חושי התחרות

פסז׳. רונאלדו

תמיד חשבתי שסן ז׳רמן נכשלת באירופה משום שהיתרון שלה על הליגה הצרפתית גדול מדי, והיא לא רואה כדורגל תחרותי מספיק רוב העונה. אבל העונה הנוכחית, ואיך שהיא התפתחה, גרמה לי לחשוב מחדש. לדעתי מראש יש להם סגל שחקנים – מעולים – שברחו מתחרות.

*

די סטפנו כבש ב-19 מ-20 הסיבובים אותם ניצחה ריאל מדריד כדי לזכות בחמש האליפויות הרצופות. ובסך הכל 37 ב-37 משחקים. אז היו רק ארבעה סיבובים. זה היה רצף ההבקעה המדהים ביותר בגביעי אירופה במשך דורות. עד שבא רונאלדו. חושי התחרות שלו הם הקוטב הנגדי ליריביו היום.

הרמונטדה (ככה קוראים לזה?) בפאלאס
מועדונים על סטרואידים

84 Comments

אמיתי 6 במרץ 2018

בית הבראה לרקדני סמבה..
ריאל -כשהיא באלמנט- היא הקבוצה המהנה ביותר לצפייה (חוץ מיונייטד. גם בלי אלמנט). בלי מודריץ את קרוס ועדיין שילוב של אסתטיקה ותכליתיות. ועוד עם בנזמה..

רונן דורפן 6 במרץ 2018

בנזמה מזעזע

אמיתי 7 במרץ 2018

אני מניח שאמארי טאקטיקן גדול מזידאן. אבל לעשות מקבוצה ווינרית כזאת זו אלכימיה

Matipool 7 במרץ 2018

מה, זה המשחק שבחרתם לראות אתמול בערב? מוזר..

איזי 7 במרץ 2018

הקבוצה המהנה היום בכדורגל, ובהפרש, היא ליוורפול.

אמיתי 7 במרץ 2018

ליברפול תהיה מהנה כשהציפיות יעלו עוד קצת ויתנפצו שוב באיזו החלקה. זו המסורת התחרותית שם לא?

ואן גוך 7 במרץ 2018

כשרון ענק קארים בנזמה. מזכיר לי את זידאן ביכולת שלו להשתלט על הכדור בצורה שגורמת למשחק לקפוא. טכניקה מושלמת של כדורגל. אבל משהו בו כבוי, הוא פשוט לא מסוגל להבקיע. חייב זעזוע.

אמוץ כהן-פז 7 במרץ 2018

בנזמה, בן-ארפה, נאסרי…
דור של עילויי כדורגל שנפל על פוליטיקת זהויות.

ואן גוך 7 במרץ 2018

אני לא חזק בפוליטיקה ובזהויות. מתמקד בכדורגל.

הברזיליאני 7 במרץ 2018

לגורקוף, הקצת יותר צעיר והרבה יותר מוכשר, קרה אותו דבר בלי שום גן מיעוטים (לדעתי). ספורט.

יניב 8 במרץ 2018

ואו איזה עונה הוא נתן בבורדו,כל כך חבל שלא מימש את הפוטנציאל שלו..

ניינר / ווריור 6 במרץ 2018

ככה זה כשבאים לגזור קופון ולחגוג בפארטיות במקום לשחק כדורגל. מעניין מתי השייח יבין שעושים עליו סיבוב. בינתיים מאמן כלשהו הולך לעשות קופה יפה

אריק 7 במרץ 2018

אפשר להציע להם מועמד?

אופיר 7 במרץ 2018

אריק, תרגיע! אין כמו צרפתי שתוקפו פג כדי לחזק את הקשר של המועדון עם העיר!

Wazza 7 במרץ 2018

אני מצטרף להצעה של אריק ומוכן לממן חלק מהסכום

אמוץ כהן-פז 7 במרץ 2018

ניינר, בינתיים זו קטאר שעושה סיבוב על פריז וצרפת.

ניינר / ווריור 7 במרץ 2018

היות ואתה חי שם הייתי שמח להסבר

אמוץ כהן-פז 7 במרץ 2018

ראשית, תנחומי… באמת, קיוויתי שתעלו.
ולענייננו. קטאר נכנסה לעסקים האלה מתוך מחשבה מדינית ולא מאהבת הספורט.
לפסז היה דבר נהדר להציע להם, אוזנו של האדם החשוב באירופה (יחד עם מרקל), נשיא צרפת, ניקולא סרקוזי (וגם ממשיכיו לא יכולים להתעלם), אוהד מושבע.
לא עניינו אותם הצרפתים, כי אז הם היו נכנסים למארסיי.
ולא הצ׳מפיונס, כי לכך יש מלא מועדונים טובים יותר באירופה.
מעניין אותם רק הבטחת ההישרדות אחרי עידן הנפט ואם בדרך אפשר גם לשלב זכיה בצ׳מפיונס…
בנוסף, פסז מעניקה להם לוגו אדיר, הסמל המוכר בעולם, מגדל אייפל!

משה 6 במרץ 2018

האנטיתזה של רונאלדו זה קבאני. שחקן שעושה סטטיסטיקה על משחקים נגד באסטיה וסושו. בכל משחק חשוב הוא מתפוגג ומגיע עצבני במקום ממוקד. לא יגיעו עם אופי כזה לשום מקום.

דני בן אלי 7 במרץ 2018

גם דה מריה

אחד מהעם 7 במרץ 2018

די מאריה הביא לריאל את ליגת האלופות ב2014. פריז פשוט לוזרים.

מיקו G 7 במרץ 2018

די מאריה (חוץ היום) מגיע **רק** למשחקים גדולים. רוב העונה הוא די מעפן ובלתי נסבל.

אחד מהעם 7 במרץ 2018

לגמרי, מבוזבז בפאריס שם יש להם משחקים רק נגד קבוצות צרפתיות…

Dr. van nostrand 7 במרץ 2018

הליגה הצרפתית אחלה.
מה לעשות שאוליגרכים בנו שם סופר טים שאמור להתחרות על אליפות אירופה והמסגרת לא מאפשרת איזושהי תקווה ריאלית להתמודדות איתם.
אז ליון באה ומנצחת אותם במפגש ישיר, במקרה או שלא.
מה זה משנה? לאורך זמן אין להם שמץ של סיכוי ואף אחד לא בונה על זה, לא הקהל, לא השחקנים, לא המאמנים, לא התקשורת, אף אחד בעולם.
אז נאבקים על מקום שלישי-רביעי או מה שהטבלה לא תגיד.

לי אין בעיה שהליגה הצרפתית לא מעניינת את הצופה הישראלי. העניין הוא שלא חשוב לקברניטי הליגה שתהיה תחרות לצרפתים עצמם.
אז בעייה שלהם, זרקו לפח אינספור חלומות וציפיות של עשרות מיליונים בשביל שכמה מיליארדרים יוכלו להשוויץ עם הצעצוע שלהם.

דני בן אלי 7 במרץ 2018

שוב מתברר עד כמה קבוצות הצמרת העולמית תלויות בכוכב שלה
רונאלדו בריאל
מסי בברצלונה
ניימאר בפריז
בלי הכוכב שמבקיע נון סטופ הם סתם עוד קבוצה

no propaganda 7 במרץ 2018

כן, משחק שעבר עם ניימאר נגמר משמעותית יותר טוב עבור פריז

דני בן אלי 7 במרץ 2018

פריז היתה יותר טובה מריאל במדריד עם נימאר זו עובדה

אחד מהעם 7 במרץ 2018

חרטא של פרשנים, לריאל היו יותר מצבים מסוכנים. בכדורגל המטרה להבקיע גולים ואת זה עושים ע"י בעיטות לשער לא ע"י החזקה בכדור.

דוד 7 במרץ 2018

מבלי לגרוע מכבודו של האגדה די ספטנו, ליגות האלופות של שנות ה-50 היתה מפעל הרבה פחות יוקרתי ועם הרבה פחות קבוצות.
רונאלדו השחקן הכי גדול בעולם גם בלי לעבור שחקן בדריבל. אתה זוכר את ווינריות וגולים שמכריעים משחקי נוקאאוט ורונאלדו *מאוד עקבי* בעניין הזה. אין לו שום נפילות בשנים האחרונות, רק הופעות גדולות/טובות.

אופיר ממן 7 במרץ 2018

כלומר לליגה עצמה אין שום חשיבות סה"כ

דוד 7 במרץ 2018

אם הליגה היתה מתנקזת לסדרת משחקי נוקאאוט אז היה מוביל אותם לעוד אליפויות.

jhkj 7 במרץ 2018

אז איך אתה מסביר את זה שלברסה יש הרבה יותר גביעים בשנים האחרונות מריאל?

dk 7 במרץ 2018

מעבר לזה שהנתון הזה לא כל כך נכון אני לא מוכן לדבר על השופטים.

jhkj 7 במרץ 2018

שלושת האחרונים, וחמש לעומת שתיים של ריאל בעשור האחרון. איך הנתון הזה לא נכון? ובטח שלא תדבר על שופטים, כי ברסה מובילה את הליגה בשריקות אופסייד נגדה שלא היו למשל. לא אומר שזה תוצר של אפליה, זה תוצר של שיטת המשחק של ברצלונה, אבל אני לא מקטר על זה סתם.

dk 7 במרץ 2018

בעשור האחרון (פרק זמן שאתה בחרת להשתמש בו) גם ריאל וגם ברצלונה זכו 3 פעמים כ"א.
בנוגע לשיפוט, נראה לי שקשה להתווכח (למרות שדי הצלחת) עם זה שגם ריאל וגם ברצלונה נהנות סה"כ משיפוט אוהד לאורך זמן.
אבל השיפוט באירופה לעומת זאת (שהרי אנחנו מדברים על איך ברצלונה זכתה בתארים שלה) הוא די מתובל בשיפוט אוהד (לא מונע מההישגים אבל כל עוד הזכרון עובד זה פחות מרשים)

dk 7 במרץ 2018

הכוונה כמובן לגביעי אירופה, לטעון שגביע המלך הוא טורניר שגורם לווינרים להעלות את הרמה והאינטנסיביות שלהם לא כל כך מחזיק מים.

אביאל 7 במרץ 2018

jhkj – שניים מהגביעים של ברצלונה בליגת האלופות מגיעים עם כוכבית דיי גדולה של עזרה שיפוטית.

jhkj 7 במרץ 2018

א אתה טועה בנוגע למספר הזכיות,
ב יש להם את אותו מספר זכיות בליגת האלופות
ג מסי צעיר יותר
ד אם ההטייה באירופה היא שווה לטענתך, אז למה זה משפיע על מספר התארים של ריאל לרעה?

jhkj 8 במרץ 2018

אביאל לא ברור לי על איזה כוכביות מדובר, אבל בלי השופט ריאל לא עוברת את באיירן עונה שעברה. נורא קל לסמן בכוכביות דברים שרוצים. כמו אוהד חיפה שמסמן את עונת הקיזוז, אוהד ריאל שמסמן את הרמונטדה, אוהד ברסה שמסמן את המשחק של ריאל מול באיירן, אוהד גרמניה שמסמן את ההפסד בגמר 66 או אוהד אנגליה שמסמן את ההפסד בשמינית גמר מונדיאל 2010.

אופיר ממן 7 במרץ 2018

אם הליגה הייתה גביע אז היא הייתה גביע. בריליאנט.
סה"כ רונאלדו עם אותה כמות צ'מפיונס כמו מסי ועם 2 אליפויות ב8 עונות בספרד. ומסי באמת צריך להתבייש שהוא גם מודריץ' וגם רונאלדו בשחקן אחד!

שימי 7 במרץ 2018

לגבי זכיות בצ'מיונז – רק אם אתה סופר למסי את התואר עם רייקארד ב2006 שתכלס לא מגיע לו כי בקושי שיחק. זו היתה הקבוצה של רונאלדיניו, אטו והנרי, לא פתח באף משחק נוקאאוט. לרונאלדו יש 4 לגמרי שלו.
למען הסר ספק אני מעדיף את מסי, רק מדייק את העובדות.

דוד 7 במרץ 2018

אמרתי מי השחקן הכי גדול, לא מי הכי מוכשר.
למי לא רועדות הרגליים, מי תמיד מחכה ומגיע בטירוף למשחק שכל העולם צופה בו. מי רוצה יותר לנצח ולוקח יותר על הגב.
המשחקים שעונים במדויק להגדרה הזו אלה משחקי הנוקאאוט בליגת האלופות. ההצגה הכי טובה בעולם הכדורגל, ויש שם גיבור אחד מעל כולם.

jhkj 7 במרץ 2018

אותו רונאלדו ששיחק מחורבן בגמרים מול אתלטיקו, או מחורבן בכל היורו האחרון הוא זה שמתעלה במשחקים גדולים? הוא זה שהביא עליו את הניצחונות? די מאריה אחראי על אותו מספר ניצחונות בגמרים כמו רונאלדו עבור ריאל. דרך אגב בגמר ביניהם, מסי הוא זה שכבש, לא רונאלדו. לא אומר שכל המשחקים של מסי בנוקאאוט היו גדולים, אבל רונאלדו נעלם מהרבה מאוד משחקים גדולים, לא פחות ממסי, בגלל זה למסי יש יותר גולים בקלאסיקו למשל

no propaganda 7 במרץ 2018

בעשור פלוס האחרונים יש בעיה עם ליגות, זה הפך להיות תחרות מנטלית יותר מספורטיבית. הרי ברור שריאל ובארסה ינצחו את סביליה 10 מ10 בגמר ליגת האלופות וזה נכון לכל הליגות, הסיבה היחידה שהקבוצות הגדולות מאבדות נקודות לקטנות זה חוסר היכולת להשקיע באותה המידה במשחק ליגה ובגמר ליגת האלופות. ברור שגם הצד המנטאלי הוא חלק חשוב בספורט אבל כשזה רק זה אז יש בעיה מסויימת

Guss 7 במרץ 2018

אני לא מבין למה אתה כותב שזאת בעיה? להיפך, לא רק שזה נהדר, זה כל העניין.

קודם כל, אין תחרות בלי דרישות מנטליות. רק תראה את הביצועים של פסז' אתמול מול ריאל, בפורמט גביע – הם קודם כל נפלו מנטלית. אותו דבר ההתרסקות שלהם שנה שעברה במשחק השני מול בארסה. אני גם לא מכיר ספורט שלא דורש חוזק מנטלי מהאלופים שלו, לא פחות מיכולת מקצועית – איך אפשר להסביר שחקן טניס מצוין במשחק גמר שמנצח את המערכה הראשונה 6-1 ואז מפסיד בשנייה 6-3? סדרת גמר באנ.בי.איי לא מצריכה חוזק מנטלי? וקרב אגרוף? ומשחק גולף? וקפיצה משולשת?

יש בשיטת הכדורגל (בניגוד למשל, לשיטות האמריקאיות לכדורסל או לפוטבול) כמה סוגי תחרויות, שמודדות במקביל יכולות שונות. זה כיף, זה נהדר, זה מאפשר לכל מיני קבוצות שבנויות שונה להצליח במקביל, זה מחייב גם את הקבוצות העשירות והחזקות ביותר לסוגים שונים של מאמצים. בכלל לא ברור איזה מהפורמטים (ליגה/גביע) תלוי יותר במנטליות. נכון יותר לומר שבוג שונה של תחרות מחייב מאמצים שונים – מקצועיים ומנטליים. הליגה מחייבת רציפות, מאמץ מתמשך, יכולת לשמור על כושר למשך עונה שלמה, יכולת חלוקת מאמצים (אישיים וקבוצתיים). גביעים מחייבים התעלות מיידית, איסור מוחלט על טעויות, התייחסות לכל משחק כגמר. אבל כל האתגרים המנטליים, בכל פורמט שהוא, חייבים להסתמך על יכולת מקצועית עילאית.
אם כבר אתה פותח את זה, דווקא פורמט גביע נסמך הרבה יותר על מנטליות ומקריות מאשר ליגה. קבוצות מהליגה השלישית יכולות להגיע גבוה מאוד בגלל שהן לא חייבות להראות יכולת מתמשכת, אלא להתעלות בקבוצה ספציפית. לומר שהליגה היא *יותר* תחרות מנטלית מספורטיבית, ושזה "רק זה", זה קצת מוזר, שלא לומר מנותק.

אמיתי 7 במרץ 2018

הטענה הדי נכונה של ״לא תעמולה״ היא שההבדלים הם *רק* מנטליים בצמרת כי ההבדלים בכדורגל עצמו בין הצמרת לשאר הם גדולים מידי. ובליגה זה יותר בולט

no propaganda 7 במרץ 2018

אין לי שום דבר נגד חוסן מנטאלי ואני חושב שזה חשוב מאוד אבל שים לב שיש לזה שני צדדים. הצד שאתה מתאר בגביעים הוא יכולת להראות את המקסימום שלך לעומת הזה של הליגה שהוא יותר לא לזלזל או לא להשתעמם שזה אחלה אבל אין לזה יותר מדי קשר לקפיצה משולשת. הקבוצה מהליגה השלישית בגביע אמנם הראתה מנטאליות מעולה אבל זה ממש לא היה עוזר לה אם הקבוצה מהליגה הראשונה הייתה מתייחסת למשחק ברצינות מלאה.

אתה צודק בדבר אחד, זה שזו בעיה זו דעתי האישית וכל אחד רשאי להחליט מה יותר חשוב\מעניין. לדעתי אין ערך ספורטיבי אמיתי לרב משחקי הליגה בגלל ההפרשים המקצועיים האדירים בין הקבוצות וזה נשאר רק במשחקי הגביע(בעיקר בשלבים המאוחרים של ליגת האלופות) ובמשחקים מסויימים בליגה כמו הקלאסיקו או משחקים אחרים שבהן הקבוצות ברמה דומה לפחות בתיאוריה. אבל המשחקים האלה בליגה לא קובעים את זהות הזוכה תחרות ליגה.

ועוד דבר שאני מסכים איתך לגביו שזה אחלה שיש פורמטים רבים בכדורגל

מאירי 7 במרץ 2018

המשחק הזה מוסיף (אם היה חסר משהו) לגדולה של פפ, כסף הוא לא חזות הכל.

יש כאן ענין נוסף, פפ קונה מה שהוא צריך, לא מה שהוא יכול.

ע"ע ההבדלים בין ז'סוס וסאנה לאמבפה וניימאר, לא שלא שמעו עליהם אבל אלו בדיוק דוגמא לרכש מדויק.

רונן דורפן 7 במרץ 2018

ושל שון דייץ׳

הבנת הנקרע 7 במרץ 2018

זה ישמע מוזר אבל התוצאה (הכללית) משקרת – ריאל קבוצה גרועה.
אמרי נטול הבנת משחק בסיסית וזאת הסיבה האמיתית לתוצאה.

מקווה שנעבור את סביליה ונקבל אותם.

וודר 7 במרץ 2018

מאכזב…כמה רציתי כמה פיללתי שפריז תעבור את ריאל, אבל זה פשוט לא זה. דווקא במשחק הראשון היה להם משחק לא רע שאם לא ראמוס לך תדע מה היה קורה היום, אבל זה העניין שהיום במשחק שהם צריכים 2 שערים, ונכון שאין ניימאר אבל יש להם את השחקנים המתאימים לעשות את זה בטח מול ההגנה האיומה של מדריד. אבל הם פשוט לא באו עם האמונה/רעב/וואטאבר שיש לקבוצה שמאמינה שהיא מספיק טובה כדי לעשות את זה. לא ראית התנפלות מהרגע הראשון, לא רצח בעיינים כלום. וחבל.
בקשר למספר 7 בלבן, כדורגלן ענק אין ספק, את הגול שלו היום אין אף שחקן שיכול לתת. אבל עדיין לטעמי במקרה שלו המספרים קצת "משקרים" , ועושים אותו קצת יותר גדול ממה שהוא באמת. לא פעם הגולים האלה היו סתמיים או מקריים כמו הצמד במפגש הקודם מול פריז. שוב שחקן ענק סקורר בחסד אבל לא שחקן שהייתי בונה עליו באמת במאני טיים.

ניק 7 במרץ 2018

מקריות יכולה לקרות 2-3-4 פעמים, לא במשך 11 שנים.
תספור בכמה שלבי נוקאוט הוא כבש בחיים שלו, מבחינת ליגת האלופות הוא שקול למייקל גורדן.

אמיתי 7 במרץ 2018

זה לא רק מקריות. גם סתמיות..

וודר 7 במרץ 2018

תשמע קודם כל זו דעתי אתה יכול לקבל אותה ויכול שלא, שאני מדבר על שחקן של מאני טיים זה לא רק שחקן שיתן גול ויהיה רשום על לוח התוצאות. כן את זה הוא עשה הרבה…הרבה מאוד. אני מדבר על שחקן כמו ראמוס, שלפי דעתי כבר שנים הוא ומודריץ אבל בעיקר ראמוס אחראי על הזכיות של ריאל בצמפיונס, והדוגמא הכי בולטת אותו גמר מול אתלטיקו, אבל בתכלס היו לא מעט משחקים שהוא זה שנתן את הגול ששינה את המשחק.

Guss 7 במרץ 2018

וודר, וואו. כריסטיאנו הוא כנראה הווינר האולטימטיבי של המאני טיים בכדורגל בדור האחרון. קשה לי להבין איך בכלל ניתן להתווכח עם הנתונים של רונאלדו, שאין אף אחד בעולם שאפילו מתקרב לזה.

הוא שיחק ב-5 גמרי צ'מפיונס, מתוכם כבר ב-3 (ובעוד אחד הבקיע פנדל מכריע בקרב בעיטות עונשין).
הוא שיאן כל הזמנים של כיבושי שערים בצ'מפיונס, ומחזיק במקביל גם בתואר שיאן כל הזמנים של הבישולים.
הוא כבש 57 שערים בשלבי הנוקאאוט, מספר עצום, ונמצא הרבה לפני כל האחרים, אף אחד לא מתקרב אליו אפילו (למסי יש 38. כלומר הוא צריך להבקיע עוד 50% ממה שהבקיע עד כה בכל שנותיו בשלבי הנוקאאוט כדי רק להשתוות למצב הנוכחי של כריסטיאנו).
אפשר אולי לדון לגבי הזכיות הקודמות של ריאל, אבל הזכייה שנה שעברה רשומה רק על שחקן אחד, שכבש 5 שערים ברבע, 3 בחצי, ועוד 2 בגמר עצמו. אגב, בזכייה שלו ביונייטד, הוא כבש בשמינית, ברבע, ובגמר. לפני שנתיים הוא כבש 2 בשמינית ו-3 ברבע (באותו משחק שלושער שהציל את ריאל מול וולפסבורג). שנתיים לפני זה הוא כבש 4 בשמינית, 1 ברבע, 2 בחצי, וכאמור עוד אחד בגמר.
אם אתה רוצה לספור מי השחקן שנתן גול ששינה את המשחק, ראמוס הוא דוגמא מצויינת בהחלט, אבל כריסטיאנו פשוט עומד מעל כולם.

יכול להיות שהבעיה היא בזה שהוא פשוט חלוץ, ולא "מכין" לעצמו את השערים. מודריץ' או מסי משחקים כעושי משחק, ולכן התרומה שלהם נראית יותר על המגרש. אבל כריסטיאנו לא צריך לבנות מהלכים אלא לסיים אותם. וככזה, לפחות שכמתייחסים לצ'מפיונס ליג, הוא גדול החלוצים ששיחקו במפעל, גדול המסיימים, אשר משתפר ככל שמגיעים למאני טיים. אני לא מצליח לחשוב על שחקן אחר שמצליח להיות כל כך משמעותי במאני טיים.

וודר 7 במרץ 2018

רונאלדו מלך השערים אין ספק בכלל וגם כבר יותר בנוק אאוט הכל נכון. אבל אתה מתחמק מהעובדה שנגד מי ומתי כבש. שוב הוא ענק אין ספק. אבל מצטער במקרה הזה המספרים שלו הופכים אותו לסקורר מדהים זה הכל. הוא צריך קבוצה שלמה שתעבוד בשבילו כדי שהוא יצליח לבוא לידי ביטוי. ובגלל הסיבה הזו הוא לא דוגמא לשחקן שמשנה משחק לשחקן שעושה את ההבדל. סתם דוגמא שתבין על מה אני מדבר. אין שום קבוצה בעולם שבאה במטרה לסגור אותו אישית או עם תוכנית משחק נגדו. להפך רוב המאמנים ישקיעו את המאמץ הטקטי נגד הקישור של ריאל יעצרו את מודריץ וקרוס ומוצאים אותו מחוץ למשחק. לעומתו הנמסיס שלו מסי רוב הקבוצות ינסו לעצור אותו באופן אישי וזה למה האחד סקורר ענק אבל לא מעבר לזה והשני שחקן שהקבוצה תקום ותיפול היכולת שלו.

Srtest - ארטסט 8 במרץ 2018

ואז הם חוטפים ממנו בראש אלא אם כן קוראים להם סימאונה. הוא סתם מפסיד לריאל.

אמיתי 7 במרץ 2018

שחקן של טיים דה לה גארבג..בארוווורר..
תמיד מגיע ה"אבל" הזה. חבל

דוד 7 במרץ 2018

מה זה מאני טיים? כנראה מונח לא ידוע בשפה בלתי מוכרת?

Dr. van nostrand 7 במרץ 2018

מאני טיים= כל יום שרונאלדו קם בבוקר ורואה פרסומת שלו בטלווויזיה ויודע שמהצילומים האלה עשה יותר כסף ממה שיעשו כל משתתפי דה באזר לדורותיהם כל חייהם.
לא נורא, נסתפק בקורנפלקס של כספי.

dk 7 במרץ 2018

נראה לי התבלבלת, זו הטקטיקה להאדרת זהבי. הדיון הוא על כריסטיאנו.

ניק 7 במרץ 2018

1. חשבתי שהחסרון של ניימר יעזור לגבש את פסג לקבוצה אבל מה שיצא הזכיר לי את אוקלוהומה של שנה שעברה – הם כל כך היו רגילים שראס עושה הכל שברגע שהוא היה נח הם לא ידעו מה לעשות עם עצמם.
2. אפשר לעשות ניתוחים פלסטיים והשתלות שיער ובוטקס – זה לא הופך אותך לצעיר יותר.
אפשר לזרוק 600 מיליון דולר, זה לא הופך אותך לקבוצה.

חיים שרגא 7 במרץ 2018

דורפן מסוגל לזקק כתבה שלמה בשתיים-שלוש פסקאות. בקיצור, שגיא כהן של ארץ המראות.

holden 7 במרץ 2018

money can't buy love and football
התעצבתי בשביל דה מריה, רציתי שהוא ידפוק הופעה ולא הכי הלך לו בלשון המעטה, פסז אוסף כוכבים כמו קרקס נודד מעיר לעיר בלי האחדות, הגיבוש והאהבות הקטנות מאחורי הקלעים, קבוצה פלסטיקית מדי

מתן 7 במרץ 2018

כסף לא קונה מסורת. ריאל ניצחה כי היא באה לעוד משחק לעומת פסז' ששקשקה ממשחק על עונה שלמה. זה לא עניין של שחקן כזה או אחר אלא פשוט מנטליות של קבוצה.
נ.ב. וראטי ילד טיפש, אחרי היום אני כבר ממש לא בטוח שזה מה שאנחנו צריכים להביא בקיץ

סמיר זמפיר 7 במרץ 2018

פריז הפכה לסין באירופה. זה מבאס שאף אחד לא רואה את ניימאר ואמפמבה ודרקסלר על בסיס שבועי בתחרות אמיתית. סילבה ווראטי כבר שכחו מה זה משחק ליגה גדול. אם כל הכבוד לאליפות של דורטמונד מהריביירה עונה שעברה.

האם בכלל שחקן שעובר לפריס יכול להחשב עילית? איך נדע? לא נדע. אפילו לא נתווכח.

שישחקו במינכן ויובה. לא כזה תחרות אבל אני אפתח טלוויזיה לראות. שישחררו אותנו מזה. אני עוד מעט בן שבעים, או ארבעים, אני לא אתחיל לעקוב אחרי הליגה הצרפתית באמצע או סוף החיים.

או שישקיעו בלהחזיר את אייאקס לפסגה.

Dr. van nostrand 7 במרץ 2018

יש תחרות על המקום הרביעי והחמישי.
מה, לא מעניין?
גם בגרמניה יש תחרות על המקום השני.
עזבו אותנו מהדקדוקים אלופה וסגנית.
יש מקום מסוים בטבלה עם כמה קבוצות שרוצות אותו,
אז מה עם המשחקים בכלל נגד קבוצות אחרות וזה נמשך לאורך כמה חודשים ואף אחד לא יודע בכלל למה הוא מכוון ואם זה נחשב יעד מלכתחילה.
זה בטלוויזיה והשופט לא משוחד?
יאללה

איציק 7 במרץ 2018

ראיתי כמה דקות פה, כמה שניות שם. היה משעמם. לא קשור לרמת המשחק, אלה לבאסה שלא ראיתי את פ.ס.ז'. מתנפלים בטרוף על ריאל (לפחות לא מתי שצפיתי במשחק). הם היו צריכים לתת הצהרה, והם נתנו אותה, שהם לא במוד של הגדולות והם לא ייקחו את המשחק אם ריאל לא תיתן אותו בכח וריאל לא נתנה, אז פ.ס.ז'. לא ניסתה לקחת.
מאד לא אהבתי כל מיני דברים שקרו בשנה שעברה בברצלונה כשהם עברו את פ.ס.ז'. אבל זה לא היה קשור לקבוצה. הקבוצה הייתה בטרוף, גם אם לא הייתה עוברת, השאירה הכל על כר הדשה. כך צריכה להיראות קבוצה שמאמינה בעצמה ורוצה להוציא את המקסימום עד הטיפה האחרונה. תפסיד, אז זה מה שיהיה, אבל לפחות נתנו את הכל כדי לתת לעצמם סיכוי. פ.ס.ז'. ויתרה כבר עם סיום המשחק הראשון. לא האמינה ולא נתנה לעצה סיכוי. טוב שלא עברה.

אמנון א.ק.א. טרנטה 7 במרץ 2018

פריז למדו עוד שיעור אתמול והוא שאי אפשר לנצח אפילו את ריאל הבינונית של השנה עם קישור חלש כל כך שמורכב מוראטי הטיפש (איפה הוא ואיפה קסימרו), ראביוט הבינוני ומוטה המבוגר. גם להביא מאמן לא יזיק.בסופו של יום הם הפסידו את ההתמודדות כבר במדריד שבמקום להוציא תוצאה טובה במשחק שהם טובים בו בהרבה מהיריבה הם עשו שטויות וקיבלו זוגיה מיותרת בסיום. מניח שהתגובה של הבעלים תהיה פשוט לשפוך עוד ים כסף.
לגבי ריאל – בכפוף להגרלה, אני חושב (מקוה) שיעופו בסיבוב הבא. הם לא משהו בכלל.

גל ד 7 במרץ 2018

מה הם עושים, איך אפשר לצפות בזה?
אה! פראיירים נשארים פראיירים.

יואב 7 במרץ 2018

הסיכוי של ריאל תמיד גבוה כל עוד רונאלדו משחק אצלה. זה עד כדי כך פשוט סטטיסטית וממראה עיניים.

דודו פ. 7 במרץ 2018

מספר שערי הנוקאאוט בליגת האלופות בכל הזמנים:
Ronaldo: 57
Messi: 38
Müller: 21
Lewandowski: 19
Raul: 18
Shevchenko: 18

באמת חתיכת נוקאאוט. אחר כך אומרים שהוא מבקיע את הרוב בגארבג'טיים או שרוב הגולים סתמיים. מצחיקים

dk 7 במרץ 2018

בנוק-אאוט (שמינית ורבע לטובת העניין) אין גארבג'טיים?

jhkj 7 במרץ 2018

הרחיב ואומר שגם הארבע אחד על אתלטיקו מדריד בפנדל זה גול סתמי בגראבג' טיים, גם אם הוא בגמר ליגת האלופות

dk 7 במרץ 2018

אכן מחזק את הטענה, למרות שאם לא היה שער חשוב למה הוא חגג כל כך אחריו? ;)
אני סוכר סטטיסטיקה על לוקאקו באברטון על מעט שערים "מביאי נקודות" (השער שגרם ליתרון או לתיקו) ושרוב השערים שהבקיע "רק" ביססו את היתרון – מעניין למצוא סטטיסטיקה כזו על כריסטיאנו

no propaganda 7 במרץ 2018

היה יכול להיות מעניין לראות את הסטטיסטיקה הזו פר משחק

אחד מהעם 7 במרץ 2018

פר משחק זאת הגדרה משקרת פה כי ברור ששחקן שכובש יותר ישחק יותר משחקים כשהקבוצה המפסידה מודחת.

no propaganda 8 במרץ 2018

מצד שני תזכור שפעם הנוקאואט התחיל מרבע הגמר

דודו פ. 7 במרץ 2018

הבדל של 19 (!!!) שערים ממסי ואתה עדיין חושב שהרוב זה בגארבג' טיים? קצת פאתטי

אמיתי 7 במרץ 2018

עזוב. הוא גם לא שמח מספיק בגולים של אחרים ואוהב את עצמו..

אמיר המקורי 7 במרץ 2018

ופעם עוד היו כמה מטורפים שהעזו לומר שהפנומן הפורטוגלי לא מגיע למשחקים הגדולים,אז אמרו !
ועוד משהו שקשור ברונאלדו, עוד בימיי יונייטד היפים בכל מגרש בו שרקו לו בוז גדול הוא התעלה והעניש אותם בשער שהכריע,מגדולי הווינרים בכל הזמנים, בנשימה אחת עם גורדן,פדרר,פלפס,בולט

צור שפי 7 במרץ 2018

כמה הערות מאוחרות:
– הגעתי חצוי למשחק, הדחה מפוארת של מדריד תמיד מתאימה לי אבל את הפרוייקט של פסז אני לא סובל.
– מדריד הגיעה מתוקתקת ומאורגנת ברמה מפתיעה לנוכח ביצועיהם לאחרונה ופסז לא הגיעה, זה היה פשוט לא כוחות.
– מדריד, אם רוצים להעליב, היא מה שבשירים ושערים נהגו פעם לכנות קבוצת גביע טיפוסית. לאוהד יונייטד "הבנת הנקרע" שמקווה לפגוש אותם אני מייעץ להיזהר בבקשותיו כי הן עלולות להתגשם.
– והערת שיפוט: ההרחקה של וראטי היתה מוצדקת לגמרי מבחינת החוק היבש ובכל זאת, מכיוון שלא היה מדובר בעבירה על שחקן יריב נראה לי שבריץ' היה מיטיב לעשות אם היה מכיל אותו כי למרות שהשיוויון הזמני הושג אחריה היא יצרה את הרושם שהמשחק גמור.

פרודו 7 במרץ 2018

+1 מסכים עם כל מילה

Srtest - ארטסט 8 במרץ 2018

מסכים מאוד לגבי השופט. קפוץ תחת זה אנדרסטייטמנט.

Comments closed