15

שלוש נקודות על השווה-שיא

warriors-uniforms-nba-com-ftrjpg_1u8wwipcl11wf15sag94hgo9yu

קארי ישב בחוץ את ה-15 דקות האחרונות עם 19 נקודות – אחרי שסחט את עצמו עם 138 נקודות בארבעה ניצחונות די קשים על ברוקלין, טורונטו, הקליפרס ושיקגו. והם הגיעו לשיא. ביומו המשמעותי האחרון על בימת ההיסטוריה קובי בראיינט יהיה מי שינסה למנוע את השיא. זה לא יקרה.

שלוש נקודות:

א. ההגנה של הווריורס היא הטובה בליגה בעיני – כשהיא בהרכב הסמול בול המלא. לא רק חמישה שומרים מצויינים אלא גם ערמומיים ומרוכזים שמוציאים שוב ושוב מהלכים גדולים. רק שזו לא הגנה לשלושים דקות כי אתה תרושש אותם מאנרגיה. זו הגנה לריצה של 20-5. ההתקפה קונה להגנה הרבה מאד דקות מנוחה. כשצריך מוציאים את יחידת ההגנה. לכן התחושה שלי שלסדרה רצינית מולם בכל זאת צריך סנטר דומיננטי – שיכריח אותם לעבור לסמול בול ולהוציא אנרגיה.

ב. הם כרגע מקבלים 8.9 אסיסטים למשחק משני הפורוורדים הפותחים – גרין ובארנס – ורק 8.1 אסיסטים משני הגארדים הפותחים – קארי ותומפסון. זה אומר שפורוורדים יריבים וזה גדול על רוב הפורוורדים בליגה הזו. בעיקר שעל האסיסטר הראשי (גרין) שומר פאואר פורוורד.

ג. ארבעת הניצחונות הקשים הקודמים היו מול יריבות שהגיעו עם מוכנות של פלייאוף. קבוצות לא רוצות לתת להם את השיא. יגיע גם שלב שקבוצות ישתמשו במשחקים נגד הווריורס למנוחה.

השתתפות במימון דה באזר

אי של (אי) יציבות
נו האדל - סיכום מחזור 11

125 Comments

אופיר 23 בנובמבר 2015

הא, אז זה לא טור על כיבוש ב-10 משחקי ליגה רצופים של ג'יימי ורדי…?

Amir A 23 בנובמבר 2015

72, כן או לא?

אופיר 23 בנובמבר 2015

אני שם כסף שהם לא זוכים באליפות השנה (לא שזו חוכמה גדולה מצידי, בליגה שבה הסיכויים הם תמיד נגדך). אין לי הסבר לזה פרט לזה שהם מגיעים לשיא מוקדם.

דורפן 23 בנובמבר 2015

כן לגבי 72. הם יגיעו

לגבי שיא מוקדם מדי. תראה, לשיא הניצחונות מפתיחת העונה בדרך כלל מגיעים מוקדם… יותר ברצינות, זה ניתוח לא נכון של הדברים. מה שקורה עכשיו פירושו שבעשרים המשחקים האחרונים של העונה הרגילה הם יוכלו לנוח.

אופיר 23 בנובמבר 2015

בהחלט יתכן שאטעה ושיקחו בק טו בק, אבל הורדת הרגל מהגז לפני הפלייאוף היא אסטרטגיה מסוכנת שפוגעת בחדות של הקבוצה רגע לפני המאני טיים.

זכור לי במיוחד המקרה של דאלאס בעונת ה-MVP של נוביצקי, מסריחים את המגרש במחזורי הסיום ועפים בסיבוב הראשון מול… גולדן סטייט.

מתן גילור 23 בנובמבר 2015

תרחיש של יותר מ-72 שכולל גם מנוחה בעשרים המשחקים האחרונים של הליגה, אפילו בשבילם, אינו סביר.

איציק 23 בנובמבר 2015

72 קשה, 82 כמעט בלתי אפשרי, אבל הם יעשו זאת. גם את האליפות הם יקחו בסוויפ אחד גדול.

שמעון 23 בנובמבר 2015

לא יהיה 72 כי הם יבטיחו מוקדם כנראה מקום 1 ובמשחקים האחרונים ינוחו כמו עונה שעברה.
דבר שני הם לא בשיא, היו להם משחקים שהם היו צריכים להפסיד ויתר הקבוצות לא לקחו. הם יגיעו לשיא בפלייאוף. יש להם ל"וז קל במשחקים הקרובים ככה שזה יהיה יותר מ16-0. גולדן יפסידו לפני שפילי ינצחו. פילי גם ישברו שיא השנה. ואני אוהד פילי!!
השנה כל הקבוצות שלי פחים מילאן, מכבי כדורסל,פילי

רןעי מ 23 בנובמבר 2015

עוד מסכן שנפל עם פילי, מי אשם מוזס והדוקטור?

שמעון 23 בנובמבר 2015

אייברסון!!! אני לא מהדור של מוזס והדוקטור. לפחות אני כבר כמה שנים נהנה לצחוק עליהם, השנה לפחות אחרי כמה שנים שהבאנו פחים פגענו כנראה בבחירת דראפט לפחות. לא האמנתי שאוקפור יהיה שחקן אמרתי בטח סתם עוד נגר.
השנה מקווה שנבחר 1 ושנה אחרי זה טופ 3 ואולי עוד כמה שנים יהיה קבוצה עד אז נהנה מהמאזנים הנהדרים שלנו.

איציק 23 בנובמבר 2015

אני התחלתי איתם עם הד"ר ומוזס וכל החבורה. המשכתי עם בארקלי, בגלל איברסון די הפסקתי להתעניין בהם.

סימנטוב 23 בנובמבר 2015

ברנס, אוזילי, וגרין בדראפט אחד איפה זה מדורג בטבלת הדראפטים המוצלחים?

NoOne 23 בנובמבר 2015

ברנס ואוזילי הם לא שחקנים כאלה טובים או יוצאי דופן , הם פשוט מאומנים טוב ומתאימים לשיטה ולפילוסופיה שבה גולדן סטייט משחקים , ואני בטוח שזה נלקח בחשבון בדראפט
צריך גם לזכור שבמשך שנים גולדן סטייט הייתה קבוצה איומה ונוראה ולכן קיבלה הרבה בחירות טופ 10 ובסופו של דבר הם נפלו על השחקנים הנכונים עם קצת מזל, אותו דבר קרה לקליפרס עם בלייק גריפין וקורה עכשיו למינסוטה

סימנטוב 23 בנובמבר 2015

צודק. וכדראפט מוצלח לקבוצה?

D! פה ועכשיו 23 בנובמבר 2015

זה נשמע כמו דראפט מוצלח מאד, לא סתם מוצלח, אם הצלחת להביא שלושה שחקנים לא כאלו טובים אבל שמתאימים בול לשיטה והפילוסופיה שלך.

NoOne 23 בנובמבר 2015

אולי שחקנים לא כאלה טובים היא בחירת מילים לא נכונה, בוא נאמר שהם שחקנים ממוצעים ב NBA , יש כמוהם בכל קבוצה
אפילו גולדן סטייט חושבים את זה וראינו במשא ומתן על הארכת חוזה עם בארנס שכשל כי הוא רוצה יותר מדי כסף , אז גולדן סטייט החליטו לא להאריך לו את החוזה ולתת לו לצאת לשוק בתום השנה , אני מניח שאם הוא היה כשרון כזה גדול ושחקן יוצא דופן הם היו מגיעים איתו להסכמה על חוזה חדש.

לכל GM יש את השאלה הקשה של שחקן שצריך או BPA , זה הרבה יותר קל אם מצאת וזיהית את השחקן המוביל שלך(קרי במקרה הזה) והחלטת לבנות קבוצה ולהקיף אותו בשחקנים משלימים בצורה שתעבוד כל כך טוב.
למשל גולדן סטייט בחיים לא יחתימו סנטר שמשחק בלואו פוסט עם הגב לסל כי זה דורש התקפה עומדת ושיטה שונה לגמרי.
בסופו של דבר גולדן סטייט עשו טת ה-הום ראן שלהם עם קרי והשכילו לבחור בדראפט ולהחתים שחקנים שמשלימים אותו
בגלל הם אלופים וזה ממש לא משנה מי המאמן שלהם , מרק ג'קסון,סטיב קר או לוק וולטון

7even 23 בנובמבר 2015

ממה שקראתי הם דווקא הסכימו לאיזה 94 מיליון ל 5 שנים והוא סירב. אידיוט. אין מילה אחרת לשחקן כזה.

ניצן פלד 23 בנובמבר 2015

ל-NOONE

בארנס הוא הבטחה מגיל צעיר שבכל קבוצה אחרת היה מוכיח שהוא כבר בשלב הזה של הקריירה בורדרליין אולסטאר. דווקא הקבוצה שהוא משחק בה והשינויים שעבר במעמדו והעובדה שהוא גם לא האופציה השלישית בהתקפה בחלק מהמקרים "פוגעת" במה שהוא יכול לתת כתפוקה, בייחוד ההתקפית. אם היה משחק בכמעט כל קבוצה אחרת כבר היה מזמן שחקן של 20 נקודות למשחק ועם השוואות לפול ג'ורג' וקוואי לנארד.

דווקא גרין, שבא אחרי 4 עונות בקולג' וממש לא כהבטחה לשומדבר, הוא תוצר של השיטה והמערך המקצועי המופלאים שנבנו שם בעונות האחרונות.

ולא ברור עניין צבירת הבחירות הגבוהות. אם אני זוכר נכון, אזילי נבחר בסוף הסיבוב הראשון וגרין בסיבוב השני.

אסף 23 בנובמבר 2015

בלי לזלזל בהישג: רק 3 מתוך 15 הנצחונות הושגו מול קבוצות עם מאזן חיובי, שלושתן מהמזרח, שלושתם נצחונות בית.
אפשר להאמין שהווריורס הקבוצה הטובה בליגה, אבל בואו נחכה רגע עם ה 72-10.

S&M 23 בנובמבר 2015

למה בלי לזלזל?
עם לזלזל, חד משמעית.

תומר 23 בנובמבר 2015

מוזר, הייתי מוכן להישבע שהם ניצחו את הקליפרס

מאיר 23 בנובמבר 2015

הקליפרס עם מאזן שלילי. ככה שהוא גם צודק אבל גם מטעה, כי ברור שנצחון על הקליפרס הוא מרשים, למרות שהיו הרבה קבוצות שהרשימו העונה

אלעד 23 בנובמבר 2015

הקליפרס במאזן שלילי כי הם שיחקו פעמיים מול הווריורס… בלי זה הם חיובי

גל ד 23 בנובמבר 2015

מאזן שלילי.

גיא זהר 23 בנובמבר 2015

הכל נכון. מזל, הגרלה קלה. אין סנטר. אין שחקן על פרט לקארי. ועדיין המספרים מדברים ואותם זוכרים למרות שאם תשאלו מאמן כמו פופוביץ' היה זורק 15:0 ו72:10 לפח אולי אפילו בכוונה בשביל לתת עוד כמה דקות מנוחה. בשורה התחתונה אי אפשר לבחון גדולה בלי פספקטיבה של לפחות עשור.

אסף 23 בנובמבר 2015

פופוביץ' נכווה בשנה שעברה עם הגישה המזלזלת בעונה הרגילה. אני מניח שהעונה הוא יזהר יותר.

גיל 23 בנובמבר 2015

הוא לא נכווה, היו להם הרבה פציעות ובסוף זה היה תלוי רק בהם להגיע למקום השני והם נכשלו.

גל ד 23 בנובמבר 2015

הם גדולים, אני לא מסכים עם הטענה שאסף מעלה פה. רק אומר שהדוגמה של הקליפרס לא סותרת אותה.

אסף 23 בנובמבר 2015

גל, לא העלתי תיאוריה, ציינתי עובדה. פשוט אם מתייחסים לשיא שהוא מאוד נסיבתי (תלוי מאוד בסדר משחקים, בניגוד למאזן בסוף העונה) צריך להיות מודעים לנסיבות.
הם חד משמעית הקבוצה הטובה בליגה היום, בוודאי כשקליבלנד ואוקלהומה פצועות.

shohat 23 בנובמבר 2015

פעמיים (מה שאולי תרם למאזנם השלילי…). שני נצחונות גם על ממפיס.
מצד שני הם גם לא שיחקו עדיין נגד הסיקסרס והלייקרס.
ברור שאם הם באמת היו קבוצה טובה הם היו משחקים את כל המשחקים שלהם נגד הספרס, הת'אנדר והקאבס (כמו שעשו כל הקבוצות שלא קבעו את שיא הנצחונות לפתיחת עונה).

S&M 23 בנובמבר 2015

מנחם לס כתב על זה היום. בעיקר על סוגיית המערב ומשחקי בית נגד המזרח.
אני מסכים אתו.

איציק 23 בנובמבר 2015

יש אנשים שאת שמם לא מבטאים במקום מכובד.

תiמר 23 בנובמבר 2015

וואו.. הוכחת סופית שאין לך מושג, איציק

איציק 23 בנובמבר 2015

אתה מוכן להסביר את השטות שכתבת?
וכתבת שטות!!!
נ.ב.: לפני כשלושים שנה, כתב הספורט ההוא היה האהוב עלי.

תiמר 23 בנובמבר 2015

לאיציק, עזוב, אם העיקר זה להיתחנף לרונן דורפן, אז אין טעם לתגובה

איציק 23 בנובמבר 2015

אין לי שמץ על מה אתה מדבר, וזה רק מדגיש את השטויות שכתבת.

איציק 23 בנובמבר 2015

רונן, האם אני צריך לדעת משהו שביגינו אני צריך להתחנף אליך?
על מה מדבר כבוד תומר שמאשים אותי בחוסר מושג והתחנפות אליך?

שי אבן צור 23 בנובמבר 2015

תתבייש!

שי אבן צור 23 בנובמבר 2015

התכוונתי לאיציק

איציק 23 בנובמבר 2015

ואחרי שגם אתה כתבת שטויות, אולי תועיל בטובך להסביר למה אתה כותב שטויות.

Shadow 24 בנובמבר 2015

כנראה כל מני ילדים סהרורים שמחפשים שייכות ותשומת לב ומצאו קורת גג תחת כנפו של זקן סהרורי.

נ.ב

תמיד ישנה האופציה שאלה ילדים מגודלים

איציק 24 בנובמבר 2015

:-)

רודג'רס אהרון 23 בנובמבר 2015

בלי קשר לשיאים ובק טו בק
זו פשוט הקבוצה הכי כיפית לצפיה שאני זוכר מאז סקרמנטו של אדלמן.
ככ אינטילגנטים וככ נהנים לשחק.

ועדין קניתי השבוע לתינוקת פיג'מה של פורדזינגס.

משה 23 בנובמבר 2015

במימדים שלו זה לא גדול עליה ? :)

רודג'רס אהרון 23 בנובמבר 2015

יכול לשמש בתור אוהל שש בינתים

גיל שלי 23 בנובמבר 2015

מסכן כרמלו, כשקמה תופעת הלינסניטי, הוא הצליח לזרוק את לין מהקבוצה. מה הוא יעשה עכשיו עם פרונזינגיס?

עובר אורח 23 בנובמבר 2015

בפרספקטיבה של היום, לחשוב שזה כרמלו שזרק אותו מהקבוצה זה מיותר, אפילו אם זה נכון. רואים שהוא לא היה שייך לרמות האלה

שמעון 23 בנובמבר 2015

ליד כרמלו לא יצמח דשא. הלטבי תותח על ורק כרמלו ימנע ממנו להיות שחקן ענק. להעיף את כרמלו בחינם!!

אסף 23 בנובמבר 2015

לינק לפיג'מה?

רודג'רס אהרון 23 בנובמבר 2015

נוק אוף מצ'יינה טאון. 15 לירה אמריקאית לאחר מיקוח .

גיל שלי 23 בנובמבר 2015

ממש יפה לראות איך ממשיכים לפקפק במה שהעיניים רואות. שנה שעברה הם ניצחו 67 משחקים כאשר הורידו את הרגל מהדוושה שבועיים לסוף. הם ניצחו בפער ממוצע דו סיפרתי. לא הפסקנו לשמוע איך הם יתרסקו בפליאוף כי הם לא קשוחים, כי אין להם משחק פנים. אם אני זוכר נכון, הם לא ממש התרסקו.
השנה הם התחילו ב15 נצחונות רצופים, השוו שיא, אז אנחנו שומעים שסדר המשחקים שיחק לטובתם, שהם יתעייפו, שהם למען האמת לא יודע כבר מה יגידו.
הם לא רק מעבירים מסר לליגה שהשנה יהיה עוד יותר קשה מולם, הם מתרגלים לנצח בכל מצב. הם מגבשים לעצמם זהות של קבוצה היסטורית. הם קבוצה שיודעת כמה דברים יסודיים. אם הם עולים ליתרון דו סיפרתי בכל שלב במשחק, הם מנצחים. אם הם בפיגור דו סיפרתי, אין פה סיפור. כשהם רוצים, הם יודעים לעשות קווץ'. זהות מנצחת זה הרגל, והם בהחלט מתרגלים לנצח.

S&M 23 בנובמבר 2015

התערבתי עם רונן נגדם. רוצה גם?
אני קונה לכולכם צמידי קרי, כמו שהזמנתי לבן הקטן שלי ;-)

http://www.ebay.com/itm/351544246592?_trksid=p2060353.m1438.l2649&var=620578352863&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

ניצן פלד 23 בנובמבר 2015

כל מלה וכו'

תומר 23 בנובמבר 2015

כבר בתחילת העונה, כשכולם סימנו את הקליפרס, הרוקטס, הספרס ואוקסיטי כקונטנדריות מהמערב (וכן, גם הווריורס) לא הבנתי את זה, אחת האלופות הדומיננטיות בשני עברי המגרש, בעונה הרגילה וגם בפלייאוף, התחזקו מעט ועדיין לא מוחזקים כמועמדים וודאיים לקחת את הקונפרנס.

גיל 23 בנובמבר 2015

אין דבר כזה מועמדים וודאים.

תומר 24 בנובמבר 2015

למה לא?

שמעון 23 בנובמבר 2015

אתה צודק. לי היה את זה עם מסי ובארסה. שבארסה ומסי הצעיר דרסו את כולם אמרתי זה כי קבוצות אחרות חלשות, על מסי אמרתי שהוא חכם מול פחונים כמו לאבנטה עם חמישיות עד שראיתי שעשה את זה מול כולם, בכל המסגרות, בכל המעמדים, וראיתי שבארסה דורסת את כולם, לא משנה מי נגדה ובאיזה טקטיקה. היום אני יודע שאני צופה בכדורגלן הגדול בהיסטוריה בפער עצום ובקבוצת הכדורגל הטובה בהיסטוריה שמשחקת את הכדורגל הטוב בהיסטוריה בפער עצום (ולא קל לומר את זה בתור אוהב מילאן).
עדיין יש אנשים שאומרים שקבוצות היסטוריות אחרות היו מנצחות את בארסה והיה לנו שיחות על זה בעבודה, בכל מצב אני מוכן להתערב שבארסה בשיאה מנצחת כל קבוצה היסטורית אחרת.

אלעד 23 בנובמבר 2015

יש לי תיאוריה שכנראה לא מחזיקה מים, אבל אני מרגיש שההיחלשות היחסית במערב נובעת במידה רבה מהיאוש שהווריורס משאירים אחריהם.

גיל 23 בנובמבר 2015

הם ללא ספק מכניסים עניין לליגה שעד אחרי האולסטאר לא מענייינת אף אחד. נראה איך הם יראו במרץ-אפריל כי זה יהיה הסיפור הגדול.

ניינר / ווריור 23 בנובמבר 2015

חמסה, חמסה, חמסה,
טפו,טפו,טפו

איציק 23 בנובמבר 2015

למה אף אחד לא כותב על ההישג של פילדלפיה?
להם אולי יש אפילו יותר סיכוי לשבור כמה שיאים.

דורפן 23 בנובמבר 2015

כתבתי בעונה שעברה. אמרו לי שהם עושים דבר נכון. שזו הדרך היחידה להתקדם בליגה – טנקינג. כלומר שחינוך להפסדים הוא מתכון להתקדמות בספורט.

איציק 23 בנובמבר 2015

הם צודקים. הפעם פילי התחילה את הטנקינג אפילו מוקדם יותר משנה שעברה. עוד עונה שתים וזה יהיה סטארט-אפ לא נורמאלי.

אלעד 23 בנובמבר 2015

אני מכין את עצמי לעונה משפילה מאין כמוה. אגב, פילי נלחמת נגד עצמה, כי היא מחזיקה כרגע בשיא ההפסדים לעונה.

איציק 23 בנובמבר 2015

היא מחזיקה בשיא ההפסדים הרצופים, אך לא בשיא ההפסדים הרצופים מתחילת העונה (17) כאשר השיא שייך לניו ג'רסי (18), כך שהיא יכולה גם בקטגוריה זו לקחת את הראשות.

אלעד 23 בנובמבר 2015

שיא ההפסדים לעונה – 73

איציק 23 בנובמבר 2015

זה נכון, אך לזה יש עוד זמן. אנחנו אנשים פשוטים שמסתכלים על הישגים קטנים וקרובים. תחילה שיפסידו 19 רצוף ;)

שמעון 23 בנובמבר 2015

אני מסכים עם הטנקינג כי המטרה בסוף זה להביא כוכבים שיביאו אליפויות ולא להיות קבוצת אמצע טבלה כמו ההוקס וושינגטון וכו.
הם עושים בשכל וזה בסוף ישתלם להם. לאט ובזהירות.

אורן השני 23 בנובמבר 2015

כמה זמן כבר אומרים את זה? כצה לאט? מתי זה בסוף?

אתה גם שוכח שעם תקרת השכר אי אפשר לשמור על נניח 4 בחירות גבוהות, במיוחד אם הם יהיו סופרסטארים, יש צאנס רק אם בפוקס הם יתחברו לעונת אליפות בזמן שחלק בחוזה הרוקי

שמעון 23 בנובמבר 2015

כמה שיקח.

דבר נוסף אני לא חושב שהעונה הם בטנקינג הם פשוט קבוצה ברמת יול"ב, שחקנים הכי גרוועים שיש והם ביי פר הקבוצה החלשה בליגה. יכול להיות שזה מכוון שהביאו את השחקנים האלה כדי שתהיה קבוצה גרועה אבל במשחקים עצמם זה באמת הרמה שלהם. אני לא בטוח שאם אתה שם אותם ביולב קאפ שהם זוכים.

גיל 23 בנובמבר 2015

זה לא ישתלם כי הם בינתיים מאבדים שחקנים ומה שחשוב יותר וזה מה שרונן רומז אליו, התרבות של הפסדים נטמעת בארגון. אפילו שחקנים טובים לא יכולים להושיע לבד.

שמעון 23 בנובמבר 2015

שיש שחקנים אחרים וטובים שום תרבות הפסד לא מוטמעת בהם. מחכים שיבואו כוכבים ופגיעות בדראפט. אוק הביאו ככה את ראסל דוראנט הארדן ואיבאקה ב-3 שנים רצוף!!
אני יודע בתור אוהד שיגיעו גם ימים יפים יותר השאלה זה רק מתי חח (כמו שאני יודע עם מילאן).

גיל 23 בנובמבר 2015

אבל כבר שלוש שנים אמור לבוא הכוכב הגדול הבא וכל פעם הוא מצטרף להפסדים או פצוע. דוראנט לא הפך את אוקלהומה לקונטנדרית בשנה אחת אבל שיפר את הקבוצה. כרגע זה לא קורה עם אף שחקן.

Ljos 24 בנובמבר 2015

יש עוד בעיה קטנה. הגישה של פילדלפיה קצת מזכירה את הזידאנוס אי פאבונס, כשהזידאנוס לא כל כך בטוח יגיעו. וגם אם נניח שכן, בסופו של דבר הם ישארו עם סגל מחליף ומשלים חלש להחריד שיכול להתמודד על אליפות רק בליגה למחסני להב. להחליף את כל שאר הסגל בחזרה לשחקנים לגיטימיים יהיה תהליך מסובך.

NoOne 24 בנובמבר 2015

תקרת השכר תהיה הרבה יותר גדולה משנה הבאה , זה נלקח בחשבון
פילדלפיה נראים הרבה יותר גרוע ממה שהם בגלל תחילת עונה עם פציעות לכל הקו האחורי(מארשל,רוטן,קובינגטון) ברגע שהם יתחילו לחזור (וראינו מה קורה נגד מיאמי כשקובינגטון סוף סוף חזר והיה משחק צמוד) הם ישתפרו בצורה משמעותית

בשנה הבאה לפילדלפיה תהיה קבוצה עם אמביד,סאריץ',נואל,אוקפור,סטאוסקאס(בחירה שמינית שנה שעברה)בחירת לוטרי גבוהה שלהם,בחירת לוטרי גבוהה של הלייקרס,ועוד שתי בחירות אמצע סיבוב ראשון מ OKC ו מיאמי
לפני ההתחלה נאמר בצורה מפורשת שיקח להם 5 שנים לבנות קונטנדר , זה נאמר על ידי הינקי,זה נאמר על ידי בעלי הקבוצה ג'וש האריס וזה נאמר על ידי דוקטור ג'יי שהוא יועץ מיוחד לבעלים

השנה היא השנה השלישית לטנקינג ולמרות חוזר מזל עם פציעות(בעיקר אמביד) ובחירות דראפט(OKC שנה שעברה הייתה טופ 17 פרוטקטד ובגלל פציעות של דוראנט ואיבקה OKC בחרו 17 , מיאמי היה טופ 10 פרוטקטד ומיאמי בגלל פציעה לא צפויה של כריס בוש שלא קשורה לכדורסל בחרו 10 ) הכל לפי התכנית
בשנה החמישית פילדלפיה יהיו קונטנדר במזרח

אלעד 23 בנובמבר 2015

מי אמר לך את זה? כאוהד פילי מזה 30 שנה הייתי נגד ה"תהליך" מיומו הראשון.
ועכשיו אני יכול להגיד בלי ספק – לא משנה מה יהיו התוצאות באיזושהי נקודת זמן בעתיד, זה לא היה שווה את זה.

גיל 23 בנובמבר 2015

הבעייה היא שאין שום מנגנון שיטפל בזה.

מתי 23 בנובמבר 2015

סם הינקי הוא גאון. הוא הצליח לשכנע את בעלי הסיקסרס לשלם לו כדי להחריב את הקבוצה, ועוד זוכה לתמיכת האוהדים. השאלה היא האם הוא יפוטר אם בעונה הבאה הם יגיעו לאזור ה-30 נצחונות, הרי במקרה כזה הוא לא עמד במטרות.

NoOne 24 בנובמבר 2015

אני יודע
אני כל כך מחכה לחזור לימים היפים של 2002 עד 2011 , איפה איפה הימים ההם
או שנות התשעים המפוארות , שון בראדלי , דנה בארוס וקלרנס וויתרספון
אם אהבת כל כך את הימים ההם של בילי קינג אתה מוזן להיות אוהד ברוקלין , בילי קינג הרס גם אותם
מ 1991 מינוס שנה אחת (2001) הקבוצה הזאת זבל מזוקק שלא עשה כלום
אז לפחות בשנתיים האחרונות הם זבל מזוקק עם תכנית מסודרת ובעלת הגיון
רוב אוהדי הקבוצה יחלו לתכנית הזאת מ 2005 בערך

רןעי מ 23 בנובמבר 2015

אם קבוצות ינוחו מולם. זה אומר שגם הכוכבים שהם ינוחו בשלב מוקדם.
לא יודע לטובת מי זה ישחק יותר.

גילעד 23 בנובמבר 2015

יש לפילי שני שחקני nba. אחד הוא סנטר שיכולותיו בהגנה יגרמו לליאור אליהו להרגיש כמו גארי פייטון, והשני הוא סבן פוטר שעומד על 40 אחוז מהשדה. היתר מועמדים למכבי ביום טוב.

גילעד 23 בנובמבר 2015

היה אמור להיות תגובה לאיציק. סליחה

איציק 23 בנובמבר 2015

סלחתי ;)

אחד 23 בנובמבר 2015

אם השיא הוא רק 15, האם זה אומר שמעולם לא הייתה קבוצה ללא הפסדים כלל בעונה הסדירה? איך דבר כזה אפשרי? הרי היו קבוצות במהלך ההיסטוריה שהפגינו עליונות מוחלטת על שאר הליגה.

איציק 23 בנובמבר 2015

הדבר התאפשר בעזרת הפסד ;)
הרי אם שיא הנצחונות לעונה היא של שיקאגו (72 נצחונות), אז בהכרח כל השאר הפסידו לפחות עשרה משחקים בעונה סדירה מלאה.

יריב 23 בנובמבר 2015

לא בהכרח, כי מספר המשחקים לא תמיד היה 82, אבל זה נכון.

גיל 23 בנובמבר 2015

זה לא כדורגל שם אתה יכול לנוח במשחק ולנצח או לפחות לא להפסיד. בכדורסל מספיק לתפוס יום גרוע או ששחקן חשוב פצוע ואתה מפסיד. גם העומס והמשחקים יום אחרי יום משפיעים.

יריב 23 בנובמבר 2015

מה הקשר לכדורגל? השיא באחוזי נצחונות ב NBA הוא 87.8%, השיא באחוזי נקודות בליגה הספרדית הוא 87.7% (בליגה האנגלית 83.3%). למעשה, כדורגל הוא הרבה יותר מקרי ולכן הרבה פחות סביר לראות קבוצה מנצחת 72 מ 82 משחקים (אבל עונות הכדורגל הן בחצי האורך, מה שמקל על השגת אחוזים גבוהים בשיא).

גיל 23 בנובמבר 2015

לא דיברתי על ניצחונות אלא על עונה של בלתי מנוצחים. זה בלתי אפשרי להשוות לנבא כשתיקו הוא לא אופציה שם. ארסנל וקבוצות אחרות סיימו עונה בלי להפסיד וזה הישג עצום אבל לא בלתי נתפס. בכדורסל זה פשוט בלתי אפשרי, במיוחד עם העומס הקיים.

יריב 23 בנובמבר 2015

אז תגיד את זה – בכדורסל אין תיקו. למה אתה מדבר על היכולת "לנוח במשחק ולנצח"?

גיל 23 בנובמבר 2015

תגיד, אתה בכוונה קורא קריאה סלקטיבית? כתבתי "לנוח במשחק ולנצח או לפחות לא להפסיד". יש יותר ברור מזה?

יריב 23 בנובמבר 2015

כן, כי אין לזה קשר ל"לנוח במשחק", רק לזה שתוצאת התיקו אפשרית. בחצי העונה הראשונה של 95-96 (שיש בה מספר משחקים דומה לזה שיש בעונת כדורגל בליגה אירופית) שיקגו הפסידה 3 פעמים, אבל תמיד בהפרשים קטנים (עד 6). עקביות כזו של ביצוע במשחק עם ניקוד גס יותר ואפשרות לתיקו היתה, מן הסתם, מתבטאת בחצי עונה ללא הפסד.

גיל 23 בנובמבר 2015

לא, כי אין קבוצות ששיחקו בהילוך נמוך וביזבזו זמן כל המשחק וניצחו. בכדורסל זה לא אפשרי. קבוצה חייבת להתקיף ולהגן כל הזמן. אי אפשר לבזבז זמן. ושיקגו של 95-96 שיחקה בפול גז כל העונה. תקרא מה שחקנים אומרים על העונה הזו. זו הייתה עונה חד פעמית עד שיוכח אחרת. וגם אז עדיין הפסידו 10 משחקים כי פשוט מרווח הטעות מאוד קטן. בכדורגל בגלל תיקו אפשר להרוג משחקים יותר בקלות.

יריב 23 בנובמבר 2015

אלא שכמובן שקבוצות שמתחרות על האליפות (וקבוצות שמסיימות את העונה ללא הפסדים בדרך כלל מתחרות על האליפות) לא הורגות משחקים ומסתפקות בתיקו.

בכלל, כפי שציינתי, אחוזי הנצחונות הטובים ביותר בNBA (גם בלי שיקגו 95-96) יותר גבוהים מאחוזי הנקודות הטובים ביותר בליגה האנגלית. מה אתה למד מזה? (אני למד מזה דבר אחד, בכדורסל העקביות גבוהה בהרבה – הסיכויים של קבוצה טובה לנצח קבוצה פחות טובה גבוהים יותר).

גיל 23 בנובמבר 2015

אבל הן הרבה פעמים כן, בסוף העונה כשהאליפות מובטחת, או בתוך משחק מול קבוצה חזקה או אחרי שחזרו מפיגור.

ואחוזי הניצחונות טובים כי יש רק שתי אפשרויות למשחק בעוד בכדורגל יש שלוש. אז מן הסתם כשכל שאר הדברים שווים, יהיו פחות ניצחונות בכדורגל.

יריב 24 בנובמבר 2015

הדוגמאות הבולטות לקבוצות הדומיננטיות בליגה האנגלית (ארסנל 04 וצ'לסי 05, לא בדקתי את צ'לסי 06) לא איבדו הרבה נקודות אחרי הבטחת האליפות. שתיהן צברו 7 מ9, טיפה פחות מהממוצע ולא מתקרב להסביר כלום. בתוך משחק מול קבוצה חזקה (כלומר, כשאתה בפיגור ולא מאמין שתצליח לנצח) קבוצות מוותרות בכל ספורט. אפילו שיקגו 96 עשתה את זה במשחק אחד לפחות בעונה הרגילה (המשחק נגד הניקס בעשרה במרץ).

סביר שיהיו פחות נצחונות בכדורגל, ואולי בגלל זה לא מדדתי את אחוז הנצחונות אלא את אחוז הנקודות. יותר נכון לעבוד עם חצי נצחון (ולא שליש) לתיקו, ואז מקבלים שהשיא בליגה האנגלית (86.8%) גבוה מהתוצאה השניה בטיבה בהיסטורית הליגה (84.1%), ועדיין זה קרוב יותר מהצפוי עקב אורך העונה השונה.

זה אולי המקום להזכיר שהפער בין העונה של שיקגו ב96 לאלו של הלייקרס ב72 או פילדלפיה ב67 (אם לקחת כמה דוגמאות בולטות) הוא לא כל כך מובהק שמצדיק הסבר מיוחד.

גיל 24 בנובמבר 2015

אבל שוב, אתה מתעלם מההבדל המרכזי. בכדורסל הורדת גז משמעה הרבה פעמים הפסד. בכדורגל לא. אתה יכול לשחק בונקר או יותר הגנתי ולא תפסיד במקום לשחק התקפי ולהסתכן בהפסד. בכדורסל אין אפשרות לשחק בכוונה לאט או פחות טוב ולנצח אלא אם מדובר נגד קבוצה גרועה.

שיא הנקודות בכדורגל מוטה כי מקבלים 3 נקודות לניצחון כך שהוא לא מדד טוב להשוואה.

גיל 24 בנובמבר 2015

וארסנל יצאו 3 פעמים בתיקו ב5 המשחקים האחרונים. הם אולי לא הבטיחו אליפות תאורטית אבל מעשית כן וזו דוגמא להורדת הילוך שלהם.

יריב 24 בנובמבר 2015

גיל, בבקשה אל תחזור על דברים שאני כבר כתבתי עליהם, כמו ההבדל בין החישוב עם 3 נקודות לנצחון לחישוב עם 2 לנצחון.

שתיים מתוצאות התיקו ההן היו לפני שהם הבטיחו את האליפות, היית מאמין? בכל מקרה, בחירתך לציין 3 מ5 ולא 5 מ9 היא מטעה, כמובן. למעשה לארסנל היה רצף של 7 משחקים בו השיגו רק 2 נצחונות, ובמהלכו הבטיחו את האליפות. אני בטוח שאתה יכול לראות בזה הורדת הילוך, כמו שאתה יכול לראות בעובדה שצ'לסי, ברגע שהתקרבו כדי 7 נקודות (7 מחזורים לסיום) אל אותה ארסנל, השיגו שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים בארבעת המשחקים הבאים (מה שהספיק להבטחת האליפות לארסנל שהשיגה 6 נקודות ב4 מחזורים אלו) דוגמה להורדת הילוך. או אולי זה פשוט אחד הדברים שקורים, לפעמים קבוצות לא מצליחות, אפילו קבוצות טובות.

גיל 24 בנובמבר 2015

לא יודע איפה כתבת את זה אבל זה לא רלוונטי אם אתה מחשב אחוז ניצחונות שזה מדד גרוע להשוואה. וכתבתי שהם לא הבטיחו תאורטית את האליפות אבל הם הבטיחו מעשית ולכן תיקו הייתה תוצאה טובה עבורים. ובכוונה ציינתי 5 מחזורים לסיום כי זה היה המחזור שלפני הם ניצחו וצ'לסי הפסידו והם הבטיחו מעשית את האליפות. די ברור שאחרי זה הורידו הילוך.

יריב 24 בנובמבר 2015

אתה מפגין את הגישה הרגילה שלך, במקום לנסח את הקריטריונים מראש באופן ברור ואז לגשת לנתונים ולראות מה הם מציגים אתה מתחיל מלגשת לנתונים ואז בוחר את הקריטריונים באופן מעורפל וסלקטיבי כדי לתמוך בעמדתך. הייתי אולי ממשיך, אבל לאור העובדה שמסתבר שאתה אפילו לא קורא את מה שאני כותב זה נראה מיותר.

גיל 24 בנובמבר 2015

אז עכשיו ששוב נחשפת בסתירות שלך אתה מאשים אותי? אכן זו השיטה הרגילה אצלך. הקריטריונים שלי היו ברורים מאוד: כדורגל שכולל תיקו מאפשר לקבוצה לא להפסיד בקלות רבה יותר. קל להרדים משחקים וקל יחסית לשמור על תוצאה. זה בלתי אפשרי בכדורסל. הנתונים שהבאתי רק תומכים בזה.

ואל תמציא דברים. קראתי מצוין מה כתבת "סביר שיהיו פחות נצחונות בכדורגל, ואולי בגלל זה לא מדדתי את אחוז הנצחונות אלא את אחוז הנקודות." ואחרי זה המצאת איזה מדד חסר משמעות סתם כך. אז מי ממציא כאן נתונים שיתמכו בטיעונים שלו בדיעבד? בשורה התחתונה אין קבוצות כדורסל ללא הפסד בליגה משמעותית. אפילו בישראל בליגה הרבה יותר חד צדדית מאשר הנבא לא זוכר שמכבי ת"א סיימה עונה ללא הפסד.

יריב 25 בנובמבר 2015

וואו, גיל, הגדרת מחדש את המילה "קריטריון".

היית ממשיך לקרוא והיית רואה: "ותר נכון לעבוד עם חצי נצחון (ולא שליש) לתיקו, ואז מקבלים…", כלומר ניתוח של שתי נקודות לנצחון במקום 3.

בשורה התחתונה, יש רק ליגה משמעותית אחת בכדורסל, יש בה מנגנוני איזון כמקובל בליגות המקצועניות בארה"ב ומשחקים בה 82 משחקי (שזה די הרבה). בליגות לא משמעותיות הסיפור אחר. היו, למשל, 12 קבוצות מכללות שסיימו עונה ללא הפסד (במספר משחקים דומה למקובל בכדורגל האירופי, ובפערי רמות דומים גם כן). אני לא יודע (ומסתבר שגם אתה לא, לפי שאתה "לא זוכר") אם זה קרה בכדורסל האירופי.

גיל 25 בנובמבר 2015

כן, קריטריון להסתברות שמשהו יקרה בנוי על כך שלמשחק אחד יש שלוש תוצאות אפשריות ולשני שניים וזה לא קשור בכלל נקודות. קראתי את מה שכתבת על הניתוח של הנקודות וזה פשוט לא חשבון נכון כי אי אפשר לכמת את זה באותה צורה שמכמתים תוצאות כדורסל.

גם בכדורגל יש אולי 3-4 ליגות משמעותיות ושם יש תחרותיות חזקה בדיוק כמו בנבא בכל רגע נתון. בליגות של חובבים כמו המכללות אז דברים כאלו בהחלט אפשריים אבל הם לא אומרים הרבה כי הפערים שם לפעמים מאוד גדולים.

רןעי מ 23 בנובמבר 2015

בעונה שעברה היו יותר קבוצות במערב עם מאזן חיובי מאשר במזרח
, העונה רק החלה. מה גם שכנראה הן שיחקו אחת נגד השניה יותר.
זה לא שהקליפרס במאזן שלילי דרסטי. משחק אחד לכאן או לשם.

תiמר 23 בנובמבר 2015

אתר הופס של מנחם לס הצליח להשיג ריאיון ( בכתב) עם דיוויד בלאט. מי שלא רצה את מנחם בדה באזר הוא האבי נמני של דה באזר

רועי ויינברג 23 בנובמבר 2015

תודה?

תiמר 23 בנובמבר 2015

אני גורם לצרות, רועי?..

אדם 23 בנובמבר 2015

אתה הבן של מנחם? לפעמים עדיף תרבות על איכות (שגם לא בטוח שקיימת עדיין)

איציק 23 בנובמבר 2015

תודה רבה
+ גדול מאד

תiמר 23 בנובמבר 2015

חח שני טמבלים..

איציק 23 בנובמבר 2015

אדם, נכנעתי, גדול עלינו, תומר עם ההגיגים שלו. פשוט אינטלקטואל, ענק הדור. כנראה הוא צודק ואנחנו שני טמבלים. אנו צריכים להודות בטעותינו, להכות על החזה ולהפוך לחסידיו של ד"ר לס בלי לפקפק, פשוט ללכת אחריו. אמן…

funfun 23 בנובמבר 2015

איציק – ואם הוא לא נחשף לגלגולו הנוכחי של לס אז למה לך לעשות לו אאוטינג?
הרי גם אתה, כמו הרבה מאיתנו, גדל על הכתבות שלו עוד מהימים שהחשיפה לתכנים האלו הייתה מוגבלת משהו…

איציק 23 בנובמבר 2015

:-)
אהבתי את הציניות בדבריך. אהבתי גם את ההסבר שלו על-סמך מה הוא כתב עלי את מה שכתב. אם מאחדים שני דברים אלו ביחד, יוצא שהמגיב הזה בהחלט משהו יחודי.

עסק שחור 23 בנובמבר 2015

לעיתים אני לא מת על הסגנון תגובות של מנחם אבל איכות באתר שלו בטוח יש.

גל ד 24 בנובמבר 2015

אני בספק, אבל אני בחיים לא אדע לבטח. כי האיש שרף פה מבחינתי את כל היוקרה העיתונאית שהוא צבר לא רק שאני לא סובל אותו, אני גם לא מאמין למילה שהוא כותב.

גיל 24 בנובמבר 2015

יש איכות אבל לצערי היא מסתתרת תחת מעטה כבד של המון מידע לא רלוונטי, מוטה, ויכוחים אינסופיים שבבירור נועדו ליצור פרובוקציות וכו'. אין ספק שיש לו המון ידע אבל הסגנון מכסה על זה פעמים רבות וחבל. זה רק מדגים את החשיבות של עורכים. לא כל דבר שחושבים ראוי לכתיבה במיוחד כשזה זולג מהנושא.

רועי ויינברג 23 בנובמבר 2015

הכל בסדר :)

סולי 24 בנובמבר 2015

אני יכול להבין את הסלידה ממנחם וצורת כתיבתו
אבל לא צריך לקטול הכל- יש שם כותבים ראויים וחומר טוב (דוגמת רועי)…לא תמיד זה "הכל או כלום"

רוזי 23 בנובמבר 2015

חייב מילה לגביי הקליפרס. ראיתי אתמול את המשחק שלהם מול הרפטורס, זה היה ממש מביך.
ללא סדר או חשק, שיחקו כמו קבוצה כבויה שלא מצליחה במהלכים הכי פשוטים, לא מתאים לקבוצה של דוק ריברס להראות כך.

אבי 23 בנובמבר 2015

גם ללא סיפור השיא, הם מוסיפים עניין לעונה הסדירה: פשוט תענוג לראות אותם.

השירות של ערוץ הספורט גרוע, אז nba.com ירוויחו עלי מוקדם מהרגיל…

אבי 23 בנובמבר 2015

רונן, הערה טכנית: האתר לא עולה טוב בסלולר לאחרונה. כל פוסט עולה כשהטקסט מתחבא רחוק מימין, וצריך 'למשוך' אותו חזרה. שורש העניין הוא גודל התמונות כנראה, שלא מותאם נכון לרוחב הטקסט וגודל המסך – הן גדולות מדי, והדפדפן קופץ לקצה השמאלי שלהן.

חוץ מזה, הכל מושלם.
(טוב, אני הייתי מוסיף את זמן הפוסטים והתגובות)

אמיתי 23 בנובמבר 2015

מחזק את הערותיך

עומרי 24 בנובמבר 2015

לא הבנתי – "5 שומרים מצוינים" כולל קרי?

איציק 24 בנובמבר 2015

בטח כולל קרי. הוא לא עילוי בהגנה אך הוא שומר סולידי פלוס, ומשתלב מצויין בהגנה הקבוצתית. הדחור עם ממוצע של 2.6 חטיפות (נדמה לי שלישי בליגה) ו-5.2 ריבאונדים (וזה ממש לא רע בשביל גארד). אז נכון שהוא לרוב לא ישמור על כוכב היריב אך הוא בהחלט שומר ראוי עם הבנת משחק טובה בהגנה קבוצתית.

Comments closed