הניצחון במנצ'סטר

זה היה ניצחון לא רק של קבוצה מאומנת על אחת שלא, אלא גם של קבוצה קשוחה על קבוצה בלי טיפת קשיחות

In כללי

united

בני שאל אותי ביום שישי מה ההרגשה שלי לקראת המשחק. אמרתי לו ש"פסימי, כמו תמיד".

וזה נכון, אני תמיד פסימי לקראת משחק, בין אם זה משחק חוץ בברצלונה או משחק בית בגביע מול קבוצה מהליגה הרביעית. בכל סיטואציה אני אמצא את הסיבה שיש לנו לחשוש מהמפגש.

והחשש העיקרי שלי מהמפגש הזה לא היה מהאיכות של יונייטד. ראיתי אותם מספיק פעמים העונה (כנראה הקבוצה שראיתי הכי הרבה העונה, חוץ מליברפול. אתם יודעים, כוחו של הרגל) כדי לדעת שאין להם את האיכות שיש לליברפול, אפילו בבית. גם השחקנים הכביכול מפחידים שלהם, כמו רוני או ואן פרסי, נמצאים בכושר די מזעזע.

אבל ההנחה שלי לפני המשחק היתה שיונייטד מגיעים אחרי עונה איומה ועל כן, לפחות למשחק אחד, הם יעלו "לטרוף את הדשא". בדיוק כמו שליברפול עלתה כמו חיה לפני כמה שנים כדי למנוע מיונייטד להשיג את התואר ה-19 שלה.

לכן אני מוכרח לומר שהופתעתי מהקלות שבה ניצחנו. נכון שהיו פה המון החלטות שיפוט בעייתיות (שהבעיה העיקרית בהן היא ההתחשבנות בין החלטה זו לשניה ולא כל החלטה בפני עצמה) אבל באופן כללי אני לא חושב שהיתה שאלה בכלל, החל מהדקה הראשונה, מי הקבוצה היותר טובה על המגרש. החבר'ה של מויס אפילו לא ממש ניסו.

היונייטד שראינו היום היא היונייטד הכי רכה שאני זוכר. לא היתה בה טיפה של קשיחות. לא היה כמעט מאבק על כדור שליברפול לא זכתה בו.

ואין שחקן שמסמן יותר את ההבדל בין שתי הקבוצות כמו ג'ורדן הנדרסון. הוא לא מבריק, הוא לא ממש מאיים על השער (היתה פעם שהוא בעט וולה וציינתי לבחור שלידי שחזירים יעופו לפני שכדור כזה ייכנס) אבל הוא היה פשוט בכל מקום על המגרש, לא מוותר על אף כדור.

והוא כמובן לא היה לבד. אלן היה שם וגם סטיבי כמובן, וכל החלק הקדמי שכלל את סווארז וסטארידג' לא הפסיק להפעיל לחץ, ואפילו גלן ג'ונסון היה מצוין (ושוב אני אציין עד כמה מרכז ההגנה רגוע כשאגר נמצא שם) ומעל כולם היה סטרלינג, שבהחלטה מאוד מעניינת ולא קונבנציונליות, רוג'רס החליט לפתוח איתו לא באגף כרגיל, מה שנתן לליברפול שליטה אבסולוטית במרכז המגרש וניצחון במאבק על כל כדור – בדרך כלל בשליש האחורי של היונייטד.

והיונייטד, ברגע שקצב המשחק נקבע – פשוט ויתרו. קבוצה רכה, כבר אמרתי.

ואחרי כל הקרדיט שמגיע לרוג'רס על הדברים שהוא עשה העונה הזאת, אז תרשמו לעצמכם עוד קרדיט קטן. הוא בנה לא רק קבוצה חכמה, תוקפת אלא גם קבוצה קשוחה להפליא, שלמרות שסטרלינג הוא השחקן הכי קטן על המגרש, זה לא מפריע לו להכנס לעימותים עם שחקן עצום כמו פלאיני.

וזה לא רק קשיחות על המגרש, זאת גם קשיחות מנטאלית, של קבוצה שיש עליה לחץ עצום, אחרי 24 שנים בלי אליפות, כשצ'לסי מפסידה אתמול, היא מגיעה לאולד טראפורד ולא רק שהיא משחקת בלי רגשי נחיתות, היא גם באה להראות מי הבעל בית פה.

*

ואת השיר הזה שמעתי בדרך חזרה הביתה, הוא נראה לי מתאים לשחקני ליברפול היום:

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

82 Comments

אבי גלברט 16 במרץ 2014

אין מה להוסיף ….ציינתי כבר לפני שבוע ,החלפת משמרות …..זה היה ברור מהרגע הראשון במשחק . קבוצה אחת כבויה ,חסרת בטחון ,מפוזרת ,רכה ושאינה יודעת מה לעשות עם הכדור למרות שבגלל האי התאמה בשמירה בין שיטת היהלום לבין ה4-4-2 של יונייטד היה לה הרבה ספייס .לעומתה קבוצה שכבר חודשיים עולה לכל משחק בהתלהבות על סף הטרוף ,לוחצת יפה גבוה על כל המגרש ומנצלת את היתרון האבסולוטי שלה בצורת שתי חלוצים מפלצתיים . לא היה משחק גדול שלנו וזה כל הסיפור . נצחון ענק במגרש קשה עם משחק בינוני . עכשיו קארדיף ,לא קל אבל השנה הכול אפשרי לא יעזור כלום לאף אחד .

ערן 16 במרץ 2014

להסתכל עכשיו רק אל המקום הראשון, בלי להקשיב לקטני האמונה והמלעיזים, ולהרגיש שלסיים את העונה ללא אליפות = אכזבה.

פלה קוטי 16 במרץ 2014

יששששששששששש!!!!!
רצתי בסלון כמו מטורף עם חולצה של ג׳רארד
דקה אחרי שבעטתי את הילד לחדר כי הוא רץ בסלון כמו מטורף….,

עמרי 16 במרץ 2014

כיף שאפשר להתקטנן .
תפסתי את עצמי מאוכזב שג'רארד לא הכניס שלושער למרות שלא היה פנדל

הופעה לא מהמבריקות של ליברפול השנה , הרבה אי דיוקים אבל הנחישות והרצון ניצחו את יונייטד וזה אחד הדברים הכי חשובים לקבוצת כדורגל , כבר הרבה זמן לא שמענו את הביטוי חבורה של שכירי חרב אחרי תצוגה איומה של לליברפול.

Matipool 16 במרץ 2014

לא מסכים בנוגע למה שרשמת על סטרלינג . לי הוא היה נראה קצת אבוד שם . אולי הוא עזר יותר בחלק ההגנתי אבל התפקיד הזה תפור על קוטיניו . סטרלינג אדיר השנה בכנף כחלק משלישייה מטורפת ומוטרפת וככה זה צריך להימשך .
סטיבי היה אדיר היום . כמה שקט . שלווה , בטחון ויכולת . הנדרסון ושחקני ההגנה מייד אחריו .
היה מדהים לראות את יונייטד כל כך רכה וכמעט אפאתית מהרגע הראשון . באיזו קלות השחקנים שלנו לחצו אותם וחטפו להם כדורים .

אופיר 16 במרץ 2014

כשמסתכלים על הטבלה, לנו ולכם אותו מספר נקודות, אבל איזה הבדל.

אני אגיד משהו שגובל בחילול הקודש: אליפות זה אוברייטד. לסיים את העונה בהרגשה שנהנית מכדורגל משובח ושגרמת לביצים של כל קבוצה בליגה לרעוד לקראת המפגש מולך – זה הדבר האמיתי, ואת זה איבדנו כבר לפני שנים בארסנל.

כמובן שאתם צריכים להלחם על האליפות עד הסוף, אבל אחרי כל השלישיות, הרביעיות והחמישיות מול יריבות לצמרת, את העונה הזו כבר לא תכתירו כאכזבה. את העונה הזו של ארסנל, שבסיכוי לא רע עשויה להסתיים עם גביע, אני אכתיר כעוד עונה לשכוח, אחרי שלא הצלחנו אפילו להבקיע מול היונייטד הגרועה ביותר בעשרים-ואלוהים-יודע-כמה שנה, ועוד תצוגות בלהות מול סיטי ומולכם.

מתן 16 במרץ 2014

השאיפות שלנו בתחילת העונה היו פשוט לחזור לליגת אלופות, וגם אז אני די בטוח שהרבה לא האמינו.
עצם זה שאנחנו כנראה צלחנו את המטרה, לעונה הזו אי אפשר לקרוא אכזבה.
סגנון המשחק שלנו ואיך שהקבוצה הזו נראית פשוט הופכת אותה לעוד יותר מרגשת.

זורק מילה 16 במרץ 2014

מה נסגר איתך בחודש האחרון?ארסנל שיחקה כדורגל נפלא עד דצמבר,ואז הגיעו הפציעות כרגיל והסגל הקצר,ועדיין חסרים לנו כמה שחקנים.שום דבר לא חדש.אגב,יש לנו סיכוי ענק לתואר השנה עם הגביע….תהיה קצת אופטימי.

עד השנה היית המגן הכי גדול של ונגר.מה שאני צועק כאן כבר שנים נזכרת לצעוק רק בחודש האחרון,ודווקא בקיץ שיחסית,רק יחסית,פתחו את הכיס.

אני אגיד לך מה ההבדל?השנה אחרי תחילת העונה הציפיות שלך עלו משמעותית,ולכן עכשיו ירד לך כל האוויר .

אופיר 16 במרץ 2014

גפן, אני באמת מאמין שעם ונגר, כמו עם משה רבנו, לא נוכל להכנס לארץ המובטחת. הלוזריות שלו דבקה במועדון, ואף אחד לא יילחם בשבילו.

איינשטיין הגדיר אדם בלתי שפוי כאחד שמבצע שוב ושוב את אותו הניסוי, ומצפה שתתקבלנה תוצאות שונות. ונגר חוזר שוב ושוב על אותן הטעויות: אותם שחקנים קטנים וטכניים שלא מפסיקים להפצע, אותו סגל קצר שנגמר לו האוויר במחצית העונה. השוני הוא שעכשיו עומד לרשותו תקציב נדיב, והוא מביא לקבוצה שמשוועת לכוח עזר שיישא בנטל את… קים קאלסטרום, שבדי פצוע בן 50, שבשיאו היה בינוני.

הגיע הזמן להודות שהמשחק השתנה (לא לטובה), וונגר לא השכיל להשתנות איתו.

מתן 16 במרץ 2014

שבועיים ארוכים ומלאים בלחץ וציפייה התנקזו לרגע אחד כשהתחיל המשחק, מבחינתי? המשמעות של הדרבי הזה הייתה אולי הכי גדולה מאז 2009 , בעצם למה אולי? בטוח.

מהרגלי כאוהד ליברפול באתי עם פחד כמו לכל משחק, למרות שהגיונית היה המון סיבות לאופטימיות.
המשחק התחיל ודיי מהר הבנו לאן המשחק הזה הולך , אני חושב שגם אם לא הפנדל הראשון בסופו של דבר היינו מוצאים את הרשת.
ג'רארד כבש את הפנדל ומשם היסטוריה.

עכשיו הניתוחים, נעבור שחקן שחקן:

מיניולה – הופעה מושלמת, כשהיה צריך אותו הוא היה שם ואפילו עלה יפה לכדורי הגובה שזה לגמרי בונוס.
פלאנו – אתה רואה 11 שחקנים שמתוכם רק 2 סקאוזרים, כל כך קל להבין שהשני (אחרי ג'רארד) זה פלאנו, לחימה אופיינית לסקאוזר.
הילד לא מפסיק להדהים אותי, כמה שהוא חכם, חזק ועם ביטחון – הלוואי וימשיך ויתפתח לרמות הגבוהות ביותר – אני לא רואה סיבה שלא.
אגר – עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.
הגיע לעונה סוף סוף והיה בוס, נתן משחק מעולה ואחראי וכמה כיף לראות שחקן שיודע להעביר את הכדור לקישור כמו שצריך.
אני לא יודע אם לזקוף את הטעות לזכותו אז תקנו אותי אם אני טועה, בנגיחה של RVP הוא היה זה שעזב אותו.
סקרטל – היה מעולה, אולי אפילו הציל גול בטוח, גאה בו ואין ספק שהוא בעונת שיא.
יש לו את השטויות שלו אבל העונה אני חושב שהפעולות הטובות שלו עולות בלא מעט על הפעולות הרעות.
ג'ונסון – במונחי ג'ונסון זה משחק טוב אם כי היה די חלש מחצית ראשונה ועשה כמה חורים שיכלו לעלות בגול, לא השתכנעתי ואני עדיין חושב שלא צריך לחדש לו את החוזה.
סטיבי – מלך. עזבו את שני הפנדלים שרק שחקן כמוהו בועט עם כ"כ הרבה קור רוח.
היה ענק בהגנה, נתן שוב משחק ענק בקישור האחורי ונתן כמה כדורים מעולים שתורגמו למצבים.
כ"כ מגיע לו שניקח את האליפות הזאת.
אלן – משחק מעולה הגנתית, עשה את הלחץ הידוע שלו והקשה מאוד על הקישור של יונייטד ועל פלאייני במיוחד.
התנועה הטובה שלו בהתקפה הובילה לפנדל, חייב לשפר את הבעיטות שלו.
הנדרסון – כרגיל מוכיח איזה בורג חשוב הוא במערכת המדהימה הזאת, משחק הלחץ, שינויי המסירות של היריבה, קבלת ההחלטות המצוינת שלו והמסירה לאלן שהובילה לפנדל היו אחד הגורמים לניצחון.
סטרלינג – הוא ממש לא היה רע, אבל במשחק כזה מושלם של הקבוצה הוא היה הכי פחות טוב וזה נובע מהעמדה בה הוא שיחק.
הוא לא יכול לשחק במרכז, הוא לא פקטור בכדורי הגובה שמגיעים למרכז המגרש ובטח לא ליד פלאייני, אבל הוא הראה הרבה לחימה וחטף הרבה פעמים כדורים.
הוא טוב באגפים ושם הוא צריך לשחק אך היום היינו צריכים את אלן על המגרש ולא התאפשר לסטרלינג לשחק באגף.
סטארידג' – כוכב. עשה הרבה לחץ ובעיות ליונייטד, הגיע למצבי הבקעה ואפילו שלא הבקיע הוא היה באחד המשחקים המעולים שלו.
יש לו את הקטע של האנוכיות, היום הוא שם את הקבוצה הרבה לפניו וזה הוביל לכדור שסוארז קיבל בגול הראשון. (את הגול השלישי לא מחשיב כי הוא ניסה לבעוט.)
סוארז – גם במשחק חלש מוצא את הרשת, גם במשחק חלש הוא נותן רגעי קסם ופעולות מדהימות, גם במשחק חלש זה נחשב משחק טוב לכל מי שהוא לא מסי.
קוטיניו – עם הכניסה שלו השליטה שלנו הפכה להיות מוחלטת, עשה הרבה במעט מאוד זמן, הלוואי והיה יציב כי הפוטנציאל שלו בשמיים אבל האופי עוד לא שם.
עוד משהו שמרגיז אצלו, כל הקבוצה לוחצת באטרף כשאנחנו מתגוננים והוא מתהלך במגרש, מול ארסנל הוא עשה לחץ מצוין ואני לא מבין למה הוא לא ממשיך לעשות אותו.

מעל כולם, רוג'רס – הכנה מושלמת וניצחון טקטי מוחץ על מויס + ניהול משחק מושלם.
מודה לאל כל יום ששלח לנו אותו, פשוט מאוהב במאמן הזה.

ראו במשך 90 דקות מי הקבוצה העדיפה, לא שיפוט הכריע את המשחק הזה, הלחימה והנחישות שלנו הובילו לניצחון.
יותר מהכל אני חושב שהמצב האמיתי הראשון והיחיד של יונייטד הגיע רק בדקה 70 (אלא אם כן אתם מחשיבים את היד של ג'ונסון כמצב), וזה אומר הכל.

סוף סוף אפשר להגיד את זה, אנחנו בהחלט במאבק לאליפות היסטורית וסנסציונית.
אחרי ההפסד של טוטנהאם המקום בליגת האלופות די הובטח, כל מה שקורה מעכשיו זה רק בונוס.

בני תבורי 16 במרץ 2014

מסכים מאוד מתן.

matipool 17 במרץ 2014

מתן – סיכום נפלא .
שני הסנט שלי – ג'ונסון במשחק הכי טוב שלו מזה עידן ועידנים . הוא היה טוב אפילו לא במונחי גלן ג'ונסון ..
ליונייטד הייתה הזדמנות בסוף המחצית הראשונה כשמיניולה הדף נהדר את הבעיטה של רוני .
לגבי ליגת האלופות – זה כבר סופי אחרי ההפסד של טוטנהאם . כל כך קיוויתי שם לתיקו ( שגם היה מבטיח למעשה את ליגת האלופות וגורם לארסנל לפגר אחרינו ) .

זורק מילה 16 במרץ 2014

1 – ברכות על הניצחון.

2 – אין לי מושג על מה כולכם מהללים את סטרלינג.די נו… באמת זה מביך.זו הייתה החלטה מביכה של רוגרס שבאמת ניצל בנס.במחצית הראשונה זה היה 11 שחקנים של יונייטד מול 10 של ליברפול.במחצית השניה הכל נגמר בדקה ה 46,כל יונייטד עלו למעלה ואז סטרלינג פרח יותר כי היו לו שטח ריק ופנוי שכל שחקני יונייטד למעלה.

לא ראו את זה בתוצאה אבל זו הייתה החלטה איומה של רוגרס,איומה.

אריאל גרייזס 16 במרץ 2014

תשמע, ב-30 הדקות הראשונות חשבתי בדיוק כמוך, שסטרלינג פשוט מתבזבז לגמרי ושלא ברור למה הוא מתופקד שם.
אבל בדיעבד, זאת היתה החלטה גאונית, והנה למה – מנצ'סטר קבוצה רכה, עם סף שבירה נמוך. מה שרוג'רס עשה זה אמר – אני מוותר על מחץ התקפי בשביל לשלוט במרכז המגרש. וזה מה שליברפול עשתה בחצי הראשון – פשוט השתלטה לגמרי על מרכז המגרש. יונייטד בקושי עברה את החצי. וברגע שזה קרה, יונייטד פשוט נשברה מנטלית.
הם ויתרו על מרכז המגרש, ויתרו על המשחק ומשם המשחק היה גמור. כן, סטרלינג כאילו התבזבז והיתרונות שלו התפקששו, אבל בגלל שזאת היתה הפתעה טקטית, יונייטד לא היתה מוכנה לזה ופשוט נכשלה בלהתמודד עם זה.
ואז, אחרי 60 דקות, קוטיניו נכנס – גיים אובר

זורק מילה 16 במרץ 2014

לקוטיניו לא הייתה שום השפעה על המשחק,היה גיים אובר כבר בדקה 46.

אתם נוצנים יותר מדי משקל ל"הפתעה טקטית" .במחצית הראשונה יותר משזה הפתיע את יונייטד זה הפתיע את ליברפול.יודע מה השתנה בערך בדקה ה 30 ? ליברפול קיבלה פנדל ללא קשר למשחק.במשחק הבא אני ממליץ שסוארז יפתח כבלם….זה בטוח יפתיע את היריבה :)

אני גדול המהללים כאן של רוג'רס השנה,היום בקטע של סטרלינג הוא פישל.בדיעבד זה לא עלה לו בכלום,אבל זה רק בדיעבד.

D! בארץ הקודש 16 במרץ 2014

אני נאלץ להסכים עם זורק (ועם מתי למעלה) – סטרלינג נראה היה אבוד לגמרי. הוא היה סביר אבל אין ספק שקוטיניו מתאים לשם יותר ושסטרלינג צריך את המקום לרוץ בו באגף.

MCMANAMAN 17 במרץ 2014

לא מסכים
סטרלינג לוחץ על הכדור הרבה יותר טוב מקוטיניו ואין לו גינונים של שחקן התקפה ברזילאי(לרוץ קצת, לנוח הרבה)
הוא נכנס לתיקולים בלי פחד וכשהיה צריך פתח מבערים באגף כדי לרווח את המשחק
אלו דברים שקוטיניו לא היה עושה ולכן אני כן חושב שזו הייתה החלטה מצוינת של BR. היא עזרה לשתק את הקישור של יונייטד ברמה כזו שרוני כל הזמן הגיע לחצי כדי לקבל כדור במחצית הראשונה
לא מביך בכלל. לרגע אני לא חושב שניצלנו בנס מ"הטעות" הזאת ואני מאמין שכל מי שראה את המשחק יסכים שבמחצית הראשונה זה נראה היה יותר 20 של ליברפול נגד 3 של יונייטד…

אריאל גרייזס 17 במרץ 2014

בדיוק. רוג'רס ויתר על מחץ התקפי כי הוא ידע שעם סטארידג' וסווארז הוא בסוף ישיג את הגולים (מה שקרה, בדרך זו או אחרת) בשביל שליטה במרכז המגרש, שסטרלינג עזר לו מאוד להשיג כי הוא נלחם על כל כדור בלי פחד.

זורק מילה 17 במרץ 2014

גרייזס

לסטרלינג אין מה לחפש במרכז המגרש, הוא צריך שטחים וזה יש רק באגפים.

אתם שיכורים מהניצחון. ממליץ לכם לראות בשידור חוזר את המחצית הראשונה. אתם תופתעו ממה שתראו שלחץ הדם שלכם תקין ולא במצב מלחמה כפי שהייתם בזמן המשחק.

אסף כלשהו 17 במרץ 2014

ראיתי. ואז ראיתי עוד פעם. ההחלטה לפתוח עם סטרלינג באמצע היא החלטה נפלאה של מאמן שיודע בדיוק מה הוא רוצה מהקבוצה ואיפה הוא מוכן לוותר כדי להרוויח דברים אחרים וחשובים יותר למשחק.
סטרלינג עשה לחץ שקוטיניו, למרות השיפור המסוים באספקט הזה בחודשים האחרונים, בחיים לא היה עושה. כמובן שהתקפית אין לו מה לחפש במרכז המגרש, אבל כל הנקודה היא שרודג'רס ויתר על התרומה ההתקפית שלו למען לחץ הגנתי.
כשיש מקום לבקר את רודג'רס אז מבקרים, אבל הפעם פשוט לא היה מקום. החלטה מעולה.

זורק מילה 17 במרץ 2014

טוב אז אני חושב שרוג'רס ואתם כאוהדים מצאתם מיקום ועמדה חדשה לסטרלינג….

בשנה הבאה בצ'מפיונס שישחק המרכז השדה במשחקי חוץ מול האריות של אירופה. נראה לאן ליברפול תגיע עם ההצבה הגאונית הזו.

cookie-monster 17 במרץ 2014

רוג'רס אמר על סטרלינג שהוא רוצה שהוא יתפתח ככדורגלן אז הוא גורם לו לעשות דברים שלא עשה בעבר.

מסתכלים קדימה.

רובי פאולר 17 במרץ 2014

הויכוח הוא עקר – אין ספק ששם זה לא המקום הטבעי שלו, ואף אחד לא בונה עליו שם, אבל למשחק אתמול הוא הוצב שם, הסתכל לצד וראה מה הנדו עושה ואז עשה כמוהו.

זורק מילה 17 במרץ 2014

במחצית הראשונה יונייטד הייתה שווה לפחות לליברפול. לדעתי אפילו טובה מליברפול.

רוני ירד למחצית המגרש? ראית אותו משחק בשנתיים האחרונות? הוא יותר קשר מחלוץ וכל משחק מחדש הוא נמצא שם. לסטרלינג לא הייתה שום השפעה על רוני במשחק הזה.

D! בארץ הקודש 17 במרץ 2014

טוב, אם זה אני לא יכול להסכים.

הייתה רק קבוצה אחת במגרש (מלבד שש-שבע דקות של סוף המחצית הראשונה) והבדלי הרמות היו גדולים.

אני חושב שסטרלינג נראה די אבוד בעמדה הזו ובעיקר לא אפקטיבי. כמובן שמבחן התוצאה אומר ש-BR צדק אבל בהחלט היה יכול להיות אחרת.

זורק מילה 17 במרץ 2014

תראה גם אתה שידור חוזר של המחצית הראשונה….

אם כבר ראית שידור חוזר ואתה עדיין חושב כך, אז נאלץ להסכים שלא להסכים, וזה בסדר גמור.

MCMANAMAN 17 במרץ 2014

אני בהלם מהוודאות המוחלטת של הכתיבה שלך. חס וחלילה לא מדובר בדעה של 5-6 אנשים שאתה אחד מביניהם.
אתה כותב כאילו אתה יודע מהי האמת וכולנו סתם אוהדי ליברפול שלא ראינו את המשחק בשידור חי(ואחרי זה עוד איזה פעם-פעמיים כי כבר הרבה זמן לא ראינו כזו שליטה שלנו באולד טראפורד)
לא מדובר על טקטיקה קבועה של BR אלא התאמה ספציפית לחלק שהוא חשב, ובצדק, שהוא הכי חשוב במשחק של היונייטד.
בשביל העבודה ההגנתית שהייתה הכרחית מאוד במשחק חוץ קשה שכזה עדיף את סטרלינג מאשר קוטיניו וראינו את זה בלחץ הבלתי פוסק על הכדור שהניב מתפרצות שלנו ורק הזדמנות אחת של יונייטד בכל המחצית הראשונה.
זה לא רק בגלל סטרלינג אבל הוא היה מאוד חשוב במערך הזה והיה שווה "להפסיד" אותו באגף בשביל זה.
שנה הבאה בצ'מפיונס לא קשורה בכלל למקרה הנקודתי הזה וזה שרוני משחק מאחורי החלוץ מאז שון פרסי הגיע לא הופך אותו לקשר אחורי כמעט כמו שהוא שיחק לרגעים אתמול בגלל שהכדור לא הצליח להגיע אליו בכלל בדרך אחרת

אלי 17 במרץ 2014

די נו…
ליונייטד היו 3 ניסיונות הבקעה במחצית הראשונה, כולם אחרי הדקה ה 40.

לליברפול היו ניסיונות הבקעה לכל אורך המחצית: 2, 8, 20, 28, 34 (גול), 44.

כנראה שבשידור החוזר שראית הם החליפו חולצות.

זורק מילה 17 במרץ 2014

תישאר בהלם,גם יתר האוהדים כאן.לא מזיז לי.

מתן 17 במרץ 2014

"במחצית הראשונה יונייטד הייתה שווה לפחות לליברפול. לדעתי אפילו טובה מליברפול. "

אתה סתם מדבר שטויות כדי להוכיח טענה שגויה (לפחות לדעתי) בכוח.
לא היה חלק במשחק שיונייטד היו עדיפים, אולי רק בכמה דקות בודדות במחצית השניה.
מחצית ראשונה זה אנחנו אלו שהגיעו לפחות לשני מצבים לגול (שסטארידג׳ פעמיים לא בעט טוב.).

באבא ימים 17 במרץ 2014

יונייטד היתה טובה מליברפול בחמש הדקות האחרונות של המחזצית הראשונה (אתה יודע מה – בעשר הדקות שלאחר ספיגת השער), כשכדורים סוף סוף התחילו להגיע לינוזאי, זה הכל. עד אז קרה משהו מעניין – אחוזי החזקת הכדור היו לטובת יונייטד אבל הם בקושי עברו את החצי.

זורק מילה 17 במרץ 2014

באבא

איתך אני מוכן לנהל על זה דיון.כי אתה מלך.

1 – אני ממש לא מסכים שיונייטד לא עברו את החצי ( יש מצב שראינו משחק אחר?),זו הגזמה פרועה,ממש.אבל בשבילך ורק בשבילך אני אצפה שוב במחצית הראשונה היום בערב.

2 – יונייטד החזיקה יותר בכדור,היה משחק כמעט ללא מצבים ,ולכן כתבתי שהמשחק היה לפחות שקול במחצית הראשונה.רק 10 דקות מכיבוש השער?ועד לכיבוש השער ליברפול הייתה יותר טובה?

3 – אני לא עומד עם מחברת ורושם כל בעיטה לשער.מצב יכול להיות גם בעיטה למסגרת מ 40 מטר או כדור שוער שמגיע לשחקן בתוך רחבת ה 16 של היריב.מהזיכרון שלי?כמעט ולא היו בכלל מצבים במחצית הראשונה לשתי הקבוצות,אני מתכוון למצב של שער.אולי רוני ממש לפני המחצית

4 – גם עוד 100 דעות כאן בעד ההצבה של סטרלינג לא ישנו את דעתי.הכל בדיעבד.בתכלס ההצבה הזו לא נתנה כלום,פשוט כלום.ואותי אישית מעניינת רק הדיעה שלך,לא קראתי כזו,יתכן שכתבת ופיספסתי?

5 – יש השנה בעיקר בחודשיים האחרונים טרנד חדש כאן,שהוא ישן אצל אוהדי יונייטד כאן באכסנייה וחדש אצל אוהדי ליברפול כאן (שחלק מהם פתאום הצטרפו בגלל הריצה השנה וזה בסדר גמור) כל מילה נגד הקבוצה שלהם ישר אתה מסומן כאוייב הציבור.זה מצחיק אותי כמו שאוהדי יונייטד הצחיקו אותי כאן שנים.אני אפילו אוהב את זה שהם מתעצבנים ועל מה? שמישהו מעז לכתוב משהו נגד האהובה שלהם. חחח

אלי 17 במרץ 2014

אתה לא צריך מחברת, אלא רק להסתכל על המשחק.
ואם בכל זאת אתה לא זוכר אז יש מי שעושה את העבודה בשבילך:
http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/159193-analysis-how-reds-conquered-united

אכן חוץ מהבעיטה של סוארז מחצי מגרש, כל שאר המצבים של ליברפול במחצית הראשונה היו מצבים אמיתיים.

זורק מילה 17 במרץ 2014

הלינק הזה לא אומר כלום,מצטער.זה שזה רושם בעיטה,זה לא אומר כלום.לא מציין מאיפה הבעיטה,מאיזה מרחק,כלום.

יש מצב בעיטה,ויש מצב שער "אמיתי". אני מהמחצית הראשונה זוכר רק את המצב של רוני,ושלא תחשוד שאני אוהד יונייטד,אני הייתי בעד ליברפול במשחק הזה.

לדוגמה לפי הלינק היו לליברפול במחצית הראשונה 7 מצבים,בשניה 9 ,שמי שראה את המשחק ראה שהמחצית השניה הייתה בשליטה בלעדית של ליברפול שבכל התקפה היה מצב לשער,גם אם זה לא הגיע בכלל למצב בעיטה,אני זוכר 3 או 4 כאלה של סוארז.בראשונה זה אפילו לא היה קרוב.

זורק מילה 17 במרץ 2014

סליחה כן מציין מאיפה,רק לא מציין אם זה מצב לשער אמיתי או סתם בעיטה שגם ילד בן 10 בשער לוקח את הכדור.

זורק מילה 17 במרץ 2014

או עוד דוגמה

לפי הלינק יונייטד עם 5 מצבים במחצית הראשונה , 6 במחצית השניה.

במחצית השניה זה היה נוקאאוט של ליברפול במגרש. .

זה מגוחך.בטח לנתח משחק לפי הסתכלות כזאת.

אסף כלשהו 17 במרץ 2014

שמע, זורק, מי שמתנהג כאן באופן מגוחך זה אתה. הבאת כאן טענה מנומקת ולגיטימית בפני עצמה. באו כמה אוהדי ליברפול שהביאו טענה נגדית מנומקת- אף אחד לא כתב שאתה אויב הציבור או משהו כזה, פשוט לא הסכימו איתך ופירטו למה. ואז, בתגובה, במקום לנסות להסביר את עצמך או פשוט להסכים שלא להסכים (שאת זה כתבת כאן בתגובה לטענה אחרת)- החלטת לתקוף במילים כמו "מגוחכים", "ראינו משחק אחר", "שיכורים מניצחון"…

אז מה זה אומר? או שאתה מהאנשים האלו שחושבים שמה שהם אומרים הם דברי אלוהים חיים ולא מוכנים להקשיב לדעת נגד, או שבאת כדי לנסות לעצבן את אוהדי ליברפול, ואחרי אתמול צריך יותר ממה שהבאת עד כה :)

באבא ימים 17 במרץ 2014

המשחק של ליברפול לא היה מדוייק אבל לי זה לגמרי הרגיש כאילו יונייטד מנסה לעבור את האמצע, ליברפול לוקחת את הכדור ודוחפת אותו קדימה ולכן על פי רוב מאבדת אותו. לסטארידג׳ היו שני מצבים שאמנם לא היו מצבים של 100% אבל בימים כתיקונם הוא מבקיע לפחות אחד מהם – פעם אחת הוא בעט ליד הקורה ופעם אחת הוא משום מה הסתובב סביב עצמו. תסתכל על הספק פנדל של פלאיני על סוארס – לחץ על רפאל שמוסר כדור רע למאטה. פלאנאגן חוטף ומכניס את סוארס לרחבה. ליברפול לא נתנה ליונייטד לנשום.

אני חושב שזה גם מתמודד עם הטענה לפיה הפנדל לא קשור. תסתכל על המהלך. יונייטד מנסה לעבור את האמצע, היא לא יכולה לעשות את זה על הקרקע ומנסה הגבהה. גרארד זוכה בכדור על קו האמצע. 16 שניות וחמש מסירות אחר כך סטארידג׳ מגביה את הכדור לסוארס. המסירה האחרונה לסטארידג׳ מגיעה מסטרלינג שמיד נע לקצה הימני של הרחבה ונעמד על קו הנבדל, מרווח את ההגנה של יונייטד ונותן לסטארידג׳ עוד אופציית מסירה.

למען האמת – סטארידג׳ בוחר באופצייה הפחות טובה. הכנסת כדור לסטרלינג היתה מעמידה אותו מול דה חאה עם שתי אופציות: בעיטה לשער או מסירה לסוארס שהיה מתפנה כי ההגנה של יונייטד היתה נעה אל סטרלינג.

זה לא קרה- סטארידג׳ הגביה את הכדור לסוארס לצד השני שם נמצא רפאל לבד. סוארס באחד על אחד עם הפנים לשער מול רפאל זה לא כוחות. סוארס באחד על אחד מול רפאל המוצהב והמעורער פסיכולוגית זו כבר התעללות בחסר ישע. כאשר סוארס זועק לפנדל הוא כבר עבר את רפאל, הוא בתנועה לשער ויש לו שלוש אופציות מסירה: שתים שרואים בתמונה (הנדרסון ואלן) ואחת שלא רואים בתמונה (סטרלינג). אם יש משהו שסטרלינג יודע לעשות זה להתפנות למסירות של סוארס (ראה השער הראשון שלו ב 5-1 נגד ארסנל). גם אם רוג׳רס שם אותו בתפקיד נסוג, באותו רגע הוא כבר היה ברחבה בצד שני. ברור שלא ניתן לדעת מה היה קורה – יכול להיות שסוארס היה מקבל החלטה רעה אבל הפנדל עצר יופי של מצב לליברפול (הרבה יותר מן הפנדל על ג׳ו אלן). סיטואציה בה הובקעו לא מעט שערים עבור ליברפול העונה.

זה מביא אותי לשאלת התפקוד של סטרלינג. תראה – זו טענה שלא ניתן לנצח בה מכיוון שאין לדעת איך סטרלינג היה תורם אם הוא היה מוצב בתפקיד הקבוע שלו. אני כן חושב שזה נמהר לקבוע שזו החלטה נוראית ראשית – כמה שיונייטד נראתה לא טוב, נראה לי קיצוני לקבוע שליברפול ניצחה אותה 3-0 בעשרה שחקנים במיוחד כאשר לא ראית הברקות אישיות אלא שליברפול כקבוצה נראתה טוב יותר – יש גבול לכמה רחוק ניתן לרדת על יונייטד. שנית, בדיוק בגלל סוג התפקיד סטרלינג מילא במהלך שהוביל לפנדל. אני לא משוכנע שזה שח מט אבל זו גם לא התאבדות.

המשחק הזה הזכיר לי משחק אחר שהסב לי עונג רב. גמר ליגת האלופות בו ברצלונה מעכה את יונייטד. שחקני יונייטד האומללים מנסים לצאת קדימה אבל שחקני ברצלונה לוקחים להם את הכדור. ליברפול איננה ברצלונה. מנגד – אני לא בטוח שהקבוצה ששיחקה נגד ליברפול אתמול היתה מנצ׳סטר יונייטד.

http://www.101greatgoals.com/gvideos/manchester-united-0-liverpool-3-motd/

באבא ימים 17 במרץ 2014

ולנקודה האחרונה שלך ששכחתי להתייחס אליה. אני חושב שרוב המגיבים כאן מעריכים את דעתך, ובוודאי זכית ללא מעט נקודות שהכתרת את רוג׳רס למאמן השנה. בדיון הנוכחי מה שטענת הוא מאוד counter intuitive אחרי הכל – בכל נצחנו 3-0. בתגובה טענת שתי טענות –

1. זה לא ממש משקף
2. זה קרה חרף מהלך טקטי נורא ואיום של רוג׳רס.

עזוב לרגע את השאלה האם הטענות הללו נכונות או לא. על פניהן הן טענות קיצוניות. עיקר התגובות לא היו לטענות עצמן אלא לקיצוניות שלהן. איך אמר פעם מישהו – extraordinary claims require extraordinary evidence ואני חושב שהתחושה היא שלא ממש גיבית את הטענות שלך.

סליחה אם אני נשמע מתנשא אבל יש לי שתי עצות ובקשה:

1. תכתוב מה שאתה רוצה ותגיב למי שאתה רוצה. אם מישהו לא מזיז לך אל תגיב לו.

2. קח ברצינות את התגובות שלך אבל לא את עצמך. אל תמצב את עצמך כמי ש״כותב נגד הזרם״ או כל מיני דברים בסגנון זה. אתה יודע מי עושה את זה? בורוביץ ודי לחכימא.

3. ועכשיו לבקשה (אישית ממני)- אני באמת אוהב את התגובות שלך. אתה יכול בלי ״חחח״ ״פחח״ וכו :-)?

זה משנה 17 במרץ 2014

Tני מוריד את הכובע בפניך באבא. תגובה למופת.

זורק מילה 17 במרץ 2014

2 – אני כותב תמיד את דעתי, אם היא מנוגדת לזרם או לא זה לא רלוונטי עבורי. אני לא כותב בכדי לקבל נקודות זכות מאנשים וירטואליים.

3 – אקח לתשומת ליבי. שזה בא ממך עוד יותר. תודה.

D! בארץ הקודש 17 במרץ 2014

לפעמים אני מרגיש כבוד מעצם זה שאני קורא כאן

רובי פאולר 19 במרץ 2014

אחד הניתוחים האלגנטיים והאינטיליגנטיים שקראתי!

אלעד 18 במרץ 2014

אתה טועה ואני אסביר לך גם למה. דבר ראשון, היו לרוג'רס 2 אפשרויות למערך. המערך שהוא עלה איתו במשחקים האחרונים ואת המערך שהוא עולה איתו ברוב המשחקים 4-2-3-1. הוא שינה אותו קודם כל כדי להחזיר את סוארז לחוד שם הוא מנצל את מלוא יכולותיו. סיבה שנייה כדי לשלוט יותר במרכז המגרש, ובאמצע קוטיניו כביכול השחקן המושלם כי הוא הפליימייקר היחידי שיש בקבוצה. אבל הוא כבר הרבה זמן לא פוגע וגם מבחינה הגנתית הוא לא תורם ובטח שלא כמו סטרלינג שבכמה משחקים בעונות קודמות פתח כמגן. לכן ההחלטה לפתוח עם סטרלינג לא רק שלא הייתה "הפתעה טקטית" אלא החלטה מתבקשת

סימנטוב 16 במרץ 2014

ברכות על הנצחון. יופי של קבוצה הקמתם.

אריק 16 במרץ 2014

ברכות על הנצחון. אני חושב שהדבר הרע היחיד מבחינתכם וזה לא צריך להטריד אתכם כרגע, זה שמאוד ייתכן שהוצאתם להורג את מחריב האימפריה שממול. כולם מתעסקים בסטרלינג… זה לא משנה אם הוא תופקד נכון או שקוטיניו היה צריך להיות שם. העיקר זה ששניהם יאמינו וילחצו.

זורק מילה 16 במרץ 2014

סטרלינג היה צריך לפתוח כמו שפתח כל העונה כמעט בהרכב,רק בתפקיד שלו ולא לשים אותו בתפקיד שאין לו מושג מה לעשות בו.במחצית הראשונה הוא שוטט על המגרש.הוא עשה לחץ?יפה מאוד באמת…כל שחקן מקצוען יכול וצריך לעשות לחץ על שחקני היריב,הנקודה היא שבמחצית הראשונה בזמן שהכדור היה אצל ליברפול הם היו עם 10 שחקנים ולא עם 11.

no propaganda 17 במרץ 2014

התכוונת כל שחקן מקצועי חוץ מקאוטיניו?

זורק מילה 17 במרץ 2014

שחקן מקצוען התכוונת.

אני כותב כאן כל השנה לגרייזס שקוטיניו זה עגלה,אוברייטד מטורף.

לא יודע אם התכוונת לזה או לא,אבל לא כתבתי לשניה שקוטיניו היה צריך לפתוח אתמול,כתבתי שסטרלינג לא היה צריך לשחק איפה ששיחק.

אגב,פרופוגנדה את מי אתה אוהד?

no propaganda 17 במרץ 2014

באיירן.

הנקודה שלי שאם אתה צריך שחקן שילחץ בתפקיד ההיתקפי הזה ואתה ליברפול אז יש לך רק את קאוטיניו ואת סטרלינג אז אתה בוחר בסטרלינג. אתה יכול להגיד שלא צריך שחקן שילחץ בתפקיד הזה, או שצריך לעלות במערך אחר אבל כל עוד מה שאתה מעונין בו זה לחץ חזק על ההגנה והקישור האחורי אז סטרלינג הוא הבחירה הנכונה. וכן הוא היה אבוד בהתקפה אבל לדעתי במגבלות של ליברפול זה טרייד אוך סביר.

זורק מילה 17 במרץ 2014

וכל השנה הם לא היו צריכים שחקן שילחץ בתפקיד ההתקפי?רק אתמול פתאום?

באיירן? יפה לך .

no propaganda 17 במרץ 2014

זה לא שהם לא היו צריכים אבל מול קבוצות שונות יש צרכים שונים. במקרה הזה רוג'רס חשב שהלחץ הזה חשוב במיוחד והוא מוכן לאבד איכות התקפית בשביל זה. לדעתי השתלם לו.

זורק מילה 17 במרץ 2014

כן,הכל בדיעבד.בטח השתלם.אם היה מקבל גול ראשון,אפילו מכלום או שער עצמי כל התומכי בדיעבד היו חותכים לו את הצורה.גם הבלוגר גרייזס כתב עד הדקה ה 30 חשבתי כמוך,מה קרה בדקה ה 30?קיבלו פנדל לא קשור למשחק,ואז זו כבר הצבה ראוייה.

אתה מדבר על יונייטד הנוכחית שהפסידה כבר השנה 5 או 6 משחקי בית השנה גם לקבוצות תחתית.

no propaganda 17 במרץ 2014

אולי. ואולי הם דווקא בזכות זה היו חוזרים למשחק כי סטרלינג היה חוטף איזה כדור ומכניס גול. זה נכון שבדיעבד יותר קל להגיד זה היה טוב כי זה הצליח אבל כל מיני "אם היה ככה" למיניהם זה אפילו יותר גרוע כי זה ספקולציה נטו.

זורק מילה 17 במרץ 2014

כתבתי את זה אתמול בבלוג של דורפן במחצית, בזמן שיונייטד כבר היו בפיגור.

הדבר האחרון שאפשר לייחס לי, בטח במקרה הזה, זה בדיעבד.

רובי פאולר 16 במרץ 2014

מתן פה מעליי די מיצה את חלוקת הציונים. עוד כמה נקודות:
1. מצטרף למי שטוען שסטרלינג הלך לאיבוד שם באמצע, לפחות בחצי הראשון. אבל בכל מקרה השתדל מאוד גם שם.
2. אכן משחק לא מבריק שלנו אבל מאוד יעיל, בטח במגרש חוץ שכזה, ועם הופעת בעלי הבית – שקטה, בטוחה, אגרסיבית. פשוט תענוג.
3. מקווה שבגלל הצלילה הלא יפה של דניאל לא נאכל אותה בהמשך, אם כי לראות את וידיץ׳ שוב מורחק היה מאוד משעשע… אחרי הפנדל השלישי יונייטד יכלו לירות בשחקנים שלנו ברחבה וקלאטנברג לא היה שורק יותר…
4. אני לא דוגל באלימות, אבל הבומבה שסטיבי הכניס לפלאיני הערס הזה, על כל הכיסוחים המכוערים שלו כל השנים באברטון, היה בבחינת ״זה בשביל הדגים וזה בשביל הפצצות וזה בשביל כל הבלאגן שאתם עושים פה בים…״….

גורביץ' 16 במרץ 2014

חחח 4 גדול..

יריב ס. 16 במרץ 2014

אין לי משהו חכם לומר מעבר ל:
פאקינג 300 אוהדים צורחים בברבן!!!!!!!!!!!!!
איזה חוויה, איזה תענוג!!!!!!!!!!!!!!

ערן 16 במרץ 2014

לגמרי:)
הבאתי איתי את הילד, היה בשוק. וכבר מחכה לפעם הבאה…

אבישי (הרמתגני) 16 במרץ 2014

הרבה אפשר לומר על המשחק, אבל באמת הופתעתי מהקלות של הנצחון. לאורך כל השנים, שהמצב היה הפוך ואנחנו באנו לקלקל, אני לא זוכר כזו נרפות.
רק שלא ישחקו ככה בדרבי נגד הסיטי, אני די בונה על זה :)

אבישי (הרמתגני) 16 במרץ 2014

אה וכמעט שכחתי להתייחס לדובדבן שבקצפת, סרקזם בריטי במיטבו:
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/370023/David-Moyes-is-a-genius-Liverpool-fans-taunt-Manchester-United-boss

אריק 16 במרץ 2014

ממליץ לא לבנות על יונייטד.

שי 16 במרץ 2014

האינסטינקט של יונייטד הנוכחית הוא להילחם לחיים ולמוות מול ארסנל (לצערי), ליברפול זה יותר אנקדוטה היסטורית.

ערן 16 במרץ 2014

בולשיט.
הדם הרע האמיתי, כל שנה, בלי קשר למיקום בטבלה, הוא מול ליברפול.
בטח כשיונייטד מחוץ למשחק וליברפול עמוק במירוץ.
לא נורא, שכנע את עצמך שארסנל היא היריב המיתי של מישהו.

שי 16 במרץ 2014

המשחק הראשון מול ארסנל היה הטוב של יונייטד השנה. זה שיש דם רע מול ליברפול ועושים פרצופים זה חמוד, אבל ממש לא ברמה כזאת שגרייזס היה צריך לחשוש ממנו.

אדום אדום 16 במרץ 2014

סטרלינג-לא מתאים לעמדה הזאת. כשראיתי את ההרכב קיוויתי שנשחק 4-3-3 כמו מול ארסנל ואברטון כי בכנף הוא כמעט ובלתי ניתן לעצירה. קשה לדעת בדיעבד אם היינו נראים יותר טוב במערך הזה או ביהלום שעלינו.
סטיבי, הנדו ואלן-בזכותם ניצחנו את המשחק. עשו בית ספר לצמד קאריק את פלאיני. ג'רארד אדיר בעמדה האחורית, הנדרסון ללא ספק פריצת העונה שלנו. אלן שוב מצדיק את הקרדיט.
פלנאגן-משחק ענק. אי אפשר לעבור אותו.
אגר וסקרטל-משחק כמעט מושלם.
ג'ונסון-סולידי
מינולה-היה שם כשהיה צריך אותו.
סוארז את סטארידג'-משחק "חלש" במונחים שלהם. אם הם חדים היום זה נגמר בחמישייה (לפחות).
לוקאס-נכנס דקה 85 ועדיין הספיק לעשות פאול מיותר על ה16 שלנו.

רובי פאולר 16 במרץ 2014

כן הפאול של לוקאס היה אדיר! כאילו הוא נכנס ישר לתפקיד שלו :-) קרע אותי מצחוק

D! בארץ הקודש 16 במרץ 2014

מדהים. אתם בטוחים שהוא לא מה-Xמן?

cookie-monster 16 במרץ 2014

אני שם, משמע אני קיים!

בני תבורי 17 במרץ 2014

סליחה, אבל אם תתמקדו בהילוך החוזר תראו שלוקאס לא מעורב כלל, וולבק ושחקן אחר של יונייטד פשוט התנגשו אחד בשני.

D! בארץ הקודש 17 במרץ 2014

בני, אני הסתכלתי.
לטעמי לוקאס הכשיל את השחקן האחר שהתנגש בוולבק.
אבל זה לא ממש חשוב זה העיקרון, היכולת – להיות שם כשצריך.

ארז (דא יונג) 16 במרץ 2014

שאלה: מה הסיבה שסטיבי לא חגג את השער הראשון ?

D! בארץ הקודש 16 במרץ 2014

אני חושש שכולם חגגו אף אחד לא שם לב לדבר כזה

matipool 17 במרץ 2014

לדעתי – כדי להעביר מסר שכלום עדיין לא גמור וחייבים להשיג עוד אחד .
ראו את השמחה הגדולה וההקלה אחרי הפנדל השני .

אלי 17 במרץ 2014

עדיין כאב לו מהעבירה של רפאל.

רובי פאולר 17 במרץ 2014

כל השנה הוא לא חוגג אחרי פנדלים משום מה. דווקא צריך לתמוה מה גרם לו לרוץ אחרי השני (ולנשק את המצלמה כמחווה ל – 2009)

D! בארץ הקודש 16 במרץ 2014

אני חושב שהיה משחק נהדר שלנו. כבר שנים שאנחנו או משחקים כקבוצה קטנה מול יונייטד וקורעים אותם או מובסים בקלות. היום לרגע לא היה ספק מיהי הקבוצה החזקה.
אפילו שרודג'רס עשה למויס טובה ופתח עם עשרה שחקנים. השליטה הייתה מוחלטת.

לואיס היה מצויין היום, מסירו נהדרות לסטארידג' בחצי הראשון (לא מספיק חד היום) וזה שהוא לא נפל בדקות הראשונות על שתי עבירות של פליני בתוך הרחבה – משהו לגמרי יותר מסודר אצלו היום ולכן שמחתי אפילו יותר כשהוא שם את השלישי.
לא יודע מה איתכם – אני שמח שאגר בהגנה. ובניגוד לאחרים לא מג'ונסון, הוא מצליח להתדרדר גם בצד ההתקפי; מקבל כדור מכרדד יותר מדי, נתקע מסתכל אחורה והופה – הכדור אצל מיניולה.

תענוג.
תענוג להגיע למשחק בלחץ כזה ולגלות שאנחנו פשוט גדולים עליהם בכמה רמות. לא אותם יחסי כוחות, וזה במשחק שעל פניו נראה שאנחנו לא ממש טובים.

אנחנו במשחק לגמרי.

משה 17 במרץ 2014

אריאל, אני איתך, המיקום של סטרלינג באמצע היה הברקה של רוג'רס, הוא דחף אחורה את רוני ופלאיני ויצר את השליטה של ליברפול במרכז. בגלל שהוא יודע גם לבצע לחץ מצויין ונותן גוף הוא היה עדיף בתפקיד הזה היום על קוטיניו. כשקוטיניו נכנס המהירות והרעננות שלו הכריעו את המשחק סופית.

בני תבורי 17 במרץ 2014

נכון מאוד! זו בהחלט הייתה הברקה טקטית שעבדה יפה. נכון גם שהיא באה על חשבון מה שסטרלינג יודע לעשות כווינגר, אבל התרומה שלו לריסוק המשחק של יונייטד הייתה משמעותית מאוד.

זה משנה 17 במרץ 2014

אין לי עדיין מילים לתאר את המשחק או את מה שהרגשתי. אבל הפסקה הבאה היא אחת המדויקות שקראתי מאז:
Look at that. Look at it. Keep looking. Keep talking. Say this: “And now YOU are going to believe us.” Those United lads, who know more about winning the league than any in the last 20 years, those United lads, whether they like it or not, they believe us. They can’t look away.

http://www.theanfieldwrap.com/2014/03/manchester-united-0-nil-liverpool-3-three

טוהר חיימוביץ 18 במרץ 2014

1. אנשים שהולכים לברבן- אתם הורסים לאנשים נורמליים את המשחק. בכל משחק של הפועל אני עם החולצה של הפועל, ועומד גם בפסקי זמן, ושר את כל השירים, אפילו את אלה שאני לא מתלהב מהם ("מחכה כבר שעות, לעלות כבר במדרגות" הוא בהחלט לא השיר שציפיתי שיוביל את עונת המשחקים של 2013-2014, אבל אין מה לעשות) וצועק ומשתגע. כשאני רואה את הפועל בבית, כי זה משחק חוץ באילת או משהו כזה, אני יושב בחולצה שלבשתי לעבודה בבוקר ושותה את הבירה שלי, כלום מעבר. אני מבין את ההרגשה שלכם שאתם כאילו במשחק, אבל אתם לא. אין צורך למחוא כפיים, אף סקאוזר לא שומע שום מחיאת כף מזדיינת מהברבן סטריט. אם אתם מרגישים את מפלס התלהבות שלכם עולה מעל ומעבר, פשוט תזמינו צ'ייסר לכל הבר או תזריקו הירואין בשירותים, כל מה שעושה לכם טוב ולא מפריע לאף אחד אחר.

2. משחק נהדר של ליברפול. נהדר כי בעיקר לא היה שנוי במחלוקת לרגע מי הקבוצה הגדולה ומי הקטנה לרגע, מה שלמשל היה מאוזן למדי בסיבוב הקודם באנפילד.

3. נצחנו את הורודים 3-0 בחוץ אנשים מבלבלים את השכל לגבי המיקום של סטרלינג, מה נסגר אתכם?

יריב ס. 18 במרץ 2014

לקבל חינוך מאוהד הפועל – פרייסלס

Comments closed