הם מ א מ י נ י ם – יניב פרנקו

רוצים הימור פרוע לעוזר של גוטמן ? בנאדו.

786

 

יש הרבה קונספרציות סביב ההתנהלות ההזויה מאחורי בחירת מאמן הנבחרת הבא.

התוצאה הסופית סבירה- לא יותר, גוטמן שבאמת אין דרך לתאר את רמת האהבה שלי אליו, הוא מאמן שאני לא חושב שצריך לאמן נבחרת.

אני לא רוצה פרימו ולהגיד סוזה – אבל זה המודל, מאמן שמסוגל לשנות ולהתאים את עצמו לכל יריבה.

זה הרעיון בנבחרת – היכולת לנתח בצורה מדויקת משחק בודד ולבצע התאמות לחומר השחקנים והשיטה הנכונה.

גוטמן ואת זה אני מניח שהוא בעצמו יודע כבר את ההבדל, ומאחר שהאיש הוא באמת בעל מקצוע איכותי, הוא יתקן וישנה ויגיע מוכן לקמפיין הבא.

אפשר לישון בשקט.

***

אבל יש משהו בסיסי שפספסנו פה – ראשי ההתאחדות לא רק שלא אוהבים את גוטמן- אלא שהם באמת מאמינים שהפעם זה אמיתי וניתן להשיג את הכרטיס ליורו.

תראו, גיא לוזון כמאמן נבחרת יורו צעירות קיבל חוזה בליאז' והזדמנות אמיתית להתניע את הקרירה שלו למקומות מדהימים.

גוטמן מקבל צ'אנס דומה – את זה ראשי ההתאחדות לא רצו לתת לו.

כי הוא מבינים שהסיכוי של גוטמן להגיע ליורו הוא אמיתי .

והם לא רוצים לפרגן לו כזה שדרוג לקריירה – בוודאי שהסיכוי שהם עצמם לא יהיו חלק מהחגיגה.

***

הם מאמינים שזה לגמרי אפשרי – והם צודקים .

ומי שמאמין לא מפחד.

ומי שלא מפחד – מרשה לעצמו להשתין מהמקפצה.

***

יש שלוש סיבות מצדם לאופטימיות ואני אוסיף רביעית.

סיבה ראשונה– הגדלנו את המקומות

זה יורו של 24 נבחרות ונבחרת ישראל סיימה את רוב הטורנירים שלה במקום השלישי – זה אומר שאם תשמר את ההישג – הפעם זה שווה יותר.

העולם זז וזה שנישאר במקום זה לטובתנו – אבל את זה כולם רואים.

סיבה שניה – מכבי ת"א כדורסל כהשראה.

מכבי ת"א – לראשונה מזה שנים- יש לנו שלד ישראלי מחובר , יוצא דופן, שלד שמסוגל להיות בסיס אמיתי לנבחרת .

כשמכבי ת"א כדורסל התבססה על ישראלים זה עשה רק טוב לנבחרת, תוצאה הפוכה ראינו השנה באליפות אירופה.

שלד ישראלי כזה הוא לא רק מצרך איכותי ונדיר- אלא שהמבנה במכבי מבטיח שחלק גדול מהשחקנים בניגוד נגיד לאלופות קודמות- לא יברח לחו"ל בהזדמנות הראשונה.

למכבי יש יכולת להחזיק פה טאלנטים , לשמר אותם ולהשביח אותם בצורה עקבית.

דבר כזה לא היה פה מאז הימים היפים שהישראלים היו כינור ראשון במכבי סל.

סיבה שלישית – יש לנו בית.

תראו, בקמפיין הזה אם לא נארח במי עופר או בטדי, מישהו פה לא באמת רוצה שנעלה.

את מה שנותן בלומפילד מלא בכל צבע (הפועל עשתה בו את הריצות הכי מדהימות) – אני מבין שמישהו לא רצה לתת כי יש פה הבדלים גדולים בפדיון.

אבל סמי עופר זה סיפור אחר, גם טדי.

זה שווה כמה נקודות – ומחזק בעצם את הרעיון שמקום שלישי הוא יעד לגמרי ריאלי.

***

שלוש סיבות שהלוזונים ירגישו שאף מאמן לא קיבל כזו מתנה מאז גיא .

ויורו נבחרות בוגרים זה בכל זאת יורו נבחרות בוגרים.

והעובדה הזו משגעת אותם.

***

אמרתי שיש סיבה רביעית וזה גוטמן עצמו, כי למרות שהבוסים ניסו, בסופו של דבר לנבחרת יש מאמן ראוי.

זו הסיבה שהוא היה מוכן לעבור את המסכת השפלות הזו ,כי הוא מבין שזה לא עוד קמפיין.

בכל סיטואציה אחרת אני מניח שהוא היה הולך למכבי חיפה לבנות עם שחר את המועדון מחדש ,מרוויח נהדר, עושה את מה שהוא אוהב ומקבל את כל הכבוד מהמנהלים שלו.

אבל גוטמן יודע שזו הזדמנות של פעם בחיים.

וגוטמן הוא אחד שלומד מטעויות , אמרתי שאפשר לישון בשקט.

***

התהליך הזה חשוב לכדורגל , כי לאט לאט הוא יפיל אסימונים נכונים, זה קורה בכל מקום בעולם בו לנבחרת יש אתגר גדול, ליגיונרים מתחילים להתכנס חזרה לארץ .

הכדורגל עובר ימים בריאים מאוד ,גם אם אנשי "הפוליטיקה הישנה" מתעקשים לבעוט את דרכם החוצה .

***

רוצים הימור פרוע לעוזר של גוטמן ? בנאדו.

 

עכשיו טייפר - אסף מיכאלי
תומאס היצלשפרגר, פוסבלגוט

35 Comments

B. Goren 8 בינואר 2014

פרנקו, נהניתי לקרוא אבל בחייך, קצת יותר הגהה (ועדיף לפני שהטקסט עולה) תקל את מלאכת הקריאה.

יניב 8 בינואר 2014

עובד על זה :)

צור שפי 8 בינואר 2014

אני אוהב את הכתיבה שלך: רהוט, ענייני, נקי ומנומק. יפה.

יניב 8 בינואר 2014

לייק

יואב 8 בינואר 2014

יניב,
פוסט יפה.

המלוח 8 בינואר 2014

אחלה טור, תודה.
באמת מזל שזה הסתיים ככה על אף הדרך ההזויה.
ממש חששתי לגורל נימ גרופ.

עידוקוליס ליפשיץ 8 בינואר 2014

סך הכל אוהב את הטורים שלך.
יש מחשבה מאחורי ההימור על בנאדו או סתם פנטזיה מוזרה?

יניב 8 בינואר 2014

לא פנטזיה – שחר חזק בהתאחדות , הוא רוצה מאמן אחר בחיםה ולא ירצה לזרוק אותו לכלבים .
גוטמן צריך לידו דמות כזו כמו אבקסיס שיחזיק לו את היד בקטע האישי , בנאדו הוא גם סמל בנבחרת , גם צעיר .
בקיצור זו עסקה טובה לכולם .

ירוק 8 בינואר 2014

יניב – קודם כל אחלה טור (כמו הקודמים).

לגבי בנאדו – 1. אני מקווה שאתה צודק. זו תהיה דרך ראויה להפרד ממנו (ואולי להרוויח אותו אחרי שיתבשל כמה שנים ויהיה מוכן. הוא לא מוכן עכשיו).
2. אם אתה כבר בהימורים, את מי אתה חושב ששחר יביא? גוטמן היתה אופציה מובנת מאליה (ומצויינת לטעמי). מי נשאר?
(השני סנט שלי – רב"ש במידה ויעזוב את הפועל יהיה בשפל. חשבתי שהוא מתאים מאד שנה שעברה, בסיטואציה הנוכחית אני לא יודע. חוץ ממנו, אין ישראלי טוב מספיק לדעתי. צריך זר. אולי ג'ורדי יתן כתף? :) )

יניב 8 בינואר 2014

שחר יביא את רוני לוי – שזו בחירה טובה , אבל אני לא בטוח שזו הבחירה הנכונה ביותר .
לו אני במקומו הייתי מביא את רב״ש עכשיו והולך על צמד של רב״ש ובנאדו במודל של פיני ובלאט .
בכלל אני במקום שחר הייתי בוזז את הפועל כרגע – כולל שכטר וורמוט אבל זה דיון מורכב .
רב״ש בכל מקרה זה לא מה שימכור מנויים בסמי עופר – ואם זה השיקול זו כבר התחלה רעה .
בנאדו לא יוכל לעבוד עם כל אחד – לכן לדעתי הוא יילך לגלות בנבחרת – אבל רב״ש ובנאדו כבר מעכשיו היה מביא את חיפה למקום טוב יותר .

בכלל אני חושב שבחיפה כדאי לתת תשובה לספרדים – צריכים מבנה של מאמן ועוזר בכיר – זה לא מנהל מקצועי שלדעתי לא יעבוד עם שחר , אבל בריבוי המשימות חיפה צריכה לבנות פה צוות של כוח אימון מקומי מוביל – זו הדילמה שלי עם רוני לוי שנראה לי רודן לא קטן .
אחת הבעיות שאני מזהה שם זה עומס אדיר על המאמן – לצפות שאורי אוזן יהיה מספר 2 ויביא זרים טובים על סמך ניסיון כמעט אפסי זו שאננות – כמעט כמו לפתוח עם קשר אחורי אחד מול מכבי .

לדעתי מאמנים כמו קורצקי שיודע לבנות הגנות או שלומי דורה אידיאליים כעוזרי מאמן – בכלל הקפיצה מאימון של קבוצת מרכז טבלה למדרגה של עוזר מאמן בקבוצה כמו בחיפה זה מסלול נכון יותר .

אלי כהן השריף ושלומי דורה – בעיני בחירה טובה יותר מרוני לוי – אבל בכל מקרה נגמרו שם ימי המאמנים הצעירים .

ירוק 8 בינואר 2014

כמה דברים:

1. מסכים איתך שרוני לוי הוא לא בחירה טובה. הוא מאמן טוב ויסודי, אבל יש לו בעיה ביחסי אנוש, וזה חשוב (אצלנו יותר מאצל אחרים לדעתי). חוץ מזה האוהדים לא אוהבים אותו ודווקא בגלל סמי עופר, לא נראה לי ששחר ירצה למנות מישהו שייצור אנטוניזם (מוצדק או לא) אצל מרבית האוהבים.

2. אלי כהן ושלומי דורה ממש, אבל ממש לא מתאימים. אני יודע שאתה אוהב את השריף, תיקח אותו להפועל… :) בעיניי הוא לא מספיק טוב והוא כבר נכשל אצלנו.

3. אני נוטה להסכים לעניין רב"ש – כדאי לנסות אותו, וביחד עם אריק זה יכול להיות מעניין. את האמת שכרגע, כשגוטמן לא רלוונטי, זו האופציה הכי טובה בנמצא. אלא אם שחר מסוגל (ולדעתי הוא לא, לצערי) להביא איזה אוסקר לכאן.

4. מסכים איתך לגבי השיקול של מכירת מנויים. הוא לא צריך להוביל. וצריך גם לזכור כאן משהו חשוב מאד לדעתי – בסופו של דבר, מה שימכור הכי הרבה מנויים זה לא מאמן אטרקטיבי וכו'. מה שימכור מנויים זה שנעמיד קבוצה טובה ואיכותית שתרוץ לאליפות ותשחק טוב. פשוט מאד.

יניב 8 בינואר 2014

אלימינציה –
חיפה צריכה להביא 2-3 ישראלים בכירים על אמת – זה מה שימכור מנויים – יש לדעתי משבר גדול ברמה השיווקית בין שחר והקהל – לעבור לסמי עופר בלי מאסה אדירה של מנויים זו סכנה לא פשוטה .
לכן זה סדר הדברים – קודם כל מאמן – רכש שהוא וואו ברמת התקשורת וגם על הדשא – הרכשת מנויים – ואז עם הכל יעבוד והכדור שלג יתגלגל למקום החיובי , הקהל הגדול של חיפה יגיע בהמוניו – סמי עופר זה היתרון האסטרטגי של חיפה על מכבי – אני חושב שלא מבינים נכון את מקומו באסטרטגיה .

בעיני בנאדו מחרב העונה סגל מצוין בסהכ – לכן הוא צריך לזוז מעמדת המאמן הראשי – מבחינת חומר לבניית קבוצה חזקה יש היום בחיפה יותר כישרון ממה שאוסקר וגורדי קיבלו .

את הכסף שחר צריך לשים בישראלים בכירים – לדעתי 3 – הרוש , שכטר , ורמוט – את כולם הוא יכול להביא בטריידים כאלה ואחרים .

למאמן אתה צריך מישהו מספיק מנוסה וחזק לעבוד עם סגל כזה – ומספיק טוב לבחור זרים ברמה – רב״ש מאוד איכזב השנה ב2 הפרמטרים האלה – השריף ורוני לוי טובים ממנו .
היתרון הגדול של רב״ש זה שאני מאמין שאם מנהלים אותו ופה שחר עדיף בהרבה על רמון אפשר להוציא ממנו יותר .

אוסקר לבד זה לא יעזור – זה או שהולכים על כל המודל וזה נורא יקר וגם מנתק את שחר מהתהליך – או שלא .
בעיני צמד רב״ש ובנאדו או השריף ועוזר בכיר – הם החלופות הכי טובות .

מה שחר יעשה? יביא את רוני לוי ודמארי – יחזיר את כליבאת – לוי יבחר זרים טובים – זה יעשה מחיפה מספר 2 חזק – לא יותר מזה .

DeVito 9 בינואר 2014

הדבר ששחר חייב לעשות הוא לגנוב את ג'ורדי.
לא אחד כמו ג'ורדי אלא את ג'ורדי בעצמו.
לדעתי זה לא בלתי אפשרי , רק השאיפות שלו ותחושת מיצוי מישראל יכולים למנוע זאת.
כסף הרי יש גם לשחר.

ירוק 9 בינואר 2014

מסכים חלקית…

אתה צודק לגמרי שסמי עופר יכול להיות יתרון יחסי ושבשביל זה צריך להגדיל את כמות המנויים והכרטיסים (אגב, מנויים זה במובן מסוים אובררייטד, אם ימכרו המון כרטיסים זה גם בסדר. לפחות בתור התחלה).

מה שכן, אני ממש לא בטוח שלהביא את שכטר וורמוט יביא לרכישת מנויים מאסיבית. לא עם הביצועים הנוכחיים שלהם. מה שצריך זה ללכת טיפה יותר לאט – להתמקד בלבנות קבוצה טובה. מסכים איתך לחלוטין שהסגל שלנו מוכשר ועם הרבה פוטנציאל. אז צריך להביא מאמן טוב, ולעשות רכש ממוקד וטוב (אם אפשר להביא "חצאי וואו" כמו ארבייטמן, דמארי, וכו' – מה טוב).
המשוואה אצל האוהדים שלנו היא די פשוטה לדעתי: תהיה לנו קבוצה טובה ואטרקטיבית, שתרוץ שווה בשווה עם מכבי ת"א – יבואו המוני אנשים. נמלא את סמי עופר. נהיה בינוניים, לא יעזור שום שכטר (או רובן עטר, אם נלך קצת אחורה).

אני חושב שהמשימה הזו גדולה על אלי כהן (לא מבחינה אישית, מבחינה מקצועית). לגבי רב"ש – אני לא יודע. גוטמן היה מושלם.

לגבי מאמן זר – מה הבעיה להביא צוות זר איכותי? למה זה צריך להיות בדיוק כמו במודל של הצהובים? צריך פשוט להביא מאמן איכותי עם צוות שלו, שידע להוציא מהקבוצה הזו מאה אחוז. זה הכל. הבעיה – זה אכן יקר. מה ששחר כנראה לא מבין – זה יקר, אבל זה מה שיביא לנו הרבה כסף אח"כ (יציעים מפוצצים, הצלחה באירופה). להביא בזול מאמן לא מספיק טוב, יוביל ליציעים ריקים ולהדחה מוקדמת באירופה.

ירוק 9 בינואר 2014

אגב, שתי הערות נוספות:

1. תענוג לקרוא אותך יניב.

2. אולי בכל זאת תשכנע את גוטמן לעזוב את הנבחרת? :)

יניב 9 בינואר 2014

הי ירוק .
קודם כל שוב תודה .
מה אני אגיד לך .
האתגר של חיפה הוא ענק – הפועל וביתר הם קבוצ׳ות בתוך טראומה – שרק רוצות כרגע עונה כמו של סכנין – מקום באירופה וכדורגל טוב .
חיפה צריכה ליצר תשובה לאחת הקבוצות הכי טובות שהיו פה – עכשיו שים לב שבמכבי הנוכחית בעוד חצי שנה תהיה אפילו חזקה יותר .

זה עולה המון כסף . וזה אחרי כמה שנים של השקעות כושלות . לכן בעיני ההיתכנות של צוות במודל מכבי היא נמוכה – צריך להיות ריאלים .

מצד שני גם רוני לוי וגם אלי כהן וגם רב״ש עדיפים על מה שהיה בשנים האחרונות – הקיצוניות ממאמן צעיר לצוות זר שלם עצומה – שיתחילו עם כוחות מובילים ושילמדו שיעור אחד מגורדי – חשוב להשיג כמה שיותר ישראלים טובים .

דגש 9 בינואר 2014

נקודה קטנה:

הסגל של מכבי חיפה באמת הרבה יותר טוב ממה שהוא עושה, אבל זו לא אשמת בנאדו. כדאי לשים לב לנתונים חיצוניים:

המשחקים באירופה, יחד עם העובדה שחיפה התחילה את העונה בלי שיהיה לה מה להוכיח, כשכולם כבר היו מרוצים ממנה אחרי ההישגים במוקדמות, גמרו למכבי חיפה את העונה. לא יודע מה אתכם, אבל לי זה ברור שאם מכבי חיפה לא הייתה משחקת באירופה והפועל באר שבע כן, המצב של השתיים היה הפוך.

זה כמו שטל בנין כאילו אשם בירידת הליגה של מכבי נתניה, אבל טל בנין לא אשם בזה שעברו לאיצטדיון חדש, ובמשחקי החוץ מכבי נתניה השיגה יותר ממשחקי הבית (וזה מפתיע, כי בבית גם אם הם לא מרגישים את הביתיות, לפחות גם היריבה שלהם לא מרגישה ביתיות) או ששתי הפתח תקוואיות ירדו ליגה בעונת המעבר לאיצטדיון החדש.

אין הרבה מאמנים בישראל שבאמת יש להם השפעה משמעותית שקרובה לשליטה ביכולת של הקבוצה שלהם, לכן רובם לא באמת אשמים בכישלונות וגם לא אחראים להצלחות.

התרומה של רובם היא בעיקר ביציבות שהם נותנים לקבוצה, וכשהם גורמים לכל השחקנים לשחק.

יניב 9 בינואר 2014

עומס של אירופה זה אכן נתון מקל.
אבל אירופה או לא – ההרכב שבנאדו העלה מול סוזה פעם שניה העונה זה לא אירופה.
ולא העומס באירופה גרם לזה שהקבוצה שמה את הכסף במקומות הלא נכונים בקיץ (ראה אלעד גבאי ).
חיפה היא קבוצה עם עומק עצום בנקודות מסוימות – ובמספר נקודות חסר שם כישרון.
אפשר לפתור את זה יחסית מהר בכמה רכישות ממוקדות .
את בעיית חוסר הניסיון של בנאדו ניתן לפתור אך ורק דרך החלפתו במאמן מוביל.

קח את הסגל הזה – תן אותו לרוני לוי כמו שדיברנו, תחליף בו 3 שחקנים וחיפה תראה הרבה יותר טוב.
האם זה יספיק לנצח את מכבי הנוכחית? לא.
אבל זה יהיה הרבה יותר תחרותי – גם אם אירופה.

ויקטור מורוז 9 בינואר 2014

דה ויטו, אתה רציני?!

דגש 9 בינואר 2014

יניב, בלי אירופה זה לא היה נראה כל כך מופרך. בלי אירופה גבאי היה חלק מקבוצה מתפקדת שאין לה בעיות הגנה והיה יכול לתרום. לא היה לחץ על אבוחצירה והוא היה נותן ארבעה שערים.
לגבי ההרכבים: בישראל רגילים שמאמנים נשארים באותם הרכבים, זה לא מפתיע. בסך הכל עד ההרחקה חיפה נראתה בסדר.

אני לא אומר שזה מה שהוא היה צריך לעשות, אבל אני כן אומר שיש הרבה מאמנים בישראל שיעשו ככה.

מסכים שכדאי לחיפה להחליף את בנאדו למאמן שבאמת משפיע ואחראי להישגים של הקבוצה שלו.

יניב 9 בינואר 2014

בעיני בלי אירופה הסגל העמוק והלא מוכשר והלא מאוזן היה מייצר יותר בעיות .
יש שם הרבה כישרון -אבל חסר שם לפחות שני שחקנים מהטופ הישראלי ומאמן שיידע לאזן את הדבר הזה .
שנה שעברה לדוגמא לא היה שם אירופה -תוצאה דומה .
שנה קודם כנל .

דגש 10 בינואר 2014

לא מסכים שהסגל לא מוכשר. העומק היה יכול להיות בעייתי רק בעמדת המגן הימני.

יניב 10 בינואר 2014

טעות סופר – הסגל המוכשר והלא מאוזן .
כישרון יש שם בחלק לא קטן מהסגל .

אריאל גרייזס 9 בינואר 2014

לא בטוח שאני מסכים על הכל (נראה לי שיש כאן אופטימיות יתר בנוגע לסיכויים של ישראל להעפיל לאירופה) אבל מאוד נהנה לקרוא. תמיד ניתוחים מקצועיים יפים מאוד ורהוטים

יניב 9 בינואר 2014

תודה :).
אל אל ישראל .

אזי 9 בינואר 2014

כשפוסט שכתוב כל כך טוב מקבל כל כך מעט תגובות (התגובות העיקריות הן המאמן הבא של מכבי חיפה) זה אומר שהנושא פשוט לא מעניין אף אחד.
וזה עצוב.

נבחרת ישראל.

אריאל גרייזס 9 בינואר 2014

או שהוא סתם קבור בתחתית העמוד, כי יניב לא נחשב לכותב קבוע. ואולי הגיע הזמן לשנות את זה

אזי 9 בינואר 2014

הגיע הזמן לשנות בשני מובנים
גם שיניב יהפוך לכותב קבוע
וגם סדר אחר לאיך שהדף הראשי נראה

אבל עזוב, תראה איזה דיון יש פה על המאמן הבא של מכבי חיפה ותראה לכמה אנשים יש דעה על גוטמן אישית.

שניר 9 בינואר 2014

לגבי הדיון בזהות המאמן של מכבי חיפה בעונה הבאה , אני היחידי שרואה אפשרות ששחר יביא את אברם אברם?

תומאס נוימן 9 בינואר 2014

שכחת עוד אברם אברם. לעמן הדיוק זה אברם אברם אברם אברם

DeVito 9 בינואר 2014

ויקטור אני רציני לחלוטין.
תחשוב על זה , מכה מוראלית קשה למכבי ומראה שכוחו (וממונו) של שחר עוד נחלש.
בארסה עשתה זאת עם פיגו , אמנם שחקן אבל תרומתו של ג'ורדי היא פי כמה מונים מתרומתו של פיגו ידידנו.

*אני אוהד מכבי ולא מעוניין בתרחיש כזה מן סתם אך תוהה (בדרכים) אם זה אפשרי…

DeVito 9 בינואר 2014

*כוחו של שחר לא נחלש.
**ריאל עשתה זאת.

יום ארוך…

פורנו-הוליק 10 בינואר 2014

אם אתה רומז פה שהלוזונים ניסו להדיח את גוטמן מחשש שהוא יהיה המאמן שיעלה אותנו ליורו , אז זו נשמעת לי תאוריית קונספירציה די פרנואידית.

דורפן כתב לפני כמה חודשים למה גם ליורו של 24 לא נצליח להגיע. יגעתי ומצאתי:

http://debuzzer.sport5.co.il/dorfan/15423

יניב 10 בינואר 2014

אני רומז שהלוזונים חושדים שההזדמנות הנוכחית בגלל מכבי והיורו טובה מהרבה מהקמפיין שיבוא לאחר הקמפיין הבא והוא למונדיאל שם יהיה קשה יותר לעלות .
זו סוכריה שקשה להם לתת לגוטמן .
מקצועית אני חושב שהם צודקים -זה הקמפיין שממנו יהיה יותר קל לעלות -למונדיאל תמיד קשה -ליורו הקודם עם רמת גן כבית ורוב הכוכבים מיובשים על ספסלים היה הרבה יותר וכך הלאה.
זה לא בטוח שנעלה -אבל אם יש הזדמנות טובה לעלות -זה לא בגלל הגרלה -אלא הנסיבות הנוכחיות שטובות מאי פעם.

MOBY 10 בינואר 2014

אף פעם לא הבנתי את הקמפיין אנטי גוטמן שהתנהל בארצנו.
בכל מקרה אין ספק שמאמן מנוסה במשחקי נבחרות עדיף על אחד שלא בקמפיין שיכול להסתיים בעליה ליורו. את שכר הלימוד שילמנו אולי נצליח לקבל שיפור בקדנציה השניה. (די חותך בכל מאמני הנבחרת).
ראיתי באיחוד את מופע האימים (לטעמי) של מלר בחדשות הספורט.
באמת? אם יש לך צ'אנס להיות מאמן היסטורי תקום ותלך?
תוך 5 דקות אני כותב על למה מלר חייב לעזוב את ערוץ הצרחות הזוהמה וקידום האינטרסים שהפך להיות ערוץ 5.

Comments closed