קצת פחות משוד

פורטוגל שרדה הרבה חוסר מזל

port

הנראטיב מהמשחק יהיה הנראטיב הרגיל של תועלתני הספורט. סופרי הכסף במדרגות. אלו שמתרגזים מכל מאמץ מיותר בשלב המוקדם, בעונה הרגילה או כיוצא באלו. קרואטיה הייתה הכי טובה בשלב המוקדם ״ואיש לא יזכור אותה״ יציינו לעצמם בסיפוק. בעולם השורה התחתונה יכול להיות. הולנד הייתה מופלאה בשלב המוקדם של 2008. כמו קולומביה ב-2014.

אבל בואו נהיה קצת יותר הוגנים. פורטוגל לא באמת הייתה ״אכזבה ענקית״ במגרש עד עכשיו. אם כבר היא איזשהי הצדקה לעליה מהמקום השלישי. היא הייתה התקפית ביותר וחסרת מזל להחריד מול אוסטריה ואיסלנד והייתה שותפה למשחק נפלא מול הונגריה. היא שרדה את חוסר המזל שלה ועכשיו היא עם מסלול סביר אל הגמר עצמו.

מה שכן – 113 הדקות הראשונות היו די מחרידות.

תמכו בקיום דה באזר

יורו 2016 - סיכום שלב הבתים
בלגיה. כל עוד זה לא טקטי

132 Comments

מאנו 25 ביוני 2016

נכון. היום אי אפשר להגיד שהגיע יותר לקרואטיה לעלות.

עזי 26 ביוני 2016

שפיות

שאול 26 ביוני 2016

משחק מחריד. חבל לי על קרואטיה באמת היה כיף לראות אותם.

מה שכן מפה לשם,

אם בלגיה לא תעשה יותר מדי בשטויות היא במסלול ישיר לגמר.

ויכסלפיש 26 ביוני 2016

הנקודה המעניינת היא שהיום לא היתה הפקרות הגנתית אחרי שסנטוס ערך כמה שינויים מאחור.

אמוץ כהן-פז 26 ביוני 2016

במשך 113 דקות השלמתי חוסרים בדהבאזר וכשהשדר הרים את קולו הרמתי אני את ראשי, ראיתי את השער ושבתי לקרוא.

אבי 26 ביוני 2016

הייתי בטוח שהמצאתי את האסטרטגיה הזאת

matipool 26 ביוני 2016

זו האסטרטגיה שלי כמעט לאורך כל משחקי היורו ..

גור אילני 26 ביוני 2016

השם של התופעה הוא second screen
רק שביורו הזה התהפכו היוצרות והמסך המשני הוא דווקא ה-46 אינטש

ויכסלפיש 26 ביוני 2016

צ"ל שלושה, רק פפה נשאר מהרביעיה האחורית במשחק הקודם

מאנו 26 ביוני 2016

לא, גם רפאל גררו שיחק במשחק היום וגם בקודם.

NoOne 26 ביוני 2016

זה המשחק הראשון שראיתי מהטורניר הזה.
חשבתי 12 בצהריים , חם בחוץ , אין פוטבול או NBA , נראה משחק כדורגל.
היה יותר טוב אם הייתי מנצח לעצמי את הרגל בלי הרדמה.
עדיף לראות בייסבול , עד כדי כך הכדורגל הזה נורא.

רומן 26 ביוני 2016

קרואטיה שילמה על חשמרנות שלה.
משחק יותר מדי טקטי, פיאצה היה צריך לשחק לפחות מהדקה ה60.
קרואטיה יותר טובה, מקווה שהמשחק הזה ילמד את כל המאמנים שנשארו ביורו ששמרנות לא תמיד משתלמת

גיסנו 26 ביוני 2016

סוף סוף תגובה שלך שאני יכול להסכים איתה.
לא הבנתי למה לעזאזל המאמן הקרואטי לא הגיב עד דקה 88.

יאיר אלון 26 ביוני 2016

לגמרי מגיע לקרואטיה לעוף על כך שלא ניצלה את היותה נבחרת עדיפה

קארבליו במשחק ראשון טוב מאוד ביורו. אולי הוא היה צריך נבחרת שלעשות הגנה מולה זה "נחשב" ואולי פשוט מאוטיניו הפריע לו עד עכשיו.
רנאטו סאנצ'ז נכנס טוב גם היום ויחד עם קוורסמה יש לפורטוגל את היכולת לשנות במידה מסוימת את המשחק דרך חילופים.

אנדר 26 ביוני 2016

צודק לגמרי

no propaganda 26 ביוני 2016

מצד אחד נכון, מצד שני דווקא החילוף של ראקיטיץ שהכניס בלאגן למשחק גרם להפסד. בלי החילוף הזה היו מגיעים לפנדלים

רומן 26 ביוני 2016

אם אני מאמן קרואטיה פנדלים זה כמו הפסד מבחינתי .
לא ברור לי למה שיחק בתור קיצוני עם הבורוזוציצ' הזה במקום פיאצה.
נכון כולנו חכמים בדיעבד, אבל מול ספרד הילד הזה להט וב כלום דקות שנתנו לו הוא כמעט עשה גול.
עצוב לי ממש, אני תמיד אוהד את הקרואטים

גור אילני 26 ביוני 2016

באופן מוזר נהניתי מהמחצית הראשונה ומחלק מהשנייה, היה מרתק לראות שני צדדים שסגרו היטב ונסיונות להתגבר על זה עם צירופי מסירות בדרך לאיזור הרחבה שנראה פתאום בלתי-מושג. לקרואטיה היה חסר חלוץ (לא תופס ממנדזוקיץ׳) ורונאלדו התחבא קצת יותר מדי.
נהניתי מוויליאם קראבליו, בזמנו היתה שמועה שצ׳לסי מעוניינת בו ואולי חבל שזה לא התממש. בתחילת ההארכה מודה שנרדמתי קצת…
התעוררתי במזל ממש לקראת הקורה של קרואטיה.

ויכסלפיש 26 ביוני 2016

הופתעתי מזה שמנדיוקיץ' משך רוב הזמן לקו השמאלי ולא תפקד כחלוץ קלאסי. משחק טקטי מעניין מבחינה מחשבתית, בוודאי אם אתה אוהד קבוצה, אבל סיוט ברמה הוויזואלית

גור אילני 26 ביוני 2016

זהו שאני ממש לא אוהד אף אחת מהן. מה שמשך אותי היה זה:
במשחק ״רגיל״ הכדור מטייל הרבה באיזור הרחבה והשער, ככה שיש את אלמנט הטכניקה האישית, המזל והפיניש.
פה היה כזה deadlock שאי אפשר היה בכלל להתקרב לרחבה בלי צירוף לא הגיוני של מסירות קשות שהצליחו. זה העיד על כך ששער עשוי להגיע ממהלך כדורגל מיוחד או מפתיע.
השער בסופו של דבר לא לגמרי איכזב – למרות שהיה במתפרצת – הכדור לרונאלדו היה מילימטרים מהרגליים העייפות של הבלמים הקרואטים ובכל-זאת הגיע איכשהו.

שגיא 26 ביוני 2016

אז מה כיף בזה בדיוק? אני אף פעם לא אצליח להבין אנשים כמוך שנהנים מלראות משחק כזה.
אם נקביל את זה לכדורסל, זה כמו לראות שתי קבוצות שמכדררות כל אחת בתורה מקצה מגרש אחד לשני, לא חוצות את קו ה-3 ומדי פעם מעיפות כדור לאזור הטבעת ולא פוגעות בכלום. ככה משעמם זה היה.

no propaganda 26 ביוני 2016

הכדור לרונאלדו היה בעיטה עקומה של נאני, זה הפתיע את הבלמים

גור אילני 26 ביוני 2016

באמת? ואני רציתי להאמין שזו היתה מסירה גאונית של נאני כי הוא פחד שרונאלדו יכעס עליו אחרי המשחק

טיפה סרוחה 26 ביוני 2016

בישול מכוון וגאוני עם הפאלש.זה אפילו לא הולך לכיוון הקרן..

אלכס דוקורזקי 26 ביוני 2016

היתה אכן מסירה נהדרת של נאני, בין הרגליים של אחד הבלמים/מגנים.
זיהה יפה מאוד את רונאלדו בצד ימין.

no propaganda 26 ביוני 2016

ראיתי כמה הילוכים חוזרים. ייתכן ואתם צודקים אבל לדעתי לא לכ כך חד משמעי.

גורביץ' 26 ביוני 2016

והשאלה שצריכה להישאל היא למה קבוצות משחקות כל כך שמרני בשלבי הכרעה של פנדלים.
קרואטיה כמעט הבקיעה פעמיים בשלוש וחצי התקפות שנשארו לה אחרי הגול, למה לעזאזל הם העדיפו להעביר משחק שלם בהילוך שני במחשבה שאו שהגול שלהם יגיע או שהם יגיעו לפנדלים.

גיל 26 ביוני 2016

כי הן מפחדות לספוג ואז הקבוצה השנייה תעשה בונקר.

גור אילני 26 ביוני 2016

כאילו מה שראינו זה לא יותר גרוע מבונקר :)

גיל 26 ביוני 2016

אז זהו, שיכול להיות עוד יותר גרוע.

איתן 26 ביוני 2016

בקיצור-ביורו משחקים 120 דקות ,והקבוצה שעשתה פחות על המגרש,עוקצת או מגיעה לפנדלים ועולה….

גיל 26 ביוני 2016

לא רק 113, כל היום היה די מחריד.

אביאל 26 ביוני 2016

דווקא שוויץ פולין היה משחק טוב, היו כמובן דקות מתות אבל מחצית ראשונה בשליטה פולנית ושנייה בשליטה שוויצרית הביאו למשחק טוב סך הכל, בכל משחק של צפון אירלנד יש אותם מראות, הפיצוי הוא כמובן באוהדים שלהם.

גיל 26 ביוני 2016

אמרת שוויץ פולין וזה כשלעצמו גורם לי כבר להרדם.

no propaganda 26 ביוני 2016

עם גישה כזו באמת קשה להינות.
היה משחק מהנה, קצבי עם הזדמנויות אבל לא הפקרות כמו הונגריה פורטוגל, היה אולי את שער השנה, מה עוד אתה מצפה ממשחק כדורגל?

אדם 26 ביוני 2016

היה אחלה משחק, במיוחד החל מהמחצית השנייה

גיל 26 ביוני 2016

אכן היה שער יפה אבל הקבוצות לא ממש מזיזות לי. זו בדיוק הבעייה עם הרחבת היורו, יש אולי פה ושם משחקים טובים של קבוצות חסרות חשיבות שאין להן כמעט סיכוי לזכות.

אחד 26 ביוני 2016

זו הבעיה שלך, שאכפת לך מהשמות ולא מאיכות המשחק.אישית אני מעדיף משחק כמו פולין שוויץ מאתמול על פני השיעמומון שאיטליה וספרד הולכות לספק מחר.

גיל 26 ביוני 2016

זה לא עניין של השמות אלא כמו ארסנל שמשחקת יפה אחרי שברור שלא תזכה באליפות. נחמד מצידן אבל לא רלוונטי לטורניר.

no propaganda 26 ביוני 2016

אם רמת הכדורגל היא לא הרף שלפיו אתה נהנה אלא רמת ההייפ זו כמובן זכותך אבל משפט כמו "כל היום היה די מחריד" הוא קצת לא פייר במקרה כזה. זה קצת כמו שאני אגיד שהסופרבול היה מחריד כי פוטבול לא מעניין אותי.

גיל 26 ביוני 2016

אני לא חושב שהיה משחק כזה טוב, והיום בכללותו היה די מחריד. שני משחקים וחצי מתוך השלוש היו נוראיים.

red sox 26 ביוני 2016

ארגנטינה 2006.

מתן 26 ביוני 2016

אחד המשחקים הגרועים שראיתי בחיי. למעט המהלך של הגול לא היו בכלל בעיטות למסגרת. הבעיה היא שבד"כ משחקים זוועתיים נגמרים אחרי 90 דקות ובזה קיבלנו "בונוס" של עוד חצי שעה.
הצד החיובי בכל העניין: מפה אפשר רק לעלות!

אחד 26 ביוני 2016

חכה יש עוד את ספרד איטליה לפנינו. לדעתי זה הולך להיות יותר כמו המפגש מיורו 2008 מאשר זה של 2012.

no propaganda 26 ביוני 2016

כשראיתי את המשחק אתמול חשבתי על התגובה שלך על ספרד איטליה :)

אנונימוס 26 ביוני 2016

אני בהארכה עזבתי והלכתי לישון. יש גבול לכמה שעות שינה אנ מוכן לבזבז על זוועתונים שכאלה

יוסי מהאבטיחים 26 ביוני 2016

היורו עומד בציפיות.
ציפינו לשלב נוקאאוט משמים, ואין אכזבה פה.

ירומיל 26 ביוני 2016

לא חושב שפורטוגל סבלה מחוסר מזל מיוחד נגד איסלנד. אבל בכל מקרה, בשביל לצמצם את ההשפעה של חוסר מזל יש שלב בתים עם שלושה משחקים – ובאמת נבחרות אחרות שסבלו מחוסר מזל, כמו אנגליה וגרמניה, בכל זאת הצליחו לקבץ מספיק נקודות כדי לסיים בחצי העליון של הבית שלהן. יש גבול לכמות ההנחות שראוי לתת על חוסר מזל, ואני לא רואה סיבה שנבחרת שמסיימת שלושה משחקים עם אפס ניצחונות (ועוד נגד איסלנד, אוסטריה והונגריה, לא אריות היבשת) תקבל הזדמנות רביעית.

חמציץ 26 ביוני 2016

כנראה שהדבר הכי חשוב בקמפיין של פורטוגל קרה בדקה ה-94 במשחק בין איסלנד לאוסטריה, כשאיסלנד כבשה שער שהעלה אותה למקום השני בבית במקום פורטוגל ושלח את פורטוגל למשחק מול קרואטיה, ובעיקר לצד הכ"כ יותר קל של שלב הנוקאאוט.
כרגע נראה שרק בלגיה הלא מרשימה במיוחד עומדת בין פורטוגל לבין הגמר בעוד אלמלא השער ההוא שגרם לשדר האיסלנדי לאבד את קולו וכמעט לצאת מדעתו (ההתרגשות מובנת למרות שללא ספק השער הביא הרבה יותר נזק מתועלת לאיסלנד) פורטוגל היתה צריכה לעבור את אנגליה בשמינית, ברבע ככל הנראה את צרפת ובחצי את ספרד או איטליה או גרמניה. יחי ההבדל הקטן ששער אחד במשחק שבכלל לא השתתפת בו יכול לעשות…

שמעון 26 ביוני 2016

אל תזלזל בפולין, פורטוגל היא נבחרת זוועה, אולי יעלו אבל זה יקרה אחרי הארכה או פנדלים לדעתי.

אלעדוס 26 ביוני 2016

בפעם האחרונה שנבחרת עלתה שלב אחרי שלוש תוצאות תיקו בבתים…

גיא זהר 26 ביוני 2016

נתנה משחקים לפנתאון מול ארגנטינה, ברזיל, פולין ומערב גרמניה. פורטוגל בינתיים מתחרה ביוון 2004.

שמעון 26 ביוני 2016

פורטוגל לא תזכה אל דאגה.

מאיר (חדש בשכונה) 26 ביוני 2016

איטליה 1982, קונטי, אלטובלי, טארדליייייייי, שיראה, זוף, רוסי, כסטודנט צעיר ראיתי במסך 14 אינץ שחור לבן וכמו כל יורו או מונדייאל זה בתקופת בחינות, אבל היה שווה כל רגע.

אסף כלשהו 26 ביוני 2016

זה היה בקופה 2011 ופרגוואי של טאטה מרטינו הגיעה לגמר בלי אף ניצחון (פנדלים מול ברזיל ברבע ופנדלים מול ונצואלה בחצי). למזלנו פורלאן וסוארס בגמר דאגו שלא תהיה כאן זכייה תמוהה…

Duncan 26 ביוני 2016

הדלקתי בדקה ה 110. הבנתי שחסכתי 110 דקות של שעמום

S&M 26 ביוני 2016

אתה יותר שודד מפורטוגל

סימנטוב 26 ביוני 2016

+1

אחד 26 ביוני 2016

היה פה בדה באזר דיון על האפשרות התיאורטית שנבחרת תיקח את הטורניר ללא אף ניצחון. ובכן נראה שפורטוגל מתקרבת. אמנם הם לא יקחו את הטורניר, כי בכל זאת בגמר תחכה לה נבחרת איכותית, אבל הם בהחלט יכולים להגיע עד הגמר, עם פנדלים/גולים בהארכה כל הדרך.

אגב מעניין איך זכייה של מסי בקופה תשפיע על רונאלדו בהמשך הטורניר(למרות שמדובר בגרסה משנית של טורניר שבלאו הכי הוא זניח)

גור אילני 26 ביוני 2016

לא חושב שצריך בכח לשים כוכבית על כל נצחון. המשחק הוכרע ללא פנדלים, מה עוד צריך?

אחד 26 ביוני 2016

אני לא שם כוכבית. ברור שגול בהארכה יותק מוצדק מניצחון בפנדלים. אבל רשמית המשחק אתמול הסתיים בתיקו.

גיל 26 ביוני 2016

המשחק לא הסתיים בתיקו. אם היה תיקו היו הולכים לפנדלים.

ניק 26 ביוני 2016

הוא כן.. בסטטיסטיקה היבשה משחק שהולך להארכה נגמר בתיקו

matipool 26 ביוני 2016

גם בווינרים למיניהם זה תיקו .

אחד 26 ביוני 2016

מי שסימן 2 בווינר לא קיבל אגורה.

גיל 26 ביוני 2016

מה זה משנה איך זה נרשם? במציאות המשחק נגמר בניצחון.

אדם 26 ביוני 2016

כולם מדברים על הדרך של פורטוגל או בלגיה לגמר וזה מוזר לי כי אני לא רואה במה פורטוגל עדיפה על ווילס ועם ההגנה הבלגית הוולשים מסוגלים לעקוץ גם אותם בקלות. ולהבקיע מול פולין זו לא משימה קלה, בטח לקבוצה חסרת מעוף כמו פורטוגל.
בקיצור, לדעתי, כל אחת מהארבע יכולה להעפיל לגמר ואני לא רואה אף פייבוריטית

אחד 26 ביוני 2016

חמש אתה מתכוון. גם הונגריה יכולה לנצח כל אחת מהאחרות

אדם 26 ביוני 2016

אני אהיה מאוד מופתע אם הבלגים לא עוברים היום וזה לא שאני מעריך אותם בתור נבחרת

omer 26 ביוני 2016

לפורטוגל יש ניסיון במעמדים האלו ויש לה את השחקן הכי טוב בטורניר ולכן בעייני היא הפייבוריטית בחצי של ההגרלה שלה, על אף שהיא לא הכי מוכשרת או אטרקטיבית.

אדם 26 ביוני 2016

לפי היכולת בטורניר הזה השחקן הכי טוב בו כנראה משחק בווילס.

רועי 26 ביוני 2016

הייתי אומר שלפי היכולת בשנת 2016 הוא משחק בוויילס.

אדם 26 ביוני 2016

ג׳ו אלן?

אמיתי 26 ביוני 2016

לא יודע אם שוד אבל לדעתי פורטוגל הייתה צריכה להיות בקופה. הרסו לי את הימור על קרואטיה..

ניינר / ווריור 26 ביוני 2016

היה זה אחד הימים הנוראים בתולדות הכדורגל עם סבל אינסופי ושעמום מחריד. אם זה מה שמצפה לנו אני מוותר מראש והולך לספור כמה ימים נשארו לנו עד ספטמבר

גיא זהר 26 ביוני 2016

לצערנו בספטמבר מתחילה חגיגה, אבל אנחנו (הניינרס) לא חלק ממנה.

ניינר / ווריור 26 ביוני 2016

זה נכון לגבי הניינרס אבל עדיין לא יכול לחכות כבר!

אחד 26 ביוני 2016

מה יש בספטמבר?

ניינר / ווריור 26 ביוני 2016

NFL !

אחד 26 ביוני 2016

אתה מתכוון לספורט הזה שבו על כל דקת משחק נטו עוצרים את המשחק לחמש?

ניינר / ווריור 26 ביוני 2016

בטח עדיף על משחק בו במשך שעה וחצי לא קורה כלום ואז מפילים עליך עוד חצי שעה שבה לא קורה כלום

גיל 26 ביוני 2016

לפחות בפוטבול העצירות הן חלק מהמשחק.

אמוץ כהן-פז 26 ביוני 2016

עֲצִירוֹת או עֲצִירוּת?

עורב סגול (בעל שלוש עיניים) 26 ביוני 2016

חמש דקות של רירנים שאתה מתחיל להבין מה קרה בדקה משחק.

רומן 26 ביוני 2016

אז אל תראה..
לך תראה את המשחק הזה שבו שמנים עם מקל עומדים במקום, מגרדים בביצים ומקבלים נקודות על לדחוף המבורגרים, או את המשחק הזה שיש איזה זקן שזורק איזה צורה אובלית וחבורה של מפגרים מנסים לתפוס אותו בזמן שחבורה של מפגרים אחרים מנסים להרביץ להם.
אתה מבין? כדורגל זה לא בשבילכם, זה ספורט אירופאי, אצילי, עם קלאסה, זה דורש טקטיקה, טכניקה, מהירות מחשבה, אתלטיות, יצירתיות,תחכום.. דברים שמח אמריקאי לא מסוגל להבין כי זה לא נכנס לו בסטטיסטיקה של הטריפל דאבל, אופנסיב ריבאונד לדקת משחק.
כמו בספר טוב (ולא טום קלנסי הוא לא סופר אם תהית) יש פרקים שלמים של תיאורי נוף, אבל אתה לא מסוגל להבין את זה.
אצלכם הכל חייב להיות הכי גדול עם ריפיל, כל רגע חייב לקרות משהו ש"ירגש" אותכם, אתם אפילו לא מסוגלים להבין כמה זול ועלוב זה.

תומר 26 ביוני 2016

כל פעם מחדש אני נפעם עד כמה עלובות ודוחות יכולות ההודעות שלך להיות.

Ljos 26 ביוני 2016

תראה, אפשר להגיד שמדובר בענף פרסומות עם הפסקות מקריות לספורט. אפשר להגיד שזה אלים מדי. אפשר להגיד שהמשחק חד גוני (דווקא חשבתי שתאהב ענף ספורט שכולל בעיקר העפת כדורים וריצות כוח פנימה).
מה שאי אפשר זה להבין איך גם כשאני מסכים עם הדעה שלך, אני לא מסכים עם התגובה.
ודרך אגב, אלמור לנארד צוחק בקברו על המשפט עם תיאורי הנוף.

רומן 26 ביוני 2016

אין לי מושג מי זה אלמור לנארד, אני מכיר את דוסטוויבסקי, טולסטוי ואיינטמטוב

אורן השני 26 ביוני 2016

מה נסגר עם האימפריה הרוסית באמת? 0 נקודות 0 שערים לירמולנקו הכוכב + הפסדים לסלובקיה ולוויילס אצל המסוממים. אני בטוח שנהנית מכל רגע.

ניינר / ווריור 26 ביוני 2016

התחלת מוקדם עם הוודקה היום? אתה כזה אידיוט, איך אפשר לסדר שתחזור לאוקראינה שלך ותעזוב אותנו בשקט?

רומן 26 ביוני 2016

אני לא מאוקראינה דביל,
אני ממוסקווה.

אבי 26 ביוני 2016

התכוונת אייטמטוב, רומן. הייתי בטוח שאחרי כל כך הרבה עמודים רצופים של תיאורי נוף אצל דוסטוייבסקי (אגב, אין כאלה) – תדע לאיית.

ניינר / ווריור 26 ביוני 2016

את השם שלו האידיוט בקושי מצליח לאיית…

רומן 26 ביוני 2016

איפה כתבתי שיש תיאורי נוף אצל דוסטוייבסקי?
שורה תחתונה להשוות בין האמריקקים לאירופאים זה כמו להשוות בין קים קרדשיאן לז'ולייט בנוש.
זול, מגעיל ומנופח מול קלאס.
לכו תראו בייסבול ושחררו את הכדורגל.

שי פרנסיסקו 26 ביוני 2016

"טקטיקה, טכניקה, מהירות מחשבה, אתלטיות, יצירתיות,תחכום" וואללה רומן, אתה מתאר פה את ה – NFL יותר מאת היורו.

שי פרנסיסקו 26 ביוני 2016

*מאשר את היורו

רומן 26 ביוני 2016

תגיד אתה רציני? איזה טכניקה המשחק המטופש הזה דורש?
שחקנים מה EPL שלא שמעו עליו אף פעם מגיעים לשם ומקבלים חוזה.. קרלין המתאבק הרוסי האגדי קיבל שם חוזה, עכשיו גם רובינסון הולך לשחק שם, אתה מבין? זה די מוכיח את הנקודה שזה ספורט שאין בו שום צורך בטכניקה.. שים שם את בולט ואת גיי ופאוול והם שחקנים בליגה הבכירה..
שים את בולט בבת"ר חיפה והוא לא רואה דשא…
אתה מבין את הראש? כדורגל זה עסק רציני, איך בכלל אצה יכול להשוות???

ניינר / ווריור 26 ביוני 2016

שי מה אתה מתווכח עם השיכור האידיוט הזה? אין לו מינימום תאי מח כדי להבין את המשחק

גיל 26 ביוני 2016

קרלין מעולם לא שיחק בNFL ולא חושב שקיבל שם חוזה ונייט רובינסון עם אפס סיכויים לשחק בNFL ונחתך מהסיהוקס אבל למה לבלבל אותך עם עובדות?

אחד 26 ביוני 2016

אני לא תומך בסגנון הדיבור של רומן, אבל כמה תאי מוח כבר צריך כדי להבין ספורט שהכוכבים שלו הם אנשים כמו טום בריידי ופייטון מאנינג?
(אני לא אומר שמסי ומאראדונה הם סוג של איינשטיין ,כן?) זה כולה ספורט.

אנדר 26 ביוני 2016

הם אכן איינשטיין בתחומם. גאונות היא לא הצטיינות בפיסיקה, גאונות היא היותך עילוי בתחומך

גיל 26 ביוני 2016

אחד, ק"ב בNFL זה התפקיד הכי קשה בספורט. לא פלא שרק מתי מעט באמת מצטיינים בו. שחקנים אחרים גם צריכים אינטליגנציית משחק גבוהה ולהפגין אותה בשיא לחץ. רק תחשוב על ההלם שסטף קארי נכנס אליו בגלל כמה גגות שהוא חטף וזה כאין וכאפס לעומת מה ששחקני פוטבול סופגים וממשיכים לשחק כמו כלום.

רומן 26 ביוני 2016

גיל אם בגיל 40 פלוס אתה יכול להצטיין בספורט מסוים זה מעיד משהו על הספורט.
ולא תגיד אחד שהוא עילוי, אני באמת מתעב את המשחק הזה במיוחד בגלל החוצפה שיש להם לקרוא לו פוטבול, אבל מה לעשות לצערי אני כמו כולם נחשף לו פה ושם, ותמיד כל ה ק"ב האלה הם גברים בגיל העמידה שכל מה שנדרש מהם זה לזרוק כדור. אני סמוך ובטוח שאם תיקח עכשיו את יאן ז'לזני הוא בגילו המופלג יכול להיות ק"ב מצוין.
אין בכלל מה להשוות לרמת היכולות שדרושות מכדורגלן.. ניסיתם פעם לשחק עם מישהו שהתחיל לשחק כדורגל בגיל מאוחר? יש לי איזה חבר כזה, אתלט מצוין קואורדינציה טובה, אבל השחקן ההכי גרוע במגרש, כי כדורגל זה skills שהם רק של כדורגל, משהו שמצריך שעות של אימון כל יום מגיל 5, והמשחק עם הכדור האובלי? כל תפקיד ויכולת פיסית כלשהי, ק"ב? זריקה חזקה ומדויקת, החברה שתופסים כדור צריכים להיות מהירים ועם טיפת קואורדינציה בסיסית, האלה של ההגנה בעיקר צריכים להיות שמנים.
איך אתה בכלל יכול להתחיל להשוות את זה לסט הכלים שדרוש משחקן כדי למשל לבצע את הפעולה הבאה: לעצור כדור חזק שעף אליו עם הרגל, באותה. הנגיעה גם לכוון אותו לכיוון הריצה הנכון שאתה צריך להחליט ברגע, ואז בנגיעה שניה לשחרר אותו בנגיעה (ברגל!!) לאן? צריך להחליט במאית שניה..
מי שקורה לכדורגלנים דבילים לא מבין כלום בכלום, הם אולי לא קראו צ'כוב ונוהגים להתבטא בעילגות אבל מבחינת יכולות מוחיות הם ברמה מאוד מאוד גבוהה.
מה לדעתך ההבדל בין שחקן ליגת העל לליגה ב? שניהם רצים באותה מהירות בועטים טב בשתי הרגליים, לכאורה זהים לגמרי מבחינה טכנית ועדיין אחד בליגה ב ואחד בליגת העל. לא תראה מישהו שרץ 10.1 משחק פוטבול בליגה נמוכה נכון?

גיל 26 ביוני 2016

התגובה שלך מעידה על בורות מוחלטת לגבי הספורט. ק"ב בגיל 40 הם נדירים ולרוב חווים ירידה גדולה ביכולת מה עוד שזו רק עמדה אחת. גם בכדורגל שוער יכול להצטיין בגיל 40 וזה לא אומר שכדורגלנים יכולים לשחק עד הגיל הזה באופן רגיל. בכל עמדה כמעט בפוטבול יש ירידה בולטת אחרי גיל 30.

מאיפה אתה סמוך ובטוח שיאן זלזני יכול להיות ק"ב מצוין? הוא שיחק פעם ק"ב? היה פעם ק"ב בגיל 50 בליגה? בקיצור, אתה מדבר שטויות בלי שום הבנה מינימלית של הספורט.

ויש אנשים שיכולים לזרוק לכמעט 100 יארד אבל אין להם שום סיכוי להיות ק"ב כי זה תפקיד הרבה יותר מורכב מכל ספורט אחר. תנסה אתה לזרוק כדור ל50 יארד תוך 3 שניות בדיוק של מילימטרים כששחקנים עם אתלטיות מדהימה ששוקלים 120 קילו באים לשתול אותך בדשא.

רומן 26 ביוני 2016

עזוב אותך גיל,
זה לא ספורט רציני.
איך אומרים הבריטים " ה האמריקקים לא גברים מספיק בשביל לשחק רוגבי ולא מוכשרים מספיק כדי לשחק כדורגל אז הם המציאו את הפוטבטול"

גיל 26 ביוני 2016

ברגע שאתה משתמש בדמגוגיה ולא מסוגל להגיב כמעט בלי לקלל או להשתמש בשפה דוחה אין לי שיח איתך.

רומן 26 ביוני 2016

שמע נתתי לך הרבה טיעונים חזקים לדעתי, בחרת להתעלם אין לי מה להגיד יותר.

גיל 26 ביוני 2016

לא טענתי שום טיעון שמחזיק מים כמו שהראיתי לך. יאן ז'לזני יכול לשחק היום פוטבול? בבקשה תוכיח. קרלין מעולם לא שיחק בNFL ולא הוצע לו חוזה. רובינסון נחתך מסיאטל. ק"ב לא רק זורק חזק. שנמשיך?

בני 26 ביוני 2016

לא ציפיתי שלתגובה עניינית תהיה לך איזה טיעון ענייני שהוא לא אנקדוטה חסרת משמעות. אין עמדה בעולם שצמאה לכשרון כמו עמדת הק"ב בNFL. המחשבה כאילו הכשרון הבסיסי של כדורגלן גבוהה יותר היא לא פחות ממגוחכת. ברוק אוזווילר קיבל הקיץ חוזה מקסימום אחרי שהוא בילה את רוב המוחלט של שלושת השנים הראשונות שלו במקצוענים כשחקן ספסל. הוא פתח ב7 משחקים בלבד וזה היה מספיק כדי לתת לו חוזה מקסימום. מארק סאנצ'ז הוא שחקן שעצם איזכור השם שלו מעלה חיוך על פרצופם של אוהדי המשחק והוא יהיה ק"ב פותח בשנה הבאה. שחקן שהוא בדיחה מוחלטת הוא אחד מ30 השחקנים הטובים ביותר בעולם בעמדה שלו. וזה נגד מאות שחקני כדורגל שמשחקים ברמות הגבוהות ברחבי העולם.
כל מה שאתה צריך זה ללכת על פי ההציע וביקוש. מתוך 20 האתלטים המשתכרים ביותר בעולם הספורט, 6 הם ק"ב ורק שניים כדורגלנים. וזה בליגה בעלת תקרת השכר הקשיחה ביותר בעולם. שזה אומר שחמישית מהשחקנים הפותחים בעמדה הזאת הם המשתכרים הגדולים ביותר בספורט. ממש כל אחד יכול

רומן 27 ביוני 2016

בני, רצף של בולשיט אמריקאי.
כשרון? לזרוק כדור זה כשרון? ראית מה הזאר עשה אתמול? זה כשרון.. מה שאקירי עשה? על מה אתם מקשקשים?
פוטבול אמריקאי זה תמצית האמריקאיות זה לעשות פעולות טריטוריאליות בצורה מצוינת, אחד זורק טוב, אחד רץ מהר זה הכל.
בחייכם אל תשוו את זה לעומק האינסופי של כדורגל, אני כרגע מדבר רק על טכניקה אישית לא טקטיקה.
אני מדבר על הקואורדינציה והיכולות המוטוריות, זה עולם אחר.

בני 27 ביוני 2016

אם תכתוש את האויל במכתש בתוך הריפות בעלי לא תסור מעליו אולתו

אבי 26 ביוני 2016

בינוש

רומן 26 ביוני 2016

זה שם לועזי גאון,
אין לו חוקי איות מוגדרים.

אמוץ כהן-פז 26 ביוני 2016

רומן, תשאיר את צרפת מחוץ לוויכוח. אנחנו, כידוע, מהאו׳׳ם.

אבי 26 ביוני 2016

אני מכיר הרבה גאונים שהגיעו ממוסכווה*. אתה לא אחד מהם.
* הכוונה כמובן למוסקווה. גם למילים לועזיות, מה לעשות, יש כללי איות מחייבים.

רומן 26 ביוני 2016

אבי, אתה מנסה להשמע נורא חכם וזה ממש מצחיק.
מין עקיצות כאלה אינטלגנטיות.
גאון אני ממש לא , ולא מתיימר (מרקוב, צ'בישב, קולמגרוב זה גאונים).
אבל איך אומרים, את הבגרות שלי בלשון כבר עשיתי.
אבל תודה על התיקון בכל אופן, מכל מלמדיי השכלתי.

יוסי 26 ביוני 2016

כדורגל הוא הדוגמה הקיצונית ביותר לכוחה של התקווה שיפסיק להיות משעמם.

סימנטוב 26 ביוני 2016

נהדר :)

אמיתי 26 ביוני 2016

לחולשתה…

אחד 26 ביוני 2016

אנשים פה הספידו את היורו מהר מדי.
אם אתמול עוד אפשר היה לטעון ליום חלש, היום קיבלנו שני משחקים נהדרים והיד עוד נטוייה.

ק. 26 ביוני 2016

גם בלגיה ממשיכים את הרצף… אם ללוקאקו היה קצת חוש ויכולת מסירה הם כבר היו ביתרון. הוא עושה תנועה טובה אחורה ולצדדים ומקבל את הכדור במצב מעולה למסירה לשטחים שפינה

משה 26 ביוני 2016

לכל אלה שנהנים לספר לנו כמה הם סובלים ביורו וכמה הספורט האמריקאי נפלא :
בסופרבול משחק מחריד של מאנינג נשכח כי מדובר בסיפור אנושי מרגש של שחקן שמחק את תדמית הלוזר ופרש.
בשבוע שעבר סדרה שלמעט המשחק השביעי היתה ברמת תחרותיות של גרמניה נגד סלובקיה הפכה לסיפור אנושי מרגש על הרדמפשן של לברון וקליבלנד וכל הסיפור מסביבו.
אתמול הייתי בפארק דה פרנס. מאות גברים וולשים מייבבים בבכי יצאו מהמגרש שעה אחרי הסיום כי לא יכלו להאמין ולהפסיק להודות לנבחרת שלהם (גם הנבחרת לא ירדה מהדשא שעה אחרי המשחק ) וחיכו להם בחוץ צפון אירים ששתו איתם ורקדו איתם מחובקים ברחובות פריז עד אור הבוקר. בראש שלי עדיין מהדהד השיר "don't take me home" שהם ימשיכו לשיר ברבע הגמר. וכל מה שיש לכם להגיד זה שהמשחק היה גרוע.
באמת לא חייבים לאהוב, קחו את המרירות שלכם ואל תפריעו לנו.

גיל 26 ביוני 2016

אתה מעוות לגמרי מה שקורה. ביורו, רוב המשחקים גרועים (היום די יוצא דופן). הסופרבול היה משחק אדיר כמו גם כל הפלייאוף. הסיפורים האישיים האנושיים רק מוסיפים לדרמה אבל הם לא העיקר.

ועוד תיקון: תדמית הלוזר של מאנינג הייתה רק אצל מי ששונא אותו. כל מי שמבין קצת בפוטבול יודע אחרת.

משה 26 ביוני 2016

א. הטענה שמאנינג לוזר לא שלי, היא טענה של מומחים קצת יותר גדולים ממני. אני לא חושב שהוא כזה.
ב. הגבת לחלק של הדוגמא שלי אותו היה נוח לך לתקוף ואני מעוות את הדברים…
ב. אני רואה פוטבול, היו סופרבולים מחורבנים. אם תיקח מדגם של 30 משחקים כמו שראינו עד היום ביורו תמצא אחוז נכבד של משחקי פוטבול ובטח ובטח משחקי NBA.

גיל 26 ביוני 2016

אף מומחה לא טוען את זה כבר שנים.

הגבתי לחלק הבולט הלא נכון. אם אתה מתייחס לכדורסל, הרמה אכן לא הייתה גבוהה אבל היה מתח ודרמה שנובעים מסדרה שמגיעה למשחק שביעי.

ודאי שיש גם סופרבולים גרועים, מישהו טוען שלא. ועדיין, בעשור האחרון כמעט לא היה כזה שלא היה צמוד עד כמה דקות לסוף לפחות. ככה זה במשחק שיכול להשתנות מהר. ואם תקח את כל הפלייאוף אז ברובו הוא די מרתק כמעט כל שנה. הרבה יותר משחקים מרתקים בפוטבול מכדורגל כי אי אפשר להרדים את המשחק בפוטבול זה כל היופי שבו. בנבא אני מסכים אבל לא על זה הדיון.

רומן 26 ביוני 2016

יפה אמרת משה

ק. 26 ביוני 2016

משחק ענק של הזאר. מהדקה הראשונה עד 2 הדקות הקסומות. לא זוכר אותו ככה לאורך משחק שלם בצלסי, גם בעונת השיא.
בערך כמו בנ.ב.א, כל המסקנות על שלב הנוקאאוט מיום המשחקים המזעזע אתמול הולכות לפח אחרי היום

גיל 26 ביוני 2016

יום אחד טוב לא משנה עדיין את המגמה הכללית.

ק. 27 ביוני 2016

יום טוב מראה שאין טעם להסיק מסקנה כללית על שלב הנוקאאוט אחרי יום משחקים אחד גרוע שלו.
שים לב שלא התייחסתי לשלב הבתים בתגובה.

גיל 27 ביוני 2016

אבל אני ואחרים כן התייחסנו ובאופן כללי היורו די גרוע.

ק. 28 ביוני 2016

באמת גיל, אתה מגיב לי על משהו שלא כתבתי, אולי זה בתום לב, ואז שאני מחדד ומצביע למה התייחסתי, אתה אומר לי למה הייתי צריך להתייחס כדי שיתאים לתגובה שלך אליי?..

הארכיון 27 ביוני 2016

דש למסי מסטף קורי.

חוויה

Comments closed