קוואי

טורונטו בגמר

הוא לא הסיפור שאנשים רצו. הוא התעמת עם המערכת בסן אנטוניו, הוא שבר את הכלים, הוא הואשם בנטישה. לא האשמה של מה בכך כשהיא מגיעה מהמערכת שהייתה לסמל של כל מה שנכון וחכם בכדורסל. 

הוא לא הסיפור שאנשים רצו. צעיר ממנו בשלוש שנים, יאניס אנטטקומפו נראה בדרך להכתרתו כשחקן הטוב בכדורסל.

אבל כרגע נדמה שלראשונה מאז ג׳ורדן אנחנו רואים שחקן שהוא כנראה הכי טוב, וקרוב לוודאי הכי חזק מנטלית, משני הצדדים של הכדור. 

20 שנה (פודקאסט עם טל הרמן)
נצחון על ב"ש ורטרוספקטיבה על העונה

91 Comments

גיא 26 במאי 2019

דווקא לא היה לו משחק מדהים.
הוא פשוט נראה כמו גבר, מול קבוצה של ילדים מוכשרים, אבל ילדים

דנידין 26 במאי 2019

27 נק, 17 רב, 7 אס…. באיזה עולם הוא לא ממש מדהים? אני חושב שציפיות של 45 נק של דוראנט במכונה משומנת כמו גולדן סטייט זה מוגזם,ולא נדבר על ההגנה והחטיפות.

רותם 26 במאי 2019

הרבע השלישי שלו הלילה היה מדהים.
הביא את טורונטו לארבעה נצחונות רצופים בגמר.
בלי חיוך אחד.
מדהים

S&M 26 במאי 2019

אני בטוח שגולדן סטייט היו מעדיפים את יאניס.
בזהירות המתבקשת אני חושב שאולי יהיה גמר מאוזן. בטח שיותר מאוזן משהיה אם יאניס היה עולה.
כואב הלב על יאניס, אבל זה שכר הלימוד. בשנה הבאה הוא יהיה יותר נחוש.

אלכס 26 במאי 2019

בלי עזרה (מוכוונת מלמעלה) מהשופטים לג"ס, יהיה גמר מאוזן עם יתרון ביתיות לטורונטו, שבשאיפה תנצל אותו.

דורפן 26 במאי 2019

אלכס – זו תרבות דיון פייק ניוזית. אני יודע מה יקרה ואם זה לא יקרה זה רק כי הליגה שולטת בשופטים. אם אתה חושב שטורונטו פייבוריטית – סבבה. אבל בלי הקשקשת הזו.

אלכס 26 במאי 2019

לא מפתיע אותי רונן, שאתה ושאר נוהי ג"ס מפמפמים את ההמנון של ה-NBA, מי שעיניים בראשו ולא נסחף אחרי הקשקושים המסחריים, רואה שהחל מהשנים האחרונות של סטרן, ולאורך כל תקופת סילבר, מדובר בהתערבות מדוייקת ומחודדת בנקודות מפתח לטובת הקבוצות שה-NBA 'חפצה ביקרן', אלו שמוכרות הכי טוב, עם "הכוכבים" הגדולים, אלו שמפיצות לכאורה את 'התרבות' ו'המסר' של הליגה. יותר מכולם זה בולט אצל ג"ס. בשאר סדרות הפליי-אוף, אלו שלא באמת מעניינות את הליגה, הם מניחים לעניינים (ברובם) להתנהל פחות או יותר כרגיל.
הבעלים של הקבוצות משתפים פעולה עם ה-charade הזה, כי נקופה עדיין דופקת, והכסף ממשיך לזרום.

איציק 26 במאי 2019

אם שמץ ממה שכתבת היה נכון, אז את הארדן מזמן היו זורקים לפח עם ההתחזויות שלו, או שסטף היה זוכה בהמון זריקות עונשין לחלופין, כי עליו באמת עושים הרבה יותר עברות של ממש.
אבל למה לבלבל אנשים עם עובדות כאשר אפשר סתם לזרוק דברים ואולי אף להאמין שאמת כתבת (מקווה בשבילך שלא הגעת למצב זה).

הברזיליאני 26 במאי 2019

לגמרי אינטרס של הליגה שניו יורק, השוק הכי גדול בעולם, יהיה פח במשך עשרים שנה. או הלייקרס.

אלעד כ 26 במאי 2019

אלכס, אתה מודע לזה שג"ס היו השטיח של הליגה במשך 40 שנה? כל תיאוריית קונספירציה, הזויה ככל שתהיה, צריכה איזה בסיס מוצק יותר

אלכס 27 במאי 2019

ואם אתה אוהד שלהם מימי run-tmc, אז אני באמת שמח בשבילך, אבל מה זה קשור ל-40 שנה אחורה?
כתבתי בבירור "'בשנים האחרונות של סטרן ובכל אלו של סילבר', כלומר זה רלוונטי בעיקר למיאמי של לברון, לג"ס של אחרי מארק ג'קסון, עם ואחרי ההגעה של קאפקייק, ובמידה מסויימת (ומוגבלת למזרח מן הסתם, כי אחרת זה מתנגש עם ג"ס), קליבלנד של לברון.

אלעדכ 27 במאי 2019

אני לא אוהד שלהם, לא היום ולא עכשיו, אבל לתפור את הקונספירציה שתתאים להזיותייך זה מגוחך ממש. סטרן קומישיוניר משנות ה 80 ועוד מאז יש תאוריות על מכירת לוטרי לניקס וכו'. מה מנע ממנו לקדם את הקבוצה של סן פרנסיסקו בכל הזמן הזה?

אלעדכ 27 במאי 2019

לא *אז* ולא עכשיו…

איציק 27 במאי 2019

אלעדכ, כמו אצל החוזרים בתשובה, ההארה הגיעה בגיל מאוחר…

דורפן 26 במאי 2019

אתה טועה – אבל רק בגלל שדוראנט וקאזינס פצועים. עבור קוואי יש להם רשימת שמירה – כמו שעשו עם לברון – והמץ׳אפים כל כך נוטים לטובתם בקו האחורי שאני אישית לא חושב שייתקשו

הברזיליאני 26 במאי 2019

אבל בניגוד לפורטלנד, נגיד, הכוח של טורונטו הוא לא בקו האחורי, אלא בכנפיים. על הנייר, עם איבקה, סיאקם, קוואי וגרין, הם גדולים וחזקים משמעותית מג"ס (בטח עם איגודאלה סוחב פציעה). ובעמדות הללו, אולי אפילו לא פחות טכניים (בלי דוראנט. מת על קליי, שלא יובן לא נכון).
לא חושב שיינצחו, אבל האם אי אפשר לקוות לסדרה (יחסית) מאוזנת?…

איציק 26 במאי 2019

אוהב את גרין אבל היתי מוחק אותו עד שלא יוכח אחרת.
הגרין בצד השני מתפקד טוב יותר בינתיים (סתם הוספתי אותו אם בגרין עסקינן).

צבי 26 במאי 2019

לאנשים שלא אוהבים אותו אין לב.

קטלני כמו קובי, אבל נקי.
כל כך נקי.

אלגנטי.
אינטיליגנטי.

שירה בתנועה.
שירה בדממה.

מהפנט.

* הוא גם לא התעמת עם אף אחד.
כשהרגיש שניסו לשעבד אותו, הוא פשוט הלך.
הוא ג'ון גאלט, הנפיל שמרד.

ארז 26 במאי 2019

זרקת אותי חצי יובל אחורה :)

אטלס מחטיא מול שער ריק 26 במאי 2019

איך פספסתם שג'ון גאלט הוא רוצח המונים מנוול?

צבי 26 במאי 2019

זה אותו ספר אבל אני לא בטוח שהבנת.
רוצח ההמונים בכל הסיפור הזה הוא שרדר

אטלס מחטיא מול שער ריק 26 במאי 2019

אתה מוזמן לקרוא שוב.
גאלט התחיל ביודעין את תהליך הריסת החברה שהוביל למיליוני הרוגים בשביל להעביר נקודה פילוסופית מטופשת וילדותית.
רנד יודעת לשים את הקלפים בצד אחד של השולחן ככה שתחשוב ההיפך. אבל זה לא הופך את גאלט למשיח. הוא עדיין רוצח המונים מנוול.

צבי 27 במאי 2019

יש עמדה דתית/סוציאליסטית/לאומנית שתופסת את האדם כמשרת של אלוהים/מדינה/נזקקים וכו'.
זה הכי רחוק שיש מהתפיסה של רנד, שלפיה לאינדבידואל יש ערך בפני עצמו. משיח זה ה-משרת האולטימטיבי, וברור שזה הדבר האחרון שאפשר לומר על גאלט.

רנד תומכת בזכות של גאלט (וכל אדם) לחיות ולפעול עבור עצמו, ולא עבור העובדים האחרים במפעל, או עבור המדינה.

קוואי החליט להעמיד את טובתו לפני טובת הארגון.
סאן אנטוניו הימרו שהוא לא יקום ויילך, ושילמו ביוקר. לגיטימי בעיניי.

כל הטענה של רנד היא שהרס החברה מתחיל בשיעבוד של הפרטים שבה, ובמתן כוח מופרז למשטר.

אני לא לגמרי מסכים איתה, אבל זה בטח יותר הגיוני מהגישה שהצגת, כאילו התגובה האנוכית של המשועבדים היא זו שמתחילה את ההרס.

Tal 26 במאי 2019

התמונות של ג'רמי לין והספסל של טורנטו, ואפילו קייל לאורי דומעים ותופסים את הראש כמה שניות לסיום ביתרון 6 כשהם מבינים שהם עלו לגמר, לעומת קוואי הקול, אומרות הכל. אף אחד שם לא מאמין שיש להם בקבוצה שחקן כזה.

ווריירס בחמישה משחקים

דורפן 26 במאי 2019

חמישה משחקים אומר לסגור בחוץ – זה מאד קשה

גיא אלטמן 26 במאי 2019

אחרי שהציעו לקוואי בית בטורונטו אם יסכים להישאר, הולכים לבנות לו שכונה על שמו אחרי מה שקרה כאן הערב.
מעל ל15 אלפי אוהדים שסתמו את דאונטאון (היום ירד כאן גשם כאילו לא סוף מאי) ועוד אלפי האוהדים שסירבו לעזוב את האולם לא טועים. הטרייד על דרוזן זו ההברקה (גם אם נדרשת) כנראה הכי חשובה בתולדות המועדון.
מה שמסכם את קוואי זו המהלך שבו לקח ריבאונד התקפה כמה שניות לסוף בין ארבעה שחקנים של מילווקי ולמעשה סגר את המשחק.

אריאל גרייזס 26 במאי 2019

זה כזה קנדה – בכל עיר אחרת שמגיעה בפעם הראשונה לגמר ה-NBA יוצאים מאות אלפים לרחוב. טורונטו – "15 אלף איש סותמים את הדאון טאון" :-))))

איציק 26 במאי 2019

אולי בטורונטו, 15 אלף זה כל העיר.

גיא אלטמן 26 במאי 2019

כן, אצלנו מדווחים נתוני אמת :)
לא יודע אם היית בדאון טאון וספציפית באיזור שנקרא פארק היורה בסמוך לאולם אבל זה די קטן.
אם יאיר לפיד היה כאן, היה טוען שהיו מעל מאה אלף :)

סלים וארזה 26 במאי 2019

חייב לציין שלראות את הדקות האחרונות במשחק פלייאוף צמוד זה סיוט.
העצירות הרבות כל כך והממושכות כל כך הוציאו לי את כל הכיף מהמששחק. ספק מי נגע אחרון בכדור שיצא החוצה? שלוש דקות של צפיה בהילוכים חוזרים + זמן על להסביר לרג'י מילר מה שברור לכוווולם כולל לו של מי הכדור. הכדור נגע בטבעת כן או לה כשנותרו 10 שניות לסיום? עוד עצירה של איזה שתי דקות (בהילוך חוזר של 5 שניות אפשר להגיע להחלטה). גאסול לא יכול להכניס כדור? פסק זמן. 6 הפרש ושניה לסיום? פסק זמן.
דייייייי! שחקו כבר!

דור 26 במאי 2019

מסכים לגמרי. זה היה מייאש

ניק 26 במאי 2019

אני מזמן התייאשתי לראות שידורים חיים.
יש אתר מעולה – nbahdreplay (.קום) שיש בו את כל המשחק מוקלט, בלי לגלות תוצאה, כשבד"כ ב7-8 בבוקר כבר המשחקים מועלים וככה אפשר לראות על הבוקר בלי כל הפרסומות ופסקי הזמן.

7even 26 במאי 2019

תודה

הכרתי את nbafullhd
נראה לי שזה דומה.

דורפן 26 במאי 2019

זה נכון. הבעיה – גם בכדורגל – הוא כל הטקס בו שופטי המשחק הולכים לוידאו – שיהיה צוות במקום מרכזי שפשוט יודיע להם

אבי התל אביבי 26 במאי 2019

יש צוות כזה, ומוזר שלא נותנים לו לפסוק בכל.
הנה תוכנית עליהם:
https://pca.st/Da1C

ק. 27 במאי 2019

ספורט אמריקאי, בעיקר אם רואים לבד, רק במוקלט. תוך שעה שעה וחצי אפשר לסגור משחק

אחד מהעם 26 במאי 2019

מה שמדהים בקוואי זה שהוא שחקן שפשוט עושה הכל נכון. לא השחקן שמפיל אותך מהכיסא עם מהלכים שלא מהעולם הזה, אלא פשוט השחקן שעושה מהלכים מהעולם הזה פשוט ברמת שלימות.

בעיני זה הרבה יותר מרשים…

איציק 26 במאי 2019

עכשיו יש את הגמר, ויש שתי אופציות:
1. גולדן סטייטס מנצחים: קבוצה היסטורית
2. ראפטורס מנצחים: ניצלו הזדמנות שגולדן סטייטס בלי שני שחקני חמישייה ושחקן שישי הכי טוב שיש, את זה פחות או יותר אפילו קליבלנד הצליחה לעשות
;)

דורפן 26 במאי 2019

איגודאלה ישחק בוודאות.

איציק 26 במאי 2019

יופי
מקווה בשביל בוגי שגם הוא יוכל לתת כמה דקות פה ושם

דן 26 במאי 2019

זה גם מה שגולדן עשו באליפות הראשונה – קווין וקיירי לא שיחקו…..

יואב דובינסקי 26 במאי 2019

ג"ס בלי ביתיות. קשה לקחת שני משחקים רצוף בחוץ וקשה לסגור אליפות בחוץ. סידרה של שישה משחקים. ג"ס תיקח, אבל תהיה סידרת גמר ראויה.

פצפוץ חמוץ 26 במאי 2019

הוא מזכיר לי את לוויון בל. לפני שהוא עושה את התנועה שלו, הוא מחכה, מחכה מחכה , רואה מה ההגנה מביאה ואז דופק תנועה לנקודה במגרש שהוא רוצה להגיע.

אחד 26 במאי 2019

איך לרפטורס יש יתרון ביתיות אם הם סיימו מקום שני במזרח בעוד ג"ס היו ראשונחם במערב?

דודו פ. 26 במאי 2019

לא משנה המיקום, משנה רק מאזן הניצחונות/הפסדים

אחד 26 במאי 2019

תודה, הייתי משוכנע שהמאזן הוא רק הטיי בריקר

אחד מהעם 26 במאי 2019

כי המאזן שלהם טוב משל ג"ס….

Packer 26 במאי 2019

האמת שגם אם היו עם מאזן פחות טוב מהווריורס היו עם הביתיות.
בNBA (בשונה מהNFL) הקבוצה "לוקחת" את הדירוג של הקבוצה שניצחה

יריב 26 במאי 2019

לא נכון. ההבדל הוא שהבראקט נקבע במלואו בתחילת הפלייאוף. הביתיות, לעומת זאת, נקבעת בתחילת הסדרה לפי הקבוצות הספציפיות שמשתתפות.

bhr 26 במאי 2019

זה סתם נדמה לי או שבאמת לקוואי יש מובים שמזכירם של מיקל ג'ורדן.
זה קצת טיפשי להגיד אחרי שטורנטו ניצחו אבל ההחלטה של ניק נרס ללכת רק עם 8 ברוטצייה נראית לי שמרנית מידי, משל התחפש לצביקה שרף. בעיקר שמתוך ה8 האלו דני גרין לא פוגע בהתקפה ו3 הם די גמדיים (לאורי ואן-וליט ופאוול)

אסף 26 במאי 2019

יש בליגה לפחות 5-10 שחקנים שמייצרים התקפה טובה יותר מקוואי. אחד מהם אפילו שיחק אתמול כדורסל. שניים מהם ישחקו מולו בגמר.
יכולת המסירה המוגבלת שלו שמה לו תקרה מאוד מובחנת מהצד הזה של המגרש.

פרקש 26 במאי 2019

באיזה עולם אתה מוצא 10 שחקנים שמייצרים התקפה יותר טוב משחקן שעומד לשחק בגמר אחרי שהוא סוחב את הקבוצה שלו עם יותר מ31 נקודות בממוצע לאורך כל הפלייאוף?
"לייצר התקפה" נחשב מתי ששומרים עלייך באמת וחצי מהשריקות אתה לא מקבל.
או שלא ראית אף משחק של טורונטו הפלייאוף או שהיית בו כל פעם שקוואי נגע בכדור

פרקש 26 במאי 2019

***או שהיית בפלאפון

אסף 26 במאי 2019

יאניס לברון קרי דוראנט והארדן, את כולם הייתי לוקח לפני קוואי בלי למצמץ. גם את יוקיץ' ולילארד. כולם יודעים גם לקלוע בווליום גבוה וגם ליצור לאחרים באופן עיקבי.
קוואי יודע לייצר לעצמו אז גוד אז אניבאדי, אבל ההתקפה של הרפטורס חיה בין מנהלי משחק מעולים אחרים (לאורי, גאסול) לבין הבידודים של קוואי.

יניב 26 במאי 2019

אבל מה שהוא נותן בהגנה אף אחד מאלה שציינת לא נותן, זה השובר שיוויון שלו

7even 26 במאי 2019

לילארד?
ההוא ששכח איפה הסל נמצא מאז השלשה ההיא על הראש של פול ג'ורג'?
הבנאדם 20 מ -90 מאז ואתה מעדיף אותו על המכונה המשומת שנקראת קאוואי לאונארד?

הברזיליאני 26 במאי 2019

16 אסיסטים בשני הניצחונות האחרונים, ג'אסט סיינ'… אבל נכון, לאורך הקריירה היה מוסר בינוני.

ניינר / ווריור 26 במאי 2019

יאניס לא הצליח לעשות סל בכל פעם שהיה צריך. לא הייתי אומר שהוא אוברייטד אבל יש לו עוד דרך ארוכה לעשות כדי להיות שחקן על

קירקגור 26 במאי 2019

ואוהד ספרס יושב בצד ואוכל את הלב…
ועדיין השחקן האהוב עליי בליגה.

עופר 26 במאי 2019

אני לא טוען שלברון יותר טוב ממייקל, אבל להגיד ש20 שנה לא היה כזה דבר זאת הגזמה (פרועה!). קוואי, לא מתקרב ללברון עדיין

איציק 26 במאי 2019

תקרא שוב את הפוסט.
לא בוצע השוואה מי יותר טוב אלה איזה סל יכולות יש.
מנטאלית, לברון לה היה מאד חזק והוא שווק לא פעם ברגעי האמת אם זה רבעים מספר 4 של משחקים ואם בכלל.
בהגנה, אין בכלל מה להשוות, קוואי הרבה יותר טוב.
כשחקן התקפה, קוואי שחקן מעולה אבל מפסיד ללברון.
אז אפשר לומר שלברון טוב מקוואי, אבל הוא לא שחקן שלם כמו קוואי.
אתה יכול לומר שבולט אתלט טוב יותר מאיטון, אך איטון אתלט יותר שלם ממנו.

איציק 26 במאי 2019

אפשר להחליף את איטון במאייר, אם יותר מתאים.

רונן דורפן 26 במאי 2019

תודה איציק. אכן זה מה שכתבתי. שמאז ג׳ורדן לא הייתה נקודת זמן בודדת – כלומר הפלייאוף הנוכחי – שרצית את אותו שחקן עם הזריקה והמכריעה וכשומר נגד הזריקה המכריעה. זה אפילו לא אומר שהוא השחקן הכי טוב

קלבדוס 26 במאי 2019

KD, קל מאוד. לכל היותר יתרון קל לקוואי בהגנה, מאוד לא ודאי. התקפית זה שתי קומות הבדל.

איציק 26 במאי 2019

לכלכת אדון קלרג'ו!!!
אתה משווה מישהו שלא היה אף פעם באף חמישיית הגנה (KD)
מול שחקן שהיה פעמיים שחקן ההגנה של העונה, שלוש פעמים חמישיית הגנה ופעמיים חמישייה שנייה (קוואי שלא נתבלבל).
כן, KD שחקן הגנה משובח, אך רחוק מקוואי.

איציק 26 במאי 2019

נ.ב. – אפילו ב-GS לא בטוח שהוא השחקן הראשון שממנים אותו לשמור על שחקן ההתקפה המצטיין בקבוצה השנייה בפוזשן האחרון. קלי מועמד טבעי יותר וגם גרין מתאים לא פחות.

איציק 26 במאי 2019

ההרגשה שלי שמה שחסר ליאניס הוא מה שהיה בשפע למיקל, יש לסטף, יש לקוואי (ולא רק להם) בשפע וזה הילוך איטי. יאניס פחות או יותר עובד במוד אחד, מתחיל הכי מהר ומשם רק מאיץ. לכן כאשר הספידי לא מצליח הוא די אבוד, ובכישרונו ובאתלטיות שלו הוא מצליח להוציא את הכדור באמצע התקיעה. אין לו את ההאטה, השהייה, אולי כדרור לאחור ואז ביצוע מהלך נוסף. משהו יותר רגוע שאומר שיש זמן, ואפשר לבצע עוד מהלך כדי להצליח. הוא עובד כמו ווסטברוק במובן זה, רק לווסטברוק יש יכולת של עצירה פתאומית ועליה לסל. גם לברון היה כזה בהתחלה, אך הוא גם למד קצת להאט, למד לעצור ולעלות מחצי מרחק ומעלה, ובמיוחד למד לקבל כדור עם הגב לסל (לא הכי קרוב, 4-5 מטר) ולעשות נוביצקי. אולי לשחקן בגובה של יאניס עדיף לקחת את המודל של לברון כי האחרים נמוכים וקל להם יותר לתמרן.
במשחקים האחרונים ראו שכשיאניס התחיל בתקיפה ונעצר, לא היה לו Plan B, והוא נתקע. הוא כנראה ילמד, אבל השנה זה היה בעוכריו. קוואי עשה את זה המון. בכלל, לרוב הוא לא משתמש במלאו המהירות ומשתמש בתנועה יותר אטית, משתמש בחסימות, ומשתמש נפלא עם הגיף כדי ליצר אפשרויות קליעה.

7even 26 במאי 2019

מסכים ממש.
קאוואי פשוט אמן בליצור סל ממהלכים שנתקעים וממשק עומד כביכול בסלואו מושן (כביכול).
אני מכיר רק עוד שחקן אחד שהיה כזה וזה ווייד.

איתן 26 במאי 2019

לגמרי

שחר התל אביבי 26 במאי 2019

בסדרה הזו טורונטו ניצחו בזכות חוסן מנטאלי, המשיכו להאמין בעצמם בכל המצבים, היה להם עוגן – קוואי שהנהיג בשני צידי המגרש. ניצחו מול קבוצה טובה מאד. לדעתי מיצו בצורה מרשימה את הפוטנציאל שלהם, בהובלת קוואי שמזכיר את לברון במסעותיו במזרח בשנים האחרונות.
בגמר גולדן פייבוריטים, בעיקר כי טורונטו עוד לא פגשו קבוצה עם נסיון במעמד וחוסן מנטאלי לפחות כמו שלהם

שחר התל אביבי 26 במאי 2019

לגבי ההגנה של קוואי בהשוואה ללברון,
לברון במיאמי היה מסוגל לשמור מעולה על 5 עמדות ולשתק כל שחקן, גם רכזים זריזים וגם סנטרים גבוהים. את זה גם מייקל לא עשה. כמובן שכיום לברון שומר פחות טוב מקוואי שצעיר ממנו בהרבה.
מה שכן, קוואי נכנס למשבצת של לברון במזרח בצורה מרשימה. נותן פלייאוף מהטובים של שחקן. הצוות המסייע הצטרף אליו רק אחרי שתים וחצי סדרות

איציק 26 במאי 2019

לברון אכן היה מסוגל לשמור על 5 עמדות (מה שגם מיקל לא יכל), רק הוא לא היה שומר מעולה על אף עמדה, ויותר חמור, הוא אף פעם לא היה שומר עקבי. 5 דקות פה, 7 שם. מיקל וקוואי הם שומרים מאד עקביים (גם רודמן ותומפסון כאלו)

7even 26 במאי 2019

איציק לא חושב שפייר להשוות את לברון לקליי או רודמן.
קליי לא נדרש למאמץ ההתקפי של לברון (לא קרוב אפילו) שבוחט לא מעט מאמץ.
הוא לא מנהל את המשחק בכל התקפה ובמשחקים שלמים(כשהקאפקייק בריא) הוא לפעמים לא נוגע בכדור דקות שלמות. משהו שעם לברון לא יכול לקרות בחיים.
ורודמן גם לא בר השואוה ללברון נו. בחור ששם לא למטרה לסיים את הקריירה עם 2 נקודות ו -18 ריב' בממוצע (הוא כת את זה בספר אגב).
אני אגב חושב שרודמן אחד הגדולים אי פעם כן ? גם בגלל מה שעשה למרות גובהו היחסית נמוך.

איציק 26 במאי 2019

לא השוותי שני צידי מגרש אלה את ההגנה.
ג'ורדן שיחק 2 צידי מגרש, ג'ו דומארס גם, וכך גם קוואי. לברון שיחק בהגנה ממש חזק רק חלק מהזמן וזה פגע לו בהתקפה.
כל שלושת השחקנים הללו שלמים ממנו כשחקן, אחד מהם גם טוב ממנו בהרבה. לברון לא שומר גדול, יש לו המון נקודות חוזקה, לא צריך להוסיף מה שלא שייך לו.

אביאל 26 במאי 2019

באיזה עולם הוא טוב מקובי או לברון ? ובאיזה עולם הוא חזק מנטלית מקובי ברייאנט ? מעט מוגזם, ג״ס יטאטאו אותו בלי הרבה בעיה.

איציק 26 במאי 2019

בכול עולם קוואי טוב יותר מקובי בראינט. שחקן אוברייטד ברמות. שחקן אחד על אחד אדיר, אבל במשחק קבוצתי, אחד הגרועים ביחס ליכולת האישית.

יעקב נקש 27 במאי 2019

טוב, זאת פשוט אמירה עצובה, לא ממש שווה התייחסות, אני לא מבין מה יגרום למישהו לחשוב ככה, בראיינט זה טופ חמש בהיסטוריה כנראה, קוואי לא טופ 30…

איציק 27 במאי 2019

באיזה עולם קובי טופ 5 – מיקל, לארי, מג'יק, קארים, וילט, ראסל, רוצה שנמשיך?
שאקיל, דאנקן, לברון, דוראנט, סטף, קוואי, וויד, נוביצקי… והרשימה עוד ארוכה מאד.
אל תסתנוור ממספר הטבעות שיש לו… יותר עצוב כמה הליקרס הפסידו בגללו. שלוש טבעות ראשונות שאקיל היה לוקח אם לאי אפ סמית במקום קובי, ועל שתיים האחרות יש גם לו חלק בטבעות.

יעקב נקש 27 במאי 2019

טוב, עם הדוגמאות שהבאת הויכוח חסר ערך… נוביצקי? לא מבין את ההיגיון שלך ומוותר על הויכוח…

איציק 27 במאי 2019

גם אם תוריד אותו (ואין סיבה להוריד אותו) עדיין הוא אפילו לא קרוב לעשירייה.
אז נכון, הוויכוח מיותר. הוא בכלל לא בסקאלה.

NoOne 26 במאי 2019

מה שמעניין בקוואי הוא שהזריקה הכי אהובה עליו ושהוא לוקח הכי הרבה זה המיד ריינג' שנחשבת על פי גאוני האנליטקס לזריקה הכי גרועה בכדורסל והוא תופר אותם פעם אחרי פעם אז לפי האנליטקס שלי הזריקה הכי טובה בכדורסל היא הזריקה שנכנסת לסל.

אני לא מאמין שטורונטו ינצחו את גולדן סטייט ואני גם לא בונה על טורונטו בתור קונטנדר אמיתית בשנים הקרובות גם עם קוואי ישאר(ואני לא מאמין שזה יקרה) לאורי,איבקה וגאסול הם מבוגרים ורק יחלשו והחוזים שלהם איומים ונוראיים מבחינת טריידים

יריב 27 במאי 2019

קוואי לא זורק יותר מיד ריינג' (כשיעור מהזריקות שלו) מדוראנט, למשל (העונה, בפלייאוף או בעונה הרגילה). הוא קולע אותן בערך ב50%, שזה מצוין אבל הרבה פחות אפקטיבי ממה שהוא עושה כשהוא קרוב לטבעת.

No one 27 במאי 2019

זה לא קשור לדוראנט.
לפי האנליטקס הזריקה הכי גרועה בכדורסל זה מיד ריינג' 10-18 פיט.
ובגלל האנליטקס כולם זורקים שלשות או מנסים להיכנס לסל בכח , ובגלל זה ההגנה ביי דיזיין תמיד תיתן את המיד ריינג' הזה על פני שלשה או לייאפ.
שחקנים כמו קוואי ודוראנט מנצלים את זה בכך שהם הולכים נגד הגריין ופיתחו קליעת מיד ריינג' מצוינת ,גם לג'ימי באטלר יש את זה אבל לא ברמה שלהם.
אין דבר יותר יפה בכדורסל בעיני מאשר קלעי טוב עושה פייק לשלשה כאשר המגן שלו קופץ באוויר והוא מתקדם 2 פיט פנימה וקולע מיד ריינג' חופשי לגמרי

7even 27 במאי 2019

לגמרי.
המידריינג' כ"כ אנדרייטד שלא ברור למה.
דוויין ווייד עשה על זה קריירה.

שלשות ללא הכרה זה נחמד לעונה הרגילה.

איציק 27 במאי 2019

אני בכלל לא מבין את כל הסיפור ההזוי הזה. שחקן צריך לנצל את החוזקות שלו (כמובן גם לשפר את הדברים האחרים כדי להגדיל את האפשרויות שלו). אם שחקן מרגיש מאד נח עם זריקת חצי מרחק וההגנה מאפשרת לו, אז הוא צריך לנצל זאת. זה לא אומר שהוא לא צריך לשפר את החדירה או לא להתאמן על שלשות, אבל לוותר על זריקה נוחה לטובת איזה בחור עם לפטופ שרוצה שיזרקו שלשות?

סמיר 26 במאי 2019

לא שכזה הבנתי את הטרייד עליו שנה שעברה אבל מה בדיוק בער למילווקי להחתים את אריק בלאדסו על חוזה חדש??

מקווה שיאניס לא יתקע בפרנצ׳ייז שהתרגל לעשות שטויות עם תקרה בינונית. יש להם הרבה החלטות הקיץ. עכשיו כשנתקעו עם בלאדסו, שאלה מה יעשו עם מידלטון והאם הם לא צריכים עוד פליימקר במקום אחד או שניים מהקלעים.

הם נראו מאוד מוגבלים, ובת׳רובאק לאמירה ליב ביי דה 3 דיי ביי דה 3. האטו את יאניס, והעזרה התקררה ונראתה כמו שחלק מהשחקנים האלה נתפסו בתחילת העונה, שום דבר מיוחד

כדי לא להסתמך על הבלדסואים של חייו יאניס יצטרך להוסיף לארסנל שלו עוד משהו. פוסט, חצי מרחק, שלשות. אחרת איך אומרים ווסטברוק והארדן ביוונית?

NoOne 26 במאי 2019

כי בלדסו הסכים לחתום על חוזה של 70 מליון דולר שזה נמוך יחסית , אם הוא יוצא לשוק בתור פרי אייג'נט השנה כשיש כל כך הרבה קבוצות כסף הוא היה מקבל הצעת חוזה מקבוצה אחרת על 100 מליון דולר בלי בעיה.
אל תשכח שלבאקס יש הרבה פרי אייג'נטס , חוץ מיאניס בעצם כל שחקן משמעותי הוא פרי אייג'נט(מידלטון,לופז,מירוטיץ',ברוגדון,היל) אז הם ניצלו את ההזדמנות להחתים שחקן סביר יחסית בהרבה פחות ממה שהוא יקבל בפרי אייג'נסי.
לופז הולך להרוויח הרבה יותר מ 5 מליון,ברוגדון היה בחירת סיבוב שני שמרוויח גרושים איזה קבוצה תחתים אותו על חוזה ענק ולא יודע אם הבאקס ישוו,מירוטיץ' רוצה כסף וזה הדבר היחיד שמעניין אותו ומישהו יתן לו את זה.

ק. 27 במאי 2019

קליעה מהקו

סמיר 27 במאי 2019

בטוח שהוא היה מקבל יותר אחרי שתי הפלייאופים האחרונים? ולא היה עדיף לשמור את הכסף לחלק לפחות מאותם שחקנים שבצדק ציינת?

נכון שהוא חוזה נמוך יחסית אבל לארבע שנים ובלדסו בן 29 שנראה כמו רכז בהפועל אילת מול בוסטון שנה שעברה והשנה בגמר מזרח

וזה סוג של התנהלות של מועדון שלא בטוח בעצמו ושמח ששחקן סי פלוס רוצה להישאר. אבל לא חסרים גארדים בליגה. וג׳ורג׳ היל היה משמעותי ממנו. ופיניקס נפטרו ממנו…

יותר מחוסר היכולת שלו לייצר נקודות הוא ניהל את המשחק נוראי ונראה כאילו הוא התחשמל ושכח לשחק איך שהוא קיבל את הכדור.

שחר התל אביבי 27 במאי 2019

בהמשך למה שנאמר, למילווקי יהיה קיץ מאתגר בבניית הקבוצה
רוב השחקנים מסיימים חוזה וצריך להחתים אותם מחדש במחיר יותר גבוה, ולא ברור איפה יהיה מקום להביא חיזוק שנראה שצריך.
האמת שקיירי ארווינג מתאים להם, אבל הם צריכים לפנות 2-3 שחקני רוטציה בשביל להחתים אותו

וביחד עם כל זה, החוזה של יאניס כבר לא לעוד כזה הרבה זמן, וצריך להביא לו את כל החיזוק האפשרי כדי שיחתום שוב

אריק 30 במאי 2019

להתווכח עם אנשים ששופטים מישהו שהגיע מקומפטון עם אבא שנרצח כשהיה בן 17 והגיע לאן שהגיע, זה בזבוז זמן מטופש לכמרי.

Comments closed