הניצחון על פאלאס

כשקצת מעיזים

זה לא היה המשחק הכי נורא של יונייטד העונה, ולא יכולות להיות יותר מדי תלונות על משחק של עשר בעיטות למסגרת – כולל שלוש בתוך שלוש דקות במחצית הראשונה! – והרבה שחקנים התקפיים ששותפו ביחד. יונייטד נראתה כמו קבוצה התקפית ואטרקטיבית במחזור השלישי או משחקי ההגנה. כיש התלהבות אבל עוד צריך לכוונן את שיתוף הפעולה בין השחקנים.

אבל זה היה המחזור ה-36 וחלודה של חודשים קשה להוריד. ואחרי הרבה שנים, כולל גרועות, הרבה כסאות ריקים באולד טראפורד. חבל שלמרות שיזמו שחקני ההתקפה לא הצליחו לייצר שערים אבל בכל זאת היה בשני השערים לקח: ואן חאל נתן לשני המגינים התוקפים רשיון חופשי לתקוף, ובלי קשר לשאלה כמה ואלנסיה ודרמיאן טובים (הם לא), כשקצת מעיזים דברים טובים קורים. דרמיאן מצא את עצמו מבשל שער עצמי וכובש שער יפה מבעיטה ספקולטיבית. כשבהחלט יכול היה לחפש את המסירה הצידה.

ואם נחזור לפוסט שלפני המשחק – יום מושלם מבחינתי. כי הדבר היחיד שאפשר להשיג כרגע הוא נקודות.

וזה לפני המשחק:

 

Agenda

צריך להשקיע בבניית הצמד מרשיאל-ראשפורד שהוא העתיד של מנצ׳סטר יונייטד

את הכסף הגדול בקיץ צריך לשים על קשר 50-50 אמיתי שצריך לחפש אותו כבר עכשיו 

צריך לתת לפושו-מנסה לפתוח ואפילו לנסות אותו בקישור

צריך לסגור את סיפור דה חיאה לכאן או לכאן

צריך לתת לרוני להכנס דווקא בחלקים מאוחרים יותר של משחקים.
ֿ
צריך להעביר את דיילי בלינד לתפקיד טבעי.

צריך לתת צ׳אנסים לדפאי – כי יש לו כדורגל.

צריך להעדיף את מהירות החשיבה של לינגארד והררה על מאטה, כי רק מתוך מהירות יונייטד יוצרת מצבים.

צריך לחזור ולתת הזדמוניות לואלרה וגם לפריירה.

 

בגלל שיש עוד חמישה ארבעה משחקים לסיום, וסיטי עסוקה באירופה, וארסנל עוד צריכה לשחק עם סיטי, צריך לנצח איכשהו חמישה ארבעה (תודה למתקן) משחקים ולקוות.

הדרבי של זאיר - יוחאי שטנצלר
הניצחון בדרבי

109 Comments

אדום שפוי 20 באפריל 2016

רוב הטענות נכונות, אבל נראה שעדיף לנצח חמישה

דורפן 20 באפריל 2016

הא… תוקן :-) אולי בין השורות כבר נראה לי שאני רוצה שהעונה תגמר

אמיתי 20 באפריל 2016

לא בדקתי אבל איכשהו נראה לי ששיתפנו הכי הרבה
שחקנים בהכי הרבה תפקידים ובהכי הרבה מערכים
בכל הליגות באירופה..אם צריך לנצח אולי כדי לחכות
עם הניסויים.
*עדיין לא מבין איך הררה יותר טוב ממאטה. בטוח שלמאטה
יש מספרים (וגם דקות) טובים יותר…

דורפן 20 באפריל 2016

לא ראיתי שזה נכתב…:-) אולי בגירסה שנפסלה

אמיתי 20 באפריל 2016

יום ארוך…הבנתי

אריק 20 באפריל 2016

ונגר, לפני סיטי, פוגש את ה-BBF שלו פוליס וביג סאם. יכול להיות שאם ובמידה ו… יונייטד ינצחו כמה משחקים רצוף. שיהיה סיכוי.
תכל'ס – לא מגיע.
אבל – אם סיטי וארסנל כל כך לא רחוקות מיונייטד גם להן לא מגיע. ולילברפול לא מגיע גם כשהיא שניה, אבל בטח לא כשאיכשהו היא עוד יותר מאחור.
האמת – מגיע, לא מגיע – רק שייגמר כבר. תכל'ס זאת הצפייה היחידה שנותרה ואותה, כמו במשפט צהלי, אפילו ון חאל לא יכול להחריב. הוא רק יכול לגרום לזה להראות כמו נצח וקרוב לוודאי שימצה עד תום את יכולותיו בתחום

גיל 20 באפריל 2016

לא ממש מבין את האובססיה על מקום לצ'מפיונס ליג. מילא אם היה מדובר בקבוצה קטנה שזו פסגת השאיפות שלה אבל בשביל מנצ'סטר? אין להם בעייה לספוג שנה בלי ליגת האלופו ובטח כשאין לנו מה למכור שם.

אריק 20 באפריל 2016

אתה לא בכיוון.
א. זה הכרחי לברנדינג.
ב. סעיף בחוזה עם אדידאס אומר ששנתיים ללא ליגת אלופות (לא רצוף) מוריד 30% מהסכום שיונייטד מקבלת. תכשה חשבון כמה זה 30% ממיליארד.
ג. ב' מוכיח את א' במידה כזו שאפילו אתה לא יכול להתווכח – זה אדידאס.
ד. יונייטד צריכה להתחרות במפעלים הגדולים כל שנה, למעשה כבר שנתיים היא לא באמת באלופות והיא בדרך חשנה שלישית. יש כאן משהו יותר עמוק,זה לא רק הברנד, לסיטי יש כבר יותר נסיון בסגל במפעל הזה מליונייטד.

ניק 20 באפריל 2016

הסעיף עם אדידס בכל מקרה לא יופעל בשנה הבאה כי הספירה התחילה מסוף העונה שעברה.
בכל מקרה גם 70% ממליארד זה המון כסף. אם נוסיף לזה את הסכם השידור החדש של הליגה כסף זה הדבר האחרון שיהיה חסר לנו.
מה שכן אני כמובן מסכים שזאת מטרה מאוד חשובה וגם אם לא נהיה מועמדים לזכות ב1-2 שנים הקרובות זה הכרחי להגיע ולשחק שם.
אבל אסון כלכלי זה לא יהיה וגם בכוח המשיכה זה לא אמור לפגוע. כנראה ששחקנים עדיין יעדיפו להגיע אלינו מאשר ללסטר.

אריק 20 באפריל 2016

ניק. לא מדובר על אסון כלכלי. מדובר על צעד אחורה נוסף למועדון הכדורגל של מנצ'סטר יונייטד.

גיל 20 באפריל 2016

א. לא נראה לי שהמותג נפגע ממש מהמאורעות בשנים האחרונות כך שזה לא נראה לי כזה קריטי וגם אין לי בעייה שיפגע.
ב. טוב מאוד, שישקיעו פחות ואז אולי לא יקנו כל שם חם שמגיע עם דרישות מוגזמות וישקיעו קצת מחשבה בשחקנים פחות מוכרים.
ד. אני לא יודע מה זה "צריכה". זה לא איזה חוק משמיים. אני מעדיף שיבנו קבוצה טובה שתוכל להתחרות בליגת האלופות גם אם זה אומר שנה חופש, מאשר הנוכחים נפקדים שהיו השנה.

דורפן 20 באפריל 2016

אני ממש לא מרגיש מחובר לצורך בכסף של אדידס. אם זה אומר שנצטרך להסתדר בלי רכישות כמו מאטה, פלאיני, פלקאו ודי מאריה – אני מוכן לספוג את זה לתקופה. אדידס או לא – ליונייטד יהיה מספיק כסף.

אריק 20 באפריל 2016

הבנתי. אתה באמת בטוח שאפשר היה להביא את מארשיאל בלי ההסכם הזה?
חכמה קטנה מאוד לכתוב מה שכתבת.

ניק 20 באפריל 2016

בלי ההסכם הזה ובלי הפאניקה של ההנהלה היה אפשר להביא את מרשיאל בחצי מחיר.
כשקבוצה יודעת שיש לך כסף ואתה מזיע מהגבות היא תסחט אותך עד הלישט האחרון

רונן דורפן 20 באפריל 2016

אריק – אז בדיוק, מרשיאל נרכש בשנה שלא הוצא כל כך הרבה כסף והשקיעו קצת מחשבה. כסף לשחקנים כאלו תמיד היה ותמיד יהיה. אני מסתכל על צמרת הטבלה באנגליה ולא בטוח שהבעיה שלנו כספית.

אריק 20 באפריל 2016

הכסף הוא לא בעיה, בטח לא גדולה, אבל יונייטד שואפת להתמודד עם הברצלונה והריאל של העולם , הופעה בליגת האלופות אינה תנאי לתחרות כזאת , אבל היא הכרח לצבירת מומנטום.

אריאל גרייזס 20 באפריל 2016

הסתכלתי אתמול על המספרים של מרשיאל. ב-25 משחקי ליגה שבהם פתח הוא כבש 8 גולים ובישל עוד שלושה. נחמד, באמת. אבל האם ההתלהבות ממנו נובעת מהעובדה שהוא באמת כזה שחקן טוב והמספרים הבינוניים האלו נובעים מהכשל הכללי סביבו או שהכשל הכללי סביבו הופכים אותו לסוג של ורד בשדה קוצים והמספר ששולם עליו בכל זאת היה קצת מופרז?
באמת שואל

רונן דורפן 20 באפריל 2016

הוא כשרון על. פשוט צריך לראות אותו משחק. הוא משחק במועדון שמתקיף ברצינות ארבע פעמים במשחק. רהים סטרלינג, גדול בשנה, קבוצה שמתקיפה כל הזמן, עלה יותר כסף ומספרים (קצת) פחות טובים.

בני תבורי 20 באפריל 2016

אני מקווה שאתה לא באמת חושב שאזכור של סטרלניג ותרומתו העלובה מציק לנו, הא?

אריאל גרייזס 20 באפריל 2016

זהו, שעל סטרלינג יש הסכמה אצל כולם שזה היה מחיר מופרז לגמרי. מרסיאל נותן אותם מספרים, בערך באותו גיל, ברור שזמן יגיד האם הוא היה שווה את הכסף אבל כרגע הבטחון שאני רואה שהוא שווה את הכסף נראה לי מופרז

דורפן 20 באפריל 2016

לשחק טוב בקבוצה גרועה זה מאד קשה. שחקן נפלא

אודי 20 באפריל 2016

כמו ינוזאי

no propaganda 20 באפריל 2016

בפעם הראשונה שקראתי את התגובה הזאת היא נראתה לי הגיונית אבל במחשבה שניה היא פשוט לא נכונה.
ראשית צריך להגדיר קבוצה גרועה. ברור שהיונייטד טובים ממכבי תל אביב אבל לא הייתי רוצה להגדיר את מכבי תל אביב כקבוצה גרועה אז נאמר שגרועה משמעו גרועה יחסית לליגה שלה.
יש טענה מתבקשת שיונייטד היא כרגע קבוצה גרועה מכאן ניתן להסיק שקבוצה גרועה היא קבוצה שמחוץ לטופ 4 בליגה שלה. כמות השיקנם הטובים מחוץ לקבוצות האלו בליגות אפילו השנה היא די גדולה. סתם כמה לדוגמא דרקסלר, לוקאקו, קאוטיניו, ויליאן. יש גם בקבוצות ממש גרועות כמו ויינדלום. גם היסטורית ניתן למצוא המון שחקנים כאלה בכל מיני ליגות והכי מעניין שחלקם אפילו לא היו שחקנים באמת טובים(ביחס לליגה שלהם): דני גואיזה, שי הולצמן.
בקיצור יש המון שחקנים שמשחקים טוב בקבוצות גרועות.

אריק 20 באפריל 2016

כשילד בן 19 מארץ אחרת בא לקבוצה הכי לחוצה באנגליה ומבקיע 20% משעריה ובמעל 25% היה מעורב (וזה כשהחמיץ לפחות 5 משחקים) זה מעיד על כשרון על. עכשיו מעבר לכך, כמו שדורפן ציין. פשוט צריך לראות מה עושה.

edgecator 20 באפריל 2016

אני חושב שמרסיאל יכול להתפתח לשחקן באמת נפלא. כרגע הוא כזה רק לגילו, עדיין יש לו ליקויים לא מעטים שדי אופייניים לגילו (למשל – שחרור הכדור ברגע הלא נכון, טכניקת בעיטה לקויה, קצת ראש בקיר).

גיל 20 באפריל 2016

כל כך חד ומדויק שאין מה להוסיף

גיל 20 באפריל 2016

אנא, השתמש בכינוי אחר למניעת בלבול.

Gil - Zimbabwe 20 באפריל 2016

צריך להפסיק לתת לדני בלינד להרים קרנות (לא יודע איך עושים קו מחיקה….)

אמיתי 20 באפריל 2016

הוצאת לי את הפילים מהמה…כמו שאיציק אומר

איאן ראש 20 באפריל 2016

אני לא מבין, אחד שיודע להרים קרן הפך מצרך נדיר?

Shutzi 20 באפריל 2016

לינדגארד מהיר רגליים, אבל ממש לא מהיר חשיבה (כדורגלנית). הוא רץ הרבה ומהר (בניגוד למאטה), ממושמע טקטית (בניגוד לממפיס), פיזי ואגרסיבי (בניגוד למאטה), אבל הוא פשוט לא חכם מבחינת הבנת המשחק וקבלת החלטות. הוא שחקן עם הרבה חוסרים לשחקן כנף ועוד יותר לשחקן בעמדה 10, שבה הוא משחק לאחרונה. לדעתי, זה נובע מחוסר ברירה בעקבות החולשה הפיזית של מאטה והכושר הירוד פלוס פציעות של הררה.

wazza 20 באפריל 2016

#שחקןביתלוקחהכל

יואב בורוביץ' 20 באפריל 2016

דורפן- אני לא מבין מדוע אתה מייחס חשיבות לצ'מפיונס. קודם כל תתעסקו בלהשתפר לפרמייר ליג לעונה הבאה. מספיק יהיה לכם האתגר בליגה. לא צריך לדאוג על אירופה, גם כך הצ'מפיונס זה מפעל מפגר.

יוסי מזרחי 20 באפריל 2016

בורוביץ,
הסר דאגה מליבך.
אנחנו כבר אחרי העיקול ובדרך חזרה.
בית ההבראה לקבוצות המשנה שמסביבנו עומד לפוג.
אם בעונה כזו ,סיטי וארסנל, ואי שם מאחור גם ליברפול כולן בטווח נגיעה מאיתנו, אין ממי לפחד.
כוס מיים קרים, נגב את הזיעה ותנוח.

Shutzi 20 באפריל 2016

האופטימיות והזחיחות שלך ראויות להערכה ואף מעוררות בי קנאה, משום שכרגע אני לא רואה יותר מדי סיבות להיווצרות תקופה טובה בעתיד הקרוב (שנתיים-שלוש). אני מכין את עצמי מנטלית לכמה שנים שחונות מתארים ומאחורי לפחות 4-5 קבוצות בליגה. הלוואי ואתבדה …

יוסי מזרחי 20 באפריל 2016

נהנתי בעיקר מהזחיחות.

דורפן 20 באפריל 2016

אתם מצחיקים. כמה שגרוע – כל מצב יכול להשתנות בשבועות. קלופ כבר הספיק להיות כשלון לפני שהיה להצלחה בליברפול – בלי לעלות לליגת האלופות. האם הבעיות של יונייטד קשות יותר מיובה 2006-2008?

גיל 20 באפריל 2016

זה בפרוש נכון אבל הוא גם יכול להיות עוד יותר גרוע אפילו ובכל מקרה, רוצים שינוי שיוביל ליציבות לאורך זמן.

גיל 20 באפריל 2016

יוסי, אני לא יודע מה מביא אותך למסקנה שאנחנו אחרי העיקול? אתה רואה איזה שהוא שינוי בהנהלה? בחלוקת סמכויות? מוריניו או לא יש בעיות בסיסיות בקבלת החלטות. עכשיו, לא אומר שזה לא ישתנה אבל אני פשוט עדיין לא רואה את זה.

יוסי מזרחי 20 באפריל 2016

גיל,
העובדה שיונייטד אומרת שלום למאמן תחת חוזה כי הוא לא סיפק את הסחורה זה שינוי בכוון הנכון.
עובדה נוספת היא שהולכים על מאמן מוכח מהטובים שיש (על על הפגמים הנלווים) אומרת לאן רוצים ללכת.
הנחת עבודה לא לגמרי הזויה, שהמאמן הזה יבוא עם רכש נקודתי במוקדים שמזמן היה צריך לטפל בהם (בניגוד לרכש בומבסטי כמו די מריה ופלקאו שהנזק המשני של כשלונם היה שגרשו את כל מי שהיה כאן).
הבשלה של מספר צעירים .
זה בערך הבסיס לאופטימיות שלי.

יוסי מזרחי 20 באפריל 2016

ונכון גיל שלא כל הבעיות יפתרו, בעיקר לא במישור האירגוני עד כמה שניתן להבין עכשיו, אבל המישור המקצועי המיידי הוא הדחוף יותר וזה קורה.
ואני מעריך שיהיו גם שינויים מבניים.

גיל 20 באפריל 2016

אבל הם כבר עשו את זה עם מויס והשינוי לא עבד, למה אתה בטוח שעוד שינוי יהיה לטובה? כלומר, ברור כמעט לחלוטין שיותר גרוע לא יכול להיות אבל כדי לחזור להיות דומיננטיים צריך יותר ממאמן טוב.

יוסי מזרחי 20 באפריל 2016

גיל. לא עשו כלום עם מוייז.
חשבו אז שמה שהיה הוא שיהיה לא נערכו מבחינת רכש, המצב המנטלי היה אחר הים הוא אחרי או בסוף ההלם, ועוד הבדלים.
כשמויז הגיע היה מאיפה לרדת. היום אין. יחי ההבדל הגדול.

גיל 20 באפריל 2016

אתה אפילו לא מתאר לך עד כמה אפשר עוד לרדת.

יואב בורוביץ' 20 באפריל 2016

יוסי, אתה שוכח שפרגוסון כבר לא נמצא. בינתיים בלעדיו אתם עם שלוש עונות גרועות. אז אולי הזחיחות היא דווקא מנת חלקך (:

יוסי מזרחי 20 באפריל 2016

אמרתי כבר קודם, שיוך של זחיחות לדברים שלי היא מה שמוצא חן בעני
נחיה ונראה.

Vered s 21 באפריל 2016

מוריניו זה חיסול ממוקד של המועדון. שיטת מישחק שונה לחלוטין מהעקרונות והמסורת. גם זה וגם המועדון מוכן לקחת מאמן שלא מחובר למסורת של המועדון זה התנהגות של מועדון קטן מתחתית הליגה שמחפש מאמן גדול ממנו. שיעצב אותו. זה מתכון לכישלון.

יואב 21 באפריל 2016

ורד,
מאמין שמוריניו כל כך רוצה לבוא בגלל האתוס של המועדון. ואחרי פרגי, אף אחד לא יכול להיות גדול ממנו, בטח לא גדול מהמועדון.

אמיתי 21 באפריל 2016

קישקוש. בלי להעליב מה שרשמת לא מחובר למציאות.
מוריניו מינוי יותר מראוי ובקשר לשאר איבדנו בשלוש השנים האחרונות הרבה מזה גם בלי מוריניו. צריך שינוי ואסור לפחד ממנו. עד כמה שזכור לי מוריניו לא אימן מעולם קבוצות תחתית. חוץ מצ׳לסי של השנה.
אגב פאבריגס הגן בראיון. שוב

אריק 21 באפריל 2016

בכלל לא ראוי להתייחסות.
אתה מבין, אם מוריניו יבוא, אז יונייטד תזנח את הכדורגל הסוחף שהיא מציגה בשלוש שנים האחרונות הפתוח האטרקטיבי והמעז לטובת סגנון שמרני.
haters gonna hate

גיל 21 באפריל 2016

אני לא חושב שהוא יתחסל אלא פשוט יהווה המשך של הבלאגן בלי פתרון לטווח ארוך. הסייג היחיד שלי הוא שיכול להיות שמוריניו מבין שהוא צריך להשתנות. הוא בשלב של הקריירה שלו שהוא הפך לטייפקאסט שכולם מכירים לטוב ולרע. אם הוא רוצה להשאר במקום לטווח ארוך הוא צריך להתייחס קצת אחרת לשחקנים ולא להשרף אחרי שלוש שנים, ויצטרך לשחק התקפי ולא לחשוב שכל גול שסופגים משול לאסון. קשה להעריך עד כמה הוא מוכן לשינוי כזה.

אמיתי 21 באפריל 2016

שוב אתה נופל ליחסי ציבור ומתעלם מהעובדות..
מוריניו הנהיג ריאל שהבקיע הכי הרבה בהיסטוריה.
צ׳לסי שנה שעברה שיחקה רוב העונה יפה.
מוריניו הוא פרגמטיסט ובשונה מפם שהוא דוגמטי הוא מתאים סגנון לסיטואציה. זה חלק גדול מהסיבה להצלחתו. עוד סיבה היא שהוא יודע לדרבן ולהכין קבוצה מבחינה מנטלית. וכן הוא אהוב על שחקניו

גיל 21 באפריל 2016

איזה יחסי ציבור בדיוק? שהקבוצות שלו משחקות די מסריח גם אם הן הישגיות? אז הוא הבקיע עונה אחת הכי הרבה בליגה כשהפערים בין קבוצות עצומים. למעשה, השינוי הוא לא שלו אלא של ההגעה של רונאלנדו. מאז שהוא הגיע ריאל מבקיעה 20 גולים פלוס יותר ממה שהבקיעה לפניו. זה לא קשור למוריניו. באנגליה בשנתיים האחרונות המלאות שלו הוא הבקיע 73 ו71 כשלפני שנתיים שתי הראשונות הבקיעו 30 יותר ממנו. רק לשם השוואה, מנצ'סטר עם מויס הבקיעה 7 פחות ושנה שעברה 9 פחות.

אם הוא כזה אהוב על שחקניו למה חלק גדול מהם יוצאים נגדו אחרי שהוא עוזב? למה היה שביתה איטלקית השנה? בהתחשב בזה שלא סיים יותר מ3 שנים בקבוצה והיו כבר 6 קבוצות כאלו, מה גורם לך לחשוב שמנצ'סטר תהיה שונה? הוא יהיה פתרון קצר טווח כנראה ובעוד שנתיים שלוש יצטרכו לחפש מאמן חדש.

אמיתי 21 באפריל 2016

אגיב בקצרה תסלח לי.
לא אומר שהוא התקפי אבל יודע עוד שיטות משחק חוץ מבונקר. זו הייתה הנקודה.
על כל שחקן שתאמר שמסוכסכך עם מוריניו יש אחד או שניים שרק משבחים אותו ולפחות אחד שדיבר נגד פפ. להמחשה

גיל 21 באפריל 2016

לא אמרתי שהוא בונקריסט אבל בוא נגיד שמשחק ההתקפה לא ממש מלהיב. לא שהוא עכשיו קרוב לזה אבל זה ברור שזה זמני. לא זוכר שביקרו את פפ באותה רמה כמו מוריניו, חוץ אולי מזלאטן.

אמיתי 21 באפריל 2016

פפ- טורה. החלוץ הגבוהה של ביירן שעזב. גצה לא מבסוט.יש

שלו 20 באפריל 2016

אני רואה את היונייטד בערך מ 86 אולי זה הזיכרון שמתעתע,
אולי אני מזדקן.
אבל יונייטד כל כך משעממת אני לא זוכר.
(לא גרוע, משעממת).

אמיתי 20 באפריל 2016

גם בתקופה של רובסון לא כתבנו פרק בטוטאל פוטבול

שלו 20 באפריל 2016

אולי הייתי ילד,
עדיין היו שם לא מעט שחקנים ששווה לראות.
היונייטד של העונה פשוט מיאשת.

Fred the red 20 באפריל 2016

אם ואם ואם.. יונייטד לא ניצחה 5 משחקים ברצף מאז שהסר עזב ואין שום אינדיקציה שזה יתחיל עכשיו. תשלימו עם זה שלא נהיה בצ׳מפיונס וזהו

רונן דורפן 20 באפריל 2016

אני חושב שמוייס ניצח אפילו שישה – לפחות בליגה

רונן דורפן 20 באפריל 2016

סליחה – ואן חאל ניצח שישה ברציפות בשתי הזדמנויות שנה שעברה. מוייס רק ארבעה. אבל מוייס כבש 64 שערים ויונייטד על 40 עכשיו.

Fred the red 20 באפריל 2016

העונה לדעתי הרצף על 3 מקסימום ויש לנו עוד את לסטר. Aint gonna happen

יוסי מזרחי 20 באפריל 2016

לפעמים אתה נבנה מאפסותם של אחרים.
אחרי שלוש שנים קשות,שכללו סדרת שגיאות שלסיר אלכס ולדויד גיל היה צורך בשלושים שנה כדי לחוות אותן, ועם כל מה שאנחנו יודעים על ימי החושך האלה, אם חמישה מחזורים לסיום, אנחנו בטווח נגיעה מהמקום השלישי(לא שנשיג אותו אבל בכל זאת, 4 נקודות ולשתיים מעלינו מחכה עוד מפגש בינהן) ואחרי מהלך מכונן של ליברפול (קלופ ), ואלה עוד מאחור (הרגלים טובים הם סיגלו לעצמם….) יש לנו למה לצפות, וכנראה שהפעם תהליך ההבראה יתקיים באמת.
חמישה אחוזי שיפור ביכולת העונה, היו מביאים אותנו למקום הקבוע, עם 19 קבוצות מאחור, ורק לחשוב שמחכה לנו פרק של שיפור קצת מקיף יותר, נו יש למה לחכות.
בינתיים צריך לנצח היום ואחר כך יבוא אחר כך.

אמיתי 20 באפריל 2016

השנה זה השנה…שנה הבאה שאר הגדולות
לא יראו כזה חוסר יציבות. אפילו ארסנל..
אני לא כזה אופטימי. מאד מאד תלוי במי
יהיה המנגר הבא. (מוריניו..)

יוסי מזרחי 20 באפריל 2016

על שתי השורות הראשונות: כך אמרו גם בשנה שעברה. איפה הגדולות האלה אנחנו רואים.

אמיתי 20 באפריל 2016

בפריימרליג עם המסורת ועכשיו הכסף אין ולא יהיה וואקום

אמיר המקורי 20 באפריל 2016

הכול נכון, חוץ מ:
1. וארלה – זו בדיחה.? זה לא שחקן לרמות האלו, כל חלוץ איכותי משאיר אותו מאחור בספרינט, לוקה בהבנה הטאקטית של משחק ההגנה
נתן שניים/שלושה משחקים טובים וכל השאר חושך.
2. בלינד – שמישהו יספר לי מה תפקידו הטבעי של הבחור, כמגן חסרה לו מהירות(ראה ערך וארלה),כבלם אין לו פיזיות וגם לא מהירות, כקשר 50/50 שוב אין לו את החוסן הפיזי או המהירות, שחקן טוב וגם חכם שחשוב לכל סגל אבל לא בהרכב פותח בטח לא של היונייטד.

דורפן 20 באפריל 2016

התפקיד שלו זה מגן שמאלי. אין לו מהירות אבל יש לו מסירה חדה מאד משם. אבל הערך שלו באמת שהוא יכול להיות המחליף ב-3-4 עמדות. לא יותר מזה.

נובלס כחול 20 באפריל 2016

זה אותו וארלה שזידאן(ריאל) ניסה לרכוש בעונה שעברה, אחרי שהיה אצלו והרשים?

אני לא יודע עד כמה זידאן מבין בכדורגל בהשוואה לואן חאל או לך. אבל די הולך לו שם בימים האלו וגם לשחקנים שהמליץ עליהם (בנזמה, וראן).

יוסי מזרחי 20 באפריל 2016

באשר לוארלה, כל מילה בסלע.

צ'לסקי 20 באפריל 2016

כשלוק שואו יחזור אתם תראו יותר טוב,ראה ערך בתחילת העונה כשהוא היה כשיר,בגדול המגן השמאלי הטוב בעולם ללא צל של ספק והוא רק בן 20

no propaganda 20 באפריל 2016

מי הוא אם אפשר לשאול?

צ׳לסקי 20 באפריל 2016

אני משער שאתה ציני ואם לא,תעשה גוגל/יוטיוב קצר ותבין לבד אין אחד בליגה שמתקרב אליו ביכולות

no propaganda 20 באפריל 2016

אוקיי, אז בוא נשים דברים על דיוקם.
יש הבדל בין הליגה והעולם. ובעולם יש אחד דוד אלאבה שאף אחד לא מתקרב אליו.

צ׳לסקי 20 באפריל 2016

שלב ראשון זה הליגה ואז זה העולם,אל תשכח שאלאבה מבוגר ממנו ב-3 שנים מבחינת מהירות פיזיות ושמירה לוק שואו עולה עליו בכל אספקט בוא נראה איך הוא יחזור מהפציעה

no propaganda 20 באפריל 2016

לא יודע מי יותר מהיר אבל אלאבה הוא אחד השחקנים המהירים שיש, גם אם שואו מהיר יותר זה לא משמעותי.
לא הייתי אומר ששואו משמעותית יותר פיזי אם בכלל.
מבחינת שמירה שניהם לא בדיוק מלדיני.
מה שכן אלאבה מוסר, בועט וקורא משחק ברמה של קיצוני טוב ושואו ממש רחוק מזה. וגם זה לא שאלאבה רק עכשיו נהיה כזה תותח, הוא מראה את היכולת הזו מגיל 19. אז ייתכן ששואו ישתפר אבל לדעתי הסיכוי שהוא יגיע לרמה של אלאבה נמוך מאוד

איתן 20 באפריל 2016

פרופגנדה :עזוב אותך אני כבר התוודתי לדעתו של צ'לסקי, שחוטא באהדה יתרה לשחקנים אנגליים, עוד שנייה הוא יגיד לך שהארי קיין יותר טוב ממסי.

ולמה עדיין לא נתנו ללופטוס צ'יק תואר אבירות סר כמו שלפרגוסון נתנו

בזבוז של זמן והקלדה,שתעשה לך בסוף דלקת פרקים.

אמיר המקורי 20 באפריל 2016

פאלאס קבוצה קשה, פיזית מאוד, מטריד אותי שם בולאסי (שמתי לב ליכולות שלו כבר לפני עונה/שתיים)שהכוח הפיזי האדיר שלו בתוספת מהירות יכולים להוות בעיה גדולה להגנה של היונייטד

אריק 20 באפריל 2016

לא משחק לדעתי

אורי 20 באפריל 2016

איך אפשר לראות את המשחק באיכות טובה לא דרך ספורט 1?

אמיתי 20 באפריל 2016

circa free
ויש עוד מלא רק האיכות לא תמיד איאיאי

יאיר אלון 20 באפריל 2016

הבשורות החשובות מהערב: על סמך התוצאה, אברטון הכושר ממש לא טוב

kirma der faux 20 באפריל 2016

על סמך צפייה, אברטון מפורקת לחלוטין.

יאיר אלון 20 באפריל 2016

דרמיאן הוא אחלה מגן

סימנטוב 20 באפריל 2016

מסכים הוא טוב מאוד. ולא צריך כל כך לשפוט שחקן בעונה הראשונה

אריק 21 באפריל 2016

ולמרות מה שכולם אומרים, בלינד אחלה בלם מאז ינואר הוא כבר ממש מרגיש בנח.ון חאל פדע פה לא רע בכלל, חבל שאת הכסף שנחסך על בלם לא השקיעו בקישור.

יואב 20 באפריל 2016

יוסי מזרחי,
איתך בכל מילה. מרגיש שאנחנו מעבר לסיבוב(:

סימנטוב 20 באפריל 2016

ראיתי את המשחק מהדקה ה42. הפקק בשליש האחרון עדיין לא השתחרר. המסירה האחרונה לרוב לא משהו. שמח לראות את רוני טוב אבל אני לא רוצה שישבור את השיא של צ'רלטון.
הקבוצה הזאת מבליחה משחקים טובים, אבל ההבדל בין מבליחים למבחילים הוא רק סדר האותיות… טוב אני עייף נפרוש בשיא הנמוך משהו ;)

גלעד בלום 21 באפריל 2016

כפי שרונן כתב, אתם מצחיקים, כאילו שאם קבוצה נותנת פיניש טוב לעונה זה לא נחשב, מה זה מגיע לא מגיע, מי שיסיים בסוף בטופ 4 אז מגיע לו, כל משחק חשוב וזה מה שיפה בליגה הזאת ( למרות מה שרפאל המגיב המיתולוגי כותב על מחסור בפלייאוף), כמעט כל משחק בעל חשיבות לעליה לאירופה או ירידה.

גם הקביעה שהקבוצות הגדולות גרועות לא רצינית. מאנ סיטי לא נראים חלשים באירופה בכלל וגם ליברפול בדרך לתואר אירופאי אולי ועברה את דורטמונד שעשתה בית ספר לטוטנהאם שלי. ברור שיש ירידה ביציבות של ארסנל, סיטי, יונייטד, צ׳לסי וליברפול אבל יש שתי קבוצות שכן מגלות יציבות-לסטר וספרס. יכול להיות שקבוצות כמו ווסטהאם, סאות׳המפטון, סוונסי התחזקו ולכן יש יותר צפיפות? יכול להיות שהכסף שמחולק צימק את הבדלי הרמות הרגילים? אני חושב שיש ליגה מצוינת השנה רק ששמות הקבוצות השתנו, מי אומר שלסטר או טוטנהאם פחות טובות השנה מהקבוצות הגדולות של יונייטד או ארסנל או צ׳לסי של שנה שעברה? הרי מבחינת צבירת נקודות לסטר מדהימים, לא פחות.

יש תנודות, הסדר הישן לא בטוח שיחזור, לא סתם פרגוסון אליל, לייצר כזאת יציבות ודורסנות לאורך זמן (3-4 דורות של שחקנים) זה לא פחות מגאונות, לא פשוט לייצר מה שיוסי מזרחי ודורפן רוצים- קבוצה שתרוץ חזק למעלה, תשחק יפה, תגלה רוח יונייטדית ותביא תארים.

בסוף תצאו מהעונה הזאת עם ליגת אלופות וגביע וואן חאאל יישאר, אני מבין שואן חאאל נחשב לכשלון אבל לא בטוח שמי שתביאו בעונה הבאה יביא תוצאות יותר טובות, ראו את צ׳לסי לדוגמא, מעניין מה יקרה להם בעונה הבאה.

יוסי מזרחי 21 באפריל 2016

אתה צודק גלעד, זה לא פשוט להגיע ליעד שאני מבקש אבל זה אפשרי.
תמיד כדאי לקבוע יעד גבוהה אפילו שלא תמיד מממשים אותוולא להתרגל לרף נמוך ולהתרגל אליו.

אריאל גרייזס 21 באפריל 2016

יש לכם משחק עם ווסטהאם לקראת סוף העונה, זה עשוי בסוף להיות משחק פלייאוף על עליה לליגת האלופות. איזה עונה מטורפת צ'לסי, יונייטד, ליברפול וארסנל או הסיטי כולן עשויות למצוא את עצמן מחוץ לליגת האלופות

אריק 21 באפריל 2016

מה מטורף בזה שליברפול לא באלופות?
זה לא המצב הרגיל?

אריאל גרייזס 21 באפריל 2016

We shall see, i guess

יוסי מזרחי 21 באפריל 2016

אכן כך. נחיה ונראה. (כמו שאנחנו רגילים)

הארכיון 21 באפריל 2016

והליגה הזו מעניינת כי?

גלעד בלום 21 באפריל 2016

ל-הארכיון-

הליגה הזו מענינת כי:

1) לסטר כנראה תיקח אליפות ראשונה בהסטוריה שלה עם תקציב זעום ושחקנים אלמונים, אם זה יקרה זו סנסציית הספורט הגדולה של המאה ה-21.

2) טוטנהאם ( אולי, אולי גדול ) תיקח אליפות ראשונה מאז 1961.

3) יש מאבק אמיתי על המקום לאלופות והמקום לאירופה בין קבוצות שבדרך כלל רגילות להיות בטופ 4.

4) יש הפתעות כל שבוע כי כל הקבוצות נלחמות .

5) יש קצב מצוין במשחקים ובדרך כלל שיפוט עקבי ואמין עם פחות בזבוזי זמן ומשחק מלוכלך מאשר בליגות הלטיניות.

6) יש עומק, קבוצות הדרג השני-שלישי השתפרו ויש שחקנים מגניבים בכל קבוצה שכיף לראות.

אני לא אומר שאין ליגות אחרות טובות, אני צופה בליגה הספרדית באדיקות ונהנה ממשולש הצמרת אבל לא תראה באנגליה 8-0 כמו זה של ברצלונה אתמול או הששישיות של ריאל.

no propaganda 21 באפריל 2016

השנה אני זוכר שתי שישיות.
בשנה שעברה הייתה שמיניה.

רפאל 22 באפריל 2016

על טעם ועל ריח…
יש אנשים שיעדיפו גם ליגה פורטוגזית על ליגה ספרדית, לך תבין
( לא, אני מעדיף את הבלגית על ההולנדית.. )
או את הבונדסליגה האוסטרית על זו הגרמנית,
או את בונדסליגה 3 על 1.

בכל מקרה, מבחינת יכולת ומאצ' אפים נטו- אם לוקחים את הדירוגים בהתאמה בליגות בספרד ואנגליה, יש סיכוי סביר שנציגות לה-ליגה ינצחו יותר סדרות, אפילו אם נוריד מהמשוואה את 3 הראשונות( !!!! ).
יש הבדל בין קבוצות לא תחרותיות לבין ליגה לא תחרותית.
בגרמניה גם קרב האליפות ידוע מראש ( באיירן ועוד קבוצה שיכולה איכשהו לעמוד בקצב של לפחות 80 אחוזי הצלחה אם יש דבר כזה באותה עונה ) אבל עושה רושם שהקבוצות לאורך הטבלה איכותיות ובמגמה של שיפור מתמיד.
אם זה יותר מעניין מליגה תחרותית יותר עם קבוצות פחות איכותיות? לא נראה לי.

אבל סה"כ זו אותה חשיבה בכל מדינה ( מהליגות הגדולות ), אז זה בעיקר עניין של הרגלים והעדפות אישיות.
במובן היחסי, עושה רושם שבאנגליה יש יותר מראית עין שמנסים ליצור ליגה תחרותית מאשר בספרד כיום.

בסופו של דבר השאלה מה אתה מחפש- יחסים בווינר/קצת שקט/פאב עם אוהדים רעשניים עם חולצות וטירוף/על מה משחקים
כמה אתה צריך לברוח מהבית ולהשתחרר… וכמובן מה משודר באותו רגע לעומת האופציות האחרות וכמה יש לך כח לבקש ממישהו לחפש משחק אחר. אם הבחורה מולך זורמת על רז זהבי… אתה תראה גם את הדרבי של כסילאמלם וג'לג'וליה.

cookie-monster 21 באפריל 2016

על זה נאמר ניצחונות מתקנים הכל

גלעד בלום 21 באפריל 2016

נו פרופגנדה – זו פרופגנדה :)

אתה לא מסכים שהליגה באנגליה השנה מעניינת? כרגע זו הליגה הכי בריאה באירופה מבחינת זה שהאלופה לא ידועה וגם האלופות של השנים הבאות זה סימן שאלה גדול , בספרד זה אחת משלוש הגדולות, בגרמניה באירן , באיטליה יובה, מה נשאר?

cookie-monster 21 באפריל 2016

פעם אחרונה שהליגה האטלקית משכה את תשומת ליבי היתה כשהורידו את יובה ליגה אז הלכתי לויקיפדיה לקרוא מה קרה מאז ;)

גם מצאתי את המשפט הבא:
"באוגוסט 2012 הושעה המאמן אנטוניו קונטה לעשרה חודשים ממגרשי הכדורגל לאחר שהואשם על ידי ועדת משמעת באי מסירת דיווח על מכירת משחקים בעונת 2010/11 בעת שאימן את סיינה."
זה אותו אחד שבצלסי כן?

אריק 21 באפריל 2016

שמע לשים ציטוט מאיזה מקור שלא מאוד מקפיד על פרטים ולהחליט שמישהו אשם במשהו זה בעייתי מאוד.
לגבי קונטה מציע לך ללמוד את הנושא. אין שום מניעה יעבוד בצלסי.
לגבי הסיריה א – אכן שממה.

cookie-monster 21 באפריל 2016

וואו אריק
מי האשים (למרות שנראה שהרשויות הרלוונטיות אכן האשימו)
הסיפורון הזה משעשע אותי משהו משום מה ורק תהיתי אם זה אותו אחד ששם בצ'לסי ..לא באתי להתחיל ויכוח על אם מישהו אשם ובמה
אם זה היה מענין אותי היה לי קצת יותר מושג על מה הולך באיטליה ..

אריק 21 באפריל 2016

רשויות החוק באיטליה הן בדיחה והיא לא מצחיקה.
הכדורגל אגב סובל מאוד מכך.
וחבל כי עם כל הכבוד לליגה האנגלית והספרדית כיום הן לא מתקרבות למה שהיה באיטליה פעם.
קונטה הוא קורבן פה. לכן ההערה על צלסי, לא משהו.

no propaganda 21 באפריל 2016

גלעד,
איפה ראית שטענתי אחרת?
אני מאוד אוהב את הליגה האנגלית והשנה אף יותר בגלל לסטר, אבל לאמר שאין בה תוצאוץ של 6 ו8, זו הגזמה.
לאמר שיש בגרמניה רק את באיירן כשיש שם את דורטמונד, זה לכל הפחות מוזר. וזה עוד בלי לדבר על לברקוזן, וולפסבורג וכו'

ואני גם מאוד מסכים שהכח של הליגה האנגלית הוא בזה ששחקנים כמו שאקירי, פייה וקבאי משחקים שם בקבוצות מרכז טבלה.

גלעד בלום 22 באפריל 2016

נו פרופ׳, רק שאלתי שאלה, עם כל הכבוד לדורטמונד (ויש) באיירן בגרמניה זה כמו מכבי סל בישראל (לפני הפדרמנים), על כל אליפות של קבוצה שהיא לא באיירן יש חמש אליפויות של באיירן.

בספרד זה או ריאל או ברסה (ובמקרים נדירים אתלטיקו), באיטליה יובה יוצרת שושלת, באנגליה יש אלופות שמתחלפות כבר כמה שנים, חוץ מאסטון וילה העונה אף קבוצה לא היוותה בשר תותחים, בניגוד לספרד שם יש לא מעט קבוצות נחמדות שבאות למדריד/ברצלונה וחוטפות בראש על בסיס קבוע, הבדל הנקודות בין שלוש הגדולות למקום הרביעי הוא ענקץ נראה שבאנגליה קבוצות התחתית לא מתבטלות מול הגדולות.

גיל 21 באפריל 2016

הולי שיט, פרינס, מה קורה לאחרונה?

יוסי מזרחי 21 באפריל 2016

מקימים להקה בשמיים

Comments closed