קבוצה היסטורית

אתלטיקו

atleti

זורקים הרבה באוויר את המונח ״׳קבוצה היסטורית״. והפרמטרים הם לרוב כוכבי על, שיאים סטטיסטיים וגם הרבה תארים. דוגמא מצויינת לקבוצה היסטורית היא ברצלונה הנוכחית.

לעומת זאת אתלטיקו מדריד היא קבוצה היסטורית כי זו המהות שלה. קולקטיב מושלם. אגרוף נחוש. היסטוריה במצב צבירה של קבוצת כדורגל. קבוצה שאת הגדולים והחזקים משתקת מפחד.

יותר מכך, קבוצה שקוראת תגר על הסדר. על הדרך שבא אנשים מצפים שדברים יהיו. יכול להיות שיש בה אפילו קצת סמליות פוליטית כיום.

קצת צייטגייסט.

אש וקרח
זהבי-חי

167 Comments

בילבו באגינס 13 באפריל 2016

חותם על כל מילה. אתלטיקו קבוצה נהדרת , עם רוח לחימה מדהימה ועם נחישות ומשמעת של גדוד צפון קוריאני.
אני חושב שעם סימאונה ימשיך בדרך הזאת הוא יכול לעבור באותה צורה את ריאל ובאיירן וסיטי . אני חושב שזה יהיה טעות מבחינתו לחזור לשחק כדורגל "יפה" מול קבוצות פחות מפחידות מבארסה

omer 13 באפריל 2016

כדורגל יפה? לחזור לשחק כדורגל יפה? מתי בדיוק אתלטיקו שיחקה יפה? סימאונה לא היה משחק כדורגל יפה גם נגד אפרוחי שוהם. זה לא בלקסיקון שלו.

no propaganda 14 באפריל 2016

יפה זה מושג מאוד סובייקטיבי

ניצן פלד 14 באפריל 2016

לאו דווקא נכון

no propaganda 14 באפריל 2016

אני אשמח אם תפרט. כי בגדול המושג היחיד שרני יכול לחשוב עליו כיותר סובייקטיבי זה טעים.

רומן 14 באפריל 2016

וזה לא יפה?
זה הכדורגל! אין יותר יפה מזה.

בליקי 13 באפריל 2016

יצא לי להיות בדרבי לפני כמה שנים בויסנטה קלדרון, מאז יש לי פינה חמה לאתלטיקו, כי היא אנדרדוג מושלם ומכוער.
איזה אנדרדוג ואיזה בטיח… כמה אפשר להיות מופתע מהם כל פעם מחדש

איציק 13 באפריל 2016

יופי של משחק, יופי של קצב, והקבוצה היותר יפה ניצחה.

יואב 13 באפריל 2016

לגמרי.
לא הבנתי איך לא היה שם אדום, זאת ממש הזיה לא? אייניסטה ממש זינק כדי לעצור מסירה לגול.

edgecator 13 באפריל 2016

ממש לא אדום ברור. הכדור של לואיז הלך החוצה, לא מן הנמנע שעד שכשגריזמן היה משתלט עליו זה לא היה מצב שאפשר לומר שהוא ודאי לכיבוש שער.

edgecator 13 באפריל 2016

שגריזמן.

יואב 13 באפריל 2016

החוצה? זה היה כדור לאחד על אחד פשוט וברור. הוא קיבל בכלל צהוב בכלל?
בעיני זה אדום ברור.

דורפן 13 באפריל 2016

זו טעות שערורייתית. להבדל מהפנדל בצד השני שהיה טעות ראיה. השופט ראה ושרק…. אני לא אוהב את החוק (אדום ופנדל) אבל בחוק הקיים זה מקרה חובה.

edgecator 13 באפריל 2016

זה לא המקרה הפרדיגמטי של אחד על אחד בו שחקן רץ לבד מול השוער כשאין אף אחד באיזור. אתה לא יכול לדעת אם מסצ'רנו או אפילו טוראן היו מגיעים לשם בשביל קצת להפריע. אני ממש לא טוען שאדום היה טעות אבל זה לא חד-משמעי.

גיל 13 באפריל 2016

לא היה אף אחד בינו לשוער. זה שיש שחקנים אולי בקו אחד איתו לא אומר שהם יגיעו אליו. לדעתי היה צריך להוציא אדום.

אמיתי 14 באפריל 2016

אפילו לא צהוב מהבהב…אדום מלא

edgecator 14 באפריל 2016

הניחוש שלי לגבי עצמי הוא שאם הייתי שופט את המשחק (בחלומות כמובן), הייתי מוציא כנראה אדום בהחלטה של אותו שבריר שנייה. אבל אני בהחלט יכול להבין מדוע ריצולי לא הוציא אותו – צריך להדגיש שוב, זה לא המקרה שבו נשאר רק שחקן מול שוער כשאין אף שחקן הגנה באיזור שיכול לעצור אותו באופן חוקי. זה יכול היה להגיע למצב כזה, אבל זה בדיוק העניין – זה *יכול* היה להגיע למצב כזה, וגם אם סביר מאוד שזה אכן היה קורה עדיין לא *היה* המצב הזה.

גיל 14 באפריל 2016

תמיד יש אפשרות שזה לא יקרה, אבל זה היה בסבירות גבוהה. לדעתי אגב, כל כיסוח מכוון שנועד לעצור שחקן צריך להיות אדום בלי קשר לאם היה מצב הבקעה או לא.

אמיתי 14 באפריל 2016

הגזמת גיל…זה האימרה על העין תחת עין. בסוף כולם יהיו עיוורים

גיל 14 באפריל 2016

צהוב פשוט לא מספיק. הפגיעות הללו פוגעות מאוד במשחק.

edgecator 14 באפריל 2016

סבירות גבוהה למצב ודאי (שגם הוא כמובן לא באמת ודאי) לא שקולה למצב ודאי.

גיל 14 באפריל 2016

כן אבל תמיד אתה יכול לומר שאולי הוא היה מחליק גם אם לא היה אף אחד בדרך. אף פעם אין וודאות של 100%.

edgecator 14 באפריל 2016

נו ברור, זה מה שאמרתי. בפשטות, המצב שהיה במשחק הלילה היה פחות "ודאי" ממצב "ודאי" קלאסי, גם אם רק מעט פחות.

רן 14 באפריל 2016

מכיוון שמגיבי דה באזר הם רמה מעל שלמה שרף, אז אני אאתגר.
תוכלו למצוא לי את הסעיף בחוק שמדבר על.מצב ודאי או לא?
כי אני פתחתי תקנון ולא מצאתי איזכור כזה

edgecator 14 באפריל 2016

מתוך סעיף 12 לחוקת המשחק:

"Sending-off offences: ……… denying the opposing team a goal or an obvious goalscoring opportunity
by deliberately handling the ball (זה המקרה כביכול כאן)
…….
denying an obvious goalscoring opportunity to an opponent moving
towards the player’s goal by an offence punishable by a free kick or a
penalty kick"
……..

התרגום למצב "ודאי" לא מוצלח במיוחד אבל לכולם ברור למה הכוונה.

רן 14 באפריל 2016

יצאתי עגל

אדם 14 באפריל 2016

לא היה לי כח לחפש הרבה אבל זו מצגת של פיפ״א, השקף השני:
http://www.fifa.com/mm/document/afdeveloping/refereeing/7.%20law%2012_miscounduct_557.pdf

no propaganda 13 באפריל 2016

אולי הם קבוצה היסטורית בגלל הסגנון. חוץ מזה, אני לא חושב שהיית כותב את זה אם הם היו מנצחים את ריאל או באיירן.
אולי לא בכוונה אבל זה נראה כמו נסיון להלל את בארסה.

מבקר המדינה 14 באפריל 2016

רק הסגנון? ומה עם התוצאות?

no propaganda 14 באפריל 2016

התוצאות של אתלטיקו אינן היסטוריות. אם ניקח את השנים של סימאונה, יש לא מעט קבוצות עם תוצאות זהות או טובות יותר. לא יכול להיות שיש הרבה קבוצות היסטוריות, זה זילות של המושג

גיל 13 באפריל 2016

קבוצה היסטורית שמראה שבכיסוחים ואלימות אפשר להשיג לא מעט. בלתי אפשרי לצפות במשחקים של הליגה הספרדית, סליחה הצ'מפיונס ליג, כי יש מעט כדורגל והמון תאטרון. ועם כמה שאני שונא את הפסטיבל סביב בארסה אני מאוד מקווה שאתלטיקו יעופו בחצי הגמר נגד מי שזה לא יהיה.

Amir 13 באפריל 2016

איזה כיסוחים יא אדיוט??? לברסה הגיעו שלושה אדומים. חתיכת מפגר.

גיל 14 באפריל 2016

אכן תרמת הרבה לדיון.

matipool 14 באפריל 2016

השפה אכן לא ראויה ולא מתאימה לכאן , אבל ת'כלס – הכיסוחים והאלימות היו אתמול הרבה יותר בצד של ברצלונה .

ניק 14 באפריל 2016

מה שאמיר בשפה המעודנת שלו אולי ניסה להגיד זה שכמה שברצלונה הם "אסטטיים" ו"משחקים כדורגל מושלם" הם מלוכלכים ברמות היסטוריות. ההתחזויות הבלתי נגמרות, הריצות לשופט על כל שריקה, כל מהלך שני של סוארז… אתלטיקו אגרסיבייים ולא מפחדים להודות בזה, אבל הם לא באמת מלוכלכים.. ברסה כן..

אחד 14 באפריל 2016

קבוצה שמקבלת לשורותיה שחקן כמו סוארז לא יכולה שלא להיות מלוכלת.

אחד 14 באפריל 2016

*מלוכלכת

גיל 14 באפריל 2016

אני לא מדבר רק על המשחק הזה אלא על אתלטיקו כקבוצה היסטורית. הם קבוצה אלימה וכסחנית בלי קשר למה שאחרות עושות. נכון, גם אחרות כאלו ומלאים בהתחזויות מה שהופך את הצפייה למשחק בין שתי ספרדיות לבלתי אפשרי. ברצלונה פחות אלימה בעיניי אם כי מתחזה לא פחות ולפחות הם גם מאוד התקפיים רוב המשחקים, זו לא הטקטיקה המנצחת שלהם.

עירן 14 באפריל 2016

גיל, על מה אתה מדבר ? דורפן פעם ענה לי ע תגובה שכתבתי על המספרים של אלכס סמית כשעוד היה ניינר: "צריך לפעמים לראות את המשחק" אז לפעמים צריך פשוט לראות. לא ראיתי אפילו כיסוח אחד של אתלטיקו והרבה יותר מהצד של בארסה (איך ניימאר לא הורחק ?).

גיל 14 באפריל 2016

עירן, אני התייחסתי לאמירה ההיסטורית של רונן ולא רק למשחק הספציפי אתמול. זה נכון שאתמול היו פחות כיסוחים אבל במשחק הראשון ובכלל, אתלטיקו מכסחת יותר כשיטה.

פרילי 14 באפריל 2016

אני אוהד ריאל והייתי מת שמסי ישים אתמול צמד ויעיף אותם, מכסחים מרביצים שוב עושים פאול וכמובן על כל שריקה הולכים לשופט לבכות ואם אפשר ליפול על ניימאר ולהעביר עוד 2 דקות אז למה לא ,
לא מבין מה כל ההתלהבות מהם, אם אני רוצה לישון משחק שלהם מבטיח את זה.
לא יודע מה היא יותר משעממת או חרא של קבוצה
(פרננדו טורס כבודו במקומו מונח)

יאיר 14 באפריל 2016

100+
כאוהד ריאל שתמיד מייחל להפסד ברסאי.
אתמול נרדמתי פשוטו כמשמעו.
הבן שלי העיר אותי ואמר שנגמר 2-0. פיהקתי ונזחלתי למיטה.
מנסים בכוח לעצבן את ניימאר וסוארס.
כל עבירה היא על סף הפציעה.
יש להם רק את גריזמן.
וכמה שאני אוהד ריאל – חולה על טורס.

ר.בקצה 14 באפריל 2016

הו לא, אל תעשה להם את זה-
הוחלט שהפושטק הארגנטיני, אייל לחמן של בואנוס איירס, הוא גאון כדורגל, וזוטות כנגרים ברוטליים עם נעלי פקקים לא יקלקלו זאת.

עמי ג 14 באפריל 2016

אכן – אתלטיקו כסחנים ובזבזני זמן כרוניים.
עבירות במתכוון, משיכות זמן – כל הרפרטואר.
אבל זו לא אשמתם. הם משחקים לפי החוקים.
פשוט הגיע הזמן לשנות את החוקים.
מה שכמובן לא יקרה.

אבי ערך מוסף 13 באפריל 2016

קבוצה עוצמתית וסוחפת, עומדת בצורה מושלמת על המגרש, חכמה, והיציאה שלה קדימה עם הסילונים בחלק הקדמי היא פשוט אסתטית…
והטביעת אצבע של המאמן הזה בכל פרט קטן.
כיף. ערב גדול. הלוואי שייקחו.

ר.בקצה 14 באפריל 2016

הם אסתטים כהפועל עפולה של דייגו סימאונה הישראלי.

שי ס. 13 באפריל 2016

קבוצה פשוט כל כך מרגשת, זה לא יאומן!!!!!!!!!

הלוחש לסוסים 13 באפריל 2016

רונן, כמה זמן אתה חושב שסימאונה יישאר באתלטיקו לפני שמישהי תחטוף אותו?

אבישי 14 באפריל 2016

אני חושב שכבר מנסים לחטוף אותו לפחות שנתיים והוא עוד שם. הוא לא בדיוק הטיפוס הקל לחטיפה.

רפאל 13 באפריל 2016

כל פעם שרואים קבוצה שמשחקת בשביל עצמה בכדורגל זה רגע היסטורי.

אחד 13 באפריל 2016

כשקראתי את הכותרת חשבתי לרגע שגולדן סטייט שיחקו היום במקום מחר

edgecator 13 באפריל 2016

אתלטיקו קבוצה נהדרת ואני שמח שעלו, אבל סתם תוהה מה כבר ההבדל בינם לבין אותה אינטר שהתגובה לאוטובוסים שכל אחת מהן החנתה בתורה עצום כל כך.

שי פרנסיסקו 13 באפריל 2016

שאת מוריניו שונאים ואת סימונה אוהבים

גיל 13 באפריל 2016

ומוריניו אם כמה שהוא משחק הגנתי לא כיסח כמו אתלטיקו.

Amir 14 באפריל 2016

איפה ראית כיסוחים של אתלטי????? אין שכל אין דאגות.

אנדר 14 באפריל 2016

אז חופש פסח אז אפשר להיות ערים עד מאוחר?

קסנופון ללא הרבבה 14 באפריל 2016

גדול!

edgecator 13 באפריל 2016

כן, כנראה. וגם זה שבארסה ההיא נתפסה כדבר הגדול ביותר מאז הסלייסד ברד.

dor 14 באפריל 2016

אינטר התעללה בברצלונה במשחק הראשון ורק בזכות הרבה מזל ופגיעה במייקון שגרמה להחלפתו נגמר 3-1

פרילי 14 באפריל 2016

+1

בילבו באגינס 13 באפריל 2016

מי בדיוק יחטוף את סימאונה ? מאמנים לא נחטפים. רוב הקבוצות בעולם ממש לא רוצות את הסגנון משחק של אתלטיקו . לדוגמא פסז , או סיטי רוצות להיות התקפיות וסקסיות כדי למשוך אוהדים נייטרלים ולמתג את עצמן. אתלטיקו לא משכה אוהד אחד באיך שהיא משחקת למרות שכל מי שרואה אותה חייב להתרשם ממנה. חוץ מזה שהשיטה של של סימאונה מחייבת שחקנים מתאימים קשוחים מאוד אבל גם מאוד טכניים.

no propaganda 13 באפריל 2016

אם אתלטיקו תזכה, זה יהיה שונה.
עכשיו יש ילד שהולך לעשות החלטה גורלית, ואם אתלטיקו תזכה אז ייתכן מאוד שהיא תהיה האחת.

ר.בקצה 14 באפריל 2016

היא זכתה באליפות ספרד לפני שנתיים, והביתה רחוקה דקה מזכייה בגביע האלופות. ובכל זאתף, לא הוסיפה אוהד אחד.
מדוע?
משום שמדובר בקבוצת נגרים כסחנית.

no propaganda 14 באפריל 2016

על מה אתה מבסס שהיא לא הוסיפה אוהדים? אני בטוח שבספרד היא הוסיפה אוהדים בזכות האליפות, וגם בעולם בזכות הגמר ואם היו זוכים היו מוסיפים אף יותר.

מאנו 14 באפריל 2016

לא רק שאתה מקשקש ("לא הוסיפה אוהד אחד") אתה גם לא מבין בכדורגל ("קבוצת נגרים כסחנית").

ר.בקצה 14 באפריל 2016

ההבנה שלך בכדורגל היא ביחס הפוך לפסקנות שלך.

מאנו 14 באפריל 2016

סבבה, בוא נפרק את זה: "לא הוסיפה אוהד אחד" – אפשר להגיד שאני אוהד אותם מאז שצ'ולו הגיע. נפל הטיעון. גם אם תבדוק אמפירית, תגלה שכמות האוהדים העולמית שלהם עלתה פלאים, וגם בספרד. הלאה – "קבוצת נגרים כסחנית" – אנטואן גריזמן, אנחל קוריאה, יאניק קראסקו, פרננדו טורס, קוקה, חואן פראן, פיליפה לואיס, לוקאס הרננדס, סתם כמדגם מייצג – הם נגרים? אף פרשן או אדם שמבין לעומק בכדורגל לא יגיד על אחד מהם שהוא "כסחן" ובטח שלא "נגר".

ר.בקצה 14 באפריל 2016

מה אתה אומר..
נוסף להם אוהד אחד לפחות?
אז אתה גם פסקן וגם סטטיסטיקאי…
אתה בטח מהטיפוסים שכשאומרים להם שבחוץ קור כלבים, הם מוציאים את הראש מהחלון לשמוע את הנביחות…

באינטר של מוריניו שיחקו סניידר, סמואל אטו, זנטי, מייקון וקאמביאסו, ועדיין הם נראו כמו נגריה.

מאנו 14 באפריל 2016

אתה שחרתת לאוויר קשקוש מטופש ללא כיסוי, ולכן נטל ההוכחה הוא עליך. בנתיים, המדד הכי טוב שאני יכול להציע לך, לפחות לגבי התעניינות בקבוצה וסימפטיה אליה, הוא פייסבוק.
https://www.facebook.com/AtleticodeMadrid/likes

עדי 13 באפריל 2016

היא משכה אותי!

רועי 13 באפריל 2016

אוהב אותם
אהב את הלחימה שלהם
אוהב כי העיפו את ברצלונה

יותר אטהב אותם אם יקחו את הגביע.
גם הגנה זה סקסי.
שום דבר לא היה לא יפה במשחק שלה.

matipool 14 באפריל 2016

+1

גאזה 14 באפריל 2016

לגמרי רועי,
משחק הגנה יוצא דופן, ולפחות בעיני אין תחושה של "מחנים את האוטובוס" אלא סגירות חכמות ומיקום מצוין של כל שחקן ושחקן. וההשתוללויות הבלתי פוסקות של צ'ולו על הקווים! נפלא בעיני. הם הקבוצה שלי בצ'מפיונס השנה

Karim the dream 13 באפריל 2016

הם פשוט רוצים יותר מכולם, וזה מגיע מהראש, מהמנהיג, וכולם יודעים מי הוא.
הכושר של השחקנים שלהם מדהים אותי כל פעם מחדש. הם לא מפסיקים לרוץ, המשמעת שלהם היא ברמה שלא ראיתי, והקבוצה עושה זאת באופן קבוע כבר שלוש ארבע שנים!!!
הם משחקים מלוכלך, חזק, אבל משום מה קל יותר להתחבר אליהם מלקבוצות של מוריניו. אני לא יודע למה..
נ.ב: היה גם מזל עם השריקה לפנדל. הרבה מזל.

ר.בקצה 14 באפריל 2016

המנהיג שלהם הוא אייל לחמן בגרסת הפושטק הארגנטיני.
אתלטיקו היא קבוצת נגרים כסחנית.

ניק 14 באפריל 2016

והנה הנגרים מנצחים את מנתחי הלב הפתוח

ר.בקצה 14 באפריל 2016

אני אוהד ריאל.
מצידי שייפול שם קסאם.

Ljos 13 באפריל 2016

מצטער, לא מצליח. ניסיתי, אבל אני לא מסוגל להתגבר על הכדורגל שהם משחקים.
מילא ההגנה. יכול להיות נהדר במצבים מסויימים. אבל אני לא מצליח להתעלם מהכסאח. קבוצה שבועטת את האלימות לתוך הכדורגל היא לא לגיטימית בעיניי, גם אם הם עושים את זה בצורה קבוצתית ונפלאה.

מאנו 14 באפריל 2016

אלימות? אחד השקרים הגדולים על אתלטיקו. לואיס סאורז לבדו (ואני מת עליו) יותר אלים מכל שחקני אתלטיקו ביחד. תשאל את העין של גודין

Ljos 14 באפריל 2016

בהחלט אלימים.
לואיס סוארז (אותו אני מתעב. כלומר, מעריך מקצועית, מחכה לרגע שיעוף מהקבוצה) אלים. אתלטיקה כולה אלימה הרבה יותר. קבוצה של קרל הנריים טכניים, פפה תחת התקף פסיכוזה תמידי.
מילא מול ברצלונה, אבל הם משחקים ככה גם מול הלאס פאלמאסיות של הליגה.

edgecator 13 באפריל 2016

אגב, אני חושב שבלי קשר להגרלה שתהיה קיבלנו חצי גמר מאוד מאוזן. לכל קבוצה יש סיכוי די דומה לדעתי לזכות, סיטי אולי מעט מאחור.

omer 14 באפריל 2016

איזה אנדרסטייטמנט. סיטי לא קרובה ל3 האחרות. לא משנה מי היריבה, העפלה של סיטי לגמר תהיה הפתעה ענקית

אחד מהעם 14 באפריל 2016

חשבתי ככה לפני המשחק מול פאריס, היום אני לא בטוח בכלל…

גאזה 14 באפריל 2016

מסכים שסיטי נראית הפחות מוכנה לזכות מבין הארבע, ועדיין לא הייתי ממהר לפסול את הסיכויים שלהם. מניח שפלגריני ישמור על אגוארו סילבה (ועל דה ברויין הענק!) וכשהם רעננים ובסגל מלא הם בהחלט יכולים לנצח כל אחת מהשלוש האחרות

edgecator 14 באפריל 2016

לא מסכים – ריאל ובאיירן פגיעות והראו את זה לא פעם במהלך העונה. סיטי יכולה לשחק הגנה טובה אפילו בלי קומפני כשיר כפי שראינו אתמול, וכשההתקפה שלה בזון היא די מפחידה.

omer 14 באפריל 2016

ריאל ובאיירן אכן פגיעות. אבל איפה סיטי ואיפה הן.

זה לא שסיטי לא יכולה לנצח, הרי וולפסבורג כמעט העיפה את ריאל שלשום, אבל עדיין זאת תהיה הפתעה גדולה. קבוצה שהוציא בערך נקודה וחצי מ10 הראשונות באנגליה העונה. מעולם לא הייתה במעמד הזה. מה גם שריאל ובאיירן הן לא פסז. הן לא יעשו במכנסיים.

edgecator 14 באפריל 2016

זו טעות לדעתי לקחת את היכולת של סיטי לאורך העונה בליגה כאינדיקציה הטובה ביותר ליכולת שהיא עשויה להציג בחצי הגמר. עם דה ברויינה כשיר, אולי גם עם קומפני ובעיקר כשהם ממוקדי מטרה ולא באס"ק ביזיוני – זו קבוצה שלא יהיה מפתיע מדי אם תעבור את באיירן או ריאל. וגם זה, חשוב לומר, לא כי היא איזו קבוצת על מטורפת, אלא גם כי שתיהן קבוצות שבירות ולחיצות יותר מבשנים קודמות.

אמיתי 14 באפריל 2016

גם עם טורה…(-:

בני 13 באפריל 2016

יש תמונת ראי מעניינת. בליגה אתלטיקו מתקשה מאוד מול בארסה (סימאונה לא נצח מעולם, ירדה מופסדת בשנתיים האחרונות) וגם בגביע הם הודחו, אבל בשתי הפעמים שהם פגשו את בארסה בצ'מפיונז הם עברו אותה. את ריאל לעומת זאת הם מנצחים באופן קבוע בליגה ובגביע, אבל בשתי הפעמים שהם פגשו את ריאל בצ'מפיונז הם הפסידו.

Miranda Veracruz De La Hoya Cardenal 13 באפריל 2016

מזכירה את ליברפול של בניטז.

אמיתי 13 באפריל 2016

שוב שליטה בכדור. שוב מעט, יחסית, מצבים. שוב מפסידים.
באיזשהו מקום בארסה נופלת קורבן לשיטה ו"טהרנות" שלה.
אתלטיקו יודעת להתאים את עצמה ליריבה. בארסה פחות

no propaganda 13 באפריל 2016

זה היה נכון לבארסה של פפ, עכשיו הם יותר גמישים.

אמיתי 14 באפריל 2016

עם הגב לקיר הם חוזרים ליסודות…77% החזקה בכדור = אין שטחים. יש פקקים

ק. 14 באפריל 2016

במשחק הזה אנריקה לצערי הלך מחצית ראשונה על פוזשן בונקר (לא זוכר את זה קורהבתקופתו). שכבר שיחקו במוד המתאים אתלטיקו כבר עברו למוד של "לא משנה איך אבל לא מפסידים", מדקה 70 היה אולי 7 דקות של כדורגל נטו, מה שהיה צפוי

אריק 14 באפריל 2016

ניהל את שני המשחקים ממש רע. מאוד אכזב.

יאיר אלון 13 באפריל 2016

מעניין מתי יתחילו לספור אותם ברצינות…

מדהים מה שהם עושים מול הגדולות, לחלוטין השלם גדול מסך חלקיו… ולחשוב שג'קסון מרטינז שהיה אמור להיות חלוץ מוביל בקבוצה עבר לסין בינואר מבלי שהותיר איזשהו חותם בקבוצה וזה כלל לא מורגש, אף אחד לא בא בתלונות שלא פגעו עם הרכש (ובצדק).

הפלפלון 14 באפריל 2016

קראסקו? לואיס?

דונטה פישטה קונטרה ונטה 13 באפריל 2016

ההבדל הגדול בין סימאונה למוריניו, שמוריניו היה מחנה את האוטובוס עם קבוצות בעלות תקציב עתק ושחקנים ״מהשורה הראשונה״. בקבוצה של צ׳ולו אפשר לראות את כמות ההשקעה והעבודה הקשה. לצערי לא חושב שהם ימשיכו לגמר.

אנדר 14 באפריל 2016

באמת סימאונה מוציא את המקסימום מעומרי בן הרוש ואלמוג בוזגלו

דונטה פישטה קונטרה ונטה 14 באפריל 2016

אפילו את משומר הוא יכול להפוך לשחקן.

edgecator 14 באפריל 2016

אני ממש לא בטוח שהתקציב של אותה אינטר היה גבוה מזה של אתלטיקו הנוכחית, גם אם כן בוודאי לא מדובר בהפרש רציני מדי. היא גם לא הייתה ממש רצופה בשחקני על שעלו הון, כאלו שטובים בהרבה מהשחקנים של אתלטיקו (זה די דומה, למען האמת). בקיצור, זו סתם התודעה הכוזבת שמדברת מפיך.

שי פרנסיסקו 14 באפריל 2016

ואם אני זוכר נכון, אינטר ניצחו בבית 3-1 ורק אז יצאו לעשות בונקר בקאמפ נואו

ניק 14 באפריל 2016

הם עשו את הבונקר רק בגלל תצוגת האוסקר של בוסקס שגרם להרחקה של מוטה. מה שנקרא תאכלו את מה שבישלתם.

יעקב 14 באפריל 2016

אנשים מתעלמים מזה שעם כל הלכלוך וה'בונקר', אתלטיקו הבקיעה שערים שנובעים מכדורגל התקפי טוב, שמציג רמה טכנית ותיאום גבוה.
גם הגול של טורס במשחק הקודם וגם הגול של גריזמן היום הם שערים שלא באו במתפרצות אחרי התגוננות, אלא ממהלכי כדורגל מצוינים במשחק עומד (לא שיש פסול בהתגוננות ויציאה למתפרצות קטלניות, אבל רק כדי לבטל את הדיון המוזר הזה). יופי של קבוצה אתלטיקו, באמת מרגשת.

צור שפי 14 באפריל 2016

חזרתי הרגע מהקלדרון למלון (לדעתי היו כמה מאות ישראלים במשחק). האדרנלין עושה בי שמות. המקום שלי במגרש היה ככה ככה ולכן רק עכשיו ראיתי שהיה צריך להיות פנדל אבל לא נורא, בארסה הרוויחה כל כך הרבה שריקות שפעם אחת לא נורא כשזה הולך הפוך במיוחד שזה מנע שוד. הטראומה של הדקה ה-94 בליסבון עדיין חזקה אצלי ככה שבשלב הזה, מעבר לשמחה על התוצאה, יש גם חשש גדול מאוד מההמשך.

שי פרנסיסקו 14 באפריל 2016

אז בעצם מה שאתה אומר זה "אני לא מנחוס יותר!" ?

צור שפי 14 באפריל 2016

לא הייתי מנחוס גם בליסבון, ראיתי אותם בהרבה משחקים חשובים עם נצחונות (למשל חצי הגמר שהם ניצחו 3-1 בסטמפורד ברידג׳). מה שאני אומר הוא שאחרי הסרט האכזרי של לפני שנתיים אני נורא שמח כרגע אבל מאוד משתדל לא לטפח ציפיות.

שי פרנסיסקו 14 באפריל 2016

זה היה בצחוק כמובן… אני פשוט זוכר איזה תגובה שלך לגבי יכולות הניחוס :) אאל"ט מישהו גם הציע לך לעשות על כסף

שי פרנסיסקו 14 באפריל 2016

אבל באופן כללי, מה שראיתי זה את ברצולנה לא מגיעה למצב אחד נורמלי. אתלטי סגרו אותם הרמטית, והחסרון של שחקן שיכול לבעוט מרחוק (או שמוכן לעשות את זה) הפריע מאוד לברסה. זה מדהים להגיד את זה על קבוצה כל כך מוכשרת, אבל הם היו לגמרי שבלוניים, והיה גם נראה שהם משחקים לאט, אתלטיקו היו תמיד במקום למנוע כדורים מסוכנים, נתיבי מסירה לא נראו באופק, ומסי וניימר לא הצליחו לדעתי לעבור שחקן אחד בדריבל.

מהקבוצות האחרות שמחכות בחצי, נראה לי שלריאל יותר את הכוח, מהירות ויכולת הטיווח ממרחקים שקשה לאתלטיקו להתמודד אתה. לדעתי, אם תקבלו את סיטי או ביירן בחצי, אתה יכול להזמין כרטיסים למילאנו

צור שפי 14 באפריל 2016

כמו שעומר כתב – סיטי פחות מפחידה משתי המפלצות. לא חושב שמישהו יכול לראות באתלטיקו פייבוריטית מול אחת משתיהן.

ארז 14 באפריל 2016

מברוכ צור. איזה כיף לך.

סימנטוב 14 באפריל 2016

ברכות!! פשוט נהדרים, גם לצופה מהצד הם מרגשים

ר.בקצה 14 באפריל 2016

בעיקר את רפלקס ההקאה.

גלעד בלום 14 באפריל 2016

העניין הוא שלאתלטיקו יש שחקנים מעולים וטכנים, גרייזמן זה כדורגלן בחסד, גם אל ניניו, גודין קפטן נבחרת, קוקה מעולה, הם מעולים אבל אם היו משחקים סתם כדורגל היו סתם עוד קבוצה ספרדית נחמדה כמו ולנסיה או ויאריאל שמקבלת בראש מברסה וריאל ועושה תוצאות נחמדות בליגה האירופית.

שיטת הבושידו של צ׳ולו הפכה אותה לקונטנדרית בלה ליגה וגם בליגת האלופות, זה יעיל, זה הופך אותם להסטורים אבל אותי אישית זה מגעיל, הם לא רק מכסחים, הם גם צוללים ומבזבזים זמן כמו קבוצת תחתית כשהם מובילים, אמן שיפסידו למרות שאני חולה על אל ניניו.

מה שכן הם סגרו את ברסה היום כמו שאף קבוצה לא סגרה אותם.

ק. 14 באפריל 2016

אבחנה יפה. מסכים עם הכל מלבד זה שאני לא יכול שלא לאהוב אותם (למרות שאני אוהד בארסה ), מלבד הבזבוזי זמן שזה באמת לא לעניין.
מת על סימאונה, התשוקה שלו מדביקה את אחרון הסדרנים באצטדיון, הלוואי וייקחו

ר.בקצה 14 באפריל 2016

עץ אגס לא מניב תפוחים,
ואייל לחמן הארגנטיני לא יעמיד קבוצה שאינה כסחנית וברוטלית.

רומן 14 באפריל 2016

לא מבין למה את אןמר בושידן.
פשוט משחקים יפה!

אריק 14 באפריל 2016

הרב נובע מתסכול וקושי בקבלת ההפסד המוצדק.

גילעד 14 באפריל 2016

חשוב לציין שממול עומדת קבוצה שאין אפילו אחת באירופה שקרובה לסטנדרטים שלה בהתבכיינות והפעלת לחץ על השופט. לא אבירי הפייר פליי, וצלילות זה גם הנשק שלהם.

צ׳ולו סימאונה הוא המלך של אתלטיקו מדריד 14 באפריל 2016

בפוטבול רבים הדביקו את הזכייה האחרונה של הברונקוס למשחק ההגנה בראשות וון מילר. אז כן , גם בכדורגל אפשר להעריך משחק הגנה, צ׳ולו סימאונה בנה יחידת קומנדו שמושתת על קשיחות הגנתית פשוט מטורפת ולראייה זו קבוצת ההגנה הטובה באירופה כבר זמן מה. ההשקעה והלחימה, הדינמיות והמעבר המדוד בין מצב התקפי להגנתי הוא מרשים וצריך להילמד בבתי הספר לכדורגל. בקיצור, ינואר 2011 אתלטיקו עשתה את הרכש הכי טוב שלה – צ׳ולו סימאונה.

ColoColo 14 באפריל 2016

אלו היו שני משחקים של ההתקפה הכי טובה מול ההגנה הכי טובה וההגנה ניצחה. לדעתי הרגע המכריע בהתמודדות היה הבליץ שברסה עשו על 10 שחקנים של אתלטיקו…ורק הוציאו שם 2:1 אני חושב שכל קבוצה אחרת באירופה הייתה קורסת שם.

ר.בקצה 14 באפריל 2016

לפני כשבועיים, קבוצה אחת באירופה הדגימה לך כיצד מטפלים בברסה.

צביקה 14 באפריל 2016

4:0

ר.בקצה 14 באפריל 2016

זה שייך לימים עברו, צביקה.
היום מוטב שתתרכזו בהגשת ממחטות למסי וחבריו.

אריק 14 באפריל 2016

אנשים פה או מתוסכלים או עיוורים. מהמר על האפשרות הראשונה.
איזה כסאח ראיתם? איזה צלילות? מה מלוכלך פה?
במשחק שאני ראיתי את כל מה ציינתי למעלה ברסה עשתה הרבה יותר מאתלטיקו.
מותר לעשות הגנה לפי מה שידוע לי. אפילו נגד ברסה.
וזאת היתה הגנה מושלמת וזאת קבוצה ללא פחד.
הרבה יותר נהנה לראות אותם מאת ברסה או ריאל.
יופי עניין סובייקטיבי.
לגבי הגינות – זאת הקבוצה הכי הוגנת משלושת הגדולות בספרד שהכי פחות מנסה להטעות את השופט.

רומן 14 באפריל 2016

+++

עירן 14 באפריל 2016

האמת שגם אני לא הבנתי. ההצגות של ניימאר הן דבר בזוי ורק על בסיס ההשוואה אל ההתנהלות הזו צריך לשפוט את האחרים. לא ראיתי לא כסחנות ולא צלילות של אתלטיקו, רק תצוגת הגנה גמישה להפליא ועילאית.

matipool 14 באפריל 2016

אריק – כל מילה .

גאזה 14 באפריל 2016

ראיתי את המחצית הראשונה באינטרנט באיזה ערוץ אנגלי. הפרשן שם (נדמה לי שזה היה דני הגינבוטום) אמר די בהתחלה שאתלטיקו לוחצים את בארסה גבוה כדי לאלץ אותם לשלוח כדורים ארוכים קדימה, ומאחר ולבארסה יש בדיוק 0 שחקנים גבוהים שיודעים לנגוח (אולי קצת סוארז) אז המסירות האלה יובילו בדר"כ לאיבודי כדור ומשם אתלטיקו תוכל לפתח התקפות. דייק מאוד לפי מה שראיתי.

ארז 14 באפריל 2016

מצוין אריק.

סימנטוב 14 באפריל 2016

+1

Kirma der faux 14 באפריל 2016

קרי נראה לי עייף

אריק 14 באפריל 2016

שינוח קצת באמת…

Kirma der faux 14 באפריל 2016

נח ברבע האחרון רק בשביל לשמור כמה שיאים לפליי אוף.

היסטוריון ששל ספורט 14 באפריל 2016

בעיני אין ספק שסימונה המאמן הטוב בעולם….לפחות המאמן המשפיע כיום .
לוקח קבוצה טובה ללא אף כוכב על מסוגם של מסי', נאיימר ;סווארס, זלאטן , לבונדובסקי ,הזארד וכיוצ"ב.
ומביא אותם שנה אחרי שנה לגבהים מדהימים.
מגיע לו ללכת עד הסוף ולהניף את הגביע ….

רומן 14 באפריל 2016

אתמול בסוף המשחק כתבתי ווצפ לחבר.
"הפסדתם לקבוצה היסטורית"..
מבחינת כדורגל נטו אתלטיקו קבוצה מדהימה, לא פחות.
מבחינת כל המסביב, מגעיל, נמאס לראות את כל ההצגות הלטיניות האלה

רומן 14 באפריל 2016

וכמו שאני אומר כבר שנים, ברצלונה שוב נתפסה במערומיה והוכיחה שהיא קבוצה מוגבלת.
הם הגיעו למצב אחד כל המשחק(הרוחב של סוארז) .
רק אומר משהו על החד גוניות וההתקפה המוגבלת והבינונית שלהם.
בינונית? (לפני שאתם צורחים עלי, פרובוקטור והזוי, ) כי הם מדהימים במשחק שטוח קצר על הקרקע, בינוניים במתפרצות, ומזעזעים במשחק מהאגפים.
יחד יוצא בינוני.
אף אחד שם לא מסוגל לתת קרוס מכובד,ואף גמד לא מסוגל להתרומם לקרוס כזה(חוץ מסוארז המדהים) היה פאטתי לראות את פיקה הולך לאמצע ומנסה להיות אנדי קארול, אף אחד מהקשרים לא מסוגל גם לתת שוט מ 18 מטר.. אתה רואה את בוסקטס, עומד 18 מטר מהשער, בא לי לצעוק לו תניף תרגל, אבל הוא בוחר שוב במסירה חסרת תועלת
במשחק כזה מול הגנה כזאת אתה חיב לרווח לאגפים, להגביה כדורים חדים ולבעוט מרחוק, כשאתה לא יודע לעשות כלום מאלה אז אתה בבעיה.
אגב, מסי בעוד תצוגה לפנתיאון, פשוט מביך השחקן הזה, איך הוא הולך על המגרש, ועוד דקה 90 הוא לוקח בעיטה של בועט ימני כאילו הוא מינימום כרישטיאנו.
בקיצור גמדים גמדים בואו הביתה.

סתם מישהו 14 באפריל 2016

ועדיין, עם כל המוגבלות והבינוניות, ברצלונה זכתה 4 פעמים בגביע האלופות בעשור האחרון, כששאר הזכיות מתחלקות בין 6 קבוצות שונות.
וזה מה שחשוב באמת :)

אסף the kop 14 באפריל 2016

נפתחה סוכת אבלים בערוץ הספורט.
יעקובי ביצע קריעה.

אסף the kop 14 באפריל 2016

חלום רטוב – שאתלטיקו וריאל יעופו בחצי.

-גיסנו- 14 באפריל 2016

קח את זה עוד צעד קדימה
בנוסף, סיטי מסיימת מחוץ לרביעיה הראשונה.
גווארדיולה יודע שנצחון שלו עם באיירן אומר שבעונה הבאה סיטי שלו לא בצ'מפיונס.

אחד 14 באפריל 2016

זה רק יתן לו מוטיבציה גדולה יותר לנצח

edgecator 14 באפריל 2016

להתלונן על אהדתו הלכאורית של יעקובי לברצלונה זה ממש 2009 מצידך.
הבחור אוהד אתלטיקו.

אריק 14 באפריל 2016

היה ערב משובח אתמול, חבל שבנפיקה לא השלימו.
עכשיו נשאר רק לקוות שדורטמונד יתנו עוד קצת חסד לקראת הסופ"ש…

matipool 14 באפריל 2016

אריק – לא יפה אחרי שאני מפרגן לך כמה תגובות למעלה .
בוא נעשה דיל – קחו את הגביע האנגלי ואנחנו את הליגה האירופית ( עם הבונוס הקטן של ליגת האלופות ) .

אריק 14 באפריל 2016

באמת לא יפריע לי אם תקחו. אבל חשוב לי לשמר את היחסים עם אסף…

ניק 14 באפריל 2016

לנו אוהדי מנצסטר יש בעיה עם זה שתקחו את הליגה האירופית ולא רק בגלל היריבות בינינו –
אם אנחנו מסיימים מקום 4, אתם לוקחים ליגה אירופית וסיטי ליגת האלופות, אנחנו מחוץ לאלופות.
קצת קשה להאמין שכל השלושה יקרו, אבל למה לקחת סיכונים? :)

אמיתי 14 באפריל 2016

הבעיה היא עקרונית. ומשום מה אתם שוכחים אותה. הם ליברפול.
בקצב הזה ניק ואריק יחזיקו ידיים עם הקופ וישירו קומביה בסוף המשחק. יש גבול גם לפירגון

אריק 14 באפריל 2016

אני אוהב את היריבות עם ליברפול ואוהדיה "הסקאוזרים" בני, אריאל, מתי אסף וכו'.
אבל כמו שכבר אמרתי מזמן, אני לא "מנק" סב סבי לא לחם במלחמת השושנים.
אני בכלל לא בעניין של רכבות.
בקיצור – "באנטר" בכיף. אבל אין בי באמת שנאה. בעונת ההחלקה, אפילו קצת שמחתי בשביל אוהדיהם הותיקים (ואז שמחתי יותר כשההוא החליק…) שיבושם להם. מעדיף להתרכז ביונייטד.

אמיתי 14 באפריל 2016

אה לגמרי. אבל חצית קו אדום פה. לדעתי עלייה של ליברפול היום שקולה להפסד של ג׳וקוביץ

matipool 14 באפריל 2016

אריק – תודה .
אמיתי – תסביר בבקשה את ההשוואה לדג'וקוביץ' ( האם הכוונה לזה שזו תהיה כזו הפתעה גדולה אם ליברפול תעבור את דורטמונד ? )

אמיתי 14 באפריל 2016

מתי לדעתי כן וסתם הגזמתי כמובן אבל לפני המישחק הראשון לדעתי לאתלטיקו ושיטי היו סיכויים יותר גבוהים. כרגע 50-50

אמיתי 14 באפריל 2016

ואגב חלק מחברי השנואים ביותר אוהדי ליברפול. רק אומר אם העצב מעיר את המוזות אז מאחל לאריאל בני ודומיהם פה הרבה השראה היום בערב

ניר 14 באפריל 2016

אלוהים, הייתי משלם על המשחק הזה 20 שקל רק כדי לא לשמוע את הצווחות שלו יחד עם החפירות של שגיא כהן. האם אפשר למצוא צמד יותר מעצבן לשידור משחק כדורגל?

ק. 14 באפריל 2016

יעקובי אוהד שרוף של אתלטיקו. דווקא היה אתמול בטירוף

גאזה 14 באפריל 2016

נדב יעקובי אוהד של אתלטיקו פחות או יותר מאז ומתמיד. לגבי ההטייה הברורה של הערוץ עצמו לטובת ברצלונה- מסכים

אמיתי 14 באפריל 2016

ההטייה של מדינת ישראל אתה מתכוון

אריק י. 14 באפריל 2016

ההטייה של העולם

אביעד 14 באפריל 2016

לפי התגובות פה, ברצלונה היא כנראה הקבוצה היחידה שאי זכייה שלה בטרבל שני רצוף גורמת לאנשים לצהול ולשמוח, כאילו מי ישמע מה כבר קרה פה.
שוין, אני אסתפק גם בדאבל.

גיא 14 באפריל 2016

לא קבוצה היסטורית, מאמן היסטורי.

ניק 14 באפריל 2016

האמת שבעונה כזאת יש רק קבוצה אחת שמגיע לה להקרא קבוצה היסטורית -לסטר סיטי!!
כל השאר עושים דברים יפים יותר או פחות.. היא עושה היסטוריה אמיתית!

איאן ראש 14 באפריל 2016

מסכים בהחלט.
לא יודע למה אתלטיקו קבוצה היסטורית? כי ניצחה בדו-קרב קבוצה היסטורית (אגב אני לא בטוח שגם בארסה קבוצה היסטורית).

מאנו 14 באפריל 2016

מי שטוען שאתלטיקו "החנתה את האוטובוס" – טועה ומטעה. עד דקה 50 ומשהו המשחק היה מאוזן פחות או יותר מבחינת נסיונות התקפה. לאחר מכן, ברצלונה ישבה על השער, וזה היה קורה לכל קבוצה אחרת שנמצאת ביתרון מול ברצלונה – גם לבאיירן מינכן וריאל מדריד.

edgecator 14 באפריל 2016

נכון. גם לאינטר (בסיכום שני המשחקים). היא החנתה את האוטובוס יופי גם במשחק הקודם לאורך יותר ממחצית – בקמפ נואו, ב-10 שחקנים. סוג של דז'ה וו.
ואני כמובן לא מתלונן, לגיטימי לחלוטין ונהדר בדרכו.

Comments closed