קיץ נורא. האין זה נהדר?

3430532059056408258no

 

יום אחד אני אזכר איפה תפשה אותי ההודעה של חג'ג' כי אחרי הכל זה רגע לא קל.

מהרגעים האלה שמלווים אותך שנים.

אותי זה תפש ביציאה מקורס נהיגה מונעת.

ואתכם?

***

אני עוד אכתוב פוסט מסודר על המתרחש אבל כרגע אני רוצה לחזור לפוסט הקודם שלי.

הקבוצה כך כתבתי הייתה בידיים של חג'ג'.

ושום דבר ממה שקרה הקיץ לא היה צריך להפתיע אותו ועדיין בחר לקחת פוזיציה חזקה יותר.

ולכן עד כמה שאני מאמין לכל מילה שלו בהודעה.

אני חושב שזה לא הסיפור המלא.

הוא לקח את הקבוצה לידיים שלו לפני מספר חודשים והוא זה שהביא את ברקוביץ ודומב-והוא תפר את האסטרטגיה לשנה הקרובה.

הוא זה שקיבל הרמת מסך מלאה.

והמסך עלה.

וחג'ג' הלך.

ונשארנו עם הבלגן.

***

זה מסתמן כקיץ נוראי בהפועל.

וזה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנו כרגע.

***

המשך יבוא.

 

 

 

 

מוות לחובבי ה4-4-2
הקשר בין כדורגל לטרור

58 Comments

גיל שלי 21 ביולי 2014

מסכים לגמרי

כסיפוביץ 21 ביולי 2014

מצוין.
תמשיכו כך ;-)

יניב פרנקו 21 ביולי 2014

ממשיכים

איציק 21 ביולי 2014

צפוי, רק המועד לא היה ידוע

אדם 21 ביולי 2014

אין ספק שאתה אדום אמיתי אז אני חייב לשאול, מאיפה קיבלת את כל האופטימיות הזו? ממתי זה בגנים שלנו? הרי תמיד אמרו לנו שהחולצה האדומה היא לא מציאה

יניב פרנקו 21 ביולי 2014

הכדורסל שינה לי את החשיבה .

fish & chips 21 ביולי 2014

תאמין לי , אני לא רוצה לזרות מלח על הפצעים …

אבל בזמן שאני קורא את ההגות הקצרה ( והנכונה ) הזו , קשה שלא לדמיין את האינטרנאציונאל מתנגן לו ברקע

ואסכם בשני משפטים שאיזה יהודי אמר פעם …

" עולם ישן עד היסוד נחריבה "

" לפני שיהיה טוב יותר , צריך שיהיה רע יותר "

ואידך זיל גמור

אוהד 22 ביולי 2014

תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר

אנונימוס 21 ביולי 2014

ממש גישה לניניסטית. למרבה הצער אני לא שותף לה, ונראה שאנחנו בדרך לתהום של לא מעט שנים, שעשויה בקלות להסתיים כהפועל פ"ת מס' 2

יניב פרנקו 21 ביולי 2014

או הפועל ירושלים כדורסל .

אני חושב וחשבתי לאורך כל הקיץ שעדיף לתת לו להוביל כי הכאוס מסוכן אבל מהרגע שהכאוז משתלט אני חושב שנשלם מחיר אבל לא רואה סנריו כזה .

צור שפי 21 ביולי 2014

מסכים לצערי עם אנונימוס ולא כותב לו 1+ כי אני רואה כאן רק מינוס.

מושיק שוויצר 21 ביולי 2014

אני מסכים איתך שזה לא כל הסיפור, אבל לחלק של הסיפור קוראים אולטראס הפועל, וחבל שאין מילה אחת עליהם.
לדעתי, הגיע הזמן לשנות, למחות ולהפסיק לשתוק.
קבוצות אוהדים קטנות מכלל הקבוצות, במיוחד הגדולות, הפכו בשנים האחרונות ליותר ויותר קיצוניות. מספיק ודי, נמאס.

יניב פרנקו 21 ביולי 2014

זה בהחלט דיון חשוב אבל זה לא באמת הסיפור פה .
וזה גם לא סיפור מסובך -לאיש היתה תכנית עסקית לקחת את המועדון בעלות נמוכה ולמנף אותו לצרכיו – התכנית העסקית לא היתה מלאה והוא עזב .
זה הכל .

ניב 21 ביולי 2014

יניב גם אני הייתי סקפטי כשדיווחו על ההפגנות האלימות ואומנם מדובר כנראה במעט אנשים, אבל זה בהחלט מספיק.
אין לי סיבה לא להאמין לו שהילדים שלו פוחדים ואני בהחלט יכול לראות איך דבר כזה הוא קו אדום מבחינתו.
אני לא לגמרי מסכים שזה סוג הכאוס שטוב לכם, בטח שלא לטווח קצר או בינוני.
נהיה לכם שם (בצדק או שלא) של אוהדים שממררים לבעלי הקבוצה את החיים ומטרידים אותם בבתיהם.
זאת תדמית בעייתית בהנחה שאתם רוצים רוכש.
אבל זה אכן כופה אליכם התייעלות כואבת.

יניב פרנקו 21 ביולי 2014

אני ממש לא בעד הקומץ הזה -אבל זו בדיוק ההרמת מסך שדיברתי עליה – שום דבר לא היה פה חדש ואני לא קונה שזה הסיפור המלא .
יש פה סיפור משני שרוצים שיהפוך לסיפור ראשי .

אזי 21 ביולי 2014

הפעם אני לא מעורב, ואפילו "מרוויח" מהעניין, אז לא איכפת לי.
אבל שים לב שזה אותו סיפור שאתם תמיד מנסים להשתיק.
תמיד האולטראס הם לא הבעיה.
פעם הבעלים היה עבריין, ופעם הוא רצה לעזוב, ופעם השחקן אמר דברים לא יפים ופעם אין חוקים נגד קריאות שואה.
תמיד הגועל נפש הם סיפור משני.
אבל הם הסיפור הכי ארוך שהפועל מצליחה לתחזק.

סתם, נקודה למחשבה.

ניצן נ. 21 ביולי 2014

מסכים עם אנונימוס שאנחנו בדרך להיות הפועל פתח תקווה. בא איש עסקים, משקיע כסף, העסק פושט רגל והוא יחזור בהמשך "להציל" את הקבוצה רק כדי ללכת מדי אחרי זה.
לגבי המקרה בו קבוצת אוהדים הפגינו מול ביתו של חג'ג' – האם לקבוצת הפועל תל אביב, שכוללת את הבעלים, דירקטוריון, חברי האוהדים ושאר ירקות יהיה את האומץ לבטל את המנוי של אותם אוהדים?
אם זו קבוצה קטנה בת 20 אוהדים, כפי שהקבוצה טוענת, שפוגעת במועדון, מדוע לא נעשה שום מהלך להחחיק אותם מהמועדון שלנו. בלי קשר לעזיבתו של חג'ג', אין להם מקום בין אוהדי הפועל.

יואב 21 ביולי 2014

מי שחושב שחג׳ג הלך רק בגלל האולטראס, הוא נאיבי.
הוא פשוט הבין את הבור. ואין לו את התשוקה והידע לתעל את זה למקום מבטחים.
קיבל את מנת הפרסום שלו וממשיך הלאה. זה סיפור הבעלות על הפועל כבר עשרים שנה. הפעם זה תומצת למתקשים.

ד"ר רזי הופמן 21 ביולי 2014

יואב, אני לא מסכים אתך. זו בדיוק הגישה שתהיה הקש ששובר את גב הגמל או תבריח אותו. אם יש מישהו שמצדיק את האוהדים בכך שיש עוד משהו זה מריח לא טוב. חגג תרם להפועל לפני שנהיה הבעלים. לא חושב שבא לעשות לעצמו שם. כשהבין שמשפחתו בסכנה ברח ובצדק. אותם חולירות גרשו גם את טביב ובאו לפגוע בו בביתו.

היסטוריון של ספורט 21 ביולי 2014

בבחירה בין הנבלה (טביב ) לטרפה (אוהדי הפועל ת"א המכונים האולטארס ..שבעיני הם רוב אוהדי הקבוצה).
אני בוחר בצער רב מאד בצד של טביב .

יניב פרנקו 22 ביולי 2014

למה אני צריך לבחור בין הנבלה לטרפה ? ולמה אני צריך לאכול את הספין שרוב אוהדי הפועל זה לה פמליה .
יש פה בעיה סבוכה שנובעת מהרבה ניהול כושל -זה הסיפור המרכזי .

תומאס נוימן 22 ביולי 2014

חג'ג' לא באמת "תרם" דבר. כפי שטביב לא באמת השקיע כספים.

אריק האחר 21 ביולי 2014

יניב
כתבתי בכמה פוסטים שלך את דעתי על
המתרחש בהפועל.
למרות שאינני אוהד הפועל ( בלשון המעטה!)
מה שקורה בה מענין אותי וחשוב לכדורגל הישראלי.
כל זמן שהשם של רמון יהיה קשור באגודת הפועל
תל אביב שום פרח לא יצמח שם.
לא משנה מי יהיה הבעלים או ההנהלה עד שרמון
לא ישחרר את האגודה מידיו הכול יהרס.
בכול מקום הסיפור חוזר על עצמו איתו.
באמת שלי באופן אישי כואב בשביל חלק מהאוהדים
של הפועל.
זה מה יש.

ד"ר רזי הופמן 21 ביולי 2014

כאוהד מכבי תל אביב כואב לי הלב על הפועל.
עצוב שעתיד הקבוצה נמצא בידיים של חוליגנים חסרי בושה.
הרחיקו אחד אחרי השני משקיעים ובעלים כדוגמת טביב וחג'ג' וגרמו לכך שכל משקיע פונציאלי עושה אחורה פנה. הסיכוי היחידי של השפויים זה להקיא מקירבם את החוליגנים. חד וחלק!
השפויים צריכים להכין רשימה של המופרעים ולדאוג שאלו לא ייכנסו יותר למשחקי הפועל. רק כך יש צאנס שיגיע בעלים חדש והפועל תינצל מפירוק וירידה לליגות נמוכות יותר.

אריק האחר 21 ביולי 2014

אחת הבעיות של הפועל שקורה בדיוק להפך
המופרעים מכינים רשימות והשפויים נשארים
דווקא בחוץ.
ואני מדבר בעיקר על הניהול !

MR. T. 21 ביולי 2014

הם הרחיקו שני בעלים לא ראויים למועדון.
אני לא מסכים עם הדרך שנלחמו בהם, אבל שני הבעלים האלו לא הגיעו בדרך עסקית טהורה ונקייה אלא בשיטות שמתאימות להשתלטות עויינת, וניצלו חוסר ודאות כדי לצבור עמדות מפתח עם השקעה נמוכה .

שני הבעלים הקודמים היו עם נכונות מעטה להשקיע או לשפר את המועדון ויצרו יותר בעיות מאשר פתרו – טביב אין מה לדבר, חגאג – אבי הגרעון משנה שעברה ותוכנית עסקית לוקה להעונה.

עדיף להיות קבוצת אמצע טבלה נמוכה שאפשר להתנהל בקציב מאוזן מהאוהדים ובעתיד לצמוח מאשר לחיות עם בעלים עקומים כמו שניהם.

אדם 21 ביולי 2014

ד"ר, ההבדל המהותי בין מקרה טביב למקרה הנ"ל הוא שבמקרה טביב רוב אוהדי הפועל רצו אותו מחוץ למועדון ובטח ובטח שלא רק האולטראס. טביב אחד האחראים העקריים לבור שהפועל נכנסה אליו, אם לא הראשי.

במקרה הזה טוב יעשו אם באמת לא יתנו לאותם חבר'ה להיכנס למגרש השנה אבל אין מי שיאכוף דבר כזה או בכלל יחשוב על צעד מתבקש שכזה.

ד"ר רזי הופמן 21 ביולי 2014

לא חושב שטביב היה צדיק גדול
אבל בתקופתו הפועל היתה במצב טוב יותר מאשר היום
לפחות בחלק מהתקופה שלו הפועל היתה פקטור מאד רציני בליגה.
השנה יש סיכוי ממשי שהפועל תתפרק ותרד ליגה.
אם זה יקרה, יהיו רבים שהיו קונים שוב את טביב כבעלים למרות כל המגרעות שלו.

יניב פרנקו 21 ביולי 2014

אני לא יכול לדבר בשם כולם רק בשמי -אבל אם האופציה זה פירוק ואפילו פירוק בליגה א ואפילו פירוק בליגה א ומפגש בגביע עם מכבי ואם כל התבוסות בדרבי .
גם אז -החלופה של טביב לא נראית לי אופציה .
אבל זה רק אני .

צור שפי 21 ביולי 2014

גם אני

אדם 22 ביולי 2014

גם אני

ד"ר רזי הופמן 22 ביולי 2014

ברור שטביב לא חוזר אבל עצם זה שאתם עדיפים שהפועל תירד ותפסיד בדרבי במחיר שטביב לא חוזר מצערת מאד. את זה אני אומר כאוהד מכבי ת"א שלא שונא את הפועל. יש גם כאלה להפתעתכם כמו שיש אוהדי הפועל שלא שונאים את מכבי או שבסתר ליבם אוהדים את מכבי בכדורסל.

יניב פרנקו 22 ביולי 2014

יש הבדל בי ניהול כושל לבין מה שהיה בתקופת טביב וגם שאול אייזנברג .
אני מבין שחלק מהמגיבים פה אנשי מכבי מתקשים לקבל את זה אבל מי שפירק את כפר סבא זה לא האולטראס הנוראיים שמטילים את יהבם על מרחב השרון .
טביב אינו יכול לנהל קבוצת כדורגל וזה חבל שנותנים לו עוד ועוד הזדמנויות -רמון וחבורתו פשוט לא טובים בזה.

בעלי הזיכרון הקצר פה שוכחים את ההפגנות ליד הבית של לוני ואת הפרעות שעשו האולטראס של נמני ונופלים לספין מגוחך .

ניב 22 ביולי 2014

לא שוכחים לא את זה ולא את זה, גם לטעמי טביב אדם שעדיף שיהיה מחוץ לכדורגל, יחד עם זאת אין לי כמעט ספק שהארועים האלה במשותף עם המחאה שהייתה מול טביב ולפחות בחלקה הייתה מבחילה לא תורמים לחיפוש בעלים.
נ.ב בתור אוהד מכבי אני חרד מהיום שאיזה קבוצת אוהדים מטומטמים יתחילו מחאה כנגד גולדהאר, למזלנו כרגע מכבי מצליחה דבר שעוזר להרגיע מתחים.

ד"ר רזי הופמן 22 ביולי 2014

לגבי לוני וחסידי נמני, אתם צודקים, גם פה האוהדים עברו את הגבול. הפגנות מול הבית של הבוס דופקות את העסק וגורמות הרבה יותר נזק מתועלת. הייתי נגד אז כמו גם היום. מחאה אפשר לעשות בצורה תרבותית ואסור לאיים על המשפחה של הבעלים.
אני מניח שאשתו של חגג נתנה לו אולטימטום ובצדק.

אריק 21 ביולי 2014

מה ההבדל בין האוהדים האלה לאוהדים של הפועל בכדורסל? אלו אותם אוהדים (לא בהכרח אותם אנשים) בעלי אותם אינטרסים ואידיאולוגיות.

אריק האחר 21 ביולי 2014

צודקים ( גיל ושפי)
רמון וחבורתו זה ריסוק הפועל.
טביב זה כל הרע שבכדורגל הישראלי.
באמת אופציות גרועות .
לא מקנא במי שהפועל יקרה לו.
רחמים של אוהדי קבוצות אחרות זה
התחתית של המצב.
כנראה שמכאן יכול אולי לצמוח משהו יותר טוב.

קתולו 23 ביולי 2014

מי מרחם? נהנים מהרגע

אריק האחר 21 ביולי 2014

אופס טעות.
צודקים יניב וצור שפי.

מושיק שוויצר 21 ביולי 2014

אני קורא את התגובות כאן, ואני חושב שבתור אוהדי הפועל יש לכם זיכרון קצר מאד.
במלחמה שלכם נגד טביב, אחרי שזכה ושילם למוני עבור חלקו בהפועל, הוא הודיע חד משמעית שהפועל תתנהל בתקציב שמתאים להכנסות שלה, זאת עקב מחאת האוהדים כלפיו.
חיפשתם בנרות מושיע, הרי איך זה ייתכן שקבוצת הדגל האדומה לא תהיה פקטור משמעותי, במיוחד נוכח השנאה שמעוורת את אוהדיכם בכל הקשור ליריבה העשירה.
והנה, הגיע האביר על הסוס הלבן, שעבד את הונו ורכושו לטובתכם והקים קבוצת בעלות. מכאן ואילך אכן נעשו טעויות, אולם, טעויות אלו נעשו משום שאוהדי הקבוצה הפכו לבעלי הקבוצה, אך רק אחד באמת נשכב על הגדר ושם ערבויות שמסכנות אותו עד היום.
לאחר מכן, צורף חגג כאשר ההבטחות שנתנו מקורבים לעזרה כספית לא הגיעו.
לבוא היום בטענות לרמון וחגג, זה זריית חול והתעלמות מסוכנת מאד ממצבכם כאוהדים שפויים של הקבוצה.
רציתם את שכטר והסכמתם אפילו להעלות מחיר מנוי במעט, רציתם ורמוט, רציתם בן שמעון וזרים טובים ודמארי, ולא שמעתי אף אחד שלא מהלל את הקבוצה שנבנתה בחודורוב, כולם היו על גג העולם, כי הנה נותנים למכבי בראש.
אבל אז עפתם מאירופה, והחלו הסדקים, כי כשאנייה טובעת כל העכברים בורחים ראשונים.
עכשיו, נלחמתם על דמארי כאילו הוא נולד בוולפסון הסמוך, ועל ורמוט, והדברים האלו נעשו שוב על מנת לרצות את האוהדים או שיותר נכון לומר מפחד האוהדים.
אל תטמנו את הראש בחול, כולנו קראנו את הטוקבקים המתלהמים שמזהירים את פרנסי הקבוצה מלשחרר שחקן זה או אחר.
עכשיו, האוהדים שלכם עברו שוב את הגבול, למה ? ככה, כי אפשר ללכת לביתו של זה או אחר ו"להפגין" , אז תאמרו לי בבקשה מה היה קורה אילו חגג היה משחרר את דמארי למכבי ? היו כנראה שורפים לו את הבית !
לא משנה מה הסיבות שהביאו את חגג לעזוב, אבל להוציא הודעות כאילו אחרי הפירוק יגיע המשיח ויקנה את הפועל זה לעג לרש. רק תזכרו כמה זמן לקח לכם לחזור בכדורסל, וגם עכשיו אתם נמצאים בכדורסל במצב שבו תצטרכו לשנות מבנה בעלות אם תרצו לשבור את תקרת הזכוכית, כי לא כל יום נופל לכם ארז אדלשטיין, בטח לא בכדורגל.
אתם צריכים להבין שמקומם של האוהדים ביציע, לא מתחת לבתים של בעלים, והמחאה שלכם תתמקד בלקנות מנוי/כרטיס בלבד.
עד אז, תהיו בני ערובה בידי קבוצה מיליטנטית שכבר היום מביאה אותכם לעבר פי פחת.

פורנוהוליק 22 ביולי 2014

כל מילה.
במיוחד "מקומם של האוהדים ביציע, לא מתחת לבתים של בעלים".

ד"ר רזי הופמן 22 ביולי 2014

מסכים עם כל מילה!

טרנטה 21 ביולי 2014

שאלות ליניב – איך הגיעה הפועל בשנים של הצלחה מקצועית יחסית למשבר כלכלי עמוק שכזה? מהו המשבר הזה בעצם? האם אלו חובות? גרעון תפעולי? ממתי? נדמה לי שאמרו שהפועל נקיה מחובות כשטביב הגיע. מה חלקו של טביב בשבר הזה? מה קרה באמת להפועל כפר סבא? האם יש קוים משותפים? האם אוהדי בית״ר צריכים להתחיל אף הם לחשוש? אשמח לתשובות אמיתיות שכן בתקשורת לא מנדבים יותר מדי פרטים. תודה

יניב פרנקו 22 ביולי 2014

שאלה ארוכה -דורשת פוסט שלם .
טביב העביר קבוצה נקייה מחובות עם מחלקת נוער מרוסקת וקבוצה בוגרת עם שחקנים ששווים כסף .
להפועל היה ויש גם דירוג אירופאי טוב וקהל גדול שקונה מנויים וכרטיסים בהיקף הגבוה בישראל .

הוא מכר את הקבוצה בסכום שיא למי שלא יכול לשלם אפילו חלק קטן ובוודאי שלא להחזיק ניהול שוטף שכן ההכנסות הבטוחות של קבוצת כדורגל אינם גבוהות .

עד פה טביב .
רמון לא היה צריך לקחת את הקבוצה במתווה הזה משלקח יצר את הבור.

הפועל סבלה בשנתיים האחרונות מניהול מקצועי וספורטיבי מהגרועים בליגה -ויחד עם מבנה בעלות מפורז וחוב גבוה לטביב על זכויות הניהול הגיעה בתוך שנתיים למקום הנוכחי .

asaf 21 ביולי 2014

העזיבה של חג'ג' זה הדבר הכי טוב שקרה להפועל ולא בגלל האיש עצמו שאין לי כלום כנגדו אלה בגלל שתפוצץ את בועת האשליות הכלכלית שהקבוצה מתנהלת בה,עכשיו אין ברירה אלה למכור את הנכסים
(נגמרה האשליה על השארת ורמוט,דמארי יכו'..)וללכת לעונה ואולי אף יותר של השקעה בשחקנים צעירים או זולים יחסית ולקוות לכניסה לתהליך הבראה כלכלי בתקווה לא להתפרק לגמרי.

שלו 21 ביולי 2014

הסיפור של הכדורגל מאוד פשוט, אי אפשר להרוויח כסף.
מי שלא נמצא כתרומה לקהילה או מלבין כספים אין לו מה לעשות בעסק הזה.
טביב כבר גרם לשלוש קבוצות לפשוט רגל (הרביעית בדרך),
גורמים עבריניים נמצאים בכל קבוצות האוהדים, מנסים להשפיע באופן ישיר או עקיף על תוצאוצ משחקים.
בעלים של קבוצות מחזיקים בהן כנכס אסטרטגי.
מי שמבין את זה בורח מהעסק.
מי שנשאר בד"כ הוא בעל אינטרס אחר, מספיק חזק כדי להפסד הכסף יהיה כדאי לו.

היסטוריון של ספורט 22 ביולי 2014

לא אוהד מכבי חיפה אך היום אני מצדיע לקבוצה היקרה הזו ומקווה שכולם ילמדו ממנה ושלא נדע צער ולא בנסיבות עצובות אלו.
למי שלא שמע היום הובא למנוחות סמ"ר שון כרמלי הי"ד .
הבחור היקר הוא חייל בודד שעלה ארצה לבד מטקסס לא הייתה לו כאן משפחה.
מועדון מכבי חיפה ביקש מאוהדיו לדאוג ולהגיע להלוויה
ואכן הלוויה זו התקיימה בנוכחות אלפים.
כואב שאלו הנסיבות אבל עם ישראל בכלל ומכבי חיפה בפרט הוכיחו שניתן להיות בני אדם.
איני אוהד חיפה אך לסמפט אותם חייבים .

גיסנו 22 ביולי 2014

+100

היה יפה לראות גם מועדונים אחרים (ראיתי את מכבי ת"א אצלי בפיד בפייסבוק ואני מאמין שהם לא היחידים) שהרימו את הכפפה ושיתפו את הקריאה.

מאמין שהיה רוב גדול לאוהדי חיפה ועוד לא מעט אוהדי קבוצות אחרות, מחוברים ביחד באבל.

הלוואי ומקרה קשה וכואב שכזה יגרום לאנשים לחשוב פעמיים בפעם הבאה שמייחלים מוות בייסורים לאוהדי קבוצות אחרות.

פורנוהוליק 22 ביולי 2014

אולטראס, פמיליה, שחקן 12, מה שלא יקראו להם – אירגוני האוהדים האלה בכל קבוצה הם רעה חולה.

לא אכפת לי כמה דגלים וכמה עידוד הם מארגנים. בנקודה כלשהי הם מתחילים להתערב, לנסות להשפיע, ותמיד תמיד מגיעים למסקנה שהקבוצה היא שלהם.

מתגעגע לימים בשנות ה 70-80 שהיינו באים למשחקים בלי אירגון ובלי אביזרי עידוד ובלי בטיח, רואים משחק , מעודדים קצת, שרים והולכים הבייתה.

יואב 22 ביולי 2014

״התוכנית העיסקית לא היתה מלאה ואז הוא עזב״.
האם זה לא מה שאני כותב לך במילים פחות מכובסות?
צפוי כמו חום יולי אוגוסט.
גם החוב של רמון לטביב אגב.
יש כאן בור.
ההודעה הרשמית של הפועל מבזה ובכיינית. היא בעצמה חוסמת תדמיתית בעלים חדשים.
עדיין לא הבנתי מה האינטרס…

יניב פרנקו 22 ביולי 2014

אם אתה שואל אותי – רצון להעביר את כל התיק לעמותת האוהדים .

אדם בן דוד 22 ביולי 2014

חבל שלא קרה לפני חודשיים.
אולי היינו עושים מחנה אימונים. אולי היינו ממנים מאמן ולא "חבר קרוב של האיש החזק".
אני כתבתי לך יניב- שבעלי קבוצות נחלקים לפי אינטרסים. והואיל וחג'ג' לא עשה רושם של חבר באחת הקבוצות הוא יעזוב בקרוב.
היה צפוי עד צפוי מאוד.
המטומטמים שהלכו אליו הביתה רק היו התירוץ.
אני בטוח שלא הם הסיבה.
עם זאת, אין ספק שהם כבר חזקים מדי ומעוררים הרבה בעיות.
שנה שעברה נאלצתי להיגרר לנתניה יותר מפעם אחת בזכותם.
שלא לדבר על הזמן שלקח להם להפסיק עם שירי השואה (והם הפסיקו).
ולגבי טביב- רק מי שלא אוהד את הקבוצה יכול להגיד שזאצת הייתה טעות לגרש אותו. הגועל נפש שהאיש ייצר- ההתעמרות שלו בחולי סרטן, קשישים וספקים הייתה דוחה. עדיף קבוצה בליגה ג, בכיכובו של מאיר מליקה מאשר טביב.

יואב 22 ביולי 2014

ואולי זה רק ספין על מנת לרכך את מכירתם של כוכבי הקבוצה.
אף אוהד לא היה בוולפסון היום במסיבת העיתונאים. זאת אינדיקציה לאדישות שמחלחלת.
הכי רע לקבוצת כדורגל זאת האדישות.
כתבתי כאן בעבר, אפשר לחיות עני אבל במהוגנות. כולן נוהגות כך. כאן מתבצע ריסוק של שם המועדון, יוקרתו ואוהדיו.
ואולי חג׳ג שוב יבליח בינואר ויעזור.

יניב פרנקו 22 ביולי 2014

זה בטוח שאנחנו לא מקבלים תמונה מלאה.
השבועות הקרובים יוציאו לא מעט רפש כלפיי חוץ- ולאחריהם נדע יותר.

בסופו של דבר זה תהליך בריא- האדישות שמתלווה אליו היא גם תוצאה של השנים האחרונות וגם של מה שקורה כרגע בארץ (בכל זאת משמעותי יותר).

הדבר היחידי שאני משוכנע בו בוודאות זה שרמון באמת רוצה ללכת ושהפועל תשרוד את זה- על כל תסריט אחר קשה להתחייב.

יואב 22 ביולי 2014

מסכים איתך.

אסף THE KOP 22 ביולי 2014

יהי זכרו של ניצן שירזי מבורך.
תנחומי למשפחת שירזי.

יואב 23 ביולי 2014

יהי זכרו ברוך.

הפועל האחרון האמיתי בתל אביב 26 ביולי 2014

הנה קצת סדר.
טביב נכנס לקבוצה עם מלא כסף והשאיר קבוצה מתה. הוא יעשה אותו לבית״ר ירושלים כפי שעשה לכפר סבא. הפועל בתקופתו עוד חיה על אדי העבר של גוטמן וכו…טביב העיף אנשים טובים – אפילו את האנשים שלו.

מאז שאני זוכר את עצמי, הפועל תל אביב הייתה קבוצה רקובה ברמה הניהולית. גם בימי ההסתדרות ובימי קבוצת הניהול של סמי סגול.

האולטרס גם לא מוסיפים, הם בעיקר מדירים אנשים כמוני מהמגרשים, מציקים לבעלים ובאופן כללי משרים אווירה דוחה.

רמון עשה מעשה נבלה כשלקח את הקבוצה ויצר מבנה שפשוט לא עובד ותוכניות עסקיות עלובות.

הגיע הזמן לפירוק או משהו, האפשריות של הפועל תל אביב הולכות ונעלמות…

האם יש אופציה להפוך את הקבוצה הזאת לקבוצת אוהדים? גם זה לא יעבוד כי האולטרס יחרבו את הקבוצה.

אני לא רואה עתיד להפועל תל אביב בזמן הקרוב.
עד כמה המצב רע? ברקוביץ נראה כמו היחידי שאיכפת לו….

Comments closed