אדם נשך אדם

ושוב סווארז עולה לכותרות לא בזכות גולים שהוא מבקיע

In כללי

בני שאל אותי אם אני הולך לכתוב משהו על סווארז.

מה אני אכתוב עליו, שאלתי אותו, האיש הלך ונשך שחקן אחר במהלך משחק, מה כבר אפשר להגיד על זה?

שזה מטומטם? ברור

שהבן אדם אולי סקורר גדול אבל לא ממש חכם גדול? דה!

שהוא לא מסוגל לשלוט בעצמו? נו, אני חושב שכבר סגרנו את הפינה הזאת.

שהוא לא ראוי ללבוש את החולצה האדומה של ליברפול? כמובן. רגע, רגע, מה??

השתגעתם?

Luis Suárez

אתם ראיתם את הגול שלו בדקה ה-97? אתם ראיתם את 22 הגולים שהוא הבקיע בליגה העונה? את זה שבלעדיו ליברפול היתה נלחמת כנראה נגד הירידה?

אני חושב שאנשים טיפה נסחפים.

האם מה שסווארז עשה ראוי לגינוי? כמובן. זאת פעולה שהדעת לא סובלת על מגרש כדורגל, וזה לא משנה שכנראה הוא לא חשב יותר מדי כשהוא עשה אותה.

האם הוא ראוי להרחקה ממספר משחקים, בדיוק כמו כל שחקן שנוקט בפעולה לא ספורטיבית על המגרש? שוב, כמובן

אבל כל התגובות האלו – "האיש לא ראוי לחולצה האדומה", "ליברפול צריכה להפטר ממנו", יש לי רק דבר אחד להגיד על זה – יאללה, יאללה.

*

אוהדי יונייטד שטובלים בצדקתם – אני לא ראיתי שזרקתם את קאנטונה אחרי שהוא בעט באוהד (פעולה חמורה בהרבה מאשר מה שסווארז עשה, דרך אגב).

אוהדי צ'לסי בכיינים – אני לא זוכר שרציתם להפטר מג'ון טרי שדפק את החברה של חבר שלו לקבוצה או סתם היה גזען כלפי שחקן אחר. וזה קפטן אנגליה, להזכירכם.

אני לא ראיתי את כל אוהדי מארדונה שצועקים שהוא לא השחקן הגדול בתבל כי הוא הכניס גול עם היד (אבל זוכר איך כולם מזדעקים כשסווארז עשה את זה מוקדם יותר השנה)

סווארז עשה מעשה שלא ייעשה. והוא ייענש על זה. ובזה זה צריך להגמר.

אני מבין שכבר לא נצליח לחנך אותו. האיש גדל ברחוב וככה הוא גם מתנהג (וגם פה יש אמירה טיפה מתנשאת כלפי שחקנים דרום אמריקאים). השיקול היחיד שצריך להיות לגבי ההשארה שלו היא האם הפעולות האלו שלו שוות באמת את הגולים שהוא מבקיע.

ועל זה יש לי רק דבר אחד להגיד – ראיתם את הגול בדקה ה-97?

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

No Comments

אופיר 22 באפריל 2013

אריאל,

אתה גדול וסוארז גדול.
אם ליברפול מוכרת אותו קורים שני דברים:
[1] מעט הברק שעוד נותר לכם נעלם ואתם נשארים עם ההיסטוריה שלכם ועם כל האנגלים קפוצי התחת שממלמלים במבטא ג'ורדי "אסור שאלה יהיו הפנים של המועדון".
[2] אני מתחיל להתפלל שוונגר יקבל שכל וביצים ויביא אותו לארסנל עכשיו ומיד.

שחקן ענק, שואו של איש אחד, שערים, בלגן ותחרותיות מטורפת. כמו שכתבת, ה-"אלימות" לכאורה היא אלימות לילדים. אפשר לחשוב שאיבנוביץ' נשלח לאישפוז מהנשיכה הזו.

בני תבורי 22 באפריל 2013

ועל זה נאמר: "תיקו בשיניים"

amitpros 22 באפריל 2013

+32 בני
אחד על כל שן

גרייזס,אתה צודק.זה די ברור.

תומר חרוב 22 באפריל 2013

:)

צור שפי 22 באפריל 2013

ענק

ניינר 22 באפריל 2013

יאללה, זו ההזדמנות להביא אותו לבארסה או לספרס. חבל ששחקן על כמוהו יתבזבז בליברפול

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

אתה יודע, זאת שאלה מענינת – אומרים לך לעשות טרייד בין בייל לסווארז, בתור אוהד ספרז, אתה לוקח?
אני חושב שבתור אוהד ליברפול לא הייתי עושה את זה, למרות הכל

אביאל 22 באפריל 2013

איזה סיבה יש לטרייד הזה אצל טוטנהאם ? לבייל פוטנציאל גדול והוא צעיר מסוארז וגם הוא דמות חיובית למועדון ובכלל בעידן של ימנו הוא מייצג מרכזי של המועדון וגם בזה (בטח לאור אירועי העבר והמקרה של אתמול) הוא עולה על סוארז.

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

שום סיבה, סתם שאלה תיאורטית.
וחוץ מזה, בייל לא יהיה בטוטנהאם שנה הבאה, אין שום סיכוי

ניינר 22 באפריל 2013

בודאי שלא עושה טרייד כזה אבל מזיל ריר על המחשבה ששני אלה ביחד בספרס מפרקים את הליגה.הלואי שיגיע אלינו

GA'02 22 באפריל 2013

כדורגל נטו—- בכל יום סוארז עדיף על בייל!

בייל אחלה של שחקן אבל אוברייטד בטירוף! 100M יורו? חחח בדיחה טובה.

הסיבה היחידה שלא כדאי (לו היה מצב שכזה…) זה התג מחיר. משום מה עולם הכדורגל משוכנע שבייל שווה יותר מ 50M ובקיץ בטוח יהיה מי שישלם את הסכומים האלה.סוארז ביום טוב לא יקבלו עליו יותר מ 25M (למרות שהוא שווה ברבה יותר).אלא אם כן יבוא ההוא ממחצ'קלה וישפוך עליו באר.

בלי שמץ של ציניות,אחרי מסי,רונאלדו,זלאטן,וצ'אבינייסטה- סוארז הוא השחקן הכי טוב בעולם היום!

גונר 23 באפריל 2013

ספרס? חחחחחחחחחחח למה מי אתם ליד ליברפול יא תרנגולים

אביאל 22 באפריל 2013

העניין המרכזי במשחק הוא למה לעזאזל היה 6 דקות תוספת זמן והגול הגיע דקה אחרי, השאלה השנייה היא למה סוארז לא הורחק ?

השלישית, איפה הכבוד של ליברפול להמשיך משחק אחרי עבירה ברורה של סטריידג׳ על אוסקר, לפחות חמישה עבירות ברורות של ליברפול שדרשו צהוב וקריאגר, הנדרסון ולוקאס עם הפרצוף המתבכיין, אם לזה הפכה ליברפול אז זה עצוב הרבה יותר מהנשיכה של סוארז.

למה בניטז הורס את צ׳לסי ואף אחדלא מעיף אותו משם ? חילופים הזויים אתמול, כרגיל.

והשאלה האחרונה, למה לעזאזל מכרנו (צ׳לסי) את סטאריידג ?!

אופיר 22 באפריל 2013

סטארידג' באמת יופי של שחקן!
ליברפול חייבת להמשיך לטפח את הציוות שלו עם סוארז – זה הופך אותו לשחקן שחקן.

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

למה בניטז הורס את צ'לסי? אתה באמת צריך תשובה? אני מת שהוא יביא גביע אבל ישאיר אתכם מחוץ לליגת האלופות. זאת תהיה הנקמה האולטמטיבית שלו באברמוביץ' (וגם במוריניו, שאמור לבוא שנה הבאה)

אביאל 22 באפריל 2013

כן, מה עם מקצוענות ? זה כבר לא דבר חשוב ? הוא קיבל צ'אנס שהוא לא היה מקבל גם עוד עשור ובמקום לעשות משהו הוא חירבן את הקבוצה, מספיק לראות באיזה פער הוא קיבל את צ'לסי מיונייטד ואיפה צ'לסי היום.

משה 22 באפריל 2013

איפה הכבוד ? אם זה מה שהפכה ליברפול ? לא נסחפת בכלל. להוציא תסכול על הקבוצה היריבה זה לא רציני. הצהובים למשל יכולים להתקזז עם ההצגות המגוחכות של מאטה שסחטו צהובים לא מוצדקים.
ותודה על סטארידג'.

אביאל 22 באפריל 2013

משה – תעשה לי טובה, אתה יכול להגיד על הרבה שחקנים שהם עושים הצגה, תביא לי וידאו אחד של מאטה עושה הצגה ונדבר, מדובר על אחד השחקנים היותר מקצועניים וספורטיביים שיש. אתה מוזמן לבוא לראות איתי שידור חוזר ותראה את הפנים של הנדרסון ולוקאס אחרי עבירות ברורות.

משה 22 באפריל 2013

ה"עבירה" שעשה עליו לוקאס ועליה קיבל צהוב לא הייתה ולא נבראה. מקצוען…

רועי מ 22 באפריל 2013

השופט לא שרק לא צריך לעצור.
לא מבין מה העניין כאן? האם השחקן הוחלף? ירד לו דם?
רוב הפציעות הן לא רציניות ועוצרות התקפות. אף אחד לא מדבר על זיוף פציעה בשביל לעתור התקפת יריב זאת בושה
לא היו צירכים להפסיק אם השופט לט שרק.

אביאל 22 באפריל 2013

רועי – אם משהו נשאר לליברפול של ימנו זו המסורת האנגלית וחלק ממנה זה להוציא כדור החוצה, בטח ובטח שהיתה עבירה ברורה ובטח שהשחקן שנפצע גם הוחלף.

dtnsgl 22 באפריל 2013

למה אנחנו צריכים לסבול אצלנו שחקן דוחה?
למה צריך לעניין אותי מה יונייטד או צ'לסי או לא יודע מי עשה?

הוא נשך יד של שחקן יריב! זה ברברי ודוחה. אם איבנוביץ' תפס אותו כל כך אז תדחוף אותו קיבינימט או פשוט תיפול כדי לקבל פנדל. אבל אחרי שאיבנוביץ' עוזב אותו הוא תופס לו את היד כמו איזה בגט ונותן ביס.

זה דוחה

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

למה? כי הוא מבקיע גולים, זה למה. וזאת המטרה של המשחק הזה, כל שאר הדברים זה שולי.

ניינר 22 באפריל 2013

ועוד איזה גולים! חוץ מזה, לנשוך שחקן של צ'לסי זו מצווה

dtnsgl 22 באפריל 2013

הוא לא הראשון שמבקיע שערים לליברפול וגם לא האחרון.
בזה אני בטוח.

אתה באמת חושב שאם נמכור אותו לא נוכל להביא שחקן או שניים שישלימו את המכסה?

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

אני לא רואה אותנו מוצאים מישהו שאפילו מתקרב ליכולת תפוקה שלו בשוק של היום.
אנשים חושבים שסקוררים מסתובבים כמו זבל בעולם הזה. אבל הם לא. ולליברפול יש מעט מאוד אפיל היום כשהם לא מתקרבים לליגת האלופות.

dtnsgl 22 באפריל 2013

אני יכול לתת שם אחד מהמותן של שחקן שיגיע ואולי לא יבקיע 30 שערים בעונה (שיש בה אירופה) אבל יתן מספרים יפים – בנטקה.
תוסיף את סטארידג' כשחקן הרכב מאוגוסט ותוכל להשלים את הפער.

עד אתמול לא הייתי מוכר את סוארז גם ב-60 מיליון פאונד, אבל יש דברים שעוברים את הגבול מבחינתי.

דר"א,
אני לא חושב שהייתי אומר שקבוצה אחרת, כזאת שאני לא אוהד, צריכה למכור את סוארז אם היה עושה אצלה את אותם דברים. אולי השעייה הייתה מספקת אותי. לצורך העניין לא הפריע לי שקנטונה המשיך ביונייטד אחרי מה שעשה. זאת בעייה שלהם להתמודד עם זה, לא שלי.
אבל אני אוהד ליברפול והמקרה של אתמול דוחה אותי ומכעיס. לא כזה דבר אני רוצה לאהוד. מה אני אמור להגיד לילד הדמיוני שלי (שהוא בעצם אני…)? תמשיך לאהוב את הפרא אדם הזה? מה זה שווה כל זה בצורה כזאת? לא רוצה אותו אצלנו.

coon 22 באפריל 2013

הסיבה שהרבה מאוהדי ליברלפול רוצים להיפטר מסוארס כי העליונות המוסרית היא מה שנשאר להם.

הם יכולים לומר שהם מועדון גדול (אני לא מדבר על ההיסטוריה, אלא עכשו) – לא.

הם יכולים לומר שכיף לראות את המשחקים שלהם- לא ממש.

הם יכולים לומר שהם יהיו מועדון גדול שוב- נראה לי בעתיד הדי רחוק.

אז כל מה שנשאר להם להתגאות בו עכשו, זה כמה שג'רארד נאמן, והאוהדים נאמנים, וכולם קלאסה וTOP LADS. סאורס פוגע בתדמית של ליברפול, ואני לא חושב שזה מוזר שהרבה רוצים שהוא יעוף.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

אם היה זה סטיוארט דאונינג, האם הדין שלו היה שונה מצד הנהלה והמערכת של ליברפול? אין לי ספק שכן
כי יש מי שקל יותר לטפל בו ויש מי שמקצועית שווה יותר אז פתאום מחפשים דוגמאות ממקומות אחרים כתירוץ, הנה, שם לא טיפלו נכון.

יונייטד השעתה מיידית את קאנטונה לחודשיים ועוד לפני שהגיע לבית הדין של ההתאחדות, אתה מבין? לא הודעת התנצלות יבשה אלא הרחקה מידיית!
ואם קאנטונה היה נופל/מפיל את עצמנו לאחר מכן, הוא לא היה נשאר בקבוצה עוד שנייה אחת נוספת!

ביונייטד פיטרו מיידית מנג'ר שהיה מצליח ואהוב, טומי דוקרטי וכשהתברר כי ניהל רומן עם אשתו של הפיזיטרפיסט, אתה מבין? פיטרו, בלי להניד עפעף ולא משנה הגביע שהוא הביא רק קודם לכן!

אבל סוארז יכול לקלל קללה גזענית ובליברפול יהפכו אותו לקורבן,
סוארז יכול להמשיך לצלול כפי שאף שחקן לא עשה קודם לכן ובליברפול יחפשו להגיד שבועטים בו,
סוארז יכול לנשוך בן אדם ואתה מה? אתם תחפש להגיד לנו קאנטונה וטרי..ובעוד סוארז לאחר הנשיכה עוד משחק אותה צולע ומדדה וכאילו הוא הקורבן, עניינים כרגיל שם באנפילד…

איפה הקו האדום?
זה לא עוד כיסוח או יריקה, זה כן עוד פעם אותו השחקן ששובר שיאים של גועל נפש!
האם אבא שלקח את הבן שלו אתמול ליציע עם צעיף אדום רוצה שזה הדוגמא שהבן שלו יקבל מהשחקן הכי טוב של הקבוצה?
שחקן ששם באור הכי שלילי את המועדון שלו, מבייש אותו ובכל מהדורת חדשות בעולם רואים היום שחקן של ליברפול נושך שחקן מקבוצה אחרת,
מה זה עשה לקריירה של מייק טייסון אנחנו יודעים, גם על ההשעייה שהוא קיבל בעקבות זאת,
מאיפה אתה בכלל מעז לחפש להגן על זה?
למה לא לבוא ולהגיד, הוא אידיוט, הוא שם ז' על החוקים, הוא מבייש את המועדון ועם כל הכבוד לעובדה שהוא השחקן הכי טוב שלנו, זה לא נותן לו לגיטמציה להתנהג כפרא אדם והקבוצה ואף אחד לא גדול מהמועדון והגיע הזמן לחשוב למזער נזקים, למכור אותו ולהביא מישהו שיודע להבקיע גולים אבל כזה שגם לא יגרום לכאב ראש ולחיות בהרגשה של פצצת זמן קבועה שבכל רגע יכולה להתפוצץ ולקלל קללה גזענית או לנשוך שחקנים אחרים?!

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

יאללה, יאללה.
קודם כל, לא הגנתי עליו. אמרתי שהוא אידיוט.
אני פשוט לא קונה את השטות הזאת של מבייש את המועדון. אתה אומר שיונייטד העיפו מאמן בגלל שהוא ניהל רומן? אז מה קרה עם גיגס בדיוק? ומה עם טרי?
ויונייטד השעו את קאנטונה, סבבה, לסלק אותו מהמועדון הם סילקו? הוא לא בייש את המועדון?
כל השחקנים שמניתי פה עשו דברים שלכאורה ביישו את המועדון וכולם המשיכו לשחק עוד שנים בו ואפילו הפכו לסמל שלו. אז למה סווארז שונה? אולי כי הוא דרום אמריקאי ולא אנגלי או אירופאי?

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

ועוד משהו קטן – רוי קין הודה שהוא שבר בכוונה לשחקן את הרגל. וקין הוא סמל ביונייטד. אף אחד לא חשב לשלוח אותו לקבוצה אחרת.
יש פה המון צביעות ביחס לסווארז

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

ומייקל אואן הודה בספר שלו כי חיפש לפגוע בשחקן יונייטד כששיחק במדי ליברפול, חידד את הפקקים כתב ובמשחק עצמו פצע את רוני יונסן 2 דקות לאחר תחילת המשחק,יונסן ירד על אלונקה, ליברפול לא הענישה את אואן, גם לא ההתאחדות.
אתה רוצה שנמשיך בדוגמאותכי אני בקלות יוכיח לך שיונייטד נענשה בחומרה הרבה יותר על דברים שבליברפול עברו חלק, מצד המועדון או מצד ההתאחדות וכלפי הקבוצות.

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

אתה לא מבין, זה בדיוק מה שאני אומר – זה מה שכולם עושים. ועדיין, משום מה אף אחד לא קרא למייקל אואן בושה למועדון. למה? אולי כי הוא אנגלי?
זה לא תחרות של איזה מועדון גרוע יותר. לכל המועדונים יש את הדוגמאות האלו. משום מה, רק סווארז הוא זה שרוצים להעיף (וטבז ובלוטלי, אתה רואה קו מנחה)?

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

יאללה יאללה תגיד לאחותך ואם אתה לא יודע להגיב לעניין!

אתה לא קונה את השטות הזו של מבייש את המועדון כי הוא השחקן הכי טוב של ליברפול, אם זה היה דאונינג היית אומר אותו הדבר?!
יונייטד פיטרה את טומי דוקרטי, המנג'ר שלה ובגלל שניהל רומן עם אשת הפיזיוטרפיסט, אשה של מישהו מתוך המערכת ביונייטד!
ראיין גיגס זיין את אשתו של אח שלו, זו בעיה משפחתית שאין לה שום נגיעה למועדון שנקרא מנצ'סטר יונייטד.
ג'ון טרי היה צריך לעוף לכל החיים מנבחרת אנגליה ולאחר שבגד בחבר לחדר ההלבשה!
קאנטונה בייש את המועדון ונענש בחומרה, 8 חודשים הוא לא שיחק כדורגל.
חזר כמו גדול ולא פגע בזבוב לאחר מכן, לא כרטיסים אדומים, לא שערוריות, כלום!
אם היה נופל בקוד התנהגותי לאחר מכן, הוא לא היה נשאר שנייה אחת נוספת.

והנה חזרנו לעניין שסוארז הוא דרום אמריקאי ובאנגליה מחפשים את הזרים…לך תמכור תותים עם הדמגוגיה הזו!
סוארז היה גר מספיק שנים באירופה בכדי לדעת מה המשמעות של להגיד נגרו לשחקן שחור, אלא אם כן אתה רוצה להיות תמים כשזה נוח לך.
סוארז אתמול נשך בן אדם, לא התקשורת עשתה זאת, לא הציבור "הגזעני" באנגליה עשה זאת!

בני תבורי 22 באפריל 2013

טל,
בחייאת רבאכ, עסק משפחתי? כל כך נמוך?

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

בני

הכי נמוך שיש ובתוך המשפחה ולא בתוך המועדון או עם נגיעה למעודון.
גיגס עצמו יצא עם אותה אחת עוד לפני שהכיר אותה לאחיו, מה שהיה במשך השנים מגעיל אותי, לא מבין את רמות המוסר שלו אבל אין לזה שום נגיעה ליונייטד.
לא מעניין אותי מה קורה בחדר המיטות של שחקן בבית הפרטי שלו
וכל עוד זה לא משפיע,פוגע במועדון.
בקהאם הלך עם שמלות ושם לק על הציפורנים כשטייל עם ויקטוריה ברחבי לונדון, אני חשבתי שזה דוחה, שהוא עושה מעצמו צחוק אבל על הדשא וכשלבש את הבלייזר והחולצה של יונייטד לא היה לזה נגיעה.

איציק 22 באפריל 2013

אם הוא היה נושך כלב שמירה של המעדון ול אדם, זה היה בסדר?
אתה מערבב מכול הבא ליד, עם הגיון פנימי עקום.
לפי ההגיון שלך, סוטים, רוצחים ואנסים זה בסדר, רק שיעשו זאת מחוץ למועדון. בתוך המועדון, אסור למעוך זבוב. הגדרה מעניינת להתנהגות ראויה לרוח המועדון.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

איציק

אם אנחנו מדברים בפן פלילי, אנסים, סוטים או רוצחים, לקלבוש וכמה שיותר מהר ולא משנה היכן הם משחקים,
זה מרגיע אותך או שיש לך דמגוגיה יותר מצחיקה בכדי כאילו לאתגר אותי?

איציק 22 באפריל 2013

טל,
זו לא דמגוגיה וזה לא מצחיק אבל אתה רדוד, כי הוא יכול מבחינתך לצאת מהכלא ולא רק לחזור לשחק (ריצה את עונשו) כי אם גם לייצג את המועדון, כיוון שזה נעשה מחוץ לתחומי המועדון.
עכשיו נניח שהוא התריד את אישתו של קולגה בחדר ההלבשה. גם עכשיו הוא ריצה את עונשו באותה מידה, אך הפעם הוא מוקצה. זו צביעות.
מועדון זה גוף שיש לו כללי התנהגות גם מחוץ למועדון, כיוון שהוא מייצג את המועדון בכול מקום שהוא נמצא. כשהוא לא מבזה את המועדון, ולא משנה היכן הוא עשה זאת, הוא אמור להענש על-ידו. זה יכול להיו נזיפה, כנס, השעיה או זריקה מהמועדון. תלוי בחומרת המקרה ותלוי בקוד של המועדון. לזיין לנו את השכל שזה נעשה מטר מחוץ למועדון להבדיל ממטר בתוך התחום של המועדון, זו צביעות הכי נמוכה שיש.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

בחג המולד כשהייתי במנצ'סטר שוחחתי עם אוהדי סיטי בפאב, הם לא רצו את באלוטלי וקיוו שימכרו אותו כמה שיותר מהר ולמרות שהוא אחלה כישרון ואחלה דמות שקל לאהוב אבל פגע בקבוצה מקצועית עם ההתנהלות שלו ובייש אותם עם הטיפשות שלו ואין קשר להיותו שחקן זר כי קרלוס טבז ששם עליהם קצוץ בעונה שעברה, חזר לשחק, הוריד את הראש והוא עבורם אליל גם היום.
ג'ואי בארטון אנגלי שגדל באקדמייה של סיטי וגם אותו הם שמחו להעיף ואחרי שהתנהג כפושע בתוככי הקבוצה ולכן מספיק עם הדמגוגיה כי קל יותר לסלוח לשחקן אנגלי אבל לא לזר.

רועי 22 באפריל 2013

אבל סוארז הוא לא כזה. מחוץ למגרש ובחדר ההלבשה הוא מצטייר כאדם נחמד וחביב מאוד. הבעיה שלו היא שיש לו ג'וק בראש. הוא חי את המשחק והתשוקה שלו למשחק גורמת לו לעשות שטויות. הוא צריך להיות מושעה על התנהגות בלתי הולמנת ואלימה על מגרש הכדורגל. לא על עצם היותו טראבל מייקר או פרובלמטי או מפלצת או בושה למועדון. הרחקה למספר משחקים וזהו.

רועי מ 22 באפריל 2013

כמה שאתה צודק.

בן אדום 22 באפריל 2013

כל הכבוד.. כתבת בדיוק רב את מה שחשבתי.
פרא אדם שאין לו מקום באף קבוצה שמכבדת את עצמה

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

ורק משהו נוסף לגבי מקרה קאנטונה, הוא עשה מעשה חמור אבל לאחר שנפל לבור שהציב לו "אוהד" שקילל אותו קללות גזעניות, אותו "אוהד" אגב כמה שנים לאחר מכן הורשע בבית משפט על שוד תחנת דלק!
ובקיצור, קאנטונה טעה כשהיה חלש לפרובוקציה שהופעלה נגדו,
מה התירוץ אתמול של סוארז, שאיבנוביץ' שמר אותו מספיק טוב?
יחי ההבדל הקטן!

עידן. 22 באפריל 2013

להשוות בין מה שעשה קאנטונה ובין מה שעשה סווארז אתמול זו השוואה מגוכחת לחלוטין. כמוה גם ה"בושה למועדון" שהשניים גרמו.

אין ספק שסווארז אידיוט וצריך להענש בחומרה על מה שעשה. אבל עם כל הכבוד, לבוא ולספר על קווים אדומים כאלה ואחרים ומנגד להגן על כך שיוניטד לא זרקה את קאנטונה אחרי המקרה שלו מהקבוצה, זו צביעות ממדרגה ראשונה. (כמו גם לספר על מאמן שנזרק מהקבוצה בעקבות רומן, אבל לשכוח את מקרה גיגס).

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

בדיוק

amitpros 23 באפריל 2013

נכון

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

מקרה גיגס לא קשור בלירה ליונייטד, מקרה טומי דוקרטי כן, יחי ההבדל הקטן.

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

ומה עם מקרה קין? וקאנטונה? איפה היה המוסר הנעלה של אוהדי יונייטד אז? אם סווארז בייש את המועדון, אז מה שקאנטונה עשה היה הרבה יותר גרוע. ועדיין, הוא חזר לשחק בקבוצה אחרי ההשעיה.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

סוארז חזר לשחק אחרי הקללה הגזענית כלפי שחקן שחור.
קאנטונה נפל פעם אחת וחזר ולא נפל עוד.
סוארז נפל אתמול פעם נוספת…

בני תבורי 22 באפריל 2013

טל,
שאלה: נניח לצורך הדיון בלבד, שגיגס היה מזיין את הילד של אחיו בחדר המיטות הפרטי. זה כן היה עניין של המועדון, או שגם זה היה עסק משפחתי? וודאי שלא, כי זה עניין פלילי, נכון? עכשיו, סוארז עשה מעשה שלא יעשה על מגרש הכדורגל והיה צריך להיות מורחק באדום. השופט לקח החלטה מאותו מקום ממנו נלקחה ההחלטה להתעלם מהדריכה של רוברט הות' על סוארז. נכון? לא. יפה? לא. משרת את ערכי המשחק? לא. אבל מה, השופט לא הגיב ובזה צריך להסתיים הדיון בפרשה. תנו לנו להתבוסס במבוכתנו, אתם הרי יודעים על מה אנחנו מדברים.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

בני

אם היה עושה זאת, גיגס היה יושב בכלא וביונייטד היו מרגישים מבוכה ובושה גדולה לעולמים.
אבל אתה אולי מפספס את הנקודה שלי,
לא משנה לי אם היה צריך להיות מורחק באדום או לא,
לא מעניין אותי אם השופט ראה או לא ראה את האירוע,
גם לא באמת מעניין אותי מה יהיה העונש מצד ההתאחדות, אני כבר רגיל שליברפול מקבלת עונשים חמורים פחות, אני חי עם זה באהבה כי הקבוצה שלי פשוט טובה יותר על הדשא.
גם לא יזיז לי אם ליברפול תחליט להשאיר אותו,
אני יודע שאם סוארז היה שחקן יונייטד שנתפס, נענש על הקללה הגזענית שלו, אקט שפגע בקבוצה תדמיתית ומקצועית, כזה שדופק את הקבוצה ובגלל היותו צוללן חסר תקנה (כמה פנדלים ליברפול לא מקבלת בגלל שאף שופט כבר לא קונה את הצלילות שלו?) ואתמול פעם נוספת במדי ליברפול מתנהג כקניבל, אני לא הייתי רוצה שחקן כזה בקבוצה שלי ולא משנה כמה שערים הוא יודע להבקיע,
ואתה?

איציק 22 באפריל 2013

האם כיוון שהוא עשה זאת כשהוא במועדון ליברפול, ולא המועדון שלך, אחרי שליברפול היו (היפותטית) מעיפים אותו היתה לוקח אותו אליך. הרי זה היה מחוץ למועדון שלך, אז זה לא איכפת לך, זה בסדר. רק עכשיו נסביר לו שאצלנו לא צריך לעשות דברים כאלו.

יוסי מזרחי 22 באפריל 2013

בני.
אתה מכיר אותי. אני לא מתחסד ולא בטיח.
אבל, אני לא מקבל את הדברים שלך. לא ממך.
למה? כי זה שהשופט לא ראה, זה לא טיעון אמיתי לאוהד של מועדון בסדר הגודל של ליברפול.
היו לכם שחקנים גדולים ממנו וכנראה עוד יהיו, אבל האיש הזה, בדמותו הוא כתם עבורכם,בלי קשר לשום דבר אחר.
ונניח שלא קראתי את טל (המנצסטרי),והטיעונים והדוגמאות שהביא לא רלוונטים אז וויכוח איתו מכשיר את השרץ??. מה שאתם עושים (אתם באופן כללי, אוהדי ליברפול) הוא לעשות מהשחקן גדול מהמועדון. זה מה שהיית רוצה שיתקבע בתודעה?
ואם תתקוף את קנטונה והמכות לאותו חלאה (ואני מודה, בעיני זה לא היה מספיק) זה יהיה רלונטי לענין ואם תבקר בחדר המיטות של גיגס זה לא אותו דבר, הרי לא אומרים על סוארז שהוא סוטה או פדופיל.
אני מהמר בבטחון לא קטן, שהמועדון יבין את המשמעות ויפרד ממנו.אולי זה יהיה פיצוי לעיסקת קרול האומללה,אבל זה כבר בתחום הכדורגל ובוא נפריד את הנשיכה מהמגרש הזה.

עידן. 22 באפריל 2013

טל- יודע מה? אני מקבל את מה שאתה אומר לעניין גיגס.

עדיין יש את התקרית של קאנטונה.

לא מעניין אותי למה זה קרה וגם לא מעניין אותי מה העונשים שהוא קיבל או איך הוא התנהג -אחרי- התקרית.

הדבר היחידי שמעניין אותי זה התקרית עצמה.

ובתקרית עצמה קנטונה עזב את שדה המשחק, רץ ליציע, ובעט בעיטת קראטה באוהד שצפה במשחק.

אני לא יכול לחשוב על אירוע חמור יותר ששחקן כדורגל יכול לבצע וגם אם סווארז יעשה עוד 20 עבירות משמעת זה לא ישווה למה שעשה קאנטונה.

אני עצמי לא מאמין בלהעיף שחקנים מהמועדון על עבירות משמעת, אבל אם היה מקרה בו קבוצה צריכה הייתה לזורק שחקן באופן מיידי מהמועדון, זה המקרה של קאנטונה. לטעון שצריך להעיף את סווארז ומנגד להצדיק את השארת קאנטונה ע"י יוניטד זו בכלל בדיחה עצובה.

יוסי מזרחי 22 באפריל 2013

עידן,
ראיתי מקרוב את המקרה ההוא.
זה היה כמו שתיארת.
המשחק התנהל לו על מי מנוחות, האיש ההוא פיזר פרחים ושר את המרסיליז,וכל כולו היה חיוכים ומעדנות.ואז, החליט אותו פורע צרפתי, להפר את השלווה!!!
ופתאום בלי סיבה (מוצדקת או לא) בחר באותו איש תמים ובעט בו!!!. וכולנו, אוהדי היונייטד תמכנו בו והסברנו למה השאר צבועים והבאנו דוגמאות למכביר,( הכל התנהל התופעת דורפן 1.0,שאל את הוותיקים).

עידן. 22 באפריל 2013

יוסי- כפי שתוכל לראות בתגובה שלי, אני לא תיארתי בכלל את המקרה. להפך, הבהרתי שבכלל לא מעניין אותי מה קרה שם לפני.

ובאמת לא מעניין אותי מה אותו אוהד אמר (כמו שלא מעניין אותי מה אמרו האוהדים לרון ארטסט), מבחינתי הוא הראה יכל להראות לו תמונות בהן הוא- האוהד שוכב בו זמנית עם אשתו ועם הבת שלו.

שם דבר לא מכשיר את מה שקנטונה עשה. הוא עזב את את השדה, רץ ליציע ובעט באוהד. זה כל מה שמשנה וכל היתר זו הערת שוליים.

עכשיו, אין לי בעיה עם הדעה שאומרת להעיף את סווארז מהמועדון (גם אם אני לא מסכים איתה), אבל יש לי בעיה עם צביעות.

אם אמרת שצריך להעיף את קנטונה מהמועדון- ברכות, אתה לא צבוע.

GA'02 22 באפריל 2013

התירוץ של סוארז שתוך שבלהט של משחק הדם הדרום אמריקאי שלו (ואנא אל תאשימו אותי בגזענות) מרבה לעלות לו למוח ומידי פעם מסתובב לו משהו בראש והאיש פשוט מפסיק לחשוב לרגע.

הוויכוח הוא אחר,האם התקשורת הצבועה בממלכה לא מפרקת אותו בגלל היותו זר.אז הוא נשך לו את היד? נו אז מה? רגע קומי ולא יותר מזהאולי אדום ועוד איזה השעיה ממשחק או שתיים

austaldo 22 באפריל 2013

בוא נישאל שאלה עקרונית: על מה *כן* קבוצה צריכה לזרוק שחקן מהקבוצה? אני מסכים איתך שהשטויות של סוארז (עד עכשיו לפחות) שוות עונשים משמעתיים ולא זריקה מהקבוצה – אבל מה כן?

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

התשובה פשוטה – ברגע שהרווח על המגרש לא שווה את זה. אם שחקן לא מספיק טוב או שהשטויות שלו על המגרש עולות לקבוצה ביוקר יותר מאשר הרווח – אז הוא צריך ללכת.

בני תבורי 22 באפריל 2013

austaldo,
על כל מה שאי אפשר להסביר אותו כחלק ממה שעובר על שחקן במשחק (היד של מרדונה, הבעיטה של קנטונה) כמו למשל ההצהרה של רוי קין שנכנס בשחקן כדי לגמור לו את הקריירה.

איציק 22 באפריל 2013

ראשית הוא פרחח, אך מה שיותר מדאיג זה שאחרי המשחק נבדק ונמצא שסוארז לא מחוסן ועכשיו איונוביץ' יצטרך לקבל זריקות וסוארז יכנס לעשרה ימי הסגר. למרות זאת, שמענו כבר את סוארז מבין את טעותו, התמצל, ויש שאומרים שהביא תשורה לאיונוביץ, חתכה מהאוזן של הוליפילד. ממש יפה.
חוץ מזה, חלוץ ענק ושחקן נשמה. הוא מאזן את ג'רארד, אשר מת להתפרץ פעם עם איזו יציאה אך זה נוגד את אופיו. הם היין-והיאנג האחד עם השני, בלי אחד מהם ליברפול תתפרק.

ג'רמייקל רוג'רס 22 באפריל 2013

הוא כבר נשך מישהו שהיה באייקסhttp://www.youtube.com/watch?v=8_4jioyxn6k

תומר חרוב 22 באפריל 2013

אין דבר יותר מיותר משני אנשים(או יותר) שמנהלים ויכוח על המוסריות כביכול של תאגידי הענק שהם מחבבים…

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

זה ממש לא מה שאני עושה. אני אומר שכל התאגידים הם לא מוסריים ולכן זה בכלל לא לעניין לשפוט שחקן לפי ה"מוסריות" שלו. שחקן צריך להשפט על המגרש

תומר חרוב 23 באפריל 2013

אין לי ויכוח איתך אריאל.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

עבורך תאגידי ענק, עבורי משפחה, אני מצטער בשבילך שאין לך את הרגשות הללו או שיש לך ורק כלפי איזו קבוצה שכונתית בעלק כדורגל בישראל, יש לך בעיה עם זה?

אופיר 22 באפריל 2013

מוזר מה שכתבת לתומר. אתה חושב שאתה אדם טוב ממנו כי הקבוצה שאתה אוהד מנצחת?

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

אני כתבתי משהו על היותי אדם טוב ממנו?
אם כן, איפה כתבתי זאת?
הקבוצה שלי שעכשיו מנצחת, כשגדלתי באהדה שלי כלפיה היתה כזו שמפסידה באופן די קבוע!
הוא חיפש להטיף על מה או לקבוע מה מיותר וכשאין לו פסיק של ידע כלפי מה אני או אחרים מרגישים כלפי אותם מועדוני הכדורגל,
לא זכור לי שאני הטפתי או הערתי לו אי פעם כלפי אהדה שלו לאיזו קבוצה שכנותית בישראל!
יש לך בעיה עם זה?

אופיר 22 באפריל 2013

ה- "יש לך בעיה עם זה?" זה משהו שלמדת מהחוליגנים במנצ'סטר ונדמה לך שזה מגניב באיזושהי צורה?

יוסי מזרחי 22 באפריל 2013

אופיר, לא צריך להגיב על כל משפט, רק כדי להיות אחרון.
הדברים של טל ראויים ומה לעשות, גם עניניים.

תומר חרוב 23 באפריל 2013

טל, נראה לי שהבנת את דברי לא נכונה ובכלל לקית ברגישות יתר(וזה בסדר, גם לי זה קורה כשמדובר במושא האהדה שלי).
לא התכוונתי לזלזל באותנטיות שלך כאוהד, ממש לא. התכוונתי לפן הויכוח שניהלת עם אריאל בקשר למוסריות של המועדונים, כי גם אוהד צריך להיות בעל מודעות עצמית. אין באמת עליונות מוסרית של מועדון אחד על השני או של אהדה אחת על השניה, בסופו של דבר הכדורגל בנוי כולו אותו דבר, הגדולות לוקחות מהקטנות יותר שלוקחות מהקטנות מהן וכולם שמחים כשיש גול.
זה נראה לי מיותר להתנצח לגבי ההבדלים בין ההתנהגויות של ליברפול ויונייטד, כאילו שזה אומר משהו עליך ועל אריאל ועל הבחירות שלכן לאהוד את הקבוצות הללו. השתמשתי במונח תאגידי ענק, כי הן אכן תאגידי ענק.

אופיר 22 באפריל 2013

טל המנצ'סטרי, אתה צריך להחליט מה באמת חשוב לך כאן.
דיברת על הילד שצופה בסוארז ומקבל מסר שלילי – אתה חושב שהילד הזה לא שומע על גיגס ואשתו של אחיו? לדעתך זה מסר שלילי פחות?

אם העניין הוא הלבנת הפנים של המועדון שאותו אתה מייצג, אז התנהגות כמו של גיגס גרמה ליונייטד נזק תדמיתי גדול בהרבה מזה שגרם סוארז לליברפול, וזה בכלל לא משנה מה קרה על הדשא, בתוך המועדון או בחדר המיטות. אם הענין הוא חומרת התקיפה הפיזית, מה שסוארז עשה לא מדגדג אפילו תקיפה פיזית של אוהד (קנטונה) או סיום הקריירה של שחקן בכוונה תחילה (קין).

דבר נוסף, לא נראה לי שאתה ילד. אתה כבר אמור לדעת שמוסר זה עניין מאוד לא אבסולוטי. צורת הויכוח שלך שבה ברור לך שהמוסר לצדך קצת תוקפנית לטעמי.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

אופיר,

הילד לא ראה את גיגס מזיין את אשתו של אח שלו על הדשא באולד טראפורד, נכון?

אני לא מחפש ששחקני כדורגל יהפכו לצדיקים, גם אני לא צדיק, רחוק מזה והלוואי וכולם יהיו פול סקולס, אנשי משפחה שפויים ושקטים אבל אין לי שליטה על זה או זכות להגיד להם מה לעשות בחדר המיטות.
על הדשא, כשהם מייצגים את המועדון, המועדון שאני אוהד, אני לא רוצה שום רבב קיצוני.

גיגס גרם לעצמו אישית נזק תדמיתי, גם אני מסתכל על גיגס אחרת, חבל לי כי הוא היה דמות נערצת ובלי קשר לחולצה אותה לובש, אבל זה לא משהו שיש לי זכות לבוא אליו בטענות ואם יש לו בעיות בתוך הבית בינו לבין אישתו ואם בחר ללכת לחפש זיונים אצל אשתו של אח שלו.

קאנטונה תקף אוהד ביציע שקילל אותו קללות גזעניות, בוא לא נשכח את זה!! (איבנוביץ' לא עשה שום דבר רע כלפי סוארז) נפל בפח, תקף ונענש הכי בחומרה שאני זוכר אי פעם.
במשך השנים לאחר מכן שחקנים קיללו, דחפו וירקו על אוהדים ולא קיבלו פסיק מהעונש שקאנטונה קיבל.
רוי קין לא גמר את הקריירה של האלנד, בבקשה ללמוד את העובדות לפני שמציגים אותן, הלאנד גמר את הקריירה בגלל פציעה ברגל השנייה ובלי קשר לאותו תיקול מכוער של קין.

יריב ס. 22 באפריל 2013

פעם ראשונה שאני מסכים עם אוהד ארסנל

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

אופיר

לא למדתי כלום מהחוליגנים של יונייטד,
יש לך בעיה עם זה?

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

ורק בכדי לסכם את הדברים כי הכל כבר מפוזר ובכל זאת אני עסוק מאוד היום, אני צריך ללכת לקנות בקבוקי שמפניה ולשים אותם בקירור, אתם יודעים סקאוזרים, ביונייטד עומדים לחגוג היום אליפות 20…

ג'ואי בארטון, עבר פעם אחר פעם עבירות משמעת בתוך המועדון, כאלה שביישו את המועדון ולמרות שגדל באקדמייה שלהם,למרות שהיה נחשב לשחקן הכי חשוב וטוב שלהם (היו ימים כאלה, לפני עידן השייח' ויא יא טורה), בסיטי הוא עבר את הגבול ומכרו אותו.
אותו ג'ואי בארטון צייץ בטוויטר כנגד הנהלת ניוקאסל וכשהיה שחקן ניוקאסל, הוא לא נשאר בקבוצה הרבה זמן לאחר מכן, שבר קוד התנהגות, פגע בשם המועדון ועף עד לצרפת.

את אריק קאנטונה קילל אוהד קללות גזעניות, בוא לא נשכח את זה למרות שזה נראה פה שכשמקללים שחקנים של יונייטד קללות גזעניות זה בסדר אבל כשמחפשים להעניש שחקן זר של ליברפול אז זה רק בגלל שהוא זר, נכון?
אוי לצביעות…
ובכל אופן, נפל לבור של אותו אוהד, בעט בו והורחק מיידית מיונייטד למשך חודשים ובסיכום הכללי ולאחר בית הדין של ההתאחדות ל 8 חודשים!
ריצה את עונשו, חזר לשחק ולא מעד עוד לעולם.
סוארז קילל קללה גזענית שחקן שחור בעונה שעברה, הורחק ל 8 חודשים,ריצה את עונשו, חזר ושוב נפל…עד מתי סקאוזרים?

טומי דוקרטי זיין מאחורי הגב את אשת הפיזיוטרפיסט ביונייטד, ברגע שגילו זאת ביונייטד הוא פוטר, ולא משנה שהוא היה מנג'ר מצליח ואהוד(בדיוק זכינו בגביע אנגלי אחרי ניצחון בגמר על ליברפול, דפקנו לכם טרבל היסטורי)
ראיין גיגס זיין את אשתו של אח שלו כשהיה ערום בחדר המיטות בביתו או בבית מלון ולא על הדשא באולד טראפורד, עם יד על הלב, כמה ממכם מזיינים מאחורי הגב? ואיך אתם מענישים את עצמכם מי מכם שפזל הצידה ונפל?

רוי קין לא גמר את הקריירה של האלנד, האלנד פרש לאחר פציעה ברגל השנייה.
רוי קין כשהודה כי חיפש לפגוע בו בכוונה נענש והורחק ל 5 משחקים.
מייקל אואן בספר שלו כתב על כי כשהיה שחקן ליברפול חידד את הפקקים שלו וחיפש לפגוע בכוונה בשחקן של יונייטד ערב משחק בין הקבוצות, חיפש ופגע,
רוני יונסן ירד על אלונקה, למייקל אואן שלום, הוא לא נענש ע"י אף אחד.

גרהאם סונס, שחקן אגדי ומנג'ר עבר בליברפול התבייש אתמול עד עמקי נשמתו באולפן הטלוויזיה של סקאיי כי סוארז מייצג את המועדון שבו הפך לאגדה (סונס)
כן, אני יודע שסונס שבר קוד כשהלך לדבר בזמנו עם הסאן ועדיין,
הוא לא מופיע לכם מדי פעם בחלומות ורודים מניף את גביע אירופה כשהשפם שלו נוצץ?

כרגיל אתם מחפשים להיות קורבנות ומחפשים לתרץ זאת כאומרים, הנה גם ביונייטד וגם בצ'לסי וגם ב…
אתם כבר לא הקבוצה הגדולה מפעם, ממזמן לא,
אתם עדיין מועדון גדול, מפואר, נחשב ואהוד ולא משנה כמה שנים לא זכיתם בתואר אליפות,
כלומר השם שלכם לא נהרס בגלל חוסר ההצלחה על הדשא.
עכשיו תעשו בדק בית ותחליטו על מה יותר חשוב לשמור, על כבוד המועדון והשם של המועדון או לתת לאיזה בהמה לטנף ולטנף ולצאת נקי ורק בגלל שהוא יודע לכבוש גולים?
גם אולדרידג' וראש ידעו לכבוש גולים, גם פאולר,
תמיד יהיה מי שיבוא לכבוש גולים, אבל לא צריך לסבול מישהו כזה שגם שם קצוץ ומטנף את החולצה שאותה הוא לובש.

כל טוב ואל תשכחו, אתם אלה שביקשתם שנחזור כשיהיו לנו 18 אליפויות, יש לנו כבר 20…
ד"ש לדלגליש ותודה על 150 מיליון פאונד שזרק לפח על רכש כושל בשנה וחצי.

משה 22 באפריל 2013

איזה קללות גזעניות כבר יכול לקבל אדם צרפתי לבן שיגרמו לו לצאת משיווי משקל. אתה מגחיך את הטענות הגם ככה מגוחכות שלך בטיעון הזה.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

איזה?

צרפתי…באנגליה…תחשוב שוב, חזק יותר.

או שרגע, אם קיללו גם את האמ אמ אמא שלו ואחותו זה בסדר ובן אדם לא יכול לאבד את העשתונות בגלל זה(ומה שלום זינדין זידאן למשל?)

משה 22 באפריל 2013

תחת איזו הגדרה קללות נגד אמא שלו ואחותו זו גזענות ? תחת ההגדרה "אני אוהד פנאט שמוכן לעוות מונחים לטובתי האישית" ? איבדת את זה לחלוטין.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

אתה כבר למדת ויודע איך אנגלים תופסים צרפתים כשאתה ממשיך לשאול קושיות או שעדיין מתקשה להבין איזו קללות גזעניות אדם צרפתי לבן יכול לקבל מאנגלי?

בחייאת משה, תאתגר אותי אחרת זה משעמם.

משה 22 באפריל 2013

קשה לאתגר רמה כ"כ נמוכה של פאנטיות וחוסר קוהרנטיות.
בהצלחה.

עידן. 22 באפריל 2013

העצוב הוא שנראה שאתה באמת מאמין למה שאתה כותב…

אני אחזור שוב ופעם האחרונה. אין ולעולם לא יהיה כל מקום להשוואה בין החומרה של מה שעשה קאנטונה ובין מה שעשה סווארז, גם אם נחבר את כל הפעמים יחד. להבדיל אלף אלפי הבדלות, הדבר דומה להשוואה בין מי שביצע רצח לבין מי שביצע 3 עבירות של גניבה.

אם היית בא ואומר- "מנצסטר טעו שלא העיפו את קאנטונה באופן מיידי מהקבוצה אחרי המעשה שלו", היה מקום להתייחס לטענות שלך ולערוך השוואה בין המקרים.

ברגע שאתה מקבל ומצדיק את אופן הטיפול של מנצסטר בפרשיית קאנטונה ואז טוען בלהט שליברפול צריכה להעיף מייד את סווארז כי הוא "מבייש את המועדון", הרי שאתה פשוט צבוע.

איל אומרים. הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

עידן

ממש לא יזיז לי אם בליברפול לא יעיפו את סוארז,
הם כן יעשו בשכל אם ימכרו אותו בקיץ הקרוב כי הוא הפך להיות לבעיה מקצועית(מורחק ליותר מדי משחקים בעונה, צולל נון סטופ וליברפול נדפקה העונה בלא מעט עבירות ברורות עליו,גם ברחבה וכששופטים כבר לא קונים אף נפילה שלו) ותדמיתית ול 2 הדברים גם יחד יש השלכות רעות.
מעבר לזה, השחקן עצמו לפני מספר שבועות כבר החל להכשיר את הקרקע לגבי עזיבה אפשרית,דיבר על כך, הוא רוצה ליגת אלופות, ליברפול רחוקה מלתת לו את זה.
עכשיו היא יכולה להרוויח עליו כסף גדול ולחזק היכן שצריך.
אם היה מצב דומה ביונייטד, זה מה שהייתי מבקש שיעשו בקבוצה שלי.
לו קאנטונה היה ממשיך לבעוט באוהדים ולפגוע בקבוצה, הוא לא היה נשאר שנייה אחת נוספת.
קאנוטנה קיבל עונש חסר תקדים וריצה את חובו לחברה או שעד שלא יתלו אותו בכיר העיר זה לא יספק אותך?

אני לא רואה אף גמל ולא דבשת של גמל, אני רואה שדים אדומים חוגגים הערב.

MCMANAMAN 22 באפריל 2013

צודק
רק אחרי ששחקן בועט בכמה אוהדים זה הגיוני להרחיק אותו מהמועדון
מעולם לא הייתי יותר מאושר להיות אוהד ליברפול…

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

יופי נחמה

יוסי מזרחי 22 באפריל 2013

אכן אושר צרוף….

עידן. 22 באפריל 2013

החלק הראשון של התגובה שלך הוא בדיוק הדיון הענייני שהיה צריך להתנהל מלכתחילה. אני יכול להבין את העמדה הזאת ואפילו אולי להסכים איתה.

באשר לחלק השני, כבר אמרתי שאני בעיקרון נגד העפת שחקנים בגלל עבירות משמעת והדברים נכונים גם לקאנטונה. אני רק טוען שאם מתחילים להשתמש בטיעונים של "בייש את רוח המועדון ורוח הכדורגל", הרי שהוא הראשון שהיה צריך להישלח החוצה מהקבוצה בה שיחק.

GA'02 22 באפריל 2013

טל

ה"כשיהיו לכם 18 אליפויות תבואו לדבר איתנו" אחלה של הברקה ומי כמוני יודע שזה תמיד כיף לעקוץ את הנמסיס שלך…יפה לך רק תזכור ואל תשכח (לעולם) שהגלגל תמיד עושה את מה שגלגלל תמיד עושה…

קח את כל ה 20 אליפויות שלך ודחוף אותם לאתה יודע לאן (לא בקטע רע אחי),ליברפול לעולם יהיה מועדון גדול יותר מהיונייטד.

ואם כבר דרישות שלום,גם קרליטוס מוסר לך אחד כזה,במיוחד לפרגוסון.

שלך באהבה,סקאוזר גאה

יואב 22 באפריל 2013

לעולם לא תהיו גדולים יותר.
גם בעונת הירידה היה לנו את ממוצע הקהל הגדול בליגה.
יש לך דש מכל כך הרבה אנשים שזה כבר לטרחן.
אז נסתפק במסטיק של הסר. מספיק מכובד בשבילך.
יום טוב אה…?

יוסי מזרחי 22 באפריל 2013

GA'02 .
מזמן לא צחקתי כל כך ואני לבד במשרד, רק שלא יאשפזו אותי….
.
ליברפול הוא מועדון גדול במונחים עולמיים,(יותר במונחי עבר),
אבל להשוות ליונייטד? זה הרבה יותר דומה להשוואה בין פנתינאיקוס לריאל מדריד. ועשיתי איתך חסד.
ואני,בדיוק כמוך, 'אובייקטיבי'.

בני תבורי 22 באפריל 2013

טל המנצ'סטרי,
נגמרו אפשרויות התגובה בתרד הקודם אז הנה חדש: לשאלתך, אם יש אלוהים, סוארז לא הולך לשום מקום. אני לא מתבייש בו ולא מוכן לוותר עליו. הוא ירצה עונש והכל יבוא על מקומו בשלום. אני אקנה לילד שלי חולצה שלו ואספר לנכדים שיהיו, שסוארז היה השחקן הכי מרגש בתקופתו וגם אהב לנשוך. אתה תקנה לילד חולצה של גיגס ותספר לנכדים שיהיו שהיה השחקן הכי מרגש בתקופתו וגם אהב מאוד את בני משפחתו. אתה לא מבין שאתה מפסיד כאן? פעמיים, לא רק בדיון, גם אצל הנכדים. כשפרשת גיגס התפוצצה לא העליתי על דעתי בכלל אפילו להגיב בנושא, בוודאי לא בפוסטים של אוהדי יונייטד. לך משום מה זה הולך קל.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

בני,

יש אלוהים, גם הוא אוהד יונייטד.

אין לי בעיה, תחיה בשלום ובשמחה עם הבחירה שלך מה לספר לנכדים,
והלוואי ותספר להם הכל על סוארז וגם תוסיף שלמרות הכל, תארים הוא לא הצליח להביא לקבוצה.

בעתיד אני אספר לילדים על גיגס שהוא השחקן הבריטי הכי מעוטר אי פעם, על המוזריות שלו בחדר המיטות אני אהיה נבוך, אתבייש לספר.
כשהם יהיו ילדים גדולים הם יוכלו לבדם לחטט בארכיון של הסאן והמירור.

אני מפסיד פה פעמיים?
תקרא בדיוק את התגובה המסכמת שלי קודם לכן.
לא היתה לי בעיה להתדיין איתך וגם אם היית מגיב בזמנו על פרשת גיגס,
לא רואה בעיה למה צריך להיות לי קשה להגיב בנושא שחקן של ליברפול ובפוסט של אוהד ליברפול, אני לא מתבייש והולך עם האמת שלי
והיא מנצחת, כמו יונייטד.

כל טוב.

בני תבורי 22 באפריל 2013

כל טוב.

יריב ס. 22 באפריל 2013

פוסט על שחקן ליברפול בבלוג של אוהד ליברפול ביום שאתם זוכים באליפות ואתה עסוק איתנו ולא בקנית השמפניות – תתקדם, כמה רגשי נחיתות נותרו בכם

יואב 22 באפריל 2013

lol
אוי האירוניה.
יש זמן לכל. גם להשתתף בדיון מעניין וגם לחגוג בערב.
מה תגיד עלי? יש לי שתי חגיגות פוטינציאליות היום.
תתרכז בלענות עניינית. לנתח אנשים זה קצת גדול עליך חביבי. בטח כאלה שאתה לא יכול לקשור להם את השרוכים בכל מה שקשור להבנה, השקעה, רגש וכסף שהושקע באהבה שלו.
תחזור אלי אחרי שתיהיה 20 פעם באנפילד.
רגשי נחיתות עלק.

יריב ס. 22 באפריל 2013

כנראה יש לי פרופורציות בחיים שלאחרים אין, בכל מקרה אין לי אובססיות כלאחרים לשום דבר על פני הכדור ובעיקר לא לספורט שעבורי הוא הנאה גרידא.
מעבר לכך, לצערי מצבי הכספי הספיק לי לנסיעה אחת לליברפול ואחת נוספת לגמר ליגת האלופות, מה לעשות המשכנתא לוחצת.
והיום כשתזכו באליפות אני אחשוב על אבא שלי שאהד אתכם ואדמיין אותו מחייך בסיפוק שם למעלה

יואב 22 באפריל 2013

יריב, תשובה יפה.

matipool 22 באפריל 2013

יריב – ביג לייק .
תרגיש טוב – גם אני הצלחתי לראות את ליברפול רק פעמיים בחו"ל ( ועוד פעמיים בארץ באייטיז ) .
תמסור ד"ש לח'ברה בפייסבוק של הפגישת מחזור . החלטתי בסוף לא לפתוח חשבון .

MCMANAMAN 22 באפריל 2013

+1

יוסי מזרחי 22 באפריל 2013

רגשי נחיתות?? אולי רחמנות.אולי גדול.

רועי מ 22 באפריל 2013

חחחח

dtnsgl 22 באפריל 2013

אה, אז מנצ'סטר מנצחת? לא שמנו לב לזה…

כבר כתבתי למעלה שאני כאוהד ליברפול אשמח אם סוארז לא ימשיך בעונה הבאה ומאמין שזה לא סוף העולם.
אבל גם כתבתי שאם הוא היה בקבוצה אחרת אז זה לא היה מעניין אותי.

מה כ"כ חשוב לך שליברפול תמצה עם סוארז את הדין? אתה יכול לדרוש את זה מההתאחדות שתתן לו עונש הולם, אבל לעזאזל – מה אכפת לך מה קורה במועדון של ליברפול? למה השם שלו כ"כ חשוב לך?

אין לך דברים יותר חשובים לעשות היום? אני בתור אוהד יונייטד לא הייתי קורא מילה היום על נשיכה של שחקן מהקבוצה שבמקום 7.

משה 22 באפריל 2013

הוא למד להיות קטנוני כמו המנג'ר שלו. גם אחרי 20 אליפויות יש לו רגשי נחיתות מולנו.

יואב 22 באפריל 2013

משה,
אתה במשטרת המחשבות?
לא ניתן להגיב כאן אם אתה אוהד יונייטד?
אני מכיר מצויין את טל. הוא לא יודע לאיית רגשי נחיתות. לא מופיע במילון שלו בכלל.
ופרגי זרק אתכם מהמרפסת מנזמן. ומאז הוא בעיקר מתעסק בלנצח, אתה יודע. לא אתכם חלילה, אלא את כללללל אלה שמעליכם.

באבא ימים 22 באפריל 2013

שאלה תיאולוגית:

איך אלוהים אוהד ינייטד מאפשר את מינכן?

*** אל תקפוץ – הפעם לשם שינוי הויכוח שלי איתך אינו כאוהד יונייטד אלא כמי שמציין את אלוהים. מברוק על האליפות.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

באבא ימים

אומרים שאלוהים לוקח בחזרה את הכי טובים שיש…

תודה.

רועי מ 22 באפריל 2013

איך לקח אם לא קיים?

יוסי מזרחי 22 באפריל 2013

הבסיס דומה להנחה שליברפול הוא (היא) מועדון ענק במונחים עולמיים…

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

איך לא קיים? כשהייתי בברצלונה ב 99 ומוסקווה 08 הוא אישית ירד לרגע למטה ללחוץ לי את היד ביציע ולהביא חיבוק מנצח.

יריב ס. 22 באפריל 2013

שכחתם לשלוח לו כרטיס לוומבלי לפני שנתיים :)

יואב 22 באפריל 2013

כשאני רואה את זה בקונטקסט של מכביסל, הצביעות מתגלה בשיא כיעורה.
אז איפה אלו שתקפו את המערכת שהגנה על אולסי פרי?
כנראה שמוסר זאת שבשבת שנעה לכיוון החולצה שאתה אוהד.
תמיד חשבתי שמכבי היו אצילים כשלא זרקו את אולסי לכרישים.
חלק מהמגיבים פה, שיסלחו לכוכב שלהם תמיד, לא.

בהקשר סוארז, הוא קצת הופך לנטל. כי למרות כשרונו העצום, ליברפול לא יכולה להרשות לעצמה את כל ההרחקות המשמעותיות שהתנהגותו מייצרת.

בני תבורי 22 באפריל 2013

יואב,
תן לי את סוארז כמו קנטונה אחרי ההרחקה…

יואב 22 באפריל 2013

מסכים בני.

יוסי מזרחי 22 באפריל 2013

יואב??!
למה אתה מסכים??
הוא עוד יביא אותם, במצב התיאורטי החדש אל סף המקום הרביעי.תיזהר.

MCMANAMAN 22 באפריל 2013

אני אנסה לעשות את זה מהיר –
1. שחקן שנשך פעמיים(!!!) בקריירה שלו שחקן אחר צריך להיות מורחק ממגרשי כדורגל. מה קשור ביס? איך אתה מגיע לסיטואציה שאתה נותן ביס לשחקן יריב? אני יכול להבין תיקול קשה, מרפק תוך כדי ריצה, גלישה עם 2 רגליים לעבר רגל ואפילו נגיחה בחזה. לתת ביס לשחקן אחר? בעיניי זה משהו בלתי נתפס. כששחקן עושה את זה פעמיים במהלך הקריירה היחסית קצרה שלו(אולי הוא גם נשך מישהו באורוגוואי?) יש לו בעיה(כנראה נפשית שדורשת טיפול) ולא איכפת לי איפה הוא משחק.
2. לי אישית קשה עם סוארס עוד מהיד שלו במונדיאל. אני לא הולך להסביר את זה כי כבר טחנו את זה אבל מבחינתי זה היה דוגמה לחוסר ספורטיביות ואני מעדיף את המשחק שלי כמה שיותר ספורטיבי.
3. קאנטונה בעט באוהד ששילם כסף כדי לראות אותו והורחק ל 8 חודשים. סוארס קילל שחקן אחר והורחק ל 8 חודשים. אם נחליף את השמות המוכרים אין אדם אחד שהמשפט הזה ישמע לו הגיוני – שחקן כדורגל בעט באוהד וקיבל אותו עונש כמו שחקן שקילל שחקן אחר? כאשר טרי עשה את זה הוא הורחק ל 4 משחקים.
אני לא אכנס לענייני יונייטד נגד ליברפול כי זו לא הנקודה. הנקודה היא מה מועדונים ובתי משפט עושים עם דברים כאלו ולצערנו לא מספיק.
לצורך העניין אם אני הייתי בעלים של מועדון הייתי מעיף את ראיין גיגס לפני קאנטונה כי עם יד על הלב מעולם לא זיינתי מאחורי הגב! בטח ובטח לא את אשתו של אחי!!ואני גאה בזה!!!

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

סוארז הורחק ל 8 חודשים??

תנסה 8 משחקים…

matipool 22 באפריל 2013

מקה – על סעיף 1 אפשר להתווכח אבל סעיף 2 היה כל כך ספונטני ,אינסטקטיבי וחלק מהמשחק . לא קשור בכלל לחוסר ספורטיביות .
אם ג'יימי שלנו היה שם על הקו עם נבחרת אנגליה במעמד הזה – הוא לא היה הודף עם היד ?

פיכח 22 באפריל 2013

בתור אוהד יונייטד, צר לי על הטון המתלהם שלך, טל.
גם חבל שאתה מתחפר ואינך מודה בהיקש הברור מאליו בין מקרה סוארז למקרה קאנטונה. (הפרטים לגבי הקללה הגזענית ממש לא רלוונטיים – בוודאי לא ביחס לחומרת התקיפה).
לעומת זאת, אני מסכים איתך בנוגע לגיגס – מצטער, אבל בעיניי אלימות גרועה מבגידה. גם רוב העולם המערבי מסכים איתי – עובדה שזו עבירה על החוק וזו לא. בכלל, לא נראה לי נכון לדרוש משחקני כדורגל אמות מידה מוסריות נעלות, אבל אלימות או גזענות כה בוטות בפומבי, זה מעבר לגבול.
גם מקרה קין לא באמת דומה. יש הבדל בין מעשה לא ראוי – גם חמור מאוד – של שחקן, לבין אלימות חייתית. אני לא דורש מריאל להעיף את פפה למשל, למרות מעשיו. ההתנהלות של קין ופפה, גם אם אינה ראוייה – עדיין לא חורגת מטווח המעשים האפשריים בכל משחק פיזי. גם פציעה מכוונת היא לפעמים אסטרטגיה. אבל האסתטיקה של גזענות או נשיכה מוציאה אותן מהטווח הזה.
עם קין ופפה הייתי מוכן לגור באותו בניין – עם סוארז וקאנטונה לא. ברור לי ששניהם, גם בחיים האזרחיים הם חלאות אדם.
לו הייתי אוהד ליברפול, הייתי מת שהוא יעוף.

MCMANAMAN 22 באפריל 2013

טל אתה צודק. לא שמתי לב אפילו. סוארס לא שיחק רק 3 חודשים בערך.
matipool, בכוונה כתבתי שלי אישית יש בעיה איתו עוד מאז אותו משחק. זה חלק מהצד הילדותי שלי שמסתכל על המשחק הזה עדיין כמשהו טהור… :)

כוכב עליון 22 באפריל 2013

וואו, איזה דיון התפתח כאן,לא ציפיתי לזה..טל המנצ'סטרי, למרות שנחגוג הלילה ביחד (ולא במובן של גיגס ואשת אחיו או מי שזו לא הייתה שם),לא מסכים איתך, אני גם לא כל כך מסכים עם אריאל שמדובר על רקע גזעני, לדעתי זה היה דווקא בני (אבל לך תזכור אחרי כל כך הרבה תגובות), זה תלוי בחשיבות השחקן ותו לא (לבטח קאנטונה לא היה במבחן אחרי שחזר, להיפך, הוא חזר כאליל). הרי הדוגמא שנתת היא הכי טובה, ג'ואי בארטון. אם ג'ואי בארטון היה משחק בליברפול אתמול ונושך את טרי (בא לי דווקא טרי) היום הוא כבר לא היה בליברפול, אבל לא מדובר בנחלת ליברפול בלבד, אלא כל קבוצה אחרת כולל האלופה שבדרך. האלופה שלנו. עכשיו אפשר לעזוב את השטויות ולהתרכז במה שחשוב באמת, וזה לשים את הטראומה של שנה שעברה בצד?

GA'02 22 באפריל 2013

שתי קבוצות אני באמת אוהד באירופה,ליברפול ואייקס (ברסה אני סתם רוצה שתנצח כי פשוט מגיע להם).כל מה שאמרת על סוארז נכון ומדוייק והבריטים הצבועים האלה סתם נופלים עליו,זאת אומרת לא סתם (כי מה לעשות יש לו יציאות של אידיוט),אבל כמו שאמרת משום מה על לואיס זה תמיד יותר ארסי.הוא צולל ברחבה? סו פאקינד וואט? ככה זה אצל רוב הדרום אמריקאים!!! הוא אמר (או לא אמר) לאברה שהוא קוף? נו אז מה בלהט המשחק גם אני מנבל את הפה! מפה ועד למה שעושים לו שם בממלכה הדרך ארוכה! בדבר אחד רוג'רס צודק בליברפול אף אחד לא מעל המועדון.

בחלומות שלי אני רואה אותו חוזר לאייקס ואם לא אייקס הוא יתאים כמו כפפה ליד לצ'אבי את אינייסטה את מסי,וכל זה חצי מחיר מהצעצוע ההוא מברזיל.

מה שכן הנשיכה אתמול הייתה הזויה,מה נסגר איתו? מה הוא חש לעצמו?

יותם מילר 22 באפריל 2013

סוארס שחקן גדול וגם יישאר כזה לא משנה באיזה קבוצה ישחק הבעיות שהוא עושה במגרש הרבה פחות גרועים מהשטויות של באלוטלי או ארשבין בסופו של דבר אם כמה שזה מגעיל להגיד את זה אם השופט לא ראה זה כנראה לא קרה….ynwa!!

יואב מקטמון 22 באפריל 2013

אני רוצה להגיב לטקסט של אריאל, לא לכל הדיון שהתפתח אחר כך עם טל.
כל המגיבים שקראו להעפתו של סוארז מליברפול היו דווקא ממשפחת ליברפול עצמה (אלן האנסן, ג'יימי רדנאפ, גראהם סונס). לא קראתי אף תגובה של הסיר או כל אחד אחר מיונייטד או מצ'לסי.
כל זה בניגוד למה שאריאל כתב, עד כמה שאני מבין.
ואני מסכים דווקא עם אגדת ליברפול אחרת, ג'ון בארנס, שאמר שסוארז לא בייש את ליברפול אלא אך ורק את עצמו.

ובמאמר מוסגר – 20 אליפויות!!!
לא הולך ברגל, הא??

באבא ימים 22 באפריל 2013

העבירה של קין ללא ספק חמורה יותר מזו של סוארס משני טעמים:

(א) המניע – זה לא היה בלהט המשחק ולא נבע מרצון לנצח במשחק. הוא תכנן את זה מראש בגלל סכסוך בין כמה שנים ביניהם וזה בפשטות עבירה פלילית. הסיבה שקין לא הורשע בפלילים (ואפילו לא הואשם) היתה שבזמנו לא היו לכך ראיות. ההודאה המאוחרת בביוגרפיה שלו הביאה את האלאנד להגיש תביעה אזרחית. אם קין היה מאשר בבית המשפט את מה שכתב בביוגרפיה שלו הוא היה יוצא חייב בדין. הוא לא אישר.

(ב) חומרת הפגיעה.

לגבי קאנטונה – למרות שכולנו נסכים שיש אוהדים שמגיע להם בעיטה בראש, הקהל הוא לא חלק מהמשחק. אין מה לעשות.

תכלס' על אף הכיעור במעשה של סוארס, כמה זה באמת יותר חמור מלהעיף מרפק למישהו?

באבא ימים 22 באפריל 2013

ואגב – ברכות על האליפות. מי כמונו יודע כמה זה שווה.

אסף THE KOP 22 באפריל 2013

לסיכומו של דיון.

אני מציע לחייב את סוארז לשחק עם רסן ולמכור אותו למועדון הידוע כמוביל בעולם וביקום כולו בכל הקשור למדידה אינפנטיסמלית של אמות המוסר של שחקניו ומאמניו.

אסף THE KOP 22 באפריל 2013

אגב,

שדפו נשך את מסצ'ראנו, הוא יצא רק בצהוב.
לא הרחקה ולא בטיח.

http://www.youtube.com/watch?v=JzXBSvngRR0

צור שפי 22 באפריל 2013

לא אוהד את אלה או אלה והנה החצי שקל שלי: העמדה המוצגת בפוסט בעייתית כי היא למעשה מוציאה את המוסר מהמשוואה. במידרג המוסר שלי הנשיכה הרבה יותר גרועה מהבעיטה של קנטונה והמסקנות צריכות להיות בהתאם.

באבא ימים 22 באפריל 2013

סלח לי צור – כאשר אינך טורח אפילו לנסות ולנמק מדוע נשיכה גרועה מבעיטה – קשה לקחת אותך ברצינות.

צור שפי 23 באפריל 2013

באבא. זה בסדר, לא תמיד צריך לקחת אותי ברצינות. ההנמקה שלי היא לא שנשיכה גרועה מבעיטה וגם לא שקנטונה (לכאורה) פעל באופן מתוכנן וסוארז מהבטן. אני יותר סובלני לקנטונה כי הוא פעל נגד חלאה גזענית (אומנם באופן פסול) בעוד שסוארז תקף שחקן עמית שלא עשה שום דבר רע.

רועי מ 22 באפריל 2013

צור. קאנטונה לא פעל באינסטינקט. אלא תכנן את זה. הוא חשב לפני שעשה את מה שעשה סוארס הגיב מהבטן

יוסי מזרחי 22 באפריל 2013

מה שאומר שקנטונח מצויד במח וסוארז לא ??

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

אולי. אבל טיפשות היא לא משהו שצריך להעניש בגללו, נבזות דווקא כן

בני תבורי 22 באפריל 2013

יוסי יקירי,
סופסוף מצאתי אפשרות להגיב לך…
אתה לא מתחסד ואני בהחלט כועס על מופע הצדקנות של כמה מאוהדי ושחקני עבר בליברפול. רק תזכורת קטנה לגראהם סונס: ממך התחילה הנפילה, לא מסוארז.
לעצם העניין, אני לא מתחבא מאחורי השופט לא ראה, דורפן עדי שאני לא מתעסק עם שופטים גם כשהם פוסקים לרעתנו באופן לא מוצדק. אני רק טוען שהעבירה המכוערת של סוארז, שאכן הייתה, מצדיקה כרטיס אדום מהיר יותר ממהירות האור. השופט לא ראה או לא חשב שזה מוצדק, מים מתחת לגשר. הצפיות מליברפול להעיף את סוארז מוגזמות ומופרכות. ולגבי קנטונה, (רק בנינו ואם תצטט אגיד שאתה משקר), מאותו יום שהוא התפוצץ על האוהד הגזען המטונף ביציע, התאהבתי בו קשות. העונש שקיבל היה מוצדק, אבל האמירה החד משמעית נגד גזענות היא סמל בעיני לא פחות מהמכות של בובאן לשוטר בדרבי של בלגרד. ברור שסוארז צריך להיענש, אבל כדאי לזכור שעבירה שנעשתה בקונטקסט של משחק כדורגל, מן הראוי שתטופל באותו קונטקסט, לא בהשוואה לרצח עם או משהו כזה.

יוסי מזרחי 24 באפריל 2013

בני ידידי. גם אני שונא מתחסדים.
הגישה שלי כלפי סוארז ומקומו בליברפול אינה חדשה. אני חושב באמת שמועדון מסדר הגודל של ליברפול לא יכול להרשות לעצמו יחסי ציבור כמו שסוארז (שהוא שחקן יוצא מגדר הרגיל)מספק לו.חשבתי כך אחרי התקרית עם אברה וכתבתי את הדברים.
אני הרי לא באמת שונא את ליברפול, ואני יודע את גישתך למשחק ואת הכבוד שאתה רוחש ליריב ממנצסטר, כך שהענין הוא מעבר לאיך צריכה ליברפול לנהוג, כי אני אוהד יונייטד.
אני לא רוצה משוגעים, לא אצלי ולא אצל היריב הכי קשה ובעיני, הכי מכובד. ולברפול היא באמת יותר גדולה מאיזה שהוא שחקן שהיה הווה או ישחק בה. וגם יונייטד.
.
מצד שני, נכון גם נכון להוקיע צדקנים וטהרנים למינהם.
.
ובאשר לבובאן, את בטח זוכר מה עשה לו אותו אירוע עם השוטר בהיבט של מקומו ומעמדו בעיני העם.
לא הייתי מרחיק לכת בהערצת קנטונה על המכות, אבל גם לא להיפך. וגם ממך אני מבקש שלא לצטט אותי, אבל בעיני הוא יצא גבר.

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

הבעיטה של קאנטונה היתה באוהד, סווארז נשך שחקן אחר, זה סוג שונה לגמרי של פעולה שבכלל לא ניתן להשוות בינהם. רק תזכור איזה עונש קיבל רון ארטסט בארה"ב כי הוא עלה ליציע והרביץ לאוהד. האוהדים הם מחוץ לתחום תמיד, זה בסקאלה אחרת.
וחוץ מזה, אני רואה את הנשיכה, שבסך הכל האימפקט שלה היה מינימלי, כהרבה פחות חמורה מכניסה לרגליים של שחקן במטרה לפצוע. יש פה אלמנט שזה נראה ברברי, או אם תרצה – אינפנטלי (ככה ילדים מתנהגים, נושכים, כשמעצבנים אותם) אבל מבחינת הנזק, לנשיכה אין כמעט כזה.
אם אתה מתעסק במוסר, שזה נשמע לי טיפשי לגמרי כשמדברים על משחק כדורגל – אז נראה לי הרבה פחות מוסרי לפצוע שחקן מאשר לנשוך אותו.
אני לא מנסה להמעיט בחומרת העבירה, אמרתי שהוא צריך להענש. אבל לא צריך להפוך את זה לסוף העולם

נר הלילה 22 באפריל 2013

גרייזיס,
גדל ברחוב ? זה בדוק או סתם הנחה שלך ?

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

גדל ברחוב זה סוג של ביטוי. הכוונה היא שכמו מארדונה ואחרים, הוא למד את הכדורגל שלו ברחוב באורגוואי. הוא מזבר על זה הרבה בראיונות.
וזה גרייזס, זה לא קשה, כתוב בכותרת. לא מבין למה צריך לעוות את השם

כוכב עליון 22 באפריל 2013

אז לא הבנתי מה גזען פה? האנגלים שרוצים להרחיק רק זרים כהגדרתך או אתה שמכליל כל אורוגוואי (אני חושש שהאורגוואית שעובדת איתי תינשך אותי מחר)

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

אני לא מכליל את כל אורגוואי, אני מדבר על מה שסווארז בעצמו מדבר עליו. תקרא קצת

כוכב עליון 23 באפריל 2013

טוב, נו, במארסיי זה נהוג לבעוט בצופים שבאים לראות כדורגל בשכונה..אני מניח שסוארז כבר לפחות 10 שנים לא באורוגואי, הוא בטח מבין שלא נושכים סתם אנשים חפים מפשע, בטח הוא הבין את זה כבר אחרי המקרה בהולנד

אריאל גרייזס 23 באפריל 2013

ראית איפה שהוא שניסיתי להצדיק את ההתנהגות שלו?

אודי 22 באפריל 2013

מזבר?

אריק 22 באפריל 2013

סוארז לא יכול להישאר. לא בגלל המעשה אני לא מתחסד. בגלל הרי חקה בפרצופו של המועדון שיצא מגידרו כדי להפוך אותו לקורסן. ליברפול לא יכולה להפוך עצמה לקורבן תמידי. כי אליפות לא תגיע ככה. אפשר למכור את זידאן ורונאלדו ולשרוד. סוארז הוא אדיר ושחקן השנה שלי בלות. אבל לא צריך לאפשר לו הכל רק בגלל שהוא ככ טוב. ליברפול מ עדון גדול ממנ.

אריק 22 באפריל 2013

פאקינג גלקסי

אלון רייכמן 22 באפריל 2013

אריאל, אני נוטה להסכים עם מה שכתב היום גבריאל היידו על העניין:
http://www.sport5.co.il/blog.aspx?FolderID=2897&docID=141357&lang=HE

משה 22 באפריל 2013

למה התחלת שוב ? עד שטל שתק כמה דקות עם ראיית העולם הרחבה והממוקדת שלו ? נתת לו פלטפורמה לבזבז עוד כמה מסכים עם התיאוריות הנאורות שלו.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

משה,

לא שתקתי, המשכתי לדסקס בהנאה ונהנתי מכל היום הזה עד עכשיו, על הדרך להוכיח גם אותך ואגב,
חיפשת כבר לקרוא מעבר על אנגלים וצרפתים ומה שבינהם או ששוב בחרת להתעצל כאומר, זה טל עם ראיית עולם עקומה..הוא הבעייתי ולא אתה זה שחסר ידע?

ומצד שני, אל תטרח, זה גדול עליך.

עוד מעט נלך לפאב, נשתה גם לחיי הבורות שלך.

סע לשלום.

משה 22 באפריל 2013

טיפשות ויהירות הן לעיתים תוצאה של יחסי מין בתוך המשפחה אבל כל עוד זה קורה מחוץ לקבוצה זה בסדר. אל תחכה לי לבירה, אני רוצה לקרוא את הדוקטורט שלך בנושא מלחמת מאה השנים.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

לא חיכיתי, גם לא הזמנתי, כרגיל יש לך קושי להבין, כמה לא מפתיע…

משה 22 באפריל 2013

תת רמה.

יואב 23 באפריל 2013

טל,
מה אתה מתייחס בכלל לאוהד כורסא המריר הזה?

טל המנצ'סטרי 23 באפריל 2013

יואב,

אתה צודק, לרגע נפלתי לרמה שלו, טעות שלי.

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

כן, אנחנו די חולקים את אותה הדיעה, הייתי אומר

אריק 22 באפריל 2013

טל. אתה באמת חושב שיונייטד יותר מוסרית? בחייך

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

אריק. לא, היא פשוט יודעת לטפל נכון יותר ברגעי משבר ושפל.

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

בוא נגיד שגם הרבה יותר קל לה לעשות את זה מהעמדה שבה היא נמצאת

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

קל? אין קל בעולם, אתה מרוויח את המקום שלך בזכות עבודה קשה, מחשבה וניהול נכון ועובד לא פחות קשה בכדי לשמור על היציבות הבריאה הזו.
אני חושב שזה היה המנג'ר של רדינג שאמר לפני כמה שבועות, יונייטד היא דוגמא מושלמת לאיך מועדון כדורגל צריך להתנהל.

באבא ימים 22 באפריל 2013

אתה חושב שפרגי היה מעיף את סוארס?

אריק 22 באפריל 2013

טל אני מעריץ אץ אהבתך למועדוננו האהוב, אבל לצערי כמו כל תאגיד ענק בעולם חומרי יונייטד מתנהגת כבריון לא פעם. לא הייתי מרחיק ואומר שיונייטד היא האור. אני מתקשה להגיד אם אתה נשמע כמו מכביסט או הפועליסט (אולי זה בעצם אותו דבר?)

אריק 22 באפריל 2013

באבא. חד משמעית – כן. בגלל שאחרי המקרה עם אברה והצורה בה קני שם את הצוואר עבורו היתה אמורה לגרום לו להתיישר ואם הוא לא עשה כן – אז אין לא תקווה והמכירה היא עניין של תזמון.

גיל 22 באפריל 2013

ההבדל בין מקרה קאנטונה לסוארז הוא 18 שנה. זה הזמן שעבר מאז המקרה של קאנטונה ועד היום. תרבות הספורט השתנתה והסובלנות כלפי שחקנים קטנה מאוד. אני מעריך שהיום קאנטונה לא היה נשאר ביונייטד אחרי מקרה כזה.

לי דווקא אין בעייה שסוארז ישאר בליברפול. זה רק ישמש מראה לעליבות של המועדון שחייבת לשמור בכל מחיר על השחקן היחיד שטוב אצלה. אבל לכל הפחות הוא צריך לקבל השעייה משמעותית ורצוי בתחילת העונה הבאה.

אריאל גרייזס 22 באפריל 2013

היה נשאר באבוה

גיל 22 באפריל 2013

אני ממש לא בטוח.

אריק 22 באפריל 2013

גיל אל תעלב, אבל התגובה ל"קאנטונה לא היה נשאר" היא אחת: חחחחחחחחח
או בעצם גם LOL

גיל 22 באפריל 2013

כלומר אידיוטית.

אריק 22 באפריל 2013

אבל ביקשתי לא להיעלב… קאנטונה בחיים לא היה עף מיונייטד. נקודה.

גיל 22 באפריל 2013

לא נעלבתי, אני פשוט חושב שהתגובה שלך דוחה ואידיוטית.

אריק 22 באפריל 2013

יופי

באבא ימים 22 באפריל 2013

אגב – איכשהוא כל הווייתו של קאנטונה מצטמצמת לבעיטת הקונג פו, כאילו זו העבירה היחידה בקריירה שלו ומעבר לכך מדובר בחנה בבלי. הזקנים שבינינו זוכרים מקרה ראש לא קטן שיותר מפעם אחת ראה אדום מול העינים. אתם יודעים מה – כאשר מדובר על גאונות כדורגל, מסירות מוחלטת למשחק ושריטה עמוקה במוח – סוארס זה השחקן הכי דומה לקאנטונה שאני יכול לחשוב עליו.

אופיר 22 באפריל 2013

טור טוב על ההחמרה בטיפול ב-"מקרי פה" (נשיכות, יריקות) לעומת תיקולים מסוכנים (לעתים נסיונות פציעה מכוונים):

http://www.guardian.co.uk/sport/blog/2013/apr/22/luis-suarez-liverpool-bite-chelsea

מוזר בעיני (בלשון המעטה) שמישהו יחשיב את המעשה של סוארז חמור יותר מזה של קין.

amitpros 23 באפריל 2013

אופיר אתה צודק
בעיני ללכת עם מרפק אחורה בעלייה לכדור גובה שברור שיש מאחורה מגן ויש סיכוי שהוא יפצע,או סתם לדרוך על שחקן שוכב הם מקרים הרבה יותר חמורים מנשיכה.ואני בכלל לא מדבר על שחקנים שהולכים לפרק רגליים של שחקנים אחרים.
מה שכן נשיכות אמורות להפסיק בערך בגיל 3.
סוארז אידיוט, ומגיע לו להיענש, אבל אם דפו קיבל צהוב על אותה העבירה סוארז לאא מור לקבל יותר מכמה משחקים בחוץ, ורק בגלל שהוא שחקן הם היסטוריה בעייתית של עבירות משמעת

הקופ בישראל 22 באפריל 2013

למה ללכת רחוק ולחפש במועדונים אחרים.

בלאמי כמעט הרג את ריסה לאחר שתקף אותו ערב המשחק מול ברצלונה בחוץ בליג"א עם מקל גולף , המועדון שיחרר אותו בתום העונה.

אבל כשהמועדון היה זקוק לשחקן איכותי ומנוסה שישלים את הסגל , לא היתה בעיה לאף אחד במועדון ולאוהדים פה לקבל אותו בזרועות פתוחות בחזרה למרות המקרה ההוא , לתמוך בו ולהיות עצוב שהוא עזב בתחילת העונה הנוכחית.

ביום שאני אחשוב שסוארז לא מועיל לטובת המועדון על המגרש ומחוצה לו , אז אני אהיה בעד שיחרור שלו.

כרגע אנחנו נמצאים במצב שלא קרוב לזה.

העניין שעם לואיס שהוא לפעמים מתנהג כמו ילד בעייתי , מחפש צומת לב ולקבל בתגובה חיבוק חם ותמיכה שתמשיך להפרות אותו. הוא פורח מסיטואציות כאלה וכל עוד הנזק למועדון על המגרש לא בא ליידי ביטוי זה בסדר מצידי.

אנחנו לא במאבק על הטופ 4 ואפילו לא 5 שמוביל לליגה האירופית , אנחנו לא יכול לדבר על דברים היפותטים שכרגע המציאות אומרת שבלי סוארז אנחנו נאבקים נגד הירידה.

כשיהיה לנו סגל רחב וחזק אולי יהיה אפשרי לחשוב על שינויים עקב בעיות התנהגות ותדמית , כרגע אנחנו רחוקים מאוד מהסיטואציה הנ"ל.

כרגע לא צריך שיחליפו אותו , אלא שיחזקו אותנו ויביאו לצידו , לצד סטאריד'ג וקוטיניו עוד 3-4 שחקני התקפה איכותיים במקם דאונינג-בוריני-שלבי-קארול.

רודג'רס גם צריך לזכור שבלי סוארז הוא היה מדשדש למטה , שילמד לגבות את מי שמחזיק לו בנתיים את הקריירה ולא להיפך.

תהנו שלואיס אצלנו , עוד הרבה שנים לא ידרוך על מגרשי הכדורגל באנגליה שחקן כ"כ וירטואזי ומעורר מחלוקת שיעשה הכל לטובת הקבוצה שלו והיריבים ימשיכו לחפש סיפורים עסיסים בתקווה להיפטר ממנו.

אני עם סוארז עד הסוף , לפחות הוא לא רוצה שנפסיד או נתרסק אף פעם ויעשה הכל למשח את האוהדים ולמען הקבוצה.

לואיס תביא לנו את הדרבי !

*לאלה שניתלים על סונס , רק להזכיר לכם זה אותו מנג'ר שבזמן כהונתו מכר סיפורי על אסון הילסבורו לXXן (היה שחקן גדול אבל נשאר איש קטן).

אריק 22 באפריל 2013

אני אכתוב עברית הפעם – סוארס צריך לכת רק מסיבה אחת – אחרי שהמועדון הלביש את כל השחקנים בחולצה שלו ויצא מעורו כדי להגן עליו, התנהגות כזאת היא יריקה בפניו של המועדון ומשהו שהמועדון לא אמור לקבל. יש כאן שבירה חמורה של ההיררכיה והיררכיה, תשאל את פרגי ומוריניו היא הדבר החשוב ביותר.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

באבא ימים

אני חושב שפרגי לא היה נותן לסוארז להגיע למצב הזה והיו מספיק סימני אזהרה לגבי ההתנהגות שלו ובזמן קצר יחסית שהוא בליברפול.
למשל, הטיפול הקלוקל של ליברפול בסאגה עם אברה כשבעצם נתנו לו את הגיבוי וכאילו לא הוא היה אשם אלא הקורבן, זה היה אקט שהכשיר את הנפילה הבאה והנה היא הגיעה.

הקנס שליברפול קנסה אותו היום והשימוש הציני בתרומה לנפגעי אסון הילדסברו וכאילו לקבל עכשיו טפיחה על השכם ולהשכיח את האירוע אמש,לטעמי, לא זו הדרך.

אריק

אני לא מכביסט ולא פועליסט, לא מעניין אותי כדורגל ישראלי.
אני לא אומר שיונייטד היא האור, היא כן מתנהלת נכון הרבה יותר מהרבה קבוצות אחרות וזה קרדיט גדול נוסף לאיש אחד, פרגוסון.
קח למשל את הסאגה עם ויין רוני לפני שנתיים, במקומות אחרים זה יכול היה לזעזע את כל המערכת, תדמיתית, מקצועית, כלכלית, פרגי ברוגע ותוך יומיים גרם לרוני להוריד את הראש, להתנצל ולהמשיך הלאה ויונייטד יצאה מחוזקת, התוצאות גם ואולי היום בערב.

באבא ימים 22 באפריל 2013

קני פוטר ואני מעריך שזה גם קשור לכך שהבעלים לא היו מרוצים מן האופן בו ניהל את פרשת אברה.

נניח שפרגי היה מתמנה במקום קני לנהל את ליברפול. האם הוא היה מעיף את סוארס?

אריק 22 באפריל 2013

סוארז ירד מהפרק ביונייטד בגלל הדוח על האישיות. אבל יונייטד יכולה פשוט לקנות את ברבא או ון פרסי. פול לא.

באבא ימים 22 באפריל 2013

אתה אומר זאת מידיעה? אני לא מאמין שפרגי שלקח את קאנטונה לא היה לוקח את סוארס. סוארס עם כל המופרעות שלו לא יצא לעולם נגד המאמנים שלו דבר שקאנטונה עשה לא אחת.

אריק 22 באפריל 2013

מה זה מידיעה? אני לא מכיר אף אחד בבורד. זה מה שפורסם בזמנו

טל המנצ'סטרי 25 באפריל 2013

פרגי בדק בזמנו גם עם מישל פלאטיני שנתן דיווח חיובי ביותר על הבחור.

יוסי מזרחי 24 באפריל 2013

טל!!
לא מכביסט ולא פועליסט- אז נשארה רק בית"ר!!!
ידעתי שאתה מהטובים!!

טל המנצ'סטרי 25 באפריל 2013

גם לא בית"ר אבל כן ליכוד :-)

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

באבא ימים

אני לא יודע, מעריך שכן והרי הוא אמר(אפילו המליץ)כי ליברפול צריכה לעשות זאת כשזה סירב ללחוץ יד לאברה בפעם הראשונה שהקבוצות הראשונות לאחר האירוע בינהם, אמר שסוארז בייש את המועדון באקט הזה.

טל המנצ'סטרי 22 באפריל 2013

** לראשונה לאחר שהקבוצות נפגשו ולאחר אותו אירוע (סוארז/אברה)

יואב מקטמון 22 באפריל 2013

נראה לי שההתעסקות האובססיבית של אוהדי ליברפול בקאנטונה ובבעיטה שלו באותו אוהד, מקורה בידיעה הברורה והעמוקה שהוא האיש שיותר מכל אחד אחר, אחראי לעשור הגדול ההוא, האיש שהעביר את השליטה באופן מוחלט למנצ'סטר יונייטד, האיש ששינה את הלך הרוח הלוזרי ששרר כעננה כבדה מעל אולד טראפורד כל כך הרבה זמן, האיש שזכה ב – 4 אליפויות ב – 5 עונות (בעונה היחידה בה הוא לא זכה, הוא היה מושעה ל – 8 חודשים. אל תגידו לי שזה לא עונש חמור), האיש שחזר מאותה השעיה ארוכה למשחק נגד קבוצתם האהובה וניצח אותה בפנדל.

אנא מכם, אוהדי ליברפול יקרים, שלו נעליכם מעל רגליכם כשאתם מדברים על אריק קאנטונה.
ואל תזכירו אותו באותו משפט עם סוארז שלכם, זה מעליב.
אני מאחל לכם שתישארו איתו עוד שנים ארוכות, ובין התחזות כזו לרמאות אחרת, תמשיכו ליהנות ממנו.

באבא ימים 22 באפריל 2013

אתה צודק אבל לא באופן שאתה חושב.

ההתעסקות בקאנטונה בהקשר של סוארס הוא שלראשונה מזה הרבה זמן אני רואה שחקן שמבחינת מבנה האישיות והכשרון יכול להיות הקאנטונה של ליברפול. עכשיו תהפוך את התמונה ותראה שאתה עושה בדיוק אותו דבר.

ואפנה בקריאה נרגשת לבעלים:

"אמריקאים נכבדים!

אנחנו יודעים שיש לכם הרבה מה ללמוד אבל אם יש דבר אחד שאתם כאמריקאים אמורים להבין בו זה הרעיון של – franchise player. תבנו את הקבוצה סביבו. פרגי לא נבהל מהעבר המשמעתי הבעייתי של קאנטונה. אין סיבה שאתם תבהלו מסוארס. תתעסקו בקבוצה שלכם לא במה שכל מיני קשקשנים אומרים עליה."

יואב מקטמון 23 באפריל 2013

באבא,
סוארז לא יכול להיות הקאנטונה של ליברפול מכמה סיבות:
1) הוא לא קאנטונה
2) רודג'רס הוא לא פרגוסון
3) הוא לא זכה באליפות עם לידס

חוץ מזה,
אחרי משחק אליפות מהנה במיוחד ובקבוק יין משובח במיוחד, אני ממש לא במצב רוח קטנוני של מי צודק ולמה.
קרא את הפוסט המכונן והמדויק (כמו תמיד) של בני תבורי.
לילה טוב.

באבא ימים 23 באפריל 2013

קראתי. אכן יפה מאוד.

1. קאנטונה היה מקרה ראש הרבה יותר קשה מסוארס. לא פחות אלים והרבה פחות דופק חשבון. תגיד מה שתגיד על סוארס – אין לו את רקורד ההתעמתות עם ההנהלה שיש לקאנטונה.

2. כשקאנטונה הגיע גם פרגוסון לא היה פרגוסון.

3. נכון – רק עם איאקס, תוך שהוא שובר שיאי הבקעת שערים במועדון שראה לא מעט חלוצים גדולים.

amitpros 23 באפריל 2013

+1

סקאוזר 22 באפריל 2013

יורק על אריק הבגט

גיא 22 באפריל 2013

אריאל נפלת (יחד עם 90% מחובבי הספורט בעולם) להתמסחרות של הספורט..

"השיקול היחיד שצריך להיות לגבי ההשארה שלו היא האם הפעולות האלו שלו שוות באמת את הגולים שהוא מבקיע." ועוד כמה משפטים בסגנון שכתבת בתגובות.

ספורט, תכליתו להוות בידור עבור האוכלוסייה! משהו שיהיה כיף לראות בשעות הפנאי. הספורט הוא בשביל האוהדים (אני רק יכול להמליץ על הפוסט הנפלא של של רועי סיני http://debuzzer.sport5.co.il/siny/2013/04/17/%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7/ אצלכם).
לצערנו הפופולריות הגוברות של הספורט בכלל והכדורגל בפרט, גרמה לכך שכיום הוא מייצג בדיוק את ההפך מכך!.

אוליגרכים ושייח'ים משתלטים על מועדוני כדורגל מסיבות אינטרסנטיות. שחקני כדורגל מרוויחים משכורות עתק (ומרשים לעצמם לנגב את התחת עם שטרות), בזמן משבר כלכלי עולמי. כרטיסים למשחק עולים המון כסף, וכל שנה יוצא סט מרצנדייז' חדש ויקר.
גמר הסופראפ האיטלקי מוזז מאיטליה לאפריקה ע"מ שההתאחדות תרוויח עוד כמה ג'ובות ומסיבות פוליטיות כאלה ואחרות, במקום שהקבוצות יעלו לשחק מול האוהדים המסורים שלהן בבית.
ויש עוד אלף ואחד דוגמאות!

כדורגל היום זה מילה נרדפת לכסף!! ושזה המצב אין פלא שאתה מתייחס בביטול למקרה המבזה הזה.

שחקני כדורגל צריכים להיות מודל לחיקוי ולשחק בשביל הקהל שמשלם כסף לראות אותם, אי לכך ובהתאם לזאת עליהם לתת דוגמא אישית.

בספורט כללים בסיסים- חתירה לניצחון וכיבוד היריב ומשחק הוגן.
מי הוא בכלל לואיס סוארס שיחליט שהוא מפר את אחד מהכללים הללו??
מי נתן לו את הזכות להחליט בכלל שהוא מפנה יורק בפנים של האוהדים שבאים לראות אותו.?? הוא מקבל כסף על זה שהוא משחק ספורטאי? שיחזיר באותו מטבע.

מבחינתי נשיכת שחקן יריב שקולה למכירת משחק!.

שורה תחתונה אריאל-
יש דברים שבאים הרבה לפני גולים.

חבל, בדרך כלל אני נהנה לקרוא את הפוסטים שלך (תגובה כמו "יאללה יאללה" לטוקבקיסט גם לא במקום)

אריאל גרייזס 23 באפריל 2013

אני לא מבין איך מה שכתבת קשור למה שאני אומר. מה הקשר בין כסף לבין הנשיכה של סווארז.
ולנקודה עצמה – אני חושב ששחקנים צריכים להיות שחקנים ולא מודלים לחיקוי. מודלים לחיקוי תחפש ברבנות או בפוליטיקה, לא בכדורגל. למה לעזאזל שחקני כדורגל צריכים להיות מודלים לחיקוי? כי הם יודעים לבעוט בכדור?
ואם אתה רוצה מודלים לחיקוי, אז בוא נהיה הוגנים. ראיין גיגס הוא לא מודל לחיקוי יותר מאשר סווארז. למעשה, אני מעדיף שהילד שלי ילמד מסווארז לנשוך מאשר ילמד מראיין גיגס לבגוד באשתו עם הגיסה שלו. אותו דבר עם קאנטונה או ג'ון טרי או רוי קין.
אז בבקשה, לא להיות צבועים.
והיאללה יאללה מופיע גם בטקסט המקורי. זה לא ביטוי של זלזול, זה ביטוי של תפסיקו להיות כבדים ובעיקר דו-פרצופיים. רוי קין היה בן זונה על המגרש הרבה יותר מאשר סווארז ואף אחד לא דרש שהיונייטד תזרוק אותו. אז תעשו לי טובה

איתמר 23 באפריל 2013

אני חושב שאם תעבור על הפרוטוקולים של איגוד המטפלות והגננות הבינלאומי לא תמצא כל כך הרבה דיבורים על נשיכות והטיפול בנושכים. מר גרייזס, ברכותי!

dtnsgl 23 באפריל 2013

טל, אריק, יואב ועוד כמה שיכורים מהלילה (מברוק, באמת – מסכים עם תבורי) – כמה אתם גאים במגן השמאלי שלכם הבוקר?

matipool 23 באפריל 2013

סליחה שאני לא מעודכן – מה קרה עם המגן השמאלי שלהם ?
חוץ מזה , ד'( מותר לכתוב כאן את השם הפרטי שלך ? ) – נראה לי שלקחת קצת קשה מדי את הנשיכה של סוארז , לא ?

dtnsgl 23 באפריל 2013

מתי, זה מה שקרה:
http://metrouk2.files.wordpress.com/2013/04/evra1.jpg?w=650

ומותר להגיד את השם המפורש:)

אם לקחתי קשה את הנשיכה? כן. קשה לי להזדהות עם שחקן שעושה דבר כזה, ואם לא נשאף להזדהות עם השחקנים של הקבוצה – מה נשאר לנו?

matipool 23 באפריל 2013

דותן – תודה .
קטנוני ומכוער .

בני תבורי 23 באפריל 2013

אברה בחור חכם, הוא כבר מכין את השערוריה הבאה כשסוארז, בצדק גמור, יסרב ללחוץ את ידו – אם בכלל יישאר בליברפול.

אביעד 24 באפריל 2013

בני, עשרות אלפי אוהדי ליברפול הוציאו את דיבתו של אברה במשך חודשים. בכיף אפשר לבקר אותו, אבל לא אוהדי ליברפול.

אסף THE KOP 23 באפריל 2013

אין מה לעעשות matipool.

גם 20 אליפויות ודומיננטיות ללא עוררין בליגה לא תוציא מהם את המנטליות של ה"Second best".

אלה החיים.

יוסי מזרחי 24 באפריל 2013

אברה התנהג כמו מטומטם.

אריק 23 באפריל 2013

מאוד! היה מוקד לביקורת קשה בתחילת העונה והתאפס על עצמו באופן מעורר הערכה. לגבי מה שהתכוונת אליו, יש דברים שהם סתם הומור גרוע ולא צריך לעשות מהם שום דבר מעבר, זה אחד מהם.

dtnsgl 23 באפריל 2013

אז תקח גם את מה שסוארז עשה כהומור גרוע (אני לא לוקח את זה ככה…)

אריק 23 באפריל 2013

נדמה לי שסוארז נשך מישהו… בדיחה גרועה, לא יותר מכך. תהיה בטוח שפרגי יעיר לו על זה.

matipool 24 באפריל 2013

רשמי – עשרה משחקים בחוץ לסוארז .
כנראה שליברפול תערער .

Comments closed