שפם על פסלו של בופון!

על ישראל - איטליה

buffon

הייתה לי שיחה עם אלישע לוי לפני כמה חודשים – אחרי משחקו הראשון כמאמן הנבחרת – הפסד 1-3 בנובי-סאד לסרבים. לוי הוא מאמן הנבחרת הישראלי הראשון מאז שאני עיתונאי (1996) שנעים לדבר איתו. לא נובח ולא שותק ולא מתיש אותך בספינים אינסופיים. הוא הבטיח שהנבחרת תנסה לשחק כדורגל מכובד ויוזם.

הבעיות שהביאו לשערים – טכניקה של מגינים, ארגון טבעי בהגנה, איטיות – הן לא באחריות מאמן לאומי. גם העובדה שזהבי לא תרגם חצאי מצבים לשער היא לא באשמתו. זה זהבי שקיבל החלטות קריירה לשחק מול הגנות ברמה נמוכה.

מבחינתי לפחות היום לוי עמד בהבטחתו. ישראל יזמה כמיטב יכולתה (זה לא המון), תקפה עם מספר מכובד של שחקנים, השתמשה באגפים ושיחקה במערך של כדורגל ולא איזו מוטציה של הכדורגל. ובעיקר הרגשתי שלשחקנים יש חופש לנסות ולהמציא – שזה הדבר ההגיוני לעשות בהגרלה כזאת. וגם ההגיוני בכלל.

אז אני אגנוב כאן דימוי. טל בן חיים צייר שפם על פסלו של בופון!

הד סטרט דה באזר

האולימפיאדה: סיבובים 3-1
במקום ניצחון היסטורי, עוד קמפיין הלך

154 Comments

אלון3131 5 בספטמבר 2016

ראינו מה הערך של לצאת מהליגה ולתת שנתיים בליגה קשוחה כמו הצ'מפיונשיפ. כיאל וחמד המצטיינים בנבחרת. ניר ביטון קצת איכזב אותי דווקא..
ההגנה שלנו לא ברמה כרגע. אפילו לא קרוב לרמה.

סהכ נהנתי מהנבחרת. לא קורה הרבה.

ע.נ. צפון 6 בספטמבר 2016

מסכים!

הגולנצ׳יק 6 בספטמבר 2016

אני לוקח פה סיכון ומגיב למרות שלא ראיתי את המשחק – על סמך ניתוח המסירות והנגיעות בכדור שהעלה אורי קופר בפייסבוק שלו (איזו תוכנת מעקב חדשה יחסית) תומר חמד היה השחקן הכי פחות מעורב ושמסר הכי מעט, איך בדיוק הוא המצטיין ?

אחד מהעם 6 בספטמבר 2016

לחץ על שלישיית בלמים ששווה יותר מכל מסירה בחלק המגרש התחתון, משחק נגיעה לוקח כדורי גובה, מה גם שמי שמסר לבן חיים את הכדור לגול זה הוא.

אגב, כדורגל זה לא משחק של סטטיסטיקה כי אם תלך לפי סטטיסטיקה ישראל הייתה אמורה לנצח.

אמיתי 5 בספטמבר 2016

כן.
אם אנגליה טובה במוקדמות וגרוע טאקטית
אנו גרועים במוקדמות ולוקים בטכניקה.
סהכ לא סופ העולם

ציון נאנוס 5 בספטמבר 2016

מת על אלישע אבל המשפט- הבעיות שהביאו לשערים לא באחריות מאמן לאומי-מאד בעייתי. תפקיד המאמן בין השאר הוא לחשוב איך מסתירים את הבעיות האלה. נניח-3 בלמים.
ישראל היום לא ממש הקשתה על איטליה. מצד שני-המבחן יהיה מול אלבניה ומקדוניה.

דורפן 5 בספטמבר 2016

זו האסכולה של גרנט שהייתה מוטציה של כדורגל. אני נגד. זה לא שלישראל יש מגינים תוקפים אדירים שיחפו על חסרון קשר או אפשרות לשחק רק עם דפנסיבי אחר. המרחק משם ל5-5-0 של גרנט הוא קצר.

אני נגד באופן כללי אבל במיוחד בקמפיין בלי סיכוי. בקמפיין בלי סיכוי צריך לשחק 4-4-2 או 4-3-3 התקפי

ציון נאנוס 5 בספטמבר 2016

עזוב רגע את מה שאתה חושב על האישיות של גרנט והדרך שבה הגיע לצ׳לסי. בקמפיין השני שלו-לא הפסדנו בבית. ישראל סיימה שלישית אחרי צרפת (שהגיעה לגמר המונדיאל) ושוויץ (שמינית הגמר) והקדימה את אירלנד. כשהחלוץ המוביל היה פיני בלילי.

דורפן 5 בספטמבר 2016

ואחר כך עיי חורבות וגם מורשת של עיתונות שחושבת שזו הדרך לשחק. חאליק – זה כדורגל. תראה את הונגריה, תראה את איסלנד, אפשר לשחק גם עם כוח אדם ירוד.

ציון נאנוס 5 בספטמבר 2016

איסלנד זה כוח אדם ירוד ? רצים 90 דק בלי הפסקה. הלוואי עלינו 3 שחקנים כאלה. ראית איך אימובילה ניער בקלילות את הבלם הטוב בישראל בשער השלישי? זה כוח אדם ירוד.
בסוף עם כל המחמאות איטליה מאד בינונית,ששיחקה 40 דק ב 10 שחקנים לא התאמצה במיוחד ולרגע הניצחון לא הוטל בספק. קל לשחק יפה כשאתה בפיגור 0-2 ואין מה להפסיד יותר.

yaron 6 בספטמבר 2016

לרגע הנצחון לא הוטל בספק? עד השלישי היה ריח חזק של תיקו באוויר.

דורפן 6 בספטמבר 2016

ציון – אם היכולת כל כך ירודה כמו שאתה טוען – אז בטח שהטעות הכי גדולה היא לפתור לשחקנים את הבעיות עם איזה 6-4-0 מתבנקר. מתקדמים אם משחקים.

ציון נאנוס 6 בספטמבר 2016

זה כמו להגיד שאם סנטר באנ בי איי לא פוגע מהעונשין אז צריך להשאיר אותו על המגרש ב 2 הדק האחרונות כי אחרת איך ילמד.
ישראל נכנסה למשחק בעיקר כי ב 0-2 איטליה ירדה אחורה ולחצה פחות. בוא לא נהפוך את המשחק הזה להשג גדול

ק. 6 בספטמבר 2016

גם לפני ההרחקה ישראל ניסתה ליזום וללחוץ גבוה וגם להעביר כדורים ליומק. מן הסתם זה היה הרבה יותר קשה

yaron 6 בספטמבר 2016

לא הישג גדול אבל לא התביישנו ולדעתי לפחות חצי מהקהל נשאר למחא כפיים לנבחרת אחרי המשחק.
זה לא היה משחק מדכא.

יוסי מזרחי 6 בספטמבר 2016

רומנטיקה היא לא תכנית עבודה.
מערך כזה או אחר הוא לא מטרה. הצרה היא שאין קו מחבר לאורך זמן ,ולכן אין אפשרות אמיתית ללמוד ולתקן טעויות.

דורפן 6 בספטמבר 2016

זה משחק ראשון מקדנציה כפולה כשברור שהראשונה היא לצרכי אימון

yaron 6 בספטמבר 2016

סוף סוף!

ניק 6 בספטמבר 2016

לא יודע כמה אפשר לבנות על זה שהוא באמת ישרוד את הקדנציה הראשונה

דורון (אחר) 6 בספטמבר 2016

הוא יצטרף ממש לפשל כדי לא להמשיך לשניה. המטרה היא מקום שלישי, ולא יבואו בטענות אם נסיים גם אחרי אלבניה

דורון (אחר) 6 בספטמבר 2016

*יצטרך

ק. 5 בספטמבר 2016

לגבי השערים – השניים הראשונים על בן ביטון (הראשון גם בזכות וראטי שלקח כדור "50-50" ושיחרר את הפקק )
לגבי השיטה- די מבאס להפסיד שאתה משחק בשיטה פחדנית

צור שפי 5 בספטמבר 2016

לא ראיתי את המשחק, ההיילייטס הזכירו קצת את המשחק של באר שבע בגלזגו. ההגנה מחרבת כל סיכוי להוציא משהו מהמשחק.

ק. 5 בספטמבר 2016

סיכמת יפה. גם לי זו פעם ראשונה מאז נילסן שאני נהנה מהגישה והסגנון של הנבחרת

Danny - Long Island 5 בספטמבר 2016

פשוט אין יכולות, נגיעה ראשונה גרועה ביותר. אנחנו לא ברמה של כדורגל אירופי – פשוט לא שייכים

Duncan 6 בספטמבר 2016

ששששש אל תגלה. תן להם להסביר איך עם שיטה אחרת או מאמן אחר זה היה נגמר אחרת

אריק 6 בספטמבר 2016

זה מדהים העניין הזה.צפתחתי דקה 10 לא ידעתי מי כחול ומי לבן. הכדור היה אצל הכחולים, אחרי שתי מסירות מייד הבנתי. פשוט טכניקה לקויה כל כך שאפילו הפאסים נראים רע.

Ollie Williams 6 בספטמבר 2016

לגמרי.

מלבד עצירות הכדור, תמיד משגע אותי כמה הכדור זז לאט על הדשא כשישראלי מוסר אותו, לעומת נבחרות אירופאיות גם לא בהכרח בכירות.

duncan 6 בספטמבר 2016

מלבד עצירות הכדור? זה אולי הדבר הכי חלש אצלם.
הכדורגלן הישראלי הצליח לעבוד על כולם (כי התקשורת חסרת מושג) שהוא טכני. הוא הכי פחות טכני באירופה.

רומן 6 בספטמבר 2016

ראית את ניר ביטון מוסר?
יש לו טכניקת מסירה מהטובות שראיתי וראיתי הרבה.
הכדור טס על הדשא עם גלגול מושלם, זה כאילו שזה נוצר עי מנוע גרפי פיסיקלי במחשב.
להשמיץ, להשמיץ ולהשמיץ.
ישראל היתה הרבה יותר קרובה לתיקו אתמול מאשר איטליה לשלישי.
תפסיקו עם השנאה העצמית הזאת

duncan 6 בספטמבר 2016

ראיתי. וגם אם אתה צודק. מצאת אחד. לך חפש עוד כמה.
תמצא שחקן שמסוגל לעצור כדור ולמסור ישר. בלי לעצור.
אם הם כאלו טובים, מדוע הם עלובים?

רומן 6 בספטמבר 2016

ביטון, חמד וכיאל.
שלושת השחקנים ההכי אירופאים בישראל.
לטבח יש פוטנציאל עצום, חצי שנה באירופה והוא גם שם.
כל השאר באמת לא ברמה אירופית

ישיק 5 בספטמבר 2016

גם אני נהניתי לראות את ישראל היום וזה קורה מעט מאוד. אין שום סיכוי לעלות כמובן ומבחינתי זאת צריכה להיות הדרך בכל משחק. בכלל, יש למשחק כזה הרבה יותר ערך מבחינתי מאשר אם היינו מחלצים תיקו אחרי בונקר של 90 דקות. זאת הדרך להתקדם.

עמי ג 6 בספטמבר 2016

זו לא הדרך להתקדם משום שלשחקנים הישראליים אין יסודות מספיק טובים. זה לא ישתנה בקדנציה של אלישע או של איזשהו מאמן אחר בנבחרת.
אבל זו דרך לגרום לישראלים לצפות בנבחרת ולחבב אותה, או לפחות לא לסבול. זה לא מעט

לירן 5 בספטמבר 2016

הבחירה בבן ביטון היתה לא נכונה – הגנתית ייני עדיף עליו והתקפית דסה עדיף עליו. היה חלש מאוד ולא ברמה. ההוצאה של בן חיים היתה לא נכונה, דווקא הסתה של זהבי מהאגף לאמצע מאחורי חמד ואצילי ובן חיים באגפים היה נשמע יותר נכון.
זהבי היה חלש היום אבל סתם דמגוגיה לקשר את זה להחלטות קריירה, כשהוא כבש מול באזל 3 שערים זה הצליח עם אותם הגנות.

דורפן 5 בספטמבר 2016

זה כמו לתאר את טל בן חיים כחלוץ בינלאומי גדול כי יש לזכותו עכשיו את אחד השערים הנפלאים ביותר שהובקעו נגד בופון. לאורך הקריירה באיטליה, בבית הצ׳מפיונס ליג ובנבחרת – זהבי לא ממש כובש מול הגנות ברמה. באזל באיזו עונה נתונה לא טובה על פני שבוע מוצלח – לא אינדיקציה.

לירן 5 בספטמבר 2016

שיחק מצוין באירופאית, כבש גם במדי הפועל בצמפיונס. דווקא הדוגמאות שלך גרועות כי הוא לא שחקן של אחד על אחד וקשה לו לשחק בקבוצות שבאות כאנדרדוג מוחלט כמו מכבי בצמפיונס ונבחרת ישראל בקמפיין הקודם

דורפן 5 בספטמבר 2016

לפני כמה שנים? כמה משחקים בעונה?
כרגע הוא ויתר על כדורגל תחרותי יותר.

אריק 6 בספטמבר 2016

לא הפריע לפלה….

אמוץ כהן-פז 6 בספטמבר 2016

פלה שיחק נגד הגנה ׳סינית׳…

אריאל גרייזס 6 בספטמבר 2016

פלה עד לפני חודשיים עוד שיחק בפריימרליג, יחי ההבדל

גורביץ' 6 בספטמבר 2016

שש רונן דבר חלש.. אסור להגיד על השחקן הכי הישראלי הכי טוב בכל הזמנים שהוא בלוף ברמות הגבוהות.
עזוב, נגד ההגנות הקשוחות של הפועל ושל ברווזי בייג'ינג יותר קשה.
וכל מי שנותן את השני משחקים נגד באזל, שייזכר שבשנתיים שלפני זה במוקדמות צ'מפיונס הוא לא עשה כלום כשחקן מוביל, פעם שלישית התחבר לו וכל הכבוד על זה, אבל הוא עדיין לא מסוגל לקבל החלטות בהתקפה ברמה סבירה מול הגנות של ממש.
לא עבר היום קו ראשון בשום בעיטה חופשית או קרן שהוא נגע בה. לא מדבר בכלל על משחק בנגיעה, והוא עוד היה השחקן הישראלי היחיד היום שנמצא באמצע עונה..

אנדר 6 בספטמבר 2016

לא הבנתי, אתה לועג/מוחה על זה שמישהו מעביר ביקורת על הדברים של רונן? לתומי חשבתי שאני בבלוג שאמורה להתקיים בו החלפה הדדית של דעות, נאיבי שאני

dk 6 בספטמבר 2016

נראה לי (אם הבנתי נכון) המחאה כאן היא נגד האדרת זהבי בצורה עיוורת.
ריבוי והחלפה הדדית של דעות הוא דבר מבורך, התייחסות כאקסיומה לזהבי כשחקן מדהים (גם אם הוא הכי טוב בסגל וזה חתיכת אם) פוגעת בהדדיות הזו

אנדר 6 בספטמבר 2016

אתה באמת רואה בהודעה של לירן אקסיומה ובהודעה של גורביץ' הדדיות? אוקיי… בלס יו. ההודעה של גורביץ' סתם מתנשאת. אגב אני מסכים עם דורפן שלהחלטות של זהבי יש משקל כבד על היכולת שלו לתפקד מול הגנות כאלו (בנוסף לתפקוד השונה שלו בנבחרת).
לירן ממש לא האדיר, הוא העלה טענות לגיטימיות. אני יכול להסכים עם ההודעה שלך רק שהיא ממש לא מתארת את מה שקרה פה

dk 6 בספטמבר 2016

"זהבי היה חלש היום אבל סתם דמגוגיה לקשר את זה להחלטות קריירה, כשהוא כבש מול באזל 3 שערים זה הצליח עם אותם הגנות."

בגדול אפשר להתווכח על זה הסאבטקסט אבל אם להיות אמיתי התכוונתי למקרה הכללי

ישיק 6 בספטמבר 2016

גם מול פלזן הוא נתן הופעות נהדרות. ואי אפשר להתעלם שהוא משחק בקבוצות נחותות בהרבה מול ההגנות ברמה האלה.

matipool 6 בספטמבר 2016

לירן – בן חיים נפצע . ראיתי כבר קצת לפני החילוף שקשה לו לתפקד .
חבל . השחקן הכי חם וטוב שיש לנו כרגע וגם מסוגל לעשות דברים יפים נגד הגנות אירופאיות .

NoOne 5 בספטמבר 2016

לא ראיתי משחק של נבחרת ישראל משהו כמו 10 שנים.
במקרה ראיתי את זה כי היה ב ESPN
אני זוכר שלפני 20 שנה לישראל היו בלמים איטיים ומגינים שלא מסוגלים להרים מסירת רוחב , שום דבר לא השתנה.
מספר 22 אני חושב המגן הימני הוא שחקן איום ונורא.

רומן 5 בספטמבר 2016

אתה בטח ממש גאה בעצמך, נו מה?הכינוי מחייב..

NoOne 5 בספטמבר 2016

אז אתה טוען שהבלמים מהירים והמגינים כן יודעים להרים מסירת רוחב?

רומן 5 בספטמבר 2016

אני טוען שזה קצת מעצבן שבנאדם כותב על עצמו בגאווה שהוא לא ראה משחק של הנבחרת 10 שנים בפוסט על הנבחרת.

NoOne 6 בספטמבר 2016

לא ראיתי גאווה , ראיתי בסך הכל ציון עובדה שבא להראות שאין לי ממש ידע בהתקדמות או החלשות של נבחרת ישראל בעשור האחרון.
ישראל משחקת בדרך כלל בין שעות 10 בבוקר ל 2 בצהריים לפי שעון הווסט קוסט , אלו שעות שאני עובד בהם ואני לא הולך להיעדר מהעבודה בגלל משחק כדורגל( או פוטבול או כדורסל).
אז קח את ה-העלבות שלך ותבעט אותה אתה יודע לאן

רומן 5 בספטמבר 2016

אגב אני חושב שדוידזדה מאוד מהיר

טיפה סרוחה 5 בספטמבר 2016

דוידזאדה הוא מגן אף אחד טען שהבלמים איטיים.אבל הוא עשה אחלה דאבל פס והוציא יופי של כדור רוחב

יואב דובינסקי 6 בספטמבר 2016

אתה צוחק עליי, היה בESPN? בדקתי בלוח השידורים ולא ראיתי שום דבר.

משה 6 בספטמבר 2016

ESPN
בספרדית, גם ב HD.

רומן 5 בספטמבר 2016

כיאל היה המצטיין בהפרש ניכר.
טב"ח שחקן ברמה אירופית .
הנבחרת שיחקה הכי טוב שהיא יכולה, היה ממש כיף באיצטדיון.
בן ביטון פשוט מביך, זה שחקן נבחרת??
אלישע מאמן מעולה, אבל להוציא את ניר ביטון? איזה החלטה תמוהה.
זהבי- סביר לכל היותר, מוכיח שוב ושוב לכל אלה שמנסים לספר עד כמה הוא גדול, כמה הוא באמת גדול.
בתקופות הגדולות של הנבחרת, זהבי שחקן סגל בערך כמו בוזגלו היום. הוא מספר שהוא גולר ענק? גולרים ממסמרים את הרשת כשהם מקבלים ריבאונד 7 מטר מהשער.
בקיצור: ניר ביטון, טב"ח וביראם כיאל זה שחקנים ברמה אירופית אמיתית, כל השאר לא.

אלעד כ 6 בספטמבר 2016

טב"ח הבקיע אחלה שער, אבל רמה אירופית? כל כדרור שלו הסתיים באיבוד ובאובדן הזדמנויות. היתרון היחידי שלו זה המהירות והיכולת לייצר בלגן שאולי תצא ממנו הזדמנות. חסר יסודות לחלוטין

no propaganda 6 בספטמבר 2016

1+
בכלל לאמר שמישהו שיחק טוב כי הוא הבקיע שער זה כל כך אלי אוחנה

בליקי 6 בספטמבר 2016

אם טל בן חיים לא היה יותר מהיר מהישראלי הממוצע הוא היה שחקן כושל בליגה הלאומית. שחקן נוראי בעיני שלא מתקדם כבר זמן רב.

גיל שלי 6 בספטמבר 2016

ניר ביטון היה זוועה אתמול, אבל כל מי שמזלזל בטבח, פשוט תעזרו לקייליני לקום מהרצפה, יש לו סחרחורת ממנו והוא לא בלם חלש. איבודי הכדור בדריבל נבעו מכך שתופקד שלא כהרגלו באגף ימין, והלחץ שלו באגף הזה הוציא בין שלושה לארבעה כדורים בחצי המגרש של איטליה כולל זה שהוביל לגול. אבל, אתם צודקים טבח לא רמה, שישאר אצלנו, לנו זה עדיף.

אריאל גרייזס 6 בספטמבר 2016

זה לא שטבח לא רמה, הוא שחקן מהיר יותר מאשר מרבית הישראלים ואכן עשה הרבה בעיות לאיטלקים. מצד שני, היה אפשר לראות בדיוק את הבעיות שיגרמו לו גם להכשל ברמה האירופית – החשיבה שלו עם הכדור פשוט איטית מדי. מלא פעמים הוא קיבל את הכדור ולפני שהספיק להחליט מה לעשות כבר סגרו אותו שני שחקנים והוא איבד אותו. בליגה הישראלית מהירות מחשבה כזאת לא נדרשת, הכל פה איטי. ברגע שהוא יגיע לאירופה זה יהרוג אותו. לא צריך להסתנוור מהשער, שבאמת היה יפה, הוא קיבל שם את הכדור לבד והיה לו יחסית הרבה זמן לחשוב מה לעשות. אבל זה בעיקר על ההגנה האיטלקית וקילייני שפשוט היה אוף לגמרי אתמול.

ק. 6 בספטמבר 2016

היה לו מלא זמן ושטח בשני כדרורים לתת את הפס הכי פשוט לחמד ולכיאל שעשו תנועת עומק מול העינים שלו, וברור לכל ילד שראה משחק בחייו שהנה הפס, ופתאום אתה לא מבין איך הכדור עדיין אצלו ושניה אחרי נכנס לתוך פקעת שחקנים.
אם על כל 3 גרם כשרון ואתלטיות (עשה יחד עם חמד לחץ מעולה ) היה לו גרם הבנת משחק…

אריאל גרייזס 6 בספטמבר 2016

זה שילוב של הבנת משחק וחשיבה איטית. הבעיה היא באמת שבליגה הישראלית אתה לא נדרש לזה אז היכולת שלך לשפר את זה היא מוגבלת מאוד. והוא כבר מתקרב לגיל שבו הוא יתקשה מאוד באירופה לשפר את זה

גיל שלי 6 בספטמבר 2016

הוא תופקד באגף ימין, כלומר חתך לאמצע עם הרגל החלשה שלו מול וראטי, לא קל כל כך. הוא שיפר מאוד את מהירות קבלת ההחלטות שלו במכבי

אריאל גרייזס 6 בספטמבר 2016

זאת לא פעם ראשונה שאני רואה אותו. גם אם הוא שיפר את זה, זה יספיק לליגה אירופית בינונית ומטה. שים אותו באחת הליגות הגדולות והוא יעלה לאנשים על העצבים מהר מאוד. השחקן שהוא הכי מזכיר לי זה ג'ורדן אייב מליברפול או מוזס מצ'לסי – מהיר מאוד אבל עם קבלת החלטות איומה ואיטית. שחקנים כאלו לא מקבלים יותר מדי הזדמנויות לפני שלמאמן נמאס מהם

קורא 6 בספטמבר 2016

אני ממש לא מסכים עם הטענה הזו, אליניב ברדה לפני שיצא לאירופה לא הראה שום דבר בליגה שהראה שהוא מתאים לרמות הגבוהות של אירופה, ברגע שהדרישות ממנו עלו הוא התיישר לרמה המצופה ממנו שם. יכול מאוד להיות שבן חיים ירגיש באירופה פחות בקומפורט זון שלו ומיד יבין מה מצופה ממנו ויתחיל לשחרר כדורים. גם יכול מאוד להיות שלא, אבל כל עוד אין ניסוי של זה, אי אפשר לדעת. ואת זה אני אומר לא בתור חובב בן חיים גדול.

אריאל גרייזס 6 בספטמבר 2016

נו, וברדה שיחק ברמות הגבוהות של אירופה? היה שחקן סבבה בליגה מדרג שני-שלישי. זאת גם תקרת הזכוכית של בן חיים

קורא 6 בספטמבר 2016

ברדה היה כפסע ממעבר לליגה בכירה יותר ותג המחיר הגבוה שלו מנע זאת. בכל מקרה, הוא היה שחקן לגיטימי לגמרי לקבוצת מרכז טבלה בריטית או ספרדית, וזה יהיה לא מעט גם עבור טל בן חיים – לפעמים זה עניין של עיתוי, מזל וסוכן גם. אם הציפייה היא שבן חיים יהפוך לשחקן במנצ'סטר יונייטד או צ'לסי או ריאל או ברצלונה אז זו כמובן ציפייה לא ריאלית. אם הציפייה היא שהוא יגיע לקבוצה כמו ווסטהאם או מאיורקה או דומותיהן, זו ציפייה ריאלית.

אריאל גרייזס 6 בספטמבר 2016

העובדה היא שהוא לא שיחק בקבוצת מרכז טבלה באנגליה או בספרד אז אין לנו מושג איך היה הולך לו שם. אם תג המחיר שלו היה גבוה מדי אז אני מניח שאף אחד לא חשב שהוא יכול להיות איזה שהוא שוס אדיר. אני רוצה להזכיר ששחקנים שהצליחו ברמה הבינלאומית הרבה יותר מברדה נכשלו בליגות גדולות באירופה (נמני, אלון מזרחי וכו'). אני חושב שהציפיה שבן חיים יהיה שחקן לגיטימי בקבוצה כמו ווסטהאם היא לא ריאלית להחריד (ואשמח להתבדות).

קורא 6 בספטמבר 2016

כל מה שאמרתי זה שיש שחקנים שלעתים המעבר לאירופה מאפשר להם לעשות קפיצת מדרגה, ברדה כמשל, ויש כאלה שלא. לי קשה לדעת אם בן חיים הוא מהסוג הראשון או השני.

ארז 6 בספטמבר 2016

שים לב שכתבת מהירות קבלת ההחלטות ולא איכות קבלת ההחלטות. :)

אלעד כ 6 בספטמבר 2016

גיל, אני לא מדבר רק על אתמול. כל פעם שאני רואה את טב"ח משחק (וזה בדרך כלל לא במסגרת הליגה אלא נגד הגנות יותר חזקות ברמת הנבחרות), קבלת ההחלטות שלו נוראית, הוא תמיד מכדרר יותר מדי וברוב המכריע של המקרים מאבד.
גם אם לא יישאר במכבי ויילך לאירופה – אחרי חודש הוא בחזרה בארץ. הוא לא ברמה המתאימה.

גיל שלי 6 בספטמבר 2016

ממה שראיתי ממנו השנה הוא נתן קפיצת מדרגה בתהליך השיפור העקבי שהוא נותן מאז שסוזה התחיל לחנך אותו

yaron 6 בספטמבר 2016

מסכים,
סוזה חינך אותו בחלק ההגנתי ושוטה יחנך אותו בהתקפי. נשאר רק חינוך של הראש ושיתבגר סוף סוף.
לצערי הוא לא יצא לספרד אבל אני מאשים בזה את גרנדה שחשבה שתוכל לקבל אתות בשני מליון ולחץ מקורבים מתון… מאחל לו שיקבל הזדמנות לבחון את עצמו ברמות גבוהות יותר.

אלעד כ 6 בספטמבר 2016

כמו שאמרתי, אני לא רואה כמעט ליגה ישראלית, אז לא ראיתי אותו הרבה. מצד שני, אם מדברים על "שחקן אירופאי", אז מקרה המבחן שלו זה המשחקים הבינ"ל ולא משחקים מול ההגנות של רעננה ופ"ת.
לדעתי היסודות שלו לקויים לגמרי ועל רקע זה יש לו תקרה די ברורה. הוא גם כבר לא כל כך צעיר. אולי ייצא לאירופה אבל יתייבש שם ויחזור מהר מאוד.

רומן 6 בספטמבר 2016

איזה שטויות על ביטון.
כל נגיעה שלו בכדור זה קלאס טהור.

גיל שלי 6 בספטמבר 2016

במשחק הספציפי הזה, כמו מול באר שבע למען האמת, ביטון שימש כמסננת עם חורים גדולים במיוחד, והכדורים שמסר לאיטלקים באמת הגיעו בטאץ' אדיר

טיפה סרוחה 5 בספטמבר 2016

3 אשליות אופטיות שגורמות לאנשים להיות מרוצים מהמשחק היום:
1.איטליה היא לא נבחרת התקפית שתוקפת בגלים.נבחרת טקטית ומסודרת שמגיעה כל משחק ל2 וחצי והזדמנויות.
2.נכנסו לפיגור מוקדם של 2 שערים מה שגרם לאיטלקים ללכת אחורה ולאפשר לנו להיכנס למשחק.
3. הורחק להם שחקן בדקה 55,זאת כמט מחצית שלמה בעשרה שחקנים.
אלישע לוי לא חף מאשמה.הדבר הראשון שהוא צריך להגיד לשחקני ההגנה הוא שאם הם גורמים לפנדלים הם לא רואים יותר מגרש.גם אם אין פאול-לא לתת לשופט אפשרות לטעות ולשרוק.והחילופים של ביטון ובן חיים היו מזעזעים.ולממש את כל 3 החילופים כל כך מוקדם היה הימור טיפשי.ולתת לשוער בן 37 לפתוח את הקמפיין ה"מגבש" הזה טיפשי גם כן.זהו הוצאתי את כל הרעל לילה טוב :)

מתי 6 בספטמבר 2016

למה לא גורש בעצם? לא נראה שיש כרגע שוער ישראלי טוב יותר. ואגב, השוער שהגן על שער היריב כבר בן 38…

טיפה סרוחה 6 בספטמבר 2016

לא משהו מקצועי.פשוט כולם מסתכלים על הקמפיין הזה כצבירת ניסיון,אז מומלץ לתת לאחד הצעירים ולהקנות לו ניסיון וביטחון למוק היורו הבא.

ויקטור מורוז 6 בספטמבר 2016

אתה לא באמת בשוויץ בן בופון לגורש עכשיו, נכון?

ויקטור מורוז 6 בספטמבר 2016

השווית*

מתי 6 בספטמבר 2016

אני רק אומר שאין בעיה עקרונית עם שוער נבחרת בן 37.

אלעד כ 7 בספטמבר 2016

יש הבדל בין נבחרת שתמיד צריכה לנצח כאן ועכשיו (איטליה) לנבחרת שנכנסת לקמפיין אבוד מראש ואמורה לנצל את הזמן לטפח את הסגל של הקמפיין הבא ( בשאיפה למזל בהגרלה) (גם ככה לא יעלו)

Amir A 5 בספטמבר 2016

עוד מישהו רואה את האירוניה בזה שכובש השער השלישי לאיטליה נקרא IMMOBILE?

no propaganda 6 בספטמבר 2016

הוא היה מלך השערים של הסריה א לפני כמה שנים

הוולשי הרזה 6 בספטמבר 2016

אכן, הוא כל כך חלוץ דלא ניידי שהוא מצליח להעביר בלם ישראלי בקלילות. ממש פרדוקס אכילס והצב…

דיזידין 5 בספטמבר 2016

ישראל לא היתה פחדנית. דיינו. לא דורש יותר.

טל 12 6 בספטמבר 2016

לייק

אבל גם הייתי רוצה לראות את מונס דאבור משחק אחרי שקייליני הורחק.

אבי ערך מוסף 5 בספטמבר 2016

סה"כ משחק מהנה – אין ציפיות לעלות מהבית הזה אז לפחות לצאת בהפסד "מהנה" שכזה.
כמה נקודות:
1. הכניסות לאיצטדיון היו שערורייתיות, הגענו שעה לפני המשחק, ונכנסנו דקה 20 – בכל כניסה השתרך לו תור כמו תור למגדל אייפל בשיא העונה – מישהו צריך לתת את הדעת על המחדל הזה.
2. הגול השלישי – זה גולים של הרכות הישראלית הטיפוסית – איך שאימובילה העיף את צדק עם הכתף בצורה מביכה – גול של ילדים.
3. נשגב מבינתי המעטפת הזאת שנוצרה סביב שירן ייני, קצת מזכיר את יוגב אוחיון במכבי סל, סוג של "אתרוג" – שחקן שמשחק רק לרוחב או אחורה לבלם, שום תעוזה, שום משחק לעומק…מילא היה שחקן רע כמו בנין או אבוקסיס, אבל הוא איטי ומבצע פאולים זולים – שלא כמצופה מהשחקן "האינטיליגנט" שהוא.

איתן 6 בספטמבר 2016

מי הולך למשחקי נבחרת? מה אתה חובב BDSM והלקאה עצמית?
רק נזכיר: אלימות מילולית ולא סביבה חינוכית לילדים,תורים פקקים,נקנקית חתול ב30 שח שאם זה לא היה באצטדיון כדורגל והבטן לא הייתה נדבקת לגב והילד לא היה יושב לך על הראש גם לא היית קונה ב3 שקל…והסוף ידוע מראש כמו סרט קאלט ,אכזבה ומרמור

עם תנאים כאלה לא הייתי הולך למשחק גם בחינם.

כח הגברה 6 בספטמבר 2016

מעניין מה שאתה כותב על הכניסה לאצטדיון. אנחנו הגענו שעה לפני המשחק, נעמדנו בתור גדול בכניסה – והיינו בפנים תוך פחות מעשר דקות (בצד הצפוני, שער D).
באיזור שבו ישבנו לא היתה כל אלימות, לא נשמעה ולו קללה אחת ונקניקיית החתול עלתה 20 ש"ח.
לגבי האכזבה – כנראה נדרש תיאום ציפיות לפני המשחק.
בסופו של דבר, נבחרת איטלקית בינונית בסטנדרטים שלה ניצחה בלי להתאמץ יותר מדי.
אחרי הגול המהיר, כשאיטליה נעמדה בחצי שלה חשבתי שאולי היתרון המוקדם הזה עוד יעזור לישראל, אבל זה לא הספיק.
אחרי ההרחקה והחילופים בישראל היו כמה דקות שבהן ישראל באמת נראתה כמו נבחרת עם רעיונות התקפיים, אבל בסופו ל דבר לא הצליחה לייצר כמעט מצבים והאיטלקים הצליחו להסתדר. אחרי הדקה ה- 75 נגמר לישראל האוויר.

רומן 6 בספטמבר 2016

אני לא מבין למה בנבחרת משחק שחקן שלא משחק כדורגל מקצועני בקבוצה ועוד נותנים לו להיות קפטן?

דן דן 6 בספטמבר 2016

אתה מדבר על גרציאנו פלה שמשחק בנבחרת איטליה? או האלק מנבחרת ברזיל?

רומן 6 בספטמבר 2016

תפסת אותי

yaron 6 בספטמבר 2016

הייתי בישראל – יוון בבלומפילד והיום בסמי.
הקהל היום היה דיי מבסוט, ואז בדכאון קשה.
עייף מדי בשביל לנתח מה ולמה אבל דבר אחד בטוח, היום לא התביישנו.
אני נוסע ברכבת ואנשים במקרה הכי גרוע עייפים…

עידן. 6 בספטמבר 2016

מסכים שסה"כ ישראל שיחקה סביר וגם אני מחבב את אלישע לוי, אבל היו כמה החלטות שפשוט לא הבנתי.

תהרגו אותי איך רמי גרשון לא באנקר בהרכב לפני שחקן כמו איתן טיבי. במחצית ששיחק היה ברור שהוא רמה מעל כל מה שיש לישראל להציע מבחינה הגנתית.
לגבי שירן ייני, אם לא היה כתוב שהוא שיחק 90 דקות בכלל לא הייתי יודע שהוא היה על המגרש- פשוט שחקן עם אפס אחוז השפעה.
קהת בדקות ששיחק הפתיע לטובה ולעומתו אצילי אכזב, אבל לא הבנתי למה להוציא את ביטון ובן חיים.

רומן 6 בספטמבר 2016

טעות קריטית היתה להכניס את אצילי במקום ניר ביטון ולא במקום יני.
לייני יש 0 אופציות התקפיות.

עדי אבני 6 בספטמבר 2016

בעיניי אלישע טעה היום פעמיים: קודם כל בהרכב ואחר כך בחילופים. לעומת זאת, הוא צדק בגישה למשחק.
לגבי ההרכב, אני חושב עדיין שמול איטליה עם ה5:3:2 שמצטופפת במרכז, אתה חייב אגפים פעילים. לכן הציוות של בן ביטון כמגן ימני היה שגוי. הטעויות הישירות שלו בשני השערים הראשונים הראו שאין לו אפ-סייד הגנתי. לעומת זאת, אלי דסה יכול היה לספק את מה שביטון לא יכול התקפית, וזה עוד רופציה התקפית על הקו.
גם הציוות של ייני היה שגוי בעיניי. אם אתה רוצה עוד גרזן הגנתי ליד כיאל, אז אלמוג כהן הוא אופציה אובה הרבה יותר. לעומת זאת, אם אתה מעוניין במישהו שיעזור בהעברה מהירה של הכדור קדימה, נאתכו עדיף בהרבה. לעומת אלה, ההרכבה של חמד דווקא הצדיקה את עצמה, כשזה עשה עבודה מצויינת כפיבוט ופינה שטחים לזהבי ולשחקני הגל השני מהקישור, ביטון וכיאל, שהתפנו לבעוט מרחוק הרבה בגלל פינוי השטחים של חמד.
גם החילופים של אלישע לאחר ההרחקה היו שגויים, לדעתי. ההכנסה של אצילי לאגף הימני, של זהבי לשמאלי ושל קהת לעמדה שמתחת לחלוץ שיחקו לידי האיטלקים, היות ואלו מתנקזים כולם לעמדות של שלושת הבלמים האיטלקיים, היות שהתנועה הטבעית של אצילי השמאלי מימין, כמו של זהבי הימני משמאל היא לכיוון מרכז הרחבה. בנוסף, ההוצאה של טבח חיסל כל אפשרות להפתיע את האיטלקים בכדור ארוך ומהיר, כשכל יתר השחקנים חייבים את הכדור לרגל או לשטח מצומצם.

גיל שלי 6 בספטמבר 2016

שרן בחצי השני היה הכי טוב על המגרש, והגולים הגיעו מהשילוב של ניר ודן ביטון, אבל שרן זה הטעות.

רומן 6 בספטמבר 2016

בחיי שאין לי מושג על מה אתה מדבר.
שרן ייני זה שחקן שבאמת באמת לא עושה כלום על המגרש.
שחקן קישור שכל תרומתו זה למסור את הכדור למישהו שעומד לידו(ברוב המקרים אחורה) כשהכדור אצלו.
אתה יכול בבקשה להסביר מה התפקיד שלו? במה הוא תורם?

גיל שלי 6 בספטמבר 2016

תסתכל על המשחק בעיקר החצי השני, שרן הוא זה שעצר את התקפות האיטלקים על קו האמצע, והוא שיחרר בנגיעה את ההתקפות הכי מסוכנות של הנבחרת

פראליה 6 בספטמבר 2016

שרן ייני מתופקד בנבחרת בעמדה שבה אתה לא יכול להתרשם ממנו דרך המסך , רק מאמן יכול מהקו , או קהל במגרש , לא היתה שום ציפיה התקפית ממנו (ובכלל , תפקיד הקישור אתמול היה לנטרל את האמצע של איטליה ולא לבנות התקפה , המשחק , עד ההרחקה , עבר ישירות מההגנה להתקפה ) , ייני עשה תפקיד חכם ואחראי בסגירות ולא היה אמור להיות "מורגש" בהתפקה .

רומן 6 בספטמבר 2016

אני הייתי במשחק ולא הבנתי מה הוא עושה על המגרש.
חסר שחקנים בארץ שיודעים לחלץ כדור וגם אשכר לעשות איתו משהו?
אלמוג כהן, נטע לביא, קלנטיס..
אני ממש שמח שאלישע החזיר את כיאל להרכב, לדעתי כבר הרבה שנים הוא השחקן הישראלי ההכי טוב שיש יחד עם ניר ביטון, אבל רבאק שרן יייני?

בלייק 6 בספטמבר 2016

לב"ש יש הרבה "ביטונים" בסגל, אבל זה ששיחק אתמול היה בן ביטון.

גיל שלי 6 בספטמבר 2016

כן בן, הוא היה כוכב המשחק

מאנו 6 בספטמבר 2016

אני נהניתי מהנבחרת. לא נעלה למונדיאל בבית כזה. הנבחרת באה לשחק כדורגל, ניסתה לתקוף, הבקיעה גול מדהים, ושיחקה עם מחוייבות. זה מספיק בהחלט מבחינתי מול נבחרת איטליה.

הופמן 6 בספטמבר 2016

אני שייך לאסכולה השנייה. ללמוד לשחק הגנתי נגד הגדולות, לא להתבייש להיות מי שאנחנו – אנדרדוג (ובמשחקים נגד החלשות יותר לשחק התקפי. זה לא חייב להיות או זה או זה).
למה? כי אנחנו חייבים את הניסיון בטורנירים גדולים כדי להתקדם. אז לעשות הכל כדי להגיע לשם, ומשם כבר נראה איך אנחנו מצליחים לייצר גם משהו יפה לעין. אבל קודם כל להגיע לרמות הגבוהות. עד אז נתבוסס בביצה.

Guss 6 בספטמבר 2016

מסכים בהחלט. גם הגדולות יודעות להסתגר ולהוציא תיקו אם זה מתחייב.
עם כל ההשמצות, נהניתי מהנבחרת של גרנט הכי הרבה. גם הגנות צריך לדעת לשחק, כי בונקרים אפשר לפצח. ובעיקר, הנבחרת של גרנט הראתה אופי ולחימה, היא ידעה לחזור מפיגורים גם נגד נבחרות טובות ממנה. גרנט היה מוציא 2-2.
נמאס לי לשמוע שהנבחרת שיחקה פתוח ותקפה קצת, אבל הםסידה הפסד מכובד. שתשחק מלוכלך, שתשחק עם עין על המטרה, שתשחק קשוח. שתוציא נקודות מהגדולות, גם אם זה תיקו

אדרבא 6 בספטמבר 2016

גם אני מתגעגע לעלי מוהר

הופמן 6 בספטמבר 2016

תודה על הרמז
(וגם אני)

עמי ג 6 בספטמבר 2016

גם אני מתגעגע.
(אבל לא הבנתי את הרמז)

אדרבא 6 בספטמבר 2016

תגובה מס 5
תבהיר את כותרת הפוסט

http://debuzzer.com/dorfan/30351/

תומר חרוב 6 בספטמבר 2016

הציטוט: "מעולם לא ראיתי את נבחרת איטליה מתגוננת כך" פשוט אדיר

תומר חרוב 6 בספטמבר 2016

של אלישע לוי

no propaganda 6 בספטמבר 2016

זה אמיתי?

ק. 6 בספטמבר 2016

יכול להיות שמעולם לא ראה. זה לא אומר שלא התגוננה כך

אריק 6 בספטמבר 2016

משחק מאוד חלש של איטליה שבין בופון לוראטי נגמר לה הכשרון. חלק התקפי חלש ממש. ועדיין היה ברור שיבוא השלישי וגם היה פחות או יותר ברור איך.
נבחרת ישראל לוקה בכל כך הרבה דברים, בעיקר הגנתית, שמי שמצפה למקום טוב יותר מ5 – אופטימי.

מתן 6 בספטמבר 2016

גם אני מאוד נהניתי לראות את ישראל (גילוי נאות: הייתי בעד איטליה)

yaron 6 בספטמבר 2016

כנראה שאני היחידי שחושב כך אבל לדעתי ייני נתן משחק סולידי. מקווה שימשיך בהרכב.

גיל שלי 6 בספטמבר 2016

מחצית שניה היה ענק, השחקן שנוגע פעם.אחת בכדור ותמיד הנגיעה הנכונה

ק. 6 בספטמבר 2016

הוא סולידי הגנתית. התקפית הוא לא מסוגל לעשות כלום חוץ מפס רוחב לשחקן 5 מ ממנו.
להוציא את בן ביטון השחקן הכי מוגבל טכנית בנבחרת, גם אם מחפה על זה בהבנת משחק

יניב פרנקו 6 בספטמבר 2016

הייתי מעדיף את ייני כמגן ימני ועוד קשר אחורי כמו אלברמן בהרכב

ק. 6 בספטמבר 2016

לגמרי עדיף הגנתית על ביטון, אבל למה אלברמן ולא אלמוג כהן, שבאמת מתמודד עם פיזיות דומה למחייתו?

yaron 6 בספטמבר 2016

וייני לא מתמודד איתה למחייתו?

ק. 6 בספטמבר 2016

הקשבתי לעצת פרנקו והצבתי את ייני מגן ימני. אתרגל אותו כמובן באימונים ונראה איך הולך.
אלמוג כהן הוזכר כעדיף בעיניי גם על ייני וגם על אלברמן בקישור

גיל שלי 6 בספטמבר 2016

מסכים רק שאלברמן פרש מהנבחרת ולא רוצה לחזור

yaron 6 בספטמבר 2016

תודה רבה גיל, חבשתי קסדה והתכוננתי נפשית למטר אבנים… :-)
מקווה שיחזור אלינו בקרוב כי לדעתי אלברמן לא יוכל להמשיך באותו קצב בשנה הבאה.

S&M 6 בספטמבר 2016

אלישע לוי איש נחמד. פגשתי אותו פעם בניחום אבלים בשבעה, והוא מצא חן בעיני. גם אשתו.

לגבי המשחק: בכדורגל הכל יכול לקרות. לא בכדורגל ישראלי.

הכותרת הכי מצחיקה שקראתי, בוויינט, ציטוט מפי אלישע לוי: 'אף פעם לא ראיתי את איטליה מתגוננת ככה'.

גבריאל 6 בספטמבר 2016

אפשר לסנגר קצת על המאמנים הקודמים של הניבחרת? סך הכל היחס של התיקשורת שאהבה לנפח בלונים לפני משחקים ואז לפוצץ אותם אחריהם תוך שחיטה של המאמנים. הפער בין הכדורגל הישראלי לרמה שתאפשר לו להעפיל לטורניר גדול הוא גדול. כדי לגשר עליו צריך תוכנית מרשל של כ 8 שנים. כשבסופן יהיו לפחות 8,9 שחקנים ישראלים שמשחקים באחת מ 4 הליגות הטובות באירופה. לא צ׳לסי או ברצלונה, גם ריאל סוסיאדד זה טוב. והכוונה לכאלו שממש משחקים, ולא מאלו שמעלים אותם בזמן פציעות לבזבז זמן. מכבי תל אביב כדורגל הראתה לכולם את הדרך, החלפת צוות האימון כולו, כולל מאמני הכושר והתזונאים. היא השתלטה על הכדורגל הישראלי רק בזכות זה שיש לה שחקנים שמסוגלים פחות או יותר לרוץ 90 דקות. אבל מה הסיכוי שבאיזשהו תחום בארץ יובילו משהו עם טווח ראיה שארוך יותר ממחר בערב?

ערן (המקורי) 6 בספטמבר 2016

לאור הפער האדיר בין איכות השחקנים הישראלים למקביליהם בכל עמדה, שלא לדבר על היכולת הטקטית הקבוצתית, תוצאה 3:1 משקפת למדי ואף מחמיאה.
אין לישראל יתרון כלשהו על היריבות במשחקים בישראל, מאחר והקהל לא מעודד (אין אף שיר עידוד…).
אני שמח שאלישע ניסה לשחק כדורגל. הוא עדיף בעיניי על בונקריסטים / מערבבים, שחגגו תוצאות תיקו אפס משמימות אשר לא העלו אותנו לשום טורניר, לא קידמו את הכדורגל הישראלי בשום היבט, ורק בזבזו שנות שיא של כשרונות נדירים (בניון). עם זאת, ברור שללא צוות מקצועי זר לא נגיע לשום מקום והמרחק רק יגדל. איפה אנחנו היום ואיפה ימי ג׳ק מנסל או נילסן. ההידרדרות התחילה כאשר שלמה שרף (״השפיץ של הנעל״) קיבל את הדור הישראלי המוכשר בהיסטוריה, ודאג לחטוף חמישייה ביתית מוחצת מדנמרק.

רומן 6 בספטמבר 2016

ולתת חמישיה לאוסטריה.
ולנצח נבחרת כמו פולין ובולגריה בשיאן

yaron 6 בספטמבר 2016

רומן, עכשיו דמיין שלנבחרת הזאת היה גם מאמן…

ערן (המקורי) 6 בספטמבר 2016

רומן, אכן. וזה רק מחדד את חומרת הכישלון המחפיר ב Money time

Ollie Williams 6 בספטמבר 2016

אז השלישיה המוחצת על בוסניה בחצי הרכב זה שקר, אבל חמישיה על נבחרת שחטפה תשיעיה מספרד באותו קמפיין זה אמת לאמיתה

יואב בורוביץ' 6 בספטמבר 2016

ערן זהבי לא עשה החלטות קריירה לשחק נגד הגנות חלשות. זהבי אפילו לא ידע באיזו רמה ההגנות בליגה הסינית לפני שחתם שם; הוא בוודאי לא ישב שהוא הולך לשחק נגד הגנות חלשות כשחתם בפאלרמו. כשחתם במכבי, הוא עשה זאת כי זו הייתה ההצעה הטובה ביותר שהייתה לו כלכלית. גם ההחלטה לסין הייתה בעיקר כלכלית וכמוה גם ההחלטה ללכת לאיטליה (בנוסף לשדרוג המקצועי). כשאתה אומר שהוא עשה החלטות קריירה לשחק נגד הגנות חלשות זו לא רק סטייה מן האמת אלא גם תרומה לרומנטיזציה הכוזבת של הכדורגל כי אתה רוצה שנחשוב שההחלטות של זהבי-ושל כמעט כל יתר הכדורגלנים-אינן נובעת כמעט אך ורק מההיבט הכלכלי (אגב, אולי במקרה זה דווקא כן התכוונת לומר שזהבי בחר רק בכסף – מי לא? – אבל עדיין עשית זאת באופן שתורם לרומנטיזציה הכוזבת..כי מדבריך ניתן להבין שלזהבי היו הרבה ברירות אחרות מאלה שקיבל..ואף ניתן להבין ששחקנים אחרים עושים בחירות שאין רק תלויות כסף..ואף ניתן להבין כאילו יש שחקנים שמעדיפים לשחק מול הגנות חזקות, ועוד כאשר משמלמים להם על כך פחות כסף).

יהושע פרוע 6 בספטמבר 2016

1. הייתה לו הזדמנות לא לחזור לארץ
2. הייתה לו הזדמנות לצאת שנה שעברה לאירופה
3. הייתה לו הזדמנות לשחק בליגה יותר טובה מהליגה הסינית השנה

הוא מעדיף להיות ראש לשועלים וזה בסדר במאה אחוז(זה גם עוזר לו לתחזק את האגו הלא קטן שלו)

אני מאמין שאם תשלח אותו לשחק בסלטיק/אנדרלכט/פיינורד/ספורטינג ליסבון הוא יהיה שחקן הרבה יותר טוב. אתה לא?!

רומן 6 בספטמבר 2016

אתה פשוט טועה ומטעה.
גם מסי גם רונאלדו גם זלאטאן כולם יכולים לקבל יותר, הרבה יותר כסף במקומות אחרים, שני הראשונים בסיטי או בפסז, זלאטאן יכול ללכת לסין לארהב או לערבים ולגרוף כסף עם משאיות.
עזוא אותם.. ווין רוני כבר מעבר לשיא, הרבה מעבר יכול ללכת היום לאמריקה לקבל הר של כסף, אבל הוא בוחר להמשיך לאתגר את עצמו בליגה הטובה בעולם, זה סתם 4 דוגמות, יש עוד מאות כאלה, למעשה רוב שחקני העלית הם כאלה, כי מה שבאמת מעניין אותם בסופו של יום זה ללכת ולשחק כדורגל ברמה הגבוהה ביותר שהם יכולים ולהוכיח לעצמם כל יום מחדש שהם שייכים לשם, זה מה שמניע אותם, זה מה שמניע את רובנו.
בגלל זה הזלזול המוצדק שזהבי מקבל, במיוחד כשהוא מדבר על פלה, ג'רביניו וטשיירה שעשו דבר או שניים בכדורגל לפני שבאו לגרד בביצים ולהעביר את הזמן בליגה למקומות עבודה הזאת.
הוא אולי מרוויח הר של כסף, אבל אין לו טיפה של כבוד מאוהד כדורגל ממוצע.
היו לו שנתיים טובות, עם סוכן טוב יכל לחתום אפילו אולי עם קצת מזל בקבוצת תחתית בפרמייר ליג, או בטוח בקבוצת צמרת בצ'מפינשיפ ולשחק כדורגל אמיתי, אבל כנראה שהוא לא באמת אוהב כדורגל.
כל מי שהיה אתמול באצטדיון ראה את הבדלי הרמות בינו לבין כיאל ביטון וחמד, זה שמיים וארץ בכלל לא בר השוואה.
כל פעם כשכיאל קיבל את הכדור הוא שלט בו במהירות,עם פיסיות, בלי פחד כדרר בצורה תכליתית, כל פעם שזהבי קיבל ראו שהוא פשוט לא שייך לרמות האלה.
אלישע כבר שחט פרה אחת את נאתכו, עכשיו הגיע הזמן להעיף את זהבי, לפחות עש שימצא לעצמו קבוצה ויחזור לשחק כדורגל.

אמוץ כהן-פז 6 בספטמבר 2016

מבלי להיכנס לצד המקצועי, ׳׳סתם 4 הדוגמאות׳׳ שנתת הם מליונרים די כבדים. זהבי, אני משער, לא.

רומן 6 בספטמבר 2016

אתה לא חושב ששחקן ממוצע בלה ליגה יכול ללכת לסין אם בא לו ולהשתדרג פי 3 בשכר?
סתם נגיד שחקן באיזה סוסיאדד,

אמוץ כהן-פז 6 בספטמבר 2016

אם אני מבין נכון, הוצע לזהבי חוזה חלומי והוא החליט ׳לעשות לביתו׳ ולא ׳למורשתו׳. פשוט.

רומן 6 בספטמבר 2016

בסדר, זה עובדות.
פשוט בורוביץ' כתב שכל השחקנים חושבים קודם כל על כסף ואני סתרתי את הטענה שלו

עופר כהן 6 בספטמבר 2016

התגובות פה מצערות, אותי. גם תגובות ציניות זוכות לזלזול וקטנוניות מרגיזות.
לגבי הטענות נגד טל בן חיים:
הבחור לא באמת מתאים לרמה אירופית גבוהה, ולא יראה כנראה הרבה דקות בגראנדה אם יעבור. אבל!
זה ממש לא מתאים לטעון ששחקני כדורגל ישראלים לא מקצוענים, מזלזלים ובעלי איכות ירודה, ואז לטעון טענה באיכות ירודה, לא רצינית, לא מקצוענית כמו- ראינו שטל בן חיים לא מצליח מול איטליה, אז הוא לא ברמה אירופית.
באמת? זה הטיעון? הבחור משחק כל הזמן נגד רעננה ופ"ת, המעבר החד הזה מקבוצות ירודות לתפארת הגנות כדור הארץ, לא נראים לכם מדד ממש גרוע לרמת קבלת ההחלטות של החלוץ? הבחור טמבל. באמת טמבל, אבל קצת ביקורת עצמית פה אנשים, כאילו קבלת ההחלטות שלכם בחיים והרמה שלכם במקצוע שלכם היא מהטובות בעולם.
כשיש פה מישהי רצינית כמו ויגדורצ'יק שרוצה לקדם תחום כל ההורי-שמנת מצטעקים, וזה ממש ככה גם בכדורגל. אז דחילאק שחררו.
פ-ר-ו-פ-ו-ר-צ-י-ו-ת

אלעד כ 6 בספטמבר 2016

ברור שלא רק על סמך המשחק מול איטליה. זה רק עוד משחק בשרשרת. זה השחקן וזה מה שהוא (לא) מסוגל. לטעון שהוא ברמה אירופית זה טיעון מגוחך וגם ויגדורצ'יק הייתה מסכימה איתי (אולי אם הייתה לו ויגדורצ'יק בגיל 10 אז הוא כן היה עכשיו באירופה).

יניב פרנקו 6 בספטמבר 2016

טל בן חיים ממש לא טמבל. מעצבן מאוד זה כן, אישיות לא נעימה ממה שמשתקף ציבורית זה כן. טמבל ממש לא.
בחור אינטילגנטי מאוד.
ושחקן עם נתונים מדהימים שאם יישאר השנה יעשה מספרים מצוינים. תקפו אותי לא מזמן שאמרתי שמכבי הולכת להתפוצץ התקפית על הליגה. אחת הסיבות בעיני זה הוא.

ר.בקצה 6 בספטמבר 2016

אתה צודק.
הוא הכדורגלן היחיד בישראל שמסוגל לחבר שני משפטים בעברית.

Ollie Williams 6 בספטמבר 2016

לדעתי דווקא בקבוצה מסדר גודל של גרנאדה בליגה כמו ספרד או גרמניה הוא יכול להשתלב מצוין.
לא אמרתי כוכב וסופרסטאר ומועמד מיידי לריאל או באיירן.
גם לא אמרתי שביכולתו הנוכחית הוא כזה.
אבל אחרי כמה חודשים של אימונים ומשחקים ברמה גבוהה, אני חושב שהוא לגמרי יכול להיות שחקן לגיטימי למרכז הטבלה של הליגות האלה.

השמן 6 בספטמבר 2016

מסכים עם רוח הפוסט, היה כיף אתמול. מאז ימי נילסן הנבחרת שיחקה כדורגל אולי 3 פעמים, בוודאי מול נבחרות גדולות. אני מאוד מתגעגע לעידן ההפסדים בכבוד, נהניתי ממנו הרבה יותר מאשר עידן מבחן התוצאה.
לגבי זהבי, גם אם אפשר להבין את הביקורת על הבחירות שלו בקריירה, להגיד שבגלל זה הוא החמיץ זו שגיאה. אני חושב שהוא השחקן הישראלי היחיד כרגע, כולל חמד, דאבור וכל מי שרץ לאירופה שמוציא בעיטה מכזה מצב, שאשכרה גורמת לבופון למתוח איברים. כל השאר היו או מתחילים לעצור את הכדור ולהתמזמז או הורגים ציפורים

המשתאה 6 בספטמבר 2016

הפרגון לאלישע לחלוטין לא ברור לי. האיש הפסיד לישראל את המשחק (שאולי הייתה מפסידה גם ככה). חד וחלק.
נבחרת איטליה הנוכחית היא די אפורה, יחסית, אבל עם הבנה טקטית מאד גבוהה. המשמעות היא שהיא תתקשה לפצח מערך ישראלי נסוג, אבל תחגוג ככל שהמשחק יהיה מרווח יותר. גם ביורו הם כבשו לא מעט במתפרצות. השחקים שלהם פשוט מבינים כדורגל ויודעים לאן לרוץ ומתי. איטליה היא נבחרת שבאופן מסורתי מתקשה משהו, יחסית לנבחרות בדרג שלה, להבקיע מול נבחרות פחות חזקות. כלומר, היא לרוב אכן מנצחת אבל הרבה פעמים רק בשיניים. הדבר נכון אפילו יותר לגבי הנבחרת הזו. הטעות של אלישע הייתה בגישה שלו- ריווח מקסימלי כמעט של המשחק. במקום לשחק מאחור ולתת לאיטלקים לשבור את הראש ואז לנסות לעקוץ. הדוגמא הכי טובה לכישלון הזה היא שליחת החלוצים ללחוץ על הבלמים. אז נכון, בן חיים הלחיץ את קיליני, אבל התפקוד הגבוה מדי שלו מנע ממנו עזרה לבן ביטון (הגרוע) באגף. הרי לא סתם מאמנים לא ממהרים לשלוח חלוצים ללחוץ על הבלמים עמוק כ"כ. יש לזה מחיר ונול איטליה שיודעת לנצל שטחים מתים, המחיר היה ודאי. אבל מה, זה נראה מרשים (אנחנו לוחצים את איטליה!!!). ככה זה כשמישהו בא לקצור מחמאות יותר מאשר נקודות

אחד מהעם 6 בספטמבר 2016

דווקא זה שבן חיים לחץ זה מעולה, רק שהוא היה צריך לעשות את זה בתור חלוץ ולא בתור קיצוני. על האגף הזה היו צריכים לשחק ייני ודסה. זהבי היה צריך להיות קשר שמאל ולא חלוץ שמאל וכן, זה אומר גם הגנה מטורפת.

צר לי אבל מבחינתי המשפט שצוטט פה מפי אלישע לוי ומשפט נוסף שהוא אמר: "לא הבקענו ולכן הפסדנו" הוא תמצית ההבנה הקלוקלת שלו.

1. איטליה שיחקה בדיוק כמו ביורו האחרון ישראל הצטרפה למספר נבחרות טובות ממנה שהרגישו ש"הן שיחקו טוב".
2. הפסדת כי ספגת שלושה שערים ובניגוד למה שאתה אומר דווקא הבקעת אחד. בשביל להפסיד בכדורגל לא מספיק "לא להבקיע", צריך גם לספוג.

היו במשחק שלושה שחקנים ששיחקו נכון התקפית. תומר חמד, ערן זהבי (כן כן.) ועומר אצילי. ואני אסביר:

תומר חמד (האנדרייטד בטירוף) וערן זהבי ( הגם שרבים פה משמיצים אותו) צירפו כמה מהלכים של נגיעה בכדור בלי התמזמזויות מיותרות, כל הזמן תנועה ולחץ נכון (תומר חמד עשה באספקט הזה עבודת קודש). עומר אצילי כשנכנס ניסה פעם או פעמיים לעשות דריבל ואחר כך כשקלט שזאת לא הליגה הישראלית התחיל לשחק בנגיעה והכניס כדור מעולה לניסיון המספרת של תומר חמד. אגב, בפעם היחידה בערך שבן חיים הסתפק בשתי נגיעות בכדור תראו מה יצא לו…

אגב טעות נפוצה נוספת היא שמי ששולט באמצע מנצח. אלישע לוי החליט להשתלט על האמצע ולכן הכניס את רועי קהת והשיג שליטה אופטית. הנבחרת היחידה שהצליחה להכניס נגד ההגנה של איטליה ביורו היא גרמניה והיא ממש לא חשבה אפילו לנסות את זה דרך האמצע. ברצלונה ובאיירן מינכן הצליחו בשיטה הזאת בגלל שיש להן את השחקנים המתאימים ובגלל שהן עדיפות ב99% אחוז מהמשחקים. משלב שרועי קהת נכנס כמעט כל הניסיונות של ישראל היו דרך האמצע (גם בגלל העקרות ההתקפית של בן ביטון) ולמעט הניסיון של דוידזאדה הם היו ניסיונות סרק.

duncan 6 בספטמבר 2016

כי זו איטליה.
חכה שהם יפסידו למקדוניה ואז כולם יאכלו אותו

Comments closed