האלוהי

אחד המשחקים הקסומים ביותר שראיתי ברמות הללו

ro

כל מה שיש לי להגיד הוא שאם הווריורס לא לוקחים את הדבר הזה – אני מתכוון לאליפות ולא לסדרה – זה ייגמר בבכי. מן טרגדיה על-זמנית מהסוג של יוהאן קרויף ב-1974. את הכדורסל החכם ששיחקו בשנה שעברה המקצוענים האחראים של סן אנטוניו משחקים 12 חודשים אחר כך רקדנים.

וסטף קארי האלוהי – שהיום שיחק את אחד המשחקים הקסומים ביותר שראיתי ברמות הללו.

אני רוצה לבכות כבר עכשיו. 48 שעות של ריקנות ורק סטף קארי ביוטיוב.

יוסטון, איך את עושה את זה?
הרגע שמפריד את לברון מהגדולים באמת

138 Comments

יוסי 24 במאי 2015

אני פשוט ישבתי בפה פעור ותפסתי את הראש אחרי כל סל, זה פשוט לא יאומן מה שהוא עושה וגם האוהדים של הרוקטס הבינו את זה והתחילו לדבר אליו מהפינה… אחר כך הוא בא ושם להם עוד שתיים או שלוש מאותה פינה.
מצד שני, דיוויד אלוף בהכנה הגנתית לקבוצות ולשחקנים.
מצד שלישי, הוא לא נראה עציר.

ד"ר רזי הופמן 24 במאי 2015

קארי באמת יוצא דופן ומיוחד.
שחקן ענק רק נקווה שהפציעות שעוד יעבור כמו כל שחקן באן בי איי לא יפגעו בעתידו ובקריירה שלו כדי שנמשיך להינות ממנו ומהמבצעים שלו.
הוא פשוט ביטל היום את כל החוקים ועשה מה שהוא רוצה על המגרש.
בלאט צריך לשבור עכשיו את הראש איך עוצרים אותו. זו משימה כמעט בלתי אפשרית. האם שאמפרט יקבל אותו כמשימה מספר 1 במעלה?
השילוב הזה של שחור ולבן זה משהו מדהים. אחותו של קארי נראית לא פחות טוב ממנו.
ברשותכם כמה מילים על ג'ש סמית והווארד. שני אלה מבחינתי הוכיחו שהם לא מתאימים למעמד. הווארד ילדותי ברמות. סופרמן? הצחקתם אותי!
זה האיש עם החיוך הדבילי ביותר שראיתי. גולם! צר לי על קווין מקהייל שיש לו שני טמבלים כאלה בקבוצה.

אלון 24 במאי 2015

גוש סמית החזיר אותם במשחק 6 נגד הקליפרס

Bad Boy 24 במאי 2015

So What?
זה הדבר הטוב היחידי שהוא עשה השנה..
תראה מה קרה לפיסטונס מהעזיבה שלו ועד שג'נינגס נפצע כמובן..

Asaf 24 במאי 2015

ג׳וש סמית הוא מחרב קבוצות סדרתי ראה את אטלנטה לקראת סיום תקופתו שרצה לעזוב, ראה את הפיסטונס טרום עזיבתו… לגבי קארי מה שמדהים זה לא כמות הנקודות והאחוזים המדהימים שלו אלא מגוון הצורות,דרכים והטווחים השונים מהם הוא עושה זאת והיום הודגמה על ידו בצורה מושלמת,
האיש הפך למפלצת התקפית ובניגוד לאחרים כמו לברון/הארדן/ווסטבורק הוא לא חייב את הכדור אצלו כל הזמן כדי לעשות זאת ,התנועה שלו בלי כדור צריכה להיות משהו שיראו וילמדו כל ילד שמתחיל לשחק כדורסל

תiמר 24 במאי 2015

מבחינת חומר אנושי זו הקבוצה הכי גרוע בליגה, לדעתי. מזל שבברלי החולה לא משחק אחרת הייתי שם כסף שהוא היה פוצע את קרי

Asaf 24 במאי 2015

לא יודע אם הכי גרוע אבל הכי פחות מרשים מקבוצות הפלייאוף במערב זה כן, אותי הפתיע לחלוטין שיוסטון הגיעו לגמר אזורי

shadow 24 במאי 2015

מול הקליפרס שום דבר לא מפתיע.

רן הנרגן 24 במאי 2015

הקטע הבא מוקדש לכל מי שהחל לאהוד את ג"ס בשנה האחרונה.

הנאה צרופה.

אני לא מכיר את אורון אבל אני מכיר את התחושה הזו של אוהד ג"ס שחווה את הנפילה שהחלה בטיפשות של הבעלים החדש קאהן ב 94 שנתן לוובר חוזה אידיוטי שאיפשר לוובר לדרוש לעבור לקבוצה אחרת (ובכך גזר על עצמו שלא יזכה באליפות) אחרי עונתו הראשונה, המשיכה בחניקה המפורסמת של ספריוואל את קרליסימו עברה דרך אין ספור רבעי כוכבים שמהר מאד התבררו ככלוניקים, מנהלים כושלים ואפילו ההתעוררות ב 2007 שבה אחרי 19 שנה עלינו לפליאוף רק כדי שבשנה הבאה קאהן יוכיח את האידיוטיות שלו ויותר על ברון דיוויס (שבתורו החל לזלול ולהראות שהקליפרס נשארים קליפרס). רק מס ההכנסה האמריקאי שהכריח את קאהן למכור לבעלים חדש הציל אותנו. גם אז זה לא הלך קל, הקרסוליים של קרי והעמות הפריכות של בוגוט העכירו את רוחנו.
גם הבוקר התעוררתי למשחק בידיעה ברורה שיוסטון נותנים לנו בראש…

אז כמו שכתבתי, הנאה צרופה ופרפרים בבטן.

תורג׳י 24 במאי 2015

מדהים. איזו הצגה!

Leonidas 24 במאי 2015

מה שצד את עיניי זה שכל הפעולות שלו על המגרש נראות ללא מאמץ.
שילוב של אייזאה תומאס,סטיב נאש ורג׳י מילר. כמו פיטר פן .

מי מה למה 24 במאי 2015

קארי זה המסי של הכדורסל.

לא רק מבחינת כשרון מולד שבלתי ניתן ללמידה, אלא מבחינת סגנון משחק ייחודי, ואסתטיקה.

רואה כדורגל וכדורסל באדיקות קרוב לארבעים שנה ולפחות מנקודת מבט שלי היחידים שהיה קרובים לזה זה מג'יק ומראדונה.

עסק שחור 24 במאי 2015

+1

דורפן 24 במאי 2015

הוא מסי בלבד מכל אלו. כי הוא קבוצתי

מי מה למה 24 במאי 2015

לא יודע אם זו כל התגובה שלך או משום מה רק השורה הראשונה מוצגת ממנה

בכל מקרה נראה לי שלא ירדת לסוף דעתי. השוותי את קארי למסי מבחינת הכישרון מולד, מבחינת הייחודיות במשחק שלו, ומבחינת האסתטיקה. קארי עוד לא עשה כלום בקריירה שלו בניגוד ליתר שלושת האחרים שציינתי, אבל במה שציינתי, ולפחות לדעתי, הוא לא נופל מהם בעיקר בתחום האסתטי. לא זוכר כדורסלן חוץ ממג'יק שהמשחק שלו היה כה אסתטי כמו קארי. מייקל היה כנראה שחקן הכדורסל המושלם, החבילה השלמה, אבל אני לפחות לא מצאתי שם אסתטיקה יוצאת דופן במשחק שלו, בכל אופן לא כמו במקרה של קארי ומג'ק בענף הכדורסל או מסי ומראדונה בענף הכדורגל.

בכל מקרה זה סובייקטיבי לחלוטין.

גיא זהר 24 במאי 2015

מג׳יק היה אסתטי בהובלת מתפרצת. מבחינת קליעה וכדרור רחוק מלהיות אסתטי.

אריק 24 במאי 2015

מדהים לחלוטין. היה פעם מישהו שהיה קולע כל כך בקלות מכל נקודה על הגלובוס?

בני תבורי 24 במאי 2015

כן, אלן אייברסון ולא פחות מרשים. רק הייתה לו קבוצה קקה.

אלעד 24 במאי 2015

בני, הרעתי לאייברסון כאוהד הסיקסרס. אבל לא היתה לו את הקלילות של קארי. הוא גרם לכל נקודה שהוא קלע להיראות כלידת עכוז. זה היה הקטע שלו, למעשה, ללכת הכי קשה שאפשר ועדיין לקלוע.
גם לעיתים רחוקות הוא קלע מתוך שטף המשחק. זה לא קשור לקבוצה קקה, זה פשוט סוג השחקן שהוא היה.

בני תבורי 24 במאי 2015

אלעד,
מסכים שהמובים של אייברסון היו פחות ריקודיים משל קארי, אבל לא פחות קטלניים ובאחוזי הצלחה לא אנושיים.

אלעד 24 במאי 2015

מצטער, אני כנראה מאוד ביקורתי כלפיו כי הוא שיחק בקבוצה שאהדתי.
לאייברסון היו אחוזים ממש לא משהו. הוא קלע הרבה כי הוא זרק הרבה. הוא היה "סקורר" ולא "קלעי".

No ONE 24 במאי 2015

קארי לעולם לא היה צריך לעשות מה שאייברסון עשה , לעלות למשחק בידיעה שכל מה שהקבוצה השניה תעשה זה להתמקד בו לעזוב את כל השחקנים האחרים
לאייברסון לא היה את תומפסון,גרין,בוגוט,בארנס ואחרים
היה לו את ג'ורג' לינץ' ואריק סנואו
אני אוהב את סטף קארי אבל אם הוא היה צריך לשחק בקבוצות שאייברסון שיחק בהם הוא גומר את העונה אחרי 20 משחקים בגלל שהוא נפצע ,מותש,מתוסכל או הכל ביחד
אני יודע שהרבה לא אוהבים את אייברסון במיוחד כרגע שלא ידעו את התענוג לראות אותו משחק בתקופה שהוא היה בפריים של הקריירה שלו(לא יודע איך אפשר לא לאהוב את אייברסון אחרי שראית אותו משחק) אבל כרגע להשוות את קארי לאייברסון זה די מגוחך בעיני

אלעד 24 במאי 2015

זה מה שהיה לאייברסון כי זה מה שאייברסון רצה, ואם נראה לך שאם היו סביבו שחקנים כמו שיש סביב קארי, אז הוא היה משחק שונה, אתה פשוט טועה. מה שנכון, אין שום בסיס להשוואה בין קארי לאייברסון. חוץ מהגובה, שחקנים שונים לגמרי.

ראיתי את אייברסון משחק, אהבתי אותו בעידן לארי בראון, כשהיה נראה שהוא "מבין את העניין", ואח"כ פחות ופחות. אם לא הייתי אוהד סיקסרס סביר להניח שהייתי מתייחס אליו כמו שאני מתייחס לקובי.

גיל 24 במאי 2015

אייברסון היה ענק אבל היה אגואיסט גדול. אולי לא היה לצידו יותר מדי כישרונות אבל הוא עשה הכל לא לתת לאף אחד להפריע לו והיה uncoachable. תומפסון, גרין ואחרים הם שחקנים משלימים גם עם שידרוג למה שהיה לאייברסון. אם קארי היה משחק בפילי אז אחרים היו טובים יותר כי הוא היה עובד גם עבורם. אז נכון שאין לו עדיין את כמות המשחקים הטובים שהיו לאייברסון אבל הוא בדרך.

No ONE 24 במאי 2015

לא מסכים עם שניכם בשום שדבר שאמרתם
נראה את קארי משחק כמעט קרירה שלמה עם בילי קינג האיום בתור GM ולארי בראון האידיוט בתור מאמן

גיל 24 במאי 2015

לארי בראון לא אידיוט, הוא הצליח כמעט בכל קבוצה שהגיע אליה גם אם האופי שלא לא מאפשר לו להשאר הרבה זמן. אייברסון בשיאו קלע בין 40-42% מהשדה, קארי קולע 5 אחוזים יותר טוב ממנו. קארי זורק כמעט 10 זריקות פחות. אם קארי היה משחק בסגנון אייברסון אז היו לו 40 נקודות כל משחק.

No ONE 24 במאי 2015

אם קארי היה משחק בסגנון אייברסון הוא היה גומר את העונה אחרי 10 משחקים
אם קארי היה משחק עם הקבוצה של אייברסון הוא לא היה מגיע לפלייאוף במזרח
נראה את קארי משחק עם דאבל טים קבוע ברגע שהוא מתקרב לקו השלוש ולאייברסון לא היה את תומפסון וגרין לקלוע שלשות חופשיות , היה לו את סנואו,לינץ', טיי היל לזרוק לבנים

ולארי בראון הוא אידיוט מדופלם , זה שאתה קונה מה שהתקשורת מוכרת לך זה בעיה שלך.
תשעים אחוז מהבעיות בקבוצות של לארי בראון הן בגלל לארי בראון

גיל 24 במאי 2015

קארי משחק לא מעט עם דאבל טים ומסתדר יפה מאוד. הוא היה משחרר הרבה מסירות לאחרים ולא משנה מי משחק, לקלוע ליי אפים כל אחד יכול.

ואני לא קונה שום דבר מהתקשורת אלא רואה בעיניים שלי מה הוא עשה. כמעט כל קבוצה שהגיעה אליה הוא שיפר אותה והעלה אותה ברמה. עובדתית הקבוצות שלו הצליחו פחות בלעדיו. תראה את דטרויט שזכתה באליפות והגיע לגמר תחתיו אבל עם אותו הרכב והמאזן הכי טוב במזרח לא חזרה לגמר שנה אחרי זה ולא הצליחה יותר כמו איתו.

Bad Boy 24 במאי 2015

בני
אני מת על אייברסון אבל לא ניתן להשוות בין הקליעה הרכה והאבסולוטית של קרי מכל טווח
+ שחרור הכדור בעשירית שניה לבין הקליעה הטובה של אייברסון אבל בסגנון אחר לגמרי,
הרבה פחות מהירה ואבסולוטית ויותר קשה.
לא חושב שראיתי קלעי כמו קרי ב-20 שנה האחרונות..

גיא זהר 24 במאי 2015

מבחינת מגוון התנועות והשליטה בכדור קארי ברמה אחרת. מבחינת יופי הג׳אמפ של אחיו תומפסון יפה יותר, אפילו יותר מאשר של ריי אלן.

עידו ג. 24 במאי 2015

אייברסון קלע בפחות מ-43% בקריירה -זה אפחלו לא קרוב

אסף 24 במאי 2015

אייברסון לא יכול להתחרות בקארי כקלע, אבל הוא היה קשוח בהרבה, ועשה הרבה נקודות שקארי לא יכול היה לקלוע.

בני תבורי 24 במאי 2015

זו הגדרה מוצלחת

איציק 24 במאי 2015

לגבי הקשיחות הזמן יגיד, לגבי הקלילות ויכולת הקליעה קארי עולה עליו בהרבה.

ניימן 24 במאי 2015

אח, כמה מהר שוכחים את דובי גל.

Srtest 26 במאי 2015

השאלה בגמר תהיה האם דיוויד יצליח בימי ההכנה לסדרה להרגיל את הקאבס להתנהג באופן שהוא הפוך לגמרי ל-DEFENSIVE AWARENESS של הרוקטס. לנטוע בהם אינסטינקט של מודעות לתנועה הכספיתית של קארי עד שההתקפה מזהה אותו. לשים עליו שחקן אחד רודף זה לשחק לידיים והמסגרת של ג"ס. צריך כל הזמן להטיל עליו צל שבו שחקנים יודעים מה הוא עושה ושלא יהיה לו אפילו צ'אנס אחד במהלך כל הסדרה לשחק את משחק ההתגנבות לשלשות שלו. לא אומר שהוא לא יכול לקלוע את הקשות אלא שראינו כבר משחקים שלו באחוזים נמוכים. בסופו של דבר, אין לג"ס דמות אחרת בעמדת הרכז שניתן לסמוך עליה ויש להם בגלל הקצב הרצחני נטייה לאיבודים ולאי-סיומת של מהלכים עד הסוף. הגדולה שלו בגמר מול קליבלנד תהיה לקבל דווקא את תפקיד הריכוז והנעת הכדור דווקא לאחר תצוגות קליעה עילאיות שכאלה.

No ONE 24 במאי 2015

יוסטן כמו שאומרים BLOW THERE LOAD בשני המשחקים הראשונים וכשהם יצאו מזה עם שני הפסדים פשוט הרימו ידיים

כדי לנצח את גולדן סטייט צריך לגרום למשחק להיות איטי ,צריך ירידה סופר מהירה להגנה ולשלוט בקצב המשחק, בגלל זה ממפיס לקחו מהם שני משחקים
קליבלנד יכולים לעשות את זה

מי מה למה 24 במאי 2015

יהיה מעניין לראות את קארי שלברון שומר אותו…

אם גולדן וקארי ישחקו סדרה שלמה נגד קליבלנד ברמה ששיחקו היום, התקפית אבל בעיקר הגנתית, וזה אם גדול ועל גבול הבלתי אפשרי, זו תהיה סדרה מאוד קצרה.

לממפיס יש את ההגנה הטובה בליגה, לפחות לטעמי. לא יודע עד כמה הסדרה הזו רלבנטית למה שיהיה מול הקאבס.

בכל מקרה יהיה מאוד מעניין ולו רק בגלל הקרב הישיר של קארי מול לברון. הראשון רק בתחילת הקריירה ולמעשה עוד לא השיג כלום , שהשני די בשיא הקריירה.

גיל שלי 24 במאי 2015

לברון לא ישמור אותו, זה מתכון להתאבדות שלברון ירוץ אחריו בין החסימות, בדיוק כמו שלא שמר על פארקר

מי מה למה 24 במאי 2015

בטח שלברון ישמור אותו, אומנם לא 48 דקות אבל בחלקים גדולים מאוד של המשחק .

מי שראה את לברון בשנים האחרונות יודע שלברון שומר על הגארד/רכז המצטיין של היריבה בטח בדקות ההכרעה ובמשחקים צמודים . עשה את זה מול ווסטברוק, מול דרק רוז, מול טוני פארקר (בוודאות, לא יודע למה אתה טוען אחרת)

גיל שלי 24 במאי 2015

בסדרת הגמר בשנה שעברה לברון שמר על פארקר בדיוק חמש דקות במשחק, זה יהיה טמטום לשים אותו על סטף

מי מה למה 24 במאי 2015

זו לא שאלה אם לברון ישמור על קארי אלא כמה הוא ישמור עליו. לדעתי ישמור עליו לא מעט זמן בטח ברגעי הכרעה.

צריך לזכור גם מי יש לקליבלנד בעמדות הגארד שיכול בכלל לנסות להאט את קארי – דלאבדובה? זה יהיה רצח בשידור חי . קיירי ? עוד רצח בשידור חי. גיי אר ? אתה מדמיין לך אותו רץ אחרי קארי בין חסימות ? אז נשארנו רק עם שאמפרט, שהוא שומר טוב מאוד אבל לא יחזיק מעמד לבדו מול קארי משחק שלם. מה עוד שמישהו צריך לשמור גם על קליי תומפסון. בקיצור, לברון ישמור מספיק דקות על קארי ולדעתי יעשה עליו את העבודה הכי טוב ממה שיש לקאבס להציע על קארי.

אלעד 24 במאי 2015

כבר ראינו את לברון בפלייאוף הזה מגיע מותש לרבע האחרון (בעיקר בסדרה של שיקגו). זו בדיוק המשמעות של לתזז אותו אחרי קארי משחק שלם. במאזן העלות-תועלת קליבלנד תצא מפסידה.

מי מה למה 24 במאי 2015

ולשים בכל זמן נתון אחד או שניים (שאמפרט צריך לנוח מתישהו) בצוותא מבין דלאבדובה, קיירי, גיי אר לשמור על קארי ותומפסון זה לא הפסד לקליבלנד במאזן עלות תועלת ? זו התאבדות.

אלעד 24 במאי 2015

בהינתן שכל ההתקפה של קליבלנד סובבת סביב לברון, כל תכנית משחק שתתיש אותו בהגנה היא לרעת קליבלנד.
לדעתי, בכל מקרה אין להם את הכלים לנצח את ג"ס, אבל הם צריכים לנסות למקסם את האופציות שלהם.

אלעד 24 במאי 2015

בהינתן שכל ההתקפה של קליבלנד סובבת סביב לברון, כל תכנית משחק שתתיש אותו בהגנה היא לרעת קליבלנד.
לדעתי, בכל מקרה אין להם את הכלים לנצח את ג"ס, אבל הם צריכים לנסות למקסם את האופציות שלהם.

מי מה למה 24 במאי 2015

אני לא בדעה שהטיעון שלך לא נכון, אני רק חושב שהאלטרנטיבה השניה של הקאבס שהיא כאמור לפחות אחד מבין דלאבדובה, קיירי, גיי אר שומר על קארי/תומפסון ובדקות מסויימות שניים מהם בצוותא שומרים על קארי/תומפסון זו אלטרנטיבה גרועה בהרבה…

זה ברור שלברון לא יתחיל משחקים כשומר על קארי, אבל זה ברור, לפחות לי, שבמקרים רבים ובטח ובטח בדקות הכרעה בסיום משחקים צמודים רק לברון ישמור על קארי, אין פשוט אופצייה אחרת טובה יותר לקאבס.

בכל מקרה נהיה חכמים יותר שהסדרה תתחיל, יהיה מעניין מאוד לעקוב אחרי הסוגייה הזו.

אסף 24 במאי 2015

במשחק 7 בגמר 13 לברון שמר על פארקר כמעט כל המשחק, והגביל אותו ל 10 נקודות.
אין סיכוי שהוא יעשה דבר כזה במשחק שהוא לא עם הגב לקיר.

סולי 24 במאי 2015

בכושר הנוכחי של סטף על כל אחד אתה יכול להגיד שזו "התאבדות" שישמור אותו.
אבל דווקא מבין המועמדים שיש לדייויד דלבאדובה הוא בהחלט אופציה לא רעה, הוא כבר הראה בפליאוף שאין לו בעיה לשים את השמירה כמטרתו היחידה בזמן שהוא משחק, ועם הכוח רצון שלו אני בהחלט רואה אותו רודף בין החסימות אחרי קארי דקות ארוכות בלי להתייאש. נכון, הוא מן הסתם יחטוף כמה סלים על הפנים, יקבל כמה קרוסוברים שיקשו לו על הקרסוליים, אבל הוא כנראה לא ישבר מזה וימשיך לרדוף….כסטף בזון, אני לא בטוח שאפשר לבקש יותר מאיזשהוא שומר בליגה

ניימן 24 במאי 2015

רק שרגעי ההכרעה עם גולדן סטייט זה החמש דקות במשחק בו קארי את תומפסון קולעים 6 שלשות רצוף.

thomas 24 במאי 2015

:-)

Srtest 26 במאי 2015

למה לרוץ אחריו בין החסימות? זו התנהגות מיושנת וכבר לא רלוונטית לכדורסל שקארי משחק. את קארי עוצרת קבוצה שמנחילים בה יסודות שאפילו יכולים להיות מכוננים רק נגד סדרה מולו, זה לא משנה כי בזמן שיש עושים מה שצריך לעשות. הוא מנסה להתחפש לדבורה ולעקוץ? אז נשמור על שקט ונקשיב לזמזום. כל מה שצריך. הגנות של סוויצ'ים מרובים אחרי הקבוצות של בלאט ובטח אחרי הליגה הישראלית יכולות להיות תפורות על בלאט בסדרה כזו ולעזור לו טקטית ואסטרטגית. אבל ג"ס היא לא רק קארי. תראו מה עושה בוגוט כשהוא בריא. אם קארי הוא הסוס האציל בוגוט הוא הסוס פרא.

ד"ר רזי הופמן 24 במאי 2015

אם הקביעה הזו אני מסכים!
הגריזליס ניצחו שני משחקים בהאטת המשחק ובהגנה אגרסיבית. ברור לי שבלאט למרות שלא יודה בכך כבר מכין תכניות משחק עבור גולדן סטייט שיהיו די דומות לאלו שהביאו שני ניצחונות לממפיס. רק במלחמה עקובה מדם אפשר לעצור את קרי ושות'.

ד"ר רזי הופמן 24 במאי 2015

תכוונתי עם הקביעה כמובן

תוהה בדרכים 24 במאי 2015

לא מסכים להשוואה להולנד 74. מה שייחודי במונדיאל זו העובדה שהוא מתקיים פעם בארבע שנים ולשחקנים ולקבוצות יש לעיתים רק הזדמנות אחת לזכות בו בשיאם. זה מה שהופך כל רגע לכל כך דרמטי והיסטורי- התחושה שזה רגע והזדמנות שלא יחזרו שוב. שנייה אחת והחלום אבד לתמיד.
גמר NBA יש כל עונה ואין סיבה לחשוב שגם אם הם לא יזכו העונה, הם לא יזכו בשנתיים-שלוש הקרובות. שהמתחרה הגדולה שלהם היא צ'וקרית סדרתית כמו הקליפרס, לא הייתי דואג לגורלם.

ההשוואה הכי דומה לקבוצה הנוכחית של גולדן סטייט היא סקרמנטו מתחילת העשור ששיחקה כדורסל מופלא. היתרון של הווריירס הוא שהם קבוצה הרבה יותר צעירה ואין להם מתחרה ברמה של הלייקרס של אז (ושופטים שידפקו אותם ברגע המכריע).

תוהה בדרכים 24 במאי 2015

מתחילת העשור הקודם כמובן.

גיא זהר 24 במאי 2015

עם כל הכבוד לסקרמנטו שהיתה קבוצה מאוד חכמה, ויש הרבה כבוד לה ולאדלמן, רמת האתלטיות של הווריורוס, וגם הכישרון זה עולם אחר

תוהה בדרכים 24 במאי 2015

לא חושב שגולדן סטייט היא קבוצה אתלטית בצורה יוצאת דופן במונחי NBA.

אתה מושפע באופן טבעי מהמשחק הלילה, אבל אתה שוכח שני דברים: שמה שראינו אתמול זו לא היכולת הרגילה של הווריירס בפליי אוף עד עכשיו ושלקינגס בשעתו הייתה יריבה הרבה יותר חזקה.

גיא זהר 24 במאי 2015

בלי שום קשר למשחק הלילה אתה לא יכול להשוות שחקנים כמו למשל דיוואץ, סטויקוביץ וטורקוגלו למשל עם מקביליהם בגולדן סטייט אפילו ביחס לתקופתם. גרין, בארנס וגם תומפסון ואפילו עדיין איגי הם אתלטי על. לגבי יכולת מסכים שקשה לבחון מפרספקטיבה כה קצרה אבל למיטב זכרוני סקרמנטו לא היו קרובים למאזן עונה רגילה של גולדן סטייט.

רן הנרגן 24 במאי 2015

בקיץ האחרון, קרי שיחק בנבחרת US יחד עם הארדן, אירוינג ותומפסון. הוא היה בצל של שלושתם. קששבסקי מיעט להפקיד בידיו את הכדור ורוב ההתקפות עברו דרך אירוינג והארדן.

תומפסון יצא מהקיץ עם חוזה שמן.

קרי יצא עם מוטיבציה.

דמוסתנס1 24 במאי 2015

וגולדן סטייט יצאה מורווחת בריבוע

עופר דיגמי 24 במאי 2015

חלילה להרוס או להוריד, אבל רונן, מה אתה חושב על רמת היריבות של הווריירס בפלייאוף? המערב החזק של העונה הרגילה קצת נמס לו בפלייאוף. פציעות או רמה, קשה לי להרגיש שעומדת בפניי הווריירס יריבה שקרובה להיות חזקה ביותר.

ממפיס הייתה האנטי תזה, אבל כרגיל ירדה מפסידה במאי.

ברגע שהספרס הודחו, המערב פשוט לא הרים את הרמה והוצג בחסרונותיו- מנטלית, פיזית או אימונית. ללא סאן אנטוניו, אין במערב אלופות.

ולמרות שהמאזנים היפים של שאר המערב בעונה הסדירה, אלה אותם בעיות משנה שעברה שגרמו להם לקפל את הזנב.

אולי פשוט חבל לי שהיריבה שלהם בגמר המערב זה הארדן ועוד ארבעה, כולל הסנטר ההוא שקארי לקח עליו ריבאונד בצבע.

בגמר הם ייפגשו כנראה את קלברוןלנד, שנראים נהדר, אבל קשה להעריך את חוזקם כקבוצה לאורך זמן. הם עדיין לא מפחידים כמו מיאמי.

גורביץ' 24 במאי 2015

מסכים לגמרי, בגלל זה ההשוואה להולנד 74 מוגזמת.
אם הם לא יקחו השנה זה פשוט בגלל שהם יפגשו קבוצה חכמה ואיכותית שתאתגר אותם, מה שלא קרה מאז הפציעה של טוני אלן.
בהולנד 74 כל כוחות הרשע התאגדו כדי לוודא שגרמניה יקחו, (פחות או יותר מה שקרה שנה שעברה עם ליברפול..)
יהיה מעניין לראות בגמר אם יש לסטף ולשאר לב של אלופים, כי ללברון כבר יש ויהיה קשה מאד לקחת ממנו אליפות.

דורפן 24 במאי 2015

עופר – זו דעתי.
יש בערך 100 מצביעים לMVP ורק שחקן אחד מהמזרח קיבל קולות. רמת היריבות של גולדן סטייט חזקה בהרבה משל קליבלנד.

תוהה בדרכים 24 במאי 2015

אין ספק. מצד שני, גמד בגובה מטר ו20 גבוה מגמד בגובה מטר, אבל עדיין גמד.

רוצה לומר, התחרות במערב יותר חזקה מבמזרח, אבל עדיין לא חזקה במיוחד, לאור הפציעות של התנדר, ההדחה המוקדמת של הספארס והצ'וקריות של הקליפרס. יוסטון היא לא קבוצה שמתאימה למעמד.

עופר דיגמי 24 במאי 2015

אז על אחת כמה וכמה, אם המזרח נראה כל כך קרחץ, והגמר המזרחי משקף אותו, ובפרספקטיבה בה נאש לפני עשור פלוס מינוס לא עובר את גמר המערב, זה נראה כמו שנה חלשלושה משהו.
זה לא טיעון נגד קארי לגבי רמת המשחק שלו, נראה שהעונה הוא היה קולע שלשות גם על הירח. אבל הייתי רוצה לראות אותו נגד יריבות מעט יותר מבוססות, בריאות או אלופות.

Srtest 26 במאי 2015

אטלנטה לא מתאימה למעמד. יוסטון? אה נו זה בגלל גולדן-סטייט שהיא האימפריה במשחק הציוויליזציה שהוא מערב האנביאיי. אין קשר לעובדה שהם לא למדו כלום מהרבע הגאוני שלהם ההוא ושלשחק הארדן נגד הקלעים בסוף מקררת את מי שכן יכול לקלוע. אה וג'וש סמית' מתאים אולי לשחק עם דיוויד אנקראם.

גיל 24 במאי 2015

עופר, אני שותף לדיעה שלך שחבל שהוא לא פגש את הספרס כי הם היו היחידים שיכולים להוות יריב עבורם. אולי זה יקרה שנה הבאה. בכל מקרה, לעבור את ממפיס ויוסטון זה יותר חזק מהמזרח גם אם הן כנראה לא השתיים הכי חזקות אחרי גולדן סטייט.

גיל שלי 24 במאי 2015

הוא זרק רק שתי זריקות מהשדה ברבע הראשון, לא הפריע לו לקלוע ארבעים, והכי גדול, הבלוק אאוט על האוורד לריבאונד התקפה, סל ופאול שלישי של האוורד. אולי העובדה שהוא וקליי בנים של שחקני כדורסל עוזרת לכך שהם פשוט משחקים נכון בלי אגו, בתוך הזרם. כשהכוכבים שלך כאלה, כמו בסן אנטוניו, צריך רק את המאמן הנכון כדי שהשירה תגיע. מזל שדולאן שיחק משחקים שקר לא יאמן את הניקס ומזל שקרי ברח לניקס בחירה אחת מוקדם מדי, דולאן לא היה מרשה לניקס לשחק כך.

משה 24 במאי 2015

גם קובי הוא בן של שחקן כדורסל…

גיל שלי 24 במאי 2015

כן…
ננסה משהו אחר

Shadow 24 במאי 2015

ויצא כוכב על

עסק שחור 24 במאי 2015

אתה יורד על הבידודים של לברון אבל מעריץ של קובי? אירוניה במיטבה.

shadow 24 במאי 2015

אני סופר אליפויות

תחזור אלי כשללברון יהיו 5 (ואני מאחל לו את זו רק בשביל דיויד).

לברון נבחר ראשון בדראפט, קובי 13 מצא את ההבדלים.

אבל אני לא אוהד קובי אני אוהד לייקרס ולכן אין זה אומר שאני מסכים או אוהב את ההתנהלות של קובי בכמה מיקרים.

גיא זהר 24 במאי 2015

לברון בזבז הרבה שנים עם אילגאוסקס ודלונטה ווסט כשרובי שיחק עם שאקיל וגאסול.

shadow 24 במאי 2015

לברון גם ביזבז שנתיים עם בוש ווויד.

הוא פשוט פחות קילר מקובי אין מה לעשות.
למזלו יש לו עוד זמן להוכיח אחרת.
לצערו הוא כנראה הולך להוסיף כבר השנה עוד הפסד לאוסף.

גורביץ' 24 במאי 2015

כמדומני לקובי יש כבר 5 איקסים על הקנה, לסטף וקליי עדיין לא

איתן 24 במאי 2015

קארי כרגע לא אנושי, ב"זון" מטורף שנראה שלא יפסיק אבל זה עדיין זון. שומר מעולה שיידבק אליו באגרסיביות יכול להיכנס לו ל לראש ולהוציא אותו מזה, הוא עדיין יהיה מדהים אבל יחזור להיות אנושי.

עידו ג. 24 במאי 2015

נניח כמו טוני אלן?

תiמר 24 במאי 2015

אני ראיתי הגנה מטומטמת ברמה היסטורית של יוסטון שנותנת לו לזרוק שלשות כשהוא חופשי לגמרי

עמית זילברבוש 24 במאי 2015

רק תחשוב מה תעשה אחרי משחק 4 כשיהיו לך 9 ימים להסתפק רק ביוטיוב…

זיזו 24 במאי 2015

שאלה: אם שני הגמרים האזוריים יסתיימו בסוויפ, אז הגמר יתקיים לפי הלוז המקורי? או שיקדימו אותו?

גיל שלי 24 במאי 2015

בלוז המקורי

ניק 24 במאי 2015

האמת זה יכול להיות מעולה.. יתן לשחקנים לנוח כמו שצריך ואולי לקבל כמה פצועים בחזרה ונקבל גמר-גמר!

אלעד 24 במאי 2015

לא טוב, זה מוציא את השחקנים לגמרי מהמומנטום.
בפלייאוף לא צריך להיות רצף של יותר מ-3,4 ימים בין משחק למשחק.

אסף 24 במאי 2015

כן טוב. עם כל הפציעות שהולכות, כל יום מנוחה יכול להחזיר שחקן לרוסטר. אנחנו תמיד מתלוננים שהעונה צפופה מידי, זה נכון גם לגבי הפלייאוף.

אלעד 24 במאי 2015

לאב וורז'או לא חוזרים ומי בדיוק פצוע בג"ס? היחיד שיעזור לו זה אירווינג. אני לא בטוח שזה טוב לקליבלנד, כי הם ירצו על המגרש חמישה גרזנים בכל רגע נתון.

אסף 24 במאי 2015

בלי אירווינג זה סוויפ. גם איתו גולדן סטייט עדיפה בארבע עמדות, אבל אז לפחות יש לבלאט תקווה.
חוץ מזה, כמו שהפלייאוף הזה מתקדם, בטח נראה עוד כמה פציעות עד סוף הסיבוב.

אלעד 24 במאי 2015

איתו, בלעדיו… ג"ס עדיפה בכל מקרה. אבל להיכנס איתם לתחרות קליעןת זה לא רעיון חכם. הסיכוי הטוב של קליבלנד זה לגרור למלחמת חפירות, ושם האפקטיביות של קיירי יורדת.

S&M 24 במאי 2015

שחקן נהדר, הקבוצה משחקת טוב. אבל!

… יוסטון שווה לתחת. אין שם מאמן, אין קבוצה, אין הגנה. נראים מגוחך ממש. באמת שזו לא אינדיקציה לכלום.
קליבלנד מרביצה חזק, וגולדן סטייט נראית קבוצה רכה, לפחות בגודל של הגארדים.

גיל שלי 24 במאי 2015

הם רכים כמו שדומארס ואיזייה היו רכים

עידו ג. 24 במאי 2015

אין שום דבר רך בקרי ותומפסון אל תיתן לעיניים להטעות אותך.
אם מגיעים עד לרמת הברכיים של ליביניגסטון אז יש על מה לדבר.

S&M 24 במאי 2015

אני מקווה שאתם צודקים. לברון לא חביב עלי. אשמח מאוד שהבייבי-פייס הזה יזכה. אבל אני בספק.

אדם 24 במאי 2015

אפשר לעצור את הגמרים האזוריים עכשיו, חבל שיהיו עוד פציעות.

דורון (אחר) 24 במאי 2015

שמעתי בתקציר שקרי קולע שלשות מהפינה השמאלית ב-90% מאז תחילת הפלייאוף. זה אמיתי? פסיכי לגמרי

עידו ג. 24 במאי 2015

הוא היה 7 מ-8 לפני הלילה. אם אני זוכר נכון הוא הכניס עוד שתיים מהפינה הזאת אז כנראה שזה נכון.

shadow 24 במאי 2015

זו היתה תצוגה נדירה בגמר איזורי בפליאוף בשנים האחרונות. אחת המשובחות.

מישהוא זוכר מי ומתי היתה הפעם האחרונה שקלעו 40 בגמר איזורי?

עידו ג. 24 במאי 2015

רק מבחינת נקודות זה לא נדיר. ווסטברוק עשה את זה מול הספרס בעונה שעברה וכמעט כל שנה יש מישהו אחד לפחות שנותן משחק 40 נקודות בגמרים האיזוריים.

shadow 24 במאי 2015

נראה לי שאתה מגזים "כמעט כל שנה", עובדה שלמטה חוזרים שלוש שנים אחורה למשחק אחד של לברון ולפני מדברים על איברסון.

נ.ב

ווסטברוק ניצח או הפסיד את אותו המשחק?

בלי שום קשר גם הוא שחקן ענק.

מי מה למה 24 במאי 2015

היו מספיק הופעות כאלה

בשליפה ממש מהירה, לברון בגיים 6 מול בוסטון בגמר מזרח 2012 שמיאמי הגיעה למשחק חוץ בבוסטון בפיגור 2 – 3 והייתה במשחק הדחה. לדעתי המשחק הכי טוב בקריירה של לברון, ואחד הגדולים של שחקן כלשהו בתולדות הפלייאוף.

45 נקודות ב 74% , 15 ריבאונדים, 5 אסיסטים

הייתי שם לך לינק כאן לבוקס סקור אבל זה דורש אישור ואז ההודעה לא עולה עד שמאשרים, תגגל – boston miami game 6 2012

shadow 24 במאי 2015

עברתי על הסטטיסטיקה וללברון יש כל הקריירה שלושה משחקים כאלה והוא דייר דיי קבוע בגמרים ככה שלא נראה לי שתמצא יותר מדי משחקים כאלה.

דמוסתנס1 24 במאי 2015

לברון משחק 6 נגד הסלטיקס.

No ONE 24 במאי 2015

אייברסון קלע 55 או 50 נגד מילווקי

Bad Boy 24 במאי 2015

יוסטון קבוצה מגעילה..
כל כך התבאסתי מהקליפרס שהטמוטטו מולם. כל כך מביך
יכלה היתה להיות סדקה מדהימה בין GS לקליפרס אבל הם חירבנו את זה ונתנו לקבוצה
מבולגנת ולא ממושמעת להתמודדת מול שלמות שנקראת GS שדי היה ברור שתקפוץ על המציאה ותטאטא
אותם בקלילות כזו.
דייויד בלאט צריך להתחיל לעבוד ולהתכונן מעכשיו כדי לדעת מה עושים עם קרי, איך עוצרים את זה
וגם את השאר, תומפסון, איגי, גרין וכו..
יהיה אחלה גמר לפחות..

ניינר 24 במאי 2015

היה שווה לאכול חרא כל כך הרבה שנים כאוהד ג'ס בשביל העונה הזו, בשביל המשחק הלילה. שרק לא ייגמר בבכי!

איציק 24 במאי 2015

ג"ס משחקת יפה, משחקת חכם, נהנת לשחק ביחד, והכי מדהים, משחקת קל. נראה שהכל קל לה. כמו בהחלקה על הקרח או התעמלות אומנותית, לא מספיק לעשות תרגיל נכון ונקי, צריך גם לחייך ולהראות קל ודרך אגבי. יותר מכולם זה קארי, הוא לא חזק, לא קופץ באופן נדיר, אין לא ג'אמפ שוט גבוה שלא ניתן לחסום, אין לא מהירות שלא קיימת לאחרים או זריזות. אבל יש לו משהו שמאמינים היו קוראים לזה מתת אלוהים. הוא עושה הכל קל ועם חיוך. נכנס לסל, עובר ביער, משחק סנוקר עם הקרש לפני שהכדור נכנס לחור, שובר ברך לשומר, זורק שלשה מתוך כדרור. לא חייתי כמו ג'ורדן, לא עוצמתי כמו לברון, לא נחוש כמו בראינט, הכל קל, הכל עם חיוך.
רק דבר אחד תסבירו לי, איך הוא בהתקפה עושה בוקס-אווט להווארד כך שהוא לא מסוגל לזוז, לוקח ריבאונד מתחת לסל של הקליפרס וסוחט עברה מהווארד. מזה חזק הקארי הזה אם הוא מצליח לעשות בוקס אווט לסופרמן.

אדם 24 במאי 2015

יש לו ג׳אמפ שוט שלא ניתן לחסום. זה פשוט כל כך מהיר וגבוהה שצריך להיות חיזר מספייס ג׳אם בשביל הסיכוי לדגדג את הכדור.

איציק 24 במאי 2015

נכון, אבל זה לא בגלל הג'אמפ הגבוה שמיקל, קובי או לברון עלו/עולים.

אודי 24 במאי 2015

הרבה פעמים אני מרחם על קבוצות שחוטפות בראש ככה בשלבים האלה, במיוחד כשזה קורה בבית. אבל יוסטון קבוצה שמעוררות מעט מאוד אמפתיה אצל מי שלא אוהד שלה. קבוצה בלי לב, שנשברת, ויותר גרוע, קבוצה בלי מוח מי יודע מה, לא על הקווים ולא על המגרש.

דמוסתנס1 24 במאי 2015

בלי לב? נשברת??? חזרה מפיגור 3-1 בסידרה הקודמת, שזה מהפך היסטורי, חזרה במשחק 2 מפיגור גדול רק כדי להפסיד בנקודה.

אני ממש לא אוהד שלהם, אבל מה שכתבת לא מסתדר עם העובדות.

רן 24 במאי 2015

הרגעים המעטים כל כך בחיים שאתה יודע שאתה צופה בגאון. בשחקן שגם עוד 50 שנה ידברו עליו בהערצה.

מזכיר לי את דראזן בתנועה שלו, אבל כמובן שהוא שדרוג משמעותי שלו.

אולי הוא לא ג'ורדן, אבל לעין הוא נעים יותר ממנו.

עידן. 24 במאי 2015

משהו שלא מדברים עליו הרבה אבל מאוד מעניין (וגם מתכתב עם מקרה קליבלנד ולאב) היא מה שקאר עשה עם הקבוצה הזאת בהקשר של דיוויד לי.

עד העונה שעברה גם לגולדן סטייט הייתה סוג של "שלישיה גדולה". לי רק בעונה שעברה נתן 18.5 נק' עם 10 רב' כל משחק (ובכלל, כבר שנים נותן מספרים של 20, 10). את העונה הוא התחיל פצוע, אבל גם אחרי שחזר קאר פשוט העלים אותו ולא ניסה להחזיר אותו לרוטציה.

כלומר, גולדן סטייט של העונה למעשה "נחלשה" מבחינת חומר שחקנים (הם לא הביאו אף שחקן משמעותי בקיץ), אבל כמו שאנחנו רואים לפעמים ירידה ברמת הכשרון ועליה ברמת ההתאמה זה מתכון מנצח.

אגב, אני הייתי בטוח שמדובר בשגיאה גדולה של קאר כי עם כמה שזה היה יפה בעונה הרגילה, בפליאוף הוא יצטרך נקודות בטוחות בצבע כאשר קרי ותומפסון יקבלו מולם הגנות של פליאוף. גם אני כנראה אצטרך לאכול את הכובע.

רן הנרגן 24 במאי 2015

קר לא העלים את לי. נכון שהוא לא החזיר אותו לחמישיה גם כשהבריא מכיון שעם גרין בחמישיה ג"ס כמעט ולא הפסידה. אבל לי קיבל הרבה מאד הזדמנויות כשחקן מחליף, ולא הצליח לחזור לרמתו מהעבר. אחוזי הקליעה שלו מהעונשין התדרדרו לאזור ה 50%. הקליעה מחצי מרחק, שנחלשה כבר בעונה הקודמת, נעלמה כמעט לחלוטין. תוסיף זאת לעובדה שלי מעולם לא היה שחקן הגנה טוב ותקבל מצב שכניסה שלו למשחק סימנה תהליך של ירידת ההפרש של ג"ס. למעט משחקים בודדים מאז האול סטאר לי לא תרם כלום העונה.

העובדה שגרין משחק הכי הרבה דקות בג"ס נובעת ישירות מכך שלי אינו מספיק טוב כדי לאפשר לגרין יותר דקות מנוחה.

shadow 24 במאי 2015

דיויד לי הוא חור בהגנה.
סטייל קווין לאב.

שחקן של סטטיסטיקה בלי הרבה תועלת

גיל 24 במאי 2015

אני חושב שעכשיו כולם מבינים למה קארי זכה בMVP ולא הארדן. קארי נתן תצוגות כאלו כל הזמן במהלך העונה שפשוט משאירות אותך פעור פה ואיפה הארדן היה אתמול במשחק הכי חשוב בקריירה שלו? אבל הארדן לא חשוב כרגע. האסתטיקה של מה שעושה קארי פשוט לא זכורה לי. הקלילות שבה הוא קולע ונע, כמו רקדן. היכולת שלו ליצור מצבים מכלום וגם לקחת מצבים מזופתים כמו מסירה גרועה או עמדה גרועה לקליעה ולעשות מזה סל.

וקארי גם הרבה יותר מסתם קל לשלשות. איך הוא זז מסביב לקשת, איך הוא חודר ובעיקר איך הוא עושה סלים על הווארד עם הפלואטרים שלו ואולי השיא: בוקסינג אאוט על הווארד ולקיחת ריבואנד. ממש שירה המשחק שלו.

גיל 24 במאי 2015

אגב, קארי שבר את שיא השלשות בפלייאוף של רג'י מילר כששיחק 9 משחקים פחות! זה פשוט לא שפוי. הוא ישבור את שיא השלשות של גרין בגמר ללא ספק. ואני באמת לא רואה מי יכול לעצור אותו. נכון שהדרך לגמר הייתה קלה יותר ממה שחשבו וחבל שהם לא שיחקו נגד הספרס או הקליפרס אבל לא נראה לי שמישהו היה יכול לעצור אותו השנה. אלא אם יוסטון עובדים על לחזור מ3:0 לך תדע.

omer 24 במאי 2015

יהיה בעייתי לשבור את השיא של גרין ב4 משחקים

גיל 24 במאי 2015

אם קרי ישחק כמו אתמול אז יהיה לו 7 למשחק ו28 בסך הכל, אחד יותר מגרין.

shadow 24 במאי 2015

נראה לי שאתה מזלזל בקליבלנד יותר מדיי

רטקסס 24 במאי 2015

זווית שונה – לפעמים כל מה שצריך בספורט זה רק שניה אחת בעונה שלמה. נניח והארדן מוסר לג'ונס שניה מוקדם יותר. או עולה לקליעה ל2 ומנצח את המשחק.
יוסטון חוזרים עם ספליט הביתה ומעודדים מהיכולת.. מי יודע למה הם מסוגלים?

אני חושב שזה האלמנט שמושך את כולנו בספורט – במודע ולא שבמודע. הפוטנציאל. זריקה אחת (ריי אלן?) שיכולה לשנות את הכל.
החלקה של טרי (או של ג'רארד) על הדשא.. טיימאאוט מהגיהנום.. הדיפה של הורי.. הרגעים הקטנים שעושים סדרות.

כנראה שג"ס עדיין הייתה לוקחת את הסדרה ובגדול. סטפן קארי הוא שחקן עצום, MVP מוצדק וכל מילה שנכתבה עליו כאן מוצדקת.
אני נהניתי מהזווית הזאת. היה לי כואב לראות את יוסטון – וזה עדיין היה "בידורי" למדי במסגרת הסיפור.

גיל 24 במאי 2015

לא חושב שזה היה משנה. גם אם היו מפסידים (ולמה לקחת דווקא את השנייה הזו ולא הרבה החלטות גרועות שגולדן סטייט עשו בדקות האחרונות) גולדן סטייט עדיין עדיפה.

גלעד בלום 24 במאי 2015

מעולם לא היה שחקן כל כך טוב כמו סטיב קארי עם פנים כל כך חמודות, אשתי התאהבה בו בשניה, פעולות קסומות, אפילו השחצנות שלו חמודה, הקהל של יוסטון ניסה להוציא אותו משיווי משקל אבל יש לו פשוט יכולת ריכוז מטורפת, הוא כאילו עם הבעת פנים של ילד מסומם אבל בפועל הוא רוצח בדם קר את היריבות עם סלים ששוברים קבוצה, אסיסטים, חטיפות וגם תנועה בלתי פוסקת ללא כדור (שהיא חלק גדול מגדולתו) שפותחת את קליי לזריקות קלות. אגב, מתי הפעם האחרונה ששני מאמנים של שנה ראשונה העפילו לגמר?

אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל הפלייאוף השנה מאד ייחודי-שתי קבוצות שלא זכו בכלום, מאמני רוקי שטוחנים נצחונות, בלאט, קארי, לברון (למרות הבקורות על אנוכיות בלה בלה עדיין סוחב קבוצה על הגב לגמר של הליגה).

אם בלאט יצליח לפצח את ג. ס. ולעצור את קארי זה יהיה הישג חייו, לברון לבד לא יכול, צריך את קיירי במאה אחוז כשירות וכמובן אסטרטגייה רצינית בשביל לעצור את המכונה המשומנת שסטיב קר בנה, ועוד אין לו ביתיות, מה שכן ההגנה של קליבלנד מטורפת בינתיים בפלייאוף.

אגב זו לא בדיחה שסטיב קר או בלאט לא אחד ממאמני העונה?

גיל 24 במאי 2015

בלאט לא יכל להיות מועמד רציני כי עם כישרון כמו שלו היה צריך לפחות לנצח את המזרח ובעונה הרגילה לא עשה שום דבר יוצא דופן איתם כשרק בסוף הם התחברו. יש מצב שהוא יזכה שנה הבאה.

גיא זהר 24 במאי 2015

הלו, העלבת את ריק בארי וזריקת הסבתא שלו עם הלא זכו בכלום

omer 24 במאי 2015

בלאט, בעונה הרגילה, ניצח פחות משחקים עם סגל יותר טוב מאשר בודנהולצר.

shadow 24 במאי 2015

זו הבעיה הידועה של להסתכל רק על השורה התחתונה.

לבלאט היו הרבה פציעות במהלך העונה, אבל מי שראה איך משחקים אחרי האולסטאר צריך להיות עיוור בשביל להתכחש לעבודת מאמן גדולה.

התארים האלה הם בדיחה כי אין שום קריטריונים לבחירה.
כנראה שלבלאט לא הגיע תואר מאמן העונה, אבל היה ברור לחלוטין שהבחירה במאמן אטלנטה היא מגוחכת.

סטיב קר היה אמור להיות מאמן העונה בהליכה. בלאט היה אמור להיות ברביעיה הראשונה לפחות.

גיל 24 במאי 2015

עוד דבר אגב שצריך לשים אליו לב זו רמת התיאום בין קארי לתומפסון. הם מוסרים הרבה פעמים אחד לשני מסירות שאצל אחרים יחשבו לקשות. אלו מסירות גבוהות מעל השחקנים וכאלו שזורקות את הכדור למקום שהשחקן עדיין לא הגיע אליו אבל מתוך ידיעה שהוא בדרך לשם. קשה מאוד לעצור מסירות כאלו שיכולות להראת כמסירות גרועות אבל אני בטוח שהם עובדים עליהן הרבה באימונים. ככה יותר שקארי למשל מקבל כדור בתנועה כשאין עליו שומר ועולה מייד לזריקה.

באבא ימים 24 במאי 2015

הסיפור של סדרת גמר הולך להיות נהדר איך שלא תסתכל על זה.

בכל מקרה זו תהיה קבוצה שזוכה בפעם הראשונה בתולדותיה.

אם זאת תהיה קליבלנד – הסיפור יהיה על המלך והבן האובד שחזר הביתה ולקח על גבו קבוצה די מפורקת לתואר. מפורקת כי שני השחקנים הנוספים שהיו אמורים לשאת בעומס – לאב ואירווינג לא נמצאים שם. אם קליבלנד לוקחים את זה, אז אף אחת מן העונות של לברון במיאמי לא תשתווה לעונה הזו מבחינת הלגאסי של לברון.

זה גם יהיה הסיפור של בלאט- אלוף אירופה ואלוף ה nba (נדמה לי) הראשון בהיסטוריה. מי שהיה אמור לקבל קבוצה של כשרונות צעירים שלא ציפו ממנה ליותר מדי והחיים לקחו אותו למקום אחר לגמרי. במונחים ישראלים זה ישים אותו (כמעט שלא במתכוון) באולימפוס של הכדורסל.

אם זו תהיה ג״ס – נוכל לספר לנכדים שלנו שראינו את זה.

גיל 24 במאי 2015

ממש לא פעם ראשונה. גולדן סטייט כבר זכו באליפות.

באבא ימים 24 במאי 2015

נכון, סליחה – הייתי אמור לזכור את ריק בארי.

גיל 24 במאי 2015

אגב, אירווינג כנראה ישחק כך שזה יהיה בלי לאב אבל עם יופי של שחקני משנה. ועדיין אני לא רואה אותם מנצחים בסדרה.

באבא ימים 24 במאי 2015

זכור את זה.

כי אם אתה צודק – זה יהיה נהדר כי לא זו בלבד שג״ס זכתה אחרי בדיוק 40 שנה. היא עשתה את זה עם כדורסל נפלא מול השחקן הטוב ביותר של תקופתו חמוש ביופי של שחקני משנה.

ואם אתה טועה – זה יהיה נהדר כי לא זו בלבד שלברון זכה בתואר. הוא עשה את זה מעמדת האנדרדוג.

גיל 24 במאי 2015

אכן, כל זכייה תהיה משמעותית מאוד פה.

Ivan Pedroso 24 במאי 2015

אם גולדן סטייט לא יזכו השנה באליפות זה יהיה כמו שבלאנקה ולאסיץ' לא תזכה באולימפידה ב-2008.

אה, רגע… :-\

נובלס כחול 24 במאי 2015

הקאבס יזכו באליפות כנראה . קרי פנטסטי אבל כל מה שהקאבס צריכים לעשות זה להאט את הקצב שלו. לכן אני לא חושב שהוא יהיה כזה "חם" נגדם. לקאבס יש שלושה שחקנים שיכולים לעשות את זה ( אוורנג , שמפרט ודלאבדובה).. את השאר לברון יעשה כי הוא יכול לעבור כל שחקן בקבוצה הזו של הג.ס…

גל ד 25 במאי 2015

אני רוצה לציין ששנה שניה ברציפות יהיו שני אוסטרלים בגמר הNBA, ולא על תקן מנופפי מגבות. ואלה שני אוסטרלים שונים משנה שעברה.

Comments closed