הרומן של עם קווין דוראנט

לקווין דוראנט יש לי פטיש רציני, ולא רק בגלל שיצא לי לראות אותו במגרש עוד כשהוא היה בש"ש. לא, קווין דוראנט הוא הדבר האמיתי, והוא הולך להוכיח את זה בסדרה שנפתחת הלילה

נתחיל מהסוף – אני מת על קווין דוראנט. כל כך אוהב אותו, שההדחה של בוסטון מהפלייאוף לא עשתה לי יותר מדי רע, כי דוראנט הוא זה שהכי הייתי רוצה שייקח אליפות, חוץ מהסלטיקס.

הסיבה העיקרית שאני חולה על דוראנט היא שבשנת 2006-7 גרתי בארה"ב והוא בדיוק התחיל את קריירת המכללות הקצרה שלו. באותה תקופה, דוראנט היה סוג של סוד גלוי – כזה שכבר מדברים עליו כעל בחירת דראפט גבוהה מאוד פוטנציאלית, אבל בלי ההייפ המטורף שנלווה לזה שנבחר מעליו בדראפט – גרג אודן – ובטח לא מתקרב להייפ של לברון ג'יימס.

בניגוד לשניים הללו, כשדוראנט שיחק בתיכונים, רק מתי מעט שמעו את השם שלו ולאף אחד לא היה מושג כמה הוא באמת טוב – כי אף אחד לא שידר משחקי תיכונים שלו, כמו שעשו עם לברון בזמנו.

אבל מרגע שהוא דרך על הפרקט של הטקסס לונגהורנס, היה ברור לי שהוא הדבר האמיתי. אני זוכר את האושר העצום שחוויתי כשגיליתי שהקבוצה שלו הולכת להשתתף בטורניר בפיניקס – העיר שבה גרתי – ושאני אוכל ללכת לראות אותו בגובה העיניים.

לקח לי זמן לשכנע חבר ישראלי – בחור שמאוד אוהב כדורסל, אבל כמו מרבית הישראלים, מכיר רק את ה-NBA ולא שום דבר חוץ מזה – ששווה לו לבוא איתי למגרש. אתה הולך לראות את אחד הגדולים לעתיד, אמרתי לו. לא ידעתי כמה צדקתי.

 

קווין דוראנט, כמו שנראה כש"גיליתי" אותו, במדי טקסס (צילום: kevindurantfan)

***

דוראנט היה גדול במשחק ההוא (מול גונזאגה, עכשיו אני נזכר) אבל הלונגהורנס הפסידו. אני לא בטוח שחבר שלי השתכנע. אני כן זוכר שהתלבטתי, במשחק השני (זה היה טורניר כפול), כשדוראנט בא לשבת כמה שורות מתחתיי בבגדים אזרחיים, אם לרדת ולבקש ממנו חתימה, אבל עד שהחלטתי שכן – הוא כבר עבר למקום אחר.

אני גם זוכר שיצאתי מאותו משחק משוכנע במשהו אחד באופן ודאי – דוראנט לא הולך להיות שחקן גדול – הוא הולך להיות שחקן ענק. לא סתם ענק, אלא אחד מהגדולים בהיסטוריה. אחד לפנתיאון.

יש הרבה דברים שצריכים לקרות כדי ששחקן יהפוך משחקן גדול, הול אוף פיימר, לשחקן פנתיאון. במפתיע, מספר האליפויות זה לא הקריטריון הראשי. לא, לטעמי, מה שהופך שחקן לאחד הגדולים בהיסטוריה, זאת היכולת להביא משהו חדש למשחק, משהו שלא ראינו לפני כן.

ד"ר ג'יי הביא את האתלטיות. מג'יק ג'ונסון את הפוינט גארד בגובה 2.07, לארי בירד את הפוינט פורוורד, מייקל ג'ורדן אתם יכולים להתחיל מעכשיו ועד מחר.

קובי בראיינט, לעומת זאת, לא המציא שום דבר חדש. הוא אחד מהשחקנים הכי טובים בהיסטוריה, אבל לטעמי הוא לא אחד *הגדולים*. הוא הצליח לחקות יפה ובמקרים מסוימים אף לעלות על המקור, אבל קשה למצוא משהו ייחודי לבראיינט שהוא הביא למגרש.

ג'ון סטוקטון, קארל מאלון, אפילו טים דאנקן (וכן, אני יודע שאני פותח פה חזיתות עם הרבה מאוד אנשים, אבל מצטער – פיק אנד רול או באנק-שאט הם לא משהו חדש, אפילו אם מבצעים אותם בשלמות) לא עשו את זה.

זה לא מוריד מהגדולה שלהם, זה פשוט שם אותם, לטעמי, במקום אחר מאשר אלו ששייכים לרשימה המצומצמת של הגדולים בהיסטוריה.

קווין דוראנט, לטעמי, בדרך לשם.

***

כשמסתכלים על דוראנט, ההרגשה היא לפעמים כמו כשרואים את יוסייאן בולט רץ – בן אדם כל כך גבוה פשוט לא אמור לעשות את זה.

היכולת של דוראנט לשלוט בכדור ולשחרר שלשות מטווחים לא הגיוניים, הם משהו שמעולם לא נראה על המגרש, לשחקן בגובה הזה. כמו שד"ר ג'יי הביא למשחק אתלטיות שלא נראתה קודם וכמו שלברון מביא דומיננטיות שלא נראתה קודם, כך גם דוראנט מביא כשרונות כדורסל, על גוף של 2.10, שמעולם לא נראו קודם.

וזה מה שהופך, בעיניי, את דוראנט לפוטנציאל להפוך לאחד הגדולים באמת.

הרבה מאוד אנשים ידברו על זה שלדוראנט היה מזל ליפול עם שחקנים כל כך מוצלחים כמו ווסטברוק (טופ 5 פוינט גארד בליגה, עם כל החסרונות שלו) והארדן, כל כך מוקדם בקריירה שלו – מזל שלא ג'ורדן ובטח שלא לברון נהנו ממנו. וזה כנראה יהיה נכון.

מצד שני, די מדהים לראות באיזה מהירות נכנס דוראנט לנישת הקלע הטוב בליגה – בשנתו השלישית בלבד – ולא שמט אותה מאז. ובאיזה מהירות הקבוצה שלו מגיעה לגמר המערב (שנה שעברה) ולגמר הליגה (השנה). די ברור שבלי דוראנט, עם כל היכולת של הארדן ו-ווסטברוק, אוקלוהומה סיטי לא היתה מתקרבת להישגים שלה.

לא, הוא עוד לא שם. הוא צריך כמה אליפויות, איזה MVP אחד או שניים וגם שיפור בצד ההגנתי לא יזיק בכלל (כמעט כל אחד מהגדולים שמניתי קודם היה גם שחקן הגנה גדול). ניצחון מול שחקן אחר שהוכתר לפנתיאון עוד בהיותו בן 18 – בטח לא יכול להזיק.

***

לא חושב שיש ספק לגבי מי אני רוצה שינצח בסדרה הזאת, נכון?

יומן האליפות של הסלטיקס (7) - פרק אחרון?
כמה מילים על דראפט ה-NBA

No Comments

גיל שלי 12 ביוני 2012

הוא שיחק תיכון ברוקוויל בדיוק כשגרתי שם. לצערי לא יצא לי לראות אותו רק לקרוא עליו. אני מסכים איתך לגבי הגדולה הפוטנציאלית שלו. סימונס צעק את זה לפני הדראפט, תמיד בפורטלנד יודעים יותר טוב

אריאל גרייזס 12 ביוני 2012

לזכותי ייאמר שגם אני צעקתי את זה לפני הדראפט..

עומרי 12 ביוני 2012

להגנתם ייאמר שגם אודן נראה בדרך להיות משהו גדול.

אריאל גרייזס 12 ביוני 2012

זהו, שלא. אודן בקולג'ים היה דומיננטי מאוד בהגנה אבל מבחינה התקפית הוא היה יהלום (מאוד) לא מלוטש.
אבל ההנחה אמרה ש"גובה אי אפשר ללמד" ולכן אודן עדיף.
כמובן שאף אחד לא היה יכול לחזות את הפציעות של אודן. אבל לדעתי, גם אם הוא לא היה נפצע, אודן לא היה הופך לכח שדוראנט הפך אליו. הוא היה הופך למגן על ששולט בצבע אבל לשחקן מוגבל התקפית משהו.

מישקה 14 ביוני 2012

אריאל, זה כל כך מדויק. אודן היה שחקן התקפה בינוני מאוד. הוא לא היה דומיננטי כמו ששאקיל או האקים או יואינג היו דומיננטיים. חוץ מזה, מאחר וגובה אי אפשר ללמד, למה לא לבחור בקלע מושלם בגובה 2:10?

גיל 14 ביוני 2012

הוא לא היה שחקן התקפה בינוני. לפני הפציעה השנייה שלו הוא התחיל לשים 20-25 נקודות יחד עם 10-12 ריבאונדים והאפסייד שלו היה עצום. סנטרים טובים הם מצרך נדיר והם מתפתחים לאט. אם היה מממש את הפוטנציאל שלו הוא היה שחקן פרנציי'ז.

אלון 13 ביוני 2012

אם פורטלנד היו לוקחים את דוראנט אז היום הוא היה שחקן פצוע בסוף הקריירה ואודן היה הסנטר הגדול בהיסטוריה.

אדם בן דוד 13 ביוני 2012

רציתי לכתוב את אותו הדבר. אני חושב שכתר "הקבוצה האחרונה שכדאי שתיקח אותך בדראפט" עבר מהקליפרס לפורטלנד.

אמיר 12 ביוני 2012

מסכים עם רוב הדברים , קווין דוראנט באמת כשרון מיוחד ואני מת שייזכה באליפות , והוא מתבסס כאחד השחקנים האהובים עליי בליגה וכנראה אחרי הפרישות של סטיב נאש וקובי בראיינט הוא גם ייתפוס את הבכורה .

עומרי 12 ביוני 2012

כתבת יפה, ובכל זאת, לדעתי לא יכול להיות ויכוח אמיתי בין לברון ודוראנט.
לברון נמצא רמה מעליו כמכלול כדורסל, נכון להרגע.

אין שחקן אחר בליגה שניתן לשים במקום לברון במיאמי ולהגיע לאותם הישגים. באוק' ניתן יהיה להחליף את דוראנט בלברון והקבוצה תהיה פחות או יותר באותו מקום.

אני גם חושב שקצת הפרזת בדומיננטיות של לברון? היא משהו שלא נראה?
הוא משמיד יריבים פיזית אבל לא באופן שמתקרב בכלל לשאק…

אריאל גרייזס 12 ביוני 2012

הכוונה בדומיננטיות לעמדה שלו. אין ספק ששאק בשיאו היה מכונת השמדה.
לגבי לברון, גם הוא לדעתי נופל בקטגוריה של שחקן לפנתיאון, אבל כידוע – ללברון כרגע יש את החסרונות שלו שהוא חייב להתגבר עליהן כדי להגיע לשם.
וחוץ מזה, יש משהו לא פייר קצת בלברון. הרבה מאוד פעמים זה מרגיש כמו השמיניסט הגדול שמפרק לילדים בכיזה ז' את הצורה. אצל דוראנט זאת לא עליונות פיזית. לכן, לטעמי, זה הרבה יותר כיף

אמיר 13 ביוני 2012

עומרי לברון וווסטברוק באותה קבוצה ?
הת'אנדר הגיעו לאן שהם הגיעו מפני שלדוראנט לא מפריע שלפרקי םרבים במשחק הוא יורד אפילו ל"שחקן מס' 3" בקבוצה כי ווסטברוק והארדן משתלטים יותר על המשחק . לברון לא היה נותן להם , והייתי צופה להם עתיד לא משהו ביחד למרות הכשרון העצום .

קורא אדוק 12 ביוני 2012

קובי ושאק ביחד היו ציוות שלא ראו בנבא מבחינת סנטר וגארד (מהתקופה אחרי איחוד הליגות)
הליגה לא יכלה עליהם כשהם היו מפוקסים
הייתה להם עוצמה משותפת מיוחדת במינה

אריאל גרייזס 12 ביוני 2012

אין ויכוח (אם כי אני לא יודע אם מג'יק-קארים לא היה צמד לא פחות חזק). אבל עדיין, לגבי קובי, כמה שאני חושב על זה – אני לא מצליח לחשוב על משהו חדש שהוא הכניס לליגה (אלא אם לאנוס בחורות בדנבר נחשב). הפייד אווי ג'אמפר, החדירות לסל – כל אלו מייקל עשה לפניו.

martzianno 13 ביוני 2012

אאוץ'…

ברוך שפינוזה 13 ביוני 2012

LOL

סימנטוב 13 ביוני 2012

LOL

יואלזיניו 13 ביוני 2012

היה שחקן מהבפאלו ברייבס, שאנס בחורה בדנבר ב-1973. גם את זה עשו לפניו:)

פאקו 13 ביוני 2012

:)

אמיר 13 ביוני 2012

חחח שנון ביותר.

גורביץ' 13 ביוני 2012

מתחת לחגורה אריאל, לא מתאים.
לא הוכח אף פעם שהיה אונס

איציק 13 ביוני 2012

ממש לא הגון העניין שמדברים כאילו הוא אנס.
בדרך כלל לשונאי קובי אין יותר מדי טענות עליו אז משתמשים באישום האונס. לכולנו ברור שזה היה בהסכמה (אדם מפורסם ועשיר כקובי לא צריך לאנוס בשביל… ) והיא ניסתה לסחוט ממנו כסף מה שהצליח בסוף עובדה שהיא ביטלה את התלונה.

אריאל גרייזס 13 ביוני 2012

למי זה בדיוק ברור? קובי שילם הרבה מאוד כסף כדי להשתיק את זה, אז אין פה שום דבר ברור.
לגבי הטענה שמישהו מפורסם כמו קובי לא צריך לאנוס בשביל, תן לי להכיר לך את מייק טייסון ומשה קצב. זאת טענה מגוחכת

גיל 13 ביוני 2012

להפך, לכל אדם אובייקטיבי ברור שהיה שם מין בכפייה. אם לא היה אונס הוא היה צריך להלחם על החפות שלו בבית משפט ולא לשלם לה סכומי כסף גדולים. הבחורה סבלה קשות מהארוע, כולל איומים על חייה כך שלא נראה סביר שכסף הוא המניע.

ארז 13 ביוני 2012

כנראה שאתה פספסת את ה-15 שנה האחרונות של קובי.
כמעט בכל משחק הפרשנים מזכירים את עבודת הרגליים המושלמת של קובי,דבר שמאפשר להתמודד עם שחקנים מהירים ממנו וחזקים ממנו.
נכון,עבודת רגליים זה לא דבר פופולרי כמו ריחופים,אתלטיות,קליעה וכו' אבל זו תכונה הרבה יותר חשובה.וזה דבר שאף אחד לא הביא לפניו,נכון….אפילו לא ג'ורדן.

כנס ותראה מה זה עבודת רגליים.
http://www.youtube.com/watch?v=xpuswrs-Svg

אריאל גרייזס 13 ביוני 2012

מה שנקרא, הלכת ממש רחוק. עבודת רגליים, זה מה שקובי הביא ל-NBA? בחייאת.

עדי 5 ביולי 2012

איזה שטויות אתה מדבר!!!!!
הגארד היחיד בהיסטוריה שהיה 5 פעמים בחמישיית ההגנה. אתה אומר עליו שלא היה לו עבודת רגליים.
תלמד קצת היסטוריה לפני שאתה מדבר בכלל!!!

איתי 14 ביוני 2012

2 דברים

1.קובי מעולם לא הואשם בתביעה פלילית על אונס,התביעה עצמה ביטלה את האישום אחרי שהמתלוננת לא רצתה להעיד נגדו
אחרי שהתביעה נפלה הם עברו לתביעה אזרחית ולהזכירך היא דרשה "רק" 75 אלף דולר על "סבל, ייסורים, וכן בוז, לעג ושנאה ציבורית כלפיה"
לא אונס,על השפלה,אז למה עסקת טיעון? בגלל 2 דברים א.עיסקה כזאת גומרת את המשפט וקובי לא יצטרך יותר לנסוע ממקום למקום וגם זה יסיים את הדיון וגם ככה באותה שנה הפופולריות שלו הייתה ברציפה
ב.חוזה שתיקה,ככה הוא מונע מהתקשורת לדעת איזה תנוחות הוא אוהב במיטה או משהו בסגנון

2.עבודת רגליים זה לא מספיק בשבילך? אגב,את החדירות לסל המציא ג'ורדן?! נו באמת
בנוגע לפייד אווי ג'אמפר נו באמת X2
http://www.youtube.com/watch?v=OugQ16KaR50
0:20

גיל 14 ביוני 2012

בריאנט הואשם בתקיפה מינית והמתלוננת לא רצתה להעיד כי עשו לה רצח אופי תוך איומים על חייה. לבריאנט היה יותר כסף להגנה מאשר לתובע הציבורי במחוז. התביעה האזרחית הוסדרה אחרי שהוא התנצל אבל שילם סכום לא ידוע כדי להסיר את התביעה הפלילית שמוערך בכמה מיליונים. זו גישה משונה לשלם סכומים כאלו אם אתה בטוח שאתה חף מפשע.

איתי 15 ביוני 2012

לך תעבור שוב על ההיסטוריה
התביעה האזרחית הוגשה במקביל לתביעה הפלילית ושניהם היו במקביל עד שהתביעה הפלילית בוטלה למה הם הלכו לעיסקת טיעון באזרחית? את זה כתבתי כבר

בנוגע לרצח אופי,אמרו דברים נכונים למה המתלוננת הודתה שהיא הייתה עם שלושה גברים שונים בשלושה ימים לפני ברייאנט? למה היא הודתה שהיא מנצלת את עבודתה בשביל להיפגש עם "אנשים"? למה היא הודתת שהיא הייתה בחדר של קובי מרצון? אגב שניהם מודים בכך שהיא הייתה בחדר מרצון המחלוקת היא על יחסי המין בהסכמה או לא

גיל 15 ביוני 2012

תעבור אתה על ההיסטוריה. התביעה האזרחית הוגשה רגע לפני המשפט המיועד מתוך ידיעה שלא יהיה משפט. אם לא היו תובעים אז לא היו יכולים להגיע להסכם.

מה שאתה אומר זה מה שבדיוק עושים לכל נאנסת, מחטטים בעבר שלה כאילו הוא רלוונטי לטענות על אונס. ואם אתה לא יודע שלשהות בחדר של מישהו מרצון לא נותן לו זכות לאנוס אותה אז אתה בבעייה קשה.

איתי 15 ביוני 2012

להיות עם "מישהו" ? כן כי נכנסה לחדר של קובי ברייאנט כדי לבדוק מה שלומו?

"אוי קובי אני כל כך דואגת לרגל שלך אז באתי בלילה כדי לבדוק איך אתה"

גיל 15 ביוני 2012

זה ממש לא משנה למה היא נכנסה ואם היא רצתה להזדיין איתו והתחרטה. אונס זה אונס ועצוב שאתה לא מבין את זה.

שחקן שש-בש 13 ביוני 2012

אני גם זוכר שראיתי את דוראנט ואודן לפני הדראפט. מבחינת יכולת כדורסל זה היה ברור שדוראנט צריך להבחר ראשון, אבל הבנתי את פורטלנד שבחרו את אודן ראשון כי מבחינה פיזית דוראנט הזה נראה לי כמו איזה איטרייה דקיקה ומועדת לפציעות בעומס של הנ.ב.א., ועם אודן זה היה נראה שאתה הולך יותר "על בטוח" עם סנטר חזק בריא ומאסיבי …

יריב 13 ביוני 2012

ההחלטה הזו תלויה גם במה שיש לקבוצה. לפורטלנד היה אז ברנדון רוי, ובצדק הם רצו תוספת מתחת לסל.

אלון 13 ביוני 2012

קובי הביא את הדרייב הגדול להיות ג'ורדן. הוא אולי לא הראשון אבל בטח הכי מתמיד (בנתיים 16 שנים).

מדהים אותי תמיד הקטע של הישראלים שלא מסוגלים לראות כדורסל שהוא לא נבא. אני מכיר כמה שויתרו על התענוג להצטרף אלי ולראות את אירווינג עוד שהיה תיכוניסט.

אריאל גרייזס 13 ביוני 2012

הכי מצחיק אם אותם חבר'ה ויתרו על החוויה של קמרון אינדורס בשביל ללכת לראות את הבובקאטס..
אנשים בארץ לא מבינים בכלל איזה חוויה זה כדורסל מכללות. בשנה שגרתי באריזונה (אשתי אז למדה באריזונה סטייט, אז היו לנו כרטיסים מאוד בזול), הסאן דבילז היו איומים ונוראים. הם ניצחו שני משחקים כל הפאק 10. ועדיין, החוויה של לשבת ביציע הסטודנטים שם (במיוחד כשניצחנו את USC) עלתה על כמעט כל מה שיש ל-NBA הסטרילי להציע

אלון 13 ביוני 2012

נבא נראה כמו ספורט ללא רגשות שמשווים אות למכללות. קמרון אינדור זה המקום היחיד שראיתי את אישתי נהנית מספורט.
זה תמיד מזכיר לי שדיוק שיחקו בפיינל פור וכל העיר הייתה על הרגלים התקשרנו לחבר ישראלי שיבוא לראות את המשחק והוא אמר שהוא בדרך לשארלוט לראות את הבובקאטס.

גיל 13 ביוני 2012

גם דוראנט לא הביא משהו חדש עדיין, ומה שהוא עשה נוביצקי כבר יותר מעשור עושה בהצלחה. ההצלחה של דוראנט תמדד באליפויות ובדומיננטיות. הוא צריך להכניס עוד אלמנטים למשחק שלו, למשל לחדור יותר ולא רק להסתמך על זריקות ואז באמת יהיה בלתי עציר לחלוטין.

אריאל גרייזס 13 ביוני 2012

לא מסכים. מדובר בשני שחקנים שונים לגמרי. נוביצקי הוא פורוורד שמשחק עם הגב לסל. אם כבר, כל מה שהוא עשה, לארי בירד עשה לפניו.
דוראנט הוא גארד שמשחק עם הפנים לסל. היכולת שלו לשלוט בכדור זה משהו שכל שחקן בגובה 2:10 רק יכול לחלום עליו.
אני מסכים שהוא צריך להוסיף עוד דברים אבל אני מדבר על הפוטנציאל – ופה אנחנו מדברים על מישהו שיכול להיות אחד הגדולים אי פעם.

איברה 13 ביוני 2012

טוני קוקוץ…
מינוס אתלטיות מדהימה פלוס חכמה מתפרצת.

גיל 13 ביוני 2012

חכה, דוראנט עוד צעיר והוא גם ילמד לשחק עם הגב לסל. אני מסכים שהם לא בדיוק אותם שחקנים, אבל אני לא חושב שהוא עושה משהו חדש במיוחד אלא שהוא פשוט מבצע אותו בצורה עילאית.

אריאל גרייזס 13 ביוני 2012

אני מקווה שהוא יילמד לשחק עם הגב אל הסל (כמו שמייקל למד) אבל עקרונית הוא גארד ונוביצקי פורוורד. דוראנט גדל כגארד ורק בגיל מאוחר צמח לגובה הנוכחי שלו ולכן כל המשחק שלו הוא משחק של גארד. זה פשוט סוג שונה של שחקן

סימנטוב 13 ביוני 2012

אחלה פוסט, הרכות והקלות בה נראה המשחק שלו מדהימה. הוא גם מזכיר לי את הילד קוקץ' שרקד על המגרש כשהוא בא לשחק עם יוגופלסטיקה ספליט (נדמה לי) נגד מכבי בימים ההם רק שדוראנט כמובן בליגה אחרת.

רמי פורטלנד 13 ביוני 2012

"היינו צריכים סנטר" , הציטוט הנצחי של קיץ 84 שהסביר למה פורטלנד העדיפה את סם בואי(נדמה לי) על פניי ג'ורדן – כי היה להם כבר את דרקסלר .
וההיסטוריה חזרה עם אודן על דוראנט כשהיה להם כבר את רוי .
אבל כולנו חכמים בדיעבד – עם רוי ואודן בריאים ובמלוא הפוטנציאל יכול מאוד להיות שפורטלנד עכשיו בגמר .לא שמעתי אף אחד יורד על אאורבך שבחר את לן ביאס בדראפט .

גיל 13 ביוני 2012

זה לא רק עניין של צריכים סנטר, אלא שסנטר מביא אליפויות ובזמנו לא היה הבדל בפוטנציאל בין אודן לדוראנט. אף אחד לא יכל לצפות שאודן יפצע ככה.

איתן 13 ביוני 2012

אריאל, ההשוואה לבולט מקסימה.
מישהו הגיב פה למעלה שגם נוביצקי הוא גבוה שקולע שלשות מדהימות, אבל אצל נוביצקי זה נראה קשה, מסורבל, מפתיע שהכדור נכנס, ואצל דורנט זה נראה קליל כמו ליי אפ.

לקסוס 13 ביוני 2012

מסורבל? אני הרבה זמן לא ראיתי שחקן עם זריקה אלגנטית כמו של נוביצקי.

גיל 14 ביוני 2012

אני מסכים שדוראנט מראה קלילות שלא רק נוביצקי מראה אלא שאף שחקן אחר לא מראה וזה בגלל שיש לו יתרון גובה עצום על כל שומר שלו כמעט.

ניינר 13 ביוני 2012

אתה גדול אריאל, מי זה הולך לפארטי סקול מס' 1 בארה"ב עם אשה?

אריאל גרייזס 13 ביוני 2012

התכוונת איזה אשה הולכת עם לפארטי סקול מס' 1 עם בעלה..
תשמע, רק אחרי שהייתי שם, קלטתי איזה אידיוטים אנחנו פה בארץ, מתעקשים באוניברסיטה אשכרה על ללמוד..

אלון 13 ביוני 2012

אנחנו מגיעים לאוניברסיטה בגיל מבוגר ולכן אנחנו לומדים במקום להנות.

ניינר 13 ביוני 2012

:)

מכביסט באמריקה 13 ביוני 2012

הייתי השנה בפרנק ארווין סנטר באוסטין וגיליתי להפתעתי שהלונגהורנס תלו את הגופייה של דוראנט על התקרה ופרשו את המספר 35 שלו. עד כמה גדול שהוא ב-NBA, בתכלס הוא נתן רק עונה אחת באוסטין, בה הם סיימו שלישי בביג 12 והודחו בשלב השני של הטורניר לאחר הפסד ב-20 לUSC. אז כן, דוראנט סיים באותו משחק עם 30 נקודות אבל עדיין לתת לו כזה כבוד היה נראה לי מוגזם

אריק 13 ביוני 2012

שחקן מושלם התקפית. כשישפר עוד את ההגנה יכול להפוך לאחד הבאמת גדולים שדיברת עליהם

אלי 13 ביוני 2012

הקביעה שלך שבכדי ששחקן יחשב לשחקן פנתיאון הוא צריך להביא משהו חדש היא קביעה שרירותית, לא הגיונית בלשון המעטה.
בשביל להמחיש אני אקצין ואומר כך: נגיד שמגיע שחקן חדש שקוראים לו ג'ייקל מורדן שעושה את כל מה שג'ורדן עשה רק יותר טוב, זוכה ב-10 אליפיות רצוף ושובר את כל שיאי הקליעה וכו' אבל הוא לא הביא שום דבר חדש הוא בסך הכל שיפר את כל מה שג'ורדן עשה,
אז לפי אריאל גרייזס הוא לא יחשב אחד הגדולים…

אריאל גרייזס 13 ביוני 2012

אני מניח שאם יגיע כזה שחקן, הוא יעשה משהו אקסטרה ממה שג'ורדן עשה, שיביא משהו חדש.
אתה לא חייב לקבל את הטיעון הזה, זאת דעתי.

גיא 20 באפריל 2013

קודם יבוא שחקן כזה שיהיה כמו ג'ורדן ואז נדבר

Comments closed