הניצחון על הדנים

ממה שחקנים מפחדים?

האמת שאני כן, קצת, מתרשם. לא מהמנג׳ר והסגל הבכיר של הקבוצה אלא מהצעירים יותר.

זה לא כל כך קל לשחק בהרכב טלאים שמעולם לא תורגל יחד, וגם להיות בפיגור שני שערים, ובנוסף על הכל לקבל מהשחקנים הבכירים אפס מנהיגות. העליבות בה בלינד, קאריק והררה אפשרו את שער הפיגור. הרפיסות בפנדל של מאטה. זה נחמד מאד שאתה מקבל הזדמנות כצעיר במנצ׳סטר יונייטד – אבל זה קצת תיק לסחוב.

זה היה יופי של משחק לג׳ו ריילי. גם אהבתי מאד את המשחק של וארלה. זו הייתה בכורה נהדרת למרכוס רשפורד. כמובן שראשפורד שיחק במקרה – מוקדם יותר העונה בווטפורד לא קיבל הזדמנות למרות שלא היו חלוצים.

ואם יש לי שאלה ללואיס ואן חאל אחרי משחק כזה: איך יכול מנג׳ר שפוי לתת לג׳סי לינגארד כל כך הרבה יותר קרדיט על חשבון ממפיס דפאי?

וזה נכתב לפני המשחק:
smalling

אני חושב שכדי להבין חלק גדול בכשלון של ואן חאל צריך לראות פשוט מה הצליח לו. מה שהצליח לו זה….זה… כריס סמולינג וזהו. הוא באמת משאיר ליונייטד בלם רציני מאד. מה מאפיין את הטיפול של ואן חאל בסמולינג? שני דברים: האחד הוא שהוא לא החליט לשרוף אותו לאחר טעות אחת גדולה (ההרחקה בדרבי), והדבר השני הוא שסמולינג שיחק בתפקיד אחד בלבד עד עכשיו.

מי עוד שיחק בתפקיד אחד?

לוק שואו (עד שנפצע) ומורגן שניידרלין. שניהם גם שחקנים שסביר שהמנג׳ר הבא יהנה מהם. כל השחקנים האחרים נעו ונדו במגרש, ימינה, שמאלה, קדימה, אחורה. אם היה להם מזל יחסי כמו דרמיאן ורוחו אז הם לפחות שיחקו בשני תפקידים סמוכים. שחקנים כמו פלאיני ורוני שיחקו ארבעה תפקידים לפחות. גם אם לא נעו ונדו – כמו קאריק ושוויינשטייגר – אז הכל סביבם השתנה. לפעמים עם חיפוי מאחור ולפעמים לא, לפעמים זה במקום זה ולפעמים ביחד.

נדמה לי ששחקנים במנצ׳סטר יונייטד לא חוששים מרוב היריבות – נניח מייטשאלנד (כרגע זה נשמע לי הכי קרוב להיגוי) אותה יפגשו הערב. אני חושב שמגזימים גם בדיבורים על חשש מואן חאל ויחסי האנוש שלו. באמת לא היו פיצוצים גדולים עם שחקנים בתקופה שלו. הם חוששים מהתפקיד שלהם.

סיטי סיטי בנג בנג
אחרי אאוסברג, לפני הסיטי

88 Comments

גיל 25 בפברואר 2016

1:0 קטן ועולים.

miranda veracruz de la hoya cardenal 25 בפברואר 2016

והנה, כבר 1:0 קטן…

George Best 25 בפברואר 2016

מקדם צעירים in my ass. מקנייר לא רואה מגרש גם כשאין אף בלם כשיר בסגל. בלינד וקאריק שאני עם כרס בירה ואחרי אינגליש ברייקפסט עוקף אותם במהירות, מועדפים.
עוד שלושה חודשים למנאייק.

יוסי מזרחי 25 בפברואר 2016

אני מסכים עם המילה האחרונה

אריאל גרייזס 25 בפברואר 2016

נראה לי אובר רציונליזציה. אם זה היה פרגוסון היית אומר איזה גאון הוא שידע לנצל שחקנים על כל העמדות.
ואן חאל לא הצליח כי השיטה שלו ארכאית והוא עשה רכש בעייתי. זהו.

Fred the red 25 בפברואר 2016

לא מסכים בעניין הרכש, הרכש היה טוב למעט חלוץ נוסף שהיה הכרחי להביא. מסכים לחלוטין בעניין השיטה הארכאית. איבד את זה מזמן

דורפן 25 בפברואר 2016

רק שאולי בגלל זה לא לא היה פרגוסון. כלומר העובדה שפרגוסון קיבל פחות ביקורת זה כי הוא אימן יותר טוב. ככה זה ברציונליזציה

אריאל גרייזס 25 בפברואר 2016

ברור שהוא אימן יותר טוב, אבל גם הוא היה מתפקד שחקנים בכל מיני מקומות שונים והיינו קוראים לזה גאוניות. אתה יודע מה, עזוב פרגוסון – במונדיאל האחרון ואן חאל עשה כל מיני ניסויים ושם שחקנים לא בדיוק במקום שלהם וקראו לו גאון. הוא פשוט לא מאמן טוב כרגע וזהו

Z 26 בפברואר 2016

Lets not forget Pearl Harbor
גם פרגסון פעם שם את סולשיאר באגף ימין במקום בקהאם ברבע גמר אלופות…

יואב 25 בפברואר 2016

תודה שהחכמת אותנו אריאל.

אריק 25 בפברואר 2016

סיימתי הרגע את העונה השלישית והטובה ביותר של הגשר. יופי של עונה והחילוף בעמדת הדני היה מדויק, הוציא יותר מהסך הכל.

אריאל גרייזס 25 בפברואר 2016

עונה מעולה. ולא יכול לחכות לבאה בתור

סימנטוב 25 בפברואר 2016

מרכוס רשפורד = לי מרטין?

יעקב 26 בפברואר 2016

נבואה שהגשימה את עצמה

ניק 25 בפברואר 2016

השחקנים צריכים להפסיק לרחם על עצמם.
היו בדיוק 2 שחקנים ששיחקו בעמדות קיצון ולא בתפקיד מקור שלהם – יאנג שהפך למגן לעת צורך ובלינד שבאמת שיחק ב4-5 עמדות, אבל בשביל זה הביאו אותו.
כל השאר שיחקו בעמדות מגבילות. לא ראיתי קשר אחורי ששיחק קיצוני ולא ראיתי קיצוני ששיחק בלם. אם שמים קשר התקפי בימין שיתמודד. ואם שמים קיצון ימני בשמאל שידע להתמודד. בעולם הכדורגל העכשווי אין שום סיבה ששחקן לא ידע לעשות 2-3 תפקידים דומים בו זמנית.

לא צריך ללכת רחוק כדי לספור כמה תפקידים גון אושה מילא בקבוצה.. כמה תפקידים פארק מילא.. רוני שיחק קיצוני שמאלי ב2008 והיה מצויין…

ניק 25 בפברואר 2016

וקללת הפציעות ממשיכה.. מרשיאל נפצע בחימום.. מויס, תוציא את הקוצים מבובת הוודו כבר!!

סימנטוב 25 בפברואר 2016

חחח

ניק 25 בפברואר 2016

14 פצועים כרגע!!

אמיתי 25 בפברואר 2016

זה לא חוק מרפי. חוק ואן חאל

ליאב 25 בפברואר 2016

הגול של הקבוצה עם השם המוזר הוא כמו שאתה משחק ברמת חובבים בפיפ"א. כל ההגנה היתה קונוסים. פשוט פאתטי.
עצוב שעונה שהתחילה בקול תרועה הופכת לביזיון.. נשמע כמו מכבי חיפה אצלנו

אורי 26 בפברואר 2016

מתי לאחרונה חיפה התחילה עונה בתרועה?

ליאב 26 בפברואר 2016

תן לי לנחש, אתה עוד אוהד מכבי תל אביב שמחק מהזיכרון עשור של אכזבות. מכבי חיפה פותחת מדי שנה את העונה בקול תרועה ורכש מבטיח ומתרסקת כבר 5 שנים ברציפות. ביונייטד זו כבר מגמה של 3 השנים האחרונות.

דורון (אחר) 25 בפברואר 2016

יש כאן מישהו שחשב שמאטה יבקיע את הפנדל?

miranda veracruz de la hoya cardenal 25 בפברואר 2016

בפעם הבאה צייץ את התחושה שלך שלך לפני, לא אחרי..

יוסי מזרחי 26 בפברואר 2016

אני

Z 26 בפברואר 2016

במין תחושת ספק עמדתי מול המסך וחשבתי:
You can do it…

סימנטוב 25 בפברואר 2016

כן הוא לי מרטין
בישול נהדר של ורלה

ניר 25 בפברואר 2016

בסך הכל ואן חאל משאיר סגל סביר מאחוריו עם שוער מצוין, מרסיאל וממפיס, שניידרליין ושוויינשטייגר, ואולי גם מאטה וקאריק ורוני. זה סגל שאפשר לעבוד איתו, ועם שניים שלושה שחקנים להתקדם עוד שניים שלושה מקומות בטבלה בעונה הבאה.

יוסי מזרחי 26 בפברואר 2016

משאיר אחריו?? זה מה שנשאר בלי שום טביעת צבע שלו.
אחרי המשחק הערב,אני חושב שיש חומר טוב וכמה כשרונות שיוכלו להתפתח. נקוה שלא יעלמו בהמשך.

ניר 26 בפברואר 2016

שלא יובן שאני חושב שהוא תרם להם משהו, משאיר במטבן של נשארו, זה הכל.

עירן 28 בפברואר 2016

עד שווינשטייגר ומאטה….
נו, באמת. שני אלו בתוך השלד לעתיד ? אולי נתחיל בהווה ?

מומין 26 בפברואר 2016

ממפיס, ממפיס וממפיס…שחקן נפלא! לדבר על התרומה ההגנתית שלו זה כמו לספור קלוריות במסעדה עם שלושה כוכבי מישלן…

נובלס כחול 26 בפברואר 2016

אני מתקשה להפסיק לצפות בזה! זה יותר ממכר מהשער של מארסיאל נגד ליברפול!!
https://t.co/F6o8vQ6ZAC

למנוסים והוותיקים יותר: איך נגמלים מיונייטד LOOP ?

אמוץ כהן-פז 26 בפברואר 2016

נראה שהבעיה של ממפיס זה אנטוני מרסיאל.
נהנתי מהנחישות של הצעירים ושנדרליין.

עופר גבאי 26 בפברואר 2016

אני חשבתי יותר בכיוון של הליגה האנגלית.

גיל 26 בפברואר 2016

הכל טוב ויפה אבל הדנים הללו נראים כמו חובבים. היה צריך להגמר 5:1 בכל משחק. עכשיו, מה הסיכוי שנגד ארסנל נראה מהם משהו שמתקרב להיום? נמוך מאוד.

יאיר אלון 26 בפברואר 2016

הדנים סה"כ הפתיעו אותי לטובה למרות שהגומלין נגמר בתוצאה גבוהה.
אם אני משווה אותם לקבוצה כמו מכבי ת"א הם שיחקו הרבה יותר טוב. ניצלו מצבים באחוזים גבוהים ורוב הזמן (אל תשכח שהיה גם משחק ראשון) ההגנה שלהם נראתה יחסית טוב.

edgecator 26 בפברואר 2016

ההגנה שלהם מזעזעת. לא סתם חטפו תשיעייה בשני משחקים מהרכב משני של נאפולי (ראיתי את המשחקים אגב).

גיל 26 בפברואר 2016

הם שיחקו משוחרר ולא בונקריסטי שזה יאמר לזכותם. לא הגיעו להרבה מצבים אבל ידעו לנצל את ההגנה החלשה של היונייטד.

צ׳לסקי 26 בפברואר 2016

תגיד מה אתה מבלבל את המוח,הרי אם לינגארד היה ספרדי לא היית מעיז לדבר עליו בכזה זלזול עד עכשיו הסטיסטיקה שלו מרשימה ביותר בטח ביחס למאטה שמקבל קרדיט בלי סוף אז במקום להעריך שחקן בית שנותן 100 אחןז בכל משחק אתה יורד עליו ומצדד בערס הולנדי שהשתן עלה לו לראש

רונן דורפן 26 בפברואר 2016

יש לך תפיסה מאד אתנית של הדברים

בני תבורי 26 בפברואר 2016

שלא לומר אורולוגית

יוסי מזרחי 26 בפברואר 2016

אני לא בא להגן על ואן חאל, אבל בחלקים גדולים של העונה הוא לא הראה שהוא רוצה ואולי הספסל לימד אותו דבר או שניים.
בכל מקרה, ההופעה של אתמול אומרת שעם הכוונה נכונה הוא ומרסיאל (שנראה בוגר יותר,אולי כי קיבל הדרכה טובה ) יטחנו הגנות לא רא באנגליה. יש למה לצפות .

יאיר אלון 26 בפברואר 2016

כיף גדול להיות אוהד ביום כזה

לא שופט את רושפרד על כך שלא שיחק בווטפורד או מקום אחר כמושאל כי כבר ראיתי מספיק פעמים בעבר עד כמה זה לא מדד. היום הייתה לו יופי של בכורה ואני קצת מצטער שעליתי למחשב רק אחרי השערים ולא רשמתי את זה כבר במחצית, יש לילד הזה פוטנציאל והוא בבירור נראה לי טוב יותר מווילסון או קין. יש פה עם מה לעבוד.
כמובן שצריך לקוות שהפציעה של מרסיאל לא חמורה.

ממפיס היה הטוב ביותר על המגרש היום, פשוט רקד ובאמת הזכיר מספר 7 מימים עברו.
הוא עשה את זה כבר בעבר בליגה ההולנדית ובמוקדמות הצ'מפיונס ליג והאמת שגם במשחק הראשון מול הדנים היה הטוב בקבוצה (מבין שחקני השדה). אז בהחלט יש לו את זה מול ההגנות הפחות איכותיות, שם הפיזיות יחד עם הטכניקה הברזילאית מנצחת. השאלה היא עם הזמן הוא יצליח להביא את זה גם נגד הגנות של פרמייר ליג וטופ צ'מפיונס ליג או לא כי זו השאיפה משחקן מנצ'סטר יונייטד. ודאי שהוא צריך לקבל עוד הזדמנויות ושוב הוא היה נפלא היום.

הצעירים היום שיחקו טוב מאוד בלי יוצא מן הכלל, בכלל כל האווירה באולד טראפורד מאוד הרגישה "מנצ'סטר יונייטד" וזה משהו שמדי פעם הולך לאיבוד בשלוש שנים האחרונות.

אני חושב שאתה מחמיר עם הבוגרים בהרכב כמו גם ההחמרה עם ואן חאל (לאו דווקא מצדך אבל בכללי אי אפשר להגיד שילוב צעירים נכפה עליו אז הוא לא מקבל על זה קרדיט. שינויי מיקום תכופים בגלל פציעות ומפני שדברים לא עובדים, המנג'ר אשם אין יציבות) נכון שבגול הראשון שוב עשו לנו בצפר עם אותו מהלך בדיוק והשחקנים היו פרווה על גבול החלביות. ובכל זאת הייתה התעשטות והיה משחק טוב, מאטה בישל את הגול שנתן שקט לקבוצה וניווט את המשחק בצורה טובה. קאריק בתפקיד שלא מתאים לו לא עשה יותר מדי טעויות ומאוד דחף קדימה.

לדרמיאן ולשואו (או כל מגן שמאלי אחר שלא יהיה כשיר אי פעם) תהיה תחרות בריאה על ההרכב ואלה חדשות מעולות.
נקווה לעוד הגרלות כאלה בהמשך הדרך ולא לאיזו דורטמונד.

edgecator 26 בפברואר 2016

מדגדגת לי הציניות, מדגדגת ממש. בהחלט אפשר לדבר על המשותף ליריבות שמולן ממפיס מבריק ועל כך שחזינו בעוד כמה שחקני בית צעירים שהם מוכשרים כנראה רק לכאורה. אבל למען האמת אני חושב שאין טעם, היה כיף מאוד למרות ההגנה המחרידה (ממש אבל) שמנגד. מבחינתי אפשר לסגור את העונה כבר עכשיו וכנראה שגם עדיף – לפני שנתעורר עם תוצאה הפוכה בראשון.

wazza 26 בפברואר 2016

דורפן, הלוואי וממפיס היה משחק ככה גם בליגה, 2 משחקים ממש טובים שלו היו באירופה

ג'וג'וסיאן 26 בפברואר 2016

בליגה האנגלית ממפיס לא מצליח להשיג כזו דומיננטיות באגף

edgecator 26 בפברואר 2016

אגב דורפן, לא ברורה לי המגמתיות שלך נגד לינגארד, שחקן השדה היחידי לצד מרסיאל וסמולינג שאפשר לומר עליו בעיקר דברים טובים, תוך הכרה במגבלותיו הטבעיות. וגם, אתה יודע – זה לא כאילו ממפיס לא קיבל את ההזדמנויות שלו בתחילת העונה ולינגארד הועדף על פניו אוטומטית. וגם, אתה יודע – כבר לא מעט משחקים שלינגארד מתופקד בימין, עמדה שבה תקבל מממפיס משמעותית פחות משתקבל ממנו בשמאל (פוטנציאלית, או בפועל מול קבוצה דנית, בלגית או הולנדית).

יאיר אלון 26 בפברואר 2016

אני לא אצדיק את דורפן אבל אגיד את דעתי על לינגארד

שהוא כמו יאנג בסופו של דבר די ברור כבר עכשיו מה אתה הולך לקבל ממנו וזה לא עומד להיות הקיצוני הכי טוב בליגה.
המספרים שלו לא רעים אבל כדורגל זה לא רק סטטיסטיקה ומי שרואה אותו, בעיקר אם שמע עליו כשהיה צעיר יותר בנוער או במילואים, רואה שזה לא עד כדי כך כישרוני וסוחף כמו שסיפרו לנו.
לוקח לנו כאוהדים זמן לקבל שחקנים שרוב מה שיש להם להציע זו עבודה קשה סטייל פארק הארגריבס פלאיני למשל והתחושה היא שזה בעיקר מה שיש ללינגארד להציע. בתפקיד הקיצוני אנחנו מצפים למשהו שהוא מעבר לעבודה קשה.

אסכם זאת שאשמח מאוד אם בעונות הבאות הוא ישאר ביונייטד ויהיה שחקן סגל שפותח ב20% מהמשחקים בעונה.

יאיר אלון 26 בפברואר 2016

התכוונתי בשורת פתיחה אני לא אטען במקום דורפן אלא את טיעוניי שלי. כמובן שאני מצדיק אותו בעניין זה.

רונן דורפן 26 בפברואר 2016

אני חושש שהוא בערך בשיאו. הוא בן 23 כבר. נראה לי שיהיה שחקן סגל שזה יופי. ממפיס אולי לא היה טוב – אבל הקבוצה זקוקה לכוכבים – והוא מאלו שיש להם פוטנציאל להיות כזה.

edgecator 26 בפברואר 2016

בסדר – קיבל מספיק הזדמנויות להראות את כוכבותו ולא ממש עשה זאת, שלא לומר ממש לא עשה זאת. יקבל שוב בעונה הבאה ואז נהיה חכמים יותר.

edgecator 26 בפברואר 2016

אתה צודק באשר ללינגארד, רק שמה שאתה אומר לגביו ברור וידוע לכל כבר מזמן. כך שמבלי לשגות באשליה שמדובר בשחקן כישרוני וסוחף במיוחד, ובכך שהתקרה שלו גבוהה מזו של ממפיס במובן זה או אפילו קרובה אליה, הנקודה פשוטה – לינגארד כששיחק העונה היה טוב חד-משמעית מממפיס כששיחק העונה (אולי "אפקטיבי" היא המילה), כשבפועל ניתנה לשניהם הזדמנות שווה להוכיח את עצמם. אז הגם שככלל אכן יש מקום לפקפק בשפיותו של ואן חאל, במקרה הזה מתאים יותר לפקפק בשפיותו של דורפן (לא באמת).

vered s 26 בפברואר 2016

המקרה המוזר של מנצ׳סטר יונייטד במשחק ליגה אירופאית די מאוחר בעונה . זה מה שקרה. הקבוצה ששיחקה היום על המיגרש היתה מנצ׳סטר יונייטד והיא צריכה להישאר ככה. גם ורלה גם ריילי בטח מרקוס רושפורד לא רק שיחקו טוב הם הקבוצה שלכם. ביחד עם דפאיי. הם רצים הם מתקיפים הם כל הזמן מחפשים למסור למעלה ופנימה הם רוצים והם לא מיתייאשים. הם עושים קבוצה שמחה. הם גאים בזה שהם משחקים במנצ׳סטר. יכלו לראות בקלוזאפים בסוף שהם חברים. אתם יכולים להגיד בציניות שהם שיחקו נגד קבוצה חלשה ושדפאי לא טוב מספיק בשביל הליגה האנגלית. אבל כדורגל זה מישחק מוזר. מה שראינו היום על המיגרש היתה קבוצת כדורגל. ושווה להשאיר אותה ככה. לתת לורלה לשחק עם ריילי ועם רושפורד ודפאיי ולינגרד. מאסה קריטית. לא לשלב אותם בתוך קבוצה כבויה ואובדת עיצות. אז בקשר לזה אפשר לאחל לכם שמנצ׳סטר יונייטד על מלא שחקני נוער תיקח הליגה האירופית ואז יגיע מוריניו וישלח את כולם לספסל.

יוסי מזרחי 26 בפברואר 2016

אם יש במוריניו משהו זה לזהות הזדמנות ולרכב עליה.
אם יש פוטנציאל אמיתי, הוא ישלב אותם ואני אחזור אלייך אחרי הראיון העתידי שבו הוא יספר לכולם איך הוא גילה והפך את הפוטנציאל למציאות

אדום עתיק 26 בפברואר 2016

העובדה שיונייטד בהרכב טלאים נראתה כמו ברסה רק מעידה עד כמה חלש היריב. ושממפיס כוכב על. פוטנציאל וורלד קלאס.

אריק 26 בפברואר 2016

רונן. לינגארד טוב ממפיס העונה ביונייטד.
ברור שהאפסייד של ממפיס הרבה הרבה יותר גבוה ולכן צריך למצוא דרכים למצות את הכשרון שלו (קצת בדומה לדי מריה) אבל כשהוא רע הוא ממש מזיק ע"ע סטוק. לינגארד לא מזיק.

ניק 26 בפברואר 2016

גם במשחק אתמול אני רציתי לשבור את הטלוויזיה במחצית מהמהלכים של דפאי. כמה כשרון ואיזה דריבל, אבל כמה נגיעות מיותרות בכדור?!
בסופו של יום אני מעדיף שחקן שכמעט הביא נצחון בצלסי מאשר שחקן שבנתיים הצליח לתת משחק וחצי דומיננטיים באמת מול קבוצה בלגית ומול קבוצה דנית. אתמול גם הייתה הפעם הראשונה העונה שלינגרד היה יותר חלש מהרמה של הקבוצה.
דורפן, העלת נקודה לפני כמה משחקים שבמצב הנוכחי של הקבוצה עדיף לא להתחיל לנסות דברים חדשים אלא ללכת אם מה שעובד. ולינגרד עובד תרתי משמע, והוא גם יודע להוסיף לא מעט שערים שזאת בכלל פריווילגיה בקבוצה שלנו.
ומה שהכי אני לא מבין זה למה דווקא להטפל ללינגרד, הוא לא משחק בעמדה של דפאי בכלל!

וחלק הרע והעצוב של הערב – הררה. אני מבין שבמשחקים נגד צלסי וסיטי אולי קשה לו להתמודד עם קרבות חפירה מול קבוצות מאורגנות אבל במשחק כזה? הוא אמור לזהור! ובמקום זה הוא שוב (ואפשר להאשים את ואן חל עד מחר) היה בינוני להחריד. לא רואה לו עתיד בקבוצה (או באנגליה).

אמיתי 26 בפברואר 2016

+123

שלו 26 בפברואר 2016

פעם שהיו משחקים במקביל,
נגיד יונייטד רומא ומכבי, הייתי שובר את הראש איך לסדר את המסכים לראות הכל בו זמנית.
היום וזה הכעס הגדול על ואן חאל, אפילו השומר מסך במחשב נרדם משעמום, או מיאוש.
וזה לא שרומא או מכבי מפרקות את היריבות….

ניק 26 בפברואר 2016

אז קיבלנו את ליברפול בסיבוב הבא! אחלה משחק
והמשחק (אובייקטיבית) הכי מעניין זה טוטנהם- דורטמונד!

תוהה בדרכים 26 בפברואר 2016

מקצועית נטו, היו כמה קבוצות יותר חזקות מליברפול בהגרלה. הנקודה היא שהסתברותית קשה להאמין שאפשר לנצח קבוצה אחת כל כך הרבה פעמים ברצף, כאשר יחסי הכוחות הם יחסית מאוזנים.

למפעל עצמו, המפגש הזה הוא הדבר הכי טוב שיכל לקרות.

יואב 26 בפברואר 2016

לאו דווקא נדרשים נצחונות.

cookie-monster 26 בפברואר 2016

זה יהיה חתיכת מפגש כפול זה בטוח
וכל כך קרוב!!!

תוהה בדרכים 26 בפברואר 2016

אחד הדברים היפים יהיה שסוף סוף (לראשונה?) נראה משחק של יוניייטד מול ליברפול תחת הזרקורים ולא באור יום. זה מוסיף המון לאווירה.

cookie-monster 27 בפברואר 2016

מסתבר שיונייטד כבר הספיקה לבקש לדחות את תחילת שעת המשחק אצלה מ6 ל8
ובאייטם הזכירו שהמפגש ערב האחרון ביננו היה בגביע הליגה לפני שנתיים

cookie-monster 27 בפברואר 2016

ספט 2013. קצת יותר.

דורון (אחר) 26 בפברואר 2016

לפחות לא קיבלנו את דורטמונד או טוטנהאם. יש סיכוי בהחלט סביר לעבור את קלופ מהקופ, בעיקר כשהמשחק השני יהיה באולד טארפורד.

גלעד בלום 26 בפברואר 2016

אני חושב שיש בנושא של יונייטד-ואן חאאל כמה עניינים, בכלל , איך שופטים מאמן? ואם ואן חאאל ייקח אירופה קאפ, גביע אנגלי וישתחל למקום הרביעי, אז יוסי מזרחי ישנה את דעתו? ומי יכול לדעת שאם וואן חאאל יישאר עוד 2-3 עונות הוא לא יהפוך את יונייטד לאימפריה שוב?

הרי גם לפרגוסון לקח כמה עונות להיות פרגוסון והוא הציל את עצמו עם תארים שהם לא אליפות.

אפשר לומר בוודאות שאם מוריניו היה מגיע ישר אחרי פרגוסון יונייטד היתה נראית יותר טוב?

האם בכלל יונייטד בתקופת ביניים/ האנג אובר אחרי פרגי אחרי 20 פלוס שנים כאימפריה וייקח לה כמה שנים טובות לחזור למעמד של מועמדת תמידית לתואר ללא קשר למאמן או לתקציב?

רוני בסוף שנות שלטונו אבל עדיין מוגדר כמנהיג ומקבל 90 דקות כשהוא בריא למרות שברור שלאליפות הוא כבר לא יסחוף, המון שחקנים צעירים שלא ברור עתידם או אם הם ראויים לחולצה האדומה, מאטה אחד שמצד אחד מחטיא פנדל אבל הוא גם זה ששם כדור ברגל של הילד בדיוק כמה דקות לפני שהפאניקה השתלטה.

היו לואן חאאל כמה רגעים טובים העונה שבה נראתה הקבוצה עם פוטנציאל אבל בגדול הוא חסר יציבות וכפי שאמרו פה לפני- השיטה שלו מפוקפקת לתקןפה הנוכחית וכנראה לא מתאימה לדי אן איי של המועדון, בקיצור-קבוצת גביע טיפוסית, בדיוק כפי שהייתם לפני פרגי….מלהיבים לפרקים אבל לא יציבים.

מה שכן – לפי אתמול יש לכם נוער לא רע.

ואולי אתם ליברפול החדשה? קבוצת פאר שנכנסת ל 20 פלוס שנים ללא תואר אליפות אבל עם כמה גביעים פה ושם? כבר הייתם שם.

זה לא פשוט להיות כל הזמן בצמרת, אפילו בטופ 4 לא קל להישאר כי יש עומק בליגה הספציפית הזאת, מה שהיה מובן מאליו בתקופת פרגי כבר לא מובן מאליו, לא כל מאמן שמקבל תקציב מעמיד קבוצה לאליפות תוך שנה או אפילו שנתיים, כנראה שפרגי באמת היה גדול והוציא מים מהסלע עם כמה דורות שונים והפיק את המקסימום משחקני רכש.

ברור שהבקורות על ואן חאאל לא מופרכות, גם הוא הגון מספיק ומודה שהוא מאכזב עד עכשיו אבל דחילק- הוא אפילו חייך אתמול ועשה היי 5 עם גיגס על הספסל אחרי הגול השני של הילד! יש לו רגשות!

ומי אומר שהמאמן הבא שיבוא יצליח יותר מואן חאאל (שעדיין נלחם על שני תארים ויש לו סיכוי לגמור בטופ 4)? ומה יאמר אז יוסי מזרחי?

אריק 26 בפברואר 2016

היחידים שלא חושבים שום חאל היה צריך לעוף לכל הרוחות הם אוהדי קבוצות אחרות שיונייטד פשוט נורא יקרה להם. בניגוד ליוסי.

אמיתי 26 בפברואר 2016

אתה מעלה שאלות היפוטתיות חסרות חשיבות…אף אחד לא אומר כלום על אם היה אילו
וכדומה. אומרים מה שיש עכשיו לא טוב ולא עומד בציפיות ובסטנדרטים של יונייטד.
זה כמו להיכנס לסרט גרוע..יוצאים באמצע גם אם ייתכן שיורד גשם בחוץ…

גיל 26 בפברואר 2016

ואם נניח הצעירים הללו יפרחו ומנצ'סטר תסיים את העונה חזק עם גביע אחד וכדורגל טוב האם דעתך תשתנה? אני לא אופטימי שזה יקרה אבל יש משהו במה שגלעד אומר. בלי סבלנות אין תוצאות ובמציאות של היום לא היה פרגוסון.

אמיתי 26 בפברואר 2016

אם וכאשר..אני לא מאלה שצעקו להעיף את ואן חאל אבל אני מרגיש שכמות
הטעויות שלו מראה שהוא איבד את זה. גם חודשיים טובים עכשיו לא ישנו
שנה וחצי של בינוניות במיקרה הטוב. לעיתים צריך לקבל החלטות ללא קשר
לאיך הן ייראו או ישפיעו על גורמים אחרים אלא רק בהקשר הצר שלהן.
ואן חאל הוא דוגמא כזאת. גם אני חושש מזה שנהפך לתחנת רכבת של מאמנים

יוסי מזרחי 27 בפברואר 2016

גלעד ידידי.
גם אם ואן חאל יתברג לרביעיה ויונייטד תביא גביע, הוא צריך ללכת הביתה משלל סיבות שאתה לא יורד לשרשן ולא מצליח להבין וזה די טבעי באשר את אוהד קבוצה אחרת.
על פי כל קנה מידה הכשלון האישי שלו הוא הגדול והחמור ביותר גם במונחי השנים לפני סיר אלכס.הייתי שם ואני זוכר את שנות השבעים ההם.היו זמנים קשים אבל בושה וחרפה לא היתה שם.
היתה לו הזדמנות חסרת תקדים ותנאים שאין טובים מהם להצליח כולל כל הכסף שרצה בעונה הקודמת ובעונה הזו. הקבוצה שהוא יחזיר גרועה מזו שקיבל ועם מאתיים מליון לירות פחות.
הסגנון והשחצנות שהביאו אותו לזרוק שחקנים מוכחים בלי למצא מחליפים, ראה מקרה צציריטו מסבירים הכל.
אני מודה לך מאוד, על ציון העובדה שהוא מודה בכשלון. אכן יש מקום לתת לו (במונחים שלך) עוד כמה שנים, כי הוא חייך (!!!) לגיגס.
אני לא יודע אם הבא בתוד יצליח כמו שאני מצפה ממנו. הוא בודאי לא יוכל לרדת נמוך יותר מהמקום שאליו הוביל אותנו, האיש שחייך לגיגס.במונחים שלנו אין מקום כזה.
גיל אומר בתגובה שאם הצעירים יפרחו ,ויהיה כדורגל טוב (מה זה כדורגל טוב?? ) ויהיה גביע אחד אז יש טעם בדבריך. אז כך, גם אז לא יהיה שום טעם או הגיון ולו רק כי "הצעירים" האלה לא התגלו או טופחו או קודמו על ידו. הוא לא ידע על קיומם והם עניינו אותו כמו שאני מתעניין בטוטנהאם.
המציאות שהוא אחראי לה, עם כמה הקלות אוביקטיביות היא שהביאה אותנו למצב שצריך להכניס לפעולה את מספרי ארבעים וחמש-חמישים לפעולה. מזלנו שיש לכמה מהם ניצוצות אבל גם כאן אין לנסיך חלומותיך שום נגיעה לכך. ובמצב היום עם מעמדו בקבוצה ובחדר ההלבשה, אם אכן יהיה גביע,זה יהיה למרות ואן חאל ולא בזכותו.

גיל 27 בפברואר 2016

יוסי, הכל אני מסכים חוץ מדבר אחד. תמיד יכול להיות מאמן יותר גרוע.

אריק 27 בפברואר 2016

להשוות לפרגי זה מעליב. נקודה.
פרגי בא לקבוצה של שיכורים שלא התקרבו לתואר 17 שנה (בערך) ואן חאל הגיע לקבוצה ש12 חודשים קודם לכן קחה אליפות קלילה.
התקציב שניתן לון חאל להוציא על רכש בשני קייצים זה בערך מה שפרגי הוציא בשני עשורים..
אבל לון חאל היה חשוב שהקבוצה של המועדון "האהוד בעולם" תשחק עלצפי דרכו וללא קשר לעבר של המועדון. וכמובן נכשל כשלון שהוא הגדול בתולדות המשחק.

גלעד בלום 27 בפברואר 2016

יוסי, שכנעת אותי, רק שני דברים- אחד: אחרי טוטנהאם אני אוהד יונייטד באנגליה ועוקב אחריהם הרבה שנים, מאז ימי סמי מקילרוי, ריי ווילקינס ובריאן רובסון שהיה אחד מהשחקנים האהובים עלי.

בית: בהצלחה מחר מול (כוססאמו) ארסנל

גלעד בלום 26 בפברואר 2016

אריק, אני לא אומר שהוא צריך להישאר, אני אומר שפרגוסון לא הצליח הרבה יותר מוכן חאאל בשנים הראשונות שלו, מויס גם לא היה יותר טוב, ואין וודאות שמוריניו יהפוך אותכם לברסה של אנגליה, חוץ מארסנל אין כמעט הנהלות שנותנות למאמן יותר מעונה שתיים לנפק תוצאות, ויונייטד כנל, כלומר פרגוסון אחרון המוהיקנים, עכשיו אתם בסלט של כל שתי עונות מאמן חדש, זה חדש למועדון…אמיתי אתה צודק הכל היפותטי, ואם יונייטד תנצח את כל המשחקים עד סוף העונה האם תשנה את דעתך?

ע' בעל הטיפ 26 בפברואר 2016

נורא קל במבט מאקרו לשטח את הבעיות ולחפש דמיון בין מצבים שונים בתכלית.
התלונות על ואן חאל מתמקדות בקבלת ההחלטות הנקודתית, לדוגמא לבצע חילוף מגן/בלם במחצית (כשהם נשארו בריאים), החלפת קשר מרכזי בקשר אחורי כשצריך גול ב-20 דק' אחרונות, שימוש בפלאייני כאילו היה הייבריד של רוי קין, סקולס וסןלשיאר, קרדיט בלתי מוגבל לרוני – אין ספור החלטות כל כך מנוגדות למגמות המשחק או העונה, שאחרי שנה וחצי של תהיות וגירודי פדחת – הבינו האוהדים שאין פילוסופיה.
הכל אחיזת עיניים.
כמו מנטליסט בהופעה, אורן זריף או אורי גלר –
ההסבר כבר מוכן בלי שום קשר לתוצאה הסופית.
אז אפילו אם ניתן היה להוכיח שהשפעתו של המאמן על תוצאת המשחק אפסית לאחר קביעת ההרכב – ההולנדי מוציא מן השחקנים את חדוות המשחק והביטחון עם הכדור.
אז שלום ולא תודה על הדגים המלוחים

אריק 26 בפברואר 2016

העיקר להמשיך ולהמנע ממועדונים גדולים. הגרלה טובה.

Matipool 26 בפברואר 2016

אאוצ׳ ..

D! פה ועכשיו 26 בפברואר 2016

אתם אחת הקבוצות החלשות שנתקלנו בהם העונה והסטטיסטיקה לרעתכם.

cookie-monster 27 בפברואר 2016

הסטטיסטיקה לא קיימת
אף פעם לא נתקלנו בהם בארופה ;)

אריק 27 בפברואר 2016

יש לכם יותר נסיון במפעל…
יונייטד חלשה וליברפול הצליחה לחלץ 4 הפסדים רצופים מהפיאסקו הזה, אז כנראה שיש פה לכל היותר חלש וחלש יותר….

גלעד בלום 26 בפברואר 2016

אוקיי שכנעתם אותי, ואן חאאל הביתה, רק אל תיקחו לנו את פאוצ׳טינו, מקווה שמוריניו באמת יגיע שיהיה מעניין

Comments closed