סיור כתובות אדום

לפני אשקלון

 

אתמול בצהריים, הייתי קצת עייף מכל הטרדות האלה על אשקלון ושמתי את הראש על הספה, ככה שניה, לנוח רגע ופתאום שקעתי בשינה עמוקה עד ש…

*

דפיקה חזקה בדלת.

נביחה חזקה לא פחות של הכלבה.

ועוד דפיקות ונביחות

רגע!

אני קם.

הולך באיטיות לעבר הדלת ופותח.

ניסנוב? בז'רנו ? יאנקה ?שביט ? יאללה מוריס ז'אנו! כנסו כנסו.

חכה שניה אמר לי בז'רנו, דרור מחנה את האוטו, אין פה חניה בז'בוטינסקי.

כן אמרתי, אחלה אזור, אבל אין חניה, מורשת ז'בוטינסקי אני קורא לזה, רוצים לשתות משהו בינתיים ?

נחכה לדרור, אמר שביט, הוא מכין אחלה קפה שחור.

מה שלומך אומר לי יאנקה, מרגיש טוב, רגוע, אתה נח ?

כן, הכל בסדר, אבל מה אתם עושים פה .

תראה, ישבנו כל השחקני עבר והחלטנו שצריך לעשות מעשה, אז החלטנו שבמקום הקטע הזה שהאוהדים באים להטריף את השחקנים באימונים לפני המשחק, אנחנו נבוא לאוהדים ונטריף אותם.

גדול אמרתי, וכולם התגייסו ?

כמעט כולם בז'רנו חייך, חוץ מסיני, ירידה זה לא בשבילו הנסיך, אבל חוץ ממנו יש לנו כרגע 20 ניידות ככה בשטח.

*עוד דפיקה, קם לפתוח, קשטן בחולצה הרגילה שלו ומבט קשוח בעיניים*

מצאת חניה בסוף אני שואל ?

הבט, חניתי באדום עולה, פה ממש מתחת לבית.

אדום לבן ? אתה תקבל דו"ח, לא חבל ?

הבט, מה זה כבר דו"ח (או עשרים צועק לו מוריס), אני כל פעם שאני צובר ככה כמות יפה של דו"חות אני מתקשר לאורנשטיין והוא מבטל לי, אם תהיה נחמד נכניס אותך לסידור הזה.

בקיצור פרנקו, תשמע, אנחנו לא סתם באנו, אנחנו רוצים לראות שכולם מחויבים, שכולם באים לטרוף את המושבה, שמהתחלה אנחנו מתנפלים עליהם ככה במיטב הרפרטואר, זה משחק הישרדות ואין מקום פה לטעויות.

בטח חבר'ה אני אש.

יופי, אנחנו לא רוצים שהכתם הזה של הירידת ליגה יהיה רשום על שמכם, אף אחד לא רוצה להיות הבלוגר שכותב פוסט ירידה.

אל תדאגו חברים, אני בא לתת בראש.

יופי, יופי, אומר קשטן, בוא נעשה את התדרוך וידאו ונזוז, יש לנו עוד להגיע ככה לעוד כמה אוהדים, אתה יודע איפה גרים צור שפי ועדי אבני וחיים שדמי…

יש לי את כל השמות, אבל שדמי מכביסט שתדעו לכם.

כן, מכביסט, אבל שתדע שלא כולם שם אותו דבר, יש כאלה גם אצלם, שיודעים מה זה דרבי, מה זו מסורת ומה זו יריבות טובה.

וואלה.

וואלה, אומר ניסנוב, טוב אנחנו זזים, תצפה בוידאו כן ? כן.

אה, שניה ניסנוב, תישאר פה רגע לבד אני חייב לשאול אותך משהו.

מה יש פרנקו ?

תראה, אני מחויב אש, אני כל השבוע ככה עושה וודו על תמונות של יובל נעים, מטריל צהובים בטוויטר, שר שירים באמבטיה ומחזק אנשים בוואטאפ.

אני יודע פרנקו אבל..

אם בסוף ככה, אם זה לא יעבוד, אתה מבטיח לי שיהיה בסדר.

מבטיח, אני לא רוצה להיות הניסנוב הראשון שמוריד את הפועל ליגה.

תראה, טכנית אתה תהיה השני…

תפסיק להתחכם, יהיה בסדר, זו הפועל.

טוב יאללה, סומך עליך.

תראה את הוידאו.

הניצחון בויגו
פרשות אחרי מות-קדושים - וחי בהם

112 Comments

עדי אבני 6 במאי 2017

תראה, מה שלא יהיה, המשחק היום הוא חלק מההיסטוריה של הפועל. כמו המשחקים בקליפ שהבאת, אבל גם כמו המשחק של 88-89.
את המנוי הראשון שלי למשחקי הפועל קניתי בעונת הארצית ההיא, והעונה ההיא היא חלק מהאתוס של הפועל, לא פחות מהרפעטיל, מגילי ביד או באופסייד, מהרוש הודף ועוד. היא הוסיפה את ישראל מאיה ביבנה ואת ה6:0 מול רמת עמידר.
מה שאני מנסה לומר זה שהישארות או ירידה- את ההיסטוריה הזאת שום דבר לא ישנה, וזה נכון גם לפרקים העתידיים בספר הזה שעוד יכתבו, כך או אחרת.

ניב 6 במאי 2017

נכון

היסטוריה לעניים 6 במאי 2017

קיבלתי איזה לינק מסחרי שטוען שעזבת את עבודתך האחרונה. נתנו לך בדהבאזר משרה מלאה? השקתם כבר את הדשא כמו דוביד?
בכל מקרה זה אחד המקרים הברורים- אשקלון! לא רק שזה נכון לכדורגל, לדעתי זה גם ישדרג את הבלוג ואתה וכלנו נרויח בלוג טוב והדוק יותר.

צור שפי 6 במאי 2017

אני פסימי כמובן. אני פסימי כי זה חלק מה-DNA של אוהד הפועל באשר הוא, אני פסימי כי אשקלון קבוצה הרבה יותר מאומנת ומגובשת מהפועל והכי אני פסימי כי כל הלחץ הוא על השחקנים הפריכים שלנו שכל נאום ציונות שקיבלו מהאוהדים ומקורצקי הוא משקולת נוספת על הרגליים הלא מיומנות שלהם. בקיצור, צריך כבר להכין את הכסף לכובע רחב שוליים וקרם הגנה לעונה הבאה.

אורי 6 במאי 2017

כואהד מכבי שמת שהפועל תשלם היום במבזומן על כל פשעיה, אין לי שום ספק שהיא תנצח היום, כנראה בעזרת השחקן ה-12
לא, לא הקהל…

גיא זהר 6 במאי 2017

מזל שלא הכנסת לכאן את ריינשרייבר והפנדלים. יש כל כך הרבה סיבות שלהפועל מגיע לרדת (דרך אגב גם לאשקלון) ודווקא השיפוט מה שמטריד אותך?

הגולנצ׳יק 6 במאי 2017

מכיוון ש״השיפוט״ כבר דאג להרחיק את החלוץ של אשקלון מהמשחק, אז כן השיפוט הוא מה שמדאיג.

גיא זהר 6 במאי 2017

אפילו נעים לא התלונן על ההרחקה שלו. יאללה, תתקדמו.

אורי 6 במאי 2017

ורק יפת לא רואה אדום ישיר לרייכרט

מצד שני, ככה רייכרט יוכל לקבל אדום היום ולהשאיר את קבוצתו ב10 שחקהים

מצד שלישי, הפועל יוכלו לירות באנשים היום ולא לקבל אדום

Gil - Zimbabwe 6 במאי 2017

תגיד יניב, יש לך קשר לפרנקו שהיה בלם בהפועל בשנות ה -70 יחד עם בורבה?
חוץ מזה ולמרות שזה נגד המכביסט שבי, אם כבר הגעתם עד הלום אז שיהיה לכם בהצלחה היום.
לא מסוגל לחשוב על עונה ללא דרבי.

גיא זהר 6 במאי 2017

חיים פרנקו זה סיפור מאוד עצוב. http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4403686,00.html

יניב פרנקו 6 במאי 2017

אכן סיפור עצוב. אבל אין קשר משפחתי (גם לא לבחור מריאל מדריד).

עשר 6 במאי 2017

מועדון פח, קהל פח.
ראוי לליגה השניה, אבל יישארו לדעתי.
אשקלון באים לשחק על 0-0 , השחקן הכי טוב שלהם מושעה.
1-0 קטן למליני השכר

יניב פרנקו 6 במאי 2017

אם כבר זה דרבי מליני השכר

צור שפי 6 במאי 2017

מה פתאום יניב, בהיסטוריה של הכדורגל לא היה אף מקרה, מעולם, באף מקום, שבו היתה הלנת שכר. זה רק אצל הפועל כי אחרת לא היינו נתקלים בכל הזעם הקדוש הזה כאן.

אדם 6 במאי 2017

יניב, לא הבנת שאסור לדבר על זה שאשקלון לא משלמים משכורות? זה רק אנחנו.

אריאל גרייזס 6 במאי 2017

מורשת ז'בוטינסקי, מעולה

סער 6 במאי 2017

אך, שנות ה-80, איזה שנים.
אבל איך בסרט על הפועל שמים פס קול עם של שלמה ארצי??
נראה לי שאם יעלו עם ההרכב מהאליפות של 89, אפילו בגילם היום, יש יותר סיכוי לנצח.

דן 6 במאי 2017

סוף סוף משחק עונה אמיתי בליגה הזאת.
הפוסטים שלך פשוט מצויינים לאורך כל העונה, מאחל לכם להשאר למרות שכנראה פוסט ירידה יהיה מוצלח יותר מפוסט השארות.
בהצלחה!

אסף the kop 6 במאי 2017

בהצלחה לאשקלון !

אדם 6 במאי 2017

אנחנו הולכים לרדת ליגה היום ונהיה שם בשביל לקוות שזה לא יקרה.
ואין ספק שאם נצליח לנצח ולהישאר, כמות תגובות הנאצה והתסכול יעלו בעשרות על תגובות השמחה שלנו. וזה רק יהיה יותר נחמד.

גלעד בלום 6 במאי 2017

זה די מוזר בשבילי, לא יכול לא לרצות שהפועל תנצח כמובן , מצד שני אנחנו כאלה גרועים ומגעילים שאני די מסכים עם אלו שמתים שנרד , כבר שנים שאני אומר ״זו הקבוצה הגרועה ביותר של הפועל אי פעם״ וכל שנה הם שוברים שיא. אני חושב שאם היתה ליגה בין כל קבוצות הפועל בכל הזמנים הנוכחית היתה במקום האחרון.

יהיה היום ניסוי מעניין- האם קבוצה מקרית של שחקנים(רובם פליטים של קבוצות) שבמקרה הגיעו להפועל בגלל נסיבות שונות ומשונות יצליחו בעזרת הקהל (שלא מגיע להם שיבוא לאור הרמה) והמסורת (שלא קשורה אליהם) להשאיר אותנו בליגה. אם זה יקרה זה יהיה מעין נס ספורטיבי(בעצם סתם נס כי ספורט ממש זה לא).ובכל זאת- יאללה הפועל.

גיא זהר 6 במאי 2017

גלעד, בתור אחד שמאחל מכל מיני סיבות ירידה לשתי הקבוצות (למרות שאשקלוני במקור ומחבב באופן בסיסי את הפועל) זה לא שהפועל משחקת נגד יובה ואלגרי. אשקלון (גם אחרי החיזוקים) גרועה לפחות כמו הפועל ובתכלס השיגה שמונה נקודות פחות ממנה. יהיה מאוד עצבני, זה בטוח.

עדי אבני 6 במאי 2017

הפועל השנה טובה מזאת של השנתיים האחרונןת, בטח מזאת של העונה של ברקוביץ', וזאת למרות שמדובר בשתי קבוצות שונות באותה העונה.
תוסיף את 9 הנקודות שירדו לנו ואנחנו רק מתחת לקרית שמונה.

אורי 6 במאי 2017

ועוד 6 קבוצות

הגולנצ׳יק 6 במאי 2017

למה שנוסיף את 9 הנקודות ? גם ככה זה עונש מביך לאור העבודה שאת כל (!!!) הנקודות עד הפירוק, הרווחתם באמצעות יתרון לא חוקי על פני יתר הקבוצות

גלעד בלום 6 במאי 2017

עדי,אני מסכים איתך שהקבוצה של תחילת העונה או אמצע העונה עם לוזון היתה קבוצת אמצע טבלה אבל הסגל הנוכחי ( תמוז חלוץ ראשון?) לו היה משחק כל העונה היה יורד בוודאות. בלתי אפשרי לצפות בקבוצה הזאת, דבר ראשון בעונה הבאה צריכים לזרוק את רייכרט.

גיא, אתה כנראה לא רואה אותנו מספיק, אנחנו מזוויעים.

עדי אבני 6 במאי 2017

כבר באיצטדיון והאשכים רועדים

MOBY 6 במאי 2017

לצערי בכל מקרה הירידה הזו נקבעה על השולחן הירוק ולא במגרש. מהורדה של 9 נקודות דרך שתיקה רועמת בנוגע לאינפוזיה ולבסוף השיחוק עם רייכרט (בטח יש עוד…).
אי אפשר לסגור על 3 קבוצות יורדות?
נתניה עכו ור"ג על כל התחלואים שלהם יהיו עדיפים לטעמי.

ישי 6 במאי 2017

אף מילה על רייכרט?
נראה לי נורמלי לגמרי שעושים קונצים כמו לדחות את הדיון, אבל התלונה לאיגוד השופטים (על שיפוט לטובתכם, כן?) מגעילה יותר מהספין עם ויצמן יער. אין גבול לגועל נפש שהפועל יכולה לייצר?

איתמר 6 במאי 2017

בשבוע הקרוב ידברו הרבה על קרית שמונה.
גם אם קרית שמונה תרצה לעשות תיקון אחרי הביזיון מול כפר סבא ותחלץ תיקו באשקלון, ספק אם הפועל מסוגלת לנצח את רעננה.
המועדון רקוב. הקבוצה חלשה. העתיד עגום.

שלו 6 במאי 2017

לרעננה משתלם להוריד את הפועל.
עוד עונה עם שתי קבוצות שחלשות מהם בליגת העל (אשקלון והעולה השנייה).

תומר חרוב 7 במאי 2017

אבל בלי ההכנסה של אירוח הפועל

היסטוריה לעניים 6 במאי 2017

לזרוק , לפרק. הייסמניקים כבר מבינים, כלם מבינים. זבל, מקומו במזבלה.

אלון 7 במאי 2017

מת על אנשים שבאופן עיוור יצדיקו את השוטרים רק בשם השנאה להפועל

צור שפי 6 במאי 2017

אין מה לעשות. ירידה מוצדקת. אולי עדיף ככה, לא להינות מההפקר ולנסות לצאת לשיקום מלמטה, כמו שצריך. הנימוק היחיד בעד השארות הוא לשמוע אחר כך את כל הבכיינים והיתרון בירידה הוא שכל הזבל שהם מגירים פה על השיפוט וההתאחדות (מה בדיוק ההבדל בין רייכרט וריאיקוביץ׳) ייתקע להם בגרון. לפחות נעים אמר שהשופטים היו בסדר ככה שאפשר להשתמש בו כאסמכתא.

צור שפי 6 במאי 2017

נ.ב. פלקל זה חומר בניה הרבה יותר אמין מקריית שמונה…

שלו 6 במאי 2017

ההבדל שראיקוביץ' יעיל ורייכרט לא.

MOBY 6 במאי 2017

אין הבדל גם זו הייתה פארסה

עידן. 6 במאי 2017

ההבדלים:
א- שם ההתאחדות הרחיקה ושופט בית המשפט שינה את ההחלטה.
ב- הסיבה לשינוי ההחלטה הייתה העובדה שכשחקן זר שאינו דובר את השפה ראיקוביץ לא זכה לייצוג בדיון.
ג- כמו שרוב אוהדי הפועל טענו אז ובצדק, גם שם הייתה החלטה ביזיונית.

ישי 6 במאי 2017

יש הבדל גדול – בשני המקרים היה ניצול של עניין פרוצדורלי וזה לדעתי לגיטימי לגמרי. אבל כשזה בא אחרי תלונה על השופט לאיגוד השופטים זה נהיה מגעיל במיוחד.

יוסי מהאבטיחים 6 במאי 2017

תרדו שנה אחת לליגה השניה, תבנו מחדש קבוצה, תשלמו משכורות בזמן והקארמה תעלה אתכם חזרה.

Ljos 6 במאי 2017

לא קארמה היא זו שמעלה מהליגה השנייה. אלא מה שדוחפים לה לחוטיני.

אריאל 6 במאי 2017

הלילה האורות ידלקו במשרדי ויצמן יערי.

צור שפי 6 במאי 2017

לא

אריאל 6 במאי 2017

סיימתם מוקדם ?

אריאל 7 במאי 2017

מסקנות ביניים של צוות החקירה :
הפועל תל אביב הסיקה מסקנות וקיבלה על עצמה ניהול תקין. במסגרת זו הוגבלה זכאות השחקנים לליטר מים פר משחק. טוטו תמוז, שניצל את מכסת המים קיבל סיוע ראוי ויפה מבן דודו שזרק לו בקבוק מים. מים שכאמור נגמרו על ספסלי הפועל. אחד המתפרעים ראה זאת וניסה למנוע בגופו ובראשו את העברת המים ונגח בעצמה בבקבוק. טוטו הצמא עד מוות ניסה לקמוץ את אגרופו סביב הבקבוק הנעלם אך שוב שוטר נגח בעצמה באגרופו העייף. דגני שחיפש אף הוא את הבקבוק היה אף הוא קרבן לטקטיקה הנפסדת של משטרת ישראל ויחידת המנגחים. שוב ושוב נוגחו אגרופיהם ללא הפרעה ובידנו תמונות המוכיחות זאת מעל לכל ספק.
התנהגות אלימה זו מעוררת דאגה ומזכירה משטרים אפלים אנו מפנים את מח"ש לחקור התנהגות מדאיגה זאת. הפועל מצידה לא תיכנע לאלימות ולהסתה כפי שעשתה עד היום.

אריק האחר 6 במאי 2017

עצוב שזה מה שנשאר מהפועל
ביזיונות ועוד ביזיונות .
הכול מגעיל סביב הפועל שום דבר שקשור להנאה מכדורגל.
אי סדרים בהנהלה שחקנים בלי רמה ומחויבות וקהל ( בחלקו ) אלים
תרדו ליגה תיקחו אויר ותנסו להתחיל משהו חדש ונכון.

בחור ציק 6 במאי 2017

צודק

שלו 6 במאי 2017

אני לא מבין, באיזה מקום בעולם משהו מהיציע זורק משהו למשהו במגרש ולא נעצר.
באיזה מקום בעולם משהו מרים יד על שוטר.
באיזה מקום בעולם מצפים ששוטרים לא יעצרו משהו שהרים עליהם יד.

משה 6 במאי 2017

100+

צור שפי 6 במאי 2017

שלו, ואיך אתה יודע מה הלך שם? לי אין מושג רק שהיו כל כך הרבה מקרים של אלימות משטרה ושקרים וכיסוי האמת שאני לא מוכן לקבל אוטומטית כאמת שום דבר שהמשטרה אומרת.

שלו 7 במאי 2017

ראיתי בטלוויזיה.
נכון שלא הראו את ההתחלה, אבל הראו את דגני והאדם הנוסף עם אגרופים בכיוון של השוטרים.

אלון 7 במאי 2017

בטח. מעולם טל בן חיים, למשל, לא הלך לקבל משהו מקרוב שלו ביציע
ובכלל, אם אח של גל אלברמן היה זורק לו משהו מהיציע אחרי המשחק והיתה מתחילה השתוללות ואלברמן היה נעצר, אתה היית אומר אותו דבר. העיקר שכל אחד יודע להסתכל טיפה מעבר לאף של עצמו.

שלו 7 במאי 2017

כולם נגד הפועל תמיד, נכון?
באופן אישי לא אכפת לי שיכו את שחקני מכבי, אני לא הגננת שלהם.
כן מראים בווידאו את דגני ואיש הפועל מתקוטטים עם השוטרים, איכשהו לי זה לא קרה אף פעם.
הוא לא הלך לקבל משהו,
השוטרים ראו משהו זורק לעברו חפץ,
חשבו שזה אוהד עוין והלכו לעצור אותו,
בעדינות או אגרסיביות יתר אני לא יודע.
טוטו קפץ עליהם מה קרה שם בדיוק אף אחד לא יודע כי לא שחררו וידאו של זה.
אני מניח שהוא לא ניסה להסביר שזה קרוב שלו והכל טוב, אבל זה רק אני מניח.
משם התפתחה מהומה.
במדינה מתוקנת לא מנצלים את האירוע לעשות בלגן.
אבל הקוזק הנגזל עושה סיבוב על המשטרה.
קוראים לזה אנרכיה שחלק לא מבוטל של אוהדי הפועל מנסים להביא לקדם, לא בפעם הראשונה.
אזכיר רק שבמהומות בסכנין בעונה שעברה, אני לפחות לא תמכתי בהתנהגות של שחקני מכבי, אבל זה אני.
אוהדי הפועל תמיד איכשהו מצדיקים את קרוביהם, ואם זה נגד המשטרה אז בכלל. אפקט פבלובי כזה.
לכם יש תמיד הסבר למה פואד, או אוברוב וטביב אוסישקין חולדאי וקבר הוריו, וגור שלף.
תמיד משהו אחר.
אני, נגד גזענות אוהדי מכבי, נגד שירי האונס. הצעתי למכבי במכתב רשמי לקנות חמישה מינויים באופן אישי אם ירחיקו אוהדים קיצוניים.
הצעתי לעזור למצוא אוהד תמורת אוהד, לכל מנוי שיבוטל.
מעולם לא היה את הדיסק "אוהדים שרים טייב"

אני לא יודע מי צודק, אני בהחלט מבחין במי טועה.

אלון 7 במאי 2017

כמה שלא תשכנע את עצמך, אתה מגיב איך שאתה מגיב כי קודם אתה מסתכל על צבע החולצה ואז על המקרה.
לא מאחל לך לראות שעוצרים ממש לידך קרוב משפחה עלך על לא עוול בכפו, ועוד על זה שהוא רצה לתת לך משהו. לא תרגיש אחריות?
רק לפני שבוע כל המדינה ראתה איך שוטר נותן ברכיה לנהג משאית ערבי. פתאום כל השוטרים צדיקים?

איתמר 7 במאי 2017

משטרת ישראל היא משטרה אלימה ושקרנית.
מי שמצדד במשטרה רק משום ששוטרים היכו שחקנים ואוהדים של הפועל, סופו שימצא את עצמו יום אחד באותה סיטואציה ממש.
את האלימות והשקרנות היומיומית של המשטרה צריך למגר.
זה אינטרס של כולנו ללא קשר לזהות הקבוצה שאותה אנו אוהדים.

Ollie Williams 7 במאי 2017

זה נכון שהמשטרה אלימה ושקרנית. זה פשוט לא אומר שטוטו תמוז ואוראל דגני לא.

שלו 7 במאי 2017

חשבתי שאשמח לראות את הפועל יורדת ליגה,
אבל זה לא עושה לי את זה.
לא ראיתי קרוב משפחה נעצר, נכון.
האמת אף קרוב משפחה שלי לא נעצר אף פעם, יכול להיות שזה מזל.
אבל אחי הגדול היה שוטר יס"מ, דרך אגב לא אוהב כדורגל,
ולא מבדיל בין הפועל למכבי.
היכולת לזהות אוהד הקבוצה שלך כקרבן ואישיות מורכבת ולראות שוטר כדמות דו ממדית, מופלאה.
אני לא חושב שצריך שוטרים במגרש כדורגל,
אני חושב שאם אי אפשר לקיים אירוע עם אבטחה מקצועית הוא לא צריך להתקיים.
אם אגודה לא יכולה לקחת אחריות על המשחק שהיא מארחת אז הוא צריך להיות ללא קהל.
אם שחקן מתפרע ומרים ידו על שוטר הוא צריך להיעצר.
מאוד פשוט, מה שאסור ברחוב, אסור גם במגרש כדורגל.
כמו שברחוב אתה לא יכול להפריע לשוטר, לקלל אותו גם במגרש אסור.
השוטר שתקף אזרח פוטר מהמשטרה, כלומר גם המשטרה (שהוא ארגון מאוד בעייתי) רואה בזה התנהגות בעייתית.
וזה לא משנה אם זה צולם או לא.

כמו הבן של כולנו שכנראה אם האירוע לא היה מצולם לא היה מתנפח לממדים כאלו.
עדיין לא הופך את זה לתקין.

ויותר מזעזע שדובר הקבוצה יום אחרי, במשרד ממוזג, מלהיט את הרוחות וקורא לשוטרים בריונים ברישיון.
המטרה מקדשת את האמצעים ולעזאזל המדינה העיקר שהפועל תייצר מספיק בלגן כדי להישאר.
אנרכיה, כבר כתבתי.
אני לא מתבלבל. ממש "הקוזאק הנגזל"

Ollie Williams 7 במאי 2017

סידורי האבטחה במשחקים בארץ שערורייתיים.
למעשה אין לחברת האבטחה שום אינטרס לאבטח את האירוע כראוי.
לא להם ולא למשטרה.

הרי סדר האירועים הוא תמיד משהו כזה:
1) המשטרה מציבה דרישות ל X סדרנים ו Y שוטרים על מנת לאפשר את קיום המשחק.
2) הקבוצה (כל קבוצה) שוכרת חברת אבטחה חיצונית ומשלמת למשטרה בהתאם לדרישות (מלבד סכנין, אבל זה סיפור אחר)
3) במהלך המשחק קורה אירוע כלשהו. החל ממצית שנזרק ע"י אוהד בודד ועד מה שנראה אתמול.
4) הטיפול של המשטרה והסדרנים לרוב איום ונורא.
5) התקשורת מתרעמת ומצקצקת.
6) הקבוצה המארחת נענשת על התנהגות האוהדים למרות שעמדה בכל הדרישות שהוצבו בפניה.
7) במשחק הבא חזרנו לסעיף 1 עם דרישות מוגברות – עוד כסף למשטרה ולחברת האבטחה.

אז איזה אינטרס יש לחברות האבטחה אשכרה לאבטח?

אלון 7 במאי 2017

ואגב, אני שמח שאתה היית אולי צדיק בסדום אחרי אותו משחק בסכנין,
אבל המועדון שלך, וכל האוהדים שלו, עשו קמפיין שלם של "כל העולם נגדינו".
הקבוצה אפילו קראה לאוהדים להחליף תמונת פרופיל בפייסבוק למשהו לוחמני כזה של כולם נגדינו.
בקיצור, די לצביעות.
מדהים איך אוהדי כדורגל לא מסוגלים לראות סנטימטר מעבר לאף שלהם ולא להתייחס לגופו של עניין.

Ollie Williams 7 במאי 2017

אמרת "די לצביעות" וגם הפעם האירוניה ירתה לעצמה בראש.

לא יודע מה בדיוק קרה, אבל אני משוכנע שאף אחד מהמעורבים לא תמים. לא מהפועל ולא מהמשטרה.
ואל תדאג, אלברמן לא יבקש מבן דוד שלו לזרוק לו בקבוק מים גדול מהיציע (איך לעזאזל הוא הכניס אותו?).
ואחרי אירועי סכנין לפחות כאן באתר, בדיונים לא הצדיקו את שחקני מכבי אלא התרעמו על זה שדאגו להעצים את חלקם והתעלמו לחלוטין מהחלק של סכנין באירועים, שהיה לא קטן בכלל.

אבל היי, תמיד אפשר לומר "אבל מכבי פיפי וקקי!!!" ולהסית את הדיון מזה שגם טוטו תמוז, גם אוראו דגני, גם בן דוד של טוטו תמוז, כל השוטרים המעורבים בתקרית וכנראה גם הפיזיותרפיסט של הפועל – כולם טעו ורובם מטומטמים ברמה כזו או אחרת.

אבל היי, אמרנו שמכבי פיפי קקי אז הכל טוב.
"די לצביעות"

אלון 7 במאי 2017

לא אמרתי "אבל מכבי"
זו דווקא המומחיות של חברים שלכם מירושלים, להגיד "אבל הפועל" או "אבל השמאל".
לא אמרתי טוטו חרא אבל ראיוקוביץ גם.
פשוט אמרתי טוטו לא חרא
וננתי דוגמא לצביעות שלכם כשאמרתם שטוטו חרא אבל ראיוקוביץ לא (אתם לא, אחרים במחנה שלכם כן)

Ollie Williams 7 במאי 2017

הבעיה של אוהדי בית"ר היא הבעיה של אוהדי בית"ר ולא מעניינת אותי, וכמובן לא רלוונטית פה בשיט.

בגלל שפתחת את זה, אז אני אבהיר ספציפית בנוגע לראיקוביץ', הסיפור שלו מתחלק לשניים.
יש את מה שקרה במגרש ומה שקרה בבית הדין.
בהליך תקין, עם התאחדות נורמלית ושיפוט אחיד, ראיקוביץ' היה עומד לדין עם ייצוג ראוי ומתורגמן. מקבל עונש שללא קשר לחומרתו (כלומר בין אם היה מתחת או מעל ל3 משחקים) הייתה עומדת לו הזכות לערעור. כנראה שהיה מקבל עונש של 3-4 משחקים בחוץ, ככל הנראה בצדק. בלי דחיות ובלי שטויות. בהליך תקין כנראה גם שכל ערעור שלא היה מגיש היה נדחה.
אבל ההתאחדות החליטו לקפוץ בראש כמו החמורים הגדולים שהם ובהליך עקום קבעו עונש שאין זכות לערער עליו. כל זה לא תקין מבחינה משפטית בלי קשר בכלל למה שראיקוביץ' עשה על המגרש בסכנין. פושעים גדולים בהרבה התחמקו ממעשים גרועים בהרבה בגלל כשלים טכניים של התביעה והליך משפטי לא תקין.

כמובן שכל זה לא קשור בכלל למה שקרה אתמול. לא יודע מה הפרטים אבל אין לי ספק שאף אחד לא תמים פה. זה ל-א תקין בשום צורה שבן דוד (לכאורה) של שחקן בליגת העל המקצוענית יזרוק לו בקבוק מים גדול מהיציע (שאסור בכלל להכניס אליו בקבוקים גדולים). מכאן ברור לי שכל אחד מהמעורבים הגיב בהגזמה ובאלימות, בין אם מילולית ובין אם פיזית. וכשאתה לוקח ערימה של עפרונות לא הכי מחודדים וזורק לשם גפרור, מן הסתם שניצתת אש. אבל מהאנשים שמאמינים שפואד פעל מהגנה עצמית כי חש שהפיו פיו של זהבי מאיים על חייו…

גיא זהר 7 במאי 2017

אולי, כמה תיקונים: הבעיה עם ריאקוביץ היא לא עניין העונש, אלא עניין המתורגמן. על זה זה קם ונפל. לגבי הבקבוקים בטרנר למשל מותר להכניס ליטר וחצי. עם השאר מסכים לגמרי.

שלו 7 במאי 2017

דרך אגב נגד אלימות שוטרים אפשר לפעול,
בכל אצטדיון יש מצלמות,
לו ההנהלה של הפועל הייתה רוצה, הייתה יכולה להציב במיוחד מצלמות בנוסף (לאור העובדה שכולם כולל המשטרה שונאים את הפועל), היו מצלמים ומפיצים תמונות של שוטרים תוקפים את סיינט טוטו.
אני מניח שזה לא משתלם, כי יהיו יותר סרטים של אוהדים מסמנים בידיהם צלב קרס או שפם צורר.
טובל ושרץ בידו.

אסף the kop 7 במאי 2017

אלון תמיד יודע להצדיק את האלימות של אוהדי הפועל
אוהדים כמוהו הם הטרגדיה של המועדון הזה

ישי 7 במאי 2017

מה, אתה לא הולך להרביץ לשוטרים שעצרו קרוב משפחה שלך? ועוד כשכל מה שהוא עשה זה לזרוק משקל קילו וחצי לכיוון אנשים?

אסף the kop 7 במאי 2017

ודאי שכן
כל שני וחמישי אני מעורב בקטטות עם שוטרים
כבר הלכו לי 10 חולצות צ'ה גווארה

אלון 7 במאי 2017

אסף תמיד יודע להיות אובססיבי חסר חיים.
אגב, איזה אלימות היתה אתמול מצד אוהדי הפועל?
ועם החרטא הזאת של הקהל של הפועל אלים אפשר לסיים עם פשוט לשאול אנשים אובייקטיביים (רמז, לא אתה או אנשי שתו לי בכו לי של בית״ר ומכבי שמלקקים להם), לאיפה הם מרגישים יותר נוח ללכת עם צעיף של הקבוצה שלהם. משחק חוץ בבלומפילד (או המושבה) או משחק חוץ בטדי.

בחור ציק 6 במאי 2017

צודק

אביאל 6 במאי 2017

נו, עכשיו גם השחקנים אלימים, לא רק האוהדים.

אורי 7 במאי 2017

הם לא אשמים!!
זה המשטרה.מאבטחים/תקשורת/טביב/רמון אשמים!!

גיא זהר 7 במאי 2017

אבל מה עם השופט? חשבתי שהוא יהיה לטובת הפועל?

אורי 7 במאי 2017

איך ימציא פנדל אם הפועל לא מגיעה לרחבה?

אביאל 7 במאי 2017

מי שתקף את הבעלים של המועדון שלו באלימות מילולית וכמעט פיזית בשידור חי בטלווזיה, אין פלא שיתקוף שוטרים.
אורי – אם היית שומע את דובר הפועל עכשיו אצל רסקין בגל״צ באמת היית מתפלא איך השוטרים לא עצורים עכשיו.

גיא זהר 7 במאי 2017

אביאל, אני ממש לא מגן על תמוז (ההתנהגות שלו אז, אפילו שמדובר בטביב הייתה לא ראוייה ואפילו שהוא חשב שטביב אמר עליו דברים), אבל מי אמר שהוא תקף את השוטרים? צר לי אבל הרבה פעמים בין מה שהמשטרה אומרת לבין האמת המרחק גדול

אביאל 7 במאי 2017

גיא – מה זה מי אמר ? עצרו את בן דוד שלו בגלל שהוא השליך חפץ למגרש והוא קילל והתעמת עם השוטרים (תמוז), לגבי הקללות אין ויכוח, דובר הפועל אמר את זה הבוקר, הויכוח הוא לגבי הפיזי, בוא נגיד שההיגיון הפשוט אומר ששוטרים לא יעצרו שחקן כדורגל על כר הדשא כי סתם בא להם להוציא אלימות, את זה הם עושים היטב על השכבות החלשות ואין ויכוח לגבי איך המשטרה בישראל מתנהגת, אבל הם לא היו פועלים נגדו אלא אם כן זה היה פיזי, ככה ההיגיון אומר וכולנו מכירים את טוטו תמוז וההתנהגות שלו.

גיא זהר 7 במאי 2017

ההגיון שלי אומר ששוטר שמקללים אותו יפעל באלימות במקרים רבים. וטוטו רחוק מלהיות שה תמים אבל אני לא זוכר אלימות פיזית מצידו.

אביאל 7 במאי 2017

גיא – תקיפה מילולית של שוטרים לא רחוקה מתקיפה פיזית וזו גם עבירה על החוק, אגב, תנסה בפעם הבאה שאתה בארה״ב או באנגליה לקלל שוטר, תקיפה פיזית כמו שהיתה עם תמוז היא עניין קל מאוד ביחס למה שקורה במדינות מתוקנות הרבה מאיתנו.
עוד משהו, מה זאת ההפרדה הזאת שאתה עושה בין המילולי לפיזי ? לפי ההיגיון שלך, בית״ר צריכה להיענש הרבה פחות נגיד ממה שקרה בדרבי התל אביבי, בבית״ר זה הסתכם בקריאות גזענות, בדרבי האלימות היתה פיזית לחלוטין ועוד בין אוהד לשחקן. לא זכור לי שעושים את ההפרדה הזאת במקרים כאלה או שזה סתם שנוח. ולסיכום, האוהדים הנאורים של הפועל, אלה עם הפוסטר של המוציא להורג של הומוסקסואלים וגיבורם הרומנטי צ׳ה גאוורה, שלא מייצגים את ישראל אלא את הפועל, הם אלימים ומסתבר שגם שחקני הקבוצה הזאת, אבל הם ימשיכו להטיף.

גיא זהר 7 במאי 2017

אביאל אתה זה שעשית הפרדה בין המילולי (שחמור מאוד, אבל מה היה לשוטרים לחפש במגרש) לבין הפיזי. מה שקרה בדרבי היה מאוד חמור והאוהד קיבל מאסר בפועל (לא רק על העבירה הזו) הרבה יותר מהעונשים של אוהדי בית"ר (ואוהדים אחרים) ובצדק. כל האירוע היה לא לעניין וכאמור, אין מה לשוטרים לחפש בתחומי האצטדיון.

אביאל 7 במאי 2017

גיא – בסוף כל משחק יש שוטרים על הדשא וזה בסדר גמור, הרי ברור שהסדרנים הם לא הסדרנים באנגליה, הם מקבלים משכורת מינימום ובפעמים שאני הייתי צריך את זה עזרתם (ישבו לי במקום ולא רצו לזוז, כאשר יש לי מנוי מסומן) הם אמרו שלא משלמים להם מספיק כדי לריב עם אוהדים והוא הפנה אותי לשוטר. השוטרים בודקים שאף אחד לא ירד לדשא בסוף המשחק, שלא יתקפו את השחקנים ובעיקר את השופטים. כנראה שבן דוד של טוטו זרק משהו לדשא (אם מתמימות ואם בזדון) ומשם הכל התפתח, אין צורך במקרה הזה להפיל על המשטרה.

היסטוריון של ספורט 6 במאי 2017

קרעו אתכם 0-0

איתן 7 במאי 2017

טוטו תמוז לא התבגר ונשאר עם שכל של בבון לא מספיק מה שעשה לטביב בשידור חי בטלויזיה בעבר.
עכשיו גם מכות והתפרעות עם שוטרים?

במקום לשמור על איפוק ולהיות מקצוען,כי גם ככה האוהדים לא מרוצים ועצבניים,ובאמת חסר הגפרור טוטו תמוז שידליק אותם לאלימות.

גם ככה זה שחקן שאפשר לעצור אותו על שוטטות,הוא שכח איך נראה השער, שלא נדבר על לכבוש.
שחקן עם יותר חותמות בדרכון משערים.

מצחיק שכשהיה בן 18 הוא היה בשער של מגזין אופא כ10 השחקנים המבטיחים לעתיד…..

אוי טוטו טוטו ,סיכוי יותר גבוה לזכות בפרס ה1 בטוטו מאשר לראות ממך שער

מי צריך שחקן כזה?

אלון 7 במאי 2017

גזענות דוחה
"שכל של בבון"
איכס

איתן 7 במאי 2017

אלון

למה זה גזעני ? הוזכר פה משהו לגבי גזע\עדה\יבשת אפריקה או צבע עור???

אז אם לדוגמא על על שרן ייני אם הייתי רושם שכל של בבון זה גם היה גזעני???או שבגלל שהוא לא שחור זה לא גזעני? והוא בכלל מגזע אשכנזי אליטת עבר משלטון מפאי וההסתדרות-להם אסור להעלב.

הרי ידוע שגורילות ובבונים לא יכולים לדחות סיפוקים ולשלוט על יצרייהם ויש להם רצון להוכיח מי זכר האלפא.מה שדד היה דומה במקרה כאן,שהובילה להשתוללות של שחקן,ואני די בטוח שאם לא היו מצלמות והוא לא היה מוכר בציבור ,סתם אזרח שהיה תוקף שוטרים ומתפרע היה לפחות מבלה את הלילה באבו כביר

ואין כאן שום אמירה גזענית- לעומת נבחרת ציבור שאמרה שהסודנים הם הסרטן שבמדינתנו

MOBY 7 במאי 2017

צרת (החינוך) רבים, נחמת טפשים.

MOBY 7 במאי 2017

(התרבות)

אלון 7 במאי 2017

כן חביבי
להגיד על טוטו תמוז שהוא בבון זה גזעני, להגיד את זה על שרן ייני זה לא
כמו שלהגיד על טועמה מחבל זה גזעני, ולהגיד את זה על אריאל הרוש זה לא.
יש דבר כזה שנקרא "קונוטציה"

איתן 7 במאי 2017

נרשם שכל של בבון וגם נתתי הסבר לדבריי. כמו גם שהקונוטציה היא רק בראש שלך,ממש כמו בחשוד המיידי.

אז מה אתה חושב שכל נוצרי שרואה יהודי ומצות חושב שעשו את המצות מדם של נוצרים?
שכל ערבי שמחזיק סכין בבאסטה של אבטיחים הוא מחבל?

על כל בנאדם הוא בוחר על מה להעלב גם כשלא הייתה כוונה להעליב על רקע גזעני,הייתה כוונה ללעוג להתנהגות שלו וליכולת על המגרש.

יש כאלה שעשו מהעלבות קריירה כמו דרעי.
אז יש לך לאן לשאוף.
בהצלחה

Ollie Williams 7 במאי 2017

כפ"ס מפרקת את ק"ש, הפועל ואשקלון מסיימות בתיקו, ולפתע יש לנו "מחסור סיום עונה דרמטי מאין כמוהו".
שוקינג

שלו 7 במאי 2017

בסוף,
במשחק הכי חשוב של הפועל בשנים האחרונות.
שניצחון בו היה משאיר את הפועל בליגה,
בלי נזק משמעותי מהעונה (אם שאריות חוב, אבל לא כמו שהתחילה העונה).
ומה שיזכרו מהמשחק זו התקרית ולא שהפועל לא הצליחה לנצח.
האבא של הספינים.

אסף the kop 7 במאי 2017

לאור הדברים של האלוף (במיל) רוטברג…

1.

אסף the kop 7 במאי 2017

1. האם ניתן לראות בתוצאה אתמול במשחק את "אסון השייטת 2" ?
2. האם צפוי לנו ביום הזיכרון הבא טקס לנופלי הפועל ת"א במערכה נגד הפועל אשקלון ?
3. האם טוטו תמוז ראוי לכנפי עטלף ?

MOBY 7 במאי 2017

???

אסף the kop 7 במאי 2017

פורסם בעיתונות:

"האלוף במיל' רם רוטברג, לשעבר מפקד חיל הים ומפקד השייטת, פנה לשחקני הפועל תל אביב לקראת משחק התחתית הקריטי ואמר בהודעה מוקלטת: "השתתפתי באלפי מבצעים ואני רוצה להגיד לכם שניצחנו בהם רק כי ניצחנו ביחד. ניצחנו בזכות ההקרבה אחד לשני, ההקרבה לקבוצה. היום אתם יוצאים לקרב על החיים שלכם כקבוצה. "אני מדבר אל כל השחקנים, כל מי ששומע אותי. כשיצאתי בעבר לקרב, יודעים שמקרב חוזרים רק כמנצחים. אפשר לצפות להפתעות ולתכנן מהפכים, אבל בסוף מנצחים. אני אגיד משפט קשה: גם בקרבות הכי קשים, שאיבדנו את היקירים לנו מכל, ביניהם ארז (אשכנזי ז"ל) אהוב לבי, וזה כאב בלתי אנושי, הצוות המשיך עד הסוף וניצחנו. היום אתם נלחמים על החיים שלכם, הדם שלכם צריך להיות מרוח על הדשא של אשקלון. תקרעו את התחת על המגרש, לא לוותר. תירקו דם, זיעה, כאב. תסתערו על כל כדור, כמו על האויב. תיאבקו כמו קבוצה, רק ככה מנצחים. היום אני הפועל תל אביב, אני איתכם. בהצלחה. שלכם, רם".

יניב פרנקו 7 במאי 2017

כמו שכתבתי בטוויטר – התחלנו עם מטפורות מהשייטת וגמרנו במרמרה.

אסף the kop 7 במאי 2017

במרמור
לא במרמרה

MOBY 7 במאי 2017

ואוו, שוב מוכיח שהשיבוצים בצהל לא עובדים מי יודע מה.

אביאל 7 במאי 2017

מדהים הפער בפעילות של צה״ל-שב״כ בין מה שהוא עושה בפועל לבין אלה שעומדים בראשו שהם פושטים את המדים ואתה פשוט לא מאמין איך זה עובד שם, עוד סיבה לא לבטל את צבא העם, נגמור רק עם כאלה שבאים לעשות קריירה.

אסף the kop 7 במאי 2017

אביאל
המזל שלנו שהאוייב הם הערבים
המילציה שלנו היא אימפריה ביחס אליהם

צור שפי 7 במאי 2017

לא, לא ולא. וכמו שכתבתי אתמול, כל נאום ציונות מטומטם כמו של רוטנברג היווה רק עוד משקולת על רגלי השחקנים.

אריאל 7 במאי 2017

טקס אלטרנטיבי בו יזמינו את שימון וטייב להדליק משואה.

אסף the kop 7 במאי 2017

חזק

Dr.van nordstrand 7 במאי 2017

שיחקת אותה עם הקושיות , אסף

אורי 7 במאי 2017

איפה קונים כרטיסי בית של רעננה?
כל אוהדי מכבי מתבקשים למלא את נתניה במשחק הבית של רעננה השבוע

אריק האחר 7 במאי 2017

אני שואל את כל אוהדי הפועל השפוים ויש רבים
מהם כאן .
איזה הנאה היה לכם מהקבוצה בשנים האחרונות
בצד הספורטיבי .
עזבו את הקלישאה שאתם נהנים מהסבל ( אתם לא !! ) וקבוצה לא מחליפים וכו׳
עזבו את מכבי בית״ר את המשטרה ואת כול העולם נגדנו.
תתיחסו למצב שמדרדר ומדרדר ולא נראה הסוף.
מה באמת האגודה הזאת צריכה לעשות בצורה אמיתית ונכונה ( ולא , התשובה היא לא להישאר בליגת העל העונה ) כדי שהשם של הפועל לא יהיה קשור לביזיונות שערוריות וכל בריונות אפשרית .
קחו את הזמן ותחשבו טוב איך הגעתם למצב שבו אתם נמצאים ואיך יוצאים לדרך חדשה .

אלון 7 במאי 2017

לא הבנתי את השאלה
איזה הנאה? אין. פה ושם ניצוצות
מה צריך לעשות? שיבוא רוכש עם כיסים עמוקים. זה בטח יותר חשוב מאשר עונה יותר או פחות בליגת העל.
אבל אתה יודע, קבוצה לא מחליפים ולמרות שלא נהנים אנחנו אוהדים אותה. מה לעשות. כאלה אנחנו.

שלו 7 במאי 2017

ד"א ד"ש משבי שומרון…

אלון 7 במאי 2017

אה?

אריק האחר 7 במאי 2017

אלון
לא מחליפים קבוצה זה ברור .
אבל חייבים לעשות שינוי מהותי ועמוק .
מה שעושים בהפועל בשנים האחרונות זה קומבינות וטמינת ראש בחול .
אני לא אוהד הפועל וגם לא שונא הפועל .
אבל באמת שמה שהפועל מספקת בשנים האחרונות זה רק בזיונות .
זה לא הטפת מוסר או התנשאות זה מה שחלק גדול מאוהדי ואוהבי כדורגל מרגישים ומדברים על הפועל .
יש יריבות והקנטות אבל גם הרבה כבוד בין אוהדים בכול העולם .
מה שיש היום כלפי הפועל זה רחמנות ( שזה הכי גרוע ) וסלידה .
אתם כל הזמן בצד הלא נכון של המעשים והכותרות .

אלון 7 במאי 2017

מה שיש נגד הפועל ״ברחוב הפייסבוקי״ זה בדיוק מה שיש נגד השמאל ברחוב הפייסבוקי. מה לעשות, לשנות את זה לא נוכל.
מקשקשים לי על אלימות של אוהדי הפועל שהם כמובן הגרועים כולם, מה שאני קורא בפייסבוק על הפועל זה דיוק מה שאני קורא על השמאל בדפים של הצל. ג׳ורה שלא הייתי מעז להוציא מהפה שלי, ואז אותם אנשים עוד מאשימים אותנו שאנחנו הגרועים. ״צריך לרצוח אותם שמאלנים זבל כל אחד כדור בראש נאצים הם הכי גרועים ומסוכנים״. אין לי איך להתמודד עם זה, סורי.

Comments closed