כשהכל הולך לקליבלנד על פי התכניות

0-1 קל לווריורס

joe
משחק שמאתגר את הפרשנות.

– קטסטרופה התקפית – המשחק הגרוע של העונה – מצד סטפן קארי וקליי תומפסון. הדבר היחיד שאני יכול להגיד לזכות שני האוכלי-חינם הללו שהם לפחות לא חירבו את המשחק ב-20,000 זריקות.

– יתרון של עשר נסיונות עונשין לקאבלירס מהקו.

– כמעט טריפל דאבל ללברון ג׳יימס.

– 66 נקודות לשלישיה הגדולה – כשסוף סוף יש לקאבלירס את לאב ואירווינג שהיו חסרים להם בשנה שעברה.

– יתרון בולט לקאבס בריבאונד. שלושת הריבאונדים המובילים של המשחק היו מקליבלנד.

ואז מה שכמובן קרה…הממממ…. הוא לא שגולדן סטייט גירדה ניצחון. היא פשוט מחצה את קליבלנד. בכדורסל מתוזמר ומתוזמן של שחקני המשנה.

לאור המצב הפעם רק סנט וחצי על המשחק: טבעי מאד לבוא מרוכז, עירני ולתת מאמץ של 200% נגד קארי ותומפסון. אבל הגנה אמיתית שומרת נגד כולם.

לקראת הגמר. כך אומר אבו-קליי
חידון מספר 504. גמר הנון בית אלף

143 Comments

גילי פלג 3 ביוני 2016

אם שון ליווינגסטון הוא שחקן משנה, מה יגידו אזובי הקיר…..

רוג`רס אהרון 3 ביוני 2016

הטעות של קליבלנד זה הנסיון לרוץ בקצב של הווריורס.
ואיגי רואה את קליבלנד ונדלק

גורביץ' 3 ביוני 2016

איזה תצוגה נרפית וחסרת נשמה של קליבלנד. ריצה של +20 לג"ס סוף רבע שלישי תחילת רביעי על הראש של הביג 3 עם המחליפים.
אני חושב שגם דיוויד וגם דוראנט החזירו קצת מהכבוד שלהם היום.

חכם בדיעבד 3 ביוני 2016

הפרשנים לא מפסיקים לדבר על הזלזול של קליבלנד בספסל של גולדן סטייט.
מי שהתרגל לשחק מול אטלנטה וטורונטו לא יכול יישם את אותה תכנית מול גולדן סטייט.
משחק חד גווני של קליבלנד.

משחק ע נ ק של איגוואדלה..

גיא 3 ביוני 2016

הפרשנים טועים.
קליבלנד לא מזלזלים בשחקני המשנה.
פשוט אין להם שום יכולת לשתק את סטף וקליי מבלי להשאיר את המגרש פתוח לגמרי לכל השאר.
ההבדל הגדול הוא ששחקני המשנה של ג"ס פשוט יודעים לגרום לך לשלם

S&M 3 ביוני 2016

בדיוק.
כלומר, הג'נרל מנג'ר (והמאמן) של ג"ס עשה עבודה ענקית בבניית ספסל שקולע באותה רמה כמו חמישיה של כל קבוצה אחרת בליגה.

Shadow 3 ביוני 2016

המאמן של קליבלנד דאג לייבש את הספסל רוב העונה מאז שהחליף את בלאט וזה נראה מעולה

איציק 3 ביוני 2016

1. שני אוכלי חינם דפקו שתי שלשות על הפנים כדי להבהיר לקליבלנד להפסיק לחלום על סגירת הפער. מדהים איך במשחק כזה שלהם הם לא ממצמצים וסוגרים עניין.
2. מי אמר שאין תוחלת לקליעה מחצי מרחק?

Shadow 3 ביוני 2016

הספסל של גולדן ניצח את קליבלנד זה כמה גרוע המזרח.

איציק 3 ביוני 2016

האם יש קבוצה בהיסטוריה של גמרי הפלאי-אוף שניצחה משחק כששני הכוכבים ביחד קולעים 20 נק'?
האם שיקאגו כש ג'ורדן+פיפן, ליקרס עם שאקיל+קובי, מיאמי לברון+וויד, SA עם דאנקן+מישהו? קשה לי להיזכר בקבוצה שמנצחת כל כך משכנע עם תפוקה כזו נמוכה של צמד הכוכבים.

דורפן 3 ביוני 2016

ג׳ורדן מעולם לא קלע פחות מעשרים בגמר. למרות שהיו לו מספר קטן של משחקים איומים

איציק 3 ביוני 2016

ברור שג'ורדן לא קלע פחות מ-20 בסדרת הגמר, השאלה האם הצמד ג'ורדן+פיפן קלעו פחות מ-20.

Tal 3 ביוני 2016

כלומר האם פיפן קלע ניקוד שלילי?

איציק 3 ביוני 2016

בדיוק, עלית עלי!!!

shohat 3 ביוני 2016

לג'ורדן היו 3 משחקי פלייאוף בקריירה עם פחות מ20 (כולל 19 נגד בוסטון ב86). הכי נמוך 15.הכי נמוך בגמר 22.

אני 3 ביוני 2016

לא יודע מי זה הג'ורדן הזה אבל הוא נשמע תותח.

ישרון 4 ביוני 2016

חחחח הרגת אותי אני עם דמעות

גיל שלי 3 ביוני 2016

אני מסכים עם אייזיה תומאס, משחק ההתקפה של קליבלנד היה מחריד. הם לא יצאו לפאסט ברייק בכלל, רק שלושה שחקנים קבלו זריקות, כולם עמדו והסתכלו על השחקן עם הכדור. קליבלנד היום היתה תקוע הכדורסל של לפני כמה שנים, חשבה שמדובר בסופרסטארס שלנו נגד שלהם, אז לא ממש

אסף 3 ביוני 2016

גיל, אתה אוהד ניקס, לא?
איך אתה יכול להקליד את המילים " אני מסכים עם אייזיאה תומאס…"?

גיל שלי 3 ביוני 2016

עלה לי בדם

סימנטוב 3 ביוני 2016

חזק

יהודה 3 ביוני 2016

דוראנט עכשיו יושב בבית רואה את המשחק ולא מאמין שהוא עדיין שוקל (לפחות לפי בארקלי) לשחק במערב.

Shadow 3 ביוני 2016

בדיוק. כמעט עם כל קבוצה מהמזרח הוא הוא יוכל להגיע לגמר. הוא יהפוך לכוכב כמו לברון

פרילי 3 ביוני 2016

חחח, היו פה אנשים שהימרו על קליבלנד בשש זה יותר מצחיק.

S&M 3 ביוני 2016

פרילי, תזדהה, כדי שאוכל לחזור האחרי השישי ולצחוק עליך.

יהודה 3 ביוני 2016

חבל שלא שמעת את שימי ריגר – קאבס בחמש

ד"ר רזי הופמן 3 ביוני 2016

מה שבאמת מצחיק זה שמדובר בקבוצה גדולה של פרשנים בכירים חלקם עם ניסיון של יותר מ 50 שנה) שטוענים שלברון ייקח השנה אליפות עם קליבלנד…. אבל חלק מהם כבר סניליים והשכל כבר לא כמו שהיה בצעירותם.:)

אלכס 3 ביוני 2016

דוראנט יושב בבית ואומר ססססאמק…הגמר היה שלנו ואנחנו הפסדנו אותו, איזה פראיירים (אנוכיים, טיפשים, ועקשנים אומרים השאר) אנחנו.

רועי מ 3 ביוני 2016

כל עוד זרקו מבחוץ הלוחמים הם היו תקועים
שינו סגנון ושברו אותם.
תענוג. זה עוד יגמר מהר מאוד.

יואב דובינסקי 3 ביוני 2016

נהניתי לראות את ברבוסה. הוא שיחק כאילו זה המשחק האחרון בחיים שלו. קלע לייאפים, העיף את השופט, קלע שלשה, פיצץ את לברון. שיחק עם אנרגיות אדירות.

היסטוריון של ספורט 3 ביוני 2016

אתה עדייו חושב שלאו שיפר את מה שבלאט עשה בקאבס ?

יואב דובינסקי 3 ביוני 2016

הסדרה רק התחילה. מוקדם להזמין מטאטא.
יש דברים שלו שיפר. לא טענתי שלו מאמן יותר טוב או מנהל משחק יותר טוב.

ניינר/ ווריור 3 ביוני 2016

בקצב הזה הקאבס יתחילו להתגעגע לבלאט מהר מאוד.

איציק 3 ביוני 2016

למי?
למאמן של קבוצה זניחה ממדינה מוסלמית על גבול אירופה-אסיה?

תוהה בדרכים 3 ביוני 2016

בלאט מאמן הרבה יותר טוב מלו, בטח במצב של התמודדות מול קבוצה עדיפה שדורשת ממך קצת יותר מלהסתדר עם הכוכבים. העבודה שהוא עשה בגמר בעונה שעברה הייתה מצוינת, ביחס לכלים שהיו לו. גם במשחק הראשון בעונה הסדירה הוא הצליח לעצור את הווריירס (במשחק השני כבר עשו לו סבוטאז').

איציק 3 ביוני 2016

באמת, אז למה בלאט בתורקיה ולו בקליבלנד?
אתה חושב שזה שלברון התנהג כמו שיט, שה-GM התנהג כמו רכיכה, ושהשחקנים הצטרפו למלך לסבוטז', כל אלו הם סיבה מספקת כדי לסלק מאמן? הרי למאמן הפוטר היו הרבה מאד בעיות אחרות, ראה את מאזן נצחונות/הפסדים בעונה וחצי שהוא אימן, ראה את התבוסה בגמר שנה שעברה. כל זה הצדיק את סילוקו. הבן-אדם אין לו מושג של אימון ברמות הגבוהות.

תוהה בדרכים 3 ביוני 2016

אין לו עבודה בליגה כי בNBA הדבר הכי הכי חשוב זה להסתדר עם הכוכבים ובזה אין לו ניסיון ובנוסף נרטיב התקשורתי נגדו והלכלוכים מקליבלנד בטח לא עזרו.
"הרמות הגבוהות" זה בולשיט אחד גדול- רוב מוחלט של המאמנים בNBA לא היו מתקרבים להישגים שלו בכדורסל הבינלאומי. את טיירון לו אני לא לוקח לבני הרצליה, אבל בקבוצה שהקריטריון המרכזי של להיות המאמן שלה זה להסתדר עם לברון ולהיות "בראדר", הוא מספיק טוב, לפחות בשביל להגיע לגמר דרך הבדיחה שהיא המזרח.

איציק 3 ביוני 2016

אתה יכול לספר מה שאתה רוצה אבל תראה איזה מאזן נפלא היה לקליבלנד מאז שלו הגיע. ראה איזה מאזן נפלא היה להם בפלאי-אוף, וזה עוד כאשר לאב ואירוינג הפריעו, מה שלא היה לבלאט בשנה שעברה בחלק גדול מהמשחקים בפלאי-אוף.

תוהה בדרכים 3 ביוני 2016

לקליבלנד היה מאזן פחות מאז שלו הגיע.

תוהה בדרכים 3 ביוני 2016

"מאזן פחות טוב".

איציק 3 ביוני 2016

אתה עושה השוואה לא נכונה. אתה משווה את זה לקליבלנד של בלאט בשנה השניה. אתה צריך להשוות רוקי מול רוקי, כלומר משחקים ראשונים בקבוצה של בלאט.

בוב השקט 3 ביוני 2016

אני ממש לא מחובבי בלאט, אבל באמת, זאת ההשוואה הנכונה כי זה רוקי מול רוקי?

מאמן שזה התפקיד (כל תפקיד) הראשון שלו בליגה מול אחד עם ניסיון עשיר כעוזר מאמן (כולל שנה וחצי בקבוצה המדוברת)?
קבוצה חדשה לחלוטין מול קבוצה שרצה ביחד שנה וחצי?
משחקים ראשונים בעונה מול אמצע עונה מוצלחת?

העיקר שזה רוקי מול רוקי אז זאת השוואה הוגנת.

איציק 3 ביוני 2016

בוב, חבל שאתה לא שקט ומשהו מתריד את מנוחתך.
כדי להשקיט את נפשך שלא יודעת מנוח, רד טיפה יותר למטה וקרא את התגובה החכמה של אלכס :-)

גיא 3 ביוני 2016

נו, זה לא ברור שזה בכלל לא משנה?
קליבלנד לוקחת את המזרח עם כל מאמן, ומפסידה למי שזו לא תהיה מהמזרח עם כל מאמן.

גיא 3 ביוני 2016

מהמערב כמובן

תוהה בדרכים 3 ביוני 2016

ואן חאל לוקח את המזרח עם קליבלנד.

איציק 3 ביוני 2016

ואן חאל לוקח את המזרח עם יוניטד.

תוהה בדרכים 3 ביוני 2016

אין במזרח תשובה לדומיננטיות של פלאיני מתחת לסל. ואני כותב את זה רק בחצי בצחוק.

miranda veracruz de la hoya cardenal 3 ביוני 2016

שאמפרט הוא הפלאיני של ה NBA

southport 3 ביוני 2016

אין מצב שואן חאל מצליח לעבור את החצי ב8 שניות

shohat 3 ביוני 2016

איציק מעולה.

אלכס 3 ביוני 2016

איציק, אתה מתלוצץ ותוהה לא קורא את זה, הלוא כך?

איציק 3 ביוני 2016

התגובה הבאה שהיתה מתוכננת לתוהה לכשיענה, זו בקשה למישהו להסביר לו (טירון) או שאני אמשיך ;)

תוהה בדרכים 3 ביוני 2016

בקריאה שנייה, יכול שלא הבנתי את הציניות. התבלבלתי בין איציק שהוא פרו בלאט ואריק שהוא אנטי?

איציק 3 ביוני 2016

הכל ברוח טובה, צריך להתחיל איכשהו את הבוקר :-)

תוהה בדרכים 3 ביוני 2016

סבבא, הבעיה עם התגובה שלך הייתה שזו תגובה שמישהו גם יכול היה לענות ברצינות.

איציק 3 ביוני 2016

כל-כך הרבה גיבוב, לדעתי רק ג'וני היה מסוגל, וחבל שפרש לגמלאות, היה תענוג צרוף.

אריק 3 ביוני 2016

אריק לא אנטי בלאט ואפילו מהכרות אישית קצרצרה נראה חביב. רק שלא יסבירו שבלאט סחב את לברון על הגב למרות שניסה להפריע.

איציק 3 ביוני 2016

מה זה לא היה ככה, אוי, נכון, זה לא היה בלאט, זה היה ספולסטרה. מזל שריילי עזר לו, פשוט ניגש והעיף לו את לברון מהגב והכריח את המלך ללכת לבד. מאז ספולסטרה פורח, כי כבר לא כל כך כבד לו.

ישי 3 ביוני 2016

כשאתה קורא את איציק שקול תמיד את האפשרות של ציניות

איציק 3 ביוני 2016

מה קרה, עכשיו זה בונטון לרדת עלי. לא ישנתי חצי לילה, אז קשה לכתוב תגובות קוהרנטיות, מה לעשות, מגיל מסוים זה בעייתי. לפני גיל זה, זה היה סתם קשה.

ישי 3 ביוני 2016

די, אל תהיה בכיין. מספיק יש לך אליפות.

איציק 3 ביוני 2016

עכשיו תזכיר לי את זה במשך 40 שנה.

ישי 3 ביוני 2016

אמרת ששנה הבאה אליפות. אז עכשיו אתה כבר יורד מזה?

איציק 3 ביוני 2016

אני גם אמרתי שהשנה לא נזכה…

ישי 3 ביוני 2016

אתה מסתפק במועט

ניינר / ווריור 3 ביוני 2016

אני אחרון חסידי בלאט אבל בלי קשר אליו לראות את הקאבס מתפרקים כך + האיבודים של לברון במאני טיים -עונג צרוף. רק שימשיך כך ומשימת הקודש של ג'ס תוכתר בהצלחה רבתי

ניק דה בריק 3 ביוני 2016

אם קיירי לא יתחיל לשמור זה יגמר בסוויפ.
הקאבס צריכים להתחיל להיכנס ללוחמים לראש אם הם רוצים שיהיה להם סיכוי. הקרב האמיתי הוא בצד המנטלי. כדורסל נטו, גולדן סטייט הרבה יותר טובים.

גילעד 3 ביוני 2016

קיירי לא יכול להתחיל לשמור, הוא פשוט לא יודע לעשות את זה. מעולם לא ידע. היו לי כמה דיונים על העניין הזה לפיו הנה, יש לקאבס סיכוי השנה כי הם עם לאב וקיירי ושנה שעברה הצליחו לגרור את זה לשישה משחקים – אז לא. כי מול גולדן סטייט, בלתי אפשרי לנצח כששני שחקנים לא יכולים לשמור.

karim the dream 3 ביוני 2016

הוא לא יכול לשמור על קארי, ליוונגסטון או תומפסון. גם אם ינסה, הוא פשוט לא מסוגל. דלאבדובה גם כן יכול אולי להאט את סטף, אבל לא יכול לשמור על קליי וליוונגסטון. הדרך היחידה של קליבלנד להשיג יתרון הוא להכניס את תומפסון לבעיית עבירות כמו היום, אבל גם זה לא עזר כל כך..

יריב 3 ביוני 2016

אני רואה איך אנשים פה כבר מסכמים את הסדרה, ואני חייב להזכיר את חצי גמר המערב. אם יש דבר אחד שכדאי ללמוד מהפלייאוף הזה זה כמה קשה לחזות מה באמת יקרה במשחק הבא.

אודי 3 ביוני 2016

מסכים. אחרי משחק 2 בגמר המערב אמרתי שגולדן סטייט יתנו להם בראש.

dmc 3 ביוני 2016

בדיוק. קברו את ווסטברוק, את דוראנט ואת דונובן אחרי משחק אחד

אורן השני 3 ביוני 2016

וגם הספרס פירקו את OKC במשחק 1

יריב 4 ביוני 2016

לא שזה לא קרה, אבל זה גמר המערב. ההתייחסות שלי היא לחצי הגמר, בין אוקלהומה לסן אנטוניו.

אופיר 3 ביוני 2016

שבעה שחקנים בדאבל פיגרס – וקליי תומפסון לא ביניהם. כן או לא בעד גולדן סטייט, חייבים לאהוב את הקונספט הזה.

גיא 3 ביוני 2016

אוי לליגה שכך נראית קבוצה שלקחה בהליכה את המזרח, ושעלתה בנינוחות שכזו לגמר.
פתאום שיא הנצחונות של ג"ס נראה פחות מרשים

ניק דה בריק 3 ביוני 2016

יכולים לספר הרבה סיפורים, הליגה חלשה מאוד. הגיע הזמן להחזיר את החוקים הישנים ולהחזיר לקבוצות את היכולת לשחק הגנה.

סימנטוב 3 ביוני 2016

השימוש הגמיש של קר ברוטציה (שחקני רוטציה שביעי יוכל לשחק פחות משחקן עשירי, יש ועדה של סנטרים הנקראים לדגל בהתאם לצורך, וכו') נותן לקר קלף אדיר.

תוהה בדרכים 3 ביוני 2016

השאלה היא האם משחקים כאלו מורידים משהו מגדולתו של קארי. מצד אחד יאמר לזכותו שהוא לא כופה את עצמו ומחרב משחק בימים שלא הולך, מצד שני ברור שהקבוצה לא תלויה בו כפי שאנשים מסוימים טוענים ופה המקום להזכיר שגם בגמר בעונה שעברה הוא לא הבריק (ביחס לציפיות). יש לו הברקות, אבל עד היום הוא לא שחקן פלייאוף ענק.

איציק 3 ביוני 2016

בנתיים לא שחקן גמר פלאי-אוף ענק.

עירן 3 ביוני 2016

באזור הרבע השלישי או הרביעי הראו איך רק התנועה שלו מצד לצד, עם כל תשומת הלב שהוא לוקח מיותר משחקן אחד, פותחת את כל האמצע ושחקנים אחרים עומדים פנויים מול הסל.

איציק 3 ביוני 2016

ו….

עירן 3 ביוני 2016

ככה הוא משפיע הרבה, להבנתי, על המשחק גם בלי שהכדור אצלו. שכחתי לסכם את המסקנה הזו בסוף. סליחה, איציק. כי תוהה פשוט כתב על הדיון האפשרי בשאלת הגדולה של קרי אחרי המשחק.

איציק 3 ביוני 2016

זה עדיין לא ענק. היו הופעות גדולות יותר גם למייקל גם לשאקיל.

שמעון 3 ביוני 2016

אחי בלי קרי גולגן לא שווים כלום כל הקלילות הזאת של המחליפים זה בגלל קרי כל ההגנה בפאניקה בגללו ולכן כולם חוץ ממנו לבד לגמרי זה גם למה איגי זכה באמויפי

oz 3 ביוני 2016

אף אחד לא מדבר על קארי הצ'וקר והלוזר? 11 נקודות ב-4-15 ו-5 איבודים במשחק גמר? חתיכת כתם על המורשת שלו – זהו הוא כבר לא ייכנס לטופ 10 או 20

איציק 3 ביוני 2016

רק להזכיר לך, צ'וקר ולוזר זה כשמפסידים, זה כשמחרבים משחק. תזכיר לי מה התוצאה? תזכיר לי איך הוא חירב משחק? לא היה לו משחק טוב, אך איך זה קשור?

תוהה בדרכים 3 ביוני 2016

לא מדויק. פיפן נחשב לצ'וקר למרות שש אליפויות ורג'י מילר לווינר, למרות אפס אליפויות. ברור שדברים נראים הרבה פחות גרוע שאתה מנצח, אבל יש משמעות גם ליכולת האישית בשיפוט. הוא הרי הוא לא שיחק רע בכוונה בכדי שליווגנסטון וברבוסה יכולו לזהור. אני לא זוכר שחקן במעמד שלו שנתן משחק כל כך חלש בגמר NBA.

ניק דה בריק 3 ביוני 2016

זה שסטף שחקן קבוצתי ולא אגו-מנייאק סטייל קובי לא הופך אותו לצ'וקר. ההשפעה שלו על המשחק הייתה חיובית ומשמעותית גם היום.

ד"ר רזי הופמן 3 ביוני 2016

קרי ותומפסון נתנו משחק טוב למרות המספרים שלהם. כשקליבלנד סוגרת דאבל אפס עליהם תמיד יהיה שחקן פנוי שיעשה את העבודה בקלות והעובדה היא שהמחליפים נתנו הצגה בכל פעם שנשאר מישהו חופשי עקב הדאבל וטריפל אפס האלה. מי שראה את הריפליי לחלק מהמהלכים ראה את הטריפלים על קרי כדי שיאבד כדור ולא ייקלע. בסוף באה מסירה לשחקן חופשי וקליעה קלה. המחךיפים לא החו כל כך טובים. הם פשוט נהנו משמירה חלשה של קליבלנד עליהם!!!

איציק 3 ביוני 2016

שים לב כתבתי או כשמחרבים משחק (גם כזה שמנצחים בסוף). הם בתח שלא חירבו. קלי נתן הגנה, גם קרי. הם הניעו כדור טוב ומצאו אחרים. נכון, זה לא משחק לפנתאון, ועדיין כשקליבלנד כשו בסוף ריצה אחרונה, קרי וקלי דאגו להרגיע את זה בשתי שלשות מהירות. זה לא לוזריות או צ'וקריות. זה וינריות למרות משחק חלש.

דוד 3 ביוני 2016

קרי בטור הפלוס- מינוס – 0
איגי 22, ליוינגסטון 20, גרין 18 וברבוסה 14 (ב 11 דק').
אז לא צריך להמציא איזה נאראטיב שקרי ידע לפנות את הבמה

איציק 3 ביוני 2016

אתה אומר שהם היו טובים יותר, בודאי. הרבה יותר טובים.
הוא החטיא זריקות שהוא בדרך-כלל קולע באחוזים טובים, כן. אך הוא לא הכריח זריקות בכוח, נתן לאלו שהולך להם להוביל. זרק הרבה פחות מהרגיל כי לאחרים הלך. אם זה לא לפנות את הבמה לאחרים אז מה כן. איך הוא יכל לדעת שיש לו יום רע לפני שהיה מנסה לזרוק? אחרי החימום לבוא לקר ולהגיד לו "אל תעלה אותי היום כי אני אהייה שיט." משום מה לא נראה לי.

Omer 3 ביוני 2016

לא צריך ללכת כ"כ אחורה כדי למצוא שחקן במעמדו של קארי שנתן משחק כ"כ חלש בגמר. לברון ב2011 מול דאלאס.

איציק 3 ביוני 2016

לא כזה, ראשית הם הפסידו, שנית הוא הרס למיאמי. זה לא מה שקרה עם קרי.

דוד 3 ביוני 2016

לדעתי, הפלייאוף הזה חיזק מאד את ההבנה שבשלב ארבע הגדולות חייבים ללכת לפי המאזן ולא לפי האזור.
לפי זה, ג"ס היו מתוגמלים על ההישג שלהם בעונה הסדירה ומקבלים את טורונטו ואילו בחצי השני קליבלנד ואוקלהומה היו נלחמות על הזכות לעלות לגמר.
מוזר שבליגה שמקיימת מנגנוני הוגנות רבים עדיין תקועים במקום, דווקא באלמנט שנוגע לשלבים הכי מכריעים

תוהה בדרכים 3 ביוני 2016

נכון, בעיקר כי מדובר במגמה של יותר מ15 שנה ולא בתופעה זמנית של שנתיים-שלוש.

איציק 3 ביוני 2016

אני היתי מאמץ את הפינל-4.

מתן גילור 3 ביוני 2016

אם בשלב 4 הגדולות היו הולכים לפי מאזן הסדרות היו נראות כך:
גולדן סטייט-אוקלהומה
קליבלנד-טורונטו

איציק 3 ביוני 2016

ו-SA לא היתה שם כי בין 4 הגדולות יכולים להיות רק 4 הגדולות ואם SA היתה בין 4 הגדולות אז אחת מקבוצות 4 הגדולות לא יכלה להיות בין 4 הגדולות.

יהויכין פנדלוביץ' 3 ביוני 2016

נדמה שחודש הקשר עם הAT&T ארנה

oz 3 ביוני 2016

אני הייתי הולך על שיטת הקיזוז

איציק 3 ביוני 2016

שמעתי עכשיו שבשנה הבאה הפינל-4 יהיה ב-Quicken Loans Arena וכדי להגדיל את סיכויי הזכייה ביקשו מלו לחזור לעמדת עוזר המאמן…
לו הסכים

תומר 3 ביוני 2016

למה רק בשלב ארבע הגדולות?
אין סיבה שכל הפלייאוף לא יתנהל בלי קשר לאיזורים, מאז שטיסה בין בוסטון ללוס אנג׳לס נמשכת חמש שעות, ולכל הקבוצות יש מטוסים פרטיים, טני לא רואה איזה טעם יש להפריד בין הקונפרנסים.

ישי 3 ביוני 2016

אוקלהומה וקליבלנד לא היו נלחמות. קליבלנד כנראה לא ברמה של להילחם עם הגדולות של המערב.

רני 3 ביוני 2016

בלאט יצא טמבל אם היה מחכה שבועיים היה מקבל משרת אימון בנ.ב.א

duncan 3 ביוני 2016

רק שאין משרות פנויות

Shadow 3 ביוני 2016

נראה לי שהוא דיבר בציניות על קליבלנד

אלכס 3 ביוני 2016

מה שברור יותר מכל הוא שהת'אנדר הם פראיירים עצומים, והפסידו את הסדרה הקודמת בעצמם…אה, וגם הם הרבה יותר טובים מקליבלנד, לפחות בפליי-אוף.

miranda veracruz de la hoya cardenal 3 ביוני 2016

* Who SHOT JR???

miranda veracruz de la hoya cardenal 3 ביוני 2016

משחק החימום הפורמלי הסתיים.
הסדרה מתחילה בעוד יומיים.

Lord Anthony 3 ביוני 2016

מסתבר שהפערים בין קליבלנד לג"ס יותר גדולים ממה שהיה נראה בהתחלה. גם רואים בראיונות של אחרי המשחק איך אף אחד בג"ס לא ממש מחזיק מקליבלנד.
התרחיש של 4-0 נראה סביר יותר ויותר, בייחוד עם קליבלנד ימשיכו לשחק כדורסל לא אינטילגנטי כמו במשחק הזה.

ק. 3 ביוני 2016

אז לזה התכוונו שהמרדף והעזרה על סטף וקליי משאיר משחק של 4 על 3

יריב 3 ביוני 2016

אני לא חושב שזה מה שקרה, לאור העובדה שהפער של הווריורס נבנה כשסטף וקליי על הספסל.

איציק 3 ביוני 2016

הם רדפו אחריו גם לספסל.

ק. 3 ביוני 2016

פער גם קשור להגנה ומתפרצות שהיו יותר בפתיחתו. בפועל הרבה נקודות שהם היו הבקבוק היה די רק כי החוסם של קרי התגלגל פנימה והשומר שלו יצא החוצה, גם אם הכדור לא הלך לסטף

ק. 3 ביוני 2016

כתבו את זה לפני הסדרה וראו גם היום – קליבלנד לא יכולה להרכיב חמישייה שתשחק טוב בשני הצדדים של המגרש ומול ג"ס נענשים.
היה תענוג הדקות של חמישיית הפורוורדים – איגי בארנס גרין ליוינגסטון וברבוסה

אריק 3 ביוני 2016

בלא ראיתי אבל מקריאת התגובות ברצוני לברך את גס על האליפות.
היתה סדרה קצת קצרה לא?

7even 3 ביוני 2016

כרגיל כולם.פה יוצאים בהצהרות אחרי משחק 1.
הפלייאוף הזה לא לימד אתכם כלום??

פה איתמר 3 ביוני 2016

+1

חכם בדיעבד 3 ביוני 2016

+100

Dan 3 ביוני 2016

No ma'am

היסטוריון של ספורט 3 ביוני 2016

השליישיה של קליבלנד ניצחה את השלישייה של ג.ס 36-66 ( זה אומר שכל שחקן מהקאבס קלע בממוצע 22 לעומת 12 בלבד לג.ס …השלישי גרין כמובן ).
כל היתר להלן "הצוות המסייע " עשו את ההבדל.
הצוות המסייע של ג.ס הביס 18-68 את מקבילו בקאבס.
וזה מסביר דבר אחד ללברון יש אגו לקרי אין ( או כמעט ואין ).
בקאבס לא שיחקו על אף אחד ….אלא לברון וקיירי שיחקו לבד ומעת לעת ליקט לאב כמה כדורים.
איפה סמית ? איפה פריי ושאמפרט למשל ?
בג.ס שיחקו לפרקים על בוגוט בצבע ולעיתים על שון ואפילו בארבוסה.
ככה זה שבצד אחד יש שחקן שרוצה לנצח ובצד השני יש שחקן שרוצה שיזכרו שהוא הכי גדול.

יוסי מהאבטיחים 3 ביוני 2016

מה הקשר בין הסיבה והמסובב שלך?

היסטוריון של ספורט 3 ביוני 2016

קרי ידע לתת לחברים כשלא הלך לו.
לברון לא משתף אותם .
זה הקשר פשוט וקל

גיל 3 ביוני 2016

אי אפשר להסיק כלום מהמשחק הזה כי כמעט אין סיכוי שמה שראינו יחזור. ההתקפה של קליבלנד הייתה מחרידה וצפויה מדי. ההגנה הייתה מעולה סביב השלוש אבל המסירות פנימה הרגו אותם בסוף. משחק הבא הכל יהיה הפוך.

אריק 3 ביוני 2016

אה יש עוד משחק.
הבנתי שנגמר.

גיל 3 ביוני 2016

כן, ככה נדמה.

אוהד אוקלהומה 3 ביוני 2016

+100

חכם בדיעבד 3 ביוני 2016

אני לא כל כך מבין את ההצהרות הללו.

הטעות היתה כולה של לו שלא עשה התאמות כבר ברבע הראשון.

גם אייזה תומאס וגם שאקיל דיברו על כך שקליבלנד פשוט נתנו לספפסל של גולדן סטייט מרחק שמירה בלתי סביר!
כאילו שמדובר שוב באטלנטה או טורנטו.

ועדין……
ראו את ההבדלים העצומים בספסל של שתי הקבוצות.
לא למדו כלום משנה שעברה שאליפות לא תבוא דרך סמית והאוסטרלי האנרגטי.
שם קבורה הטעות הגדולה גם של לו וגם של בלאט, ומעל כולם לברון. שנתן משחק אישי ענק.

חכם בדיעבד 3 ביוני 2016

***הייתי ציני לגבי לברון****
ככה חייבים לעשות

אוֹרי אמיתי 3 ביוני 2016

ולחשוב שעוד השבוע היה פה פוסט על Memorial Day Massacre

אלעד 3 ביוני 2016

קיירי אירווינג, סטטיסטית, היה בסדר גמור.
בפועל, אין הנעה (והנאה) של הכדור כשהוא מרכז.
הדקות הטובות של קליבלנד, כשהם חזרו מפיגור ואפילו עברו ליתרון נקודה באמצע הרבע השלישי, היו בלעדיו.
חוזר על הטענה שלי שאיתו ועם לאב הגמר בשנה שעברה היה נגמר בסוויפ במקום ב 4-2.

karim the dream 3 ביוני 2016

צריך לקחת בחשבון שהסיכוי שהשחקנים המשלימים יישחקו ברמה כזו לאורך סדרה שלמה ובטח במשחקי החוץ הוא נמוך מאוד, אז אני די בטוח שהמשחק היום לא משקף, לפחות לא מבחינת ההפרש שנוצר .

יש בעיה גדולה לקליבלנד בהתאמות נגד הקו האחורי של גולדן סטייט. ג'יי אר, דלאבדובה ואירווינג לא יכולים לשמור על האחים המשפריצים ועל שון ליווינגסטון, במיוחד אם ג'יי אר לא שומר עליו ומאפשרים לו לנצל את יתרון הגובה שלו. מצד שני, מלבד איגי על לברון, יש לגולדן סטייט בעיה עם הקו הקדמי של קליבלנד, במיוחד בגזרת הריבאונדים.

דריימונד גרין יהיה המפתח לדעתי. אם הוא יוכל לקחת את הריבאונדים מול הגבוהים ולשחק ברמה שהרגיל אותה במהלך כל השנה מלבד הסדרה האחרונה, גולדן סטייט ינצחו.

איציק 3 ביוני 2016

צריך לקחת בחשבון שהסיכוי שהכוכבים יישחקו ברמה כזו לאורך סדרה שלמה כולל במשחקי החוץ הוא נמוך מאוד, אז אני די בטוח שהמשחק היום לא משקף, לפחות לא מבחינת ההפרש שנוצר .

karim the dream 3 ביוני 2016

נכון…. אבל זה תקף גם לספסל של קליבלנד ששיחק מצוין לאורך כל הפלייאוף והיום לא היה פאקטור.

לא צריך להתרגש ממשחק אחד, אני חושב שצריך לצפות לסדרה צמודה של לפחות שישה משחקים.

איציק 3 ביוני 2016

לא התוכחתי עם זה רק שמתי את המשפט שלך בפרספקטיבה הנכונה.
בכול מקרה נראה לי יותר סביר שסטף ואחיו יתאוששו מאשר שהמחליפים של קליבלנד יפרחו. להם יש הרבה יותר בעיות ש-GS מציבה.

שמעון 3 ביוני 2016

נו מה חשבתם שלו יותר טוב מבלאט? חח זו רק התחלה. בלאט היה גורם לגולדן להקיז דם בסידרה הזאת שכולם בריאים. רק תזכרו איך נראה המשחק הראשון של הקאבס מול גולדן בגמר שנה שעברה ותבינו. גם שם לברון החטיא סל ניצחון חח. תנו לי ללחוש לכם משהו בשקט המשחק הבא יהיה בלו אאוט יותר גדול לגולדן . הסידרה הזאת תגמר גג ב5 משחקים ולדעתי בסוויפ מהדהד. לברון שהוא המאמן בפועל חשב שזה פחוני המזרח של טורנטו בטעות. שוב היתרון הכי גדול של גולדן סטייט על הליגה זה הספסל הענק שלהם יותר מרצחנשל קרי וקליי החמישייה שלהם יכולה להחזיק דקות רבות מול כל חמישייה בליגה לעומת שאר הקבוצות שברגע שהכוכב או הכוכבים יורדים לנוח 3 דק הם לא מסוגלים לזרוק לסל אפילו. אוק כל מה שהם צריכים זה להביא 2 מחליפים טובים לראסל ודוראנט זה מוביל כדור שיכול לקלוע נק ולהקפיץ כדור ועוד מחליף בצבע בשנייה שהם ישכילו להביא 2 כאלו שזה דבר מאד קשה למצוא 2 כאלו הם אולי ינצחו את גולדן בסידרה

אלכס 6 ביוני 2016

אוקלהומה כבר היו בעמדת ניצחון, ואז הפסידו בעצמם (בכוח!!!) את הסדרה עם שורה של החלטות מטומטמות, התעקשות על דברים לא מתאימים, אנוכיות, והירו-בול בזמן ובמקום הלא מתאימים.
8 הפרש בסוף הרבע האחרון של משחק 6, ואז טמטום מתמשך (ודוראנט שלא פוגע במאני-טיים לצערו) שממש נתן לג"ס את המשחק (ובדיעבד את הסדרה)…אז הנקודה היא שאת ג"ס הם כבר ניצחו, את עצמם (או את השטויות שלהם יותר נכון) הם לא הצליחו לנצח.
שיהיה ברור, אני ממש לא חובב גדול של הת'אנדר (אוהד הספרס, אם כבר).

MOBY 3 ביוני 2016

אחרי הפיק של אוקיי וג״ס המשחק הזה היה ירידה.
אני לא מבין את כל מכתירי התארים, בייחוד בנבא יש מספיק סיפורים על קבוצות שחזרו מ-1 אפס קטלני (וזה לא היה כזה) לנצחון בסדרה. למה ישר חורצים גורלות?
אני חושב שלא ראינו את המשחק הטוב ביותר מאף אחת מהקבוצות. יש עוד למה לצפות…. ( אולי זה ויש פור ט׳ינקינג).

רני 4 ביוני 2016

בטוח שיגיע המשחק שבו הכבוד העצמי של קליבלנד והשאננות של ג״ס ייפגשו ואז נקבל משחק צמוד לכאן או לכאן. התוצאה במשחק הזה תקבע אם יהיה כאן סוויפ או חמש אחד.
המשחק הראשון חשף שלקליבלנד אין מה למכור וזה הפער או מי קלע או לא קלע. אוקלהומה וג״ס גם כשקרעו אחת את השניה ידעת שיש לקבוצה המובסת מה לעשות ומה לשנות.
בעצם קליבלנד יכולה לפצוע את קיירי ולאב.

Comments closed