דע את היריבות: הפועל באר שבע

הכל קשור לבכר

מפתה לדבר על ״הכדורגל הישראלי״ והתקדמות כללית אפשרית שלו. אבל אסור להסחף פה. כמו כל הישג מועדון של הכדורגל הישראלי באירופה הוא הושג עם מספר רב של זרים. וזרים בדיוק בעמדות הקריטיות. באלו שהופכות אוסף שחקנים לקבוצה אמיתית. טוני וואקמה הוא עבורי איניאסטה של המזרח. כדורגלן שאתה לא רואה ממנו סטטיסטיקות מדהימות אבל הוא מסתובב במגרש ופותר לשחקנים האחרים הרבה בעיות בקבלת החלטות. הופך את המשחק למובן יותר עבור שחקני קבוצתו.

מאור בוזגלו של תחילת הדרך היה מין תופעת לוואי לאבא של מאור בוזגלו. כמעט עד כדי מצב שלאוהד הסקפטי של הכדורגל הישראלי לא הייתה סבלנות אליו. אצלי זה התהפך לפני שנתיים כששמעתי סיפור על כך שהוא דאג לילד שהוכה בבית הספר סביב כשנחמסה ממנו חולצת הפועל באר שבע. הוא התבגר יפה מהרבה בחינות. זה היה מן משחק שהעדיפות של הקבוצה האנגלית הבטיחה לך שלבוזגלו תהיה בערך הזדמנות אחת או שתיים לתהילה ומצד שני העליבות שלה נטעה בך תחושה שההזדמנות הזו תגיע. זה היה סיום מארץ הסיומים.

אני שם לב לכך שבאר שבע כן מצליחה לבוא לידי ביטוי בליגה גם עם המשחקים באירופה.

בחירה ושימוש בזרים, בטחון של ישראלים, התמודדות עם העומס. הכל בבאר שבע קשור לברק בכר.

ספרוטנ'רול (י"א) - רן עצמון
על ההעפלה

95 Comments

Moses 9 בדצמבר 2016

הכל נכון. בגלל החשש הוא שפרוק הקבוצה יתחיל ממנו עם יציאה שלו לאירופה.

דורפן 9 בדצמבר 2016

הסיכוי די קטן. עם היוצא דופן הביזארי שהיה גרנט – הכדורגל האירופאי אולטרה שמרני בלקיחת מאמנים ממדינות כדורגל נידחות – טובים ככל שיהיו. לא יכול לחשוב אפילו על מאמן אחד כזה בליגה רצינית

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

הסוכן שלו יכול להוציא אותו לבלגיה כפי שעשה עם מאמן שפחות ממנו עשרות מונים. השאלה אם זה יעד מספיק אטרקטיבי בשביל בכר. מאמין שאם נזכה שוב באליפות, ינסה להגיע לצ'מפיונס שוב

ניינר / ווריור 9 בדצמבר 2016

אם תזכו שוב באליפות? הליגה סגורה אתם יכולים להתרכז באירופה

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

עמה יעמיק. וברצינות, לא סוגרים ליגה בדצמבר. מכבי חיפה של שומי הפסידה אליפות לנגרים של מכבי, בוא נדבר עוד שלושה חודשים.

איציק 9 בדצמבר 2016

מסכים עם כל מילה.

איציק 9 בדצמבר 2016

קלינגר, רוני לוי וגם גוטמן נידמה לי, עשו ועושים קריירה מפוארת בקפריסין. הכי אירופה שיש.

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

רוני לוי עשה קריירה מפוארת ברומניה. שומי לקח דאבל ביוון ואימן ברוסיה

גורביץ' 9 בדצמבר 2016

אני רק שאלה –
יש מצב שמה שבוזגלו עושה השנה מעפיל על כל מה שזהבי עשה בשנים האחרונות ?

יואב 9 בדצמבר 2016

לא חושב. ערן עשה את זה במוקדמות המפעל הנחשב. חמישה שערי מאני טיים, ארבעה מהם בחוץ.
ואם אלך קצת היפוטתית- ערן עובר את גלזגו.

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

מסכים עם החלק הראשון. לגבי החלק השני, הרבה מההפסד הגבוה בגלזגו דווקא על בכר שהימר מדי ב2:4. וכמובן החסרון של ויטור.

יואב 9 בדצמבר 2016

שכר לימוד בהחלט נסבל.

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

לגמרי. היו עוד טעויות שלו, אבל הבחור מבריק,אין ספק.

יניר 9 בדצמבר 2016

הוא אכן הבקיע שער יפה אבל חוץ מזה הוא היה השחקן החלש במגרש

גורביץ' 9 בדצמבר 2016

שערים זה מה שחשוב בכדורגל לא ?

יניר 9 בדצמבר 2016

גם ג'ו אלכסנדר קלע את הסל האחרון שהכריע את המשחק נגד ירושלים

איציק 9 בדצמבר 2016

וזה היה סל חשוב.

צור שפי 9 בדצמבר 2016

אני חושב שההפסד בגלאזגו היתה התוצאה הכי מזליקית של באר שבע השנה. אם הם היו מגיעים לצ׳מפיונס לבית שסלטיק הגיעה אליו הם היו מסיימים כבר את השתתפותם שאולי היתה קצת יותר מכובדת מאשר זו של המכביסטיות מתל אביב וחיפה (ב-round השני שלהן) אבל מן הסתם לא בהרבה. העובדה שזה נחסך ובמקום זה ב״ש הגיעה לליגה האירופית נתנה לה צ׳אנס להמשיך במסע הנפלא הזה ולא פחות חשוב, לרכוש את הניסיון והבטחון לעתיד.

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

מסכים צור. בית עם מנצ'סטר סיטי, ברסה ומינשגלדבך היה יכול להיגמר בבכי שהיה משפיע לשנים קדימה. עדיף צעד צעד.

גורביץ' 9 בדצמבר 2016

יואב, זהבי עף ראסמית ולא היפוטתית שנתיים ברציפות מול באזל ומאריבור, די מוריד נקודות בסך הכל

יואב 9 בדצמבר 2016

גם בוזגלו עף רסמית פעמיים.
שנה שעברה במפעל השני(לא זוכר את שם היריבה אפילו) והשנה מול קבוצה שהיא נחותה בהרבה מבאזל.
ושלא נשכח קמפיין יפה מאד של זהבי באלופות עם הפועל. קצת קצת יותר נחשב.
רסמית והיפותטית.

מאיר (חדש בשכונה) 9 בדצמבר 2016

מישהו מחכה להזדמנות לשכתב היסטוריה? הרי אמרתם שבלי זהבי מכבי היא כלום, אם כך, הוא לבד לקח אותה לכמה אליפויות, לליגה האירופית וליגת האלופות, איך זה מתיישב עם זה שהישגי בוזגלו השנה עולים על של זהבי?

פרילי 9 בדצמבר 2016

זה שמות של ליגת האלופות אבל ההתייחסות זה לליגה אירופית בנוסף ערן יותר עקבי, בכל מקרה גם לפני המשחק הזה בוזאגלו לפי דעתי השחקן הכי טוב בישראל, וזה אחד ההישגים הגדולים של קבוצה ישראלית, לדפוק לאינטר 5 נשמע כמו מדע בידיוני לבאר שבע לפני שנתיים.

גורביץ' 9 בדצמבר 2016

איזה עקביות זהבי הראה באירופה ? בליגה שלנו אני מסכים

דור 9 בדצמבר 2016

סיים את הקמפיין הקודם באירופית עם שישה שערים

Miranda Vera Cruz De La Hoya Cardinal 9 בדצמבר 2016

לא

רומן 11 בדצמבר 2016

אין מה להשוות ביניהם, בוזגלו בסדר גודל שחקן יותר טוב מהסיני השמנמן.

יואב 9 בדצמבר 2016

ברק בכר כבר שנה וחצי לא מפסיד משחקי הכרעה. שליטה מוחלטת בקבוצה שלו. הישג אדיר.

מאיר (חדש בשכונה) 9 בדצמבר 2016

2: 0 בבית על סלטיק זה הפסד. סגירה, טקטית, עוצמה פיזית ומנטלית ועקיצות. זה יפה, אבל כשהכל הולך, הכל נראה טוב, וכל מטאטא יורה וכל חצי הזדמנות זה גול. מזה להפוך לשליטה של מאמן? נו, טוב.

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

מאיר זה כל כך הרבה יותר מזה. וכן באר שבעים לפעמים מחליפה במשחק ארבעה מערכים, אם זו לא שליטה של מאמן לא יודע מה כן.

יואב 9 בדצמבר 2016

מה אתה מצפה מקבוצה ישראלית במשחק חוץ באנגליה? קרה שם בדיוק מה שבכר רצה.
וברור שהכל הולך עכשיו לבש אבל אתה צריך לדעת לעזור למזל שלך.
וכן, בכר לא מושלם וטעה במשחק חוץ בסקוטלנד. נו אז? יש לו חיים שלמים להתקדם, להשתפר וללמוד.

מתן גילור 9 בדצמבר 2016

ככה לקחת לנו חצי גמר גביע :)

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

ברק בכר גם הפסיד גמר גביע להפועל רמת גן. אבל מכבי חיפה בשקשוקה זה כברממעבר לכדורגל.

יואב 9 בדצמבר 2016

סורי מתן חחח

סטוש 9 בדצמבר 2016

באר שבע קבוצה מדהימה. חשבתי במהלך המשחק על זה שלראדי, עם כל ההישגים שיש לו בכדורגל הישראלי פלוס האופי של הבן אדם והעמדה שבה הוא משחק, יש פוטנציאל להיות מאמן שיאפיל על המאמן הענק שלו. ברכות מאוהד הפועל שמוצא מעט נחמה.

Miranda Vera Cruz De La Hoya Cardinal 9 בדצמבר 2016

ערן לוי – הפעם התרשמת?

מאנו 9 בדצמבר 2016

1. רונן – אם ההצלחה של ב"ש היא לא הצלחה של הכדורגל הישראלי, מה נגיד על ההצלחה (טוב, לא כזאת הצלחה) של הכדורגל ה"אנגלי", שכמעט 70% מהשחקנים באנגליה הם זרים.
2. מה יגיד עכשיו ערן לוי?

אופיר 9 בדצמבר 2016

לא נראה לי שרונן הוא זה שיסנגר על נבחרת אנגליה…

דורפן 9 בדצמבר 2016

שהאנגלים מקריבים את השחקן האנגלי והנבחרת (שכאמור אין יותר מדי מה להקריב בה) כדי לקבל את הליגה שהיא בפור גדול הפופולארית בעולם – ויש שנים שגם הטובה- שלא לדבר על הכסף. לכדורגל הישראלי זה ספקולטיבי בהרבה לפעול ככה.

שלומי ב. 9 בדצמבר 2016

עזוב, דורפן כנראה התבדח. אני לא יכול להבין את ההערה הזו בשום צורה אחרת אם אני מסתכל על ההרכב היום.

vered s. 9 בדצמבר 2016

כדורגל זה בידור. גם. וזה בטח ספורט תחרותי שבהגדרתו מציע שהטובים ביותר ישחקו. וכדורגל זה גם ספורט גלובלי. ואם בישראל יבטלו את הגבלת הזרים תהיה פה ליגה הרבה יותר טובה. והשחקנים הישראלים ישחקו יותר טוב ועם יותר מוטיבציה והשקעה. למאמנים יהיה יותר קל לאמן שחקנים זרים ממושמעים פיסיים עם יסודות טובים שלא מחזיקים עיתונאי חצר. לא צריך לתמוך ולגונן על הרגלים רעים. של ספורטאים ישראלים. בלי הגבלת זרים שתפגע במעברים של ישראלים לליגת העל אפשר לקבוע ליגה שניה בלי זרים בכלל עם יותר קבוצות פריפריה ושחקנים צעירים שישתפשפו וגם לליגה כזאת יכולים לבוא צופים. והרבה. נבחרת ישראל רק תישתפר.

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

לא ראיתי מה הצפת הזרים הועילה בכדורסל. באר שבע היא היוצאת מן הכלל. מעבר לעניין השערורייתי של המיסוי השונה

shadow 9 בדצמבר 2016

כדורסל וכדורגל שונים מהותית.

אמנה רק שלושה נושאים עיקריים.

1. הגובה
2. מספר השחקנים בכל קבוצה.
3. מספר הקבוצות בכל ליגה.

זה על קצה המזלג

shadow 9 בדצמבר 2016

נ.ב

ועוד נושא אחד חשוב שנשכח מכבי ת"א

אריאל גרייזס 9 בדצמבר 2016

בדיוק כמו אחרי ההתלהבות מהעליה של מכבי לליגת האלופות לפני שנה, גם פה אני לא רואה התקדמות של הכדורגל הישראלי. בשני המקרים זה משהו שקבוצות ישראליות עשו בעבר (מכבי עצמה עברה את שלב הבתים לפני שלוש שנים). בחירת זרים טובה, זלזול של קבוצה יריבה (במקרה הפעם אינטר שגם זלזלה וגם בכלל נמצאת בתקופה איומה) ומאמן טוב יחד עם שלד ישראלי טוב, זה מה שצריך. זה המקום בדיוק של הכדורגל הישראלי, פעם בכמה שנים שלב בתים של ליגת אלופות, פעם בכמה שנים עוברים את שלב הבתים של ליגת האלופות.

תiמר 9 בדצמבר 2016

אתה הראשון פה שדיבר על התקדמות הכדורגל הישראלי

ZORK 9 בדצמבר 2016

מנצ'סטר יונייטד סיימה גם כמדורגת שנייה את שלב הבתים. ככה שנדמה לי שזה קצת ווישפול ט'ינקינג, מבחינת אוהדי מאניו, להניח שהם יעברו את שלב הנוקאאוט הראשון

דורפן 9 בדצמבר 2016

את ניקוסיה ופראג אפשר לעבור. גם את התורכים

איציק 9 בדצמבר 2016

זה טוב שהם במקום השני, ככה לא נקבל אותם.

א.ה 9 בדצמבר 2016

הוגו שחקן אדיר , כמה רמות מעל כולם.
לא ברור מה הוא מחפש פה.

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

מקרה ראש. ברך בעייתית

תiמר 9 בדצמבר 2016

אלישע לוי החתים את אוגו וואקמה והובאן

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

אלישע לוי לא החתים אף אחד אלא היה הסמכות המקצועית העליונה. אלישע בכלל רצה את רומאריו פירס ורק בגלל שנכשל בבדיקות הרפואיות לא הגיע לקבוצה.

תiמר 9 בדצמבר 2016

נשמע יותר הגיוני. באמת לא מתאים לאלישע לכוון כלכך גבוה

מתן גילור 9 בדצמבר 2016

עם כל הכבוד לאלישע, דודו עזריה הוא הראוי לקרדיט.

איציק 9 בדצמבר 2016

נראה לי שיש קצת בילבול מושגים. כשאומרים כדורגל אנגלי או ספרדי מתכוונים לקבוצות הליגה כולל הזרים מבחינה זו כן השתפרנו לדעתי (ל]חות בצמרת הגבוהה). מהחינת הנבחרת, תראו את המבחרת של אלישע לוי, משחקת נפלא, משיגה נקודות על ימין ועל שמאל מכל ליכטנשיין שלא תבוא. על מה התלונות בדיוק?

אריאל גרייזס 9 בדצמבר 2016

למה אתה חושב שהשתפרנו? מה באר שבע עשתה שהפועל או מכבי חיפה לא עשו בעבר או אפילו מכבי לפני שלוש שנים?

איציק 9 בדצמבר 2016

כשאני אומר השתפרנו, אני לא מתכוון רק באר-שבע, כי אם הקבוצות האחרות שמשחקות באירופה. שים לב שעם כל העונה היחסית חלשה של מכבי בליגה היא כימעט עלתה, ושנה שעברה הגיע למפעלים. הכבוצות הכירות בארץ כבל לא באות לקבל בראש, הן באות לשחק. עדיין נחותות אך באות לשחר ואפילי משיגות נקודו. נראה לי שעכשיו זה קורה יותר ולא הבלחה של פעם אחת כמו הפועל תל-אביב של פעםץ

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

שניכם צודקים. לא הייתה קבוצה ישראלית שעלתה מבית על חשבון איטלקית ואנגליה (מכבי של סוזה גם עלתה מבית קשה מאוד), בטח לא בפעם הראשונה שמגחעה לשלב בתים. מצד שני זה בטח לא הישג חסר תקדים ומכבי השנה הגיעה למקום שהגיעה בעיקר על כנפי הדרוג המצוין שלה. חוץ מהמשחק באלקמר קמפיין בינוני ומטה.

דור 9 בדצמבר 2016

הגרלה בהזמנה לאורך כל הדרך (אולי להוציא את הקזחים שהיו חזקים יחסית לשלב)

אריאל גרייזס 9 בדצמבר 2016

בוא נודה באמת -האיטלקית והאנגליה לא באמת באו לשחק. עובדה שבאר שבע הפסידה פעמיים לספרטה פראג.
לא בא להפחית מההישג, כל הכבוד לבאר שבע, אבל הפועל העיפה את צ'לסי, חיפה שמה שלישיה על יונייטד (כן, הרכב חצי משני והכל, עדיין יונייטד) ועוד לפני כן העיפה את פארמה ופסז.
לא רואה פה איזה קפיצת מדרגה מקבוצות ישראליות קודמות. הדבר היפה זה לראות קבוצה כמו באר שבע שרק לקחה אליפות אחרי 40 שנה הולכת לאירופה ומשחקת שם כשווה בין שווים על העונה הראשונה (וזאת באר שבע שהיתה חוטפת שביעיות באירופה בזמנו). אבל מבחינת כדורגל ישראלי זה די סטנדרטי.
כשלא נתרגש מזה שעברנו את שלב הבתים – אז נדע שעשינו קפיצת מדרגה

ישיק 9 בדצמבר 2016

ממש לא מסכים, אפשר לומר אולי בסיבוב הראשון שהיו פחות מוכנים. אבל אחרי שאינטר חטפה הפסד ביתי מבאר שבע וגם סאות'המפטון לא ניצחה שתיהן נראו הרבה יותר מוכנות ובאו עם הרכב חזק. עדיין שתי הקבוצות חטפו והיה ברור שסאות'המפטון מאוד רצתה להמשיך הלאה. המשחק הכי חלש של באר שבע היה בפראג כשהפסידה בצדק אבל בבית מול ספרטה הייתה טובה בהרבה, הפסד משקר מאוד.

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

ספרטה עשו לנו בבית בדיוק מה שאנחנו עשינו לסאותהמפטון. זה לא שהגענו לעשרות מצבים. ולגבי הפועל מול צ'לסי, כזכור צ'לסי של אז שלא דומה להיום אבל הייתה קבוצה חזקה הגיעה לארץ עם חצי קבוצה, ומה שקרה שם לא היה קשור לכדורגל, תצוגת שוערות הכי גדולה שראיתי בחיי בצירוף טונות של מזל.

איתמר 9 בדצמבר 2016

יש הבדל בין קבוצה שמגיעה לרבע גמר גביע אופ״א בשיטה של נוק אאוט (ההפסד היחיד של הפועל היה במשחק הגומלין מול מילאן בסן סירו והיא היתה רחוקה שער חוץ אחד מחצי הגמר) ובין קבוצה שעוברת שלב בתים בליגה האירופאית (הפועל סיימה במקום הראשון אבל הפסידה פעמיים ובשיטת נוק אאוט לא היתה עוברת את סלטיק והמבורג).

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

נוקקאוט הולך לטובת החלשים דווקא. שים לב אלו קבוצות הגיעו לשלבים גבוהים בזמנו בגביעים ואפילו ספרטה בשנה שעברה שעברה שני שלבי נוקאאוט

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

וזה בלי קשר לקמפיין של הפועל שהיה ללא ספק טופ שלוש מבחינת השגיות

ישיק 11 בדצמבר 2016

רק שסאות'המפטון לא הצליחה לעשות כמעט כלום מול באר שבע למעט 5 הדקות האחרונות. באר שבע הגיעה ללא מעט מצבים בטרנר מול ספרטה ופשוט לא ניצלה אותם.

קפטן קוקי 9 בדצמבר 2016

אם נשאיר את ההתרגשות בצד, ההתקדמות האמיתית באה לידי ביטוי בכך שיש לנו שתי קבוצות שנותנות פייט אמיתי בליגה האירופית, אחת עלתה מהבתים והשנייה מאוכזבת שלא, כשהיא בעונה הכי רעה שלה מזה 5 שנים.
זה אומר דברים נהדרים על הכדורגל שלנו.
ואגב – בכר הוא מאמן מבריק, שמגיע להישגים מרשימים בגיל צעיר. חשבתי את זה גם כשאימן בק"ש.
אני חושב שהמאבק שהיה לו מול מאמנים כמו אוסקר, סוזה, פאקו ובוס גרמו לו להוציא מעצמו את מה שיש בו.
ככה זה אנשים, כשאתה מתמודד ברמה גבוהה אתה גם מוציא מעצמך את המקסימום.
ברק בכר הוא אינדיקציה מצוינת להתקדמות של הכדורגל הישראלי.

יואב 9 בדצמבר 2016

תגובה נהדרת קפטן קוקי. ממש.
וברק בכר יהיה הראשון להגיד את זה(ודיבר בעבר על ללמוד מסוזה).

קפטן קוקי 9 בדצמבר 2016

תודה :)

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

יכול להיות שיש התקדמות בחלק מהקבוצות באספקטים מסוימים, מבחינת הישגיות ממש לא. כבר לפני למעלה מ20 שנה חיפה של שפיגל עברה קבוצה רוסית והודחה מול פארמה, ששיחקה רק שנה קודם בגמר המחזיקות בפנדלים. הייתה שנה שהיו שתי קבוצות ישראליות במוקדמות הצ'מפיונס ולולא הפסקת חשמל בראש של גרייב והפסקת חשמל באצטדיון היו גם שתיים בבתים מה שלא יקרה יותר לעולם (עם שינוי השיטה המסתמן הסיכוי לעלות למונדיאל גבוה יותר משתיים בבתים). לגבי בכר, כל מילה.

איציק 9 בדצמבר 2016

אריאל,
עזוב מי בא לשחק ומי לא, את זה אפשר לומר על כל הישג של ישראליות. מי שבא עם חצי קבוצה זו בעיה שלו ולא של הקבוצה הישראלית. צריך לדעת לנצל הזדמנויות. הנקודה היא, כמו שכתב קפטן קוקי, זה לא שבאר-שבע הצליחה, זה שמכבי הצליחה שנה שעברה לא רע בכלל, והצליחה לא רע השנה כשהיא לא במיטבה. פעם היו לנו הצלחות חד פעמיות של קבוצה אחת ושממה אחריה. היום אנחנו לא נגיע כנראה לשלבים מאוחרים של אף מפעל, אבל קבוצות הצמרת שלנו לא משפילות עינים מול אף אחת בשלב הבתים (ומצליחות לעלות בעיקביות לשלב הבתים). זו התקדמות. כשכמעט כל שנה יהיו לנו שתי נציגות בשלב בתים ארופאי שנאבקות לעלות לשלב הבא אז יהיו גם עליות קבועות לשלב הבא. ככה מתקדמים.

shadow 10 בדצמבר 2016

ספרטה פראג הגיע שנה שעברה לרבע גמר נדמה לי. רק אומר

תiמר 9 בדצמבר 2016

דרך אגב, אתה משווה את טוני וואקמה לאינייסטה אבל העונה אם אני לא טועה יש 12(?) שערים ו7-8(?) בישולים. מוביל את ב"ש בשתי הקטגוריות

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

חוץ מזה שאינייסטה שיחק תקופה מסוימת באגף שמאל והדמיון החיצוני, הם ממש שונים. וואקמה בשנתיים בבש עם מספרים מצוינים, יותר שחקן של פיזיות ויכולת המסירה שלו סבירה, לא יותר. ראדי, למרות שגם לו יש מספרים לא רעים, יותר מזכיר את אינייסטה.

מאשקה 9 בדצמבר 2016

עמה יעמיק ??? אולי כבר לא.
צמרמורת, מדהים
אלונה ברקת !!!!!!!!!!

בני תבורי 9 בדצמבר 2016

מדהים כמה מזל יש לך כשאתה שחקן כל כך טוב. בוזגלו.

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

למה מזל? לא היה דיפלקשיין או משהו, השתחררות ובעיטה מצוינת.

בני תבורי 9 בדצמבר 2016

אל תבין אותי לא נכון, בעיטה פנטסטית שאני לא רואה אותה כמקרית, אבל זה מעניין אותי תמיד איך שהצטיינות וכישרון הולכים עם מזל. פילוסופיה בגרוש.

מאנו 9 בדצמבר 2016

הילד ענק, חד וחלק.

איציק 9 בדצמבר 2016

ככה זה עם מזל, היא יוצאת רק עם כדורגלנים מוכשרים. היא כנראה דוגמנית.

shadow 10 בדצמבר 2016

המזל שלו הוא ברק בכר, הציל לו את הקרירה.

גיא זהר 10 בדצמבר 2016

מי שהציל לו את הקריירה הוא אלישע, צריך לתת לו את הקרדיט על כך. בכר מכריח אותו לעשות הגנה וגם לשחק באמצע, מה שיכול לסדר לו חוזה גדול מאוד.

גורביץ' 9 בדצמבר 2016

שחקן גדול ואני שמח בשבילו, שנים הוא היה אנדרייטד וסבל מתדמית לא נכונה של צ'וקר. העונה הוא מתפוצץ בעיקר במאני טיים

Ollie Williams 11 בדצמבר 2016

שנים הוא היה צ'וקר, וזה שבשנתיים האחרונות הוא שינה את זה כנראה בעיקר תודות לבכר לא משכתב את זה.

Dr.van nordstrand 9 בדצמבר 2016

כולנו שמחים שאפשר להמשיך להתעניין עד פברואר.
אך מומלץ לא לשכוח שמפעלים אירופיים הם בונוס בשביל הקבוצות. המשימה הרצינית והחשובה היא לשפר את רמת התחרות, הדינאמיות והעניין בליגה עצמה.
בינתיים הדיבורים הם שנגמרה העונה, עוד בנובמבר.
מפעלים אירופיים הם טורנירים ויחסית מעט משחקים עם פגרות ארוכות והמשכיות שתלויה בהרבה נסיבות וגם קצת מזל ( אם הנגיחה ההיא דקה לסיום נכנסת הדיבור היה הפוך לגמרי היום ).

אז מה עושים בשביל שליותר קבוצות יהיה על מה לשחק ואיך לתכנן, להתקדם ולהאמין בעצמם.זאת השאלה.
והתשובה היא שמה שעושים היום, הגם שזה שיפור לעומת ליגות אחרות, עדיין לא מספיק טוב וחייבים לחשוב על רעיונות חדשים כדי שהיריבות בליגה תהיה על הדשא ולא בים.

Ollie Williams 11 בדצמבר 2016

ב"ש לא אשמה שמכבי העמידו קבוצה חלשה השנה, ושחיפה גם אחרי נצחון במפגש הישיר והפתיחה הטובה מאז 2011 לא מסוגלים לעבור את אותה מכבי בעונה החלשה שלה מאז 2011.
יש 3 מועדונים עם הכלים לרוץ ראש בראש, זה לא אשמת החזק שהאחרים לא עמדו בקצב.
בב"ש ראו את מכבי של קרויף, ובמקום לבכות על שייחים קנדים הלכו ללמוד, הרימו את עצמם לרמה של מכבי ובסוף גם עקפו בסיבוב (ולבכר חלק עיקרי בזה, מודה שלא הערכתי אותו כראוי). לפחות לבינתיים. מכבי היא זו שצריכה להתעשת ולעקוף בחזרה, יש לה את כל הכלים ולנסות לכפות שוויון באמצעים חיצוניים ירק יגרום נזק לתהליכי ההתקדמות שאנחנו רואים.

*נכתב על ידי אוהד מכבי

no propaganda 9 בדצמבר 2016

בוזגלו שחקן חלש מאוד. כל פעם שאני רואה משחק של באר שבע הוא בעיקר מאבד כדורים ועושה שטויות. כן יש לו טכניקה טובה וזה מאפשר לו להבריק אבל לאורך המשחק הוא אולי החלש במגרש.

מיגל ויטור לעומתו הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד וחשוב מאוד עבור הקבוצה.

ברק בכר פשוט אדיר. אני לא יודע אם יש התקדמות בכדורגל הישראלי אבל סרק בכר משחק כדורגל אירופי מודרני שזה דבר מאוד נדחר בארץ. יתרה מכך הוא משחק יותר מסוג אחד של כדורגל כזה

שלו 9 בדצמבר 2016

איפה איזי שרצקי?

בני תבורי 9 בדצמבר 2016

מחפש מסגרת פוליטית מתאימה לאגו ולטירוף שלו.

גורביץ' 9 בדצמבר 2016

איזה אגו ? הכל מאהבת הקהילה

גיא זהר 9 בדצמבר 2016

בחירות 2020 מול טרמפ?

צור שפי 9 בדצמבר 2016

יש עתיד

איציק 9 בדצמבר 2016

הוא לוקח הכל באיזי.

רועי מ 9 בדצמבר 2016

אינטר שלטה במשחק. הובילו 2:0, הורידו אתהרגל מהגז במקום לרמוס סטון הגיעו כאן להטציא תוצאה טעטת שלהם,
הטעות היא כי בגלל מכירת שחקנים הם מוגבלים העונה בחלק הקדמי.
בענין סלטיק, באר שבע חזרה משום דבר בחוץ ובץהגיע למצב שיש לה סיכוי קטן, סלטיק מועדון גדול אולי אבל קבוצה בינונית.

כמו שגרייזס כתב כאשר השתתפות ועליה לשלוב ההכרעה יהיה מנהג קבוע נדע שהקבוצות מתקדמות.
כל הכבוד להם שהצליחו.
ראיתי אץ השטויות שאמר אתמול שגיא כהן.

פרשנות של תוצאה, כמו תמיד, נותנים פירושים למהלך בודד אחד. בעיטה אחת.לשער שהצליחה.
הרי אם סטןן הייתה כובשת את השני בדקה ה 94 הוא היה קוטל על השאננות ושוב התפרקות.
סטון פשוט שיחקה צפוי, אולי אם היחתה משתוללת או אם הייתה חייבת ניצחון היט הייתה מנצחת.
הם פשוט לא שיחקן בשביל לנצח את המשחק

Comments closed