזקה). ועדיין יובנטוס בשיאה הביאה תותחי על מכל העולם, ועל באיירן אין מה להוסיף.

מה שאתה אומר לא תלוש בכלל ויש בו גרעין לא קטן של אמת – אבל לתלות רק בזה את העובדה שלליברפול לא מגיעים התותחים הכבדים זהו עצימת עיניים אימתנית.

חמציץ 16 באפריל 2015

אם אינני טועה במנצ'סטר שלא בדיוק ידועה בחופי זהב זרועי דקלים משחקים אגוארו, די מריה, פלקאו, מאטה, דויד סילבה, נבאס. אולי זה סגנון החיים במנצ'סטר ששכנע אותם לבוא.

תוהה בדרכים 16 באפריל 2015

די ברור שהשחקנים האלו היו מעדיפים לשחק במקומות אחרים אם הייתה להם אפשרות. די מאריה עצמו הודה שהוא העדיף את פאריז והעסקה נפלה בגלל הפייר פליי.

כמובן שזה לא חזות הכול, אבל אם כל שאר המשתנים (כסף, רמה מקצועית, ליגת אלופות) הם בערך שווים, זה משהו שיכול לעשות את ההבדל. תזכרו שיונייטד וסיטי יכולות להציע לשחקנים יותר כסף ממקומות אחרים ועל ידי כך לחפות על הנחיתות במיקום. ליברפול יכולה לשלם טוב, אבל לא יותר טוב.

נניח שיש לך הצעה זהה מליברפול וארסנל והקבוצות עצמן בערך באותה רמה ושתיהן משחקות באלופות- המצב שעמד בפני אלכסיס בקיץ. אתם לא חושבים שבמצב הזה האפשרות לחיות בלונדון זה לא יתרון שיכול להכריע את הכף?

גיסנו 16 באפריל 2015

שוב לא אמרתי שזה מנותק מהמציאות, אבל אתה נאחז בזה בתור סיבה עיקרית. וזו לא.

אם אלכסיס היה בברצלונה במעמד שיש לו בארסנל הוא לא היה חולם לשנייה לעזוב את זה. לא רק בגלל העיר ברצלונה, אלא בגלל הקבוצה ברצלונה. אוזיל לא היה עוזב את ריאל אם היה מצליח שם באמת והיו רוצים להשאיר אותו. אתלטיקו כבר כמה שנים עקפה את ולנסיה וסביליה כקבוצה מס' 3 בספרד כשהשיא כמובן האליפות של שנה שעברה, ותארים אירופיים כגון הליגה האירופית והסופרקאפ. וכשמישהו מצליח שם, בעיקר חלוצים, הוא משתדרג למועדוני העל ומקבל ים של כסף.

שחקן יעדיף את ארסנל על ליברפול אגב, כי ארסנל מגיעה כל שנה לליגת האלופות, ומעפילה משלב הבתים, ומי שמצליח בארסנל בסוף מגיע לאחד ממועדוני העל העשירים ממש.
ליברפול לא מגיעה כמעט לליגת האלופות וגם כשכן היא די מתבזה כבר לא מעט שנים. מלבד שנה שעברה – לא רלוונטית במאבקי האליפות כבר שנים ארוכות. ואין לה תקציב מספיק גדול כדי למשוך שחקנים מובילים. אז מצטער, העובדה שליברפול עיר לא מספיק "סקסית" זו אחת הבעיות האחרונות של המועדון.

תוהה בדרכים 16 באפריל 2015

לא כתבתי שזו סיבה יחידה, אלא שזו סיבה שיכולה להיות משמעותית במצב שבו שאר המשתנים בערך זהים. ואגב, אני לא יודע למה חוזרים שוב ושוב על הקביעה שליברפול לא מסוגלת לשלם. ליברפול אחד מעשרת המועדונים העשירים באירופה שזה בטוח מקום יותר גבוה מאשר רמת הסגל שלהם או יכולתם כקבוצה.

matipool 16 באפריל 2015

גיסנו , רק תיקון קטן – ההופעה של ליברפול בליגת האלופות בעונת 2008/2009 הייתה לא רעה בכלל . היא הגיעה כפייבוריטית ( הייתה בתקופה מצוינת בראשות סטיבי ,טורס ואלונסו ועם עזרה מפתיעה של בניון ) לרבע גמר מול צ'לסי מצוינת ובמשחק יחיד חלש שלה באמצע תקופה מעולה , הפסידה בבית 3:1 . נתנה פייט יפה בגומלין ללא סטיבי שהיה פצוע או מורחק ( כבר לא זוכר טוב מרוב מפגשים מול צ'לסי ) הובילה כבר 2:0 , ספגה רביעייה וחזרה ל-4:4 ללא טורס שהוחלף בשלב די מוקדם כי בניטז הרים ידיים ורצה לשמור אותו לליגה .

באבא ימים 15 באפריל 2015

מסתבר שיש יואבים שכותבים בצורה יותר צעקנית ויותר היסטרית אפילו מבורוביץ׳.

בוזו 15 באפריל 2015

+1000000
זה אפילו לא צעקני והיסטרי. זה מגוחך ברמות שאפילו להתווכח על זה אי אפשר.

נדבושקה 15 באפריל 2015

אני אענה על זה באנלוגיה:

כשיש הזדמנות להביא את נאתכו, אף מאמן לא יגיד לעצמו "אבל בעצם יש לי בעמדה הזאת את אזולאי, אז אני אוותר על נאתכו"
(חוץ מגיא לוי)

עדי אבני 15 באפריל 2015

1+

משה 15 באפריל 2015

וואו, אתה אשכרה רוצה עדיין את ון חאל. לא לוקח אותו על רודג׳רס גם היום. האתוס שאתה מוכר על רודג׳רס מעוות לחלוטין.

משה 15 באפריל 2015

ואל תנסה למכור לי הצלחה של ון חאל העונה, אחרי מיליארד דולר ובליגה החלשה מזה שנים הוא מגרד בקושי מקום שלישי.

יואב דובינסקי 15 באפריל 2015

לא, ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. החל מסיום המונדיאל הוא האויב.
רציתי אותו כמעט לכל אורך השנים של הודג'סון, דלגליש ורודג'רס. אחרי הניצחון הגדול של ליברפול שנה שעברה באולד טראפורד חשבתי שמגיעה לרודג'רס עוד שנה, גם במחיר של פספוס ואן חאל. פקפקתי בעצמי וחשבתי שאולי אני טועה לגבי רודג'רס והוא כן מסוגל להיות קילר. לא טעיתי, הוא קרס ברגע שעלה למקום הראשון, סוארז ברח, את ג'רארד הבריח ובזבז את הכסף על שחקנים אפורים שהפכו את פאולו סוזה לגאון. אני נגד לפטר מאמן רק לשם הפיטורים, אלא כשיש מישהו עדיף להביא במקומו. מבחינתי סימאונה, קלופ וקונטה מתאימים. סימאונה יישאר באתלטיקו, קונטה באיטליה ועכשיו כשקלופ פנוי זו הזדמנות ללכת עליו.

באבא ימים 15 באפריל 2015

רוג׳רס הבריח את ג׳רארד?

משה 15 באפריל 2015

סוארס ברח מרודג׳רס, איזה סימוכין יש לטענה הזו ? האיש מקבל סכומי עתק שהמועדון לא משלם. זה כמו לטעון שרונאלדו ברח מפרגוסון.
הפרישה של ג׳רארד היתה צריכה להגיע וטוב שכך, זה לא קורה דקה מוקדם מדי, להיפך, זה כנראה עונה מאוחר מדי. לטעון שרודג׳רס אחראי לכך זה קיצור תולדות הזמן.

יואב דובינסקי 15 באפריל 2015

זה תמיד מכלול סיבות.
בשורה התחתונה, רודג'רס לא מאמן מספיק טוב בעיני עבור ליברפול. אני לא רואה בו כמי שיכול להפוך את ליברפול לקבוצה תחרותית. פה ושם הבלחות ממקום של אנדרדוג, לא מעבר. אני רוצה מאמן שהוכיח שהוא יכול יותר מזה.

D! פה ועכשיו 15 באפריל 2015

לצורך העניין, וכמו שעזי כתב ממש בהתחלה

קלופ מתכנן פגרה של שנה
מספיק זמן לליברפול להחליט לאן פניה אחרי העונה הבאה

(ולארסנל, וליונייטד, תכלב, עם הרקורד של ואן חאל, ולעוד כל מיני קבוצות).
בטח יסגור איפשהו בינואר הבא – אז למה הבאלאגן עכשיו?

עוד מתן אחד 15 באפריל 2015

קונטה? באמת? אחרי שאחנו רואים מה יכול מאמן עם קצת יותר טקטיקה (ועם הרבה פחות כריזמטיות) לבצע עם עם יובנטוס אני לא מבין איך קונטה טוב יותר ממה שיש…. וכן אני מסכים על קלופ (הלוואי לארסנל) ועל סימאונה וכניראה שרוג'רס באמת לא מספיק טוב לליברפול שרוצה תארים…

אדום עתיק 15 באפריל 2015

שיטי. מנצ'סטר שיטי.

Lord Anthony 15 באפריל 2015

ריאל, או העונה או בעונה הבאה.

דני רונן 15 באפריל 2015

כשבא לכם אתם מתעלמים מהתוצאות אה…. קלופ כשל העונה בענק, עם קבוצה וסגל הרבה יותר טובים מ90 אחוזים מהליגה הגרמנית. מזה כולכם מתעלמים. ובמקביל ממליצים לקבוצות עם מאמנים שכמוהו הצליחו בעבר, מי יותר מי פחות, וכשלו העונה לקחת אותו. תפקיד המאמן הוא אוברייטד

Oded 15 באפריל 2015

בורוביץ?

גיסנו 15 באפריל 2015

זאת אומרת ש 6 ש/נים מעולות כולל המצאה מחדש של הקבוצה כמה וכמה פעמים אחרי שהכוכבים הגדולים נמכרו – שווה לתחת כי העונה הלך לו לא משהו וחצי קבוצה שלו הייתה יותרפצועה מבריאה. אבל דני רונן אמר שהוא לא שווה כלום, ושאף מאמן לא שווה כלום…..אז קלופ הביתה לתמיד!

omer 15 באפריל 2015

גם לפיל ג'קסון היו עונות חלשות.

בתמונה הגדולה, צמד אליפויות של דורטמונד מול באיירן הנוכחית זה כמעט בלתי נתפס.

חז 15 באפריל 2015

רק שזו לא הייתה באיירן הנוכחית…

אני דווקא חושב שההישג שלו היה הגמר לפני שתי עונות.

omer 15 באפריל 2015

באיירן הגיעה באחת מעונות האליפות של דורטמונד לגמר ליגת האלופות והסגל שלה לא השתנה הרבה בשנים האחרונות.

ההישג הכי גדול של קלופ בעיניי הוא לא נקודתי. הכדורגל שהקבוצה שלו שיחקה היה מהיר התקפי ואגרסיבי. בעיניי הקבוצה הכי מהנה לצפייה באירופה בעונות האחרונות.

קורא אדוק 15 באפריל 2015

אם ריאל מסיימת את העונה ללא תארים- הוא יבוא במקום אנצ'לוטי
אם לא- מנצ'סטר סיטי

matipool 15 באפריל 2015

סיטי נראית כסיטואציה הכי הגיונית .

סימנטוב 15 באפריל 2015

טוטנהאם? דניאל לוי יוותר על פוצ'טינו כל כך מהר?

איתן 15 באפריל 2015

ההישגים של פוצ'טינו לא מזהירים, עם הכסף שהושג ממכירת בייל היה אפשר לעשות יותר, מאוד קל להאשים את וילאש בואש שזו תאכלס הקבוצה שהוא בנה,אמנם שגם ההחתמות של פוצ'טינו לא הוכיחו את עצמן, מלבד הפריצה הגדולה של הארי קיין, טוטנהאם זה בית קברות לשחקנים
בהגנה —
כבר שנים שאין מגן שמאלי: דיוויס לא משחק ודני רוז פשוט שחקן לצ'מפיונשיפ, קאבול עם כל הטעויות שעשה שנה שעברה אני מתפלא שהוא לא בליגה למקומות עבודה, פאזיו לא שומר טוב…גם דייר
שהוא הבטחה לעתיד לא מבריק,צ'ריצ'ס פשוט שחקן מחליף ולא יותר מזה…

בקישור
לאמלה (שהובא כמחליף לבייל)מלבד 5 משחקים בעונה שהוא בא לעבוד בשאר הזמן רק דופק כרטיס נוכחות ולא יותר מזה עבור רכישה מאוד יקרה אתה מספר ליותר.
פאוליניו משחקן נבחרת הפך לאנמי
צ'אדלי הבלגי מתאים יותר לקבוצה כמו סנדרלנד לא כמו קבוצה שחושקת במקום 4
סטמבולי וקפואה מיותרים.

התקפה

סולדאדו ואדביור היו מעדיפים לחזור אחורה בזמן לתקופות טובות יותר כרבע הם מאוד חלשים ולא כובשים

היחידים שאפשר להסתמך עליהם הם: אריקסן,ורטונגן,לוריס,דמבלה

וכקבוצה שנחשבת יהודית או עם זיקה יהודית וקבוצה שאני די מסמפט וחבל לי על המפחי נפש שרואים כל שבוע
אפילו מסאותהמפטון (שלפני שנתיים כל הפרשנים הורידו אותם ליגה בתחילת העונה)אפשר יותר להתפעל העונה מאשר טוטנהאם

D! פה ועכשיו 15 באפריל 2015

אני זורק ניחוש

סימנטוב היה ציני

איתן 15 באפריל 2015

יש פה כמה שרשמו שפוצ'טינו מאמן מצויין,אני עדיין לא ראיתי ממנו משהו יוצא דופן,הציפייה מטוטנהאם היא לעשות עליית מדרגה לליגת האלופות…אך מה אני הוזה,ממועדון שמוכר את השחקנים שהם וורלד קלאס כמו בייל ומודריצ …מה אני מצפה ,לוי כמו יהודי טוב הכי אוהב מזומנים

D! פה ועכשיו 15 באפריל 2015

אם גיא לוי היה כותב את זה היתה פורצת מהומה

שמול 15 באפריל 2015

ריאל/בארסה
מקווה שארסנל

עידוקוליס ליפשיץ 15 באפריל 2015

איפשהו בפרמייר ליג, בעוד שלב בדרך להפיכתה לריכוז הגדול ביותר של כשרונות בכל תחום בעולם הכדורגל.

עובר אורח 15 באפריל 2015

תוהה, תגיד לו

גיל 15 באפריל 2015

יקח שנה חופש, יחזור להיות עוזר מאמן לואן חאל, ואז אחרי שואן חאל יסיים לריב עם כל השחקנים ויקח אליפות הוא יהיה היורש.

אדם 15 באפריל 2015

שינוי עד שואן חאל יריב עם כל האנשים במועדון ואז יבוא להחליף אותו. הוא מוזמן להעביר את הזמן פה עם הפועל רעננה או משהו כזה

ק. 15 באפריל 2015

חופשה בקאריביים עם תחנה בגלאפגוס

אדם בן דוד 15 באפריל 2015

ולנסיה.

אהד 15 באפריל 2015

הלוואי, אבל לא יקרה. נונו נפגש היום עם הסוכן שלו מנדז (שהוא הסוכן של חצי פורטוגל), עם הבעלים החדשים פטר לים ועם רופטה. כנראה לקראת העונה הבאה.

אחד 15 באפריל 2015

לדעתי באיירן כבר סגרו איתו והוא הולך לאמן אותם בעונה הבאה.

אריק 15 באפריל 2015

ארסנל. רק לא ליברפול.

ניר 15 באפריל 2015

אין לי ספק שהוא יגיע לאנגליה, מהמר על ארסנל כי הסגנון של המועדון הכי דומה לדורטמונד מבחינת הכדורגל.

no propaganda 15 באפריל 2015

במה בדיוק החזקת הכדור של ארסנל דומה ללחץ של דורטמונד?

Oded 15 באפריל 2015

קטונתי מלהסביר את ניר אבל לדעתי הוא התכוון (וכך גם כתב) לסגנון של המועדון ולא לסגנון המשחק של הקבוצה

יעקב נקש 16 באפריל 2015

הוא כתב מבחינת הכדורגל…

ניר 16 באפריל 2015

התכוונתי גם וגם. הכדורגל המהיר מאוד דומה, ומשהו ברוח המועדון דומה.

יואב בורוביץ' 15 באפריל 2015

יהיה מעניין מאוד לעקוב אחר המשך הקריירה של קלופ ולראות האם הוא באמת מאמן דגול שבדגולים שיכולים להצליח גם בנסיבות אחרות. טוטנהאם? אין שום צורך- פוצ'טינו מאמן מצוין. ניוקאל? נו באמת, קבוצה קטנה מדי (שגם עם מאמן נפלא אין לה המשאבים לעשות רעש רציני למשך זמן באנגליה. אין שום סיבה שקלופ ירצה לעבור לשם- למרות שאולי יינתן לו הרבה קרדיט ושקט- וגם זה לא בטוח במקרה של אי-הצלחה). ליברפול? מאוד אשמח כאוהד לקבל אותו למרות שאני מחזיק מרוג'רס כממאמן מצוין (למרות הבעייתיות בהחלטות הפרסונליות). ארסנל? לדעתי לא יחייבו את ונגר ללכת הביתה. סיטי? שם אני רואה אותו. או לפחות שם הסיכוי המשמעותי יותר. וגם לא בטוח שזו החלטה נכונה כי אני חושב שפלגריני שווה לפחות עוד חמש עונות טובות.

יואב דובינסקי 15 באפריל 2015

אני גם חושב שסיטי הסיכוי המשמעותי ביותר והכי הייתי רוצה לראות אותו בליברפול. אני גם רואה סצנריו שהסינים נותנים למילאן אוויר כלכלי וקלופ יגיע לבנות אותה מחדש.

בוב השקט 15 באפריל 2015

צ'לסי

זיזו 15 באפריל 2015

בקיץ 2016 LVG עוזב את יונייטד אחרי ריב מתוקשר עם אשתו (ואחרי אליפות וחצי גמר צ׳מפיונס)
קלופ אחרי שנת חופש חותם ביונייטד לחמש שנים.
מה לא?

גור אילני 15 באפריל 2015

הוא אמר שלא ייקח שנת חופש. לכן אני מהמר באופן צפוי על הצד השני של מנצ'סטר . רוצים שם להתקדם באירופה והוא נראה לי נכון. אולי יביא איתו גם את רויס …

שי 15 באפריל 2015

אם יביא איתו את רויס אפילו רומן ישקול להחליף מאמן.

קירקגור 15 באפריל 2015

הכל תלוי במי תסיים מקום 4 בפרמייר ומקום 2 בלה ליגה

אהד 15 באפריל 2015

1. סיטי
2. חופש
3. אינטר + הבטחה להשקעה גדולה של הבעלים (עד כה לא משקיע מדי)

כל השאר לא רוולנטי לדעתי.

אהד 15 באפריל 2015

מאוד מאכזב. אפשר היה לצפות ממנו שיישאר עוד שנה כדי לתקן את העונה הנוכחית.

ניינר 15 באפריל 2015

פרוע, פרוע פרוע, פרוע!
הלואי אמן שיבוא לספרס
בורוביץ', פוצ'טינו ממש לא מאמן מצויין, ואתה בטח לא משאיר אותו אם אפשר להביא את קלופ
טוב, הולך לשים פתק בכותל

איציק 15 באפריל 2015

להחליף את פופוביץ'? למה?
;)

סימנטוב 15 באפריל 2015

:-)

יניב ג״מ 15 באפריל 2015

את ההעדפה של קלופ על פוצ׳טינו אני מבין, אבל למה לקבוע בנחרצות כזו שהארגנטיני הוא "ממש לא" מאמן מצוין?

רועי ויינברג 15 באפריל 2015

סיטי או ארסנל.

אם סיטי לא עולה לצ'מפיונס אז הם יסבלו מאוד פיננסית בגלל הפייר פליי (על הנייר, די ברור ששייח' מנסור יצליח לשחק עם החוקים האלה בהתאם לרצונו) והוא יצטרף לארסנל, כשונגר מנהל מקצועי/בחוץ.

אם סיטי מסיימת בטופ 4 בסוף, אז הוא עובר לשם.

בסופו של דבר אני הולך על סיטי

ניק 15 באפריל 2015

אם הוא לא לוקח שנת שבתון, אני מאמין שהוא יגיע לסיטי, כי פלגריני די בטוח הולך הביתה (ובצדק גמור לדעתי) וזאת קבוצה שחייבת מהפך של חצי סגל בערך והוא האיש לבנות סגל לכמה שנים…
אם הוא לוקח שנת שבתון אז לא בטוח שהוא בעצמו יודע כרגע לאן הוא הולך וקשה לדעת מה יקרה בשנה הבאה..
להערכתי הוא די בוודאות לא יגיע ל2 מקומות –
ביירן, בגלל שיש לו כבוד לדורטמונד ובגלל שהוא תמיד הרגיש על בשרו איך הם גונבים לו את השחקנים הוא לא יעשה את זה לדורטמונד וילך גם לשם.
ריאל, גם כי הוא לא מספיק סקסי בשבילהם (או שאולי הם למדו בנתיים ממקרה דל בוסקה) וגם כי זה אולי המועדון שהכי מזלזל במשרת המאמן ואני בספק שהוא ירצה להגיע לשם.

בגדול כל עוד וונגר לא פורש, אין מה לדבר גם על ארסנל ולא חושב שזה יקרה כזה מהר.

כחול 15 באפריל 2015

P.S.G
או סיטי

זה משנה 15 באפריל 2015

ואם להתעלם מהדיון המגוחך באמצע עמודת התגובות על איכויותיו של רוג'רס, אני מייחל לדבר אחד ולא מהמר. שיורגן קלופ יגיע למועדן שייתן לו לעבוד ולבנות את המועדון כפי שהוא רואה אותו. אם סיטי למשל יחליטו לקחת אותו, אז שלא ייפטרו ממנו בבגלל ענה אחת חלשה. הוא איש של תהליכים ואני מקווה בשבילו וגם בשביל הכדורגל העולמי שיינתן לו הזמן והמקום לבנות עוד קבוצת כדורגל מצוינת.

אביאל 15 באפריל 2015

סיטי.

גור אילני 15 באפריל 2015

גם אני חושב ככה, כנראה שרק אוהדי צ'לסי רואים כמה זה שקוף…

בוזו 15 באפריל 2015

הלו,הלו, אני הראשון שכתב סיטי בשרשור הזה-שחס וחלילה לא יחשבו שאני אוהד צ'לסקי….

אביאל 15 באפריל 2015

למרות שאם מוריניו לא היה אצלנו, הייתי שמח לראות אותו בצ׳לסי.

JM 15 באפריל 2015

אם מוריניו לא היה אצלנו הייתי שמח לראות את מוריניו.

אריאל גרייזס 15 באפריל 2015

סיטי זה האובבייס.
השאלה אם הוא מתכוון לקחת באמת את השנה חופש. כי הסיטי יהיו בשוק השנה, אין מצב שפלגריני נשאר עוד עונה

גור אילני 16 באפריל 2015

לגמרי אובייס, לפעמים הברור מאליו הוא התשובה…

גלן 15 באפריל 2015

לא מהמר בלי זכיות.

אביאל 15 באפריל 2015

רוצים פרס !

כספרי 15 באפריל 2015

שיבוא לברמל-ליין יש הרבה עבודה שם….

no propaganda 15 באפריל 2015

ללא כל ספק הדבר הכי עצוב שקרא בעולם הכדורגל השנה.
הלוואי שיבוא לבאיירן במקום גוארדיולה אבל כמו שמישהו כתב למעלה אין סיכוי לזה.
נראה לי הוא לא ילך לברצלונה בגלל הסגנון אבל לצערי יש סיכוי גדול לריאל.

מקווה שילך לשקם איזו קבוצה איטלקית או אולי לרומא.

איציק 15 באפריל 2015

לדעתי, אחרי כל מה שנכתב על אלישע לוי, רק באר-שבע!

שי ס. 15 באפריל 2015

הלוואי שילך לאחת המינלאזיות הרדומות ויפיח קצת עניין בסריה א'

עומר 15 באפריל 2015

דורפן, גם השנה יהיה פוסט ליום השואה?

דורפן 15 באפריל 2015

בודאי

אחד 15 באפריל 2015

אני לא חושב שהשם שלו מחוץ לגרמניה הוא מספיק טוב בשביל שקבוצת פאר מחוץ לגרמניה תקח אותו.
להערכתי הוא ישאר בגרמניה, אם לא באיירן אז אולי הנבחרת.

אריק האדום 15 באפריל 2015

פ.ס.ז

D! פה ועכשיו 15 באפריל 2015

קלופ לא נראה לי אף פעם הטיפוס לקבוצה כמו מנצ'סטר סיטי
מצד שני הוא הטיפוס לעשות משהו לא לגמרי טיפוסי.

אני די בטוח שהוא יילך על מקום שייתן לו לעבוד.

דווידקה 15 באפריל 2015

סיטי קלללל

אבישי 15 באפריל 2015

רונן,
שאלה תמימה, בתור עיתונאי שמשקיע לא מעט בנושא, האם ידוע לך למה ערוצי הספורט מעדיפים לפתור את עצמם בשקופית אבל מכובדת ולא להקרין חומרים רלוונטים ליום הזכרון לשואה ולגבורה?
ועכשיו שאלה לדיון,
האם, במיוחד כשלאחרונה יום השואה נופל לרוב על רבעי גמר הצ'מפיונס ליג, שבלאו הכי נצפים ביתר שאת באינטרנט, לא ראוי לדון מחדש באפשרות לנצל את הרייטינג של המשחקים כדי לחשוף אוהדים לחומרים הנ"ל במסגרת משדר האולפן?
בסופו של דבר, נראית לי מכובדת יותר האפשרות בה האולפן שלפני המשחק יעסוק בכתבות (למשל אודות ספורטאים או מועדונים יהודים באירופה) והמשחק ישודר רק עם הסאונד מהמגרש (בלי שדר ופרשן), על האפשרות של צפייה באינטרנט.

(למען הגילוי הנאות, ומבלי להכנס לסיבות, אני לא צופה בשידורי ספורט באינטרנט גם בשאר ימי השנה)

תוהה בדרכים 15 באפריל 2015

התשובה מה היעד הבא שלו, קשורה לשאלה עד כמה הדברים שהוא אמר בעבר והפרסונה התקשורתית שהוא ייצא לעצמו, משקפת באמת את האופי שלו.
אם הוא רומנטיקן כדורגל כפי שהוא תמיד העיד על עצמו, אז אולי הוא לא ילך לניוקאסל, אבל כן למועדונים מסורתיים כמו ליברפול או מילאן (יונייטד אם המשרה הייתה רלבנטית) שיש בהם אתגר גדול ולא לפיקציה חסרת נשמה ומלאת כסף כמו סיטי. כמובן שאפשר להתווכח איפה ריאל וברצלונה נמצאות על הרצף הזה.

האמת היא שהעזיבה שלו בעיתוי הנוכחי די סותרת את הפרסונה שהוא יצר לעצמו. לא יודע, הייתי מצפה שלא יעזוב את הקבוצה שהיא בשפל ולפחות ינסה להחזיר אותה לליגת האלופות.

עצבני 15 באפריל 2015

ניפגש ונראה מי גבר יחרה

תוהה בדרכים 15 באפריל 2015

אני אכבד את יום השואה ואבליג. תגיב בכינוי האמיתי שלך להבא. מה שכן, אתה כל כך טיפש שאפילו בקללות שלך יש טעויות כתיב.

edgecator 16 באפריל 2015

אני ממש לא חושב שזה שפל, אלא מיצוי גם של קלופ עצמו וגם של הקבוצה. זה לא כאילו הוא עוזב אחרי שהם יורדים, לקבוצות גדולות נגמר הדלק מתישהו, ובאיירן גם לא ממש עוזרת. בעוד שנתיים, כששורלה יצטרף לדה משהו במינכן, דורטמונד תוכל לחזור להיות האלטרנטיבה. למרות שלא הייתי פוסל את שנה הבאה, גם בלי קלופ. נראה איזה מאמן יגיע ומה יישאר מהסגל.

דוד 16 באפריל 2015

את התשובה נדע אחרי המשחק של ריאל בסביליה

JM 16 באפריל 2015

נאפולי

אריק האחר 16 באפריל 2015

.
סיטי ( לצערי )

דודו פ. 16 באפריל 2015

האופציה הראשונה והמועדפת עליי היא ליברפול. רודג'רס עשה עונה נפלאה בשנה שעברה, אבל דפק הכל השנה עם רכש גרוע שבא במקום סוארס. הוא לא מאמן רע ואני לא בעד עזיבה שלו, אבל לא כל יום יש מציאה כמו קלופ על המדף. זו הזדמנות נהדרת להביא מאמן שפילוסופיית הכדורגל שלו תפורה על ליברפול. מתאים לו דווקא מועדון "קהילתי" יחסית עם היסטוריה מפוארת, עם בסיס טוב שנמצא בשיפולי הצמרת והזדמנות להקפיץ אותו קדימה. בסיטי או ריאל הלחץ להישגים יהיה עצום ומיידי. בליברפול תהיה סבלנות גדולה יותר. חוץ מזה, אם כבר להחליף את הזיגנל אידונה פארק, אז רק באנפילד.

אופציה אפשרית אחרת היא שפפ שוב ייכשל באירופה (אחרי אתמול זה נראה ריאלי מאוד), יעזוב את באיירן מינכן וילך (מנצ'סטר סיטי תקפוץ עליו) ואז קלופ יבוא לבאיירן, יתאחד עם גצה ולבנדובסקי ואולי יסחוב איתו גם את רויס, במטרה לכבוש מחדש את היבשת.

הוא לא יילך לארסנל מפני שאני לא רואה איך ונגר עוזב את הקבוצה. אם הוא לא עזב אחרי עונות חלשות, הוא בטח לא יעזוב אחרי עונה שהוא אולי יסיים במקום השני וסיכוי מצוין לגביע שני ברציפות.

ערן (המקורי) 16 באפריל 2015

אלישע יסיים חוזה בבאר שבע. רק אומר.

רומן 16 באפריל 2015

באירן, אול אין.

D! פה ועכשיו 19 באפריל 2015

הסיכויים שיבוא לליברפול עלו היום משמעותית.

Comments closed