הניצחון של סן אנטוניו על הווריורס

התנאים המצטברים ניצחו

 

41U5JDLi27L

הבלון התפוצץ והאלופה האמיתית חשפה שיניים ברגע המתאים…. המממ… אולי.

אבל לפחות יש כאן משהו לתאורטיקנים ללעוס עליו. תכנית הגנתית על קארי עבדה למופת. כל כוכבי הווריורס היו מתוסכלים והווריורס הפסידו משחק בלתי מקרי. וזה קורה להם פחות מעשרה חודשים אחרי ההפסד הבלתי מקרי הקודם אז יש כאן מגמה. והשורה התחתונה: הם לא יסיימו עונה בלי הפסד מול קבוצת טופ-10. אם יזכו באליפות לא יהיו האלופה הראשונה שהפסידה לפעמים לקבוצות טובות.

המסקנה שלי מהמשחק היא לאו דווקא מהמשחק הזה. לניצחון של הספארס על הווריורס נחוצים תנאים מצטברים. המשחק חייב להתפתח לקצב סופר איטי והווריורס חייבים לקלוע רע ולהיות חלשים בריבאונד הגנה כי זה פוגע להם במשחק המעבר. לניצחון של הווריורס, על כל קבוצה, נחוץ תנאי אחד מתוך כמה. התפוצצות של קארי בוודאי ושל תומפסון גם או בעצם משחק רגיל של קארי או קצב מהיר-בינוני וגם משחקים כמו היום הם יכולים לנצח.

אבל הנה נתון באמת מפלצתי: הווריורס לא ניצחו בסן אנטוניו במאה ה-21!

שימו לב, שימו לב! (פריוויו למכללות)/ רד סוקס
יופי של הפסד

124 Comments

רפאל 20 במרץ 2016

קים יונג איל מחזיק אצבעות שהשיא של חברו הטוב לא יישבר…

מתן 20 במרץ 2016

*און. איל כבר בקבר.
וכן, אני יודע שאני סתם נטפל לקטנות.

אלכס 20 במרץ 2016

זה פשוט מאד, למרות שיפוט חד-צדדי מכעיס לטובת גולדן-סטייט (כמו לנארד, שלא מקבל פאול אלא אם כן יורים בו…כנראה השופטים חושבים שבגלל שהוא שומר עילאי מותר להרביץ לו חופשי), סן-אנטוניו הורשתה לשמור, וכשזה קורה הווריורס קולעים רע…זה לא מקרי.
חוצמזה, אם הספרס בעצמם היו עושים כמה החלטות התקפיות טובות יותר מול ההגנה הדי טובה בעצמה של ג"ס, היה נגמר 10+.
ועדיין, אף אחת משתי הקבוצות הללו לא תשבור את השיא של הסלטיקס למאזן ביתי.

אודי 20 במרץ 2016

באתר פה אנשים מתרגזים רק שהשופטים לטובת לברון

אלכס 20 במרץ 2016

גם זה קורה, אבל עכשיו הטרנד זה הווריורס, והנהלת ה-NBA (כדרכם של עסקי השואו-ביזנס) הולכת עם מה שפופולרי.

גיל 20 במרץ 2016

על סמך מה אתה קובע שאף אחת לא תשבור את השיא הביתי? בינתיים נראה ששתיהן בדרך לשם.

אלכס 20 במרץ 2016

דווקא בגלל זה אני אומר את זה, יש לי תחושה כזו. הם כנראה ישוו את השיא, אבל לא ישברו אותו.

גיא זהר 20 במרץ 2016

כמובן בעונה הרגילה
בסדרה הענקית לפני שלוש שנים ניצחו שם.

ניצן פלד 20 במרץ 2016

עברו על זה בשידור לפני המשחק – בפעם האחרונה שהווריורס ניצחו משחק עונה רגילה בסן אנטוניו…
דאנקן היה בווייק פורסט, פופוביץ' היה עם 8 ניצחונות כמאמן, דל קרי היה שחקן פעיל והבן שלו היה ילד בן 8… מצחיק. בעצם – דאנקן מעולם לא הפסיד משחק עונה רגילה בבית לווריורס. זה די הזוי.

אלכס 20 במרץ 2016

בהתחשב בזה שבמשחק הראשון הוא לא לא שיחק (והיום שיחק רק 8 דקות ועזב), הוא גם לא הפסיד בחוץ העונה לג"ס.

ניימן 20 במרץ 2016

הוא התכוון לאי פעם. דאנקן מעולם לא הפסיד משחק עונה רגילה לגולדן סטייט בבית.

תוהה בדרכים 20 במרץ 2016

אף פעם לא צריכים לבנות תיאוריות על משחק עונה ורגילה ודווקא סטטיסטיקות קיצוניות דוגמת אורך הזמן שהווריירס לא ניצחו בסן אנטוניו אמורות להתאזן בסדרה של הטוב משבע, עם קבוצה ברמה שיש לגולדן סטייט היום.

ואחרי שכתבתי את זה, השאלות העיקריות לגבי גדולה ההיסטורית של גולדן סטייט מגיעות בעיני דווקא מההצלחה של הספארס: הם בקצב של כמעט 70 ניצחונות בעונה עם הפרש ממוצע לניצחון טוב משל גולדן סטייט ועדיין לא הפסידו בבית. וכמה שהם קבוצה טובה, ספק גדול אם הם הקבוצה הכי טובה שסאן אנטוניו העמידו, שלא לדבר על מקומם בהיסטוריה בכלל.
המזרח חלש כבר הרבה זמן, העונה חזינו בירידה אדירה של המערב: דאלאס, יוסטון, פורטלנד, ממפיס, כולן בירידה גדולה לעומת העונות האחרונות. ניו אורלינס בעונה נוראית ואף קבוצה אחרת לא עשתה קפיצת מדרגה. למעשה שתי החזקות היחידית שנשארו מלבד שתי הגדולות הן שתי הגמדות המנטליות הקליפרס והת'אנדר, שתי קבוצות שלא התקדמו בכלום כבר שנים. טו מייק אה לונג סטורי שורט, הליגה העונה פשוט נורא חלשה, כולל המערב. לא חושב שזה משהו עמוק מידי, אבל צריך לקחת את זה בחשבון שמתייחסים למאזנים המפלצתיים שהווריירס מעמידים.

תוהה בדרכים 20 במרץ 2016

ואני חושב שהסטטיסטיקה שהכי מעידה על חולשת היריבות היא ששתי קבוצות לא הפסידו בבית עדיין- זה מראה כמה היריבות חלשות מנטלית שהן צריכות לנצח כאילו בתנאים לא נוחים עבורן. זה בלט בעיקר במשחקים של אוקלהומה באוקלנד- הם מגיעים במצב טוב לרבע האחרון, אבל הם קבוצה כל כך מטומטמת שהכסף על השולחן. וזו אחת מארבע הקבוצות החזקות בליגה.

אריק 20 במרץ 2016

גם פה אנחנו מסכימים. וזה לא שלא מדובר בקבוצה ובשחקן מעולים. פשוט המאזן של הספרס שם פרופורציה.

אלכס 20 במרץ 2016

מסכים לגמרי, גם לגבי הספרס אגב…הקבוצה שניצחה את מיאמי בקלילות, מיאמי עצמה, וגם הספרס שהפסידו בפוקס בעונה שלפני זה לריי אלן, כולן חזקות מהמובילות הנוכחיות.

תוהה בדרכים 20 במרץ 2016

הם מעולם לא היו קבוצת עונה רגילה מדהימה (ביחס להצלחה שלהם כמובן). קראתי שהעונה הכי טובה שלהם עד העונה הנוכחית הייתה בסך הכול 63 ניצחונות וכידוע פופוביץ' מעולם לא שם על זה דגש גדול.
העובדה שהם בקצב של כמעט 70 ניצחונות, בפער ממוצע מטורף לניצחון ובלי הפסד בית, אומרת הרבה על היריבות.

אלכס 20 במרץ 2016

ועדיין, אם הם מגיעים בלי פציעות מפתח (וכן, דנקן זה מפתח, בעיקר מנטלי) לשלבים המתקדמים של הפלייאוף, הם פייבוריטים לאליפות.

תוהה בדרכים 20 במרץ 2016

לא מסכים. אני חושב שהוויריירס קבוצה עדיפה. הספארס גם "הוכיחו" שהם יכולים להפסיד סדרות לקליפרס ולת'אנדר, מה שהווריירס בתצורה הנוכחית שלהם לא יעשו.

אלכס 20 במרץ 2016

הפסידו בפוקס להצטיינות נקודתית של הקליפרס, שמיד אחרי זה חזרו לסורם והראו שזה היה מקרי.
לגבי אוקלהומה, זו היתה הגרסה עם הארדן לפני שהשתן עלה לו לזקן, והם תפסו פלייי-אוף מפלצתי…והפסידו להיט.

תוהה בדרכים 20 במרץ 2016

אני לא מסכים לחלוטין שמאימי הייתה קבוצה יותר טובה מגולדן סטייט הנוכחית. מיאמי הזו הייתה קבוצה אוברייטד שבמערב (עם צורך לעבור לפחות שתי סדרות קשות רק בשביל להגיע לגמר) ספק אם בכלל הייתה יוצאת מאזור שלה.

אני לא חושב שזו קבוצה ברמה של הקבוצות הגדולות של הבולס משנות ה90 או הלייקרס והסלטיקס משנות ה80, שבליגה של 23 קבוצות ובחוקים הישנים, לא הייתה מתקרבת לשבור את שיא הניצחונות.

אלכס 20 במרץ 2016

אני מתעב את לברון ושות' (אם כי מאד מעריך את ווייד וריי אלן), אז אוברייטד ללא ספק, ועדיין הליגה היתה יותר חזקה אז (כמו שאמרת היה צריך לעבור סדרות קשות, כי הקבוצות היו יותר טובות)…ולכן לטעמי הם טובות יותר.
אין ספק אגב, שהקבוצות הנוכחיות לא מתקרבות לשיקגו וללייקרס-סלטיקס, גם העונה ההיא של ה-72-10 היתה פריקית ומקרית.

תוהה בדרכים 20 במרץ 2016

לא במזרח. זו הנקודה שלי- הקבוצות של לברון מקבלות מקום כמעט אוטומטי בגמר.

מי 20 במרץ 2016

הווריוס והספרס יכולות לנצח רק את מי שהן משחקות נגדן. קשה לי להבין איך מאזן הבית המושלם שלהן משחק נגדן בהסתכלות ההיסטורית. ההנחה הזאת מכניסה למלכוד 22: אם הווריורס והספרס היו טובות באמת, הן היו משחקות נגד קבוצות שמנצחות אותן בחוץ, אבל אז לא היה להן מאזן טוב ברמה היסטורית מה שהיה מוריד אותן מההשוואה.

תוהה בדרכים 20 במרץ 2016

אני לא מאשים אותן בכלום, אני טוען שנקודתית הליגה מאד חלשה העונה, בגלל ירידה של קבוצות חזקות מסורתית בשנים האחרונות מבלי שקמו להן תחליפים. שוב, זה לא משהו עמוק אלא סיטואציה ספציפית לעונה הנוכחית שמשפיעה על המאזן של שתי המובילות.

ניימן 20 במרץ 2016

הקליפרס גם ירדו ברמה? ואם לא, האם המאזן שלהם הרבה יותר טוב משנה שעברה? כי לפי התיאוריה שלך הוא גם היה צריך להיות.

תוהה בדרכים 20 במרץ 2016

לא טענתי שהספרס וגולדן סטייט לא השתפרו מהעונה שעברה. טענתי שהן לא חזקות (בראיה היסטורית) כפי שהמאזן שלהן מראה, בגלל חולשת הליגה העונה.

ניימן 20 במרץ 2016

אבל שוב – אם הליגה יותר חזקה, אז המאזן של הקליפרס (שלא נחלשו) היה אמור להשתפר, לא? איך זה מתיישב עם הטיעון שלך? (אגב, אני מודה שאין לי כוח ללכת ולבדוק אם המאזן שלהם השתפר לעומת שנה שעברה :D )

אלון 20 במרץ 2016

לא ידעתי שיש נבא במרץ. חשבתי שעושים הפסקה עד אחרי הפיינל פור.

Duncan 20 במרץ 2016

ללא בוגוט ואיגודלה…צריך לציין.
כולה משחק ליגה. נראה בפלייאוף מה יקרה.

אלכס 20 במרץ 2016

גם ללא הניק שלך…כמעט.

עובר אורח 20 במרץ 2016

משהו קטן – הווריורס דווקא ניצחו בסן אנטוניו לפני 3 שנים. פשוט זה היה בפלייאוף. מה לעשות שהאמריקאים לא מתייחסים לפלייאוף בסטטיסטיקות של העונה הרגילה

רני 20 במרץ 2016

עוד משהו קטן, גולדן סטטיט שיחקו ערב קודם בדאלאס וסן אנטוניו נחו. סתם פרט שולי.

אחד 20 במרץ 2016

זה בסדר. למרבה המזל הם גם לא ייצטרכו לנצח בסן אנטוניו בשביל האליפות.

חלפס 20 במרץ 2016

טים דנקן לא יודע איך מרגיש להפסיד בבית לג"ס (בעונה הרגליה)!

אוהד כדורסל 20 במרץ 2016

תירוצים. בכל מקרה הנצחון נתן תקווה שגולדן סטייט אנושיים ותזכורת לכך שהאוהדים שלהם הם מהבכיינים שבאוהדי קבוצות הספורט (מתקרבים רק לאלה של ברצלונה).

אגב גם אוקלהומה היו קרובים מאוד לנצח את הווריורס.

יואב דובינסקי 20 במרץ 2016

העיקר שקליבלנד קיבלה בראש במיאמי. מקווה שזה יהיה הסיבוב הראשון שלהם בפלייאוף.

אבי 20 במרץ 2016

אין סיכוי. אולי שני.

אשר 20 במרץ 2016

לתולעים שביניכם:
נניח ששתי הקבוצות מסיימות בפחות מ22-23 הפסדים ביחד.
האם יש לזה תקדים היסטורי? שתי קבוצות עם מאזן כל כך טוב?

בליקי 20 במרץ 2016

בעונה שבה הבולס רשמו 72 ניצחונות סיאטל סיימה את העונה עם 64 ניצחונות. תעשה את החשבון ותראה שהווריירס והספרס בדרך לקבוע שיא בלי הרבה תחרות

רועי ויינברג 20 במרץ 2016

בליקי צודק, אין מקרה קרוב יותר (32 הפסדים ללייקרס ולבאקס ב-1971/72, 31 הפסדים לג'אז ולבולס ב-1997/98). השיא הזה ישבר.

גורביץ' 20 במרץ 2016

קוואי פשוט חנק את דריימונד גרין היום וכשזה קורה ואין את איגואדלה, כל השיווי משקל של ג"ס מתערער.
עדיין, בלי ביתיות אני לא רואנ את ס"א לוקחת סידרה, אבל המשחק היה אחלה אינדיקציה למה היה קורה אם / מה יקרה אם ג"ס הייתה צריכה שנה שעברה בפלייאוף או השנה להתמודד עם פציעות של שני שחקני מפתח

איציק 20 במרץ 2016

לצערי לא ראיתי את המשחק וגם לא את התקציר עדיין, אבל יש משהו שעשה לי את הבוקר. איזה כייף זה להתחיל את הבוקר ולראות בשורה הסטטיסטית של לברון ב-(-\+) 23-, פשוט בוקר נפלא.

גיא זהר 20 במרץ 2016

איציק, מקווה שגם מחר יהיה כזה.

איציק 20 במרץ 2016

מהפה שלך לזה שלא קיים…

צביקה 20 במרץ 2016

זה שאתה מזכיר אותו כל הזמן רק מוכיח שאתה לא באמת חושב כך.
בן אדם שבאמת אינו מאמין (אם ישנם כאילו באמת זו שאלה בפני עצמה) לא ישוויץ בזה כל הזמן.

איציק 20 במרץ 2016

ראשית אני לא מאמין ולא לא מאמין. אני חושב שאין לו כל חשיבות, נאדה, אבל זה ביטוי שגור כמו הרבה ביטוים שגורים.
מאד מעצבן אותי כשאנשים מדברים בשמו.
אם הוא קיים וחושב שדעתו חשובה, שיגיד אותה, אם לא קיים שיישאר בדימיון ואימרות שפר כמו זו שאני משתמש בה.
אני חושב שזה פרימיטיביות לחשוב שהוא קיים, כל יכול, וממש חשוב לו מי ינצח בשבת או מי יזכה בלוטו.

סימנטוב 20 במרץ 2016

+1

איש הפח 20 במרץ 2016

איציק, אתה האחרון שהייתי מצפה ממנו להכניס שוב את לברון לדיון על אלוהים.

איציק 20 במרץ 2016

שים לב, זה כבר דיון אחר, גיא פתח דיון של האלוהים ברדה מול אלוהי השקר זהבי ;)

צביקה 20 במרץ 2016

אתה קצת מתייחס לאלוקים כמו לבנאדם ולכן אתה מתבלבל.

איציק 20 במרץ 2016

ממש לא, ולכן אתה מתבלבל. אתה נותן לו תכונות של האנשה, מתעניין בתוצאה של כדורגל, או יתן ניצחון לכופרים (העובדים בשבת ושאר אוכלי השפני והחזירים) שיעבדו אותו טוב יותר, וכו'…
אם זה היחס שלכם אליו, אז אתם מזלזלים בו הרבה יותר ממני, שאני פשוט לא סופר אותו. אם אתה הקטן חושב שמסוגל לדבר בשמו, או כל באבא בובה, אז אתם מזה מוציאים אותו קטן. אני במקום זה סתם מנסה פה ושם להיות אדם טוב (לא טוב, בסדר) ללא קשר לקיומו או אי-קיומו.

אמוץ כהן-פז 20 במרץ 2016

יפה דרשת, איציק.

צביקה 20 במרץ 2016

למה אתה אומר דברים שלא אמרתי בשמי?

צביקה 20 במרץ 2016

וכן אתה חייב להחליט אם אתה מאמין או לא, כי אחרת יש לך סוג של פיצול אישיות.

איציק 20 במרץ 2016

אני לא חייב שום דבר, אני לא מתייחס כלל לעובדת קיומו או אי קיומו. אני והוא מאורעות בילתי תלוים, ההתנהגות שלי לא משתנה מקיומו או אי-קיומו, הוא שקוף לגבי.
אם הוא לא קיים, אז אין צורך להתחשב בו כי הוא איננו.
אם הוא קיים, הוא לא עסוק כל היום לעקוב אחרי ולי אין יכולת לקרוא את מחשבותיו, אני רק מניח שאני כזה לא נחשב מבחינתו, שכל מה שנותר לי זה לחיות את חיי.
בשני המקרים אני מבחירה מנסה להיות בסדר, לא כי כך הוא אמר כי אם כי כך אני מבין שצריך לחיות. אם זה מתאים לו (במידה וקיים) אז יופי, במידה ולא, אני בטוח שהוא יתגבר. במקום לבטל את זמני במה הוא היה רוצה שאעשה אם הוא קיים, אני משקיע את זמני במה לעשות טוב כי כך צריך וכך אני מאמין שיהיה טוב יותר לי ולאחרים (אני לא צריך את אלוהים כדי להאמין בערכים כלשהם ולא להאמין באחרים).
ד.א.: יש שם לאנשים שקיומו או אי קיומו לא מזיזה להם. זה לא אתאיזם כי אם שם אחר. מישהו פעם בדה-באזר הזכיר את השם אך איני זוכר מהו.

איציק 20 במרץ 2016

נ.ב.: אם מישהו חייב אז זה אתה, ומה שאתה חייב זה להצדיק את העובדה שאתה מאמין במשהו שאין שום עדות שהוא קיים ועוד לעשות כל מה שאתה חושב שהוא רוצה (למשל להשתמש עם מטהר אויר כשר לפסח), ולנהוג במנהגים מוזרים ולהקשיח התנהגויות מלפני 2000 שנה כדי להחמיר ולהרוס חיים לאחרים בשמו שלך תדע איך מגיעים למסכנה שזה רצונו.

צביקה 20 במרץ 2016

ואתה כובש שטחים בלא שום זכות.

צביקה 20 במרץ 2016

אני מאמין אתה אתה לא מאמין ולא לא מאמין שזו סתירה.

צביקה 20 במרץ 2016

אתה חוגג את פסח ופורים וחנוכה מאותה סיבה שאני קונה מטהר אוויר כשר לפסח (אני לא אל תדאג).

צביקה 20 במרץ 2016

אם שניים מתווכחים אחד אומר עכשיו יום השני אומר עכשיו לילה, גם אם השני זקוק לאשפוז יש לו תקנה, אבל אם בא שלישי ואומר עכשיו לא לילה ולא יום לו כבר אין תקנה.

איציק 20 במרץ 2016

מי אמר שאני כובש?
למה אתה אומר שאני חוגג פסח ופורי ועוד מאותה סיבה? מינין לך?
מה הקשר בין אחד אומר יום שני לילה? אתה מגבב פה אוסף של דברים חסרי שחר וחסרי הקשר. תתמודד עם שתי הטענות:
1. היכן ההוכחה שיש אלוהים?
2. בהנחה שיש אלוהים, למה זה צריך לשנות את דפוס התנהגותי או התנהגותך?
תנסה להביא טענות לוגיות שיתמכו בעמדותיך ולא לזרוק דברים באויר.
אם אתה טוען שמשהו קיים ואף אחד לא יכול לחוש בו והוא לא מדיד, אתה שצריך להוכיח את קיומו והצורך לעמוד בקריטריונים כלשהם שהוא קבע ולא אני.
אם אין לך משהו מסודר חבל על הדיון הוא דיון סרק.

צביקה 20 במרץ 2016

אתה כובש בגלל שהסיבה שאתה פה לפחות לפי שיטת אדון בן גוריון היא שכך כתוב בתנ"ך שאתה "מאמין" בכל מילה הכתובה בו.
והמשפט שלך "אתה מגבב פה אוסף של דברים חסרי שחר וחסרי הקשר" הוא כלכך חמוד ומתחמק ואין לי ספק שהבנת את כל מה שכתבתי אתה פשוט (פעם שנייה) מתכחש לכך ומעדיף להתעלם.

צביקה 20 במרץ 2016

ואני לא צריך הוכחה לקיומו של אלוקים (למרות שיש לי הרבה) כמו שאני לא צריך הוכחה שעכשיו יום.

איציק 20 במרץ 2016

אז בן גוריון אמר… כה אמר ה', אויש.
ושוב אתה מתחמק מתשובה, כנראה כי אין לך.
אז אל תספר לי במה אני מאמין, תענה על שאלה במקום להטיח דברי סרק. שאלתי שני דברים, נסה להתמודד לפחות עם אחד.

איציק 20 במרץ 2016

דווקא שזה יום כבר הוכיחו ובגלל זה אין צורך להוכיח שנית. תחילה הגדירו מזה יום ואחר כך בדקו האם המצב הנוכחי תואם את ההגדרה. את קיומו של אלוהים אף אחד לא הוכיח לכן אין דמיון בין מה שאתה מנסה להשוות.

צביקה 20 במרץ 2016

אני לא חייב לך תשובה כל עוד אתה לא עונה על אף אחת משאלותיי.
ואם אפשר לדבר בשפה יותר נאותה אני אשמח.

צביקה 20 במרץ 2016

נ.ב. איציק זה כינוי של יצחק אין שום מקור לשם יצחק חוץ מיצחק אבינו.

איציק 20 במרץ 2016

כנראה שיש לנו בעיה גם עם הבנת הנקרא. עניתי לך על הכל עד הרגע שהתחלתי לשאול דברים ולא קיבלתי תשובות. אבל תשובה שאני לא חייב לענות מקובלת מאד כשאין תשובה.
לשאלתך, לי אין שליטה על השם שניתן לי על ידי הורי. גם עם דמיטרי בטח היתי מסתדר.

Ljos 20 במרץ 2016

אני גם רוצה!

צביקה, משל היום והלילה לא מתאים לכאן. אפשר לראות בקלות אם יש לילה או יום, רק מסתכלים למעלה. השמש היא מקור די חיוני בחיים שלנו. משל יותר מתאים היה:
יושבים שלושה אנשים ורואים משהו זז בין השיחים. הראשון אומר שזה עכבר. השני אומר שזה כלום, סתם הרוח הזיזה. השלישי מתעקש שזה בעצם ביגפוט, והוא קרא פעם שבת ים אמרה שביגפוט ממש מחבב את ישראל. ואז מגיע הרביעי ואומר לשלושתם לעוף לו מהחנייה, יש דברים יותר חשובים בחיים שהוא רוצה להגיע אליהם.

ובקשר לחגים – אישית אני חוגג אותם כמנהג קוריוזי. משהו בדומה לסיינט פטריק'ס דיי, וולנטיינס או יום הולדת.

צביקה 20 במרץ 2016

אז במה אתם יהודים יותר מאוסמה בן לאדן והיטלר שיכול שגם הם חגגו יום הולדת (אני לא בטוח).
אגב ברית מילה יש לכם?

איציק 20 במרץ 2016

תודה שאתה משווה אותנו דווקא אליהם, לכבוד הוא לנו. על ברית המילה לא אנחנו אחראים כמו על שמנו. לגבי יהדות היא הרבה יותר מדת ואמונה בקיומו של משהו שאומר לנו מה לעשות, אך אתה לא תבין. ושוב אתה מתחמק מתשובה כלשהי, כי אין לך, ולכן מרגע זה הדיון מבחינתי נפסק, עד שלא תעיל בטובך לענות על חלק מהשאלות, במקום לזרוק דברים באויר ואז לשאול שאלות מאד שיטחיות.

צביקה 20 במרץ 2016

איציק לילדיך אם יש עשית?

איציק 20 במרץ 2016

אתה שוב לא עונה על שום דבר ולכן אתה לא צד איתו אדון או אענה על משהו.
בכול זאת טיפ… לביתי לא עשיתי.

צביקה 20 במרץ 2016

אני לא יכול להוכיח לך את קיומו של אלוקים כל עוד אתה מתעקש להיות עיוור, כמו שאי אפשר להסביר לעיוור את היופי שבשקיעה ובזריחה, מה שכן אני יכול לגרום לך לצאת מהעיוורון שלך ואת אני עושה על ידי השאלות שאני שואל אם אני אגרום לקצת ראייה ישר אתה תראה את קיומו של אלוקים (אפילו בלי שאני אוכיח לך).

איציק 20 במרץ 2016

זו התשובה הכי מגוחחת שקראתי.
מה שאתה אומר שאתה בדיון הזה רק שואל שאלות, ואין עליך שום מחויבות להתמודד עם השאלות הקשות.
אם כך, אין שום דיון, אתה נמצא בחושך וצועק לאחרים שהם אלו שלא רואים את האור. תתעורר חביבי, תחיל לחשוב, תשאל את עצמך שאלות, נסה למצוא תשובות ואם לא מצאת, אז אך תאמין. תמשיך לחפש, כשתמצא, חזור לדה-באזר וספר לי.
הייה שלום

צביקה 20 במרץ 2016

עצם זה שאתה עונה רק מוכיח שאתה לא שלם עם עצמך הרי אמרת שלא תענה, אני גם אם אני טועה (לשיטתך כמובן) אבל לפחות אני שלם ויודע שאני מאמין אתה עושה הרבה דברים שמוחיכים על אמונה אבל אתה אינך מאמין שזה אומר דרשני.

איציק 20 במרץ 2016

עמוק, תן לי לעשות לזה העתק הדבק על הקירות בבית.

צביקה 20 במרץ 2016

אתה מוזמן

אמיתי 20 במרץ 2016

אגנוסטי הוא השם של אנשים (כמו איציק) שעובדת קיום האל לא משנה להם

איציק 20 במרץ 2016

תודה, אך אני כנראה יותר קרוב לורסיה של אגנוסטיזם שנקרא אפאתיציזם.

צביקה 20 במרץ 2016

איציק חבל דווקא די נהניתי ואגב אתה לא חסר תקנה עצם זה שאתה מתווכח איתי רק מוכיח את זה.
אני לא רוצה שתסכים איתי אני בסך הכל רוצה (אשמח) שתחשוב על מה שאני אומר מספר ימים ותיתן לי תשובה.

איציק 20 במרץ 2016

אולי עדיף שאתה תחשוב ותענה ולו על שאלה אחת, ואז באמת תתחיל התקנה שלך. כרגע זה דיון סתום ולא מאתגר/מעניין. אני מנסה להתניע אותו אבל אתה מסרב לכל דיון.

צביקה 20 במרץ 2016

אגב כל השאלות שלי הם בעצם הוכחות קטנות לכך שגם אתה מאמין באלוקים אתה פשוט לא שם לב.

איציק 20 במרץ 2016

אתה לוקח לעצמך הרבה מעבר ליכולות שלך, אבל כיוון שאתה שלם עם עצמך (ואפילו לא משעמ לך עם זה) אז תמשיך בחייך השלמים.

ניינר / ווריור 20 במרץ 2016

לא מתרגש מההפסד הזה, הוא לא מעיד על שום דבר. גם במשחק מזעזע הווריורס הצליחו להישאר צמודים עד הסוף. מה שכן, אני לא רואה את קליבלנד עוברים את מיאמי בפלייאוף

פאקו 20 במרץ 2016

בעיקר רואים במשחק הזה את ההבדלים בין קר לפופוביץ'. אני לא חושב שפופ במשחק הראשון היה מעלה את החמישיה הרגילה כאשר במשחק הבא הוא היה מתמודד מול היריבה העיקרית שלו בבק טו בק. זה אגב משהו שאני זוקף דווקא לזכותו של קר – הוא לא מתעסק עם החשבונות האלה ופשוט בא לנצח בכל משחק.

Karim the dream 20 במרץ 2016

ללמרקוס יהיה יתרון כזה בכל פעם שהוא ישחק מול גולדן סטייט, וקאוואי. מילס ומאנו יכוליםלרווח לו את המשחק ולקלוע את השלשות. הם הרגו אותם בריבאונדים כמו שחייבים לעשות נגדם בהרכב הנמוך שלהם ושמרו על קרי בצורה מושלמת.
ועדיין, גולדן סטייט יצאו מהמשחק עם הרגשה שהם פשוט החטיאו זריקות וזו הסיבה היחידה שם הפסידו, וזה נותן להם ביטחון עצום להמשך לדעתי.

אודי 20 במרץ 2016

בכל הפסד שלהם הם מרגישים ככה, לא?

karim the dream 20 במרץ 2016

הפעם זה שונה כי האחוזים באמת היו מחרידים. זה מזכיר לי קצת את הסדרה עם ממפיס שנה שעברה כשהם לקחו יתרון 2-1 בזכות הגבוהים שלהם, אבל כשקרי נכנס לזון היה בלתי אפשרי לנצח אותם. אני מאוד מקווה שזה לא המקרה שכאן, אבל הסיכוי קיים.

גיל 20 במרץ 2016

קארי שיחק ברבע הרביעי? סתם, סתם. זה אכן רק משחק אחד אבל כמו שכתבתי אצל דור הוא שימש לדעתי כמה שנקרא proof of concept, איך אפשר לעצור את גולדן סטייט. כמו שאני טוען תמיד, המפתח הוא אצל קארי. כשהוא לא טוב אז הכל משתבש במשחק של הווריורס ואתמול הספרס היו סביבו כמו זבובים טורדניים. גם הספרס היו בערב קליעה די גרוע אבל הם הראו שהיתרון שלהם בביזור. אתה טענת שהם יהיו עייפים בגלל שהם זקנים אז מה הפתרון שלהם? להביא עוד זקנים כדי שישלימו ספסל מעולה שבו חוץ מלינארד, אולדריג' וגרין שיכולים לשחק הרבה כל יום כל השאר יתרמו בצורה יותר שווה (כולל דאנקן אם כי אותו אני די בטוח שומרים כמו צמר גפן לפלייאוף).

אני חושב גם שכתלות במה שהולך לקרות בשבועיים הקרובים, הספרס ינסו ללכת חזק על יתרון ביתיות, ואם זה יהיה בהישג יד אז בניגוד למצב הרגיל ישחקו חזק בסוף העונה. יהיה מעניין לראות כמה העייפות המצטברת אצל הווריורס והמרדף אחרי השיא של הבולס ישחקו אותם.

קורא אדוק 20 במרץ 2016

משחק שני בבק טוב בק, משחק שישי בתשעה ימים, ללא איגואדולה ובוגוט והספרס בקושי ניצחו?
הייתי אומר שהווריורס יצאו המנצחים האמיתיים מהמפגש הזה.

גיל 20 במרץ 2016

והספרס קלעו באחוזים גרועים ואיבדו 17 כדורים במשחק שדאנקן בקושי שיחק ואחרי שניצחו בשבוע אחד את המדורגו 1,3,4 ו6 במערב. כל אחד רואה מה שהוא רוצה.

קירקגור 20 במרץ 2016

והספרס ניצחו.

גיל 20 במרץ 2016

בדיוק. לומר שהווריורס יצאו המנצחים האמיתיים כשהם הפסידו זה כמו לומר שהספרס היו המנצחים האמיתיים במפגש הראשון כי הוא הראה שהם צריכים לשנות משהו לקראת המשחק השני.

קורא אדוק 20 במרץ 2016

דאנקן בקושי שיחק כי ככה פופוביץ החליט אז לא הייתי מתחשב בזה,ואם אני זוכר נכון כל משחקי הפסרס היו בבית בשבוע הזה (תתקן אותי אם אני טועה)
בכל מקרה אני עדיין עומד בתחזית שלי מתחילת השנה,ללא פציעות קשות,אף סדרה של גולדן סטייט לא תהיה יותר משישה משחקים

גיל 20 במרץ 2016

נכון, המשחקים היו בבית אבל זה רק מראה שיהיה קשה מאוד לנצח אותם שם. ואכן דאנקן לא שיחק בהחלטה מודעת לשחק סמול בול ולנצל את היתרונות שהיו להם אתמול. זה רק מראה שכל משחק יכול להיות אחרת.

ואני לא יודע לגבי העתיד. אני לא מבין מה בדיוק ההצהרה של שישה משחקים אומרת, זה טוב? זה רע? זה יכול להראות על סדרה צמודה למדי ומחייב ניצחון חוץ אחד לפחות. אבל עד המפגש העתידי ביניהן יש עוד זמן ויהיה מעניין לראות איך יגיעו אליהם. כרגע יש לווריורס פציעות והם נראים קצת עייפים נראה איך יראו עוד חודשיים.

קורא אדוק 20 במרץ 2016

זה פשוט אומר שאני חושב שאין אף קבוצה בליגה שמסוגלת לנצח אותם יותר משני משחקים בסדרת פלייאוף…

גיל 20 במרץ 2016

בינתיים הספרס איתם במאזן 1:1 והספרס לא הפסידו בבית. אני חושב שצריך קודם להראות שמישהו יכול לנצח את הספרס בחוץ.

אדם 20 במרץ 2016

לא מבין למה לנסות לנתח משחק בעונה הסדירה, זה פשוט חסר משמעות לסידרה עצמה. ההכנה המנטלית, הטקטית וקצב המשחק, הכל שונה. סתם בזבוז זמן.

גיל 20 במרץ 2016

זה לא חסר משמעות בכלל. זה יכול להשפיע על הביתיות בסדרה וגם משחק שהתנהל באווירת פלייאוף כששתי הקבוצות מנסות לנצח וקצב המשחק היה פלייאופי לחלוטין.

אדם 20 במרץ 2016

איך שלא תסובב את זה בפלייאוף התנאים זהים בהכנה למשחק ובעונה הסדירה לא. בפלייאוף מתכוננים ספציפית לקבוצה ובעונה הסדירה הרבה פחות. מפגש ספציפי בין שתי קבוצות הוא חסר משמעות והדבר היחידי שנותן אינדיקציה למשהו זה המאזן. לכן, לדעתי, אפשר לצפות לסדרה מרתקת בין השתיים, לא בגלל שבמשחק הספציפי הזה ס.א. הצליחה לנצח.

גיל 20 במרץ 2016

נכון, אבל נראה ששתי הקבוצות התכוננו היטב למשחק הזה כי הוא היה חשוב לשניהן. והוא לא חסר משמעות במובן שהוא מלמד על המאצ'אפים האפשריים ואיך אפשר לשחק אחת נגד השנייה. עובדה שהספרס שיחקו הפוך מהמפגש הראשון כי הם למדו שמשחק איטי עדיף להם אז זה בטח לא חסר משמעות.

אחד 20 במרץ 2016

אולי הפלייאוף לא יהיה משעמם אחרי הכל

יאיר אלון 20 במרץ 2016

בניגוד למשחק הקודם העונה, הפעם לא צפיתי ואולי זה מה שבעצם עשה את ההבדל עבור הספרס.

אני לא חושב שהמשחק היום מעודד במיוחד כי לבנות על אחוזי קליעה כ"כ גרועים של הווריורס.. לא מומלץ גם כשהשמירה בשיאה.

אני כן חושב שהאלופה תהיה פייבוריטית ברורה אם וכאשר ייפגשו
כן חושב שלסן אנטוניו יש סיכוי מסוים לנצח או לפחות לתת פייט טוב מאוד

עד כה העונה לטעמי קיבלנו שני משחקים לא כ"כ מייצגים למה שיהיה בפלייאוף ועד תחילתו נקבל עוד שני משחקים בין השתיים בהן ינסו לצאת עם יתרון מוראלי מבלי לחשוף יותר מדי טקטיקות ושפנים.

אבי 20 במרץ 2016

רונן, אתה צודק לגבי נחיצות התנאים המצטברים, אבל האם זה לא נכון עבור כל הישג של סאן אנטוניו?
זה לבטח היה נכון בסדרה המעולה לפני שנתיים מול מיאמי (ובזו שלפניה, שם היה חסר תנאי, או שניים).
את רוב התנאים, הם יוצרים.

סאן אנטוניו חייבת לשחק כל מהלך בריכוז של שחקן סנוקר, ואם מישהו מסוגל…

קשקשן בקומקום 20 במרץ 2016

ביום עם אחוזים כלכך גרועים של קרי (אפילו עם לוקחים בחשבון את ההגנה המדהימה), בלי איגי ובוגוט, עם משחק מעולה של אולדרידג', דיאו אקס-פקטור, עדיין היה נראה שבכל רגע ג"ס יכולים להתפוצץ ולהפוך את זה. ביום נורמלי יותר זה לא כוחות. 4:1, גג 4:2 בסדרה.

גיל 20 במרץ 2016

ועם דאנקן ופרקר בכושר טוב, וגרין ומילס קולעים יותר לשלוש ובלי 17 איבודים אז ההתקפה של הספרס תראה עוד יותר טוב. קל זה לא הולך להיות לגולדן סטייט ורחוק מלהיות לא כוחות.

גלעד 20 במרץ 2016

1. האחוזים הגרועים של הווריורס לא היו עניין של "יום רע" אלא של הגנה, והדוגמא הכי טובה היא הפעם בו קרי הסתתר מאחורי החסימה ובכל זאת השחקן החוסם נדחף עליו.
2. איגודאלה בהחלט יכול לעשות את ההבדל.

איציק 20 במרץ 2016

הקלות בה אולדריג' קלע מסבירה עד כמה בוגאט היה חסר. גם בהתקפה הוא חשוב.
לגבי יום רע, אני חושב שזה שילוב גם שמירה טובה וגם יום קליעה לא מוצלח. היו כמה זריקות שהוחטאו ממצבים שהאחוזים בהם גבוהים. לכן זה לא רק שמירה טובה. יש שחקנים שלא ניתן לעצור, ניתן להקשות. אז הקשו, ועוד איך הקשו, אבל העצירה היא גם בגללם, קרי ותומפסון.

אלכס 20 במרץ 2016

יום קליעה לא מוצלח היה גם לסאן-אנטוניו, ובניגוד לג"ס שההגנה גרמה להם להחטיא, סאן-אנטוניו הגיעו למצבים טובים (חלקם חופשיים) שהם קולעים בד"כ ואתמול החטיאו, אז בוא נהיה הוגנים, איציק.
חוצמזה, בוגוט לא היה שומר את אולדריג' גם הם הוא היה משחק, הוא כבד ואיטי מדי ואם הוא יוצא החוצה לשמור על קלע חצי מרחק כמו אולדרידג', זה היה מפנה את הצבע לדנקן, ווסט, ולנארד, כמו גם לחדירות של פרקר וג'ינובילי שאתמול לא עשו הרבה בתחום הזה.
בנוסף, דנקן גם בגילו המופלג הוא נוכחות חסימתית, והעדרותו אתמול סייעה לג"ס, זה שהם לא ניצלו את זה היא הוכחה ליעילות ההגנתית של הספרס.

אלכס 20 במרץ 2016

הם=אם

איציק 20 במרץ 2016

היכן כתבתי של-SA לא היו מצבים, עדיין האחוזים של GS הרבה יותר חריגים לחומרה.
לגבי אולדריג' מול בוגאט אני לא בטוח במה שאתה אומר בכלל. מה שכן, אם בוגאט היה משחק אז כנראה גם דאנקן היה משחק יותר. יש לכל דבר כזה גם יתרונות וגם חסרונות.

אלכס 20 במרץ 2016

סבבה, אל תהיה בטוח…ואני מקווה שכשהוא כן ישחק, הוא ישמור על אולדרידג', זה מתכון בטוח ליתרון של הספרס…בהנחה שהם יקלעו באחוזים קצת יותר סבירים.
והאחוזים של ג"ס היו חריגים כי סאן-אנטוניו גרמה לכך, אלו של הספרס היו לא טובים כי הם החטיאו זריקות טובות.

איציק 20 במרץ 2016

ואוו, אתה כל-כך חד משמעי ובטוח בטעויות שלך.
ממש מרשים.

אלכס 21 במרץ 2016

אנחנו נראה אם זה טעות או לא, אבל יפה שהחלטת כך איציק.

איציק 21 במרץ 2016

זו הנקודה שאתה לא מבין, יתכן ו-SA תנצח בסידרה, ועדיין אני לא מאמין שהיא תנצח כש-GS תמשיך לקלוע באחוזים כאלו מחרידים. אני בהחלט חושב של-SA יש יכולות לנצח גם במשחק יותר טוב של GS.

אלכס 22 במרץ 2016

יכול להיות, אבל אני חושב שהיא יכולה לכפות על ג"ס אחוזים מחרידים.
אני מסכים איתך לחלוטין בנוגע לשורה השנייה שלך, סאן-אנטוניו יכולים לנצח גם במשחק יותר טוב של ג"ס…כמובן, הם יצטרכו להיות יותר טובים בעצמם, בעיקר התקפית, ואני משוכנע שהם יכולים. אני מקווה שזה מה שיקרה!

איציק 22 במרץ 2016

שים לב לאחוזים המחרידים של קרי מול מינסוטה. הם לא שמרו כמו SA. אפשר לומר שזו טראומה מהמשחק הקודם ואולי תקופה לא מוצלחת. אני חושב שכמה זרייקות של קרי מול SA היו ממצבים שהוא לרוב פוגע. לכן, SA תוריד את האחוזים שלו ושל השאר, אבל היא לא תוכל להוריד אותם למה שהיה בלי עזרה מ-GS.

ayalon 20 במרץ 2016

מדהים שהחסימה של דני גרין על קרי הייתה הפעם הראשונה העונה שבה הוא נחסם בזריקה לשלוש. רק מראה כמה הוא חמקמק וקשה לשמירה.

רועי 20 במרץ 2016

אין ספק שמול ההגנות של דטרויט וניו יורק והחוקים של שנות ה 90 הלוחמים היו מתקשים יותר ולא היו משיגים את המאזן הזה

גיל 20 במרץ 2016

אין ספק שעם החוקים של היום דטרויט וניו יורק היו קבוצות לוטרי כי רוב השחקנים שלהם היו מורחקים רוב העונה.

אלכס 20 במרץ 2016

מורחקים לא יודע, אבל חוקי הסיסי של היום הם מתכון בטוח להגנה על הבלרינות של ה-NBA.

גיל 20 במרץ 2016

במה הם בדיוק בלרינות? החוקים שונים ושחקנים חייבים לפיהם זה הכל.

גילעד 20 במרץ 2016

נותנים לג"ס את הנחת התנאים המצטברים אבל גם לס"א יש תנאים לבנות עליהם. התקפית, גם מול ג"ס, קאווי ובעיקר פארקר ומאנו מסוגלים לשחק טוב בהרבה ממה ששיחקו אתמול.
בהנחה שבוגוט חוזר זה מחזיר מן הסתם את דאנקן לרוטציה וגם עכשיו קשה לשכנע אותי שבוגוט גדול מדאנקן בתרומה הכוללת.
ההגנה שהספרס הציגו אתמול בהכרח תפגע לג"ס באחוזים. אולי לא כל יום ככה, אבל אני לא בטוח שסאן אנטוניו לא יכולה לשפר את הביצוע ההתקפי שלה.

Comments closed