ההפסד לסאות'האמפטון

לא ציפיתי שלא נפסיד עד סוף העונה. אבל בטח שלא ציפיתי שההפסד הראשון יבוא בצורה כזאת מאכזבת. עוד לא מאוחר לתקן את הדרוש תיקון

התלבטתי אם בכלל להעלות פוסט אחרי המשחק היום. דיכאון הוא לא בדיוק מעורר רצון לכתוב. אלו הם חייו של אוהד ליברפול, לצערי. מאניה-דיפרסיה תמידית, בעיקר בצד של הדיפרסיה.

כמובן, יש את הדיכאון מההפסד עצמו. חיינו בחלום עד עכשיו, מקום ראשון והכל, והיה ברור שנתפכח מתישהו, אבל דווקא לקבוצה כמו סוטון שהיא לא בדיוק מבריקה (וזה אנדרסייטמנט) וגם בבית – לא כיף.

ומה שממש לא כיף, זאת הדרך.

קשה בכלל להתחיל ממי להאשים פה. למעט מיניולה (נפלא, נפלא), עבודה לא רעה של טורה בצד ימין (עדיף אותו על וויזדום, זה בטוח) ויום לא רע של לוקאס (לא זוכר עבירה אחת ליד הרחבה!) כל השאר היה חושך.

זה מתחיל בברנדן רוג'רס, שמתעקש לשים את אספס במקום שלא מתאים לו וגם מבזבז אותו בתור חלוץ מרכזי וגם משאיר חור עצום במרכז המגרש, בהיעדרו של קוטיניו. חור שפשוט לא מסוגל ליצור לחלוצים שלנו כלום. העובדה שרואים את סטארידג' יורד כל כך אחורה רק מעידה על התסכול שלו.

brendan-rodgers

אני גם ממש לא מבין את מה שהוא ניסה לעשות עם ארבעת הבלמים, אבל בהנחה שאנריקה היה פצוע (אם כן, איך הוא שיחק את החצי שעה האחרונה?) ורוג'רס לא סומך על וויזדום, אז זה סביר – אבל אני לא אוהב את השינויים האלו ממשחק למשחק.

מעבר לרוג'רס, לא ראינו כלום בחלק ההתקפי. לא סטארידג', כמובן לא אספס, הנדרסון מתמקד במשימות הגנתיות ולא חד מספיק והכי הכי גרוע – ג'רארד פשוט נראה איום ונורא. הוא מאבד כדורים, לא יוצר מצבים ולא מצליח לנווט את ההתקפה כמו שצריך (ואיכשהו, שני המצבים הכי מסוכנים של ליברפול היום הגיעו מבעיטות חופשיות שלו. לך תבין)

לפני תחילת העונה דיברתי על זה שהגיעה השעה כנראה להתחיל לבנות חלופה לסטיבי, כי פשוט אי אפשר לסמוך עליו שיציל אותנו כל הזמן. והנה, למרות שג'רארד נראה איום ונורא, הוא עדיין באנקר ולא מוחלף. אני חושב שזאת טעות.

החדשות הרעות מהמשחק הזה, כמו גם קודמיו, היא שההתקפה פשוט לא מייצרת מספיק מצבים.

החדשות הטובות  הן שלמרות משחק שבו שום מערך לא תפקד, עדיין הפסדנו רק 1-0.

החדשות הבאמת טובות הן שההשעייה של סווארז נגמרה.

אם היו נותנים לנו בתחילת העונה להשיג 10 נקודות מחמשת המשחקים הראשונים, אני חושב שהיינו לוקחים את זה. עכשיו הגיע הזמן שרוג'רס יתאפס על עצמו, יתן רק למי שטוב לפתוח בהרכב, ולהתפלל שסוארז בכושר הבקעה. אם זה יקרה, עוד לא מאוחר להוציא משהו מהעונה הזאת.

יתרונות הדואופול
הימורי פוטבול שבוע שלישי

No Comments

משה 21 בספטמבר 2013

מסכים למעט לוקאס, הוא לא עשה עבירות מכיוון שהוא לא היה כנראה על המגרש. בכל התקפה של סוטון היה חור ענק בין הקישור הקדמי שלנו להגנה. לעיתים זה נראה שחסר לנו שחקן קישור.
המחצית השניה הייתה כאב לב אחד ארוך. זה היה מדאיג מאוד כמה הם שלטו. מרגע הכיבוש שלהם כמעט ולא הגענו לרחבה
לואיס תחזור.

זה משנה 21 בספטמבר 2013

ההפסד היום רשום על רוג'רס. מרוח לו על הפנים. היו לו חמישה ימים להתכונן למשחק וזה נראה כאילו שהוא לא באמת ניסה. זה כ"כ מאכזב כי אני מחזיק ממנו כאיש מקצוע והיום לראשונה מאז שהוא בתפקיד אני חש שההפסד כולו על כתפיו.
יש לי הערות לגבי המשחק עצמו והיכולת, אבל הן יבואו אולי אח"כ.

עמרי 21 בספטמבר 2013

אני חושב שההפסד היום קרה מכמה סיבות :
1. רוג'רס עלה עם הרכב שערורייתי , אם זה היה 3-5-2 אני משוכנע שהקבוצה היתה נראית הרבה יותר טוב זאת סאות'המפטון לא ברצלונה מה מצדיק את כל הבלמים האלה (גם אם הוא לא התכוון שהם יהיו בלמים אלא מגנים זו הייתה החלטה רעה לפי דעתי ,טורה עוד מילא)
2. אספס וגרארד היו חושך מוחלט אין דרך לתאר זאת אחרת , חוץ מהריצות החסרות תוכן של הנדרסון הקבוצה היתה סטטית לגמרי בלי רוח לחימה או עלום כאילו אנחנו משחקים נגד קבוצה בחוץ לא באנפילד.
3.יותר מידיי איבודיי כדור על פארש
4. הגורם המרכזי ל90% מהגולים שליברפול סופגת בשנתיים האחרונות לפחות – מצבים נייחים , מה נסגר עם זה כאילו לא שמים לב שהקבוצה חרא בזה ?!

TD 21 בספטמבר 2013

לא ראיתי את המשחק אבל לפי ההרכב והביצועים במשחקים האחרונים המסקנה היא שרודג'רס פשוט לא יודע לנהל קבוצה במצב כזה. שלושת הנצחונות שמו אותו בלחץ שהוא לא מכיר והוא פשוט לא מתפקד. זו הסיבה שרצינו מאמן בעל שם אחרי דלגליש. אם זאת, כל עוד הקבוצה שיחקה כדורגל מלהיב הגעתו היתה כדאית והיה שווה לחכות למשחק הבא. עכשיו מה נשאר? האם צריך לאבד כל סיכוי להשגת מקום בליגת האלופות כדי לחזור לכדורגל נועז והתקפי? (ואגב, סוארז לא יוכל לשנות כלום אם הכדור לא יגיע אליו).

יזהר 21 בספטמבר 2013

מסכים אם הכל
אך מעל לכל לדעתי סטיבי היה פשוט שערוריה היום .
הגיע הזמן שיפסיק להיות באנקר.
אספס זה כלום ושום דבר, קיבל מספיק צ'אנסים זהו, צריך להתייחס אליו ככסף שנזרק לפח.
ופשוט אין תירוץ להרכב הזה , בבית מול סאוט'המפטון,בושה וחרפה…
נקווה שרוג'רז יתאפס על עצמו.
בכלל מדיניות הרכש שלו, אין לנו כישרון בקבוצה בטח שלו במרכז שדה, ואת רוב הכסף הוא מוציא על ההגנה…ווט דה פאק
YNWA

D! בארץ הקודש 21 בספטמבר 2013

– מיניולה רכש מצויין
– מגן תוקף/תומך: טורה היה לא רע בימין, סאקו היה רע מאד בשמאל וכך לא היתה לנו התקפה מימין (הנדו לא באמת שחקן כנף) ולא משמאל.
– החילופים של ברנדן ממשיכים להסריח ולא לתרום כלום. הכניסה של אנריקה הזויה במקרה הטוב, סטרלינג מוכיח העונה שהעונה שעברה היתה יוצאת דופן. אספס היה היחיד שניסה לעשות משהו מקדימה.
– מגיעים למשחק כזה, בראש הטבלה, עם סדרת משחקים סבירה בהמשך ואף אחד לא נראה כאילו הוא רוצה לנצח ולעשות הכל בשביל זה.
– אבוי.

בני תבורי 21 בספטמבר 2013

ההרכב שהיה צריך לפתוח היום הוא בדיוק אותו הרכב שפתח נגד סוואנזי, רק עם לואיס אלברטו במקום קוטיניו. רוג'רס קצת פחדן לצערי. להכניס את אנריקה בדקה 60 של משחק בית נגד נמושה שמובילה עליך, זו היסטריה!

זה משנה 21 בספטמבר 2013

לאנריקה יש פציעה קלה ולא רוצים לסכן אותו. בהתחשב בזה שהמגן השמאלי המחליף כבר בחוץ, והגיבוי גם הוא פצוע, לנסות את סאקו בשמאל (עמדה שהוא תאורטית יכול לשחק בה), לא היה רעיון כזה רע. אני סבור שהיה נכון יותר לשחק עם שלושה בלמים.

D! בארץ הקודש 21 בספטמבר 2013

סאקו לא התאמן מספיק עם הקבוצה והיכולת ההתקפית שלו לא ברורה. אם היינו משחקים בחוץ נגד הסיטי – מקובל. כמו שהחלק האחורי נראה היה היום (4 בלמים) ומול קבוצה כזו – טעות.
אם לא רוצים לסכן את אנריקה שלא יעלה דקה 60.

בני תבורי 22 בספטמבר 2013

מדויק!

ארצי בן יעקוב 21 בספטמבר 2013

אני מופתע שאתם מופתעים
חשבתם שליברפול היא ברמה של צ"לסי סיטי או יוניטד?

אריאל גרייזס 21 בספטמבר 2013

לא, אבל גם לא חשבנו שהיא גרועה מסאות'האמפטון

בני תבורי 22 בספטמבר 2013

לא ארצי, ליברפול לא ברמה של קבוצה שהפסידה לה.

אריק 22 בספטמבר 2013

אוי בני, אז לפי ההגיון שלך סאותהמפטון טובה מיונייטד.

אסף THE KOP 22 בספטמבר 2013

אוי אריק,

איך הגעת למסקנה העקומה הזאת ?

כשירות במיוחד עבורך – ליברפול קבוצה יותר טובה מסאות'המפטון ועל כן הייתה צריכה לנצח אותה. באנפילד.

זה לא קרה.

אריק 22 בספטמבר 2013

בני בתגובה לארצי ניסה לטעון שליברפול לא פחות טובה מיונייטד כי היא ניצחה אותה…

אסף THE KOP 22 בספטמבר 2013

אריק, אני לא בני שיכול להסביר את דבריו, אבל נראה לי שלא הבנת את הדברים כפשוטם.

"ליברפול לא ברמה של קבוצה שהפסידה לה" = "ליברפול לא ברמה של סאות'המפטון". לדעתו(וגם לדעתי)ליברפול ברמה גבוהה יותר.

יודא 21 בספטמבר 2013

בעיניים עצומות (בלי לראות את המשחק) ג'ראררד אשם.
כבר עונה + שהוא שחקן עבר אגדי.

אריאל גרייזס 21 בספטמבר 2013

ג'רארד היה מצוין בחצי השני של העונה הקודמת, הוא היה השחקן הכי טוב של נבחרת אנגליה ביורו האחרון וגם בקמפיין הזה הוא אחד השחקנים הכי טובים של הנבחרת האנגלית. גם שנה שעברה הוא פתח רע את העונה והתאושש בהמשך, צריך סבלנות, שחקן עבר הוא בטח לא. כמובן, זה לא אומר שהוא לא צריך להיות מוחלף כשהוא לא טוב

גל 22 בספטמבר 2013

אני לא בטוח שאפשר להגיד שג'רארד היה טוב יותר מרוני או קאריק באנגליה.

matipool 22 בספטמבר 2013

מתי בפעם האחרונה רוני היה טוב בנבחרת אנגליה במהלך טורניר כלשהו ( לא מוקדמות ) ?
בד"כ הוא פצוע / לא בכושר / לא בא לידי ביטוי ( כל התשובות נכונות ) .

גל 22 בספטמבר 2013

ועדיין רמה מעל כולם. גם רוני בכושר מינימלי/בחוסר חשק/בחוסר יכולת, נותן לאנגליה הרבה יותר ממה שג׳רארד נותן. קשרים זה דווקא לא הבעיה של אנגליה, שחקנים ברמה של רוני זה מה שחסר לה

ליברפוליסט 21 בספטמבר 2013

לוזרים אפסים מאמן אדיוט וסטיביל'ה גרארד הלוזר. הלוזר הזה לא רוצה לפרוש עם אליפות. גרארד מזכיר לי את אבי נמני אחד הרס את הקבוצה מבפנים ומבחוץ והשני רק הורס במגרש.
אין כל סיבה שלא לנצח את שני המשחקים האחרונים. כמה מליונים נשפכו ב-3 חודשים האחרונים. הצאנס האחרון של קבוצת האפסים הזאת מתחיל עם חזרת סוארס. וזה נכון- כרגע לא נהיה יותר מ-2 נקודות מהמקום ה-1 אז לא קרה דבר. ולגבי השוער? שוער גדול וגם אדיוט. השחצנות שלו עם הרגל כמעט עלתה ב-2 שערים. לא יכול להיות שעם תקציב כזה הקבוצה נראית ככה. שיפסידו לצלסי טוטהנאם מנצסטר אבל לקבוצות פח? איכס. הוציאו לי את החשק

משה 22 בספטמבר 2013

תנשום עמוק וצא מההיסטריה. מדובר בליגה האנגלית ובאלופה גדולה אז אם אתה רוצה להצדיק את הכינוי שלך תגדל קצת קלאסה בבקשה, אנחנו לא ביציע המזרחי.
הפסידו, מרגיז, מתסכל, הכל נכון, אבל אמירות פאטאליסטיות כאלה מיותרות לחלוטין.

ליברפוליסט 22 בספטמבר 2013

משה הגזעי הרגוע הקול איזה כיף להיות תחת חסותך. לך תעמלן את הצווארון טמבל. בגלל אוהדים לוזרים כמוך האופי של הקבוצה נראה ככה. הלוזריות חודרת לורידים של השחקנים בראשות סטיבי החמודה. מחליפים 11 שחקנים והלוזריות נשארת.

יוסי מזרחי 22 בספטמבר 2013

אוהד טיפוסי?? אפילו אני לא חושב כך.
מינימום של כבוד (ליריבה ראויה) יש לי.
.
ולך, משה:
בלי עלבונות למזרחי,הם אוהבים את הקבוצה שלי כמו הפתגם: באש ובמיים. יש בהם גם צדדים חיוביים.

שי 21 בספטמבר 2013

ג'רארד אצלכם זה כמו בניון בנבחרת ישראל: לאף אחד אין כרגע מושג איך המשחק אמור להתנהל בלעדיו. עם כל הדיבורים על סוארס, לואיס על הספסל זה לא משהו שגורם לשחקנים להרגיש שהם צריכים להמציא את הכדורגל מחדש. זה לא בהכרח רע, אבל צריך תוכנית משחק יעילה כדי לנסות דבר כזה.
או בקיצור – לא. אתם לא באמת רוצים להחליף אותו.

edgecator 21 בספטמבר 2013

כנראה שההפסד הזה ממש ריסק את חלומות האליפות של אוהדי ליברפול, אם חלק נכבד מהחבורה המהוללת התחיל לעזוב את האיצטדיון עוד לפני הדקה ה-90 כשהקבוצה שלו בפיגור מינימלי.

אסף THE KOP 21 בספטמבר 2013

ואת זה אתה אומר בתור אחד שהיה באיצטדיון או בתור אחד שראה את המשחק כמוני בטלוויזיה ולא ראה נטישה המונית של צופים ?

edgecator 22 בספטמבר 2013

בתור אחד שצפה במשחק בטלוויזיה ודווקא ראה נטישה, גם אם לא המונית, של צופים.

אסף THE KOP 22 בספטמבר 2013

אין לי מושג על מה אתה מדבר.
עושה רושם שהתאמצת למצוא אותם.

edgecator 22 בספטמבר 2013

אין צורך להתאמץ כשמהצלמה מתמקדת בתנועה לכיוון היציאה וקולטת יותר מושבים ריקים משהיו לאורך המשחק.

D! בארץ הקודש 22 בספטמבר 2013

האמת היא שהוא צודק.גם אני ראיתי אנשים עוזבים לפני השריקה האחרונה, אבל שום דבר גדול.

אסף THE KOP 22 בספטמבר 2013

לא אמרתי שחלק לא עזבו, טענתי שהרוב המוחלט נשאר.

אסף THE KOP 21 בספטמבר 2013

להירגע חברים, להירגע.

אז הפסידו נכון. אפילו הפסידו בצורה מעצבנת.
הפסידו לקבוצה שהיו צריכים לקרוע לגזרים, אני מסכים.
ואני יכול להבין את הפחד, שהנה, כל מה שאנו מכירים מהעשוריים האחרונים חוזר על עצמו – שלא לומדים דבר וממשיכים ליפול מול "הקטנות", ש"אנפילד" זה לא מבצר, יותר בכיוון של פארק ציבורי שכל אחד יכול להיכנס אליו ולהשתין בין השיחים.

אבל לפני שלוחצים על "כפתור הפאניקה" אני מציע להירגע קצת. שבוע הבא יש את סנדרלנד ועל הדרך, באמצע השבוע, צריכים להדיח את הורודים מגביע הליגה… אז בואו ניקח נשימה ארוכה ונקווה שיעבדו השבוע טוב באימונים לקראת 2 המשחקים האלה.

ליברפוליסט 22 בספטמבר 2013

אחרי סוננסי אמרת תרגעו שבוע הבא יש את סאופ'…. הבעיה היא לא בהפסד המשפיל אלא ש- 3 הנקודות הקלות הללו יהיו חסרות בעוד 15 מחזורים.

אסף THE KOP 22 בספטמבר 2013

לא הבנתי את ההקשר לציטוט שלי.
אני לא נכנס לדפרסיה בגלל המשחק אתמול ממש כשם שאני לא נכנסתי למאניה אחרי הפתיחה הנהדרת של ליברפול.

יש לי הרגשה שאם ליברפול הייתה מפסידה למנצ'סטר ומנצחת את סאות'המפטון, אנשים היו פה יותר רגועים.

אני מציע להמתין ולראות איך ליברפול מתמודדת עם שרשרת המשחקים הבאים.

יוסי מזרחי 22 בספטמבר 2013

מנפלאות ההסנפה…

זורק מילה 22 בספטמבר 2013

טוב מאוד שכתבת את הפוסט כי לפחות אצלי הכי חשוב אצל בלוגר זה אמינות ואחידות,ולפחות אצלך נכתבים פוסטים גם אחרי תיקו והפסדים.כי אחרי שלושה הניצחונות הראשונים שלכם בליגה היו כאן אחרי כל ניצחון 5-6 פוסטים תומכים שנכתבו ע"י אוהדי ליברפול אדוקים,ואחרי ההפסד היום?צדיק אחד בסדום.

באבא ימים 22 בספטמבר 2013

אני מוכן להמר שזרקת מילה מוקדם מדי.

אסף THE KOP 22 בספטמבר 2013

מה שחשוב לו זאת אמינות.

זורק מילה 22 בספטמבר 2013

באבא

יש לדה באזר ארכיון,אתה מוזמן בעצמך לחזור אחורה במנהרת הזמן ולראות בעצמך כמה פוסטים נכתבו על כל אחד משלושת הניצחונות הראשונים של ליברפול בטווח זמן של חצי שעה/שעה/שעתיים אחרי אותם נצחונות…ואחרי ההפסד אתמול (אוטוטו 24 שעות עברו) עדיין רק פוסט אחד של גרייזס.

אריאל גרייזס 22 בספטמבר 2013

תודה רבה שאתה מפקח עלינו. אולי נמנה אותך לאחראי הכללי על דה באזר.
ואחרי זה אתה קורא לי מתנשא. אני חושב שאתה מפספס את הקונספט של בלוג, שבו בן אדם כותב על מה שבא לו ומתי שבא לו

זורק מילה 22 בספטמבר 2013

אני קראתי לך מתנשא? מתי בדיוק?נראה לי ששוב התבלבלת ביני לבין תוהה בדרכים…

תקרא שוב את ההודעה הראשונה שלי,אולי אז יפול לך האסימון על כוונתי,למרות שאני בספק אחרי התגובה הזו שלך.

זורק מילה 22 בספטמבר 2013

ואני אסביר את עצמי בפעם האחרונה –

אצלי חשוב אצל בלוגר שני דברים : אמינות (לא קשור לנושא ההודעה) ואחידות (הכי קשור לנושא ההודעה).

הכוונה באחידות היא שדורפן (לגבי היונייטד וניינרס) גיל שלי (לגבי הניו יורק ג'איינטס) ואתה גרייזס (לגבי הפטריוטס וליברפול לאחרונה) כותבים גם אחרי ניצחונות וגם אחרי הפסדים,כלומר הפוסטים שלכם לא תלויי הצלחה.

אז כן יש לי בעיה עם בלוגרים שכותבים פוסטים רק אחרי ניצחונות,ואחרי הפסדים הם מתאדים כלא היו.זו דעתי והיא מייצגת רק אותי.

אריאל גרייזס 22 בספטמבר 2013

וואלה, אני כבר מבולבל..
בכל מקרה, הבנתי בדיוק את הכוונה שלך. אני בתחילת העונה הצהרתי מראש שאני לא יודע אם אני אכתוב על כל משחק. אני לא חושב שיש לי (או לכל בלוגר אחר) חובה כזאת. לפעמים, אחרי הפסד, פשוט לא בא לך לכתוב.
לא משנה, נשאיר את זה מאחורינו. אני כבר עכשיו מתחייב לא לכתוב על כל משחק. זה בכלל משהו שהתחלתי איתו השנה והאמת היא שלא תמיד יש מה לכתוב (על אתמול היה, לצערי)

זורק מילה 22 בספטמבר 2013

אבל לא כתבתי בשום מקום שיש לכם חובה כלשהי כלפי הקוראים שלכם לכתוב פוסט (חצי שעה/שעה/שעתיים או 24 שעות אחרי כל משחק),אני יודע שיש לכם מחוייבויות אחרות (משפחה-עבודה-וואטאבר)ואתם גם לא מקבלים שכר כאן.

כתבתי שלי אישית מפריע שבלוגר/ים כלשהם (ולא רק באכסנייה כאן) כותבים אך ורק אחרי הצלחות.

ואף אחד אחר כאן,בלוגר או קורא, לא חייב לקבל את דעתי וקו המחשבה שלי,זו רק דעתי האישית והשקפת עולמי בעניין הנ"ל.

אריאל גרייזס 22 בספטמבר 2013

לא כתבת שיש חובה, אבל רמזת שאנחנו חוטאים לאינטגרטי שלנו בתור בלוגרים אם אנחנו מפרסמים פוסטים רק בניצחונות.
אני חושב קודם כל שיש הגזמה לגבי מה שהיה – היו פוסטים שלי, של חדר הנעליים שכותב על כל משחק (ואני מאמין שיעלה פוסט היום על המשחק של אתמול) וגם של בני לפעמים – בעיקר אחרי הניצחון על היונייטד, שמבחינתנו היה משהו מיוחד.
אני חושב שזה מהות הבלוג. דורפן כבר שנים כותב לפני ואחרי כל משחק. שאר האנשים – גם אני, גם בני, לא עושים את זה. אלא כותבים על ליברפול כשמתחשק. מה לעשות, לפעמים ממש לא מתחשק. אני לא חושב שזה פגיעה מסוימת באינטגרטי שלנו

זורק מילה 22 בספטמבר 2013

בני תבורי האחרון שהתכוונתי אליו…

ראה העניין סגור.יותר מזה,אני אשמח אם תמחוק בכלל את תגובה 15 וכל מה ששורשר אליה (וזה לא יהיה קריטי אם לא תמחק).סליחה אם פגעתי בעקיפין באחד הבלוגרים כאן באכסנייה,זו ממש לא הייתה כוונתי.

D! בארץ הקודש 22 בספטמבר 2013

חברים, סך הכל זה עוד דיון שיצא מפרופרוציה בגלל המדיום שבו אין אינטונציה ולא רואים את המגיב מן הצד השני.
נרים יפה לחיים ונשתה מגביע האליפות.

red sox 22 בספטמבר 2013

טוב, אחרי כמה שעות אפשר לתת תגובה מפוקחת:
1). צאו מהסרט של 4 בלמים. סאקו וטורה עלו היום כמגינים לכל דבר. השיקול היה להעלות הגנה גבוהה וחסונה מול קבוצה שעיקר האיום שלה הוא הפיזיות של לאמברט ומכדורים נייחים. עקב הפציעות של ג'ונסון וסיסוקו, הכשירות הגבולית של אנריקה והעובדה שקלי יצא לגמרי מהרוטציה – לא היו יותר מדי אפשרויות לשחק איתן.

2). השאלה שצריך לשאול בקשר להגנה היא לא במישור הפרסונלי אלא איך עם רביעיה כזו אנחנו עדיין חוטפים גול בנגיחה ממצב נייח.

3). הציוות לוקאס-ג'רארד-הנדרסון-אספס הוא אסון התקפי ולא הייתה שום בעיה לחזות זאת מראש. במשחק כזה, כשקאוטיניו מושבת, סטרלינג חייב לעלות בהרכב כדי לתת יצירתיות ומהירות לפחות בצד אחד.

4). כתבתי פה בשבוע שעבר שקאוטיניו הוא כרגע היחיד שאין לו תחליף, לא בגלל שאי אפשר בלעדיו אלא כי הוא היחיד שהיעדרות שלו מחייבת שינוי טקטי של המערך כולו ולא יכולה להיפתר בשינוי פרסונלי על אותה עמדה. נדמה לי שהיום זה הוכח.

5). הייתה פה הזדמנות פז (כתוצאה מאילוצי סגל) להזיז את סטארידג' לאגף ולתת לאספס פעם אחת לשחק בעמדה שלו. במקום זה סטארידג' נתקע מקדימה בלי אף אחד שימסור לו (ראה סעיף 3) וכשירד לאחור קיבל כדור בלי אף אחד לפניו.

6). דווקא אין לי טענות לחילופים. רוג'רס הכניס את סטרלינג לימין ואת אנריקה לשמאל מתוך הבנה שמשחק האגפים מת לגמרי ואין בהרכב או על הספסל אף אחד שיפעיל את סטארידג' דרך האמצע.

7). מסכים עם אסף – כשלא הולך אז לא הולך. יש סגל קצר כרגע ועם זה צריך להסתדר. הבעיה היא לא ביכולת אלא בציפיות ולכן אין מקום לפאניקה.

אסף כלשהו 22 בספטמבר 2013

בקשר לסעיף 1- טורה וסאקו תופקדו באגפים של ההגנה, אבל שיחקו כמו בלמים. מה זה אומר? שהם כמעט ולא תמכו בהתקפה. טורה עוד ניסה קצת אבל בבירור הוא לא יודע/שכח איך, וסאקו פשוט לא מרגיש בנוח במחצית המגרש של היריב, מה שהתבטא בעובדה שמוזס היה בודד באגף שלו וזה הקשה עליו מאוד. למרות זאת, הוא הצליח לעשות כמה מהלכים טובים ואם רק היה את אנריקה שיתמוך באגף זה אולי היה נותן למוזס עוד אופציות. בגלל זה אני מסכים שההכנסה של אנריקה היתה טובה, גם אם כשהוא נכנס כבר היה פחות סדר במשחק והוא לא ממש בא לידי ביטוי באגף כמו שהוא אמור היה.

בקשר לסעיף 3- זה לא בדיוק לוקאס-ג'רארד-הנדו-אספאס. צריך להוסיף למשוואה את מוזס כי הוא השחקן מצד שמאל, והוא היה אולי שחקן השדה הטוב היחיד שלנו. הנדו מימין זה באמת לא ברור, ואם סטרלינג פותח זה חייב להיות במקום אספאס שלא יכול לשחק כקשר תוקף באמצע כי הוא בורח קדימה ולא בא לכדור. לא שהנדו הוא אופציה כזו טובה (לדעתי אלברטו הוא הרע במיעוטו, כמו שכתבתי למטה), אבל לפחות תהיה לו איזושהי נוכחות במרכז המגרש אם ישחק שם.

בקשר לסעיף 5- סטארידג' שחקן טוב יותר מאספאס לא משנה איפה תצוות אותם, ולפחות לפי פתיחת העונה זה לא נראה לי הגיוני להזיז אותו מעמדה בה הוא הבקיע 4 מ- 4 ועוד 2 בגביע הליגה.

red sox 22 בספטמבר 2013

* אין ויכוח שמוזס היה היום הטוב והמסוכן ביותר. דווקא בגלל זה עיקר ההערות שלי היו לגבי צד ימין ששם נשארנו עם מגן שלא עולה וקשר שלא יוצר כלום. בקשר לאנריקה – צריך לזכור שעקב הפציעה של סיסוקו הוא בעצם משחק כל משחק ושיש משחק משמעותי באמצע השבוע. 30 הדקות שהוא קיבל היום זה 30 דקות יותר ממה שרוג'רס התכוון לתת לו.

* זה שסטארידג' מפציץ מתחילת העונה אני יודע. אבל אני גם יודע 3 דברים חוץ מזה: שאין לנו כלום בצד ימין, שסטארידג' שיחק 3 שנים באגף בצ'לסי ושבסגל הקיים הנוכחות של אספס בהרכב היא נתון. עכשיו צריך להוציא את המיטב ממה שיש ולדעתי היינו מפיקים יותר (היה קשה להפיק פחות…) עם סטארידג' בימין ואספס במרכז. ואני אומר שוב שנקודת המוצא בכלל צריכה להיות סטרלינג ומוזס על הקווים.

* לואיס אנריקה מגיע מקבוצה (או קבוצת משנה) שמשחקת בליגה שלא מציבה בפניה שום אתגר פיזי ושום קשיחות. הוא שיחק בחייו בדיוג אפס משחקים מול קבוצות כמו סאות'המפטון. אין שום סיבה שיעלה בהרכב במשחק כזה.

red sox 22 בספטמבר 2013

לואיס אלברטו כמובן…

אסף כלשהו 22 בספטמבר 2013

הדבר הטוב שאני לוקח מהמשחק הזה הוא שאולי רודג'רס יבין שאין לו קישור בקבוצה, ינסה לשנות משהו בציוות ובינואר ינסה להמשיך את מומנטום חלונות ינואר שלנו (סוארס, קוטיניו וסטארידג') ולהביא לשם מישהו. אני הייתי הולך בינתיים על ג'רארד כקשר אחורי יותר והנדרסון לידו. לוקאס הוא פשוט מינוס שחקן בהתקפה, ואת העבודה ההגנתית שלו גם ג'רארד יכול לעשות ובו בזמן לתרום יותר להתקפה וגם לאבד פחות אוויר. גם את אלן כשיחזור לכושר משחק שווה לנסות שוב. וכן, במשחק כמו היום צריך להוציא את ג'רארד. הוא פשוט לא היה במשחק החל מדקה 30.
חוצמזה אלברטו חייב היה לפתוח היום במקום אספאס- לא היה בקישור שלנו שמץ של יצירתיות וגם אם אלברטו הוא לא איזה עילוי מטורף, יש לו את הכי הרבה פוטנציאל לעשות משהו חיובי עם הכדור ולהכניס כדורים להתקפה.
וגם מה הקטע עם הנדרסון בצד ימין? הבנאדם טוב בלשרוף שטחים ולהגיח מאחור בהתקפה, וכשהוא מתופקד באגף שני היתרונות האלו מתבטלים.
מקווה שבמשחק הבא יפתחו עם סוארס-סטארידג'-מוזס בשלישייה הקדמית, ויתנו לאלברטו צ'אנס מאחוריהם.

red sox 22 בספטמבר 2013

המשחק הבא הוא באולד טראפורד. אתה בטוח שאתה רוצה לתת לאלברטו צ'אנס ראשון מול הקישור של השרימפסים?

אסף כלשהו 22 בספטמבר 2013

האמת שדיברתי על המשחק באיצטדיון האור בליגה. בגביע הליגה ובכלל נגד קבוצות גדולות בחוץ אין לי בעייה שהנדרסון ישחק בעמדה הכביכול קדמית של הקישור, כי הוא מוסיף הרבה לחץ במרכז המגרש וגם ככה היצירתיות משנה פחות במשחק שאתה תחזיק יחסית מעט בכדור בו.
בליגה צריך לתת לאלברטו צ'אנס כי פשוט אין אופציה טובה יותר. חלש? לא מסתגל לליגה? אולי, אבל זה מה שיש לך כרגע.

טל 12 22 בספטמבר 2013

כבר במשחקים קודמים נראה לי שהנדרסון לא יעיל באגף מבחינה התקפית.והפעם,אחרי שקוטיניונפצע,הבעיה גם במרכז הקישור.

לא היה על המגרש שחקן עם ראיית משחק ברמה.אחד שיכול לתת כדור עומק חכם ,כמו קוטיניו(אולי גם אין אחד כזה בסגל?).לג'רארד יכולות טובות מאד כ 50/50 אבל לבד הוא לא יכול לעשות הרבה שהוא משחק מאחור.

לדעתי,עכשיו שסוארז חוזר,צריך לתת לו לשחק באגף במקום הנדרסון. בצד השני על הקו יש את מוזס וסטאריג' צריך לשחק במרכז חלוץ מרכזי.

אם הנדרסון משחק במרכז הוא יכול לאפשר לג'רארד לצאת יותר קדימה ולאיים על השער.

פשוט 22 בספטמבר 2013

בתור אחד שלא אוהד ליברפול, אני חושב שיש היסטריה לא מוצדקת, ובעיקר מוגזמת לגבי ג'רארד ותיפקודו בקבוצה.
אי אפשר להשוות את המקרה שלו לבניון בנבחרת- צורת המשחק של ליברפול לא מתמקדת ו"נתקעת" בגלל הנוכחות שלו במגרש.
ובטח שאי אפשר להשוות אותו לנימני במכבי- הוא לא מונע מאף שחקן אחר בקבוצה להתקדם, והנוכחות שלו במגרש לא מאפילה על שחקנים אחרים (להפך,לאורך כל השנים שלו בליברפול).
שחקן שאולי יכול להזכיר את המקרה של ג'רארד הוא למפארד בצ'לסי, מבחינת החשיבות שלו לקבוצה. אני מסכים עם אריאל שג'רארד הוא שחקן מתבגר, וכזה הוא צריך לרדת בכמות הדקות שלו, ובטח להיות מוחלף לעיתים כשהוא לא במשחק, אבל עם זאת זה בהחלט שחקן שכדאי לשמור עליו בכושר טוב להמשך העונה, כי אם בליברפול רוצים לחשוב לכיוון חיובי העונה עם שאיפות מעל קבוצת מרכז טבלה-היא חייבת את ג'רארד בעיניינים ובתפקיד מרכזי. מזכיר שוב את מקרה למפארד בצ'לסי, שבואש כבר כמעט העלים אותו מהקבוצה ולאחר שהוא עזב למפארד נתן את אחת התקופות הכי טובות שלו בצ'לסי, כאשר זאת הסתיימה רק כשהוא החזיק את גביע האלופות בידיים. ג'רארד כבר עשה את זה, הוא בטח לא לוזר, אין כרגע מישהו בליברפול שיכול לתפוס את המקום שלו (במיוחד שקוטיניו פצוע),ונראה שהוא מסוג השחקנים שההשפעה שלו היא חיובית נטו… גם אם לפעמים נראה שהוא כבר יותר משוטט במרכז המגרש ולא שולט בו כמו פעם.

אריאל גרייזס 22 בספטמבר 2013

ההשוואה לנמני ובטח לבניון היא מופרזת לגמרי. זה לא אומר שג'רארד צריך להיות באנקר, כמובן, אבל הוא בטח לא מה שעוצר את ליברפול

ליברפוליסט 22 בספטמבר 2013

כמה שנים גרארד בליברפול? מגיל 17 בבוגרים? 15 שנה ללא אליפות? אם זה לא לוזר אז מה זה לוזר. 15 שנים בליברפול ללא אליפות זה לא כמו בארסנל. לאוהדי כדורגל בכל העולם יש מחלה כזאת להדבק לשחקן ותיק במועדון להכתיר אותו כסמל ומאז ללקק לו את כפות הרגליים.

matipool 22 בספטמבר 2013

אתה אמיתי ?
אתה מאשים את ג'רארד בזה שלא זכינו באליפות מאז שהוא עלה לבוגרים ( כמה משחקים בודדים בגיל 19 ולא 17 . שיחק בהתחלה מגן ימני ואח"כ קשר אחורי פרופר . הוא הפך לשחקן המשמעותי שהוא רק בגיל 23-24 בערך ואז גם עבר לתפקיד התקפי יותר ) ?
ליברפול בתקופת סטיבי הייתה ועדיין נחותה משמעותית מבחינה כלכלית מול קבוצות כמו יונייטד , צ'לסי מאז אברמוביץ' , ארסנל ועכשיו גם סיטי . במרבית השנים הללו , הסגל שלנו היה פחות טוב משל הנ"ל .
בעונה אחת ( 2008-2009 ) היינו מאד קרובים הודות לעונה מופלאה של סטיבי וטורס והפסדנו את האליפות לאחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה של יונייטד ( רונאלדו בשיאו ) שבכמה משחקים במחזורים האחרונים גם נהנתה ממזל יוצא דופן .
מצאת את מי להאשים . יפה .

אבי גלברט 22 בספטמבר 2013

טוב ,בוקר טוב לכולם ובא נרגע כי אנחנו כבר רגילים לסרט הזה . דבר ראשון רדו מאספס ! כתבתי כבר פה ואני כותב עוד פעם . הוא מספר 9 מצויין שהגיע כמחליף לסוארס בעמדה הזאת אם יכולת כיבוש מוכחת וטכניקה מצויינת עם הכדור (טובה משל סטארידג ) לדוגמא ….אין תחליף לקוטוניו כרגע ואין שום דבר שדומה לעושה משחק במקומו חוץ מאלברטו וצריך לתת לו את המושכות או לשחק עם סטיבי מתחת לחלוץ בילת ברירה .הבעיה העיקרית היא המעבר מהגנה להתקפה וחוסר יצירתיות ביצירת מצבים לחלוצים .יצירתיות שיש רק לקוטיניו וסטרלינג . ההגנה היתה סבירה ולדעתי רוגרס חשב גם בקביעת ההרכב וגם בחילופים על יום רביעי כבר . יש לו בעיה רצינית בקריאת משחק ותיקונו תוך כדי תכונה שבניטס למשל היה גאון בה . הסיפור של מחצית שנייה כבר הפך שיטתי . בעוד שבשאר המשחקים הגענו למצבים החמצנו ובסוף ניצחנו ,היום שקוטיניו לט היה לא הגענו בכלל למצבים . לוקאס ? הניסיון בעיטה (?) שלו לשער אומר הכול ….שחקן הורס תרתי משמע ….הנדרסון לא שחקן כנף אלא דפנסיבי ומקומו במגרש במקום לוקאס . סטיבי ? עדין ללא חלופה גם בגילו וכן היום לא היה במגרש כמו כולם אבל עדין שחקן טוב בכול קנה מידה . כשאין כלום מסביב עם מי הוא ישחק בדיוק ? מסכים שהוא נראה כבוי היום ונדרשה פה מנהיגות שלו שלא הייתה אבל נראה לי שנדבק בהלם של כולם .מסוג המשחקים של השנים האחרונות שכולם יודעים איך ייגמר חוץ מהשחקנים עצמם שמקווים שיהיה טוב והכול יסתדר בסוף .אז זהו שלא …

red sox 22 בספטמבר 2013

כאילו הדברים יצאו מפי. בדיוק מה שרשמתי ב3 תגובות קודמות, אחד לאחד.

גיל מזימבבואה 22 בספטמבר 2013

"אחים" צאו מהפניקה זה רק המחזור החמישי!!!
רדו מג'רארד זה השחקן הכי טוב שלכם רק צריך לדעת איך להשתמש בו,
ראו סקולס בשנתיים האחרונות שלו ביוניטד, וסטיבי יותר צעיר.
היום מכל אירופה הוא השחקן שהייתי מביא ליוניטד אם זה היה אפשרי.

אריק 22 בספטמבר 2013

אין טלביזיה בזימבבואה??

גיל מזימבבואה 22 בספטמבר 2013

אריק תחשוב על המשולש RVP, רוני וג'רארד, קאריק מאחור ווידיץ' גם. אתה יכול להלביש עוד 5 שחקנים מהפועל טבריה ויוניטד אלופה.

אריק 22 בספטמבר 2013

אוי לאוזנים!! אתה חייב להפסיק עם זה, רק המחשבה של ג'רארד במדי יונייטד גורמת לי לחולשה ברגליים וקבס בגרון… אתה חייב להפסיק, ו… הוא כבר שלוש שנים יותר מזיק ממועיל (אני חושב שמאז איסטנבול, אבל יהיו פה בטח המון שיחלקו)

matipool 22 בספטמבר 2013

אריק – מוזר . סר אלכס בזמנו גם ניסה להביא אותו .
לא הזגמת בכלל עם "מאז איסטנבול" . אחרי איסטנבול הוא נתן 4 עונות אדירות .
הוא בירידה מאז עונת 2009/2010 אבל בהחלט לא מזיק .

יוסי מזרחי 22 בספטמבר 2013

אריק.
ג'רארד אמר פעם בראיון, שהקבוצה היחידה מולה שיחק ואין לו חולצה שלה היא יונייטד. עד כאן הכל בסדר.
הענין הוא שהתואר היחיד שאין לו ברזומה, הוא זה שלנו יש ממנו 20(ובתקופת ג'רארד 10 יחידות פחות או יותר), ואנא ממך ומאחרים, אל תתכננו,תיצרו,תחלמו (השלם את החסר) על שילוב בין שני החוסרים שלו .
חוץ משני אלה,כאמור, יש לו הכל…..

באבא ימים 22 בספטמבר 2013

מאז עונת 2008/9 ג'רארד הוא לא מה שהיה.

גיל –

אני מבין שכאפיקופניק בין שתי הקבוצות הגדולות של האיזור אתה מעדיף את הפועל בית שאן על הפועל טבריה. פעם זו היתה חתיכת יריבות!

matipool 22 בספטמבר 2013

הסגל שלנו קצר משמעותית לעומת קבוצות צמרת אחרות ואנחנו כבר משלמים על זה במזומן .
לא להאמין שהייתה לנו אפשרות להביא את אריקסן ( איזה אימפקט מיידי בטוטנהאם ! ) ולא פעלנו בנושא ( אולי בגלל קוטיניו כמו שציינו כמה חברים אבל איך אפשר לסמוך על שחקן אחד בלבד ? לצ'לסי יכולים להיות 4-5 קשרים התקפיים מצוינים ולנו רק את קוטיניו ? ) .
הקישור שלנו חלש להדהים . סטיבי חייב מנוחה . לוקאס צריך לגדל ביצים ולהיות יותר דומיננטי ( וגם לא יזיק שיעבוד על הבעיטות שלו . עד שפעם בכמה משחקים הוא בועט לשער , זה תמיד איזו דרדלה מסכנה ) . הנדרסון לא משחק בעמדה שלו .
אני חושב שלאור מצוקת המגנים והפציעות , היה עדיף לעלות בהרכב של 3:5:2 עם 3 בלמים .
אם אספאס לא נפצע , החילוף שלו במחצית עלול לדכא אותו לגמרי . זה לא שהוא היה הכי חלש אצלנו וגם לא קיבל צ'אנס לשחק בעמדה שלו .
כשכולם יחזרו ויהיו כשירים , יהיה לנו הרכב פותח טוב ( רשמתי למטה את ההרכב העדיף בעיני ) . אבל כמה משחקים כבר יש בעונה שכל אחד עשר הכי טובים שלך יכולים לעלות בהרכב ?

מיניולה

אנריקה אגר טורה ג'ונסון

לוקאס / הנדרסון ג'רארד

קוטיניו

מוזס סטארידג' סוארז

red sox 22 בספטמבר 2013

בשביל מה החתימו את אילורי, סאקו וסיסוקו אם זה ההרכב האופטימלי? השקעה לעתיד זה נחמד אבל עד שהעתיד יגיע ג'רארד יהיה המאמן וסוארס יהיה במדריד.

matipool 22 בספטמבר 2013

אני מניח שסאקו ייכנס להרכב בהמשך העונה . כרגע אני לא מתרשם ממנו ומעדיף את טורה ( יש לזה סיבות אובייקטיביות . הבנתי שהוא לא התאמן מס' חודשים ולא ממש בכושר . צריך גם קצת זמן לתיאום ההגנתי ) .
סיסוקו – ייתכן מאד שיחליף את אנריקה . במקרה הזה זה פיפטי פיפטי .
אילורי – קנייה שהיא יותר לעתיד . לדעתי היה אמור להיות כרגע הבלם הרביעי כשסקרטל ישוחרר ומשהו השתבש עם המכירה של סקרטל .

מסכים לגמרי שהיה צריך לקנות שחקנים להרכב . ניסו את מכטריאן וזה לא הלך . למה לא ניסו את אריקסן כאופציה ב' ? יכול להיות גם שהויתור על בוריני היה מוקדם מדי .

אריק 22 בספטמבר 2013

על מה התערבנו בסוף???

matipool 22 בספטמבר 2013

עדיין עומד מאחורי ההתערבות .
מקום שישי = אין מנצח .
מסיימים מעל המקום השישי = אתה כותב 100 פעם "לוקאס הוא פלקאו המודרני" .
מסיימים מתחת למקום השישי = אני כותב 100 פעם "קלברלי הוא פלה הלבן" .
עדיין אפשר לשנות את הפרס / עונש באם תרצה . מועד אחרון לסגירת ההתערבות הוא המחזור העשירי .

שחר 22 בספטמבר 2013

למרות ההפסד יש לכם קבוצה טובה,שבוע הבא סוארס חוזר והוא מאוד משמעותי,יהיה השנה מאבק קשה ביותר על מקומות 1 עד 4, ולהבדיל משנים קודמות אני חושב שגם אתם תהיו שותפים למאבק הזה.

אסף THE KOP 22 בספטמבר 2013

לא אתפלא אם ליברפול תחתים את בניון לעונה אחת.
מחליף לקוטיניו.
שחקן שיודע להחזיק כדור וגם להבקיע.

יוסי מזרחי 22 בספטמבר 2013

מנפלאות ההסנפה, פרק שני.

אסף THE KOP 22 בספטמבר 2013

לא הבנתי.
יש תרגום ?

red sox 22 בספטמבר 2013

כן: אתה בסרט…

בני תבורי 22 בספטמבר 2013

אוי לא

אריק 22 בספטמבר 2013

למה אתם מזלזלים בקבוצה שהביאה את לוברן וואנימה ואוסבלדו ושנה שעברה את ראמירז??לפני שאתם מסתכלים לעבר שלושה גדולות של המחוז שלכם (הכוונה ליונייטד, סיטי ואברטון הנהדרת עד כה) כדאי שתסתכלו גם מעבר לכתף על סאונסי וסאותהמפטון… המקום השביעי בסכנה ואתם מדברים על טופ 4.

אסף THE KOP 22 בספטמבר 2013

אני מציע לך להתרכז במשחק שלכם נגד הסיטי היום.

אריק 22 בספטמבר 2013

יש עוד כמה שעות, תן להנות…

יוסי מזרחי 22 בספטמבר 2013

אני מצטרף להצעה.

אריק 22 בספטמבר 2013

נורא מעניין

יוסי מזרחי 22 בספטמבר 2013

אתה ממש רגוע אריק.
אני על לחץ דם של 190/120

אריק 22 בספטמבר 2013

מחזור חמישי, חביבי… לא מכריע אם זה היה מחזור 35… כמובן מסוקרן ומתוח אבל לא מעבר לכך

אסף THE KOP 22 בספטמבר 2013

מתוך הבלוג של דורפן:

"אריק
22/09/2013 ב – 17:56 #

איזה מנג'ר ברמות האלה משחק עם אשלי יאנג????????
הצד החיובי היחיד – מחצית אחת קרובים יותר לסוף עידן מויס.
אגב, מה עם פלאייני, נדמה לי שראיתי את רעמת השיער שלו מבצבצת מכיס המכנסיים האחורי של יאיא טורה"

:)

אריק 22 בספטמבר 2013

אסף ידידי, אני שמח שאני מצוטט על ידך בכל מקום. אני לא במתח לפני משחקים במחזור החמישי. לגבי הדרבי – יעיד בני כי לפני שבועיים על חומוס אמרתי לו שפגרת הנבחרות דוחה בשבוע את הרביעיה של סיטי. כך שאני לא מופתע. רק מבואס מהתוצאה אך שמח שמוגבלותו של מויס נחשפת. ועדיין נהיה באלופות כנראה גם בשנה הבאה

אסף THE KOP 22 בספטמבר 2013

אין צורך להגזים.
רק ב-2 מקומות…

Comments closed