משחק מספר 2 במערב. יסודות

כשהכדור אצל הווארד

jh

אני חושב שזו הייתה החלטה מצויינת של יוסטון לא לקחת פסק זמן 8.5 שניות לסיום. גם אם בדיעבד כשנכשלים תמיד יש ספקות. אבל ההחלטה הייתה הגיונית למצב: שני הגבוהים של גולדן סטייט לא במשחק, אחד מהם על הריצפה, ויש לך מתפרצת 3 על 3 כשהכדור בידיים של הארדן.

הארדן רץ את המגרש והגנת הטרנזישן של הווריורס עושה את הדבר היחד שאפשר. שחקן אחד נע לכוונו ואחד נע בחיפוי. שוב, בדיעבד הארדן ישאל את עצמו למה לא עלה לקליעה או הלך בכוח לסל. הוא הפסיד אז תמיד יהיו ספקות.

הארדן נשמר על ידי שניים והוא מוסר להווארד פנוי בטופ-אוף-דה-קי. הווארד נתן משחק עם הרבה נשמה והקרבה והשיג 19 נקודות ו-17 ריבאונדים.

אבל הרגע הזה הוא כל סיפור דוויט הווארד עבורי:

ראשית, אנחנו ב-2015 ודוויט הווארד הוא גבוה שלא מסוגל לשים כדור על הריצפה. אז אופציית החדירה לסל בשניים שלושה צעדים ודאנק לא קיימת.

ראשית וחצי, יש סכנה אחרת ברורה בכדור על הריצפה. גולדן סטייט סוגרת אותו בעבירה. הוא 3 מ-7 באותו רגע מקו העונשין.

שנית, דוויט הווארד לא יכול לקלוע גם אם הוא פנוי לחלוטין. אז גם האופציה הזו לא קיימת.

שלישית, נשארנו עם אופציית המסירה. זה לא פשוט כי כשאין כבוד לקליעה או לכדרור שלך נתיבי המסירה לא פתוחים. הווארד הוא שחקן שיילך להול אוף פיים עם שני איבודים על כל אסיסט בקריירה.

אין קליעה, אין מסירה, אין כדרור. אין יסודות.

הוא מחזיר להארדן את הכדור במצב אומלל ובלי זמן.

0-1 קליבלנד. צוות מסייע
המשחק הכי טוב של ג'יימס בפלייאוף

177 Comments

אריאל גרייזס 22 במאי 2015

הווארד זה פשוט שחקן שמעליב אותי בתור אוהד כדורסל. מקבל כל כך הרבה כסף ולא טורח לשפר שום דבר במשחק שלו כבר 10 שנים. לא הגיע להארדן להפסיד ככה. הגיע לו להוציא את הזריקה האחרונה ואז אם היה מפסיד – מפסיד.

גיא זהר 22 במאי 2015

הרווארד שחקן מוגבל אבל שיפר את התנועה מתחת לסל. היו לפחות פעמיים במשחק שהרים את אוזילי באוויר. מדהים לראות כמה שחקנים מוגבלים התקפית כמו בוגוט או רודמן בזמנו מהווים פקטור בהתקפה הרבה יותר ממנו. מעניין שהארדן החליט למסור להארוורד במקום כזה.

אלעד 22 במאי 2015

אני מוכן להתערב שהארדן לא ידע שזה האוורד. הוא היה במבוי סתום, ראה גופייה אדומה בזוית העין ומסר

גיל 22 במאי 2015

הוא מסר מחוסר ברירה וישר ביקש את הכדור בחזרה. הווארד בכלל לא חשב על ללכת לסל (גם לא בטוח שהיה לו זמן).

ניק 22 במאי 2015

אותי הוא מעליב ביולוגית. הבן אדם קיבל גוף מושלם כדי להפוך לאחד הסנטרים הגדולים בהיסטוריה, ומה עשה איתו?
התחפש לסופרמן והטביע על מכונית

אריק י. 22 במאי 2015

חחח ענק
+1

Asaf 22 במאי 2015

זה הרבה יותר מרגיז אריאל, הווארד זה בעל מקצוע שלא מכבד את המקצוע שלו, לא את המעסיק ולא את הלקוחות שלו. זה בערך כמו קבלן שמוסר בית לא גמור.
10 שנים בלי לפתח אף תנועה שתייצר לו משחק פוסט סביר, אפס קליעה מעבר למטר מהסל ומה שהכי מעצבן שלא ברור האם זה באמת חוסר כשרון או עצלנות וככל שחולף הזמן התחושה לפחות שלי שמדובר בעצלנות וחוסר רצון להשתפר.

איציק 22 במאי 2015

אני מסכים עם הכתוב, אבל נראה לי שהוא ממש לא אשם, או לפחות האשם העיקרי. למה ההנהלה חתמה איתו על הסכם בלי לדרוש לעבוד בקיץ על מה שהיא רואה לנכון, עם אולאד'ואן, קארים, וולטון, יואינג. כל אחד מהם יכול לתרום לו משהו. הם נתנו לו חוזה מקסימום, או קרוב לזה, בלי לדרוש תמורה. אז הוא נהנתן ובקייץ רוצה לנוח ולא ללמוד איך המאמן הנוכחי שלו הטעה את כל העולם, או איך אולג'ואן עשה זאת. הוא לא כל כך מעוניין לדעת אי יואינג שם כדור בסל מ-2-4 מטרים, או איך קארים עשה וו. אז הוא מעוניין לשחק בעונה, להינות בקייץ, וההנהלות מוכנות לשלם לו מקסימום בשביל זה. למה שישתפר?

omer 22 במאי 2015

חוזה המקסימום זה עניין של היצע וביקוש.

בליגה בה סנטרים איכותיים הם נדירים, שחקנים כמו ג'ורדן, הווארד וצ'נדלר- כולם מאוד מוגבלים יקבלו חוזי עתק

shadow 23 במאי 2015

הוא דווקא מתאמן עם אלאג'ואן.

איציק 23 במאי 2015

נכון, וזה לא עזר. כנראה הוא באמת מוגבל. מעניין האם הוא ניסה גם קייץ לאחר מכן לשפר משהו אחר.

Srtest 26 במאי 2015

לא השחקן הראשון שהוא וואן טריק פוני. הקטע עם הווארד זה שפת הגוף שלו. תראו כמה פעמים הוא מלווה את המשחק, את הכדור ואת השחקנים. לבנאדם אין את הלב של השחקן שהוא. לכו כמעט לכל שכונה ותראו שחקנים שזורקים לבנות שמשחקים עם כל מה שיש להם. אצל האוורד התחושה היא תמיד בדיוק כזו – שאין לו תחושה.

אבישי 22 במאי 2015

לזכותו ייאמר שהוא שיפר את התספורת

יואב בורוביץ' 22 במאי 2015

שאקיל גם העליב אותך כאוהד כדורסל כי לא השכיל לשפר קליעה מהעונשין בכל כך הרבה שנים? ו-ווילט?
לא שאני משווה אותם להווארד, אבל גם שאק היה שחקן די מוגבל- ועדיין גדול. הווארד הוא מה שהוא. אנחנו לא יודעים עד כמה הוא מתאמץ או עובד קשה. מאוד יכול להיות שהוא לא עובד מספיק קשה. אולי זה האופי שלו. ואולי הוא כן עובד קשה- ועדיין לא השתפר מספיק באספקטים מסויימים. אבל זה עדיין שחקן שלקח קבוצה לסדרת גמר ותרם הרבה מאוד נקודות וריבאונדים במשך הרבה שנים. אז לא הייתי מזלזל בו בצורה כזאת.

גיל 22 במאי 2015

אני מסכים איתך פה. אמנם חושב שהוא ביזיון למקצוע אבל בואו לא נהפוך אותו לאיזה האשם תאביט.

ניר 22 במאי 2015

העניין שהמגבלות של הווארד ידועות והוא גם הוסיף חטא על פשע והצטרף אחרון להתקפה מה שאיפשר מלכתחילה דאבל טים על הארדן, אבל בסופו של יום הכדור היה בידיים של הארדן עם אופציית מסירה לטריילר שחותך מהאמצע או לנסות לייצר משהו לבד והוא בחר למסור להווארד.

בואו נגיד שג'ורדן לא היה מוסר את הכדור הזה להווארד ואתם יודעים מה אולי גם לברון לא…

דמוסתנס1 22 במאי 2015

בולשיט. הארדן לא ידע מי שם, אם זה היה כל אחד משלושת השחקנים על המגרש זו קליעה מצוינת.
גורדן לא מסר לפקסון? לקר? אם כבר תלונות להארדן (ויש) אז על זה שהוא לא מוסר, קליעות קלאץ ממש לא חסרות לו, וראיתי אותו הרבה פעמים, זו הפעם הראשונה שהוא מוסר במצב כזה.

זה בלי לגרוע מהטעות של הארדן, עדיף שתעלה לקליעה קשה מאשר תיתן כדור לשקן אקראי.

גיל 22 במאי 2015

הוא לא טעה כאן, לא הייתה לא לו ברירה.

ניר 22 במאי 2015

דמוסתנס – אם אתה משווה בין מסירה לפקסון או לקר כשהם חופשיים על השלוש לבין מסירה להווארד רחוק מהסל בתנועה אז זה אומר דרשני.

גיל – בהחלט היתה לו ברירה, אני הצגתי 2 אופציות אחרות.

בכל מקרה, עצם המחשבה שהוא מסר מחוסר ברירה היא לא נכונה, ברמות האלה יודעים בדיוק מה עושים ועוד היה לו טיים אאוט לקחת, הוא יכל לקחת טיים אאוט ולא למסור להווארד, פשוט החלטה לא טובה שלו.

אלעד 22 במאי 2015

בואו נתחיל מזה שג'ורדן לא מסר לפקסון. זה היה גראנט וזה היה בתוך התקפה אחרונה מבולגנת לגמרי, אבל כזו שניצלה הגנה מבולגנת לא פחות.
עכשיו נחזור למסירה ההיא להווארד. החלטה לא נכונה, נכון (בדיעבד, ותחת לחץ זמן), אבל האוורד גם יכל לנסות ולמצוא במסירה שחקן פחות מכוסה מהארדן. זו בכלל לא הייתה אופציה. הכדור חזר להארדן שהיה תקוע באותו אין מוצא.

גיל 22 במאי 2015

איזה אלטרנטיבה הצגת? לעלות לקליעה בלתי אפשרית כשאין לו סיכוי כמעט להכניס אותה? מה זה ברמות הללו? כשאתה עייף ואין זמן על השעון ואתה לא יודע בדיוק מה קורה אז לא מקבלים החלטות אופטימליות ולא לקחת פסק זמן זו הייתה החלטה מצוינת. בשלב הזה עם שתי שניות על השעון פסק זמן לא היה עוזר הרבה כנראה. בבלאגן שנוצר היה לו יותר סיכוי לקלוע.

ניר 23 במאי 2015

הצגתי אלטרנטיבה של ללכת לסל בתחילת המהלך או מסירה לשחקן חותך, הוא הכניס את עצמו לבעיה ועדיין היה עדיף לו לקחת פסק זמן מאשר למסור להווארד.

ואם אתה חושב שהוא לא ידע למי הוא מוסר אז אתה מפחית בערכו של הארדן מאד.

גיל 23 במאי 2015

אתה צודק, הוא אכן יכל למסור לשחקן שהלך לסל והיה חופשי. זה היה המהלך הכי טוב. והוא לא יודע שזה הווארד וזה לא קשור להפחתה בערכו. הוא פשוט לא ראה אותו אלא מישהו באדום. הוא בעצמו אמר את זה.

ניינר 22 במאי 2015

מקהייל אמר נכון שזוהי הסיטואציה העדיפה מבחינתו, השחקן הכי טוב שלו עם הכדור בידיים במצב של הכרעה. היה לנו הרבה מזל אתמול שזה לא הסתיים בהפסד אבל חייבים לתת קרדיט להגנה שזיהתה את הסיטואציה

גיא זהר 22 במאי 2015

גולדן סטייט לא היתה צריכה להגיע למצב הזה. עברה ממשחק מסירות לבידודים כשהובילה שמונה. בארנס החטיא שלשה חופשית וקרי היה צריך לבקש טיים אאוט כשהסתבך בדאבל אפ בפלוס שלוש בחצי שלו.

ניינר 22 במאי 2015

על זה אין ויכוח

יואב דובינסקי 22 במאי 2015

שים את שאקיל על קו השלוש שלוש שניות לסיום במקום האווארד ואני לא חושב שהוא יותר אפקטיבי. טעות של הארדן.

גיא זהר 22 במאי 2015

להשוות בין שאקיל להארוורד זה כמו בין קובי למייקל.

יואב דובינסקי 22 במאי 2015

זה בדיוק מה שאני אומר. שים סנטר שהוא הול אוף פיימר במצב הזה והוא עדיין במצב ביש. אני מפיל את התיק על הארדן.

אלעד 22 במאי 2015

שאקיל בסיטואציה הזו כבר היה מגיע בזמן לתפוס מקום על הפוסט.

דורפן 22 במאי 2015

רובינסון – כדרור וקליעה לעמדה נוחה, כניסה לדאנק או מסירה
יואינג- קליעה או הליכה לדאנק
אולג׳וואן – כדרור לדאנק או לעמדת קליעה נוחה
גאסול – קליעה או מסירה.
דיבאץ׳ – כניסה בכדרור עם אופציית מסירה
גארנט – כניסה בכדרור – דאנק או מסירה.

יואב דובינסקי 22 במאי 2015

תדע איזה כלים יש לך. לונגלי, מוזגוב, שאק, מסתבכים בכזה מצב.

איציק 22 במאי 2015

מוזגוב עולה לסל גם בגלל שיש לו קליעה לא רעה וגמ בגלל שיש לו מוזגי (מח – ברוסית). שאקיל בהחט יכל לבצע שני קידרודים ולנסות לזרוק, בתח בגילאים של 4-5 שנים לפני סוף קריירה, כשעוד יכל לזוז (אולי היה מחטיא, אבל היה מנסה), לונגלי לא היה צריך לעשות את זה, מיקל היה סוגר את הסיפור לבד.

תוהה בדרכים 22 במאי 2015

בסדרה מול הפייסרס לפני 20 שנה, יואינג במצב דומה קיבל כדור בשניות האחרונות ופעמיים הלך לסל.

דורפן 22 במאי 2015

הוא לא פעם זרק כאלו – אבל אפשר להוסיף לו באמת את האופציה של כדרור לקליעה נוחה יותר כמו כאן https://www.youtube.com/watch?v=QU_8Z3iqodg
זו קליעה במצב של הפסד-הביתה. הפער ביסודות בין שחקן כמוהו לדוויט הווארד הוא תהומי

תוהה בדרכים 22 במאי 2015

במשחק 7 באותה סדרה הוא הלך לסל והחטיא, אבל בכל זאת עשה את המהלך הנכון.

מה שכן, יש פה צעדים.

איציק 22 במאי 2015

הוא עשה את הדבר הנכון, רק אל תשכח שזה היה משחק 7, אז היה ברור שיכשל. זה משחק 2 וסיכוי סביר שהיה מצליח. חוץ מזה, מה שהיה ליואינג, להוארד אף פעם לא יהיה.

תוהה בדרכים 22 במאי 2015

לגבי הווארד, בליגה של אמצע שנות ה90 הוא לא טופ 5 בעמדה שלו. אלונזו מורניג בשיאו עדיף עליו ובכלל לא בטוח שמוטמבו נפל ממנו.

איציק 22 במאי 2015

למה לא בטוח, בכול רגע נתון מוטומבו לפניו. איטון אחריו, אבל מוטומבו. גם את דהרטי היתי שם לפניו.

יואב דובינסקי 22 במאי 2015

אין ספק שיואינג סנטר מגוון יותר מהאווארד, אבל זו בכלל לא סיטואציה דומה. יואינג מקבל את הכדור אחרי תרגיל מתוכנן ואחרי משחק פוסט אפ. אם כבר, זו דווקא דוגמא למה כן היה צריך לקחת פסק זמן.

גיל שלי 22 במאי 2015

והחטיא את הפינגר רול, רג'י אמר אחרי זה שהוא תמיד מוכן לתת פינגר רול ליואינג

גיל 22 במאי 2015

הווארד זה השחקן שהכי לא מיצה את הפוטנציאל שלו בהיסטוריה של המשחק. הוא יכל להיות אחד הגדולים ברמה של קארים ודאנקן אבל במקום זה הפך לשחקן שכולם יודעים מה הוא יכול לעשות ובעיקר לא.

אני מסכים שזו הייתה החלטה מצוינת לא לקחת פסק זמן אבל גם די ברור שהארדן ינסה לקלוע ולכן קל יחסית לשמור עליו. זו בדיוק הבעייה של יוסטון. קבוצה שסובבת בעיקר סביב שחקן אחד שהוא ענק אבל צפוי. מגבילים אותו או מעייפים אותו והסיכוי שלך לנצח גבוה.

גיא זהר 22 במאי 2015

קל לשמור עליו? עשה בית ספר לתומפסון במשחק. קשה מאוד לשמור עליו. שחקן שחקן.

גיל 22 במאי 2015

הכוונה שקל לעשות את הבחירה של לשמור עליו. אם מצליחים או לא זו שאלה אחרת ובאמת קשה לשמור עליו אבל אתה חי ומת על המשחק שלו. הוא לא מושלם, הוא מתעייף ומחטיא כמה קליעות והקבוצה נכנסת לפיגור גדול. גם קשה לשאר השחקנים לשחק טוב כשהם חלקים גדולים ממנו לא חלק מהמשחק.

גיא זהר 22 במאי 2015

רק להזכיר שניצחה משחק שישי את הקליפרס בלעדיו. מסכים ששבלוני ולא יפה לעין אבל יוסטון יותר ממנו, בטח בהגנה.

גיל 22 במאי 2015

אכן, אבל זה היה בגדר נס שבעיקר נבע מקריסה של היריבה. זה לא מתכון להצלחה בפלייאוף. זה היה טוב למשחק אחד.

תוהה בדרכים 22 במאי 2015

– גולדן סטייט קצת מאכזבים. קבלת ההחלטות שלהם לא מספיק טובה- אני לא זוכר משחק במעמד כזה עם כל כך הרבה איבודי כדור "לא מחויבי המציאות" בהשאלה מטניס- ונראה שהם מסוגלים לשחק רק בהילוך אחד. למרות המשחק הלכאורה צמוד, הייתה תחושה שהם שולטים ולמרות זאת מצליחים לבטא את היתרון בפועל, בגלל קבלת החלטות והחד גוניות המסוימת במשחק שלהם.

שלא יובן אחרת, הם קבוצה נהדרת וכיפית לצפייה, אבל לפני הפליי אוף ולאור העונה הסדירה, חשבתי שהם פוטנציאל לאחת הקבוצות הטובות שראינו בליגה במילניום הזה (אולי מאז הלייקרס ב2001) ולפחות כרגע הם עדיין לא שם.

– אני לא אוהב את הסגנון שלו, אבל הארדן מאד מרשים. לא חשבתי זה עד לאחרונה, אבל צריך להודות שכיום הוא כנראה עדיף על ווסטברוק. מה שמרשים אצלו שלמרות שהוא לא אתלט מדהים במונחי NBA, הוא עדיין יכול לייצר זריקה ולהגיע לסל כמעט מתי שהוא רוצה, בגלל שליטה בגוף והיכולת לקלוע מזוויות ומרחקים לא מקובלים בליגה (נהוג לטעון שזריקה מחצי מרחק היא קשה מאד לקליעה). גם יכולת המסירה שלו השתפרה מאד.

שאתה רואה לאן הוא מצליח להוביל קבוצה מוגבלת של יוסטון, ההחלטה לעזוב את התנדר ולא למלא תפקיד של כינור שלישי (בטח שהכינור השני לא רואה אף אחד ממטר), נראית הרבה יותר הגיונית.

ציון נאנוס 22 במאי 2015

זה די בלתי נתפס אבל אם היא עולה אז בגמר לקליבלנד יהיה יתרון בעמדת המאמן. בלאט מנוסה במעמדים האלה (כמאמן שצריך לקבל החלטות ולעשות התאמות) יותר מקר וגם ממקהייל.

גיל 22 במאי 2015

ממש לא. מלבד העובדה שקר מאמן מעולה, יש לו מה שאין לבלאט וזה ניסיון בלקחת אליפויות. למעשה אפשר לראות איך הוא מרגיע את השחקנים שלו ולא מגיב בהיסטריה לכל דבר שקורה על המגרש. הנינוחות שלו של מי שהיה שם ויודע שיהיו עליות וירידות ומדובר בסך הכל בשחקנים אנושיים תורמת מאוד לרוגע שיש בקבוצה. אצל קליבלנד זה הכל רכבת הרים אחת גדולה וזה לדעתי מפריע להם קצת.

איציק 22 במאי 2015

בו נאמר שגם בלאט יודע לקחת אליפויות. קאר כשחקן NBA, בלאט מאמן בכל מקום פרט ל-NBA. אז לקאר יש יתרון של NBA ולבלט של לאמן כשהאליפות על כף המוזניים. מאמן ושחקן אלו מיומנויות שונות ומצריכות ניסיון שונה. לכן אני עדיין חושב שעל הקווים בריגעי לחץ לקליבלנד יש יתרון. לג"ס בכול מקום אחר (כלומר על המגרש, לאו דוקא כשחקן מול שחקן כי אם כקבוצה מול קבוצה).

גיל 22 במאי 2015

לסטיב קר אין יתרון ברגעי לחץ?! יש לו יתרון בכל דבר שקשור לנבא על בלאט אבל זה לא כזה קריטי בעיניי.

איציק 22 במאי 2015

ממש אין לקר שום יתרון של ניהול משחק ברגעי לחץ. על המגרש היתי מעדיף את קר, על הקוים את בלאט.

גיל 22 במאי 2015

ועל סמך מה בדיוק אתה אומר את זה? על סמך ניהול המשחק המהולל של בלאט במשחק 4 נגד שיקגו שקרס תחת הלחץ? תשמע מה הוא אומר לשחקנים במהלך המשחק ואיך הניסיון שלו באליפויות נוסך רוגע על הקבוצה. הוא לא צועק כמו בלאט או ריברס, הוא לא נלחץ מכל טעות שעושים, לוקח דברים בקלילות ומאמין בשחקנים שלו. הניסיון של אחד שהיה בקבוצות אלופות עוזר לו מאוד.

איציק 22 במאי 2015

המשפט הראשון הוא עלבון לאינטליגנציה. הוא טעה, זה עדיין לא אומר שהוא פחות טוב או יותר לחיץ. זה לא בהכרח לחץ, כי אם טעות בספירה, כולם טועים (אולי חוץ ממך), ויש בזה אחריות גדולה לעוזרי המאמנים לידע אותו שנגמרו פסקי הזמן, לפני שביקש ולא למשוך אותו כשביקש. לגבי החלק השני, כל אחד והאופן בו הוא עובד. בלאט באופן בו עובד הביא אליפות יורוליג עם קבוצה נחותה בהרבה; הביא אליפות אירופה עם קבוצה שלא היתה אמורה לעבור חצי גמר, הביא לרוסיה מדלית ארד אחרי שמתחה את ארה"ב ולא היתה אמורה בכלל להגיע לקרב על מדליות עם הסגל שהיה לה; לקח אליפויות בעוד מקומות פרט למכבי תל-אביב. זה לא NBA, וגם הלחץ כנראה קטן יותר, אך עמד בהרבה מאד לחצים שלא ניתן לזלזל בהם. באילו לחצים כמאמן עמד קר? האם העיתונות חתכה אותו או הגיעו לג"ס על מצנח של זהב? אז יש לי המון כבוד אליו אך על סמך מה אתה אומר שיש לו יותר קבלות של עמידה בלחץ כמאמן? כי הוא יותר רגוע בפסקי זמן… זה ממש לא עושה עלי רושם.

גיל 22 במאי 2015

מה בדיוק עלבון לאינטלגינציה כאן? בלאט עשה טעות שתזכר להרבה זמן ואם השופטים היו שמים לב אליה היא הייתה נחשבת ברמה של כריס וובר. זו טעות שבוודאי התרחשה בזמן קריטי עם הרבה לחץ. אתה יכול לנסות לקרוא לזה איך שאתה רוצה אבל זו טעות קולוסאלית ולא משנה איזה תרוץ יש לו. עובדתית, לא זכור מקרה של מאמן ברמות הללו שעושה טעות כזו בזמן כל כך קריטי.

בלאט הוא מאמן מצוין וכל החצי השני של התגובה שלך לא רלוונטי. ברגע האמת, הוא טעה תחת לחץ מה שלקר לא קרה עד עכשיו. הוא עמד בלחצים הכי גדולים בתור שחקן ועם ניסיון של קבוצות אלופות. אין יותר לחץ מזה ולא רלוונטי שהוא לא אימן בעבר בדיוק כמו שלא רלוונטי מה בלאט עשה בעבר אם לא אימן בגמר הנבא. בפועל, בלאט משדר הרבה יותר לחץ מאשר קר וזו עובדה שכל מי שצופה במשחקים יאמר לך. אז אולי עליך זה לא עושה רושם אבל זה ממש לא חשוב מה אתה חושב פה אלא מה שקורה בפועל.

איציק 22 במאי 2015

אתה מדבר על תחושות ולא עובדות. העובדהות היחידות שבלאט עשה טעות. האם זו טעות של לחץ, זו השערה שהנכונות שלה מוטלת בספק. הניחוש שלך לא יותר טוב משלי. רק כעובדה, בלאט קיבל הרבה החלטות בחיי האימון שלו תחת לחץ ועמד בהן יפה. להניח שזו היתה טעות שנבעה דווקא בגלל שבלאט לחיץ זו ספקולציה שלא עומדת במבחן הזמן. הוא טעה, נקודה. הסיבות לכך לא לך ולא לי אין דרך לדעת אך לי לפחות יש הנחות המתבססות על עבר שנותנות סיכוי לניחוש מוסכל.
החלק השני הכי רלונטי שיש וזה שזה לא מתאים לתאוריה שלך לא משנה את הרלונטיות של התגובה. אתה דוחף כל הזמן את הניסיון של קר כשחקן, ואין לזלזל בניסיון זה, רק עכשיו הוא במקצוע אחר. אולי הוא עומד ויעמוד יפה בלחץ גם בתור מאמן, רק העתיד יוכיח זאת. לבלאט יש הוכחות של עמידה בלחץ כמאמן, שוב אדגיש מאמן, לא מסגר, לא טייס, לא שחקן, מאמן, המקצוע בו הוא עובד עכשיו, ובו הוא נבחן עכשיו. אם זה לדעתך לא קשור, אז כנראה נשאר חלוקים ולא בפעם הראשונה.

גיל 22 במאי 2015

אני לא מדבר על תחושות אלא עובדות. הזמן הזה של המשחק הוא הזמן הכי מלחיץ שיש ושם עשה טעות. אתה יכול לקרוא לזה איך שאתה רוצה אבל הסיטואציה מלחיצה והוא טעה בעוד קר לא עשה טעות בסיטואציה דומה עדיין.

לגבי החלק השני פה הטעות שלך. גם בלאט במקצוע אחר אם לא שמת לב. נבא זה לא כדורסל אירופאי ויש שם הרבה דברים שונים שהוא לא רגיל אליהם. תקרא את הראיון עם ספאחיה ותראה כמה זה שונה וכמה הוא היה צריך ללמוד והוא רק עוזר מאמן. אז בסיטואציה שבה יש לך שחקן שהיה גם GM ומכיר את הליגה מלפני ולפנים המעבר לאימון הרבה פחות מסובך בעיניי מהמעבר של בלאט ולכן הניסיון שיש לו יותר רלוונטי.

איציק 22 במאי 2015

אתה יכול לספר לעצמך מה שאתה רוצה, שזה הזמן הכי מלחיץ וזו הסיבה לטעות כי לא תיתכן סיבה אחרת (כמו שאצל קר תמיד העוזרים שלו עד היום ידעו אותו),, אך זו עדיין ספקולציה, כאשר אני מסתמך על ניסיון עבר שאתה מתעקש לא להחשיב אותו כי אתה טוען שזה משחק אחר. מוזר שהם משחקים ביחד באולימפיאדות ואליפויות עולם, ואפילו מרגישים פגועה אנושה באגו כשמפסידים במשחק בו בכלל לא יודעים לשחק. אז ספאחיה אמר שיש הרבה הבדלים… גם בלאט אמר את זה, ועדיין הדימיון עולה על השוני, זה אותו המשחק עם התאמות, ולא מקצוע אחר, וכמה שלא תחזור על המנטרה זה לא ישנה את העובדה.

גיל 22 במאי 2015

לא צריך לספר שום דבר, צריך לראות את המשחק. אם זה לא זמן מלחיץ אז כנראה שאתה לא יודע מהי ההגדרה של לחץ. ההתאמות שהוא צריך לעשות הן עצומות ולא במקרה אף מאמן לא עשה את הדרך הישירה מאירופה לנבא. כשיש הרבה מה ללמוד יש יותר לחץ וגם יותר טעויות, ככה פשוט.

ונכון, העוזרים צריכים היו ליידע אותו כמו שהם מנהלים לו את המשחק ולברון מחליט מה לעשות על המגרש. בלאט הוא סתם סטטיסט שלא עושה כלום. פלא שהוא לא נלחץ משום דבר?

איציק 22 במאי 2015

לצערך ראיתי את המשחק ולכן לא תוכל לספר לי מה היה, כי אני יודע לא פחות ממך. המצב היה של לחץ וגם על זה דיברתי. ההנחה שלך שגויה בכך שאתה יוצא מנקודת מוצא שבמצב של לחץ כל טעות היא טעות של לחץ, אני כופר בהנחה זאת. הסיבות לטעות יכולות להיות שונות. זה לא מסיר מבלאט את האחריות, זה רק אומר שיש עוד אפשרויות למה הוא טעה.
לגבי הפסקב האחרונה, היא דמגוגיה זולה שחבל שאתה מכניס אותה לדיון. בלאט עשה טעות, אך יתכן והיא נגררת מטעות אחרת (יתכן ולא), אתה פוסל אותה רק כדי להוכיח שהטעות היא של לחץ בלבד, ואני מציין אותה כאפשרויות נוספות שאתה בכל הכח מנסה להתעלם מהן. יש עובדות כגון, בלאט טעה, היתה סיטואציה של לחץ, השלכות הטעות יכלו להיות חמורות. כל שאר הטיעונים שלך הם חיבורים אפשריים בין העובדות, אך לא החיבורים האפשריים היחידים.

גיל 23 במאי 2015

בהגדרה, טעות תחת לחץ היא טעות של לחץ, אין דרך אחרת לסובב את זה.

לגבי החלק השני, תלמד להכיר קצת אירוניה. בפועל לא הבאת שום אפשרות אחרת מאשר שזו טעות תחת לחץ כך שאני לא רואה שום סיבה לחשוב אחרת.

איציק 23 במאי 2015

הראתי מספיק, זה שאתה מסרב להכיר בהן לא אומר שלא הראתי, וזו האירוניה, שאתה נעול. והגדרות שאתה ממציא כדי לשכנע את עצמך לא עושות את זה נכון. בזמן שאתה כתבת את ההגיגים שלך, אני כלא איש מקצוע פניתי לאנשי מקצוע והם בפרוש אמרו שמה שאתה טוען לא נכון.

גיל 23 במאי 2015

אלו אנשי מקצוע ומה בדיוק הם אמרו שסתר שזו נעשתה טעות תחת לחץ? לא ברור לי איך אפשר להתכחש לדבר כל כך ברור.

איציק 23 במאי 2015

לך זה ברור, לאחרים לא. תתפלא, אבל בעולם דעתך אינה היחידה, וכנראה לא תמיד הם טועים בכך. אני לא רואה מה כל-כך ברור בטענות שלך. אין לך אף הוכחה לטענה שלך, רק רעיות נסיבתיות שלא בהכרח מצביעות על הפיתרון שאתה מתאר. הן יתכנו, אבל יתכנו גם אפשרויות אחרות.

גיל 23 במאי 2015

לא הצגת שום אלטרנטיבה שלא לדבר על משהו סביר ובהעדר אחת כזו צריך לקבל את ההסבר הפשוט וההגיוני ביותר.

איציק 23 במאי 2015

הבאתי, התעלמת, אחרי זה אתה אומר שלא הבאתי. זה כבר דורש הפסקת דיון כי זה ממש לא רציני.

גיל 23 במאי 2015

כל מה שכתבת היה שהסיבות יכולות להיות שונות ולא אמרת מה.

איציק 23 במאי 2015

תקרא שוב את שתי שרשראות התגובות. בשרשרת השנייה יש דוגמא ממנה התעלמת גם שם. לילה טוב, חייב לקום מוקדם.

גיל 23 במאי 2015

הפלת את זה על העוזרים שלו מה שלא רלוונטי כי את ההחלטה הוא לקח והיה צריך לדעת ואמרת שהוא טעה בספירה שזה לומר את המובן מאליו. ברור שהוא טעה בספירה אחרת לא היה לוקח פסק זמן, אבל השאלה היא למה. אין כאן שום תאוריה חלופית.

איציק 23 במאי 2015

אתה אטום, חד ממדי ורוצה שאהייה כמוך, סליחה, לא מתאים לי.

גיל 23 במאי 2015

שוב פעם אתה מגיב בהיסטריה לתגובה עניינית שאין לך תשובה עליה? אתה אפילו לא יודע להבדיל בין מה ללמה. כל מה שעשית היה לתאר את הטעות של בלאט שברור שלא ידע כמה פסקי זמן היו לו. זה לא נימוק אלא התחמקות. והעיקר אני אטום זה פשוט עצוב.

איציק 23 במאי 2015

בסדר, תרגע. אתה לא מבין, תחייה עם זה בשלום. אמרתי לך, קרא את שני השרשורים ותחשוב שנית. לא עשית, או עשיתה ולא הצלחת. במקום לבקש יפה הסבר אתה קותב את הפופוליזם הזול שלך. מספיק, בו נסיים בזה את הדיון. שמור על כבודך העבוד.

גיל 23 במאי 2015

אני מציע לך לשתות כוס מים ולהרגע. אין שום דבר בשירשורים שקראתי כמה פעמים שמשנה את דעתי שאתה מתחמק מלענות תשובה עניינית להשגות שלי. כרגיל אתה בורח להאשמות ותקיפות אישיות בלי להגיב לדברים מנומקים. נראה שכל אחד יכול לראות את חוסר התוחלת בתגובות שלך.

איציק 23 במאי 2015

אני רגוע לגמרי אני פשוט נהנה מחוסר הבנת הנקרא הבסיסי שלך, והבושה שאוכלת אותך לבקש הסבר נוסף. זו לא הפעם הראשונה ובודאי גם לא האחרונה. לא נורא, ככה זה בחיים אצלך. במקום לבקש עזרה אתה זורק סיסמאות. זה מאוד מעניין לעקוב אחריך, אתה טסט קייס נהדר.
נ.ב.: זה בסדר ששום דבר לא משנה את דעתך. לא ציפיתי שישנה. אבל אתה גם לא התייחסת לדוגמא ועברת הלאה כאילו כלום. יש הבדל בין לא שינה את דעתי לבין ללא להתייחס ולהסביר למה זה לא שינה את דעתך. תחשוב על זה.

גיל 23 במאי 2015

אתה שוב פעם משקר כשקלונך נחשף ברבים? כתבתי מפורשות על ה"הסבר" שלך שהעוזרים טעו בספירה שהוא בפירוש לא נכון, או ההשוואה לטעות חישוב במבחן שהיא לא רלוונטית. התעלמת מזה לחלוטין והתחלת לתקוף אותי אישית. העיקר להמשיך לשקר, לתקוף אחרים, ולנסות לצעוק כמה שיותר חזק רק כדי להסתיר את העובדה שאין לך שום תגובה עניינית ואתה פשוט לא מסוגל להודות שאמרת דבר שטות.

איציק 23 במאי 2015

לא רלוונטי זה לא הסבר, אתה פותר הכל באמירה של לא רלוונטי, לכן זו לא התייחסות. אני על כל דבר יכול להגיב כך. אין באמירה זו שום מידע פרט ללומר שאין לי מה לומר אז אני כותב לא רלוונטי. כשתתייחס, אוכל להסכים, לא להסכים, לתת נקודת מבט נוספת. לא רלוונטי זה כלום ושום דבר!!!

גיל 23 במאי 2015

אתה שוב משקר כשבפרוש כתבתי "הדוגמא האחרת שלך לא רלוונטית כי זו לא טעות טריוויאלית שהוא עושה במצבים שונים ורק במקרה התרחשה גם פה. הוא לא עשה טעות דומה בעבר, ולכן ברור מאליו שהסיטואציה המלחיצה הייתה הגורם הקריטי פה."

אלעד 23 במאי 2015

חבר'ה, מציע שתיפגשו לקפה ותפתרו את זה בצורה ידידותית…

איציק 23 במאי 2015

מי החליט שזו לא טעות טריויאלית. לספור עד…
אבל בא נניח שאתה צודק, אלך איתך ואתן לך סצנאריו אפשרי. בלאט, פריק קטנטרול באירופה, הבין מהר מאוד שהוא לא יכול להיות כזה ב-NBA. רואים זאת לפי הצורה שבה הוא נוהג עם לברון למשל, כי הוא מבין שעליו אין לא שליטה. הוא משחרר דברים לאחרים, כולל סמכויות שלא היה משחרר באירופה. למשל, הוא בכלל לא סופר טיים אווטים (אולי זו טעות אבל הוא לא סופר). זה תפקיד עוזרי המאמנים שלו להתריע בפניו. עד היום, כבר יותר מחצי עונה הוא לא סופר ולא תמיד מודע לכמה נשאר. עד היום לא היתה בעייה, אם כיוון שהעוזרים דאגו לידע אותו בזמן ואם כיוון שלא היה צורך לידע כי נשארו לו פסקי זמן. במשחק 4, העוזרים נלחצו ולא ידעו אותו. בלאט כג'נטלמן לא הוציא כביסה מלוכלכת כי אם לקח הכל על עצמו. אני לא יודע אם סצנאריו הזה נכון, אך הוא נראה לי אמין לפחות כמו גרסת הלחץ שאתה מפמפם פה. האם זו טעות להשאיר דבר כזה לעוזרים, אולי, זה דיון אחר. העיניין הוא, שהחיבור שלך של טעות ומצב לחוץ גורר טעות עקב לחץ היא לא האופציה היחידה ורחוקה מלהיות כזו. ואחרי כל זאת, יתכן והצדק איתך לגבי סיבת השגיאה, אני רק לא מבין מהיכן היהירות לקבוע שזו האפשרות היחידה כאשר אין לך שום עדות לפיתרון יחיד למצב שהיה.
נ.ב.: אני לפחות מודה, שאת ההתייחסות שלך לדוגמא, פספסטי, גם אם ההיתיחסות היתה לא עיניינית. טעות טריוויאלית או לא, טעות היא עדיין טעות כשיש סיטואציה של לחץ. ועדיין נשאלת השאלה מה גרם לטעות, ולא מה מהות הטעות.

איציק 23 במאי 2015

אלעד, זה בלתי אפשרי… אני לא שותה קפה… שונא קפה…

גיל 23 במאי 2015

הטעות אינה טריוויאלית כי לא הוא ולא מאמנים אחרים עשו אותה והיא מאוד נדירה. זה לא טעות חישוב של היסח הדעת אלא ברור שהיא נובעת מסיטואציה מסוימת במשחק שמה לעשות, הייתה סיטואציה מלחיצה. לגבי ההסבר שלך כבר הסברתי למה הוא מופרך. טיירון לו קפץ מייד על בלאט כשזה קרה לפסק זמן מה שאומר שהוא ידע היטב שאין להם עוד פסקי זמן. כך שברור שהעוזרים לא אשמים אלא בלאט עצמו. אז הנה, שום הסבר שנתת לא ממש מחזיק מים, איזה עוד הסבר תמצא חוץ ממה שברור לכולם?

איציק 23 במאי 2015

השאלה בכלל לא האם לו ידע או לא, כי אם האם יידע את בלאט או לא. אני בכלל לא מנסה להפיל שום דבר על לו. יתכן שהוא הודיע לבלאט, יתכן שבלאט היה צריך לספור לבד, יתכן ויש הסברים נוספים. הטענה שלי שלא ניתן לפסוק חד משמעית מהעדויות (הנתונים שיש) את מה שאתה טוען. אני מבין שקשה לך לקבל שאולי יש חורים בתזה שלך, שזה הפתרון האפשרי היחיד, אבל זה המצב, והאפשרויות האחרות אינן מופרחות כלל ועיקר. תרצה, תקבל, לא תרצה, לא תקבל. יותר מזה, לא נוכל להסביר/להוכיח אחד לשני.

גיל 23 במאי 2015

לא מצאת שום חור בתיזה שלי כשהראיתי שכל מה שאמרת לא רלוונטי או פשוט מופרך. זה בכלל לא רלוונטי אם הוא יידע או לא. תפקידו של בלאט לדעת ואם לא יידעו אותו כשהיה צריך או שהוא שכח בשני המקרים האשמה עליו. הסיבה היחידה האפשרית לטעות שלו היא הלחץ הגדול שהיה עליו באותו הרגע.

איציק 23 במאי 2015

מה שכתבת בתגובה האחרונה זה ביזארי. הלא רלוונטי שלך מביש. ושוב, אתה מתבלבל בין האם היתה טעות או לא (כשברור שהיתה) לבין הסיבה שהיתה טעות!!! אם לא ידעו אותו, הטעות שלו, אבל לא בגלל לחץ שלו אלה של אלו שלא ידעו אותו.

גיל 23 במאי 2015

חוץ מלכנות בשמות לא כתבת שום דבר ענייני. לומר שאם לא ידעו אותו אז זו לא טעות שלו מבטא חוסר הבנה בסיסי באיך מאמן (או כל מנהל לצורך העניין) עובד. קל לזרוק את האשמה על אחרים אבל הטעות היא שלו בלבד. הוא חייב לדעת כמה פסקי זמן יש ואם הוא לא בטוח או יודע שלא יבקש לפני שהוא מוודא. זה לא כזה מסובך לדעת שנגמרו לך פסקי הזמן ועובדה שזה לא קרה לו עד עכשיו בשום מצב אחר חוץ מהלחץ בסוף המשחק הזה. אבל כמובן ללחץ אין שום קשר לזה זה סתם מקרי שזה קרה בסיטואציה הכי לחוצה שיש.

איציק 23 במאי 2015

תגיד לי, אתה תוכנה רדודה שפולטת תגובות כמו "לא רלוונטי,: "לא הוכחתה שום דבר," ""חוסר הבנה." קראת את התגובה שלי שבה אני כותב שברור שהיתה טעות כשדיברתי על בלאט. השאלה מה גורם לטעות ואתה מתעקש על שטויות בטענה של אופציה יחידה כשהראתי שהיא לא. אני כתבתי באיזה מקום שלא יתכן שזה מלחץ? או שאולי כתבתי שזו לא האופציה היחידה? אתה יודע שבראלי יש נהג ויש נווט. אם הרכב מתהפך בגלל שהנווט לא הודיע על סיבוב מסוכן, הנהג עדיין אשם. האם זה בגלל הלחץ של הנהג? אז תפסיק לזרוק סיסמאות חסרות בסיס ולהציג אותן כעובדות מוגמרות. אם אתה רוצה דיון רציני תדון, אם לא, תמצא לך חיים בהם תרגיש שלם עם עצמך. למה לזרוק סיסמאות מרגיזות ללא כיסוי…

גיל 23 במאי 2015

אני חוזר כמו תקליט שבור עכי הנפנופי ידיים שלך לא עושים כל רושם. כמה שלא תגיד שהצגת אלטרנטיבות שונות לא יהפוך את זה לנכון. כל מה שהצגת זה או דברים לא רלוונטיות או אלטרנטיביות מופרכות שהראיתי למה הן כאלו. כשאין שום אלטרנטיבה סבירה וידוע לכל ההשפעה של לחץ על טעויות אז לא רואה שום דרך שההסבר הזה לא יהיה הנכון.

איציק 23 במאי 2015

דיי, הרדידות שלך שורפת לי נוירונים. אתה לא תבין גם כי אתה נעול וגם כי זה מעבר ליכולותיך. אין לך שום רצון לדיון מפרה כי אם להתיש את המתדיין ולהשאר האחרון על הרגליים. אני לא שותף לכך.

גיל 23 במאי 2015

אתה חוצפן ממדרגה ראשונה לטעון שאני לא מעוניין בדיון מפרה כשאתה לא קראת אפילו את התגובות שלי והמשכת להגיב ולהשמיץ למרות שעניתי לכל מה שאמרת ורק כשציטטתי את עצמי פתאום גילית שכבר עניתי לך. נראה לי שדי ברור מי הרדוד כאן.

איציק 23 במאי 2015

אכן פספסתי תגובה ריקה מתוכן ואף הודתי בכך. אני ממתין לתגובה אחת עם תוכן כדי שיהיה דיון מפרה ולא זריכת סיסמאות כמו "לא רלוונטי," ודומות לה, בתוספת קביעות חסר בשיש עובדתי, עם תוספות שזה הדבר היחיד האפשרי וביטול כל דבר שנאמר לך כאילו לך להחליט מה כן ומה לא.

גיל 23 במאי 2015

אה, עכשיו הבנתי. אני זה שהחלטתי שההחלטה בסוף המשחק הייתה תחת לחץ, או שטעות חשבונית היא אנלוגיה מופרכת למה שעשה בלאט. יש גבול לשטויות שאפשר לכתוב וכל זה רק כדי לא להודות שאין לך שום טיעונים רלוונטים וענייניים.

איציק 23 במאי 2015

שים לב איך אתה מעוות את הדברים. לא היה דיון האם ההחלטה היתה תחת לחץ. הדיון היה האם הטעות היתה בגלל מצב הלחץ. אלו שני דברים שונים לחלוטין. במצב של לחץ הטעות יכולה לנבוע או בגלל הלחץ או בגלל סיבות אחרות. כל הדיון היה שאתה טוען שהסיבה לטעות היא אך ורק בגלל מצב של לחץ, ואני טענתי שזו אחת מהאפשרויות. אז אל תעוות דברים, לפחות תהייה ישר.

גיל 23 במאי 2015

לא עיוותי שום דברים כי הטענה שלך ריקה. אין שום משמעות לטענה שהיה גורם אחר ללחץ בלי להציג גורם סביר כזה. אמצעים רטוריים אינם חלופה לעובדות.

איציק 23 במאי 2015

עזוב שאתה לא ישר איתי, תהייה ולו פעם אחת ישר עם עצמך. תודע ששתי הערות מעלה ניסחת את נושא הדיון באופן שגוי. אני כבר לא מדבר על סצנאריו שנתתי ומאוד הגיוני שלא קשור בשום צורה ללחץ של בלאט. אתה לא רוצה לקבל זאת, עיניינך, אבל תהייה לפחות ישר. אתה מדבר כמו מישהו שהייה ילד כאפות שמנסה עכשיו בכול הכח לנצח כל ויקוח. לי אין כל עיניין לנצח אותך, ואם אתה צודק אני לא מרגיש שהפסדתי. אז תפסיק עם אופן הביטוי האומלל שלך. תסביר למה לא יתכן שלו לא יידע את בלאט למרות שידע שאין פיסקי זמן וזה היה באחריותו לידיע את המאמן הראשי (בגלל היסח דעת של לו, לחץ של לו או כל סיבה אחרת). אם זה המקרה אז הטעות של בלאט היא עדיין טעות אך לא בגלל הלחץ שלו. אתה לא נתת אף נימוק משכנע למה זה לא יתכן, פשוט פסלת כי זה לא רלוונטי. אז אם זו נשארה הטענה שלך, אז היא לא רלוונטית.

גיל 23 במאי 2015

"ילד כאפות"" "הרדידות שלך"" "אתה תוכנה רדודה"' ואתה עוד מתלונן שאני מתבטא באופן אומלל? אולי תסתכל פעם במראה ותראה את השפה הדלוחה שלך ותבין למה אף אחד לא לוקח אותך ברצינות כאן בתגובות.

וכבר הגבתי למה אם לו שכח לספר לבלאט זה לא מוריד מהאחריות של בלאט שצריך לדעת בכל רגע נתון כמה פסקי זמן יש לו. איך הוא מתנהל עם העוזרים שלו אכן לא רלוונטי. הוא זה שצריך לודא שהם עושים את העבודה שלהם כמו שצריך בטח ברגע כזה קריטי, מה עוד שממש לא מסובך לדעת כמה פסקי זמן נשארו לך.

איציק 23 במאי 2015

לא, זה לא התפקיד שלו לעקוב אחרי אחרים!!! אם כך, הוא לא צריך אותם!!! הוא צריך לסמוך עליהם שהם עושים את עבודתם כמו שצריך ולטפל בעינינים החשובים!!! בטח כשיש הרבה דברים חשובים. האחריות שלו בדיוק כמו של כל מנהל שאחראי על טעויות של עובדיו גם אם לא הוא טעה ישירות. זה עדיין לא אומר שהוא טעה כי היה בלחץ. אולי הוא טעה כי מישהו אחר היה בלחץ, אבל זה מחוץ לדיון. ולכן, זה מאד רלוונטי!!! אם לא שמת לב, אז הוא לא הפיל את התיק על אף אחד, ללא קשר לכלום, הוא פשוט לקח את כל האחריות על עצמו, כפי שמצופה ממנו וכפי שהוא תמיד נוהג. זה אולי עושה אותו מנטש, אך לא הופך אותו ללחיץ.

גיל 23 במאי 2015

אתה מניח כאן תלי תלים של הנחות שאין שום שמץ של מידע שיתמוך בהן. בלאט לא רק הודה בטעות אלא גם אמר שהוא כמעט חירב את המשחק ושהוא לא ספר טוב את פסקי הזמן. אין שום אינדיקציה שהעוזרים שלו היו צריכים ליידע אותו על פסקי הזמן או שהם עשו משהו חריג. אז בקיצור, שוב ניסיון נואל להתעלם מהמובן מאליו בהעלאת השערות מופרכות.

איציק 23 במאי 2015

אני לא מניח שום דבר, אני רק טוען שזו אפשרות סבירה:
1. כתבו על זה, גם כאן בדה באזר, שעיניין מעקב אחרי פסקי זמן זה באחריות עוזרי מאמנים.
2. באמת ציפית שבלאט יפיל אחריות על מישהו אחר? אין סיבה לחשוב כך, גם אם זה מה שקרה.
3. מתוך 1, ו-2, האפשרות שהעלתי סבירה, אך לא הכרחית.
אין פה שום תילי תילים, ולא, אין לי מידע ודעי שיתמוך בזה, כמו שלך אין מידע ודעי שיפריח זאת. זו כל הנקודה. במצב של חוסר מידע, אנו עושים השלמות אך יתכן שיש השלמות אחרות שניתן לעשות וגם הן סבירות.

גיל 23 במאי 2015

בוודאי שיש מידע שיפריך את זה. לבלאט מעולם לא קרה עד כמה שאני יודע שהוא לקח פסק זמן שלא היה לו וזה דבר נדיר ביותר בקרב מאמנים. המסקנה המתבקשת היחידה היא שבסיטואציה חריגה היה לו אבדן עשתונות זמני בתנאי לחץ. כל השאר אלו ספקולמיות פרועות. ובלאט לא האשים אף אחד אבל הכיר בזה שזו טעות אישית שלו שבו הוא התבלבל בגלל שהם לקחו שני פסקי זמן קודם לכן. לכן לומר שזה אולי אשמת העוזר זה תירוץ קלוש.

איציק 23 במאי 2015

גם אם מה שאני אומר זה מה שקרה באמת, זה תרוץ כלוש ואסור שיאמר, כך שלא ניתן לקחת את מה שבלאט אמר כהודעה באשמה שאכן שלו. מה שאתה כותב כמסקנה המתבקשת היחידה, אינה המסקנה המתבקשת היחידה כי אם wishful thinking שלך שכך יהיה. מה שאתה קורא ספקולציות פרועות נראו פחות פרועות על-ידי אנשים אחרים (כפי שכתבתי, אני לא היחיד). אתה לא חייב לקבל זאת, אבל לקבוע שזה פרוע, זו מחשבה שלא מכבדת אנשים אחרים, כי כל מה שכתבת לא תומך בכך, ואתה עושה הרבה השלמות, למשל, שמה שבלאט אמר הוא נכון, אחרת הוא היה מפיל את התיק על מי שטעה (השלמה זו לא מחזיקה מים מתוך התנהגותו של בלאט). אם אתה צודק, אז מה שנאמר זה מה שהיה. אם הסיפור אחר, מה רצית שיגיד? איך יקח על עצמו את האחריות בלי להחשיד בכסת"ח? אז הוא עשה את זה הכי נקי שיש.

גיל 23 במאי 2015

אם העוזר היה אשם אז לא היינו רואים שהוא רץ לבלאט לעצור אותו, או שהיינו רואים שבלאט כועס עליו שלא אמר לו שנגמרו פסקי זמן, או שהיה אומר אמירה כללית ולא לוקח אחריות אישית. כלומר כל העדויות מראות שזו טעות בלבדית שלו, כך שכן, כל מה שאתה טוען שאולי קרה אלו ספוקלציות פרועות ואין בדל מידע שתומך בזה בעוד שלתיזה שלי יש הרבה תמיכה. אבל אתה כמובן תמשיך לטעון שאולי, ויכול להיות וכו', רק כדי לא להכיר בטעות של בלאט.

איציק 23 במאי 2015

כל מה שאתה אומר נוגד לחלוטין את האופי של בלאט. כנראה בסדרה זו אתה נחשף אליו לראשונה. אבל אתה כמובן יכול להמשיך לשפוח טיעונים לא מבוססים כמו תורה מסיני.

איציק 23 במאי 2015

לשפוך

גיל 23 במאי 2015

כל היופי בעובדות שנחשפות הוא שאין צורך בשום קריאת מחשבות לגבי אופי של אחרים.

איציק 24 במאי 2015

לא רלוונטי, ואין לך כל הוכחה שמה שאתה כותב הן עובדות, אפילו לא שמץ של עובדות. תביא עובדות ונדון.

גיל 24 במאי 2015

חשבתי שאתה איש מדע. אין כאן הוכחות אלא רק ראיות שתומכות במה שאני אומר וסותרות את הדברים שלך.

איציק 24 במאי 2015

בגלל שלהבדיל ממך אני איש מדע אז אני לא קורא להמצאות ראיות.

גיל 24 במאי 2015

אה, חזרנו לשלב ההשמצות והשקרים כשאין לך תשובה עניינית? ממש יפה לראות איך אתה מאבד עשתונות כשמציבים בפניך מראה.

איציק 24 במאי 2015

לפחות כשאתה טוען שאתה מביא ראיות, תביא אחת שנרגיש שבאמת התאמצת להביא משהו.

יוסי מהאבטיחים 22 במאי 2015

פעם אחרונה שבדקתי, ברגעי לחץ בלאט לוקח טיים אאוט. לא מצ'נה אם אין…

איציק 22 במאי 2015

אפילו בתור בדיחה התגובה שלך היא עלבון לאינטליגנציה.

גיל 22 במאי 2015

מה בדיוק בדיחה בזה? זה בדיוק רגעי הלחץ שאתה מצפה ממאמן שלא יטעה טעות בסיסית כזו והוא עשה את זה.

איציק 22 במאי 2015

אין שום קשר ללחץ, קרא תגובה אליך.

גיל 22 במאי 2015

איך בדיוק מצב של כמה שניות לסוף כשהכדור אצל הקבוצה שלך והם צריכים לקלוע סל בשביל לנצח לא נחשב למצב לחוץ. אם זה לא קשור ללחץ אז כנראה אתה לא יודע מה לחץ אומר.

איציק 22 במאי 2015

טעות בספירה, כשהעוזרים שלו לא ידעו אותו. אף פעם לא ישבת בבית ופתרת תרגיל חשבון פשוט והתבלבל לך פלוס ומינוס? טעות טיפשית ללא לחץ. אותה הטעות יכלה גם לקרות במבחן בגרות, אז שם זה יכל להיות בגלל לחץ, או בגלל אותו חוסר תשומת לב שגרם לטעות בבית. אשמח לשמוע ממנו את הסיבה לטעות, אך לסיק שזה דווקא מלחץ זו הנחה שאין לה בסיס מוצק מספיק.

גיל 22 במאי 2015

אני עשיתי הרבה טעויות בחיים רק שטעות שעלולה לעלות מיליונים טרם עשיתי ועל זה הוא מקבל את הכסף הגדול. אתה כל הזמן מנסה לפטור אותו מאחריות או להמעיט בערך הטעות אבל זו טעות ענקית שעובדה לא מתרחשת ברמות הללו. אין שום ספק שזה נגרם מקבלת החלטות שגויה בתנאי לחץ, זו פשוט הסיטאוציה אין כאן בכלל בסיס לדיון.

איציק 22 במאי 2015

אתה לא עשית טעות כזו אולי כי אף פעם לא היתה בעמדה לעשות טעות של מיליונים (לא יודע, אולי אני טועה ואתה כן אחראי על אותם מיליונים שבלאט אחראי עליהם), אני רק יכול לספר לך, שכשבלאט עשה את הטעות הוא כמעט על בטוח לא חשב על אותם המיליונים. אתה גם מנסה לספר שאני מנסה לפטור אותו מאחריות. היכן אני בדיוק פוטר אותו? אני רק טוען שהוא לא האחראי היחיד, ואני טוען שיתכן והטעות נבעה מסיבה אחרת, אך אתה לא מוכן לקבל זאת, וזו זכותך. הוא עשה טעות שיכלה לעלות למעסיק שלו מיליונים, לגרום לעיבוד אליפות פוטנציאלית, ועדיין האין ספק שלך לא משכנע אותי. אני מקבל את הסיבה שלך כאחת האפשרויות לטעות ולא כאפשרות הכי סבירה.

גיל 22 במאי 2015

בדיוק בגלל שלא הייתי בעמדה כזו גם לא עמדתי בלחץ כזה כמו שהוא. הוא לא צריך לחשוב בצורה ישירה על המיליונים אלא לחיות את הסיטואציה המלחיצה. הוא אכן עמד בהרבה לחצים אבל פה הוא כשל בתנאי לחץ. אני מבין שקשה לך לקבל את זה שהוא עושה טעויות תחת תנאי לחץ אבל זה לא משהו שניתן לויכוח פה בכלל. זה לא משנה מי היה צריך לומר מה. עובדתית הוא עשה את הטעות והוא זה שנושא באחריות.

איציק 22 במאי 2015

אני בטוח שאם על כף המוזנים לא היה עומד סנט אחד, הלחץ לא היה שונה בגלל הסיטואציה של פלאי-אופ NBA, ציפיה של מיליונים, וצפייה של מיליונים. לכן העיניין הכספי הוא שולי בסיטואציה המלחיצה. אני לא מסיר מבלאט שום אחריות, אני מתאר מצבים שיכלו לגרום לטעות שלו לא רק בגלל הלחץ. זה שאתה אומר אין ספק סותר את היותך חוקר. הספק חייב להיות אם אתה כזה. אני ממש לא בטוח שגמר היורוליג עם קבוצה נחותה שכל טעות יכולה לגמור גם את הסיכוי הכלוש לניצחון (נכון שמצפים ממך פחות בגלל רמת הקבוצה אך בלאט אף פעם לא הנמיך ציפיות בגלל זה), חצי מדינה עוקבת אחריך, רוב האולם קהל שלך שזה מעודד וגם מלחיץ, כל השיח הציבורי במדינה מהאנשים, העיתונות, ראש הממשלה והנשיא (כמה שזה מעוות) מדברים עליך, פחות מלחיץ מסיבוב שני בפלא-אוף גם אם זה ב-NBA כאשר כבר מצפים ממך הרבה פחות אחרי שלאב גמר וארווינג מדדה.

גיל 23 במאי 2015

העניין הכספי הוא נגזרת לא סיבה. הוא על הבמה הכי גדולה בעולם ומקבל את הכסף הכי גדול ולכן זו סיטואציה יותר מלחיצה בהגדרה.

על מה יש בדיוק ספק? שזו הייתה סיטואציה מלחיצה? בבקשה תתן לי הסבר אחר. וזה שעמד בלחץ במצבים אחרים לא רלוונטי. פה הוא טעה תחת לחץ.

איציק 23 במאי 2015

הוא לאו דוקא טעה בגלל הלחץ. אתה לא מבדיל בין היות המצב מלחיץ לבין ההכרח שהטעות נבע מהמצב. זה שאתה פוסל את שאר האפשרויות לא אומר שהן לא קיימות, זה רק אומר שאתה לא רוצה או לא מסוגל לבל אותן. אני טוען שיתכן שזה מלחץ ויתכן שלא, הבאתי דוגמא, יכול להביא עוד אך לא רוצה כיוון שזה לא ישנה את דעתך בכול מקרה.

גיל 23 במאי 2015

הוא טעה כי הוא חשב על אישתו אולי? אין שום סנצריו הגיוני שבו הלחץ לא היווה מרכיב קריטי בהחלטה שלו. היה לו מעט זמן לחשוב והיה צריך להחליט מהר. זו ההגדרה ללחץ.

איציק 23 במאי 2015

אם זה עושה לך טוב, ספר לעצמך את זה. חבל שאתה כזה נעול. אני בכוונה לא מביא לך דוגמאות כי הבאתי אחת שאתה אפילו לא התייחסת אז למה להתאמץ.

גיל 23 במאי 2015

לא ראיתי שום הסבר חוץ מזה שהעוזרים טעו בספירה משהו שלא רק שאין הוכחות שהתקיים אלא דווקא יש ראיות חזקות נגדו. אם העוזרים טעו בספירה אז טיירון לו לא היה קופץ מייד כשהוא מבקש פסק זמן לבטל אותו. משמע, בלאט לא ידע ולא שאל וטעה תחת לחץ.

איציק 23 במאי 2015

לא אמרתי שלו טעה בספירה, אמרתי שבלאט טעה בספירה או שלא ידעו את בלאט, והסיבה למה לא, לא חשובה. הבאתי דוגמא לא מעולם הכדורסל, אבל התעלמת. אתה כמובן יכול לבטל אותה כי זה לא קשור, כי זה לא אותו לחץ, או כל סיבה אחרת שאתה יודע לספר כי נח לך, אבל זו דוגמא שהמחישה את הנקודה.

גיל 23 במאי 2015

מה זאת אומרת הסיבה לא חשובה? חוץ מזה שהוא היה תחת לחץ גדול להחליט מהר איזו עוד סיבה יכולה להיות? הדוגמא האחרת שלך לא רלוונטית כי זו לא טעות טריוויאלית שהוא עושה במצבים שונים ורק במקרה התרחשה גם פה. הוא לא עשה טעות דומה בעבר, ולכן ברור מאליו שהסיטואציה המלחיצה הייתה הגורם הקריטי פה.

איציק 23 במאי 2015

כפי שכתבתי, בניסוחים אחרים, שום דבר שלא תומך בדעתך לא רלונטי. אתה פשוט לא יודע לנהל דיון אינטיליגנטי. גם עם דיון לא אינטליגנטי יש לך בעיה, ולא, זו לא השמצה, זו הבעת צער.
איך כתב shadow: לבריאות גיל

גיל 23 במאי 2015

כל אחד יכול לראות שהבאתי נימוקים חזקים למה אתה טועה והאלטרנטיבות שלך לא מחזיקות מים. למה שלא תתייחס אליהם? איכשהוא, כל פעם שמשיבים לך בנימוקים עניינים ושסותרים משהו שאתה אומר אתה עובר להתקפות אישיות. ואתה עוד מדבר על דיון אינטליגנטי, זה אפילו לא מצחיק.

דורפן 22 במאי 2015

המממ… הם ראו את הטובים ביותר במצבים הללו.

ציון נאנוס 22 במאי 2015

יש הבדל גדול בין שחקן לבין מאמן ברמות האלה. למעשה מאז פיל ג׳קסון לא זוכר מאמנים ששיחקו בסדרת הגמר והגיעו אחר כך גם כמאמנים.זאת כנראה אמנות אחרת.
השנה במערב יגיע אחד כזה. אבל עדיין לדעתי לבלאט כמאמן יש יותר נסיון מסטיב קר או ממקהייל. הבעיה שלו היא לא כדורסל אלא להרוויח את הכבוד מלברון ומהשחקנים האחרים
הזלזול במאמן אירופי מזכיר מאד את הזלזול שהיה בשחקנים אירופים בליגה בשנות ה 80. זה ישתנה.

רני 22 במאי 2015

דראזן בלאט

omer 22 במאי 2015

התקשורת האמריקאית רואה בבלאט כאמריקאי, לא כאירופאי/ישראלי

Rondi 22 במאי 2015

פט ריילי וריק קרלייל קופצים לי לראש ככאלו שהיו שם כשחקנים ואז כמאמנים. ביחד עם פיל ג'קסון זו נראית לי רשימה שסטיב קר יכול להשתלב בה יפה.
עם כל הכבוד לבלאט מבחינת נסיון רלוונטי אני חושב שיש פה עדיפות לקר. אסור לשכוח שהוא היה חלק אינטגרלי מקבוצת אליפות בשני מועדונים ענקיים לצד גדולי השחקנים.
מצד שני, עם כל הכבוד לשניהם, אני חושב שהמאצ' אפ בינהם לא מאד משמעותי לגורל הסדרה.

ציון נאנוס 23 במאי 2015

ריילי היה מאמן בסדרת גמר לפני 20 שנה.
קרלייל-צודק. אם כי בקושי שיחק בבוסטון.
גם בעיני זה לא מה שיכריע בין גולדן סטייט לקליבלנד ועדיין בלאט מנוסה יותר מקר כמאמן. גם בהתאמות ממשחק למשחק בסדרה. וגם היה בהרבה יותר משחקים צמודים,שבהם צריך לקבל החלטות במהלכים האחרונים. הוא קיבל הרבה אש על כך ששרטט מהלך מכריע שבו לברון מוציא את הכדור לג׳יי אר סמית (כנראה).
דווקא החשיבה הזאת מחוץ לקופסה של האנ בי איי היא בעיני יתרון.
לא שהוא יעיז לעשות זאת שוב בסדרת גמר

Rondi 23 במאי 2015

ריילי לקח אליפות ב2006…

Rondi 23 במאי 2015

ודרך אגב, מהלך אחרון שבו לברון מוציא כדור הוא מהצד זה לא חשיבה מחוץ לקופסה אלא יותר בורג רופף בקופסה. אני עדיין מנסה למצוא את ההגיון של מהלך כזה…

גיל 23 במאי 2015

לארי בירד.

ציון נאנוס 23 במאי 2015

כתבתי מאז פיל ג׳קסון. בירד היה לפניו.
שמע- גם אני הייתי סקפטי בתחילה אבל צריך לתת קרדיט גדול לבלאט.
בלי אירווינג,בלי לאב הוא ביתרון 2-0 אחרי 2 נצחונות חוץ בגמר המזרח.
נכון- המזרח חלש. לברון מעולה אבל רבאק בלי קיירי ובלי לאב- שניים שהיו אמורים להיות חלק מהביג 3.

אלעד 23 במאי 2015

אתה יודע שגקסון הגיע לגמר עוד לפני תקופתו בלייקרס, נכון? זה הרבה לפני תחילת קריירת האימון של בירד

ציון נאנוס 23 במאי 2015

אלעד – הבנת הנקרא. מאז פיל ג׳קסון= ג׳קסון היה האחרון.
(פרט לקרלייל,שכשחקן לא היה בדיוק גורם משמעותי באליפויות של הסלטיקס). כך שאין ממש התאמה בין שחקנים ששיחקו בסדרת גמר לבין הצלחתם כמאמנים.

אלעד 23 במאי 2015

כתבת "למעשה מאז פיל ג׳קסון לא זוכר מאמנים ששיחקו בסדרת הגמר והגיעו אחר כך גם כמאמנים." ואז נתנו לך דוגמא את ריק קרלייל, ובצדק. לארי בירד נכנס לאותה קטגוריה. הבנת הנקרא שלי בסדר גמור, תודה.

No ONE 22 במאי 2015

אכן בלאט יותר מנוסה בגמר ה NBA מ-מקהייל ששיחק שם עם בירד ופאריש ונתן משחקים עצומים תחת לחץ עצום
הוא גם יותר מנוסה מקר ששיחק בגמר ה NBA עם ג'ורדן ודאנקן תחת פיל ג'קסון ופופביץ' ואפילו קלע סל נצחון שהביא אליפות
מקהייל למד מרד אוורבך, קר למד מפיל ג'קסון ופופביץ'…בלאט למד מפיני גרשון . מצא את ההבדלים
הנסיון של קר ומקהייל כשחקנים בגמר ה NBA הרבה יותר משמעותי ממה שבלאט עשה באירופה
לבלאט אין מושג על הלחץ של גמר ה NBA
צריך גם לזכור שגם קר וגם מקהייל היו בגמר המערב בתור ג'נרל מנג'רס בעבר אז הם יודעים גם איך המקום הזה נראה מאחורי הקלעים,מבחינה אירגונית וכל מה שצריך
לבלאט יש חסרון עצום מול שניהם במעמדים האלה

גיל 22 במאי 2015

יש להם בבירור יותר ניסיון אבל אני לא חושב שזה פקטור כזה משמעותי. בלאט עבר עונה לא פשוטה עם קליבלנד והוא עובר לחץ דומה בכל סדרה בפלייאוף. אז בגמר יש קצת יותר רעש מסביב אבל לא זה מה שיכריע את הסדרה.

איציק 22 במאי 2015

במקרה הטוב, ובעדינות אגיד שאני לא מסכים עם שום דבר ממה שכתבת, והזילזול שלך במה שלא NBA פאתטי וילדותי.

shadow 23 במאי 2015

נראה שיש פה אנשים מומחים ללחץ.

מי קבע שבאנבייאיי יש יותר לך?

אני חושב שהתקשורת והקהל באירופה הרבה יותר מעורבים במשחק מאשר בארה"ב.

לי באופן אישי (כי גם לי אין מד לחץ) נראה שלאמן במשחקים מול הקהל של פרטיזן בלגרד, אולימפייקוס פנאתינייקוס, הטורקיות וגם ביד אליהו הרבה יותר מלחיץ.

חוץ מזה באירופה נוטים לפטר מאמנים על ימין ועל שמאל ויש הנהלות לחוצות עשרות מונים יותר מבאנביאיי.

ההשוואות בין מאמן למישהו שהיה שחקן לא נראות לי ממש ברורות. גם אם אימן במקום אחר. בטח מישהו כמו בלאט שאימן בהרבה קבוצות שונות, ליגות שונות, מפעלים שונים וגם ברמת הניבחרות.

נראה לי קצת ילדותי ההאדרה המוגזמת של כל מה שאמריקאי בכלל ובאנבייאיי בפרט.

כבר ראינו מספר לא מבוטל של שחקנים מהאנביאיי עוברים לאירופה ולא מצליחים וגם להפך.
אני באופן אישי חושב שהשיפוט באנביאיי הוא אחד הגרועים שיש.

נ.ב

הדבר היחיד שמפריע לדיוויד לאמן כמו שצריך הוא הלחץ שמיצר עליו לברון כשהוא פוגע בסמכות שלו. וטיירון לו, שלא עשה את העבודה שלו. מי שיודע איך עובד צוות האימון באנביאיי, יודע שהאחריות בכל מה שקשור לספירת עבירות ופסקי הזמן הם על עוזרי המאמן.

אם למישהו יש פה מידע פנימי שמוכיח שבלאט קיבל את המידע מאחד מהם ואכן התבלבל/שכח תוך כדי לחץ שישים את זה פה על השולחן בבקשה. עד אז אתם מתקשקשים בינכם לבין עצמכם על ספקולציות לשם הויכוח עצמו.

shadow 23 במאי 2015

לך? = לחץ

גיל 23 במאי 2015

זה לא רלוונטי אם הוא קיבל או לא את המידע. הוא היה צריך לדעת כמה פסקי זמן והדרך לא חשובה. בפועל יש עליו המון לחץ שלא היה לו בעבר. עם כל הכבוד למכבי וללחץ שם הלחץ בנבא לא דומה. פה הוא צריך להתמודד עם שחקן כמו לברון ותקשורת אינסופית שאין לו שום שליטה עליה וכל אמירה שלו מנותחת במשקפיים של רוקי וזר בין אם זה צודק או לא. אני דווקא חושב שהוא עומד בסך הכל בלחץ היטב בסך הכל אבל זה לא מנקה אותו מהאחריות לטעות.

shadow 23 במאי 2015

לבריאות גיל.

איתן 22 במאי 2015

הארדן לקח את הריבאונד אחרי פאול ברור – דחף בכוח את תומפסון נדמה לי, והעיף אותו מהמגרש – גם בפלייאוף צריך לשרוק על עבירות כאלה.
אי אפשר להאשים את הווארד שהגיע באיחור. הארדן התחיל לפניו את הריצה וטס קדימה.
אי אפשר להאשים את הווארד שלא הלך לסל – ברור שיש כאן עניין של יסודות אבל זה בעיקר עניין של תפקיד – הוא אף פעם לא מקבל את הכדור במקומות האלה. רוב הסיכויים שגם גאסול היה מחזיר את הכדור להארדן.
גם אי אפשר להאשים את הארדן שלא זרק או המשיך לסל, סגרו עליו מצוין.
החזרה של גולדן סטייט להגנה הייתה פנטסטית.

רן הנרגן 22 במאי 2015

ברכות להפועל ראשון ולתשע לב אדום עידן מימון. גדול הספורטאים הישראלים הפעילים. בגיל 41 דאבל

omer 22 במאי 2015

+1 על כל הפוסט הזה. רק על דבר אחד אני לא מסכים. אני לא בטוח שהווארד יכנס להיכל התהילה. לא חושב שמגיע לו להיות שם.

מוסר העבודה של הווארד הוא כנראה עלבון למשחק הכדורסל. אין לי דרך אחרת להסביר איך 10 שנים הוא חי בצבע ועוד לא הצליח לפתח מוב אחד יעיל ויציב בפוסט.

הI.Q כדורסל שלו כ"כ נמוך. 10 שנים הוא עושה את אותם הפאולים המטומטמים בהתקפה, לא שולט במרפקים שלו, לא יודע לעמוד כמו שצריך בחסימה (לא יודע איך אפשר לבדוק את זה, אבל לדעתי אין עוד שחקן בהיסטוריה של הליגה ששרקו לו כ"כ הרבה עבירות תוקף בגלל תנועה בחסימה).

די נדיר להיות בליגה 10 שנים ולא להשתפר בכלל. מפרנצ'ייז פלייר פוטנציאלי הווארד מסתפק בלהיות דיאנדרה ג'ורדן.

דורפן 22 במאי 2015

רלף סמפסון בהיכל התהילה… וגם מיץ׳ ריצ׳מונד אני חושב. הווארד יהיה שם. מספיק אולסטארים והופעה בגמר.

omer 22 במאי 2015

אז אולי כדאי לחשוב על הקשחת הקריטריונים.

בעיניי, הכנסת הווארד להיכל התהילה של הכדורסל שקולה להכנסת הספייס גירלז להיכל התהילה של המוזיקה.

אריאל גרייזס 22 במאי 2015

ההול של הכדורסל הוא בדיחה. הוא לא קריטריון לכלום. איפה זה ואיפה זה של הבייסבול או אפילו הפוטבול

גיל 22 במאי 2015

נכון, זה של הבייסבול לא בדיחה. מלך ההומראנים, ההיטס ושיאן הסיי יאנג לא בהיכל.

אריאל גרייזס 22 במאי 2015

מה הקשר בכלל? מישהו אמר לפיט רוז להמר על הקבוצה שלו? לא אתה זה שאומר שהמורשת של בריידי נפגעת מזה שהוא מסר איזה כדור עם קצת פחות אוויר, אז מה המורשת של בונדס שאכל סטרואידים כמו סוכריות?

גיל 22 במאי 2015

אני לא דיברתי אם זה מוצדק או לא אלא אני מדבר רק על ההיכל. היכל שלא שם את השחקנים הכי טובים שלו אי פעם הוא בדיחה. ההימורים של רוז על הקבוצה שלו כמה שהם פסולים היו כשהיה מאמן ולא השפיעו על המשחק שלו עצמו.

גיל 22 במאי 2015

שלוש פעמים שחקן ההגנה של העונה. אין מצב שלא יכנס אם כי לא בטוח בכניסה ראשונה. הקריירה שלו גם רחוקה מלהיות גמורה כך שהוא עוד יכול לזכות באליפות.

יריב 22 במאי 2015

מוטומבו נבחר בבחירה ראשונה, לדוגמה. אני לא טוען שהווארד טוב ממוטומבו, אבל הוא בטח לא נופל ממנו בהרבה.

גיל 22 במאי 2015

אלונזו מורנינג שהיה פעמיים שחקן ההגנה של השנה ועם פחות הופעות בחמישייה הראשונה של הליגה בהיכל בבחירה ראשונה.

איציק 22 במאי 2015

הוא שלוש פעמים שחקן ההגנה של העונה רק מסיבה אחת, מחסור אדיר בסנטרים אמיתים בתקופה שלו. לכן הנתונים הפיזיים שלו מספיקים בשביל זה. שחקנים כמו דוהרטי, ולטון בלי בירכיים וסבוניס, היו עושים ממנו צימס, ואני לא מדבר על מורנינג, יואינג, והגדולים באמת.

קורא אדוק 22 במאי 2015

כואב הלב על הארדן. מת על השחקן הזה. וכמה שאוהבים לשנוא פה את יוסטון היא נותנת עוד סדרה של המון לב והקרבה כשהסגל שלה עם מלא פציעות משמעותיות.

גיל 22 במאי 2015

העניין של הפציעות הוא לא תירוץ. גם לקליבלנד יש פציעות ותראה איך הם מסתדרים והפציעות של יוסטון היו מזמן. הם גם השיגו מחליפים מעולים שבזכותם הם בכלל הגיעו לגמר.

קורא אדוק 22 במאי 2015

מסכים איתך ולא מתרץ, פשוט אומר מה שאני רואה…

אלון 22 במאי 2015

היה איזה פרשן שאמר שהווארד היה נותן כליה עבור התנועות שיש לאוקפור בגיל 19

http://thebiglead.com/2015/02/18/jahlil-okafor-does-stuff-no-big-man-should-be-able-to-do-out-of-a-double-team/

ציון נאנוס 22 במאי 2015

לגבי הווארד- זוכר את התמונות שהאקים אולג׳ואן מאמן אותו. איך לא למד כלום ?

איציק 22 במאי 2015

כשאני אומר לסטודנטים שלי שאני מתבסס על קורסי קדם הם תמיד אומרים לא למדנו. אני תמיד מסכים איתם ואומר "נכון, לא למדתם, אך זה לא אומר שלא לימדו אותכם." אותו דבר עם האקים והווארד.

אריק י. 23 במאי 2015

זה לא משנה מי יאמן אותו יש לו אופי של עצלן מניאק. הוא לא רוצה ללמוד, או לא מוכן להשקיע די בלימוד לשיפור ושדרוג המשחק שלו. זה לא כזה מעניין אותו, מבחינתו טוב לו איפה שהוא נמצא – עוד סנטר טוב בליגה שבהיסטוריה הרחוקה לא יזכירו את שמו בנשימה אחת עם צ'מברליין ושאק (וחבל, כי אני באמת חושב שאלוהים בירך אותו בנתונים פיזיולוגיים נדירים, כאלה שהיו בהחלט אמורים לעזור לו להגיע לרמות האלו ולהיות אחד הסנטרים הגדולים בהיסטוריה של המשחק).
לדעתי בתחרות ההטבעות ההיא (עם הגלימה של סופרמן), הוא השקיע בהכנות לתחרות הרבה יותר מחשבה ומאמץ מאשר באימונים האישיים שהיו לו עם אולג'ואן.

אלוהים נותן אגוזים למי שמתעסק עם תחפושות ילדים של סופרמן

איציק 22 במאי 2015

אני חושב שההחלטה של מקהייל היתה נכונה, גם ההחלטה של הארדן היתה הגיונית בסיטואציה שהיתה בגלל הדאבל אפ שעשו עליו. הוא מסר למי שהיה פנוי. מה לעשות שחוכמת המשחק, תחושת הזמן ויכולת הביצוע ממרחק הגדול על שני מטר, מאוד מוגבלת אצל הווארד. כל מה שהוא הצליח לייצר, זה להחזיר כדור לשחקן שעדיין היה עליו דאבל אפ. אני מקווה שאתה טועה וההרקולס הזה לא יגיע להול אוף פיים, אבל חושש שיתכן ואתה צודק.

יואב בורוביץ' 22 במאי 2015

דורפן- קצת "האשמת" את הוואדרד יותר מדי. הוא קיבל את הכדור מאוד רחוק מהסל עם מעט זמן יחסית על השעון. לא היה לו כמעט מה לעשות- גם בגלל המוגבלויות שלו, אבל בעיקר בגלל הסיטואציה. ההחלטה שלו להחזיר את הכדור להארדן אף היא מובנת- זו הייתה המסירה הבטוחה ביותר, והארדן היה כוכב המשחק.

Yavor 23 במאי 2015

איזה כיף לרדת עליו.
הגזמתם פה לגמרי עם העליהום הזה, על מהלך יחיד של שחקן פצוע, להזכירכם

ניצן נ. 23 במאי 2015

קליבלנד פשוט יותר טובה. משחק מספר שתיים פשוט מדכא.

גיל 23 במאי 2015

לא כוחות. המשך של פלייאוף זוועתי למדי. אולי הגמר יהיה מעניין.

אריק י. 23 במאי 2015

לפחות הווארד הפסיק עם החיוכים המעצבנים

אבו צ'יצ'ריטה 23 במאי 2015

רק דמיינו את הווארד עם חצי מהמובים של מקהייל. אפשר היה לסגור את הליגה עד שהוא יפרוש

איציק 23 במאי 2015

תאר לך את מקהייל עם חצי מהאתלטיות של הווארד, איזו שושלת בילתי נתפסת היתה מקבל בשנות ה-80.

Comments closed